بروزرسانی برنامه Xbox برای رایانه های شخصی

روش های جدید برای بازی از راه دور مایکروسافت معرفی شد.

مایکروسافت در انتشار خبر جدیدی، دور روش جدید برای کاربران رایانه های شخصی برای بازی از راه دور Xbox ارائه کرده است.

به دنبال اخرین بروز رسانی های برنامه Xbox، کاربران رایانه شخصی Windows 10 می توانند. عناوین Xbox Game Pass را از طریق همین برنامه با سیستم ابری جدید مایکروسافت، اجرا بکنند. همچنین آن ها با انتشار بیانیه ها مدعی شدند: 

با این بروز رسانی جدید، اکنون می توانید بسیاری از عنواین کنسول مورد علاقه تان ( Xbox ) را در طیف گسترده ای از رایانه های شخصی، حتی در مواردی که حداقل سیستم مورد نیاز را ندارند. اجرا و پخش کرد.

Xbox

البته این اولین باری نیست. که Xbox بر روی رایانه های شخصی قرار گرفته است. در واقع اگر با ثبت نام در برنامه Xbox Insider و گرفتن یک گیم پس به تجربه عنواین ماه آگوست نشست. البته این کار با سرویس ابری Cloud Gaming امکان پذیر بود. که همچنین Cloud Gaming هم اکنون نیز از طریق گیم پس، نیز در دسترس است.

نکته جالبی که در این میان برای کاربران رایانه شخصی می توان ذکر کرد. این است که برای تجربه عنواین مختلف بر روی این سرویس می توانند از کنترلر ایکس باکس که از طریق بلوتوث، یا US B وصل می شود. استفاده کنند. که در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد.

طبق وعده های مایکروسافت به زودی تجربه عناوین Xbox 360 نیز بر روی رایانه های شخصی و Xbox Cloud Gaming در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین مایکروسافت این ویژگی را جزو بیشترین در خواست های کاربران قرار داده است.

به زودی نیز این سرویس ابری بر روی تلویزیون های هوشمند نیز قرار خواهد گرفت. طبق گفته های مایکروسافت، این کار برای کمتر هزینه کردن کاربران می باشد. تا آن ها صرفا با یک کنترلر به تجربه عناوین ایکس باکس بنشینند.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

4 Comments
  1. کاربر می‌گوید

    استاد براتی با همین سرعت ادامه بده تو چند دقیقه تونستی مطلب رو تایپ کنی؟

  2. کاربر می‌گوید

    خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور
    برادر من چه سرعتی داری ، همینطور ادامه بدی تا پایان هفته بعد مقاله های ایرونی سنتر شده ۳۰۰ تا

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      همین الان هم چند هزار تا است. 🤣🤣

      1. کاربر می‌گوید

        پرکارین.هینطوری ادامه بدین

دیدگاه ها غیر فعال است.