پل تسخیر شده دانکی لیدی

اماکن زیادی در نقاط مختلف زمین وجود دارند که به علت حادثه و یا کشتار و… خاصیت تجمع انرژی منفی دارند‌. به این اماکن به اصطلاح تسخیر شده میگویند‌

در نزدیکی شهر «سن آنتونیوی» تگزاس پل کوچکی واقع شده که برای بیشتر بازدیدکنندگان چیزی فراتر از یک پل معمولی نیست و هیچ چیز خاص یا اهریمنی در مورد آن حس نمی‌شود، اما در حقیقت این پل داستان ترسناکی دارد.

برطبق قصه‌های فولکور، در اواسط قرن نوزدهم، یک خانواده مهاجر در نزدیکی محلی زندگی می‌کردند که امروزه شهر شلوغ و پرهیاهوی سن آنتونیو واقع شده است. ظاهرا یک روز پسر بازرگانی ثروتمند به دنبال اسب یا قاطر این خانواده راه افتاده و شروع به زدن او به شکلی وحشیانه می‌کند. این زن و شوهر نیز این جوانک ثروتمند را با پرتاب سنگ ادب می‌کنند اما او تصمیم به انتقام از این خانواده می‌گیرد.

در همان شب، مرد جوان به مزرعه آنها بازگشت، در حالی که مسلح بوده است. او خانه را به آتش کشیده و با تهدید اسلحه به کس دیگری از مهاجران اجازه یاری رسانی و دخالت در این ماجرا را نداده است. وقتی شوهر قصد فرار می‌کند، مرد جوان او را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند. اما همسر او نیز علی‌رغم سوختگی شدید، از مهلکه جان سالم به در برده و خود را به نزدیک این پل می‌رساند، جایی که برای همیشه ناپدید می‌شود.

از زمان وقوع این تراژدی هولناک، این پل به مقصد معروف بسیاری از ماجراجویانی مبدل شده است که رد افسانه‌های محلی را دنبال می‌کنند. باور بر این است که اگر شب هنگام در قسمت میانی پل توقف کنید و چراغ‌های ماشین را خاموش کنید، «دانکی لیدی» ظاهر می‌شود. بسیاری او را زنی زشت و وحشتناک توصیف می‌کنند که گویی نیمی انسان و نیز حیوان بوده و پوستی شل و ول و باد کرده دارد.

دیدگاه ها غیر فعال است.