بازی های ماه شهریور پلی استیشن پلاس فاش شد

حال می دانیم که بازی های جدید چه هستند.

در طی انتشار اخباری از چندین قسمت، ظاهرا بازی های ماه شهریور پلی استیشن پلاس، پیش از اعلام رسمی از طرف سونی، فاش شد.

به گفته Dealabs- سایتی با سابقه و رزومه ای قوی در افشای زود هنگام عناوین پلی استیشن پلاس.- عناوین رایگان ماه شهریور را در طی انتشار خبری فاش کرد. عنوان All You Can Eat برای کنسول Play Station 5 و دو بازی Hitman 2 و Predator: Hunting Grounds برای Play Station 4 رایگان خواهد شد. ( البته عنوان های نسل هشتمی را می توان با قابلیت بکوارد کنسول PS5 اجرا کرد.

با توجه به اعدا های صورت گرفته سایت در خصوص مدرک این اطلاعات. می توان امید وار ماند که بازی های ذکر شده. به زودی به پلی استیشن پلاس راه پیدایی می کنند و همچنین در چند روز آینده، از طرف سونی به صورت رسمی معرفی می شوند.

پلی استیشن پلاس

از طرفی دیگر، بازی های ماه آگوست( مرداد-شهریور) پلی استیشن پلاس عبارت هستند از: Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (PS4), Tennis World Tour 2 (PS4) and Hunter’s Arena: Legends (PS5) می باشند که از ۳ آگوست ( ۱۲ مرداد) برای دانلود در دسترس بوده اند.

وضعیت کنونی کاربران پلی استیشن پلاس در چه حالتی است؟

با این حال در سه ماهه اخیر، مشترکین پلی استیشن پلاس کاهش چشمگیری داشته است. با این حساب، سونی از کاهش آن، چندان نگران نیست. در واقع در اول ما با رشد ۱٫۳ میلیونی مشترکان رو به رو بودیم. اما در دو ماه آخر، ۱ میلیون کاهش داشته است. که در نوع خود بسیار عجیب است. هم اکنون نیز تعداد کاربران پلی استیشن پلاس ۴۶٫۳ میلیون کاربر بر آورد شده است.

همچنین با اطلاعاتی که در طی هشت سال توسط سایت Resetera منتشر شده است. این اولین بار در تاریخ پلی استیشن پلاس است که کاربرانش در طی سه ماه به این تعداد افت پیدا کرده اند.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.