۵ دلیل برای اینکه شزم میتونه ثور رو شکست بده (و پنج دلیل برای اینکه نمیتونه)

شزم دی سی و ثور مارول شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند. هر دو قدرت های تقریبا یکسان دارند، هر دو متحدینی قدرتمند دارند و به نوعی در خلق هر دوی آنها از سوپرمن الگو برداری شده است. شزم قدرت های خدایان را دارد و ثور نیز یک خدای اساطیری است. تعیین این که کدام یک از این دو در نبردی تمام عیار به پیروزی می رسد، انتخاب بسیار سختی است. با توجه به این، به بررسی دلایلی که شزم می تواند ثور را شکست دهد و دلایلی که نمی تواند می پردازیم، با ما همراه باشید.


می تواند: قدرت های به مراتب بیشتر

شزم شخصیتی جادویی است که به هیچ سلاحی متکی نیست. تنها کاری که بیلی بتسون باید بکند این است که کلمه شزم را به زبان بیاورد و قدرت شش خدای باستانی را بدست بیاورد. این خدایان شامل سلیمان حکیم، هرکول خدای قدرت در یونان، اطلس کسی که به جنگ با خدایان پرداخت و محکوم به حمل کره زمین شد، زئوس پادشاه ایزدان در اساطیر یونان باستان، آشیل جنگجوی شکست ناپذیر و مرکوری که به عقیده رومیان دو پای پرنده دارد می شوند. مجموع قدرت های بی پایان جادویی شزم و قدرت های دیگر نظیر پرواز، آسیب ناپذیری و سرعت بالا، او را به یک رقیب قدرتمند برای ثور تبدیل می کند. تنها نقطه ضعف شزم، هویت انسانی نوجوانش است.


نمی تواند: بیلی بتسون بچه است

اگر فیلم شزم را دیده باشید بهتر این موضوع را درک خواهید کرد. بیلی بتسون یک نوجوان ۱۳ ساله است که به قدرت های خدایان باستانی دست پیدا کرده است. با توجه به اینکه او از علم و حکمت سلیمان برخوردار است، اما به دلیل سن کمش، مطمعناً نمی تواند از همه توانایی های خود به درستی استفاده کند. جدا از موارد بالا، شزم یک بچه است و به هیچ وجه نمی تواند همچون ثور، دست به قتل و کشت و کشتار بزند و این یکی از نقطه ضعف های اساسی او در برابر ثور می باشد.


می تواند: قدرت صاعقه

بجز سرعت و دوام بلای شزم، قدرت و منبع اصلی توانایی های او قدرت ایجاد رعد و برق است. این توانایی صاعقه که از سوی جادوگر شزم به بیلی بتسون اهدا شد، می تواند سوپرمن را نیز از بین ببرد. این توانایی را دست کم نگیرید، چه در کمیک و چه در سینما، صاعقه وحشتناک شزم می تواند هم سوپرمن و هم ثور را بکشتن دهد.


نمی تواند: ثور خدای صاعقه است

ثور خدای صاعقه در اساطیر و دنیای کمیک است و توانایی بیشتری نسبت به شزم در کنترل و حمله با رعد دارد. این توانایی به کمک میولنیر نیز ارتقا پیدا می کند و به کمک این سلاح ثور می تواند قدرتمندترین شخصیت های کیهان را از پا دربیاورد. هنوز معلوم نیست که صاعقه ثور همانند صاعقه ای که شزم تولید می کند جادویی باشد، با این حال میولنیر یک سلاح جادویی است و می توان رعد ثور را نیز جادویی در نظر گرفت.


می تواند: قدرت های خدایان

همانطور که در بالا گفته شد، شزم قدرت نه یک خدا، بلکه شش خدا را دارد و می تواند این قدرت های خود را نیز با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. این خدایان دارای قدرت های معنوی و جسمانی بسیاری بوده و از همتایان مارولی خود، به مراتب قدرتمندتر هستند. آنها از قوانین جهان مادی پیروی نمی کنند زیرا علاقه ای نیز به این جهان و ارتباط با انسان ها ندارند.


نمی تواند: ثور هم خداست

ثور نتنها ایزد آذرخش است، بلکه فرزند اودین، خدای خدایان آسگاردی نیز هست. ثور خودش منبع انرژی بی پایانی است و در مواقعی نیز از کمک خدایان قبل از خود مانند اودین برخوردار است. درست است که شزم از توانایی های خدایان برخوردار است، اما او تنها یک بچه است و فقط از قدرت های این خدایان استفاده می کند. وقتی یک موجود فانی قدرت های خدایان را بدست می آورد، حتما به این معنی نیست که به یک خدا تبدیل شده است.


می تواند: خانواده شزم

اگر یک مبارزه عادلانه بین این دو ابرقهرمان صورت بگیرد، تنها یار و یاور ثور سلاح محبوبش میلنیر است و تمام. اما شزم به لطف توانایی های جادوییش میتواند خانواده شزم یعنی همون شزم فمیلی که متشکل از پنج فرد است را احضار کند. با این کار و تقسیم نیروی شزم بین این افراد، نبرد ۶ به یک خواهد شد. اگه ثور ارتش آسگارد و انتقام جویان رو با خودش به میدان نبرد بیاورد، بیلی بتسون هم آنقدر ساده نیست که بدون لیگ عدالت وارد این نبرد سهمگین بشود.


نمی تواند: تجربه بیشتر ثور

ثور قویترین انتامجو و یکی از قویترین خدایان آسگارد است. در کمیک های متفاوتی او از هزار تا میلیون ها سال عمر کرده است و با شخصیت های قدرتمند کیهانی جنگیده و تعداد بسیاری از آنها را هم شکست داده است. یک خدای چند هزار ساله مسلما از هوش و دانش، توانایی و مهارت مبارزه و قدرتی بیشتر از یک نوجوان ۱۳ ساله برخوردار است.


می تواند : ثور خیلی به میولنیر اعتماد میکنه

بدون میولنیر شانس پیروزی شزم در برابر ثور بسیار بالاست، به این دلیل که بیشتر توانایی های جادویی و شانس های پیروزی ثور، از این سلاح جادویی سرچشمه میگیرد و بدون میولنیر، ثور تا حدودی دچار ضعف میشود و شزم شانس پیروزی بیشتری رو در نبرد با ثور بدست خواهد آورد. البته حذف کردن میولنیر از نبرد کار بسیار سختی است، اما این نکته رو نباید فراموش کنید که بیلی بتسون یک نوجوان خوش قلب و مهربان است و با این ویژگی ها، این احتمال وجود دارد که او بتواند پتک جادویی ثور را بلند کرده و از آن بر علیه خود ثور استفاده کند.


نمی تواند: این دو قبلا جنگیده‌اند و ثور برنده شده است

ثور و شزم یکبار در کراس اوور مارول و دی سی در سال در سال ۱۹۹۶، در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و ثور برنده مبارزه شد. ثور این نبرد را زمانی تمام کرد که شزم مجبور شد به همزاد خود بیلی بتسون تبدیل شود. بیلی سعی کرد یکبار دیگر تبدیل به کاپیتان مارول شود اما ثور با استفاده از میولنیر جلوی آذرخشی را که می‌توانست او را به کاپیتان مارول تبدیل کند گرفت؛ درنتیجه ضربه ای از سوی ثور بیلی از حال رفت و ثور پیروز این نبرد شد.

منبع: CBR

421 Comments
  1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    وای اشک تو چشام جمع شده بعد از هزاران سال تلاش و انتطار بلاخره میتونم از این جمله استفاده کنم ………………هووووووووووووووووررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کاااااااااااامنت اول
    اصلا باورم نمیشه کامت اول شدم

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      انقدر کامنت اول شاد کنندست🤔
      از نظر من اصلا مهم نیست که کامنتم چندومه

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        قصد مسخره کردن ندارم
        یه وقت بهت بر نخوره

      2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        👍👌

  2. میلاد کاربر می‌گوید

    درمورد آخری باید بگم تور شانسی پیروز شد و نویسنده همون کمیک گفته بود که این دو برابرند و نظر من هم همینه

    هرچند سی بی آر با تور یک زره لجه اما بیشتره این موارد زکر شده را قبول دارم

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سی بی ار با ثور یکم لجه؟؟؟اومده میگه ثور از آکوامن شکست میخوره😐فک کنم خیلی بیشتر از یکم با ثور لج دارن.

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        خب اون مال دنیای سینما بود
        دنیای سینما کجا و کمیک کجا

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          بی خیال در دنیای سینمایی هم ثور اینفیتی وار و همچنین ثور رگناروک،آکوامن رو ب راحتی نابود میکنن

  3. Mohamad کاربر می‌گوید

    مقاله خوبس بود ممنون.مرسی ادمین.با ی سری دلایل موافق نبودم.به هرحال ممنونم

  4. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    😐😐

  5. کیوان کاربر می‌گوید

    کیه که شک داره شزم ثور رو میزنه؟ باو سوپرمن ثور رو زده بیهوش کرده دیگه شزم که کارشو تموم میکنه

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      ناموساً فکر نمیکنی کع شزم ۱ درصدم از سوپرمن قویتر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        من شخصا معتقدم شانس سوپرمن ۶۰٪و شزم ۴۰٪ ولی خب شزم هم شانس هایی داره و یک بار شزم با سوپرمن برابری می کنه و یک بار هم شکستش می ده ،البته سوپرمن هم دو بار شزم رو زده

      2. کیوان کاربر می‌گوید

        متوجه منظورت نشدم؟ الان طرفدار شزمی یا سوپرمن؟ من که خودم سوپرمن رو یکم قویتر میدونم ولی شزم رو دست کم نگیرین اونهم کلی قدرت داره که با اونا راحت ثور رو میزنه، هالا انقدر هم راحت نه ولی میزنه😇

    2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      با سلام
      به ثور و شزم کاری ندارم
      ولی شزم از سوپرمن قویتر باشه من نظرمو در مورد سوپرمن شزم گفتم از فاکتورهای مهم تر مقایسه کردم
      قبلا گفتم بازم میگم سوپرمن در کمیک های جدید شزمی که می خندد و سوپرگرلی که می خندد رو شکست داده و اینا از شزم و سوپرگرل اصلی قویتر هستن بعد دیگه چه برسه به این که شزم به تنهایی سوپرمنو بزنه می تونم دلایلی بیارم که ثابت کنم خانواده ی شزم که هیچ‌ شزم با کمک لیگ عدالت هم حریف سوپرمن نمی شه

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        محمد رضا
        تو همون کمیک بتمن و سوپرمن قسمت دومش شزم بتمن وسوپرمن رو میزنه
        از طرفی اونجایی که می گی سوپرمن ،شزم و سوپر گرل رو باهم زده باید بگم اونجا سوپرمن جا خالی داد و رعد های شزم با لیزر سوپرکرل برخورد کرد و بوووم…و بعدشم سوپرمن رفت سراغ بتمن برای… اما به طور مسطقیم با این دو به طور هم زمان دعوا نکرده

        دیگه تمام خوانواده شزم و یا لیگ عدالت میتونن سوپرمن رو بزنن که البته سوپرمن دو بار لیگ زده ولی یکم جا درنگ داره و خب به احتمال زیاد دیگه نمی تونه بکنه این کارو

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          اون ۶ مرموز از نسخه عادی خودشون قوی تر نیستن

    3. عرشیا کاربر می‌گوید

      ?ARE YOU OK
      ثور خیلی قوی تره.
      شزم(اسمش قبلا کاپیتان مارول بوده) یک شزم بگه یک ساعقه نهایتا بزنه و بعد بچه بشه و بعد کی گفته ثور بدون میولینر ضعیف میشه!
      بدون میولینر و حتی بدون استورم بریکر قوی تر از شزمه.لطفا دقت کنید تازه من نسخه ی رون کینگ ثور نمی گم😒داداش من ثور یک خداست و قدرت بدنیش خیلی بالاست.

      1. حق گو کاربر می‌گوید

        داداش شزم قدرت بدنیش قد هرکول دی سی هستش تازه عصبانی بشه حتی از اونم فراتر میره

        1. حق گو کاربر می‌گوید

          پس قدرت بدنیش از یه خدا هم بیشتره

        2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

          اول که تور قدرت بدنیش با سوپرمن یکیه و حتی به مراتب بیشتر از سوپرمن هست قدرت بدنی تور خوب تو داری تور که عصبانی نیست رو با شرمی که قدرت و عصبانیتش به آخر رسیده مقایسه می‌کنی خوب معلومه تور هم به آخر قدرت و عصبانیتش برسه می‌تونه کهکشان رو نابود کنه شزم از لحاظ قدرت بدنی رو به روی تور هیچه پس خواهشاً پای قدرت بدنی رو وسط نکشید که تور قدرت بدنیش به مراتب از سوپرمن هم بیشتره چه برسه به شزم درضمن قدرت هاشون هم مساوی هست تور برنده خیلی واضح. این مبارزه هست و با اقتدار شزم رو شکست میده

    4. M.Sepehr کاربر می‌گوید

      خیلی ببخشید ها همه ی مدارم بر علیه شزن هست و همشون نشون می دهند که ثور قوی تر ، بهتر و قدرتمند تر هستش

  6. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    خلاصه بگم که ثور با اختلاف قدرتمندتر از شزم است و شکی نیست . هرچند که در نهایت در کمیک نظر نویسنده تایین کنندست . در مورد این مقاله هم که باید بگم قبلا در سایت ویجیاتو این مقاله را دیدم و نظر و دلایلم را هم گفتم . دیگه اینجا تکرار نمیکنم . هر شخصی خواست میتونه بره و در همان سایت ویجیاتو ببیند .
    شاد و پیروز باشید . 👋👋

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      منم خلاصه جوابتونو میدم:شزم وتور در حالت عادی باهم برابرند

      1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        معلومه از شزم خوست میاد و یک جورایی از تور متنفر های و فن بوی شزم هستی و طرفدارش اما تور از شزم قوی تره هم از لحاظ قدرت بدنی و هم از لحاظ قدرت های اعتا شده بهشون و این حرف ها رو من نمی‌زنم این حرف هارو سایت های خارجی و حاصل دوسال پیگیری من راجع تور هست .

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          جون یه ثور فن جدید😍

          1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            خوب چی کار کنم آره فن ثورم جون خیلی خشکلی 😍😍😍😍

            1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

              ❤❤

  7. Mhdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود عالی بود از اینجور مقاله ها حتما بیشتر بزارید‌ . ببخشید اقای ادمین من یه سوال از خود شما داشتم‌ ثور قویتره یا سوپرمن، میشه جوابشو سریع تر بگین می خواستم جواب این سوال بزرگ و بدونم از خود شما.

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بابا ثور مار میدگارد رو شکست داده ، لوکی در کمیک که کلا خیلی قویه رو شکست داده، هلا رو شکست داده، در ضمن شزم اصلا نمیدونه از قدرت هاشو چجوری استفاده کنه ولی ثور که در کل در رتبه ی جدایی قرار داره

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      خب شزم هم بلک آدام و ۷ گناه کبیره رو شکست داده
      بعدا شاید مفصل راجب موفقیت های شزم بگم

  9. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود و منم تعیید میکنم چون تنها نقطه اسیب ناپذیر شزم نوجوانی و قلب پاکشه که نمیزاره کسیو بکشه من با این مقاله موافق نیستم اخه چرا همه سایتا میگم شزم به شاید بتونه چکش ثورو بلند کنه وقت کسایی سابقه جنگی زیاد و همین طور قلب مهربانی داشته باشن میتونند پتکو بردارن ثور برای این قلبش پاکه چون بچش تازه به جنگ جویی سابقه نبرد زیاد داشته باشه واندروومن هم اینارو داشت که توانست پتکو برداره بنظرم این مورد برداشتن پتک توست شزمو حذف کنید چون بی معنیه

  10. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    ادمین جان کجا ثور خیلی به میولنیر اعتماد داره؟ به قول اودین ثور خدای چکشه یا آدرخش توی رگناروگ دیدم که تور چقدر بدون پتکش چقدر قویه
    گفتید شزم قدرت آدرخش داره خب خودتون اشاره کردید تور خدای آدرخشه این یعنی آذرخش بهش بخوره چیزیش نمیشه در ضمن میتونه آدرخش های شزم رو منحرف کنه
    خب ثور هم میتونه از خانواده اش کمک بگیره اگه اونا خانواده شزم هستند تور هم پدرشو داره ادین خدای خدایان
    ادمین بی زحمت یک مقاله بنویس درباره اینکه ثور توی نبرد باشزم برنده است یاشزم؟

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      محمد اسپاید
      دید شما یک زره یک ترفست

  11. Mhdi کاربر می‌گوید

    ببخشید اقای ادمین جواب سوالمو ندادین سوپرمن قویتره یا ثور ؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ۵۵ به ۴۵ به نفع سوپرمن، البته تعیین کننده نویسنده هستش نه من و شما.

      1. Mahdi کاربر می‌گوید

        ممنون ادمین جان

    2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

      ثور قدرت بدنیش بیشتره.

  12. . Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    شخصا ثور رو قدرتمند تر میدونم اون صاعقه ی نیرومند تری رو داره و خدای آذرخش هاست و قطعا صاعقه ی شزم نمیتونه اونو از پا در بیاره اون فیولوژی خدایان آزگارد رو داره در ضمن در مقاله اشاره شد که تمام خدایان المپنشین دیسی قدرتمند تر از همتای مارولی خودشون هستن که این اشتباهه لازم به ذکر که فقط چند خدا مثل هرکول و آرس قدرتمند تر از همتایان خودشونن
    همین طور اگه به کمیک جنگ قلمرو ها توجه بشه که خیلی وقت نیست منتشر شده دیدم ثور تونست کلی شرور رو با هم شکست بده من جمله دختر سارتور، لافی شاه یوتون هایم، ملکیث و چنتای دیگه که اونجا خیلی قوی شده بود
    شخصا این نبر رو ۷۰ به ۳۰ به نفع ثور میدونم تازه به گفته یکی از دانایان مارول ( اودین) قدرت الان ثور هنوز کامل نشده و خیلی کم از قدرتش استفاده میکنه
    من ثور از آکوامن و شزم قدرتمند تر میدونم و با اختلاف کم از واندروومن قدرتمند تر و با سوپرمن و منهاتر برابر
    به امید بهترین ها برای سایت خوب ایرونی سنتر برای این مقاله های خوب

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      کاربر امیر یه چند تا نکته رو تذکر بدم:هرکول مارول:از انفجار های قوی نوا ذره ای آسیب ندید.جذیره منهتن رو کشید.یه چند جاهم خواندم چند تا از نویسنده های مارول و دی سی گفتن که هرکول می‌تونه ثور و سوپرمن رو همزمان شکست بده.
      با کمال احترام فک کنم کمیک جنگ قلمرو هارو نخوندی.دختر سارتور رو کپ مارول،لافی رو لوکی،و ملکیث رو ثور کشت.البته فراموش نشه که ثور با یه پتک معمولی(که در حین جنگ شکست)کوهی از جسد های غول های یخی درست کرد.
      راجب کامنت دومت هم فک کنم دارکساید اصلی با اختلاف از اولین قوی تره.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هرکول مارول به هیچ وجه توان شکست سوپرمنو نداره و هرکول دیسی از مارول قویتره قدرت فیزیکی سوپرمن از هرکول بالاتره شک نکنید

        1. King thor کاربر می‌گوید

          هرکول مارول اماتسو میکابوشی رو شکست داده عزیزم و همچنین مایسترو و خود هالک هم شکست داده و آسمانها رو بلند کرده

      2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        اول که تور خودش به تنهایی می‌تونه هرکول رو خیلی راحت شکست بده دوم اینکه قدرت بدنی تور از هرکول بیشتره و مساوی یا به مراتب بیشتر از سوپرمن هست یعنی قدرت بدنیش هم از هرکول بیشتره هم از سوپرمن درضمن هرکول وقتی توان جنگ با تور و سوپرمن رو ندارن چطور میخواد هر دوشون رو هم زمان شکست بده

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      کاربر امیر یه چند تا نکته رو تذکر بدم:هرکول مارول:از انفجار های قوی نوا ذره ای آسیب ندید.جذیره منهتن رو کشید.یه چند جاهم خواندم چند تا از نویسنده های مارول و دی سی گفتن که هرکول می‌تونه ثور و سوپرمن رو همزمان شکست بده.
      با کمال احترام فک کنم کمیک جنگ قلمرو هارو نخوندی.دختر سارتور رو کپ مارول،لافی رو لوکی،و ملکیث رو ثور کشت.البته فراموش نشه که ثور با یه پتک معمولی(که در حین جنگ شکست)کوهی از جسد های غول های یخی درست کرد.
      راجب کامنت دومت هم فک کنم دارکساید اصلی با اختلاف از اودین قوی تره.

  13. . Amir کاربر می‌گوید

    ادمین یه سوال من چندین دیدم اودین قدرت های دیگر موجودات رو ازشون میگیره آیا میتونه قدرت های شزم رو هم بگیره
    البته اگه اودین وارد نبرد بشه نبر یک طرفه خواهد شد لیگ به سختی میتونه کلون دارک ساید رو شکست بده ولی اودین قدرتش خیلی کمتر از دارک ساید اصلی نیست حتی یکبار که در اوج بود با قسمتی از بینهایت وارد نبرد شد که خدایی کم کاری نیست

  14. Batman کاربر می‌گوید

    سلام از نظر من ثور خیلی قوی تره چون شزم فقط زور بازو و سرعتش کمی از ثور بیشتره!!! شزم تمام قدرت خدایان را نداره و فقط بخشی از آن‌ها را دارد !!! خیلی خیلی بعید است که شزم لایق میولنیر باشه!!! چون کسی که خوش قلب باشد دلیل نمیشه که بتونه میولنیر رو بلند کنه!!! بقیه دلایل را هم خود مقاله گفته بود!!! من فقط دلایلی که نسبت به پیروزی شزم گفته بود رو نقض کردم!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن دو سوال
      ۱_بر چه اساسی میگی شزم قدرت کامل اون ۶ خدا رو نداره؟

      ۲_کار کرد طلسم لیاقت روی پتک تور چیه و چه جوری انتخاب میکنه؟

      لطفا اگه دیدی جواب بدین🌹

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        #میلاد
        میدونم سوال رو از من نپرسیدی ولی چون مطالبی رو میدونستم گفتم بگم در مورد طلسم لیاقت که میولنیر برای لیاقت اولویت بندی دارد و نفر اول شخص اودین هست و نفر دوم ثور، این به این معناست در یک مبارزه فقط شخص اودین میتونه پتک ثور رو ازش بگیره و حتی اگه شزم لایق باشه و اون رو بلند کنه پتک ثور با یک اشاره ثور به دست اون برمیگرده و این در واقع دلیل بر این هست که پتک ثور رو نمیشه ازش گرفت و از مبارزه حذفش کرد پتک ثور مثل یک عضو بدن هست برای ثور!. اما در مورد سوال اول که من خودم نظر شخصیم رو قبلا به شما در مقاله دیگه ای گفتم که چرا نمیتونه. امیدوارم از دخالتم ناراحت نشید مطالبی رو میدونستم گفتم شاید گفتنشون خوب باشه. با سپاس

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          نه از دخالت تون نارحت نشدم ، هرکس دیگه ای هم بود ناراحت نمی شدم ؛ممنون از پاسخ گویی راستش سوال دومی یرای خودم هم سوال بود ،درسته پتک تور سطح بندی داره ولی فکر نکنم اگه بیلی اونو بلند کنه تور به همین راحتی ها اون رو پس بگیره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # میلاد
            شما خیلی خیلی و بینهایت خیلی شزم رو بزرگش کردید . بیلی یه بچست . همین . ! میدونی این یعنی چی ؟!؟! بیخیال .
            باید بگم که ثور استاد استفاده از انواع سلاح ها است . در ازگارد ، ثور در استفاده از انواع سلاح ها ( به جز تیر و کمان ! ) به مدرک و سطح قهرمان و در استفاده از چکش و پتک و تبر به مدرک و سطح خدایی ( نام آخرین سطح شناخته شده ) رسیده است . تازه در ازگارد که بالاترین و سخت گیرانه ترین مهارت ها وجود دارد . !! در ضمن ثور در استفاده از انواع فنون جنگی و مبارزه شناخته شده در ۹ قلمرو هم به مدرک و سطح قهرمانی و در بعضی موارد خدایی رسیده است . !! حتی فرماندگان ارتش ازگارد هم معمولا به مدرک و سطح استادی رسیده اند . این نشان دهنده سخت گیرانه بودن قوانین جنگی ازگارد است . ثور حداقل صد ها سال آموزش دیده است که از انواع سلاح ها و انواع فنون جنگ و مبارزه استفاده کند . حالا بیلی که یه بچه ای بیش نیست حتی و حتی و حتی بر فرض محال که لایق باشه ( که نیست ) دقیقا میخواد با پتک ثور چکار کند ؟!؟!؟!؟!؟ دی سی فن بودن شما مشخصه و قابل کتمان نیست .
            در مورد سرعت شزم هم باید بگم که به این موضوع شخصا بار ها اشاره کرده ام که ثور میتواند اشیا سریعتر از نور را ببیند و نسبت به آنها واکنش نشان بدهد و این اتفاق چندین و چند بار رخ داده است . پس سرعت شزم آنچنان کارامد نیست . بحث درست کردن متحد هم که به کنار کلا . چون این دیگه مبارزه رو در رو و به اصطلاح یک به یک نیست و در این صورت باید تمامی متحدان ثور هم در نظر گرفته بشودند .
            در بحث اینکه میگید شزم قدرت رعد زئوس رو داره هم باید بگم که نه نداره . ! هرگز نداشته ، ندارد و احتمالا در آینده هم نخواهد داشت . تازه در کمیک های مارول ثور به مدت ۹ ماه با زئوس جنگیده است و حتی اگر اشتباه نکنم این جنگ منجر به زخمی شدن زئوس هم شده است . ! حالا به نظر شخصی من یه بچه مدرسه ای که عمرا بتونه به قدرت های زئوس و الباقی خدایانی که گفته میشه قدرتشون رو داره برسه .
            تمام .

            1. میلاد کاربر می‌گوید

              من شزم رو زیادی گندش نمی کنم ، این شمایید که اون رو دست کم میگیرید
              خب ببینید شما هم مارول فن بودنت کاملا معلومه(بیا از این که کی طرف کیه بگذریم چون ربطی به ماجرا نداره)
              بله قطعا تور از لحاظ محارت و تجربه از شزم برتره،در مورد واکنش به سرعت نور ،تور باید بگم خودم این مضوع رو از قبل می دونستم و برای همین سرعت مرکوری رو در هیچ یک از کامنت هام به عنوان برتری شزم نسبت به ثور ندونستم،درمورده مبارزه خوانواده شزم با دوستان تور خب حرفتون کاملا درست هست و ربطی به مبارزه این دو نداره

              من قبل از این که بخام دفاعیاتم رو راجب شزم بگم،دو نکته رو بهتره که بدونید:

              نکته اول راجب ترجمه کمات انگلیسی هست،به عنوان مثالGod of love که لقب واندروومن هست به صورت زیر ترجمه میشه:
              الاهِ ی عشق نه خدای عشق،ببینید منظور از انگلیسی ها در اینجا از کلمه God خدا نیست بلکه الاهِ می باشد

              نکته دوم این که هرکسی که لقب الاهِ را بگیرد دلیل بر نیرومند بودنش هست اما دلیل بر نیرومند ترین بودن نیست

              و اما دفاعیات من راجب شزم ، با رعدش شروع می کنم:
              قبل از این که به دنبال شزم بریم،اول باید بدونیم که رعد زعوس چه مقدار قدرت مند هست، خیلی از ما ها شنیدیم که رعد زعوس میتونه نظم هستی رو بهم بزنه اما بیشتر ما منظور این جمله رو نمی دونیم،ببینید زئوس شخصیتی هست که گفته می شه با قدرت رعد خود انسان های اولیه و دایناسور ها رو خلق کرده همچنین او خالق آمازون ها هم هست(اشاره به رعد زندگی بخش زئوس)و بعد ها هم عاشق ملکه آمازون ها(یکی از مخلوقات خودش)می شه و به آمازون ها در مبارزه با انسان ها برای کسب آزادی کمک میکنه،اون به کمک رعدش جزیره ای رو می سازه تا آمازون ها به توانند به دور از انسان ها در آن زندگی کنند ،همچنین او به کمک رعدش این جزیره طلسم میکنه به طوری که این جزیره از دید همگان پنهان می شه و هرکسی هم که جزیره را ترک کنه محل جزیره را از یاد می بره(اشاره به قدرت جادویی رعد زئوس)و خب رعد های زعوس به امسال سوپرمن و دارک ساید هم آسیب نسبی می زند
              و اما شباهت ها و تفاوت های رعد شزم با زعوس
              خب رعد شزم هم به امسال سوپرمن آسیب نسبی میزنه،درمورد قدرت جادویی رعد زعوس باید بگم شزم به طور کامل این قدرت رو داراست،تا به حال از خودتون پرسیدید که چرا وقتی بیلی کلمه شزم رو میگه ،برای تبدیل با یک ساعقه برخورد میکنه؟در واقع اون ساعقه قسمتی از رعد زعوس هست که جادویه شزم رو به همراه داره ،از طرفی شزم به کمک همین رعد هاش می تونه دروازه هایی به قلمرو های زیر دستش باز کنه(ما شاهد این کار در فیلم شزم بودیم)از طرفی رعد شزم خاصیت درمانی فوق‌العاده ای داره،در کمیک دارکساید وار،دختر دارک ساید از پشت به شزم خنجری میزنه اما شزم بعد از مدتی دوباره خودش رو ترمیم میکنه و حالش خوب میشه،حتی اون میتونه به رعد هاش شکل بده و جای گزینه اندام از دست رفته خودش بکنه(ما شاهد این اتفاق در انیمیشن دوم لیگ عدالت تاریک بودیم،به پای شزم توجه کنید)

              سرعت مرکوری:شزم می تواند با سرعت سریع تر از نور حرکت کند ،به طوری که چشم انسان توان تشخیص اون رو ندارد،جالب است بدا نید که شزم همواره محدودیت هایی برای سرعتش وضع میکند تا باعث اشتباه نا خواسته نشود(سرعت کمتر از ۱۰ ماخ)او حتی به یک فردی که درحال جمع آوری نیرو های جادویی مثبت بود ، برای یافتن مرکوری کمک کرد و در اون جا یک قلمرو دیگه به هزار قلمرو خودش اضافه کرد،(منبع همشون زومجی)مرکوری به او قابلیت تله پرت هم میدهد که ما در فیلم شزم شاهدش بودیم

              زور هرکول:اگر به کمیکی که سوپرمن در اون کتاب بی نهایت رو بلند کرده توجه کرده باشید ،حتما متوجه شدید که اول شزم اون کتاب رو بلند کرده

              شهامت آشیل:این قدرت شزم بیشتر برای انجام کار درست و سخت در مبارزات خویش استفاده می شود،همچنی این قدرت به او برای مبارزه و جنگیدن حدف و انگیزه میدهد،با جرات می توان گفت که کسی وجود ندارد که شزم از مبارزه با او بترسد حتی دارک ساید

              مقاومت اطلس:مقاومت جسمانی شزم به سوپرمن بسیار نزدیک است و با امسال سوپرمن مقایسه میشود،از طرفی شزم می تواند با کمک مقاومت اطلس به دونه آب ،غذا و حتی نفس کشیدن زنده بماند و یا مبارزه کند(منبع زومجی)البته ما میدونیم که تور هم همینطور هست و این قضیه در مبارزه تور و زعوس اثبات شده

              خرد سلیمان:این یکی از مهم ترین و پر کاربد ترین قدرت های شزم است،شزم به واسطه خرد سلیمان دارای دانش گسترده ای می باشد که هرگز تا به حال حتی با آن ها رو برو نشده،از طرفی او میتواند حرکات حریفش رو با دقتی باور نکردنی پیش بینی کند،او میتواند نفطه ضعف هارو تبدیل به مزیا کند،همچنین او میتواند به تمام زبان هایی که تا به حال انسان ها صحبت کرده اند صحبت کند حتی زبان انسان های اولیه جالب است بدونید که او حتی می توان با ببر ها هم صحبت کند،او توانایی هیپنو تیزم کردن حریفش را هم دارد اما معمولا از آن استفاده نمی کند(منبع همه زو مجی،این منبع ها مو می گم که بدونید چی زی رو از خودم در نمی یارم)

              خب حالا شزم چه مقدار از قدرت های این ۶ الاهِ رو داره و از چه قدرشون میتونه استفادو کنه؟
              ببینید این که شزم چه قدر قوی با این که چقدر میتونه از پتانسیلش استفاده کنه فرق داره ، اول باید بگم که شزم قدرت کامل اون ۶ اساطیر بالا رو داره،شزم بار ها به طور مستقیم از اون ۶ الاهِ کمک گرفته به عنوان مثال اون به طور مستقیم و به دونه واسطه با خود سلیمان در مورد فاش کردن حویتش برای لیگ عدالت در سر خودش مشورت کرد و یا در همین کراس اوور و مبارزه اش با تور اون از خود زعوس و هرکول کمک گرفت جالبه بدونید که شزم در کمیک دارکساید وار تبدیل به خدای خدایان شد، و اما راجب این که چه مقدار از توانایی هاش رو میتنه استفاده کنه باید بگم او هنوز قدرت های کشف نشده زیادی داره و هنوز به کنترل کامل قدرتش نرسیده در بالا به قدرت های او که انجام داده تا به حال اشاره کردم

              و اما چرا انقدر شزم قدرت داره؟چه احتیاجی هست که یک موجود فانی قدرت ۶ الاهِ رو داشته باشه؟چرا یک بچه این قدرت ها رو داره؟
              ببینید شزم نه تنها محافض سخره ابدیته بلکه عضوی از اون هم هست،و اصلا دلیل و جود امسال شزم هم همینه و برای همینم هست که جادو گر اعظم بلک آدام رو نکشت و به جاش ۵۰۰۰ سال اونو زندانی کرد،برای همینه که اسپکتر در مبارزه با شزم به او آسیب جدی نزد و برای همینه که زاتانا و فانتوم استرنج، زمانی که شزم توسط بتمنی که می خندد مسموم شد،خون دما ق شدن و تعا دلشان را از دست دادند((فانتوم استرنج در اون زمان میگه:احساس می کنم که تداخلی در جادو به وجود اومده))دلیل همه این ها این هست که تمام جادو های مولتی ورس از سخره ابدیت و بخشی از وجود شزم می گذرد و مرگ شزم قبل از این که قدر ت هاشو به یک نفر دیگه ببخشد=با مرگ بخشی از جادوی مولتی ورس،از طرفی شزم به بیش از هزاران قلمرو نظارت می‌کند و از آنه محافظت میکند(در فیلم شزم شاهد تعدادی از این قلمرو ها بودیم) دلیل این که بیلی انتخاب شده اینه که قلب کاملا صافی داره،ببینید بیلی رفتار بیلی بتسون تا حد زیادی با تونی استارکmcuشباهت داره،درسته که به نظر میرسه بی خیاله اما در اصل حواسش به همچی هست، به قول معروف سن فقط یک عدد،مخصوصا از زمانی که توسط اسکرکرو مسموم شده و بزرگ ترین ترسش رو دیده (مرگ نزدیکانش به خاطر کم کاری او)حواسش رو خیلی جمع تر کرده

              درزمن به احتمال ۹۰٪به بالا او لایق پتک تور هست چون قلب او از هر گونه گناهی به طور کامل پاکه و بهترین انسان روی کره زمینه و به همین الت هم هست که جادو گر او را بعد از ۵۰۰۰ سال انتخاب کرده و به هر التی اگه شزم بتواند پتک تور را از او جدا کند شانس پیروزی او از تور بیش تر می شود

              محض شفاف سازی می گم شزم جزو ۵ قهرمان محبوب من هم نیست

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # میلاد
                با بخشی از حرفاتون ابدا موافق نیستم . راجب این مورد بسیار بحث شده و من اصلا و ابدا قبول نداشته و ندارم که شزم قدرت های کامل اون ۶ خدا رو داشته باشه . همونطور که قبلا هم گفتم شزم فقط یک عصاره از قدرت اونها رو داره که تازه از همون عصاره هم نمیتونه کامل استفاده کنه . حداقل تا وقتی که یه بچه کمتر از ۱۸ ساله هست ابدا نمیتونه . شما خودت در نظر بگیر که هر کدوم از اون شش خدا حداقل هزاران سال تلاش کردند و تمرین کردند و تجربه به دست آوردن تا به این حد رسیدند و هیچ کدومشون در ۱۰ الی ۲۰ سالگی اصلا قابل قیاس با وضعیت الانشون نبود .
                اینم که میگید سن فقط یه عدده ، فقط یه شعاره . سن بسیار فراتر از یه عدده . شما به من بگو که یه بچه حتی باهوش و عاقل ۱۳ ساله عقل و خرد یه فرد دانا و با تجربه ۴۰ الی ۶۰ ساله رو داره ؟!؟! مسلما خیر . یا یه فرد بیشتر از ۶۰ الی ۷۰ سال میتونه مثل یک جوان ۲۵ الی ۳۵ ساله مبارزه کنه و قدرت و نیروی جوانی رو داره ؟!؟!؟!؟!؟ خیلی خیلی خیلی بعیده . سن فقط یه عدد نیست . بلکه این جمله فقط یه شعاره .
                بعدشم شما گفتید که به احتمال ۹۰ درصد شزم لایقه و اگه شزم لایق باشه پیروز میشه . !!! 😱😱😁😄😄😁 یعنی خیلی واضح احتمال پیروزی شزم رو بالای هشتاد درصد دونستین و همین حرف بی پایه و اساستون بسه برای قضاوت باقی حرفاتون و برای نشون دادن سطح تعصبتون . 😄😳
                شزم حتی اگه بر فرض محال لایق هم باشه من به اندازه کافی توضیح دادم که نمیتونه مثل خود ثور از میولنیر استفاده کند . خیلی از قدرت های پتک میولنیر به گونه ای است که فقط خود ثور میتواند از آن استفاده کند . ( شاید به این دلیل که تجربه خیلی زیادی در استفاده از میولنیر دارد و شاید هم به دلایل دیگری . به هر حال . ) . جدای از این مورد بار ها گفته شده که پتک ثور برای رسیدن به دست افراد دارای لیاقت ، اولویت بندی دارد و ثور بعد از اودین در اولویت دوم قرار دارد . علاوه بر دو مورد گفته شده باید مجددا اشاره کنم که ثور بسیار در استفاده از پتک خبره و توانا است و کلا مهارت جنگی فراتر از درک شزم دارد . شزم حتی اگه بر فرض یک درصد لایق هم باشه باز هم احتمالش خیلی خیلی ناچیزه که بتونه پتک ثور را از ثور جدا کند و حتی اگر بر فرض محال این کار را هم انجام دهد ، با توجه به موارد گفته شده احتمالا طولی نمیکشد که ثور به راحتی پتک میولنیر را مجددا از دستان شزم خارج میکند .
                به هر حال این نظر و استدلال شخصی من هست . به قول کاربر G.O.W ، فکر هم نکنم که این بحث نتیجه ای داشته باشه .
                تمام .

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  خب شما که کلا زدید جاده خاکی
                  الان خوبه من به شما بگم رو تور تعصب داری ، همه هم این رو دیدن ، به جمله کاربر زیر من نگاه کن ،قبلا هم یک کاربر به نام امیر این حرف رو به شما زد بود و دو کاربر دیگه ،چرا هرکی می گه شزم با تور برابر و یا سوپرمن از تور قوی تره و یا … و دلایلش رو میاره ،به جای نقص اون دلایل می گی اون تعصبی از طرفی خیلی ها ممکن سوپرمن رو قوی تر از تور بدونند همشون که یک نفر نیستن که شما هی میگید:((تو همون کاربر فلانی نیستی)) {من اصلا حال بحث را جب سوپرمن و تور رو ندارم پس خواهشمندم در این باره به من پاسخ نده}بگزریم《خدا وکیلی بیا کلمه تعصبی و ههههههههه و … از کامنت هامون حذف کنیم چون فقط با این کار اعصاب هم رو خرد می کنیم》
                  شما حتی یکی از حرفاتون نتونست دلایل من رو نقض کنه ، سن فقط یک عدد را جب هوش و توان عقلانی نه جسمی ، شزم شاید هنوز نتونه کامل از قدرت هاش استفاده کنه ولی در آینده موفق شده ولقب خدای خدایان رو گرفته
                  اصلا کامنت من رو خوندی ، برو در همون کامنت بالا که راجب چرا یی وجود شزم گفتم ببین ، وجود شزم برای جادوی مولتیورس زروری و برای همین هم اون قدرت هر ۶ الاهِ رو داره ، من میگم خود همون الاه ها شخصا به طور مستقیم به شزم قدرت میدن بعد شما میگید عصاره و بعد می گید تازه شزم فقط زره ای از اون به اصطلاح شما عصاره رو داره ، بیا بگو کاپیتان آمریکا هم میتونه بزنتش دیگه
                  من کی گفتم شانس شزم ۸۰٪،چرا حرف تو دهنم می زاری ، من میگم ۵۰،۵۰ هستن
                  من گفتم پتک تور رو از تور جدا کنه ،نگفتم ازش استفاده کنه که ، درصورت نبود تور نیمی از قدرت های تور از دست میره
                  میدونم همچنان می تونه با نیمی از قدرتش مار میدگارد رو بلند کنه،رعد شلیک کنه(اما با کنترل کمتری) و پرواز کنه البته برای پرواز یکم به تمرکز احتیاج داره و دیگه اون قدرت مانور قبل رو نداره ولی بدونه پتکش شانس شزن ۶۵٪چون سرعت مورکوری رو داره و تور به دونه پتکش دیگه مثل قبل اون قدرت پاسخ به ضربات سریع تر از نور رو نداره ،البته همه این ها در صورتیه که شزم بتونه پتک رو حذف کنه که خب کار سختیه
                  شما ترز تفکرت را جب شزم اشتباه و از طرفی انعطاف کمی دارید،هر وقت تونستید یکی از دلایل کامنت قبل من رو(همون طولانیه)نقص کنید به من جواب بدید نه بر اساس سرف حرف خودتون و عقاید شخصیتون که اتفاقا با کمیک نمی خونن

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # میلاد
                    این تویی که کلا زدی به جاده خاکی و رفتی سراغ حرف بقیه و بحث من با بقیه . لازمه یاداوری کنم خودتم با چند تا کاربر مشکل داشتی اما من مثل تو حقیر نیستم که بیام بحث رو به اونجاها بکشونم . بگذریم .
                    من تقریبا همه دلایل تو رو نقض کردم اما تو نمیخوای بپذیری و کاریتم نمیشه کرد دیگه .
                    شزم نمیتونه به پتانسیل نهایی قدرت اون شش خدا برسه . بلکه نهاتا بتونه به عصاره ای از اونها برسه تازه اونم حداقل نه در این زمان که یه بچه تقریبا ۱۵ ساله هست . این نقض قسمت عظیمی از حرفای تو هست که به اصطلاح زیر بار هم نمیری .
                    حرفت بر فرض که راجب قدرتمند شدن شزم در آینده درست باشه . من اگه این حرفت رو هم قبول بکنم باز چند تا نکته ی مهم این وسط باقی میمونه . یک اینکه منظورت از آینده چه مدتی هست ؟!؟! به نظر من که حداقل چند صد سالی رو زمان میخواد . نکته دو اینکه باید توجه کرد که در آینده ثور هم همزمان قدرتمندتر میشود و این تصور که شزم قدرتش بیشتر بشه و ثور در قدرت سابق باقی بماند کاملا غلطه و مبتدیانه . ! حتی ممکن است در طی این زمان ثور پادشاه ازگارد بشود و قدرت های « پدر همگان » را به ارث ببرد . ! در این ثورت ثور هم پادشاه ۱۰ قلمرو و جانشین خدای خدایان میشود و این اتفاق چند باری رخ داده است . ! مثل همین زمان فعلی که ثور پادشاه کل ۱۰ قلمرو است . پس بازم این تصور که شزم چندین برابر قوی بشه و ثور در همان حالت باقی بماند ، خیلی ساده و مبتدیانست .
                    یک مورد دیگر . اینکه میگی شزم پتک ثور را حذف کند عملا غیر ممکنه که قبلا به اندازه کافی راجبش توضیح دادم . باید دقیق بگی شزم به چه روشی شانس حذف پتک ثور از میدان مبارزه را دارد ؟!؟!؟!؟ چنین چیزی اصلا نشد هست و خیلی خیلی به ندرت اتفاق افتاده . شخصیت هایی به مراتب قدرتمندتر و باتجربه تر از شزم نتونستند این کار را انجام بدهند . !! شزم چه راهکار هایی برای رسیدن به این هدفش داره ؟!؟!؟!؟ باید بیشتر توضیح بدی . حتی بر فرض یک درصد اگر شزم لایق هم باشد ، اولویت پتک میولنیر برای انتخاب شخص ثور است . در کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ ، به نویسندگی دانی کیتس وقتی بتاری بیل خواست جلوی پتک ثور برای رسیدن به دست ثور را بگیرد ، نزدیک بود دستش قطع بشه و ثور به بتاری بیل گفت : (( اگر همینجور مقاومت کنی دستت را از دست میدی و من نمیخواهم که این اتفاق رخ بدهد . )) . شزم حتی اگر لایق هم باشد نهایت نهایتش بتونه چند دقیقه از رسیدن میولنیر به دست ثور جلوگیری کند . اما در نهایت باید در این مورد کوتاه بیاد .
                    در کل من ابدا قبول ندارم که شانس شزم برابر باشه برای پیروزی و کاملا واضحه که شانس شزم به مراتب کمتره .

                    1. میلاد کاربر می‌گوید

                      من منکر قدرت های زیاد تور نمی شم ولی خواهشن شما هم منکر قدرت های شزم نشید در دو کامنت بالا که خیلی هم طولانی شد ،تمام اون قدرت ها مال زمان معمولی شزم ،خب بله شزم هنوز پتانسیلش رو درک نکرده ولی خب همینی هم که درک کرده اونو تا حد سوپرمن بالا برده شاید یک زره ضعیف تر باشه ، هنوز هم هیچ یک از حرفاتون نتونسته حرف من رو نقض کنه ، حرف من بر اساس کمیکه ولی حرف شما بر اساس عقاید شخصی(بخشیش)

                      در مورد چه گونگی حذف میومر باید بگم شزم میتونه اون پتک رو به میلیون ها قلمرو زیر دستش تله پرت کنه این جوری تور تا ۱۰۰ ها سال هم دستش رو دراز کنه و پتکش رو صدا بزنه ، بازم پتک تور بهش نمیر سه چون اصلا در دونیایه اون نیست ،میدونم تور هم قدرت تله پرت داره ولی با پتکش نه به دونه پتکش؛البته این کار خیلی سختیه اما خب غیر ممکن هم نیست🤔

              2. Arta کاربر می‌گوید

                خوب من فکر کنم هرچی به ذهنت رسیده نوشتی .!!!!!!!ببین دیگه واسه کی محبوبترین ابرقهرمان چی مینویسه !!!!😓😓😓😓چییییییییی شزم بخشی از جادویی مولتی ورس دی سی را در اختیار دارد ???اسپکتر در مقابل آن نتونست کاری بکنه ???اگر شزم نابود بشود بقشی از جادوی مولتی ورس دی سی نابود میشود???? فانتوم استرنجر از او می ترسد???!??! دیگه زدی جاده خاکی اگر اینطور بود که شزم قوی ترین عضو لیگ عدالت می شد.!!( قوی تر از کاپیتان اتم) شزم قدرت هر شش خدارو کامل ندارد!!! آذرخش که با آذرخش زئوس قابل مقایسه نیست زورش هم با اینکه فاصله زیادی ندارد ولی باز هم از هرکول کمتر است !!!سرعتش هم که یک صدم مرکوری هم نمی‌شود!!! هوشش هم که به گرد پای دانش سلیمان نمی رسد !!!(خیلی به شود به گرد پای هوش بتمن برسد.!!! این واقعا منطقی نیست که شزم قدرت هر شش خدا را به طور کامل داشته باشد!!!! چون اگر این طور بود سوپرمن واندر وومن گرین لنترن و فلش رو با هم حریف بود اما در صورتی که از همون سوپرمن به تنهایی شکست میخورد!!!!! به نظرم کمی به منطقه کمیک نزدیکتر به شوی بهتر است.!!!😰😰😰😰

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  آرتا
                  ببینید اسپکتر یک امنی ورسال هست و قطعا از شزم قوی تره،ولی خب از اونجایی که بخشی از جادوی مولتی ورس در درون شزمه در مبارزه به اون آسیبی جندان جدی نزد،من نگفتم فانتوم استرنج از شزم میترسه🤔🤥،من هرچی گفتم بر اساس کمیک بود و منابع هم رو در بیشتر جا ها گفتم، دوست ازیز لطفا دوباره با دقت و بهدونه جبه گیری کامنت من رو بخونید،من در اونجا توضیح دادم که چرا شزم قدرت هر ۶ خدا رو به صورت کامل داره،چرا اصلا اون قدرت هارو داره و… توضیح دادم (بی خودی که انقدر طولاني نشده)

                  شزم به احتمال ۹۰٪به بالا از کپ اتم ضعیف تره

                  1. میلاد کاربر می‌گوید

                    اون دانش سیلمان رو داره اما هوشش رو نداره،ولی خب می تونه با خود سیلمان به طور مستقیم و به دونه واسطه مشورت کنه
                    درمورد حرفتون که شزم میتونه در صورت داشتن قدرت اون ۶ خدا سوپرمن و واندروومن و … باهم بزنه ،خب من همون اولا یه کامنت طولانی ام گفتم که هرکسی لقب خدا یا الاه بگیره دلیل بر قوی بودنش هست ولی دلیل بر قوی ترین بودنش نیس از طرفی شما اطلاعات نسبتا کمی راجب سوپرمن داری ولی خب شزم تا حد قابل توجهی به سوپرمن نزدیکه و با واندروومن برابر و بنده او رو در مقام ۱۰ و یا ۱۱ همین عدالت طلب قوی لیگ عدالت قرارش می دم

            2. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

              تو چرا انقدر روی ثور تعصب داری منم قبول دارم ثور قویتره اما تو زود یکی میگه میشه اون از تور بهتره یا قویتره تو زود میکوبیش بسه دیگه یکم از تعصبت دست بکش از ثور قویتر هم هست تمام

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # محمد کمیکی
                فکر میکنی عقل کلی آره ؟!؟!؟!؟!؟ بیخیال مهم نیست .
                در هر صورت لطف کن و حرف مفت نزن و در چیزی که به تو مربوط نیست دخالت نکن .
                حالا تمام .

                1. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

                  ببین وقتی مضوع ثور باشه تو همرو میکوبی این رفتارت درت نیست من عقل کل نیستم و نه متعصبم
                  دیگه هم با من توهین امیز حرف نزن اینم تهدید نبود یک گوش زد عادی بود تمامممم😎 اینم گفتم که دیگه تکرار نکنی تماممم

                  1. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

                    اینو بدون جواب محبت محبته جواب توهین توهینه پس لطفا دیگه حرفی نزن بحسو تمام کنیم 🤗🤗واقعا حوصله بهس با ….. تدارم خداحافظ

                  2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # محمد کمیکی
                    دیگه داری بدجور هزیون میگی . برو ببین کجای کارت مشکل داره .
                    بچه در حدی نیستی که بهت توهین بشه . اول کار خودتو پروندی وسط بحث و چرت و پرت گفتی و بعدم میگی جواب توهین توهینه و خلاصه این اراجیف . برو روزیتو جای دیگه ای طلب کن .

      2. Batman کاربر می‌گوید

        #میلاد
        در مورد سوال یک تون باید بگم که من تا الان اصلا ندیدم که قدرت آذرخش شزم با آذرخش زئوس یکی باشه!!!! یا مثلاً اصلا ندیدم که سرعتش به سرعت مرکوری برسه!!! اما در مورد سوال دومتون باید بگم که خیلی از ابرقهرمانان تلاش کردند اما نتوانستند میولنیر را بلند کنند!!!! ابر قهرمان ها مگه خوش قلب نیستن!!!

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          بتمن، خب این جا دو سوال دیگه پیش میاد
          نهایت قدرت رعد زعوس چه قدره و موفقیت هاش چیه؟(نسخه کمیک)

          شما از سرعت مرکوری چه انتظاری دارید؟

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #میلاد
            آذرخش زئوس می تونه به دارک‌ساید آسیب بزنه!!! اما آذرخش شزم قاعدتاً اصلا نمیتونه به دارکساید آسیب بزنه!!! سرعت مرکوری با سرعت فلش و برابری می‌کند اما شزم اصلاً سرعتش نمیتونه با فلش برابری کنه!!!

      3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        عزیزم بلند کردن پتک تور معلوم نیست کارکردش چه جوریه.الان همین اسپایدرمن چون آدم نمیکشه نمیتونه میولینر رو بلند کنه.بجاش میگل اوهارا(مردعنکبوتی ۲۰۹۹)بخاطر اینکه آدم میکشه میتونه چکش ثور رو بلند کنه.
        باورت میشه؟

    2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

      تور قدرت بدنیش یا همون زور و بازوش از سوپرمن هم به مراتب بیشتره چه برسه شزم سرعت شزم یکم بیشتره ولی قدرت بدنی یا همون زور و بازو تور با اختلاف از شزم بیشتره قدرت هاشون هم به مراتب تور برنده نبرد تور هست

    3. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

      تور از لحاظ قدرت بدنی یا همون زور بازو با اختلاف از شزم سره و قدرت بدنیش از شزم خیلی بیشتره و قدرت هاشون هم تور به مراتب قدرت خاش بیشتر و قوی ترن

  15. Batman کاربر می‌گوید

    #Amir
    کاری به سوالتون ندارم اما به یک نکته میخام اشاره کنم: فکر نمی کنم اطلاعات دقیق از دارک ساید کلون داشته باشید!!! اون زئوس دی سی رو زده!!!! و قدرتش تقریباً با زئوس مارول برابری می‌کند!!! و زئوس مارول کمی فقط کمی از اودین ضعیف تره!!! پس دارک‌ساید کلون هم فاصله کمی با اودین داره!!! دارک ساید اصلی که قدرتش تقریباً با دکتر منهتن برابری می کند!!!! حالا شما میگین اودین خیلی ازش ضعیفتر نیست!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن ۹۹٪حرفات درست ولی:
      زات اصلی دارک ساید از لحاض ضاحری هیچ شباهتی با کلون نداره و یک امنی ورسال هست و قدرتش از امثال دکتر منهتن وسوپرمن وان میلیون بیشتره و می شه اون رو با لوسفر یا کارمیک ارمو سوپرمن مقایسه کرد

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #میلاد
        از نظر من دارک ساید اصلی با فاصله ی بسیار ناچیز از دکتر منهتن قوی تر است و با فاصله کمی از سوپرمن پرایم وان میلیون ضعیفتر است!!! حالا این دیگه نظر من است و ممکن است بعضی ها و موافق و یا مخالف این باشند.

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      ن داداش زئوس دی سی فاصله زیادی از زئوس مارول داره.
      زئوس مارول:پتک ثور رو زمانی که داشت به سمت ثور بر میگشت گرفت(قابل توجهتون میولینر واسه این که خودشو به‌دست ثور برسونه سر راهش کوه رو خرد میکنه)و همچنین هالک رو خیلی ساده با دو مشت شکست داد اونم جوری که هالک سه روز درمانش طول کشید(مطمئنم نیستم)باید بدونید هالک زود درمانی سریع تری نسبت به امثال لوگان و ددپول داره.
      ببین هم اودین و هم زئوس از کلون های سطح متوسط دارکساید قوی ترن(همچنین هم اودین و هم زئوس در نهایت قدرتشون با گالاکتوس برابری می‌کند)
      ولی من هم قبول دارم که دارکساید اصلی با اختلاف نسبتا زیاد از اودین قوی تره

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        #mohammad
        باهات موافقم. زعوس مارول و اودین مارول به نظرم از بابت قدرت در یک سطح هستن و علت اینکه اودین برتر معرفی میشه شاهکارها و دستاوردهای بزرگی بوده که بدست آورده در حالی که زعوس کار خاصی انجام نمیده البته زعوس مارول یکبار سریع و راحت گالاکتوس در حالت معمولی رو شکست داد و باعث حیرت گالاکتوس شد چون فک نمیکرد به این راحتیا شکست بخوره اونم در زمانی وه در حالت گرسنه نبود و در وضعیت نرمال بود البته در حالت ابرقدرت هم نبود به هر حال با احتساب اینا بله زعوس و اودین از کلون دارک ساید قویترن و قویترین کلون دارک ساید در اوج قدرتش با زعوس و اودین برابری میکنه که البته مقداری ضعیفتر، ولی خوب کلون دارک ساید از زعوس دی سی قویتره چون زعوس دی سی به مراتب ضعیفتر از زعوس مارول هست. ولی خوب دارک ساید اصلی بله بسیار قدرتمنده و در مارول با فنیکس فورس برابری میکنه در دی سی هم فک کنم فقط مقداری از دکتر منهتن قویتر باشه نه زیاد و اصولا بنظرم در حد امثال لوسیفر نمیتونه باشه، لوسیفر اینقدرام بدبخت نیست نتونه دارک ساید رو شکست بده البته این نظر من بود و ممکنه اشکالاتی درش باشه.

      2. Batman کاربر می‌گوید

        #Mohammad
        ببینید من شاهکارهای زئوس مارول رو می دونم!!! میولنیر را چند لحظه نگه داشته!!! خوب همین شزم هم میتونه این کار رو بکنه!!! هالک را با دو مشت شکست داده است!!! تانوس هم گاهی وقتا توانسته با چند مشت هالک را شکست دهد!!! و با این حال باز هم فاصله زیادی با زئوس دیسی نداره!!! بعدش هم دارکساید کلون بعد از شکست دادن زئوس دی سی جراحت زیادی که بر نداشته است!!! زئوس مارول و یا اودین تقریبا با گالاکتوس در اوج تقریباً برابری می کنند خوب دارک ساید کلون هم میتواند این کار را بکند!!!

        1. g.o.w کاربر می‌گوید

          #batman
          حرفاتون رو قبول دارم ولی زعوس و اودین مارول به نظرم با گالاکتوس در حالت عادی برابری میکنن و از گالاکتوس ابرقدرت مقداری ضعیفتر هستن و اینکه قویترین کلون دارک ساید میتونه با زعوس و اودین برابری کنه که باز حتی اگه با اونا هم برابر باشه از گالاکتوس ابرقدرت مقداری ضعیفتر خواهد بود البته این تفاوت قدرت چندان نیست ولی به هر حال ضعیفتر هست و در مورد دارک ساید اصلی باهاتون موافقم که از زعوس و اودین قدرتمندتره البته نه زیاد ولی کم هم نیست.

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #G.O.W
            تقریبا با حرفاتون موافقم اما در کامنت قبلی گفتم که فاصله ی اودین تا دارکساید اصلی چقدر است!!!

      3. Batman کاربر می‌گوید

        البته یک چیزی که در کامنت قبلی یادم رفت بگم این است که اودین اصلا قابل مقایسه با سوپرمن پرایم وان میلیون نیست!!! اما دارک ساید اصلی با فاصله ی کمی از سوپرمن پرایم وان میلیون ضعیف تره!!! از همین جا می توانید بفهمید که دارک ساید اصلی چقدر از اودین قوی تر است!!!!

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          ببینید دکتر منهتن،سوپرمن پرایم، اودین و زئوس دی سی همگی قدرت مند ترین شخصیت های مولتی ورسال هستن اما زات اصلی دارک ساید امنی ورسال هست

          می دونم دارم زیادی سوال می پرسم اما خب هرکی میدونست جواب بده (به جز محمد حسین چون میدونم جواب سوالم رو میدونه✌👌👍)
          زات اصلی دارک ساید چه شکلی هست؟(من جوابش رو میدونم اما میخوام بدونم که شما هم که با اطمینان راجب زات اصلی دارک سای حرف میزنید جواب این سوال رو میدونید)

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            اولا زات غلطه . درستش ذاته . ! دوما ذات شکل نداره ، پس سوالتون اشتباهه . سوما اگه به طور کلی میگید ، من نمیدونم چه شکلیه اما شنیدم حالت فرشتگان رو داره . یعنی شکل خاصی نداره و یجورایی مثل موجودات انتزاعی میمونه .

            1. میلاد کاربر می‌گوید

              بله ذات اصلی دارک ساید رو تقریبا درست معرفی کردین و من کاملش میکنم
              شکلی مستطیلی و بزرگ با سطحی شفاف و خطوطی رنگی که از اجزای بدن فقط صورت و چشم هاش مشخص هستند
              البته ذات اصلی دارک ساید بعد از زندانی شدنش توست پرزنس به این شکل در اومده

          2. Batman کاربر می‌گوید

            #میلاد
            ببینید این مولتی ورسال و امنی ورسال مثل همان قضیه خدا بودن و نیمه خدا بودن و… حداقل از نظر من که اینطور است!!! همین کاربر محمد حسینی که این همه به به ،چه چهش میکنی تا الان گفته که دارک‌ساید اصلی با دکتر منهتن برابر است!!! شما خودت میگی که دکتر منهتن با لوسیفر برابری میکنه!!!😱😱😱جواب بقیش را هم جناب استیو راجرز بهتون گفت.

            1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              خب نمیخواستم حرفی بزنم ، ولی دیدم کم اوردی و عقده داری جوابتو میدم . اولاً اون موقعی که من گفتم منهتن با دارک ساید اصلی برابری میکنه ، هنوز شناختی ازش نداشتم و فقط طبق نظر همین سایت گفتم برابرن . دارک ساید اصلی راحت از سورس رفته بیرون اومده و دوباره داخل !!!!! سورس خطی هست که دور دنیای دیسی کشیده شده و اینکه حتی اسپکترم نمیتونه از اون دیوار رد شه تا بخواد بیاد پودر شده . تازه گفته شده خود اسپکتر تونایی ایستادگی در برابر دارک ساید اصلیو نداره . من اصلاً از این موضوعات خبر نداشتم و گفتم برابرن !! پس دیگه از طرف دیگران حرف نزن ، که بدجور کم میاری . و اینکع نظر شخصی خودم رو درباره ی نبرد دارک ساید اصلی و اودین و زئوس میدم . در یه کلام اینا اصلاً قابل قیاس نیستن . بهتره برید درباره ی سقوط دارک ساید اصلی هم تحقیق کنید تا به قدرت همچین کسی پی ببرید .

            2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

              داری بدجور میسوزی میخوای به هرچی که شده و یه بهونع بین من ک کاربر میلاد اختلاف بندازی ؟!؟!؟!؟؟!؟! تنها کارت همینه . درضمن قرار نیست همیشه عقاید کمیکی من با کاربر میلاد یکی باشه . هم تو بعضی چیز ها باهم موافقیم هم تو بعضی چیز ها مخالف !! پس لازم نکرده تو کاسه ی داغ تر از اش شی . من هر کی که باشه بهش میگم لوسیفر خیلی از منهتن قویتره . درضمن کاربر میلاد نگف منهتن با لوسیفر برابره گفت که با امثال اونا مقایسه شه که منم زیر همون کامنت ضدشون حرف زدم ، و دیگه دخالت نکن .

              1. Batman کاربر می‌گوید

                #محمد حسین
                من دیگه با تو یکی بحث نمیکنم به طور واضح هم به این سایت گفتی بی اطلاعات!!!همینه که از قدیم گفته اند《 هرچه میخواهد دل تنگت بگو》

                1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                  خیلی مشخصه که چرا نمیخوای بحثو ادامه بدی 😂😂😂

            3. میلاد کاربر می‌گوید

              بتمن
              میدونم وقتی گفتم دکتر منهتن شاید به لوسفر نزدیک باشه ،چرت گفتم

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          ببین کاربر بتمن.من حرف شمارو راجب دارکساید اصلی تکذیب نمیکنم.اما زئوس مارول از زئوس دی سی قوی تره.درسته که تانوس هم هالک رو با چند مشت شکست داده(که البته باید راجبش چیز هایی بگم)اما کاری که زئوس کرد باعث شد که هالک چند روز درمانش طول بکشه!!!!!!!
          و بله شرم هم میتونه چند ثانیه پتک ثور رو نگه داره اما باید درنظر داشته باشی که زئوس ۹ماه با ثور مبارزه کرد!!!!!!(قصدم از گفتن این موضوع این بوده که بگم زئوس حداقل کمی از قدرتش تحلیل رفته بود)
          و راجب هالک و تانوس:ببین مثلا من میتونم بگم تانوس اینقدر قویه که هالک رو با دو مشت شکست داد یا میتونم بگم هالک انقد ضعیفه که با دو مشت تانوس شکست خورد.عین همین موضوع در دی سی من میتونم بتمن رو درحد سوپرمن بالا ببرم یا سوپرمن و در حد بتمن پایین بیارم.
          امید وارم که متوجح شده باشین

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            #mohammad
            دقیقا حرفی که میخواستم بگم رو گفتید. همیشه همه چیز اونجوری که بنظر میاد نیست در نبرد زعوس با ثور زعوس نه ماه جنگیده اینکارو کرد که شاید میتونست برای مدت طولانی هم انجام بده و مهمتر که در اونجا اصلا هدف زعوس کشتن و حتی شکست دادن ثور نبود در واقع میخواست ثور رو قانع کنه که داره اشتباه فکر میکنه ولی چون ثور گوش نکرد جنگ شروع شد ولی هدف زعوس فقط دفاع کردن و حرف زدن بود این مورد هم خیلی مهمه! و یا همون مورد که درمان شخصی مثل هالک چند روز طول کشید!! که این بلا رو فقط شخصی مثل زعوس میتونه سر هالک بیاره ولی بازم با همه اینا من قبول دارم دارک ساید اصلی از زعوس و اودین قدرتمندتره ولی خیلی زیاد نیست. گالاکتوس در اوج قدرت با نهادهای انتزاعی هم میتونه درگیر بشه و حتی شکستشون بده زعوس و اودین هم در این حد و اندازه هستن تقریبا و اینکه اودین درگیری با نهاد بی نهایت داشته! یعنی اینچنینی هم نیست که نمیتونن با شخصیتهای انتزاعی مقابله کنن و دارک ساید اصلی هم حالت فرشته گونه و انتزاعی دارد و کمی از دکتر منهتن قویتر، پس دارک ساید اصلی خوب همونطور که گفتم قدرتمندتر محسوب میشه ولی نه در حدی که زعوس و اودین نتونن کاری انجام بدن و به همین راحتی شکست بخورن. و اینکه خب با احتساب اینکه دارک ساید اصلی کمی از دکتر منهتن قویتره و اگه فرض کنیم گالاکتوس در اوج قدرت بتونه به منهتن غلبه کنه البته نه به راحتی پس میشه گفت این دو با هم تا حدودی برابرن البته مطمعن نیستم این حرف درست باشه ولی خب کاربر batman و البته هر کاربر محترم دیگه ای هم مایل بودن نظرشون رو بگن البته من خودم فک کنم گالاکتوس ابرقدرت بتونه به منهتن غلبه کنه ولی شاید در حد دارک ساید اصلی نباشه یعنی منظورم این هست که دارک ساید اصلی فک کنم از دکتر منهتن خیلی قویتر باشه البته نمیدونم درسته یا نه ولی خب نظرات دوستان میتونه کمک کنه.

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #G.O.W
              شما دارید گالاکتوس را زیادی دست بالا میگیرید!!!!گالاکتوس فاصله چندان زیادی تا دور مامو نداره و روح سوار کیهانی هم تونسته گالاکتوس را شکست دهد!! خالق روح سوار کیهانی مفیستو است و مفیستو از دکتر منهتن خیلی ضعیف‌تر است!!! حالا خودتون نتیجه گیری کنید!!! و این که گالاکتوس در نهایت قدرتش بتواند دکتر منهتن را شکست دهد غیر ممکن است!!!

              1. g.o.w کاربر می‌گوید

                #batman
                با حرفاتون موافقم و در مورد دارک ساید اصلی و یا کلون دارک ساید در مقایسه با زعوس و اودین مارول و گالاکتوس ابرقدرت نظرم رو در کامنت پایینی در اشاره به جناب green lantern گفتم اما در مورد دکتر منهتن که خودم به شخصه گفتم احتمالش هست نه اینکه حتما و این هم فقط در حد یه نظریه بود ولی خوب اینی که شما گفتید روح سوار گالاکتوس رو شکست داده و خودش مخلوق مفیستو هست رو هم قبول دارم ولی در مورد گالاکتوس گرسنه! یعنی این مورد رو باید در نظر بگیریم گالاکتوس تضعیف شده را حتی سیلور سرفر و ثور هم شکست داده و شاهکار چندان بزرگی نیست و گالاکتوس تا بحال فک کنم معدود اتفاق افتاده که در اوج قدرتش باشه و اکثر اوقات در نبرد با دیگر شخصیتها در حالت گرسنه و ضعیف بوده و فقط چند جا در حالت نرمال یعنی نه اوج قدرت نه گرسنه قرار داشته که با افرادی مثل زعوس درگیر شده و برای هین کاملا دقیق با این حرفها نمیشه گفت پس گالاکتوس ابرقدرت هم از مفیستو یا روح سوار ضعیفتره و مورد بعدی این که قرار نیست چون مفیستو خالق روح سوار هست با یه اشاره بتونه نابودش کنه! و حتی اگرم بتونه فقط اون چنین توانایی خواهد داشت چون مخلوق خودشه و بهتر از هر شخصی دیگه به قدرتش آگاهه و در واقع کنترلش دستشه ولی چه بسا که از لحاظ قدرت تفاوت زیادی با هم نداشته باشن دقیقا مثل گالاکتوس و تایرانت که قدرتشون تقریبا برابری میکرد ولی گالاکتوس قدرتهاش رو ازش گرفت در حالی که اودینی که با گالاکتوس برابری میکنه هیچوقت نمیتونه به این سادگیا تایرانت رو شکست بده یا قدرتش رو ازش بگیره!! و با احتساب اینا نباید گفت غیر ممکنه و مورد آخر این که خب شکل قدرت هر کدوم متفاوته شاید منهتن ریشتر مشغول امور خلق و نابودی بوده ولی گالاکتوس نه و در پایان خودمم نمیگم که حتما درسته ولی فک کنم احتمالش باشه که گالاکتوس ابرقدرت نگم منهتنو شکست میده ولی بتونه باهاش برابری کنه البته فقط احتماله و بنظرم باید با استناد بر دلیل های دیگه این موضوع رو ثابت کرد که منهتن قویتره نه صرفا موضوع مفیستو. بازم بابت گفتن نظرتون ممنون چون با منطق حرف میزنید.

                1. Mohamad کاربر می‌گوید

                  سلام.شرمنده من یه مورد رو راجب گوست رایدر بگم:گوست رایدر حتی خودش یه بار بر مفیستو غلبه کرده(جانی بلیز).بدونید قدرت های گوست رایدر ربطی به مفیستو نداره.تا اونجا که من میدونم مفیستو قدرت های موجود شیطانی ای ب نام زاراروس(اگه اشتباه نکنم)رو درون میزبانش آزاد میکنه و باید بدونید قدرتهای روح سوار بستگی به قوه تخیل شخصی که ازشون استفاده میکنم داره.

                  1. Batman کاربر می‌گوید

                    #Mohammad
                    خب من به شما پیشنهاد می کنم که مقاله ی (بررسی قدرت های روح سوار کیهانی در کمیک)در همین سایت را بخونید!!!! او نوشته شده که فرانک کسل ملقب به پانیشر توسط تانوس به قتل میرسه روحش میره در جهنم آنجا با مفیستو ملاقات میکنه و مفیستو قدرت های روح سوار کیهانی را بهش میدهد!!!

                2. Batman کاربر می‌گوید

                  #G.O.W
                  حرف شما هم تا حدودی درست است اما در نظر داشته باشید که اگه روح سوار کیهانی گالاکتوس در نهایت را شکست داده بود گالاکتوس حریفی برای مفیستو نمی‌شد!!!! در نظر داشته باشید که مفیستو و در نهایت به راحتی میتونه روح سوار کیهانی را شکست دهد!!! همانطور که گالاکتوس می تواند در نهایت میتواند سیلور سرفر را شکست دهد!!! گالاکتوس در نهایت قدرتش تقریبامی‌توان گفت با روح سوار کیهانی برابر است!!! اما مفیستو است و در نهایت قدرتش خیلی از روح سوار کیهانی قوی‌تر است!!! در هر حال شما دلایل خودتون رو دارید و من هم دلایل خودم رو.
                  موفق باشید.

                  1. g.o.w کاربر می‌گوید

                    #batman
                    در مورد بحث گالاکتوس و مفیستو خوب من نظرم اینه که گالاکتوس در اوج قدرتش میتونه با مفیستو برابری کنه چون همونطور که گفتم گالاکتوس اکثر اوقات در حالت ضعیف شده ای قرار دارد و باعث میشه خیلیا بتونن شکستش بدن و اینکه در مورد گوست رایدر کاربر محمد هم به مطلبی اشاره کردن که میتونه ثابت کنه که چه بسا گوست رایدر از لحاظ قدرت با مفیستو تفاوت چندانی ندارد درسته که مفیستو به نوعی خالق گوست رایدر محسوب میشه و برای همین راحت میتواند قدرتهاش رو ازش بگیره ولی اگه یک موجود مساوی با مفیستو در برابر گوست رایدر قرار بگیره اونوقت به این راحتیا گوست رایدر رو نمیشه شکست داد، به هر حال با احتساب همه اینا همونطور که شما هم گفتین هر کدوم دلایل خودمونو داریم و فک کنم اگه نظرات دوستان جمع آوری بشه دقیقتر میشه نظر داد هر کدوم از کاربران نظری داشتن در این مورد و مایل بودید نظرتون رو بگید و هم چنین جناب راجرز شما هم اگه خواستید نظرتون رو بگید نظر شما مطمعنا کمک زیادی میکنه. با سپاس

            2. Green Lantern کاربر می‌گوید

              من ببخشید که دخالت میکنم من می خوام نظرم درباره این موضوع بدم تا اونجایی که من از ذات اصلی دارک ساید دارم حالتی فرشتگانه داره و فقط پرزنس و لوسفیر و میکائیلو فرشتگان مقرب قدرت زندانی کردن دارک ساید فرم اصلی دارن دارک ساید اصلی قادر مطلق ودانا مطلق هستش ونابود شدن دارک ساید اصلی باعث نابودی مالتیورس دی سی خواهد شده گفتم که فقط پرزنس میتونه دارک ساید اصلی نابود کنه همچنین اگر فرم اصلی دارک ساید از بعده چهارم بیرون بیاد کل مولتورس دی سی نابود خواهد شده!!! بنظرم نه زعوس و نه ادوین و نه گالاکتوس نمیتونن دارک ساید فرم اصلی شکست بدن البته بااحترام
              درمورد دکتر منهتن فراتر از زمان و واقعیت و مکانه دکتر منهتن قادر مطلق و دانای مطلق و حاضره مطلق هستش به دکتر منهتن با کل مولتیورس دی سی و قهرمانانش جنگیده و فقط بایک اشاره کوچک تما قهرمانان کشته دکتر منهتن فقط با یک اشاره کل مالتورس نابود و از نو خلق کرده و فناپذیر هستش دکتر منهتن از فینیکس و فراکلین ریچاردز قویتر و قادر تر هستش ولی نباید ادوین و زعوس دست کم گرفت ادوین با نهاد های انتراعی وارد جنگ شده و زعوس با دو مشت هالک شکست داده و گالاگتوس هم جزو نهاد مهم کیهانی مارول هست ولی در کل بنظرم دکتر منهتن و دارک ساید اصلی از زعوس و ادوین و گالاکتوس قوتیتر و قادرتر هستن البته ممکن نظره شما متفاوت و قابل احترام .
              موفق باشید

              1. g.o.w کاربر می‌گوید

                #green lantern
                نه اشکالی نداره و موردی برای ناراحتی نیست چون خودم خواستم که دوستان نظرشون رو بگن و شما هم ممنون که نظرتون رو گفتید با همه حرفاتون تقریبا موافقم خودمم فک نمیکنم که گالاکتوس حتی در اوج قدرتش هم بتونه حریف دارک ساید اصلی باشه فقط در حد یک نظریه بود در مورد زعوس و اودین مارول هم که گفتم به نظرم در اوج قدرتشون تقریبا با گالاکتوس ابرقدرت برابری میکنن پس اونها هم از دارک ساید اصلی ضعیفترن اما من زعوس و اودین رو از کلون دارک ساید قویتر میدونم و به نظرم قویترین کلون دارک ساید هم مقداری از زعوس و اودین در نهایت قدرتشون ضعیفتر باشه البته منظورم زعوس مارول هست نه دیسی ولی در مورد فنیکس فورس باید بگم که نه فنیکس فورس قطعا از دکتر منهتن قویتره چون یک نهاد و نیروی کیهانی بسیار قدرتمند هست که جز ارکانهای اساسی و قدرتمند مارول هست حتی مهمتر از گالاکتوس و به نظرم فنیکس فورس و دارک ساید اصلی با هم برابری میکنن. با سپاس

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  G.O.W#
                  باور کنین دکتر منهتن از فونیکس فورس قویتره ، اصلا منهتنو دست کم نگیرید منهتن از فونیکس قویتره ولی کم

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    جناب منهتن نیست ، فونیکس با منهتن برابره و به خاطر همینه با کمک فرانکلین ریجارد می‌تونه شکستش بده

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      دکتر استرنج #
                      اینکه فونیکس و فرانکلین ریچاردز باهم دکترمنهتن رو شکست میدن که هیچ شکی توش نیست هیچ شکی منظورمن این بود که اگه فونیکس به تنهایی از دکتر منهتن تنها اندکی ضعیف تره خیلی کم

                    2. Batman کاربر می‌گوید

                      #دکترمنهتن
                      معمولا کسی نیروی فونیکسو فرانکلین ریچاردز رو با منهتن مقایسه نمیکنه!!!!( چون جفتشون با هم خیلی از منهتن قویترن)معمولا همه فرانکلین ریچاردز و جین گری با نیروی فونیکس رو با دکترمنهتن مقایسه میکنن!!!! و همه میدونیم که جین گری نمیتونه از کل نیروی فونیکس استفاده کنه و فقط میتونه از بخش کوچکی از این نیرو استفاده کنه!!!! ولی آیا فرانکلین ریچاردز به قدر بخش عظیمی از نیروی فونیکس قدرت‌ دارد؟اگر اینقدر قدرت داشته باشد بازهم نبرد سختی بین اینها خواهد و ابدا نمی‌توان با اطمینان گفت که کدام یک پیروز خواهد شد!!!!

          2. Batman کاربر می‌گوید

            #Mohammad
            ببینید خوب من که نمیگم زئوس دیسی از زئوس مارول قوی تر است یا این دو برابر هستند من میدانم که زئوس مارول قوی تر است اما نه زیاد!!!زور تانوس زیاد است اما باز به زئوس دی سی و یا مارول نمی‌رسد!!! خوب میگین قدرت زئوس مارول تحلیل رفته بود!!! خوب در نظر داشته باشید که این زئوس ماروله و این شزم !!!

  16. Mahdi کاربر می‌گوید

    من میگم شزم قدرتمند تره اگه بخوان بر اساس زور باشه شزم اگه بر اساس اذرخش باشه ثور ولی درکل بخوام حساب کنم
    ۵۵ به ۴۵ میگم شزم ، توی معرفی شخصیت شزم نوشته لقب شزم در دهه ۶۰ میلادی این بود: تنها مردی که قدرتش با سوپرمن برابری میکرد.

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      مَحدی حرف حساب رو زدی ✌✋✋🤛🤜👌👍
      البته من میگم ۵۰ ،۵۰ ست شانس هردو ولی بازم دمت گرم

  17. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. اینجا پنج تا دلیل وجود نداره برای شکست خوردن ثور فقط یک دلیل که سه بار تکرار شده! در هر سه بار به قدرت های اون شش خدا اشاره شده، یکبار گفته صاعقه یکبار گفته همشون با هم یکبار هم گفته به خاطر این قدرتها خدا محسوب میشه، خب محسوب بشه چه فرقی داره مهم توان غلبه کردن هست نه فقط یک عنوان! در مورد خانواده شزم هم که دیگه اونوقت مقایسه شزم با ثور نمیشه، میشه ثور مقابل شزم فمیلی! به هر حال من خودم به شخصه معتقدم شزم بیشترین پتانسیل را در میان ابرقهرمانان کمیک داره و اگه بتونه ازشون بهره ببره بدون شک قویترین ابرقهرمان کمیک میشه! بسیار قدرتمندتر از امثال ثور و سوپرمن، ولی مشکل اینجاست که شزم مطلقا نمیتونه به پتانسیل کامل برسه چون قدرت فیزیکی هرکول فقط در اختیار خود هرکول هست، صاعقه زعوس که مشخصا به مراتب قویتر از صاعقه ثور هست در اخنیار خودش هست،و… نه اینکه اصلا نمیتونه از قدرتهاش استفاده کنه یا در برابر ثور شانسی نداره میتونه شکستش بده و بسیار قوی هست ولی شانسش به مراتب نسبت به ثور کمتره به نظر من شانس ثور ۶۵ و شانس شزم ۳۵ هست. با سپاس

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      خب قدرت های شزم بر اساس اون ۶ خداست دیگه توقع داشتی به چی اشاره کنه؟من با ۹۰٪حرفای این مقاله موافقم

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        من بعدا مفصل جواب شما دوست عزیز رو میدم شاید قانع شدید الان کار دارم🌹

        1. g.o.w کاربر می‌گوید

          #میلاد
          فک کنم در مقاله » پنج شخصیت که میتونند شزم رو شکست بدن و پنج تن که نمیتونند « در این مورد کلی بحث کردیم البته کاربر راجرز هم حضور داشتن و خب من هم اونجا دلایلم رو کامل گفتم ولی به نتیجه نرسیدیم چون فک کنم این بحث کلا بی نتیجه باشه، اما در مورد این مقاله که خوب من هم منظورم این بود که فقط یک دلیل برای پیروزی شزم هست و اون هم قدرتهای ذاتی اون که همون قدرت شش تا خداست و این مقاله اومده یک دلیل رو به اشکال متفاوت سه بار تکرار کرده، و اینکه در مورد پتک هم که گفتم حتی اگر لایق باشه نمیتونه از اون پتک بر علیه خود ثور استفاده کنه چون ثور به همه در حمل میولنیر اولویت داره به جز اودین، فقط اودین میتونه پتک ثور رو ازش بگیره و به غیر از اون بقیه فقط میتونن چند لحظه پتک رو نگه دارن یا باید خیلی قدرتمند مثل زعوس باشن که بدون لایق بودن نگهش داشت یا لایق باشن که بازم میگم برای مدت طولانی نمیتونن، و مسعله مهمتر ثور خدای صاعقه هست و اون تمام قدرتهاش رو بدون پتک هم داره و بارها هم ثابت شده میولنیر برای کنترل راحت قدرتهاش هست نه خود قدرتهاش! در پایان خوب بازم میگم نیازی به تکرار حرفها نیست ولی شزم نمیتونه مثل خود اون شش خدا از قدرتهاش استفاده کنه، صاعقه زعوس نظم خلقت رو بهم میزنه! آیا صاعقه شزم هم یه همچین قدرتی داره در اساطیر صاعقه زعوس کل دنیا رو به لرزه میندازه و باعث خرابی و ویرانی در سرتاسر اون میشه البته شاید در کمیک در این حد قوی نباشه ولی خب به هر حال بازم صاعقه شزم در حد زعوس نیست، یا سرعتش در حد مرکوری نیست، سرعت مرکوری میتونه با سرعت فلش برابری کنه ولی آیا شزم هم تا بحال یه همچین سرعتی داشته؟! آشیل تماس چشمی با نکرون داشته و شزم هم شاید فقط با امثال بتمن و سوپرمن مخالفت کرده و این دلیل بر شجاعت اون در حد آشیل نیست یا در مورد اطلس که نیازی به توضیح نیست که هیچ احدی یه همچین کاری رو نمیتونه انجام بده شزم که جای خود داره که حتی نزدیک به این شاهکار نیست، خلاصه عرض کنم که شزم حتی اگر بزرگ هم بشه بازم نمیتونه از پتانسیل کامل استفاده کنه کاملا واضحه که قدرت و توانایی هر شخص مخصوص خودشه و هیچ کسی نمیتونه به اون شکل باشه البته شاید هم در ادامه کمیک هاش نشون دادن هزاران سال زندگی کرد و عمرشو صرف کنترل بر قدرتهاش کرد و بعد از هزاران سال بالاخره به اون پتانسیل دست پیدا کرد! کمیکه و بعید نیست چون هر داستانی میتونن درست کنن.

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            من تاهد زیادی جواب شما رو در کامنت خیلی طولانیم دادم

            باور کنید خودم هم فکر نمی کرد انقدر طولانی بشه

            1. g.o.w کاربر می‌گوید

              #میلاد
              اون بالا کامنتتون رو دیدم ببینید من اصلا حرفاتون رو تکذیب نمیکنم و میدونید که بارها هم به قدرت اون شش خدا اشاره کردم که چه قدر قدرتمند هستن ( اون شش تا خدا هستن الهه به خدایان مونث گفته میشه برای همین به واندروومن الهه گفته میشه ولی به مردها خدا میگن ) و خودتون هم خوبه گفتید صاعقه زعوس چقدر قدرتمند هست و اینکه آسیب های جدی به دارک ساید و بسیار جدی به سوپرمن وارد میکنه ولی صاعقه شزم آسیبهای نسبی بهشون وارد میکنه و در مورد شجاعتش مثالی بزنید که به اندازه شهامت آشیل باشه و در مورد اطلس که خوب خیلیا میتونن بدون آب و غذا تو کمیک بجنگن برای مدت طولانی ولی چه کسی تا بحال وزن افلاک رو نگه داشته! باید مثالی در حد این بزنید یا در مورد مرکوری گفتم سرعتش با فلش برابری میکنه و باید مثال بزنید که شزم هم تا بحال اینکارو انجام داده باشه و بازم میگم هزاران سال تلاش و تجربه برای دستیابی به این قدرتها نیازه مطمعن باشید خود زعوس هم در بیست سالگیش صاعقه ای به این قدرت نداشته! و در مورد پتک ثور هم انصافا حرفتون منطقی نیست خوب اون پتک بارها هم اشاره شده که اولویت بندی داره یعنی حتی اگه کسی لایقش باشه هم نمیتونه اونو همیشگی نگه داره در آن واحد و در عرض چند ثانیه با اراده ثور به دست خودش بر میگرده و اینکه اصلا ثور رو بدون پتک خیلی دست کم میگیرید جوری که انگار اگه پتکشو از دست بده به یک انسان فانی تبدیل میشه در حالی که نمیشه چون خودش ذاتا خداست و همه اون قدرتها رو از خودش داره نه پتک، میولنیر در حکم سلاحی هست که ازش استفاده میکنه مثل شمشیری که واندروومن ازش استفاده میکنه و اینکه من موندم چرا همه میگن میشه پتک رو گرفت ولی کسی در مورد مثلا واندروومن نمیگه که اگه شمشیر رو ازش بگیریم! و اینکه حالا حتی اگه بشه گرفت همونطور که گفتم بازم برمیگرده دست خودش البته یه مثال بود واندروومن رو گفتم . در پایان خوب بنظر میاد هر کدوم نظراتی داریم و شما هم بنظر میاد کاملا به حرفاتون ایمان دارید و به همین خاطر فک کنم نیازی به ادامه بحث نباشه و خوب طبیعتا هر کسی نظر شخصی خودشو داره و نظرش قابل احترام هست. با سپاس

              1. میلاد کاربر می‌گوید

                خب اون مثال هایی که من زدم مال شزم بود نه بیشتر و نه کمتر ، درو غ چرا شزم تا به حال وزن افلاک رو نگه نداشته اما در سایت زومجی گفته شده که رقیب جدی برای سرعت عادی فلشه و قطعا جزو ۷ شخصیت دی سی هست (البته اگه دیگر فلش ها رو حساب نکنیم)و خب تا به حال با نهایت سرعتش نرفته تا باعث خرابی نا خواسته نشه(اون با مورکوری هم کاری های هم داشت) و در مورد رعد شزم الان ۵۰ در صد پتانسیلش رو داره ، درمورد آشیل هم خوب تا به حال من اونو تو کمیک ندیدم

                در مورد پتک هم میدونم الویت اولش اودین و بعد تور،من گفتم پتک رو از تور جدا کنه نه این که استفاده کنه، منظور من حذف او پتک بود مثلا تله پرت کردنش به یک دنیایه دیگه

                خب من به عقاید شخصی دیگران احترام می زارم ، قبلا هم گفتم اگه شما تور رو از شزم قوی تر بدونید برای من مسئله ای نیست و کاملا قابله قبوله ، حدف من این هست که شما هم قبول کنید تور در مقابل شزم کار راحتی در پیش نداره همین

  18. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    من برم سرمو بکوبم‌ تو دیوار
    آخه این ثور چه گناهی کرده که سی بی آر اینقدر ضعیفش می‌کنه
    یه بار میگه از آکوامن می‌باره ، یه بار میگه واندروومن به راحتی شکستش میده ، یه بار میگه که سوپرمن باهاش برابره ، حالا هم این

  19. Batman کاربر می‌گوید

    #Mahdi
    خوب شما هم برای برتری شزم باید دلیل بیاری!!! قبلا هم چون جادو نقطه ضعف سوپرمن بود شزم میتونست به سوپرمن آسیب زیادی بزنه اما الان که جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست وشزم خیلی از سوپرمن ضعیف تره!!!

  20. arya کاربر می‌گوید

    سلام من اطلاعات زیادی از مارول ندارم میخواستم بدونم در مارول زعوس قویتره یا ثور کدوم شانس پیروزی بیشتری داره کاربر g.o.w و استیو راجرز و بقیه که اطلاعات زیادی دارن ممنون میشم جواب بدین

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      با اجازت من جواب بدم.مشخصا زئوس در مارول بسیار از ثور قوی تره.زئوس شخصیتی شناخته میشه که با اودین برابری میکنه.

    2. g.o.w کاربر می‌گوید

      #arya
      با سلام. خوب مشخصا زعوس قدرتمندتر از ثور هست چون سطح قدرت زعوس با اودین برابری میکنه و هر دو اسکای فادر های دنیای خودشون هستن یکی یونان یکی نورس و حالا درسته که ثور و زعوس با هم نه ماه درگیری داشتن ولی در اونجا زعوس اصلا قصد شکست دادن ثور رو نداشت چون فقط در واقع میخواست نصیحت کنه یا بهش بگه که داره اشتباه میکنه داستان دقیق یادم نیست و ممکنه خیلی دقیق نگم ولی تا اونجایی که میدونم هدف زعوس همین بود و در حقیقت داشت فقط حملات ثور رو دفع میکرد و برای همین این نبرد برنده ای نداشت وگرنه درسته که ثور هم به این راحتیا شکست نمیخوره ولی هر چی باشه زعوس در سطح اودین هست چرا که یکبار هم گالاکتوس در حالت معمولی ( نه ابرقدرت و نه ضعیف یا گرسنه ) را خیلی سریع شکستش میده و باعث تعجبش میشه و فک کنم این اتفاق افتاده chaos war در سری کمیکهای است و خوب بازم میگم ثور خودش پتانسیل این رو داره که پدرش اودین رو هم رد کنه ولی در کل و در حالت معمولی زعوس و اودین به مراتب نسبت به ثور قدرتمندتر هستند. موفق باشید

  21. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    نگاه کنید من اطلاعات زیادی ندارم ولی خب کافی دارم
    زئوس مارول در جنگی هالک را با دو مشت شکست داد!!!!!!!! همین باعث میشه که زئوس از ثور قوی تر باشه اما ثور هم با او جنگیده!!!! به مدت دوماه با او جنگیده!!! پس اصلا نمیشه گفت که کی برندس ولی خب صاعقه ی زئوس نظم خلقت را خراب کرده، ثور هم صاعقه اش به گالاگتوس آسیب رسانده!!!!! حتی ثور در کمیکی با یک پتک معمولی ( میولنیر نه!!) کوهی از جسد غول های یخی درست کرد!!! اگر هم کمیک های راگناروگ را بخوانید متوجه می شوید که ثور قدرتمند است!!!!!! ولی همین ناک اوت کردن هالک با دومشت به اندازه کافیه!!
    کلا شانس۶۰به۴۰ به نفع زئوس می‌دونم
    باز هم ببخشید که دخالت کردم

  22. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    خدمت دوستان
    من میگم انتقامجویان هم حریف زئوس نمی شن چه برسه به کسی مثل هالک و ثور زئوس با اودین گالاکتوس و دورمامو برابری می کنه چه برسه به هالک و ثور
    و اینکه ۱ سوپرمن قویتره یا مارشن من هانتر
    ۲ سوپرمن قویتره یا هالک البته بعد تحقیق هام فهمیدم اینا برابر هستن ولی خداییش نبرد سختیه اون موقعی که می گفتم سوپرمن یا می گفتم هالک زیاد اونا رو نمی شناختم من یکی نمی تونم کسی برنده بگم چون سوپرمن و هالک هردو محبوب ترین قهرمانان من هستن
    البته سنتری ثور ددپول و والی وست به ترتیب دوم یا پنجم هستن

  23. کمیک فن کاربر می‌گوید

    از نظر بنده ثور شزم با هم برابرن ثور میولنر و یارن بی یورن رو داره که قدرت هاشو متمرکز میکنه و شکست نا پذیر هست اگر ما این دو سلاح حیاتی رو از ثور بگیریم با متمرکز کردن قدرت هاش به مشکل بر میخوره و شزم میتونه با گرفتن میولنر یا اسپورت کردنش به جای دیگه بین اون فاصله زمانی که ایجاد میشه تا ثور میزند رو بگیره ثور رو شکست بده حالا این نظر منه هرکی نظر متفاوتی داره لطفا عرض کنه

  24. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # G.O.W
    و
    # Batman
    بحث روحس سوار کیهانی و گالاکتوس و موفیستو و اینا بود . راستش روح سوار کیهانی بسیار از حالت اصلی و معمولی روح سوار قدرتمندتر است . من ندیدم گالاکتوس را شکست بدهد اما اگر هم شکست داده اصلا گالاکتوس در اوج نبوده به هیچ وج . چرا ؟!؟ چون گالاکتوس در اوج اوج فقط در کمیک جدید ثور در سال ۲۰۲۰ ، به نویسندگی دانی کیتس حضور داشت و سیلور سرفر اشاره کرد که گالاکتوس به حدی از قدرت میرسد که هیچ گاه حتی به این حد نزدیک هم نشده بود . !
    موفیستو ( اگر درست نوشته باشم ! ) در حد گالاکتوس در اوج نیست . چرا ؟! چون اودین در کمیک به راحتی بر امثال موفیستو و آنالیوس غلبه کرده است . حتی خود موفیستو در آن مبارزه فقط و فقط میتونست نفرین کنه و داشت میگفت بدترین نفرین ها بر تو ای پدر همگان . ! یعنی نهایت زورش همین بود . حالا چجوری میخواد گالاکتوس در اوج را مغلوب کند دیگه این جای سواله ؟!؟! آنالیوس هم که کار خاصی در برابر اودین از پیش نبرد .
    در کل من روح سوار کیهانی رو که حد دقیق قدرتش رو نمیدونم ( حدس میزنم شاید در حد گالاکتوس سطح متوسط باشه و نه در اوج . ) اما روح سوار معمولی زیاد قوی نیست و حتی زورش به کاپیتان مارول هم نمیرسه و نگاهای مجازات گرش حتی روی کاپیتان مارول هم اثری نداره .
    اگر اطلاعات جدیدی به دست آوردم و آن زمان این صحبت هنوز در خاطرم بود ، در همین صفحه و مقاله بیان میکنم .
    موفق باشید .

    1. Arta کاربر می‌گوید

      سلام. ببینید آقای استیو راجرز روح سوار کیهانی قدرتمندترین نسخه روح‌سوار است.!!و گالاکتوس شانس زیادی در مقابل او ندارد زیرا روح سوار کیهانی از از قدرت های بسیار زیاد جهنمی برخوردار است !!!!و بعضی از این قدرت ها به قدری قوی هستند که به تنهایی می توانند به شخصیت‌هایی مانند زئوس آسیب جدی بزند که در مقاله بررسی قدرت های روح سوار کیهانی از این قدرت ها نام برده شده.!!!!!! راجب اون هم که گفتید مفیستو از اودین ضعیف تره به شدت باهاتون مخالفم قدرت های اودین شامل: کنترل صاعقه توانایی استفاده از تمامی سلاح های آز گاردی دارای نیروی بسیار قدرتمند و برخوردار از جادو های گوناگون اما مفیستو یکی از قدرتمندترین شیاطین دنیای مارول است .!!!!جناب استیو راجرز از شما که اطلاعات زیادی راجب مارول داری بعید.!!!😠😠😠

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Arta
        موضوع اول اینکه مشخصات کمیک مربوطه را در پاسخ به کاربر بتمن راجب همین مورد فرستادم . اگر خواستید چک کنید . در سایت مارول ویکی هم توضیحاتی راجب این مورد گفته شده . زود قضاوت نکنید . حالا موفیستو یکی از قویترین شیاطین ماروله که چی ؟!؟!؟ اودین هم خدای خدایان و خالق زندگی در زمین و شاید حتی خالق میدگارد است . ! اودین حتی بخشی از نهاد انتزاعی بینهایت را هم مغلوب ساخته است . در ضمن این حرف شخص من نیست که شما و کاربر Batman موافق باشید یا مخالف . ! این داستان در خود کمیک اتفاق افتاده و من فقط بازگو کردم . حالا شما مخالف باشید . مشکلی نیست . این از این مورد .
        موضوع بعدی اینکه جالبه که حرفتون کلا پارادوکس هست . اومدین میگین ( گالاکتوس شانس زیادی در مقابل او ندارد زیرا روح سوار کیهانی از از قدرت های بسیار زیاد جهنمی برخوردار است !!!!و بعضی از این قدرت ها به قدری قوی هستند که به تنهایی می توانند به شخصیت‌هایی مانند زئوس آسیب جدی بزند) . ! مطابق این حرف شما زئوس از گالاکتوس قدرتمندتر هست در صورتی که اگر گالاکتوس در اوج باشد به راحتی زئوس را مغلوب میکند . گالاکتوس در اوج فقط یک بار و فقط و فقط یک بار در کمیک های مارول دیده شده است که مربوط به حضور در کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ ، به نویسندگی دانی کیتس است . بازم میگم که روح سوار کیهانی به نظرم فوقش بتونه گالاکتوس سطح متوسط را شکست بدهد .

        1. Arta کاربر می‌گوید

          بله آقای استیو راجرز در اینجا بحث کمیکه اما نتیجه گیری که من و کاربر بتمن می‌کنیم از روی مجموعه کمیک هاست نه از روی یک کمیک .!!شما الان اگر بتوانید چند کمیک به من معرفی بکنید که ادین در آن مفیستو زده من حرف شما را کاملاً قبول می کنم.! اما وقتی در اکثر کمیک ها مفیستو بسیار قدرتمند اودین است.!! ام اگر توی یک کمیک ادین مفیستو را شکست می‌دهد دلیل نمی شود اودین قوی تر است .!چون رعی با اکثریت است تو کمیک هایی که من از اودین و مفیستو خوندن اینجا جایی باهم نجنگیدن اما کارهایی که مفیستو کرد شاهکارها و قدرتی که از او به نمایش گذاشتن در چندین کمیک با قدرتی که از اودین رونمایی کردند و کارهایی که اودین و سطح قدرت اودین در اون کمیک ها نتیجه گیری من این بوده که مفیستو از ادین قدرتمند تر بوده.!!!! و همونطور که گفتم این نتیجه گیری که من کردم درتی چندین ماه تحقیق و چندین کمیکی که از مفیستو و اودین خواندم بوده.!!! اما حالا اگر در یک کمیک اودین مفیستو را شکست داده باشد دلیل بر این نمی شود که اودین از مفیستو قوی تر باشد .!!!حالا هم من به کمیکی که شما معرفی کردید یه نگاه میندازند اگر باز هم کمیکی پیدا کردید که اودین در آن مفیستو را شکست میدهد اطلاع بدهید اگر شاید کمیک های دیگه ای هم باشن که اودین در آن مفیستو را شکست داده است فکر نمی‌کنم ممکن نتیجه گیری من را تغییر بده.!!! اما حرف کلی من اینه که نمیشه از روی یک کمیک قضاوت کرد بلکه باید از روی چندین کنید و مدرک های گوناگون نتیجه گیری کرد.!!!!

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Arta
            مگر چند دفعه شخصیت هایی مثل اودین و موفیستو با هم میجنگند ؟!؟! فکر نکنم بیشتر از یک نبرد وجود داشته باشد . در همان نبرد هم آخر زور موفیستو این بود که نفرین کنه . ! همین . بعدشم من در سایت هایی مثل کوارا و کامیک واین دیدم که اکثرا اودین را قدرتمندتر و قادرتر دانسته بودند . ! دلایلشون را هم ذکر کرده بودند . اگر مایل بودید میتوانید ببینید .
            انگار شما و کاربر بتمن از پایه کمیک را قبول ندارید و هر اتفاقی که افتاده رو به ضمن ( نمیدونم املای درستش همینه یا نه ؟! . ) خودتون نقض میکنید . من دیگه صحبتی با شما ندارم . هر جور دوست دارید فکر کنید .
            تمام .

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #استیو راجرز
              به نظر شما اسپایدر من چند بار با اونجرز جنگیده!؟!؟! فکر نکنم بیشتر از یه بار باشه!!!! شما خودتون چندین بار گفتین که من کاری ندارم که کمیک واین یا کوارا چی گفته!!! حالا یهو شدن منبع معتبر!!! من و کاربر آرتا دلایلی مبنی بر قوی‌تر بودن مفیستو نسبت به گالاکتوس آوردیم!! حالا دیگه شما نمیخوای قبول کنی به ما ربطی نداره!!!

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Batman
                اسپایدرمن چند بار با اونجرز جنگیده ؟!؟!؟!؟؟؟!! چه ربطی داره ؟!؟!!!؟!! من قبلا فکر میکردم که شما منطقی هستید اما الان دارم میبینم که کاملا در اشتباه بودم . !
                من گفتم کوارا و کامیک واین زیاد معتبر نیست و الانم میگم فقط صرفا خواستم اطلاع بدهم که اونجا هم توضیحاتی داده شده . در سایت superhero database هم بیشتر از ۹۰ درصد رای ها قدرتمندتر بودن اودین و گالاکتوس نسبت به موفیستو را تایید میکرد . کمیک داره میگه ، طرفداران دارن میگن ، اکثر منابع دارن میگن اما شما مخالفید . !! خیلی عجبیه . !! من کاری باهاتون ندارم اصلا . راحت باشید . شما فکر کن موفیستو از والای همگان هم قادرتره . بحثی که نداره .

      2. g.o.w کاربر می‌گوید

        #Arta
        خوب فقط صرفا چون قدرتهای روح سوار کیهانی میتونه به امثال زعوس آسیب بزنه دلیل نیست که حتما قدرتمندتر از اونا باشه ! خوب اگه اینجوریه ضربات بلک ویدو هم میتونه به اسپایدرمن آسیب بزنه ولی آیا میتونه اسپایدرمن رو شکستش بده؟! مسلما خیر. در اینجا هم خوب وقتی اودین مفیستو رو تونسته شکست بده پس حتما میتونه دیگه جای بحث نیست که بگیم میشه یا نه مشخصه که اتفاق افتاده. شما هم صرفا با توجه یه یک مقاله نتیجه گیری نکنید البته مطالب اون مقاله درست بود ولی برای مقایسه صرفا با یک مقاله نمیشه نظر داد.

        1. Arta کاربر می‌گوید

          ببین جناب GOW درسته که اودین یکبار مفیستو را زده است. که جناب استیف راجرز هم در مورد این موضوع یک کمیک معرفی کرد!!!! و من در پاسخ جناب استیو راجرز گفتم که از روی یک کمیک نمیشه قضاوت کرد.!!! زیرا باید از مجموع کمیت ها نتیجه گیری کرد.!!!!! چونکه اگر بخواهیم از یک کمیک نتیجه گیری بکنیم خیلی چیزها اتفاق می‌افتد!!! برای مثال من اگر بخواهم از روی یک کمیک نتیجه گیری کنم الان میتونم بگم اسپایدرمن کل اونجرز را زده!!!! در صورتی که اسپایدرمن حتی واسه ثور حریفی هم نیست .!!!چه برسه به اینکه ثور و کله اونجرز رو با هم زده باشه.!!!!! راجب اون هم که گفتید چون که می تواند آسیب بزند دلیل نمیشود قوی تر باشد باید بهتون بگم روح سوار کیهانی تنها با یکی از قدرت هایش می تواند آسیب جدی به زئوس.!!!!!! بزند چه برسه با تمام قدرت هایش و صلاح هایش.!!!!!😨😨😨😨

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Arta
            جدا اسپایدرمن یک بار کل اونجرز را شکست داده است ؟!؟ من که ندیدم حقیقتش . کدوم کمیک بود ؟ بگید تا بعدا اگه وقت کردم ببینم .
            از روی یک کمیک نمیشه قضاوت کرد اما از روی عقل سلیم میشه . ! کدوم آدم عاقل و غیر عاقلی قبول داره که اسپایدرمن کل انتقامجویان را شکست بدهد ؟!؟! احتمالا هیچ شخصی . احتمالا هیچ منبعی . اگر یک نظر سنجی بشه باور کنید از ۲۰ نفر شاید و شاید نهایت نهایتش دو نفر اونم تازه طرفداران بینهایت افراطی خود مرد عنکبوتی بگن کل انتقامجویان را شکست میدهد . در صورتی که بیشتر از ۹۰ درصد طرفداران میگویند اودین و گالاکتوس قدرتمندتر از موفیستو هستند . بیشتر از ۷۰ درصد منابع هم همچنین . هیچ کمیکی نمیگه موفیستو قویتره . حالا شما و کاربر Batman هر جور دوست دارین فکر کنین .

          2. g.o.w کاربر می‌گوید

            #arta
            #batman
            عجب مثالی زدید!! آخه جنابان کاملا مشخصه که حد قدرت اسپایدرمن چه قدر هست و شکست دادن اونجرز با هم کاری نیست که اصلا بتونه بهش فکر کنه! با این حرف میخواین بگین اودین در مقابل مفیستو مثل اسپایدرمن مقابل اونجرز هست! در حالی که اصلا اینطور نیست، اسپایدرمن همیشه حد قدرتش در حد امثال کپ آمریکا و ولورین و یا گرین گابلین و اینجور افراد بوده نه در حد افرادی مثل تانوس که با کل اونجرز درگیر بشه! پس کاملا معلوم میشه که اون کمیک درست معتبر نیست ولی حد قدرت اودین در حد امثال گالاکتوس و دورمامو بوده و بارها با دشمنانی همچون سیلستیال ها درگیر شده اونم نه تا همزمان! درسته که پیروز نشد ولی به این سادگیا مغلوب نشد و یا درگیری با نهاد انتزاعی بی نهایت که همه به خوبی مشخص کننده اینه که قدرتش زیاده و در حد امثال مفیستو هست و حالا یبار هم درگیر شدن که مفیستو شکست خورده و مشخص شده که اودین قدرتمندتره و در مورد گالاکتوس هم که خوب تابحال به اوج قدرتش نرسیده بود که مشخص بشه تا چه حد قدرتمند بوده دقیقا ولی وقتی اودین گالاکتوس معمولی رو به سختی بتونه شکست بده پس کاملا مشخصه که گالاکتوس ابرقدرت بسیار قدرتمندتر خواهد بود و حداقل در این حد خواهد بود که مفیستو رو شکست بده و موضوع آخر در مورد روح سوار کیهانی که قبلا هم مثالی برای خالق و مخلوق زدم که تفاوت قدرت چندانی نداشتن و خالق فقط به خاطر اینکه خودش اون قدرتها رو داده برای همین میتونه هر وقتی که بخواد ازش بگیره و الآن هم مشخص نیست که واقعا مفیستو قدرتمندتر از روح سوار کیهانی باشه یا نه و البته اون مطلبی که گفتید میتونه با یکی از قدرتهاش فقط شخصی مثل زعوس رو شکست بده کاملا بی اساسه و باید مدرک بیارید از کمیک که واقعا یه همچین کاری رو انجام داده یا نه و همچنین در مورد مفیستو و مقایسه اون با امثال اودین و زعوس باید دلیل از خود کمیک و براساس اتفاقات عینی کمیک بیارید که ثابت کنه مفیستو قویتر هست و بازم میگم حد قدرت اودین و زعوس در حد گالاکتوس و دورمامو و یا سیلستیال ها هست و حد مفیستو هم در این اندازه هست مگر اینکه خلافش رو ثابت کنید.

  25. Batman کاربر می‌گوید

    #میلاد
    آذرخش زئوس به دارکساید آسیب میزند!!!اما آذرخش شزم درنهایت شاید بتواند فقط یه شوک به دارکساید وارد کند !!!سرعت شزم در نهایت اصلا نمی تواند با سرعت مرکوری برابری کند!!!(خیلی زور بزنه به سرعت سوپرمن برسه!!!)در مورد دانش سلیمان هم درسته که شزم باهوشه اما باز هم یه بچه است!!!!و شاید در نهایت ،هوشش از جیب بغل بتمن در بیاد!!!بقیه حرف هاتون هم دیگه ارزش جواب دادن نداره زیرا مرز های منطق کمیک را فرسنگ ها جابه جا کرده!!!

  26. Batman کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    سلام من به شما پیشنهاد می کنم مقاله ی (بررسی قدرت های روح سوار کیهانی در کمیک)را بخونید!!!در آنجا توضیح شماره ی یک را بخونید تا ببینید روح سوار کیهانی چقدر قوی است!!!همون جور که گالاکتوس به پیشگامانش قدرت داده (مانند سیلور سرفر)مفیستو هم به فرانک کسل (پانیشر)قدرت های روح سوار کیهانی را داد!!!اما با این حرف که اودین میتواند به راحتی مفیستو را شکست دهد به شدت مخالفم!!!چرا که این حرف دقیقا میتواند برعکس باشد!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      به شما پیشنهاد میکنم اگر مایل بودید کمیک Thunderstrike Vol 1 15 را بخوانید . در این کمیک اودین به راحتی موفیستو را شکست میدهد . شما انگار کلا هیچ رویداد کمیکی را قبول ندارید . ! درسته ؟! جناب خیلی واضع ۹۵ درصد مبارزات کمیکی را نادیده گرفتید و مبگید که نه اینجور نیست . !! نمیشه که . البته شما مایلید هر جور دوست دارید فکر کنید .
      اون مقاله ای رو هم که گفتید قبلا دیدم اما بعدا دوباره یک نگاهی میکنم .
      فعلا .

    2. g.o.w کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز
      #batman
      خیلی ممنون بابت پاسخ جناب راجرز. با این توضیحاتی که دادید کاملا مشخص شد که گالاکتوس ابرقدرت حتی از مفیستو هم میتونه قدرتمندتر باشه چرا که وقتی اودین بتونه مفیستو رو شکست بده پس گالاکتوس ابرقدرت هم قادر به انجام این کار خواهد بود. و اینکه جناب batman با این اوصاف دیگه فک نکنم نیازی به بررسی قدرتهای روح سوار کیهانی باشه چون همونطور که اشاره شد گالاکتوس به تازگی به اوج خودش رسیده و روح سوار کیهانی هم هر چه قدر قوی باشه نهایتا در حد گالاکتوس معمولی میشه و در مورد مفیستو فک کنم بهتره الان با اودین و زعوس مقایسش کنیم نه با گالاکتوس، البته زعوس و اودین هم کم کسی نیستن. با سپاس

  27. Arta کاربر می‌گوید

    سلام این مقاله نسبتا خوبی بود اما مشکلاتی داشت.در این مقاله به خانواده شزم اشاره شده اما به اودین یا متحدین آزگاردی ثور مانند بتا ریبیل و ثور جین فاستر اشاره نشده.!!!!و هرکس قلب پاکی دارد دلیل نمیشود که توانایی بلند کردن میولنیر رو دارد.!!! اگر اینطور بود طلسم میولنیر به درد لایه جرز میخوره.!!! شاید تعداد و گوناگونی قودرت های شزم بیشتر از ثور بیشتر باشد اما شزم قدرت هایی به درد بخور و توانمندی قدرت های ثور ندارد.!!!

  28. Arta کاربر می‌گوید

    سلام این مقاله نسبتا خوبی بود اما مشکلاتی داشت.در این مقاله به خانواده شزم اشاره شده اما به اودین یا متحدین آزگاردی ثور مانند بتا ریبیل و ثور جین فاستر اشاره نشده.!!!!و هرکس قلب پاکی دارد دلیل نمیشود که توانایی بلند کردن میولنیر رو دارد.!!! اگر اینطور بود طلسم میولنیر به درد لایه جرز میخوره.!!! شاید تعداد و گوناگونی قودرت های شزم بیشتر از ثور بیشتر باشد اما شزم قدرت هایی به درد بخور و توانمندی قدرت های ثور ندارد.!

  29. Batman کاربر می‌گوید

    در اون مقاله در ایتم شماره یک چیز جالبی نوشته بود که من آن را کپی کردم: مجازاتگر افکار کیهانی که توسط نیروی گالاکتوس تقویت شده بود این امکان را به روح سوار کیهانی می داد تا هر قربانی ای که در برابر آن از این توانایی استفاده می کند را بکشد و یا تمامی درد های ممکن را حس کند. این بار مهم نیست که فرد مورد نظر احساس پشیمانی بکند یا نه. هدف این است که روح سوار کیهانی آنقدر این فرد را در این حالت نگه دارد تا بمیرد حتی اگر این فرد خدایانی مانند زئوس و یا ثور باشند. این یک توانایی روح سوار کیهانی است که می تواند با همین یکی زئوس را شکست دهد!!!! حالا دیگه خودتون نتیجه گیری کنید!!! اما اینکه قدرت روح سوار کیهانی با مفیستو برابری کند عین این است که بگوییم سیلور سرفر با گالاکتوس برابر است!!! ودرنهایت کمیکی که معرفی کردید حتما نویسندش اطلاعاتی از مفیستو نداشته است!!! اما اطلاعات کاملی از اودین داشته!!! اما اگر مجموع کمیک ها را در نظر بگیریم قاعدتا مفیستو از اودین قویتر است!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      مجموعه کمیک ها میگوید ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ کدوم مجموعه کمیک ها ؟!؟!؟!؟!؟!؟! این حرفای شما و کاربر Arta کلا بی پایه و بی اساسه . هیچ کمیکی نمیگه موفیستو از اودین و گالاکتوس قویتر است . بلکه برعکس . داستان های خود کمیک ، نظر اکثریت بیشتر از ۹۰ درصد طرفداران و همچنین اکثر منابع هم قدرتمندتر بودن اودین و گالاکتوس نسبت به موفیستو را تایید میکنند . دیگه چی میخواین واقعا ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ اما شما و کاربر Arta میگید مخالفید . ! خیلی جالبه . من کاری با نظر شخصیتون ندارم و مهم هم نیست برام اما یکمی معقولانه فکر کنید باید متوجه بشوید . موفیستو قویتر نیست .
      اما در مورد روح سوار کیهانی هم خیلی خیلی و بینهایت خیلی بعید میدونم که بتونه با نگاه به شخصیت هایی مانند ثور و زئوس صدمه جدی وارد کند . مگر آنکه خلافش ثابت شود . در کمیک انتقامجویان ۲۰۱۹ ( اگه اشتباه نکنم به نویسندگی جیسون آرون ) نگاه گوست رایدر حالت معمولی حتی روی کاپیتان مارول هم تاثیر نداشت . دیگه حالا ثور و زئوس که جای خود دارد .گفتی چون گوست رایدر کیهانی موفیستو رو شکست داده پس از گالاکتوس قویتره ؟!؟!؟!؟!؟!؟ گوست رایدر کیهانی فکر کنم با کازمیک انرژی گالاکتوس تقویت شده و خیلی خیلی از حالت عادی خودش قویتره . اما بازم میگم که روح سوار کیهانی به نظر شخصی من فوق فوقش بتونه گالاکتوس سطح متوسط را شکست بده .
      مورد دیگه ای هم بود بعدا عرض میکنم .

  30. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # میلاد
    برای نمایش بهتر کامنت ها ادامه نظرم و در واقع جوابت رو در یک کامنت جداگانه میدهم .
    واقعا شزم میتونه هر چیزی را تلپورت کند ؟!؟!؟! در این صورت شزم به راحتی از سوپرمن و واندروومن هم قویتره و در واقع میتونه به راحتی شکستشون بده . مثلا میتونه سوپرمن رو داخل یک ستاره قرمز تلپورت کنه و بوممم . ! و … . من خیلی بعید میدونم که شزم توانایی تلپورت کردن حتی خودش رو داشته باشه چه برسه به بقیه . ! تقریبا مطمئنم . در هیچ کمیک و هیچ فیلم و هیچ انیمیشنی هم ندیدم شزم خودش و دیگران را تلپورت کند . حتی در هیچ منبع معتبری هم ندیدم تلپورت جز توانایی های شزم باشه . اگه تو دیدی مشخصات دقیقش رو بگو تا منم ببینم . این از این مورد .
    اما بر فرض که بتونه تلپورت کنه که البته بازم تاکید میکنم خیلی خیلی بعیده . در هر صورت ثور میتواند با یک اشاره و در عرض چند لحظه پتک میولنیر را در هر کجای دنیا مجددا فرا بخواند . ( به جز مکان های خاصی که راه خروج نداره و یک طرفست که فکر نکنم شزم اصلا همچین مکانی را در عمرش دیده باشه . مثلا درون بدن بعضی شخصیت های انتزاعی نمایانگر مکان کیهانی از جمله این مکان هاست . ) . مثلا در کمیک جدید ثور در سال ۲۰۲۰ ، به نویسندگی دانی کیتس ، ثور به راحتی و در طی چند لحظه پرتابی با مولنیر انجام میدهد که از تمام ۱۰ قلمرو عبور میکند و مجددا به دست ثور باز میگردد . اگر این کمیک را دیده باشید متوجه میشوید که این پرتاب قطعا کمتر از ۵ دقیقه انجام میشود . ! یا حتی در ادامه وقتی سیف با استفاده از بایفراست میولنیر را به یوتونهایم تلپورت میکند ، در کمتر از ۳۰ ثانیه مجددا میولنیر به دست ثور باز میگردد . حالا شزم میخواد میولنیر را به کجا تلپورت کند که تو میگی تا ۱۰۰ سال هم بر نمیگرده ؟!؟!؟!؟! میولنیر کل ۱۰ قلمرو را در طی مدت کمتر از ۵ دقیقه طی کرد . بعد شزم دقیقا میخواد به کجا تلپورت کند که تا ۱۰۰ سال بر نگردد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ اصلا میتونه تلپورت کند ؟!؟!؟!؟! بعید میدونم شزم اصلا توانایی تلپورت کردن را داشته باشد . میلیون ها قلمرو زیر دستش ؟!؟!؟!؟!؟!!!؟!؟!! چی هست این ؟!؟!؟!؟! زیر دست شزم میلیون ها قلمرو بود و من خبر نداشتم !!؟!؟!؟!!!؟! 😳😳😳😱😱 جل الخالق . ! 😄😄😁😄😄😄
    همه این موارد نشان دهنده این است که شزم عملا هیچ شانسی برای انجام این کاری که میگی نداره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیو راجرز #
      ببینید من هر وقت با شما بحث کردم متوجه اطلاعات شما شدم ولی اگه مشکلی نیست یه نکته ای رو بگم ببینید شزم بعد از new52 تلپورت کردنش گسترده شد و میتونه از هرجا به هرجایی که میخواد بره و دیگه این تواناییش ربطی به صخره ابدیت نداره و درمورد اینکه بلد نیست از همه قدرتش استفاده کنه موافقم ولی همونطور که کاربر میلاد گقتن در
      آینده تونست و خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قدرتمند شد و تبدیل به نسخه
      خدای خدایان شد که با سوپرپرایم مقایسه میشه!!!! البته در سایت superhero database رتبه این نسخه از شزم آخرین باری که من دیدم از سوپرپرایم بيشتر بود!!!!! البته میدونم این نسخه بند انگشت رون کینگ ثورم نمیشه
      در کل گفتم شزم تا بحال به نهایت قدرتش رسيده و میتونه ازش استفاده کنه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیو راجرز #
        من هروقت با شما بحث کردم متوجه اطلاعات بالای شما از کمیک شدم و ببخشید که دخالت کردم فقط خواستم اطلاع بدم

  31. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # میلاد
    در ادامه توضیحات قبلی باید بگم که الان چک کردم در CBR راجب تلپورت شزم توضیحات مختصری داده شده بود .
    اوایل که توانایی تلپورت شزم بسیار محدود بود و فقط میتونست به صخره ابدیت ( فکر کنم همون جایی که اون جادوگر بود ) تلپورت کنه و برگرده که اونم تازه خودش تنها . یعنی بقیه رو نمیتونست تلپورت کنه . تازه و تازه اونم در خیلی موارد به قدرت همون مکان یعنی صخره ابدیت و بعضی وسایل اونجا ربط داده شده .
    اما در دوران new 52 ، میگن که توانایی تلپورتش خیلی گسترده تر شد و تقریبا میتونست به هر جایی تلپورت کنه . ! چیزی که در CBR نوشته بود . البته اونم فقط به یه داستان گذشته از لیگ عدالت ارجا داد که سایبورگ به شزم میگه تو از اینجا برو و شزم هم از جنگ با تلپورت میره . همین . یعنی CBR هم فقط همین یه بار رو مثال زد . بازم میگم که طبق تحقیقاتم من تا حالا ندیدم شزم به هیچ صورتی بتونه بقیه را تلپورت کنه . !
    در کل خیلی بعیده که شزم بتونه میولنیر را تلپورت کند . چنین چیزی عملا نشد هست و بس .
    تمام .

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      سلام من تازه کامنتتون رو دیدم ، خب راستش شزم از توانایی تلپرتش خیلی کم استفاده میکنه اما خب توانایی ش رو داره که پتک تور رو تلپرت کنه البته اگه این کار رو بکنه ،به نظرم غیرممکن نیست

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        درضمن من گفتم که پتک رو به یکی از قلمرو های زیر دستش تلپرت کنه ، نمی دونم میدونید یا نه اما شزم به طور کلی به ۷ قلمرو اصلی و بی نهایت قلمرو فرعی دست رسی داره که بیشتری ها با هم در ارتباط نیستن و هیچ راهی بینشون وجود نداره و عملا در یک بعد نیستند و به همین دلیل هست که من می گم دیگه پتک نمی تونه به تور برسه البته اگه شزم موفق به تلپرت کردن پتک بشه

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          البته یک راه بین اون ۷ قلمرو و قلمرو های فرعی دیگه وجود داره که یک جور ایست گاه جادویی تو یه سخره ابدیت که فقط خوانواده شزم به اون دست رسی دارن با بلک آدام نه بیشتر

          1. Steve rogers کاربر می‌گوید

            با سلام
            # میلاد
            حرف شما در مورد تله پورت شزم درسته تو یه مقاله از سی بی آر بعنوان ( ۲۰ قدرت شزم که از آنها خبر ندارید ) بود که در آنجا تله پورت رو هم دیدم علاوه بر این نوشته بود شزم مقاومت ذهنی و جادویی بالا تله پاتی و حتی کنترل آتش رو داره !
            و کنترل آتش خیلی در مبارزه با ثور بکارش میاد در کل بگم بنده شزم رو به ترتیب بعد از سوپرمن کاپیتان اتم دکتر فیت چهارمین عضو قدرتمند لیگ عدالت میدونم یه عالمه توانایی های مختلف داره که اگه مثل بلک آدام بتونه به نهایت پتانسیل های خودش برسه میتونه با سوپرمن برابر باشه دلیل اینکه بعضیا شزم با سوپرمن برابر میدونن اینه که نهایت قدرت شزم رو حساب می کنن که نمی تونه و اما شزم و ثور باید بگم هردو شانس برابری دارن و نمیشه گفت کی میزنه
            شزم قدرت چند خدا رو داره می تونه میتونه متحد خلق کنه قدرتش صاعقه اش بخشی از زئوس است چون وقتی میگه شزم صاعقه ی زئوس بهش برخورد میکنه‌ از کمک لیگ عدالت بهره می بره و غرور ثور هم هست که اونو بازنده می کنه اما اون طرف ثور از کمک انتقام جویان و آسگاردی ها کمک می گیره ضزم قدرت صاعقه داره ؟ باشه ثور خدای اونه ( صاعقه ) و در کل بگم برابرن

            1. میلاد کاربر می‌گوید

              استیو راجرز(اونی که دایره اش سبزه)
              تمام حرفاتون درسته اما استفاده از آتش فقط مختص شزم خدای خدایان و خوب نسخه معمولی این قدرت رو به صورت مستقیم نداره
              دکتر منهتن
              خدا از دهنتون بشنوه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            میلاد #
            و در ادامه باید بگم رعد شزم خیلی خیلی خیلی خیلی قدرتمند هست و از ليزر سوپرمن قویتره و توانایی آسیب زدن به سوپرمنو داره هرچند که لیزر سوپرمن خیلی قویه و نباید دست کم گرفتش

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          میلاد #
          با قضیه توانایی شزم که میتونه خودشو تلپورت کنه به هرجا که خواست کاملاً موافقم ودر مورد سوپرمن شاید سوپرمن مقداری قدرت فیزیکی بیشتر داشته باشه اما از نظر من شزم برندست چون میتونه اونو به یه جایی که هیچ ستاره ای نیست ویا خورشید سرخ هست تلپورت و بعد دخلشو بیاره چون شزم قدرتاش به چیزی متوصل نیست و نیازی به آب ،هوا و غذا نداره و استقامت نامحدودی داره پس میتونه در یک مکان بدون ستاره دوام بیاره ولی سوپرمن درجایی که خورشید نباشه خیلی ضعیف میشه اما قدرت فیزیکی شزم اختلاف خیلی خیلی کمی با سوپرمن داره وحتی بدون تلپورت کردنشم میتونه باهاش برابر باشه و تازه شزم میتونه سوپرمنو هیپنوتیزم هم بکنه!!!!!
          از نظر من شزم در نبرد با سوپرمن برندس
          تمام

  32. . Amir کاربر می‌گوید

    ببخشید دوستان من یک سوال داشتم کازمیک کینگ ثور یا قاصد طوفان قدرتمند تره یا کینگ ثور پیر؟
    نظر خودم رو کازمیک کینگ ثور هست چون تونست گالاکتوس و زمستان سیاه رو با هم نابود کنه و انرژی گالاکتوس رو بالا بکشه
    نظر شما چیه؟
    دوستان اگه نظر دارید بگید 😉

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      سلام . من با نظر شما موافقم . نسخه و حالت Cosmic King Thor ، احتمالا بسیار قدرتمندتر از Old King Thor ، است . تنها برتری OKT تجربه بیشتر است . در صورتی که CKT ، علاوه بر قدرت های « پدر همگان » و قدرت های سابق خود ، قدرت های کازمیک انرژی گالاکتوس را هم در مقیاس گسترده دارد . با استفاده از کازمیک انرژی علاوه بر اینکه تمامی توانایی ها قدرت های خودش به مراتب افزایش میابد ، همچنین میتواند اندام از دست رفته را سریعا بازسازی کند . بنابراین فکر میکنم که نتیجه گیری شما درست باشد .
      شاید و پیروز باشید . 👋

    2. Batman کاربر می‌گوید

      #Amir
      واضح که بین مبارزه کازمیک کینگ ثور و کینگ ثور پیر کازمیک کینگ ثور برنده است!!! چراکه اندازه قدرت ثور و کازمیک انرژی گالاکتوس از کینگ ثور پیر قویتر است!!!( یعنی تمام توانایی های کینگ ثور پیر بعلاوه قدرت ثور و کازمیک انرژی گالاکتوس!!!)

  33. Batman کاربر می‌گوید

    #میلاد
    من یک سوال از شما دارم کسی که دود اسکرکرو بهش اثر داره به نظر شما بخشی از جادوی مولتی ورس رو داره!؟؟!!؟! اگر جوابتون بله است من دیگه حرفی با شما ندارم!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      batman#
      دود اسکیر کرو به شزم اثر نداره باورکنین نداره باورکنین

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن
        مخصوصا از زمانی که توسط اسکرکرو مسموم شده و بزرگ ترین ترسش رو دیده (مرگ نزدیکانش به خاطر کم کاری او)حواسش رو خیلی جمع تر کرده
        اون بخشی رو که کاربر میلاد در کامنت طولانیش به اثر کردن دود اسکرکرو بر شزم اشاره کرد رو کپی کردم!!!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          اولا من اون کمیکو دیدم اون گاز با گاز معمولیش فرق داره و بر امثال واندروومن و سوپرمنم تاثیر داره وبا حتی ثور
          اون گاز گاز معمولیش نیست و بعدم خواهشا انقدر این شزم بدبختو دست کم نگیرید البته منظور توهین ندارم امیدوارم
          ناراحت نشده باشین

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            Batman #
            امیدوارم از اون جمله من :(لطفاً اینقدر این شزم بدبختو دست کم نگیرید) ناراحت نشده باشین ولی درکل شزم خیلی قویه

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #دکترمنهتن
              ببین کسی که بخشی از جادوی مولتی ورسو داره دود اسکرکرو ضربدر ۲۵ کوچکترین اثری درش نداره‌!!!! و در ضمن من شزمو دست کم نمیگیرم و این شمایی که داری اونو خیلی دست بالا میگیری!!!!!

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Batman #
                اولا شزم جادوی قوی داره ولی بلد نیست ازش استفاده کنه باور کنین اون گاز روی واندروومنم تاثیر داره و بعدشم شزم
                نیازی به نفس کشیدن نداره و این تقصیر خودش بود که کاری رو که نیازی به انجامش نبود رو انجام داد و بعدم اگه شک دارید که شزم جادوی در اون حد قدرتمندی داره میتونین برید و راجعب نسخه فوق العاده قوی شزم که خدای خدایان شزم هست تحقیق کنید لازمه اشاره کنم که اگه شزم به اون درجه از قدرتش برسه گاز اسکیرکرو ضربدر ۱۳۰ هم روش بی تاثیره
                و حتی در سایت superhero database رتبه این نسخه از شزم از سوپرپرایم هم بالاتر بود!!!!!!! بعد بازم شما میگید شزم ضعیفه بعدشم دیسی تو بعضی از داستانا شزمو در حدی اورده پایین که آدم فکرمیکنه اسکیرکرو که هیچ رابینم میتونه بزنتش! نمیدونم این دیسی کی میخواد از لجبازی با این شزم بدبخت دست برداره و یک داستان هرگز ملاکی برای استناد نیست اگه اینجوری باشه واندروومنم تو یه کمیک زئوسو شکست داده ولی زئوس از واندروومن که هیچ از سوپرمنم از نظر من قدرت بیشتری داره و رعدش به راحتی قادر به آسیب زدن به سوپرمنم هست!!!!!!!! و استقامت سوپرمن از واندروومن بیشتره و واقعاً یه بار ملاک نمیشه و فکرکنم تو اون کمیک شزم خیلی ضعیف بود ولی در حالت عادی از نظر من واقعاً شزم دربرابر گاز اسکیر کرو مقاومه

                1. Batman کاربر می‌گوید

                  #دکترمنهتن
                  خب اونجوری که کاربر میلاد میگفت این نسخه از شزم قدرت کامل اون شش خدا را دارد!!!!اما خب لازم به ذکره که او شش‌ خدا ضربدر ۲ مقابل سوپرمن پرایم وان میلیون حریف سرسختی به حساب نمیان!!!!( حریفم به حساب نمیان حالا دیگه سرسخت که هیچی!!! )ولی هنوز شک دارم که اون نسخه از شزم قویتره یا واندروومن محسور شده!!!!خب اون شاهکاره!!! یعنی مثلا در اون موقع واندروومن در نهایت قدرتش بوده و زعوس نبرد را زیاد جدی نگرفته بوده یا مثلا زخمی بوده!!!! بعدشم ببین واندروومن یک یا دوبار دارکساید را زده، یه بار لیگ عدالت رو به صورت جداگانه زده، یه بار کل المپ نشینان رو به صورت جداگانه زده و چند بار زعوس رو زده!!!

                  1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                    با سلام
                    ببخشید دخالت می کنم ولی همچین گازی اصلأ و ابدا بر روی شزم تأثیری نداره شزم با ثور برابری می کنه استقامت اطلس دیگه چغندر که نیست میتونه تا ابد بدون آب غذا و اکسیژن زنده بمونه
                    # دکتر منهتن
                    شما دیگه دارید شزم رو می کشید بالا اون نسخه از شزم اصلا و ابدا توانایی مقابله با سوپرمن پرایمو نداره
                    خواهشاً از اون سایت بیخود حرف نزنید که حالم از اون سایت بهم می خوره امتیاز سوپرمن اصلی در اونجا بیشتر از سوپرمن پرایم مزخرف تر از این ؟
                    بگذریم از نظر شما قویترین نسخه ی شزم چه کسیه ممنون میشم اسمشو بگید

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      steve Rogers #
                      واقعاً همچین چیزی بود توش ؟؟؟؟؟پس باید برم سرمو بکوبم به دیوار که رتبه بندی های اون سایتو دیدم !!!! پس اگه همچین سایت بدیه اصلاً قابل استناد نیست !!!و اما جواب سوالتون :از نظر من قویترین نسخه شزم خدای خدایان شزم هست همون شزمه که به نهایت قدرتش رسیده . ۱۰۰ تا سوپرمنم حریف سوپرپرایم نمیشن!!! چه برسه به یه سوپرمن

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    Batman #
                    ببینید راجعب اون نسخه از شزم باید بگم فقط قدرت اون ۶ خدا رو نداره بلکه جادوی بسیار بسیار بسیار قدرتمندی داره
                    و به تمام منابع جادویی سنگ جاودان به طور کامل دسترسی داره و به نظرم از و سوپرپرایم اندکی قویتره و این حرف،حرف من نیست بلکه آمارگیری سایت superhero database هست و در اون رتبه این نسخه شزم از سوپرمن پرایم بالاتره ، میتونید برید و ببینید و اینکه دود اسکیر کرو برشزم اثر گذاشت این بود که در اون کمیک و بعضی کمیک ها دیسی با این شزم بیچاره لج میکنه که ضعیف جلوش بده و یک داستان واقعا قابل استناد نیست و فجر نکنم دود اسکیر کرو بر شزم اثر داشته باشه چون فقط در یک داستان اتفاق افتاده و دیسی هم تو بعضی داستانا شزمو خیلی خیلی خیلی ضعیف میکنن تو سری انیمیشنای دیسی که دیگه از حد گذروندن (همین فلش که فلش میره گذشته تا از حمله دارک ساید جلوگیری کنه, چون چرخش زمین دچار مشکل شده بود) تو انیمیشن( لیگ عدالت : حکومت بر آتلانتیس) کاری با این شزم بدبخت کرده بودن که با جادوی اورم به بیلی تبدیل شد!!!!!!!! ولی خوب گاهی اوقات هم با قدرت واقعیش نشونش میدن

                  3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    Batman #
                    البته من خیلی درمورد اون نسخه از شزم اطلاعات ندارم ولی به نظر میاد چیزی بیش از قدرت فقط اون ۶ خدا هست بسیار فراتر

                    1. Batman کاربر می‌گوید

                      #دکترمنهتن
                      ببینید در اون سایت که سوپرمن پرایم وان میلیون از سوپرمن معمولی هم ضعيف تره!!!! نظرسنجی هم اصلا مثل ملاک نیست!!!! و به نظرم جادوی اون نسخه از شزم آسیب چندانی به پرایم وان میلیون نخواهد زد!!! چون جادوی اون نسخه از شزم با در حد جادوی اسپکتر باشد تا بتونه به سوپرمن پرایم وان میلیون آسیب جدی وارد کنه!!!

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      جواب شما هم نه هست هم آره ببینید اسکر کرو یک بار شزم رو مسموم کرد ولی شزم تونست خودش رو از بند ترس آزاد کنه کاری که خیلی ها نمی تونن بکنن اما خب به مدت چند ثانیه تحت تاثیر اون دود بود.

      حالا من از شما یک سوال دارم،دقیقا ربط دود اسکر کرو با جادو چیه؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد#
        ببینید منم تا همین امروز بعد از ظهر حرف شما رو قبول داشتم ولی ببینید امروز متوجه شدم شزم در حد سوپرمن و ثور که هیچ از واندروومن هم ضعیف تره ببینید بلک آدامی که از سوپرمن و واندروومن شکست خورده در بعضی سایتا نوشته که از شزم قویتره و شمشیر واندروومن و لیزر سوپرمن و رعد برق ثور به راحتی میتونن نابودش کنن برق
        شزم هم که اونقدرا قوی نیست ،رعد و برقی داره که که فقط سوپرمنو قلقلک میده نه بیشتر تو اینجاسیس سوپرمن
        جوری شزمو شکست داد که متوجه شدم از چه قهرمان ضعیفی دارم دفاع میکنم اول به راحتی دهنشو یخ زد بعد با لیزر
        زد تو چشاش و کشتش!!!!!!!!! شمشیر واندروومنم قادر به کشتن شزم هست و کار خیلی سختی در پیش نداره و رعدشم فکرکنم به زور بتونه یه شوک کوچولوی غیر قابل توجه به واندروومن بده و رعد و برق شزم ضربدر ۱۲۰ هم قابل قیاس با رعد ثور نیست و حتی اگه رعدو درنظر نگیریم ثور با انفجار خدایان میزنه شزمو خیلی راحت متلاشی میکنه

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد #
        یه سوال داشتم هروقت تونستید لطفاً جواب بدید ممنون میشم
        مگه شزم یه دوره ای قویتر از سوپرمن نبوده ؟؟؟؟پس چرا انقدر ضعيف شده و از بلک آدام که از واندروومن ضعیف تره
        قدرت کمتری داره ؟؟؟؟ چرا در حدی ضعیف شده که حتی اسکیر کرو هم میتونه بزنتش ؟؟؟؟ چرا رعدشو در حدی ضعیف کردن که سوپرمن حتی احساسش نمیکنه ؟؟؟چرا قدرت فیزیکیشو کم کردن ؟؟؟؟

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          ببینید در مورد بلک آدام من تا حالا ندیدم از واندروومن شکست بوخره اما خب احتمالش هست،درسته که بلک آدام از واندر ووومن قدرتش بیشتره اما این دلیل بر این نیست که حتما باید بلک آدام ببره از طرفی همواره خیر بر شر پیروزه،خود سوپرمن هم هیچ و قت نتونسته بلک آدام را به راحتی شکست بده(او حتی دو بار به صورت نسبتا فجیعی از بلک آدام باخته)،بلک آدام به قدری نیرو مند بود که پس از قیامش در کهندق تمام ۷ قلمرو بسته شدن،جادوگران زمین را ترک کردند و خدایان باستان هم هرگز به زمین باز نگشتن(اکثرشون)

          درمورد اونجایی که گفتید در اینجاستیس سوپرمن شزم رو کشت باید بگم اولا اینجاستیس مال یک یونیورس فرعی و دوما اون بیلی خودمون بود که بزرگ شده بود ، برایه همین سوپرمن با فوتش جلویه دهن بیلی رو گرفت که کلمه شزم رو نگه وگرنه شکست دادن شزم برایه سوپرمن انقدر هم راحت نیست.

          در مورد دود اسکر کرو با ید بگم هرکس که این دود رو تنفس(نه این که صرفا دود رو در درون ریه هاش ببره) کنه اگه دارایه ترس نهادینه باشه ، دچار توهم میشه اما این که کی خودش رو آزاد کنه خدا عالمه که خب شزمم نسبتا زود دوباره به حالت تبیعیش برگشت. اما درکل از نظر من این ربطی به قدرت فیزیکی نداره.

          شزم نسبت به قبلش ضعیف تر شده اما همچنان جزو قوی ترین هاست و در سری کمیک هایه ترنتی وار(اونهایی که میگن شزم هیچ تا ثیری بر جادو نداره حتما سری یکی مونده به آخر این کمیک رو بخونند)با سوپرمن برابری کرد و به وضوح برتری خودش رو نسبت به واندروومن نشون داد. در کمیک بتمن و سوپرمن هم که جدید ترین مبارزه بین شزم و سوپرمن بود، شزم رسما سوپرمن رو شکست داد. در کل می خوام بگم خود سوپرمن هم نمی تونه به همین راحتی ها شکستش بده کما این که شاید شکست هم بخوره.

          ببینید پشت این که چرا شزم رو ضعیف نشون میدن خیلی حرفه،گاهی اوقات این تراحه که پیاز داغ رو زیاد یا کم میکنه،شما باید به طور کلی و موفقیت های طولانی مدتش رو حساب کنید ، به عنوان مثال شزم و بلک آدام با سوپر بوی پرایم جنگیدن اما فقط سه تا سوراخ تو ساختمون ایجاد شد خب طراح حال نکرده بود خرابی هایه زیادی رو نشون بده(کلا مزخرف ترین سری کمیک شزم همین کمیک ۲۰۱۸ هست) اما از لحاظ نویسند کار کوچکی نبود. از طرفی شزم به مدت یک شبانه روز با اسپکتر مبارزه کرد که در طی این مبارزه کل نیو یورک با خاک یکسان شد.(این مال بعد بحرانه)

          درکل شزم شخصیت ضعیفی نیست و جالبه بدونید در درون و قلب تمام اروح(چه مردگان و زندگان) بخشی از شزم وجود دارد که در کمیک هایه ترنتی وار به آنها اشاره شد و شزم شخصی آشنا برایه همیه مردم رویه زمین است.همچنين استوار ماندن جادو و جزیره آمازون ها به وجود شزم وابسته است و تغییر بزرگ در شزم باعث برهم خوردن ساختار و جادویه جزیره آمازون ها یا همان بهشت رویه زمین میشود(کمیک ترنتی وار قسمت یکی مونده به آخر)،شزم با جهنم نیز رابطه مستقیم دارد و خب وجود شزم خیلی حیاتی تر از آنچیزی هست که فکر می کنید.

          شزم در ابتدا بسیار نیرومند(از ابتدا تا سری اینجاستیس) بود و بعد یک مقدار ضعیف تر شد(سری اینجاستیس)بعد دوباره قوی شد(در نیو ۵۲ ها)وبعد یک باره ضعیف شد(کمیک ۲۰۱۸ این شخصیت)وبعد دوباره به اوج خودش برگشت(شزم از ۲۰۱۹ تا زمان فعلی) و خب پستی بلندی زیاد داشته،اما اگر به طور کلی به این شخصیت نگاه کنید نتنها ضعیف نیست بلکه خیلی هم قویه.

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            خواستم چند تا نکته راجب رعد شزم بگم،اول این که رعد شزم برایه سوپرمن درد ناک و توانایی آسیب رسوندن بهش رو داره اما نباید انتظار داشت شزم با یکی دو رعد سوپرمن رو شکست بده نا سلامتی سوپرمن وزن زمین رو ۵ روز به دوش کشید و فقط یک قطره عرق ازش اومد و خوب از لحاظ استقامت بدنی تقریبا بی رقیب هست ، رعد شزم همون قدر به سوپرمن آسیب میرسونه که لیزر هایه سوپرمن به شزم آسیب میرسونه یعنی خیلی کم؛ اما رعد شزم آسیب هایه حتی مرگ باری با واندر ووومن وارد می کند (اگر مستمر باشد)و خب رعدش با تور برابره ، رعد تور هم به اشخاصی مثل نیمور و شی هالک و حتی آیرون من آسیب چندانی وارد نمی کند از طرفی درسته که تور میتونه انفجار خدایان را راه بندازه اما شزم هم با گفتن کلمه شزم از رویه خشم می تونه انفجاری رو راه بندازه که یک عیالت رو با خاک یکسان کنه.

            از طرفی شما گفتی شمشیر واندروومن می تونه بدن شزم رو پاره کنه که کاملا درسته ، شمشیر واندروومن از جنس آمازونیوم که حتی دست دومزدی و سوپرمن رو هم قطع کرده و به بدن دارک ساید هم وارد میشه و خب فلز آمازانیوم دومین فلز قوی زمینه و درست مثل آدمانیوم مارول می مونه و این شمشیر برتری اصلی واندروومن در برابر دشمنانشه.

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # میلاد
              اول بگم که قصد دخالت در بحثتون رو ندارم و بقیه کامنت های جدیدتون رو نخوندم فقط اینو دیدم الان که خواستم چند تا اشتباه در این کامنتتون رو به طور خلاصه توضیح بدهم .
              اولا مقاومت واندروومن نسبت به حملات جادویی و همچنین بیشتر حملات انرژی گرا از جمله رعد و برق ، نسبت به سوپرمن بیشتره و این تا حد زیادی ثابت شده هست . پس اینکه میگید رعد شزم برای سوپرمن زیاد مشکلی نیست و برای واندروومن مرگ آوره تا حد زیادی میشه گفت کاملا غیر قابل قبول هست .
              دوما باز هم میگم که صاعقه ثور بسیار قدرتمندتر از صاعقه شزم هست . برابر نیست که میگید برابر . حداقل تا وقتی که درون شزم یه بچه نهایتا ۱۴ الی ۱۵ ساله هست اصلا برابر نیست و شزم اگه بخواد از این لحاظ برابر بشه حداقل ۱۰۰ ها سال زمان نیاز داره . هر گردی که گردو نیست . حالا دلیل نمیشه چون شزم هم رعد داره به همان اندازه ثور قدرت داشته باشه چون مثلا استورم هم رعد داره . حتی به نوعی الکترو ( یکی از دشمنان مرد عنکبوتی هم رعد داره . ! ) اما هر گردی گردو نیست .
              تمام .

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                استیو راجرز #
                ببینید در وضعیت فعلی معلومه صاعقه ثور قویتره چون پادشاه آزگارد و نیروی کازمیکی داره ولی بحث سر نسخه های معمولیه و در حالت معمولی صاعقشون برابره و اما استقامت سوپرمن از واندروومن بیشتره و جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست پس استقامت جادوییش از واندررومن بالاتره!!! و رعد های شزم توانایی آسیب جدی زدن به واندررومنو
                داره پس اینکه میگین رعد های شزم نمیتونه به واندروومن آسیب جدی بزنه کاملاً اشتباهه و سوپرمن از واندرومن قویتره و استقامت بالا تری داره وشزم سوپرمنو شکست داده اونوقت از پس واندروومن بر نیاد ؟؟؟؟!!!
                Steve Rogers #
                بله اشتباه از من بود ممنون بخاطر اطلاع رسانی آخه بعضی سایتای خارجی شزمو خیلی ضعیف جلوه میدن آدمو به شک میندازن و اگه تونستید یا شما یا کاربر میلاد اگه اشکالی نداره هروقت تونستید به سوالاتم که از کاربر میلاد پرسیدم جواب بدید ممنون میشم البته هروقت تونستید و ببخشید که وقتتونو گرفتم و ممنون

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # دکتر منهتن
                  راستش فکر کنم این بحث ما بی نتیجست و منم همینجا بهش پایان میدهم .
                  در مورد اینکه چرا صاعقه ثور قدرتمندتر از شزم هست ؟ ، هم من میتوانستم یک سری توضیحاتی را ارائه بدهم که فکر میکنم بی فایده هست و در هر صورت شما و مخصوصا کاربر میلاد جور دیگه ای برداشت کردین . به هر حال .
                  اما کلا این موارد به نویسنده بستگی داره که سوپرمن قویتر باشه یا واندروومن ؟! که استقامت کدومشون بیشتر باشه ؟! اینا به نویسنده و کارگردان و سایر دستندرکاران داستان مربوطه بستگی داره . اما من بخوام منطقیشو بگم تقریبا برابرن و حتی اگه فرض بشه سوپرمن هم قویتر باشه و استقامتش بیشتر باشه ، بازم اصلا اونقدر قویتر نیست و اونقدر هم استقامتش بیشتر نیست که رعد شزم آسیب خاصی بهش نزنه و برای واندروومن کشنده باشه . !! نه دیگه اینجوریام نیست .
                  دیگه بیشتر از این صحبت را طولانی نکنم .

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    استیو راجرز #
                    ببینید قبول دارم چون ثور یک خدای تخیلی هست و شزم یک قهرمان (من نمیدونم چرا هرکی خدای کمیکی هست آدم میکشه و گاهی اوقات بی رحم میشه ولی هرکی شخص مهربونیه یا یک بیگانه هست یا یک موجود فانی یعنی انقدر سخته ساختن شخصیتی که هردو ویژگی رو دارا باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!)به هر حال صاعقه ثور قویتره اما نه خیلی
                    میگم در وضعیت فعلی که ثور از هر لحاظ از شزم خیلی قدرتمند تر هست اما بحث سر نسخه های عادی هست و قبول دارم که صاعقه ثور قویتره ولی کم

                  2. میلاد کاربر می‌گوید

                    استیو راجرز
                    ببینید بر هیچ مبنایی نمی شه رعد تور و شزم رو مقایسه کرد زیرا هر دو از قدرت هایه خدایان بهره می برند و از طرفی رعد شزم حالت مشخصی نداره و با توجه به احساسش و آرادش متغییر تا حدی که شاید به تونه به سوپرمن آسیب خیلی جدی و حتی مرگ باری وارد کنه یا اصلا باعث قلقلکش هم نشه

                    زور واندروومن انصافا بالاست اما مقاومت جسمانیش به شدت نسبت به امثال سوپرمن و شزم پایین تره فقط، در همین حد بگم که سوپرمن و شزم در مقابل موشک های قدرت مند هم ککشون نمی گزه اما واندروومن نسبت به یک گلوله عادی هم آسیب پذیره و براش مرگ باره،همچنین باید بگم هیچ کس نسبت به جادو آسیب نا پذیر نیست.

                    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                      # میلاد
                      نمیدونم چرا میگین گلوله های معمولی برای واندروومن کشندست چون تا جایی که من دیدم گلوله های معمولی به پوست واندروومن نفوذ نمیکنه اصلا حالا بماند که معمولا نسبت به اونها به قول معروف جا خالی میده . در کل من فکر میکنم که واندروومن در هیچ زمینه ای از نظر قدرت بدنی و سرعت و نمیدونم استقامت و آسیب ناپذیری و اینا تفاوت چندانی با سوپرمن و شزم نداره ( بماند که تجربه و مهارت جنگ واندروومن به مراتب از این دو بیشتره و تجهیزات بیشتری هم داره و باقی مواردی که در اونها یکمی عقب هست از این طریق جبران میشه . !) و اگه یک موشک به سوپرمن و شزم بخوره به به قول شما ککشونم نگیزه بعید میدونم برای واندروومن هم حداقل آنچنان مشکل ساز باشه دیگه حالا کشنده بودن که هیچ هیچ . بگذریم . نمیخوام حالا وارد این بحث بشم .
                      برای همین میگم این بحث بی نتیجست .

            2. Steve rogers کاربر می‌گوید

              # دکتر منهتن
              اصلا و ابدا شزم ضعیف تر از واندروومن نیست شزک از نظر بندده در انتقام جویان و لیگ عدالت فقط شخصیت های زیر شانس بالای ۵۰ درصد برای شکست شزم دارن
              هالک سوپرمن مارشن من هانتر ثور کاپیتان اتم دکتر فیت سنتری و لا غیر
              شزم بتمن و سوپرمن رو با هم شکست داد سابقه شکست بلک آدام رو هم کمیک های سوپرمن علیه شزم هم محشر بود رعد شزم درسته آسیب جدی به سوپذمن وارد نمی کنه اما تا این حد هم آسیب غیر قابل توجه نمی زنه وقتی کلمه ی شزم رو میگه رعد زئوس بهش برخورد می کنه و زئوس کی بود کسی که با رعد نظم خلقت رو تغییر داد شزم با صاعقه های جادوییش زود درمانی تله پورت و غیره کنه مقاومت جادویی و ذهنی بالایی داره بنیه و قدرت بالایی داره از قدرت فیزیکی در لیگ عدالت فقط سوپرمن و به احتمال بسیار کم واندروومن و مارشن من هانتر بر اون غلبه می کنه البته سی بی آر از لحاظ فیزیکی سزم رو سوم میدونه شزم پنجمین شخصیت مورد علاقه منه و طرفدارش هستم

            3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              میلاد #
              حرفاتون منطقی بود و قانع کننده اما سه تا سوال دیگه داشتم اگه اشکال نداره هروقت تونستید جواب بدید :
              از نظر شما شزم یک خداست یا نه ؟؟؟؟؟
              ودوم اینکه از نظر شما شزم با یک ضربه شمشیر واندررومن از پا در میاد یا چند ضربه پشت سر هم ؟؟؟؟
              و سوم اینکه شزم قویتره یا سوپرمن ؟؟؟ چون من تو سایتا دیدم شزم میتونه خودش و اطرافیانشو تلپورت کنه
              خوب پس میتونه سوپرمنو به یه جای دور از خورشید یا نزدیک خورشید سرخ تلپورت کنه ؟؟ یانمیتونه ممنون میشم جواب بدید

              1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                # دکتر منهتن
                ببخشید من جواب میدم فضولی نباشه
                ۱ شما هم میدونید که شزم یه بچه است اگه یعنی قدرت خدایان رو بدست بیاره بازم فانی میمونه
                ۲ شمشیر واندروومن اصلا و ابدا با یک ضربه شزم رو نمی کشه با چند ضربه خب واکنش های سوپرمن هم حتی کند تر از واندروومن هست اگه شزم کاری نکنه می کشه ولی اگه با واندروومن بجنگه می بره
                ۳ سوپرمن می بره در مورد تله پورت هم باید بگم سوپرمن یه بار با اینکه در معرض خورشید قرمز بود در این حال هم تونست کریپتون رو که خیلی بزرگتذ از زمین هست رو جا به جا کنه ! ( توجه خورشید قرمز
                ۹۹/۹ درصد از قدرت سوپرمنو از بین می بره یعنی سوپرمن با ۰/۱ درصد از قدرتش می تونه یه سیاره رو جا به جا کنه سوپرمن خداست و شزم فانی ضمنا از شزم بعنوان قویترین فانی کره ی زمین یاد میشه به این دلیل هست که سوپرمن خداست
                سوپرمن شاهکارهای سرعتی بالایی هم داره
                و تونسته لیگ عدالت دومزدی دارک ساید رو شکست داد
                تایم لاین ( محور زمانی ) شکست
                نبیولا من که با یه انگشت قدرت ۲۰ بمب اتم رو داره سوپرمن اونو شکست داد سوپرمن لباس مقاومی هم داره که نمی شه دست کم گرفت اما اون طرف شزم قدرت فیزیکی اش اختلاف کمی داره نقطه ضعف سوپرمنو داره رعد های خفنی داره و در کل سوپرمن به سختی نسبی برنده میشه

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  Steve Rogers #
                  مرسی از پاسختون

                  1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                    خواهش میکنم داداش
                    # استیو راجرز
                    این حرف شما اشتباهه واندروومن از لحاظ استقامت با در. حد کسانی مثل سوپرمن و شزم هست ولی به این دلیل گلوله برای واندروومن مرگ باره چون در مقابل سلاح های تیز آسیب پذیر هست ولی سوپرمن و شزم نه یعنی چطور بگم سلاح های تیز نقطه ی ضعف واندروومن محسوب میشوند
                    و اینکه دوستان عزیز یه سوال داشتم قویترین انتقام جو دومین عضو قدرتمند لیگ عدالت کیه مقام اول سوپرمنه ولی مقام دوم سر اوریون و مارشن من هانتر واندروومن و شزم و دکتر فیت و کاپیتان اتم موندم

              2. میلاد کاربر می‌گوید

                دکتر منهتن
                ببینید درمورد این که شزم آیا خداست یا نه باید بگم پروسه خدا شدن در دی سی با مارول خیلی فرق داره،در مارول تو یا باید خدا به دنیا اومده باشی و یا این که قدرت خیلی خفنی به دست بیاری و گرنه جزو خدایان نیستی حتی هالک و سنتری هم که قدرتشون برابر یا بیشتر از ثور هست عضوی از خدایان نیستن،اما در دی سی اگه شخص از یک حدی قوی تر باشه می تونه عضو خدایان باشه اما باید خودش هم به این مضوع میلی داشته باشه به عنوان مثال اشخاصی مثل سوپرمن،مارشن من هانتر،آیکون و … پتانسیل خدا شدن رو دارن اما این که خدا باشند یانه چندان براشون مهم نیست برایه همینه که اون ها جزو خدایان حساب نمی شن مخصوصا سوپرمن که آرزوش اینه که یک انسان عادی باشه و به هیچ و جه میلی به خدا شدن نداره.
                شزم هم همینطوره و اسکر کرو بعد از مسموم کردن شزم گفت خیلی دوست دارم ببینم یک خدا از چی می ترسه ، اما واقعیت اینه که شزم جزو خدایان نیست چون خودش میلی به این قضیه نداره و همواره به این مضوع اشاره کرده که از انسان هیه عادی برتر نیست بنابراین شزم جزو خدایان محسوب نمی شه اما خب لقب قوی ترین فانی رو داره از طرفی بلک آدام که قدرت هاش تفاوت چندانی با شزم نداره عضو خدایان محسوب می شه چون میل شدیدی به حکمفرمایی و خدا شدن داره که به هر دوش هم رسیده.

                درمورد سوال دوم تون باید بگم بستگی داره ضربه شمشیر واندروومن به کجا برخورد کنه ، به عنوان مثال اگر این ضربه به سر شزم برخورد کنه می تونه بکشتش اما در بقیه جا ها خیر ، حتا اگه واندروومن شمشیر رو در قلب شزم هم فرو کنه باز شزم نمی میره(اما به مدت قابل توجهی زمین گیر میشه) و خب فاصله بین شکست تا پیروزی برایه اشخاصی مثل واندروومن یا ولورین در یک لحظه است ، ممکنه از اول شروع مبارزه تا آخر واندروومن درحال کت خوردن باشه اما یک لحظه خودش رو جمع و جور کنه و شمشیرش رو به جایه درست بزنه و ببره

                در مورد مبارزه بین شزم و سوپرمن خب بستگی به محل مبارزه داره،اگر در حضور خورشید زرد باشه شانس سوپرمن از ۵ تا ۱۰ درصد بیشتره در قیر این صورت شزم شانسش خیلی بیشتره

            4. Batman کاربر می‌گوید

              #میلاد
              سلام نمیخوام دخالت کنم اما لازم است تا چند نکته را ذکر کنم:اول اینکه شما میگی مبارزه ی شزمو اسپکتر فقط یه ایالتو نابود کرده!!!اول باید بگم که اسپکتر با یه زمزمه به راحتی میتونه شزمو نابود کنه!!!بعدم اسپکتر کسیه که با یه اشاره میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!اونوقت در نبردش یه یونیورسم خراب نشه؟؟و اینکه اگر واندروومن با زرهش را در نظر بگیریم که اصلا همچین اتفاقی نخواهد افتاد و البته بدون زرهش هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد!!!و میشه بگید کجای کمیک سوپرمن و بتمن، شزم سوپرمنو زد؟؟

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Batman #
                رعد شزم میتونه به واندروومن چه با زره چه بی زره آسیب بزنه و بخاطر قضیه فرانکلین ریچاردز و منهتن هم ممنون بخاطر اطلاع رسانی

                1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                  با سلام
                  # دکتر منهتن
                  حرف شما در مورد رعپ شزم تا حدودی درسته اما در مورد صاعقه ی ثور خب به نویسنده بستگی داره
                  مثلاً یه جا یه نویسنده میاد رعد ثور رو قویتر می کنه با این استدلال که ثور خدای صاعقه هست
                  و یه نویسنده دیگه رعد شزم رو قویتر می کنه با این استدلال که مثلا سزم نیروهای زئوس رو داره رعد از زئوس قویتر از ثور هست و در کل مبارزه های نزدیکی بین شخصیت هایی مثل هالک و سوپرمن و مارشن من هانتر و ثور به نویسنده بستگی داره
                  و اینکه شزم قدرت هایی داره که میتونه اونو به قویترین عضو لیگ عدالت به معنای واقعی کلمه تبدیل کنه
                  شزم از اون دسته افراد هست که دست کمش می گیرن
                  شزم از نظر من شانس ۴۰ درصدی برای شکست سوپرمن و شانس ۴۵ درصدی. برای هالک ثور داره
                  اون بخت ‌پیروزی در مقابل افرادی همچون سوپرمن و هالک داره البته من چیز زیادی در مورد اینکه شزم چقدر قدرت داره نمیدونم
                  و شاید شما درست میگید من از روی کمیک هایی که از لیگ عدالت خوندم حرف میزنم

              2. میلاد کاربر می‌گوید

                بتمن
                خب ببینید شما اسپکتر رو دیگه یکم دست بالا تر از آن چیزی که هست گرفتید،اسپکتر رو می توان یک جور هایی به عنوان خشم خدایان دانست که برایه ارواحی که قصاص می خوان ، از قاتل ها انتقام می گیره و جزو موجودات مولتی ورسال به حساب می آید و قدرتش به اندازه اشخاصی مثل سوپرمن پرایم وان میلیون و دکتر منهتن نیست و خیلی حمت کنه بتونه نصف یک یونیورس رو نابود کنه و این که با یک اشاره می تونه مولتیورس رو نابود کنه دیگه زیاده رویه. همچنین با خاک یکسان شدن کل نیویورک به هیچ وجه کوچک نیست، نیو یورک خیلی شهر بزرگیه!

                در کمیک بتمن و سوپرمن ، قسمت دوم ، سال ۲۰۱۹ ، با رویکرد بتمنی که می خندد ، شزم سوپرمن رو زد

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  میلاد #
                  ببخشید یه سوال داشتم:
                  ببینید شما هایفادر(حکمران خدایان جدید) رو میشناسید ؟؟؟؟؟؟ چجور شخصیتیه ؟؟؟؟؟؟؟؟آدم میکشه یا نه؟؟؟؟بی رحمه یا مهربون ؟؟؟؟

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    میلاد #
                    و اینکه چقدر قویه ؟؟؟

                    1. batman کاربر می‌گوید

                      ببخشید من جواب میدم هایفادر برادر دارک ساید و پادشاه سیاره نیوجنسیس . از خود دارک ساید ضعیقتره . اما بازم خیلی قدرتمند و فکر کنم بتونه به تنهایی سوپرمن شکست بده . البته معمولا شخصیت مثبتی و با قهرمان ها کاری نداره . بیشتر با دارک ساید درگیر میشه.

                  2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    دکتر منهتن
                    می‌دونم از من نپرسیدی اما جواب میدم
                    او حاکم سیاره ی نیو جنسیس یعنی بر عکس اپوکالیپس هست ، نیو جنسیس یک سیاره ی بسیار زیبا و پر از خانه های مجلل است ، او بقدری قوی است که با دارک ساید درگیر شده و تقریبا او را شکست داد ، او به دنبال صلح است و مهربان است اما به موقعش ………. میشه . و اوریون پیش او تعلیم دیده

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      دکتر استرنج #
                      خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون از پاسختون پس شخصیت خوب و مهربونی داره آخه تو انیمیشن لیگ عدالت خدایان و هیولا ها بد جلوش داده بودن ولی تو بعضی سایتا ازش خوب گفتن و ببخشید وقتتونو گرفتم

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      Batman(کاربر بتمن که راجعب هایفادر جواب دادن)
                      ممنون بخاطر اطلاع رسانی

                    3. میلاد کاربر می‌گوید

                      دکتر منهتن
                      شرمنده سرم شلوغ بود اما دوستان اطلاعات کاملی ارائه دادن
                      های فادر هم تایه دارک ساید در سیاره نیو جنسیس است که تیه یک مذاکره برایه صلح پسر خودش(خدایه فرار)رو با اوریون فرزند ارشد داک ساید عوض می کنه،این شخصیت جزو شخصیت هایه مثبت است و قدرتش مقداری از خود دارک ساید بیشتر است(البته با وسایلش یعنی زره و اسایه مخصوصش)

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      میلاد #
                      خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون بخاطر اطلاع رسانی و ببخشید که وقتتونو گرفتم و دیر کامنتتون رو دیدم تو این چند روز واقعاً سرم شلوغ بود امروز وقتم آزاد تر بود بازهم ممنون از شما

  34. Batman کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    اول اینکه من کی گفتم روح سوار کیهانی مفیستو رو زده؟!؟!؟!؟ دوم اینکه من از این ۹۰٪منابع و طرفداران خبر ندارم !!!اما تا جایی که من خبر دارم کسانی که هم از مفیستو و هم از اودین اطلاعات کاملی دارند می گویند مفیستو کمی از اودین قویتر است!!!نظر من هم همین است!!!حالا اگر شما اون مقاله رو دقیق بخونی به قدرت روح سوار کیهانی پی میبری!!!درسته که در اون کمیک سیلور سرفر گفتش که اگر گالاکتوس اون پنج سیاره را بخورد به قدرتی میرسد که تابحال حتی نزدیک اون هم نشده ،اما جایی نشان داده نشد که هر پنج سیاره را بخورد!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      شما نگفتی روح سوار کیهانی تا الان موفیستو را شکست داده است یا حداقل به راحتی شکظت میدهد ؟؟!!؟! شایدم واقعا نگفتید و من اشتباه برداشت کردم و اشتباه متوجه شدم . اما انگار گفتید . ! حالا هرچی . بگذریم .
      حقیقتش من نظریت اکثریت بیشتر از ۹۰ درصد طرفداران را که دیده ام همشون قویتر بودن موفیستو رو اکیدا تکذیب کردند . ! یعنی اون تقریبا ۱۰ درصد اطلاعات کاملی داشتند ؟! چون با شما هم عقیده هستند میگید اطلاعات کاملی دارند ؟؟!!؟؟
      من قبلا گفتم که هیچ کمیکی قویتر بودن موفیستو رو تایید نکرده که شما و کاربر Arta میگید مجموعه کمیک ها . ! حالا باز دیگه نظرتون اصلا به من مربوط نیست . هر جور خواستین فکر کنید . به هر حال من گفتم که بقیه کاربران استباه برداشت نکنند .
      در پایان دیده نشد که از آن پنج سیاره تغدیه کند ؟؟؟؟!!؟!؟؟!؟ معلومه کلا کمیک مربوطه را ندیدید و یا حداقل دقیق ندیدید چون اتفاقا به خوبی هم دیده شد که از آن پنج سیاره تغذیه کرد . مشخصا دقت نکردید .

    2. VIDAR کاربر می‌گوید

      گالاکتوس هر پنج سیاره ی مرد نیاز را خوره بود و در کمیک ثور ۲۰۲۰ هرالد هیچکس ، گالاکتوس به ثور گفت که باید زمستان سیاه را بکشند چون هر پنج سیاره را خورده و در حدود حداکثر قدرتش قرار دارد .

  35. Batman کاربر می‌گوید

    #استیو راجرز
    خوب این ۹۰ درصدی که شما میگی رو ندیدم!! !!من کسانی که به نظرم اطلاعاتشون کامله و این موضوع را ازشون پرسیدم و اکثرا گفتن مفیستو برنده میشه!!! من یک سیاره را دیدم که گالاکتوس آن را خورد!!! اون یکی هم همونی بود که مردمش ریخته بودن رو سر و کول ثور!!! در نهایت گالاکتوس آن سیاره را خورد بعدش بتا ری بیل اومد!!!و… اما خوب شاید حرف شما هم درست باشه و من درست دقت نکرده باشم!! و گالاکتوس آن پنج سیاره را خورده است!!! شاید در اینصورت گالاکتوس از مفیستو قوی تر باشد!!! اما موضوع این است که از اودین هم قوی تر است!!!

  36. VIDAR کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید .
    مقاله ی خوبی بود .
    به نظر بنده در هر شرایطی ثور برنده است .

  37. Hossein کاربر می‌گوید

    تانوس با اون عظمت نتونست تبر ثور نگه داره بعد اینا میان واس شکست،قویترین ساعقه پودرشون میکنه

  38. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # میلاد
    این حرف شما استباه هست
    اسپکتر براحتی تمام می تونه با یه اشاره مولتیورس رو نابود کنه و از دکتر منهتن و سوپرمن پرایم قویتره خب بزارید بر اساس شواهد ببینیم اسپکتر می تونه مولتی ورس رو براحتی نابود کنه یا نه
    خب در همین سایت ذکر شد مولتیورس برای سوپرمن پرایم معنا نداره خب دکتر منهتن هم از سوپرمن پرایم قویتره پس دکتر منهتن هم براحتی مولتیورس رو نابود می کنه بعد نسخه ای ثور بنام rune king tohr هم قدرتش کمی بیشتر از سوپرمن پرایم و ضعیفتر از دکتر منهتن هست و تونسته براحتی سلستیال ها بی نهایت و گالاکتوس رو شکست بده خب پس سوپرمن پرایم و دکتر منهتن هم می تونن بی نهایت رو شکست بدن پس تقریباً همتراز دادگاه زندگی هستن و از اون طرف اسپکتر همیشه با دادگاه زندگی مقایسه میشه با اشتباه شد اسپکتر با سوپرمن پرایمو دکار منهتن برابره پس اونم مثل دکتر منهتن و سوپرمن پرایم می تونه براحتی مولتیورس رو نابود کنه
    ضمناً اگه یه سرچ کنید آیا سوپرمن خداست سایت quora رو ببینید اونجا عکس گذاشته که ثابت میکنه سوپرمن خداست
    ضمنا اینکه هیچکس در مقابل جادو آسیب پذیر نیست هم تا حدودی تاکید می کنم تا حدودی اشتباهه
    چون بعضی ها هستن مثلا در برابر جادوی کسانی مانند لوکی مقاومت می کنند ولی جادوگران کیهانی مثل اسپکتر شکستش میدن هر کسی مقاومت جادوییش یه حدی داره مثلا شاید روی ثور جادوی دکتر استرنج اثر خاصی نذاره ولی صد درصد از اسپکتر شکست می خوره چون مقاومت جادوییش در حد جادوی اسپکتر نیست ولی بعضی ها هستن که به معنای واقعی کلمه در مقابل جادو های کیهانی و جادو هایی که قدرت بی‌نهایت دارن هم بازم مقاوم هستن مثلا همین سوپرمن زره‌پوش کیهانی قویترین نسخه ی سوپرمنه و به تمام جادوهای کیهان مقاوم هست

  39. میلاد کاربر می‌گوید

    استیو راجرز(اونی که دایره سبزه)
    ببینید برایه این که متوجه بشیم آیا اسپکتر می تونه مولتیورس رو از بین ببره یا نه اول باید وسعت مولتیورس رو بدونیم که خب من الان یک توضیحاتی در موردش میدم: به مجموع چند سیاره که دور یک ستاره می چرخند می گویند منظومه ، و به چند منظومه کنار هم می گویند منطقه(معمولا هر منطقه فانوس یا فانوس هایه نگهبان مختص به خودش رو داره) و از بهم پیوستن تیلیارد ها و بیشتر،منطقه به هم می گویند یک کهکشان و حالا چندین کهکشان کنار هم میشن یک یونیورس،تا این جا این شد یونیورس حالا به مجموع تمام یونیورس ها(تعداد یونیورس ها همواره در کمیک بینهایت طلقی شده) می گن مولتیورس؛
    اسپکتر هم در حد همون یونیورس هست و یک شخصیت مولتی ورساله و نابود کردن یک یونیورس هم براش سخته اما خب به نظرم تواناییش رو داره اما دیگه نابودی مولتی ورس کار امنی ورسال هاست نه مولتیورسال ها

    درمورد مقایسه اسپکتر با دکتر منهتن و سوپی پرایم باید بگم چندان راجب سوپی پرایم مطمعن نیستم اما میدونم که دکتر منهتن از اسپکتر قوی تره ، اسپکتر معمولا برایه خیر مبارزه می کنه اما دکتر منهتن به قدری نیرو منده که به گفته خودش اگه بین خیر و شر یکی رو انتخاب کنه،طرف دیگه کم میاره و نظم قالب بر جهان به هم میریزه،این در صورتی است که هم سوپی پرایم و هم اسپکتر برایه یکی از طرف هایه خیر و شر مبارزه می‌کنند؛ یکی از دلایلی هم که دکتر منهتن نسبت به جهان دور و برش بی اهمیت هست همینه

    در مورد این که سوپرمن خدا هست یا نیست خب باید بگم در کمیک زمانی فرقه ای وجود داشت که سوپرمن رو پرستش می کردند(این فرقه در سریال سوپرگرل هم بود) و خب بعد ها سوپرمن اون فرقرو به هم زد و به این نکته اشاره کرد که از انسان هایه عادی برتر نیست، همچنین در یکی از یونیورس ها سوپرمن قدرت هایه خودش رو از بین برده بود تا تبدیل به یک انسان عادی بشه و یکی از آرزو هایه سوپرمن همواره این بوده که دیگه انقدر نیرومند نباشه تا برایه اطرافیانش تهدیدی نباشه(کلا این مرد استوره اخلاقه) ، اما خب این که سوپرمن خداست یا نه به تعريف ما از خدا هم بر می گرده، من شخصا به لقب خدا کاملا بی توجه ام و همیشه میگم این لقب خدا برایه شخصیت هایه کمیک صرفا فقط یک لقب هست و خب ارزش چندانی نداره و نمی شه بر اساس این که کی لقب خدا داره و کی نداره برتریه شخصیتی رو قضاوت کرد

    درمورد برتری اشخاص لیگ عدالت (البته اگه از من پرسیدی)من این جوری طبقه بندی می کنم(بر اساس پتانسیل قدرت):

    ۱_کاپیتان اتم(با اختلاف نسبت به بقیه)
    ۲_فانتوم استرنج
    ۳_دکتر فیت
    ۴_ددمن
    ۵_سوپرمن
    ۶_مارشن من هانتر
    ۷_شزم
    ۸_سوامپ ثینگ
    ۹_آیکون
    ۱۰_آتریگان
    ۱۱_واندروومن
    ۱۲_اوریون
    ۱۳_فلش
    ۱۴_سوپر گرل و پاور گرل
    ۱۵_فانوس هایه سبز زمین
    ۱۶_آکوامن
    ۱۷_بیگ باردا

    درمورد مقاومت در جادو اشخاص زیر امنی ورسال و نصف مولتی ورسال ها آسیب پذیرند اما خب کم و زیاد داره ، در کل جادو هنر بسیار نیرومندیست و همین اسپکتر هم مبنای قدرتش جادوه

    موفق باشید🌹

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      راستش الان که فکر می کنم می بینیم بیگ باردا باید در رتبه بالا تری قرار بگیره

  40. میلاد کاربر می‌گوید

    استیو راجرز(همون اولین کاربری که دایره اش یک جورایی قرمزه)

    ببینید پروسه استقامت واندروومن یک مقداری عجیبه،واندروومن نسبت به ضربات محکم و پهن بسیار مقاومه(اما هنوز زیر سوپرمن و شزمه) و خب نسبت به انرژی هم مقاومت اندکی داره اما نسبت به گلوله و اجسام تیز معمولی بسیار آسیب پذیره و این که شما میگید تا حالا گلوله به بدن واندروومن نفوز نکرده،کاملا اشتباه و هر دفعه که گلوله ای با بدن واندروومن تماس داشته ، از بدنش رد شده و موشک هم توانایی حتی متلاشی کردن بدن واندوومن رو داره

    درمورد محارت واندروومن باید بگم که مهارت واندروومن از اشخاصی مثل نایت وینگ و گرین ارو بیشتره یک مقداری و به گفته دث استروک، واندروومن یکی از مرگ بار ترین شخصیت های که تا حالا دیده(او زمانی همچین چیزی رو گفت که واندروومن تمام قدرتش رو از دست داده بود) و درکل واندروومن خیلی در مبارزه مهارت داره که همین مهارتش اونو تا این جا و در این سطح آورده.

    درمورد برتری تسلیحاتی خب اگه شمشیر سوپرمن رو حساب کنیم برتری با سوپرمن در قیر این صورت برتری با واندروومن هست و شزم هم که هیچی از خودش نداره در زمینه صلاح، لا عقل تا اونجایی که من می دونم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # میلاد
      شایدم من اشتباه میکردم چون قبلش یک نفر یک عکسی رو به من نشون داد که طبق اون گلوله در پوست واندروومن نفوذ نمیکنه . نمیدونم قضیه چیه ؟! شما اگه عکسش رو دارید که موشک واندروومن رو متلاشی کنه یا گلوله معمولی به پوست واندروومن نفوذ کنه اگه براتون مقدور هست برای من ارسال کنید تا ببینم اگه نیست هم که هیچی .

      1. batman کاربر می‌گوید

        ببخشید استیو جان من جواب میدم. زن شگفت انگیز از امازونی هاست و امازونی ها خیلی به انسان ها شباهت دارن و مکانیزم بدن و چهره و مخصوصا اسیب پزیری بدنشون تا حدودی شبیه انسان ها البته مقداری کمتره . زره واندروومن که باعث میشه بیشتر حملات بهش اسیب نرسونن.

      2. میلاد کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        در همین فیلم واندروومن شونه واندروومن در جزیره خودشون هنگام هجوم نازی ها تیر می خوره، در اینترنت هم اگه دنبال عکس هایه تیر خوردن واندروومن بگردید می تونید پیداش کنید

        1. Batman کاربر می‌گوید

          #میلاد
          تا جایی که من یادمه زمانی که اون نازی خواست به واندروومن تیر بزنه خاله ی واندروومن پرید و تیر بهش خورد و مرد!!!!

  41. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # میلاد
    ۱ دکتر منهتن اصلا نمیتونه از اسپکتر‌ قدرتمند تر بشه اون تجسم انتقام خداست پرزنس برای اینکه اسپکتر گند نزنه به مولتی ورس قدرتشو کم کرد برای اون محدودیت ها و خط قرمز هایی قرار داد و گرنه اگر از طرف پرزنس محدودیت ندلشته باشه چه بسا بتونه به راحتی تمام دکتر منهتن رو‌ شکست بده حرف شما هم درسته و من این دو برابر میدونم ولی شما دارزید اسپکتر رو دست کم می گیرید اون تقریباً حکم دادگاه زندگی دی سی رو داره اون مولتیورسال هست و از نظر فقط شخصیت های زیر قادر به شکست اسپکتر هستن‌ ( بر اساس رده بندی )
    ۱ پرایمال مانیتور
    ۲ سوپرمن زره‌پوش کیهانی
    ۳ manderakk ( فارسی فک کنم مندراک باشه
    ۴ پرزنس
    ۵ شیطان عظیم
    ۶ الین بلک
    ۷ لوسیفر
    ۸ میکاییل ( با اختلاف کم از لوسیفر )
    ۹ کلمه
    ۱۰ کوانتوم سوپرمن
    نظر من بر اساس پتانسیل اینه
    ۱ بتمن
    ۲ سوپرمن
    ۳ کاپیتان اتم
    ۴ دکتر فیت
    ۵ شزم
    ۶ سوپرگرل
    در کل
    ۱ بتمن
    ۲ سوپرمن
    ۳ کاپیتان اتم
    ۴ دکتر فیت
    ۵ شزم
    ۶ مارشن من هانتر
    ۷ واندروومن و سوپرگرل
    ۸ ماکسیما
    ۹ اوریون
    ۱۰ اتریگن
    ۱۱ طوفان آتشین ( fire storm )
    ۱۲ بیگ باردا
    ۱۲ پاورگرل
    ۱۳ فلش
    ۱۴ طوفان قرمز
    ۱۵ آکوامن
    ۱۶ مرا
    ۱۷ سایبورگ
    ۱۹ اتم
    ۲۰ آدام استرنج
    در مورد واندروومن هم که گفتم

    1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      # Steve Rogers
      جناب وقتی ایونت دث متال رو نخوندید پس لطفاً بهتره راجب نبرد این دو سکوت کنید …
      دکتر منهتن متاورسال هست چیزی که حتی از مالتی ورسال هم پیش گرفته و بین مالتی ورسال و آمنی ورسال است .
      حرف شما راجب قدرتمندی اسپکتر نسبت به منهتن زمانی صحیح بود که اسکات اسنایدر دث متال رو ننوشته بود :/
      شما هیچوقت نباید طبق فیت رتبه بندی بچینی چون معمولاً مال حالت عادی کرکتر نیست .
      دوست عزیزی که اومدی کرکتر ورد رو گذاشتی رتبه ۹ صحبتی با شما داشتم .
      تو سری کامیک های سوامپ ثینگ ، سوامپ ثینگ سعی میکنه المنت های حیاط رو جمع کنه و در اینجا همین کرکتر د ورد میاد جلوشو بگیره ، کرکتری که اولین موجودیت پس از پرزنس معرفی شده بود اون زمان .
      طی داستان دختر الک میاد به نوعی که طولانیه داستانش صدای پرزنس یا همون کلمات الهی تولید میکنه و و د وُرد رو شکست میده .
      خب این یه فیت شدیداً بزرگ برای دختر الک هس 😐
      آیا تو هیچ لیستی دیدی بیان دختر الک رو جزو تاپ های مختلف راجب فول پاور بزارن ؟!؟
      باید برای ساخت لیستی اونم راجب پاور هاشون باید یه سری فیلتر بزاری …
      البته بعضی ها لیست بر اساس فیت رو قبول دارن ولی کلاً بستگی به تو داره که بخوای بر چه اساسی لیست بچینی
      اصلاً فیت یه چیزی که طرفدار ها سرش بحث میکنن
      البته من داشتم راجب قدرت حرف میزدم و کاری با ویژگی های دیگه ای مثل هوش ندارم یه وخ قاطی نکنید .
      مثلاً کرکترای خیلی باهوش داریم مثلاً تو مارول های اولشنری رو داریم ، مستر فنتستیک هست ، مون گرل ، تونی استارک ، بروس بنر ، امادئوس و …
      هوش رو مشکلی نیست بر اساس فیت بگی ولی واقعاً بحث قدرت خیلی فرق داره …
      بر فرض مثال الان یکی از من بپرسه اگه فیتو حذف کنی چجوری میخوای بفهمی هالک قویتره یا بلک دورف ؟
      از پاور بیس اصلیشون
      مثلاً اسپیس پانیشر هالک داریم که میزنه بلک دورف رو جر میده (:
      در نتیجه میخوای بگی هالک قویتره ؟ ببین یه سری کار ها هست که بیسیک هست و بر اساس اون بیس لیست اورال مینویسن . خیلی راحت تر بخوام بگم لیست اورال رو بر اساس حالت عادی کرکتر مینویسن .
      یا الان مون نایت شده میزبان فینکس فورس ، نمیتونیم تو لیست های اورال مون نایت فینکس رو حساب کنیم . باید حالت عادی مون نایت حساب شه تا لیست اورال باشه .
      به فیت باشه کرکتر های زیادی هستن که میتونیم شاخ کنیم . چند تا مثال میزنم یکیش بلک بولت که خیلی شاخه فیت هاش …
      تو ارث اصلی فرانکلین ریچاردز ادالت تونست گالاکتوس رو کنترل کنه /:
      فیتش مال ارث اصلیه . از اونور توی یکی از ارث های موازی مارول کرکتری هست که پسر فرانکلین ریچاردز هست به نام هایپر استورم شاید خودت بشناسی .
      طرف تو حالت عادی میتونست گالاکتوس رو بزنه /:
      یا کینگ ثانوس یکی از ورژن های ثانوس با یه بلست گالاکتوس رو شات کرد …
      روئن کینگ ثور با یه بلست سایه نشینان بالا ( که خودم احتمال میدم در حد سلستیالز باشن ) و منگاگ رو زد
      نمیدونم کرکتر کلاید رو میشناسی یا نه ولی یارو میتونست کرکترای کامیک بوک رو بیاره تو یونیورس خودش 😐😐
      مارکی اف دث به حدی قدرت داشت که کسی به اندازه اترنیتی واسش پشه بود تو هوا ://
      مارکی اومد همه دنیا های جلوشو زد از هم پاشوند
      حتی لیوینگ ترایبیونال هم جرئت نکرد بیاد جلوشو بگیره /:
      قویترین جهش یافته ای بود که فنتستیک فور باهاش درگیر شد که البته هم نشدن بهتره بگم برخورد داشتن.
      اخرم با ذکاوت دکتر دووم و کمک نسخه جوونتر مارکی زدنش ://///////
      تازه طرف اونقدر قوی بود که تو یه نبرد بین ابعادی با نسخه جوونتر خودش که ضعیفتر شده بازم نمرد، با استفاده از دمای پلانک زدنش /:
      بیش از حد شاخ بود و من خودم جزو تاپ ۱۰ کل موجودیت های مارول از لحاظ قدرت قرار میدم .
      یا اصن همین اسپکتر تو کامیک دی او ونجز تصمیم بر نابودی ریشه جادو میکنه اولین کسایی هم که مقابلش قرار میگیرن و راحت شکست میخورن دکتر فیت و فنتوم استرنجر و زاتانا بودن .
      اسپکتر حتی تمام ارباب های نظمم نابود میکنه /:
      شزم فمیلی رو هم میزنه کلاً اون موقع اسپکتر در اوج قدرت خودش بود هرکیم جلوعه راهش بود میزد کار نداشت ویلن بود یا هیرو
      اخرین مدفاع جادو هم نابود بود که و باید مقابل اسپکتر می ایستاد ، بعدشم با به سر کردن هلمت دکتر فیت راهی مبارزه با اسپکتر میشه و بعد کلی فایت طولانی نابو که کلاه فیت رو داشت تونس اسپکتر رو مجبور به عقب نشینی کنه ولی خودش تو استانه مرگ قرار میگیره و و به تیم محافظین مجیک میده و میگه بعد مرگ من نسل نهم جادو نابود میشه اما این کلاه بعا مرگ منم قدرت و ویژگی خاص خودش رو داره و …
      سر این چیزاس که لیستای بر اساس فیت کلا با با لیستای بر اساس بیسیک کرکتر فرق دارن .
      خب دیگه بیشتر از این صحبت نکنم .
      امیدوارم متوجه شده باشی .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers #
      ببینید پرزنس بعد از پرایمال مانیتور قویترین شخصیت دیسی هست و اینکه تو این سایت نوشته شده از والای همگان قویتره و چرا پرایمال مانیتور قویتره ؟؟ چون خود پرزنس اعتراف کرده که توسط نیرو های نامشخص یا همان پرایمال مانیتور به وجود اومده و به غیر از این نیرو هیچ موجود یا انرژی در دیسی توان مقابله با پرزنس رو نداره و سوپرمن زره پوش کیهانی و مندراک به هیچ وجه من الوجود شانس زیادی جلوی پرزنس ندارن
      ببخشید دخالت کردم فقط خواستم اطلاع بدم ممنون

      1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        حرفاتون کاملاً صحیحه ولی د رایتر یا همون نویسنده هم داریم تو کامیک ها حضور داره و خالق همه ایناست.
        در اصل رایتر روی مانیتور مایند د اوروید ( پرایمال مانیتور ) داستان رو نقل میکنه .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد حسين #
          ممنون پس از پرایمال مانیتور قویتر داریم ممنون بخاطر اطلاع رسانی
          فکر میکردم پرایمال مانیتور قویترینه ممنون

  42. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب جناب راجرز گلوله در پوست واندروومن نفوذ نمیکنه !!!!!!!!!!!! اما پوستش در برابر از پی جی زخمی میشه !!!! و به خاطر همینه که از ثور ضعیف تره !! یعنی زرهش تا حدی او را نگه میدارد مثلا تا بمب اتم واندروومن تقریبا کشته میشه ! حالا باید بدونین که واندروومن زود درمانیش بسیار بسیار کمه ، مثلا در حد ۶ انسان معمولی !!!!!!!! به هر حال می‌دونم از من نپرسیدین اما خب شاید بهتون کمک کرده باشه.

  43. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دوستان اگر خوشتون میاد یه ۱۰top یا یه ۲۰topازبهترین وبدترین فیلم های ابرقهرمانی بنویسید.
    بهترین ها
    ۱ شوالیه تاریکی
    ۲ اندگیم
    ۳ اسپایدرمن ۲
    ۴ لوگان
    ۵ مردعنکبوتی سفر به درون دنیای عنکبوتی
    ۶ اینفینیتی وار
    ۷ پلنگ سیاه
    ۸ سوپرمن ۲
    ۹ مردان ایکس۲
    ۱۰ انتقام جویان۱
    ۱۱ لگو بتمن(بادوبله خنده دار)
    ۱۲ کیویل وار
    ۱۳ وینتر سولجر
    ۱۴ بتمن تیم برتون
    ۱۵ بتمن آغاز میکند
    ۱۶ فار فرام هوم
    ۱۷ مردعنکبوتی ۱
    ۱۸ شزم
    ۱۹ واندر وومن
    ۲۰ مرد پولادین
    حالا بدترین ها
    ۱ استیل
    ۲ جوخه انتحار
    ۳ بتمن و رابین
    ۴ کتوومن
    ۵ چهارشگفت انگیز۲۰۱۵
    ۶ اسپریت
    ۷ هالک شگفت انگیز
    ۸ ثور ۲
    ۹ سوپرمن ۴
    ۱۰ گوست رایدر شبح انتقام
    ۱۱ لیگ عدالت
    ۱۲ ققنوس سیاه
    ۱۳ گرین لنترن
    ۱۴ بلید تثلیث
    ۱۵ جونا هکس
    ۱۶ کیک اس۲
    ۱۷ کاپیتان مارول
    ۱۸ پرندگان شکاری
    ۱۹ ریشه های مردان ایکس ولورین
    ۲۰ مرد آهنی ۲

    1. Punisher کاربر می‌گوید

      بهترین فیلم های ابرقهرمانی از نظر من
      ۱_ اینفینیتی وار
      ۲_ شوالیه تاریکی
      ۳_ مرد عنکبوتی۲
      ۴_مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی
      ۵_ لوگان
      ۶_ پلنگ سیاه
      ۷_ اند گیم
      ۸_ شزم
      ۹_ واندر وومن
      ۱۰_ نگهبانان کهکشان
      ۱۱_‌ مرد آهنی
      ۱۲_ کاپیتان آمریکا سرباز زمستان
      ۱۳_ کاپیتان آمریکا جنگ داخلی
      ۱۴_ ثور راگناروک
      ۱۵_ دکتر اسرنج
      ۱۶_ لگو بتمن
      ۱۷_ انتقامجویان ۱
      ۱۸_ مرد عنکبوتی بازگشت به خانه
      ۱۹_ انیمیشن فلش پوینت پارادوکس
      ۲۰_ مرد عنکبوتی دور از خانه
      بدترین ها از نظر من
      ۱_ پرندگان شکاری
      ۲_ جوخه انتحار
      ۳_ بتمن علیه سوپرمن
      ۴_ گرین لنترن
      ۵_ زن گربه ای
      ۶_ کاپیتان مارول
      ۷_ بتمن و رابین
      ۸_ ثور دنیای تاریک
      ۹_ لیگ عدالت جاس ویدون
      ۱۰_ کاپیتان آمریکا نخستین انتقامجو‌
      ۱۱_ مرد آهنی۲

  44. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ببخشید من یه کامنت گذاشتم حالا ممکنه این کامنتی که الان میذارم سریع تر بیاد بهترین و بدترین فیلم های فیلم های ابرقهرمانی از نظر خودمو گفتم حواسم نبود تو بخش بدترین ها جوری نوشتم که یعنی هالک شگفت انگیز بدتر از ثوره دوئه حالا شما خودتون جای اون دو تا رو عوض کنید

  45. Batman کاربر می‌گوید

    #میلاد
    سلام اين حرف که تیر از بدن واندروومن رد میشه کاملا اشتباهه چون درسته که واندروومن مقاومتش به اجسام تیز کمتر از ضربات پهن است اما اینکه تیر از بدنش عبور کند حرف اشتباهیست و اشتباه تر از این حرف اینه که یه موشک بدن واندروومن رو متلاشی میکنه!!!!اتفاقا واندروومن با بمب اتم هم از پا در نمیاد چه برسه به یه موشک!!!!!و اگر استقامت واندروومن اینقدر کم بود زعوس با یه صاعقه از پا درش می‌آورد اما خب واندروومن زعوس رو زده!!!! و اینکه اگر شما اگر در سایت های خارجی و این سایت در مورد اسپکتر تحقیق کنید می‌فهمید که قدرت اسپکتر با دادگاه زندگی برابر است و با اختلاف کم از سوپرمن پرایم وان میلیون قویتره!!!!و اگر اطلاعات کافی از دادگاه زندگی داشته باشید می‌فهمید که او به راحتی می تواند مولتی ورس را نابود کند!!!! و ضمنا در کمیک سوپرمن و بتمن شماره ی دو، سوپرمن با شزمی که می‌خندد نجنگید و فقط بتمن رو برداشت و رفت و دلیل نمیشه که شکست خورد!!!!( و اونجا ثابت شد که رعد شزم از رعد زعوس ضعیف تره چون اون رعد حتی بتمن رو هم نکشت البته درسته که بتمن با اون رعد فاصله داشت اما اگر رعد زعوس بود بتمن میمرد!!! )

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      اطمینان داشته باشید که گلوله به واندروومن اثر داره شک نکنید و دوما بتمن با رعد شزم میمیره اگه شزم بخواد شک
      نکنید و بعدشم حتی اگه اونو حساب نکنید شزم در کمیک های دیگه هم سوپرمنو شکست داده انقدر این شزم بد بختو دست کم نگیرید شزم رعدش میتونه با زئوس برابر باشه و قطعاً شزم از واندروومن قویتره
      تمام

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن
        اول اینکه من نگفتم تیر به واندروومن اثر نداره من گفتم که به پوستش نفوذ نمیکنه!!!!! وگرنه خودمم میدونم که واندروومن مقاومتش به اجسام تیز کمتره!!!! و خب باید دلیل بیاری که رعد شزم در حد آذرخش زعوسه!!!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          من نگفتم هست گفتم میتونه باشه چون در آینده بهش رسید

        2. میلاد کاربر می‌گوید

          بتمن
          ببینید اگر در کروم هم دنبالش بگردید می فهمید که گلوله برایه واندروومن کنندست و از بدنش عبور می کنه

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            اینم زمانی که تیر به پوست واندر وومن نفوذ کرد و ازش رد شد
            https://images.app.goo.gl/3J3jGDXMGW9Swxda7

  46. تانوس کاربر می‌گوید

    با سلام و اینکه وسط مقایسه تون اومدم ببخشید
    راجع سوپرمن و تانوس میخواستم نظرتون رو بپرسم از نظر من تانوس چون:
    جلوی چند جیغ بلک بلت مقاومت کرد
    در یک جنگ فیزیکی هالک رو شکست داد
    با یک مشت هالک و مردآهنی شکست داد
    با اینکه بینی اش خونی بود چند مشت ثور را تحمل کرد
    با اینکه ثور سنگ قدرت را داشت تانوس او را شکست داد ( آدام وارلاک و بتا ری بیل از ثور سنگ قدرت شکست خوردند)
    تانوس اترینیتی را شکست داد
    پانصد هزار سال نوری رو در یک ثانیه بره

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      به نظر من سوپرمن { نظر شخصی} قدرت خام سوپرمن از تانوس بیشتره . سوپرمن استقامت و دوام بیشتری داره . سرعت بیشتری داره .
      اسیب ناپزیری تقریبی داره . من منکر قدرت تانوس نمیشم اما سوپرمن شانس بیشتری برای برد داره.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      تانوس #
      اگه مشکلی نیست من جواب میدم :ببینید تانوس اگه با شش سنگ باشه قطعاً به راحتی برندس اما اگه شش سنگ رو نداشته باشه قضاوت سخته که کدوم میبره ببینید اینکه تانوس اترنیتی رو شکست داده فکر کنم شش سنگ رو در اختیار
      داشته البته مطمعن نیستم . اما بدون اون شش سنگم قدرت بسیار بالایی داره اما سوپرمنم قدرت بسیار بسیار زیادی داره
      مثلا سوپرمن دارک سایدکه از تانوس قویتره شکست داده اما تانوس هم اشخاص قویتر از سوپرمنو شکست داده در کل شاید ۴۹درصد به ۵۱ درصد به نفع سوپرمن هست البته این نظر منه و ببخشید که وقتتونو گرفتم

    3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      عزیز من سوپرمن تو هر ۲ صورت (بی دستکش و با دستکش)به راحتی تانوسو شکست میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا؟ چون وقتی با تانوس با دستکش رو به رو میشه یه حرکت بیشتر بزنه همون حالت بدون دستکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی چی؟؟؟؟؟یعنی تانوس واسه اینکه راحت کارو تموم بکنه میاد یه بشکن بزنه.سوپرمن با سرعتی که داره میره دستکش رو میگیره.با پرواز و سرعتی که داره تا کره ی ماه میره و دستکش رو میگذاره اونجا.میره نزدیک خورشید میشه تا قدرت زیادی به دست بیاره.تانوسم که نمیتونه کاری بکنه.اون وقت سوپرمن با سرعت و قدرت میاد و تانوسم فاتحه .ریغ رحمت رو سر میکشه.

  47. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    # بتمن
    حرفتون درسته واندر وومن گلوله در پوستش فرو نمیره اما اتش مسلسل بهش آسیب می‌رساند و بیشتر به خاطر لباس معمولیش و دستبندشه اما خب جادو های قدرتمند دکتر فیت با اسپکتر میتونن دستبندشو بشکنن( جادوی استرنج نمیتونه )
    اما خب در مورد جمله آخر باید بگم موافقم چون زئوس با زن شگفت انگیز برابره و هرکول و آشیل و سلیمان از پس بلک کنری و سوپرمن بر میاد پس چون شزم این قدرت ها را داره می‌تونه همشونو با هم شکست بده ؟؟؟؟؟؟ خیر . شزم نهایتش نصف قدرتهاشونو داشته باشه ، شزم در برابر هالک خودمون کم میاره بعد با ثور و سوپرمن برابر 😅😅😅😁😁😁😁😶😶😶

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      ببینید سوپرمن قویتره ولی نه خیلی زیاد ۱۰ درصد شانس پیروزیش از شزم بالاتره و اینکه شک نکنید شزم از هالک قویتره شک نکنید

  48. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کاملا با شما مخالفم منهتن جان
    شزم در نبرد از ۷ قدرت استفاده می‌کنه : دانش سلیمان ، استقامت اطلس ، صاعقه ی زعوس ، شجاعت آشیل ، سرعت مرکوری ، قدرت هرکول ، یادم نمیاد 😅😅😅
    خب دانش سلیمان : بهش اجازه میده برای مدت بسیار کمی نقطه ضعف حریفش رو بفهمه ، خب هالک نقطه ضعفی ندارد پس این قدرت به کارش نمیاد
    استقامت اطلس : خب این می‌تونه در برابر مشت های هالک مقاومت کنه ولی به یاد داشته باشیم ثور اعتراف می‌کنه که مشت های هالک خیلی قوی هستن .ولی خب این به کارش میاد
    صاعقه ی زئوس : به کارش نمیاد ، حداقل نه برای مدت طولانی ، چون این قدرت قوی هست و هر کسی رو نابود می‌کنه ولی اگر اونو به هالک بزنه هالک عصبانی تر میشه !!!!!!!!!!‌ شزم هم با تمام توان حمله می‌کنه ولی هر چه بدتر حمله کنه از اون طرف هالک‌ قوی تر میشه !!!!!!!!!!!!! و بعدش شزم رو……. می‌کنه
    شجاعت آشیل : نمیدونم چیه ولی فک کنم بهتر بود باشه پررویی آشیل 😝😝😝😁😁😁😁 اینم به کارش نمیاد فکر کنم
    سرعت مرکوری : خب این به کارش میاد چه جورم , می‌تونه دورش بچرخه و با صاعقه ناکارش کنه اما باز هالک بیشتر عصبانی میشه و ……
    قدرت هرکول :‌ این هم به کارش میاد چون می‌تونه مشت های محکمی بزنه اما مشت های محکم تری هم به جاش میخوره 👻👻👻👹👹👹👹☠️☠️👎👎
    ببینید من طرفدار هالک نیستم یا از شزم بدم نمیاد ، اصلا ، ولی خب برنده ی قاطع هالک هست منهتن جان

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      ببخشید دیر شد ببینید شزم هم خیلی قویه قبول دارم از سوپرمن ضعیف تره شزم از هالک (وقتی هالکه نه وقتی بروس بنره) باهوش تره و هالک هرچی عصبانی بشه قویتر هم میشه ولی قبول کنید احمق ترهم میشه و البته این نظر شماست و نظرتون قابل احترامه و هالک هم شانس خیلی پایینی نداره مشاید ۴۸ به ۵۱ درصد به نفع شزم البته این نظر منه و خب دلایل شماهم منطقی بود و اینکه شزم هم تقريباً قدرت نامحدود داره

  49. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    سلام اینکه زوددرمانی واندروومن اندازه ی ۶ تا آدم عادی است کاملا اشتباهه!!!! درسته که زوددرمانی واندروومن از ثور کمتره اما اگر درست درمورد واندروومن تحقیق کنی مشخصه که واندروومن زوددرمانی خیلی بالایی داره!!!!!و زره واندر وومن هم چون از جنس آمازنیوم است به راحتی میتونه در برابر آذرخش های ثور و شزم مقاومت کند!!!! وضمنا به نظرم شزم با هالک برابره!!!! چون هالک فقط زوددرمانی و زورش بیشتره!!!! و اینی که میگی هرچی ضربه بخوره قویتر میشه تا حدودی درسته اما اگر بیهوش بشه دیگه فرستی برای قویتر شدن نداره و نبردو میبازه!!! و شزم هم قدرت های زیادی داره و به نظرم مقابل هالک ۵۰ درصد شانس دارد!!!!( همچنین هالک هم همینقدر شانس داره)

  50. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    واندروومن فقط استقامتش بسیار بسیار بالاست ، یعنی اگر استقامتش کار نکنه و زرهش خراب بشه اونوقت اگر ساطور در پوستش فرو کنی شاید احتمال مردنش بسیار زیاد باشه !!!!!! بعد تو گفتی که زره واندروومن به راحتی از صاعقه تور مصون است و روش اثر نداره پس چطور ثور از واندروومن قوی تره ؟؟؟؟؟؟؟
    بعد من خودم هالک در برابر شازم رو ۴۰ به ۶۰ به نفع هالک می‌دونم ( من طرفدار هالک نیستم و حتی ازش بدم هم میاد) بعد یعنی شازم هالک رو بیهوش می‌کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ خب نگاه کن شزم در جنگ از شش قدرت استفاده می‌کنه ، دانش سالومون یا سلیمان : بیشتر جادو ها را خنثی می‌کنه ، مگه هالک جادوگره یا نقطه ضعفی داره؟؟؟؟؟ مسلما نه پس به کارش نمیاد ، شجاعت آشیل: باهاش آسیب ناپذیر میشه ، ولی تا حدودی مثلا اشعه ی دارکساید اونو باری‌ بیهوش کرد و مشت های هالک که باری ولورین رو بیهوش کرد پس اینم بعد مدتی می‌ره کنار ،
    تنها قدرت های که به کارش میاد صاعقه ی زئوس و قدرت هرکول و استقامت اصلسه ولی خب قدرت هرکول هم به کار نمیاد چون آنچنان قدرتی ندارد که هالکو بیهوش کنه !!!!! و چون شازم از هالک ضعیف تره چون : از این شش خدا سه تاشان نیمه فانی هستن و به خاطر همینه که شزم از بلک ادم فقط اندکی ، اندکی ضعیف تره !!!!! هرکول نیمه فانی هست ، آشیل هم نیمه فانی هستن اطلس هم فک کنم باشه ، امیدوارم جناب منهتن با اینها قانع شده باشن

  51. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    اول بگم من معنی اینکه استقامتش کاری نکنه رو نمیفهمم!!!! بعدشم تو میگی ثور از واندروومن قویتره اما من میگم مساوین!!!! بعدشم یه چیزی که شزم خیلی در مقابل هالک به دردش میخوره سرعتشه!!!! ینی در نهایت سرعتش تا هالک به خودش بجنبه دوتا ضربه از عقب و دوتا ضربه از جلو از شزم خورده!!!! و شزم هم میتونه آذرخشو جادوشو روی سر هالک متمرکز کنه و بعد بره رو هوا و با سرعتو قدرت تمام مشتی بر سر هالک بکوبه…

  52. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ثور از واندروومن قوی تره چه بخوای چه نخوای مدرک هم دارم
    و اینکه مگه سرعت شازم چقدره؟؟؟؟؟؟ فقط کمی از صوت بیشتره ،‌بعد پس هالک هم مثل ماست نشست نگاه کنه!!!!!!!! میتونی زود درمان هالک چقدره؟؟؟؟؟؟ قدری که زود درمانی ولورین چیز بسیار کمی در برابرشه!!!!!!!!!! تازه هالک هم سرعتش بالاهستا اینو هم در نظر بگیر

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      درمورد واندروومن و ثور کاملاً حق با شماست اما در مورد سرعت شزم به نظرم دارید اشتباه میکنید شزم میتونه با فلش مسابقه بده و پا به پاش بیاد !!!!!!!! سرعت فلش خیلی از صوت بیشتره (سرعتش چندین برابر سرعت نوره) البته من نمیخوام
      بگم شزم سرعتش با فلش برابره ولی خیلی بهش نزدیکه خواهش میکنم انقدر سرعت شزمو دست کم نگیرید
      بازم ببخشید وقتتونو گرفتم فقط خواستم بگم سرعت شزم اونقدراهم کم نیست البته سرعت هالک هم زیاده ولی اصلاً به فلش یا سوپرمن نمیرسه

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        منهتن دوست من فک کنم اینجوری
        وال وست
        فلش
        سوپرمن
        واندروومن
        بلک ادم
        شزم با اختلاف بسیار کم ( بلک از شزم کمیک قویتره)
        سرعت هالک زیاده ولی خب به پای شزم نمی‌رسه درسته اما خب می‌تونه برا شزم دردسر ایجاد کنه

  53. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    تو برو با همون مدارکت خوش باش!!!! منظورت اینه که اگه سر هالکو قطع کنن سریع تنش باسازی میشه!!!! 😱😱سوپرمن سرعتش تو حدودای نوره اونوقت شزم چطوری سرعتش کمی از صوت بیشتره!!!!

  54. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    برو با خودت خوش باش که با توی افراطی بحث نمیشه کرد!!!!!!!!!!

    1. Batman کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      نکه خیلی با تومیشه بحث کرد که تا کم میاری توهین میکنی!!!! برو با همون اراجیفات خوش باش چرتو پرت گوی ارشد!!!!!

  55. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج داری زیاده روی میکنی.برو بزن واندروومن علیه ثور ببین نتیجه چی میشه.بابا واندروومن با اون شمشیر افسانه ای اش ثور رو از وسط نصف میکنه!تازه میولینر هم بلند میکنه.!اصلا تو مدارکت رو بگو.میدونی سرعت شزم حداقل چند برابر صوته؟داداش ولورین ته ته زوددرمانی.زوددرمانیه هالکه که در برابر زوددرمانی ولورین چیز ناچیزیه.
    پانیشر(مجازاتگر)با غلتک از روی ولورین رد شد ولورین چند روز بعدش دوباره شد همون پاچه گیر وحشی سابق!!!!!!! البته دیگه هالک از شزم قوی تره.
    واندروومن در برابر تور واندروومن برنده میشه
    شزم در برابر هالک هم هالک برنده میشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      marvel and DC
      اینکه طرفدار دیسی هستید یا مارول مهم نیست مهم منطقی بودنه ولی حرف شما با احترام اصلا منطقی نیست واندروومن شمشیرشو میاره خب که چی ؟؟؟؟؟ ثورم یاران بی یورنو میاره که میتونه سیلیستال هارو که هرکودمشون ۴
      واندروومنم حریفشون نمیشه رو بزنه بترکونه و نکته بعدی اینه که اگه واندروومن شمشیر میزنه ثورم یه انفجار خدایان میزنه طوری که تیکه بزرگه واندروومن گوشش باشه و اینکه اگه اودین (که۲۰ تا واندروومنم جلوش شانسی ندارن) بیاد کمک ثور که هیچچچچ کل آمازون تا کمتر از یک ثانیه میترکه و اون مقاله خیلی خیلی اشتباه بود هر مقاله ای لزوما درست نیست اگه زره نابودگرو بیاره (که گالاکتوس مثل سگ از دستش فرار کرد )۵ واندروومنم حرفی برای گفتن ندارن
      واندروومن از شزم ضعیف تره پس اگه شما میگید شزم از هالک ضعیف تره باید قبول کنید واندروومنم از هالک ضعیف تره (البته واقعاً واندروومن از هالک ضعیف تره) و هالک از ثور ضعیف تره پس چجوری میگید واندروومن از ثور قویتره ؟؟؟!!!!!!!!!!!
      واما درمورد سوپرمن و تانوس اگه تانوس سنگ هارو داشته باشه سوپرمن مطلقاً شانسی نخواهد داشت تانوس که صبر نمیکنه که سوپرمن دستکششو ببره بذازه رو ماه تا قبلش با سنگ ها سوپرمنو شکست داده

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      MARVEL AND DC #
      اگه واندروومن شمشیر بزنه ثورم با یاران بی یورن و انفجار خدایان واندروومنو به معنای واقعی متلاشی میکنه باور کنین
      ثور با اختلاف از واندروومن قویتره ۷۰ درصد به ۳۰ درصد به نفع ثور ثور اصلا حدش از واندروومن بالا تره و شزم هم قطعاً از واندروومن قویتره

  56. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باز دوباره سر و کله ی یه افراطی پیدا شد ، واندروومن از ثور قویتر ؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههه خب دلادیلم خیلیه ولی چند تاشونو میگم
    در شماره ششصد از کمیک های ثور ، بور پدر بزرگش رو می‌کشه ، کسی که اودین هم ازش می‌ترسه ،
    در مورد مقاومت هم بگم شماره ی ۳۶۱ از کمیک ثور ، هلا بانوی مرگ فک اونو میشکنه، اونو پیر می‌کنه و در اتش هل میسوزنونش اما ثور حتی بیهوش هم نمیشه و به مقاومت ادامه میده بعد واندروومن نصفش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ثور حتی بارها هالک و هرکول را شکست داده ، با یه پتک معمولی ( میولنیر نه) کوهی از جسد غول های یخی درست می‌کنه ، به مدت نه ماه با زئوس مبارزه می‌کنه ، او بدون میولنیر و فقط با یارن بی یورن با ثور جین فاستر مساوی می‌کنه ، سپر کاپیتان امریکا رو تا مرز نابودی برده ، این های که گفتم بس نبود ؟؟؟؟؟؟ هان ؟؟؟؟؟؟

  57. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    قطعاً سلاح های ثور از واندروومن قویتره شک نکنید

  58. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    خب حالا اخر شما موافقی که هالک اندکی از شازم قویتره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      با توجه به شاهکار های فعلی هالک و دلایل شما که منطقی بود بله

  59. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    فقط حرف نزن و دلیل بیار!!!!! خب میگی اودین به راحتی بیستا واندروومنو میزنه!!!!! واسه این حرفت چه دلیلی داری؟؟ حالا من دلیلمو به تو میگم:واندروومن با زئوس دیسی برابر و کمی از دارکساید ضعیف تره و دوتا دارکساید به راحتی اودینو میزنن!!! حالا چرا سه یا چارتا واندروومن نتونن اودینو بزنن؟؟؟( یا باهاش برابری کنن)واندروومن هم میتونه زمانی که ثور میخواد گادبلستو بزنه بره تو فضا!!!! سطح ثور از واندروومن بالا تره؟؟؟ 😱😱😭😭و ضمنا بارها دلایل اینکه چرا آذرخشای ثور یا شزم به زره واندروومن آسیب چندانی نمیزند رو گفتم!!!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      یا خداااااااا اودین گالاکتوسو فراری داده !!!!!! ۲۰تا واندروومن حریف گالاکتوس میشن ؟؟؟؟؟!!!! ثور اگه از پدرش یاری بخواد ۳۰ تا واندروومنم حریفش نمیشن!!!!!!!!! میدونی زره نابودگر کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احتمالاً نه!!! چون اگه میدونستی کیه میفهمیدی واندروومن با ۲۰ ضربه شمشیرم حریفش نمیشه !!! چی شد ؟؟؟؟ دوتا دارکساید کلون به راحتی اودینو میرنن ههههههههههههههه!!!!!! خدایاااااااا!!!!!!!!!!!!!!!! انفجار خدایان قدرت ستاره در حال انفجارو داره بعد این واندروومن وحشی بره تو فضا چی کار کنه!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اودین با ابدیت درگیر شده!!!!!!! کسی که ۲۰ تا واندروومن تو خوابم نمیتونن بزننش متوجه باشین ثور بور بوریسانو که با اختلاف زیاد از واندروومن قویتره رو شکست داده ایندو به هیچ وجه من الوجود برابر نیستند تکرار میکنم برابر نیستن

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن
        وایییییی چی میگی؟؟!؟!؟! بحث متحدان رو در این نبرد نباید وسط میکشیدی!!!!! چون لیگ عدالت و المپ نشینان متحد واندروومن هستن و لیگ عدالت عضوی داره به نام کاپیتان اتم که یه تنه اودینو زره نابودگر و کل آزگاردو حریفه!!!! بعدشم دارکساید زئوس دیسی رو بدون جراحت زیادی زده!!!! و زئوس دیسی اختلاف زیادی با زئوس مارول نداره پس ینی دارکساید با زئوس مارول برابره و همین زئوس مارول اندکی از اودین ضعيف تره!!!! بعدشم تو هرجور دوس داری فکر کن اصلا برام مهم نیس!!!!!( لطفا در کامنت های بعد از تبدیل کردن واندر وومن به واحد شمارش خودداری نمایید!!!!)

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          اولا اینکه واندروومن هرگز در سطح دارک ساید نیست اینو باور کنین دارک ساید تا بحال با کل لیگ عدالت باهم به نبرد پرداخته پس این واندروومن بی رحم بیاد جلوش به تنهایی چه کنه ؟؟؟؟؟؟ یعنی میخواید بگید کاپیتان اتم از اودین فورس که گالاکتوس ازش میترسه قویتره ؟؟؟؟؟!!!! کاپیتان اتم به هیچ وجه توان مقابله با گالاکتوس و ابدیت رو نداره
          اما اودین با هردوشون درگیر شده و گالاکتوس از ترس اودین به آزگارد حمله نمیکنه و اونو نمیخوره!!!!!! ولی اینکه کاپیتان اتم از زره نابودگر قویتره رو کامل قبول دارم!!! ولی از اودین هرگز و در ضمن ثور کسایی رو مثل مار میدگارد وسیلیستال ها رو شکست داده که واندروومن تو خواب حتی نمیتونه ضربه بهشون بزنه ضمناً ثور انفجار خدایان رو داره که قدرتش تقريباً با انفجار ستاره ها برابره پس براحتی واندروومنو متلاشی میکنه

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            دوست عزیز بزرگ ترین نقطه ضعف گالاکتوس کازمیک انرژی خودشه. کاپیتان اتم میتونه کازمیک انرژی گالاکتوس جذب بکنه. بعد شکستش بده.
            لطفا نظر من رو با لحنی دوستانه بخوانید و منطق به خرج بدید.
            با تشکر.

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              محمد امید #
              ببینید شمشیر واندروومن ابدا نمیتونه به دارک ساید آسیب بزنه و یک کمیک اصلا ثابت کننده نیست وگرنه تو یه کمیک سوپرمن مستر میکسیزپیتلیک رو زده!!!!!! در حالی که کل لیگ عدالت جلوش شانس زیادی ندارن و کاپیتان اتم به هیچ وجه نمیتونه انرژی پدر همگان که با فونیکس مقایسه میشه رو جذب کنه سطح گالاکتوس از کاپیتان اتم بالاتره اختیار اون انرژی با گالاکتوسه و میتونه بعد دوباره از کاپیتان پسش بگیره

              1. محمد امید کاربر می‌گوید

                دوست عزیز من برای این اون کمیک معتبر دونستم چون در رویداد new_52 دی سی بود که احتمالا خودتون میدونید چه رویدادی.

              2. میلاد کاربر می‌گوید

                فقط خواستم یک توضیح ریز راجب کپ اتم بدم ببینید کپ اتم به قدری قوی هست که یک یونیورس خلق کرده که قبلا وسعت یک یونیورس رو گفتم ، اون به تنهایی کل لیگ عدالت در سری جدید ۵۲ به راحتی زده و خب همون اندازه که گالاکتوس بزرگه کپ اتم هم می تونه تغییر سایز بده(در حالت عادی گالاکتوس) و در جذب انرژی کپ اتم هیچ محدودیتی نداره و انرژیی ۱۰۰۰۰۰۰۰برابر قدرت فونیکس رو هم میتونه جذب کنه البته به دلیل پیوندش با قلمرو کوانتوم نیازی به این کار نداره از طرفی اون توانایی دستکاری مولکولی در حد بسیار گسترده ای داره و همچنین یک موجود نیمه جادویی که نسبت به جادو مقاومت فوق العاده ای داره و قطعا رقیب بسیار جدی برایه اودین و گالاکتوس(بابا یک یونیورس خودش به تنهایی خلق کرده و کل مولتیورس رو در قلمرو کوانتوم زوم خودش نابود کرده کاری که نه گالاکتوس و نه اودین نمی تونن بکنن و خب کاپیتان اتم دی سی حکم مولکول من مارول رو داره البته از مولکول من ضعیف تره)

  60. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    این دلایت بود؟؟ هان؟؟ ثور بارها هالک یا هرکولو زده خب چیکار کنم؟؟ امثال ثورو واندر وومن در نهایت قدرت با یه مشت میتونن زمینو نابود کنن و خب معلومه میتونن یه کوه از جسد غول های یخی درست کنن!!!! تو اون نه ماه زئوس مبارزه رو زیاد جدی نگرفته بود!!!! یه جوری میگی ثور جین فاستر انگار پرزنسه!!!! خب واندروومنم به راحتی ثور جین فاسترو میزنه!!!! سپر کاپیتان آمریکا از ویبرانیومه و شکستن اون برای امثال واندر وومنو ثور که با یه مشت زمینو نابود میکنن کار سختی نیس!!!! و ضمنا از نظر من واندروومن اصلا از ثور قویتر نیس بلکه با او برابره!!!!!

  61. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    ببین داری میزنی به جاده خاکی که امثال ثور و واندروومن به راحتی این کارو میکنن اون کارو میکنن ، ببین یه‌چیزی بهت بگم :
    قدرت های واندروومن : سرعت ابر انسانی ، قدرت ابر انسانی ، مقاومت ابر انسانی ، مهارت بالا در شمشیر زنی ، هوش و دانایی بالا
    خب حالا سرعت ابر انسانی : ثور واکنش نشون میده به چیز های سریعتر از نور !!!!!!!! تازه سرعت ثور با کوویک سیلور برابره
    قدرت ابر انسانی : این به کارش میاد می‌تونه باهاش مشت های محکمی به تور بزنه اما او انرژی یه ستارهی نوترونی رو تحمل کرد و در مقابل مشت های سارتور در کمیکی مقاومت کرد ، این کمی به کارش میاد حالا
    مقاومت ابر انسانی : همون زرهش !!!!! که خیلی مقاوم هست !!!!!! اما در برابر گاد بلاست و ضد نیرو دووم نمیاره و می‌شکنه ، ( باهاش هالک رو بیهوش کرد )
    مهارت در شمشیر زنی : به کارش میاد چون می‌تونه به ثور آسیب بدی بزنه ولی ثور یه زره داره که ۱۰ برابر فولاد محکمه و پوست نفوذ ناپذیری داره و زود درمانی بسیار سریعی ولی این هم به کارش میاد
    کمندش هم به کارش نمیاد چون ثور جاخالی میده ،
    ببین ثور می‌تونه با کمک میولنیر نامرئی بشه و همینطور لمس ناپذیر ، می‌تونه روح مردگان رو احضار کنه و اون ها رو عذاب بده ( کمیک های بعد جنگ داخلی)
    همینطور گاد بلاست و ضد نیرو که جای خود دارد ، می‌تونه انرژی رو جذب و ساطع کنه ، می‌تونه رعد و برق رو بزنه و همینطور بسیار بسیار محکمه طوری که به گفتهی اودین فقط انرژی یه ستاره می‌تونه اونو خم کنه و در هنگام ساخت میولنیر کوره منفجر شد و دایناسور های روی زمین از بین رفت پس:
    میولنیر با شمشیر و کمند واندروومن برابره
    یارن بی یورن هم با سپر واندروومن برابره ( دستبند نه )
    تازه استورم بریکر که مال بتا ری بیله اگر ثور در خطر باشه بتا بیل رو به کمک ثور می‌بره ( کمیک ۳و ۴راگنارگ)#
    بعدش چیزی گفتی کهدر باره مبارزه ثور و جین فاستر ، خب جین فاستر با میولنیر بود قدرت های رعد داشت اما ثور نه

  62. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    واسه چی دارم میزنم جاده خاکی؟؟ دقیق بگو ببینم چی میگی!!!! جنس زره واندر وومن کمی از جنس میولنیر ضعیف تره!!!!! خب شمشیر واندروومن به دارکسایدم اسیب میزنه به قطعا به زره و پوست ثور نفوذ میکنه!!!!! مگه مارشن منهانتره که بتونه لمس ناپذیر بشه؟؟؟ بتاری بیل هم جز متحدینه و در کامنت قبلم گفتم که به نفع ثوره اگه متحدین حساب نشه!!!! باز هم ثور جین فاستر رقیب جدی برای ثور نیس حالا چه میولنیر رو داشته باشه و چه نداشته باشه!!!!

  63. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بتمن
    چیییی شمشیر واندروومن به دارکساید نفوذ میکنه؟؟؟؟😝😝😝😝 فوقش زخمش کنه بابا
    بعد چه باشه چه نباشه لمس ناپذیر میشه حتی اینو حساب نکنیم نامرئی که میشه!!!!!!! پس چطور واندروومن میخواد ببینتش!!!!!!!!! خب بعدش گفتی چی ؟؟؟؟؟؟ کاپیتان اتم اودینو بزنه؟؟؟؟؟؟؟ همین تعصب بیجا و احمقانه تو رو نشون میده!!!!!!!!! واقعا که!!!!!!!!! و اینکه این وقت ثور فقط یارن بی یورن رو داشت و جین فاستر انواع و اقسام قدرت های میولنیر ، تازه ثور یک دستش آهنی بود !

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست عزیز در کمیک لیگ عدالت اریجین که شروع new_52 بود واندروومن با شمشیرش آسیب بسار جدی به دارک ساید میزنه .
      کاپیتان اتم اودین که چه عرض کنم گالاکتوسم میزنه. چون می تونه انرزی کازمیک انرزی گالاکتوس جذب کنه و با خود کازمیک انرژیش
      شکستش بده و شاید بتونه نیروی اودین { اودین فورس} رو جذب کنه و اگه بتونه جذب بکنه میتونه اودین ضعیف بکنه بعد نابودش بکنه.

  64. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اینقدر اینو گنده نکن ، کاپیتان اتم اصلا نمیتونه در برابر جادوی های قدرتمند اودین و انرژی و فناوری های گالاگتوس مقاومت کنه ، اصلا ، واینکه هر کمیک معتبر نسیت، وگرنه در کمیکی ثور گالاگتوس رو زده

  65. محمد امید کاربر می‌گوید

    شما اصلا میدونی رویداد new_52 چیه؟ جزو رویداد های بزرگ دی سی و اون کمیک در همین رویداد بود و در خط داستانی اصلی دنیای
    دی سی بود. پس بر چه اساسی میگید معتبر نیست.

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      سلام شاید به من مربوط نباشه اما منم شخصا می خواستم نظرم رو بگم
      اول درمورد مقایسه اشخاص شزم،تور،هالک،واندروومن:
      خب باید بگم شزم و ثور در حالت عادی برابرند و هالک مقداری از این دو قوی تره و واندروومن هم مقداری از این دو ضعیف تره

      در مورد کاپیتان اتم ، گالاکتوس و اودین:
      ببینید کپ اتم به تنهایی یک یونیورس خلق کرد و نسبت به جادو نسبتا معصومه و همونطور که محمد امید گفتند توانایی جذب انرژی گالاک توس و اودین رو داره و توانایی شکست دادن هر دوشون داره

      همچنین باید بگم شمشیر واندروومن توانایی پاره کردن گوشت و پوست دارک ساید رو داره و هرچی نباشه دومین فلز قوی زمینه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد#
        ببینید ثور از هالک قویتره و شزم مقداری از هالک ضعیفتر و واندروومن از هرسه ضعیف تره
        یعنی:ثور>هالک>شزم>واندروومن

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد#
        ببینید ثور از هالک قویتره و شزم مقداری از هالک ضعیفتر و واندروومن از هرسه ضعیف تره
        یعنی:ثور>هالک>شزم>واندروومن
        ثور از هالک قویتره واقعا

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          نه خداییش تور از هالک قوی تر نیست،در همین حد بدونید که هالک بازدن دو دستش به هم دیگه تونسته یکی پایین تر از همرو شکست بده و موفقیت هایه دیگش که میتونید در همین سایت پیدا کند در کامنت دیگران
          از طرفی اگر کمیک هایه ایمورتال هالک رو خونده بودید میفهمیدی زود درمانی هالک خیلی خوبه و از ولورین هم بهتره،اصلا هالک توسط استنلی برایه این خلق شد که قوی ترین باشه

          شزم و تور برابرند خداییش :
          قدرت و رعد برابر(البته شزم کتاب بینهایت رو بلند کرده که فکر کنم میشه دلیل بر قوی تر بودنش از لحاظ زور باشه)
          هردو قدرت تلپورت دارند(البته تور باکمک میومر)
          تور ماهر تر و باتجربه تره،از طرفی شزم هم به واسطه خرد سلیمان از طور باهوش تره و بهتر از موقعیت ها و محیط استفاده می کنه
          شزم سریع تره،البته تور توانایی واکنش به زربات سریع تر از نور رو داره
          تور می تونه با کمک میومر نامرئی بشه،از طرفی شزم هم میتونه حریفش رو هیپنوتیزم کنه
          تور همچنین خیلی جنگ تلب و مقرور ره که این قضیه به نفع شزمه

          واندروومنم مقداری از این دو ضعیف تره
          https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fqph.fs.quoracdn.net%2Fmain-qimg-ddf327a6e830bce6c05c3dd96b1f95d1&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.quora.com%2FCan-Wonder-Woman-be-hurt-by-bullets&tbnid=C3RvbwSbAfZgdM&vet=1&docid=fh8XK33kozy27M&w=521&h=750&itg=1&hl=fa-IR&source=sh%2Fx%2Fim
          اینم دلیل این که می گم گلوله به واندروومن آسیب میزنه

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            اصلا و ابدا حرفت درست نیست ، میدونی چرا؟؟؟؟؟ خب من میگم!!!!!
            شزم فقط می‌تونه خودش رو به سنگ ابدیت تله پورت کنه ، به جای دیگری نمیتونه ها
            بعد شزم بله قدرت هیپنوتیزم داره اما روی کسانی که ذهن قدرتمندی دارد اینطور نیست ، حتی جین گری اعتراف کرده فقط در مواقعی که در اوج باشد می‌تواند به ذهن ثور نفوذ کند ، حتی لوکی هم اینو تایید کرده
            بعد هم قدرت ثور بسیار بیشتر از شزم هست ، بزگترین شاهکار او بر اساس قدرت فیزیکی اینکه که یه ماه رو مساوی با جرم ۵ زمین نگه داشته اما ثور ده یا پانزده سیاره را گرفته !!!!!!! ( در حالت عادی) و اینکه اصلا نمیشه که شزم بینهایت و بلند کنه!!!!! اصلا منطقی نیست!!!!!!!!‌ خب یه جا هم ثور زد هالک در تقریبا اوج را در یه دنیای آلتیمیت زد ، میتونم اسم کمیکو هم بگم اگه خواستی ، مگه کتاب بینهایت چغندره در یه کمیک سوپرمن بلندش کنه ، شزم بلندش کنه ، اون بلندش کنه ، این بلندش کنه ، خلاصه همه بلندش کنن ، منم بتونم بلندش کنم ، این چه وضعیه آخه ، تازه ثور وزن آزگارد روتحمل کرده!!!!!!!! وزن آزگارد!!!!! وزن آزگارد حداقل چهار برابر زمینه!!!!!! و اینکه خود استن لی گفته ( میخواستم کسی رو خلق کنم که از هالک قدرتمند باشه و همینطور هم شد و تونستم ثور رو برتر از هالک بکنم) دقیقا عین همین گفت پس همینطوری فرت فرت کامنت ندین ، با احترام.

            1. میلاد کاربر می‌گوید

              دکتر استرنج
              برادر شزم کتاب بینهایت رو بلند کرد(اگه همین کارو تور کرده بود می گفتید منطقیه اما حالا که شزم کرده شد غیر منطقی،وفقط سوپرمن و شزم این کارو کردن همین و بس) شزم بار ها سوپرمن رو زده(حدود ۷ بار و چند باری هم خورده از سوپی) ، خب چرا نتونه تور رو بزنه،برادر جادویه یونیورس به شزم بنده و حتی جادویه اشخاصی مثل دکتر فیت و حتی فانتوم استرنج که تقریبا مولتی ورساله هست هم به شزم وابستس و وجود شزم خیلی خیلی خیلی خیلی از وجود تور و ادوین ضروری تره بعد بیاد به همین سادگی از تور به بازه!
              شزم انقدر قویه یک سیاره و حتی ستاره رو جابه جا کرده به راحتی و شوتشون کرده و اونقدر با سرعت از یک سیاره عبور کرده که سیاره به دو نیم تقسیم شده

              داش از خودت حرف در نیار استنلی گفته حدفش از خلقط ثور این بوده که رقیبی برایه هالک ایجاد کنه😐😶تا اونجایی که من می دونم هیچ و قط نگفت از هالک قوی تره،هالک با یک مشت جوری جم جمه تور رو خرد کرد که حتی نمی تونست رویه پاش وایسته و شانس آورد که کاپیتان اسکورت کرد و گرنه الان بدجور نفله شده بود و تاره در نهایت برایه درمانش مجبور شد بره ازگارد، حتی تانوس هم در سری اینفینیتی (بعد از این که هالک فقط با یک مشت یک سیاره ور نابود کرد)گفته از روبه رو شدن با هالک وحشت داره و یک بار در کابوسش با هالک فایل کرده،داش هالک با زدن دو دستش به هم یکی پاین تر از همرو شکست داده که از همه کار هایه تور تا به امروز بزرگ تره!!

              برادر پتانسیل ذهنی تور بالاست و برایه همین نمی شه خیلی راهت ذهنش رو خوند و برایه همین که میتونه به مدت طولانی از یارن بی یورن استفاده کنه اما فکر نکن تاثیر چندانی رو هیپنوتیزم شزم داشته باشه آخه پروسه این دو متفاوته😐

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                الان خودت میفهمی داری چی میگی ؟؟ میلاد جان اون سنگ ابدیته که خیلی مهمه وگرنه شزم با اینکه مهم است اصلا اینقدر حیاتی نیست!!!!!!!!! و اینکه خب بلند کردن کتاب بینهایت خوب چون در آن زمان تنها کسی بود که قدرتش با سوپرمن برابری میکرد و همینطور محبوبیت !!!!!!! وگرنه در کمیک های الان تا ده سال قبل ثور میزنه دو پرکش می‌کنه!!!!!!!!!!!!! و اینکه خودت میگی ایموتیال هالک که قدرتش تقریبا صد برابر هالکه!!!!! و اینکه من از خودم حرف در میارم ؟؟؟؟؟؟ هههههههه دروغ نگو بابا ، چی داری میگی؟؟؟؟؟ فقط کم آوردی حقیقتو قبول نداری

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  دکتر استرنج
                  برادر زمان محبوبیت شزم ۱۹۹۵ بود ولی بلند کردن کتاب بینهایت مال ۲۰۰۸ و همچنین مال بعد بحرانه

                  برادر محض رضای خدا ترنتی وار رو بخون تا بفهمی شزم وجودش چقدر حیاتی ، اصلا سخره ابدیت در آینده نابود می شه ، این شزمه که مقدار قابل توجهی از جادویه یونیورس در رگ هاش جریان داره ، خود سوپرمن در حالت عادی به زور و حمت فراوان شزم رو میزنه حتی الانشم همینتوره،بعد تور به راحتی بیاد شزمو بزنه😐شزم یک بار میره به سرزمین خدایان و حدود ۷۰٪ خدایان دی سی رو به تنهایی جر میده و خب شزمم ثابت میکنه که از بسیاری از خدایان دیسی قوی تره

                  داش ایمورتال هالک از هالک عادی جدا نیست که می گی اون ایمورتال هالک بود، من نمی دونم تعریف شما از عادی چیه اما اون هالک عادی مرد، الان ایمورتال هالک داره داستان اون به اصطلاح هالک عادی رو ادامه می ده و الان ایمورتال هالک، هالک عادیه

                  داش من کم آوردم ، با کمال احترام اما شما خیلی تور رو نسبت به شزم د سته بالا گرفتی ، این دو از لحاظ کلی برابرند ، از طرفی دید شما یک طرف است و شما فقط تور رو می شناسی و از قضا شخصیت مورد علاقتم هست ولی تقریبا هیچ شناختی از شزم نداری ، خب معلومه می گی تور به راحتی شزم رو شکست می ده

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    میلاد
                    اصلا به فرض حرف تو درست ، الان خب شزم منفجر بشه ، خب که‌ چی؟؟؟؟؟؟ چه میشه؟؟؟؟؟؟ به ثور آسیب میزنه؟؟؟؟؟ مگه جادوی ثور از صخره ابدیت نشاط میگیره؟؟؟؟؟؟؟ بزار یه چیزی بگم شزم از یازده قدرتش فقط پنج تاشون در مبارزه با ثور به کارش میاد ، یکی صاعقه زئوسه ، اما صاعقه ثور ازش اندکی برتره ، حالا چرا چون صاعقه ی زئوس ، شزم فقط یک ششم نیروشو داره ، یعنی از هر خدا یک ششم قدرتشو داره و اگر با هم جمع کنی بازم یه خدا نمیشه!!!! چون دو تا از کسانی که ازشون قدرت میگیره ( هرکول و آشیل) نیمه فانی هستن!
                    ، وقتی صاعقه ی ثور به هالک آسیب زده و اونو بیهوش کرده دیگه حرفی برا گفتن نمی‌مونه
                    جادو و هیپنوتیزم و دانش سلیمان به کارش نمیاد چون ثور که نقطه ضعفی ندارد که شزم بتونه ازش به عنوان مزیت ازش استفاده کنه!!!!!! سرعت مرکوری هم سه برابر صوته و ثور واکنشش از نور بیشتره ، نیروی هرکول هم از نیروی فیزیکی ثور کمتره
                    بعد تو میگی در سرزمین خدایان ، خب اونجا جوری هست که قدرت شزمو افزایش میده ، خب معلومه که میزنه ، خب ثور هرکول رو فقط با یه دست شکست داد ، با زئوس مارول مبارزه کرد و کم نیاورد ، از جادوی قدرتمند اودین زنده موند ، در کمیک ۶۰۰ ثور او بور رو که پدربزرگش هست رو می‌کشه , کسی که اودین ازش می‌ترسه ، ارس مارول جلوش زانو میزنه ، سنتری رو شکست میده ،رد هالک اونو از زمین به ماه میزنه اونم چند بار ، یعنی از زمین پرنس می‌کنه ماه و دوباره پراش می‌کنه زمین اما ثور نمیمیره حتی میولنیر رو بلند کردو بر سر ثور کوبید اما هیچ ، ثور نمرد ، در کمیک دستکش بی نهایت تانوس اونو به شیشه تبدیل می‌کنه و با مشت اونو می‌شکنه اما ثور نمیمیره ، کوییک سیلور در کمیک انتقام جویان میگه سرعت اون با خودش برابره ، با مار میدگارد جنگید و کشت اما خودش هم مرد ، یه بار میولنیر رو زد به یه سیاره س کوچک و سیاره تقریبا چند تکه شد ، در کمیک انتقام جویان ۲۰۱۹ شماره ی ۳ یا چهار او به جایی می‌ره که ی میر در اون یه باقی مانده گذاشته که هر کسی نمیتونه از اونجا زنده بیرون بیاد اما ثور تونست ، و کلی شاهکار دیگه

            2. میلاد کاربر می‌گوید

              دکتر استرنج
              شزم به هر جا که عشقش برسه می تونه خودش رو تله پورت کنه برادر

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            ببخشید یک سوال داشتم ممنون میشم هرکدوم از کاربرا تونستن جوابمو بدن لطفاً :هایفادر هم مثل دارک ساید فرم اصلی داره ؟؟؟؟؟ اگه داره قدرتش چقدره ؟؟ چجور شخصیتی داره ؟؟؟ اونهم ارتشی داره ؟؟؟ قابل رقابت با فرم اصلی دارکساید هست ؟؟؟؟؟؟ مثل فرم اصلی دارکساید غیر قابل کشته شدنه ؟؟؟؟ دست به قتل میزنه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟
            #میلاد
            اولا اونی که میگین نسخه کازمیک ایمورتال هالکه نه هالک معمولی شما باید نسخه معمولی هالکو درنظر بگیرین دوما
            اون از نظر من نسخه از هالک نیست چون تمام قدرتش از شخصیت توبا هست سوما اگه بخوایم شرایط فعلی رو فرض کنیم که ثور درشرایط فعلی قدرت قاصد گالاکتوس رو داره و قدرت های پدر آزگارد رو داره و گالاکتوسی رو شکست داده که بیست تا خدای خدایان شزم با تمام منابع جادویی حتی تو خوابم نمیتونن گالاکتوس ضربه بزنن اگه میشه درمورد سوال بالا لطفا هرکدوم از کاربرا تونست جواب بده ممنون

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              دکتر منهتن
              با اجازتون من میگم ، هایفادر فرم اصلی ندارد و فرم اصلی اش همین هایفادر که یه نیوگادز هست ، هایفادر تا جایی که بتونه نمی‌کشه اما بعضی وقت ها خیلی هارو می‌کشه ، رو دارکساید هم همینطور ، تا اونجا که بتونه نزدیک به مرگش می‌کنه و حتی اگر بتونه میکشتش ، البته مثلا قدرت های زیادی مثل کنترل انواع و اقسام انرژی رو دارد ، زورش خیلی زیاده و با واندروومن و سوپرمن مقایسه میشه ، یه عصا داره که دست کمی از تیغه ی نیزه ی آکوامن نداره ، خود اوریون هم گفته که در مقابل هایفادر شانس خیلی کمی دارد.

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                دکتر استرنج #
                ممنون بخاطر اطلاع رسانی ولی برام سواله چرا همه اسکای فادر ها و شخصیت های خدا مانند همگی خیلی راحت دست به قتل میزنن ؟؟؟؟؟؟ میشه بگین آیا چه تو دیسی چه تو مارول اسکای فادری یا یک شخصیت خدامانند هست که قتل و بیرحمی نکنه و شخصیتش مثل سوپرمن داشته باشه بعید میدونم اما اگه شخصیتی هست اگه وقت داشتین بهم بگین ممنون میشم

                1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن
                  خواهش میکنم ، در باره ی سوالاتان بگم که اصلا هیچ خدایی به اندازه ی سوپرمن اخلاق نداره ، اصلا، فقط همین هایفادر اینجوریه :اول باهات حرف میزنه ، بعد میاد یه کتک حسابیت میزنن ، بعد هم اگر تسلیم نشدی شاید بکشدت ، همین زئوس مارول فقط یه کم رحم داره

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    همینطور بگم هم که خدایان مارول در کمیک های پنج سال گذشته اصلا کلا نیستند و از خدایانی که در این دوره بود میشه به نال اشاره کرد که در کمیک های پادشاه سیاه پوش و ونوم۲۰۱۸ و کرنیج مطلق۲۰۱۹ بود ، همینطور نال , سنتری رو در کمیک های جدید پادشاه سیاه پوش به دونیم کرد ، همینطور که زمین رو هم با یه لایه ی سیمبوت پوشید ، قدرت نال‌در اوج به همراه سیمبوت هایش حتی بیشتر از ترایگان هم میشه ، اودین هم که در کمیک ها اونجرز۲۰۱۹ خیلی پیر‌و ضعیف شده و تنها یارانش هایمدال و کلاغ هایش هست ، اماتسو میکابوشی هم خیلی قدرتمنده و سیاره های زیادی رو نابود کرده

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    #دکتر استرنج
                    ممنون بخاطر اطلاع رسانی بله هایفادر تاجایی که من میدونم فقط استپن ولفو کشته البته استپن ولف مثل بعضی نیوگادز
                    مثل هایفادر و دارکساید بعد مرگ میتونه دوباره زنده شه البته درمورد هایفادر مطمعن نیستم ولی فکرکنم اینطوری باشه
                    بگذریم استپن ولف هم تو نبرد و بخاطر اینکه همسر هایفادرو کشته بود به دست هایفادر کشته شد اما در ابتدا عرض کردم
                    که استپن ولف بعد مرگ میتونه دوباره زنده شه اما قبول دارم شخصیت سوپرمن اصلا استوره اخلاق و انسانیت هست
                    زئوس چه تو مارول چه تو دیسی پدر خودشو کشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخاطر پادشاهی!!!!!!!!!!!!!!!!
                    پس بعید میدونم حتی شحصیت خوبی باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اودین هم که دیگه هیچچچچچچچچچچچچچچچچچ!!!!!!!!!!!! کارای بسیار بدی کرده !!!!!!!!!!!! شخصیت خوب مثل سوپرمن نباید حتی فکرش به سمت کندن یک تارمو از سر پدرش بره!!!!!! اصلا هیچ انسانی که ذره ای وجدان و خوبیت داشته باشه !!!!!!!!!!!!!!

            2. Batman کاربر می‌گوید

              #دکترمنهتن
              خیر، های فادر مثل دارکساید فرم اصلی نداره و قدرتش در حدودای همون کلونه دارکسایده!!!! کاربر میلاد منظورش ایمورتال هالک بود نه کازمیک ایمورتال هالک!!!!! کازمیک ایمورتال با یه اشاره میتونه کازمیک کینگ ثورو نابود کنه!!!! اما بحث ایمورتال هالک متفاوته!!!! اگر کمیک ایمورتال هالک۲۰۱۹ رو بخونید متوجه میشید!!! این نسخه تمام قدرتش از خودشه ولی یکی از قویترین نسخه های هالکه و خلاصه از کازمیک کینگ ثور ضعیفتره!!! و اما شما یه حرفی زدی که خیلی عجیب بود!!!! خودت میگفتی شزم خدای خدایان قابل مقایسه با پرایم وان میلیون است!!!! و اگر بیستا شزم خدای خدایان تو خواب نتونن به گالاکتوس آسیب بزنن ینی گالاکتوس به راحتی پرایم وان میلیونو میزنه در حالیکه گالاکتوس حریف زیاد جدی ای برای پرایم وان میلیون نیس!!! شزم خدای خدایان با جادوی عظیمش قطعا میتونه گالاکتوسو بزنه!!!!

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Batman #
                بله من این حرفو زدم چون به اون سایت superhero database به درد نخور استناد کرده بودم اونموقع درصد خدای
                خدایان شزم از پرایم بیشتر بود الان فهمیدم چه چرتی گفتم!!!!!!!!!! الان مطمعنم ۲۰ تا خدای خدایان شزم عددی برای پرایم نیستن البته این نظر منه و بله به نظر شما زئوس دیسی که از واندروومن شکست خورده جلوی گالاکتوس میخواد چیکار کنه با این قدرت ؟؟؟؟؟؟ هرکول : قدرت هرکول اصلا به کارش نمیاد چون گالاکتوس از قوانین فیزیک اطاعت نمیکنه!!!! سرعت : با اون هیکل گنده و قدرت های بیشمار گالاکتوس که سیارات براش حکم کف دستو دارن!!! سرعتم به کارش نمیاد!!! خرد سلیمان : گالاکتوس از قبل بیگ بنگ تا حالا بوده پس ۶ تاخدای خدایان شزم هم نميتونن به میزان دانایی گالاکتوس برسه مقاومتش هم اصلا در حدی نیست که بتونه لحظه ای جلوی انرژی کیهانی گالاکتوس مقاومت کنه

                1. Batman کاربر می‌گوید

                  #دکترمنهتن
                  اول اینکه شما جادوی قدرتمند شزم خدای خدایان رو حساب نکردی!!!! بعدشم حالا چون واندروومن زئوسو زده دلیل نمیشه که از اون قویتر باشه!!!! میتونی هم از این نظر نگاه کنی که واندروومن انقدر قویه که تونسته زئوسو بزنه!!!! صاعقه ی زئوسه دی سی تقریبا با صاعقه ی زئوس مارول برابره و صاعقه ی زئوس مارول امکان نداره به گالاکتوس آسیب نزنه‌!!!!! و شزم خدای خدایانم حتی شاید کمی بیشتر از پتانسیل کامل آن ۶ خدارا دارد!!!!! و شما هم دیگه کازمیک انرژی گالاکتوسو خیلی دست بالا گرفتی!!!!! کازمیک انرژی گالاکتوس به شزم خدای خدایان اسیب میزنه اما نه در این حد که شزم خدای خدایان یه لحظه هم نتونه جلوش مقاومت کنه!!!!

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    Batman #
                    بله حرف شما منطقی هست اما تا اونجا که من میدونم واندروومن و سوپرمن با هم هم فکر نکنم بتونن گالاکتوس در اوجو بزنن
                    ببخشید من یک سوال داشتم از شما : هایفادر کسی رو به غیر از استپن ولف که با دستگاه دیساید دوباره زنده شد کشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا باعث مرگ کسی شده ؟؟؟؟

                    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                      بله دارکسایدو زده یکبار یکی از کلوناشو کشت

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سیسکو رامون #
                      تو خط زمانی اصلی اینکارو کرده ؟؟؟؟ و دارکساید کلون هم دیگه زنده نشد ؟؟؟؟ یا زنده شد ؟؟

                    3. Batman کاربر می‌گوید

                      #دکترمنهتن
                      سلام ببینید بستگی داره منظورتون از گالاکتوس در اوج چی باشه!! گالاکتوس ابرقدرت یا گالاکتوس تور۲۰۲۰ که خیلی از گالاکتوس ابرقدرت قویتر بود!!!! به نظرمن گالاکتوس ابرقدرت از سوپرمنو واندروومن باهم ضعیف تره!!!! ولی اگه منظورتون گالاکتوس تور ۲۰۲۰ هست بله از ایندو باهم قویتره!!!! خب این سوال خیلی استثنا است!!!! یعنی اینکه هایفادر یه نفرو به غیر از استپن ولف کشته باشه که با دستگاه دیساید زنده شده باشه خییلی بعیده!!!! تا جایی که من میدونم هایفادر خیلی کم قتل میکنه و معمولا کسایی که میکشه شناخته شده نیستن!!!!

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سیسکورامون #
                      این اتفاق مال خط زمانی اصلی نبوده مال یک خط زمانی دیگه هست که اگه اشتباه نکنم سوپرمن پسر جنرال زاد بود!!!!!!!!! تو خط زمانی اصلی تا اونجا که من میدونم خیر دارکساید کلونو نکشته
                      Batman #
                      بله فکرکنم فقط همون استپن ولف بوده کلا هایفادر شخصیت مهربونی داره نظر شما چیه ؟؟؟

                    5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      Batman #
                      بله منظورمن گالاکتوس در اوج اوج بود!!!!!! همون گالاکتوس ثور ۲۰۲۰ کمیکشو خوندم یک یا دو ماه پیش جالب بود

      3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        آقا میلاد ولی نظر من اینه
        (قبل از اینکه با حرف های دکتر استرنج از خواب غفلت بیدار بشم
        ۱ واندروومن
        ۲ ثور
        ۳ هالک
        ۴ شزم)
        (بعد از اینکه با حرف های دکتر استرنج از خواب غفلت بیدار شدم
        ۱ ثور
        ۲ واندروومن
        ۳ هالک(بافاصله یه یاخته یا همون سلول نسبت به واندروومن)
        ۴ شزم)
        و در مورد ادن یکی مقایسه
        ۱ اودین
        ۲ گالاکتوس(بافاصله کم نسبت به اودین)
        ۳ کاپیتان اتم

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          اخخخخخخخخ مردم از خنده ( از خواب غفلت) ،‌ اگه توهینی کردم هم ببخشید فقط این رو بدونین که در کمیکی‌ پوست هالک از بین رفته‌بود و او در عرض یک دقیقه پوستشو ترمیم کرد

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            داداش الان شما به چی میخندی؟اون نکته اب هم که در مورد هالک گفتی جالب بود ولی خب به نظر من واندروومن با فاصله یه سلول یا همون یاخته از هالک قویتره.مثلا ببینید هالک میتونه با اون مشت هاش که یه آدم عادی با یکی از اون ضربات به خاطرش میمیره رو باهاش واندروومن رو تا سر حد مرگ ببره.ولی کمند و شمشیر واندروومن خیلی کمکش میکنن طوری که ورق کلا بر میگرده.!مثلا با اون چیز هایی که گفتید من فهمیدم ثور جلو طناب و شمشیر واندروومن میتونه مقاومت کنه ولی هالک به غیر از نسخه پروفسور هالک خب خیلی نادونه میدونید که منظورم چیه؟مثلا واندروومن میاد کمند خودش رو میندازه دور هالک و بهش میگه خودش رو تا سرحد مرگ بزنه هالک هم اگر بخوایم نسخه عادی اش رو بگیم خب نادونه دیگه میاد خودش رو تا سرحد مرگ میزنه بعد واندر وومن با شمیشر خودش میاد و سر هالک رو قطع میکنه ولی خب با ضرباتی که قبلش هالک زده رسما واندروومن آسیب جدی و بدی میبینه

            1. میلاد کاربر می‌گوید

              مارول اند دیسی
              ببینید در مبارزه واندروومن و هالک ، شمشیر واندروومن هیچ تاثیر نداره،برو کمیک ابمورتال هالک رو بخون،تو اون کمیک هالک رو تیکه تیکه کردن و در بطری گذاشتن اما همچنان هالک زنده بود و می خندید(قلب هالک رو به کمک آدمانیوم و یک بازو میلیارد دلاری نصف کردن ولی بازم هالک داشت قلبش میزد)

              1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                داداش تو خودت داری میگی ایمورتال هالک که حداقل ۱۰ برابر هالک عادی قویتره من هالک عادی رو میگم.

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  مارول اند دی سی

                  هالک عادی الان وجود نداره ، الان ایمورتال هالک همون هالک عادیه

        2. محمد امید کاربر می‌گوید

          دوست عزیز من و کاربر میلاد و کاربر بتمن توضیح دادیم که چرا حرف های کاربر دکتر استرنج اشتباه بودن. بهتون پیشنهاد می کنم خودتون اطلاعاتتون بیشتر بکنید و صرفا با حرف های افراد دیگر نتیجه گیری نکنید.

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            نکنه حرف های تو درسته؟؟؟؟؟؟؟ همونی که میگه واندروومن با ثور برابره !!!! در ضمن من اصلا کم نیاوردم این تویی که اشتباه میکنید!

            1. محمد امید کاربر می‌گوید

              خب بازم دلیل نیاوردی . من میگم دلیل بیار شما مسخره میکنی . میگم کم اوردی مسخره میکنی . خب دوست عزیز من با شما پدر کشتگی
              که ندارم . داریم با هم تبادل اطلاعات می کنیم و بله واندروومن و تور کاملا برابرن.
              بازم میگم ما داریم با هم تبادل اطلاعات می کنیم.

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                من دلیل آوردم ، میتونی بگردی ببینی ، بهت کار های ثور رو گفتم با شماره کمیک ، اصلا هم برابر نیستند و ثور اندکی از واندروومن قوی تره ، ببین واندروومن شزم رو به سختی شکست میده ، اما ثور به راحتی !!!!!!!!!!! تازه برو در ثور علیه واندروومن دلایلمو و همینطور اینجا بیبن

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  دکتر استرنج
                  کی گفته تور می تونه شزم رو به راحتی شکست بده ، شما اصلا می تونی ۴ تا از موفقيت هایه شزم رو نام ببری یا فقط میتونی مال تور رو نام ببری!!!؟؟

                  شما دیدت یک طرفست، خود سوپرمن به زور شزم رو شکست میده و نازه ۷ بارم ازش باخته بعد تور به راحتی شزم رو شکست میده!؟

  66. Batman کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج
    حالا مگه من گفتم شمشیر واندروومن از اون ور دارکساید میاد بیرون؟؟ منظورم این بود که میتونه آسیب های جدی به دارکساید بزنه!!!! حالا چون ثور در یه کمیک نامرئی شده دلیل نمیشه که اینو جز قدرتاش حساب کنیم!!!! کاپیتان اتم با یه سوم قدرتش مولتی ورسو نابود کرده!!!! اودین تو خوابشم اینو نمیبینه!!!! اون دکترمنهتنو تجزیه کرده!!!(بعدش دکترمنهتن خودشو دوباره ساخت)اما همینشم اودین ابدا نمیتونه بکنه!!!! اولم برو تعصب خودتو درست کن که حد و اندازه نداره!!!

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      دلیل نمیشه جز قدرتش‌ حساب کنیم؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ پس چون واندروومن در یک کمیک دارکساید و زد دلیل نمیشه جز شاهکار به حساب بیاریم!!!!!!!! اودین زمینو خلق کرده ، او تنها با یه اشاره نصف قدرت ثور رو گرفت!!!!!!!
      ثور در کمکی ۳۸۰ سری کمیک های اول ثور ، اودین یک راهی به او میگوید که منگونگ را شکست دهد و این را میکند ،
      در کمیک ۱۵۴,۱۵۷ با مار میدگارد جنگ او را شکست میدهد گر چه خود کشته میشود
      در کمیک ۳۶۲ ثور هم در گیری با هلا بانوی مرگ و او را هم شکست میدهد

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        اگه با منطق شما حساب کنیم شاهکار هیچ شخصیت نباید حساب کرد. من برای شما دلیل آوردم که چرا اون کمیک معتبر بود اما شما هیچ دلیلی نمیاری و فقط حرف می زنید . لطفا دلیل بیارید نه فقط به عقاید دیگران توهین کنید . شما کم اوردید دارید فقط حرف می زنید که مثلا
        بگید کم نیاوردید.

      2. Batman کاربر می‌گوید

        #دکتر استرنج
        اول اینکه قدرت با شاهکار فرق داره!!!! بعدشم واندروومن فقط در یه کمیک دارکسایدو نزده بلکه در ۲یا ۳ کمیک این کار را کرده!!!! اودین زمینو خلق کرده؟؟؟ اصلا میدونی مولتی ورس چیه؟؟ اگه نمیدونی باید بهت بگم که مولتی ورس حاوی هزاران یونیورسه و یه یونیورسم حاوی هزاران کهکشانه و یه کهکشانم حاوی صد ها سیاره است!!!! شکست منگوگ یه شاهکار ثور به حساب میاد!!!! شکست زئوسم شاهکار واندروومن!!!! ثور مارمیدگار رو زده واندروومنم آرسو زده!!!! ثور هلا رو زده واندروومنم کیرکه رو زده!!!!

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          خب ثور هم چند بار منگونگ رو زد ، یکی پتک رو گرفت سمت گلوی منگونگ و با صاعقه بیهوش کرد ، یک بار هم با ضد نیرو خلع سلاحش کرد ، یک بار هم ثور رد نسخه ی قدرتمند خود اون رو درون بطری کرد ( این حساب نیست)
          خب نگاه کن :
          زئوس دیسی در برابر منگونگ: خب اینها برابر هستند چون زئوس دیسی نصف زئوس مارول هست و اودین یکم از زئوس مارول ضعیف تره و منگونگ خیلی راحت می‌تونه کپ مارول و هالک و جاگرنات رو بزنه
          هلا در برابر کیرکه: خب هلال بسیار قدرتمنتر هست چون هلا می‌تونه جادوی درون رو جذب و می‌تونه روحش رو تحت تاثیر قرار بده و زود درمانی هلال هم جای خود داره
          ارس در برابر مار میدگارد: خب برابر هستند چون مار میدگارد می‌تونه از دهنش اتش قدرتمندی رو بیرون بده و خب مار میدگارد اندازه ی زمین هستش و مقاومت بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار زیادی داری و تیغه های داره که ثور را تا لبه مرگ برد ،از اون ور هم ارس دیسی جادوی قدرتمند و صاعقهی عرفانی داره ، ولی به قول تو ثور و واندروومن برابرن اما ارس واندروومن رو نتوانسته بکشه اما مار میگارد ثور رو کشته پس این دو برابرن
          و اینکه اودین خالق انسان ها در مارول هست ،اون که یورنیوس خلق نکرده!!!!! چی میگی ??????

          1. Batman کاربر می‌گوید

            #دکتر استرنج
            اول اینکه ثور یه بار منگوگو زده چون خلع سلاح کردن با شکست دادن فرق داره!!!! بعدشم زئوس مارول اندکی از اودین ضعیف تره نه قویتر!!!! میتونی در مقاله ی( معرفی ۱۵تا از قدرتمندترین شخصیت های دنیای کمیک که توانایی جادویی دارند)در همین سایت قدرتای کیرکه رو ببینی!!!! از نظر من او با هلا برابر و تاحدودی ضعیف تره!!!! منظورت از جملیه( ولی به قول تو ثور و واندروومن برابرن)اینه که ایندو برابرن؟؟( از نظر خودت)و اینکه من کار کاپیتان اتم( نابود کردن مولتی ورس)رو با کار اودین( خلق کردن زمین)مقایسه کردم!!!( یعنی اون کار کاپیتان اتم ميليارد ها برابر اون کار اودینه!!! )

  67. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    من نگفتم معتبر نیست !!!! خب ثور گالاگتوس زده و گالاگتوس با دارک ساید برابره!!!!!!

    1. Batman کاربر می‌گوید

      #دکتر استرنج
      ثور گالاکتوس گرسنه و ضعیف رو زده که اون گالاکتوسو اودینو دارکساید به راحتی میزننش!!!!!

  68. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    دارکساید بارها با لیگ عدالت میجنگه اما با لیگ عدالت در حالت عادی!!!!! ینی در اون موقع واندروومن فقط از یه دهم قدرتش استفاده میکرده!!!! و سوپرمنم از بخش کمی از قدرتش استفاده میکرده!!!! و زمانی که واندروومن دارکساید را شکست داده واندر وومن از ده دهم قدرتش استفاده می کرده!!!! جنس و برندگی شمشیر واندروومن با یارن بی یورن برابره پس میتونه به پوست دارکساید نفوذ کنه!!!! در کامنت های دیگرم در مورد کاپیتان اتم توضیحات لازمه رو دادم و نیازی به تکرار نیست!!!! و واندروومنم المپ نشینان رو به صورت جداگانه زده!!!! اونوقت یه ضربه هم نمی تونه به سلستیال های بزنه؟؟ دیگه داری میزنی جاده خاکی برگرد تو جاده!!!! گاد بلست میتونه میولنیر رو بشکنه؟؟ اگه نمیتونه پس زره واندروومن رو هم نمیتونه!!!! تازه اگرم بتونه فقط زره واندروومنو میشکونه اونوقت متلاشی کردنو از کجات در اوردی!!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      ببینید درمورد اینکه زئوس دیسی و مارول اختلاف کمی دارن کاملا حق با شماست اما اینکه میگید واندروومن تقريباً با دارک ساید برابره سخت در اشتباهید ذات اصلی دارک ساید که امنی ورساله و واندروومن یونیورسال اون که هیچچچ
      اگه بیاد کمتر از یک ثانیه کل لیگ عدالت و آتلانتیس و آمازونی ها رو با یه بشکن میپوکونه دوما شما دیگه واندروومنو خیلی گندش کردید که آدم فکر میکنه واندروومن با هایفادر برابره!!!!!!!!!!!!!!!!!! در صورتی که هایفادر واندروومنو به راحتی نسبی شکست میده!!! بگذریم دارک ساید کلون هایی داره که خیلی خیلی قدرتمندن که میتونن اشخاص بسیار قویتر از واندروومنم شکست بدن و فراموش نکنید که دارک ساید و دومزدی نامیرا هستن و بعد مرگ دوباره زنده میشن
      راستی ببخشید یه سوال: دومزدی فقط با هر مرگ قویتر میشه یا با هر ضربه هم قویتر میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگه جواب بدید ممنون میشم
      خلاصه خواستم بگم اگه واندروومن موفق به شکست و یا حتی کشتن دارک ساید بشه دارک ساید دوباره برمیگرده و
      واندروومن رو تبدیل به خاک شیر میکنه (این اتفاق برای اوریون هم افتاده، اول زده دارک سایدو کشته بعد دارک ساید
      اومده زده لهش کرده) بگذریم اگه به سوالم جواب بدید ممنون میشم

      1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        جناب ترو فرم دارک ساید یا به قول شما فرم اصلیش آمنی ورسال نیست و مالتی ورسال هست و کلاً نمیدانم این اطلاعات رو از کجا در اوردین و یا کی به شما گفته .
        در ضمن واندرومن یونیوسال نیست و امثال ترایگان ، انتی مانیتور و گالاکتوس یونیورسال هستند
        الان سطح قدرت اینجوریه .
        Galaxy buster
        Multi galaxy buster
        Universal
        Multi universal
        Low Multiversal
        Mid multiversal
        High Multiversal
        Low complex Multiversal
        Mid complex Multiversal
        High Complex multiversal
        Low hyperversal
        Mid hyperversal
        High hyperversal
        Low outversal
        Mid outversal
        High Outversal
        Boundless

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          دوست عزیز فکر کنم دارک ساید اصلی فرم شبیه فرشته باشه و اگه واقعا مثل فرشته ها باشه می تونه یک شخصیت اومنی ورسال باشه.

          1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

            # محمد امید
            دوست عزیز در زمان فعلی هیچ فرشته ای حتی لوسیفر مورنینگ استار و یا میکائیل دمیورگوس هم آمنی ورسال محسوب نمیشوند و در دوران بعد نیو ۵۲ مالتی ورسال هستند .
            لوسیفر که همیشه در حضور هایی که داشت مالتی ورسال بود ولی در کامیک لوسیفر ۲۰۰۰ پرزنس به لوسیفر میگه من توسط اشخاص دیگری کنترل میشم که منظورش نویسنده هاست و دیوار چهارم کلا شکست اینجا و به لوسیفر پیشنهاد میده بیا افکارمون رو به اشتراک بزاریم ولی لوسیفر پیشنهادشو رد میکنه و به سوی اور وید که خارج از مالتی ورس بود پرواز کرد به همین دلیل آمنی ورسال حسابش میکنند .
            اما اگر دقت شود در زمان نیو ۵۲ به بعد طبق تعریف جدید نویسنده گرنت موریسن مالتی ورس خیلی گسترده شده و اور وید هم بخشی از مالتی ورس حساب میشود .
            بخاطر همین میگویم که دیگه کلاً این بیس ها عوض شده و در حال حاضر هم در دیسی فقط سه کرکتر به نام پرزنس و گریت اویل بیست و الین بلاک آمنی ورسال هستند و نه کرکتر دیگری .

  69. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    خب جناب دومزدی فکر کنم با هر مرگ قویتر میشه وگرنه سوپرمن و واندروومن و اوریون نمی‌تونستم شکستش بدن !!!!!! این که با هر ضربه قویتر میشه مال سوپرمن پرایم ون میلیون و رون کینگ ثور هست ،‌ امیدوارم به پاسخ پرسش تون رسیده باشید.

  70. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    میدونم که دارکساید اصلی با یه زمزمه به راحتی واندروومنو نابود میکنه!!!!منظورم دارکساید کلون بود!!!! چون واندر وومن دو یا سه بار دارکسایدو زده چند بار زئوسو زده یه بار المپ نشینانو به صورت جداگانه زده و یه بارم جاستیس لیگو به صورت جداگانه زده و بار ها هم سوپرمن یا شزمو زده!!!! همه ی اینا ثابت میکنن که واندروومن قدرتش کمی از دارکساید کمتره!!!! و من اونجوری که میگی حساب نمیکنم من اینطوری حساب میکنم که در یک نبرد احتمال برد کدوم یکی بیشتره!!!! وگرنه اونطوری دارکساید قطعا از امثال اودینو گالاکتوس قویتره!!!! ‌‌‌‌و در مورد سوالتون باید بگم که دومزدی در کمیک با هر مرگ قویتر میشه اما در سینما با هر ضربه قویتر میشه!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      خیلی خیلی ممنون بخاطر اطلاع رسانی
      Batman #
      خیلی خیلی ممنون بخاطر اطلاع رسانی اما دارک ساید کلون های قویتر هم داره (مطمعن نیستم ولی فکرکنم داشته باشه)
      ولی فکرکنم قبول داشته باشید سوپرمن و شزم و دارکساید (کلون) مقداری از واندروومن قویترن ؟؟؟

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن

      برادر من واندروومن که سعله حتی واندروومن خدایه جنگ هم در مقابل دارک ساید کلون بیشتر از ۲۰ درصد ضعیف تره ؛ زمانی واندروومن دارکساید رو زد که هنوز دارکساید وار شروع نشده بود،در سری دارکساید وار ، دارک ساید میمیره و دوباره متولد میشه و شزم،تور،واندروومن خدایه جنگ(همونی که میگید قدرتش ده دهمه)رویه هم رفته حریفش نمیشن

      اول برین در مورد شخصیت ها خوب عطلاعات جمع کنید بعد بیایید با اطمینان نظر بدین

  71. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    ببینید از نظرمن سوپرمن و دارکساید تقریبا برابرن( تقریبا) و واندروومنم ۵%از اینا ضعيف تره!!!! اما به نظرم اینا واقعا از شزم قویترن!!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      دارکساید هم از واندروومن و شزم و سوپرمن قوی تره ،بعد از اون سوپرمن و با اختلاف کم شزمه و بعد واندروومن

  72. میلاد کاربر می‌گوید

    بتمن
    کجا بار ها واندروومن شزم رو زده ، یکیش رو بگو،اصلا این دوتا یک دونه مبارزه درست و حسابی نداشتن، کجا واندروومن بارها سوپرمن رو زده ، فکر کنم کلا دو بار بیشتر نزده ، اما میدونم سوپرمن ۵ بار زدتش

  73. Batman کاربر می‌گوید

    #میلاد
    من منظورتو دقیق نمیفهمم!!!! چون واندروومن خدای جنگ ترکیبی از واندروومن و ارسه!!!!! و اینکه اگر فقط واندروومن دارکساید رو زده بود نمیگفتم کمی از دارکساید ضعیف تره!!!!دارکسایدم بارها واندروومنو زده!!!!! این نظر شماست و محترمه اما از نظرمن دارکساید اوله بعد سوپرمن با فاصله ی ناچیزی بعد واندروومن با فاصله ی کم نسبت به سوپرمن و دارکساید بعدش شزمه. در مقاله ی( ده شخصیت برتر دنیای دیسی کامیک از نظر قدرت فیزیکی)در قسمت واندر وومن اشاره شد که او شزم و سوپرمنو به کام مرگ کشونده!!!! علاوه بر این در مقاله ی واندروومن علیه ثور در قسمت شاهکار یه کمیک معرفی شده که در آن واندروومن جاستیس لیگ رو به صورت جداگانه زده!!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      نمی گم نظرت غلطه اما این مضوع ماله قبل آز دارک ساید واره ، در بعد از دارک ساید وار ،دارک ساید خیلی ناجور قوی شده و همین وژن دارک ساید بود که زغوس رو کشت

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن
      ببینید واندروومن عمرا تک تک اعضای لیگ عدالت رو نزده آخه خیلی تعداد اغصای لیگ زیادن و از سمتی واندروومن اشخاصی مثل ددمن رو حتی لمسم نمی تونه بکنه،درسته که واندروومن شزم و سوپی رو فکر کنم باهم زده ولی واندر ده دهم که آخر پتانسیل واندروومن این کارو کرده و خب از نسخه عادی شزم قوی تر ولی به نظرم مقایسه با شزم عادی بی انصافی و باید نسخه عادیش مقایسه بشه،پرنده با پرنده ، باز با باز

  74. Batman کاربر می‌گوید

    #میلاد
    شما خودت گفتی :همین ورژن دارکساید بود که زعوس رو کشت. یعنی این یک ورژنه دارکسایده و من منظورم دارکساید در حالت عادیه!!!!( نه ورژن دارکساید وارش)و واندروومن کل جاستیس لیگ رو به صورت جداگانه نزده و اعضای اصلیشو به صورت جداگانه زده اما شزم جز اصلی‌ترین اعضای جاستیس لیگه!!!! بله درسته که واندروومن در نهایت قدرت به راحتی شزم در حالت عادی رو زده اما از نظرمن او شزم در نهایت قدرت رو هم میتونه بزنه!!!!

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن من واقعا نمی فهمم مثل این که تعریف ورژن عادی تغییر کرده ، برادر اون ورژنی که شما عادی صداش می کنید مورد و تمام شد رفت الان اون ورژن از دارک ساید که بعد از دارک ساید واره ، ورژن عادی هست

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #میلاد
        منظور من از دارکساید در نسخه ی عادی اولین نسخه ای است که از دارکساید به نمایش گذاشته شده!!!! این ورژنی که شما میگی فقط در خط داستانی دارکساید وار به نمایش گذاشته شده و این حرف شما عین این است که در مقايسه ثور و سوپرمن کازمیک کینگ ثور رو با سوپرمن مقایسه کنی!!!!! و همین مثال برای ایمورتال هالک!!!!

  75. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    چرا کسی دیگه بحث نمیکنه یچیزی هم بگم تو روبیکا یکی با اسم دکتر استرنج اومده به من میگه ثور اودینسان بدون میولنیر از بیاندر هم قویتره

  76. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    داداش یعنی منظورت اینه که استرنج خودمونه؟؟؟؟ فکر نکنم

  77. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    خب یعنی چی؟؟؟؟؟ من که نیستم ، ثور ما به سختی سوپرمنو شکست میده بعد از بیاندر قویتر باشه خخخخخخخخخ

  78. Amir کاربر می‌گوید

    میخواستم چیزی نگم اما گفتیم حیفه
    میخواهم به مصاف تزویر بروم ( جمله مختار) بگذریم
    شاهکار های ثور نسخه ی عادی :
    ۱ جذب انرژی بمبی که میتونست یونیورس رو نابود کنه و کل خدایان رو بکشه ( اودین به خاطر این شجاعت بهش لقب ناجی خدایان رو داد)
    ۲ نبرد با گور سلاخ خدایان و شکست دادن اون با کمک کینگ ثور و ثور جوان ( گور قدرت های نال رو داشت منظورم نکرو سورد هست)
    ۳ مقاومت جلوی وزن ۲۰ سیاره و شکستن طلسم اون جادوگره
    ۴ شکست دادن إپوکالیپس و عقب روندن اون
    ۵ نابودی دو اژدهای قدرتمند سیمیبوتی ( باعث شد نال قدرت هاش رو از دست بده و زندانی بشه)
    ۶ کشتن اگزیوار پایان دهنده ( سلستیال)
    ۷ نُه ماه نبرد با زئوس
    ۸ شکست دادن ملکیث با نیروی نکرو سورد
    ۹ مقاومت جلوی اودین ( همه کس جرئت نداره جلوش حرف بزنه)
    ۱۰ شکست دادن گالاکتوس در قدرت متوسط روی پایین
    ۱۱ شکست فونیکس فورس
    ۱۲ شکست دادن بیشتر انتقام جویان باهم
    ۱۳ کشتن سنتری / ووید
    ۱۴ بار ها شکست دادن هرکول و هالک
    ۱۵ کشتن لوکی کمیک ( در کمیک ۱۰۰برابر سینما هست)
    ۱۶ متلاشی کردن سپر کاپیتان
    ۱۷ دوسال پیاپی بی وقفه نبرد با غول های یخی
    ۱۸ کشتن تانوس
    ۱۹ کشتن بور
    و خیلی از شاهکار های دیگه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      الان شما میخواید بگین ثور از بیاندر قویتره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ثور حتی از زئوس بیرحم (که پدر خودشو (هم تو مارول هم دیسی اینکارو کرده) کشته من اصلا نمیدونم چرا این زئوس بد ذات کثیفو شخصیت خوب در نظر میگیرن کرونوس هرچقدر هم بد باشه زئوس حق نداشت بکشتش بگذریم) هم ضعیف تره چه برسه به بیاندر

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        ناسلامتی کرونوس پدر تانوسه ها

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          از کی تاهالا کرونوس پدر تانوس شده؟

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          اولا ببینید جناب سیسکورامون کرونوس پدربزرگ تانوسه نه پدرش و پدر زئوس اصلا گریم که کرونوس پدر زئوس نباشه و یا اصلا پدر خودشو نکشته باشه بازهم از نظر من زئوس چه تو دیسی چه تو مارول شخصیت شروری هست! چرا ؟! چون زن و بچه خودشو خورده!!!!!! زئوس کلا روانیه حالا از نظر شما کسی که به پدر خودش و خانواده اش فقط برای اینکه پادشاه باشه کشته به فرد دیگری رحم میکنه ؟؟؟؟؟!!!!!!!! این شخصیت از نظر من حتی از تانوسم پست تر و سنگ دل تره چون تانوس حداقل بعضی هارو دوست داشت اما زئوس هیچ

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        دلیا این کارش رو میدونی(کشتن پدرش)(زئوسو میگم)پدر زئور بقیه برادر ها و خواهر های زئوس رو میخورد😐مادرشونم زئوس رو دور از چشم پدرشون(کرونوس بود اسمش؟؟؟؟)بزرگ‌کرد.بعد زئوس وقتی بزرگ‌شد برادر هاش رو ازاد کرد و به کمک اپولون و اون یکی که اسمش یادم نیست پدرشون رو کشتند(انصافا حقش بود)

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حاجی میدونم اما هرچقدرم بدجنس باشه پدرشه!!!!! و اینکه اگه سوپرمن یا بتمن یا کسایی که بویی از مهربانی و شرافت برده باشن از این بیرحمی ها و مغول صفتی ها نمیکنن که نمیکنن!!! میکنن ؟؟؟؟!!!!!! خب میتونست فقط زندانیش کنه چرا نکرد ؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! و بعدشم چرا زئوس بچه های ببگناهه خودشو میخوره ؟؟!!!!!! بگم چرا چون یه فرد بیرحمی مثل پدرشه!!!! و مثل پدرش بچه های زن و بچه خودشو خورده!!!! شما اگه به یه همچین شیطان صفتی میگین خوب پس احتملا امثال سوپرمن که اصلا خوبو گذزوندن!!!! حاجی دارکساید!!!!! کی ؟؟؟؟؟؟!!!! دارکساید!!!!!! اونهم همچین کاری نکرده (یه جاهایی خوندم کرده اما تو این سایت متوجه شدم یوگا خان در سورس زندانی شد) یوگا خان پدر بدتری از تایتان کرونوس نباشه به هیچ وجه بهتر نیست پس نتیجه میگیریم تانوس و دارکسایدم از زئوس دل رحم ترن!!!!!!!!! یعنی زئوس دست دارکساید و تانوسو از پشت بسته!!!😱😱😱😱😱😱😱😱😱 تانوس هرگز حتی به خوردن بچه های خودش فکرم نکرده حالا کسی که زن و بچشو خورده و به بچه بیگناه خودش رحم نکرده و پدر خودشو کشته و به خانواده خودش رحم نکرده و پدر خوبی هم نبوده و زن بچشو فقط برای حفظ پادشاهی خورده به نظرتون اگه مجبور بشه کل مردمشو قتل عام نمیکنه!!! دیگه خودتون قضاوت کنین

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حالا دارکساید نه چون اون هم برای پاشاهی مادر خودشو کشته 😱😱😱😱😱😱😱😱😰😰😰😰😰😰😰😰😰😨😨😨😨😨😨😨پس زئوس و دارکساید از نظر شخصیتی در یک رتبه هستن!!! اما تانوس به همچین کارایی فکرم نکرده

          1. استیون لوفیسان کاربر می‌گوید

            دوست عزیز من سیسکو رامون هستم فقط اسممو تغییر دام در ضمن من تحقیق کردم دیدم این اتفاق در کامیک های مارول افتاده وگرنه اگه توی دیسی بود الان واندروومن و هیپولیتا و ارس چکار میکنن

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              پس تو مارول فقط اینکارو کرده!!!!! ممنون بخاطر اطلاع رسانی

            2. Mohamad کاربر می‌گوید

              داداش توی مارول هم هرکول و ارس و افرودیت و هفائستو و……هنوز زنده هستن.درسته که زئوس خیلی ادم درستی نیست و توی حکومتش خیلی کارهای اشتباهی کرده اما بچه هاش رو توی کمیک نخورده(اساطیر رو نمیدونم)

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            دا اش تانوس هم مادرش رو توی جوانی کشته.تازه تانوس نصف جهانو نابود کرده😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

  79. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    ببینید اول اینکه زئوس شخصیت زیاد خوبی نیس و اصن در حد سوپرمن شخصیت خوبی نیس اما بد هم نیست!!!! اما به هر حال شخصیت خوبی هست!!!!چرا اتفاقا ریون که یه سوپرهیرو هست پدرش یعنی تریگونو نابود کرد!!!! کرونوس شخصیت خیلی وحشی و بی رحمی هست و زئوسو برادرانش با نابود کردن اون جان هزاران موجود رو نجات دادن!!!! و من خودم هیچ وقت ندیدم زئوس بچه هاشو بخوره!!!! یعنی مثلا واندروومنو خورده؟؟ یا مثلا هرکولو خورده؟؟ یا مثلا ارسو؟؟( البته ارسو تا سر حد مرگ زد اما یک، اونو نکشت دو، نخوردش!!! )یا مثلا هیپولیتایی که هیچ قدرتی نداره رو خورد؟؟البته میدونم شما هم دلایلی مبنی بر این موضوع دارین اما خب چون در یک یا چند کمیک اینکارو کرده دلیل نمیشه که بگید سنگ دله و بی رحمه و… دارکساید چون ویلنه و پدرشم ویلنه و مشکلی با قتل عام شدن یه قوم کامل نداره بنابراین مشکل زیادی هم با یوگاخان نداره اما زئوس چرا و از پدرش متنفره!!!! تانوس نصف موجودات جهانو نابود کرد!!!! اونم به خاطر کی؟؟ به خاطر معشوقه اش یعنی بانوی مرگ!!! حالا شما کسی که به خاطر معشوقه اش نصف موجودات عالمو نابود میکنه رو با زئوس مقایسه میکنی؟؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      راستش من اینو یکجا خوندم وقتی دیدم شاخ درآوردم بعدشم تو سایت کامیکان مقاله پنج ویلن مارول که دکترمنهتن شانسی درمقابلشون نداره ( اون مقاله افتضاح بود سمتش هم نرید) نوشتم و یک لایک خورد البته من برای زئوس مارول نوشتم و بعدشم ببینید بله زئوس به اندازه اشخاصی مثل سوپرمن و هایفادر خوب نیست (هایفادر هم شخصیت خوبی داره) و اینکه بله من خیلییییی تند رفتم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      منظور من این بود که چرا زندانیش نکرد؟؟؟؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        یه چیز دیگه دقیق نمیدونم مجازات کرونوس همونی بود که گفتم یا این که زندانیش کردن.چون در یک داستان بخواطر حضور یکی از شخصیت های دنیای مارول(شرمنده درست یادم نمیاد)پایه های زندان کرونوس از بین رفت و کرونوس ازاد شد بعدشم با یک لشگر از غول ها همله کرد به المپ تا دوباره اونجارو پس بگیره که هرکول و زئوس جلوش رو گرفتن بعدش مشخص شد که خود زئوس به اندازه کرونوس لایق مجازاته و……..

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman #
      من بعید میدونم زئوس مارول هم همچین کاری کرده شاید منظورش زئوس اساطیر بوده

  80. Batman کاربر می‌گوید

    #دکترمنهتن
    ببین کورونوس شخصیت بد ذاتیه که نمیشه زندانیش کرد یا اگرم بشه خیلی سخت. و چون پیروان زیادی هم داشت نمیشد این ریسکو پذیرفت چون ممکن بود پیروانش بعد از مدتی اونو آزاد میکردن!!!!! برای همین زئوس و برادرانش تصمیم گرفتند اونو نابود کنن!!!!( که همینکارو کردن!!! )

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman#
      ممنون بخاطر اطلاع رسانی بله زئوس برای واندروومن جونش رو فدا کرد پس نمیتونه بچه هاشو خورده (موقعی رو میگم که با دارکساید در افتاد) بله زئوس نه به اندازه سوپرمن خوبه نه به اندازه دارکساید بده یه چی مابین ایندو هست
      خوب نیست اما شرور هم نیست

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      کاربر بتمن شخصیت های المپیایی مارول نمیتونن بمیرن.اگه اشتباه نکنم فکر کنم کرونوس دوباره زنده شده و به عنوان عذابش باید بار کل اسمان ها(یک کهکشان یا حتی کیهان!!!!😐)رو برای همیشه به دوش بکشه.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید یک سوال دیگه هم درباره زئوس مارول داشتم:
        پادشاه خوبیه برای مردمش؟؟؟؟
        واقعا همش به زنش خیانت میکنه؟؟؟؟
        ارتشش قابل رقابت با ارتش اودین هست( از لحاظ شماره و تجهیزات)

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          یه چیز باحال راجب اولین و مهم ترین زن زئوس(هرا)اینه که هرا در اصل خواهرشه😐😐😐😐🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄هرچی بیشتر راجب زئوس میخونم بیشتر حالم بهم میخوره😂البته ابن توی اساطیر خود المپ هم هست مثلا ازدواج افرودیت و هفائستو(خ اهر و برادرن)اونم در حالتی که با ارس رابطه داشت و ……..‌‌که بیخیالش
          ولی زئوس خیلی زن داشته(زن دوسته😂😂)و شخصیت هایی مثل هرکول و هفائیستو و….از هرا نیستند و یک سری حقایق دیگه راجب اساطیر یونان که بیخیالش😂

          1. بزرگوار فن کاربر می‌گوید

            آره بابا خییییییییییلی مفتضلانه! هستن اساطیر یونان

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            وایییییییییییییی!!!!! این زئوس چقدر عیاش و فاسد هست !!!!!!😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😨😨😨😨پس با این حساب پادشاه خوبیم نیست! یا خدا ! خجالتم خوب چیزیه 😂😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 کلا اینو شنیدم حالم ازش به هم خورد 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        من همون دکتر منهتنم با یه دستگاه دیگه وارد شدم آواتارم فرق کرده ممنون میشم یک نفر اگه وقت خالی داشت جوابمو بده اگه هم نه که هیچ واقعا ممنون

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        واقعا کرونوس نمیتونه بمیره !!!!!تومارول!!!!خیلی خبر خوبی بود واقعا نمیدونستم ممنون و ببخشید میشه لطفا کارای بد زئوس مارولم اگه کسی وقت داشت بهم بگه واقعا ممنون
        مثلا در زمینه کشتن یا اقدام به قتل ممنون میشم

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          بله داداش المپیایی های مارول هیچ وقت نمیمیرن پیر هم نمیشن😐در این حد که اودین با زئوس هم سنه ولی مادربزرگ زئوس زن اودین و مادر واقعیه ثوره😐😐😐😐😐😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐(الهه گایا رو میگم)بعله و حالا این که چگونه این گونه شد رو باید از خودشون بپرسی🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            نه داداش گایا مادر زئوس و بالدر و ثوره!!و این یعنی اودین که هم سن زئوسه پدرخوندشه چون پدر زئوس نپتونه !!! و یعنی اودین پدربزرگ ناتنی آرس و هرکول و کریتوسه و ثور و بالدر عمو و دایی ناتنی آرس و هرکول و کریتوس هستن و همچنین ثور و بالدر برادر ناتنی زئوس و هرا هستن!!!! اصلا این اساطیر یه چیزهایین!

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          لطفاً اگه میشه یکی جوابمو بده واقعاً ممنون میشم من همون دکتر منهتنم که آواتارش سبزه اون موقع بایه دستگاه و ایمیل دیگه وارد شده بودم

  81. Mohamad کاربر می‌گوید

    درضمن منم جایی ندیدم که زئوس بچه هاش رو بخوره

  82. Mohamad کاربر می‌گوید

    را ستی کاربر منهتن برای صحبت بیشتر اگه خواستید شماره بدید یا ای دی تلگرامتون رو بدید یا اگه خواستید من میدم.
    خوش باشین👋

  83. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

    باعرض ادب وبه نام خدا سلام به همگی شما که اسمه کار بریتون استیورا جرزه خواستم چنتا چیز بهتون بگم اولن من خندم میگیره که شما میاید که Lord شزمو در حد تور قرار میدید اولن وایکینگ هایه پیشرفته اوسطوره هایه نورسو خلق کردن من نمی گم تاریخ میگه وحتی در فیلمه تور یک به این موضوع اشاره شده دستیاره جین فاستر اینو به جین فاستر میگه ولی من ازرویه فیلم هایه مزخرف فومونیستیه مارویل نظر نمیدم من از رویه کمیک و تاریخ و مدرک حرف میزنم تور حتی قادر به این نیست آکوامانو شکست بده نظره چند سال قبلتو دیدم در مورد آکوا مان در برابر تور تو حتی نمیدونی آکوا مان کیه فک میکنی فقط پادشاه ماهی ها و دریا هاست تو چون مارول فنی وفقط اطلا عاتت از ماروله از رو اون نظر میدی میدونم از دیسیم اطلا عات داری ولی خیلی کم، حالا موضوع اصلی هروقط فهمیدی آکوامان کیه بعد بیا نظر بده Lordآکوامان بزرگ آخرین نوادهیه Lordآزنوره آزنور میدونی کیه پسرLord پوسایدونه پوسایدون خدایه دوم جهان و خدایه هفت دریا وبرادرLordزئوس بزرگ و آکوامان خون وژنتیک وقدرته تایتان ها پدران خدایان یونان وخون وقدرت وژن زئوس وپوسایدونو در رگاش جریان داره ودر لیگه عدالت برایه این سوپرمن تونست بایه دست آکوا مانو بگیره با نیزش اولا در قسمت اول سوپر من که با زاد و کریپتونی ها جنگید و تجربه بیشتری کسب کرد در نبرد با دومزدی باعث شد سوپرمن مثل دومزدی قدرته بمبه هسته ای به بدنش جذب شه وسوپر من به خالی از خورشید قدرت میگیره ودر اون وقت مادهیه هسته ای در بدنش بود نور خورشیدبه سوپر من تابید وباعث شد ماده هسته ای در بدنش فعال شه وجذب شه جذئی از کلارک شه وهمینم قوی ترش کرد ودومزدی از یه سری کارای از دارک ساید هم قوی تره وسپر من با جنگیدن با دومزدی تجرباته بیشتری کسب کرد وهر بار سنگه کریپتون به سو پر من نزدیک میشه سوپرمن نسبت به دفعه قبلی ایمن تر وموقاوم تر میشه در مقابله سنگ واول دفعه که باسنگ برخورد کرد بتمن باسنگ زدتش وگازش ولی سنگه بد تره چون تولید کنده یه گازشه وهمون اول دفعه زمین گیر شد ولی دفعه دوم که برش داشت باهاش دومزدیو بکشه تونست بلندش کنه وباهاش پرواز کنه من گفتم نسبت به دفعه قبل ایمن تر میشه وتازه کلارک یه بار مرد وزنده شد تجربه ازین بزرگ تر نیست وباجعبه مادر وآب کریپتون داخاله سفینه کریپتون وبا سرعت وجرقیه فلش و مهمتر جعبه مادر زنده شد و نسبت به سوپر من یک بیست درصد قوی تر شد وتازه اون وقت آکوامان تو اوج ضعفش بود هنوز آتلان تیس نرفته بود وغذایه آتلان تیسی نخورده بود و نیضیه پوسای دونو بدست نیاورده بود حرفم اینه اونجا آکوامان تواوج ضعفش بود و سوپر من در اوج قدرتش و آکوا مان در اوج قدرتش میتونه سوپر منو شکست بده و سوپر من به جادو ضعف داره و نیزیه آتلان میتونه به پوسته سوپر من نفوز کنه وآکوامان یه خداس فقط فولاده اولمپیوس و آتلان تیس میتونه به پوسته آکوا مان نفوز کنه و اولمپیوس نیمش به دسته اریس نابود شد ومی مونه آتلان تیس وآکوا مان یه خداس میتونه کوهو اورستو بلند کنه و در نسخه یه قوی ترش میتونه زمینو جا بجا کنه می بینی استحکامت پوست وقدرت مهمه😏 تا هالا ثوره عزیزت تونسته زمینو تکوندبده یا پوستش تونسته در مقابله تیزیه فولاد هایه دیگه به جز فولاد آز گارد مو قاومت کنه من خودم به تور علا قه دارم ولی در افسانه هایه تور آمده هر خری از دنیای میاد میتونه با شمشیرش پوست تو رو به بره و آمده در افسانش هم فولاد یوتان هایم وآلفایم و نیدا ولیر و وان هایم و دنیایه زیرین میتونه پوسته و گوشته تور رو به بره وبه اندام حیاتیش صدمه بزنه وفقط فولاد مید گارد نمی تونه زخمیش کنه این چه نوع خدایه🙁😳 نخواستیم همچین چیزیو حالم به هم خورد حالا تو مارول بخاطر مسائله فمو نیستی و صد برابر ضعیفش کردن تور بیچاره دلم براش سوخت و آکوامان هم قدرته رعدو برق داره هم از نیضش داره و هم از خودش چون خدایه دریاست وطوفان به دریا ربط داره وطوفان گرد باد هایه دریایو درست میکنه و رعدو برق دارن و چون نوادهیه پوسایدونه قدرت رعدودبرق داره وبا کمکه رعدو برق و جرقه میتونه پرواز کنن و حتی با کمکه نیضش ورعدو برقه نیضش وحالا اینم بماند که هفت دریا رودکنترول میکنه وتمامه موجوداته دریای که از مو جوداته خاکی بیشترن تور تو خوابشم نمی تونه آکوا مانو شکست بده پس دیگه خواهشن خواهش نمی کنم تورو با آکوا مان یا سوپر من یا شزم مقایسه نکن حتی توره بی چاره نمی تونه بتمنو شکست بده چون بتمن یه لباس داره که از فولاد آتلان تیسه سوپر من لباسو در خور شید آهنگری کرده و واندر ومن از قدرتشو به لباس داده وفلش رویه سرعتس کار کرده و آکوا مان به هش فناوریه آتلان تیسو داده و سایبورگ از اطلا عات جهانیه خودش وصل کرده و این تو کمیک هست و بتمن یه بدن ساز و ورزش کار حرفیه وبتمن این لباسو بپوشه مارول رو با خاک یک سان میکنه تازه لباس قدرت رعد شزم یعنی رعد زئوسو داره وما یونانی ها و دیسی ها در حد شما نیستیم وقابله قیاس با عقل نیست شما خودتونو با ما دارکی ها وخفن ها مقایسه کنید پس مقایسه نکنید تازه ما کلی سپاه فانوس داریم فانوس سبز فانوسه قرمز فانوسه طلای فانوس سفید و غیره……. داریم تازه پرنزس وبچه هاش لوسی فر ومیکایل هم بماند لوسی همتونو حریفه تازه دکتر من هتن هم هست راجبه شخصیت هایه بد هم واضح معلومه هالک تو روئیا هایش هم حریفه دومزدی نمیشه و تانوس هم تو رو ئیاشم حریفه دارک ساید نمیشه لیگه عدالت با عزمتشون بزور دارک سایدو میزنن برید مارول هایه بد بخت کپی رایت نامو فق از رویه دیسی تا براتون کریتوسو نیاوردم😂😂😂 مارویل کلن کپیه ماست پس مارویل دروغه ودر هیچ بعد دیگری هم وجو نداره و نورسی ها هم دروغن در تاریخشون هست وایکینگ ها که آدم بودن اون نورسی هارو خلق کردن آدم چه طور میتونه خدا خلق کنه و خیالات دروغه وایکینگا بوده برید بد بختا هم شرکته تون دروغه و وجود نداره وهم خدا هاتون😏😏😏 وخدا یانه یونان به راحتی صد هزار برابر خدایانه دروغینه نورس قوی ترن و برایه اینم مدرک دلیل دارم بعدا اینم توضیح میدم تازه ما در کمیکمون سوپرمن ملیون وان پاریم داریم که هزار سال در خورشید خوابیده بعد بیدارشده بعدا اینم توضیح میدم با تشکر بای😏😏😏😎😎😎💪💪💪

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      زئوس دیسی #
      کلا این خدایان تخیلی هستن خدای واقعی یکنفره و این زئوس و مئوس همش چرته یعنی چی نورسی ها دروغن پس یونانی ها راستن ؟؟؟ همش دروغه و حاصل فکر چند تا آدم بودن که نشستن اینا رو درست کردن ولی حقیقت اینه که خدا فقط و فقط در دنیای واقعی یکنفره تمام و بس

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        بله جانم خودم میدونم منم یکتا پرستم وفقط الله

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بعدم بنده اصلا قبول ندارم اودین مارول از زئوس دیسی ضعیفتره

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        من نمی دونم چرا اسمت دیسی فنیه وحرفات مارویل فنیه نگفتم اودین ضعیف تره مادر اودین گایاست ومادر بزرگ زئوس هم گا یاست یعنی زئوس برادر زادهیه مادریه اودینه وحالا قدرتاش تقریبا مثل زئوسه ولی هر گز حریفه زئوس نمیشه یکی از قدرتایه زئوس مثل پدرش کرونوسه واز یه کوه بزرگ بزرگ تر میشه وتازه مثله تایتانا تولید کندهیه نیرویه مثل رعد حاویه منبع نیست تولید کنده یه طبیعته وتولید کننده تمومی نداره تا قیامت زئوس به حدی بزرگ میشده وتولید کنده بوده حتی سیارتی وحتی ستاره ام خلق کرده مثله تایتان ها اقوامش جزئه اصلی از باعث مانع جهان بوده اودین تا حالا تونسته ازین کا را کنه سلا حاشونم کوتوله ها واسشون درست میکنند در نورس واودین آذگاردو غارت کردن بخشی از وان هایم آلفایم وخدایان تیر درست کرده اونم با کمکه ارتشش تازه از همون جاهاکه غارت میکرد برده اسیر میکرد ودستور میداد آذگاردو اینطور درست کنن و نغذا بهشون میداده نه استراحت تا سر حد مرگ ازشون کار میکشیده وبیشترین کشته هاش از بردگانش ما مید گاردی هایه بیچاره بوده وچون ما ضعیف تر بودیم حتی خود نورسی ها میگن از مید گارد متنفریم من از اسکاندیناوی فقط ازخدایان تیر خوشم میاد ودر اصل اون ها خدیان اسکاندیناوی بودن واودین به هشون نارو زه وشبیه خون زه وفرمانروایو برایه خودش دزدیده من از زالم خوشم نمیاد جانم😊

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          زئوس دیسی #
          بنده منظورم کمیکه وگرنه تو اساطیر زئوس ۱۰ تا اودین هم راحت میزنه اما درکمیک های مارول اودینو خیلیییییی قوی نشون دادن طوری که تونسته گالاکتوس رو بزنه و نظر نهاد ابدیت هم جلب کنه 😨😨😱😱😱 و اینکه اگه منظورتون اساطیر باشه که زئوس از اودین در اساطیر بدتره اون تو اساطیر یونان همسر خودشو برای جلوگیری از اینکه اون بچش که میتونه باهاش رقابت کنه به دنیا نیاد همسر خودشو تبدیل به سوسک کرد و خورد 🤢🤢🤢🤢😨😨😨😰😰😰😰😱😱😱 اما درکمیک های دیسی همچین کاری نکرده کمیک های مارولو نمیدونم و اینکه انقدر قوی نیست زئوس دیسی اگه بود دارکساید بعد یک نبرد کوتاه نابودش نمیکرد اما من از زئوس دیسی خوشم میاد چون هیچکدوم از کارهای ظالمانه و عیاشانه و مغول صفتانه که در اساطیر یونان انجام داده تو کمیک های دیسی انجام نداده مثلا همسر خودشو نخورده برای جلوگیری از تولد بچش ،بچش رو نخورده و کارهای بد زئوس در اساطیر در کمیک های دیسی انجام نداده
          و اینکه زئوس دیسی اسکای فادر قدریه اما بنده سه اسکای فادر رو در دیسی و مارول میگم به ترتیب که از زئوس دیسی قویترن :
          ۱-هایفادر دیسی (عاشق این شخصیتم چون تنها اسکای فادریه که واقعا مهربون و دل رحم و صلح طلبه و خود بزرگ بین نیست و فقط استپن ولفو کشت که بعدا زنده شد )
          ۲-اودین مارول
          ۳-زئوس مارول
          این سه از زئوس دیسی قویترن و میشه لطفا بفرمایید زئوس در دیسی کامیکس اون کارهای بد اساطیر رو که بهش اشاره کردم انجام داده یانه

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خوب ثور هم انفجار خدایان میزنه آکوامن راحت شکست میخوره

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        فک کنم منظورت از انفجار خدا یان همون انفجار صاعقشه درسته تور اینو داره ولی آکوامان در برابرش مقاومه ببین دقت کن فقط فولاد آتلان تیس واولمپیوس میتونه به پوسته آکوامان نفوظ کنه واولمپیوس هفتاد درصدش به دست اریس نابود شده واون سی درصدش در بین بعد ما وبعد دیگری قرار گرفته یعنی کاملا مخفیه وآکوامان آخرین نواده یه پوسایدنه ودر اصل خدایه هفت دریاست ودر آتلان تیس او رئیسه همه در اونجا از او اطاعط میکنند وبا فناوریشون از کل آتلان تیس محافظط میکنن و هیچکی دستش به فولاد اونجا نمی رسه به جز نیزیه پوسایدون که دست خود آرتوره آرتور بیست سال با نیزه آموزش دیده ولایق ترین برایه نیضه آخرین نوادس پس زود برمیگرده دسته شایسته ونیظه قدرت رعد وبرق داره وآکوامنم قدرته رعد داره چون نواده یه پوسایدونه وبه بین در کمیک فقط اونه میتونه با کراکن حرف بزنه حیوانه خوانوادگیه جدش وآکوامن هم دارایه انفجار ناگهانیه رعدو برقه ومیتونه به کمک نیزش ورعدو برق وپرش ابر انسانیش پرواز کنه آکوامان این قوی ترین نسخشه در کمیک کمیک دیسی خواندم جانم الکی حرف نمی زنم

        1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

          ومیخوام اینوبهت بگم نورسی ها از یونانی ها فان ترن وکله قصه شون به اندازه یه یکی از داستان هایه هرکوله وهمیه داستاناشون باشوخیه وجکه مثل همین دسته گل هایه لوکی ببین خدایان یونان خدایانی بودن که در اعتقاد مردم باستان یونان بودند وپرستش میکردند واحتمالا به عقیدیه من فرشته های دیدن در اون زمان این فرشته هارو به اینا تبدیل کردن ومی پرستیدن در باره یه دنیایه نورس هم همینطوره تا دیسی اومد از رویه یونانی ها شخصیت خلق کرد واز رویه تار تاروس فضایه دارک خلق کرد وبعد مارویل آمد کپی گرفت وتغیراتی ایجاد کرد یعنی شماهم مثل دیسی کپیه یونانید واین شخصیتارو مدیونه ماید به جز نورسی ها که در مارویلند وشنل تور کپیه سوپر منه ومارویل فمونیسته ونورسی هارو خیلی ضعیف نشون داده وتحقیر کرده بجز کمیکش ومن خودم شخصا این توهینو به هیچ وجه قبول نمی کنم همینطور در بالا به هت گفتم خدایانه تیر رو دوست دارم با احترام وتشکر

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            زئوس دیسی #
            اولا گادبلست میتونه ستاره هارو منفجر کنه دوما من کلا از اساطیر خوشم نمیاد بنده عاشق لیگ عدالت و نیوگادز هستم ولی میشه لطفا اطلاعاتی از زئوس دیسی بهم بدین چون معلومه طرفدارشین راجعبهش اطلاعات دارین قدرتاش رو میدونم راجعب شخصیتش
            مهربونه یا بیرحمه ؟
            کسی رو میکشه یانه ؟
            به اندازه اساطیر بیرحمه ؟
            بچه هاش رو خورده یانه
            لطفا بر اساس کمیک های دیسی جواب بدین ممنون میشم

            1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

              خوب کار بر دکتر من هتن میخوام ساده مختصر کوتاه در بارهیه اسا طیر یونان واز رویه کمیک دی سی جوابتو بدم خوب در اول آفرینش توسطه پرنزنس فرشته ای ازطرف الله پرنزنس آسمان وزمینو درست میکنه و از آسمان تایتانی جزئه آسمان و پیوسته به آسمان درست میکنه که اسمش اورانوس یا پاپتوس یا کائوس ویا خائوسه این چند اسمو داره وتایتانی در زمین و پیوسته به زمین به اسم گا یا درست میکنه و وآسمانو وبه زمین کاملا نزدیک میکنه و بهش میگن روز عرش ویکی شدن حالا اورا نوس با گایا وصلت میکنن😜😍😄 وبعد دارایه چهارده تا تایتان اصلی میشن که از کوه بزرگ ترن ودر زمین زندگی می کنن وبعد گایا دارایه هزاران تا تایتان نا هموار میشه همون غول هایه یک چشم و غول هایه چهار دست این غول هایه نا هموار به سه دسته تبدیل میشن اون یک چشم ها که موجوداتی با عقلا و مثله انسان هایه اپتدای زندگی میکنن و غول هایه یه چشمه دیگه وحشین و اون غول هایه دیگه که چند دست یا سر دارند کاری به یک ندارن و در بین پرده ها ورلم هایه بین دنیایه ما و دنیایه دیگه زندگی میکنن وبعضیاشون شورش می کنن مثله گورو چهار دست در مورتال کمباد خوب حالا اسم این غول هایه نا هموارو یادم نمیاد ولی حالا تایتان هیه اصلی وپرنزنس به دستور الله آدم هارو خلق میکند و آدما پیشرفت می کنن و دارایه پوشش بهداشت خراک سالم و سواد و زبان و فر هنگ و تاریخ میشن کرنوس هم همین طور کرو نوس عاشق یه انسان به اسم ریا میشه وریا هم عاشقش میشه و کرو نوس قدرت کنترل زمانو داره و کوچیک می شه و با ریا وصلت می کنه و بر می گرده به حالت خودش و کرنوس سر شار از رعدو برقه چون کرونس نماد ابر که فرزنده آسمان هست وابر مثله زمان میاد و میره و داریه رعده کرنوس حتی چشماش قدرت لیزر رعدو داره وریا دوازده تا بچه از کرو نوس به دنیا میاره یکی از تایتان ها پیش گوی میکنه برایه کرو نوس که یک روز بچه هاش بر علیه خودش وایمیستند و کرو نوس همیه بچهاشو می بلعه و در معده یه پنجمش نگه داری می کنه که اسیدش کشنده نیست و نوبته آخری میاد بزرگ ترین بچه زئوس ریا تحمل نمی کنه وتکه ای از لباسه زئوسو میکنه و در اون سنگ و خاک می زاره و زئوسومیده دسته عقاب غول پیکر تلای سفید وعقاب اونو پیشه گا یا می بره گا یا اونو بزرگ میکنه و نوشو خیلی دوست داره و کرونوس پارچه زئوسو بو میکنه و بویه زئوسو میده و می خورتش وزئوس بزرگ می شه گایا به زئوس معجونیو میده وزئوس مثله پردرش تایتانه غول پیکری میشه و میگه من یکی از برا دراتم اینو بخور دیگه نمی میری وقتی می خوره همیه بچه هارو بالا میارو و زئوس برادر و خواهراشو فورا می دزده وبه آن ها قدرت حرف زدن و فکر کردن فورن بهشون عتا می کنه و فورا آموزش جنگیدن به هشون عتا می کنه و قدرتاشونو کشف می کنن و اسم خودشونو خدایان می زارن و زئوس خودشو خدایه خدیان اعلام میکنه ولی هدیس برادر سوم خدایه مرگ از این موضوع خوش حال نیست و دوست دره خودش خدایه خدایان شه ولی زئوس هدیسو قانع می کنه که پرمون این کارو با هامون کرده و بیاید متحد شیم و شکستشون بدیم و میجنگند واورانوس به داد وگریه میفته چون دوست نداره پچه هاش بانوه هاش بجنگند و جنگی بزرگ و چند ساله آغاز میشه تایتان های متحد خدایان میشوند چون خدایان اکثر اونارو می کشه وبعد می مونه تایتان اطلس چهاردس برادر زئوس و عمویه خدایان وقدرتاش سنگ و زمین و استحکامته ومیمونه کرو نوس اینا طسلیم نمیشن زئوس با تمام قوا به هشون رعدو برق میزنه و آن هارو بی هوش می کنه وزندانی می کنه آن هارو در جهنم یعنی در زیر کوه المپیوس در تار تاروس مکان فرمان روایه هادیس زندانی میکنه دنیایه مردگان و آن ها بازنجیر هایه غول پیکر وجنس زنجیر ها از فولاد اولمپیوس زندانی می کنن و در تا زانوشون در مواد مزاب هستن و چون ا اطلس مقاومن تمامه پایه هایه دنیای زیرن رو نابود می کنن و اگر این پایه ها نباشه زمین از آسمان و مدار خودش سقوط می کنه واطلسو وادار می کنن کار پایه هارو انجام بده وبهش میگن اگه این کارو بکنی تورو به قهرمان تایتان ها در کل جهان تورو قهرمان نگه دارنده و ناجیه زمین یاد می کنین و تبدیل میشی به نماد قدرت و محافضت زمین و بهت نیرو وغذاهم میدم قول میدن و اطلس این کار رو انجام میده و با چهار دست غول پیکرش کل آسمانه زیره زمینو نگه می داره و کرو نوسم بارعدش وچشم هایه تیز ترش از عقاب اونجا نگهبانی میده و از آسمان زیرین و اطلس در مقابله موجوداته اهریمن در تار تاروس محافظط می کنه و به کرونوس غذا میدن خدایان به وسیله فرشته هایه دیگری غذا میدن حالا خدا یان بالایه کوه المپ قصر تلایه المپیوس و فولاد المپیوس درست میکنند و در آنجا زندگی می کنند وزئوس پدر بزرگش اورانوس را به سیاره یه اورانوس تبدیل می کنه برایه تعادل منظویه شمسی و اورانوس خودش رازیه و از این با بت که نقشه مفید میشه خوش حال میشه وبه زئوس اجازه یه این کارو میده وزئوس باهرا که یه فرشتس ازدواج می کنه و اول بچش آریسه خدایه جنگ دوم بچش هرکوله و به توسط هادیس ربوده میشه و مسمومش می کنه وبه حالته نیمه فان در میاد وزئوس با انسان هم ازواج میکنه و دارایه پسری به اسم پر سیوس میشه نیمه خدا و نیمه انسان و یه پچه دیگه به فرزن خواندگی قبول میکنه و بهش قدرت میده وبهش آموزش میده اسمش تسیوسه و خدایان اولمپ هرمس خدایه خورشید وشخصیته متعادلی داره و نماد قدرت مند ترینه اولمپیوسه چون خدایه خور شیده و قدرت نور و پر توه آتش وآتش داره مثله با با نو ئل کالسکه داره واسپ داره و پراز میکنه و کالسکش و اسپاش آتشینه واز پرتو آتیش به عنوان شلاق برایه کنتروله اسپاش استفاده می کنه اول خدایه خورشید آپولو بود پسر زئوس ولی چون لایق نبود هی به دنبال زیبای و شهوت بود زئوس بر کنارش کرد و برادر خودش هلیوسو خدایه خور شید کرد هرمس کوچیک ترین برادر رو تبدیل به خدایه سرعت کرد و شخصیته کاملا شاد خوشزحال و شوخ تبعی داشت چکمه هایه پرواز و سر عتیو داشت که پیک رسان و نامه رسان خدایان به انسان ها و درخواست رسوان انسان ها به زئوس بود هرمسم نا جی بود هرکولم در مقابله هر موجو پلیدی و حیولای که هادیس میذاشت می ایستاد و شکست می داد و هر کول دوازه تا خان داره فقط کمترین داستانه یکی از خاناش داستانش به اندازه یه داستان خدا یانه نوریه حالا پور مو تئوس که یکی از خدا یان بود به انسان ها کمی قدرت یعنی کمی آتش المپیوس عتا کرد زئوس اینو خیانن خواند و پر مو تئوسو مجازات گذاشت تا ابد مجا زاتی که فقط با لنگی در کوهی زمستانی در جزیره قرار گرفت و آتشه اولم پیوس زیرشه و حرارت نا فانی به پا هاش می تابه و شدید ترین سرما وبفر به بدنش و مرخه دریایه غول پیکر نفرین شده شکمشو می خوره و روح از بدنش جدا میشه و بازم شکمش به وسیله آتش المپیوس درست میشه و روح در جان میشه و روح کشی خودش درد آوره حالا هرکول تمام باقی مانده یه آتشو در زمین جمع می کنه اونم بایه چیز مخصوص که برایه بدست آوردنش کلی بد بختی کشیده وبا حیولا هایه دریای جنگیده و پوسایدن خدایه دریا ها اینو بهش میدن و قدرت آبش سوزاندن آتشو غیر فعال میکنه و هرکول تمام آتش باقی مانده یه اولمپیوس در زمین جمع می کنه و اآتشو در این جام بزرگ میزاره که هرکول به دوشش میکشه و تا همیه آتشودجمع میکنه با کلی حیولا و تایتان یک چشم و بد بختی رو برو میشه و سال ها تول میکشه تا کل آتیشو جمع آوری کنه و اونو بر میگردونه به زئوس و از زئوس درخواست بخشس میکنه واسه عموش پر مه تئوس وزئوس اونو می بخشه واز عذاب نجات میده ودر همون بالیه کوه که پر مه تئوس عذاب داده میشد در درونه کوه تایتان تایفون که قدرتاش باد ویخ بوده و پدر پرمتئوسه زندانیه آخ به بخشید اشتب کردم پر متئوس عمو عموزاده یه هر کوله و عمو زادهیه زئوسه وتایفون عمویه زئوسه ودر جنگ خدایان و تایتان ها تایفوا متحد وتسلیمه خدایان میشه ودرونه آن کوه زندنیه و بهش غذا میدن و بخاطر قدرتاش نیمیه بدنش به کو می چسپه و جزائ از کوه میشه بارایه همین اونجا سرد توفانی وهمیشه بارشیه بفر میشه و آن مکان مثل جزیره یه آمازون ها در یونان با قدرت جادویه زئوس مخفیه و دارایه قدرت هایه زیادیه و اسرار مخفیه زیادیه و هادیس باکلک و آذاد کردن چند تا تایتان در زندان هایشان با آوردن تایتان هیه نا هموار یه زره مونده بود خدایانو زندانی کنه و خودش فرمان روارشه ولی هرکول مانع این کار شد وقدرتش انقد زیاد بود تایتانی که دارایه قدرت باد بود بلند کرد وبه تایتان هایه دیگه زد وقدرت باد آن هارو به یه ستاره یه دیگه برد و نابود شدند و این تایتانه بادی همون تایفوت بود و تایفونو بازم در مکانه خودش زندانی کردن بعد وقتی هرکول پدرشو زئوس آذاد کرد زئوس به هادیس آزرخش زد و هادیس به غلط کردا افتاد و بر گشت به تار تاروس و پوسایدون هم هست برادر بزگ تر از هادیس بعد زئوی خدایه هفت دریا که قدرت توفان ورعدو برق ودریا رو داره و آتلانتیسو درست کر و آنجا حکومت کرد انقدر قدرت میده به آتلان تیس که سقوط میکنه و میره زیره دریا ودر زیره دریا به پیشرفت و تکامل رسیدن و آکوامان آرتور نواده یه پوسای دونه جانم کاربر دکتر من هتن تا برات بگم همش یه سال تول میکشه این یه بخشه کو چیکش بود اگر خوشت اومد خودت برو در موردشون بخون و زئوس در کل آدمه مهربونیه ولی واسه یه سری مثائل بی رحمه و آقا جان خیلی زیادن آرشیل خدایه استحکامت نمی دونم هفاستوس خدایه آهنگری و سازنده یه سلا ح هایشان بعد آتنا خدایه حکمت دا نای مدوسا خدایه زیبای آزنور پسر پوسایدن پسر هدیس زاگریوس که یکی از قهرمانان خدایانه بعد خداآندرومدا به بچش شیر داده و یه قطره از شیر افتاده سر کهکشانه ما برایه همینه میگن کهکشان راه شیری وبعد حالا این کریتوس درستش کردن اصلا در اساطید وجود نداره ساله دوهزارپنج واسه یه بازه خوب ساختنش ولی ازرویه شخصیته یونانی ساختنش حالا این شخصیت اسمش کراتوسه و فرزن دو خدا هست فرزند پلس واستیکس این دو خدا پدرش پلس خدایه شراب ومادرش خدایه کشاورزی بودن وپسرشان کراتوس چون توانا و نیرو مند بود واین توانایو ونیرومندیو از شراب و کشاورزی بدست آورد و به همین دلیل پر مادرش میدونستن پسرشون تبدیل به تولید کننده یه توانای ونیرو مندی میشه اونو کراتوس نام گذاشتن یعنی توانای و نیرو مند و اون زمان زئوس به پسرش هفاستوس خدایه آهنگری دستور داد پر متئوسو زندانی کند اون وقتی که به انسان ها آتش داد و هفاستوس به کراتوس و بایا کخ یادم نمیاد خدایه چی بود دستور داد پر متئوسو زندانی کنن واین کار را کردن و کراتوس با هر کول خسومتش میشه چون هرکول خدایان را نجات داده بود از نقشه پلید هادس اون خدایه قدرت کره بودند وکراتوس پدر مادرش می میرند و زئوس اونو به فرزند خواندگی قبول میکنه و اونم خدایه نیرو و توانمدی میشه کراتوس در اصل مصله هرکول درشته و مثله کریتوس کوچیک نیست در مقابل هر کول کراتوس و هر کول سر این که کی زود تر به المپ میرسه دعواشون میشه و خدایان میگن هرکی برد میاد المپ بهش قدرت تمام نشدنی میدیم کرا توس و هرکول ۹ سال می جنگند به طوری زمین و کوه اولمپیوس میلرزه هادیس در دنیایه زیرین داد میزنه و میگه چخبرتونه دارید آسمون سرم ویران می کنید گناح نکردم خدایه دنیایه زیرین شدم بعد زئوس پوسایودن خدایان از لرزه یه دعوا که کو به ارزه میفته ازخنده به عزمت کوه که میلرزه غش می کنند انق کیف می کنند و می خندن هرکول شکست می خوره و کراتوس پیروز زئوس خندش متوقف میشه و چون سر هرکول شرط بسطه بود می بازه و کراتوس به اولمپیوس میا و فنا نا پذیر میشه وچون اریس شرطو می بره میره سالیانه سال بین انسان ها جنگ و وحشت و حیولا و سربازان جهنمی می زاره کراتوس به زئوس وفادار میمونه و با کمک زئوس هرکولو میارن به اولمپیوس و هر کولم فنا نا پذیر میشه و وقتی اریس کرونوسو آذاد میکنه ومیاد خدایانو بکشه هرکول زئوس وکراتوس وپرسیوس که دارایه قدرت شده جلوش در میان و متوقفش می کنن وکرونوسو بازم زندانی می کنن وکلا می بندنش این دفعه واطلس پاشو زمین میکوبه و سنگ ومواد مذاب از زیز زمین به طرف اهری منا پرت میشه وبعد مجبور میشن اریسو بکشن چون خیلی شیطان سفطه و کراتوس ظربیه نهای و آتشین و کشنده ای به اریس میزنه و اریس با انفجار اتمی می میره و کراتوس خدایه جنگ میشه واین دفعه هرا زن زئوس میاد با کمک تایتان ها بر علیه زئوی اینا وای میسته چون پسر اولشو کشتن کاربر دکتر من هتن اینا تمومی نداره خودت برو در موردشون بخون و بعد آرتمیس هم هست یکی از دخترانه زئوس خدایه جادو وتکنیک و آهو و تیرو کمان وبه حالته کمان که نیم دایره است سمبله خورشید در حاله غروب وطلوع هست و نیم دایره هست این سمبلم هست درسته هلیوس خدایه خور شیده ولی وقتی آرتمیس زهه کمانشو میکشه بعد طلو غروب از دیده ما انجام میشه و آرتمیس برایه ما قابله درکش میکنه این چرخش زمین به دوره خودشه و هلیوس پرتو هایه آتشینه خورشیدو گرفته و با تکیه گاه کردن خورشید و کالسکش واسپش زمینو به دور خور شید می چر خونه تازه یه مدتی هر کول فدا کار آسمونو بجایه اطلس رو کولش گذاشت تا اتلس اسطراحت کنه و دختراشو ببینه و دختراش به اژدها شکست ناپذیر که هرکول حریفش نشد دستور دادن مار کنار بره و اجازه بده از درخت جهانی سیب بر داشت کنن وسیبو به اطلس دادن و اطلس خستگی نا پزیر شد و با دختراش ۹ روز پقت گذراند بعد برگشت پیشه هرکول هرکول گفت چرا انقد دیر برگشتی مردم نامرد النه آسمان از دستم بیفته و دنیا نابود بشه اطلس گفت خمت نباشه سیبه بهشتیو در جیب هرکول گذاشت وگفت برو کنار دیگه وقتشه تاابد رو کوله خودم باشه وهرکول رفت اون سیبه بهشتی رو نخورد تا خودش خستگی نا پذیر شه یکی از عزیزانش یا عشقش بود یا مادرش هلا مسموم شده بود برایه ااین سیبو می خواست خانه این سیب یکی از آخرین خان هایه هرکوله وتا به دنیایه زیرین رفت وبا حیولا ها جنگید و تا بر گشتا سالیانه زیادی به طول انجا مید وسیبه بهشتو داد به عزیزش و اونو از مرگ نجات داد وزئوس به اون لقبه از خود گذشته برایه خوانواده و اطرافیان داد یا کراتوس وقتی هلیوس زخمی بود و شیطان این کارو کرد و کراتوس رفت بعد کلی خان و بد بختی به ایکاروس رسید خدایه بال و آسمان گفت بالتو به من قرز بده برم به خارج از جو زمین برم کمک هلیوس ایکاروس گفت برام سیبه بهشتی بیار بعد بالامو میدم چون وقت نبود هلیوس داشت بی هوش میشد و اگر شلاق هیه آتشین یا پرتوه خورشید از دستش ول میشد زمین از مدارش خارج میشد و نابود میشد پس کراتوس جنگید وبال هایه ایکاروس کند و ایکاروسو به دره ای که انتهاش به تار تاروس ختم میشه پرت کرد چون خدایه آسمان ایکاروس آنقدر قدش بلند بود اگه کراتوس میرفت به کمک قدش کراتوسو می گرفت و ایکاروس در اون وقت نا فرمای میکرد چون کراتوس به دستور و دارایه حکم زئوس به نجات آمده بود ولی ایکاروس آنقدر فکرش درگیره کارای که سیب بهشتی اگه بخوره چی می شه دیوانه شده بود و هواسش به نابودیه زمین نبود بعد این که کراتوس پرتش کرد و بالا هارو به خودش زد ورفت کمک هلیوس هلیوس گفت پشته سایم بمون تا از تابش خورشید نسوزی کراتوس خندیدو گفت تو خودت از اسر طلسمه شیطان که نمی زاره خوب شی داری می میری کراتوس گفت من بی نهایت توان مند و نیرو مندم شلا قارو ول کن من میگرمش تا زمین منحرف نشه کراتوس شلا قا یه آتشین یا بهتر بگم پرتو هایه خور شیدو می گیره ومیگه هلیوس بر پیش زئوس تا تلسمو روت باتل کنه وتا خوب بشی هر کاریم داری وریه زمین و به هرکسی مدیونی و وظایفی داری رویه زمین انجامش بده بعد بر گرد هلیوس گفت این همه مدت تحمل میکنی کرتوس گفت تحمل چیه کیف میکنم وداریه قدرت آتشه بی نهایت میشم هلیوس با کالسکش و اسپاش از سکوهه کنترل خور شید رفت پیشه زئوس و خوب شد ورفت پیشه پوسایدون و تنی به آبه فنا نا پزیر بزنه و کیف کنه و وظایفشو رو زمین انجام بده دویستو بیستودو سال بعد هلیوس برگشت وگفت پهلون موندی کراتوس گفت جانم به لبم رسید بیا بگیرش بعد کرا توس برگشت از طرفه زئوس عمری طولانی تر وقدرتی بیشتر دریافت کرد و به درجه بالیه از خدای کراتوسو رسون وتازه چون کراتوس این همه مدت خورشید گرفته با پرتو هاش دارایه قدرت بینهایت زیاد آتیش شده وبه یه خدایه بزرگ تبدیل شد ورفت به تار تاروس سیبه بهشتو گیر آوردو ایکاروسو برگردوندبه آسمان وبالشو پس داد وسیبو به ایکاروس داد ایکاروس گفت من لا یقه این سیب نیستم چون از قدرت سیب در زمان بیماری هلیوس طمع چشمامو گرفته بود تو سیبو واسه خودت نگه دار و ایکاروی بال هاشو پست میگیره و بازم خدایه آسمان میشه و کراتوس میره به المپ ومیگه زئوس جایگاه خدایه خدایه جنگمو به هم بر گردون زئوس میگه جنگ ویرانی به بار میاره پس زئوس جایگاهه خدایه خدایه جنگو نیست ونابود میکنه و کراتوسو به جایگاه بالتری میرسونه و کراتوس تبدیل میشه به خدایه توانی نیرو مندی و خرد و بر قرار کنده یه عدالت هنوز اینارو واست خلاصه کردم واگه حتی خلاصه نمی کردم یک پنجمه کله داستان هایه یونان پر نمی کنه جانم کاربر دکتر منهتن خودت بورو بخون از من بهتر اعتلا عات کسب کن بای😊

              1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                یا حضرت کمربند کشدار
                چی نوشتی
                البته منم خیلی اساطیر میخونم
                دو تا کتاب هدیه گرفتم از کمیابترین کتب اساطیره در باره همه اساطیره و دو جلدیه

    4. st کاربر می‌گوید

      با بله تور از اکوا مان هم شکست میخوره چه برسه به لرد شزم اشتباه از ما مارویل فن ها بوده که فکر میکردیم اکوامان پادشاه دریا هاست در حالی که چیزی است که ما توان به درک آن نداریم اوندخون زیوس رو داره خون تایتاان ها که باعث شده سوپرمن قوی بشه و دومزدی هم بزنه خود شزم بدون ننضره پوستی دون مبارزه می‌کرده که به اندازه سوپرمن قدرت داشت حالا شما حساب کنید اکوامان چقدر خوبه دارم از رو دلیل و مدرک کمیک دی سی و مارویل میگم
      حتی ضعیف ترین شمشیر ها هم به پوست ثور نفوذ مبکنن در حالی که یک کوه هم به اکوامن بزنن اون رو خراش بر نمی داره علاوه بر آن ون نیشزه پویای دون رعد برق قویتر از رعد و برق خدای رعد دارد و موجوداتی داخل دریا موجودات خشکی رو شکست میدن بله دی سی داره خفنه ولی مارویل همش فانه تازه دی سی فانوس طلایی داره که همه رو میزنن
      مارویل کلا دروغ ما بدبختیم همش کپی رایت هست ولی دی سی ارجیناله
      آقای زئوس دی سی از خواندن این مطالب به وجد آمدم ولی خدا وکیلی لوسیفر رو چه جوری به اکوامن ربط دادی
      اصلا نمیشه

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        کاربرst من واقعا برات متئسفم همیه حرفایه منو برعکس گفتی شایدم خواندنیت ضعیفه و بر عکس متوجه شدی برو به یه نفر دیگه بگو برات بخونه وبرات ترجمه کنه من این حرفامو از رویه کمیکه دیسی گفتم و همشون درسته و صحت داره وبه اندازه یه کافی از کمیک مارویل خبر دارم کلا ما خر نیستیم ومن خودم چه قد لیگه عدالتو دوست دارم انقدم یه سری از شخصیت هایه مارویلو دوست دارم مثل هالک والکری ودکتر استرنج وبیشتر از همه شون تورو دنیایه نورس وآسیر، ومن این حقیقتو پذیرفتم که یونان ودیسی قوی تره پس ترفداره اونام وتجربه دیسی بیشتره چون اونا اول خلق شدا بعد مارویل کپی کر از رویه دی سی به جز دنیایه نورس که دس به دامانه آن ها زد وبخاتر مسائل فمونیستیش نورسو تحقیر وضعیف کرد و نورس واقعی تاریخ هیچوقت حریفه یونانه واقعیه تاریخ نمی شه حتی درکمیم توجه( چون کمیک ازرویه همین تاریخا اساطیطد ساخته شده) بله همینه که هست با تشکر و بای

        1. st کاربر می‌گوید

          اون ماروله نه مارویل
          وقتی هم که میگی اکوامن می‌تونه ثور بزنه مشخصه چقدر اطلاعات داری

  84. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

    برادران عزیز وبانوان اگه دوست داشتی بگید سوپرمن پرایم وان ملیون و خدایان یونان رو براتون توضیح بدم

  85. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

    تازه شزم تورو براحاتی حریفه چون شزم ازهمه چیز از سوپر من قوی تره و قدرت شش خدارو داره رعد زئوس سرعت مرکوری استحکامت آرشیل خرد سلیمان قدرت هر کول وخستگی ناپزیر وبونیه یه تایتان اطلس و نمی دونم از رویه چه مدرکی میگی فقط قطره از قدرتشونو داره آها فهمیدم مدرکه حسودی حسادت بزرگ ترین گناه هم هست در فیلمه شزم تاز بایک اشاره پتکو د ر دست میگیره و تور نمی تونه برش گردونه اون کاملا پاک لایق وبخشندس برایه همین قدرت شش خدارو بهش دادن ودر شزم یک اولش بود به خوبی تسلت نداشا وایسا شزم دو و لیگه عدالته دو بیاد بعد حالیت میشه قدرت کامل شش خدا رو داره و قدرت واقعیه خدایانو ببینی بعد حالیت میشه خدایانه راستی یعنی چی فیلما مون خو د کمیکمونو نشون میدن آخه ما فمونیست زن پرست نیستیم بععععع از زن پرستی حالم به هم خورد😖

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      میشه اینو جعمش کنین

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        تو باید خودتو جمع کنن بخاطر این طرز زشت حرف زدنت

    2. محمد امید کاربر می‌گوید

      زئوس دی سی
      کل حرفت از اساطیر بود دوست عزیز این کمیکه نه اساطیر حالا یکی از کمیک های ثور بخونید ب دوباره نظر بدهید.

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        اولا اینو عرضت کنم معلومه خیلی بی اطلاعی چون کل کمیک ازرویه اساطیده حالا فهمیدی ومن در مورد هم اساطیر یونان بروزم هم نورس وبیشتر کمیک لیگه عدالت خوندم وبه انازه یه کافی کمیکه مارویلو خوندم اونم در باره یه تور ونورس خوندم وبر حاصله نتیجه اصلی که کمیک از رویه اساطیده و اساطید یونان قوی ترن نتیجه گرفتم مارویل هیچوقت حریفه دیسی نمی شه وحتی قابل مقایسه نیست با دیسی چون ما در هر کهکشانی چند تا سپاه فانوس داریم ومتحد قدرتمند لیگه عدالتن وبه خاطر همین سپاه هایه فانوس مالتی ویروس هارو شکست میدیم واز جهان در مقابل نابودی محافظت میکنیم

        1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

          وتازه ما دکتر فیت ودکتر من هتن وپرنزنس خالق کل خدایانو داریم وپرنزنس فرشته ای هست که از طرف الله آمده وبچه هایه پرنزنسم هست لوسی فر که شیطانه ومیکا ائل اینم از بچه هاش ومن اینو از رویه کمیک دیسی گفتم چون کمیک هم برایه ما مسلمان ها وجود داره وخودشون مسیحی ها میدونن ما هم همون خدایه اونارو پرستش میکنین ودر دینی کامل تر اسلام وقادر متلق الله میبینی این ها همه به هم ربت داره واز رویه اینا درست کردن

          1. st کاربر می‌گوید

            اصلا چیز هایی که گفتی رو من هیچ جا نشنیدم
            والای همگان ، تانوس با دستکش رگلاتور ، رون کینگ ثور
            بیاندرز ، دادگاه زندگی ، مرگ ، فراموشی ، ابدیت ، بی نهایت ،
            ابراکسس ، سیتوراک ، پروتژ ، فالکرام و …
            این ها کشک هستن ؟

        2. st کاربر می‌گوید

          میشه بگی اونجرز کجاش از رو اساطیر هست
          چهار شگفت انگیز لیگ عدالت جوخه انتحار محافظین کهکشان و…. این ها چه جوری به اساطیر ربط داره
          ولورین و بتمن و اسپایدرمن و سنتری و مارشن منهاتر و … این ها چه جوری به اساطیر ربط دارن

          1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

            ببین خوب نمی خوانی من نگفتم ربت داره گفتم کمیک در دهیه چهل دونفر مثل من وتو این کمیک بوک ها و شخصیت هاشو ((( از رویه اساطید درست کردن))) دیسی از رویه یو نان و مارویل به جز نورسش از رویه دیسی و مارویل دست به دا مان نورس شد حالا حالی شدی دیگه حرف تو دهنم نزار

        3. محمد امید کاربر می‌گوید

          زئوس دیسی
          من؟ بی اطلاعات؟ خودت الان حرف های بی پایه و اساس زیادی گفتی بعد من بی اطلاعات هستم؟ خب معلومه ثور از اکوامن قویتره. اونایی که ثور باهاشون مبارزه می کنه اکوامن اصلا توان مبارزه با اون هارو نداره. حالا زیاد دلم نمی خواد طومار بنویسم اما قبل از اینکه خودتو خیلی خفن جلوه بدی یکم فکر کن. بعد کجای مارول با اساطیر یکیه؟ مارول فقط اسم کرکتر هارو از روی اساطیر برداشته و اگر نه کلا با اساطیر متفاوت.

          1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

            محمد امید اولا اسمشو هرچی دوست داری بزار تومار شاه نامه من به هش میگم اطلاعات من هیچ کدومشون از رویه بی اساسی نبود چون خودت حرفات از رویه بی پایه وبنده فک میکنی دیگرانم اینطورین من هر چیزی که گغتم از رویه کمیکه کمیک لیگ عدالت😏 وحرف تو دهنم نزار من گفتم کل کمیک وشخصیتاش از رویه اساطید درست شدن ودیگه من هیچ وقط تومار واستون نمی گم اشتبا کردم چون بحص با تعصبی ها بی فایدست همین که خودم میدونم از اطلا عاتم از اساطید و کمیک نتیجه گرفتم لیگه عدالت از انتقا جویان ویونان از نورس قویتره کافیه وبسمه خیلیم خوش حالم ونود درصد علاقه مندان کمیک میگن لیگ قوی تره معلومه پس شما ها باهم هی به حرفید وهمدیگرو گول بزنید

            1. محمد امید کاربر می‌گوید

              زئوس دیسی
              اولا من خودم دیسی فن هستم و میدونم لیگ عدالت قویتر از اونجرزه. اما قویتر بودن اکوامن از ثور برای هر کمیک فنی غیر قابل قبول.
              بعد من خیلی دوستانه شروع کردم به صحبت کردم. این شما هستید که فکر می کنید دانای مطلق کمیک هستید!
              نتیجه گیری: از موتوری جنس نگیریم.

              1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                خیلی ازت ممنونم حالا من واتلاعاتم جنس موتوریه من جنس موتری باشم تو دس فروشه پیاده روی من نگفتم دانایه مطلقم استغفرلله دانا وتوانیه مطلق الله هست و یک دیسی فن واقعی😏 هرگز نمی گه من دیسی فنم و مانشلا دیسی فنمون چه قد سر آکوامان غیرط داره

                1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                  وطیه اطلاعاتی که خودم از کمیک به دست آوردم آکوامان تورو حریفه و میتونه توررو نورمال شکستش بده ومن سر حرف خودمم و کمیک ودیگه جوابتونو نمیدم کار بار زندگی دارم واینا هم دیسی وهم مارول آدم خوبن قرار نیست یک دیگرو نابود کنن و تازه با هم دوستم هستن ومن خودم تور رو خیلی دوست دارم ما آدما بجای این بحس کنیم بیایم تلاش کنیم مثله قهرمانا باشیم چه اخلاق وچه رفتارمون بای

                  1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                    واز نظر فیزیکی و هیکنوتیزم وروحی با تشکر و بای😊

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      زئوس دیسی
                      دیسی فن بودن به قیرط داشتن روی کرکتر نیست. به اون ادم میگن فن بوی! من فن هستم اما فن بوی نیستم. ثور تونسته ۲۰ سیاره نگه داره اگزیتار پایان دهنده بکشه. ۹ ماه با زئوس درگیر جنگ بوده در جوانی تونته آپوکالیپس شکست بده خرج کشتن آکوامن یک ضربه یارن بی یورن.
                      جنس نابی گرفتی میشه بگی از کجا گرفتی؟

            2. st کاربر می‌گوید

              اون اساطیر هست
              بعدشم وقتی توی کمیک ثور شخصیت های قدرتمندی مثل گور و اگسیتار رو زده اکوامن چه جوری میتونه ثور رو شکست بده که نه از نظر سرعت و قدرت و نه از نظر استقامت و مهارت مبارزه از ثور برتر نیست
              شما خودت هیچ اطلاعاتی درباره ثور نداری بعد به بقیه میگی بی اطلاعات

              1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                خوب آکوا مان نه قدرت داره نه سرعت داره نه استحکامت خوب اگه اینطوره فرقی با یه انسانه عادی نداره😳😳😳 خودت می فهمی چی میگی من کمیک لیگه عدالت ومهمتر از همه اساطید یونانو خوندم وهیچ تیغی وهیچ فولادی نمی تونه به پوستش نفوز کنه حتا نمی تونه پوستشو خم کنه اون در کمیک بززگ ترین وقویترین زیر دریایه آمریکار رو اونم تو اعماق دریا زیر دریایو باکولش ودستاش به سرعت زیاد به سطح آب برد تازه رویه زیر دریای یه زیر دریایه ۳۵ تونی کوچیک نشسته بود سرعتش تو آب تقریبا به سرعت سوپر منه اونم یکی از نسخه هایه قویه سوپر من بدنش انقد مقاومه قدرت صاعقه رو جذب می کنه آکوا مان در اصل یه خداس آخرین نوه یه پوسایدون خدایه دریا هاست پوسایدون برادر زئوس وفقط فولاد آتلان تیسه میتونه بهش صدمیه سطحی وارد کنه اینارو از رویه کمیکش گفتم آکوامان قدرت نداره حالت خوبه😳 بگو یه معتاده دیگه آکوا مان قدرته پرشش انقد زیاده تقریبا پرشش مثله واندر ومنه و آکوا مان چون خداست در قوی ترین حالتش قدرته رعدو برق اونم رعدو برقه انفجاری وطوفانی داره وبا کمک رعدو برق میتونه پرواز کنه اون از بچه گی تا زمانی که پادشاه آتلان میشه با نیزه بیست سال دوره یه آموزش نیظیه فرا انسانی دیده اون با دستاش نیزرو مصله سرعت رعد می چر خونه و تازه داریه کنتروله آبه اونم به طرز سیلاب وبا سرعت اون تمام موجود هایه دریایو بازهنش کنترول میکنه و هفتاد درصده حیوانته زمین در دریاه زیستن اون از طریقه طوفان دریا می تونه گرد باده دریای درست کنه گرد باد دریای بزرگ ترین و قوی ترین گرد باده بدنش در مقابل سرما وفشار زیره آب کاملا مقاومه ودر تاریکی میتونه از منو تو بهترببینه حتی تو آب بخاطر سلول هایه فرا انسانیش وحتا داریه حس هایه فرا انسانیه و با کراکن حرف میزنه چون نواده یه پوسایدونه و تور فقط فولاد و تیغه میدگار یعنی زمین نمی تونه به پوستش صدمه بزنه حتی فولاد موسپل هایم و یوتان هایم قادر پوسته طور رو ببره و من کاملا از اساطیده نورس خبر دارم و یونان و یونانی ها قوی ترن آکوامنم یونانیه هیچی تو هم هیچی در مورد آکوان نمی دونی حرف مفت نزن😏💪❤⚡🌊🔱

                1. محمد امید کاربر می‌گوید

                  زئوس دیسی
                  چرا باز رفتی سراغ اساطیر؟ اصلا کمیک های مارول با اساطیر نورس فرق داره ثور خیلی قویتر از اساطیر کردن. اصلا کمیک های ثور خوندی؟ چون فقط داری حرف از اساطیر میزنی. کمتر لطفا حرف رایگان بزن.

                  1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                    ولا حرف رایگان یا غیره رایگان زدم به تو رپت نداره دکتر منهتن از اساطید خبر نداشت گفت کمی برام بگو ومن از راه خدا وانسانیت به هش اطلا عات دادم و اینو یرایه بار ملیون بار تکرار میکنم من میگم(((((((((((کمیکو در دهه چهل از رویه اساطیر درست کردن)))))))))) ومن کاربار زندگی دارم دبگه نه جواب میدم ونه حرفه بی فایده میزنم بای

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      زئوس دیسی
                      چرا نمی فهمی؟ فقط اسم هارو لز روی اساطیر برداشتن قدرت هارو مارول خیلی بیشتر کرده. فهمیدن این سخته؟

                2. st کاربر می‌گوید

                  درست صحبت کن جناب من گفتم اکوامن قدرت ندارن ؟!
                  من گفتم قدرت و استقامتش در حد ثور نیست فک کنم
                  یکی باید براتون ترجمه کنه شما کمیک لیگ عدالت رو خوندی منم خوندم اگه بر سر تسلیحات بخواهیم بحث کنیم که الان ثور پادشاه ازگارد هست و سلاح های مثل شمشیر اودین که اگه از غلافش بیرون بیاد دنیا به اتمام میرسه
                  زره نابودگر هم هست که گالاکتوس بعد از شکست دادن اودین بعد از دیدن زره نابودگر مثل سگ فرار کرد
                  شمشیر توایلات هم هست که ثور با این سلاح تونسته سورتور رو بکشه
                  شمشیر هوفاند هست که با اون ازگارد به یک قلمرو دیگه تلپورت شد و این قابلیت رو داره که کل آتلانتیس رو به فضل تلپورت کنه با استفاده از بایفراست
                  گانگنیر هست که ممکنه به اندازه میولینر هم قدرتمند باشه و از جنس فلز uru ساخته شده
                  یارن بی یورن هست که ثور با استفاده از اون تونسته به زره اگسیتار آسیب وارد کنه و بکشش
                  و انواع پتک و سلاح های دیگر
                  ثور هم کاملا به آب و هوا و همینطور زمین کنترل داره و رعد و برق اکوامن در حد ثور نیست ناسلامتی ثور خدای اذرخش هست
                  خود ثور ۱۰۰ ها سال کار با سلاح ها رو آموزش دیده و اکوامن هر چی هم که مهارت داشته باشه به ثور نمی‌رسه
                  برای چندمین بار اون اساطیر هست اساطید

                  1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

                    ببین همه این چیزای که گفتی رو من هیچ تئسیری نداره خوب پس برایه خودت نگه دار و زئوس کمیکه دیسی از اودینه ماروا قویتره ولی از زئوسه مارول از لحاظی ضیف تره اونم فقط از لحاظی زئوس در دیسی به جز پرنزنس چیزای که خلق کرده همه چیزو وموجداتو وانسانارو زئوس خلق کره بله زئوس در اساطید ظالم بوده ولی در اساطیر به اندازه یه اودین و ظالم نبوده ولی زئوس در اساطیر کار هایه خوبیم داشته و کار هایه خوبش بیشتر از بدش بوده و اودینه اساطیر کار هایه خوبش کمتر ازکار هایه بده و حالا طبق نتیجه گیری اساطید یونان بهتره ومن طرفه اساطیر یونانم و حالا کاری به اساطیر ندارم و کلن ولش ما باید دلمونو به زئوس دیسی و زئوس کمیم مارول ومهتر از همه پرنزنس خوش کنیم دیگه در کمیک دیسی میگه که پرنزنی فرشتیه از طرف خدا دیگه در کمیک به جز خدا از پرنزنس قوی تر ونفر دومم و دست راست پرنزنس سوپرمن وان ملیون پرایمه که هزار سال در دون خرشید به خاب رفته و شاید من بپذیرم مقایسه تور و آکوامان هرچند آکوامان نسخه قویتر از نکرو تور ورن کینگ تور داره ولی دیگه هیچوقت با عقل جور در نمیاد که تور حریف شزم باشه😳😂 شزم درکمیک انقد بیشرفت کرد خدایه خدایان شد حتی قوی تر از زئوس دیسی واآطلان طیس خدیان دیسی درست کردن وپوسایدون درستش وتکاما یافتس و هرگز آذگارد وسلاحاش نمی توه یک کیلو از فولاد آتلان تیس تلپورتدکنه چون فولاد آتلان تیس ساخته دس خدایان دیسی هست و خدیان دیسی از نورس مارول قوی ترن وحتی مارول خودشم میدونه ولی انکارش میکنه و در جاهی یه اعترافات غیر مستقیم از دهنش پریده حالا این اساطید هم اساطیرش درسته وهم اساطید ومن خودم خیلی جاه اینو شنیدم راجب شزم شما همتون حسودید شزم قدرت کامله هر شش خدارو داره فط من میدونم این حرفتون هیچ مدرکی براش وجو نداره و حسودید خلاصه ما دیسی کمیک خیلی قوی تر از مارول کمیکیم در هر منظومیه شمسی که حیاط باشه پرنزنس برایه محافظت یه ستاره فانوسی گذاشته و مسئولینی واسش گذاشته واسه تشکیل سپاه فانوس تو خودت تصورش کن این همه سپاه فانوس فانوسا انقد زیادا خطر ناک ترین مالی ویروس هارو هم سروسی میکنن و اینا فانوس ها همشون متحد لیگه عدالت هم هستن و دکتر منهتن و گروهشم هست و خدایان ولشکر بیشرفته آتلان تیس و آمازون ها هم هست و پرنزنس شزمه خدایه خدایان سوپر من وان ملیون پرایمم که براحتی تلپرتهم میکنه وقوی ترین نسخه های شخصیت هایه دیسی هم هست وحتی مورتااااال کمباد هم هست متحد لیگ و قوی ترینشون که یکی از قوی ترین خدایان چین هست لورد ریدن که هم عمرش وهم تجربش وهم قدرتش از تور بیشتره و انقدر قدرت صاعقه اش زیاده وسر شاره تور خوابه این اندازه از صاعقرو هم نمی تونه ببینه و اون چوب دستیه بهشتی که نابود نشدنیه و قدرت رعد داره ولرد ریدن حتی تو ضعیف ترین نسخش مثله آب خوردن تله پرت انجام میده😯 اون انقدر قوی بوده که میگه خودش میتونم بایه اشاره شئو کان شینام این اتو اژغالرو پاک سازی کنم ولی در عوض قدرتم نصفه جهانو از بین می بره😯😳 پس به اندزه نرمال وباکمک شخصیا هایه خوبه مورتال این کارو میکنم و آن هارو هم آموزش میدم تا بتونن از خوشون ناموسشون وزمین دفاع کنن ومن تکیه گاه نکنن خوشون هم قوی شن ویکی از خدایان چین پیوسته به اروپا ست یعنی اینا دورگن یونانی و چینی ایناهم بماند خوب میدونم طولانی شد من دیگه جوابتونو نمی دم کار بار زندگی و چیزایه با ارزش تر دارم با تشکر و بای😊👋👍🌹

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      زئوس دیسی #
                      اولا واقعا ممنون از شما برای توضیح دوما اودین مارول از گالاکتوس هم قویتره بعید میدونم زئوس دیسی خیلی جلو گالاکتوس دوام بیاره ولی اودین شکستش هم داده و اودین قویتر از گالاکتوسه چون گالاکتوس همواره میترسه به آزگارد حمله کنه بخاطر اودین و اودین انرژی کیهانی داره که با فونیکس مقايسه میشه 😱😱😱😱😱😱😱😱 آیا زئوس انرژی کیهانی داره اگه داره بهم بگین منظورم زئوس دیسی هست فکرکنم داشته باشه اما اودین فورس با اختلاف قویتره
                      عرض کردم ۳ اسکای فادری که از زئوس دیسی قویترن رو رتبه بندی میکنم :
                      ۱-هایفادر دیسی
                      ۲-اودین مارول
                      ۳-زئوس مارول
                      و بعد هم زئوس مارول از اودین ضعیفتره و اینکه بله خیلیا شزم رو دست کم میگیرن اما شما اگه ثورهم نسخه های قویتر داره

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      زئوس دیسی #
                      منم خودم بین اسکای فادر ها فقط هایفادر و زئوس دیسی رو دوست دارم یعنی من اول طرفدار هایفادر ،بعد طرفدار سوپرمن ،بعد هم طرفدار زئوس دیسی هستم اما اودین ارتشش هم با اختلاف نه چندان کم بیشتره و هم با اختلاف نه چندان کم قویتره نمیدونم زئوس دیسی ارتش داره یا نه اگه داره لطفا بفرمایید تعدادش زیاده یا کم

                    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      زئوس دیسی #
                      خالق نیوگادز ابدا زئوس نیست نیوگادز اشخاصی داره که قطعا از زئوس قویترن و بله در کمیک های دیسی خالق انسان ها زئوس دیسیه اما در کمیک های مارول هم اودین مارول خالق انسان هاست و نیوجنسیس قطعا از المپ نشینان قویترن و اما مقايسه :
                      ۱-زئوس دیسی علیه هایفادر دیسی :مسلما هایفادر چون علاوه بر عصا و معادله زندگی و مادرباکس ها قدرت ‌هم غیر قابل مردنه هم مقدار قابل توجهی از سورس رو داره که مقداری از نیرو اودین قویتره
                      ۲-آرس علیه تاکیون :تاکیون به آسونی نسبی کاپیتان اتم رو شکست داد آرس هم سوپرمن و واندروومن رو خیلییی به چالش کشید من ایندو رو برابر میدونم با اختلاف کم تاکیون
                      ۳-آتنا علیه بیگ باردا :آتنا قطعا
                      ۴-مستر میراکل علیه هرکول :مسترمیراکل اگه از ضد زندگی و جادو هاش و مادرباکس استفاده کنه اگه نکنه مسلما هرکول
                      من اینو میدم به هرکول
                      ۵-اوریون علیه واندروومن دختر زئوس :اوریون دلیل هم دارم
                      ۶- ارتش زئوس علیه ارتش هایفادر :مسلما ارتش هایفادر
                      خوب شد نیوجنسیس

    3. st کاربر می‌گوید

      اولا در کمیک قضیه فمینیسم وجود نداره اون در فیلم های mcu هست بعدشم فک کنم شزم یک پنجم قدرت هر خدا رو داشته باشه علاوه بر اون هرکول دی سی که قدرت شزم ازش میاد از سوپرمن کینگدام شکست خورده حالا کینگدام میشه گفت ضعیف ترین نسخه سوپرمن باشه درباره سرعت هم ثور بار ها با موجودات با سرعت بالای نور مواجه شده که خیلی هاشون هم شکست داده و اینکا می‌تونه به سرعت بالای نور واکنش نشون بده در مورد استقامت هم ثور ۲ سال بی وقفه بدون آب و غذا جنگیده همینطور با زیوس ۹ ماه جنگیده فونیکس رو تونسته عقب برونه
      در مورد خرد هم در جنگ شاید خیلی به کارش نیاد
      الان هم ثور با قدرت پدر همگان می‌تونه به طور کامل بر روی پتکش کنترل داشته باشه و همینطور اودین فورس رو داره که نیروی بسیار قویی هست
      شما اسم شخصیت و کمپانی هم بلد نیستی

      1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

        جانم درسته اینارو میدونم ولی کمیک لیگه عدالت خیلی قویتر از این ها هم هست من خوندم و اینم که تور ۹ ماه بازئوس جنگیده این کمیکیه که کمیک فن هایه مارویل اینو واسه خودشون درست کردن اینو باید دانشمندان علم فیزیک والا هیت درست کنن وبعد معلوم میشع چه قدر مبارزه زمان می بره و کی پی روز می شه😏

  86. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

    ما مرد وزن برا بریم و فقط خدارو پرستش میکنیم زنا هم تاجن عشقن اونا نبودن ما مردا نبودیم به عشق همسر ها و مادرامون

  87. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # زئوس دی سی
    هههههه هههههههه 😁😃😃😁😁😃😃😃
    کم بخندون .
    جناب ، برو یکم کمیک بخون بعد بیا صحبت کنیم چون همه این طوماری که نوشتی ( در واقع ۹۸ درصدش ) اراجیف خالصه . مابقی اون ۲ درصدش هم راست چک و چولست . یعنی راست درست حسابی نیست .

    1. زئوس دیسی کاربر می‌گوید

      تو اولن برو توبه کن چون من کمیک DC خوندم و کمیم مربوت به تور وهمه نسخه هاشو میشناسم البته فقط نیمش خوندم ماله تور فقط کمیک هایه اصلی نه فرعی از نظر داستانی حالا هه هه معلومه حرفی برات نموده همینو برات مونده که بگی همش چرته چون من همشو همینطور که گفتم از رویه کمیک های که خوندم گفتم ومقایسه کردم هرچند خندم میگیره دیسی ومارویل قابله مقایسه نیستند و معلومه خودت برو از صد نفر به پرس اگه دونفر باهم بحس کنن یکیشون دلیل از رویه مدرک بیاره اون یکی حرفاش تعصبی بوده وحرفی در مقابله دیگری براش نمی مونه چی میگه معلومه اکثرشون میگن طرف میگه چرت میگی همش غلطه مثله توهه تعسبی ههههه😂 به عرضتم برسونم آکوامان در لیست ده تا قویترین دیسی قرار گرفته و نفر نهمه ودر خارج از دیسی دارک ساید پیروزی های داشته در برابر تانوس که واسش سوسک بود و گالاک توسو رو هم راحت شکست داده و بتمنم یه زره داره که دارک سایدو شکست داده وتازه یک صندلی کیهانیه خدای هست که روش بشینی تبدیل به خدا میشی بتمن روش نشسته و بعد از شکست دارک ساید بازره بالا هم گفتم زره جنسش چیه چه طور درست شده اسمشم هل بته و این دلیله بزرگیه که بتمن با درجه خدایش و بازره تمام کمیک مارولو حریفه ولی مثله سوپرمن اسطوره اخلاقه پس این کارو نمی کنه ودیگه حوصله بحس کردن با هیچی کیو ندارم چه تعصبی چه غیرش کار بار دارم و دیگه جوابتونو نمیدم بیکار که نیستم ما در دیسی نیو گادز داریم از قویترین نسخه اودینم وحتی از قوی ترین نسخه هایه نیو گادز شما هم قوی تره یه دارک ساید خطر ناک تر داریم که به هش میگن ایزد بعد تاریکی بخا طر این نیو گادز هاست که یکی مثله ایزد بعد تاریکی نتونسته جهانه مارو نابود کنه وتابلو هم هست که یکی بالا تر از همه حریفه پرنزنس نمیشه حته در یه کمیک آمده در روایاطی پرنزنس همون الله است پس مارویل کپی هیچ وقت حریفه ما نمیشه یا بهتر بگم الله و ابر قهرمانای که خلق کرده قربونه الله برم؛ حتی کل مارول به اندازه یه سپاه فانوس نمیشه در هر کهکشانیم صد تا سپاه فانوس هست حالا بعدا یه دیگه و دنیا هایه دیگه بماند همین ستاره هایه داریه قدرت ماورای که الله متعال گذاشته واسه تشکیل این سپاه ها در مقابل شیاطین که مالتی ویروسا و ایزد تاریک نتونستن به اهدافشون برسن شیطان بزرگه وحشی که هموم شیطانه خودمونه وقویترین در بد هاست در دیسیم پرنزنس یا همون الله خدمون جولشو گرفته خلا صه مارویل هیچی نیست در مقابل دیسی یا خدمون و مارویل فقط بچه باز یه و فقط برایه گیم فیلم وخش گذارنی بدرد می خوره برایه همیشه بای باتشکر و عذر خواهی از همه

  88. احمد کاربر می‌گوید

    چقد نوب زیاد شده
    خدا رحم کنه

    خودتی

  89. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # زئوس دیسی
    من پیشنهاد میکنم شما مراجعه کن به مشهد و حرم حضرت امام رضا ( ع ) انشالله اونجا حاجت هات رو میگیری و شفا هم پیدا میکنی.

  90. احمد کاربر می‌گوید

    الهی امین
    راستش میخام برم شاید نرم کاش برم ولی معلوم نیست برم
    چقدر نوب زیاد شده

    تو پابجی

  91. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ممنون واقعا ببخشید وقتتونو گرفتم

  92. مهدی کاربر می‌گوید

    به جای کلمه خدا باید بگید ارباب اینجوری شرک حساب نمیشه و یه باور غلط در مورد ثور وجود داره گفته میشه اون قدرت کنترل آب و هوای کره زمین رو داره و حتی میتونه ستاره ها رو نابود کنه باید بگم همچین قدرتی تو جسم کوچیکش جا نمیشه و اصلا با عقل هم جور در نمیاد تو مارول هم گفته نشده اون همچین قدرتی هایی داره باید بگم چرته

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      یادی کنیم از رضا عطاران : این زشته کثیفه مستهجنههههههه
      بابا شرک چیه اینا همشون خیالی هست مشکل از شماست دوست عزیز که جدی میگیری این چیز ها رو حداقل مطالعه ای از این شخصیت داشتی اصلا مگه به اندازه هست

      1. دشمن ثور کاربر می‌گوید

        بله به اندازست منم خوندم هر چی موجود بزرگتر باشه قدرت بیشتری تو جسمش جا میشه این از از نظر علمی تایید شده

  93. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام
    خوب به نظر من اینها حتی قابل مقایسه هم نیستن
    ثور تونسته گالاکتوس رو به چالش بکشه
    در حالی که شزم حتی توانایی نزدیک شدن به گالاکتوس رو هم نداره
    رعد و برق های ثور میتونه به مکابوشی صدمه بزنه
    که قطعا رعد های شزم مکابوشی رو حتی قلقلک هم نمیده😄
    به نظر من ثور با اختلاف زیاد برندس

  94. ناشناس😐 کاربر می‌گوید

    سلام
    با کمال احترام ولی می‌خوام بگم که شزم در برابر غول هایی که ثور شکست داده هیچی نیست.😒

  95. […] لازم به ذکر است که گرچه ثور ممکن است از زمین و آزگارد قدرت کسب کند، سوپرمن هم می […]

  96. ناشناس کاربر می‌گوید

    ولی سوپرمن از شزم قوی تره

  97. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    King Thor #
    خب حرفتون اشتباهه هرکول جلو سوپرمن هیچی نیست هرکول در زور آزمایی با ثور شکست خورد قدرت فیزیکی سوپرمن هم بیشتر از ثور هست هرکول میکابوشی رو زده خب سوپرمنم ایمپریکس پرایم رو زده ورلد فورجر رو زد فانتوم استرنجر رو زده کتاب بینهایتو بلند کرده البته از اینا خیلی خیلی خیلی ضعیفتره و واقعا اگه نظر نویسنده نباشه به راحتی این اشخاص میتونن سوپرمنو نابود و محو کنن و هرکول قدرت فیزیکیش هیچی نیست جلو سوپرمن حتی مقداری از هرکول دیسی ضعیفتره هرکول جلو سیلورسرفر هم هیچ عددی نیست میکابوشی که بماند

  98. MFT کاربر می‌گوید

    سلام . معلومه که ثور می بره .

  99. سید محمد رضا کاربر می‌گوید

    باید تو عمل واقعی نشون بدن 😁 ولی حیف که اینا واقعی نیستن🤣

  100. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    سلام به نظرم ثور میبره چون خدای رعد و رعد های شزم رو جذب میکنه و ثور در کراس اور شزم رو شکست داد و ثور میتونه از اودین کمک بگیره و شزمو زمین گیر کنه

دیدگاه ها غیر فعال است.