آخر هفته تابستونی قسمت دوم: سرگرمی های به یاد موندنی

به دومین قسمت از برنامه طولانی مدت تابستونی ایرونی سنتر خوش آمدید. در این سری برنامه قراره سرگرمی های جذابی از جمله فیلم و سریال و بازی و بهتون معرفی کنیم. پس حتما کلیدواژه “آخر هفته تابستونی” یادتون باشه چون این برنامه هر هفته یک قسمت ازش منتشر میشه. تا تابستان شما رو داغ تر و هیجان انگیز تر کنه. با ایرونی سنتر همراه باشید.

قسمت اول

 

بازی: 

در قدم اول قراره دو سری بازی مورد بررسی قرار بگیرد که بخش اول آن یک هفته در میان بازی های کامپیوتر و کنسول و قسمت دوم آن بازی های موبایلی است. بازی های این هفته در ژانر شوتر اول شخص است.

بازی کامپیوتری: Call Of Duty 4 Modern Warfare

داستان این بازی در سال ۲۰۱۱ به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.

جدایی از داستان بسیار جذاب  و ادامه داری که این بازی دارد می توان از گیم پلی آن هم لذت فراوانی برد و واقعا بازی ماندگاری است.

 

بازی موبایلی: Infinity Ops

این بازی در ابتدا با نامی دیگر عرضه شد اما اندکی بعد به نام کنونی تغییر پیدا کرد. از جمله قابلیت‌های خوب آن می‌توان به بهره‌مندی از حالت مولتی پلیر آنلاین در یک محیط علمی تخیلی شبیه به بیس‌های اورواچ اشاره کرد که جذابیت فوق‌العاده بالایی دارد. در این بازی کاربر با انواع سلاح‌ها، جت‌پک‌ و حالت‌های مبارزه گوناگون و متنوع روبرو خواهد بود که همه‌ی آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها او را به انجام این بازی مشغول کنند. گرافیک و مکانیزم گیم‌پلی بسیار خوب هستند و در مقایسه با بسیاری از بازی‌های شوتر اول شخص بهتر به نظر می‌رسند. بازخورد کاربران هم به شکل غافلگیرکننده‌ای خوب و مثبت است. بنابراین حتما پیشنهاد می‌شود آن را تجربه کنید.

بچه ها لینک دانلود بازی از گوگل پلی و استور اپل هم این زیر براتون میذارم که اگه خواستید برید نصب کنید و عشق کنید👇👇👇:

گوگل پلی

استور اپل

 

فیلم و سریال

در این بخش هم قرار است هر هفته یک فیلم و یک سریال خوب و مناسب معرفی کنیم.

 

فیلم سینمایی:Death on the Nile

هرکول پوآرو (Hercule Poirot) کارآگاه محبوب آگاتا کریستی (Dame Agatha Christie) از مشهورترین شخصیت‌های دنیای ادبیات است. داستان‌های او بخش مهمی از آثار جنایی کلاسیک را تشکیل می‌دهد. پوآرو الگویی ماندگار و قابل ارجاعی است که از چیستی آثار آغازین مرسوم فاصله گرفته و تبدیل به شخصیتی اثرگذار و جذاب شده است. داستان‌ها و ماجراهای کریستی و کارآگاه افسانه‌ای‌اش دستمایه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های زیادی شده است.مرگ روی نیل بیشتر روی کشتی کارناک اتفاق می‌افتد. کشتی بخاری که به‌عنوان سفر ماه عسل برای لینت دویل (Gal Gadot) و همسرش سایمون (Armie Hammer) در گردش است. همانند فیلم قبلی برانا این کشتی تفریحی پُر از مظنون یا قربانیان احتمالی است. اما از ابتدا ژاکلین (Emma Mackey) با اسلحه‌ی کالیبر ۲۲‌اش، مظنونی آماده به فعل است. تا اینکه شاهزاده خانم ثروتمند به قتل می‌رسد اما مشخص نیست که آیا ژاکلین مرتکب این جنایت شده یا یکی از چند مسافر دیگر کشتی. این به پوآرو بستگی دارد که قبل از اینکه شماره‌ی تعداد قربانیان افزایش پیدا کند، تصمیم صحیحی را بگیرد.مرگ روی نیل بسیار بیشتر از آنچه که باید طول می‌کشد تا به تاثیرگذارترین لحظاتش برسد. کنت برانا (Kenneth Charles Branagh) کارگردان و بازیگر این اثر، بیش از آنکه به فیلم اهمیت دهد، توجه‌اش را روی شخصیت هرکول پوآرو می‌گذارد تا این کارکتر را به نتیجه برساند. مرگ روی نیل برانا، به‌واسطه‌ی تغییر شخصیت پوآرو نسبت به رمان اصلی تغییر لحن داده اما همچنان شبیه به رمان اصلی به‌دنبال اتفاقات و معمای قتل می‌رود. این فیلم به لحاظ سبک بصری مثل قتل در قطار سریع‌السیر شرق پیش می‌رود و از نوع یکسانی در دکوپاژ، حرکات دوربین، مجللی لوکیشن‌ها و استفاده از تصاویر کارت پستالی بهره می‌گیرد. مرگ روی نیل با اینکه با بودجه‌ی بیشتری نسبت به قطار شرق ساخته شده است اما همانند آن تأثیرگذار نیست. اما با این حال توانسته جای خالی یک فیلم سرگرم کننده از هرکول پوآرو را پر کند.

هر کسی هم که مقاله رو تا اینجا خونده دمش گرم و عید سعید قربان اش هم مبارک باشه🌹🌹🌹

سریال:Sherlock

طرفداران سریال‌های جنایی و کارآگاهی قطعا حداقل یک بار نام شخصیت شرلوک هلمز را شنیده‌اند. کارآگاهی بسیار باهوش که به‌همراه دوست خود یعنی دکتر واتسون پرونده‌های مهمی را حل‌وفصل کرده است. در سال‌ها و دهه‌های گذشته فیلم‌ها و سریال‌های زیادی براساس شخصیت شرلوک هلمز ساخته شده‌اند که بدون شک سریال Sherlock را می‌توانیم یکی از بهترین‌ها در میان آن‌ها بدانیم. مارک گیتیس و رابرت موفات با مدرن کردن المان‌های قدیمی سریال‌های مربوط‌به این شخصیت توانستند سریالی بسیار جذاب با داستانی بسیار جذاب‌تر به علاقه‌مندان سریال‌های جنایی مخصوصا طرفداران این شخصیت هدیه کنند.

حضور بازیگران برجسته‌ای مانند بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن باعث شد تا با نقش‌آفرینی هنرمندانه آن‌ها در نقش‌های شرلوک هلمز و دکتر واتسون جذابیت آن دوچندان شود. سریال Sherlock برای نخستین بار در سال ۲۰۱۰ از شبکه BBC One روی آنتن رفت و پس از پخش ۱۳ قسمت از آن در قالب چهار فصل به پایان راه خود رسید. قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای این سریال باعث می‌شوند تا کم بودن تعداد قسمت‌های آن اصلا به چشم نیایند و به‌همین‌دلیل به هر قسمت از آن می‌توان مانند یک فیلم سینمایی نگاه کرد. این سریال جزو با کیفیت ترین سریال های چند سال اخیر است و یک تجربه مدرن از شرلوک هلمز را به ما نشان می دهد.

 

کمیک 

خب توی این بخش هم قراره یک کمیک با قسمت های حداقل بیشتر از ۴ قسمت معرفی کنیم تا بتوانید حداقل یک هفته تان را با آن کمیک سپری کنید.

کمیک: Endless Winter

نقد این کمیک قبلا به طور مفصل نوشته شده و شما می توانید به راحتی با کلیک روی من من کله گنده😀 وارد نقد و بشید و مطالعه کنید و اگه خوش تون اومد حتما بگید.

 

نویسنده: محمد امید سعادتی 

 

برای اینکه نویسنده انرژی بگیره یک قلب زرد💛 کامنت کنید یا یک کلمه محبت آمیز برای نویسنده بنویسید👇👇👇

 

9 Comments
  1. Spider_fan کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار عالی بود جناب سعادتی،من برای موبایل بازی grand mountain adventure رو پیشنهاد میدم.این بازی به شدت معتاد کننده و در عین حال آرامش بخشه،طراحی چشم گیری داره و مراحلش خیلی چالشی هستن.گرافیک بازی هم که اصلا نگو و نپرس!در حدی که وقتی روی برف اسکی میکنید رَدش باقی میمونه.
    خلاصه بازی نسبت به حجمش خیلی خوبه.فیلم the keeper رو پیشنهاد میدم و البته کمیک هایی که منبع اقتباس فیلم ثور۴ هستن

  2. Spider_fan کاربر می‌گوید

    💛

  3. کاربر می‌گوید

    من تو اوقات فراقت اگر هیچ کاری دیگه نداشته باشم میرم رام گوشی یا ویندوزمو عوض میکنم اگر موقعیت جور نباشه یه لینوکس رندوم دانلود میکنم میریزم رو سیستم، داغونش میکنم دوباره میفهمم همون ویندوز از همه چی بهتره🗿.

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      چه فراغت دلپذیر و جذابی 😰😰😰

  4. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار خوب بود .
    پیشنهاد ها هم عالی.
    پیشنهاد سریال منم اینه که برید فصل سوم the boys رو ببینید .
    واقعا سریال خیلی خوبی هست اگرم کلا ندیدید حتما ببینید
    فیلم هم به نظرم don’t look up رو ببینید فیلم نسبتا خوبی هست و ارزش دیدن داره.
    کمیک های immortal hulk رو هم بخونید
    برید کتاب های سال قبلیتون هم یه نگاهی بندازید .
    یه گیاه هم بخرید روحیه آدم عوض میشه
    حتما inside رو هم بازی کنید

  5. یه بنده خدا کاربر می‌گوید

    💛

  6. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    پادشاه سعادتی بهم دستور دادند که کامنت بدم😂🗿

  7. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    مرگ در قطار و شرلوک رو واچ کرده بودم
    زمستان بی پایان هم رید کردم (حقیقتش ازش خوشم نیومد)کالاف مدرن وارفار هم پلی دادم
    در نتیجه این هفته من سرگرمی ندارم خیخی
    هرچند باید بشینم واسه امروز مقاله بنویسم که هیچی هم ننوشتم شاید بره واسه اخر شب یا فردا صبح

  8. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    عالی بود آقای سعادتی دمتون گرم

دیدگاه ها غیر فعال است.