غیر قابل استحال ترین شرور های دی سی

از آنجایی که دی سی اغلب برای قهرمان های نمادین و اراده ی قوی آنها مورد تحسین قرار می گیرد شرور هایی در این دنیا نیز هستند که نه تنها با همان اراده بلکه در بعضی اوقات با توانی بیشتر از قهرمان ها شانه به شانه ی آنها میجنگند این شرور ها بارها نشان داده اند که شخصیت هایی چندبعدی هستند و از سر منشا خلقت خود فاصله می گیرند و به قهرمان هایی که روزی با آنها می جنگیدند محلق می شوند در بعضی از موقعیت ها هم به طور کامل تغییر نمی کنند بلکه کارهایی انجام می دهند که دلمان برای آنها می سوزد و با آنها احساس همدردی می کنیم. اما به قول ضرب المثل خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج.

بعضی هرگز تغییر نمی کنند و شانسی برای رستگاری ندارند. در این مقاله به معرفی ۱۰ مورد از بهترین و مشهور ترین آنها می پردازیم. استحال که در عنوان مقاله نیز به کار رفته به معنای تغییر است.

نویسنده: آرین حاجی بابایی


۱۰. دارک ساید پادشاه ظالم اپوکالیپس است:

دارکساید یکی از برترین شروها و تجسم فساد در دنیای دی سی است.موجودات کمی هستند که به مانند دارکساید ظلمت و تاریکی را با اغوش باز پذیرفته باشند.در واقع دارکساید همانگونه که اسمش نشان می دهد در همه چیز ذاتا ظالم است و اینکار را با جان و دل انجام می دهد.

برای دارکساید تنها یک هدف وجود دارد که به آن نرسیده و طالب آن است و آن به دست آوردن معادله ی ضد زندگی است برای به کنترل در آوردن تمام موجودات زنده ی مالتیورس. دارکساید خود استحال را نمی پذیرد و هیچ چیزی در وجود او خواستار رستگاری در هیچ شرایطی نیست و خود خودش را نفرین کرده و تقریبا هیچ موجودی در مالتیورس نمی تواند با او رقابت کند.


۹. اکلیپسو خودش باعث نابودی خودش شد:

اکلیپسو زمانی فرشته ی غضب و خشم بود و در کار خود نیز بسیار خوب عمل میکرد. اما او پایش را فراتر گذاشت و کار خود را بیش از حد جدی گرفت. بیشتر از داشتن غرور برای انجام کاری که برای آن ساخته شده بود او از نابود کردن موجودات فانی لذت می برد و از بهشت تبعید شد.

سپس یکی از موجودات عرفانی در درگاه پرزنس او را در الماسی به نام قلب تاریکی زندانی کرد. بعد از مدتی این الماس شکست و این موجود اهریمنی آزاد شد اما دیگر برای استفاده از قدرت های خود نیاز به یک میزبان نیاز داشت تا بتواند از قدرت های خود استفاده کند.

اکلیپسو آنقدر قدرتمند است که بسیاری از موجودات عالی رتبه یارای مقابله با او را نداشته اند. او از نابودی موجودات بی گناه به صورت تمام وقت لذت می برد و هیچ عذاب روحی از این کار احساس نمی کند.


۸.تریگان هرگز تاریکی درون خود را روشن نکرده است:

تریگان یکی از خطرناکترین حریفان تایتان های نوجوان بوده است .او لردی شیطانی است که امیال ساده ای برای خود دارد. و هیچ کدام از آنها شامل دست کشیدن از شرارت نمی شوند. او پادشاه بلامناظر بعد جهنمی خود است و خود را با جذب کردن قدر تبیشتر و پخش کردن شرارت در ابعاد دیگر نشان می دهد. شبیه به دارکساید هیچ چیز در وجود تریگان خواستار رستگاری او نیست.

تریگان تنها برای فتح کردن وجود دارد. و در هر حالی هیچ وقت زدگی دیگری غیر از این را برای خود متصور نمی شود او تنها می خواهد سوختن جهان در اتش سوزانش را ببیند و نیروی موجودات فلاکت زده آن را برای قوی تر شدن جذب کند.


۷. برای بتمنی که می خندد دیگر دیر شده است:

بتمنی که می خندد با سروصدا و حواشی زیادی وارد دنیای کمیک شد. و تاثیر عمیقی بر آن گذاشت. وقتی بتمن با ویروس جوکر مسموم شد تمام مهارت ها توانایی ها و نیرو های بتمن نیز شرور شدند. بتمنی که می خندد کارهای واقعا غیرقابل بخششی انجام داد و تقریبا توانست تمام مالتیورس را با خود به خاک و خون بکشد.

او هرگز نخواسته است و نمیخواهد که شخصیت خود را عوض کند. ویروس جوکر کاملا مردی در لباس بتمن که روزی بروس وین نابود داشت را به اتش کشید و از خاکستر آن شخصیتی شیطانی و ظالم متولد شد. او در وجود خود چیزی جز سوختن همه چیز و همه کس را نمی خواهد و هر گونه تلاشی برای رستگار شدن او بی فایده است.


۶. فلش معکوس تنها آزار فلش را می خواهد:

از نگاهی فلش معکوس مرد بسیار ساده ای است او تنها یک آرزو و خواسته از جهان دارد و آن عذاب دیدن بری آلن است. او نمی خواهد بری را بکشد زیرا در این صورت دیگر هدفی برای زندگی ندارد. فلش معکوس از هر تاکتیک و حیله ای از هر تاکتیک شناخته شده ای برای آزار فلش استفاده می کند و از هیچ چیزی در راستای هدف خود یعنی نابودی دشمن خود دریغ نمیکند.

به دلایلی هیچ راهی برای رستگار شدن فلش معکوس وجود ندارد.هدف والای او آنقدر جلوی چشمان او را گرفته و دید او را نسبت به همه چیز کور کرده است که حتی به این پیشنهاد فکر نمی کند.اگر فلشی نباشد فلش معکوس دیگر سرگرمی ای در این دنیا ندارد.


۵. وندال ساوج هزاران سال برای تغییر شیوه های خود وقت داشته است:

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید شما نمی توانید به یک سگ پیر تاکتیک های نو یاد بدهید.ممکن است این ضرب المثل در موقعیت هایی درست نباشد. اما نه در زمانی که سگ شما بیشتر از صدها هزار سال سن دارد.

وندال ساوج حتی در قبل از شروع تاریخ وجود داشته است و می توانسته از هوش توانایی ها و منابعش در راه راست استفاده کند اما او هرگز تصمیم به این کار نداشته است.تنها چیزی که او را در تمام زندگی طولانی اش هدایت و راهنمایی می کرد طمع بی حد و حصر او بود.و این تنها چیزی است که او از دنیا درک کرده است.


۴. دکتر سیوانا از نفرت خود برای باقی ماندن در بین شروران کمک می گیرد.

دکتر سیوانا نمونه ای بسیار خوبی از یک دانشمند دیوانه است. به دلیل دست کم گرفته شدن و تحقیر همیشگی در کودکی توسط اطرافیان سیوانا از هوش بی نظیر خود در راه انتقام از جهانی که هرگز از آن خوبی ندیده کمک می گیرد.او حتی خانواده ی سیوانا را ساخت تا با خانواده ی شزم مبارزه کنند.

نفرت دکتر سیوانا از همه چیز همیشه برای بد نگه داشتن او کافی بوده است. و همواره باعث شده رستگاری از او دور بماند زیرا او همیشه خودش آن را دور می کند. دکتر سیوانا دنیا را یک اشتباه می بیند و خودش را ناجی نجات دنیا می داند و تا ابد از کار هایش دست نخواهد کشید.


۳. هدف والای آپساید داون من رفع گشنگی اش است:

آپ ساید داون من یک سایه ی جادویی سیاه است. یک هیولای تاریک که همراه با دیگر اعضای گونه اش تنها برای جذب انرژی باستانی وجود دارند. برای او جهان تنها مکانی است محکوم به نابودی و تنها هدف او نابودی جادو است و هرکسی که از جادو استفاده می کند. بعد از آن چه هدفی دارد؟هدف به تخسیر در آوردن تمام جهان و تبدیل کردن آن به مکانی برای گونه ی خود است. تلاش برای نصیحت این شخصیت به مانند نصیحت یک شیر به خوردن علف و گیاهخوار شدن است.


۲. دومزدی تنها دیگی جوشان از خشم است و راهی برای مذاکره با او وجود ندارد:

مرگ سوپرمن نقطه ای نمادین در کامیک بوک های دی سی بود و حتی به جرعت نقطه ای عطف در کل تاریخ کامیک بوک بود. دومزدی نیز شرور پشت این داستان بود او در این داستان مثل هیولایی توصیف شده بود که هرگز متوقف نمی شد مگر حریف خود را نابود می کرد و به هرچیزی که او را نابود می کرد مقاوم می شد و بنابراین این موضوع او را تبدیل به یک ماشین کشتار غیر قابل توقف کرده بود. دومزدی چیزی برای از دست دادن ندارد او یک هیولای بی مغز است. هیچ کس نمی تواند او را نصیحت کند و جوابی از او بگیرد.


۱. جوکر به قدری کاری که می کند را دوست دارد که حاضر نیست از آن دست بکشد:

شرور های کمی هستند توانایی مقابله با جوکر را در نمادین بودن داشته باشند جوکر عاشق کارش است و راه دیگری در زندگی برای خود نمی بیند.او حتی مسیر های مختلفی را جلوی خود برای رستگار شدن داشته است اما هرگز این را نمیخواسته است جوکر هر روز که چشم هایش را باز می کند نقشه ی جدید خود برای اشوبی جدید را می چیند چون این کاری است که او از ان لذت می برد نمیخواهد آن را متوقف کند زیرا بدون آن دیگر تفریحی ندارد.او ادامه می دهد و ادامه می دهد و هیچ چیز این را تغییر نخواهد داد.

 

73 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    ناب حاج بابایی برگشتی؟؟خوش اومدی

  2. کاربر می‌گوید

    ممنونم بابت مقاله

  3. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود
    https://www.cbr.com/marvel-strongest-mcu-superpower-magic-not-infinity-gauntlet/
    نظرتون راجب این مقاله چیه؟
    به نظرم تئوریه جالبیه

    1. کاربر می‌گوید

      سی بی آر شعر های زیادی سروده اینم کنارش😂😂😂

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      تئوری جالبی هست و امکان داره بعدا درست بودنش ثابت بشه.البته هنوز حدود جادر مشخص نشده توی ام سی یو وقتی که نهایت قدرت جادو نشون داده بشه امکان داره این تئوری هم درست باشه.

  4. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    عجب مقاله ای
    البته ممکنه بعضیا معنی استحال رو نفهمن
    پس بنظرم اگه مثلا عنوانش مثلا چیزی مثل : بزرگترین شرور های دیسی که هیچ خیری درونشون یافت نمیشه!!! یا چیزی مثل این میبود بهتر میشد !!! یا مثلا : غیر قابل اصلاح ترین شرور های دیسی!!! ولی غیر از این خود مقاله محشر بود !!! 👍👍👍👍

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ممنون از شما
      استحال کلمه جالب تریه.
      فرد رو کنجکاو میکنه.

      1. کاربر می‌گوید

        اتفاقا من رو خیلی بدبین کرد نسبت به مقاله که خیلی عجق وجق باشه عکس دارکساید اسنایدرکات هم باعث شد کمی امیدم به مقاله کمتر بشه ولی خب با همه موارد به جز ۲ تا موافقم

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          عکس راس مقاله که در بیشتر موارد تزئینی است.
          همین که بدبینت کرد یعنی مقاله تو رسیدن به اهدافش موفق بوده.
          😂

          1. کاربر می‌گوید

            😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
            ادمین دارم میمیرم از خنده پوکیدم

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              عععههه
              من فک کردم خیلی وقته ریق رحمت رو سر کشیدی. 😂

              1. کاربر می‌گوید

                😂😂😂🤣🤣😂🤣 🤣😂😂😂🤣😂🤣🤣
                ادمین دارم میمیرم از خنده ادامه نده سکته میکنم 😂

          2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            خخخخخخخخخخخخخخ😂😂😂

          3. بردیا کاربر می‌گوید

            ادمین سیاست های کثیفی داره😅😅

  5. کاربر می‌گوید

    با موارد ۶ و ۵ ، کاملا مخالفم دلائلم:
    خب نمی‌دونم جناب حاج بابایی اریجین ریورس فلش رو می‌دونه یا نه ولی شما کافه اوریجینش رو بخونید تا متوجه بشید خوبی هنوز داره
    شماره ۵ هم جناب سوج روشنایی درونش دخترشه کاساندرا ، بخاطر اون هر کاری می‌کنه

    1. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      داداش فلش معکوس رو کاری ندارم ولی سوج در مقطعی از تاریخ دیسی خود چنگیز خان بوده اون طور که منابع مختلف میگن و همین برای من کافیه که اون سر جاش بمونه و تکون نخوره!!!

      1. باربد کاربر می‌گوید

        چنگیز خان خوبی ملت مغول رو میخواست
        در ضمن چنگیز خان نبوده دستیارش بوده
        دل رحمی هم نشون داده

  6. کاربر می‌گوید

    ادمین
    نکرو کینگ ثور یا مندراک معمولی؟
    امپتی هند یا سارتور؟
    نکرون یا اودین؟
    بلک رایسر یا خدایان نورس کمیک نه اساطیر؟
    واندروومن یا کاپیتان مارول؟
    بنظرت کدوم شانس بیشتر دارن؟

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      دارک نایت
      شما ول کن نیستی نه؟! 😂 😂
      من همه سوالاتون رو با یک سوال ساده جواب میدم:
      مگه مهمه؟!؟!؟!

    2. Ali کاربر می‌گوید

      دارک نایت مورد اول که فکر کنم ماندارک ۲٫ به احتمال زیاد امپتی هند ۳٫نکرون. ۴٫خدایان آزگارد اودین میتونه خیلی راحت زره نابودگر رو بپوشه و با شمشیر اودین بلک ریسر رو تکه تکه کنه ۵٫ سینما کاپیتان مارول اما کمیک مسلما واندر وومن قویتره

      1. کاربر می‌گوید

        درسته موافقم
        ولی اگر هماهنگ شده نباشه بلک رایسر خدایان نورس رو با یه ضربه ناک اوت می‌کنه مسلما اگه بدونن همچون نبردیه میرن سراغ اودین فورس و چه میدونم زره نابودگر در حالت عادی اگه همینطوری بدون هماهنگی واسه نبرد بلک رایسر بیاد عملا فلج هستند

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      مندرک معمولی هم قوی هست فکر کنم اون
      امپتی هند
      نکرون
      خدایان نورس
      واندروومن

    4. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اگر کاپیتان مارول کمیک که با اقتدار واندروومن ولی اگر سینما باشه جای فکر داره چون تا حد زدن تانوس رفت
      #ری*دم به فمنیسم
      البته خدایی زن شگفت انگیز هم تو سینما نسبت به کمیک خیلی قوی تر شده در حالت عادی دقیقا بر عکس سوپرمن که قدرتش رو به پرواز و چشم لیزری محدود کردن

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        خیر واندرومن فیلم ها هم از کمیک ها ضعیف تره ولی کاپیتان مارول تقریبا درحد نسخه کمیکیشه!!! تو فیلم که مشخصا کپ چون قدرتش درحد سیاره ست!! ولی تو کمیک واندرومن!!!!
        درضمن منم با هشتگت همراهی میکنم 👍👍👍👍

      2. Gotham's Knight کاربر می‌گوید

        نه خب واندر نسبت ب کمیک ضعیفتر هست کپک مارول نسبت ب کمیک قویتر(ادمین تایید کن خب) منم همراه هشتگتم عزیز

    5. Gotham's Knight کاربر می‌گوید

      مندارک
      امپتی هند اختلاف زیاد
      نکرون
      بلک ریسر نورس کمیک میزنه اما اساطیر فک نکنم
      واندروومن کمیک با اختلاف سینما فمینسم

      1. باربد کاربر می‌گوید

        نه نورس اساطیر رو هم میزنه مخصوصا اگه تو حالت تروفورمش باشه

        1. Knull کاربر می‌گوید

          بیا پایین

  7. کاربر می‌گوید

    اها امپتی هند و گالاکتوس یا سلستیالز بهتره

  8. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    عجب مقاله ای چه خوب میشد همچین مقاله ای رو واسه پادشاهان مهم تاریخ بنویسیم.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خوب بنویس اقای ایروانی

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        چشم

        1. کاربر می‌گوید

          یک مقاله درمورد جنگ های وحدت اروپا بنویسید

          ادمین , تو مقاله صلاح الدین ایوبی نوشتی پیروز جنگ های صلیبی بود که کاملا غلطه ریچارد شیردل صلاح الدین رو به طرز فجیعی شکست داد منتها برای ادای احترام به دلاوریشون که دفاع کردند از سرزمینشون ، ریچارد عقب کشید اخه زده بودین با قاطعیت، مهم دونستم که این نکته رو اضافه کنم که هیچ قاطعیتی در کار نبود!! به طرز فجیعی در مقیاس زیر اتمی شکست خورد😂

  9. Ali کاربر می‌گوید

    ممنون جناب ادمین مقاله عالی بود ولی ریورس فلش مطلقا شرور نیست یه جا خوندم هر کاری که میکنه واسه اینکه ابرقهرمان ها رو قویتر کنه و در واقع از گذشته اومده تا آینده بهتر بشه. میتونستید بجای ریورس فلش آریس شرور معروف واندر وومن رو بنویسید که هیچ خوبی درونش نیست

    1. کاربر می‌گوید

      باهاتون موافقم وندال سوج هم خوبی داره

  10. spider
    spider کاربر می‌گوید

    مقاله خوب و جالبی بود،ممنون.
    .
    میگم دیگه از اوم مقالات کی قویتره نمیزارید؟؟
    همون دث بتل رو میگم،هوس یه بحث درست و حسابی کردم😅

    1. Knull کاربر می‌گوید

      منم

    2. Gotham's Knight کاربر می‌گوید

      دقیقا

  11. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    یه سوال
    استحال یعنی چی ؟ 😅🤣

    1. Hassan logon
      Hassan logon کاربر می‌گوید

      اگه کلمه رو (ت) وسطش رو حذف کنی معنیش معلوم میشه

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        سیس ماس

  12. بردیا کاربر می‌گوید

    سنتری یا ترایگان؟

    1. Hassan logon
      Hassan logon کاربر می‌گوید

      تریگان با اختلاف

    2. Gotham's Knight کاربر می‌گوید

      ترایگان با اختلاف رایگان

    3. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      ترایگان کمیک های قدیم !؟! بدون شک اون میبره
      ترایگان تو کمیک های جدید؟!؟! خب اون توسط بیزارو کشته شد پس سنتری هم اینجا شانس خوبی داره!!!

      1. باربد کاربر می‌گوید

        سنتری با اختلاف اندک

      2. Goku کاربر می‌گوید

        این دلیل خوبی نیست که بگیم چون بیزارو تونسته ترایگان رو بکشه بعد بیایم بگیم سنتری هم میتونه😐خوب الان ثور تونسته گالاکتوس رو شکست بده یعنی هالک هم میتونه😑

        1. King Venom
          King Venom کاربر می‌گوید

          هالک درحال حاضر ممکنه بتونه اینکارو بکنه! بعدشم ثور از قدت خود گالاکتوس برای کشتنش استفاده کرد!! ولی بیزارو همینطوری زرتی زد ترایگان رو کشت!!!😐😐😂 این نشون میده ترایگان به سرنوشت پرزنس و geb دچار شده و دیگه اون قدرت شیطانی عظیم قبل نیست!!! پس سنتری اینجا میبره!!!

    4. کاربر می‌گوید

      اصلا مقایسه ی خوبی نیس و با اختلاف خیلی زیاد تریگان قویتره!!
      کینگ ونوم
      اتفاقا تریگان قویترم شده و امثال فانتوم استرنجر جلوش کاملا ناتوانن!! فقط میدونی آنتی فیت چیه که؟ اون یه آنتی فیت تریگانه!! آنتی فیت هارو هم تو مقایسه در نظر نمیگیریم و ایندوتا قابل مقایسه نیستن و تریگان براحتی برندس!!

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        یه زمانی بیزارو رو برای کسی مث ترایگان پشیزی حساب نمیکردن حالا ببین چی شده!!!! من تو کمیک های جدید تر چندان چیزی ندیدم ازش که یعنی دیسی دیگه مثل قبل بهش اهمیت نمیده بخاطر همین قدرتشو کاهش داده!!! خود فانتوم هم همینطور!!

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        درسته.الان که میبینم ترایگان مگاورساله(البته مگاورساله سطح پایین)پس برتره

        1. کاربر می‌گوید

          کینگ ونوم
          آنتی فیت هیچ ربطی به قدرت نداره و مثلا امثال ثورو سوپرمنم از ونوم یا سالمون گرندی کتک خوردن!! و کلا تریگان کلاسیک نهایت فیتش زدن کل قهرمانان زمین بود در حالی که بعد نیو۵۲ در سطح مالتیورسال سطح بالا شد و امثال فانتوم استرنجر که توانایی نابودی مولتیورسو دارن در برابرش رقیبی به حساب نمیان!!

        2. کاربر می‌گوید

          بردیا
          مگاورسال هم نیست ولی مالتیورسال سطح خیلی بالاست و کسی مثل سنتری که یونیورساله قابل مقایسه باهاش نیست!!

  13. باربد کاربر می‌گوید

    پس از اندکی تحقیق، توجه هیچ اعتراضی بدین اطلاعات وارد نیست
    اسکای فادرز و گادز آو نورس و تن ریلمز مارول و تمام ورژن های ثور دربرابر نیوگادز و سیاره نیوجنسیس و أپوکالیپس و گادز آو جاستیس .
    مکان نبرد : تمام ده قلمرو مارول
    اودین فورس و فونیکس فورس دربرابر دارک ساید تروفورم، پیروز دارک ساید تروفورم، دارک ساید تروفورم سورس رو فیتیله پیچ کرد و توانست با هیت ویژن سورس وال رو بشکونه!!!!!
    بالدر دربرابر کالیباک: کالیباک خارج از مالتیورس دیسیه بنابراین در حالت تروفورم قرار داره و بالدر رو به اف میده
    استپن ولف دربرابر هایمدال: استپن ولف در حالت تروفورم قرار داره از یک طرف تبرش خون خدایان قدیم رو ریخته(که از خدایان جدید خیلی قدرتمندترن) هایمدال هم عددی نیست
    مادر باکس و زره نابود گر: مادرباکس با یک ادغام کل ۹ قلمرو رو به اف میده
    آنتی لایف دربرابر یارن بی یورن و میولنیر و استورم بریکر و گانگنیر با هم : آنتی لایف بدلیل اینکه قدرت نابودی یک مالتیورس رو داره استیو ترور وقتی قدرتش رو گرفت میتونست با یک هیت ویژن مالتیورس رو به فنا بده
    نیزه های هایفادر و معادله لایف دربرابر یارن بی یورن و میولنیر و استورم بریکر و گانگنیر با هم: معادله لایف نقطه مقابل آنتی لایفه که به همون اندازه قدرت داره
    فنریر و هلا و سارتور و یورمونگاد دربرابر لایت و تاکیون و مترون و بلک رایسر و اوریون بقیه نیوگادز: لایت و تاکیون و مترون و بلک رایسر و بقیه نیوگادز ، بلک رایسر در حالت تروفورم قرار داره و قدرتش هم هم اندازه با دث آو اندلسه و سرعتش خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاده
    اودین علیه هایفادر : برابر نیاز به توضیح نمی‌بینم
    دشمنان :
    آنتی مانیتور و سورس و اسپکتر و فانتوم استرنجر و گانتث دربرابر سلستیالز و بیاندرز و گالاکتوس: خداییش معلوم نیست؟ سورس دشمن نامبر وان دارکساید تروفورمه که قدرتش فرا تر از امنیورس میره. آنتی مانیتور هم که قسم خورده و یک مگاورساله
    حالا ثور معمولی جلو بتمن با صندلی موبیوس (همون اول گفتم گادز آو جاستیس): احتمال میدهم ثور
    موبیوس چیر دربرابر ایگدراسیل: ایگدراسیل
    رون کینگ ثور دربرابر شزم گاد آو گادز: رون
    کازمیک کینگ ثور دربرابر فلش گاد آو دث: فلش گاد آو دث با یک تاچ
    اولد کینگ ثور دربرابر سوپرمن گاد آو استیل: اولد کینگ ثور
    کینگ ثور دربرابر لکس لوتر گاد آو أپوکالیپس: برابر
    نکرو کینگ ثور دربرابر گرین لنترن گاد آو لایت: گرین لنترن گاد آو لایت با اختلاف کم
    یوگا خان دربرابر بور : یوگا خان با یک ضربه
    بلک رایسر دربرابر هلا : خدای مرگ أپوکالیپس و نیمه منفی دث آو اندلس
    پیروز: نیوجنسیس+أپوکالیپس+گادز آو جاستیس
    دوباره میگم هیچ اعتراضی بدین مقایسه طلایی وارد نمی باشد

    1. Knull کاربر می‌گوید

      میپردازم بهت

    2. Knull کاربر می‌گوید

      عزیزم تو به اسم ده قلمرو اومدی فقط ازگاردو مقایسه کردی.من اعتراض دارم.بعدشم قوی ترین نسخه ی خیلیا رو نیوردی.کلا چرت بود.میخوام اول تورو اشتباهاتتو بگم بعدش بعدا بیام مقایسه ی خودم در حالت عادی رو که کفتم مقایسه ی ازگاردو اپوکالیپسو ولی بعدا قوی ترین حالتو در نظر میگیرم.
      اشتباهاتت:تو رسما اومدی نیوجنسیسو و اپوکالیپسو گاد اف جاستیسو اومدی با ازگارد مقایسه کردی.تروفروم سورس۲۰۰۸رو زده نه سورس الان عزیزم.تروفروم الان تهش مگاورسال سطح پایین شاید حالا متوسط{طبغ توضیحات کاربر بتمن}یعنی همون فونیکسم میزنش.فقط موندم کالیباک تروفروم و استپن تروفرومو از کجات دراوردی.واقعا برام سواله.چرا باید مادرباکس با زره نابودگر مقایسه بشه؟؟این اصلا اشتباهه.سلاح های قوی تر مثل اودین سورد که با یه حرکت میتونه یه یونیورسو نابود کنه که اصلا بسیاااار برتر از مادرباکسه.خوشم میاد قویارو میاری در برابره ضعیفا.خداییش دمت گرم.حرفی برای گفتن ندارم.انتی لایف در برابره اونا.واقعا حرفی باقی نمیمونه.و بقیه ی نیوگادز؟؟؟؟؟یعنی اونارو با اون همه مقایسه میکنی؟؟؟من چی بگم اخه؟
      دشمنان میشه گفت درسته.
      باقی رو کاری ندارم ولی کلا ببخشید مقایسه هات خیلیییییییییییی چرت بود

      1. باربد کاربر می‌گوید

        اعتراضی وارد نیست

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          من به چرت و پرتات اعتراض میکنم

          1. باربد کاربر می‌گوید

            اعتراض وارد نیست

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              من اعتراض میکنم

  14. باربد کاربر می‌گوید

    https://pin.it/48Svu18
    دارک ساید تروفورم با سورس جنگید و شکستش داد 👆👆👆

    1. Knull کاربر می‌گوید

      اون سورس قدیم بود نه الان

    2. کاربر می‌گوید

      اولا که اون دارکساید سولفایر بود که سورسو زد که خیییلی از نسخه عادی تروفورم دارکساید قویتر بود!! دوما سورس ۲۰۰۸ که سولفایر دارکساید زدش از سورس فعلی خییلی ضعیف تر بود چون اون موقع دیسی فقط یه مولتیورس داشت و خبری از امنیورس نبود!! سوما دث آو نیوگادز( همون کمیکی که توش سولفایر سورسو میزنه) از حالت کنن خارج شده و نان کننه!!

      1. باربد کاربر می‌گوید

        بتمن
        دادا اینفینیتی فرانتیر خوندی؟ اگه خوندی باهات میشینم بحث می کنم
        اره اون عکسه سولفایر بود

        1. باربد کاربر می‌گوید

          اگر هم نخوندی خدا بده برکت
          بفرما
          با یک هیت ویژن سورس وال رو ….
          سورس اینفینیتی فرانتیر رو هم ضربه فنی کرد

        2. کاربر می‌گوید

          دارکنایت
          آره اتفاقا کلشو خوندم و داستانشم راجب اینه که دارکساید میخواد با امگا لنترنو دستگاهی که ساخته از سورس وال عبور کنه ولی موفق نمیشه!! و عبور از سورس وال کاریه که دارکساید براش باید از… کمک بگیره در حالی که امثال پرپچوا و موبیوس به طور معمول از سورس وال فراترن!! و اینکه اون قضیه هیت ویژن هم برا همون دث آو نیوگادزه که نان کننه!! سورس اینفینیتی فرانتیر رو هم ناک اوت کرد؟؟ وات؟؟ تو همون اینفینیتی فرانتیر دارکساید حتی موفق نشد از سورس وال عبور کنه بعد تو خوابت رفته سورسو هم زده؟؟ 😂😂 به طور کلی دارکساید یبار سورس ۲۰۰۸ رو زده که اونم تو حالت سولفایر بود و یه کمیک نان کنن و تو نسخه عادی تا حالا همچین کاری نکرده!!( اون شکستن سورس وال و… هم برای همین کمیکه که نان کننه!! )

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ممنون برای اطلاع رسانی

  15. حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    سلام به همه ی اعضای سایت

    1. Goku کاربر می‌گوید

      سلام⚘

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      جناب حاج بابایی خدش برگشتین.من مقاله های شمارو میخوندم واقعا نویسنده ی خوبی هستین

      1. حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        میخوام نظرتون رو بدونم شما از چه سبک مقالاتی خوشتون میاد؟

        1. باربد کاربر می‌گوید

          جناب بابایی
          دث بتل
          تامام✌️👍😍😍

  16. OMEGA کاربر می‌گوید

    از این مقاله خیلی لذت بردم ولی خب اتفاقا خیلی هم خوب میشه اگه یه روز معرفی کامل اشخاصی مثل ترایگان رو بزارین. آقا آرین دمت گرم

دیدگاه ها غیر فعال است.