هنر فریب و مهندسی اجتماعی صهیونیست ها

یکی از بزرگترین حربه های نظام سلطۀ صهیونیستی حاکم بر دنیا برای استعمار و استثمار ملت ها، تزویر و فریبکاری است و سالانه میلیاردها دلار برای این مهم هزینه میکنند. خودشان انواع بیماری آزمایشگاهی را برای کنترل جمعیت جهان و به تبع آن سلطۀ راحت تر بر ملت ها را تولید میکنند و از طرفی دیگر با صرف هزینه های هنگفت با ساختن فیلم و انیمیشن و راه اندازی سازمان های عریض و طویل دروغین، در ذهن ملتهای دنیا، خود را پرچم دار مبارزه با ترورهای بیولوژیک و بیماری های آزمایشگاهی و داروهای بیماری زا و امثالهم معرفی میکنند.

خودشان بمب اتم را تولید و استفاده کرده و میلیاردها دلار خرج به وجود آوردن سازمان های فریبکار بین المللی برای جلوگیری از ساخت و استفادۀ بمب اتم میکنند. خودشان در سراسر دنیا به هر شکل ممکن اعم از فرهنگی و اقتصادی و بهداشتی و نظامی، حقوق بشر را به وحشیانه ترین صورت در تاریخ کل بشر، نقض میکنند و سازمان های حقوق بشری تأسیس کرده و خود را داعیه دار حقوق بشر معرفی میکنند.

ساز و کار به این شکل است. ملت ها را با هر ابزار ممکن اعم از جنایت های غذایی، دارویی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و غیره، استعمار و استثمار و غارت و چپاول کن و به بردگی بگیر، مقداری از درآمد حاصله از این جنایات را هم برای روتوش چهرۀ کثیف خود، با وقاحت تمام، خرج تأسیس سازمان های مختلف مبارزه با جنایت یا ساخت غول های تبلیغاتی رسانه ای کن.

جالب است بدانید این استراتژی همیشگی یهودیان صهیونیست در سراسر دنیا من جمله ایران است که زیر مجموعه های منشعب شده از آنها مانند بهاییان و ازلیان نیز سالها است به تبعیت از ایشان از این استراتژی استفاده میکنند.

در ایران کم نبوده و نیستند یهودیان، بهاییان و ازلیان مخفی که پشت چهره های موجه علمی، مذهبی، اقتصادی، سیاسی و دانشگاهی پنهان شده و تمام عمر خود را صرف خیانت و جنایت برعلیه ملت ایران و خدمت به کانون های مشخص قدرت و ثروت صهیونیستی کرده و میکنند و مقداری از درآمد حاصله از فساد و توطئه و جنایت را صرف ساخت مؤسسات خیریه، بیمارستان، دانشگاه، اماکن مذهبی و… میکنند.

همچنین درون حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نیستند کسانی که با نفوذ، دزدی و اختلاس و پولشویی و ناکارامدی و حتی مانند قتل های زنجیره ای، قتل و جنایت میکنند و خود اولین کسانی هستند که بعد از برملا شدن آنها، داعیه دار کشف و برخورد با این خیانت ها میشوند.

دیدگاه ها غیر فعال است.