بتمن در برابر مرد عنکبوتی، کدام ابرقهرمان برنده نبرد خواهد شد؟

بتمن در برابر مرد عنکبوتی، انسان عنکبوتی جهش یافته در برابر برترین کاراگاه تاریخ، خفاش در برابر عنکبوت و دو تن از پرطرفدار ترین ابرقهرمانان کمیک قرار است رو درروی یکدیگر قرار بگیرند. بنظر شما کدام یک از این دو ابرقهرمان دوست داشتنی پیروز نبردی سهمگین خواهند شد؟ با ایرونی سنتر تا انتهای این مقاله همراه باشید.


۱۰. بتمن: هوش

پیتر پارکر جوان باهوشی است و در بین برترین نخبگان جهان مارول قرار دارد. همچنین او بسیار زیرک است و مغزش نیز با سرعت بیشتری نسبت به انسان های دیگر کار می کند. با توجه به این او به هیچ وجه در زمینه هوش و نبوغ ذهنی، به گرد پای بروس وین هم نمی رسد. بروس وین نیز دانشمند و استراتژیست قهاری است و نداشتن قدرت ابرانسانی باعث شده است، برای هر ابرقهرمانی که فکرش را بکنید، برنامه های کشنده و مرگباری تهیه کند. اسپایدرمن هر برنامه ای برای شوالیه تاریکی داشته باشد، بتمن ده قدم از او جلوتر است.


۹. مرد عنکبوتی: اسقامت ابرانسانی

زمان بهبودی و ریکاوری بتمن بعد از هر نبرد بسیار طولانی است. او قادر است تا نهایت توان بجنگد ولی باید بعد از مدتی مجبور است استراحت کرده تا انرژی جمع کند و دوباره به نبرد بپردازد. همچنین زخم های یک انسان معمولی بسیار دیر تر از یک انسان جهش یافته التیام پیدا می کند. مرد عنکبوتی از بیماری ها و زخم های مرگباری مانند کوری، سوختگی درجه سه و حمله با اسید جان سالم به در برده است. این همه ماجرا نیست. مرد عنکبوتی در برابر اکثر سموم و بیماری ها نیز مقاوم است.


۸. بتمن: مهارت مبارزه تن به تن

مرد عنکبوتی مهارت مبارزه بسیار بالایی دارد و به او این شانس را می دهد که در برابر حمله شخصیت های قدرتمند تر از خود نیز مقاومت کند. پیتر پارکر تا به امروز ابرقهرمانانی همچون پلنگ سیاه، کوئیک سیلور و ولورین را شکست داده است. با این حال هیچ شانسی در نبرد تن به تن در برابر قدرتمندترین و برترین مبارز زمین ندارد. بتمن به ۱۴ سبک رزمی (احتمالاً بیشتر) تسلط کامل دارد و در طول سالها با شخصیت های قدرتمندی همچون دث استروک، راس الغول و جوخه انتهار جنگیده و همگی آنها را شکست داده است.


۷. مرد عنکبوتی: حواس پیشرفته

بتمن از حواس پیشرفته نسبتا خوبی برخوردار است و به کمک تجربیات جادویی خود، این توانایی را دارد که ارواح و موجودات نامرئی را تشخیص دهد. با این حال در این زمینه، مرد عنکبوتی از توانایی های به مراتب بیشتر و قدرتمندتری نسبت به بتمن برخوردار است که اگر بروس وین فکری به حال آنها نکند، باید در همان اول مبارزه، خودش را بازنده بداند.

اسپایدرمن از حواس بینایی، شنوایی و بویایی بسیار بالایی برخوردار است. بعلاوه، این توانایی ها با سرعت فوق العاده او نیز ارتباط دارد و این امکان را به مرد عنکبوتی می دهد تا قبل از حمله، به کمک حواس پیش آگاهی خود، از خطر با خبر شده و به مقابله با آن بپردازد. با هر سرعتی، تقریبا هیچ چیز نمی تونه به مرد عنکبوتی برسه بدون اینکه اون متوجه بشه.


۶. بتمن: شکست ناپذیر

مرد عنکبوتی از قدرت های جسمی، روانی و فکری زیادی برخوردار است. این ابرقهرمان دوست داشتی به کمک توانایی های خود به یک شخصیت غیر قابل توقف تبدیل شده است که توانایی شکست دادن هر شخصیت را داشته و در برابر حملات ذهنی نیز مقاومت بالایی دارد. بتمن نیز از این قائده مستثنی نیست. بتمن می تواند در برابر بیشتر حملات ذهنی مقاومت کند و یکی از معدود انسان هایی است که مغزش در برابر حملات ذهنی کاملا مقاوم است. همچنین بروس وین این توانایی را دارد که به راحتی از حلقه سپاه فانوس سبز نیز استفاده کند.


۵. مرد عنکبوتی: جهش رادیواکتیوی

شوالیه تاریکی فقط یک انسان عادی است، اما مرد عنکبوتی از همان زمان که توسط یک عنکبوت رادیواکتیوی گزیده شد، به یک ابرقهرمان با فیزیولوژی عنکبوت تبدیل شد که می توانست از هر چیزی بالا برود و تار بزند. ترکیبی از رادیواکتیو و ژنتیک عنکبوت قدرت، مقاومت، سرعت و حواس بسیار بالایی را برای پیتر پارکر به همراه داشته است. در موادری نادر، این موهبت های عنکبوتی شامل اندام های اضافی مانند ۴ دست اضافه نیز بوده است.


۴. بتمن: تجهیزات

پیتر پارک هم مخترع خوبی است. او اختراعاتی مانند ساخت ردیاب داشته است. اما ردیاب کجا و زره های بتمن کجا. بروس وین علاوه بر مخترع بودن، مالک یک شرکت نظامی به نام صنایع وین است و هر سلاحی را که فکرش را بکنید تولید می کند. بنابراین او مالک طیف وسیعی از تسلیحات است که هر کدام برای اهداف خاصی طراحی شده اند. بت موبیل ها، زره ها، ماهواره ها و دستگاه های جاسوسی تنها مواردی از اختراعات بی حد و حصر بروس وین هستند که می تواند هر ابرقهرمانی را از پا دربیاورد.


۳. مرد عنکبوتی: قدرت بدنی

بتمن برای حفظ قدرت بدنی خود، از یک رژیم تمرینی خاص که از تمرینات هر ورزشکاری بهتر و سخت تر است استفاده می کند. با این حال در برابر شخصیتی که از قدرت های ابرانسانی برخوردار است، شانسی ندارد. مرد عنکبونی می تواند اجسامی را در حدود ۱۰۰ برابر وزن خود اعم از مخازن، اتومبیل، هواپیماها و یا حتی ساختمان ها را بلند کند. این توانایی او بر اساس لباسی که به تن می کند تقویت می شود.


۲. بتمن: مهارت های کارآگاهی

شاید مرد عنکبوتی از حواس بالایی برخوردار باشد اما بزرگ ترین مشکل او، نداشتن زمان است. بزارید براتون مثالی بزنم. مرد عنکبوتی این توانایی را دارد که تهدید های قریب الوقوع را کشف و درک کند، با این حال نمی تواند تهدید هایی که از قبل برنامه ریزی شده را کشف کند و در دام آنها گرفتار خواهد شد. بتمن بزرگترین کارآگاه تاریخ است. توانایی او در حل معادلات مشکل و برنامه ریزی بی نظیر او، بلایی است که قدرتمند ترین موجودات خلقت نیز از آن واهمه دارند.


۱. برنده: بتمن

مبارزه بتمن و مرد عنکبوتی یکی از باشکوه ترین مبارزات تاریخ کمیک خواهد شد. هر کدام از این دو ابرقهرمان از توانایی ها و قدرت های خاص خود برخوردارند و می توان گفت شانس پیروزی این دو پنجاه پنجاه است. با این حال پیروز این نبرد کسی نیست جز شوالیه تاریکی. بتمن از شانس پیروزی نسبتاً بیشتری در برابر مرد عنکبوتی برخوردار است و قدرت بدنی و سرعت ابرانسانی مرد عنکبوتی نیز، در برابر تسلیحات و نقشه های بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا کاری از پیش نخواهند برد.

منبع: CBR

197 Comments
  1. Green Lantern کاربر می‌گوید

    با نتیجه موافقم
    در کل من شانس پیروزی بتمن را ۶۰ درصدر
    و شانس پیروزی مرد عنکبوتی ۴۰درصدر میدونم
    موفق باشید

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    ممنونم.کمی با این مقاله مخالفم.بعدا دلایلمو دیگو اگه بشه.ب هرحال مرسی.

    1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      محمد
      خب بگو دلایلتو
      برای چی رفتی؟

    2. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      محمد
      کجایی؟
      برا چی رفتی؟
      مــــــــــــــــحــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــد

    3. پویا محمدزاده کاربر می‌گوید

      سلام در کل نمیشه گفت ولی با توانایی ابر انسانی که از بتمن و نبوغ بالاش خبر داریم میشه گفت۱۰۰٪ بتمن پیروزه میدونه

      1. پویا محمدزاده کاربر می‌گوید

        سلام تو دنیای واقعی عنکبوت میتونه خفاش رو به دام بندازه پس از این نتیجه میگیریم که مر عنکبوتی ۱۰۰٪پیروز میدونه

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          کدوم نژاد عنکبوت؟
          اونایی که تو خونه ما هم هست؟
          اونا که با یه کف دست له میشن.😂🤣😅😁

    4. موری کاربر می‌گوید

      من میگم، بت من رو بردن تيمارستان توهم زده بود و اون وقت الان میگید ک ب ذهنش نمیشه نفوذ کرد؟ بین مثل آبخوردن کمر بت من رو شکست و اون وقت از قدرت بدنی و استقامت و لباس‌هاش میگید؟ همین جوکر خل و چل و قابل پیش بینی هزار بار سر بت من کلاه گذاشته و پیچوندش و اون وقت از هوشش تعریف میکنید؟ سرعت اسپایدر من کجا و سرعت بت من کجا؟ شوخیتون گرفته؟ بت من ی انسان معمولیه ک بین با دست خالی کمرش رو شکست و برید چهار تا حریف در حد خودش براش پیدا کنید، اسپایدر من، ونوم رو شکست داده و اون وقت حریف این رزمی کار ناشی و کند نمیشه؟ حتی آیرون منم ک ی انسان معمولیه ب راحتی و با چند ضرب بتمن رو له میکنه و حالا شما کمیک خونهای باهوش، میشه بگید چرا آیرون من میتونه ب راحتی بت من رو له کنه؟

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        موری#
        خب ببین اسپایدرمن فن تعصبی بین میدونی کیه؟! معلومه که نه پس بذار بهت بگم بین کسیه که به دلیل سرم ونوم آنچنان قدرتی داره که تا ۱۵ تن رو بلند میکنه ۱۵ تن ! خب پس این شخص ازپس اسپایدرمن برمیاد توهم ؟! اون توهم اسکیر کرو هست که رو اسپایدرمن هم اثر میذاره سرعت خب سرعت اسپایدرمن برتره ولی سرعتی اندازه امثال فلش نداره که خیلی موثر باشه سرعت فرا انسانی داره اما نه خیلی زیاد همون آیرون من از پس اسپایدرمن برمیاد اگه نمیدونستی بون که آیرون من با زره هاش قدرت و مقاومتی بالاتر از اسپایدرمن بدست میاره! در چند حرکت ساده؟!! دیگه مطمئن شدم تو فقط بتمن رو از روی فیلم میشناسی فقط وگرنه میدونستی که بتمن هم زره های بسیار قوی داره بتمن میبره

  3. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود من کاملا با این مقاله موافقم!!!

  4. کیوان کاربر می‌گوید

    الانه که متعصبین مارول از زمین و زمان بریزن رو سرمون😂

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      ولی جدا از شوخی هر چقدر بتن دارکه این اسپایدرمن خیلی فضای لایتی داره

    2. محمد کاربر می‌گوید

      درست گفتی

  5. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. خوب با مقاله تا حدودی موافقم و به نظرم اگه مثلا بتمن مرد عنکبوتی رو از قبل شناخته باشه مسلما پیروز میدان خواهد شد دقیقا مثل آیرون من که وقتی حریفشون رو بشناسن هر چه قدر هم قوی باشه بهش غلبه میکنن فرقی نداره هالک باشه یا سوپرمن باشه یا مرد عنکبوتی یا هر کس دیگه ای ولی اگه این نبرد کاملا اتفاقی باشه و مرد عنکبوتی یهو جلوش سبز بشه به نظرم شانس برابری برای پیروزی خواهند داشت البته ممکنه دوستان بیان مخالفت کنن ولی خوب با منطقی فک کردن کاملا مشخصه اشخاصی مثل بتمن و آیرون من در صورت غافلگیری بسیار آسیب پذیر میشن و اینکه به نظرم نبرد بین این دو از دست نبرد هایی هست که باید بگیم کاملا نظر نویسنده تایین کننده هست.

  6. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    من تقریبا با کاربر G.O.W موافقم . شکی نیست که اگر هر دو اینها در نسخه و حالت عادی و معمولی مقایسه بشوند ، مرد عنکبوتی به مراتب قویتر است و قدرت های بیشتری دارد . قدرت بدنی مرد عنکبوتی تقریبا در کلاس ۲۰ ( یعنی ۲۰ تن ) قرار دارد . امتیاز تندیدن تار و حس عنکبوتی رو هم باید برای مرد عنکبوتی در نظر گرفت . مرد عنکبوتی تا حدی زود درمانی هم داره . همچنین اگه اشتباه نکنم مرد عنکبوتی سریعتر و چابکتر هم هست .
    بتمن اما یک انسان کاملا فانی هست و هیچ قدرت فرا انسانی ندارد . البته اگر هوش و اراده بتمن ابرانسانی در نظر گرفته نشه . امتیازات و برتری هاش هم اولا باهوشتره و دوما مهارت مبارزه و جنگ بیشتری داره و سوما تجربه بیشتری هم داره و فقط با صرفا مورد اولش ( یعنی فاکتور هوش ) چه شخصیت هایی رو که شکست نداده . !! سوپرمن و واندروومن و مارشن من هانتر و خلاصه بیشتر اعضای لیگ عدالت و حتی شخصیت هایی مثل دارک ساید هم مورد عنایت بتمن قرار گرفتن . ! بنابراین میشه گفت بتمن شاهکار ها و دستاورد های بیشتری هم داره .
    در پایان با توجه به تمامی نکات گفته شده نتیجه گیری و نظر شخصی من اینکه اگر این مبارزه کاملا اتفاقی و ناگهانی اتفاق بیفته و دو طرف هیچ شناختی از همدیگر نداشته باشند ، قاعدتا شانس مرد عنکبوتی به مراتب بیشتر است . ( مثلا در این شرایط شانس مرد عنکبوتی برای پیروزی تقریبا ۶۵ الی ۷۵ درصد است . ) . در این شرایط به نظرم بتمن خیلی شانس بیاره فوقش بتونه با مهارت های کاراگاهی و تعقیب و گریزی خاص خودش فرار کنه و جونشو نجات بده .
    اما اگه این مبارزه از قبل برنامه ریزی شده باشه و این دو از هم شناخت داشته باشن در این صورت بتمن حتما نقشه و یا نقشه هایی دقیقی رو اجرا میکنه و فکر تمام قدرت ها و ضعف های مرد عنکبوتی هست و یه فکری براش میکنه . در این صورت به نظرم برعکس اون مرود قبلی شانس پیروزی بتمن به مراتب بیشتر از مرد عنکبوتی هست . ( مثلا در این شرایط شانس بتمن برای پیروزی تقریبا ۷۰ الی ۸۰ درصد است . ) . به هر حال شخصی که تونسته راه شکست سوپرمن و تقریبا تک تک اعضای لیگ عدالت و حتی شخصیتی مثل دارک ساید رو پیدا کنه ، نباید پیدا کردن راهی برای شکست مرد عنکبوتی براش خیلی سخت باشه .
    این نظر شخصی و استدلال من بود .
    شاد و پیروز باشید .

    1. g.o.w کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز
      موافقم باهاتون بتمن یک انسان فانی هست که در واقع اصلی ترین قدرت اون هوش و کارآگاهی اون هست که به کمک تجهیزات میاد برای هر کسی نقشه مرگباری تهیه میکنه ولی خوب اگه نبردی ناگهانی صورت بگیره اونوقت بله مرد عنکبوتی بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد که البته به نظرم حالا قبلتر گفتم میتونن برابر باشن ولی به نظرم مرد عنکبوتی مقداری قویتر باشه مثلا شانس مرد عنکبوتی ۶۰ و شانس بتمن ۴۰ درصد باشه البته این در حالت ناگهانی بودنه وگرنه در غیر اینصورت پیروز قطعی بتمن هست.

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        بزرگواران فرض بگیرین بتمن عین خیالش نباشه ولی هل بت به تن کرده باشه و مرد عنکبوتی جلو راهش سبزبشه بنظر شما برنده این نبرد کیه؟

        1. Batman کاربر می‌گوید

          #کیوان
          اولا اینکه شما باید نسخه های عادی رو مقایسه کنی!!!
          دوما هل بت باید با اسپایدرمن کیهانی مقایسه کنی!!!سوما که بنظر من هل بت قویتر از اسپایدرمن کیهانی قویتر است!!!

          1. Batman Batman کاربر می‌گوید

            مگه کیوان بحث نسخه های بتمن رو وسط کشید گفت هل بت که یکی از زره های بتمنه و جزو تجهیزات به حساب میاد این طور باشه که باید تونی استارک با هالک مقایسه کرد نه ایرون من

          2. حسام کاربر می‌گوید

            چرا چرت میگی داش 😐😐اسپایدر من کیهانی منظورت همون قدرت کاپیتان یونیورسه؟ اگ منظورت اونه باید بگم قدرت کاپیتان یونیورس قدرت خداگونس و حتی مگنتو و تانوس و ابومونیشن هم نتونستم با اون حریفش بشن . اگ هل بت تن بتمن باشه پس برای مردعنکبوتی باید لباس اهنی ک مرداهنی براش درست کرده رو در نظر بگیریم ک جفت لباسا واقعا پیشرفتن ولی چون مبارزه ناگهانی بوده پس مردعنکبوتی برندس.

            1. Goku
              Goku کاربر می‌گوید

              خوب بتمن هم زره هل بت رو داره که دارک ساید رو توی سیاره خودش شکست داده!
              بعد اگه مبارزه ناگهانی باشه یعنی بدون اینکه همو بشناسن بتمن باز هم تجهیزاتی پیش خودش داره و بی دفاع نیست، گرچه شانس مردعنکبوتی بیشتره اگه ناگهانی باشه ولی انجور نیست که بگیم حتما میبره.

            2. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              شوما درشت میفرمایید جناپ
              هل بت کلون اپاکلیپس رو زد
              فلش سطحش رو صاف کرد
              سایبورگ بخش تک رو به عهده داشت
              سوورمن آهنگریش رو کرد
              بعد از آیرون اسپایدر بخوره؟ اقا تانذ جالبی بود
              دیگه نفرست

        2. g.o.w کاربر می‌گوید

          #کیوان
          خب این که نشد دلیل همینجوری شانسی یه حرفی زدید همونطور که کاربر batman هم اشاره کردن باید نسخه های عادی با هم مقایسه بشن و من هم خودم منظورم این بود اگه مثلا بتمن مرد عنکبوتی رو از قبل نشناسه اونوقت شانس اسپایدرمن مقداری بیشتر خواهد بود چون به مراتب سریعتر و قویتر و برخوردار از حواس قویتر نسبت به بتمن هست و هوش بتمن هم فقط با وقت گذاشتن و نقشه کشیدن بسیار خطرناک هست ولی اگه از قبل محاسبه ای انجام نشده باشه اونوقت اسپایدرمن قدرتمندتر خواهد بود، البته زمینه هوش هم مهمه برای مثال هوش جنگاوری چیزی هست که نیازی به طراحی از قبل نیست حداقل خیلی نیاز نیست که از قبل کاری انجام شده باشه و در حین نبرد هم به فرد کمک میکنه ولی هوش کارآگاهی یا مربوط به استراتژی و مساعل علمی و خلاصه هوشی از این قبیل باید از قبل نقشه ای طرح کنه. و اینکه خوب این نبرد در کل نبردی نیست که برنده کاملا مشخص باشه همونطور که قبلتر گفتم از آن دست نبردهایی هست که نظر نویسنده بیشتر تایین میکنه. با سپاس

    2. Arta کاربر می‌گوید

      جناب استیو راجرز شاید اگر این دو تن به تن بدون هیچ تجهیزاتی به جنگند مرد عنکبوتی برنده میشه اما اگر با تجهیزات و لباس مخصوص در نظر بگیریم بتمن قویتر است چون چی میخواهد جلوی بت موبیل ها و فضاپیما های بتمن رو بگیره.???!? تازه اگر خود بتمن هم بهشون اضافه بشه کار اسپایدر من تمومه.!!!! تازه اگر هم بتموبیل و فضاپیماهای بتمن را در نظر نگیریم بتمن مهارت بسیار بالایی دارد درسته که اسپایدرمن حواس دوازده گانه دارد اما مهارت های بتمن در فنون جنگ بسیار بالاست.!!!! و در لباس خود هم بسیار تجهیزات پیشرفته ای دارد از جمله تفنگ بندی, بمب صوتی( که توانست سوپرمن را برای چند ثانیه نگه دارد), بترنگ, بترنگ بمبی ,بمب دودزا و لباسی تقریباً مقاوم به گلوله دارد و مهارت استفاده از این وسایل را دارد که در این صورت بتمن برند است.!!! اگر هم بتموبیل ها و فضاپیما های بتمن را در نظر بگیریم دیگه جای بحث باقی نمیمونه .!!!!!

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Arta
        فکر کنم به قدر کافی راجب این مورد توضیح دادم . مرد عنکبوتی با دشمنانی مثل گرین گابلین جنگیده که امثال اونها هم از نظر سلاح دست کمی از بتمن ندارند .
        بعدشم بعید میدونم کار به فضاپیما و اینا بکشه . داریم از مبارزه ناگهانی و به اصطلاح تن به تن حرف میزنیم . فضاپیما دیگه کجا بود ؟!؟ مرد عنکبوتی هم نگاه میکنه تا بتمن بره سوار فضاپیما بشه و بیاد و بوممم ؟!؟ نه خیر اینجوریام نیست . ماشین بتمن هم شاید بسته به میدان مبارزه زیاد به دردش نخوره و مرد عنکبوتی میتونه راحت با تنیدن تار و مهارت های خاص خودش حملات این ماشین رو به راحتی دور بزنه . همچنین تله گذاری هم در برابر مرد عنکبوتی باتوجه به حس عنکبوتی زیاد موئثر نیست . در کل و خلاصه بیشتر این تجهیزاتی که اشاره کردید خیلی زیاد به کار بتمن نمیاد چون مرد عنکبوتی خیلی سریع و به اصطلاح چابکه . اگر مبارزه ناگهانی و بدون شناخت قبلی دو ابرقهرمان از یک دیگر و بدون آمادگی باشه مسلما شانس مرد عنکبوتی بیشتره .
        اما بازم میگم که اگر مبارزه از قبل برنامه ریزی شده باشه شانس بتمن به مراتب بیشتره .

        1. Batman کاربر می‌گوید

          #استیو راجرز
          سلام اولا اینکه تجهیزات گرین گابلین به گرد پای بتمن هم نمی‌رسه شما اگر از تجهیزات بتمن اطلاعات داشتید این حرف رو نمی زدید!!! اگر بتمن بمب دودزا بزنه اسپایدرمن اطرافش رو نمیتونه ببینه و بعدش بتمن میتونه با بترنگ های بمبی آسیب های جبران ناپذیر به اسپایدرمن بزنه!!! همچنین بمب صوتی هم بسیار قدرتمند هستند و میتونه اسپایدر من را از پا دربیاره!!!

        2. Arta کاربر می‌گوید

          اولاً که تجهیزات گرین گابلین تنها شامل یک تخته پرواز ,بوم و لباسی فلزی است .!!!که قابل مقایسه با تجهیزات بتمن نیست !!!بعدهم بتمن لازم نیست که سوار فضاپیما بشود!! در حالی که دارد با مرد عنکبوتی می جنگد یک دکمه میزند و بعد بتموبیل ها و فضاپیما های بتمن به محل نبرد میان.!!!! و خودکار مرد عنکبوتی را مورد هدف قرار می دن.!!!!مهارت های جنگی هم کهاز دیمین وین هم کمتره.!!!!چه به بتمن زورش هم که با نایت وینگ مساوی (کمی کمتر است )شخصیت‌هایی مانند گرین گابلین قابل مقایسه با بتمن هم نیستند.!!!!!

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Arta
            و
            # Batman
            به این راحتیام که شما میگید نیست . مرد عنکبوتی قرار نیست با یک بمب دودزا از پا در بیاد کاربر Batman . مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی و اینا حتی چندین بار در کمیک تونسته با چشم بسته مبارزه کنه . ! این تصور که بتمن یه دودزا بزنه و با بوم رنگ و اینا از پشت بزنتش کاملا بی اساس و پایست . بعدشم مرد عنکبوتی میتونه فورا محل آلوده به دود رو ترک کنه . چون سرعت بالایی داره و با تندین تار میتونه بسته به محل حتی پرواز هم بکنه .
            در مورد نمیدونم فضاپیما و اینا هم باید بگم که این ممکنه اما من بیشتر مبارزه رو در رو و به اصطلاح تن به تن رو در نظر گرفتن نه دیگه فضاپیما و بوم رنگ و بت رنگ و اینا . البته حرف شمام در این مورد پر بیراه نیست اما خوب مرد عنکبوتی هم در این صورت سناریو هایی داره که رو کنه . در هر صورت شکی نیست که بتمن خیلی باهوش تر و زیرکتره و تجهیزات بیشتری داره امااز نظر قدرت خام مرد عنکبوتی هم خیلی قویتره .

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #استیو راجرز
              خوب ببینید اولاً اینکه بترنگ عادی نه بترنگ بمبی!!! بعدشم قرار نیست اسپایدرمن تا ابد تو همون بمب دودزا بمونه!!! این فقط برای چند لحظه است!!!! ولی خب اگر تجهیزات بتمن درنظر گرفته نشه و نبرد تن به تن باشه قطعاً و بدون شک اسپایدرمن قویتره!!!

            2. Dcfan کاربر می‌گوید

              با سلام و عرض خسته نباشید خدمت ادمین عزیز من یک سوالی دارم اینکه ‌کلا جهان دیسی چطوری بوجود اومد مثلا مولتیورس یا غیره یا مثلا به نوبت میتونید بگید که چه شخصیت هایی اول بوجود اومدن و راجعه دارکساید اصلی دقیقا ایشون کین و چه قدرتی دارن و البته خیلی شرمنده کامنت بی ربطی نسبت پستتون دادم واقعا شرمنده

            3. Arta کاربر می‌گوید

              ببینید جناب استیو راجرز اول اینکه اسپایدرمن تا بخواهد محل را ترک بکند چندثانیه طول می کشد !!!و بتمن هرکاری می کند در این چند ثانیه است.!!!! بعدش هم بتمن میتونه وقتی اسپایدرمن در همون دود است چندین بمب بسیار قوی جلوی پای اسپایدرمن بندازه و اسپایدرمن تا بخواهد محل را ترک کند بمب ها منفجر شدند!!!! و حتی اگر کمی هم از بمب ها فاصله بگیرد بمب ها بسیار قوی هستند که می تواند تا شعاع ده مترو منفجر کند.!!!! بعدش هم بتمن میتواند تله هایی در اطراف میدان نبرد کار بگذارد و اسپایدر من رو به سمت اون تله ها بکشاند!!!! مثل کاری که با سوپر من کرد .!!!!اما فرق این دو این است که اگر تله هایی که برای سوپرمن بکار گرفت رو برای اسپایدرمن هم به کار ببره اسپایدرمن دیگر پا نمی شود.!!!🤣🤣🤣 بله این درست است که بدون هیچ تجهیزات و لباس مخصوصی تن به تن قطعاً اسپایدرمن برنده می شود .!!!!اما در این نبرد باید با لباس مخصوص و تجهیزات در نظر گرفت.!!!! که در این صورت بتمن برند است.!!!! و اگر هم پای بتموبیل و فضاپیما رو وسط بکشیم که دیگه جای بحث باقی نمیمونه.!!!!😨😨😨

  7. . Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    با مقاله موافقم با اینکه کمی به سوی مارول هستم ولی بازم قبول دارم
    بتمن تجهیزات نسبتا بهتری داره ( البته اسپایدرمن هم به کمک آیرون من میتونه تجهیزات داشته باشه ولی بازم مال بتمن بهتره)
    البته مشکل بتمن حواس عنکبوتی و قدرت بدنی بیشتر اسپایدرمن هست اما بازم بتمن به احتمال بیشتر پیروزه این نبرد رو ۶۰ به ۴۰ به نفع بتمن میدونم
    چون حرفی که عوض داره گله نداره

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام
    چه مقاله ی خوبی
    بنظرم اگر مبارزه یهو باشه، شانس اسپایدرمن زیاده ، و همین جور هر دو هیچ کس رو نمیکشن، ولی بتمن هم هوش بالایی داره و می‌تونه شکستش بده، اگر هم رو در رو باشه هم بتمن یه ذره بهتره چون استراتژیش خییییییلی بالاس

    1. ابوالفضل تقوی کاربر می‌گوید

      سلام اصلا موافق نیستم ۱.مرد عنکبوتی به همان اندازه ی بتمن با هوش هست بتمن پولدار هست ولی مرد عنکبوتی ! خب من چیزی نمیگم شما برید یدونه فیلم مرد عنکبوتی ۲رو ببینید بعد نظر بدید من عاشق بتمنم ولی دروغ نمیتونم بگم و اول مرد عنکبوتی بعد بتمن ولی هردو عالیه

  9. میلاد کاربر می‌گوید

    از نظر من حتی اگه این دو اولین دیدارشون باشه و در نسخه عادی باشن شانس بتمن خیلی بیشتره

  10. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    من مقاله را قبول دارم و با بیشترش موافقم همان طور که کاربر راجرز گفت اگه این دو ناگهانی همدیگرو ببینند مطمئنا مرد عنکبوتی برده میشه چون چابوک تره قوی تره و حس عنکبوتی داره که در برابر مهارت مبارزه بتمن هم مقاومت میکنه خلاصه همو ببینند بخواهند مبارزه کنند مرد عنکبوتی یک تاره بهش میزنه میچسبه دیوار و تا قبل از اینکه بخواد با اسباب بازیاش خودشو ازاد کنه یک تار الکتریکی میزنه بیهوش میشه اما وقتی بتمن با تقشه بیاد میتونه وبشوتر های مرد عنکبودی را خراب کنه با یک اسلحه صوتی یا بمب صوتی میتونه بندازه تا مردعنکبوتی تمرکوزش بهم بریزه بعد هم با یک مشت جانانه کارو تمام کنه

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      و یا این که بتمن در همون دیدار اول یک دو زا بیهوشی می ندازه و بعد اسپایدر من بیهوش میشه ، بعد با بت رنگ هاش گلوی مرد عنکبوتی رو می زنه

  11. Batman کاربر می‌گوید

    # اونایی که میگن اگر مبارزه یک دفعه بشه اسپایدرمن قویتره!!
    خوب من با نظر شما مخالفم!!! بتمن تجربه و هوش بیشتر و البته از همه مهمتر تجهیزات بسیار زیادی نسبت به اسپایدرمن دارد!!!! اون میتونه با بمب صوتی و بترنگ بمبی و بمب دودزا و… اسپایدر من رو شکست بده البته در نظر داشته باشید که اسپایدرمن اسپایدرمن هم در نبرد ناگهانی شانس بالایی داره!!! اما به نظر من اگر نبرد ناگهانی رخ بده شانس بتمن ۵۵ و شانس اسپایدرمن ۴۵ درصد خواهد بود!!!

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      خب مرد عنکبوتی هم تجهیزات داره
      اگر وقت کردم بهتون میگم

    2. تتتتتت کاربر می‌گوید

      جوابم به اقای بتمنه خب شما واقعا خیلی چیزهارو در نظر نمیگیری که میگی بتمن قوی تره،میگی با مثلا بترنگ و اون چیزا میزنش خب اگه به اونه ما میگیم همون اول هزار تا تار میزنه بهش و تموم میشه کارش ببین خب مرد عنکبوتی حس عنکبوتی داره خیلی چیز مهمیه میتونه خیلی از حملات بتمن رو دفع کنه اگه جنگ ناگهانی باشه بتمن احتمال زیاد میبازه حتی با سلاحاش ولی اگه ناگهانی نباشه و شناخته باشن همدیگرو بتمن میتونه شکستش بده

  12. Batman کاربر می‌گوید

    #محمد کمیکی
    خوب جناب بمب صوتی جزوه تجهیزات معمولی بتمن است!!!( یعنی همیشه اونو با خودش داره!!!)

  13. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله‌ی توپی بود ادمین جان
    ولی کافیه بتمن به اندازه‌ی یک میلیاردیم درصد به یه نفر شک کنه برای مثال کی به هم تیمی هاش شک می کنه خلاصه اگر قصد نبرد داشته باشه هالک و سوپرمن هم حریفش نیستن

  14. Mhdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود تقریبا موافقم . خیلی ممنون که از اینجور مقاله ها بیشتر میزارین. اینجور مقاله ها عالی هستند ولی خیلی خوب میشد که در سایت ایرونی سنتر یه مقاله همین جوری درباره سوپرمن و ثور هم میزاشتین،درکل عالی بود سپاس🙏.

    1. Mhdi کاربر می‌گوید

      نه 🤨🤨نذاشته

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        میگم گذاشته بگو خب!!! برو سرچ کن سوپرمن علیه ثور ، میبینی ایرونی سنتر گذاشته!

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سایت ایرونی سنتر گذاشته

  16. کمیک فن کاربر می‌گوید

    من با این مقاله کاملا موافقم اسپایدرمن در راند اول مسابقه با احتمال ۶۰ به ۴۰ برنده است ولی هر مسابقه ای راند دوم دارد و بتمن هوش و قدرت خودرا در آن راند نشان داده و پیروز میدان میشود

  17. استرنج کاربر می‌گوید

    #کیوان
    چطوری دایانا اودین سان 😂

    1. هالک کاربر می‌گوید

      کینگ دایانا 😂

  18. محمد مهدی کاربر می‌گوید

    اونایی که میگن تو اولین دیدار اسپایدرمن می‌بره و یهو جلوش ظاهر میشه کاملا با نظرشان مخالفم. اولا هرکس تو دنیا باشه را بتمن می‌شناسه دیگه همه تو اون زمان اسپایدر من را میشناسن بتمن بزرگترین کارآگاه شناسه. اگه هم اسپایدرمن تازه اومده باشه بتمن اصلا با هاش مبارزه نمیکنه به هر حال بتمن هر ایرقهمانی در گاتهام یا شهر های دیگه را باشه می‌شناسه مثل سوپرمن‌. بتمن بهترین ابرقهرمان تاریخ و محبوب ترین و جوکر محبوب ترین و بهترین ابر شرور تاریخ.بتمن به احتمال ۷۰ و۳۰ برنده قاطع است

    1. استرنج کاربر می‌گوید

      #محمد مهدی
      خودت داری میگی به احتمال هفتاد به سی بعد میگی برنده قاطع |:
      خدایا…

  19. صادق کاربر می‌گوید

    سلام
    برنده قطعی این مبارزه بتمنه
    درسته که بتمن قدرت و حواس مرد عنکبوتی رو نداره
    اما اون تجهیزات بسیار زیاد هوش بالا مهارت زیاد و تجربه بیشتری داره
    اون استراتژیست ماهریه
    عزیزانی که میگن اگه این دو نفر یهویی با هم بجنگن مرد عنکبوتی
    من باهاشون مخالفم
    خب درسته که بتمن قدرت های مرد عنکبوتی رو نداره ولی سلاح ها و تجهیزات و مهارت مبارزه بتمن اون رو پیروز مبارزه میکنه
    ولی اگه بتمن از قبل براش نقشه کشیده باشه قطعا مرد عنکبوتی له میشه
    شک نکنید
    مرد عنکبوتی پرت میشه اون دنیا
    روحش شاد و یادش گرامی باد
    در ضمن بتمن فقط کافیه بفهمه یه یارویی هست تو یه شهری که تار میزنه و از درو دیوار بالا میره
    خب بهش شک میکنه و میره اطلاعات کل خاندانشو میکشه بیرون
    میگه اوه اوه
    یه این یارو قدرت های زیادی داره پس ممکنه یه روزی یه جایی این یارو بخواد با من بجنگه
    حتی اگه یک میلیاردم درصد احتمال داشته باشه بتمن خودشو برای اون یک میلیاردم درصد هم آماده میکنه
    بعد یه سوال
    استیو جان
    شما دیگه میگید بتمن هیچ تجهیزاتی نداشته باشه مرد عنکبوتی میبره
    خب معلومه
    شما هیچکدوم از تجهیزات و توانایی های بتمن رو درنظر نگرفتید
    مثل این که من با پررویی تمام محمدعلی کلی رو به مسابقه بوکس دعوت کنم
    نمیشه که

  20. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    صادق جان شما هم اسپایدرمن و دست کم گرفتید گرچه من از اسپایدرمن خوشم نمیاد

    1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      الان دیگه هانزو😎😎😎😎
      🔥🔥🔥💪💪💪🔥🔥🔥

    2. ابوالفضل تقوی کاربر می‌گوید

      سلام و داداش تو اولین کسی هستی میگی خوشم نمیاد مگه میشه کسی از پیتر پارکر بامزه خوشش نیاد ! و مرد عنکبوتی پر ترفدار ترین ابر قهرمان جهان هست گفتم جهان نه ایران ممنون

  21. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    چشم قربان
    جسارت کردیم👻👻👻👻👻👻👻👻🙀🙀🙀🙀🙀🙀
    حالا نگفتی با پیام قبلی من موافقی که اگر مبارزه یهو باشه مرد عنکبوتی میبره؟؟

  22. احمد کاربر می‌گوید

    اول اینکه اگر مبارزه یک هویی باشه مرد عنکبوتی میبره دوما کی گفته اگر مبارزه از قبل برنامه ریزی شده باشه بتمن میبره الان توضیح میدم
    شما میگید که اونا قراره با هم مبارزه کنن که این حرف درستی نیست مگه کشتی کچه یا مبارزه خیابونی و هیچوقت نمیشه گفت در کجا همدیگرو میبینن پس بتمن چطور میخاد در جایی که نمیدونه کجاس برای اسپایدرمن تله بزاره
    ۲ مرد عنکبوتی اونقدر قوی عست که از یه بمب دودزا انفجاری اسیب چندانی نبینه وشما تجهزیات بتمن رو خیلی بیشتر دونستید برای مثال پیتر صنایع پارکر رو داره حالا میگیم اینا هیچ ولی اگر دسترسی به صنایع استارک رو بهش اضافه کنیم از لحاظ تجهیزات در برابر بتمن هیچ کم و کسری نداره البته اگر پیتر در زمان مثلا پولداریش حساب کنیم نه در زمانی که مدرسس و شما میگید اگر بتمن همه چیزو بدونه میتونه نقشه بکشه درسته ولی اون موقع اسپایدرمن هم نقشه میکشه انطور نیست که بتمن نقشه بکشه اسپایدرمن چیپس و پوفک بخوره اونم به قطع نقشه میکشع و شاید از لحاظ عقلی از بتمن کمتر باشه ولی در نوع خودش باهوشه
    ۳ بتمن همیشه در مبارزه ددوم از کسایی به راحتی برنده میشه که نقطه ظعفی داشته باشن برای مثال از کریپتونایت در برابر سوپرمن از اتش مارشن منهانتر کاری کرد اکوامن از اب بترسه و…..بقیه لیگ عدالت ولی تا جایی که من میدونم اسپایدرمن از لحاظ جسمی و ذهنی هیچ نقطه ضعفی نداره غیر از افراد نزدیک خانواده حالا اگر نقطه ضعفی داشت شما بگید
    ۴از لحاظ قدرت هم که میدونیم ولی استقامت بتمن با لباس هاش میتونه قوی بشه ولی اگر اسپایدرمن لباس ایرون اسپایدر رو داشته باشه واقعا بتمن هیچ راهی برای شکست دادنش نداره چون بتمن اون (حالا شما نیاید بگید اونم هل بت داره ) چون در اون زمان داره با دونفر میجنگه یکی پیتر یکی خود لباس البته اگر از حالت کشتار سریع استفاده کنه که تو فیلم اند گیم هم دیدیم
    ۵ یکی از مشکل هخی اصلی که بتمن داره و حتی شاید از خود پیتر باشه حس عنکبوتیه چون بتمن در مبارزاتی که باافرادی که از لحاظ قدرای به اون برتری دارن از مخفی کاری استفاده میکنه که در برابر اسپایدی اصلا کارساز نیست
    ۶ قابل توجه اونایی که میان میگن بتمن با دودزا انفجار کار اسپایدرمن تموم میکنه ۴۳۶ حالت تاراندازی اسپایدی هم میگفتن تا اینقدر مبارزه رو دست کم نگیرن ناسلامتی داریم از دو ابر قهرمان محبوب تاریخ حرف میزنیم

  23. Batman Batman کاربر می‌گوید

    دیوونم کردید دیگه میخوام خودمو به تیمارستان خونه تحویل بدم این همه نظر که هر کدومشون توی یه چیزی دارن چرت میگن یکی تجهیزات بتمن رو گرین گابلین مقایسه میکنه یکی هوش بتمن رو با اسپایدرمن مقایسه میکنه یکی میگه تله گذاری واسه اسپایدرمن ممکن نیست چون حس عنکبوتی دار اسپایدرمن با حس می فهمه که روی یه بمب واسته دیگه واسش چه فایدی داره چون همون لحظه قراه فعال بشه یکی صنایع کوچیک پارکر رو با تشکیلات بزرگ وین مقایسه میکنه صنایع استارک هم در مقابل تشکیلات وین چیزی نیست استیو راجرزم میگه اگه بتمن از قبل اسپایدرمن رو بشناسه ۷۰ تا ۸۰ درصدر بتمن برده واگه اولین دیدار باشه ۶۰ تا ۷۰ درصدر اسپایدرمن برده در پاسخ استیو باید بگم اگه بتمن از قبل اسپایدرمن بشناسه احتمال پیروزی بتمن ۹۹/۹ درصده نه ۷۰ ۸۰ اگه اولین دیدار باشه باز هم احتمال پیروزی بتمن بیشتره چون بتمن یه انباره تجهیزات و سلاح فوق پیشرفتست و در لحظه میتونه فکر کنه برای مثال اسپویل توی کمیک دارک نایتس: متال قسمت اول بتمن هم زمان که داشت می چنگید نکتی ریز و رمز گذاری شده (یه رمز گذاری پیچیده البته نه برای بتمن) رو رمز گشایی کرد و یه استراتژِی ساخت و جون خودشو و لیگ عدالتو نجات داد یکی گفت بتمن و اسپایدرمن بیان بدونه هیچ تجهیزاتی با هم مبازه کنن اخه بتمن باسه چی باید با یه ابر انسان بدونه هیچ تجهیزاتی مباره کنه اصلا چه طور ممکه یکی هم گفت که بتمن چه برای اولین بار چه با شناخت با اسپایدرمن مبارزه کنه باخته باید در پاسخ به اون بگم برو مشق درست برس کی گفته تو بیای نظر بدی

    1. ابوالفضل کاربر می‌گوید

      داداش برو شما خرابی برو

  24. احمد کاربر می‌گوید

    بتمن در هیچ حالتی اسپایدرمنو شکست نمیده مگر اینکه یکیو از خانواده اسپایدی گروگان بگیره
    کل خانواده بت فامیلی اندازه اسپایدرمن قدرت بدنی ندارن مسابقه تناب کشی بزارن همشونو با هم میکشه چون اونا همشون با هم نهایتا بتونن ۳.۴ نهایتا ۵ تن بلند کنن ولی اسپایدرمن ۲۵ تن رو بلند کرده از لحاظ تکنولوژی اگر به صنایع پارکر و استار‌ک دسترسی داشته باشه از بتمن تکنولوژیش بیشتر میشه (همه هم میدونن هوش استارک در تکنولوژی بیشتر از بروس وینه)و تازه زره های استارک که به اسپایدرمن داد یعنی ایرون اسپایدر حالت کشتار داره که تو اند گیم زد دهن چیتاری هارو سرویس کرد بعد یه بنده خدایی اونو با لباس بتمن در BVSمقایسه کرده بود

    1. Batman Batman کاربر می‌گوید

      اسپایدرمن در هر حالتی از بتمن شکست میخوره وگر اینکه در زمان سفر کنه و با بچگی بتمن مبارزه کنه مگه بچه بازیه که مسابقه طناب کشی راه انداختی مگه الکیه که اسپایدرمن به تونی بگه دسترسی به صنایع تو بده تونی همه همین طوری بهش بده اگرم بده هیچی نیست صنایع استارک حداکثر یک قرن فعالیت داشته و تویی همین زمان توسته پول و تکنولژِی خوبی به دست بیاره ولی خاندان وین جدن در جد اشراف زاده و ثروت مند بودن تکنلوژِی و تجهیزایی که تشکیلات وین داره بهترین روی زمینه بتمن توی همه رشته ها باهوش ترینه اره حالت کشتار داره ولی مالی نبود و دهنش سرویس شد و نتونست از پس ده تا چیتاری بر بیاد لباس بتمن توی BVS از ایرون اسپایدر خیلی بهتره تونست جلوی سوپرمن مقاومت کنه ولی ایرون اسپایدر نتونست از پس ده تا چیتاری بر بیاد

  25. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    روی بتمن تعصب داری

    1. Batman Batman کاربر می‌گوید

      کی به کی میگه نمخوام بگم ندارم شایدم داشته باشم ولی نه به اندازه شما ها

  26. محمد امید کاربر می‌گوید

    اگر بخواهیم نسخه های کمیکی رو حساب بکنیم بتمن قاطعانه پیروز میدان.

  27. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر بتمن دیگه از لحتظ تکنولوژی نمیتونی بتمن با ایرون من مقایسه کنی که هوش ایرون من از لحاظ تکنولوژی یک سرو گردن بالاتره از بتمن . بتمن هوش استراتژیست داره پس اینقدر الکی حرف نزن ایرون من پدرش پول بیشتری به جیب زدن دارایشون هم مدرکشون هستش یه بعضی افراد نوب میومدن لباس بتمن در برابر سوپرمنو با ایرون اسپایدر یا لباس ایرون من مقایسه میکردن باید بتمنو مینداختین بین اون پره های نفر بر پرندی شیلد ببینم سالم بیرون میومد حیف سوپرمن هیچ مشتی نزو یک مشت زد اون خو تحت تاثیر کریپتونایت بود یک چشم بتمن پرید . واقعا کار ندارم از چه لحاظی بتمنو مقایسه میکنید ولی از لحاظ تکنولوژی با تونی استارک استارک چیز های بهتری داره با کارایی بهتر
    بله مسابقه تناب کشی راه انداختم وقتی یکی میاد میگه اخه مرد عنکبوتی بازو نداره پس زوه هم نداره من به این چی بگم نهایت قدرت بدنی خود بتمن بدون تجهیزات ۳۵۰ کیلو حتی دختر ولوورین ۳۶۵ کیلو بلند کرد پس از لحاظ قدرت اسپایدرمن شاهکار های بیشتری داره نسخه معمولی
    استقامت هم همون ساختمون بازگوی همه چیه
    هوش بتمن فوق زیاده ولی شما هوش اسپایدرمن رو به اندازه یه جیب بر خیابونی کم میدونی شما منکر تمام قدرتهاش میشید که اینطور نیس
    قدرت ابر انسانی . سرعت ‌ استقامت ابر انسانی .و در لحاظ هوش اون در بعضی تست ها هم نمره رید ریچاردز بوده زمانی که ریچاردز هم سن پیتر بوده و این تستها رو داده در یک سطح بوده پس اسپایدرمن هم باهوش هستش و پیتره در یک بازه زمانی حس عنکبوتیشو از دست داده بود زیر نظر شانگ چی اموزش دیده پس مهارت های رزمیش کم نیست ولی خو باز به پای بتمن نمیرسه ولی یه بعضی از کاربران اونو با دیمین وین مقایسه کرده بودند
    حس عنکبوتی هم نیاز به تعریف نداره تو یه مقالخ خوندم اونقدر حس پیتر در بعضی جاها قویه که میتونه بفعمه چند دقیقه بعد اتفاقی براش میفته یانه حالا معلوم نیست درسته یانه ولی اگر درست باشه خیلی بدردش میخوره و قابل توجه افرادی که با دودزا میخان اسپایدرمنو کور کنند با تکیه بر همین حس اسپایدرمن میتونه با چشم بسته هم مبارزه کنه
    سرعت اون از کریون و چیتاهاش بیشتره یعنی بالا تر از ۱۲۰ کیلومتر سرعت داره به طوری که حتی دردویل هم نتونه تشخیصش بده و واکنش ها و عکس العمل ۴۰ برابر بیشتراز یک انسان معمولی گه این برای جاخالی از تیر یا سلاح های پرتابی هستش پس بتمن تا بخاد چیزی پرت کنه اون جاخالی داد
    دید ابرانسانی همه چیو اسلوموشن میبیته یک بار یه گلولهرو اسلوموشن دیده
    دیگه بقیه چیزاش وب شوتر حس یازده گانه بقیه خودت برو در موردشون تحقیق کن
    و از همه مهمتر هیچ نقطه ضعف جسمی یا ذهنی نداره اگر هم نداره من نمیدونم شما بگید

    1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      کاربر احمد

      مرد عنکبوتی نقطه ضعف نداره؟؟؟؟؟
      جان؟؟؟؟
      پس بزار چند تاشو بگم برات

      یک: مرد عنکبوتی برای کارایی کامل تار هاش برای تاب خوردن و … نیاز به ساختمان ها و نقاط بلند داره
      پس اگه بتمن بتونه مکان مبارزه رو عوض کنه و با بتموبیل بره به یه جای دیگه میتونه کارایی کامل تار های مرد عنکبوتی رو ازش بگیره

      دو: ماده اتیل کلراید
      این مثل همون کرپتونایت واسه سوپرمنه
      البته زیاد ازش استفاده نشده ولی میتونه برای مدتی تمام قدرت های مرد عنکبوتی رو ازش بگیره

      اگه یه مبارزه از پیش تایین شده باشه و بتمن درباره مرد عنکبوتی تحقیق کده باشه میتونه با این روش به راحتی شکستش بده

      سه : ترکیبات گاز های سمی
      در جلد ۳۹ امیزینگ اسپایدرمن گرین گابلین با یسری ترکیبات شیمیایی تونست برای مدت ۲۴ ساعت تمام قدرت های مرد عنکبوتی رو ازش بگیره و شکستش بده

      اینم یه روش دیگه که بتمن در یک نبرد از پیش تایین شده میتونه خیلی راحت مرد عنکبوتی رو شکست بده

      1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        احمد جان
        شما میگید که بتمن در هیچ حالتی نمیتونه اسپایدرمنو شکست بده
        اصن گیریم که در یک مبارزه اتفاقی بتمن شکست خورد(که اینطور نیست ولی بیخیال الان حال ندارم توضیح بدم)
        ولی در یک نبرد از پیش تایین شده با نقشه و استفاده از نقاط ضعف حریفش قبول کن دیگه بتمن مرد عنکبوتی رو له میکنه
        زمانی که با استفاده از همین مورد (هوش و استفاده از نقاط ضعف حریف) شخصیت هایی رو شکست داده که مرد عنکبوتی تو خواب هم نمیتونه شکستشون بده
        اون وقت نمیتونه این عنکبوت کوچولو رو بزنه؟

        راستی من چند وقتی نبودم

        خوش برگشتم

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          سللللاااااااااااام داداشييييييي چطورييييييييي؟؟؟؟
          منم ديشب برگشتم
          خوش برگشتيييييييي

          1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

            عـــــــه سلـــــــــــــــــــــــــام
            قریانت داش مخلصم تو چطوری؟
            نوکرم
            خوش اومدی
            البته از من زود تر اومدی
            در هر صورت بازم خوش

        2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          بالاخره ی رقیب خفن پیدا شد

        3. Il کاربر می‌گوید

          مثل اینکه اسپایدرمن رو نمیشناسی او از تونی استارک و بروس وین هم باهوش تره اگر پولدار بود می‌تونست تجهیزاتی رو بسازه که مثل بتمن شاهکار کنه خود رید ریچارد که یکی از باهوشترین های کاروان گفته پیتر از من باهوشتره

      2. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

        و به علاوه کلی دیگه هم هست.مثلا بزرگترینش نزدیکان اونه مثلا بتمن اگر این رو بدونه میتونه یکی مثل عمه می مری جین یا گوئن رو گیر بیاره و به اسپایدرمن بگه باید خودت رو بکشی.یا آب که وب شوترها رو ناکار میکنه

        1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

          پرسپولیس
          ایول
          نقطه ضعف های احساسیش هم که اووووووه نگم برات
          مثلا بتمن میتونه شبیه همون کاری روبا مرد عنکبوتی بکنه که در کمیک بتمن هاش با سوپرمن کرد
          لوییس رو از بالای یه ساختمون پرت کرد پایین و سوپرمن از کنترل پویزن آیوی خلاص شد

          در ضمن یسری امواج و فرکانس های خاص هستن که میتونن اسپایدر سنس مرد عنکبوتی رو مختل کنن

      3. ابوالفضل کاربر می‌گوید

        نه اینکه بتمن پرواز می‌کنه

    2. Batman Batman کاربر می‌گوید

      چرا از رو نمیری چرا قبول نمیکنی بتمن مبتونه اسپایدرمن رو شکست بده من وقت ندار هر چند روز یه بار بیام یه ساعت بشینم جواب تو رو بدم من کاری ندارم تونی استارک بیشتر پول در اورده یا باباش من میگم تشکیلات وین با ارزش ترین بیشرفته ترین و بهترین شرکته که اگر بخواد صنایع استارک رو میزاره جیبش بتمن پیشرفته ترین تکنولوژی روی زمینو داره باهوش ترین فرد زمینه و همیشه داره بیشتر یاد میگره و دانشش افسایش میده و کمتر زمانی دست به اختراع میزنه (ساخت سلاح و تجهیزاتو سپرده به فاکس) و وقتی درست به اختراع میزنه شاهکار میکنه چشمان برادر پیشرفته ترین هوش مصنوعی جاسوسی پیشرفته ترین ویروس سایبرنتیکی دنیا که باهاش کار غیر ممکن یعنی از کار انداختن سایبورگ رو ممکن کرد که ایرون من تو خوابم نمیتونه چنین کاری بکنه اینا چشمه کوچکی از اختراعات بتمنه وقی نمیدونی بتمن چه تکنولوژِی داره با چه منطقی اینو میگی با دیدن چند تا فیلم از ایرون من
      از لحاظ تکنولوژِی نمیدونم اما از لحاظ استقامت از ایرون اسپایدر و لباس ایرون خیلی بهتره اون گاز بعد از اینکه سوپرمن مشتشو زد روش تعصیر گذاشت اگر سوپرمن مشتش رو به ایرون اسپایدر و لباس ایرون میزد نصف میشدن
      اول اینه اسپایدرمن توانایی بلند کرد یه چیز چند تنی رو نداره چون استخوناش خرد میشه و عضله هاش پاره میشه مگر نیش عنکبوت استخوناشو تبدیل به فولاد کرده باشه
      من کی هوش اسپایدرمن رو انقدر پایین گرفتم هرچند که هوشش در برابر بتمن همون قدره
      من منکر قدرتای اسپایدرمن نمیشم منکر حرف شما ها میشم انگار اسپایدرمن ماشین زمانه یا همه چیز رو میدونه که قراره از چند دقیقه بعد چه اتفاقی بیوفته اسپایدرمن فوقش پنج ثانیه قبل از اینکه اتفاقی براش بیوفته احساس خطر میکنه
      مهارت های خود شانگ چی به بتمن نمیرسه چه برسه به شاگردش مطلقا مهارت های دیمین از اسپایدرمن خیلی بهتره و مقایسه کردن مهارت های اسپایدرمن با دیمین گناه کبیرست دیمین از وقتی خیلی بچه بود توسط لیگ قاتلین اموزش دید (بهترین و با مهارترین استادا و رزمی کار های دی سی توی لیگ قاتلینن) و بعد از اون توست بتمن
      بتمنم میتونه بدونه دیدن مبارزه کنه حتی بهتر از اسپایدرمن
      اخه کی گفته سرعت ۱۲۰ کیلومتره اسپادرمن تهش ۴۰ و با تارش ۱۲۰ و واکنش عمل کردش ته تهش ۱۰ برابر یه انسان معمولی چرا پیاز داغ قضیه رو زیاد میکنی
      حتی دارک ساید نقطه ضعف جسمی داشت اسپایدمن دیگه س.گ کی باشه نداشته باشه. فقط بتمنه که نقطه ضعف ذهنی نداره

      1. Il کاربر می‌گوید

        مثل اینکه اسپایدرمن و نمیشناسی
        می‌دونستی از تونی استارک و بروس وین هم باهوش تره
        می‌دونستی رید ریچاردز یکی از باهوشترین های مارول هست داشت بمب خنثی میکرد نتونست ولی پیتر پارکر تونست و خود رید گفت پیتر از من باهوش تره
        اگر مثل بتمن پولدار بود می‌تونست تجهیزاتی بسازه و بتونه شاهکار کنه
        توی زور بازو تونسته ایکس من رو شکست بده تانوس.هالک.ایرونمن.کاپتان آمریکاو..

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          II
          چرا حرف الکی میزنی از تونی استارک و بروس وین؟! جالب نبود هوش بتمن بیشتر از اسپایدرمن هست چه بخوای چه نخوای بتمن نقشه های بسیار هوشمندانه تر میکشه و بسیار با مهارت تر از اسپایدرمنه زور بازو؟! هالک رو تو کدوم کمیک زده ؟! تانوس رو چی ؟! اصلا کمیک نگو اسم سایت بگو ایکس من رو زده آره خب بتمن هم دارکساید و کل لیگ عدالت رو زده زور بازو که آره زور بازوی اسپایدرمن بالاتره ولی زور بازو برتری رو مشخص نمیکنه بتمن خیلی با مهارت تر و باهوش تر هست شمایی که نمیدونی بتمن کیه

  28. king کاربر می‌گوید

    اگه بتمن مردعنکبوتی رو بشناسه می‌تونه شکستش بده اما اگه نشناستش شاید نتونم شکستش بده چون هر تله آی هم برای مردعنکبوتی بزاره مردعنکبوتی حس عنکبوتی داره اما کلا بتمن قویتره

  29. Erfan کاربر می‌گوید

    به نظر من زره بتمن خیلی نمی تونه امید بخش باشه چون مرد عنکبوتی که تقریبا ۱۵۰ برابر وزن خودشو می تونه بر داره پس زره بتمن زیاد نمی تونه دووم بیاره.

    1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      کدوم زره؟

  30. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    آقا من یه سوال بی ربط دارم
    خیلی رو مخمه
    از دیشب تا حالا ذهنمو درگیر کرده
    دارم دیوونه میشم
    خواهش میکنم جواب بدین
    اعصابم خورد شده دیگه
    .
    .
    ـ
    .
    .
    ـ
    .
    .
    مرد مورچه ای وقتی از مولکول اکسیژن کوچک تر بود چجوری نفس میکشید؟؟؟؟؟؟

    مغزم داره منفجر میشه

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      عااااااليييييي بوووود
      خخخخخ

    2. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

      داداش رسیدن به این جواب کار سختیه.!
      باید بری زبان یاد بگیری.بعد یه پارتی کلفت پیدا کنید.بعد کلی پول جمع کنید برید پیش بهترین فیزیکدان زنده جهان یا اون فیزیکدانی که سازندگان فیلم در مورد این قضیه باهاش حرف زدن و از اون بپرسید.

    3. hassan.j کاربر می‌گوید

      اگه منظورت وقتیه که وارد قلمرو کوانتوم شد چطور نفس میکشید . خب جوابش سادس . قلمرو کوانتوم ! جدیدا مد شده تو فیلم های تخیلی هر سوراخ و حفره علمی به وجود میاد ربطش میدن به دنیای کوانتومی . کلا دنیای کوانتوم جای عجیبیه . اسکات ۵ سال اونجا بود ، براش مثل ۵ دقیقه گذشت . جنت ۲۰ سال اونجا بود ، ۲۰ سال پیر شد !

      1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

        داداش اسکات اونجا واسش مثل ۵ ساعت گذشت نه ۵ دقیقه

    4. Mohamad کاربر می‌گوید

      احتمالا فهمیدنش به سن منو تو قد نمیده البته من حالا حالاها قصد مردن ندارم ولی خوب حالا.
      ببین با این همه پیشرفت علم هنوز هیچ کس دقیق نمیدونه توی اتم چه خبره کسی چه میدونه شاید تو سایز زیر اتمی هم بشه نفس کشید

  31. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    باور کن خواب و خوراک ازم گرفته
    دارم سرمو میکوبم به دیوار
    این سوال داره منو دیوونه میکنه

  32. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    سلام ادمین
    ببخشید
    من تو تلگرام یه کانال زدم البته با محوریت مورتال کمبت ولی خب قراره توش فعالیت های کمیکی هم انجام بدیم
    (بهامین من با مورتال کمبت برگشتم)
    اگه اشکالی نداره میتونم یکی دوتا از مقالات سایت شما رو بردارم؟
    البته با ذکر اسم سایت شما به عنوان منبع

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      مشکلی نیست عزیز خیلی هم خوشحال میشیم. 🌹

      1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        خیلی ممنون

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      صادق ……منم الان با انيمه ميام هاD;

      1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        بهامین
        بیا جلو ببینم
        چی میگی تو؟
        آیم اسکورپین
        راند وان
        فــــــــــایـــــــــــــــــــــــت
        .
        .
        ـ
        .
        .
        .
        اسکورپین وینز
        فیتالیتی

  33. Amir کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین منم توی پیج روبیکام چندین مقاله از پیج شما گذاشتم ولی همش رو ذکر منبع کردم

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ایدیتون رو میگید منم روبیکام

  34. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر هاساشی
    اگر کامنت هارو خونده باشید نوشتم که نمیدونم دیگه چه تقطه ضعفی داره اگر داره بگید
    ۱ اگرحتی فیلم هارو دیده باشید میبینید که اسپایدرمن حتی از جاهای خیلی کوچیک هم تونسته با تار زنی ادامه بده و حتی اگر بتمن بخاد اسپایدی از ساختمون ها درو کنه باید کلا از شهر خارج بشه یا داخل یه ساختمون بجنگن کا باز هم اسپایدرمن میتونه ار خودشو انجام بده
    ۲ این موادی که شما گفتید اولا بتمن نیاز به نمونه خون یا DNAداره که بفهمه ساختار بدن اسپایدرمن چیه بعد بتونه یه همچین نوادی رو درست کنه همینطکر نیست که فقط نگاه کنه بعد بفهمه که دسپایدرمن این مواد براش خطرناک هستن پس همینطور الکی نیست بتمن بیاد این مواد رو برای اسپایدی درست کنه اگر اینطور بود که گرین گابلین برای همیشه از اون مواد استفاده میکرد تا مرد عنکبوتی راحت بکشه
    ۳ اول اینکه تو سری هاش به این دلیل از لوییس لین استفاده کرد که سوپرمنو بترسونه ولی زن گربه ای اونو بدون دخالت بتمن از اون ساختمون انداخت یعنی بتمن این کارو نمیکرد فکر هم نکنم بتمن اونقدر بدبخت شده باشه که برای بارزه با یکی از گروگان استفاده کنه اونم یه یه دختر جوون یا زن پیر
    شاهکار اسپایدرمن هم کم نیست کلاسوس با خواهرش مجیک رو که در حالت فونیکس بودن شکست داد (البته بیشتر عصبانیشون گرد تا با خودشون بجنگن )ولی باز هم به اسم اون باید نوشت چون وقتی کاپیتان اومد گفت تو تو انجام…مش گفت اره من انجامش دادم که فکر نکنم کار راحتی میبود چون کل اونجر با چند نفر از ایکس من نتونستن اون کارو انجام بدن

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      احمد
      ببین در کل بتمن هرجوره میبره.
      تحقیق می کنه.
      نقطه ضعف های اسپایدرمن بررسی می کنه.
      تله ای براش درست می کنه { لزوما جایی در شهر}
      بعد دهن اسپایدی صاف می کنه. { مرد عنکبوتی و مهمتر از همه سایت اسپایدی😂😂}
      اگر بازم قانع نشدی میتونی با بتمن تماس بگیری احتمالا خودش قانع می کنه تورو .
      جمله آخر از یک سایتی کپی کردم.

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      ببخشید میام وسط بحث یه چندتا شاهکار های اسپایدی رو بگم:بلند کردن چند واگن قطار،نگهداشتن یک ساختمون چند طبقه،کشف یک سری ملکول ناپایدار(این واسه هوشش)،شکست دادن هالک با یک جوک.و…….
      راستی امیر اقا اینو بگم که گرین گابلین ادم هارو بر اساس ارزششون برای خودش طبقه بندی میکنه واسه همین تا وقتی احساس کنه پیتر بدرد میخوره یا با پیتر بهش خوش میگذره حتی اگه بتونه هم پیتر رو نمیکشه

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        راستی چند بار شکست دادن لوگان و ساخت وب شوتر هارو هم به شاهکار ها اضا فه کنید

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          Mohamad
          خب دوست عزیز من دلایل زیادی برای پیروزی بتمن دارم. در کامنت بالا هم یکی از دلایلمو گفتم 😊😊

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            من دلیل برای پیروزی اسپایدرمن نبردم.فقط شاهکار هاش رو گفتم همین

  35. احمد کاربر می‌گوید

    تا زمانی که حس عنکبوتی هست تله های زیادی بر اسپایدرمن کار ساز نیست تقریبا هیچ تله ای وقتی شما میایین دو نفر رو مقایسه میکنین باید در مبارزه رو در رو باشه نه شما به بتمن وقت بدین تله ااشو کار بزاره دنبال نقاط ظعف اسپایدرمن هم بگرده این کجاش عالدلانس بتمن باید هین جنگیدن این کار هارو انجام بده که نمیتونه اگر هم بتونه عمرش قد نمیده زاستی چرا وقتی یکیو با بتمن مقایسه میکنید بتمن باید بگرده دنبال نقاط ظعف و تله کار گزاشتن به نظر شما این کار یکم بی عدالتی نیست

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      احمد
      مثل این میمونه بگی چرا استارک باید زره هشو در نبرد حساب کرد خب کاراکتر بتمن جوریه که اول تحقیق می کنه بعد وارد نبرد میشه.
      حس عنکبوتی بتمن میتونه با امواج صوتی از کار بندازه.

  36. احمد کاربر می‌گوید

    نه نه اصلا اینطور نیست ما وقتی استارک داخل زره خودش میشه میگیم ایرون من اون دیگه استارک نیست مثل بروس وین شما نمیتونید این حرفو بزنید
    و بتمن باید بتونه قبل اینکه حس پیتر کار کنه از اون امواج استفاده کنه که حس عنکبوتی پیش بینیش میکنه
    و بتمن اینکارو میکنه یعنی اسپایدرمن هیچ نقشه ای با اون نمیبنده و مثل احمقا تو تله میافته هیچ کس بهتر از اسپایدرمن نمیتونه از تله فرار کنه فکر میکردم حداقل اینک در مورد اسپایدرمن بدونید

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      احمد
      “بتمن باید بتونه قبل اینکه حس پیتر کار کنه از اون امواج استفاده کنه که حس عنکبوتی پیش بینیش میکنه”
      مگه سنگ زمان. از کجا می خواد بفهمه؟ بتمن راحت یک جا می کشونتش. یا کسی گروگان میگیره که احتمالش خیلی کمه یا با یادداشتی چیزی می کشونتش. بعد با امواج صوتی حس عنکبوتی از کار میندازه. بعد میتونه با دارت بیهوشی یا گاز بیهوشی مرد عنکبوتی بیهوش کنه که مساوی با شکست مرد عنکبوتی.
      برای این گفتم بیهوش می کنه چون بتمن کسی نمی کشه.

  37. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر من دیگه راستش حرفی برای گفتن ندارم راستش دارم ولی چون میدونم فایده نداره نمیگه اسپاسدرمن با مسلسل نمیتونس بزنیش بعد بتمن با دارت

  38. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    سوال
    آیا سایبورگ مرد عنکبوتی را شکست داده؟ آخه من توی یک سایت رفتم دیدم سایبورگ مرد آهنی رو شکست داده. بعد رفتم توی یک سایت دیگه دیدم مرد آهنی، مرد عنکبوتی را شکست داد. بعد رفتم توی این سایت دیدم الله اکبر! سایبورگ از مرد عنکبوتی شکست خورده!

  39. Batman کاربر می‌گوید

    #Shahab Gahzi
    فکر کنم شما کلا سایتارو قاطی کردی!!! احتمالا تو همین سایت بوده که دیدی سایبورگ از آیرون من قویتره!! و بقیشونم تو سایت پروشات دیدی!!یعنی پروشات دوتا مقاله ترجمه کرده که تو یکیش میگفت سایبورگ از اسپایدرمن میبازه و تو دیگری میگفت آیرون من اسپایدرمنو میزنه!! اما در کل از نظر من سایبورگ خیلی از اسپایدرمن قویتره!!!

  40. حسین کاربر می‌گوید

    ما چند فرض داریم اول این‌که بدون هیچ تجهیزاتی هر دو طرف مقابل هم قرار بدیم طوری که مرد عنکیوتی با لباس شخصی و بدون دستگاه تار انداز و هیچ چیز دیگه باشه و بتمن هم همینطور بودن هیچ تجهیزاتی در این صورت مرد عنکبوتی قدرت تار انداختن رو نداره چون دستگاه تار انداز رو نداره و فقط میتونه به قدرت بدنی خودش تکیه کنه و بتمن هم همین طور میدونیم که بتمن استاد مبارزه است پس در این صورت احتمال بردش ۸۰ درصد میشه و فرض دوم اینه که هر دو از تمام امکاناتشون استفاده کنند که می‌دانیم بتمن خدای تجهیزات و امکاناته حتی آگه ناگهان روبروی مرد عنکبوتی قرار بگیره امکاناتش به حدی هست که از پا درش بیاره و اگه نقشه قبلی هم داشته باشه که قضیه تمومه پس در هر صورت بتمن قویتره

  41. علی کاربر می‌گوید

    در کل شانس پیروزی بتمن بیشتره ، درسته مرد عنکبوتی هم شانس های خودش رو داره، ولی پیروز این مبارزه بتمنه.
    ۶۰به۴۰به نفع بتمن.ممنون بابت مقاله از این جور مقاله ها زیاد بزارید.👍

  42. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام
    راستش این زیاد بحث نداره
    اول اینکه این کمیکه یا سینما؟
    اگه سینما مرد عنکبوتی برندس چون مستریو با اون همه پهپاد جنگی نتونست مرد عنکبوتی رو زمینگیر کنه

  43. سجاد کاربر می‌گوید

    پهپاد های مستریو هم چیزی از تجهیزات بتمن کم ندارن
    تمام

  44. امیر کاربر می‌گوید

    ببینید بتمن تونست سوپرمن رو ناکار کنه سوووووپرممنننننن خیلی قویه پس برنده معلومه

  45. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود در کل شانس بتمن بیشتره چون چون نداره که همه میدونن🤣😂😂🤣😂😁😐

  46. Ms.spidey کاربر می‌گوید

    من میگیم مرد عنکبوتی برنده میشه چون درست که بتمن از هوش،تجربه،فنون مبارزه و تجهیزات بیشتر و قدرتمند تری‌ نسبت به مرد عنکبوتی داره اما باز هم حریف مرد عنکبوتی نمیشه . مرد عنکبوتی از حواس،قدرت،سرعت،استقامت،دوام،پایداری،چابکی و عضلات ابر انسانی برخورداره . بزرگترین برگ برنده مرد عنکبوتی حس ششمش هست . مرد عنکبوتی میتونه با کمک حواس پیشرفته اش ، همین طور مهارت در مبارزه و قدرت و سرعت خود بتمن رو شکست بده . اگه هر دوتا بدون هیچ تجهیزات رودرروی هم قرار بگیرند ، مرد عنکبوتی برنده میشه . اگر با تجهیزات کامل مقابل هم قرار بگیرند برابر میشن .
    حالا که دیدیم که مرد عنکبوتی از حواس و قدرت بیشتری نسبت به بتمن برخورداره ، پس پیروز این مبارزه مرد عنکبوتی هستش .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نظرتون محترم اما باید عرض کنم مقداری بتمن رو دست کم گرفتین درسته قدرت اسپایدرمن بیشتره اما بتمن همیشه آماده مقابله با افراد قویتر از خودش هست و خیلی باهوش و زیرکه البته اینم عرض کنم که نسخه عادی بتمن هم زره های قوی داره مثلا امثال آکوامن که از مرد عنکبوتی قویترن به دلیل زرنگی بتمن ازش شکست خوردن پس به نظر بنده بتمن برندس

  47. ناشنای کاربر می‌گوید

    چجوری میگید از لحاظ هوش بتمن بهتره اسمایدرمن هوشش خیلی از بتمن بیشتره
    دوما اسمایدرمن تجهیزات داره که اگه بیاره شانس بتمن صفر درصد میشه مثل گلایدر و بمب های عنکبوتی ربات های عنکبوتی مواد به کننده حتی بدون آینه اسمایدرمن برنده میشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      چرت نگو کی اسپایدرمن هوشش از بتمن زیاد تره

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      پس بتمن تجهیزاتش کشکه که دیگه جاستیس باستر رو چرا حساب نمیکنی که از خیلیاش قویتره

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چرا نیگم بتمن باهوشتره؟!!! این سوال داره؟!!!!! منطقی باشبن کاربر محترم بتمن میدونین با همین هوشش چند دشمن بسیار قوی و خارج از سطح خودشو زده که همیشه برای همه چی آمادست معما هایی رو حل میکنه و جنایتکارایی رو دستگیر میکنه گه کل نیروی پلیس توش میمونن تسلیحات اسپایدرمن؟! اصلا تاحالا کمیک بتمن خوندین فقط بگم اون زرهی داره به اسم هل بت و همچنین ماشین و بت رنگ و سفینه و…
      خلاصه:شانس بتمن بیشتره

  48. Spidey کاربر می‌گوید

    دیگه با اتک آن تایتان موافقم اسپایدرمن شاید هوشش بالا باشد ولی در حد بتمن نیست تجهیزاتش آنقدر که میگی بالا نیست

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اسپایدی لایک👍

  49. […] شود وقتی به عمق ماجرا می روید. شخصیت پردازی افرادی مثل مرد عنکبوتی و ونوم (ادی براک) به بهترین شکل ممکن اجرا شده است و این […]

  50. reza کاربر می‌گوید

    ای که شیر مادر حلالت
    دست از تعصب بردارید خواهشا و قبول کنید تحت هر شرایطی بتمن میبره

  51. سیاه پوش شب کاربر می‌گوید

    در وصف قدرت بتمن همین بس که بتمن با آمادگی قبلی همیشه ۱۰ قدم از رقیباش جلوتره پس مطمئن باشید بدون آمادگی هم ۵ قدم جلوتره و این برای نابودی مرد عنکبوتی کافیه

  52. ونوم کاربر می‌گوید

    بابا بتمن کیه داداچ مرد عنکبوتی انتی ونومم شکست داده (چهارمین سیمبیوت قدرتمند دنیا) بعدشم بتمن بخاطر تجهیزاتش شاید بتونه مرد عنکبوتیو ببزه اگه مثلا هیچی نداشته باشه بتنن که نمیتونه پرواز کنه و فورا میوفته میمیره! بعدشم بتمن دشمن خاصی نداشته دیگه حالا قوی ترین کسی که میتونه شکست بده ( به گفته خودش) جوکریه که فقط یه چاقو باشه ولی مرد عنکبوتی خیلی قویتره، شما مرد عنکبوتی نهایی رو از اول تا اخر ببینین میفهمین، بعدشم بتمن جز تجهیزاتش هیچی نیست، بعدشم برااین میگین هوش بتمن بیشتره؟ بتمن فقط یواش یواش راه میره بعدشم شما که میگین مرد عنکبوتی داخل تله بتمن میوفته، تله های کرایون که خیلی وحشتناک تر از بتمنه! پس چرا کرایون نتونست مرد عنکبوتیو بکشه، بعدشم بتمن هواپیما فضا پیما داشته باشه نبرد قابل قبول نیست مهم نبرد تن به تنه نه با موشک بالستیک! اگر بتمن با تجهیزات کنترلی بیاد میشه ۵۵ به ۴۵ به نفع بتمن. اگر بتمن بدون تجهیزات کنترلی باشه میشه ۷۵ به ۲۵ به نفع مرد عنکبوتی. اگر بتمن زره نداشته باشه مرد عنکبوتی هم لباس نداشته باشه نیشه ۸۵ به ۱۵ به نفع مرد عنکبوتی، بنده با نظر این گوه پدری که بتمن و مرد عنکبوتیو با هم مقایسه کرده کاملا مخالفممممممممممممممممممممم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ونوم
      ببین واقعا هم فاقد ادبی هم فاقد اطلاعات هم بشدت نوب و افراطی هستی خجالت بکش درست صحبت کن عه جوکر قویترین کسیه که بتمن زدتش ؟! بتمن سوپرمنو زده ،کل لیگ عدالتو زده چرا چرند میگی ؟!! برو یکم از دیسی کمیک بخون بعد چرند بگو بتمن برندست به احتمال ۶۰ درصد هرچند انقدر نوب و متعصب هستی که هیچی از بتمن نمیدونی مرد عنکبوتی میخواد چیکار کنه وقتی بتمن تسلیحات بسیار قوی داره وقتی زره مقاوم داره وقتی یکی از قویترین مبارزان هست وقتی صد برابر مرد عنکبوتی تجربه داره همون زدن سوپرمن به کل شاهکار های اسپایدرمن میارزه

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        اینکه واضحه بتمن برنده است و فکر کنم مقایسه این دو شخصیت از لحاض مبارزه خنده داره . واقعا بتمن با کمترین زحمت اسپایدرمن رو شکست میده . در ضمن کاربر ونوم بیشتر اندیشه و تعقل بفرما

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ایشون توهین بدی کردن در اواخر کامنتشون

          1. مگنتو کاربر می‌گوید

            حواسم به توهین ایشون نبود و اصلا ندیدم .
            کاربر ونوم شما چه ….. هستید . زشته به خدا خوبه حالا کسی دیگه ای هم بیاد به شما توهین کنه .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ونوم
      اصلا از سفینه استفاده نکنه ولی همون کاستوم قهرمانیش هم بسیار مقاومه و اینکه مهارت های مبارزه بتمن عالیه واقعا منحصر به فرد هست و اینکه بتمن میتونه بمب های دودیش حواس اسپایدرمنو پرت کنه و بعد به صورت غیر منتظره از سمت دیگه بهش حمله کنه درسته حس عنکبوتی بهش در تشخیص حملات بتمن کمک میکنه ولی بتمن واقعا شخصیت غیر قابل پیشبینی هست در نبرد

    3. king venom کاربر می‌گوید

      ونوم
      با اینجور مقایسه کردنت خود اسپایدرمن رو خراب میکنی اگه بخای نگاه دث بتل وار به نبرد داشته باشی بدون درنظر گرفتن شخصیت اسپایدرمن و هوش و زیرکی بتمن و محدود کردنش به سلاح ها و مهارتش خب بله دث بتل درست گفته مردعنکبوتی میبره چون مثل این میمونه که بتمن بخواد با اتکا به مهارتش و گجت هاش بدون فکر با کله بره سمت بین خب قاعدتا بین بتمن رو له و لورده میکنه بخاطر همین این نبردی که دث بتل گذاشته کاملا اشتباهه چون اگه بتمن کسی بود که فقط به تجهیزات و مهارتش خلاصه میشد هیچوقت نمیتونست بعضی از قویترین شخصیت های دیسی و سوپرمن و واندرومن و لیگ عدالت و دارکساید و… رو شکست بده
      پس بتمن به احتمال ۶۰ درصد میتونه اسپایدرمن رو شکست بده

  53. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    اگر نظر من رو هم بخواید بتمن در اخر برنده میشه ولی مردعنکبوتی هم حریف دست و پا بسته ای نیست و راحت کم نمیاره ولی نمیتونه برنده بشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      موافقم باهاتون

  54. Comic world کاربر می‌گوید

    دوستان عزیز لطفا اگر درمورد مقاله نویسی و کمیک نمیدونید نظر ندهید
    ۱.این مقاله از سایت cbr.comگرفته شده که معتبرترین و بزرگترین منبع اینترنت کمیک در جهان هست(البته سایت مسخره اسپایدی هم خیلی از مقال هاشو از این سایت میگیره جالب هم هست که مقاله های که در مورد اسپایدرمن هستش رو ترجمه میکنه و مقاله هایی مثل همین مقله که بتمن رو پیروز دونسته رو حتی بهش اشاره هم نکرده)
    ۲.با توجه به نکته ۱ ،اونایی که مخالفند یا اطلاعاتی از بتمن و کمیک استریپ هاش ندارند یا از دست پرورده های رئیس سایت متعصب مارولی اسپایدی(مهدی ترابی مهربانی)هستند
    ۳.بتمن از نظر واقعیت هم بیشتر قابل درک هستش شما تصور کنید این که یه عنکبوت رادیواکتیوی به شما نیش بزنه و نیروهای اونو پیداکنید قابل درک بیشتری برای مردمه یا بتمنی که هیچ گونه نیروی فوق بشری نداره
    ۴.بعضی ها میگن که بتمن اگر غافلگیر بشه هیچ کاری از دستش بر نمیاد ولی درست نیست چون بتمن در زمان درگیری هم میتونه نقشه ای بکشه و حریف رو شکست بده

    1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

      معتبر ترین رو که بله درسته گفتتون ولی در بخش قدرت ؟ سایتی به بزرگی cbr نمیاد برای بخش مقایسه که کمتر کسی بهش اهمیت میده در جامعه کمیک از نویسندگان بزرگی استفاده کنه و یا تز ان ها بهره مند باشه
      این مساله که گفته میشه شخصیت هایی که قدرت فرابشری دارند کمتر قابل همذات پندارین چون قدرت هاشون خداگونست و … یکی از خنده دار ترین صحبت هایی هست که میشه در این مورد زد و حتی اینکه در گذشته خلق شدن پس تطابق کمتری با انتظارات حال حاضر مخاطبا دارن هم خنده دار تره جدا از اینکه علاقه به شخصیت یه مساله کاملا شخصیه و سلیقه ایه و کاملا با فتوا دادن مثل حرف شما فرق می‌کنه مثلا کسی از شخصیت های دارک و خفن لذت میبره مطمئنا بتمن رو بیشتر از اسپایدرمن دوست خواهد داشت و اینطوری نیست که من بردارم با اجر بزنم تو مخش که بابا اسپایدرمن شخصیت بهتریه تو چرا بتمن رو دوس داری!
      و دوم اینکه کمیک های هیچکدوم از شرکت های مارول و دی سی هرگز از حرکت و تحول دست بر نداشتن که ما بخوایم بگیم چون مال مرد عنکبوتی
       فرا بشری هستند نمیشه باهاشون همذات پنداری کرد هر شرکت کمیک بوکی برتری همیشه به دنبال این بوده که خودش رو با نیاز های روز مخاطبینش وفق بده و همیشه هم شرکتای عظیمی مثل دی سی مارول این موضوع رو حفظ کردن که تا اینجا هنوز سر پا هستن و همیشه شرکتی برنده شده که تو این موضوع موفق تر بوده مثال بارزشم همون شخصیت کاپیتان مارول اریجینال یا همون شزم که اون زمان اوایل خلقش که هنوز رایتش دست دی سی نبود فروشش بیشتر از کمیکای سوپرمن شد و دلیلشم موجهه چون بیلی باتسون که یه بچه بود و به اون قدرتا دست پیدا میکرد تو رمان خودش خیلی پتانسیل بیشتر و تطابق بیشتری با خواسته های مخاطبین داشت تا کمیکای اون دوره سوپرمن

      1. Comic world کاربر می‌گوید

        اول که دوست عزیز سعی کن مطالبتو مختصر بنویس اگه من فتوا میدم توطومار داری مینویسی

        دوم اینکه حرف الکی لطفا نزن (احتمالا تو از عوامل لسوایدی هستی،و ترابی این حرفا رو یادت داده) من برام مهم نیست نه مرد عنکبوتی و نه بتمن مثل شما برای یه سری شخصیت تخیلی سرمو نمیشکونم
        اما مثل اینکه شما نمیدونی که همین نزدیک بودن به واقعیت چقدر مهمه (ظاهرا درکی نداری) بتمن فقط دارای یه سری تجهیزات هستش که میشه تو دتیای خودمون ساختش اما ایا میشه یه عنکبوت تو رو نیش بزنه بعد بشی مرد عنکبوتی😂😂😂

        اگر مرد عنکبوتی طرفدار داره برای اینکه زندگی اش دچار پیچ در پیچ زیادیه (مشکل مالی،عشقی،اعتماد به نفس و …)وگرنه یه فرابشری هستش مثه بقیه ابر قهرمانا

        فقط از لحاظ قدرت هم نیس میزان محبوبیت اسپادرمن و بتمن همیشه در نوسان هستش

        دوستان اگر دلیل میارید یه دلیل قانع کننده بیارید نه مثل این دوست ما که یه چیزی تو اسپایدی ریختن تو کله اش بعد داره میگه اسپایدرمن بهتره

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          من از عوامل اسپایدی هستم و ترب این چیزا رو به من یاد داده 😂😂😂
          چه ربطی داره به اون اقا که ۴ سال پیش یک تعدادی کاربر خوبش رو بیرون انداخت من برای چی باید از عوامل باشم ؟ میشه با دلیل صحبت کنیم چچن افترا مناسب نیست
          بس کنید خداوکیلی من تو یک سایت از همین سایت بد گفتم بعد میاید این چرندیات رو تخویل میدید ؟
          اصلا نخوندی فکر کنم حرفمو
          حوصله هم ندارم با کسی که تهمت میزنه حرفی داسته باشم

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      جناب در اینکه مقالات اسپایدی سرشار از تعصب هست شکی نیست اما cbr هم سایتی هست که تکلیفش با خودش معلوم نیست یه روز میگه شزم هالک رو میزنه یک روز می‌گه هالک شزم رو میزنه یه روز میگه شزم سوپرمن رو میزنه یه روز در یک مقاله دیگه میگه سوپرمن فلان شخصیت رو میزنه اما شزم ازش شکست میخوره
      یک روز میگه سنتری قویتر از ثور هست و یک روز ثور رو در یک مقاله بالاتر از سنتری میذاره

      1. Comicworld کاربر می‌گوید

        خب حرف شما هم درسته
        مخصوصا الان که مدیر سایتcbr توسط دیسی استخدام شده
        ولی کلا که همین اسپایدی این سایتو قبول داره و مقاله‌هاشو از اینجا میگره میگم

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          شما تهمت میزنی میگی من از عوامل اسپایدی هستم این حرفت رو همین جا ثابت کن چون اصلا از افترا و تهمت زدن خوشم نمیاد و باید عذر خواهی کنی اگر حرفت اشتباه بوده باشه

          1. Comic world کاربر می‌گوید

            من که فحش ندادم
            منظورم این بود کلی که تو یا از مقاله نویساش بودی یا اینکه مقالهاشو خوندی و فمر کردی اسپایدر من بهتره یا ابن که کلا یه مارول فنی

            1. روح رندال کاربر می‌گوید

              برو اقا جوگیر شدی چرند و پرند میپرونی مگه من بچم که با خوندن مقاله های اونجا استاد استاد کنم برای خودت میبری و میدوزی
              کلا با ادم هایی مثل شما با منطق نمیشه صحبت کرد انگار با لحن و زبان دیگری با دیگران ارتباط برقرار می کنید
              فحش دادن یا تهمت زدن به یک اندازه بد هستند و باید از من عذر خواهی کنید
              بعد هم من کی گفتم مرد عنکبوتی بهتر هست ؟ شما برو در یکی از مقالات اینجا ببین من گفتم بتمن و کمیک هاش به نسبت به مرد عنکبوتی برتری دارند در اینجا هم با منطق صحبت کردم که داشتن قدرت فرابشری ربطی به اینکه همذات پنداری کنی نداره بتمن اکر واقعی بود سر یک هفته هم دووم نمی‌آورد ولی امثال تو معلوم نیست چی کار کردند باهاتون که منطق سرتون نمیشه

              1. Comic world کاربر می‌گوید

                اولا من از ادم های بددهن مثل تو هیچوقت عذرخواهی نمیکنم
                آدم تهمت بزنه بهتر از اینه که فحاشی کنه.
                تو اول باید بری Educational book (کتاب تربیتی) بخونی بعد برسی به comicbook .
                دوما هر چی که نیستی طومار نویس که هستی😂😂
                سوما تو پسر بیکاری یعنی جز اینکه هی سرک بزنی تو سایتا درس دانشگاه یا چیز دیگه نداری 🤣
                بهتره یکم به دری و مشقتم برسی

                1. موری کاربر می‌گوید

                  اگر فقط برق ها قطع بشه بت من باید بشینه تو خونه و کمیک های ددپول رو بخونه 😂😂😂😂😂

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    اتفاقا اگه برق ها قطع شه اسپایدرمن از ترس باید به خودش بلرزه چون تاریکی یک امتیاز برای بتمن هست حتی این روهم نمیدونی و فقط حرف الکی میزنی

              2. موری کاربر می‌گوید

                ببخشید ببخشید ببخشید ، بت من بدون آلفرد از گرسنگی میمیره و دو روز آب و غذا نخوره از ی جوجه خلافکار هم کتک میخوره و بین ی راحتی کمرش رو شکست اونم با دست خالی و و و، بهتره ی کم منطقی هم باشید

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  موری #
                  نه لابد اسپایدرمن خوب همین بین اصلا میدونی کیه؟! کسیه که تا ۱۵ تن رو بلند میکنه یک نقشه کش ماهر هست و بسیار دانا و همین بین اسپایدرمن رو میزنه پس تو منطقی باش

                  1. King Venom کاربر می‌گوید

                    دکتر منهتن
                    حرف کاربر موری مسخره‌ست درست
                    ولی بین دربرابر ویلن هایی مثل مورلان و ونوم و کارنیج و راینو و سندمن هیچی نیست و اینا ویلن های اسپایدرمن هستن که بارها شکستشون داده اسپایدرمن خیلی چابک و سریعتر از بینه و مقاومت بدنیش هم تقریبا برابره اگه بیشتر نباشه از طرفی خیلی هم بدنش خیلی هم انعطاف پذیره و به خاطر همین بین نمیتونه اونطور که کمر بتمن رو شکست کمر اسپایدرمن روهم بشکنه از طرفی اسپایدرمن نشون داده که در نهایت قدرت تا ۲۵ تن روهم بلند میکنه

                    1. Rasel کاربر می‌گوید

                      بیخیال حاجی ۲۵ تن بلند کرده؟
                      اینجوری که بین عمرن حریفش بشه

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      شما کمی بین رو دست کم گرفتید هیچ شانس که نه به دلیل سرم ونوم قدرت و مقاومت بسیار بالا داره و توان شکست اسپایدرمن رو به نظرم داره تازه ققط هم قدرت و مقاومت بالاش نیست بین در دوران زندانی بودنش هر کتابی رو که میتونست پیدا کنه خواند که نزدیک هزاران کتاب هست و استراتژیست ماهری هم هست حتی لکس لوتر هم بالاتر میره! تازه اون شیوه مبارزه خودش روهم داره داره که مقابله باهاش سخته و با این همه توانایی و هوش به نظرم توان زدن اسپایدرمن رو داره و اینکه علارغم اینکه واقعا ونوم رو دوست دارم اما دوتا نقطه ضعف داره که شما خیلی بهتر از من میدونید
                      صدا و آتش البته بین نمیدونه

                    3. King Venom کاربر می‌گوید

                      دکتر منهتن
                      من توانایی های بین رو دست کم نگرفتم خوب میدونم که چه کارایی ازش بر میاد. ولی یکی از نقطه ضعف هاش لوله پشت گردنشه که سم رو به مغزش میرسونه و کاملا اسیب پذیره و خیلی طول نمیکشه که اسپایدی هم اینو بفهمه و لوله رو جدا کنه(البته بین گاهی از یه قرص یا کپسول استفاده میکنه ولی معمولا بیشتر با لوله سم رو تزیق میکنه)
                      و نکته بعد اینه که خیلیا مهارت مبارزه اسپایدرمن رو دستکم میگرن درحالی که اسپایدی مهارت مبارزه خیلی بالایی داره و توسط کسایی مثل شانگ چی و کاپیتان امریکا و بلک ویدو آموزش دیده همچنین اون توی کان لان هم آموزش های رزمی دیده که ترکیبشون با اسپایدر سنس اونو به یه مبارز فوقالعاده تبدیل میکنه
                      و در بحث قدرت هم که قبلا گفتم که اسپایدی میتونه تا ۲۵ تن رو بلند کنه و همچنین یک با تونسته یکی از زره های ایرون من رو با مشتاش خورد کنه پس قدرت اون شاید اندازه امثال سوپرمن و ثور و هالک نباشه ولی در مقایسه با امثال بین قدرت بالایی داره
                      تو بحث مقاومت بدنی هم اسپایدرمن تونسته ضربات کسایی مثل مورلان و ونوم و راینو و سندمن و ثور و جاگرنات و هالک رو تحمل کنه که همشون از بین خیلی قویترن
                      حتی نایتوینگ هم یه بار تونسته کمر بین رو بشکنه https://i.redd.it/0d1tnskaj4n51.jpg
                      درمورد ونوم هم بگم که خیلی از بین قویتره اون میتونه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن رو بلند کنه(ادی یه بار یه چرخ و فلک ۱۰۰ تنی رو بلند کرده اونم وقتی که سیمبیوت کامل بهش نچسبیده بود پس اگه کامل باشه باید تا ۱۵۰ تا رو بلند کنه) همچنین سرعت و چابکی ش هم تقریبا دوبرابر اسپایدرمن هستش

                    4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      خب بله اما ونوم هم به آتش و صدا ضعف داره و اینکه قویترین دشمن بتمن بین نیست بتمن خودش به تنهایی با خیلی شخصیت های قوی درافتاده و اینکه خب یکبار این اتفاق افتاده درحالی که در اکثرا بین قویترین ویلن گاتهام هستش درباره ونوم شک ندارم خیلی قویتر از بین هست اما بین هم حریف دست و پا بسته ای نیست

                  2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    دکتر منهتن
                    بتمن تا ۱۵ تن را بلند میکنه؟
                    هههههههههه متلپ طنذی بود ممنون

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      بین!!!

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      من گفتم بین!!!!

                    3. احسان کاربر می‌گوید

                      بین تا اونجایی که میدونم یک انسان عادیه که بخاطر سرمش قوی میشه
                      بعیده بتونه ۱۵ تن بلند کنه

                    4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      بله عادی هست اما سرم ونوم انقدر قویش میکنه که بتونه

                2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  موری
                  بله بله شما هرف هق زدید
                  کامیک فن ها برای داشتن همچین کامیک فنی عفطخار میکنند

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بله گاهی مقالاتش یک طرفه به نقع مارول هست گاهی به نفع دیسی تعادل رعایت نمیشه ولی قطعا یک مقاله cbr به کل مقالات اسپایدی میارزه

          1. Comic world کاربر می‌گوید

            این که مشخصه
            اسپایدی در مقابل cbrکه عددی به حساب نمیاد

            1. موری کاربر می‌گوید

              شما درست میگی چون بی نهایت ک عدد نیست 🤣

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                اسپایدی بینهایت؟! اسپایدی اصلا سایت خوبی نیست یک خط مقالات cbr به کل اسپایدی می ارزه

                1. Rasel کاربر می‌گوید

                  چرا سایت خوبی نیست؟
                  درسته مارول فنه ولی مقالاتش مقالات سطح بالایین
                  من خودم چیزایی که از دیسی میزاررو همیشه میخونم
                  یک سری هاشم ترجمه همین سایت cbr هستش

                  1. روح رندال کاربر می‌گوید

                    چرا سایت خوبی نیست ؟
                    چون مدیرش یک فرد متکلم ,متعصب هست حرف خودش زو فقط قبول داره و منطق سرش نمیشه و بسیار در این سایت به دی سی طعنه زده مقالات خارجی رو دستکاری میکند و جایگاه مرد عنکبوتی زو بالا میبره چیزی از سینما نمیدونه
                    و توهین هم کرده کاربرانش هم بچه سال های گوش دراز بله قربان گو هستند
                    و متاسفانه هم نام و هم نام مرد عنکبوتی رو خراب کردند

                    1. بدسی ام کاربر می‌گوید

                      رندال
                      یکم زیاده روی نکردید؟
                      حدقل تو یک سال گذشته خیلی بهتر شدن و فهمیدن که ملت ازشون بابت چیز میز هایی که راجب دیسی میزاشت ناراضی بودن
                      مقالات خوبیم داره بنظر من
                      یه مقاله داره سیر تا پیاز قدرت های سوپرمن چیز جالبیه البته احتمالا خیلیاتون چیزایی که تو مقاله هست رو میدونستید

                    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                      روح رندال
                      واقعا حرف حق 👍👍👍
                      واقعا سی بی آر سایت مزخرفی هست

                2. احسان کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن
                  یک سری از مقالات اسپایدی ترجمه همین cbr ها 🙄

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    بعضیاش بله اما بعضی هاش هم نیست

  55. Comic world کاربر می‌گوید

    تو متنم 👆👆👆👆دو تا غلط تایپی رخ داده

    ۱.اسپایدی
    ۲.دنیای

  56. احسان کاربر می‌گوید

    اقا حالا درسته یک سری ها از اسپایدی بدشون میاد
    ولی به نسبت سایت های ایرانی باید قبول کرد سایت سطح بالاییه

  57. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

    #کمیک ورلد
    شعور و فرهنگ شما همینه که اول دست به تمسخر میزنی بعد تیکه میندازی بعد هم عذر خواهی که هیچی تازه کتاب تربیتی هم معرفی میکنی والا من نیازی به این کتاب ندارم اون رو واسه خودت نگه دار یکم بهتر مطالعش کن به دردت میخوره
    من اول اومدم یک کامنت نوشتم هیچ کاری هم با اون سایت و اون مدیریتش نداشتم و یک کامنت بود که همه مطالعه کنند و بعضی چیز ها روشن بشه شروع به تمسخر که تو از نویسنده های اونجا هستی کردی انتظاری هم نمی شه داشت 🙂
    تو درکت از کمیک در این حده که هر کی قدرت فرابشری داره قابل همذات پنداری نیست مثل بتمن اونقدری شما درکت بالا هسذ که نمیدونی کسی مثل بتمن خیالی هست و اگر واقعی بود زیر یک هفته دوم نمیاورد 😂😂 تازه مرد عنکبوتی حداقل برتری داره نسبت به مردم عادی دیدی هم که جوابی نداری شروع کردی به لقب دادن به من تهمت هات مدرک داری براشون یا ماستکی تهمت میزنی شیطون ؟
    ما درس و مشقمون رو باید بخونیم استاد شما هنوز توی تربیت موندی 😉 از یک سنی به بعد هم دیگر سن زیاد مهم نیست مثالش ترابی ۴۰ سالشه شعور در حد بچه ۱۲ ۱۳ ساله
    بزرگسال کی بودی تو ؟ خب برو پی کارت واقعا حوصله جواب دادن به بقیه سخنانت ندارم فقط نکته جالب اینکه سر اینکه فحش دادن بدتر از تهمت زدنه موندی سن عقلی جنابعالی رو نشون میده 🙂
    بد دهن ؟ 😂😂 یک نگاه هم به خودت بنداز
    پیروز و سربلند باشید 🙂

  58. Il کاربر می‌گوید

    چرا بعضیا اسپایدرمنو فقط ب تاب خوردن میشناسن
    پیتر هوشش از رید ریچاردز که یکی از باهوشترین های ماروله بیشتره دلیل اینکه رید داشته ی بمب خنثی می‌کرده نتونست ولی اسپایدر من اومد خنثاش کرد و خود رید گفت پیتر از من باهوش تره
    از لحاظ زور بازو تونسته کل اعضای ایکس من رو شکست بده هالک تانوس ایرونمن کاپیتان آمریکا و.. بخدا اگ پولدار بود می‌تونست مثل بتمن سلاح بسازه و شاهکار های بزرگی انجام بده

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      رید ریچارز کجا گفته هوش بتمن بیشتره بالاتر هم گفتم کجا هالک و تانوس رو زده ؟! ایکس من رو میدونم زده اما خب فقط یکبار بتمن بارها لیگ عدالت رو زده

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        هوش بتمن از اسپایدرمن بالاتره

      2. Ii کاربر می‌گوید

        برو کمیک بخون چندبار هالکو شکست داده ایرون من رو شکست داده یبار رید ریچاردز و ایرونمن داشتن بمب خنثی میکردن نتونستن ولی پیتر اومد اونو خنثی کرد
        چندبار ولورین ددپول رو شکست داده ای کی یوش ۲۵۰ هس ولی بروس وین ۱۹۲ عس اقد تعصبی نباش اگ پیتر به اندازه بروس وین پول داشت می‌تونست راحت سلاح تجهیزات بسازه

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          تو تعصبی نباش آی کیوشون رو کجا نوشته که انقدر با دقت میگم کمیک بخونم؟! باشه اسم کمیکی که توش هالک رو زده چیه ؟!! اسم سایت معتبر هم بدی کافیه هوش بتمن بیشتر از اسپایدرمن هست دیگه واقعا اکثرا اینو قبول دارن

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          اصلا حتی اگه مرد عنکبوتی باهوش تر باشه که بتمن استراتژیست و مبارز بسیار بهتریه و این مهمه و بتمن طراح نقشه بسیار بهتریه

  59. Milad کاربر می‌گوید

    چیچی میگی کاربر تعصبی؟
    اسپایدرمن هوشش از ریچاردزم بیشتره دلیلش اینه که رید درحال خنثی کردن بمب بود ولی نتونست ولی پیتر اومد خنثاش کرد خود ریچاردزم گفت پیتر باهوش تره منه بعد اسپایدی ای کی یوش بیشتر از بتمن هس همه هم میدونن تازه هنوز بچه های اگر ۳۰ یا۴۰ سالش بشه اونوقت میفهمین چقد باهوشه اسپایدی تونسته هالک ایرونمن ولورین کوعیک سیلور کاپیتان آمریکا بلک پنتر رو شکست بده این یعنی مبارزه عالی هس

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      تو خودت از من تعصبی تری دلیلت چیه کی میدونه برو کامنتا رو ببین تا بدونی هوش کی بیشتره هوش بتمن بالاتره اون به علم هم ربط داره همش به هوش نیست امن هوش رو میگم بتمن طراح نقشه و استراتژیست بسیار بهتریه و هوش بیشتری داره دانش اسپایدرمن بالاتره اما هوش بتمن بیشتر هالک رو کجا زده کدوم کمیک ؟! اصلا کدوم سایت گفته خب وقتی بتمن باهوش تر هست چیکار کنم

      1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن وقتی اطلاعات نداری چرا از هوا نظر میدی ؟ همیشه همینجوری هستی اول اینکه پیتر پارکر هوشش با رید ریچاردز در جوانی مطابقت می‌کرده و همین رید ریچاردز رو شگفت زده کرده
        مرد عنکبوتی بار ها با رید ریچاردز و دیگر دانشمندان کار کرده و مدتی هم صاحب یک شرکت بزرگ شده

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          من قصدم اینه که بگم بتمن باهوشتر هست اسپایدرمن علم بالاتری داره اما بتمن به نظرم باهوش تره

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      مهارت مبارزه به بتمن نمیرسه

    3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      اینجا هم تایید کرده هوش بتمن بالاتره بتمن همیشه چند قدم از حریفش جلوتره و اگه از زرهاش استفاده کنه اسپایدرمن واقعا شانسی نداره مهارت مبارزه بتمن هم همینو بگم که موفق به شکست سوپرمن شده !

  60. King Venom کاربر می‌گوید

    اقایان بکم اروم بگیرین
    دکتر منهتن
    خب در جواب به شما بله اسپایدرمن دو بار تا حالا هالک رو شکست داده یه بار تو کمیک های کلاسیک یه بارم وقتی کاپیتان یونیورس شد
    دیگر ابرقهرمان هایی که حداقل یه بار از اسپایدرمن شکست خودن میشه به فنتستیک فور، بلک ویدو، ددپول و دردویل و حتی سیلور سرفر اشاره کرد دهن سرویس حتی یه بار نزدیک بود ثور رو هم شکست بده
    اسپایدرمن نشون داده که اگه خودشو کنترل نکنه واقعا میتونه خطرناک باشه که حتی اونجرز هم ممکنه جمع بشن تا جلوش رو بگیرن نمونش تو کمیک اسپایدرمن برتر کاملا مشخصه
    اون یکی کاربر
    خب ببین اسپایدرمن خیلی باهوشه و شکی توش نیست ولی از رید ریچاردز باهوش تر نیست درسته یه بار همین اتفاقی که گفتی افتاد ولی دقت کن که تعداد دفعاتی که اسپایدی از رید کمک خواسته خیلی بیشتر از رید از اسپایدیه همچنین رید کارای خیلی بزرگتری نسبت خنسی کردن یه بمب کرده که حتی نه تنها اسپایدرمن بلکه حتی ایرون من و دکتر دووم هم نتونستن
    مقایسه این دو مثل مقایسه لکس لوتر با بتمنه یعنی خیلی بهم نزدیکن ولی همه میدونن که لکس باهوش تره

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      خب یک بارش که نسخه عادیش نبوده قدرت کاپیتان یونیورس رو داشته همونطور که گفتید

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ببخشید اسم کمیکی که هالک زده رو میگید ؟! کنجکاو شدم بخونمش

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        منهتن
        سلام خب تو کمیک The Amazing Spider-Man King-Size Special Comic #3 اینا جنگیدن

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          سلام ممنون

    3. Ii کاربر می‌گوید

      پیتر پارکر از بروس وین مگه باهوش تر نیست
      IQپیتر۲۵۰ هس و بروس وین ۱۹۲

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        آی کیوشون رو کجا نوشته بروس باهوشتر به نظرم هردو باهوشند اما بتمن باهوشتر کمی البته

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        من دیدم بعضی سایت ها آی کیو رو میگن اما فکرنکنم به طور رسمی در کمیک اومده باشه اگه اومده اسم کمیک رو لطفا بگید

      3. King Venom کاربر می‌گوید

        خب سطح هوشش خیلی بیشتر از بتمن باشه ولی خب باز نمیتونه نشون دهنده برتری کامل باشه
        چون همونطور که خودت گفتی رید ریچاردز که۲۶۷iq داره داره نتونست اون بمب رو خنثی کنه ولی اسپایدی تونست
        بعد اگه قرار باشه هوششون رو بررسی کنیم باید سطح اطلاعاتشون رو هم بررسی کنیم خب بتمن به بیش از صد فنون مبارزه مختلف و فنون جنگی مسلطه که به خاطر سپردن این همه فنون جنگی مختلف کار اسونی نیست
        از طرفی اسپایدی هم اونقدر باهوشه که میتونه یه سری فنون جادویی رو تو کمترین زمان از دکتر استرنج یاد بگیره یا تو زمان نسبتا کم چنتا فنون رزمی رو توسط شانگ چی بیاموزه پس سطح یادگیریشون تقریبا برابره
        .
        با این حال بنظرم بتمن کمی بیشتر از اسپایدی تو مبارزات از هوشش استفاده میکنه و دلیلش هم اینه که اسپایدی قدرت داره و قاعدتا مثل هر ابرقهرمانی سعی میکنه اول از قدرتش استفاده کنه و اگه کار امد نبود بعد میره سراغ مغزش ولی بتمن اینطور نیست و موقع مبارزه هم از هوشش استفاده میکنه

  61. Ii کاربر می‌گوید

    سوپرمن نخواسته بتمنو شکست بده اصلا مشت بتمن رو سوپرمن تاثیر ندارن چجوری با هنر های رزمی شکستش داده؟🤣🤣🤣🤣

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      خب آره اما به هرحال یک فیته

  62. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    سلام بتمن برندست بتمن مبارز با تجربه تر و ماهرتریه و کافیه از تجهیزاتش مثل جت و ماشین و بمباش استفاده کنه تا اسپایدرمن رو بزنه

  63. علی کاربر می‌گوید

    به نظرم اگر این دو تا به صورت یهویی با هم مبارزه کنن بارم بتمن می‌بره چون تجهیزات خیلی بهتری داره و اگر از قبل هم دیگه رو بشناسن که دیگه به صورت حتمی بتمن برندست ولی اگر به صورت یهویی و بدون تجهیزات هم دیگر رو ببینن اون موقع اسپایدرمن میبره ولی بتمن فن

  64. spider-Fan کاربر می‌گوید

    اسپایدرمن صددرصد پیروز این نبرده……….

دیدگاه ها غیر فعال است.