زن در شیطان پرستی

در این مکتب زن مظهر فريبكاري و ريا است اما مسيحيت و يهوديت امروزي بر این اعتقاد است که حضرت آدم علیه السلام توسط همسرش حوا فریب خورد. که البته اسلام چنین چیزی را قبول ندارد. زیرا صراحت قرآن بر این است که شیطان هر دو را فریب داد. اما آنها می گویند: شیطان ابتدا حوا را فریب داده و سپس حوا، آدم را منحرف کرده، فریب داد و باز می گویند که: میوه ممنوعه سیب بوده است. اما جالب توجه اینکه در يكي از تصاویر كشيده شده كه از شيطان پرستان به دست آمده، تصوير زن و مرد شيطان پرستي و سیبي به رنگ سفید است، که هرگز سیب سفید دیده نشده است. لذا سیب سفید نماد فریب کاری و دروغ می باشد. نکته قابل تأمل این است که اين سیب در دستان زن می باشد. دقیقاً به این معنا که زنان، عامل فریب مردان می‌باشند.(جنون شیطان پرستی،۱۳۸۶: ۹).
زنان به عنوان مبلغ شيطان پرستي: یکی از اصول اعتقادی این گروه براساس لذت جنسی استوار است و در نظر آنها دختر جوان فقط مظهر لذت جنسی است و تنها فایده وجودی او تجاوز به او و آمیزش قهرآمیز با وی است. بسياري از شيطان پرستان معتقدند كه در هنگام تجاوز به زنان شيطان در پيكر آنان حلول مي يابد و اين لحظه خوبي است. علیرغم تمامی تحقیرهای فوق در برخي كشورها وظيفه‌ تبليغ و اشاعه‌ي شيطان پرستي را زنان برعهده دارند.
خداوند در قرآن كريم مي فرمايد: «شيطان شما را به فقر و تهي دستي مي­خواند و شما را به فحشا و بدي امر مي كند اما خداوند شما را به آمرزش و فزوني در روزي وعده مي­دهد و خداوند قدرتش وسيع است و داناست

دیدگاه ها غیر فعال است.