رتبه بندی قویترین اربابان جهنم مارول

خب شاید یکی از موارد قبل توجه در مارول وجود موجودات مختلف در قالب اربابان جهنم هست حالا گاها از عناوین دیگه مثل اربابان ترس هم برای برخی از این کاراکتر ها استفاده شده با این حال ما با موجوداتی روبه رو هستیم که هر یک اوریجین و داستان خود را دارند و در تمامم سال های حضور خود با قهرمانان مختلفی درگیر شده اند . در این مقاله سعی داریم این کاراکتر ها رو در لیستی بر اساس قدرت انها رتبه بندی کنیم . مشخصا اربابان جهنم دیگری هستند که میشد توی لیست باشند ولی انها رو به دلیل ناشناخته بودن در این لیست قرار ندادیم درست مثل خدمتگذاری از شوما گوراث که با او روبه رو شد و توسط دکتر استرنج به عنوان قویترین نیروی شیطانی خوانده شد که تا حالا با اون روبه رو شده . این رو هم بگم که برخی از این شخصیت های این لیست در مقاله ای از دکتر استرنج که در اینده در سایت قرار میگیره حضور دارند پس فیت های این گروه از کاراکتر های لیست رو به صورت کامل در اون مقاله قرار میدیم و اینجا فقط به برخی از فیت های اونها اشاره میکنیم .


۹ – دورمامو :

خب قطعا با این ارباب جهنم اشنا هستید . موجودی از نژاد فالتین . خب این نژاد در واقعا نویعی انرژی بین بعدی به شمار میروند . برای مقایسه قدرت او خب حتما باید قدرت ویشانتی هم گفته بشه تا بهتر قابل درک باشه ولی با این حال موردو با قدرت دورمامو توانست وانگ که قدرت ویشانتی داشت رو شکست بده پس از همین جا مشخص میشه سطح قدرت دورمامو فراتر از ویشانتی هست هرچند ضعف وانگ در استفاده از جادو در این بین بی تاثیر نیست اما باز هم توجیح قابل قبولی برا این مسئله به شمار نمیاد . حتما از نبرد های دورمامو با اترنیتی اشنا هستید که در کمیک های کنن و چه در وات ایف که نان کنن به شمار میاد . او توانست اترنیتی رو در یه بعد جیبی زندانی کنه که در ادامه با کمک دکتر استرنج ازاد شد . او در کمیک های دفندرز هم هر چند این یکی رو قطعا نمیشه نبرد مستقیم دورمامو با اترنیتی حساب کرد اولا دورمامو تغییراتی از قبل ایجاد شده هم او و هم اومار تقویت شده بودند چرا که قدرت چند موجود فرا بعدی رو بعد از نابود کردن اونها گرفته بودن و البته داشتن چشم اگاماتو با اترنیتی روبه رو شد و دوما اینکه ما این نبرد رو در صفحات کمیک ندیدیم چرا که داستان در یک ایشو تمام میشه و در ایشو بعد ما اترنیتی متلاشی شده رو میبینیم و سوم هم دورمامو همراه با خواهرش بود . از اصطلاح های و ترفند های برخی نویسنده ها هم استفاده از واژه های مثلا درک خواننده کمیک یا حرف زدن با خواننده هم که درباره شخصیت هایی مثل تات روبات یا بیاندر میبینیم هم درباره دورمامو وجود داره و از او به عنوان تهدیدی برای خواننده کمیک یاد شده . قدرت دورمامو همچنین از قدرت ساکنین تاریکی هم بیشتر در نظر گرفته میشه .


۸- سورتور :

شعله ای که از مرگ مادرش ازاد شد میتوانست کل خلقت رو بسوزاند و باعث نابودی اون بشه . اتشی که رشد میکنه و همه چیز و خدایان رو میسوزاند حتی تمام واقعیت ها . و شاید نبرد او با اودین . خب اودین به خصوص در دوران کلاسیک واقعا قدرتمند بود و بالاخره قدرت اودین به عنوان کینگ او استوریز واقعا چشمگیره و نبرد با اون هم یک شاهکار قابل توجه . نبردش با اودین و حمله بو او با استفاده از casket of ancient winters جوری که خودش ادعا میکنه حتی اودین با اودین فورس خودش هم نمیتونه جلوی اون رو بگیره . در نبرد با سورتور فرزندان بور به اجبار با هم ترکیب میشدن از جمله خود اودین . برخورد ضربه ترکیب شده از اودین ثور و لوکی فقط باعث عقب رفتن اون میشه . مقاومت جلوب بلاست های اودین . به تعدد نبرد پایاپای با اودین . وقتی توسط اودین کشته میشه انفجار حاصل از اون هم باعث کشته شدن خود اودین میشه .


۷- نایتمر :

خب نایتمر هم قطعا یک ویلین اشناست به خصوص برا استرنج . برا این مورد هم از اون اصطلاح های خاص داریم که گفته میشه طلسم های اون برا خواننده کمیک خطر افرینه و حتی توان افسون کردن خواننده کمیک رو هم داره . از شکستت کریمسون باند گرفته تا نبرد با خود دکتر استرنج کلاسیک و حتی شکست او . خب اولی یک طلسم واقعا قدرتمنده که دیدیم کسی مثل دونالد بیک به شدت تقویت شده هم نتونست اون رو پاره کنه . ناتمر در قلمرو خودش قویتر از جادوی فاجعه توصیف شده خب جادوی فاجعه رو با جادوی اشوب مقایسه میکنند همون جادویی که دکتر استرنج به عنوان جادوگر اعظم حتی حضور اون رو هم درک نمیکرد و توسط واندا برا اسیب زدن به خلقت و همینطور امنیورس استفاده شد . برابری با یکی از ساکنین تاریکی که اون موجود اواتاری از mkraan کریستال رو نابود کرده بود و به یک کازموس پایان داد . از نایتمر به عنوان بخشی از وجودیت توصیف شده درست به مانند اترنیتی و حتی با اون مقایسه شده و اگه دکتر استرنج نبود اون با یک سوم رویا های زمین اترنیتی رو برا همیشه در خواب قرار میداد . قطعا نایتمر فیت های بیشتری هم داره که این فیت ها که اینجا بیان شده قابل مقایسه با اون فیت ها نیستند که در مقاله ای در اینده حتما به اونها به طور کامل پرداخته خواهد شد .


۶- ساتانیش :

خب شاید بگید در حالی که دورمامو در خلق این موجود نقش داشته و به عنوان خالق اون شناخته میشه پس چرا در رتبه بهتری قرار گرفته . از اولین دیدار ساتانیش گرفته تا روند کمیک های جدید درباره این کاراکتر همگی به نوعی این امر رو تداعی میکردند که ساتانیش قویتر از دورمامو هست هرچند ما شکست خوردن ساتانیش از دورمامو رو هم داریم . ولی با این حال ساتانیش رو میشه قدرتمند تر از دورمامو فرض کرد . خود دکتر استرنج در اولین رویارویی خودش با ساتانیش میشگه تا حالا همچین شیطان قدرتمندی ندیده و حتی اون رو از دورمامو فول پاور قویتر میدونه . یا حتی نبرد با نسخه واقعا قدرتمند گالاکتوس که با ادامه روند خود حتی توان اسیب زدن به مولتیورس رو هم داشت که در این نبرد هر چند هم دورمامو و هم ساتانیش شکست خوردند ولی واقعا نبرد ساتانیش توی یه سطح بالاتر نسبت به دورمامو بود . جالب تر اینکه سطح قدرت اون توسط خود دیمون هلسترام برابر با قدرت پدرش یعنی marduk kurios عنوان میشه که این عنوان اون رو فراتر از مفیستو قرار میده ولی با این حال با توجه به اتفاقات دیگه نمیشه گفت قدرت اون واقعا برابر با پدر دایمون باشه ولی اختلاف کمه و چندان نیست .


۵- مفیستو ( میشه گفت شکل واقعی مفیستو ) :

خب میشه گفت شکل واقعی مفیستو هست چون واقعا توی اون زمان شکل متفاوتی داره و قدرتمند تره . توی این شکل مفیستو حتی یک فرشته رو هم کشته . در نبردش با وارلاک باعث متلاشی شدن هادش شد . زدن امثال بلک هرت . خب بلک هرت یه نبرد پایاپای با دانی کچ رو داشت . حتی بلک هرت دیمون هلسترام رو زمانی که نیزه خودش رو هم داشت زده خب این نیزه امکان نابودی جهنم پدرش رو هم داره . خب اون به راحتی دکتر استرنج رو پس از کاری که توی سری ۲۰۱۸ کرد تهدید کرد و حتی دکتر استرنج هم واقعا ترسیده بود . خب مفیستو در حدیه که انتقام جویان ماقبل تاریخ از رویارویی با او کنار بکشند خب این انتقام جویان مسلما میدونید شامل چه افرادیه : اودین / فونیکس / رد هالک به عنوان استار برند و گوست رایدر . فک کنم همین مورد برا قدرت مفیستو کافی باشه .مفیستو به راحتی Nebulon شکست داد . خب میشه گفت اون برترین ارباب ترس به شمار میره حتی فراتر از ناتمر و این در جلسه اونها به وضوح پیدا بود . حتی مفیستو با موجودات انتزاعی مقایسه میشه . مفیستو حتی نبردی رو علیه پنج ارباب جهنم یعنی اسمودئوس / پلوتو / هلا / ساتانیش و ساتانا پیروز شد . در اون نبرد حتی روبه رو با خود ساتانیش هم شد .


۴- marduk kurios :

خب این کاراکتر پدر دایمون به شمار میره . به گفته خودش شیطان هایی مثل مفیستو از او نشات میگیرند . او حتی مصنوعات جادویی رو ساخته که قابل مقایسه با دارک هولد هست . خب این موجود رو گاها با لوسیفر اشتباه میگیرند ولی لوسیفر مجزا از این کاراکتر هست . توی نبرد با میکابوشی هم این marduk بود نه لوسیفر که با چاوس کینگ روبه رو شد و در اخر به مانند بقیه شکست خورد ( این مورد اخر رو اشتباها قبلا توی کامنت های سایت توضیح داده بودم که عذر خواهی میکنم ) .


۳- زام :

خب ساتانیش با این قدرتش برا زام کار میکنه . تنها بخش کوچکی از زام که درون دکتر استرنج بود و با ازاد شدنش دیدیم که چطور و با چه لحنی با چائوس کینگ صحبت کرد و کاملا برتری اون نسبت به بقیه اربابان جهنم که چائوس کینگ با اونها روبه رو شده بود مشخص بود . تبعید اون به زمین باعث نشد به زمین محدود بشه . تنها ذره ای از اون کنترل امادئوس رو بدست میگیره . او توان جذب مقادیر نامحدود از انرژی عرفانی و جادو رو دارد . او تهدیدی برای جهان های فراتر از جهان ها توضیف شده . او واقعا از دکتر استرنج و انشنت وان قویتر بود . جوهره زام واقعا قویه و دو بار کنترل بدن دکتر استرنج رو بر عهده گرفت که هردو بار تنها زمانی که دکتر استرنج کنترل زام بر بدنش رو مختل کرد شکست خورد .


۲- شوما گوراث :

این یکی بار ها توی سایت گفته شده که در نزدیکی ابعاد اون واقعا فشار قدرت این کاراکتر بالا است و موجوداتی مثل مفیستو و ساتانیش اونجا مثل موش به نظر میرسند . حضورش در جهان همه جادوگران رو تحت فشار قرار میده . غیر قابل کشتنه چرا که نابودی این موجود مولتیورسال انرژی واقعا بالایی نیاز داره و حتی پس از نابود کردنش علاوه بر ایجاد خلا بزرگ قدرت در مولتیورس باعث میشه کسی که اون رو نابود کرد به شوما گوراث تبدیل بشه . ترس شدید دکتر استرنج از شوما گوراث در حالی که اون با دادگاه و ادام وارلاک دارای دستکش ابدیت و خیلی های دیگه روبه رو شده بود حتی شوما گوراث باعث ترس ویشانتی هم شد .اون خدای اشوب و ابلیوین نامیده میشه که این قدرت بالای اون رو نمایش میده چرا که هر یک از این عناوین به تنهایی موردی واقعا بزرگ به نظر میرسه . اون از موجودات اولیه قبل از خلقته و حتی در مکان هایی فراتر از زمان زندگی میکنه و به راحتی با الدرز او یونیورس روبه رو میشه و همزمان با اونها میجنگه . او از ارواح تغذیه میکنه و نیستی فراتر از هر فهمی توصیف شده . توان جذب هر نیرویی از هر منبعی رو داره و حتی توان تخلیه نیرو های غیر جادویی رو هم داره . خب خود نویسنده ها اون رو به نوعی قویتر از زام به شمار میارن . . چند فیت و نکته دیگه که در اینده ذکر میشه


۱- سیتوراک :

خب شاید راحت ترین رتبه ما در یان لیست برا رتبه بندی این مورد باشه چرا که به صورت مستقیم توسط خود نویسنده ذکر شده که قویتر از شوما گوراث و زام هست . جاگرنات به قدرت سیتوراک بر نایتمر با قدرت های اترنیتی پیروز شد . به راحتی و با یه حرکت ساده نیروی فونیکس ازاد شده از طرف میزبان فونیکس رو که یک پنجم اون رو داشت محو کرد خب وقتی به این سادگی یک پنجم اون رو محو میکنه و خودش هم میگه که یک ارباب شیطانی به راحتی خارج از قوانین طبیعی عمل میکنه پس میتونه تمام نیروی فونیکس رو هم شکست بده . به سادگی جاگرنات رو از اواتار ابلیوین نجات داد و اون رو برا اواتار فراموش از دسترس خارج کرد . حتی یکی از قویترین نسخه های تانوس هم نمیتوانست خودش رو از باند او سیتوراک رها کنه و گالاکتوس هم از اون میترسید .


نویسنده: امیررضا قاسمی

174 Comments
  1. God Venom کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود فقط ای کاش اول مقاله میزدین اربابان جهنم تو دنیای مارول!!
    البته بنظرم لوسیفر باید تو این لیست می بود!! غیر از اون چتون و وان بلو ال هم حتما باید میبودن تو لیست!!

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      عه این دفعه که تو کامنته اول شدی!!😢اره با حدفت موافقم

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      لوسیفر هم اره میتونست باشه و از تمام افراد توی لیست هم قویتر بود . چتون فک نکنم یک ارباب جهنمی به حساب نمیاد . وان بلو ال هم که طبق همون ایشو ۵۰ که اون حرفا مشخص شد به نظرم نمیشد کنار این شخصیت ها قرار بگیره .

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        والا وقتی حرف از شیاطین دنیای مارول میشه چتون همیشه تو لیست همه سایتا وجود داره دلایل زیادی هم واسش هست مث خلق کتاب دارک هولد که همه میدونن چه تاثیراتی بر دنیای مارول مخصوصا اسکارلت ویچ داشته و اینکه اونم مث همه شخصیت های این لیست بعد اختصاصی داره که بر اون حکومت میکنه و از این نظر تفاوت زیادی با یکی مث سیتوراک نداره!! وان بلو ال هم چون بخش شیطانی والای همگان هستش و میشه گفت ریشه همه شخصیت های این لیسته باید اسمش برده بشه!!!

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اره اینم هست.البته خب اشخاصه زیادی هستند

  2. بردیا کاربر می‌گوید

    پر چمه جنابه قاسمی بالاست

  3. بردیا کاربر می‌گوید

    یکی از فیت هایه نایتمر این بوده که یاکنانه زمینو به بعده خودش میاره و اونقدر قوی میشه که حتی دادکاهم میزنه

  4. pit کاربر می‌گوید

    کامنت اول
    . فکر کنم😁.

  5. pit کاربر می‌گوید

    من فک میکردم مفیستو قویترینه😂😐

  6. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    با سلام .
    مقاله ی خیلی خوبی بود . دست آقای قاسمی درد نکنه مقاله های خیلی niceی مینویسن 🙂
    فقط اینکه اگر بر اساس رتبه بندی باشه بهتر بود جای دورمامو و سورتور عوض بشه ممنون 🙏

  7. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود ممنون

  8. Flash
    Flash کاربر می‌گوید

    nice

  9. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    بسیار عالی
    تاجایی که اطلاعات دارم من حداقل مشکلی پیدا نکردم جز همون رتبه دورمامو و سارتور که در مقاله فیلم نامه دکتراسترنج به بحث با همدیگر پرداختیم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      منم که فکر میکنم سارتور میتونست جایه دورمامو باشه

    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      شاید اشتباه کنم ولی دیگه کسی که با اودین فایت میده سطح بالاتری داره نسبت به کسی که الان به جایی رسیده از انشنت وان میترسه داره. دورمامو اوایل انشنت وان رو تسخیر میکرد و با اون چه اسیب هایی که به استرنج کلاسیک نمیزد ولی الان دیگه از انشنت وان میترسه .

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        خب درسته ولی اگه بازم نسخه های کلاسیک رو حساب کنیم دورمامو با فونیکس هم جنگیده و شکست نخورده!! البته شکست هم نداده ولی باز تو نبرد دست بالاتر رو داشت (البته وقتی حرف از فونیکس میزنیم یه سری شرایط خاص هم وجود داره)

  10. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    عجیبه
    واقعا عجیبه
    هنوز هیچکس کامنت نذاشته
    کیومرث است مشکوک

  11. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    فقط منگوک چطور؟؟؟ایا منگوک در بین اربابان جهنم نیست؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      اخه اون اصلا جزوه جهنمیان نیست

  12. بردیا کاربر می‌گوید

    پشمام.یعنی سیتوراک اینقدر قویه؟؟؟عجب

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      قدرت خیلی کوچکی از سنگ سیتوراک ( که اون رو خدایانی مثل خودش ساختن ) شد جاگرنات .
      حالا سیتوراک چقدر قوی است ؟

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        و سیتوراک هم وقتی فهمید سه مادر به سمت کریمسون کازموس حرکت کردن قبل از روبه رو شدن با اونها از ترس فرار کرد

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اره.واقعا پس سه مادر قوی هستند

        2. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          همه میدونن سیتوراک قادر مطلق نیست .

  13. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    عالی بود ممنون

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دقیقا

  14. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم او بخشه سارتور منظور از کله خلقت مولتیورس هست؟اخه کله خلقت امنیورسه

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      میشه گفت مولتیورس

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        متوجه شدم

  15. بردیا کاربر می‌گوید

    حس میکنم سایت به زمان قبل برگشته.زمانه قبل از اگا باربد.حسه خیلی عجیبیه

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      شما قبل باربد اصلا بودی؟؟؟؟
      اها
      بعد قبل باربد مزخرف ترین دوران سایت بود زمان طلایی ایرونی سنتر من و صادق و محمد حسین و ابراهیمی ها وکاربر راجرز و محمدرضا و دیگه امممممممم امید دیسی فن و فقط همینا بودیم اون زمان فک نکنم اصلا تکرار بشه

      بعدش هم اریا اومد خیلی گنگ سایت رفت بالا ولی بعدش ادمین نویسنده اورد من بخاطر ازمون تیزهوشان از سایت رفتم (ارین اومده بود تازه)

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        ای فلک تا کی کلک 😞😞

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          تا زمانی که حق گویان پیروز شوند

        2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          اها این رندال هم تازه به دوران رسیدس کارش هم اینه بیاد مسخره بازی در بیاره
          اخه عمو جون تو که میدونی خیط میشی چرا میای ریپ میزنی ها؟؟
          قربونت برم بشین پا درس و مشقت سیکل رو بگیر بعداز این کارا بکن عجقم

          برو فردا باید پاشی معلمت منتظرت هست
          راستی معلم ششم خوب سراغ دارم ایدی تلگرام بدم ؟
          😂😂😂😂😂😂😂

          1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            هعب 😔😔

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        بله.خیلی قبله باربد
        اره اون موقع خیلی خوب بود.منتها از لحاظه اطلاعات خیلی ضعیف بود.من منظورم قبله باربده.یادش بخیر

  16. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    حاوی اسپویل از آینده DCEU

    طبق اخبار نسبتاً موثق از چند اینسایدر معتبر، برنامه وارنر برای آینده DCEU به گونه زیر است

    • سوپرگرل جایگزین سوپرمن و بت گرل جایگزین بتمن می‌شود
    • فیلم فلش با حضور سوپرگرل،شزم و فلش در کنار هم تمام می‌شود که در حال تشکیل جاستیس لیگ جدید هستند
    • اتفاقات فیلم فلش تمام فیلم های ساخته شده توسط زک اسنایدر را از تایم لاین اصلی DCEU حذف میکند طوری که انگار فیلم های مرد پولادین، بتمن در مقابل سوپرمن و لیگ عدالت زک اسنایدر هرگز اتفاق نیفتاده اند
    • هنری کویل و بن افلک هم دیگر در نقش سوپرمن و بتمن بازی نخواهند کرد

    نکته: فیلم بتمن مت ریوز در دنیایی کاملا جدا از DCEU روایت می‌شه و یک فیلم مستقله و هیچ ربطی به این داستانا نداره

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      هم اکنون دیسی فن ها:مارول ی فمینیست آشغاله

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        همینو بگو.یادش بخیر یه پوریایی بود میگفت دی سی ای یو از ام سی یو بهتره
        چرا؟چون فیلمایه خیلی خفنی تو اینده میسازه😐😐و اینکه مارول فمنیست و فانه.اصلا الان که فکرشو میکنم با این شرایط خیلی حق گفته

        1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          شمارشو داری برم بهش
          …………. بگم آخه این شد دلیل 😂اتفاقا ام سی یو خیلی هم برتره

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            نه بابا.اصلا خیلی اوضاع خیت بود.حیف.همونارو شکر نکردم باربد گیرم اومد

      2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        داداش من یادمه قبلا خودم و تمام دیسی فن ها به خاطر اندگیم به مارول می‌گفتیم فمینیست اما حرفم رو پس میگیرم دیسی هیلی خیلی بدتره

    2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      نه نه نه نه نه نه نه نه
      نه
      بگید دارم خواب میبینم
      نه این درست نیست
      نه
      خدایا تروخدا نکنید
      نکنیییییید
      بابا توروخدا نکنید
      لعنت بهتون
      وااااااااااااای
      من از امروز فن مارول هستم
      برید گم ….شید
      خسته شدم دیگه
      تازه داشتیم امیدوار میشدیم
      وارنربرادرز چشعه؟؟؟؟
      حالم از دیسی بهم خورد
      مزخرفا
      زنده باد مارول
      پاینده باد مارول

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        امدنه سید به راهه حق را به حق گویان تبریک میگویم

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          😂😂😅😅

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            برادر بهامین
            خوشحالم که با راهه حق برگشتی
            وگرنه میخواستم با داش فالکرام میام تخمه مرغ پرت کنم به پنجره ی اتاقت

            1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

              😂😂😂😂😂
              ادمین یادته دعوای منو صادق و محمد رو؟؟با تخم مرغ بزنیم تو شیشه اتاق صادق؟😂😂😂
              چه سمی بود یادش بخیر دلم تنگ میشه

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                به یاده همون گفتم سید🤣🤣

      2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        داداش دیسی چیه ؟ بگو دی سی آی یو
        .
        خود دنیای کمیک دیسی و سریال و انیمیشن گیم و … و…. و… خیلی خوبه اما

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          درسته.البته تو انیمیشن این اخریا یکم گند زده ولی کلی اره

          1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

            گند که چی بگم اینجاستیس خیلی بد شد و همین انیمیشن جدیدی جز اون نداره

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دقیقا

      3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        ادمین واااااااای من رو ادیت کردی ؟ عجب 😂☺️

        1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

          عجب 😂☺️

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          سید حواست به خودت باشه

      4. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        باشه خواب میبینی 😐

  17. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

    ممنون ( فک کنم آخرین کامنتم 🤣😂) به نظرم یکم به دورمامو کم لطفی شده
    .
    همین دیگه چیز خاصی ندارم بگم
    .
    دیسی ای یو نابود شد
    .
    یکی از کاربران یه سایت دیگه درباره خبر های جدید یه‌ کامنت داده بود منم گفتم کپی اش کنم بیایم اینجا
    .
    “یه اسپم بدیم دیسی فن ها رو بکوبونیم
    حاجی بیا
    پلات لیک فلش لو رفت
    اکثر اینسنایدر هام تاییدش کردن
    اسنایدرورس به طور کلی حذف میشه ، انگار اصلا اتفاق نیافتاده
    و حتی بازیگرا هم نمیمونن
    یعنی افلک حذف ‌‌‌‌‌‌‌‌میشه و کیتون میاد ، ولی دیسی از همون کیتون هم استفاده نمیکنه و کیتون بازنشسته میشه و بتگرل جانشینش میشه کویل هم با اینکه دوست داشت بمونه حذف میشه ، و دنیا دیگه سوپرمن نداره و سوپرگرل جانشینش میشه جاستیس لیگ هم با همین وضع در راهه
    حالا بتمن می‌گفتیم دیگه یونیورس اختصاصی هم داره سوپرمن چی؟
    من هر کی رو می‌دیدم که زک اسنایدر رو میکوبید ، الان میگه اشتباه کردم اسنایدرورس از این وضعیت بهتره
    به قرآن حتی اروورس بهتر از این وضعه
    یعنی تنها امید یه دیسی فن مت ریوزه
    دیسکاوری چرا وارنر رو نمیخره؟
    جاستیس لیگ رو هم قراره هادسون و موسکیتی بسازن
    حاجی ما یا باید فن اروورس بشیم
    یا همه بریم مارول فن بشیم
    چه وضعیه
    گند زدن به آبروی ۸۶ ساله دیسی
    احتمالا آکوامن رو هم میکشن مرا میارن اینجوری که معلومه
    ما نخوایم دیسی دست اینا باشه باید کی رو ببیینیم؟ ”
    .
    نظرتون چیه ؟واقعا چای تعصف هستش من میخوام یه دنیا گریه کنم

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      حالا وارنر خیر سرش میخواست دنیای سینماییش رو بهبود بده بدتر داره خرابترش میکنه به طوری که اصلا به خواست دیسی فنا کوچکترین اهمیتی نمیده!!! اخه بتگرل سیاهپوست جای بتمن یا کنستانتین سیاهپوست یا سوپرگرل لاتین جای سوپرمن و… یه دیسی فن که هیچی یه کمیک فن یه ابرقهرمان فن کجای دلش بزاره؟!
      حداقل ما بلک ادام و بتمن ریوز و شزم و اکوامن رو فعلا داریم ولی اینکه اینا دوامی داشته باشن بعید میدونم مخصوصا این حجم از سمی که وارنر قراره تحویلمون بده!!!
      من از صمیم قلب به دوستان دیسی فنم تسلیت میگم و وارنر رو همراه شما فحش و نفرین میکنم!! 😑😑😑😞😒😔😔👎👎👎

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        منو باش گفتم چه فیلمایه خفنی میسازن.منه مارول فن میگم دی سی حرمت داره نه لذت

    2. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      دیسی فندوم
      decu دیگه به ……. واقع شد.تا الان اگه اندازه یه نخود برای فیلماش هایپ داشتم الان اصلا دیگه هیچ هایپی ندارم!
      خدا کنه مت ریوز خوب در بیاد باز این گند رو تا حدودی جمع کنه

    3. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      خدایا دیسی را قرین رحمت کن !!!!!

  18. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود.
    من اصلا انتظار نداشتم سیتوراک رو توی اون رتبه ببینم
    فکر میکردن قوی تر از اونم هست

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      منم

  19. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید اگه در یک مقاله هایفادر رو معرفی کنید ممنون میشم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دکتر خودتی ؟؟؟؟؟؟؟؟
      خوشششش امدیییی

    2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      آها

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اهوم

    3. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن افسانه ای!!!
      برگام خودتی؟؟؟

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        فکر کنم خودشه.هم راجبه های فادر حرف زد
        هم اواتارش همونه

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        افسانه ای

        منهتن شد افسانه ای؟؟؟؟
        دکتر منهتن از نظر اطلاعاتی به شدت متوسط هست (ناراحت نشی ها) ولی دلیل اینکه حتی خودم هم قبولش دارم باربد قبولش داره بردیا هم قبولش داره (در این حد همه دوستش دارن) اینه که عادل هست طرف حق رو میگیره و اصلأ متعصب نیست

        وگرنه افسانه ای فقط اریا صفابخش که هیچکس نزدیکش هم نیست

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          درسته از لحاظه اطلاعات متوسطه ولی به معنایه واقعی کلمه حق گوی هست.خیلی عادله

        2. Mhd.k
          Mhd.k کاربر می‌گوید

          اتفاقا ب شدت متعصب بود ولی به صورت مظلوم وارانه میومد یه چیزی سر حد تعصب میگفت بعد تا بهش میگفتی اشتباه میکنی و خیلی متعصبی فورا میگفت بله ببخشید یکم تند رفتم …😂🤝

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اره یکمی اینجوری بود
            ولی بعدا بهتر شد.اشتباهشو میدید میپذیرفت

        3. Goku
          Goku کاربر می‌گوید

          باشه! اصلا شما ها متخصص کمیک!!!
          فقط این وسط چیزی هم بهتون میرسه!

          1. Mhd.k
            Mhd.k کاربر می‌گوید

            دروغ ک نمیگی کیومرث؟

        4. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          داداش تنها کسی که تونست در مقابل وارلاک تور لاور و استیو راجرز در یک زمان قد علم کنه کاربر منهتن بود

          1. pit کاربر می‌گوید

            مقالات قدیمی تر سایتو خوندم ولی بیشتر استیو راجرز حق بود🙄🧐

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دقیقا.جنابه ایروانی واقعا عالی بودن.رندالم قدیم خیلی خوب بود

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            اشخاصه دیگری نیز بودن
            رضا
            سیسکو رامون و…
            گوکو
            تو یکی وسط حرفه بزرگ ترت نپر

        5. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          متوسط ؟😂😂😂 باشه متوسطه

    4. فرير کاربر می‌گوید

      دكي برگشتي

    5. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      وای ولی وای باعث افتخاره که با شما حرف میزنم وااااااااااااااااااااای به به هنوزم اون بحث افسانه ای شما با تور لاور و وارلاک و کاربر استیو راجرز یادمه
      .
      🕺🕺🕺

    6. DARKSEID کاربر می‌گوید

      چقد حرص می‌دادی رندال رو
      یادش بخیر

  20. Mahdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله بسیار عالی بود😍فکرشو بکنید که سیتوراک که رتبه اول از نظر قدرت تو این لیستو داره از دست سه مادر از بعد خودش فرار کرده!!سه مادر دیگه چه جونورای هستن؟؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      همینو بگو.یه مادر که هیچ اون اصله کاریه دیگه کیه

  21. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    بردیا بر طبل شادانه بکوب
    باربد با توجه به اخبار شرط رو باخت

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      همین.بندخ خدا اصلا فکر کنم از سایت رفت.خوشم میاد قراره با عمو مختار بحث کنه
      باربد در دفاع از بتمن و اون اسپایدی
      در زمینه هایه مختلف
      کمیک
      شخصیت پردازی
      لایو اگشن و…

      1. pit کاربر می‌گوید

        باربد همون دارک نایته؟ 🤔
        اگه هست چرا دیگه نیس😶

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          بله.والا من به رندال مشکوکم.

          1. Dr. Strange
            Dr. Strange کاربر می‌گوید

            دارک نایت نیست ، ریدلر نیست ، باربد نیست
            نتیجه : هر سه … احتمالا یک نفرن

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دکتر
              بعد اون وقت چندتا فسفر سوزوندی تا به ای نتیجه رسیدی؟؟

              1. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                آره خیلی خیلی خیلی تلاش کردم .
                فکر میکنم یک کوه رو جا به جا کردم 😄

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  ماشالله.چشم نخوری

                  1. Dr. Strange
                    Dr. Strange کاربر می‌گوید

                    راست می‌گویی … تا کنون کسی چنین شاهکاری نداشته است … لذا جادوگر اعظم من می‌باشم 🙂

                  2. بردیا کاربر می‌گوید

                    بترس از خشم سعادتی

  22. عرفان کاربر می‌گوید

    یعنی واقعا تسلیت میگم به همه دی سی فن های عزیز
    یعنی داغون شدم خبرش رو شنیدما😑
    وارنر……… و ……. و…….. و …… قشنگ ….. به همه امید هامون چقدر خوشحال بودیم که دی سی یو داره سرپا میشه ولی حالا چی هیچی به هیچی این برادران وارنر چرا نمیمیرن خون ما رو کردن تو شیشه
    حیفففف حیففف فقط حیییففف

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من به عنوانع یک مارول فن تاسف میخورم

    2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      ممنون غم آخرمون باشه 🥺

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        انشالله

  23. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    متسفانه خبری که آقای قاسمی داد حالم رو گرفت.اصلا به نظرم کلا باید از decu گذشت.منو بگو که امیدوار شده بودم به فلش و کلی فیلم دیگه حالا ین وارنر هم هی گند میزنه توی همشون.
    الان تنها امید من فقط بتمن مت ریوزه که شاید بتونه اوضاع خراب دیسی رو تا حدودی درست کنه.
    این decu دیگه decu نخواهد شد.من چقدر دلم رو صابون زده بودم واسه فلش……

    1. ناشناس کاربر می‌گوید

      بله بتمن و بلک آدام به نظر بنده میتونن خوب باشن

  24. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    اکنون همه دیسی فن ها :
    ایییییییییی من مدیر وارنر بشم بن افلک و هنری و زک اسنایدر رو برگردونم جاستس لیگ دارکساید وار رو بسازم بعد هم جهان ورتیگو رو بیارم رو تصویر از لوسیفر ۲۰۰۰ تاااااااااااااا لوسیفر ۲۰۱۸ بعدش هم نظریه امنیورس و دث متال و فاینال کرایسیس رو فیلمنامه کنم چه شود

    و در عین حال ماردل فن ها در دلشون (مخصوصا بردیا) :
    ژوووووون چه حالی دارم میکونمممممم احمقاااااا

    و همون ادما مخصوصا بردیا توی کامنتا :
    ای بابا حیف شد که ……..تازه میخواستیم یکم با دیسی حال کنیم چه حیف

    1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      😂😂😂

    2. فریر کاربر می‌گوید

      من رفتم بهشون پل دادم تا دیسیو رو خراب کنن

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      سید
      حیف ادمین تایید نکرد
      فریر
      خدا بیامرزتت

    4. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      والا من مارول فنم اصلا هم خوشحال نشدم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        منم

    5. God Venom کاربر می‌گوید

      برادر هاشمی!! اتفاقا شاید من مارول فن یکی از تنها کسایی باشم که خیلی خوب همچین وضعی رو درک میکنه چون شخصیت محبوب من یعنی ونوم دست سونی هست که تو گند زدن به فرانچایزا مخصوصا اخیرا چیزی از وارنر کم نداره و داره مث چیز از ونوم شیر دوشی میکنه اونم با یه روش بشدت غلط درست عین وارنر و این منو خیلی ناراحت و عصبانی میکنه!!! پس من یکی اصلا با این فاجعه حال نمیکنم و اتفاقا برای رقابت های اینده mcu و dceu که درآینده حتی میتونست به یه کراس اور خفن تبدیل بشه هایپ بودم که متاسفانه قرار نیست اتفاق بیوفته!!!

      1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        برادر محمدحسین
        منم جهت فان گفتم

    6. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      داداش داری چی میگی از همه اون مهم ساختن سه گانه واچمن و بعد از اون ساخت فیلمی که از دومزدی کلارک الهام گرفته شده

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        کلارک ؟
        خیلی بچگانه مینویسی مثل اوایل باربد و بردیا
        انگار یک عجوبه جدیدی ظهور میخواد بکنه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          حاجی من چیکار داری؟؟
          اره منم میترسم.
          سیسکو رو شور نکردم
          هالک فنا ریختن
          هالک فنا رو شکر نکردم باربد اومد
          باربدو شکر نکردم خدا میدونه چی میاد

        2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          خب کلارک که چی کلارک کنت یه دونه بنده خدا که چی بگم سوپرمن ؟ میگم کلارکدو دقیقه .؟ غلط نوشتم ؟ عجوبه؟ داداش میشه منظورتو خوب بگی

          1. Odin کاربر می‌گوید

            اون دومزدی کلاکه نه کلارک جناپ

        3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          جالبه ………
          یادت رفت منم جزو بچه ها حساب کنی هوم؟

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            دی سی قندوم
            رندال کلا با همه دعوا داره
            سید
            بچه؟شوما قدمتت از ادمینم بیشتره.بوذورگح مایی

            1. ....KIRA کاربر می‌گوید

              شوما خجالت میدید بیمولا

  25. ایران کاربر می‌گوید

    میگم به سوال داشتم از ادمین عزیز من از اوایل سال ۹۹ اینجام میخواستم بدونم سایت از سال چند ساخته شده ۹۸ ۹۷ یا ۹۶ یا قبل تر هرکی میدونه بگه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      سال۹۶

    2. Mhd.k
      Mhd.k کاربر می‌گوید

      یکم صفحه گوشی یا پی سی رو ببر پایین میفهمی کی ساخته شده

    3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      پایین سایت مشخصات هست
      اوایل سال ۹۶ تاسیس شده

    4. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      ۹۶

  26. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

    دوستان یه حرفی داشتم بهتون بگم بله کمپانی برادران وارنر
    یکم به دیسی بد توجهی کرد و کارش رو خیلی سخت کرد اما چی؟ امیدتون رو به کل دیسی قطع کردید ؟ وقتی که دیسی داره توی گیم و کمیک هاش پیشرفت میکنه وقتی که قراره دوباره سریال های سی دبلیو رو ادامه و بازسازی کنه البته باید گفت داره یه جاستیس لیگ می‌سازه و یا اینهمه انیمیشن داره میده بیرون و البته با کمی فرق
    .
    یا ساختن سریال کنستانتین و جاستیس لیگ دارک
    ساخت اینهمه سریال و فیلم و بلک آدام و…و…
    .
    صد درصد امیدی هست شاید همین اتفاق افتضاح رو خوب نشون بدن ؟ شاید فیلم هاش عالی باشه یا همین فلش عالی باشه
    .
    از اون مهم طرفداران دیسی (😂) خیلی چندش و زور هستن کاری کردن که یکی از بزرگترییییییین کمپانی های جهان یه فیلم عالی مدل زکی بسازه
    .
    امیدی نیست ؟
    .
    از اون بدتر بعضی ها گقتن که دیسی تمام شد دیسی داغون شد و… و…. و…
    باید بگم شما باید درست کنید و بگید دی سی ای یو
    دیسی اصلا هم داغون نیست هیچ کجاش ( به جز یه قسمتی از دنیای سینمایی اش همین )
    .
    ممنون

    1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      من از decu قطع امید کردم
      ولی هنوز مت ریوز و بازی سویساد اسکواد هست

      1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        بازی که دیسی رفته رفته برتر میشه اونم امیدی هست هنوز

        1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

          به هر حال هر کمپانی دوران بد خودش رو داشته حتی مارول.این دوران هم دائمی نیست و بالاخره یه منجی ظهور میکنه و اوضاع خراب دیسی رو اوکی میکنه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            انشالله.مثلا مارولم یه تایمی داشت ورشکست میشد الان فیلماش حتی میلیاردیم میفروشه

        2. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          دیسی همین الانشم در بازی برتر هست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            درسته واقلا فقط ارکام سیتی نشان دهنده ی اینه

            1. Dr. Strange
              Dr. Strange کاربر می‌گوید

              درسته .
              اما به هر حال برتره

          2. God Venom کاربر می‌گوید

            سونی میخواد یه یونیورس گیمی با مجموعه ای از بازی های مختلف از شخصیت های مارول درست کنه که یونیورسش همون یونیورس مارول اسپایدرمنه و بازی جدید وولورین تو این یونیورسه!! به شخصه خیلی خیلی برای بازی وولورین هیجان دارم و مطمئنم که بازی گادی از آب درمیاد!!
            سونی هرچقدر تو فیلم سازی گند زده باشه تو بازی سازی شاهکار کرده و مطمئنا میتونه مارول رو تو بازی سازی بیاره بالا!! ولی فعلا دیسی جلوئه

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دقیقا.یه بازیه خیلی خشونت امیز از لوگان
              یکی از همینا واسه وموم و پانیشرم بسازه عالی میشه

            2. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

              فکر کن یه دنیا بسازن مثل mcu!!
              شایعه انت من و فنتستیک فور هم فراموش نکنیم:))))

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                وای عالی میشه

    2. Odin کاربر می‌گوید

      دیسی تو بدترین دورشخ
      چه فیلم چه کمیک

  27. Odin کاربر می‌گوید

    بنده به شدت نیاز به اتانول و چوب کبریت دارم
    برای سوزاندن وارنر

    1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      تنها نیستی 🤣😂👍

  28. Odin کاربر می‌گوید

    که اینطور….

  29. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

    دوستان کاربر استیو راجرز دیگه توی سایت نیست ؟

    1. pit کاربر می‌گوید

      اون که خیلی وقته نیست تو سایتای دیگه هم رفتم دنبالش نبود😐
      البته تا جایی که اطلاع دارم 🙂

      1. ایران کاربر می‌گوید

        باو استیو راجرز خیلی وقته اسمشو به ابولفضل ایروانی تغییر داده و هنوز هستش اینجاهم

    2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      هستن ولی به ندرت میان

    3. Mhd.k
      Mhd.k کاربر می‌گوید

      تمایل ب استیو ؟
      نداشتیم🗿

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      هست ولی خیلی کم

    5. بردیا کاربر می‌گوید

      استیو راجرز=ابوالفضل ایروانی

    6. Odin کاربر می‌گوید

      استیو راجرز = ابوالفضل درستکار = آزوگ حرمت شکن = ابوالفضل ایروانی = مراد ایروانی

  30. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    راستی چرا میگین باربد رفته؟؟؟اودین و لوسیفر کلون های باربد و باربد و دارکنایت تروفورم هاش هستن

    1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      شما کلون کی هستی 🥳🥰

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ایشون تروفرومه😍😍

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      نه میدونم منتها کم کاره.من میگم این رندال…

      1. ایران کاربر می‌گوید

        رندال تقریبا یه سال پیش بود از سایت رفت که کاربرا اسم خودشونو میزاشتن فلانی ( ناراحت از رفتن رندال ) بعد که برگشت فلانی ( خوشحال از برگشت رندال )

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          این رندال همون رنداله.منتها مثله قدیم نیست.مثلا مثله قبل حرفاشو رک نمیزنع
          بیشتر با طعنه و ای به مزاقه کاربرا خوش نمیاد
          وگرنه من به شخصه خیلی براش احترام قائلم ولی میگم بازم مثله قبل نیست
          اونم اره بارها حتی همین چند وقته پیش رفته بود ولی برگشت

          1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            کلک تو کارت نیست اقا هومن

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              شک داری اقا هاشم

              1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

                سطح ممبرو

  31. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    گفته میشه ران تایم فیلم دکتر استرنج بیش از ۳ ساعته که ممکنه حالا با اضافه کردن کات های دیگه یا حتی ریشوت های مجدد مدتش کمتر یا حتی بیشتر بشه ولی در نهایت در همین حد و حدود هستش

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      ممنون .
      در کل به نظر میرسه از no way home هم شلوغ تر باشه .
      پس این زمان براش خیلی خوبه

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      واسه اون فیلم بنظرم بیشترم میتونه باشه

  32. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    تریلر سریال مون نایت هم این هفته و خود سریال هم انتهای بهمن یا اوایل اسفند منتشر میشه

    1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      😐آقای قاسمی پس اون ویدیو هایی که من توی یوتیوب میدیدم ساخته گی بوده 😐 خیلی ممنونم از شما ولی کاستوم مون نایت رو دیدین ؟ واقعا ترسناکه به نظرتون خوبه ؟

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        خا

      2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        بله کاستوم مون نایت به نظر خوب طراحی شده بود .

        1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          بله یعنی کلا خیلی خفنه از کاستوم بتمن ریوز هم بهتره وااااای

  33. God Venom کاربر می‌گوید

    بطور رسمی از کاستوم ثور تو love and thunder رونمایی شد😍😍
    به به عجب چیز خفنیه!!!!
    https://yun.ir/ssd7ga
    مال جین فاستر هم منتشر شد ولی چیز خاصی نداشت عین کمیکش بود!!

  34. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    با این وضع اگه دی سی فیلم دارک نایت رو هر سال اکران کنه و این فیلما رو نسازه بهتر سود میکنه

    1. ناشناس کاربر می‌گوید

      تقریبا موافقم اما درباره همه فیلماش نه مثلا شاید به بلک آدام امیدی باشه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اتفاقا بلک ادام فیلمیه که امکان اشتباهش زیاده

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        ناشناس
        بلک ادم فیلمی بسیار ریسکی و حساسیه اگه یکم اشتباه کنند و بلغزند واویلا میشه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          دقیقا

        2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          دقیقا یعنی من حس میکنم قراره آکوامن ۲ خیلی خیلی عالی میشه اما واسه بلک آدام یه زره استرس دارم

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            عالی میشع ولی نمیتونه دی سی ای یو رو نجات بده

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      ایتم حرفیه حسن جان

  35. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    *نجات بده

  36. داوود برره کاربر می‌گوید

    مفیستو با اینکه مفیستو ولی نمیدونم چرا از اسپایدرمن میترسه

دیدگاه ها غیر فعال است.