استودیو رسپاون: هک جدید بازی تایتانفال ۲ توسط هکر ها خیلی جدی نیست

باری دیگر بازی تایتان فال ۲ مورد حمله هکر ها قرار گرفته و حالا استودیو رسپاون میگوید خطری کاربران را تهدید نمی‌کند و هکر در بدترین حالت می‌ توانند باعث کرش شدن خود بازی بشوند.
طبق گزارش های اخیر، هکر ها با دسترسی به کد های بازی می‌توانند آنها را آلوده یا تغییر دهند در حال حاضر قدرت این را دارند که به خود بازی یا حتی سیستم کاربران آسیب وارد کنند.
رسپاون در این چند وقت دائما با هکر ها درگیر بوده، هکر ها این استودیو را متهم به توجه نکردن به درخواست های طرفداران درباره مشکلات بازی تایتان فال ۲ میکنند‌. این افراد در همین راستا با ترتیب دادن یک حمله ی DDos، بازی ایکس لجندز را هک کرده اند و از خود پیامی در بازی از خود به جا گذاشته اند:

«تایتان فال ۲ را نجات بدهید.» علاوه بر این، گزارشی منتشر شد که تنها چند نفر از اعضای رسپاون روی تایتان فال ۳ کار میکنند و همین خبر باعث داغ شدن بحث ها درباره ی آینده این مجموعه شد.

«تایتانفال ۲» (Titanfall 2‎) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط الکترونیک آرتس و در سال ۲۰۱۶ و در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان، و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌است.

این بازی در گیم اسپات امتیاز ۹ از ۱۰ و در متا نیز امتیاز خوب ۸۸ را دریافت کرده است که نشان از جذابیت خوب این بازی می دهد.

دیدگاه ها غیر فعال است.