چگونگی تکامل خزنده های انسان نما

از نظر علمی انسان های تکامل یافته نژاد میمون ها هستند (البته فقط از نظر علم بشر). حیوانات زیادی در گذشته وجود داشتند که امروزه اونها هم تکامل پیدا کردند که امروزه میتونیم نمونه تکامل یافته اونا رو ببینیم. اما دلیل اینکه میخواهیم تکامل رپتایل ها رو بررسی کنیم اینه که امروزه بیشتر از هر وقت دیگه ای صحبت از این موجودات به میون میاد. تا جایی که کاربران زیادی در اینترنت برخی از چهره های مشهور رو هم به این خزنده ها نسبت میدن و مثلا ادعا میکنن باراک اوباما رٸیس جمهور سابق آمریکا رپتایل هست یا مثلا لورده خواننده رپتایل هستش یا کلیپی از مارک زاکربرگ در یوتیوپ پخش شده بود که اونو رپتایل معرفی کرده بود.

به گفته اکثر نظریه پردازهای اینترنتی، این موجودات میتونن مانند همتاهای خودشون یعنی موجوداتی مثل آفتاب پرست و سوسمارها رنگ بدنشون رو تغییر بدن و بین مردم استتار کنن. البته از اون هم پیشرفته تر میتونن خودشون رو شبیه انسانها در بیارن. گرچه این ها نظریه هست اما خیلی به واقعیت نزدیکه. چرا که اگه آفتاب پرست ها تکامل پیدا کرده باشن، امکان اینکه مثل انسانها روی دوپای خودشون راه برن و هوشمند شده باشن هم هست. میشه با نگاهی به فیلمهای هالیوودی کلی در این مورد ایده گرفت.

میخواهیم به فیلم مردان سیاه پوش اشاره کنیم که در مورد موجودات فرازمینی ساخته شده بود. در این فیلم اثری از رپتایل ها نیست اما موجودات دیگری شبیه به رپتایل ها در این فیلم نمایش داده شدن. برای مثال در قسمت دوم موجودی متخاصم که خودش رو شبیه به یک سلبریتی کرد تا با اون شکل هم بتونه در فیلم استتار بشه و هم برای مخاطب قابل درک تر باشه. هدف اصلی این فیلم نشون دادن زاویه پنهان زندگی روی زمین بود.

نوعی از زندگی که از مردم عادی پنهان میشه و همیشه سعی میکنن به کمک مٲمورین مخفی این زندگی رو همچنان پنهان نگه دارن. کاملا امکانش هست زندگی های دیگه ای هم روی زمین در جریان باشه و در هر دوره از زندگی زمین، امپراتوری زمین به دست یکی از این نژادها افتاده باشه. جالب اینجاست که حکومت ها همیشه قصد پنهان کردن این موضوع رو داشتن.

1 Comment
  1. Amir کاربر می‌گوید

    این موجودات بیشتر شبیه اسکرال ها هستن

دیدگاه ها غیر فعال است.