معرفی ۱۰ سلاح قدرتمند در تاریخ انیمیشن

دنیای انیمیشن پر است از سلاح های بیشمار، فانتزی و عجیب و غریب که هر کدام توانایی های مخصوص به خود را دارند. این سلاح ها که تعدادشان بی نهایت است از یک اسلحه و کلت دستی هست تا تسلیحاتی که به کمک آن میتوان به راحتی جهان های بی شماری را نابود کرد. در این لیست ما به معرفی ۱۰ تا از قدرتمندترین سلاح های تاریخ انیمیشن می پردازیم. شاید تعدادی از سلاح های مورد علاقه شما در این لیست نباشد. پس حتما نظراتتان را در مورد سلاح مورد علاقه تان، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


۱۰. تویاکو بوکوتو:

تویاکو بوکوتو سلاح اصلی شخصیت ساکاتا گینتوکی در انیمه Gintama است که ادعا می کند آنرا به عنوان یادگاری در سفر به دریاچه تویا خریداری کرده است. اما حقیقت این سلاح این است که این شمشیر چوبی، درواقع بخشی از یک درخت ده هزار ساله در ابعاد یگر است که روح یک مرد میانسال در آن وجود دارد. این شمشیر چوبی تقریبا هر چیزی از سنگ گرفته تا دیوار فولادی را می شکند. به همین دلیل تویاکو بوکوتو، قدرتمندترین سلاح برگرفته از چوب است که در دنیای انیمه وجود دارد.


۹. مجازات کننده:

مجازات کننده یک اسلحه بزرگ ضربدری در جهان تریگون است که دارای یک مسلسل در جلو و یک راکت انداز در عقب است و با توجه به شکل عجیبش، هرگز فکر نمی کنید که قدرت تخریب بسیار بالایی داشته باشد، اما به راحتی می تواند یک لشگر را از پای در بیاورد. البته چندین مدل دیگر از این سلاح وجود دارد که محل قرار گیری مسلسل و راکت انداز ها در آن تفاوت دارد. بلااستثنا بیشتر کاربران این اسلحه از سنگینی آن شکایت می کنند. این سلاح دارای ۱۷۰ سانتی متر طول و ۳۰۰ پوند وزن است.


۸. شمشیر ابعادی:

شمشمیر ابعادی شمشمیری در انیمه یویو هاکوشو است که بطور قطع می تواند در بین چند سلاح برتر تاریخ انیه باشد. شمشیر ابعادی نیروی زندگی کواربابرا است، تجلیه روحیه مبارزه او که قادر است آنرا به پرتوی درخشان انرژی هدایت کند. این شمشیر از نظر شکل، کاملا شبیه شمشیر های قرون وسطایی است و ظاهری ساده و رنگی زرد دارد. این شمشیر آنچنان قدرتمند است که می تواند هر چیزی که فکرش را بکنید را ببرد. این شمشیر به راحتی می تواند فضا و ابعاد را بشکند و شیاطین رده بالای خلقت را نیز نابود کند. مقاومت در برابر این شمشیر عملا غیرممکن است.


۷. تسایگا:

تسایگا که به آن نیش خرد کننده فولاد نیز می گویند، سلاح اصلی نژاد ایونویاشا نیمی سگ و انسان است که قادر به کشتن صد شیطان با یک ضربه است. در نگاه اول این شمشیر چیزی بیشتر از یک کاتانای ساده نیست اما قدرت های بی پایان آن، قدرتمندترین شیاطین را به ترس وا می دارد. تسایگا می تواند قدرت های هر ماده، انرژی و یا اهریمنی که در تماس با او است و یا با او برخورد می کند را جذب کرده و قویتر شود. بجز صاحب این شمشیر، هیچ کس نمی تواند به آن دست بزند و در صورت دست زدن، به تلی از خاکستر تبدیل می شود. تخریب ناپذیری، ایجاد انرژی و موج برای حمله و دستکاری در محیط، از دیگر توانایی های این شمشیر افسانه ای است.


۶. neo armstrong cyclone jet armstrong cannon:

نئو آرمسترانگ گردباد جت آرسترانگ کانون، توپ های قدرتمند در مجموعه Gintama است که شباهت زیادی هم به آلت تناسلی مردان دارد (یک شوخی از طرف سازندگان این سلاح بود). این سلاح نقش اساس در جنگ های متعدد کهکشانی ایفا و به شکل گیری جهان جدید کمک کرد. اگر این سلاح آنقدر قوی باشد که به کمک آن بتوان به کیهان تسلط پیدا کرد، لیاقت حضور در این لیست را دارد. ناگفته نماند که این سلاح در واقع نام خود را از سلاح آرمسترانگ (یک توپ در دنیای واقعی که سر ویلیام آرمسترانگ آنرا طراحی و در جنگ با ژاپن از آن استفاده شده) الگو برداری کرده است.


۵. شمشیر قاتل اژدها:

وقتی اسم The Dragon Slayer از دنیای برزرک می آید، همه او را یکی از قدرتمندترین سلاح های تاریخ انیمه می نامند. این سلاح توسط یک آهنگر برای یک پادشاه که می خواست یک اژدها را بکشد ساخته شد. این سلاح که تا بخواهید شیاطین و ارواح را به نابودی کشانده است، آنقدر قدرتمند است که می تواند به رسولان (شخصیت هایی کیهانی در دنیای این انیمه) و نیز به فرشتگان و خدایان، صدمات سنگین وارد کرده و آنها را بکشد. ناگفته نماند که این سلاح خیلی بزرگ و سنگین بوده و کار با آن بسیار سخت است.


۴. نیزه لونگینوس:

نیزه لونگینوس یک سازه فرازمینی است که توسط یک نوع نژاد انسان نمای باستانی که خالق انسان و فرشتکان هستند، در سری Neon Genesis Evangelion ساخته شده است. این سلاح قرمز رنگ، دارای دو سر جدا و طولی هم اندازه یک انسان دارد که به راحتی می تواند خدایان را بکشد و هر نوع انرژی در هر سطحی را به نابودی بکشاند. این سلاح هم می تواند جهان را نابود کرده و هم نجات دهد و قابلیت ترمیم هر چیزی را که فکر کنید دارد.


۳. دفترچه مرگ:

دفترچه مرگ یا Deathe Note، سلاحی در انیمه ای به همین نام است که توسط فردی به نام لایت یاگامی از آن استفاده می شود و اگر درست از آن استفاده نشود، قادر به نابودی خلقت نیز هست. در اصل خدایان مرگ که به شینگامی معروف هستند این دفترجه را در اختیار داشتند تا با وارد کردن نام انسان و علت مرگ بر روی آن، نیروی زندگی خود را حفط کرده و دیگر موجودات را نابود کنند.

این دفترچه دارای جلدی سیاه است که بر روی آن کلمه Death Note نوشته شده است و داخل آن نیز صفحاتش تمام سفید است. این کتاب از چب به راست خوانده می شود و صفحه اول داخلی جلد آن، دارای قوانین استفاده از این دفترچه است که ریوک (یکی از خدایان مرگ) آنرا نوشته و به شرح زیر می باشد:

  • انسانی که نام او در این دفترچه نوشته شود خواهد مرد.
  • این یادداشت تایید نمی شود مگر اینکه نویسنده، هنگام نوشتن نام فرد، سوژه را در ذهن خودش نیز داشته باشد. برای همین افراد هم نام تحت تاثیر قرار نمی گیرند.
  • اگر علت مرگ در ۴۰ ثانیه از نوشتن موضوع نوشته شود، این اتفاق رخ می دهد.
  • اگر علت مرگ مشخص نشود، فرد به راحتی بر اثر حمله قلبی می میرد.
  • پس از نوشتن علت مرگ، جزئیات مرگ باید در ۶ دقیقه و ۴۰ ثانیه بعدی نوشته شود.

۲. شمشیر گسیختگی:

شمشیر گسیختگی یا Ea، قدرتمندترین سلاح عرفانی انیمیشن در انیمه TYPE-MOON است که متعلق به گیلگمش بود و در دروازه بابل قرار داشت. این سلاح قادر است زمین، آسمان، فضا و هر چیزی که فکرش را بکنید نابود کند. این سلاح مصیبت بار اگر بتواند به حد نهایی قدرت خود برسد، توانایی این را دارد که تمام هستی و موجودات آن در هر سطحی را به نابودی بکشاند.


۱. STTGL:

سلاح Super Tengen Toppa Lagann از Gurren Lagann، بطور قطع قدرتمندترین سلاح تاریخ انیمه است که قدرت خود را از مولتیورس گرفته و هیچ چیز قادر به مقابله با او نیست. فرم نهایی این سلاح که باعث می شود به یک مته غول پیکر کیهانی در بیاید، ۲۰ بیلیون سال نوری رشد می کند. این سلاح که توانایی دستکاری واقعیت، زمان، مکان و موجودیت را دارد، فاجعه ای برای تمام خلقت های ممکن است و هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند در برابرش ایستادگی کند. این سلاح انرژی مانند به راحتی می تواند تمامی ابعاد در هر سطحی را نابود کرده و سرعت آن طبق پیش بینی ها ۵۰ تریلیون سال نوری در ثانیه است.

منبع: CBR

70 Comments
  1. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود ممنون وه مورد ۱ رو عالی انتخاب کردید چون واقعا از یونیورس بزرگتره و میشه با اون همه چیزو از بین برد ولی باید خودتم خیلی بزرگ باشی شخصیت که از این استفاده میکنه خیلی قویه بزرگه حتی اسمش super tengen tappa guren laggan که یه ربات تقریبا قادر مطلق و با قد بزرگتر از تمام یونیورس هست میلیارد ها برابر سلستیال یا شاید بیشتر قد داره ولی من شخصن دفتر مرگ رو دوست دارم و ترجیح میدم

    1. دراگون بال فن نوب کاربر می‌گوید

      ببخشید این کارکتر اخریه کیارو تو کمیک میتونه بزنه؟

      1. ایران کاربر می‌گوید

        نمیدونم دقیقا ولی کسانی مثل گالاگتوس و اودین و سلستیال هارو میتونه بزنه قدرتش تقریبا در حد نهاد های انتزاعی مارول شاید کمی کمتر چون براحتی میتونه یونیورس تو چند ثانیا با مته اش که شماره ۱ این مقاله هست از بین ببره

      2. admin
        admin کاربر می‌گوید

        تقریبا از هر موجود در سطح یونیورسی قویتره.
        احتمالا از مولتیورس های رده پایین که در اصلاح بهشون رده D یا رده C هم میگن قویتر باشه.

  2. مگنتو کاربر می‌گوید

    اولللللل
    حریفان دیدید

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      فقط میتونم بخندم😂😂😂😂🤣🤣🤣

  3. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت سوم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تبریک میگم 😂

  4. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت چهارم

  5. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت پنجم

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت ششم هوراااااااا

  7. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت هفتم

  8. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت هشتم

  9. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت نهم

  10. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت دهم

  11. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت یازدهم

  12. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت دوازدهم

  13. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت سیزدهم

  14. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت پانزدهم

  15. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت شانزدهم رکوردی بزرگتر در تاریخ سایت

    1. SBH کاربر می‌گوید

      نه دیگه داداچ درست نیست
      رکورد برای منه که توی مقاله های قبل نوشتم از این به بعد هر کامنتی در تاریخ سایت ثبت بشه واسه منه پس کامنتای تو هم برای منه

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        سوس ماس

  16. Attack titan کاربر می‌گوید

    و کپی جمله بنده در مقاله ی قبلی بی اعتبار است

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      میدونی میتونم کامنت هاتو فاقد اعتبار کنم؟ 😊😅

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        نه ممنونم ادمین جان

      2. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        لطفا نکن میخوام رکورد بزنم

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          نه دیگه مقاله قبلی گفتی بیاین رکوردم رو بزنین خودت گفتی😂😂😂😂😂🙏🏻

          1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

            با ادمین بودم کامنتامو تایید کنه

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              نگفتم تایید نمیکنم. گفتم میتونم فاقد اعتبار کنم. که دوستان گفتن نه 😅😊

  17. ایران کاربر می‌گوید

    یه سوال از دوستان داشتم گزینه اول خیلی قویه میخواستم بدونم چه صلاح هایی تو کمیک غیر از قلب عالم و رگولاتور ازش قویترن چون متمعنم دستکش بینهایت شاید نتونه ازش قویتر باشه چون این مته میتونه تمام واقعیت و تقریبا هر چیزیو سوراخ کنه ۱۰۰ ها یونیورس از بین ببره به نظرتون تو کمیک چه سلاح هایی میتونن هم سطح این باشند یا ازش قویتر باشند

    1. erfan کاربر می‌گوید

      #ایران
      همون طوری که خودتون اشاره کردید قلب مارول تقریبا با این سلاح برابره و سلاح دیگه توی مارول که میتونه باهاش مقایسه بشه باطل کننده نهایی هستش که از دستکش بی نهایت قویترن
      اما توی دیسی هم سلاح هایی هستند که از شماره یک این لیست قویتر باشن مثل:
      سورس
      ماشین معجزه
      و البته Monitor_ Mind the Overvoid که از همه سلاح های دنیای دیسی با اختلاف قویتره
      توی دنیای گیم هم شمشیر بسیار قدرتمندی هست که میتونه موجودات چند بعدی رو راحت بکشه و بد نیست که بهش اشاره کنم (blade of olympus) که چند تا از شاهکار هاش رو بهتون میگم:
      کشتن چند هزار سرباز فقط با یه اشاره
      شکست ۱۲ تایتان اساطیری یونان که دنیای یونان رو خلق کرده بودن فقط با یک ضربه غیر مستقیم
      کشتن زئوس و کرونوس پادشاه خدایان و تایتان ها
      و میشه گفت بزرگ ترین شاهکارش کشتن کریتوس توی قویترین حالتش بزرگ ترین شاهکار این شمشیر باشه (کریتوس وقتی قدرت هپ رو جذب کرد یه نیمه قادر مطلق شد) شمشیری که بتونه یه نیمه قادر مطلق رو بکشه باید توی این لیست باشه و از لحاظ تخریب با قویترین سلاح های کمیک مقایسه بشه

      1. ایران کاربر می‌گوید

        ممنون ولی تا اونجا که من میدونم پرایمال مانیتور سلاح نیست شخصیت هست همون نیروهای فراتر از زمان و مکان

        1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

          پرایمال سلاح نیس

      2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        عه سوپرمنم نیروی هوپ داره عین کریتوس

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نداره در نسخه عادی فکرکنم

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نداره در نسخه عادی فکرکنم مطمئن نیستم

        3. erfan کاربر می‌گوید

          #یک تعصبی
          خیر دوست عزیز نیروی امید سوپرمن یا بتمن با نیروی هوپ کریتوس از زمین تا آسمون فرق داره

          نیروی hope وchaos دو نیروی اصلی سازنده اساطیر یونان هستند که هر کسی این نیرو ها رو در اختیار داشته باشه قدرت های مطلق داره و میتونه دنیا رو به میل خودش نابود یا بازسازی کنه
          البته کریتوس با خود کشی این قدرت رو توی جهان پخش کرد و جهان رو بازسازی کرد
          یعنی شمشیر المپوس که بالاتر گفتم میتونه حتی قادر های مطلق رو هم بکشه

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            سوپرمنم داره تو دیسی هم هوپ شخصو قادر مطلق میکنه

      3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        البته اون شمشیری که گفتید توی مارولم هست که دست هرکوله ولی فکر نکنم هم تو گیم هم تو کمیک خیلی بتونن این شمشیر انیمه ای رو درگیر کنن

      4. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداچ ی چیز جا انداختی
        جررررررررررررررر دادن تایتان ها که همون مقام خدایان ارشد زمین رو داشتن
        شکافتن قلب گایا(قلب گایا در زمان قدیم و زمان حکمرانی تایتان ها جایگاه مرکز زمین رو داشته
        کشتن کریتوس در حالت خدای جنگ(زئوس در ابتدای خدای جنگ ۲)
        جذب کردن و نگه داشتن نیروی خدای جنگ و نیروی امید و اسپارتان ریج با هم:کریتوس پس از گشودن پاندورا(جعبش منظورمه) نیروی امید رو جذب کرد.و در خدای جنگ ۲ اون و نیروی گاد آف وار همراه اسپارتان ریج(خشم اسپارتان) رو در شمشیر الیمپوس گذاشت و مجسمه ورودی شهر Colossus of) Rhodes) و جرواجر کرد

  18. Hassan logon کاربر می‌گوید

    واو مقاله خفنی بود حال اومدم

  19. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    مورد اول تو دیسی بنظرم از اینا تو سلاحا ضعیفتره
    دریم استون
    میزبانی های خاص(گاو و عقاب و انسان و شیر و….)
    شمشیر عدن
    گوی خلقت
    شمشیر خلقت
    اگر یادم بیاد بازم میگم
    من فقط سلاحارو گفتم اشخاص و یا نیروهارو نگفتم

    1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      ماشین معجزه که سوپرمنم داره در این لیستم اضاف میکنم

  20. SBH کاربر می‌گوید

    مقاله بی نقصی بود ممنونم
    واقعا فوق‌العاده بود
    راستی ادمین
    میتونید در مورد باهوش ترین شخصیت های انیمه و مانگایی مقاله ای بنویسید یا ترجمه کنید؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله
      به امید خدا بزودی.

      1. SBH کاربر می‌گوید

        برگام چه زود
        شما هم مثل من از زیر کلاس آنلاین فرار کردید ها😂😂

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      عالیه

    3. admin
      admin کاربر می‌گوید

      به امید خدا در آینده ای نچندان دور حتما

  21. SBH کاربر می‌گوید

    راستی ادمین شمشیر گسیختگی در حد شمشیر میکائیل هست ؟؟؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله می‌تونه باشه. البته جهان ها متفاوته و تفسیر ها از موجودات هر جهان متفاوت تر.
      مثلا شاید فرشتگان دنیای این انیمه قدرتشون مثل فرشتگان دنیای دی سی نباشه یا عکسش.

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      من ادمین نیستم ولی بنظرم واقعا نمیتونه باشهههههههههههه
      شمشیر میکاییل کجا شمشیر گسیختگی کجا.میدونم شاخه ولی نه در این حد.بنظرم در حد شمشیر اودینه.این باز یکم قابل تحمل تره

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        این هم نظر خوبیه میتونه اینطور باشه.

  22. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    ببینید دوستان دنیا ها ساختارشون با هم فرق داره.مثلا کریتوس در دنیای دیسی از سورس قوی تره.الان توضیح میدم.(زیاد در این باره تحقیق کردم پس لطفا آروم فحش بدید)
    درخت جهان مبدا بینهایت جهان در نورس هست و آغاز و پایانی بر همه چیز.بی نهایت شاخه داره و هر شاخه هم بینهایت شاخه دیگه داره.آغاز دنیای نورس از همین درخت بوده و مرکز جهان هم هست.و این توضیحات با سورس دیسی و درخت جهان مارول هم همخوانی داره.کریتوس بالدور رو دوبار جر داد.بالدور هم مار جهان رو جر داد.مار جهان هم درخت دنیا رو جر داد و باعث شکسته شدن یک شاخه اون شد.یعنی بینهایت شاخه درخت جهان رو شکست و در زمان سفر کرد.در کل این صحبت هایی که کردم برابر است با:
    ثور خدای جنگ=کریتوس>بالدور>یورموگاندر>درخت جهان خدای جنگ نورس=سورس دیسی=درخت جهان مارول>اودین
    یک نتیجه گیری دیگر:
    ثور خدای جنگ از ثور کمیک با اختاف من و رئیس جمهور قوی تره.به افتخارش.
    این محاسبات من بود.
    باور کنید اگر این محاسبات رو روی گرد بودن زمین هم انجام میدادم الان واضح ثابت کرده بودم زمین گرده یا نه.

    1. erfan کاربر می‌گوید

      #محمد اودین سان
      احسنت
      این رو به اون ادمین نوب سگ سایت cbr .the gamer بگید که گفتن ثور گاد آف وار از ثور مارول ضعیفتره

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        ممنون
        wtf
        اون که دیگه ساقیش ریده به جنسی که بهش داده.

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      راستی درخت جهان در مارول معادل اتاق سفید هست که توسط بیاندر ها ساخته شده.کریتوس در دنیای مارول و دیسی از بسیاری از نهاد های کیهانی هم قوی تره.سی بی آر بره به درک با اون مقاله هاش.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        شوخی میکنی ؟
        یا مارو گیر آوردی؟
        کیریتوش از نهاد های کیهانی مارول قویتره؟؟؟
        😂😂😂😂

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          اگر در دنیا مارول بجنگن از نظر من حد اقل از گالاکتوس قوی تره.با توجه به فیزیولوژیک دنیا ها

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            ادمین جان نظر شما چیه

          2. admin
            admin کاربر می‌گوید

            شما داری یه چند تا سیاره که به وسیله یه درخت به هم مرتبط هستند و کسی رو که نهایت قدرتش این بوده که بعد از چند بار کشته شدن، فرمانروای اینها رو بکشه (و بیشتر از این در توانش نیست) با کسی مقایسه میکنی که به یه اشاره بی نهایت یونیورس با بیشمار کهکشان درونش رو نابود میکنه؟ به نظرت خنده دار نیست؟ تمام دنیای خدای جنگ به اندازه یه نیم یونیورس هم نیست. اصلا مقایسه اینها با هم اشتباهه.
            طرفدار هر شخصیت هستنید باید یچیزایی رو قبول کنید.
            یکی از دوستان میگه گودزیلا منتهتن رو هم میزنه؟ واقعا میزنه؟ نه. هالا صد بار توضیح بدی هم قبول نمیکنه. میدونم دیگه. یچیزایی رو باید قبول کرد. درسته طرفدار شخصیتی هستیم اما اون مسلما نقطه ضعف هایی داره.

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              بله درست میگید ولی من ساختار ها و شباهت ها رو مقایسه کردم و قبول دارم که اگر در حالت عادلانه جنگ بشه کریتوس حتی با ویژن هم مقایسه بشه ولی نظر من از ساختار های دنیایی بود و حرف شما هم منطقی هست.اطلاعاتی هستن که اگر گفته بشه شاید مقایسه راحت تر بشه.در ظمن من این نکته رو با توجه به تئوری مساوی بودن دنیا ها در کمیک بیان کردم که در صدرت درست نبودن این تئوری اساسا حرف من چرتی بیش نیست ولی ار این تئوری درست باشه قابل تامل خواهد بود.

            2. erfan کاربر می‌گوید

              #admin
              نه ادمین یه مورد رو داری اشتباه میگی کی گفته دنیای اساطیر فقط چند تا سیارست خیلیییی بزرگتره
              اساطیر یونان سه یونیورس بینهایت داره که روی دست های اطلسه یعنی اطلس یه موجود مولتیورساله که سه یونیورس بینهایت رو روی دستش داره و میتونه وزن میلیارد ها کهکشان رو تا هر موقع که بخواد نگه داره و وقتی که سعی کرد کریتوس رو بکشه کریتوس خیلییی راحت بدون هیچ سختی دست اطلس رو خوابوند (کریتوس هر موقع از کل قدرتش استفاده کنه شعله ور میشه) یا مثلا خواهران سرنوشت که قدرت تغیر واقعیت و زمان و مکان رو دارن نتونستن کریتوس رو از هستی محو کنن
              درباره زئوس اساطیر که کریتوس کشت هم بگم که شما احتمالا اون رو با نسخه کمیکی مقایسه میکنی که این اشتباهه
              خالقان اساطیر یونان>کرونوس>زئوس>کریتوس
              حالا فهمیدین کریتوس از اون چیزی که فکر میکردید خیلی قویتره
              درخت دنیا هم توی اساطیر نورس چند تا سیاره بهش وصل نیست کل خلقت از زمان و مکان گرفته تا همچی بهش مربوطه یعنی همون سورس دیسی که ثور بازی با یه ضربه نابودش کرد و ثابت کرد از نسخه مارولی خیلی قویتره

              1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                ممنون

  23. ایران کاربر می‌گوید

    لطفا حالا ادمین یه مقاله درباره قویترین شخصیت کل تاریخ انیمه و مانگا بزار خیلی جالبه هیچ سایتی ام تا اینجا تو ایران فکر نکنم گذاشته باشه شخصیت های قوی مطلق و تقریبا مطلق بزار تو لیست

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      متاسفانه مرجع دقیقی برای قدرتمندترین های انیمه وجود نداره و هر سایتی یچیز میگه
      ولی چشم در آینده اگر مقاله ای خواستیم بنویسیم این از مقابه های حتمی ما است.

  24. بیاندر کاربر می‌گوید

    ادمین بنظرت هل بت قویتره یا سنت سیا؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سنت سیا؟

  25. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    من بیشتر با دفترچه مرگ حال کردم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله واقعا چیز جالبیه.

  26. […] از نکات جالب توجه در انیمه های پوکمون این است که هیچ حیوانی در آن وجود ندارد. پس […]

دیدگاه ها غیر فعال است.