رفع اشکال در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

شاید برای شما هم بسیار پیش آمده باشد که معنی یک لغت و یا اصطلاح مانند ضرب المثل را در اینترنت و یا با استفاده از دیکشنریهای خود جستجو و دریافته باشید ولی پس از مدت زمان کوتاهی در به یادآوری مجدد آن دچار مشکل شوید و به اصطلاح حافظه یاریتان نکند. این مقوله میتواند در موضوعاتی همچون آموزش زبان و تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار باشد چون فراگیری لغات و واژگان و دیگرنکاتی که جهت انجام صحبتهای شفاهی و همچنین نگارش مقالات عمومی و آکادمیک یک چیز است و داشتن حافظه ای قوی برای بخاطر آوردن آنها در مواقع مورد نیاز موضوعی دیگر چون گاهی بایستی ظرف چند ثانیه دهها لغت را بیاد آورد.

یکی از مواردی که در ارتباط با پیشرفت تحصیلی در دوره های آموزشی زبان در آموزشگاهها و کلاسهای با ظرفیت محدود برگزار میگردند نحوه ارزیابی پیشرفت محصلین و داوطلبین میباشد و در برخی مواقع این موضوع میتواند تعیین کننده نیز باشد. به عنوان مثال چنانچه در کلاسهای بخشهای شنیداری و گفتاری آیلتس و تافل ثبت نام نموده اید ولی متوجه شدن و درک مطلب شنیداری و دیداری و کتبی و متنی شما کمی دارای اشکال و ضعیف میباشد نیاز است تا به راه حلهائی برسید از قبیل استفاده از فایلهای زیرنویس و فلش کارتها برای فایلهای آموزشی ویدیوئی و همچنین دریافت و تمرین متون معلم برای کتابهای صوتی و مکاتبه با مربیان و دانش آموزان در همان دوره ها.

 

برخی اشکالات و مشکلاتی که در کلاسهای آموزشی با آنها برخورد میکنید ممکن است به دلیل کمی میزان تجربه شما باشد. به عنوان مثال در وهله اول به خاطر سپردن نکات نسبتا آسان گرامر همچون حال ساده و گذشته استمراری برای همه ما آسان بنظر میرسند ولی همان نکات هنگامیکه سخن از بیان عبارات بداهه و بلافاصله در کلاس و در مقابل دیگر داوطلبین به میان می آید شاید به کمی اعتماد به نفس نیاز داشته باشد. چنین مواردی در نحوه برگزاری کلاسها هم میتواند تاثیر بگذارد و هر قدر تعداد دانش آموختگان در کلاسها کمتر باشد, به همان میزان میتوان در رفع اشکالهای تحصیلی آنها همت بیشتری به عمل آورد و استرس داوطلبین نیز کاهش خواهد یافت.

اگر اشکالاتی که شما در زمینه های متنوعی مانند انجام مکالمات روزمره به زبان انگلیسی و یا برگرداندن متون و رعایت فنون ترجمه با آنها برخورد میکنید برگرفته از استفاده نخستین بار از عبارات و ضرب المثلها و بخاطر سپردن لغات و اصطلاحات عامیانه بروز میکنند, لطفا اطمینان خاطر داشته باشید که شما با کمی تمرین میتوانید بر مشکلاتی این چنین غلبه کنید. دفترچه ای برای یادداشت کردن اشکالاتی که در کلاسها و هنگام گوش دادن به فایلهای صوتی و تصویری کتابهای دانش آموز با آنها برخورد میکنید همواره در کنار خود داشته باشید و با ذکر اولویت پاسخگوئی به آنها چنین مواردی را یاددشت کرده و در ابتدای جلسات بعدی از مربیان خود پرسش نمائید.

دیدگاه ها غیر فعال است.