به نظر شما بهترین فیلم ۲۰۲۲ کدام است؟ بتمن یا دکتر استرنج؟

خب با رسیدن سال ۲۰۲۲ حالا شاید مهمتریم بحث مورد انتظار ترین فیلم کمیک بوکی امسال باشه . در حالی که این طور که پیدا است سال ۲۰۲۲ سالی شلوغ از نظر فیلم های کمیک بوکی به شمار میره . دیسی در این سال کار خودش رو با بتمن شروع میکنه فیلمی که انتظارات از اون بالا است و امید میره که حتی تبدیل به بهترین فیلم بتمن بشه کاری که مارول با اسپایدرمن انجام داد و با ساخت نو وی هوم چنین عقیده ای رو به فن های این کاراکتر تحمیل کرد که این بهترین فیلم اسپایدرمنه . حالا بعد از شکست هایی که منجر به ناامیدی هواداران از داشتن دنیایی منسجم شد انتظار میره بتمن مت ریوز با موفقیت خودش نقطه اغاز دنیای سینمایی دیسی باشه چیزی که بیشتر از هر موردی طرفداران این کاراکتر و دیسی کامیکس انتظارش رو میکشند . دیسی با بتمن , بلک ادام , اکوامن و فلش و بت گرل . مارول هم جدا از سریال هایی مثل میس مارول و مون نایت فیلم دکتر استرنج مولتیورس جنون و ثور عشق و صاعقه و بلک پنتر رو خواهد داشت .

مشخصا سر امد اثار این دو کمپانی میشه گفت بتمن از دیسی و دکتر استرنج مولتیورس جنون از مارول است . دو مورد با بیشترین انتظار برای اینکه تبدیل به شاهکاری قابل توجه بشوند . از لحاظ زمانی خب فیلم بتمن ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه است و فیلم استرنج هم گفته میشه مدت زمانی نزدیک به ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه خواهد داشت .

خب بیاید سوال و موضوع مقاله رو همین ابتدا بیان کنیم . به نظر شما کدام فیلم هر کمپانی مورد انتظار ترین فیلم ۲۰۲۲ به شمار میره ؟ یا چرا اصلا باید مورد انتظار ترین فیلم ۲۰۲۲ لقب بگیره ؟


بتمن :

تغییر دوباره و دوباره و دوباره … شاید بالاخره به یه نتیجه دلخواه برسه . بعد از دیدن کشمکش های فراوان در اینکه واقعا بتمن حقیقی کیه ؟ هواداران واقعا باید چه کسی رو تشویق کنند ؟ ایا بتمن نماد تلاش , یکی از برترین شخصیت های کمیک از هر نظر شایسته داشتن نقشی تاثیر گذار در دنیای سینمایی دیسی نیست ؟ نه صرفا یه سه گانه که با اتمام اون همه چیز به فراموشی سپرده بشه . ! شاید دوباره شاهد بتمنی باشیم که همیشه ارزوی دیدن اون رو داشتیم . بتمنی بر اساس کمیک با رفتار و اخلاق و شخصیت پردازی برگرفته از کمیک نه صرفا کاراکتری نا شناخته که بر اساس تفکرات کارگردان شکل گرفته و هیچ ادای احترامی به منبع اقتباس خودش نداره یا حتی نا اشنا و متفاوت از کمیک که صرفا نام بتمن رو داشته باشه .

انتظار هوادارن واقعا از این فیلم زیاده و این چیزیه که وارنر و عوامل این فیلم رو مجبور کرده که راهی جز موفقیت و تحویل یک شاهکار نداشته باشند چرا که این چیزیه که بتمن لایق اونه نه صرفا یه نقش برگرفته از تونی استارک جهان سینمایی مارول که هیچ محدودیتی در کشتن و نقص قوانین بتمن در کمیک رو نداره و بیشتر از اینکه باعث موفقیت نسخه لایو اکشن بتمن بشه باعث اسیب و تخریب شخصیت اون بشه .

مت ریوز : در مرحله اول تضمین موفقیت یک فیلم کارگردان اون فیلمه و فیلم بتمن میشه گفت با داشتن مت ریوز این نکته مثبت رو در خودش داره . حضور کارگردانی با کارنامه موفق با توانایی بالا در به چالش کشیدن شرایط و سخت کردن اون , هم برای کاراکتر های داستان وهم مخاطبان خودش . کسی که نا اشنا با ساخت فیلم های تخیلی و فانتزی نیست و اتفاقا کارنامه خوبی در این زمینه دارد .

شاید بشه گفت او با وسواس بالایی کار خودش رو در ساخت این فیلم پیش برد تا جایی که حتی علیه واکنش های منفی علیه انتخاب پتینسون به عنوان بتمن مقاومت کرد و عنوان کرد که با توجه به عملکرد پتینسون در مجموعه فیلم Twilightاو را انتخاب کرده . مجموعه ای که نقطه عطف کارنامه پتینسون در دوران باززیگری وی به حساب میاد و باعث پیشرفت چشمگیر وی شد .

پتانسیل بالای بتمن : بدون شک ساخت فیلمی در سبک ابر قهرمانی در رابطه با کاراکتری مثل بتمن بهترین اتفاق ممکن برای یک فیلمساز است . کاراکتری با داشتن تمام موارد عالی شدن . میشه گفت بتمن و فضای غالب داستان های اون واقعا برای تبدیل به شاهکار شدن ساخته شدن . شاید جمله فضای داستان های بتمن دارکه تکراری باشه و حتی گاها نادرست چون واقعا بتمن فقط دارک نیست بتمن ترکیبی از عواطف لحظات و احساسات ملموس متفاوت و با گفتن واژه دارک بودن صرفا به یک کاراکتر چند بعدی از یک بعد نگاه کرده ایم .

به چالش کشیدن فیلمنامه : پیدا است که که مت ریوز با ریدلر خیلی ها رو به چالش کشیده . یک ماجرای سخت در انتظار بتمنه و چه چیزی جذاب تر از اینکه بتمنی رو ببینیم که با تمام وجود در داستان فرو رفته و سعی در پیشبرد داستان با وفاداری به کمیک رو داره . میشه گفت این مورد این امکان رو داره که در انتهای خودش یک سکانس عالی و ماندگار رو خلق کنه ولی قبل از اون یعنی تا قبل از سکانس نهایی فیلم بتمن به خوبی در سختی و مشکلات فرو بره تا تاثیر گذاری سکانس نهایی دو چندان بشه . موردی که به نظر میرسه مت ریوز هم در نظر گرفته و دوست داره همین کار رو با با این فیلم انجام بده .


دکتر استرنج در مولتیورس جنون:

خب از چند سال پیش که پروژه های این فاز مارول معرفی شد از همون ابتدا بیشتر سر و صدا ها مربوط به این فیلم بود . فیلمی که قرار بود پارت اصلی مولتیورس مارول رو در فیلمنامه خودش روایت کنه و در عین حال به اولین فیلم ترسناک مارول تبدیل بشه . دکتر استرنج مولتیورس جنون از همون اول جدا از بقیه فیلم ها ی مارول بود و در سطحی دیگه ساخته میشد و کار های تولید در مراحلی واقعا مخفیانه پیش میرفت . خب این فیلم نتیجه دو سریال و یک فیلم قبل خودش هست که این یعنی باید از ترکیب اون سه تا هم فراتر بره .

خب از توضیحات سم ریمی میشه گفت که اونها تمام تلاش خودشون برای تبدیل شدن به بهترین رو در ساخت این فیلم انجام دادن جوری که همین چند وقت پیش سم ریمی گفت که هنوز هم در حال تغییر و اصلاح برخی سکانس ها برای بهتر شدن فیلم هستن . گفته میشد در ریشوت های مجدد سعی شده که شرارت واندا در طول فیلم کم بشه ولی در نهایت گفته شد که تغییر چندانی در اون ایجاد نشد و سیم ریمی از این کار منصرف شد .

گفته میشه سم ریمی توصیف های گوناگون یک فیلم ابرقهرمانی هیجان انگیز رو در این فیلم به کار برده و به گفته بعضی منابع پتاسنیل این رو داره که بهترین اثر سم ریمی تبدیل بشه . از گفته تهی کننده این فیلم هم میشه گفت که اشاره شد کلمه جنون در طول این فیلم و در قالب اتفاقات اون معنا میشه واین نشان از اتفاقات هیجان انگیز در طول فیلم خواهد داد و البته این دیوانگی نه تنها در دنیا های موازی بلکه در دنیای اصلی هم ایجاد شده .

خود بندیکت هم در صحبت هایی که با تام هالند داشت این فیلم رو اینطور عنوان کرد که حتی از اسپایدرمن نو وی هوم هم بهتر ظاهر میشود .

سم ریمی و والدرون : یکی از مهم ترین نقاط قوت فیلم کارگردانی سم ریمی است کسی که به خاطر ساخت سه گانه اسپایدرمن شهرت زیادی در زمینه فیلم های کمیک بوکی پیدا کرده و این نوید یک فیلم خوب را میدهد هرچند سم ریمی با پذیرفتن این پروژه ریسک بزرگی رو پذیرفت و حتی ممکنه در صورت شکست تاثیرات منفی ای رو در قبال داشته باشه . میشد از نحوه ساخت تریلر تا حدودی به هوشمندی و تاثیر سم ریمی در این فیلم پی برد . تریلری که با هنر و عملکردی واقعا قابل توجه ساخته شده بود جوری که در تمام طول خود نکات هنری و مهمی رو در خودش جای داده بود . سم ریمی کسی که به خوبی توان ایجاد سکانس های ترسناک و هیجان انگیز رو داره . هنر او در ایول دد در ساخت صحنه های ترسناک به خوبی اشکاره و گفته شده از عناصر ان در فیلم مولتیورس جنون به کارگرفته شده .

والدرون نویسنده ای که باعث میشه یک فیلم داستان محور باشه و به جای اینکه داستان تحت تاثیر وقایع درون ان قرار بگیره این وقایع است که تحت تاثیر داستان واقع میشه . والدرون با سریال لوکی نشان داد که تمایل در نوشتن داستان روایی محور داره و حتی با دیالوگ های کوتاه میتواند مفهومی بلند رو برساند کاری که نشان داد در انجام دادن اون مهارت خاصی داره . پس به صورت کلی جدا از تاثیرات سم ریمی ما با فیلمی روبه رو هستیم که قصه گویی نقش حیاتی در فیلمنامه اون داره .

استرنج و واندا : استرنج خب میشه گفت بیشترین سختی دنیای سینمایی مارول بعد از یارون من تا الان به دوش این کاراکتر بوده . از تبدیل شدندش به جادوگر اعظم گرفته تا بعد از اون دیدن بیش از چهارده میلیون حالت و نبرد مستقیم با خود تانوس و در نهایت مدیریت نبرد تا انتهای پایان بازی و سرانجام فداکاری تونی استارک . بعدش هم نجات مولتیورس و اجرای طلسمی مولتیورسال در طول یه فیلم اون هم نه یکبار بلکه دو بار . و حالا هم نتیجه کار هایی که کرده و قوانینی که شکسته . شکستن قوانین طبیعت هزینه داره و هرچه این قانون شکنی ها بزرگتر باشه عواقبی سخت تر رو به دنبال داره .

واندا کاراکتری رو که بیشترین اسیب روحی رو تا اینجا دیده . برادرش در اولین حضور خودش با فداکاری برا نجات هاکای کشته شد . ویژن تنها کسی که عاشقش شده بود به دست تانوس کشته شد و حتی با اتفاقات وست ویو هم نتونست با نبود ویژن کنار بیاد و بعد از اون هم دوقلو های به ظاهر داشته خودش رو از دست داد . و حالا در اسیب پذیر ترین نقطه داستانی خودش قرار گرفته و با این حال با استرنج روبه رو میشه . در کنار مبارزه این دو کاراکتر میشه انتظار داشتن شخصیت پردازی واقعا خوبی از این کاراکتر در این فیلم داشت چرا که چه به عنوان یک خواهر و چه یک همسر و حتی مادر نتوانسته احساس حقیقی رو با وجود خودش لمس کنه و این یعنی یک کاراکتر به داشتن تمام جزییات روحی برای ساخت یک شخصیت پردازی عالی .

پتانسیل بی ثبات و بالای مفهوم مولتیورس : . لوکی . واندا ویژن و نو وی هوم همه ی اینها جنبه ای از مولتیورس رو روایت میکنند که در نهایت به مولتیورس جنون ختم میشه . خب همه ی این موارد در کنار عالی بودن ریسک کار رو به شدت برا عوامل فیلم و خود مارول بالا میبره چرا که مارول پس از موفقیتش در روایت اینفینیتی ساگا که یه مفهوم واقعا ثابت بود روی به مفهوم کاملا بی ثبات اورده و این در کنار عالی شدن احتمال خراب شدن رو هم به شدت بالا میبره . مولتیورس مفهومی بی ثبات با جنبه های مختلفه که لوکی واندا ویژن و نو وی هوم تا الان بخشی از اون رو روایت کردند و استرج مولتیورس جنون نقش اکت پایانی این داستان رو داره که مهمترین قسمت داستان هم خب همینه دیگه .

و …

در کنار تمام این موارد ما در نقش اصلی این دو فیلم بندیکت کامبربچ رو در نقش استیون استرنج و رابرت پتینسون رو در نقش بتمن داریم . هر چند تفاوت عملکرد و سابقه این دو به وضوح اشکاره ولی طرفداران این دو مشتاقانه منتظر عملکرد اونها در نقش دکتر استرنج و بتمن هستند . بندیکت که با حضور خودش در نو وی هوم تجربه داشتن یه فیلم پرفروش و با حضور در فیلم قدرت سگ یک بازی واقعا عالی رو در فیلمی معرکه به نمایش گذاشت بازی ای که از سوی برخی طرفداران این فیلم به این صورت توصیف شد که مارول با به کار گیری بندیکت در نقش دکتر استرنج استعداد های او را هدر داده است . نشان دادن ترکیبی از بی رحمی ولی در محدود صحنه هایی ایجاد باریکه های انسانیت و همزان با این دو نمایش عالی یک کاراکتر رنج دیده .

رابرت پتینسون نیز با بازی در فیلم گرگ و میش به عنوان بازیگر در سابقه کاری خود به نوع اوج گرفت و بهترین عملکرد خود را به اجرا گذاشت .

به نظر شما در کنار تمام این موارد بهترین فیلم ۲۰۲۲ در سبک ابرقهرمانی کدام فیلم است ؟ دکتر استرنج مولتیورس جنون یا بتمن ؟ کاربر هایی که پیش بینی درستی در کامنت های خودشون داشته باشند در طرحی که حالا جدا از بقیه طرح ها در تابستان برگزار میشه تاثیر گذار است چون امسال فقط یک طرح نداریم و قطعا متعدد و متفاوت خواهد بود که شرایط حضور در یکی از اونها پیش بینی درست در این سوال است . هرچند تا الان نمرات فیلم بتمن منتشر شده و تا حدودی شبیه به اسپایدرمن نو وی هم است .

بتمن در راتن تا اینجا ۷۲ رو گرفته در حالی که اسپایدی ۷۱

بتمن در روتن تومیتز تا اینجا ۸۶ رو گرفته ولی اسپایدی ۹۳

بتمن کار خودش رو در ای ام دی بی با ۹٫۱ شروع کرد در حالی که اسپایدی با ۹٫۸ شروع به کار کرد .


نویسنده: امیررضا قاسمی

30 Comments
  1. arianwithfamilynamehajibabayi.lovemarvel کاربر می‌گوید

    فروش دکتر استرنج نمره بتمن مت ریوز

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      جنابه حاج بابایی عشقم فقط اسمتون😐

  2. Spider_fan کاربر می‌گوید

    عالی بود آقای قاسمی
    البته که هنوز برای قضاوت خیلی زوده چون فیلم بتمن فردا قراره اکران بشه و دکتر استرنج هم در آینده ای نه چندان دور.نظر منو بخواین کار دکتر استرنج خیلی سخت تر از بتمنه.این همه حفره داستانی و سوال بی جواب که توی این فیلم باید بهشون جواب داده بشه،کلی هم کاراکتر داریم که کنترل همه اینها یه جورایی غیر ممکنه!!
    اگه سم ریمی از پس این چالش سخت بر بیاد میتونم بگم من دکتر استرنج رو برتر خواهم دونست(البته اگر سم ریمی بتونه)
    اما در این طرف بتمن کار چندان سختی نداشت برای روایت داستان و اینجور چیزا.بتمن که معلومه عالی شده اما راجب دکتر استرنج نگرانی های زیادی دارم.سکانس های زیادی رو دوباره از اول فیلمبرداری کردن و این اصلا خبر خوبی نیست.از نظر ترسناک و دارک بودن فیلم که نود درصد خیالم راحته(مخصوصا وقتی تریلر دوم رو دیدم)اما این داستان و سوال هایی که باید بهشون جواب داده بشن خیلی آدم رو مضطرب میکنه.
    امیدوارم هم مارول و هم دیسی امسال فیلمهای درجه یکی تحویل هواداران بدن تا بالاخره بعد از این همه سال شاهد یه رقابت بین این دو کمپانی عظیم باشیم!!
    با تشکر

    1. دیسی فندوم ( ⬛🟦👉حالا این کیه ) کاربر می‌گوید

      دوست عزیز بتمن دیروز اکران شده بود و دکتر استرنج فقط ۲۰ روز مونده برای اکران و آینده‌ی نه چندان دور نیست فقط ۲۰ روزه

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        ای کاش فقط یک ۲۰ روز بود ولی تقریبا سه تا ۲۰ روز تا اکران مونده

      2. spider_fan کاربر می‌گوید

        داداش دکتر استرنج فکر کنم ۶ مه اکران بشه بیست روز دیگه کجا بود//:

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اخ اخ
          فقط اکران بشه مهم نیست کی
          باربدددددددد
          کجایییییییی؟؟؟؟

  3. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    بهترین فیلم :
    اواتار ۲
    پهلوانان سیزن ۴

    1. arianwithfamilynamehajibabayi.lovemarvel کاربر می‌گوید

      پهلوانان (⊙▂⊙)

      1. LORD__SBH
        LORD__SBH کاربر می‌گوید

        پهاوانان گودرت دارن ☜(゚ヮ゚☜) q(≧▽≦q) (p≧w≦q)

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          پهلوانان حرمت نیز داره

  4. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    به نظر من ، دکتر استرنج بار بیشتری بر دوش داره اما بتمن نداره ‌. ولی پتانسیل دکتر استرنج بیشتر از بتمن هست .
    به نظر من نمره دکتر استرنج احتمالا ۸ ، ۷ نمره ای بیشتر بشه اگر طبق انتظارات عمل کنه . فروش هم برابره احتمالا

  5. God Venom کاربر می‌گوید

    خب راجب د بتمن زیاد نظری ندارم ولی طبق نقد ها و واکنش ها تا حد زیادی توقعات رو برآورده کرده که نشون میده فیلم موفقیه!!! راجب دکتر استرنج خب سم ریمی کسیه که با سینمای ابرقهرمانی آشناست و اگه تو کارش کسی دخالت نکنه و بتونه دستش باز باشه میتونه شاهکار بسازه که خب یکی از دلایل شکست اسپایدرمن ۳ سم ریمی اختلافات و حواشی های فراوان تو روند ساخت با سران سونی و نویسندگان فیلم بود که باعث شد ریمی نتونه چیزی که مد نظرش بود رو بسازه!!
    اما تریلر فیلم دکتر استرنج نشون داد که سم ریمی تو روند فیلمبرداری آزادی های زیادی داشته چون تو همین تریلر صحنه های ترسناک و خشن کنترل شده ی غیر قابل تصوری داشت!! همچنین سم ریمی به تصمیمات عجیب و غریبش معروفه که اگه پشت صحنه های فیلمای مردعنکبوتیش رو دیده باشین میگیرین چی میگم پس این ریشوت ها بخاطر همین باشه کما اینکه تو حواشی فیلم بجز تعریف و تمجید چیز دیگه ای مثل دعوا یا اختلافات گزارش نشده که امیدوار کنندست!!!
    درکل دعا میکنم فیلم خوبی از آب دربیاد!!

  6. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    بنظرم دکتر استرنج ۲ بهتر در میاد
    حالا من هنوز د بتمن دانلودش برام کامل نشده انقد حجمش زیاده ۲۴ ساعت گذشته فقط نصفش دان شده 😐😂

    1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

      نصفش که چه عرض کنم
      یه چارمش

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نت ایران

        1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

          حق؟

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            به تمامه معنا

          2. Dr. Strange
            Dr. Strange کاربر می‌گوید

            وقتی من لیگ عدالت زک رو دانلود کردم فقط دو ساعت زمان برد 😂🤔
            البته بعد از اون فیلم دوباره عادی شد سرعت دانلود 🤡🗿

            1. دیسی فندوم ( 🦅🗽حامی سریال شاهکار پیس میکر🟥◽ ) کاربر می‌گوید

              😐داداش
              اون ۴ و خورده ای ساعته
              واسه من ۴ روز طول میکشه دانلود کنم 😐

    2. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

      دوستان بالاخره دانلود شد
      تونستم یک چهارم فیلم رو ببینم
      از دیدن ادامش صرف نظر کردم
      زیرا کیفیت بسی بد بود
      به یک چهارم اولش ۷ میدم از ده (بخاطر داستان و بازی بازیگران)

  7. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    باز هم شایعه راجع به تریلر ثور و اینکه شاید این هفته چهارشنبه بیاد …
    مثل اینکه کل فیلم برا خودش نکته غافلگیر کننده داره و انتظار تریلر از فیلم باعث اسپویل میشه جوری که حتی شایعه شده ممکنه فیلم تریلر نداشته باشه هرچند بعید به نظر میرسه دیزنی همچین کار بکنه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      یعنی در این حد؟؟؟؟😳😳

  8. بردیا کاربر می‌گوید

    مقاله ای که جنابه قاسمی بنویسه چیزی از شاهکار کم نداره
    هموز زوده ولی نظره من رو دکی استرنج هست

  9. دیسی فندوم ( ⬛🟦👉حالا این کیه ) کاربر می‌گوید

    با چه دلی این 😐🗽مقاله رو نوشتین

  10. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    شایعات سر صحنه پز از تیتراژ استرنج متفاوته .
    ۱- حضور ددپول و حالا شوخی راجع ب چارلز اگزاویر
    ۲- اشاره به مفیستو یا حضورش
    ۳ – این یکی اینجوریه که استرنج یه کابوس میبینه که توی اون وانگ مرده و شهر هم ویران شده . اومار به شهر حمله کرده و صدای کنگ فاتح هم شنیده میشه و در نهایت کلیا درخواست کمک میکنه و فیلم تمام میشه .

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      خب مث اینکه به احتمال زیاد اولی و سومی درسته و جزییات دقیقش اینجوره که :
      اسپویل …

      سکانس بعد از تیتراژ اول
      پس از پایان وقایع فیلم، استرنج در خواب کابوسی را می بیند که در حال آموزش دادن به شاگردش در شهر ویران شده نیویورک است. در ادامه وانگ کشته شده، خواهر دورمامو و کانگ فاتح را می بیند. سپس استرنج با چشم سوم از خواب بیدار می شود و صدای کلیا (با بازی شارلیز ثرون) را می شنود که می گوید به من کمک کن.
      سکانس بعد از تیتراژ دوم:
      ددپول همراه با کیبل، دومینو و ونسا، به دلیل بازماندن دروازه های مولتیورسی ایلومیناتی پس از مبارزه واندا، درحال کاوش در تاسیسات ایلومیناتی هستند. ددپول با اجساد برخی از کشته شدگان شوخی می کند و سپس دیوار چهارم را می شکند و رو به دوربین به حالت تمسخر می گوید که پروفسور ایکس برای سومین بار کشته شده است

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        در هر صورت بنظرم شاهکار میشه

  11. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    – شایعات راجب پروژه های دیگه مارول موارد لیک شده استرنج ۲ رو تایید میکنند . مثل شایعه ساخت پروژه دکتر دووم و حالا ساخت سه گانه اسکارلت ویچ که یکی از اونها برگرفته از The Children’s Crusade است . این داستانش راجب قضایای بعد از هاوس او ام است و اینکه یه ریتکان که باز خودش ریتکان شد راجع به هاوس او ام در خودش داره . به قضیه رابطه دووم و واندا و زمانی که واندا حافظه خودش رو از دست داد میپردازه ( گفته شده انتهای استرنج ۲ واندا درون انفجار اخر فیلم حافظه خودش رو از دست میده و جایی در قلمرو دووم به هوش میاد دقیقا مثل همین منبع کمیکی که الان گفته شد ) .
    – الیزابت برا نقش واندا قرار داد هفت ساله امضا کرد . برا سریال گروت سه گانه خودش خاندان اگاتا هارکنس و پارت ۱ و ۲ سکرت وارز ( این یعنی توی پارت سوم سکرت وارز حضور نداره پس در قسمت قبلی کشته میشه ) .
    – فک کنم فردا شب چندتا تریلر منتشر بشه شاید هم در حد تیزر یه چیز هایی بیاد مثلا تریلر ثور یا میس مارول

  12. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    ساخت اسپین اف از ثور با بازی ناتالی پورتمن بعد از فیلم ثور ۴ که در این فیلم تایید میشه

دیدگاه ها غیر فعال است.