۲۰ شخصیت مارول با بیشترین تعداد کشتار

در دنیای کمیک های مارول شرور ها و حتی قهرمانان بسیاری وجود دارند که دست به کشتار می زدند. شخصیت هایی که به دلایل بسیار مجبورند بکشند و یا ذات شرورانه آنها باعث کشت و کشتار به دست آنها می شود. اما بیشترین افرادی که در جهان مارول دست به کشتار زده اند چه کسانی هستند؟ در ادامه به معرفی ۲۰ تا از شخصیت هایی که بیشترین کشتار را در کمیک های مارول داشتند می پردازیم.


۲۰. اتم: ۲۵۰۰ نفر

اتم خدای خوشید مصری است که ویرانی های بسیاری را ایجاد کرده است. او پس از دوره ای از خواب بیدار شد و تمامی خدایان را بجز چتون، ست و گایا کشت. او بعدا به نبرد با ست پرداخت و موجودات بسیاری را نابود کرد. او همیشه باعث نابودی های بسیاری شده و جدیدا نیز معلوم شده است که همه خدایانی را که بشر کاملا فراموش کرده را نابود کرده است.


۱۹. ثور: ۳۰۰۰ نفر

علیرغم اینکه ثور یکی از قدرتمدنترین و بهترین ابرقهرمانان مارول است، با این حال افراد بسیاری را تا بحال کشته است. ثور یک خداست و به دلیل خدا بودن مسلما در نبرد های بسیاری حضور داشته و یا مجبور بوده از سرزمین خود آسگارد در برابر دشمنان محافظت کند. به همین دلیل و مخصوصا در دوران باستان که ثور هنوز با انتقام جویان آشنا نشده بود و اخلاقیاتش مانند امروز نبود، افراد بسیاری که به چند هزار نفر می رسند را از پای درآورده است که بیشتر این افراد موجودات بد ذات و شیطانی بوده اند.


۱۸. لوکی: ۶۰۰۰ نفر

لوکی خدای شرارات فرزند اودین و برادر ثور است که تمایل زیادی به کشتن افراد برای رسیدن به خواسته های خود دارد. این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته است و به گفته بلک ویدو، در چند روز اول حضورش در زمین، حدود ۸۰ نفر را کشته است. متاسفانه اوضاع در کمیک بسیار بدتر از این است. لوکی هزاران نفر را تابحال کشته است. او طی یک بازی فوتبال در شیکاگو باعث قتل هزاران نفر شد و هدفش نیز آغاز جنگی مابین ایالات متحده و آسگارد بود. همچنین او باعث مرگ آسگاردی های بسیاری شده است.


۱۷. کارنیج: ۲۰۰۰۰ نفر

بسیاری از شررور های این لیست هدفشان تحت تسلط در آوردن جهانشان است اما نه کلتوس کسدی و نه کارنیج. کارنیج یا به فارسی قتل عام که یکی از بدترین دشمنان مرد عنکبوتی نیز هست، سیمبیوتی است که با فردی جانی به نام کلتوس کسدی پیوند خورده است. برخلاف ادی بروک و ونوم که با هم بر سر کشتن افراد مشکلات و مخالفت های بسیاری دارند، کارنیج و کسدی با یکدیگر هم نظر هستند و هر وقت که از زندان آزاد می شوند، نیویورک را به شهر اجساد تبدیل می کنند بطوری که در خیابان های آن پر می شود از اعضای قطع عضو شده انسان ها. کارنیج یک موجود پلید است و کسدی هم که مادربزرگ خود را کشته و یتیم خانه خود را به آتش کشده است بهترین گزینه برای او است.


۱۶. پانیشر: ۴۸۵۰۲ نفر

پانیشر یک ضد قهرمان عصبانی و آمکش حرفه ای در در جهان مارول است که افرادی را که از نظر خودش لیاقت زندگی ندارند و آدم های بدی هستند را بدون اندکی ترحم می کشد. او به هیچ اصولی پایبند نیست و هر کسی را که دلش بخواهد می کشد. در کمکی ها او چیزی در حدود چهل و  هشت هزار نفر را کشته است است که هر کسی که با این شخصیت و کمیک های او آشنایی داشته باشد، مسلما این تعداد قتل توسط پانیشر نباید برای او باعث تعجب باشد.


۱۵. اولتران: ۵۵۶۰۰ نفر

التران یک اندروید رباتیک شرور و یکی از معروف ترین و قدرتمندترین دشنمان انتقام جویان در کمیک و حتی سینما است. او بارها با انتقام جویان جنگیده و خرابی های بسیاری را به بار آورده است و هدفش نیز نابودی انسان ها و نسل بشر است. گفتیم که او بسیار قدرتمند است و باعث نابودی های بسیاری شده. این ربات شرور موفق به کشتن بیش از ۵۰ هزار نفر شده است.


۱۴. آماتسو میکابوشی: ۷۰۰۰۰ نفر

آماتسو-میکابوشی خدای شر و هرج و مرج است که بیشتر برای دشمنی‌ با ثور و هرکول شناخته شده است. این شخصیت با الهام از میکابوشی از اساطیر ژاپن از خدایان ژاپن ایجاد شده است. اگرچه قدرت های فیزیکی او از موجودات دیگر کمتر است اما قدرت های جادویی و مقاومت او بسیار بالاست. این شخصیت اونقدر قدرتمنده که تونسته زئوس مارول رو هم شکست بده و برای رسیدن به خواسته هاش از هیچ چیزی دریغ نمیکنه و تا میتونه میشکه.


۱۳. وید: یک میلیون نفر

وید موجودی سیاه و نابودگر است که بیشتر او را به عنوان نیمه تاریک سنتری می شناسند که موجودی تاریک و خونخوار است. اما یک تئوری دیگر نیز در باره او وجود دارد و آن این است که او الهه مرگ یهوه، خالق ادیان مسیح، یهود و اسلام در کمیک های مارول است و ریشه او به دوران موسی در کتاب های مقدس باز میگردد. وید بسیار قدرتمند است، او بارها با ابرقهرمانان مارول جنگیده و آنها را شکست داده است، آسگارد را نابود کرده و آرس مارول را نیز به راحتی از وسط دو نیم کرده است. او یک میلیون نفر را تا بحال کشته است که با توجه به قدرت وید، بسیار کم نیز هست.


۱۲. مگنیتو: ۱۰ میلیون نفر

حتما تعجب کرده اید که مگنیتو باعث اینهمه کشتار شده باشد اما متاسفانه حقیقت دارد. این جهش یافته شرور و قدرتمند که هدفش تحقیر و به زانو در آوردن انسان ها است. از هر روشی که بتواند به خواسته های خود برسد استفاده می کند و متاسفانه در این راه انسان های بسیاری را از بی برده است تا به هدف شرورانه خود برسد. او بنیان‌گذار و رهبر اصلی گروه انجمن جهش‌یافتگان شرور نیز هست و از معدود شرور هایی است که توانسته است گروه قدرتمند انتقامجویان را هم شکست بدهد.


۱۱. کاساندرا نوا: ۱۶ میلیون نفر

کاساندرا نوا یکی از قدرتمندترین و کم شناخته شده ترین شررو های جهان مارول و مردان ایکسه. اون خواهر دوقلوی پروفسور اگزاویر هستش و قدرت هاش هم مثل برادرشه که البته در راه بد و برای نابودی موجودات دیگه و مخصوصا موردان ایکس از اونها استفاده میکنه. میشه گفت این شخصیت یک جانی به تمام عیاره و قتل عام کردن موجودات و میوتانت ها براش مثل آب خوردنه و هیچ اهمیتی هم به کسی نمیده همونطوری که به کمک سنتینلی میلیون ها جهش یافته در جنوشا رو نابود کرد که در ادامه باز هم دربارش میخونیم. قیافش هم که دیگه نیاز به هیچ توضیح اضافه ای نمیزاره.


۱۰. نگهبان وحشی: ۱۶۷۴۳۶۱۸ نفر

نگهبان یا نگهبانان وحشی نتیجه برنامه ای بود که ایالات متحده برای توسعه سنتینل های خود در نظر داشت. این وایلد سنتینل ها که به مگا سنتینل نیز معروف هستند در لبه تکنولوژی عالم قرار دارند و هدفشان نیز نابودی تمام موحودات، تکنولوژی و مواد در شعاع مورد آزمایش آنها است. یکی از آنها در یک حمله که زیر سر کاساندار نوا بود، موفق به نابودی ۱۶ میلیون نفر از ساکنان جنوشا، یک جزیره که جهش یافتگان در آنجا سکونت داشتند شد. آنها به شیکاگو نیز حمله کرده و باعث مرگ افراد بسیاری شدند.


۹. جمجمه قرمز: ۲۴ میلیون نفر

اگر فیلم های کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول را دیده باشید مسلما جمجمه سرخ یا کله قرمز را می شناسید. یک فرمانده عالی رتبه نازی که دشمن شخصیت کاپیتان آمریکا است. این شخصیت که خود را از روی بدن کاپیتان آمریکا شبیه سازی کرده، هر از گاهی در کمکی های مارول حضور پیدا می کند و هدفش نیز نسل کشی و به سلطه در آوردن تمامی زمین و موجودات روی آن است. او در طول جنگ جهانی دوم باعث مرگ و میر های بسیاری شد و خودش شخصا بر بسیاری از این اتفاقات نظارت می کرد. بعد از جنگ جهانی دوم نیز او بارها در حوادث مارول حضور داشته و باعث مرگ و میر های بسیاری شده است.


۸. آپوکالیپس: ۶۰ میلیون نفر

آپوکالیپس با نام کامل أون صباح النور و القابی شامل، اولین نفر، انسان ابدی و فرزند مرگ، نخستین جهش یافته است که این عقیده را دارد که باید قدتمندترین موجودات حال چه انسان باشند چه جهش یافته باید زنده بمانند و بر جهان حکمرانی کنند. همونطوری که در فیلم مردان ایکس، آخرالزمان دیدید، برای این شخصیت کشتن مثل قدم زدن تو پارک راحته و در دقیقه ای تونست مصر و مردمش رو بطور کامل نابود کنه. در کمیک هم اوضاع بدتر از اینه و اون از دوران باستان که مثل یک خدا پرستش میشده تا زمان حال، همیشه در حال پیاده کردن قوانینش بوده و ده ها میلیون موجود رو به نابودی کشونده.


۷. نال: تعداد زیادی تمدن باستانی

نال یک خدای باستانی شیطانی و خالق سیمبیوت های مارول است که از خلقت جهان خشمگین شده و جنگی عظیم را بر علیه نور خلقت آغاز می کند. این نبرد باعث می شود که نال، خدایان و تمدن های بسیاری را در اوایل جهان نابود کند و به بردگی بکشاند. جدا از این او امروزه حضور بسیاری در کمیک های مارول داشته و باعث بوجود آمدن نابودی های بسیار مانند کراس اوور Absolute carnage شده است.


۶. ققنوس تاریک: ۵ میلیارد نفر

جین گری را احتمالا بشناسید. یک تلپاتیک و دانش آموز پروفسور ایکس و همچنین یکی از قدرتمندترین جهش یافته های مارول که میزبان نیروی ققنوس نیز هست. طی حوادثی جین گری تبدیل به ققنوس تاریک می شود، می توان گفت ققنوس تاریک موجودی است که نقطه مقابل ققنوس است و انگیزه های تاریک و شیطانی دارد. در حادثه ای ققنوس تاریک انرژی ای را از یک ستاره کامل جذب می کند و باعث ایجاد یک ابرنواختر می شود. در نتیجه این اتفاق کل نژاد D’Bari که حدودا پنج میلیارد نفر هستند جان خود را از دست می دهند.


۵. تانوس: نصف یک جهان

آیا کسی هست که تایتان دیوانه تانوس را نشناسد. تایتانی که به دنبال بدست آوردن سنگ های ابدیت است تا به کمک آنها نصف هر چیز را نابود کرده و به بانوی مرگ تقدیم کند. این شخصیت تا به اینجا شرور اصلی دنیای سینمایی مارول بود و تا حدودی نیز موفق به انجام خواسته های خود شد. در کمکی نیز او موفق به انجام این کار شده است و توانسته است نصف موجودات یک جهان را نابود کند که چیزی در حدود تریلیون ها و یا شاید تریلیارد ها موجود باشد.


۴. گالاکتوس: تعداد زیادی سیاره ( ۳ کوادریلیون نفر )

ققنوس سیاه در سطح سیارات به نابودی می پردازد اما چه کسی می تواند از او نیز در کشت و کشتار پیشی بگیرد. بله مسلما کسی که هدف زندگی اش نابود کردن تمام سیارات برای رفع گرسنگیش است از او نیز بیشتر موجودات را به نابودی کشانده است. گالاکتوس، بلعنده جهان ها، موجودی فرای درک بشر است که جک کربی و استن لی او را خلق کرده اند. نابود کردن سیارات توسط استن لی هیچ اتباطی با کینه ورزی، عصبانیت و حتی خونریزی ندارد. گاالکتوس گرسنه می شود و هر وقت که گرسنه شد، به خوردن سیارات نیاز پیدا می کند. گالاکتوس از جهانی نشات گرفته است که قبل از انفجار بزرگ وجود داشت. یعنی او از میلیارد ها سال قبل تا امروز در حال خوردن سیارات بیشماری بوده و اینکه بگوییم او چند سیاره را نابود کرده است امری است محال. با این حال سه نفر دیگر در این لیست وجود دارند که از گالاکتوس هم بیشتر کشتار کرده اند.


۳. اودین: تعداد زیادی کهکشان و تمدن:

اودین خدای خدایان نورس و پدر لوکی و ثور است که آنها نیز در این لیست حضور دارند. اودین سالهای بیشماری زندگی کرده است که قابل شمارش نیست. او در طی این سالها تمدن ها و جهان های بسیاری را نابود کرده و موجودات بسیاری را از بین برده است که خیلی از آنها لایق این بی رحمی نبودند. برای مثال او در یک دوره تمامی زندگی و موجودات زمین را به دلیل وجود مشکلاتی با برادرش نابود می کند. یا یک سیاره و موجودات آنرا نابود میکند که باعث خلق منگوک می شود که ماحصل نفرت میلیون ها موجود از اودین است. جدا از اینها و حملاتی که به دشمنانش در طول این سالها داشته، اودین در طی نبرد با موجودیت اینفینیتی، باعث نابودی چندین کهکشان شده است. این دلیلی است که احتمالا باید او را از گالاکتوس بالاتر بدانیم.


۲. دکتر دووم: جهان های بیشمار (چند ده کوادریلون نفر)

علی رغم حضور بسیار ضعیف این شخصیت در فیلم های چهار شگفت انگیز مارول. دووم که یک دانشمند و جادوگر ماهر است در کمیک شخصیت بسیار قوی ای دارد و یکی از بهترین شرور های جهان مارول است. دکتر دووم اقدامات تخریبی فراوانی دارد و همیشه به دنبال سلطه بر جهان است به این دلیل که اعتقاد دارد جهان تحت فرمانروایی او مکان بهتری خواهد بود.

اما او به دلیل رویداد جنگ های مخفی مارول که در آن هزاران جهان را از بین برد، مقام دوم این لیست را بدست آورده است. متاسفانه مولتیورس در حال نابودی بود و دووم برای نجات آن مجبور شد این کار را بکند. او ده جهان را از نابودی نجات می دهد و یاقیمانده جهان را می گیرد و آنرا به جهانی به نام “سیاره نبرد” تبدیل می کند و بعد از آن به فرمانروای آن یعنی خدا پروردگار دووم تبدیل می شود. او مجبور با نابودی جهان های بیشماری شد اما باز هم میگوییم که او این کار را کرد تا جهان در حال نابودی را حفظ کند.


۱. یکی پایین تر از همه: همه چیز

قدرتمندترین خدای باستانی شیطانی مارول کسی نیست جز یکی پایین تر از همه که در کمیک هالک جاودیان حضور پیدا کرد. این شخصیت اولین فرد لیست و کسی است که بیشترین کشتار را در جهان مارول انجام داده است. درست است که این شخصیت با در اختیار داشتن جهش های مختلف گاما باعث ویرانی های زیادی شده است، اما چیز های بدتری نیز در انتظار است. در برهه ای از آینده دور، او هالک را بدست خواهد آورد و تمامی جهان مارول را بطور کامل از بین خواهد برد. سپس یکی پایین تر از همه، تمام اطلاعات و مواد این جهان را جذب می کند و این توانایی را پیدا می کند تا به عنوان قدرتمندترین موجود جهان بعدی دوباره متولد شود.

این بود بیشترین افرادی که در مارول دست به کشتار زده اند. بعد از این شخصیت ها نیز به ترتیب نیترو با ۶۶۰ نفر، هالک با ۵۳۳ نفر، ولورین با ۴۶۰ نفر، دثلاک سایبورگ با ۴۲۰ نفر، ددپول با ۳۶۰ نفر، ست با ۲۸۰ نفر، گرین گابلین با ۲۷۰ نفر، Nyx با ۲۳۳ نفر و کینگپین با ۲۲۰ نفر در رتبه های پایین تر این لیست قرار دارند. آیا میدانید ابرقهرمان و شرور مورد علاقه شما چند نفر را کشته است؟

131 Comments
  1. رضا👉 کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود 👍

  2. Attack titan کاربر می‌گوید

    واو مقاله محشره محشره محشره مخشره محشره محشر بود ادمین مقاله رو فک کنم شما نوشتی دمت گرم بمولا کیفمان کوک شد فقط یه چیز غلط املایی دارین بعضی جاها

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بازگشت طوفانی دیگه 😂😂😂
      تصحیح شد ممنون

  3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ایر قهرمان محبوب
    سوپرمن:صفر
    بتمن:صفر
    مارشن:یک یا دو نفر خیلی شرور
    زئوس دیسی:نهایتا ده یا پانزده تایتان شاید
    شرور یا ضد قهرمان
    بلک آدام :نهایتا ۳۰ نفر بعد نیو ۵۲

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      سوپرمن ژنرال زاد رو کشت
      بتمن توی فیلم بتمن علیه سوپرمن حدودا ۲۰ یا ۳۰ نفر رو وقتی میخواست مارتا رو نجات بده با چاقو و اون سفینه اش کشت

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کمیک مد نظرمه نه فیلمای گند زک کاربر محترم

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          اوکی من خیلی کمیک نمیخونم ولی باورم نمیشه بتمن این همه درگیری داشته هیچکس رو نکشته؟!
          یعنی تو هیچ کدوم از کمیک هاش حتی یه نفر؟!

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            یکم زیاده روی کردم بتمن دو سه نفرو کشته اما کم و اصلا بتمن کمیکو با بتمن بدردنخور زک مقایسه نکنین اماسوپرمن نه بعد ریبوتش کسی رو نکشته

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      دارکساید رو من کشتم اره ؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سوپرمن دارکساید رو زده اما نکشته بتمن دارکساید رو کشته اما زنده شد دارکساید جاودانس

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          بتمن کشته آقای نابغه
          یعنی شما فاینال کرایسس رو هم نخوندی

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            کشته اما یک یا دونفر

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      جناب منهتن
      سوپرمن رو درست میگید اما بتمن؟…
      بتمن جوکر رو کشته
      بتمن دارکساید رو کشته
      بتمن گذاشته یک فرد معمولی در اتش بسوزه.
      بعدش بتمن هیچ کسی رو نکشته جناب ؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب بتمن اون کاراش ریبوت شده خیلیاش و مال قبل قانون نکشتنه مثلا اونکه گذاشت یه نفر بسوزه ریبوت شده بتمن بارها فرضت کشتن جوکر رو داشته اما نکرده بتمن بعد ریبوتش همون دارکسایدو کشت و نهایتا یک یا دونفر خیلی شرور

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          قانون بتمن دهه ۶۰ کمیک ها اومد عزیز ( مطمئن نیستم )

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله قبلش قتل میکرد زیاد بعدش ریبوت شد و تعداد کشته هاش به سه نفر میرسه کلا

      2. آراسپ حرمت ساز کاربر می‌گوید

        داش اون آتش و جوکر مربوط به بتمن ارث ۴۳ و DCEU و زمین بتمن مجازاتگر مافیا هستش

  4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    البته قویترین خدای باستانی والایهمگانه قویترین خدای شرور باستانی یکی پایین تر از همه هست ببخشید زئوس مارول نمیتونست باشه ؟!! اون برخلاف زئوس دیسی خیلی بیرحم و خشنه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      آقا همه افراد مارول آدم کش و بیرحم
      آقا همه شخصیت های معروف از هیتلر و مغول ها اسکی رفتن
      آقا همه شخصیت های دیسی از قهرمان تا خبیث همه خیر خواه و خوب
      بَ رَ بَ بَ

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        محمد اودینسان#
        ببخشید فازتون چیه زئوس مارول جدیدا فکرکنم شرور شده یعنی همه المپیک های مارول چرا حرف الکی میزنین من کی همچین حرفی زدم من فقط راجعب ثور و زئوس گفتم اینا شدن کل مارول ؟!!! مثلا من از مرد عنکبوتی حرفی زدم یا کوییک سیلور یا کاپیتان آمریکا یا والای همگان یا کلی شخصیت دیگه؟!! بهتره حرف الکی نزنی کامنتم رو درست بخون خب زئوس مارول از مال دیسی بیرحمتره چیکار کنم بعدش هم به شما مربوط نبود من گفتم مگه زئوس مارول نمیتونست تو اینا باشه؟ پس بهتره بخونی اول بعد بیای حرف الکی بزنی
        والسلاپ

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          والسلام

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          المپ نشینان مارول همه به غیر از هرکول شرور شدند و امپراتوری های فضایی رو نابود کردند
          که در کمیک جدید محافظین کهکشان دهن زئوس و بقیه المپ نشینان رو سرویس کردند

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            محافظین کهکشان واقعا زدن زئوسو ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بعدهم اگه فکرمیکنی من همه شخصیت های دیسیو خوب میدونم باید بگم اشتباه میکنی

  5. امپتی هند کاربر می‌گوید

    جای امپتی هند خالیه تو مالتیورسیتی میفهمیم که امپتی هند مالتیورس -۲ رو نابود کرده که شامل بینهایت یونیورس میشه که یونیورس توی دیسی بینهایت توصیف شده و مالتیورس شامل بینهایت یونیورس هست که کشته های امپتی هند رو بینهایت ضربدر بینهایت میکنه (┬┬﹏┬┬)

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      امپتی هند برای ماروله؟
      به عنوان مقاله دقت نمیکنیا عزیز.

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        درست میگید اینا همش حاصل ………… 🙂

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          اره جناپ مراعات کن خوب😂

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین این دوستمون بدجور ذهنش رو با امپتی هند قاطی کرده

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      فک نکنم ازت نظر خواسته باشم ؟ خواستم؟

  7. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین یه پیشنهاد مقاله دارم از انیمه ها مقاله بزارید و میشه عنوان مقاله بعدی که منتشر میشه رو بگین فقط عنوانش

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چشم حتما عزیز
      متاسفانه خودمم نمیدونم مقاله بعدی چیه؟ 😂😂

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      جان من نزارند اینجا پر میشه از بچه

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        همین الان هم پره از بچه
        درصد بگیری هشتاد درصد کابرا زیر هفده سال سن دارن.

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        قصدم توهین به انیمه فن ها نیست بد برداشت نکنید ولی یه درصد زیادی انیمه فن ها بچه هستند و از نظر فکری هم ….

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          الان من بچه ام اره دیگه باید کامیک خوند اخه خیلی از سایت ها انیمه میزارن اما این سایت نذاشته گفتم بزاره و یه چیز کامیک خونای زیادی از انیمه فنا بچه هستن خودتون نمونه اش رو میدونید قصد توهین به شماها رو ندارم بیشتر یا بگم ۹۹ درصد کاربران اینجا بچه نیستن نظراتشون عالیه

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            من متن نوشتم که قصد توهین به کسی رو نداشته باشم باز به ایشون برخورد من الان مگه با شما بودم ؟

          2. Randall sepector کاربر می‌گوید

            اگر ناراحت شدید عذر خواهی میکنم
            نباید همچین حرفی میزدم

        2. ویکتور کاربر می‌گوید

          داداش انیمه داریم تا انیمه
          اتک آن تایتان دیدی؟
          سگش شرف داره به این فیلمای مارول

    3. امپتی هند کاربر می‌گوید

      بله از انیمه ها هم میشه مقاله گذاشت هم داستان های جذابی گاهی توی انیمه ها روایت میشه هم سطح قدرت داخل انیمه هیچ دست کمی از کمیک نداره

  8. Randall sepector کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید
    ولی آماتسو-میکابوشی مگه ۹۹ درصد مالتیورس رو نابود نکرد ؟ جایگهاش میتونست بالاتر باشه

  9. Jimy کاربر می‌گوید

    تو شهربازی MCU که چون هدفشون جذب جامعه خردساله خون از دماغ کسی نمیاد
    خدا ددپول رو از شر مارول حفظ کنه بیفته دست مارول واسه اینکه بچه مچه ها فروش فیلم رو بالا ببرن قطره ای خون از دماغ کسی نمیفته خبری از خشونت نخواهد بود ددپول با نصیحت و گفتمان مشکلات رو حل میکنه
    البته من از نولان خوشم میاد نه از دی‌سی فقط در مقابل فیلم های کودکانه مارول احترام بیشتری براشون قائلم

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      شما دبستان رو تمام کن در مورد نولان بعدا بحث میکنیم
      ولی با کلیت حرفت موافقم یخیخیخیخ

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببین جناب جیمی متاسفانه یه فن بوی افراطی هستی اونی که به mcu بگه شهربازی،بیشترم انتظار نمی ره اصلا میدونی این فیلم یکی از بهترین فیلمای کمیک بوکی میگی شهربازی منم که دیسی فنم صدام با این حرفت دراومد شما که از نقد کردن فقط هیت کردن بلدی دیگه چی بهت بگم آره سگانه نولان مخصوصا شوالیه تاریکی که بهترین فیلم کمیک بوکیه اما این حرفت که فیلم زک اسنایدر رو از اندگیم بهتر دونستی حرف چرندی بیش نبود متاسفانه

      1. king venom کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن بله باهات موافقم
        ولی بنظرم یکی باید بیاد این فن های افراطی زک اسنایدر رو جمع کنه جاکشا وقتی تریلر جوخه انتحار اومد الکی به بهانه ادامه نکردن فیلمای اسنایدر دارن این فیلمو که هنوز ندیدن بهش حمله میکنن و حتی به فیلمای دیگه هم رحم نمیکنن و دارن با نمره پایین دادن و نقد های الکی سعی در کوبوندن گودزیلا علیه کونگ دارن یعنی منی که یه گودزیلا فنم دارم آتیش میگرم حالا چه برسه به دیسی فن ها

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          اصلا گودزیلا در برابر کونگ چه ربطی به اسنایدر داره ؟ اینا چه شونه هست اسنایدر همین فیلم جدیدشم یکبار دیگه دیدم پر از ایراد هست که لایق همون کلمه خوب هم نییست باز میاد گند میزنه به شخصیت های بتمن و سوپرمن
          سوپرمی که به هیچ‌کس به جز لوئیس اهمیت نمیده بتمنی که قاتل هست و در جنگ هم هیچ اثری نداره اکشنش افتضاح بود

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            حرفتون درسته سوپرمن بزرگترین ایراد فیلم بود

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خوشبختانه اسنایدر اخراج شد و دیگه فیلمی توشط اون برای دیسی ساخته نمیشه البته کاربر محترم شماهم به نظرم دیگه اون کلمه رو استفاده نکنین من فکزکنم به غبر از فیلمای مشترک شزم دیگه شاهد دنیای مشترک نیستیم از دیسی فعلا

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            کاربر دکتر منهتن
            میگم شما فیلم جدید لیگ عدالت رو دیدین ؟! نظرتون چیه ؟ فیلم خوبیه ؟ چون من ندیدم می پرسم .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              ببینید به صلیقه ها بستگی داره از نسخه اولی بهتر بود اما اونهم ایراداتی از جمله بیرحم بودن سوپرمن و بتمن داشت و جلوه های ویژه ضعیف از اولیه بهتر بود اما اونقدر خوب نبود خیلی منتظر بلک آدام هستم چون اونطور که میشه فهمید احتمالا فیلم خپبیه دواین جانسون هم که برای بازی این نقش ساخته شده همچنین تیزر خوبی هم داشت که دیدم خیلی هایپم

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                به نظر بنده همچنان بهترین فیلم dceuشزم هست واقعا فیلم خوبی داشت

              2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                دوست عزیز کارگردان بلک آدام یک فیلم متوسط هم نداره صد برابر زک اسنایدر بد تره شما امید نداشته باش به این

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  خب من نمیدونم کارگردان بلک آدام رو نمیشناسم مثلا کارگران فیلم شزم هم خوب نیست اما فیلم شزم خوب بود و اینکه مگه کارگردانش به طور رسمی مگه انتخاب شده که میگین؟!!

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    سال دیگه اکران میشه فیلم بعد کارگردان انتخاب نشده باشه ؟
                    ۴ ماه پیش انتخاب شد

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      ببخشید کی هست اسمش رو اگه میشه بگین چون نمیدونستم واقعا

                  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    اسمش ژاومه کویت-سرا هست

                2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  بعدهم کارگردانش هنوز انتخاب نشده

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              ببخشید جناب راجرز تاریخ اکران اترنالز رو میدونین؟!!!

              1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

                دکتر منهتن
                مرسی بابت پاسخگویی .
                اولین بار فکر کنم قرار بود ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ اکران بشه که اگه اشتباه نکنم تقریبا چهل روز پیش بود اما تاریخ اکرانش احتمالا به خاطر کرونا و اینا تاخیر خورد و طبق آخرین اطلاعی که من دارم رفت برای ۵ نوامبر ۲۰۲۱ که میشه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ .

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  ممنون

            3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              البته واقعا از اولیه بهتر بود

    3. Doctor Doom کاربر می‌گوید

      الان این چرندیات تو چه ربطی به این مقاله داشت؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        با من بودین؟!!!!!!!!

    4. فلش کاربر می‌گوید

      این حرفا رو دقیقا کجا دیده بودم ؟ 🤔🤔
      اها یادم اومد .
      زومجی 😐
      لطفا چرند نگو . همون برو زومجی خوش باش .
      تو رو خدا فقط جواب سوالم رو بده 😐 . وقتی با این حجم مخالفت رو به رو میشی توی هر مقاله ای ، چرا دوباره کامنت میزاری ؟ هدفت چیه ناموسا ؟ نظرت شخصیته خو واسه خودت . نیا اینجا بگو .

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        هدفش اینه که بهش توجه کنند و باعث متشنج شدن جو سایت میشه از کسیکه دچار کمبود توجه هست بعید نیست از این مطالب های طنز هم استفاده می‌کنه البته بعضی از مطالب طنزش درسته

    5. Attack titan کاربر می‌گوید

      جیمی ارزش کامنت ها صفر بچه مچه تازه به دوران رسیده نیازمند نیستیم سایت را ترک کن یا بر نظراتت مراعات بفرما وگرنه حساب نخواهی شد گرچه الانم حساب نمیشی ارزش کامنتات معلومه دیگه چیه

    6. ثور لاور کاربر می‌گوید

      باز این .. زد.
      ادمین جان عزیزت نظرات گرانبهای این یارو رو قبول نکن حالم بده میشه.🤮🤮

    7. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      یعنی ر#$ی آب هم قطع هست
      ددپول قراره با درجه R ساخته بشه
      میفهمی که یعنی چی؟

  10. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    مقاله خوب و جالبی بود خسته نباشید .

  11. Doctor Doom کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود. ولی توی بخش ققنوس تاریک اسم میزبان ققنوس جین گری هست ولی شما نوشتید ژان گری

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هم ژان میگن هم جین
      البته جین بیشتر میگن.

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        جوووون هم میگن 🙂

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          😑😑😑😑😑😐😐😐😐😐😐

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            اینکه یه شوخی ساده انقدر باعث تعجبت شده عجبیه .. کسی تاحالا باهات شوخی نکرده جدا

        2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          یا اکثر امام زاده ها

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            شما رو با پدیده ایی به نام شوخی اشنا میکنم مثل اینکه باش نااشنایی

  12. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    فقط یک نکته ، در مورد اودین خط ششم اون آخراش فکر کنم به جای کلمه حاصل نوشتین ماصل .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نه
      اون ماحصل هستش
      که دقیقا مترادفش همون حاصل میشه
      از نظر نگارشی اشکالی نداره ولی زیاد بکار برده نمیشه.
      مثلا ماحصل روابط ایران و اروپا یعنی نتیجه و حاصل

      1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        آهان بله جالب بود . مرسی بابت اطلاع رسانی .

  13. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    ادمین یک سوال ، سیلیستیالها نمیتونستن باشن ؟ شنیدم بعضیاشون تمدن ها و نژادهای زیادی رو نابود کردن .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      در مقاله بیشتر افراد مد نظرن
      و اینکه من چندین منبع رو مورد بررسی قرار دادم ولی هیچ کدوم سلستیال ها رو لحاظ نکرده بودن.

  14. ثور لاور کاربر می‌گوید

    فقط ی چیز، محشرررررر بود.
    خسته نباشید ادمین گل🌹

  15. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    و یک چیز دیگه ، اون عکس شماره ۶ رو اولش فکر کردم واندروومنه . ! عکس فن مید باحالیه .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اره من که خیلی ازش خوشم میاد

  16. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

    مرسی بابت مقاله

  17. king venom کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خیلی خوبی و آتشینی بود
    ولی بنظرم نال باید رطبش از دارک فینیکس و اودین بالا تر باشه چون از اول خلقت تا حالا داشته کشتار میکرده و اینکه نه فینیکس و نه اودین نتونستن تاحالا سلستیال هارو شکست بدن حتی وقتی با هم تیم شدن

  18. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    مقاله عالی و محشری بود
    فقط یه چیزی
    ادمین شما تو ۱ گفتین وقتی پاین تر از همه چیز های این دنیا رو جذب کنه قویترین موجود مارول میشه
    یعنی واقعا قویترین میشه؟؟

  19. DC and marvel fan کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خیلی عالی و مفیدی بود ببخشید جناب ادمین میشه همین مقاله ای که درمورد ۲۰ شخصیت مارول با بیشترین کشتار رو در باره دی سی هم بنویسید ممنون میشم

  20. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    سلام مقاله واقعا عالی بود فقط ادمین جان به نظرتون نباید ولورین تو این لیست باشه؟چون تو یه کمیک بیشتر پاک کننده ها(گروهی که میخواستن جهش یافته ها رو نابود کنند)رو کشت و دیگر قتل هاش هم که بماند و فکر کنم اگر ولورین بیاد بین لوکی و کارنیج یا بین کارنیج و پانیشر لیست درست تر بشه

  21. VIDAR کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    🌷 عید همگی مبارک 🌷

    لطفا یک مقاله در باره قدرتمندترین جهش یافته های مارول ، یا مقایسه اونها با دکتر منهتن قرار دهید . سپاس

  22. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    بله اگه همچین مقاله ای برای شخصیت های دیسیم بنویسین خیلی ممنون میشم ممنون

  23. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    و اینکه ممنون میشم درباره معرفی هایفادر هم یه مقاله بذارین معرفیشخصیت و زندگی نامه و قدرتاش در سایت های ایرانی بشدت به این شخصیت بی توجهی شده ممنون

  24. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    ماشاالله ادمین جان خسته نباشید با شعور طوفانیتون

  25. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خیلی خوب و جالبی بود. اما دورمامو، مفیستو، بیاندرز، سلستیالز و… هم میتونستن تو لیست باشن!و بهتر بود که رتبه ی نال و آماتسو میکابوشی( مخصوصا آماتسو میکابوشی )بالاتر میبود!!

  26. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید اسکارلت ویچ نمیتونست باشه اونم خیلی از جهش یافته هارو کشته

  27. Mahdi کاربر می‌گوید

    مقاله محشری بود
    ادمین باچه مقاله طوفانی ام شروع کردین
    کارتون درسته

  28. sohrab کاربر می‌گوید

    واو مقالش عالی بود
    من بیشتر دوست دارم ازسایتای خارجی تحقیق کنم و اینم روش شما نظر بدید نمرتون از این سایت چقدره که منم از اینجا تحقیق کنم
    بعد کسایی مثل ثور و اینا چرا انقدر تعداد کشتارشون پایینه
    گودزیلا بیاد توشهریک دیقه ای کل نیویورک رو خراب میکنه ولی ثور یک ثانیه ای
    اونوقت چرا انقدر پایینه تعداد کشتارش

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خوب ثور ابرقهرمانه و کسی رو نمیکشه. اون هایی هم که کشته یا در گذشته بوده، یا شرور بودن. یا ناخواسته بوده. و برای اینکه ابهت یک ابرقهرمان خراب نشه مجبورن کاری کنن که کسی رو نکشه.
      اما گودزیلا با توجه به اینکه ضریب هوشی بالایی داره، باز هم یه هیولای چند صد متری با قدرت زیاده که مسلما خرابی های زیادی ایجاد میکنه. کافیه یه نبض اتمی ایجاد کنه تا چند میلیون نفر برن هوا.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ولی ثور چرا انقدر قتل کرده آمارش رو دیدم کلا داغون شدم

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          هیچ ابرقهرمانی سنش به اندازه ثور نیست یا خیلی کمه تعداشون
          مسلما هالک که ۵۰۰ نفر و ددپول ۳۰۰ نفر کشتن اگه سنشون به اندازه ثور بود بیشتر از اون میکشتن.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله درست میگین اما قهرمانایی هستن که یک صدم ثور هم قتل نکردن اما سنشون بیشتره مثل مارشن منهانتر مثل زئوس دیسی ،مثل هایفادر

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              مارشن رو قبول دارم اما زئوس دی سی و هایفادر رو فک نکنما. این دو جنگ و خونریزی های بسیاری داشتن.

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                زئوس دیسی رو فکرکنم اشتباه میکنین کلا فکرکنم پانزده یا شانزده تا تایتان خیلی بد رو کشته باشه هایفادر رو نمیدونم اگه اشتباه میکنم ممنون میشم بگید

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                ادمین محتدم اگه اشتباه میکنم لطفا بهم بگین ممنونم ازتون

                1. admin
                  admin کاربر می‌گوید

                  هایفادر جنگ های بسیار زیادی داشته مخصوصا با دارک ساید
                  زئوس هم اوایل کشت و کشتار زیادی داشته.
                  من که اینطور شنیدم هالا…..

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    دستتون درد نکنه من از زئوس دیسی و اینکه شخصیت خیلی خوبیه شنیدم ببخشید بخاطر اینکه وقتتونو گرفتم شرمنده درکل من شنیدم زئوس دیسی شخصیت خوبی داره اما اطلاعاتم نصف شماهم نیست ممنون

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    واقعا ممنون شرمنده بخاطر اینکه وقتتونو گرفتم

      2. sohrab کاربر می‌گوید

        اوووووووو اوکی ولی شنیدم ابر قهرمانان هم بعضی از اوقات به ادم های بیگناه هم حمله میکنن ولی نمیدونم چرا

  29. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    و بالاخره ادمین با یک مقاله طوفانی گردبادی برگشتند.
    خیخیخیخیخخیخیخی

  30. MOHAMAD FULAFLI کاربر می‌گوید

    دوستان نظرتون راجب
    نبرد ازگارد و اپوکالیپس با کل قوا و بدون کمک خارجی چیه
    محل نبرد هم اپوکالیپسه

    1. MOHAMAD FULAFLI کاربر می‌گوید

      اگه میشه نظرتون رو راجب کل نیوگادز علیه ازگارد بگید چون اپوکالیپس خالی نامردی هست

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        کل نیوگادز؟؟؟با کل تجهیزات و تو اوج خودشون؟ من نیوگادز هارو برنده میدونم با شانس برد خیلی زیاد

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        نیوگادز قطعا قدرتمند تر هست
        بهتره با آپوکالیپس و یا نیوجنسیس به صورت جداگانه مقایسه بشه
        که آپوکالیپس هم از ازگارد قدرتمند تر هست

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          نیوجنسیس هم با آزگارد برابره

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            موافقم حتی ممکنه ازگارد کمی از نیوجنسیس قویتر باشه
            اگر ازگارد رو هم در اوج قدرت حساب کنیم با لوکی کال بورسان و گایا که آپوکالیپس رو هم میتوانند بزنند

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              راستش ببینین کال بورسان رو دیگه نباید عضو متحدین آزگارد حساب کنید ولی آزگارد و نیوجنسیس برابرن
              هایفادر علیه اودین:برابر
              اوریون علیه لوکی:برابر تاحدی لوکی
              تاکیون علیه ثور:برابر (اگه بشناسینش میدونین خیلی قویه
              ارتش ها:برابر
              بیگ باردا علیه هایمدال:برابر
              بانو سیف علیه مستر میراکل:مسترمیراکل
              نتیجه:برابر

  31. امپتی هند کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود جالب میشه اگه مثلش رو برای دیسی هم بزارید

  32. AMIR 193 کاربر می‌گوید

    ببخشید شما تلگرام دارین؟ اگر دارین و مشکلی ندارین ایدیتونو بدین
    اگرم ندارین شماره‌ی واتساپتون رو بدین

  33. AMIR 193 کاربر می‌گوید

    منظور آقای Randall Sepector هست

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      بله تلگرام دارم ولی نمیشه اینجا آیدی و یا شماره گذاشت

  34. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    خیر دوست عزیز آزگارد از آپوکالیپس قدرتمند تره بزودی هم یک مقاله منتشر خواهد شد که اندکی به این موضوع ربط داره ( زیاد اسپویل نمیکنم)

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ازگارد از اپوکالیپس قویتر نیست مخالفم

  35. امپتی هند کاربر می‌گوید

    درکل بنظرم مقایسه تایتان های دیسی با ازگارد هم جالبه جفتشون توی اوج خودشون
    منظورم از تایتان ها خدایان غول مانند قبل زیوس و ارس و…. ان نه اون تایتان ها

  36. Randall sepector کاربر می‌گوید

    دوستان اگر به فیلم ها و انیمیشن های ابرقهرمانی علاقه دارید انیمیشن جدید INVINCIBLe رو حتما ببینید مثل د بویز هست کیفیتش خیلی بالا هست درجه سنیش هم ار هست اگر با خشونت مشکل دارید نبینید

  37. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    مطلب جالبی بود لطفا مقاله در مورد شخصیت های دیسی هم با بیشترین کشتار بزارید.

  38. reza کاربر می‌گوید

    البته سوپرمن در سری کمیک اسنجاستیس گادز امانگ اسخیلی ها رو کشت
    مثل جوکر،شزم،برخی خدایان یونانی،بلک کنری و کلی مردم عادی
    البته چون اون موقع دیوانه شده بود نمیتونیم جزو قتل هاش حساب کنیم بنده خدا یکم حق داشت

  39. […] نتنها یکی از بهترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است، بلکه یکی از بهترین شخصیت های تاریخ سینما است که […]

  40. […] پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام این مقاله، حتما مقاله «۲۰ شخصیت مارول با بیشترین تعداد کشتار» را هم […]

  41. eylas کاربر می‌گوید

    بهترین مقاله سایت بود

  42. دکتر مارول کاربر می‌گوید

    میشه درمورد یکی پایین تر از همه بیشتر توضیح بدید،؟

  43. […] ها اینکه روزی شاهد کراس اور مارول و دی سی باشیم را امری کاملا محال و نشدنی می دانند. آیا […]

دیدگاه ها غیر فعال است.