معرفی کِنال، خدای سیمبیوت ها

کِنال یا نال یک خدای باستانی بود که بر شکاف عظیم (گستره خالی و وسیع باستانی و اولیه‌ای که پیش از پیدایش جهان هستی وجود داشته‌) که بین کیهان ششم و هفتم وجود داشت حاکم بود. هنگامی که سلستیال ها (آسمانی ها) شروع به خلق جهان کردند، نول با نور آفرینش آنها بیدار و از این کار آنها خشمگین شد. کنال با ایجاد شمشیری از تاریکی به نام تمام سیاه (شمشیر نکرو)، سر یکی از آنها را جدا کرد اما توسط دیگر سلستیال ها به درون خلا بازگردانده شد. کنال با هدف بلعیدن نور الهی که پادشاهی تاریک او را غضب کرده بود، زره ای را از تاریکی پدید آورد و دست به یک لشکرکشی بر علیه خدایان و نور زد و تبدیل به یک موجود افسانه ای شد که میلیارد ها سال جهان را در ترس و وحشت فرو برد.

این شخصیت توسط نویسندگان دانی کیتس و  رایان استگمن خلق شد و برای اولین بار در کمیک Thor: God of Thunder #6  حضور پیدا کرد ولی هویتش فاش نشد. کنال سرانجام در کمیک ونوم جلد ۴ شماره ۵ بطور کامل وارد دنیای کمیک بوکی مارول شد. در حالت عادی او موجودی ترسناک با پوست و موی سفید، دست هایی به شکل چنگال، دندان های نیش و یک زبان مارپیچی با چشمانی سیاه و یا قرمز بود که به راحتی می توانست ابعاد خود را تا هر چقدر که بخواهد تغییر دهد. در طول سالها او اسامی و القاب متفاوتی داشته است. خدای سیمبیوت‌ها، ارباب ابیس، میزبانِ خدا، شیطان کیهانی، گرِندِل، خدای اکسلون، پادشاه سیاه پوش، خدای تاریکی، خدای قصاب و ارباب ضد نور تنها گوشه ای از بیشمار القاب و اسامی او است.

کنال که قصد بازگرداندن کیهان به شکاف عظیم و تاریکی را داشت، به کمک توانایی های خود، موجودات انگلی ای به نام  اکسلون را بوجود آورد که بعد ها سیمبیوت ها جای آنها را گرفتند و به کمک این موجودات سعی کرد تا تمام سیارات و تمدن ها را در تاریکی بزرگ غرق کند. او خدایان بسیاری را کشت و خدایانی که در برابر او زنده ماندند نیز به اجبار به هیولاهایی تبدیل شدند تا در ارتش او همانند یک برده خدمت کنند.

کنال یک خدای بدخواه باستانی است. او آسمانی ها و آفریده های آنها را تحقیر می کند و تلاش دارد تا زندگی و نور را بطور کامل نابود کند. همچنین او شخصیتی متکبر و خودخواه دارد. دورانی که درگیر جنگ نبود، آرام و فرومایه به نظر می رسید، با این حال دارای خلق و خوی ناپایدار است و به سرعت خشمگین می شود. کنال سیمبیوت هایی را که بر علیه او قیام کرده و به زندان انداختندش را ترسو، دروغگو و خائن می داند و تلاش آنها برای پوشاندن ریش های تاریک خود را به سخره می گیرد. با اینحال آنها را همچون فرزندان قدرتمند خود می داند.

موج سوار نقره ای اولین قهرمانی بود که با کنال جنگید. موج سوار در نبردش با کنال از او شکست خورد و کنال او را با زور به یک سیمبیوت پیوند زد و او را برده خود کرد. موج سوار نقره ای توانست با کمک ایگو سیاره زنده، از دست کنال آزاد شود و سیمبیوت را از خود جدا کند.


مخلوقات کنال:

اکسلون ها: اکسلون ها اولین مخلوقات کنال بودند که بر اثر شکست دور ریخته شدند. انگل های اکسلون یک گروه انبوه از انگل های کیهانی بودند که به صورت یک توده سیاه و سفید ظاهر شده و با هجوم به میزبان، به بدن آن پیوند می خوردند. اکسلون ها تفاوت های اساسی با سیمبیوت ها داشتند. آنها پس از اتصال، میزبان خود را با غشای سیاه می پوشاندند اما می توانستند ظاهر لباس فرد را نیز به خود بگیرند. گفته می شود که اکسلون ها روح میزبان در حال مرگ خود را هنگامی که از بدن آنها خارج می شود مصرف می کنند و در ازای آن به میزبانان بصورت ناخواسته، قدرت و جاودانگی می بخشیدند زیرا اکسلون های انگلی وظیفه داشتند تا همه تلاش خود را برای حفظ و محافظت از میزبان خود انجام دهند. این انگل ها می توانستند بدترین آسیب دیدگی های میزبانان خود حتی اگر شکستن جمجمه و یا آسیب دیدگی شدید بود را درمان کنند.

اکسلون ها خود ترمیمی بسیار قدرتمندی دارند، آنها میزبان را خستگی ناپذیر می کنند و با از بین بردن درد در میزبان کاری می کنند تا او عملا به آب، غذا و خواب نیاز نداشته باشد و در هر مکانی دوام بیاورد. متاسفانه این توانایی ها بدون هزینه حاصل نمی شود، زیرا بیشتر میزبانان احساس خود را از دست می دهند و دیوانه می شوند.

این انگل ها توانایی های عجیب و ترسناکی دارند. اکسلون ها تماما توسط خالق خود کنال کنترل می شوند. میزبانان بد شانس این موجودات که عملا بی حس می شوند و خاطرات خود را نیز از دست می دهند، هر چقدر که با این موجودات بیشتر در تماس باشند برایشان دردآور تر است. این باعث می شود میزبانان بارها و بارها ضربات سنگین و مرگبار به سر خود وارد کنند تا بیاد بیاورند که در گذشته چه کسی بودند.

در دنیای سینمایی مارول شاهد حضور این موجودات با تغییرات بسیار زیادی بودیم. در این فیلم آنها یک نژاد انسان نما بودند که در کهکشان زندگی کرده و به رونان خدمت می کردند. اما در پایان فیلم همه آنها کشته شدند، البته احتملا.

سیمبیوت ها:

سیمبیوت ها یک نژاد انگلی همزییست کیهانی دیگر هستند که توسط کنال خلق شده اند. زمان دقیق ساخت آنها مشخص نیست، با این حال کنال ارتش عظیمی از آنها را خلق و خود را به عنوان فروانرا و کنترل کننده آنها تثبیت کرد و از آنها برای تسخیر سیارات و حهان های بیشمار در طول میلیارد ها سال استفاده کرد. برعکس اکسلون ها، سیمبیوت ها بر میزبان از لحاظ روحی تسلط کامل دارند و می توانند او را بحال خود واگذار کنند . تقریبا ۴۸ ساعت طول می کشد که یک سیمبیوت بطور کامل به یک میزبان متصل شود. این موجودات میزبان را مجبور به خوردن هر نوع موجودی می کنند تا تقویت شوند، به همین دلیل آنها خود را آخرین شکارچیان جهان می دانند. سیمبیوت ها حتی اگر از بدن میزبان هم خارج شوند، بقایایی از خود را که “کدکس” نامیده می شود در بدن میزبان باقی می گذارند که وظیفه ذخیره و انتقال اطلاعات را دارند.

هنگامی که سیمبیوت ها به یک میزبان فوق انسانی متصل شوند، می توانند با ژنوم و فیزیولوژی آن ارتباط برقرار کرده و این قدرت ها را به خود اضافه کنند و به میزبان بعدی دسترسی به این قدرت ها را بدهند.  سیمبیوت ها تا حدی توانایی درک افکار و عواطف موجودات ذی شعور را دارند. آنها جنسیتی ندارند و معمولا بصورت غیر جنسی تولید مثل می کنند و در برابر لرزش های قدرتمند صوتی و آتش ضعف دارند. سیمبیوت ها  نژاد بسیار بزرگی هستند و جمعیت زیادی دارند اما معروف ترین آنها در دنیای کمیک عبارتند از ونوم، کارنیج، تاکسین، ضد ونوم، اسکریم و مانیا.


معرفی اسلحه ی تمام سیاه، سلاح مخوف کنال:

اولین سیمبیوت، تمام سیاه از سایه ی خدای شیطانی کنال به وجود آمد و با قدرت یک سلستیال کشته شده نیرومند شد. این شمشیر از تاریکی خالص ساخته شده است.

بعد از اینکه کنال در نبرد با گروهی از خدایانی با زره طلایی ناتوان شد، تمام سیاه او را ترک کرد و به بیگانه ای فضایی به نام گور پیوند خورد و گور ناخواسته به خاطر پیوند با سیمبیوت، اهداف کنال یعنی استفاده از این شمشیر برای کشتن خدایان در سراسر جهان و تبدیل شدن به قصاب خدایان را دنبال کرد.

با تغذیه از خون هر خدای کشته شده تمام سیاه قویتر شد و بیشتر بر ذهن گور تسلط پیدا کرد و او را به یک خدای شیطانی فاسد تبدیل کرد و جاودانگی و انبوهی از توانایی های دیگر شبیه به قدرت های کنال را به او هدیه کرد. در مبارزه کنال و گور و خودکشی گور تمام سیاه تبدیل به سوژه داستان ها و افسانه ها درباره ی نبرد گور و کنال شد و این نبرد حماسی با نام حماسه ی قصاب خدایان شناخته شد.

پادشاه ثور:

در آينده ای دور در زمین ۱۴۴۱۲ گور از تمام سیاه برای ساخت یک سیاره ی مصنوعی در لبه فضا استفاده کرد و انجا را به مدت ۹۰۰ سال تبدیل به پایگاه خود کرد. تمام سیاه در این زمان به او توانایی های کنال را داد تا گور بتواند  هدف نال که گسترش تاریکی بی نهایت سیمبیوت ها و کنال بود را انجام دهد و  تمام خدایانی که در طول زمان وجود داشتند را بکشد. در نبرد نهایی ثور در برابر گور، ثور به خاطر شاهکار عظیم خود توانست نیروی بمب انفجار خدایان: (بمب خدایان بمبی به اندازه ی ماه بود که با طرح های شدرک، خدای بمب ها توسط گور ساخته شد تا همه خدایان را در تمام جهان ها از بین ببرد)  را جذب کند و بعد از آن تمام سیاه از گور جدا شد و به ثور پیوند خورد و گور شکست خورد. قبل از آنکه تمام سیاه بتواند ثور در حال مرگ را مانند گور فاسد کند. خدای رعد با ثور فورس آن را از بدن خود پاک کرد و تمام سیاه و گور را به درون سیاهچاله ریخت و تمام سیاه به ظاهر نابود شد.

تمام سیاه به آرامی سیاهچاله را تحت کنترل خود گرفت و هزاران سال بعد از سیاهچاله بیرون امد و ثور مجبور شد برای جلوگیری از گالاگتوس که قصد خوردن زمین را داشت به تمام سیاه بپیوندد. گالاگتوس وحشیانه به ثور و نوه های او حمله کرد و ثور به گالاگتوس اجازه داد تا در عوض زمین مریخ را ببلعد اما در حالی که گالاگتوس مریخ را می بلعید تمام سیاه خود را اشکار کرد و به بلعنده ی جهان پیوند خورد و او را تبدیل به قصاب خدایان کرد. تمام سیاه بر گالاگتوس تاثیر گذاشت و او را تشویق به حملات به سیاره های دیگر کرد. گالاگتوس چند نسل از فرزندان و نوه های ایگو را کشت و ایگو مجبور به نبرد با گالاکتوس شد. تمام سیاه که گالاگتوس را ضعیف تر از ایگو می دید از او جدا شد و به این سیاره ی زنده پیوند خورد و گالاگتوس را به عذابی دردناک دچار کرد.

تمام سیاه در حالی که به ایگو پیوند خورده بود با کشتن اخرین سلستیال ها ماموریت خود را تکمیل کرد و میزبان خود را وادار کرد در کیهان سفر کند و هرچیزی را که سر راهش به آن برخورد ببلعد، با این حال بعد از مدتی ایگو توسط پادشاه لوکی به چالش کشیده شد و تمام سیاه به پادشاه لوکی رسید و پادشاه لوکی با تمام سیاه با هم به نبرد پادشاه ثور رفتند. وقتی تمام سیاه  به لوکی اتصال پیدا کرد موجوداتی به نام دیوانگان سیاه احظار شدند تا نوه های ثور را بکشند در طول نبرد لوکی و ثور، لوکی که شکست را در مقابل خود میدید تمام سیاه را برای زنده کردن قصاب خدایان فرستاد. گور پس از پس گرفتن تمام سیاه آن را برای شکست هردوی  لوکی و ثور استفاده کرد و گور با تمام سیاه قدرت تمام تاریکی جهان را جذب کرد و سیاهچاله ای غول پیکر برای بلعیدن ثور ساخت اما ثور با تمام قدرت خود رعد وبرقی عظیم ساخت و سیاهچاله را مهندم کرد.

شخصیت تمام سیاه:

تمام سیاه احساساتی است و سعی می کند مستقل از کنال باشد و دوست دارد به هدف والای خود یعنی پاکسازی جهان از شخصیت های قدرتمند مخصوصا خدایان برسد و مانند دیگر سیمبیوت ها تمام سیاه توانایی برقراری ارتباط با میزبان خود و فاسد کردن آنها را دارد. گفته می شود گور نیز قبل از اینکه با تمام سیاه پیوند بخورد پیرو توحید بود و خدا را می پرستید اما تمام سیاه او را فاسد و تبدیل به قصاب خدایان کرد. و همینطور ثور پدرهمگان را تحریک کرد تا گالاگتوس پیر را بکشد و گالاگتوس را تبدیل به قصاب خدایان کرد.

توانایی ها و قدرت ها

اولین و قویترین سیمبیوت از تاریکی زنده ساخته شد. تمام سیاه به میزبان های خود قدرت های بسیار بیشتری از دیگر سیمبیوت ها اهدا می کند همان طوری که گور که یک موجود فانی بود را تبدیل به قصاب خدایان کرد و توانایی کشتن خدایان را به او اهدا کرد و باعث شد گور بتواند شاهکار بزرگ خود یعنی شکست همزمان ۳ نسخه از ثور را تجربه کند. ظاهرا تمام سیاه توانایی های مخصوص به خود مانند شلیک گلوله های مرگبار انرژی تاریک را دارد.

زور فوق بشری: تمام سیاه قدرت میزبانش را تا حدی زیاد میکند که یک فانی مانند گور توانست تکه های بزرگی از ماه را به راحتی به فضا پرتاب کند و نسخه ی مختلف از ثور یعنی ثورجوان، ثور امروزی و پدرهمگان ثور را هم زمان شکست دهد و میلیون ها خدا را در نبرد رودررو شکست دهد و به اصطلاح قدری او را قدرتمند کند که برای تفریح با سیاهچاله ها کشتی بگیرد. البته این شمشیر در دستان میزبان قوی نیرومندتر هم میشود برای مثال کنال با داشتن این شمشیر میتوانست سر سلستیال ها را با یک ضربه قطع کند یا به پادشاه تور توانایی این را داد که تنها با یک مشت گالاگتوس پیر را شکست دهد.

ماندگاری فوق بشری: کنال با داشتن تمام سیاه توانست در نبرد با صدها سلستیال و خدا به مدت طولانی زنده بماند و آسیب چندانی نبیند و گور با وجود فانی بودن توانست از برخورد با عظیم ترین گاد بلاست ثور پدرهمگان که چند سال نوری را در چند ثانیه طی کرد و از میان ستارگان به سادگی گذشت زنده بماند. تمام سیاه همچنین به درون یک سیاهچاله پرتاب شد اما بدون آسیب دیدن از افق رویداد سیاهچاله عبور کرد و آسیب ندید و توانست سیاهچاله را جذب کند. همچنین لوکی توانست از انفجار پلاسمایی ایگو به راحتی جان سالم به در ببرد.

طول عمر: گور پس از پیوند با ثور به مدت ۳۰۰ سال زندگی کرد و هنوز جوان بود. وقتی گور با تمام سیاه پیوند خورد ۴ روز توانست در برابر صاعقه بدون کوچکترین آسیبی ایستادگی کند و همچنین دست قطع شده ی خود را بازسازی کند.

دستکاری مواد: با وجود اینکه تمام سیاه به عنوان یک شمشیر ساخته شده توانایی تبدیل شدن و ساخت لباس، زره، بال، سلاح و پیچک های مرگبار را دارد. همچنین تمام سیاه میتواند در صورت لزوم موجوداتی به نام دیوانگان سیاه را احظار کند. دیوانگان سیاه موجوداتی شبیه به ارتش سیاه تانوس در جنگ بی نهایت هستند که تنها برای کشتن و دریدن ساخته شده اند.

جذب انرژی کشته شدگان: هدف اصلی تمام سیاه کشتن سلستیال ها،خدایان و  سایر موجودات آسمانی است و میتواند پس از کشتن آنها انرژی آنان را جذب کند و قویتر شود.

نقطه ضعف:

اگرچه گرمای شدید و صوت نقطه ضعف اصلی سیمبیوت ها محسوب می شود اما طبق گفته ی کنال هیچ سیمبیوتی واقعا از این موارد آسیب نمی بیند و این نقطه ضعف تنها از ترس آنها منشا می گیرد زیرا تمام سیاه به مرکز یک ستاره وارد شد و نه تنها اسیب ندید بلکه ستاره را سیاه کرد.

نکات جالب:

لغت نکرو از لغت انگلیسی Nekro به معنای مرگ در زبان یونانی است. برخلاف نام این اسلحه، تمام سیاه وقتی توسط کنال استفاده می شد اکثرا قرمز رنگ بود.


قدرت ها و توانایی های کنال:

کنال یکی از قدرتمندترین موجودات آسمانی دنیای مارول است و توانایی های بیشماری دارد. وی به عنوان خالق شمشیر نکرو دقیقا همان قدرت هایی را دارد که این شمشیر به میزبانش اعطا می کند، منتها بسیار وسیع تر.

دستکاری در زندگی: کنال از توانایی ایجاد، کنترل و تغییر مقداری از تاریکی درخت بزرگ برخوردار است، نمودی اولیه که قبل از جهان وجود داشته است.

آلوده کردن هر موجود زنده ای در تاریکی: کنال در ابتدا تنها خدیان و موجودات کیهانی را آلوده می کرد، اما بعدها کشف کرد که می تواند موجودات فانی را نیز به آلودگی بکشاند. به این ترتیب ارتشی از انگل ها ایجاد کرد تا جهان را تسخیر کنند. آزمایش اولیه او بر روی اکسلون ها بود که ناکام ماند، بعدها او سیمبیوت ها را خلق کرد.

سلطه کامل بر سیمبیوت ها: کنال به عنوان خالق و پیوند دهنده ذهنی سیمبیوت ها، می تواند بر روی همزیست ها تاثیر بگذارد و یا آنها را کنترل کند. او می تواند سیمبیوت ها را از راه دور هدایت کند، از طریق چشم آنها ببیند و یا اشکال آنها را دستکاری کند.

قدرت فوق بشری: کنال به اندازه ای قدرتمند است که می تواند آسمانی ها را بکشد و لشکری از خدایان را به تنهایی قتل عام کند. مسلما او یکی از قدرتمندترین شخصیت های تاریخ مارول است و قدرتی به مراتب قوی تر از هر خدایی دارد که فکرش را بکنید.

ماندگاری فوق بشری: کنال به اندازه ای بادوام است که می تواند در برابر انفجار سلستیال ها دوام بیاورد. همچنین او می تواند بدون آسیب دیدگی، غوطه ور شدن در پلاسما سیارات را تحمل کند، اگر چه درد شدید برای او دارد.

جاودانگی: کنال را به هیچ وجه نمی توان کشت. او حداقل برای ۱۳٫۷ میلیارد سال پیش وجود داشته است. قبل از اینکه مفاهیمی همچون مرگ و زندگی بوجود بیایند. با این حال می توان او را تا حد درماندگی خسته کرد.

زوددرمانی: کنال نتنها می تواند از قدرتمندترین حملات خدایان زنده بماند، بلکه به سرعت می تواند خود را درمان کند. او قادر است در خلا زنده بماند و به آب، غذا و خواب هیچ نیازی ندارد.

پرواز: کنال می تواند دو بال بزرگ مانند اژدها ایجاد کند که به او امکان پرواز می دهند.

مبارز خبره: کنال یک جنگجوی شرور باستانی است که میلیارد ها سال تجربه جنگی دارد و قادر به کشتن لشکری از خدایان است.

نقطه ضعف:

نور: علی رغم دوام بی نظیر کنال، او در برابر نیرویی که از آن به عنوان نور یاد می کند که با انفجار بزرگ به وجود آمد و توسط آسمانی ها پخش شد، آسیب پذیر است. این نور نتنها به نور واقعی ستاره ها و سایر اجرام آسمانی، بلکه به قدرت های مختلفی که موجودات کیهانی و خدایان از آنها استفاده می کنند اطلاق می شود که می تواند باعث درد شدید در کنال شود. همچنین این نور شامل مفاهیمی همچون عزت، خیرخواهی، مهربانی و صفات خوب نیز می شود که کنترل کنال را بر روی همزیست ها مختل می کند. به همین دلیل کنال همیشه سعی در فاسد کردن نور و از بین بردن آن داشت.

238 Comments
  1. admin
    admin کاربر می‌گوید

    با سالم خدمت بازدیدکنندگان و کاربران این سایت.
    این مقاله توسط دو نویسنده عزیز این سایت آقایان مهدی رادمنش و آرین حاجی بابایی نوشته شده.
    ازهمین جا از این دوستان نهایت تشکر رو دارم.
    امیدوارم از این دو عزیز ما رو بیشتر لایق بدونن و دانش و مهارتشون رو باز هم با ما به اشتراک بزارن.

  2. Dark nobody کاربر می‌گوید

    مقاله رو هنوز نخوندم ولی به استاد مهدی شاگرد عزیزم اطمینان دارم مقاله ی بد نمیده😂😂 ( خیخی مهدی شوخی کردم به دل نگیر جدا) مقاله بجا و به موقع ایی بود و اینکه خیلی خوبه که پرکارید انقدر و جفت مهدی و ارین هم خسته نباشین نال شخصیت جالبیه و پتانسیل یه تحدید قدرتمند شدن رو داره و کینگ این بلک هم جلد یکش که خیلی جالب بود اما جلد دوش کلا ادی کلی رو درحال سقوط بود :/ یاد برگردونای سوباسا افتادم بمولا

  3. Amir کاربر می‌گوید

    واقعا عالی بود ممنون از نویسندگان

  4. Carnage کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خفن و عالی بود. من واقعا از نال خوشم میاد هم قویه و هم جذاب

  5. Mohamad کاربر می‌گوید

    منم تشکر میکنم از نویسندگان عزیز و همچنین سایت خوب ایرونی سنتر.خیلی ممنون

  6. محمد امید کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود ممنون ادمین عزیز و نویسندگان این مطلب.

  7. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    سوپرعالی وان ملیون
    رون کینگ عالی
    کازمیک آمور عالی
    نکرو عالی

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      ممد اودین سان
      فاینال بتسوییت عالی.

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        خخخخخخخخخخخخخ

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سوپر رعد کازمیکی نال کش عالی
      خیخیخیخیخیخی

  8. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    خب چالش جنجال برانگیز
    رون کینگ ثور کمی از کازمیک سوپرمن ضعیف تره(شایدم rkt قوی تر باشه)
    رون کینگ ثور و کازمیک آمور سوپرمن علیه دکتر منهتن و فرانکلین ریچاردز(در بزرگسالی) و تانوس با دستکش
    کی برندس
    با دلیل

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور که از منهتن و فرانکلین شکست میخوره اما کازمیک نه
      ۱چون پلات داره
      ۲موقع خلقش کوانتوم سوپرمن هم مقداری از قدرتاشو بهش داد لازم به ذکره کوانتوم سوپرمن ترکیب سوپرمن و دکتر منهتنه

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        تانوس با دستکش رو دست کم گرفتی. خیلی شاخه

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          کیوان
          کیوان جان ثانوس با دستکش خیلی بولد شده انقدرم قدرتمند نیست.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            ابدیت،گالاکتوس،استرنجر و…..رو به یادگی زندانی کرد بعد میگی بولد شده؟؟؟نه داداچ تانوس بادستکش واقعا شاخه

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      فکر نکنین دیسی فنی کردم و رون کینگو ضعیف کردم تصورم اینه

      1. Amir کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        بنظرم شکست نخوره اونم موجود کیهانی قدرتمندیه فرانکلین رو مطمئنم میزنه اما شاید شاید منهتن بتونه اندکی کاری کنه اونم وقتی کازمیک پشت رون کینگ هست هیشکی حریفشون نمیشه جز
        پرایمال مانیتور
        پرزنس
        والای همگان
        تاریکی اعظم
        پایین تر از همگان
        لوسی و مایکل
        الین بلک و فالکرام
        تانوس با قلب عالم
        دیگه فکر نمی کنم موجودی حریف اتحاد این دوتا بشه

  9. احسان کاربر می‌گوید

    بسیار عالی ممنون از شما دوستان نال در سطح چه شخصیتهایی در دی سی هستش؟ خودم که میگم دارک ساید رو دیگه مثل آب خوردن میزنه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خیر فکر نکن چون دارکساید هم یک ارتش مثل سیمیبوت ها به اسم پارادیمون ها داره و بعدش دارکساید پشتیبانش و دوستانش خدایان جدیدن
      کنال به راحتی از واندروومن و سوپرمن میبازه چون واندروومن رعد داره و سوپرمن هم اتش سوپرکازمیکی از چشم و دهنش میده در اصل همون لیزرش اتشه ولی بصورت لیزره که میتونه بترسونه سیمیبوت هارو فوقش خیلی قوی باشه بتونه ارتش فانوس سبزو بزنه
      در ضمن اینجا مکان کاربران کمیکدان هستش و من خودم از سال ۹۷ توی این سایت هستم کاربر راجرز هم در همین حول و حوش

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بعدش کنال اگه سیمیبوت هاش نمیومدن داشت از استورم و کاپیتان مارول و ثور میباخت .
      اما دارکساید توی انیمیشن لیگ عدالت:نبرد اپوکالیپس اولش تقریبا ۲۰ نفر از لیگ عدالتو شکست داد بخدا حوصله بحث نداریم همین بحث قبلی با کاربر باب بسمونه

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      کلون دارکساید رو آره راحت میزنه.

    4. Dark nobody کاربر می‌گوید

      ترو فورم دارکساید ؟ نه
      کلون ؟ احتمال خیلی زیاد اره
      کلون های دارکساید چند دسته هستن و ما کلون های مختلفی از دارکساید دیدیم
      یکیشون می‌تونه یه یونیورس به راحتی نابود کنه و دکتر فیت رو به راحتی شکست بخوره
      یه کلونشم ممکنه از سوپرمن شکست بخوره
      دارکساید قدرتش تو کمیکا متغیره اما درنهایت بنظرم اگه در حالت متوسط در نظر بگیریم
      نال هم ال بلک رو داشته باشه
      و نیو گاد و سبمبیوت ها هم دخالتی نداشته باشن و نبرد یک به یک باشه
      این نتیجشه 👇👇
      قدرت حمله ( attack potency )
      نال می‌تونه با ضربه هاش زره سلستیال ها رو پاره کنه و بکشتشون سلستیال ها جلو ضربات اودین با شمشیر اودین ایستادن و حتی یه بلست از زئوس و اودین تاثیری زیادی روشن نمیزاره پس خیلی مقاومن و ال بلک خدایان زیادی رو به قتل رسانده پس قدرت حمله ی مرگباری رو داره اما از طرفیی هم دارکساید با سوپرمن و کل جاستیس لیگ درگیر شده پس قدرت حمله و بدنی زیادی داره دارکساید حتی قدرت امگا بیم رو داره که می‌تونه حتی کسایی مثل سوپرگرل رو به راحتی از واقعیت حذف کنه اما سئوال اینجاس نال می‌تونه جلو امگا بین بایسته ؟ بله اگه های فادر و یوگاخان تونستن دلیلی نمی بینم نال نتونه پس این قسمت به نال تعلق میگیره
      سرعت و سرعت واکنش ( speed) :
      دارکساید تونسته به فلش واکنش نشون بده و باهاش بجنگه و از طرفی هم نال تونسته با سیلور سرفر بجنگه و بهش واکنش نشون بده و از اونجایی که میدونم هر کدوم فلش یا سیلور سرفر بگم سریعترن فناش میریزم سرم این بخش رو برار اعلام میکنم چون جفتشون به دوتا از سریعترین اشخاص دنیاشون نبرد کردن و به ضربات شون واکنش نشون داد این بخش برابر
      مقاومت ( resistance)
      خوب نال در مقابل ضربات و بلست های سلستیال ها و انفجار هاشون زنده بمونه و نال ترمیم سریعی هم داره اما دارکساید با جاستیس لیگ و زئوس جنگیده و جلوی ضربات های فادر ایستاده پس جفتشون بسیار مقاومن اما در نهایت ضربات سلستیال ها > ضربات نیو گاد ها. اما دارکساید جلوی بمبی که یک یونیورس رو میتونست کاملا نابود کنه هم مقاومت کرده پس تقریبا این بخش برابره اما نال کمی برتری داره
      توانایی های دیگر
      دارکساید : چندتا از تواناهای مهک فرعیش امگا بیم و تغییر سایزش هستن
      اما نال به امگا بیم مقاومه با موجودات غول پیکر کم درگیر نشده ( سلستیال ها ) و نال زود درمانی قابل توجهی هم داره این بخش هم به نال تعلق میگیره
      بنظرم شانس برد دارکساید ۴۰٪
      و شانس نال ۶۰٪
      اما اگه کلون دارکساید رو در اوج در نظر بگیریم اون کاملا یه بحث دیگس و نتیجه خیلی فرق خواهد کرد

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        دوست عزیز باید کلون در اوج رو در نظر بگیری چون فقط همون زندست و بقیه کلون ها مردن که یکی از نمونه هاش همونی بود که بلک ریسر کشت
        الان تنها کلونی که زندست همون کلونیه که دکتر منهتنو زده

    5. کیوان کاربر می‌گوید

      در حد نکرون هستنش شباهت های زیادی هم دارند

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        داداش زدی توخال اصلا دقت نکرده بودم

  10. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب ممد اودین سان
    بنظرم خودم رون کینگ متاورسال ( یا امنی ورسال) هست و کازمیک هم مشخص شده امنی ورساله و این تیم از هر دو تیم میبرن
    دلیل : هردو با شرور های خیلی قدرتمند جنگیدن کازمیک با دارک مانیتور و رون کینگ هم با سایه نشینان بالا که هرکدوم میتونن گروه های دیگه رو شکست بدن و یا نابود کنن

  11. کنال کاربر می‌گوید

    ۵ تا ار بهترین مقالات سایت و ۵ تا از بدترین مقالات سایت رو انتخاب کنید و بگید به نظر شما با اطلاعات ترین کاربر و نوب ترین کاربر سایت کیه

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      کنال

      ببینید واقعا زشته یکی رو نوب ترین معرفی کنیم یکی هم بهترین معرفی کنیم یکی ناراحت میشه که چرا منو نگفتی این کار بدیه دلخوری پیش میاد بدترین مقالات سایت هم نمیشه گفت ولی پنج تا از بهترین
      ۱_قدرتمند ترین شخصیت های دنیای دی سی
      ۲_ قدرتمند ترین شخصیت های دنیای مارول
      ۳_رتبه بندی نسخه های سوپرمن
      ۴_همین مقاله کنال
      ۵_نسخه های بتمن

      مقاله هایی که گفتم اسمی که گفتم اسم دقیقشون نیست ولی تقریبا همچین چیزیه اسماشون. برو مقاله ها رو بخون اینا خیلی جالبن. بقیه هم خوبن همه رو بخون.

    2. محمد امید کاربر می‌گوید

      کنال
      نوب ترین کاربر سایت؟ داریم یک کاربری به اسم abas تو پست خدایان مارول علیه خدایان دی سی می گفت ثانوس با دستکش ابدیت از پرزنس قویتره رفتم تو سایت پروشات ضایش کردم بعد گفت ثانوس بدون دستکش جزو ۱۰ تای اول و با دستکش جزو ۵ تای اول😂😂
      بعد دوباره ضایش کردم رفت کلا محو شد.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        محمد امید
        آره قبول دارم رسما کاربرabas نوب ترین کاربر سایته.یکی دیگه بود کاربر سینا تو مقاله ((ثور علیه هالک؛ خدا پیروز می شود یا هیولا؟)) اصلا یه چیز هایی میگفت کامنت دوتا مونده به آخر از ته ته.الان متنش رو کپی میکنم. فقط بخندید
        ((سینا کاربر می‌گوید
        چقدر مسخره که میگید ثور خداست لطفا اینقدر کافر نباشین ثور یه اربابه نه خدا خدا فقط یه دونست پس مطلب کفر آمیز ننویسید به علاوه ثور چجور خداییه که اندازش از آدم ها کوچیکتره اقلا بگید یه ارباب منظورم فرا انسانه که البته خیلی هم قوی نیست چون قدش ۱٫۷۰متره و وزنش کمتر از ۸۰ کیلوهه ولی هالک بیشتر از سه متر قد داره و وزنش ۶۷۵ کیلوهه پس با یه مشت کوچیک میتونه ثور رو تیکه تیکه کنه.))
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        رادمنش و دکتر استرنج هم کامل جوابش رو دادن.

        1. st کاربر می‌گوید

          شاید داشته شوخی میکرده

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # MARVEL AND DC
          اون یکی کاربر سینا رو خوب اومدین .

        3. abas کاربر می‌گوید

          خب خب من اومدم
          تو اولین کسی تو این سایت باش که ضایعت کنم
          ۱ تو وقتی نمیدونی والای همگان کیه پس حرف اضافی موقوف
          تو معرفیش گفته شده همون الله لا الله خودمونه پس خودای خودمون به نظرت نمیتونه با فکر کردن هرچی که تا الان خلق کردرو نابود کنه؟؟؟؟
          پس اینم همون جوریه با فکر کردن یا یه حرکت میتونه هر دنیایی رو از بین ببره
          منم نگفتم دارکساید قوی تر از پرزنسه گفتم وان اباو ال قوی تره گفتم دارکساید مقابله کرده(دارکساید اصلیو گفتم نه کلون نوب الممنین)
          پس کلمه ای که مفهومشو ندونید واقعا نوبید😂😂

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            اتفاقا Abas جان خوب شد اومدی همه باهم ضایعت کنیم وایسا من الان کلاس اسکای دارم آقایون و خانم ها عصر همه باهم برای ضایع کردن Abas

      2. st کاربر می‌گوید

        نه بابا از رو نرفته دو روز یک بار میاد هر شخصیتی رو خراب می‌کنه تا تانوس رو قوی جلوه بده آخرش هم ضایع میشه

        1. abas کاربر می‌گوید

          میدونم تو ام یکی از اون شخصیتای پروشاتی اومدی اینجا خودتو بالاتر جلوه بدی
          ولی هرکسی که تو اونجا بودو من ضایع کردم هرکسی که تو اون سایت بودو
          میدونم یکی از کاربرای ضایع شده توسط من تو اون سایتی
          کسایی که اینجا گفتن ضایعش کردم یعنی من ضایع کردم چون رفتید دیگه نیومدید کلا😂😂

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            abas #
            به به کاربر عباس ابر نوب که صفت خودش نوب المومنین رو رو بقیه میذاره ببینین من کاملا پرزنسو میشناسم والای همگانم همینطور ایندو کامل برابرن و در دیسی دو شخص هستن از والای همگان قویتر : پرایمال مانیتور و رایتر
            حالا میخوای باور کن میخوای هم نکن چی شد!! ؟؟؟ دو تا دارکساید اصلی لوسیفر هم نمیتونن بزنن برو یکم از نوب بودنت کم کن که بدونی خالقو نباید با مخلوق مقایسه کرد!!! این تویی که اصلا نمیدونی دیسی چیه پرزنس که دیگه بماند میدونی لوسیفر و دو فرشته دیگه از پس شیطان وحشی عظیم برنیومدن و پرزنس به تنهایی وارد عمل شد ای نوب پرزنس با والای همگان برابره!!! میخوای باورکن میخوای نکن مهم نیست

          2. امیررضا کاربر می‌گوید

            ترو خدا دیگه ضایعمون نکن🤣🤣🤣🤣 داداش نیومدن نه از دست تو خسته شدن که هر پنج دقیقه یبار نظر میدادی، میرفتم میدیدم هفتا پیام پشت سر هم گذاشته خوب کسی دیگه حال نداره جوابت رو بده چون هر چقدر هم تلاش کنه تو هنوز همون نوبی.

      3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        محمد امید
        تو کدوم مقاله پروشات گرفتی ضایع اش کردی داداش ؟؟؟؟؟

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          مارول و دی سی

          اون کاربر عباس رو میگی؟ اون تو مقاله ثانوس علیه دارکساید پروشات گفته بود که والای همگان با یک اشاره کل دی سی و مارول رو نابود می‌کنه و والای همگان از پرزنس قویتره دارکساید هم از پرزنس قویتره !که بعد ضایع کردنش تو نوب مستر هم گذاشتن این کامنتشو😂 در کل اینو قبول دارم خیلی نوبه🤣

          1. کنال کاربر می‌گوید

            کاربر عباس کجایی بیا ضایت کنیم🤣 و جواب ندادید پراطلاعات کاربر کیه؟

          2. محمد امید کاربر می‌گوید

            مهدی رادمنش
            لینک نوب مستر میزاری مهدی جان.

            1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

              محمد امید

              نوب مستر یک کانال تلگرامی است که نوبا رو سوژه میکنه این لینکشه @Noob_Master_Channel

            2. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

              ی کانلی تو برنامه تلگرام هست . شما ایا تلگرام دارید ؟! در هر صورت چون که خواستین من لینکش رو قرار میدهم .
              لینک : @Noob_Master_Channel

          3. امیررضا کاربر می‌گوید

            بابا اون نوب رو دیگه نگو که میگفت دادگاه زندگی پنجاه تا لوسیفر میزنه

            1. st کاربر می‌گوید

              اون جمله خویش بود می گفت تانوس ۶۰۰ بیاندرز رو میزنه
              دارکساید اصلی هم از پرزنس قوی تره دستکش ابدیت قدرت سنگ ها رو هم زیاد می‌کنه

              1. امیررضا کاربر می‌گوید

                سر اون حرفش تا صبح می خندیدم

                1. abas کاربر می‌گوید

                  بابا تو خودت حرفایی میزدی ادم تا اخر عمر بکوبم بخنده بازم کمه
                  لامصب به چیزه منطقی تر بگو😂😂😂😂😂

                  1. امیررضا کاربر می‌گوید

                    باشه داداش. لطفا همهگی از این به بعد حرف خنده دار بزنید بخنده تا بترکه ما از دست نوب بازی هاش خلاص شیم

                    1. abas کاربر می‌گوید

                      بابا تو جگری جگر
                      جواب نوب را باید با نوبیت جواب داد نوب الممنین
                      تو که ابر نوبی جای خود
                      تخخخخخخ😂😂😂

            2. abas کاربر می‌گوید

              کجا گفتم نوب الممنین؟؟؟؟
              شمارتو بده پیام میدم بت فقط اسکرینشو که گفتم دادگاه۵۰تا لوسیفرو میزنرو بهم بفرست
              اخه نوب الممنین من گفتم ۵۰تا لوسیفر میزنه؟؟
              پخخخخخخ😂😂😂😂
              اینجام ضایع شدی
              اصلا به نظرم جات بودم کلا از زندگی محو میشدم😂😐

              1. امیررضا کاربر می‌گوید

                اخه نوب المومنین ۵۰ تا دادگاه زندگی هم نمیتونه لوسیفر رو بزنه بعد من ضایع شدم؟؟😐😐😐😐🤣🤣🤣 داداش بر عکسه من اگه جای تو بودم دیگه تا آخر عمرم درباره کمیک نظر نمی دادم. تو داری کسی که توسط بیاندرز ها کشته شد رو با کسی که هزاران بیاندرز رو میزنه مقایسه میکنی؟؟پخخخخخخخخ🤣🤣 ضایعات خریداریم🤣🤣🤣🤣

                1. abas کاربر می‌گوید

                  بابا ابر نوب تو فشاتم از من اسکی میری 😂😂😂
                  ناموسا اینجا بدجور ضایعت کردم😐😂😂😂
                  ببین من یه جا خوندم میگفت اگه بیاندرز ها یکی یا دوتا بودن تو کمتر از۱دیقه نابود میشدن
                  ولی چون زیاد تر از این بودن تونستن بکشنش
                  دادگاه کسیه که قلب عالم(قوی ترین سلاح دنیای مارول)نابود کرد تا دست کسی بهش نرسه
                  درحالی که لوسیفر همین کارو هم نکرده(قوی ترین سلاح دیسیو نابود نکرده)بعد میگی ۵۰دادگاه نمیتونه یدونه لوسیفرو بزنه؟؟؟
                  تخخخخخخخخ😂😂😂😂
                  اینو من فقط اسکرین بگیرم بدم پیج😂😂😂😂
                  بخدا مسلمون نیستی😂😂😂😂وای خدا😂😂
                  تو که تو ضایعاتی چطوری پول اینترنتت میرسه چجوری وقت میکنی بیای اینجوری جاها
                  اخه همش تو اشغالایید😂😂😂😂
                  خداوکیلی صد تومن میدم
                  خداوکیلی نیا اینجور جاها به سد ناصرم سلام برسون😂😂😂😂😂😂😂
                  یعنی ببین باید محو بشیا باید چون جوری ضایع شدی که حضرت ابلفضل اینو دید گفت خدایا کل بدنمو ایکه تیکه کنن ولی اینجوری ضایع نشم😂😂😂😂😂

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    abas#
                    بله۶۰ تا دادگاه هم حریف لوسیفر نیستن

                    1. abas کاربر می‌گوید

                      هعی دنیا چقدر کوچیکه
                      ای کاش بزرگ تر بود حداقل دو سه تا کسی که با دلیل حرف بزنه باشه حداقل

                      الان با چه دلیلی حرف زدی؟؟؟؟
                      خوبه من با دلیل حرف زدم
                      تو کلا تو باغ نیستی حاجی😂😂😂😂

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      abas #
                      نه پس تو تو باغی که فرزند پرزنس رو با اون موجود سه کله برابر میدونی نه اینکه تو دلیل آوردی هیچ دلیلی نیوردی

        2. محمد امید کاربر می‌گوید

          مارول اند دی سی
          با نام کاربری batman تو مقاله دارک ساید علیه ثانوس.

          1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

            عه چه جالب منم با نام کاربری عاقل ضایعش کردم 😐😂

            1. محمد امید کاربر می‌گوید

              محمد حسین
              اوا آقا محمد حسین شما کاربر عاقل تو سایت پروشاتی؟ الان برگام ریخته دنیا چرا انقدر کوچیکه.

              1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

                بله خودشم 😁

            2. abas کاربر می‌گوید

              به جناب عاقل اونجا ضایع شدی در حد بوندسلیگا عقب نشینی کردی اینجا؟؟؟
              اخه نوب الممنین تو ضایع شدی از ارست اومدی اینجا اخه طرف باید وجود داشته باشه یا نه؟؟
              کاربر بتمنم پس اینجارو میکفت دو ساعت
              میگفت مسخرم میکنن ولی بر بچه های خودمونه
              چیشد پس بیا اونجا دیگه اونجا برات ابرو نموند؟؟نوب الممنین

              1. امیررضا کاربر می‌گوید

                هههههههههههههه خیلی بامزه ای. ما نوب ولی تو نیستی که میگی تانوس لوسیفر رو میزنه؟؟ 🤣🤣🤣

                1. abas کاربر می‌گوید

                  من اسکرین میخوام از اون جایی که گفتم تانوس لوسیفرو میزنه
                  ها کی گفتم؟؟؟؟
                  حالا اصلا الان اونارو تو دنیای بی طرف مقایسه کنیم با بشکن نابود میشه
                  یا تانوس زرنگ باشه زمانو نگه میداره
                  یا میزاره رو حالت جنگ و زمان ابدی که برای فعال کردن این کار اصلا ۱ثانیم نمیکشه
                  ولی از طرفیم چون لوسیفر خیلی سریعه اونجا از مخش استفاده کنه نزاره تانوس از دستکش استفاده کنه یا از قدرتای دیگه برای نابودیش استفاده کنه
                  من در کل جنگو۵۱به۴۹به نفع تانوس میدونم چون دستکش الکی قوی ترین سلاح مارول(در حال حاضر)نشده
                  لوسیفرم ۱۰تای اوله تانوسم۱۰تای اوله
                  تو قبول نداری که تانوس۱۰تای اوله برو رتبه بندیارو تو سایتای دیگه ببین اگه از ابر نوبیت بیای بیرون اگه از نوب الممنین بودنت ۱ثانیه بیای بیرون😂😂😂😂
                  در کل معلومه از هیچی نمیدونی لیسانس نوبیو داری😂😂😂😂😂چرا من امروز اینهمه خندیدم😂😂😂😂😂
                  به خاطر نوبی شما😂😂😂😐😂

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    abas#
                    وای تو یکی مرز نوب بودنو رد کرد چیییی تانوس با شش سنگ یا حتی قلب عالم عددی جلو لوسیفر نیست من تانوسو میشناسم ولی تویی که لوسیفر رو با سوپرمن اشتباه گرفتی پس بدو یکم دیسی رو بشناس بعد بیا حرف بزن تو یکی کلا تانوسو میپرستی

                    1. abas کاربر می‌گوید

                      منهتن
                      وات ف ا ک؟؟؟؟
                      تو کلا انداختی دره😂😂😂😂
                      من با دلیل حرف زدم تو بدون دلیل
                      واس چی همتون بی دلیل نظر میدید؟؟؟؟
                      تو که اللهت دیسیه چی؟؟؟؟؟
                      من نگفتم تانوس لوسیفرو شکست میده میگم میتونه شکست بده دلیلم گفتم دلیل شکست تانوسم گفتم
                      پس الکی چرتو پرت از خودت دو کلمه میزاری روش میای میگی بعد خودتو کامیک خون خزاب میکنی😂😂😂😂😂😂😂

                  2. Carnage کاربر می‌گوید

                    Abas
                    تانوس لوسیفرو میزنه؟!😐😐 تو اگه نوب نبودی میدونستی که دستکش بینهایت رو شخصیت های دنیای دی سی تاثیر نداره. پس دیگه کم چرت و پرت بگو

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      abas #
                      ابرنوب میدونستی نه زمان نه مکان برای لوسیفر هیچ معنایی ندارن و مرگ براش بی معنیه پس چرت نگو ۲ یا تانوس با شش سنگ هم عددی جلوی لوسیفر عددی نیست

                  3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

                    عباس چن سالته
                    به خدا فکر کنم ۱۵ سالت نباشه.
                    ابله تانوس یک ثانیه جلو لوسیفر دووم نمیاره
                    خدا شفات بده من که دیگه حرفی ندارم
                    تو برو بمیر کلا

                  4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    باو تانوس با دسکش از رون کینگ میخوره بعدش تو داری اون تانوسو با لوسیفر مقایسه میکنی
                    پاشو برو اذان مغرب به افق تانوسو گفتن

              2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                عباس جان نگفتی دادگاه ۵۰ تا لوسیفر رو میزنه ولی گفتی دادگاه لوسیفر و میکائیل هر دو رو میزنه که من اون شب نتونستم بخوابم چون همش به حرفت میخدیدم.آخه لاناتی لوسیفر و میکائیل هر کدومشون ۱۰ ۲۰ تا بیاندرز رو حریفن اونوقت لیونگ ترایبونال توسط بیاندر ها دار فانی را وداع کرد چطور میگی لیونگ ترایبونال لوسیفر و میکائیل رو حریفه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

                1. abas کاربر می‌گوید

                  ببین بزار کارتو راحت کنم
                  شما دادگاهو دست کم گرفتید
                  حالا یه بار توسط بیاندرزها که چندین نفر بودن کمم نبودن مرده بعد همتون تا اخر عمر دارید میگید چون به غیر از اون چیزی بلد نیستید😂😂😂
                  دادگاه چرا تو رتبه بندیا دومه؟؟؟هااااا؟؟؟
                  چرا لوسیفرو میکاییل سوم چهارمن؟؟؟؟
                  اینا همشون با دلیل رتبه بندی میشن
                  چون دادگاه قوی تر از میکاییل و لوسیفره
                  حالا لوسیفر یا میکاییل مقابل چنین گروهی که اندازه بیاندرزها باشن در نیوفتاده تا بگیم ۱۰تایا۲۰تا بیاندرزو حریفه شما الکی رو هوا حرفتنو میزنید
                  بدون هیچ دلیلی
                  ببین پرزنس خالق دیسیتون چقدر نوب و بی هرمت بوده خودش رفته زندانیش کنه
                  چرا پس لوسیفر یا میکاییل نرفتن؟؟؟؟هااا؟؟؟
                  پس اینا زمانی که باید دارکسایدو زندانی میکردن نبودن؟؟؟؟
                  چون وجودشو نداشتن قدرتشو نداشتن
                  بعد حالا یکمیم طول کشیده تا دارکسایدو زندانی کنه
                  یعنی خاک تو سر اسکل پرزنسو لوسیفرو میکاییل کنن که نتونستن در عرض ۱ثانیم نمیگیم چند ثانیه دارکسایدو زندانی کنن این خب بی غیرتیه اونارو نشون میده
                  یعنی دادگاه خوب شد که مرد تا روش بزنن شکست خورده
                  حالا اونم یه بار شده
                  همه میلیون ها بار میگن😐
                  کسایی که کم میارن میگن از بیاندرزها شکست خورده یا مرده😐😂😂😂😂از یه چیز میچسبن حالا ولم نمیکنن
                  ببین اینو به همه گفتم بزار به تو ام بگم
                  دادگاه قوی ترین سلاح مارولو نابود کرده لوسیفرو میکاییل چیکار کردن؟؟؟؟؟
                  تخخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂
                  الکی رو هوا چرتو پرت و بدون مدرک و از خود در اوردی نگو که۱۰ یا۲۰تا بیاندرزو حریفن هر موقع مثل این گروه قوی چندین نفر بیوفتن جونش اون موقع بعد از ۱دیقه یا کمتر لوسیفر باشه یا میکاییل همشون نیمیرن
                  دادگاه تنها بود و اونا چندین نفر بودن که تونستن بکشنش وگرنه نمیتونستن خودشون میمیردن(۱یا۲ نفر بودن)

                  1. admin
                    admin کاربر می‌گوید

                    با این کامنت فهمیدم واقعا بقیه راست میگن. اطلاعات کمیکیت خیلی کمه.

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      ادمین
                      دیدین ادمین جان من الکی نمیگم.

                  2. محمد امید کاربر می‌گوید

                    abas
                    لوسیفر و میکاییل میتونن راحت با بشکن میلیارد ها بیاندر بکشن بعد ۳ تا بیاندر دادگاه کشتن.

                    1. Mohamad کاربر می‌گوید

                      دیگه چرت نگو ناموسا😐

                  3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                    دادا من دیسی فنم؟؟؟؟؟؟!!!!! بابا بعضی از افراد سایت(مخصوصا رادمنش که الان معلوم نیست کجاست و دکتر منهتن)به من میگن مارول فن و نوب و متعصب و ضد دیسی.آقا خودمم میگم من مارول فنم ولی دیگه تو با این حرفات مطمعنم خود والای همگان میاد میگه داداش نمیخواد اینقدر طرف مارو بگیری! آقا لوسیفر و میکاییل با هم میتونن لیونگ ترایبونال رو بزنن و جدا جدا امکانش کمه.ببین:
                    قدرت داخلی:میک و لوس
                    قدرت خارجی:میک و لوس
                    سطح دشمنان:برابر
                    متفقین:میک و لوس
                    تجربه:برابر و تا حدودی لیوینگ ترایبونال(میکاییل یکی دو سال زود تر میومد میک و لوس بود)
                    شخصیت:برابر
                    قدرت:میک و لوس
                    تجهیزات:برابر
                    شاهکار:لیوینگ ترایبونال
                    ماندگاری:میک و لوس(هر دوشون جاودانه ان و لیوینگ نیست)
                    نتیجه:میک و لوس ۸ – ۵ لیوینگ ترایبونال

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      Marvel and DC #
                      بنده کی به شما گفتم نوب ؟؟؟؟؟ بنده گفتم چرا انقدر از دیسی بدتون میاد ؟؟؟ به هرحال این نظرتونه

                    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                      نه دکتر جان بد برداشت نکن شما فقط ضد دیسی رو گفتی مهدی جان ردامنش نوب و متعصب و مارول فن رو گفت

                  4. امیررضا کاربر می‌گوید

                    دادگاه زندگی دومه تو مارول؟؟؟😐😐😐😐😐
                    ۱-والای همگان
                    ۲-فالکرام
                    ۳-بیاندرز
                    ۴-دادگاه زندگی
                    آقای نوب
                    میدونی چرا چهارم هستن؟ چون از اونا قویتر هم هست
                    ۱-نیرو های فراتر از زمان و مکان
                    ۲-پرزنس
                    ۳-الین بلک
                    ۴-میکائیل
                    ۵-لوسیفر
                    نوب جان لوسیفر و میکائیل پلات بینهایت دارن که دادگاه زندگی داشته باشه بینهایت نداره. دادگاه زندگی توسط بیاندرز ها کشته شد ولی لوسیفر و میکائیل نامیرا هر کاری می خوای بکن ولی نمی میرند. یه جوری میگه با دلیل و مدرک انگار خودش پنجاه تا دلیل آورده ما قبول نکردیم. داداش تو هر دقیقه فقط میای میگی این قویتره بعد از دلیل و مدرک حرف میزنه برای ما. تو که گیر دلیل و مدکی خودت از هر ۵ حرفت ۴ تاش توش نوب هست بعد میگه دلیل و مدرک. خاک تو سر والای همگان که وقتی پروتژ داشت همه چیز رو نابود میکرد کجا بود هان؟؟؟

                  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    اطلاعات کمیک: صفر
                    نوووووب ترین کاربر بعد تو صد برابر تو اطلاعات داره . تازه چقدر هم پررویی که از رو نمیری. نخاله اینها رو اگه تو سایت های خارجی بگی سوژه ت میکنن

                  6. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    باو تو میگی چرا اونا سه و چهارن
                    بعدش کی دادگاه دو بوده معمولا بیاندرزها دو هستن
                    سوما اونا بخاطر این سه و چهارن چون قویای دیسی بیشترن مثلا ولی قویترین مارول مثلا تانوس رگلیتور و اینان که جلوی د رایتر پشمشم نیستن

                  7. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    یادی کنیم از این کامنت تاریخی 😂😂😂😂😂✋✋✋✋

              3. محمد امید کاربر می‌گوید

                Abas
                به قول جنرال سرجی دراگنواو{ یکی از کاراکتر های بازی تکن} امروز آخرین روزی که کامنت میزاری😎
                { با کمی تغییر}

                1. abas کاربر می‌گوید

                  واااااااای حاجی بتمن میاد منو میخوره همه فرار کنید ای واااااای😐😂😂😂😂😂😂😂
                  امروز من ترکیدم از خنده
                  یکی میگه ۱۰تا بیاتدرز یدونه لوسیفر
                  یکی میگه ۵۰تا دادگاه یدونه لوسیفر
                  یکیم میگه امروز اخرین روزیه که کامنت میزاری😂😂😂😂😂😂😂
                  اینا کین به پست ما میخورن خدا
                  این امتحانه که اینا به پست ما میخورن ای خدا؟؟؟
                  یکیم مثلا تعجب کرده این علامتارو میزاره?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?ناموسا این چیه؟؟😐
                  😂😂😂😂😂😂😂😂خدایا بسه دیگهههه
                  مگه ما شمریم😂😂😂😂😂😂پس راسته میگن ظهور نزدیکه😂😂😂😂😂😂😂
                  یه جوری از لوسیفر تعریف میکنید که لوسیفر خودش ببینه بازنشسته میشه یا خداحافظی میکنه از کامیک
                  به پرزنسم میگه ایشالا چندین سالم ادامه بدی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  1. محمد امید کاربر می‌گوید

                    Abas تو حتی یک جلد کمیک از دی سی نخوندی. حتی از مارول هم کلا دو یا سه جلد خوندی.
                    من تو را cer king of noob مینامم حالا برو خوش باش.
                    یک رتبه بندی بگو که دادگاه بالاتر گزاشته باشه.نه فهمیدم به جز نوب دروغگو هم هستی تودروغگو حرف از خدا میزنی؟
                    الان به سبک جنرال سرجی دراگناو تو را نابود کردم😎

                    1. abas کاربر می‌گوید

                      ببین دیسی اصلا مهم نیست که من ازش کامیک بخونم
                      خودش مهم نیست حالا فناش جای خود
                      از مارول که انگار تو چشم سوم داری همچی رو میدونی
                      اصلا از روش نظر دادنت معلومه که تو
                      رون کینگ نوبی😂😂😂😂😂
                      ای وان اباو نوب😂😂😂😂😂
                      من الان به سبک فرامانسونری خرابت کردم😂😂😂
                      ایشالاه امیدوارم بدونی فرامانسونری چیه چون تو نقش نوبیت بدجور غرق شدی😂😂😂😂

                    2. محمد امید کاربر می‌گوید

                      abas
                      بشر چرا دلیل نداری حرف رایگان میزنی؟ من با دلیل برات توضیح دادم اما تو دوباره شروع کردی به حرف رایگان زدن. بدون دیگه هیچ کدام از نظراتتو نمیبینم چون ارزش نداری از لحن صحبتت معلومه چقدر حقیری حالا برو با همون ثانوست خوش باش ثانوس پرست افراطی من دیروز ۶ تا کامنت در سایت پروشات دادم که جواب تمام خزئبلات تو در اون کامنت ها هست و بدون با حرف های رایگان یک ثانوس پرستی مثل از ارزش های دی سی کم نمیشه 😎😎
                      به قول دراگون بورن { کارکتر اصلی بازی اسکایریم} تو میتونی حرف بزنی اما عمل؟ فکر نکنم در وجودت عصاره عمل داشته باشی.

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    abas #
                    خدایا این افراطی کی بود به پست ما خورد بی حرمت والای همگانته که دست رو دست گذاشت تا بیاندر ها کل مارول رو نابود کنن عجب افراطی هستی تو برو با همون تانوست خوش باش لوسیفر ۵۸ تا دادگاه هم براش عددی نیستن و اینکه لوسیفر و میکائیل دارکساید اصلی رو میزنن پس حرف الکی نزن بعدم دارکساید اصلی از دادگاه زندگانی قویتره ابر متعصب بینهایت افراطی لطفا اینو تایید کنین

                    1. abas کاربر می‌گوید

                      بدبخت بیچاره انقدر داری میسوزی که هزیون میگی
                      لوسیفر فوقش یکم از دادگاه قوی تر باشه
                      لوسیفرم تقریبا قادر مطلقه(تقریبا)دادگاهم همین تور
                      تو باید از نظر قدرت باهم مقایسه کنی اینا باهم برابرن متعصب
                      رون کینگ نوب😂😂😂😂😂
                      برو تو توهمات چرتو پرتت باش😂😂

                    2. محمد امید کاربر می‌گوید

                      abas
                      دیگه به دیگران صفت خودتو نده بی انصاف اوا یادم نبود تو صفت خودتو داری:
                      cer king of noob

                    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      abas #
                      چرا القاب خودتو به دیگران نسبت میدی لوسیفر دادگاه رو خیلی راحت میزنه بیشتریا هم قبول دارن و این تویی که داری حرف الکی میزنی نوب افراطی

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      اتفاقا تو داری میسوزی که چیزیو که همه میدونن نقص میکنی متعصب
                      لطفا اینو تایید کنین

                  3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    abas #
                    البته از ابر نوبی که صفت خودشو رو کاربران این سایت میذاره بیشترم انتظار نمیره تو مرز نوب بودنو رد کردی تو میای میگی پرزنس با دادگاه زندگانى مقایسه میشه درحالی که ۵۸۰ تا دادگاه جلو پرزنس عددی نیستن ابر نوب پرزنس و والای همگان برابرن لطفا اینم تایید کنین

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      abas #
                      اتفاقا تویی که داری میسوزی و لطفا صفات خودتو به دیگران نسبت نده تویی که اومدی چیزی که همه میدونن رو داری نقص
                      میکنی نوب فن افراطی

                  4. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                    و قویترین سلاح ها داداش:
                    ۱-نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان(دیسی)
                    ۲-قلب عالم(مارول)
                    ۳-سورس(دیسی)
                    ۴-معادله ضد زندگی(دیسی)
                    ۵-دستکش ابدیت با ۶ سنگ(مارول)
                    ۶-معادله زندگی(دیسی)
                    ۷-باطل کننده نهایی(مارول)
                    ۸-ماشین معجزه(دیسی)
                    ۹-مکعب کیهانی(مارول)
                    ۱۰-حلقه فانوس سفید(دیسی)
                    ۱۱-باتری مرکزی سپاه لنترن اُوا(دیسی)
                    ۱۲-کلاهخود سرنوشت(دیسی)
                    ۱۳-کتاب سرنوشت(دیسی)
                    ۱۴-صندلی موبیوس(دیسی)
                    ۱۵-مادر باکس(دیسی)
                    ۱۶-زره نابودگر(مارول)
                    ۱۷-شمشیر نکرو(مارول)
                    ۱۸-شمشیر سوپرمن(دیسی)
                    ۱۹-شمشیر اودین(مارول)
                    ۲۰-سنگ زرشکی سیتوراک(مارول)

                    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                      جفت تیغه عرفانی و شمشیر میکاییل و شمشیر تاریکی لوسیفر شدن فراموش

                    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                      آره رامون جان حواسم به اونا نبود.
                      -نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان(دیسی)
                      ۲-قلب عالم(مارول)
                      ۳-سورس(دیسی)
                      ۴-معادله ضد زندگی(دیسی)
                      ۵-دستکش ابدیت با ۶ سنگ(مارول)
                      ۶-تیغه عرفانی(دیسی)
                      ۷-معادله زندگی(دیسی)
                      ۸-باطل کننده نهایی(مارول)
                      ۹-شمشیر میکاییل(دیسی)
                      ۱۰شمشیر لوسیفر(دیسی)
                      ۱۱-ماشین معجزه(دیسی)
                      ۱۲-مکعب کیهانی(مارول)
                      ۱۳-حلقه فانوس سفید(دیسی)
                      ۱۴-باتری مرکزی سپاه لنترن اُوا(دیسی)
                      ۱۵-کلاهخود سرنوشت(دیسی)
                      ۱۶-کتاب سرنوشت(دیسی)
                      ۱۷-صندلی موبیوس(دیسی)
                      ۱۸-مادر باکس(دیسی)
                      ۱۹-زره نابودگر(مارول)
                      ۲۰-شمشیر نکرو(مارول)

              4. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

                # Abas
                آره آره من ضایع شدم 😂😂 دیگه حتی انقدر اسکلی که خود ادمین هم گفت اطلاعات کامیکیت کمه /:
                عباس بنظرم بیشتر از این عابروی خودتو نبر چون اکثر کاربرای این سایت تنهایی ی دور ضایعت کردن بهتره کلاً از این سایت بری.
                اونقدر هم بیکار نیستم که جواب اطلاعات بدست اورده از مغز فاسدت رو بدم برا خودت نگهشون دار

                1. محمد امید کاربر می‌گوید

                  محمد حسین
                  راستی محمد حسین در مورد اون سوالتون در پروشات بنده واتساب دارم اگه مایلید شما شمارتون بزارید.

                  1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

                    # محمد امید
                    بله پس من میزارم.
                    ادمین فقط بعد یه روز که شد شمارمو بردار خودت
                    شماره ام : **********

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      محمد حسین جان من فردا ساعت ۱۱:۰۰ صبح وقتم ازاده.

                    2. محمد امید کاربر می‌گوید

                      لطفا دوباره بزارید چون من اومدم برادرم دیدم رفته لطفا دوباره بزارید.

                    3. محمد امید کاربر می‌گوید

                      ادمین جان شما خودت فقط ۵ ساعت دوباره شماره آقا محمد حسین بزار من اون روز وقت نکردم ببینم الان رفته شمارش.
                      😔

                  2. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

                    # محمد امید
                    باشه پس دوباره میزارم.
                    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      ممنون الان اد کردم.

      4. abas کاربر می‌گوید

        تو که خدایان نوبی بعد به من میگی؟؟؟
        تو اصلا نفهمیدی من چی گفتم
        نوب الممنین عزیز من گفتم تانوس میتونه با دستکش مقابله کنه جلوی پرزنس نه اینکه قوی تره
        گفتم تانوس با دستکش۱۰تای اوله بدون دستکش ۲۵یت۳۰
        بعدشم تو کلا محو شدی اصلا خبری ازت نیست من ضایعت کردم که کلا از اون سایت فراری شدی پس کی ضایع شد؟؟؟؟
        ببین اگه نوب ترینارو حساب کنیم تو جرو ۵تای اولی😂😂😂اگه تو ضایع ترینا تورو حساب کنیم نیوفتی رتبه ۲😂😂😂چون بدجور ضایعت کردم

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          عباس
          هر کی نخاله نباشه تو یکی هستی . حقته که همچین فحاشی بهت بدم. تانوس بدون دستکش جزو ۲۰ نفر اول؟ اونم تنها؟ برو بابا تو دیگه کی هستی. حرفاتو تو پروشات دیدم نخاله بودن خودتو ثابت کردی

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            دکی استرنج جون
            لااااااااااااااایک داری

        2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          برادر واقعا لقب نوب المومنین شایسته شخص تو هست
          تانوس ۲۰ تا ۳۰
          صنعتی سنتی با هم میزنی؟
          تانوس از ۵۰ پایین تر نباشه بالا تر نیست
          با دستکش خیلی زور کنه بشه ۳۸
          چرا اینقدر نوبی
          مارول شخصیت قوی خیلی داره
          تانوس هیچی نیست جلو شخصیت های قوی

          1. abas کاربر می‌گوید

            یعنی مارول انقدر دنیای نوبیته که فناش این باشن
            تو حتی نمیدونی من چی گفتم
            تو فکر میکنی من بدون دستکش گفتم؟؟؟؟
            یعنی قوی ترین سلاح مارول(درحال حاضر)
            یعنی مارول انقدر ضعیفه که قوی ترین سلاحش هیچی نباشه بعد دست هرکی باشه بره ته کلاس؟؟؟
            بابا اینجا خیلی نوب هست پروشات دو سه تا بود اینجا همه نوبن😂😂😂😂😂
            من ترکیبی میزنم ولی تو هرچی تو ایران وارد میشرو به جون میخری میبری دستشویی………😂😂😂😂😂😂😂😂
            یه ترک……..چیزی برو بنگ میزنی میای نظر چرتو پرت میدی
            هرکی اینجا راحت نیست جمع کنه از این سایت بره
            بره جایی که پر از نوب مثل شما هست که حال میکنید😐😂😂😂😂😂😂😂
            یعنی مارول انقدر نوب شده که سوپر نوب هایی مثل تو فنشن😂😂😂😂😂
            تو ام یکی از کسایی که خرابش کردم
            ببین تو از این سایت در بیا برو بزن رتبه بندی سخصیت های مارولو سرچ کن ببین بعد بیا نظر چرتو پرت بده
            حتی تو قوی ترین و بهترین ویلنای کامیکم ۱۰تای اوله
            تو محبوب ترینام اوله
            در ضمن دستکش تو کل سلاح های کامیک رتبه ۲رو داره اولیش قلب عالمه
            اینارو بهت گفتم چون از این سایت نمیتونی در بیای😂😂😂😂😂😂😂
            یکم برو تحقیق کن بعد ترو تر کن😂😂😂😂

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              ممداودینسان #
              بیخیال جواب این ابرمتعصب فن تانوس رو ندین وقتشو نگیرین که بره تو دو سه تا سایت دیگه هم ضایع بشه که بفهمه کیو باید با کی مقایسه کنه

            2. امیررضا کاربر می‌گوید

              خدا رو شکر تو هستی به یاد بدی🤣🤣🤣 واقعا ببخشید استاد بزرگ حتما از شما یاد میگیریم. یکی نیست بگه آدم نوب تو که هیچی از کمیک نمی دونی چرا حرف میزنی. فکر کنم فقط کمیک هایی رو خوندی که تانوس توش هست، آخه آدم نوب وقتی اطلاعاتی نداری حرف نزن دیگه.
              کی به کی میگه نوب😑😑😑 تو اگه میدونستی کمیک چیه نظر نمیدادی. ما نوبیم ولی تو نیستی که میگی دستکش قدرت سنگا رو بیشتر میکنه و تانوس فقط می تونه دستکش رو داشته باشه. اون ما بودیم که میگفتیم گالاگتوس با والای همگان برابره یا دادگاه زندگی لوسیفر رو میزنه. باشه استاد ما نوبیم پس یه لطفی بکن تو سایت نوب ها نمون و مارو به حال خودمون بزار تا راحت باشیم شما برو توی سایت های دیگه که نوب نباشن

            3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

              نگا کی به کی میگه نوب
              این ابر نوب میگه تو کمیک رتبه ۲
              رتبه بندی
              ۱-نیرویی که پرزنس رو خلق کرد(اگر سلاح حساب کنیم)
              ۲-قلب عالم
              ۳-سورس
              ۴-معادله ضد زندگی
              این تا چهار
              بدبخت چرا اینقدر نوبی
              همه میدونن
              اصلا حیف وقت که برای جواب دادن به تو تلف بشه

            4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              خخخخخخخ
              والای همگانو میشناسی جناب نوب مستر

        3. محمد امید کاربر می‌گوید

          Abas
          انقدر حقیری که ارزش نداره جوابتو بدم. ادمین جان شما اگه بدونی این چه فرد نوبی اصلا کلا بنش می کردی.
          ضایع؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 صنعتی زدی یا سنتی؟ ساقیت بگو کی بوده؟ یادم نبود تو نخورده مستی به قول ممد اودین سان خیلی @#%$ هستی.
          { من معمولا اینجوری صحبت نمی کنم از بقیه کاربران اگه ناراحت شدن عذر خواهی می کنم}.

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          باو تانوس با دسکش بدون ارتشش نمیتونه جلو اسکارلت ویچ و ثور مقاومت کنه بعد تو میگی پرزنس

      5. abas کاربر می‌گوید

        تو خودتم نوب ترینی هم اون سایت هم این سایت
        که من رتبه۱۰رو دارم
        ببین من کی گفتم با دستکش۵تای اول بدون دستکش۱۰تای اوله؟؟؟؟؟هاااا؟؟؟؟خب از نوبیته دیگه الکی واسه خودت حرف میزنی نوب الممنین
        من گفتم با دستکش۱۰تای اوله بدون دستکش ۲۵تا۳۰😐
        چجوری گفتم ۵تای اول و۱۰تای اوله؟؟؟
        نکنه پرزنسی حقیقتو تغیر دادی؟؟؟ای پرزنس بزرگ😂😂😂😂😂😂😂
        برو دنبال چیزهایی که نوب ها میرن دنبالش😂😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          abas #
          کاری که خودت باید بکنی رو به کسی نگو انجام بده

        2. محمد امید کاربر می‌گوید

          فن بوی دروغگو تو خودت دقیقا تو پروشات همین حرف زدی. ببین فن بوی نوب ثانوس پرست @#$# فلان فلان شده @#%$#@
          برو تو کمپین فن بوی ها ثبت نام کن.

    3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      خوب ها رو دوست قبلی گفت من بدترین رو میگم
      بد تربن ها:
      ۱- ده دلیل برای بد بودن اندگیم(به افتخارش)
      ۲- آکوامن علیه ثور
      ۳- واندروومن علیه ثور
      ۴- مارول علیه دیسی
      ۵- جاستیس لیگ علیه اونجرز

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        خودتو راحت کن بگو هر مقاله مقایسه ای که دی سی توش برنده میشه بده دیگه. همه مارولی ها هم خوب آره؟

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        یعنی ممد اودینسان کاربر به مارول فنی تو ندیدم
        والا کاربر استرنج هرجا که میدید باخت مارول معقوله قبول میکرد
        یعنی ابروی مارول فنا را بردی بخدا خود استن لی فقید هم انقد روی مارول تعصب نداشت

      3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        به نظر من نوب ترین کاربر abas و با اطلاعات ترین رو نمیشه گفت. من برای بهترین و بدترین مقاله ها top10 مینویسم.
        بهترین ها
        ۱ رتبه بندی نسخه های سوپرمن
        ۲ قویترین های مارول
        ۳ قویترین های دیسی (به خاطر اینکه کازمیک نبود مقاله ضعیفتری از قویترین های مارول میدونم)
        ۴ ۵ دلیل برای اینکه دیسی بهترینه
        ۵ ۵ دلیل برای اینکه مارول بهترینه
        ۶ قویترین زره های بتمن
        ۷ همین مقاله کنال
        ۸ ۱۰ تا از قویترین شرورهای دیسی که بتمن شکستشون داده
        ۹ عکس های هنری از شرور ها و قهرمان ها با دستکش بینهایت
        ۱۰ جاستیس لیگ علیه اونجرز
        حالا بدترین ها
        ۱ ۱۰ دلیل برای اینکه اندگیم فیلم خوبی نیست ( خودمم گفتم رسما بدترین مقاله بود)
        ۲ مقایسه مارول و دیسی(مقاله ای که نوب مستر سوژه اش میکنه رسما مقاله خییییلی بدیه)
        ۳ آکوامن علیه ثور
        ۴ واندروومن علیه ثور
        ۵ ۹ درسی که مارول باید از دیسی بگیره
        ۶ آیرون من علیه سایبورگ
        ۷ قویترین اعضای جاستیس لیگ
        ۸ ۱۰ شخصیت کمیک بوکی که از سوپرمن تقلید کرده اند
        ۹ ۱۰ تا از مزخرف ترین سی جی آی های دنیای سینمای مارول
        ۱۰ ۱۰ شرور کمتر شناخته شده دی سی که از تانوس قدرتمندتر هستند

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          لااااااااااااااااااااایک

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            قرباااااااااااااااااانت

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Marvel and DC #
          موافقم جز یکدونش ببینید مارول هم چیزهایی داره که دیسی باید یاد بگیره اون مقاله درمورد برتری های دیسی بود که اگه اونا رو ایجاد کنه بهتر میشه همینطور برعکس

    4. محمد امید کاربر می‌گوید

      کنال
      با اطلاعات ترین؟ حضرت گوگل.

  12. Amirtitan کاربر می‌گوید

    خیلی مقاله کامل و عالی بود واقعا من لذت بردم از بهترین مقاله های ایرانی است واقعا کمیک سنتر مقاله های عالی میده وب سایت زومجی مقاله های اینجوری میده ولی کلی سوتی توش میده و شما سوتی ندادین دمتون گرم

  13. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بچها اولین تریلر ریبوت بتمن علیه سوپرمن منتشر شد

    1. st کاربر می‌گوید

      اصلا ساخت این فیلم تایید نشده بازیگر هم انتخاب نشده
      حتی یکدونه شایعه هم به وجود نیامده
      بعد چه جوری تریلر بیاد تازه فیلمبرداری باید انجام بشه بعد تریلر بدن همین جوری تو هوا که تریلر نمی‌دن

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        چرا بخدا تریلرش اومد تو روبیکا اگه هستی برات بفرستم ویدیوشو

    2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      نمیدونم کسی که تو مقاله قبلی هم راجب فیلم های دیسی گفت خودت بودی یا نه .
      ولی به اخبار فیک توجه نکن . فیلم بتمن علیه سوپرمن ریبوت نمیشه . اصلا چرا باید ریبوت شه ؟ چرا به این زودی ؟ فقط یه شایعه راجب این موضوع هست اونم از یه منبع خیلی ضعیف و بیخود .

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        برو توییتر خود زک اسنایدرو نگا کن بعدش تو پوسترشم قبول نداری
        بابا من خودم فیلتر شکن دارم میرم توی توییتر خود زک گفت

        1. st کاربر می‌گوید

          اولا چک کردم نبود فقط گفته بود فیلم لیگ عدالت فروردین میاد
          خبر به این مهمی رو خود وارنر منتشر می‌کنه
          اترنالز فیلم مارول چند ماه هست فیلمبرداریش تمام شده حتی یکدونه پوستر هم نداده
          بعدشم هیچ جا این خبر کار نشده و اینکه برای دادن پوستر باید یک فیلمبرداری بکنن تا یک تریلر بدن
          تمام ویدیو ها و پوستر ها هم فیک هست

        2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

          چک کردم خبری نبود . خبر به این مهمی روتا الان کلی پیج و کانال باید کار میکردن . در ضمن وارنر باید تایید کنه این چیزا رو . پوستری هم که دیدین احتمال زیاد فیک هست .تریلر ؟!؟ صد درصد فیک هست . واقعا روی منابعتون بیشتر کار کنین . هر روز یه چیزعجیب میشنویم .

  14. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام ، مقاله ی خوبی بود گرچه همشو میدونستم
    ولی یه چیز اینجا نیست ، این نقطه ضعف نال در کمیک اسپایدرمن کینگ این بلک مشخص شده . تا اونجایی که من یادمه ، شمشیر بلک نایت یکی از اترنالز ها ، هست ، خودش میگه که من باید جادو شو تا حد زیادی ببرم بالا و انرژی اش رو هم زیاد کنم ، می‌تونه به نال اسیب بزنه

  15. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    ممنون از نویسنده های مقاله .
    سوال : اکسلون ها کجای فیلم نگهبانان کهکشان بودن ؟

    1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

      سلام به همگی دوستان عزیز خوشحالم که لذت بردید من و اقای رادمنش روی این مقاله چند روز وقت گذاشتیم تا اشکالی نداشته باشه و کامل باشه جواب سوال شما:اسکلون ها در فیلم نگهبانان کهکشان نژاد سربازان رونان بودند و در صحنه ای یکی از یغماگرها اشاره میکنه که اکسلون ها خیلی قوی هستن و درکس هم جواب میده اکسلون ها برای من موجوداتی کاغذی هستند.

      1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        ممنون از جوابتون .
        اکسلون هایی که تو فیلم نگهبانان کهشکان یک بودن یک بخشی از ارتش تانوس بودن . چون تونبرد نهایی اند گیم دیدیم که لشکر تانوس ۲۰۱۴ از چیتاری ها و اوترایدرها و اکسلون ها تشکیل شده .

  16. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب سیسکو رامون
    ببینید تنها ابرقهرمانی که تونست نال رو عقب برونه ثور بود البته نال فکر نمی‌کرد آسیب یه رعد خدای تندر اینقدر باشه که کنترل ارتشش رو از دست بده ( به نوعی غافل گیر شد) و اونا زندانیش کنن نال سنتری رو مثل آب خوردن کشت سنتری قدرت خورشید های منفجر شده رو داره و قدرتش از آتش سر چشمه میگیره نتونست حرفی برای گفتن بزنه قدرت سنتری هم در حد امثال ثور و سوپرمنه و به نظرم از واندروومن قوی تره کنال دوباره به اوج نیروی خودش رسید اما بازم نمیتونه دارک ساید اصلی رو بزنه ( البته اگه کنترل سلستیال هارو داشته باشه حرف هایی برای گفتن داره اما دارک ساید اصلی خیلی قویه) از نظر من قدرت های کنال از تمامی کلون های دارک ساید، اودین و زئوس هر دو دنیا، تریگون و یا حتی گالاکتوس در اوج هم بیشتره اون خودش یه نیروی کیهانی نیروی خلع و بزودی اگه جلوش گرفته نشه کل کیهان رو فتح میکنه همون طور که در مقاله اشاره شد اون سر یه سلستیال رو قطع کرد مطمئناً کسی که سر یه سلستیال رو قطع کرده میتونه براحتی از پس شخصیت هایی مثل ثور. و سوپرمن و یا شخصیتی مثل اودین بربیاد
    با عشق 💚

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      داداش مرسی بابت اطلاعات من یچیزی بگم قدرت سنتری از آتش سرچشمه نمیگیره از کنترل ملکولی سرچشمه میگیره.بخواطر همینه که میتونه هرقدرتی رو با تمرین و تکرار شبیه سازی کنه.البته هنوز سطح قدرتش مشخص نشده ولی ممکنه درحد ملکول من باشه یا حتی قوی تر ولی خوب روی این قدرتش خیلی تسلط نداره ولی میتونه خیلی قوی تراز چیزی که هست باشه

  17. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . کسانی که نقشی در تهیه و تدوینش داشتن خسته نباشین .

  18. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام.مقاله عععععاااااالللللیییییی بود ممنون از آقایان حاجی بابایی و رادمنش ادمین ها و نویسنده های محترم دوم و سوم سایت

  19. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    جواب به برخی از کاربران سایت :
    # ممد اودین سان
    راستش شخصا فکر میکنم گروه اول متشکل از RKT و CAS برنده این نبرده اما کلا این نبرد های دو نفره در کمیک زیاد قابل پیش بینی نیست . همون یک در مقابل یکش چقدر به متغیرات زیادی بستگی داره که دیگه گروهیش باشه .

    # احسان
    بزار سه چهار سال دیگه بگذره بعد بشه بهتر این شخصیت رو تحلیل و قضاوت کرد . نال شخصیتیه که جدیدا به کمیک ها اضافه شده . اینکه جز قدرتمندترین هاست شکی نیست اما برای قضاوت دقیق تر زمان نیازه .

    # کنال
    کار سختیه . باید بیشتر فکر کنم . اصلا بزارین بقیه زحمت این کار رو بکشن . در مورد قسمت دوم سوالتون هم بیخیالش بشین .

  20. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام بچه ها به نظرتان سریال های مارول بهتره یا دیسی؟
    من خودم اینجور فکر‌میکنم:
    آیرون فیست و ماموران شیلد و مدافعان = گاتهام و فلش
    دردویل = افسانه های فردا و کماندار و بلک لایتینگ
    جیسیگا جونز= سوپرگرل و دووم پاترول
    لوک کیج= تایتانز و پنی ورث
    لژیون= اسمالویل و کنستانتین
    شنل و خنجر = کریپتون
    مامور کارتر = لوسیفر
    پانشیر = هدف انسانی
    با استعداد ها = سوامپ ثینگ
    هل استورم و فراری ها = واعظ
    در اینجا نگهبانان و استار گرل میمونه و دیسی برندس
    هر اختلاف نظری که داشتید بگویی

    1. st کاربر می‌گوید

      مارول به ترتیب برترین سریال ها
      دردویل نمره خودم ۹۶ از ۱۰۰
      لژیون ۸۸ از ۱۰۰
      پانیشر ۸۳ از ۱۰۰
      جسیکا جونز ۸۳ از ۱۰۰
      مأموران شیلد ۸۰ از ۱۰۰
      لوک کیج ۷۷ از ۱۰۰
      مامور کارتر ۷۴ از ۱۰۰
      فراری ها ۷۱ از ۱۰۰
      شنل و خنجر ۶۷ از ۱۰۰
      مدافعان ۶۹ از ۱۰۰
      با استعداد ها ۶۶ از ۱۰۰
      ایرون لیست و تا انسان ها ۶۰ از ۱۰۰
      هل استورم ۶۳ از ۱۰۰
      دی سی به ترتیب
      واچمن ۸۷ از ۱۰۰
      گاتهام ۸۷ از ۱۰۰
      ای زامبی ۸۵ از ۱۰۰
      سوامپ تینگ ۸۳ از ۱۰۰
      دووم پاترول ۸۲ از ۱۰۰
      پریچر ۸۰ از ۱۰۰
      لوسیفر ۸۰ از ۱۰۰
      کنستانتین ۷۷ از ۱۰۰
      تایتان ۷۶ از ۱۰۰
      استار گرل ۷۵ از ۱۰۰
      ارو ۷۴ از ۱۰۰
      فلش ۷۰ از ۱۰۰
      افسانه های فردا ۶۹ از ۱۰۰
      سوپر گرل ۶۶ از ۱۰۰
      بلک لایتنینگ ۶۴ از ۱۰۰
      هدف انسانی ۶۰ از ۱۰۰
      پنی ورث ۵۸ از ۱۰۰
      کریپتون ۶۰ از ۱۰۰
      البته بعضی هارو خودم ندیدم و پرس و جو کردم
      درکل سریال های مارول بهتر هستند به نظرم

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      باو ول کنین به برنده بودن تو این چیزا اعتمادی نیست .
      بیاین از کمیکمون فقط لذت ببریم بخدا انقد این کمیکا غیر قابل پبیشبینی شدن که من فکر میکنم تو جلد اخر دث متال و کینگ این بلک
      کاپیتان مارول و استارفایر مسلمون بشن تو جلد اخر با خوندن نماز کنال بمیره

      1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

        😂 😂 😂 😂 😂 😂 👌

    3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      نظر منم همینه حالا مارول کلی سریال داره درست میکنه اصلا دیگه کار دیسی تمومه.سریال هایی که مارول قراره بسازه:
      وانداویژن
      فالکون و وینتر سولجر
      لوکی
      بیوه سیاه
      وات ایف…….؟
      میز مارول
      شی هالک
      تهاجم مخفی
      جنگ های زرهی
      آیرون هارت
      من گروت هستم
      هاکای
      مون نایت

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        مارول اند دی سی
        مگه به تعداد؟ یک مسافر زمان دیگر هم پیدا کردم.
        فن بوی نباشیم#
        در زمان سفر نکنیم#

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          فن بوی تویی الان شما با اختلاف دوتا سریال بالاترین فقط میخواین سریال هاتون رو ادامه و کش بدین که اینجوری گند میخوره بهش مثل همون کاری که با فلش اروو ورس کردید حالا یکی دوتا هم کنارش بسازید. مارول هم الان این همه سریال که همون چند تاشون هم بکشن بالا کار دیسی تمومه.
          #فن_بوی_نباشیم
          #حرف _راست_رو_بزنیم
          #وقتی_کم_میاریم_چرت_و_پرت_سطح_بالا_نگیم
          #حقیقت_رو_قبول_کنیم

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            مارول اند دی سی
            خب هر کی نظری داره شما از مارول خوشت میاد من از دی سی اما من به مارول احترام میزارم اما شما فقط دنبال موقعیتی که یک چیز بد از دی سی پیدا کنی. خب شما در هرکامنتی که به من مینویسی میگی چرت و پرت میگم خب چرا اصلا کامنت های من میخونی؟ میدونم شما یکی چیز بدی از من دیدید در ذهنتون نهادینه شده. امیدوارم بتونم اون چیزی که نهادینه شده از من در ذهن شما از ذهنتون پاک کنم 😊😊

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            الان مقاله کمیک اسکواد درباره کارهای اینده دیسیو میزارم چون همه کمیک اسکوادو قبول داریم بشین و تماشا کن
            فیلمایی که توش ذکر کرده
            اکوامن۲
            شزم۲
            فلشپوینت
            فیلم و سریال بتمن
            قسمت دوم مرد پولادین با کارگردانی جیجی ابرامز
            قسمت دوم جوخه انتحار
            سریال نایتوینگ با کارگردانی کریس مک کی
            فیلم اختصاصی جو مانگانلیو
            فیلم نیوگادز با کارگردانی اوا دوورنی
            سریال اختصاصی بتگرل و استاتیک شاک
            فیلم شاهین سیاه با کارگردانی استیون اسپیلبرگ

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              و البته سریال پیسمیکر و گرین لنترن

  21. Amirtitan کاربر می‌گوید

    یک نکته درباره مقالتون مقاله عالی بی نقص ولی عکس های کمی به کار بردید عکس های مقالتون ای کاش بیشتر بود

  22. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    چالش:
    باهوش ترین شخصیت کمیکی
    ۱-ریدریچاردز
    ۲-دکتر دووم
    ۳-بتمن
    ۴-ایرون من
    ۵-سایبرگ
    نظر خودم:
    رید ریچارد با اختلاف نسبتا زیاد به سایبرگ و بتمن

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # ممد اودین سان
      بازم سخته پیش بینی . اصلا به نظر من نمیشه رتبه بندی کرد . همه اینا رو نویسنده خلق کرده و واقعی نیستند پس نمیشه به طور دقیق حدس زد که کدوم باهوشتره یا قویتر . به نظر من باید خالقاشون بشینن با هم بحث کنن و به توافق برسن تا مشخص بشه . ! یا شایدم یه تست ای کیو یا چیزی شبیه اون مشخص کنه که کدومشون باهوشتره . !!
      اما حالا که پرسیدین فقط و فقط به عنوان نظر شخصی خودم :
      ۱- رید ریچارد ۲- بتمن ۳- آیرون من ۴- دکتر دووم ۵- سایبورگ .

    2. Arta کاربر می‌گوید

      سلام به نظر من رتبه بندی این شخصیت ها از نظر هوش این است:
      ۱-دکتر دوم
      ۲-بتمن
      ۳-رید ریچاردز
      ۴-آیرون من
      ۵-سایبرگ

      1. ممد ادین سان کاربر می‌گوید

        آرتا تو دیگه کی هستی؟
        تو بتمن رو بیشتر از رید میدونی
        آیکیو رید ۲۸۶
        استارک ۲۰۸
        بتمن ۱۹۲
        اسپایدر من ۱۸۷
        پروفسور چارلز اگزاویر ۱۷۹
        بروس بنر ۱۷۹
        آیکیو و ذهن رید اصلا قابل مقیاسه با بتمن نیست.بتمن با استارک مقایسه میشه

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          منکه حالا نظر ندادم
          ولی باهوش بودن به ایکیو نیست
          مثلا کسی مثل بتمن که خیلی از هوشش کار میکشه مزیت تاکتیکی و باهوشی بیشتری نسبت به رید که به قدرتش تکیه کرده داره

  23. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    جناب هوش دکتر دووم قطعا از هوش بتمن و آیرون من بیشتره ! اگر کمیکای جنگ های پنهان رو خونده باشین احتمالا فهمیدین . البته دووم قدرت بیاندر ها رو جذب کرد و چند بار انتقام جویان رو شکست داد و تا حدی که با یه ضربه تانوس رو نابود کرد !!!!‌ میتونم اسم کمیکو هم بدم بهتون و اینکه انالیوس هم با احترام باهاش صحبت می‌کنه!
    و

  24. Arta کاربر می‌گوید

    سلام.مقاله ی خیلی خوبی بود اطلاعات خوبی درباره ی نال میداد ممنون.

  25. Arta کاربر می‌گوید

    #ممد اودین سان
    اوه اوه اوه میبینم یکی خیلی شاکی شده.!!!!!!!هوش فقط به آیکیو نیست.!!!!!هوش نقشه کشی:قتعا بتمن.!!!
    هوش اختراع:خوب بتمن چیز هایی مثل فابنال بت سوئیت را اختراع کرده .!!!!درسته با کمک فلز دهم یا چیز های دیگه بوده اما ایده و ساخت کار خودش بوده.!!!!!!!اصلا گیریم هوش اختراع رید ریچاردز کمی بهتر به هر حال هوش نقشه کشی که با قاطعیت برای بتمن بود جبران میکند.!!!!!!
    ایکیو رید ریچاردز ۹۴تا از بتمن بیشتره وااااااااااای خدا تو دیگه کی هستی؟؟!؟!!؟!!؟!؟؟!؟؟؟!!!؟!؟؟!؟ایکیو در کمیک مدام تغیر میکند و نمیشه از رو یک کمیک مشخص کرد اما اگر در کل حساب کنی ایکیو این دو تقریباً برابر است.!!!!!!من نمیدونم این ایکیو هایی که گفتی بر چه اساس.؟؟؟؟🤔🤔در کل از نظر من هوش این دو برابر تا حدودی بتمن است حالا تو هر طور دوست داری به این موضوع نگاه کن.!!!!!!!

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      دوست عزیز بتمن بیشتر توی استراتژی و احتمالا زیست وارده

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        mohamad
        فیزیک و علوم مکانیک هم اضافه کن.

  26. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام دوستان میشه بگید اودین قویتره یا هایفادر
    البته من میگم هایفادر چون میگن ترکیب اودین و زیوسه
    و اینکه میگن معادله زندگی داره معادله زندگی چیزیه که به فانوس سفید قدرت میده و اونو با دارکساید کلون برابر میکنه
    و دوم اینکه نظرتون درباره سایت کمیک اسکواد چیه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      من میگم اودین اخه شاهکار های بیشتر و بزرگتری داره.البته بیشتر راجب هایفادر تحقیق میکنم چون چیز زیادی ازش نمیدونم

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        از نظر من برابرن البته من هایفادرو دوست دارم اما بذارید قدرتاشو بهتون بگم :
        دسترسی به تمام منابع انرژی کیهانی
        معادله زندگی (که قدرت های بیشماری داره حتی یک جاهایی شنیدم هایفادر با معادله زندگی توانایی تغییر واقعیت هم بدست میاره )
        دانش مرتبط با گیتی
        قدرت فیزیکی بالا (اینو مطمعن نیستم ولی کسی که با دارکساید کلون درمیوفته وحتی شکستش میده پس قدرت فیزیکی بالایی داره
        داشتن ارتش و امپراتوری قوی نیوجنسیس که به نظرم ارتششون برابرن (آزگاردی ها به سلاح های قدیمی مانند اما تقریبا جادویی دارن اما نیوجنسیس سلاح هاش پیشرفته هستن اگه انیمیشن لیگ عدالت خدایان و هیولا هارو دیده باشید میبینید
        که سلاح های پیشرفته هم دارن اما تا اونجا که من میدونم اون اصلا مال دنیای اصلی نبود و در دنیای اصلی هایفادر همچین کار وحشیانه ای نکرده اصلا اوریون رو خودش بزرگ کرده و خلاصه تا اونجا که من میدونم اصلا هایفادر همچین کاری نکرده)
        عصا و زره تقریبا غیر قابل تخریب و قوی
        ولی فرقش با اودین اینه که شخصیت مهربونیه و تا اونجا که من میدونم علاقه ای به جنگ و فتح نداره و فقط استپن ولفو کشت که با دستگاه دیساید دوباره زنده شد ولی اودین تو کشتن تردیدی نداره!!!
        جاودانگی
        آسیب ناپذیری

  27. king venom کاربر می‌گوید

    سلام یه سوال ؟
    سن دارکسید چقدره ؟؟

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      king venom
      ببینید دقیقا مشخص نیست اما تو حدود های میلیارد.

      1. king venom کاربر می‌گوید

        من توی چنتا سایت مثل cbr و quora گشتم
        نتیجه ای که گرفتم اینه که کمتر از سه میلیارد سال سن داره ولی ممنون
        مقاله نال هم خیلی عالی بود ، به معنای واقعی کلمه سوبرمقاله بود ، من حتی قبل از این مقاله هم به این شخصیت علاقه مند شده بودم
        ولی یه نکته رو جا انداختین اگه کمیک absolute carnage immortal hulk رو خونده باشین به یه نکته خیلی مهم راجع به نال اشاره میکنه و اونم اینه که احتمالا نال هم مث دارکساید آواتار یه موجود خیلی نیرومند که برا کل مولتی ورس خطرناکه باشه یعنی one below all
        البته بروس بنر اینو به صورت یه نظریه مطرح میکنه ولی اگه نال واقعا آواتار یا یکی از آواتار های نسخه خبیث والای همگان باشه سطح این ابرشرور رو خیلی بالاتر از خبیث های کیهانی دیگه مارول میبره
        کما اینکه اون با زره ای از قدرتش کل قهرمانان و سیاره رو تصاحب کرد
        و اگر دقت کنین one below all و نال از نظر شخصیت خیلی به هم نزدیکن
        هردو نماد کامل شر تو دنیای خودشونن ، هردو از مفاهیم منفی مثل خشم و ناامیدی نرو میگیرن و نسبت به مفاهیم مثبت مثل شرافت و دوستی ضعف دارن ، هردو قبل از آفرینش وجود داشتن و عطششون برا بلعیدن زندگی فوق‌العاده زیاده و …
        البته این هنوز درحد یه تئوریه ولی از اونجایی که رویداد پادشاه سیاهپوش قراره خیلی جاهطلبانه باشه احتمالا تا پایان رویداد به این موضوع اشاره میشه

  28. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    سلام.میگم یکی راهنماییم کنه.من تازه خط سینمایی مردان ایکس رو شروع به دنبال کردن کردم.میگم این چیزی که زیر مینویسم درسته؟
    جین گری مرد.چند سال گذشت.ربات های تراسک میوتانت ها رو نابود کردن.ولورین رفت و اون قضیه تراسک رو درست کرد و برگشت.با این خط زمانی که مستر لوگان درست کرد دیگه ماجراهای دارک فونیکس اتفاق نیفتاد و جین گری زنده شد.
    خودم تو ایکس من ۳ نفر رو دوست دارم و از ۱ نفر بدم میاد
    دوست دارم
    ۱-ولورین
    ۲-جین گری
    ۳-کلاسوس
    بدم میاد
    -سایکلاپس

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      ممد داداش من کامل نفهمیدم منظورت چی بود میشه یکم واضح تر بگی؟ به قول مرحوم مادر مادر پدرم یا مادر پدر مادرم یه بله بلی کردی و رفتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یکم واضح تر بگو

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        میگم.جین گری تو اون قضیه دارک فونیکس توسط ولورین کشته شد.(دارک فونیکس)
        ولورین در پایان وقایع فیلم ولورین ۲۰۱۳ با اگزاویر و مگنتو ملاقات کرد(ولورین ۲۰۱۳)
        بعد توی اون عصر آخرالزمانی به دستور اگزاویر ذهن ولورین به زمانی که میستیک می خواست اون یارو رئیس شرکت تراسک رو بکشه برگشت و مانع کشته شدن اون توسط میستیک شد(مردان ایکس:روز های گذشته و آینده)
        در پایان روز های گذشته و آینده که ولورین بیدار میشه میبینه جین زنده است و شکه میشه.(پایان روز های گذشته و آینده)
        یعنی در اون تایم لاینی که ولورین بوجود آورد جین گری نمرده و زنده است؟
        دوست دارم زنده باشه.چون دارک فونیکس ی گند به تمام معنا بود از صحنه روزگار محو بشه

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          بله دقیقا همینه که شما میگی

    2. st کاربر می‌گوید

      بله کاملاا درسته
      پیشنهاد میکنم دو فیلم آخر مردان ایکس رو تماشا نکنید ولی فیلم لوگان رو هم حتما

    3. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      سلام
      کلا خط داستانی ایکس من عجیب بود . خود عوامل هم نفهمیدن چی شد .
      بله چیزی که گفتین درسته . کلا نباید وقایع فیلم مردان ایکس دارک فونیکس رو حساب کرد . از اول بیخیالش بشین . به نظر خودم بعد از لوگان دیگه باید مردان ایکس رو تموم شده دونست. حتی فیلم دارک فونیکس ۲۰۱۹ رو هم نبینید بهتره .

  29. محمد امید کاربر می‌گوید

    سلام دوستان معلوم شد لیگ عدالت اسنایدرکات هیچ تاثیری روی فیلم های دیگه دی سی نداره و از بعد این فیلم زک اسنایدر از بخش فیلم وارنر میره{ در واقع پرتش کردن بییرون}
    منبع: ویجیاتو

  30. st کاربر می‌گوید

    رییس بخش فیلم های دی سی تایید کرده تاثیری ندارن و لیگ عدالت اصلی نسخه قبلی بوده جف جان هم نویسنده گرین لنترن هست پس با این سریال خداحافظی کنید

  31. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    مولتی‌ورس این روزها به موضوعی جذاب برای استودیوهای فیلمسازی تبدیل شده است. چندی پیش گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه بری آلن در جریان The Flash به گذشته سفر می‌کند تا جلوی مرگ مادرش را بگیرد. ظاهرا این اقدام پروتاگونیست شرایطی را به وجود می‌آورد تا بتمن مایکل کیتون (Michael Keaton) و بتمن بن افلک (Ben Affleck) در جریان داستان حضور یابند. در حالی که مدت زیادی از این انتشار این مطالب نمی‌گذشت، شایعه‌هایی از گوشه و کنار صنعت فیلم و سریال به گوش ‌رسید که همگی به معرفی مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول اشاره دارند.

    با توجه به گزارش‌های غیررسمی، نه تنها تام هالند (Tom Holland) نقش مرد عنکبوتی را در Spider-Man 3 بر عهده دارد، بلکه توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) هم قرار است به عنوان تارزن نیویورکی جلوی دوربین ظاهر شوند. ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. ظاهرا مارول می‌خواهد کریستن دانست (Kirsten Dunst)، ویلیام دفو (Willem Dafoe)، آلفرد مولینا (Alfred Molina)، جیمی فاکس (Jamie Foxx) و توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) را بازگرداند تا بار دیگر نقش‌های مری جین واتسون، گرین گابلین، دکتر اختاپوس، الکترو و مرد شنی را ایفا کنند.

    دنیل ریچمن (Daniel Richtman)، یکی از اینسایدرهای مشهور صنعت فیلم و سریال است که با افشای اطلاعات درست درباره‌‎ی پروژه‌های مورد انتظار به شهرت زیاد دست یافت. او اخیرا و با همکاری اکانت توییتری Nacao Marvel جزئیات مهمی را از فیلمنامه‌ی Spider-Man 3 به اشتراک گذاشته است. طبق ادعای او، جدیدترین اقتباس لایو اکشن مرد عنکبوتی بخش دوم یک سه‌گانه به نام مولتی‌ورس (Multiverse Trilogy) است. بخش اول را سریال WandaVision و فیلم سینمایی Doctor Strange in the Multiverse of Madness تشکیل می‌دهند.

  32. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    اینسایدر مشهور صنعت فیلم و سریال در ادامه گفت بخش عمده‌ی Spider-Man 3 درباره‌ی مرد عنکبوتی تام هالند است؛ زیرا نسخه‌های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد تا پرده‌ی سوم وارد فیلم نمی‌شود. دنیل ریچمن همچنین گفت داستان این فیلم درست از ‌جایی آغاز می‌شود که Spider-Man: Far From Home به پایان رسید. هویت پیتر پارکر لو رفته و به واسطه‌ی پاپوشی که برایش دوخته شده بود به عنوان یک جنایتکار شناخته می‌شود. در شرایطی که پیتر سعی دارد نادرستی اتهامات را ثابت کند، اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که نتیجه‌ی اقدامات واندا ماکسیموف هستند.

    در حالی که اتفاقات عجیب و غریب همه چیز را به هم ریخته‌اند، دکتر استرنج وارد داستان می‌شود تا پیتر پارکر را در جریان ماجراهای اخیر قرار دهد. در ضمن، دنیل ریچمن مدعی شد نسخه‌ی متفاوتی از ابرشرورهای قدیمی در Spider-Man 3 حضور دارند. به بیان دیگر، اگرچه بازیگران مشابه هستند اما گرین گابلینی که وارد داستان می‌شود با گرین گابلینی که در فیلم Spider-Man 2002 دیدیم تفاوت دارد. این موضوع برای تمامی ابرورشرورها صدق می‌کند. به خاطر همین تفاوت هم شاهد لباس‌ها و گریم‌های جدیدی خواهیم بود که در کنار مدرن بودن، شباهت بیشتری به کمیک بوک‌ها دارند.

    دنیل ریچمن همچنین گفت سم ریمی (Sam Reimi) نقش مهمی در بازگرداندن توبی مگوایر و اندرو گارفیلد داشته است. این فیلمساز آمریکایی در آینده‌ی نزدیک Doctor Strange in the Multiverse of Madness را جلوی دوربین خواهد بود.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      ممد اودین سان
      بابت اطلاع رسانی ممنون.

  33. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    من خودم خیلی دوست دارم که پیچشی در دکی استرنج ۲ بوجود بیاد:
    پیتر پارکر ی لحظه به خودش میاد و میره پیش دکی و بهش میگه تو که میتونستی آینده ها رو ببینی چرا جلو استار لرد رو نگرفتی
    دکی بگه از عمد این کار رو کردم.چون استارک قرار بود در آینده خبیث بشه و دنیا رو نابود کنه.پیتر ناراحت میشه و میره.بعد واندا وارد ماجرا میشه و …

  34. Carnage کاربر می‌گوید

    سلام
    یه سوال دارم به نظرتون کنال قویتره یا اودین
    خیلی وقته برام سواله

    1. king venom کاربر می‌گوید

      تا اونجایی که من میدونم فقط سلاح نال یعنی تمام سیاه به یه فانی مث گور قدرتی داد که تبدیل به یه وحشت فراکیهانی بشه و سه تا ثور رو که یکیشون هم آل فادر بود (یعنی هم قدرت اودین) شکست بده.
      از طرفی اودین با استفاده از شمشیرش اودینسورد و زره نابودگر هم خیلی راهت از سلستیال ها شکست خورد درحالی که نال سلستیال هارو سلاخی کرده
      از طرفی نال پیرترین الدرگاد(خدای ارشد) و احتمالا اولین و پیرترین ابرشرور دنیای ماروله که این یعنی قدرتش درحد شخصیتایی مث رون کینگ ثور بالاس و همونطور که قبلا گفتم نال احتمالا آواتار one below all هستش
      هرجرور حساب میکنم نال باید همون بلایی که سر سنتری اورد سر اودین هم خواد اورد

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        یچیز دیگه هم بگم که جدیدا کشف شده عمر نال از والای همگان بیشتره و توسط اون خلق نشده

        1. Anti venom کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون

          میشه بگی کجا گفتن نال از والای همگان قدیمی تره؟

  35. محمد امید کاربر می‌گوید

    دوستان دیگه کامنت ندادن و ضایع شدن کاربرAbas به ایرونی سنتری های عزیز تبریک میگم.

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      داداش دیگه نگار نباش این انقدر پرو هست که دوباره میاد خیلی هم ادعا داره من میدونم

  36. Amir کاربر می‌گوید

    هی کاربر Abas توکه هنوز بلد نیسی اسمت رو به انگلیسی بنویسی پس ادعا نکن که هرچی دیدی از چشم خودت دیدی در ضمن دادگاه زندگی مارول با اسپکتر دیسی برابره ( اینو همه دیگه میدونن ) و اسپکتر از لوسیفر ضعیف تره البته بعضی از کاربران گفتن دادگاه خیلی از لوسی ضعیف تره اما اینطور هم نیست که لوسی پنجاه برابر اون قدرت داشته باشه اما بازم به احتمال ۱۰۰ درصد ازش قوی تره
    در ضمن دادگاه شماره ۲ مارول نیست خیلی ها ازش قوی ترن مثل والای همگان ، توبا ، پروتژ ، رون کینگ ، قلب عالم و چندتای دیگه
    با عشق 💙

  37. احمد کاربر می‌گوید

    اقا من مغزم هنگ کرد اخر یه رتبه بندی درست بدین بفهمیم قدرت ها بر چه اساس اخر مارول یکی پایینتر از همه نفر دومه یا فالکرام

  38. احمد کاربر می‌گوید

    و شما یه گرده واتساپ چیزی ندارین بیام توش یکم اطلاعات افزونی بکنیم

    ژژژژون لحجه رو

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      تو واتساپ داشتبم منحل شد رفت تو تلگرام ولی اونجا جنبه بالا و شراییط سنی میخواد.داری ای دی بده دوستان ادت کنن.اگر هم نه که شماره بده باهرکی دم دستم بود یه گروه میزنم

      1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        #mohamad
        اگه گروهی هست خوش میشم عضو باشم ( البته اگه شرایطش رو داشته باشم )
        ID telegram : Amirr1381

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          شرایطشو خودت باید ببینی داری.من میگم خیلی جا خطر ناکیه همین دیشب یکی ترور شد😂😂😂

  39. احمد کاربر می‌گوید

    گروه😔

  40. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Abas
    کاربر Abas کامنت های امثال شما حال و هوای سایت رو عوض میکنه جدی میگم .
    اما جدا بیاین خیلی روی قدرت مانور ندین و بیشتر به شخصیت پردازی و اینا بپردازین چون قدرت معیاریه که ثابت نیست و هر دفعه تغیر میکنه . در کل واحد ثابتی برای تعیین قدرت شخصیت های کمیک تعریف نشده . هرچند من خودم قبلنا فقط توجهم به قدرت بود اما الان دیگه توجه خیلی کمتری بهش دارم .
    شما هم شاید یک روز با افزایش سنتون با این کامنت های خودتون بخندین .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      حالا خودشم نخندید نخندید خوبه که مارو خندوند.😁
      داداچ شادمون کردی عباس جان😂

  41. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر محمد به انگلیسی حوصله نوشتن نداشتم
    راستش تلگرام ندارم چون حوصله ای فیلتر شکن اینا ندارم همشون خرابن
    ولی اگر گروه زدین من هم حتما اد کنین هر وقت زدین شمارمو میدم

  42. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    ی سوال دارم.
    میگم نظر شما درباره کمیک جدید مرد عنکبوتی همونی که کیندرد خبیثشه

    اسپویل کمیک

    هری آزبورن یا همون کیندرد ی جاهایی درباره گناه بزرگ حرف میزنه
    من چنتا تئوری دارم
    ۱- آیا امکان داره منظور گناه بزرگ مرگ گوئن استیسی باشه
    چون کمیک ((گناه))اصلی با محوریت گوئن بود و یک جور ارتباط حس میکنم
    ۲-آیا گوئن استیسی زنده میشود!!!!!!
    گوئن استیسی از شخصیت های اصلی اسپایدرمن بود
    و شاید مارول به سرش زده باشه برگردونش

    آیا موافقید که گون استیسی به دنیای اسپایدرمن برگرده؟خودم آره

    1. st کاربر می‌گوید

      اسپویل
      خیر به نظرم گناه معامله با شیطان برای زنده شدن زن عمو می هست
      فک کنم زنده بشه بالاخره بعد از این همه کش مکش باید یک اتفاق خاصی بیوفته دیگه این می‌تونه یکی اتفاق ها باشه
      من خودم دوست دارم گوئن برگرده

  43. Anti venom کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان#
    منم فکر میکنم منظور از گناه همون مرگ گوئن استیسی هست چون توی خود کمیک اشارات زیادی به گوئن و مرگش بود.من خودم دوست ندارم گوئن برگرده چون مرگ ماندگاری داشت و اگه بر گردوننش گند میزنن به اون داستان و مرگش

  44. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ولی احتمال داره قضیه یه چیزی بین پیتر و هری در مورد مری جین باشه .

  45. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک سوال لیدی شیوا قویتره یا ولورین
    دو گودزیلا قویتره یا مار میدگارد
    سه کنستانتین قویتره یا لوکی
    چهار دکتر منهتن علیه هفت سلستیال
    پنج مفیستو متحدی هم داره یا نه
    شش مفیستو با متحد علیه ترایگان و اتریگان و نرون
    هفت سوپربوی پرایم علیه رون کینگ
    هشت سوپربوی پرایم علیه مونرچ

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ۱- ولورین
      ۲- مار میدگارد
      ۳- لوکی
      ۴- بستگی به سلستیال داره ولی ۷سلستیال
      ۵- نمی دونم
      ۶- مفسیتو
      ۷-رون گکینگ
      ۸-برابر

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        باو انصافا نمیبره مفیستو همون ترایگان و اتریگان و نرون میبرن بمولا جناب مدیر
        بنظرم با اون هفت سلستیال برابر بدونیم بهتره

  46. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    ۱ ولورین
    ۲ گودزیلا
    ۳ کنسانتین
    ۴ هفت سلستیال با فاصله تقریبا کم
    ۵ نمیدونم
    ۶ خود مفیستو اگه متحد نداشته باشه که ترایگان و اتریگان و نرون و اگرم داشته باشه که من نمیدونم بستگی داره متحد هاش چقدر قوی باشن
    ۷ رون کینگ ثور
    ۸ برابر

    1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

      داش راجب کنسانتین و لوکی مطمئن هستی که کنسانتین قوی تره؟
      لوکی خدای شرارت و جادو جنبله فک نکنم از کنستانین ضعیف تر باشه ها

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        لوکی قوی تره اگه کلاسیکش حساب بشه که استرنج کلاسیک(کهدفقط گالاکتوس رو با یک ورد شکست داد)رو راحت زد و خیلی راحت کنستانتین رو میزنه.لوکی زمان حال هم خوب از اونجایی که چند بار لقب جادوگراعظم رو گرفته فک کنم قوی تر باشه

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب اگه به نسخه های حال باشه شما کنستانتین دیسیزدو حساب کنی راحت میبره

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            نسخه؟؟داداش نسخه چیه؟؟این نسخه قویتر از لوکی نیست.همون لوکیه توی عصر نقره ای اگه اشتباه نکنم

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        اقا کریم ایشون مارول فنه وقتی قبول میکنه که دیسی میبره قطعا دیسی میبره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب بزارین تصحیحش کنم
      سوپربوی پرایم مونرچو زده تو کمیک
      و اینکه سوپربوی پرایم رون کینگو میزنه چون نگا کنین سوپربوی پرایم مونرچ را زده و مونرچ هم مانیتور ها و پرپچوا را زده خب این فیت خیلی قوی ای هست

      1. st کاربر می‌گوید

        خب به نظر شما ثور از بلک وینتر که میلیارد ها دنیا رو نابود کرده قویتره یا نه
        یا مثلاً سوپرمن از ورلد فروگر یا از فانتوم استرنجر قویتره
        بعضی از شکست دادن ها به معنی قویتر بودن شخصیت نیست

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نمیدونم والا
          کمیکه دیگه متغیره
          یچیز بگم برا بخش طنز سایت
          تو یک کانال کمیک تلگرامی طرف پست زده بود بیاندر پری رتکن در برابر اسکارلت ویچ لایف فورس هیچ است خخخخخخخخخخخخخ

  47. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بچها امروز تو اسپایدی یچیزی دیدم میخواستم خودمو پاره کنم
    طرف میگفت قویترین نسخه سوپرمن سوپرمن پرایمه

    1. st کاربر می‌گوید

      وقتی دومین شخصیت قدرتمند کمیک رو منهتن می‌دونن چه انتظاری از بقیه مقاله های داشت

  48. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    آره بابا ۱۰ حقیقت در باره ی سوپرمنه که گفت پرایم قویترینه!!😂😂😂😆😆😆😆😆😆
    اصلا خیلی نوبن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      رون کینگ لایک

  49. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    st و سیسکو رامون
    رون کینگ لایک
    کازمیک آرمور لایک
    میدگارد لایک
    لوسیفر مورنینگ لایک
    سوپرمن پرایم وان لایک
    فاینال بت لایک
    گالاکتوس باستر لایک
    فونیکس لایک

  50. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دوستان یه خبر داغ و مهم و ناراحت کننده برای مارول فنا.
    فیلم برداری دکتر استرنج۲ موقتا متوقف شد.! 😭😭

  51. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مارول و دیسی
    دیدم عزیز
    ولی غصه نخور مشکلی نیست . ببین تا عید نوروز متوقفش میکنم بعد پنج‌ماه فیلمبرداری بعد هفت ماه تدوین بعد اکران انشالله تاخیر نمیخوره فیلم عالی ای میشه و تازه تا اون وقت ما فیلم ها
    موربیوس
    اسنایدرکات
    شانگ چی
    ونوم بگذارید کارنیج بیاید
    بلک ویدو
    جوخه اعدام ۲
    بلک ادام
    اترنالز
    تور لاو اند تاندر
    را داریم
    ولی
    سریال های
    وانداویژن
    فالکون وسرباز زمستان
    لوکی
    هاکای
    کاملا خان
    سوپرمن و لوییس
    سریال فلش فصل جدید
    سریال بلک لایتینگ فصل جدید
    سریال لجندز اف تامرو فصل جدید

    1. st کاربر می‌گوید

      یعنی قراره به سوپرمن هم گند بزنن 🤦🤦

  52. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    ممنون بابت اطلاع رسانی

  53. کنال کاربر می‌گوید

    عباس یگ نظر نمیزاره بخندیم اه😂😂

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      زره نابودگر و گالاکتوس جهنمی از والای همگان قویتر هستند
      تازه زره نابودگر رون کینگ ثور رو هم زده 😂😂

  54. مهیار کاربر می‌گوید

    دوستان عزیز لطفا بگین کدوم شخصیت ها از کنال قوی ترن چون یه جایی نوشته بود اون میتونه با لشکری از خدایان روبرو بشه و فقط خستش میکنه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      ببین از نهاد های کیهانی ضعیفتره از اودینم ضعیفتره

    2. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      لشکری از خدایان بستگی داره چه جور خدا از اکثر اسکای فادرز مارول والاتره ولی از اودین حساب می‌بره، خیلیا هستن مث گالاکتوس یا دث یا فراموشی یا اینفینیتی یا ایترنیتی و دادگاه زندگی و بیاندرز ما بعد ریتکان و و و و ، شایدم مولکول من و ریچاردز بتونن سنتری رو شک دارم . اسکارلت ویچ هوس آو ام هم مث آب خوردن ، فکنم نال از اسکاتان هم بخوره .
      تو دیسی هم اسپکتر و فانتوم استرنجر و گانتث و هایفادر و اینا میتونن یا حتی اکلیپسو حتی این لوسیفر جدیده هم فکنم بتونه منهتن و و و .

  55. سجاد کاربر می‌گوید

    ببخشید اقای ادمین یا اقای نویسنده کنال بدون تمام سیاه هم میتونه دیوانگان سیاه رو احظار کنه؟؟؟؟
    لطفا جواب بدید

  56. […] نال یک خدای باستانی شیطانی و خالق سیمبیوت های مارول است که از خلقت جهان خشمگین شده و جنگی عظیم را بر علیه نور خلقت آغاز می کند. این نبرد باعث می شود که نال، خدایان و تمدن های بسیاری را در اوایل جهان نابود کند و به بردگی بکشاند. جدا از این او امروزه حضور بسیاری در کمیک های مارول داشته و باعث بوجود آمدن نابودی های بسیار مانند کراس اوور Absolute carnage دارد. […]

  57. […] سیمبیوت ها نال در حال حمله کره زمین است! موجودی از دل سیاهی و تاریکی و […]

  58. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    عباس، پیدات کردم 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 هی دنبال کامنتات بودم بالاخره پیدات شد🤣🤣😂😂
    دادگاه زندگی از سه تا دونه بیاندر ما بعد ریتکان خورد 😂، لوسیفر با نیگا کردن مغز مرد ابریشمی مولتیورسال رو پوکوند ، مایکل دمیورگوس امنیورسال رو کشت 😂 عباس کجا کاری دادا؟
    بخش اینفینیتی استونز مرا کشته قلب عالم کشکه؟ حالا قلب عالم نهایتا درحد شمشیر مایکل دمیورگوس کبیره ، حالا شمشیر مایک خط ننداخت رو صورت لوسیفر مورنینگ استار کبیر سلطان شرارت ، حالا اینفینیتی استونز چی کرد؟ نهایت کاری که کرد زدن گالاکتوس کبیر بود حالا حضرت گالاکتوس کبیر با پرتاب میولنیر از سوی کازمیک کینگ ثور، پودر شد حالا حضرت کازمیک کینگ ثور کبیر بلک وینتر رو ناک اوت کرد که از گالاکتوس قدرتمندتر بود بعد این میولنیر فونیکس ‌و بیاندر ما بعد رتکان رو زد خرد کرد حالا تیغه ماه واقعیت رو برش داد شمشیر عدن قابلیت نابودی بهشت و جهنم رو با یه ضربه داره که حدودا چند صد مالتیورسن ، بهشت و جهنم ورتیگو قدیم یک سرزمین بسیار بزرگ بود که طبق گفته های گابریل هورن بلاور، یک فرشته اگر از قدرت حضور مطلقش استفاده نکنه و با بال حرکت کنه براش میلیون ها سال طول می‌کشه اگه بخواد بهشت رو طی الارض کنه !!این از شمشیر عدن ….
    حالا ،
    شمشیر عدن »شمشیر تاریکی ، تمام تاریکی ورتیگو درونشه !! عملا قدرت نابودی و خلق یک حداقل مگاورس رو داره»شمشیر مایکل دمیورگوس کبیر»تیغه ماه »»»»»»»»»میولنیر » چشم آگاماتو که بیاندر ما قبل ریتکان رو اسکن نمود و با گالاکتوس در افتاد و خیلی چیز دیگه = اینفینیتی استونز در اوج قدرت.
    چرا مایکل و لوسیفر دخالت نکردن برا شکست دارکساید کبیر؟ 😂 ههههههههه حاجی اونا ورتیگو بودن اینا دیسی بودن😂 یه جا عرض نمودی گالاکتوس رایترکش ، گالاکتوس از تانوس با اینفینیتی استونز و کازمیک کینگ ثور خورد بعد رایتر کش؟ هههههههههه رایتر فراتر از کمیکه تجسم نویسنده دیسی کامیکس گرنت موریسون کبیره ، با پاک کن گالاکتوس رو از هستی پاک می کنه با مداد سایز گالاکتوس رو اندازه مورچه می‌کنه و با عطسه حاجی گالان رو در مقیاس کوارکی کوانتومی متلاشی می‌کنه . تانوس با اینفینیتی استونز حریف پرزنسه؟ هان؟ پرزنس دستش رو دور بهشت کشید شیطان وحشی عظیم که قدرتش تاریکی اعظم نیمه تاریک پرزنس نشات گرفته بود رو کشت , اون یک امنیورسال بود حالا تانوس با اینفینتی استونز مث مگس برا بت مایت فن بوی و متحد درجه اول بتمن و همتای مستر میکسیزپیتلیک ۶ بعدی مگاورساله چه برسه به پرزنس کبیر. نکته دیگر؟ هههه کامنتات برا ده ماه پیشه اگه به سایت سر میزنی بدون من تو را به بتل دعوت نموده ام عباس نوب المومنین .

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      واقعا حوصله داریا! و فک کنم برای نوشتن این کامنت یه ذره دیر کردی😂!! فک نمیکنم اولین کسی باشی که اینا رو به اوشون میگه باید همون موقع که تو سایت فعال بود اینارو بهش میگفتی!!
      من موندم بعضیا واقعا چی فک میکنن که میان کامنت های ده سال پیشو جواب میدن😂😐😒

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اولا ده ماه پیش.دومن بازم اومد ولی خیلی کوتاه.مثلا اومد گفا اسپایدرمن شخصیت مضخرفیه و…

      2. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        اره بابا میدونم.😂😑😒🙄😁
        محض خنده زدم

  59. […] پادشاه سیمبیوت ها و خدای تاریکی است. و در این سایت هم «این مقاله» به معرفی کامل او پرداخته است. در ادامه به بررسی نبرد […]

  60. […] داستان این کمیک:خدای سیمبیوت ها نال در حال حمله کره زمین است! موجودی از دل سیاهی و تاریکی و […]

دیدگاه ها غیر فعال است.