توسعه رایگان Assassin Creed Valhalla در اکتبر

و این شرکت اورپایی شگفتانه های زیادی برای ما دارد.

چندی پیش یوبی سافت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد. که توسعه بروز رسانی محتوایی بازی Assassin Creed Valhalla Viking Age Discovery  در ۱۹ اکتبر سال ۲۰۲۱ راه اندازی و عرضه خواهد شد.

تجربه آموزشی که باعث می شود. بازیکنان به عصر وایکینگ ها سفر کرده. و با تاریخ آن تعامل داشته باشند. همچنین چندین راه مختلف برای یاد گیری تاریخ در آن نیز گذاشته شده است. و نکته جالبی که در این باره قابل ذکر است. این می باشد. که بروز رسانی به صورت رایگان برای تمامی دارندگان Assassin Creed Valhalla عرضه خواهد شد. 

همچنین نسخه مستقل Viking Age Discovery برای رایانه های شخصی از طریق Ubisoft Connect و Epic Game Store با قیمتی معادل با ۱۶٫۹۹ پوند در دسترس قرار گرفته است. البته این نسخه قبل از نسخه های Xbox , Play station , Stadia که در اوایل ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. منتشر می شود.Assassins Creed Valhalla

از طرفی ذیگر یوبی سافت مدعی شد. که این بروز رسانی Viking Age Discovery برای Assassin Creed Valhalla با استفاده از کمک بسیاری از مورخان و باستان شناسان طراحی و ساخته شده است. دنیای بازی را به یک تجربه غیر خشونت آمیز برای یاد گیری عصر وایکینگ تبدیل می کند. و بازیکن می تواند با آزادانه گشتن داخل دنیای بازی در باره فرهنگ و نوع زندگی مردم آن زمان، اطلاعات کسب بکنند.

با این حال این بروز رسانی Assassin Creed Valhalla به صورت کشف کردن برای بازیکن به مانند بروز رسانی قبلی ارائه می شود. که بازیکن در نقش های مختلف به تکمیل کردن داستان خود و ماموریت های بازی می پردازد. همچنین بازیکن در سفر خود به این دنیا با عکس های زیادی از سایت های مختلف و معتبر جهان درباره واکینگ ها مشاهده خواهد کرد.

بازی Assassin Creed Valhalla که تا به اینجا آخرین نسخه برای سری بوده است. همچنین این بازی برای تمامی سرویس های ابری، کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شده است.

منبع: VGC


نویسنده: بردیا براتی

1 Comment
  1. کاربر می‌گوید

    دمت گرم اگه تمام مقاله های شما رو بخونم چند ماه دیگه دکترای گیم گرفتم

دیدگاه ها غیر فعال است.