۱۰ شخصیت کمیک بوکی که از سوپرمن تقلید کرده اند

سوپرمن مشهور ترین، پرطرفدار ترین و قدرتمند ترین ابرقهرمان کمیک بوکی است. در کنار این ها پر تقلید شده ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی را نیز به آن اضافه کنید. خوب تعجبی هم ندارد. هر چیزی در هر زمینه ای که معروف شود، از آن تقلید می شود و شخصیت های کمیک بوکی نیز از این قائده مستثنی نیستند. بعضی از این شخصیت ها تغییرات بسیاری کرده اند، منتهی بعضی دیگر نیز به همان صورت و بدون اندکی تغییر روانه دنیای کمیک شده اند که بجز اسکی رفتن، کلمه دیگری را برای وصف آن پیدا نمی کنید. در ادامه به معرفی معروف ترین شخصیت های کمیک بوکی که از سوپرمن دی سی تقلید کرده اند، می پردازیم. با ما همراه باشید.


۱۰. بلو مارول:

آدام برنارد براشیر یا بلو مارول یک تفنگدار نیروی دریایی و یکی از دانشمندان بزرگ در دنیای مارول بود که قصد داشت با مهار ضد ماده، پلی ارتباطی بین جهان منفی و مثبت ایجاد کند، اما ناگهان انفجاری رخ می دهد و آدام برنارد رو تبدیل به یک جهش یافته قدرتمند می کند. این شخصیت کمیک بوکی که اولین بار در سال ۲۰۰۸ در کمیک های مارول ظاهر شد، تمامی قدرت های سوپرمن را داراست. او همانند سوپرمن لباس آبی بر تن می کند و در بیشتر موراد شنل هم می پوشد. این شخصیت سیاه پوست نیز هست. می توان گفت بلو مارول یکی از موفق ترین تقلید ها از شخصیت ابرقهرمانی سوپرمن است و مارول تمام تلاشش را کرده است تا بلو مارول، کمترین شباهت به سوپرمن را داشته باشد.


۹. Supreme:

Supreme یک شخیت کمیک بوکی ساخته شده توسط کمپانی Image comics و نوشته شده توسط راب ریفلد می باشد. این کاراکتر قدرت های خود را از شهاب سنگی که در کودکی با او برخورد داشته است وام کمی گیرد. متاسفانه این شخصیت یکی از بدترین شخصیت های ساخته شده در دنیای کمیک بوک بود و نویسندگان آن برای رهایی از این مشکل، به آلن مور، نویسنده مطرح کمیک بوکی متوسل شدند تا او به این شخصیت پر و بال بدهد. مور نیز تمام داستان های کمیک بوکی این شخصیت را بخاطر ادای احترام به سوپرمن عصر نقره ای، به شیوه کمیک های او بازسازی کرد. نیازی به خواندن کمیک های این شخصیت نیست. تنها با دیدن لباس و قدرت های Supreme می توان به تقلید این شخصیت از سوپرمن پی برد.


۸. آپولو:

حتما با خودتان فکر می کنید که فقط کمپانی های کمیک بوکی دیگر، از شخصیت های کمپانی رقیب الهام می گیرند. اما باید بدانید که خیر، اینطور نیست. دی سی آنقدر نسخه ها و شخصیت های متفاوت و عجیب و غریب از سوپرمن بوجود آورده است که دیگر قابل شمارش نیست. یکی از معروف ترین این شخصیت ها آپولو است. آپولو یک سرباز قدرتمند در سری کمیک های Stormwatch دنیای دی سی بود که به کمک سیستم های پیشرفته خاصی به موجودی قدرتمند تبدیل شد که نیروی خود را از خورشید زرد منظومه شمسی بدست می آورد و در هنگام نبود این منبع انرژی، ضعیف می شد. او شباهت ظاهری بسیاری به سوپرمن دارد و تمامی قدرت های سوپرمن نظیر چشم لیزری و نفس منجمد کننده را نیز داراست.


۷. اومنی من (Omni-man):

Omni-man یکی دیگر از شخصیت های ساخته شده توسط Image comics است که از سوپرمن تقلید کرده است. اومنی من یک ابرقهرمان و گاهی شرور و پدر شخصیت معروف شکست ناپذیر (Invincible)، یکی از اعضای اصلی نژاد Viltrumites است که به زمین آمدند تا به انسان ها کمک کنند. این شخصیت بیشتر قدرت های سوپرمن را دارد و لباس اصلی اش، عمدتاً آبی با شنل قرمز می باشد. آشنا نیست؟ بعلاوه او نیز همانند سوپرمن از سیاره دیگری به زمین فرستاده شده است. تنها تفاوت او با سوپرمن این است که او همیشه سیبیل دارد.


۶. مرد شگفت انگیز (Astonishman):

Astonishman یا مرد حیرت انگیز یکی از ابرقهرمانان دارک هورس کامیک در سری کمیک های The END LEAGUE است که مستقیماً از شخصیت سوپرمن تقلید کرده است و هیچ مشکلی نیز با مخفی کردن این موضوع ندارد. در سری کمیک هایی که مرد حیرت انگیز در آن حضور دارد، جنگ علیه شر شکست خورده است و نیروهای تاریک زمین را فتح کرده اند. در این بین چند ابرقهرمان با یکدیگر متحد شده و رهبری آنها را نیز مرد حیرت انگیز بر عهده دارد. استونیش من آنقدر قدرتمند است که می تواند چرخه گرانشی زمین را تغییر دهد و با سرعتی شش برابر سرعت نور حرکت کند. حس ابرانسانی پیشرفته ای نیز دارد که می تواند تنها در چند ثانیه، کل سیاره زمین را اسکن کند.


۵. پلوتونی (Plutonian):

مارک وید، خالق شخصیت پلوتونی اظهار داشته است که این شخصیت را از ادغام دو شخصیت سوپرمن و لکس لوثر بوجود آورده است و هدفش، ساخت شخصیتی بوده است که در ابتدا ابرقهرمانی خوب باشد اما بعد ها به بزرگترین شرور تاریخ تبدیل شود. پلوتونی اولین بار در سال ۲۰۰۹ وارد دنیای کمیک شد و می توان گفت تمام قدرت های سوپرمن را نیز داشت. در ابتدا او همانند سوپرمن شخصیتی دوست داشتنی و نماد امید بود اما بعد از مدتی عقاید و رفتار های او تغییر کرد و به یک نابودگر تمام عیار تبدیل شد که کارش، نابود کردن انسان ها و ابرقهرمانان دنیای خود بود.


۴. دوشیزه مارول:

وجود یک ابرقهرمان زن در دنیای کمیک بوکی مارول همیشه حس می شد. مارول برای اینکه از دی سی و واندر وومن معروفش عقب نماند، دست به یک تقلید از سوپرمن، سوپر گرل و زن شگفت انگیز زد که تا مدتها موفقیتی در پی نداشت. این شخصیت قدرت هایش بجز پرتاب انرژی، تفاوتی با سوپرمن نداشت و شباهت او به سوپرمن و شزم در کمیک های اولیه این شخصیت، به هیچ وجه قایل انکار نیست. شخصیت زنی که هیچوقت، به موفقیت های کمیکی سوپرگرل و واندر وومن نرسید.


۳. میستر مجستیک (Mister Majestic):

وقتی از جیم لی (از نویسندگان معروف کمیک بوکی) پرسیدند که چرا شخصیت آقای مجستیک شباهت زیادی به سوپرمن دارد اظهار داشت که: از دیدن بسیاری از ابرقهرمانان کمیک که قدرت زیادی دارند خسته شده بود و دوست نداشت شخصیت های دیگری مثل آنها بسازد، بنابراین کاراکتری با قدرت های سوپرمن بوجود آورده است که از نظر شخصیتی تفاوت بسیاری با او دارد. Mister Majestic یک جنگ سالار کیهانی در سری کمیک های شرکت Wildstorm است که توسط دی سی کامیکس در سال ۱۹۹۹ خریداری شده است.


۲. هایپریون:

هایپریون هم یکی دیگه از کپی های بدردنخور مارول از روی شخصیت سوپرمن هستش که توجه زیادی هم در کمیک بهش نمیشه ولی خیلی خیلی قویه. او آخرین بازمانده از نژاد ابدی ها در یک دنیای دیگر است. هایپریون می تواند انرژی های کیهانی را جذب کند و یا در برابر انرژی انفجار ستارگان نیز مقاومت کند. روی توماس، خالق شخصیت هایپریون نیز گفته است که هایپریون را از سوپرمن الهام گرفته است. اما شما بخوانید یک کپی بی شرمانه زیرا نتنها قدرت های هایپرون تماماً به سوپرمن شباهت دارد، پیدایش و نحوه زندگی هایپریون نیز (همانند فرود بر روی زمین و آشنا شدن با یک گزارشگر) تماماً با شخصیت سوپرمن یکسان است.


۱. سنتری:

رابرت رینولدز یک فرد عادی بود که بعد از خوردن یه فرمول خاص، به سنتری تبدیل میشه. یک موجود قدرتمند که هیچ چیزی روش تاثیر نداره و قدرت یک میلیون ستاره رو درون خودش داره. البته اون یه بعد تاریک درون خودش داره که به وُید معروف هستش. سنتری بدترین و ضایع ترین تقلید مارول از شخصیت معروف دی سی کامیکس یعنی سوپرمن است. در ادامه دلایلی را خواهیم آورد که به هیچ وجه، هیچ کس نمی تواند خلاف آنرا ثابت کند زیرا همه آنها قبل از اینکه در کمیک های سنتری اتفاق بیفتد، در کمیک های سوپرمن اتفاق افتاده بود.

  1. هر دو بر روی لباسشان نماد S دارند
  2. هر دو  یک سگ با قدرت های ابرانسانی دارند.
  3. هر دو به نوعی قدرتشان را از خورشید می گیرند.
  4. هر دو جز قدرتمندترین ابرقهرمانان جهان خود هستند.
  5. هر دو خبرنگار بودند.
  6. هر دو دوست دختری گزارشگر داشتند که بعدها، با آن دختر ازدواج کردند.
  7. هر دو یک شرور قدرتمند رباتیک مانند داشتند، سوپرمن Brainiac و سنتری Cranio.
  8. هر دو در کمیکی مردند اما دوباره زنده شدند.
  9. کمیکی که سنتری در آن مرد یک تقلید تمام عیار از کمیک مرگ سوپرمن بود.
  10. و موارد بیشمار دیگر.

همه این موارد باعث شده است که سنتری را بدترین تقلید مارول از شخصیت دوست داشتی سوپرمن بدانیم. تقلیدی که نویسندگان آن حتی به خود زحمت ندادند تا تغییری در داستان زندگی او بوجود بیاورند و تنها به ایجاد نسخه بد از او اکتفا کردند که همان نیز تقلیدی از نسخه های بدذات سوپرمن می باشد.

منبع: toptenz , screenrant

61 Comments
  1. amirrr کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود ممنون

  2. amirrr کاربر می‌گوید

    ادمین محترم ی سوال شخصی داشتم میشه بگید چند سال هستش که دارید کمیک مطالعه میکنید می خوام بدونم چققدر دیگه مونده تا ی کمیک فن حرفه ای مثل شما بشم

  3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    سلام ، مقاله ی خوبی بود . و معلوم شد چه کسایی از سوپرمن تقلید کردند .
    باتشکر

  4. Sub Zero کاربر می‌گوید

    خیلی مقاله عالی بود . خوشم میاد افتادی رو دور ها ادمین 😉 هر یکی دو روزی یه پست کمیکی میزاری . خوبه افرین همینطور ادامه بده عالیه

  5. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین مقاله تقریبا خوبی بود ولی شما دارید به مارول و مارول فنا توهین میکنین که اصلا کار درستی نیست در ضمن سنتری یکی از محبوب ترین شخصیت های مارول شده که خیلی از دوستای من وقتی اسمش رو شنیدن شدیدا کمیک فن شدن چون واقعا دوست داشتنی هست و من عاشق قدرت هاش شدم چون واقعا خیلی قویه در ضمن اول مقاله نوشتید سوپرمن محبوب ترین و قوی ترین هست اما اصلا اینطور نیست اسپایدرمن محبوب تره و خیلی از قهرمان های دیگه از سوپرمن قوی تر هستن مثل هالک و ثور و سنتری

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ۱_ عزیز من شخصیت هایی آورده شده در این مقاله که واضح ترین تقلید رو نسبت به سوپرمن دارند. شخصیت ها از شرکت های متفاوت کمیک بوکی هستش و نه فقط مارول، این کجاش توهین به ماروله؟؟؟
      ۲_ من هم قبول دارم که سنتری شخصیت بسیار قدرتمند و دوست داشتنی ای است ولی تقلید از سوپرمن است و هم ی عالم نیز این رو تایید می کنند و ربطی به خوب یا بود بودن شخصیت نداره.
      ۳_ سوپرمن همین چند مدت پیش با پشت سر گذاشتن اسپایدرمن، به محبوب ترین شخصیت کمیک بوکی بدل شد.
      ۴_ سنتری که تقلید است و حساب نمیشه، ثور شانس برابری داره که بتونه سوپرمن رو شکست بده مخصوصاً در نسخه های قدرتمندترش از سوپرمن قدرتمندتره، هالک که همیشه خدا از سوپرمن شکست میخورد میخوا چیکار کنه دقیقاً؟

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        ببخشید ادمین جان شما میگید ثور تو نسخه های قویش از نسخه های قوی سوپرمن قویتره . تو سایت پروشات هم خودتون کامنت گزاشتید که رون کینگ ثور از سوپرمن پرایم قویتره و گفتید همه مقالات رو زیر و رو کردید که این حرف رو میزنید . ولی هیچ وقت دلایلتون رو نگفتید . البته بماند که قویترین نسخه سوپرمن کازمیک ارمور و نه پرایم . من نمیگم سوپرمن قویتر از ثور و برعکسش رو هم نمیگم . ولی میشه شما دلایلتون رو بگید ؟؟ خیلی ممنون میشم

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          سوپرمن پرایم نسخه ای از سوپرمن هستش که با ۱۵ هزار سال موندن در خورشید زرد قدرتهاش افزایش پبدا کرده. اولین چیزی که سوپرمن پرایم رو به چالش میکشونه جادو های عظیم کیهانی است که در دنیای دی سی شخصیت هایی مثل اسپکتر، لوسیفر و الین بلک در اختیاردارند و در دنیای مارول هم رون کینگ ثور از این توانایی برخورداره. ببینید سوپرمن پرایم آنچنان در زمینه جادو سطح کیهانی دست بالا نیست. اما ثور یک خدا بود که از ابتدای زندگیش، جادو جزئی از وجودشه و وقتی تبدیل به رون کینگ ثور شد، این جادو در سطح کیهانی افزایش پیدا کرد. (البته به جادوی لوسیفر نمیرسه) این اولین مشکلیه که سوپرمن پرایم باید باهاش رودررو بشه.
          دومین ضعف سوپرمن پرایم خورشید قرمزه، خورشید قرمز نقطه مقابل خورشید زرده و باعث میشه، قدرت های سوپرمن پرایم کاهش پیدا کنه. آیا برای رون کینگ ثور که ۹ جهان رو نابود کرده سخته که خورشید قرمز بوجود بیاره؟
          سومین مورد کریپتونایت جهان سوپرمن پرایم هستش، البته در این مورد خیلی ها عقیده دارند که این کریپتونایت دیگه تاثیری بر روی سورمن نداره و خیلی ها نظرشون این بود که باز هم تاثیر داره.
          یچیز دیگه از دوستی در مورد اینکه سوپرمن پرایم به یک فرکانس خاص حساسیت داره شنیدم که خودم برخورد نداشتم باهاش پس تایید یا تکذیب نمی کنمش.
          مورد بعدی منبع قدرت این دو شخصیت هستش، سوپرمن پرایم ۱۵ هزار سال در خورشید موند و تبدیل به قادر مطلق شد در حالی که رون کینگ ثور قدرتش رو از چاه میمیر و درخت ایگدراسیل میگیره و با قربانی کردن دو چشمش و آویزان کردن خودش تا اینکه بمیره، تبدیل به یک قادر مطلق شد. از نظر شما کدوم منبع انرژی برتره.
          شاهکارهای کدوم شخصیت بیشتر و عظیم تره؟؟؟؟؟ سایه نشینان بالا که خیلی ها میگن بیاندر بودن شاهکار بالاتری یا شکست دادن مستر میکسیزپیتلیک؟؟؟
          یه فرضیه هم هست که فط خودم دادم و شاید از اساس اشتباه باشه. سوپرمن اگه به خروشید زرد دسترسی نداشته باشه و نبرد سهمگینی داشته باشه به مرور انرژیش کم میشه و دوباره نیاز به انرژی خوردشید زرد داره. قدرت سوپرمن هر ۱۵ دقیقه سه برابر میشه یهنی حدودا بعد از ۱۵ هزار سال، قدرت سوپرمن حداقل ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ برابر میشه. آیا رون کینگ ثور نمیتونه کاری کنه کنه که این قدرت به مرور از سوپرمن پرایم کم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          1. Sub Zero کاربر می‌گوید

            ادمین اون حرفتون در مورد جادو کیهانی رو قبول دارم ولی در مورد خورشید قرمز و کریپتونایت رو نه . من خودم همه منابع رو نگاه کردم و سایت dc database هم رفتم گفته بود این نقطه ضعف ها رو نداره . این از این

            بعدشم هم سوپرمن قرار نیست به ایسته هیچ کاری نکنه تا ثور راحت از جادوش برا شکست سوپرمن هم استفاده کنه .

            سایه نشین های بالا هنوز ثابت نشده بیاندر باشن فعلا نمیشه راجبش نظر قطعی داد

            خداییش مستر میکسیزپیتلیک هم خیلی قویه و سوپرمن با یه مشت به راحتی شکستش داد ‌.

            سوپرمن پرایم اینقدر قویه که لوییس لین و کریپتون رو دوباره خلق کرد . اصلا یکی از لقب هاش خدای طلایی

            سوپرمن پرایم میتونه هر چه قدر دلش به خواد خورشید خلق کنه براش مثل اب خوردنه

            ببخشید ادمین شما اومدی همه راه هایی که ثور میتونه باش سوپرمن رو شکست بده لحاظ کردی و برتری های سوپرمن رو لحاظ که نکردی هیچ تازه میگی قراره هیچ کاری نکنه تا ثور شکستش بده

            به نظرم نمیشه نظر قطعی داد و ۵۰ ۵۰ هست چون حتی هنوز حد قدرت های این دو کامل هم مشخص نشده سوپرمن پرایم هنوز با حریف های خیلی قوی رو به رو نشده که بخواد از نهایت قدرتش استفاده کنه همینطور رون کینگ ثور . این که شما اسرار دارید تو همه مقاله هاتون رون کینگ ثور رو قویتر از سوپرمن پرایم نشون بدید رو من درک نمیکنم

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Sub Zero
            قصد دخالت در بحثتون را ندارم اما میخواستم یک نکته ای را بگویم .
            ببینید RKT ، دانای مطلق هست . یعنی به راحتی میتواند نقاط ضعف و قدرت سوپرمن پرایم را شناسایی کند و از این طریق بهش ضربه بزند . بخش زیادی از توانایی شخصیت RKT که موجوداتی مثل سوپرمن پرایم باید ازش بترسند همین دانای مطلق بودن هست که اگه یکمی فکر کنید متوجه میشید که اصلا کم توانایی هم نیست . در صورتی که سوپرمن پرایم دانای مطلق نیست و من در هیچ منبع معتبری ندیدم که اون رو دانای مطلق بدونن و مهمتر این در خود کمیکش هم ندیدم که به این موضوع اشاره خاصی بشه .
            نکته مهم دیگر اینکه RKT ، تا حد زیادی کنترل زمان در دستش هست و این نکته هم باید حتما مد نظر قرار بگیره .
            امیدوارم ناراحت نشده باشید . من قصد دخالت نداشتم و فقط خواستم توضیحاتی را اضافه کنم .

            1. حسام کاربر می‌گوید

              یکی از قدرت های rkt دانستن همه چیز از گذشته و حال و دستبردن در اینده است یعنی میتونه همه چیز را در اینده به دل خواه خودش تغییر بده کسی که قدرت خودش در جسم و بدنش هست نمیتونه با کسی که همه چیز را به دلخواه خودش و با فکرش تغییر بده مقابله کنه

          3. Erfan کاربر می‌گوید

            اولا ادمین جان قوی ترین ورژن سوپرمن کازمیک ارمور سوپرمن هست که یه شخصیت اومنی ورسال محسوب میشه و هیچ ورژن ثور توانایی مقابله باهاش و نداره.

            کازمیک ارمور دارای توانایی PLOT MANIPULATION هست که به راحتی شخصیت هایی مثل سوپرمن پرایم و رون کینگ ثور رو شکست میده. در تمامی سایت های خارجی مبارزه بین کازمیک ارمور و رون کینگ ثور و سوپرمن پرایم پیروزی قاطع با کازمیک ارمور بوده و هست.

            دوم این که هیچ منبع معتبری بیاندر بودن سایه نشینان بالا رو تایید نکرده و فقط یه احتماله و از این جور نوشته ها توی کمیک زیاده.

            سوم این که وقتی شما شخصیتی مثل کازمیک ارمور رو نمیشناسین بهتره برین مطالعه کنین و الکی سوپرمن پرایم یا رون کینگ ثور رو باهاش مقایسه نکنین.

            قدرت های کازمیک ارمور شامل:

            تقریباً قادر مطلق (میتواند به درجات بالاتر نیزبرسد) دانای مطلق
            حاضر مطلق
            سازگاری‌واکنش کیهانی
            نابودکردن مولتیورس در مقایس گسترده در صورت اراده
            کنترل ذرات هستی
            نابودی جهنم
            توانایی خلق کردن
            قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، واکنش وحواس بیکران خداگونه وپایان ناپذیر
            پرتو گرمای نابود کننده ازچشمان
            بازسازی(بیولوژی)خداگونه
            دستکاری کوانتومی
            پرواز با سرعت بینهایت
            توانایی شناسایی خواننده کمیک و دستکاری داستان
            تنفس منجمد کننده وتنفس باد بیکران
            قابلیت دید کیهانی هرچیزی
            کنترل، تغییر و انحراف ابعاد، واقعیت، زمان و فضا
            سفردر زمان
            دستکاری ماده
            طرح ریزی
            کنترل وبکارگیری انرژی
            آسیب‌ناپذیری مطلق
            آسیب‌ناپذیری در برابر کریپتونایت، جادو و خورشید قرمز
            جاودانگی

            کسی که ماندراک یه داکس نووو که قدرتی فراتر از مولتیورس داشت رو شکست داده و شما تو سایتتو نوشتین که داکس نوو به راحتی میتونه کازمیک ارمور رو شکست بده بلکه این کازمیک ارمور بود که تونست ماندراک که قدرنی برابر با بیاندرهای مارول رو داره شکست بده.

            توی تمام سایت های خارجی کازمیک ارمور توانایی مقابله با فرشتگانی نظیر لوسیفر و میکاییل رو داره.

      2. استرنج کاربر می‌گوید

        شما هرکی که میتونه پرواز کنه زور زیادی داشته باشه رو گفتی تقلید از سوپرمنه خب این یکم مسخره نیست؟

  6. کیوان کاربر می‌گوید

    عالی بود، این نشون میده که کدوم کمپانی مثل میمون از دی سی تقلید میکنه و چه افرادی هستن که از اونها طرفداری میکنن تا گندکاری هاشون رو پاک کنن. از مسئولین این سایت خواهش میکنم که یک مقاله در باره اینکه چه شخصیت هایی از بتمن تقلید کرده اند بزارد تا دورغ های بعضی ها که بر ضد دی سی و دی سی فن ها کامنت و مطلب می گذارند برملا بشود.

  7. میلاد کاربر می‌گوید

    ادمین جان اگه امکانش هست یک مقاله راجب موفقیت های سوپرمن بعد از بهارن بگذارید،ممنون میشم.🌹🌷⚘

  8. بتمن کاربر می‌گوید

    ادمین جان شما تا به حال کامیک های هالکو خوندی اصن؟
    کراس اورها بر اساس قدرت نیستن بر اساس محبوبیتن
    یه سوال ازت دارم سوپربوی از اسپایدرمن شکست خورده تو کراس اور منطقیه به نظر خودت؟
    حالت عادی اسپایدرمن شانسی نداره تقریبا
    دوتا نبرد داشتن باهم هالکو سوپرن(تا اونجایی که من میدونم)
    که یکیش همین کراس اووری بود که بالا گفتم نبرد یه طرفه ای هم نبود و برابر دنبال میشد دومیش هم که مساوی شد اصن ولی هالک به نظر قدرتش میچربید واقعا خوب نیست شما تعصبی نظر بدید حدقلش

  9. Sub Zero کاربر می‌گوید

    سلام ادمین . من یه سوالی ازتون داشتم میگم تو کمیک بحران نهایی یه شخصی اومد به اسم کوانتوم سوپرمن ( اسم اصلیش الن ادام ) که رهبر مانیتور ها بود و اومد اولترامن و سوپرمن رو ادقام کرد و درون ربات کازمیک ارمور گزاشت . خواستم ببینم خود کوانتوم سوپرمن هم جزو نسخه های سوپرمن حساب میشه ؟؟ یا یه شخص دیگه هست که فقط اسم سوپرمن رو داره ؟؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اره فقط اسم سوپرمنو داره

  10. Sub Zero کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز

    نه ناراحت نشدم لطف کردی این نکات رو گفتی . اره البته اینم باید لحاظ کرد که دانای مطلق بودن و کنترل زمان هم قدرت های خیلی قوی و خطرناکی هستن . من تو مقالات خارجی نتونستم یه منبع خوب پیدا کنم که ریز به ریز قدرت های پرایم رو بگه . ولی یه مدت صفحه ویکیپدیا فارسی سوپرمن پرایم باز شده بود که اونجا زده بود تقریبا دانای مطلق و میتونست در زمان هم سفر کنه و قدرت تغییر واقعیت رو هم داشت . البته الان اون صفحه نمیدونم چرا بسته شده ولی تو سایت superhero db زده قدرت دستکاری واقعیت رو داره .

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Sub Zero
      ویکیپدیا اونم ویکیپدیای فارسی زیاد و آنچنان معتبر نیست . مخصوصا در مورد بعضی از صفحه ها و مطالب . همین سوپرمن پرایم رو صفحه مربوط بهش رو به خاطر ویرایش زیاد و درخواست زیاد برای حذف فعلا حذف کردند .
      دی سی ویکی منبع معتبریه . اگه خواستید چک کنید ببینید اونجا چی گفته . به نظرم اما منبع اصلی باید خود کمیک باشه و من در کمیک شواهدی دال بر دانای مطلق بودن سوپرمن پرایم ندیدم هنوز . همچنین کنترل زمان هم همینطور .
      اما راجب واقعیت و کنترل واقعیت چرا . کلا شخصیت های زیادی این توانایی رو دارند و چیز خیلی شاهکاری نیست . ثور حتی در حالت و نسخه عادی و معمولی به کمک پتک میولنیر توانسته یک انسان کاملا مرده را زنده کند . البته باید بگم که توانایی کنترل واقعیت هم مثل بیشتر توانایی ها سطوح مختلفی داره و باید راجب RKT و سوپرمن پرایم شفاف سازی بشه که این توانایی را در چه حدی دارند ؟! . که خوب این شفاف سازی به این راحتی ها هم نیست .

  11. Amir کاربر می‌گوید

    ادمین جان بنظرم یه مقاله برای مقایسه ی رون کینگ ثور و سوپرمن وان میلیون پرایم بذارید تا دوستان سوال نکنن و منبع معتبری باشه

  12. محسن کاربر می‌گوید

    من نمیفهمم مارول چرا سر سنتری از سگ و خبرنگاری سوپرمن هم نمیگذره؟ یعنی اینا یه شخصیت با داستان پردازی درست حسابی نمیتوننن درست کنن؟ دی سی از مارول برای این کار شکایت نمیکنه؟

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      بزار من دی سی فن جوابتو بدم. تقلید سنتری از سوپرمن کار خود مارول و دی سی بود. البته اینی که میگم من درآوردیه ها.
      ولی دقت کن همون زمانی که سنتری از سوپرمن تقلید کرد که سال ۲۰۰۰ بود، دی سی هم ایمپریکس رو از گالاکتوس تقلید کرد. نظر من اینه که دی سی گذاشت از سوپرمن کپی کنن و مارول هم گذاشت دی سی از گالاکتوس کپی کنه.
      بازم میگم نمیدونم این درسته یا نه ولی سالی که هر دوتا کپی شدن یکیه.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اینج حرفیه مثل مبادله ی کالا به کالا .

        1. کیوان کاربر می‌گوید

          دقیقا به هم قرض میدن. یخورده راجبش تحقیق میکن بهت اطلاع میدم هر چی فهمیدمو.
          شاید چیزی دستم اومد.

      2. محسن کاربر می‌گوید

        قبول اصلا. هرچی شما بگی ولی دیگه از سگ و خبرنگاری و اون نماد s رو لباس سوپرمن بگذرید لامصبا.

  13. محمد کاربر می‌گوید

    اول اینکه به نظر من تقلید های مارول و دی سی از هم برابری میکنه
    دوم تقلید جز کارهای هر کمپانی و شر کتی هستش مثلا چون یک شرکت پفک تولید میکنه شرکت دیگه ای نمیتونه؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اولاً مثال شما کاملاً اشتباه بود شما یچیز کلی گفتید مثل پرواز که کلی شخصیت تو مارول و دیسی هست و اینا تقلید حساب نمیشه . ما تقلب های تخصصی رو میگیم مثلاً شرکت من یه نوع الماس خواص تولید میکنه اما شرکت دیگه میتونه ؟؟؟؟ خب معلومه نه

      و شما این حرفو از یه نوب هم بپرسی میگه تقلید های مارول بسیار بیشتر از دیسیه .

      1. S.A کاربر می‌گوید

        ببخشید شما داری میگی نوب ،به نظرتون نوب میتونه تشخیص بده کی از کی تقلید کرده؟؟ایا اون شخص چهار تا کمیک خونده که به تونه نظر بوه؟ نه .درضمن کی گفته مارول از دیسی بیشتر تقلید کرده؟؟ یه موقع این دیسی میکنه یه موقع مارول ولی دلیل نمیشه که بیایم بگیم کی بیشتر کرده .منطق هم خوب چیزیه.
        درمورد کاپیتان مارول بگم اصلا به سوپرمن شبیه نیست شخصیت پردازیشون فرق داره با هم . حالا هر کی پرواز کرد و لیزر زد دلیل نمیشه که تقلید باشه سوپرمن یه جورایی نماد امیده ولی کاپیتان مارول هست؟ نه الکی هی نگید تقلید کرده تقلید کرده

    2. کیوان کاربر می‌گوید

      ببخشید اسم شرکت شما چی چاپ هستش، شما میری جلد و بسته بندی شرکت چی توز رو کپی میکنی میزاری رو محصولاتت؟ یا یخورده تغییرش میدی؟ یا ایده جدید میدی از محصولات چی توز بهتر بشه؟
      بعد ناموسا داری پفک رو با شخصیت کمیک بوکی مقایسه می کنی؟

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        👍👍👍

      2. محمد کاربر می‌گوید

        آقا بیا منطقی رفتار کنیم تقلید و کپی از شخصیت های رقیب جزو فاکتور های اصلی هر شرکت و کمپانی است و اینم در نظر داشته باشید که اگه مثلا دی سی از یکی از شخصیت مارول کپی برداری کند که و اجازه حق استفاده از آن شخصیت را ازمارول نگیرد،مارول میتونه از دی سی شکایت کنه وهم ضرری را که بخاطر دی سی دیده پس بگیره و هم میتونه اون شخصیت رو از دی سی بگیره.
        خب حالا شما میگی مارول خیلی از شخصیت های دی سی کپی کرده (که البته طبق مدارک و شواهد موجود این تقلید ها برابر و حتی بعضی وقت ها تقلید های دی سی خیلی بیشتر میشه) خب پس چرا دی سی از مارول شکایت نکرده؟ اصلا من و شما از کجا میدونیم پشت پرده ی این کپی ها و نقلید ها چیه؟؟ شاید اینا دارن شخصیت مبادله میکنن !!
        در ضمن اگه مارول از دی سی کپی کنه و دی سی شکایت کنه علنا دی سی دست خودشو برای تقلید از مارول بسته به قول معرف جواب های،هویه ویا چوبک جواب چوبک
        الان که ما دی سی فن ها و مارول فن های به جون هم افتادیم واز هیچ توهینی دریغ نمیکنیم ازکجا میدونیم که مسئولین دی سی و مارول سر یک مبادله دیگر قرارداد غیر علنی نمیبندند؟ آقا اصلا مارول و دی سی خیلی بیشتر باهم رفیقن تا رقیب پس ما برای چی خودمون را اینجا هلاک کنیم؟؟؟
        به نظر من این موضوع تقلید یک موضوع کاملا قابل بحث هستش(از ادمین تقاضا دارم یک درگاه توسایت درست کنید به نام اتاق بحث برای مثلا فلان مقاله) وبهتون قول میدم اگه ما قبل از اینکه همین جوری بدون فکر نظرات توهین آمیز قرار بدیم درباره موضوع کمی فکر کنیم مطمعنا خودمون از اسرار پشت پرده هر موضوعی سر درمیاریم.
        هرکی موافق یا مخالف نظر منه بگه

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          حرفتون صحیح و متین . 👍👍

  14. THOR کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود البته من با بعضی هاش مخالف بودم برای مثال یکیش کاپیتان مارول به نظر من کاپیتان مارول ربطی به سوپرمن نداره. ولی در کل مقاله خوبی بود

  15. محمد کاربر می‌گوید

    ادمین گرامی درمورد کاپیتان مارول تجدید نظر کن که اصلا اینطور نیست خود شرکت مارول چندین نوع کاپتان مارول داشت که اورا میخواست مافوق تر از دیگر کاپیتان های مذکر نشان دهد کرول دونز ۱۰۰درصد اصلا شبیه به سوپر من نیست وقتی خشم خود راپیدا کندبی شک یکی از قویترینان میشه که بهش فکر کنم میگن مری نمیدونم دقیقا ولی خیلی سریع و قویه😒😍منتظر جوابم😏😞❤️

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      محمد
      شما چه گیری به ته قدرت کارکترای زن مارول دادی.
      اون از اون که می گفتی اسکارلت ویچ اگر فلان و بهمان کند دکتر منهتن را نابود می کند که کاملا حرفتون اشتباه بود. در این موضوع کاپیتان مارول هم همینطور. خب سوپرمن هم اگه عصبانی بشه راحت یک سیاره از وسط نصف می کنه. بتمن هم وقتی عصبانی شده بود کل لیگ عدالت شکست داد بعد رفت دهن دارک ساید هم صاف کرد.

  16. علیرضا کاربر می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید ادمین جان مقاله خوبی بود و واقعا مثل همیشه گل کاشتی دمت گرم اما اون حرفی که درمورد هالک زدی و گفتی که سوپرمن یه سره هالک رو شکست میده دلایلی داره
    ۱- سوپرمن میتونه پرواز کنه که تو اکثر مواقع پروازکردن بهش تو نبرد ها کمک کرده
    ۲- سوپرمن چشمانی لیزری داره که اگه ازش بیرون بیاد برای پرت کردن حواس شهصیت هایی مثل ثور و هالک خوبه و
    ۳- سوپرمن در مبارزه مهارت داره که خیلی مهمه
    اکثر مواقع ثور تونسته هالک رو شکست بده بخاطرمهارت جنگیش و تسلیحاتش بوده سوپرمن هم همین طور اما ثور بدون چکشش هم چالش بسیار خوبی برای سوپرمنه چون سوپرمن نمیکشه حتی دوشمناش رو اما هالک و ثور کاملا بی رحم هستن و دوشمنانشون رو میکشن برا همینه من عاشق ثور هستم و همچنین هالک چون زیاد مثبت نیستن مثل سوپرمن اما دلیل نمیشه که از سوپرمن بدم بیاد اطفاقا اگه سوپرمن خلق نمیشد خیلی از شخصیت های کمیک بوکی دیگه ای هم خلق نمیشد

  17. علی کاربر می‌گوید

    سوپرمن پرایم از رون کینگ ثور قویتره چون دست راست پرزنس است و اشاره کنه رون کینگ ثور نابود میشه

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      نوچ

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        شما برو مقاله ۵ دلیل که مارول بهترینه ببین چه دلیل محکمی اوردم
        اول شما نگا کن اگه ۵ تا مانیتور و ۱۰۵ تا کپ اتم به رون کینگ حمله کنن نمیبازه خب میبازه دیگه برادر من
        خب دقیقا مونرچ همین قدر قدرت داره حالا سوپرمن پرایم بدون کمک مونرچو شکست داد خب این هم دلیلش
        بااینکه ازم بزرگتری ولی خیلی روی ثور تعصبی هستی و باخت ثور را قبول نمیکنی بعضی موقع ها یا مثلا همش دیسیو میکوبی

        1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

          داش من تاحالا ۵ تا مانیتور و ۱۰۵ تا کپ اتم با رون کینگ ثور درگیر شدن که بشه گفت کی میبره؟
          اگه شدن و من اطلاع ندارم که معذرت میخوام ولی بنظرم باید یکم موشکافانه از از (نمیبازه خب میبازه دیگه) بررسی کرد موضوع رو شاید شما در مقاله ی دیگه ای دلیلی برای این حرف اوردید اما من ندیدم ولی اگر دلیلی ندارید بنظرم بهتره تخصصی تر نگاه بشه و با تک تک جوانب نگاه بشه به قضیه

      2. علی کاربر می‌گوید

        #ممد اودین سان

        تو روی ثور تعصب داری و هر چقدر هم با شما حرف بزنی به جایی نمیرسه

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          حاج خانوم خوبه که خود ادمین اینجا به اندازه یه مقاله دلیل برتری رون کینگ تور رو نسبت به سوپرمن پرایم گذاشته بعد تو اومدی حرف از تعصب میزنی؟😂
          آخه سوپرمن پرایم جلو رون کینگ تور چیکار میخواد بکنه؟
          حداکثر اینه یه دونه از اون سخنرانی های قهرمانانه اش رو بکنه و دار فانی را وداع گوید🤚🏻😂

  18. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ادمین جان میشه مقایسه سوپرمن پرایم و رون کینگو بزارید
    منم الان میزارم
    قدرت درونی:سوپرمن
    قدرت بیرونی:ثور
    سلاح:ثور
    متحدین:سوپرمن چون دست راست پرزنسه و حمایتشو داره
    مهارت در جنگ:برابر
    شاهکار:برابر تا حدی سوپرمن چون مونرچ که مانیتور هارو شکست داده بود شکست داد
    خشم:ثور چون حتی سوپرمن پرایم هم نمیکشه
    هوش :ثور
    قدرت:سوپرمن
    سرعت:سوپرمن
    ماندگاری :برابر
    برنده سوپرمن پرایم

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون

      دابش زدی تو جاده خاکی الان داری با سوپر پرایم وان میلیون من مقایسه میکنی یا با سوپرمن پرایم؟میگی دست راست پرزنس هست بعد میگی مونرچ رو زده؟ جااااان دابشم سوپرمن پرایم مونرچ رو زده سوپر پرایم وان میلیون هم دست راست پرزنس دو تا شخصیت رو ترکیب کردی؟واقعا چرا بعضی ها میان واسه خودشون کمیک مینویسن؟داستان کمیک رو کلن تغییر دادی که برادر من.بعد قدرت بیرونی ثور؟یا خدا اگه داری با سوپر پرایم وان میلیون مقایسه میکنی من حرفی ندارم در این زمینه ولی اگه منظورت سوپرمن پرایمه باید بگم یکی از دلایل برتری سوپرمن پرایم به سوپرمن همین دیوانگیش هست و اون از تمام قدرتش استفاده میکنه چجوری قدرت بیرونی رو دادی ثور؟
      شما با این سطح اطلاعاتت مقایسه نکنی سنگین تری بمولا‌ الان یکی داستان اصلی رو ندونه از صد جهت مختلف گیج میشه کامنت تو رو بخونه.

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        من دارم سوپرمن پرایمو میگم
        اما انصافا از شخصیت سوپرپرایم اطلاع ندارم
        چون بیشتر سایتا میگن سوپرمن پرایم دست راست پرزنسه

    2. Mhd.k کاربر می‌گوید

      rkt دانای مطلق هس
      جادوی کیهانی هم داره
      خود ادمین هم گفته سوپرمن پرایم نسبت به جادوی قوی ضعیفه
      rkt توانایی سفر در زمان و کنترل آینده و گذشته رو هم داره( با همین قدرتش چرخه رگنوراک رو متوقف کرد)
      با این قدرتها فک نکنم پرایم بتونه با rkt مقابله کنه

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        دقیقا گفته بودم که پرایم به جادو حساسه
        آخر هم موجودات جادویی دخلشو آوردن
        پیش بینی رو دیدی؟
        ایمان بیار 😀😀😊😊

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          عه😂

        2. آزوگ حرمت شکن کاربر می‌گوید

          🥉🥉🥉

        3. حسین کاربر می‌گوید

          جناب ادمین شما هیچ دلیل برای برتری رون کینگ ثور به
          سوپرمن پرایم پیدا نمیکنید، ناراحت نشید ولی شما فقط از خودتون نقطه ضعف برای پرایم درست میکنید تا بگید ضعفیه، خیلی ها چون فکر میکنن سوپرمن پرایم به جادو حساسه به رون کینگ ثور رأی میدن، در حالی که این کاملاً اشتباهه و سوپرمن پرایم به هیچ وجه به جادو ضعف نداره، فرقی نداره این جادو ها عظیم باشه یا نباشه، بعضی از این دوستان که به رون کینگ ثور رأی میدن حتا نمیدونن که سوپرمن پرایم میتونه در زمان سفر کنه و از گذشته و آینده آگاهی داره درست مثل رون کینگ ثور، وقتی این ها حتا با قدرت های سوپرمن پرایم آشنایی ندارند، چرا الکی میگن رون کینگ ثور واقعاً من این رو درک نمیکنم، جناب ادمین دلایلی که شما برای رون کینگ ثور آوردید کسی قبول نمیکنه چون پرایم هیچ کدوم از اون نقطه ضعف ها رو نداره، مثل اینکه داریم در مورد یکی از قدرتمند ترین نسخه های سوپرمن و کسی که دست راست پرزنس هستش حرف میزنیم ها واقعاً اینقدر دست کم نگیریدش(به امید دیدار).

  19. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مارول علیه دیسی
    سوامپ ثینگ و دوستانش علیه گروت و من ثینگ :۱٫۰ دیسی
    کوییک سیلور و دونده و ماکاری علیه بری الن و بلک ریسر و سوپرمن :۲٫۰ دیسی
    واندروومن علیه ثور:۲٫۱ این سری مارول
    سنتری و کپ مارول علیه سوپرمن و شزم:۳٫۱ دیسی
    اکوامن علیه نیمور:۴٫۱ دیسی
    کپ امریکا علیه نایت وینگ :۵٫۲ این سری مارول
    ولورین علیه تیمبر ولف:۵٫۳ این سری مارول برد
    مرداهنی علیه بتمن:برابر ولی تو زره بتمن ۶٫۳ دیسی
    جین گری علیه ریون اگه جین گریو با فونیکس حساب کنیم پس ریون هم دارک ریون:۷٫۳ دیسی
    هنک پیم با اتم:این سری مارول ۷٫۴ دیسی
    دکتر منهتن علیه مردان ایکس و مردعنکبوتی :۸٫۴ دیسی
    ددپول علیه دث استروک:۹٫۴ دیسی
    رابین علیه مایلز مورالز:مایلز برد ۹٫۵ این سری مارول
    بتگرل و بت وومن علیه گوین و اسپایدروومن :۱۰٫۵ دیسی
    دکتر فیت علیه دکتراسترنج:۱۱٫۵ دیسی
    زاتانا علیه اسکارلت ویچ:مارول برد ۱۱٫۶
    کنستانتین علیه لوکی:۱۲٫۶ دیسی
    دکتر پولاریس علیه مگنتو :مگنتو۱۲٫۷ مارول
    مارشن منهانتر و پروفسور ایکس :برابر ۱۳٫۸
    هاکای و گرین ارو:برابر ۱۴٫۹
    بلک پنتر و واکاندا علیه پانتا شاید پانتا را نشناسید اما از ولورین قویتره و تقلید از ولورینه:۱۵٫۹
    لوبو علیه ولورین:برابر چون دوبار جنگیدن هرکدوم یکبار۱۶٫۱۰ برابر
    کیبل علیه ددشات:۱۷٫۱۰ دیسی
    بلک ویدو علیه بلک کنری :۱۸٫۱۰
    جوکر علیه گرین گابلین :برابر۱۹٫۱۱
    پانیشر علیه ردهود:این سری مارول ۱۹٫۱۲
    میکاییل و لوسیفر علیه فالکرام :برابر ۲۰٫۱۳
    اماندیل و یوریل علیه بیاندر:برابر ۲۱٫۱۴
    محافظان علیه واچرها:دیسی ۲۲٫۱۴
    فایر استورم علیه روح سوار :مارول ۲۲٫۱۵
    یمیر علیه فراست کینگ:دیسی ۲۳٫۱۵
    ایس من علیه کپ کلد و مستر فریز و کیلر فراست:مارول۲۳٫۱۶
    دادگاه زندگی علیه اسپکتر:برابر ۲۴٫۱۷
    رادیانت علیه ابدیت:رادیانت۲۵٫۱۷
    مرگ علیه مرگ:مارول ۲۵٫۱۸
    مفیستو علیه ترایگان:مفیستو ۲۵٫۱۹
    سایبورگ و بلوبیتل علیه یک سلستیال و وارماشین :۲۶٫۱۹ دیسی چون سایبورگ دیسیزد معادله زندگی گرفت
    فالکون علیه هاکمن:۲۶٫۱۹ دیسی
    ایمپریکس علیه گالاکتوس :مارول ۲۶٫۲۰
    هالک علیه دومزدی :دیسی ۲۷٫۲۰
    بلک ادام علیه استورم :برابر ۲۸٫۲۱
    دکتر سیوانا علیه دکتر اختاپوس:دیسی ۲۹٫۲۱
    دارکساید کلون با دستکش مرگ دیسی علیه تانوس با دستکش ابدیت:دیسی ۳۰٫۲۱
    پارادیمون علیه سیمیبوت :دیسی ۳۱٫۲۱
    نال علیه مستر مایند:مارول ۳۱٫۲۲
    ارس علیه ارس :دیسی ۳۲٫۲۲
    زیوس علیه زیوس :دیسی۳۳٫۲۲
    گور سلاخ علیه کنستانتین:مارول ۳۳٫۲۳

    1. st کاربر می‌گوید

      لوسیفر و میکاییل فکر کنم فالکرام رو بزنن
      کیبل هم ددشات رو فکر کنم بزنه نیمور هم اکوامن رو به خاطر بی رحمی می‌تونه بزنه دکتر منهتن هم فکر کنم باید با چهار شگفت انگیز مقایسه بشه که به نظرم ۵۰ ۵۰ میشه شایدم ممتهن ببره سنتری هم با بلو مارول فک کنم با سوپرمن و شزم برابر باشد بنظرم لوکی کنستانتین رو میزنم و گور از کنستانتین شکست میخوره
      ۳۵ به ۲۷ به نفع دی سی

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بله میدونم هرچقدر آکوامن مهربان و فروتنه نیمور مستبد و بیرحمه اما اینجا بحث قدرته نه بحث برد به نظر بنده آکوامن از نیمور قویتره و آتلانتیس مارول نیز از دیسی قویتره

        1. علی کاربر می‌گوید

          #دکترمنهتن
          اشتباه میکنی آتلانتیس دی سی از مال مارول قویتره.

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            داداش من دیسی فنم ولی اشتباه میکنی شاهکارای نیمور شاخ تره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سیسکورامون #
      با بعضی حرفاتون مخالفم اولا ببینید مرگ با مرگ برابره و نکته بعدی اینه که زئوس دیسی با اختلاف کم از زئوس مارول ضعیفتره بلک آدام با سوپرمن برابره و راحت استورم رو میزنه بعد شما آنتی مانیتور کبیر که یا موج انرژی میتونه پنج تا یونیورسو خراب کنه یا حتی خیلییی بیشتر رو با گالاکتوس مقایسه نکردین که در اون صورت برد حتمی با آنتی مانیتوره به نظر بنده حقیر اینکه گور رو با کنستانتین مقابسه میکنین خیلی اشتباهه ،چرا ؟؟ چون گور قصاب خدایانه و همه از قدرتش وحشت دارن

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        خب من شبیهشو مقایسه کردم بخاطر اینکه ایمپریکس قشنگ کپی گالاکتوسه
        اون اخری را هم همونجوری زدم

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نتیجه تصحیح شد
      ۳۴٫۲۸ به نفع دیسی

  20. حلما کاربر می‌گوید

    میخوام برم اون سنتری خر کنم

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      وات

دیدگاه ها غیر فعال است.