بازی Axiom Verge 2 منتشر شد

هم اکنون Axiom Verge 2 بر روی پلتفرم های مختلف قرار دارد.

چندی پیش با انتشار خبری از سوی سازندگان بازی Axiom Verge 2، اعلام شد که بازی برای کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر می شود. همچنین توسعه دهنده اصلی این بازی، یعنی تام هاپ با انتشار تویییتی گفت.

“شاید برای شما تعجب انگیز باشد. با این حال هم اکنون ما آماده عرضه Axiom Verge 2 بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی هستیم. اکنون این بازی بر روی استور های PS4، نینتندو سوییچ و استور Epic Games قرار دارد. بازیکنان می توانند Axiom Verge 2 را همین حالا خرید بکنند.”

چه اطلاعاتی درباره Axiom Verge در دست داریم؟

بازی Axiom Verge اصلی که در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن بودیم. یک بازی تقریبا اکشن و دو بعدی – پیکسلی بود. داستان بازی درباره یک دانشمند تقریبا بزرگ به نام Trace می باشد. متاسفانه در یک حادثه آزمایشگاهی، داخل یک دنیای غریب و عجیب به نام Sudra به هوش آمده است.

از طرفی دیگر هاپ، با انتشار بیانیه ای در وبلاگ رسمی پلی استیشن توضیح داد.

“اکثر بازیکنان تصور می کنند که داستان Trace و آنتا گونیست بازی در همان نسخه اولیه Axiom Verge به پایان رسیده است اما من به شما اطمینان کافی می دهم. داستان درگیر کننده دیگری در کار است. قرار است یک شگفتانه بزرگ برای شما داشته باشیم! حال بگذارید بیشتر روشن سازی بکنم. داستان Axiom Verge می توان یک داستان فرعی از دنیای بزرگ Sudra نام برد. جهانی که ما در نسخه اول Axiom Verge منتشر کردیم. بسیار کوچک بود. با این حال، در نسخه دوم این بازی، قرار است که شاهد داستانی بلند تر و بهتر باشید.”

همچنین این فرد در بیانیه ای دیگری گفت.

” بازی Axiom Verge 2 قرار است یک تجربه جداگانه ای از Axiom Verge به بازیکنان ارائه دهد. در این بازی ما با شخصیت های جدیدی آشنا می شویم. که هر کدام ارتباطات مختلفی به هم دارد. برای همین احتمالا تا Axiom Verge 3 شما نمی توانید ارتباطات را به هم دیگر اتصال دهید. ”

تریلر بازی Axiom Verge 2

حال نظر شما کاربران ایرونی سنتر در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

دیدگاه ها غیر فعال است.