۵+۱ شوتر آنلاین برتر موبایلی که باید تجربه کنید

موبایلی های دوست داشتنی و خاص!

بالاخره رفتیم سراغ بازی های موبایلی. بازی هایی که هر چند پلتفرم شان محدود است اما خودشان جذاب هستند. قطعا تا الان اسم بسیاری از این بازی ها را شنیدید اما به خاطر بی حوصلگی یا موضوعات مختلف به سراغ آنها نرفته اید. در این مقاله قرار است هم این بازی ها را معرفی کنیم و هم دلایل تجربه این بازی ها را بررسی کنیم. با ایرونی سنتر همراه باشید.

 

 

۱+۵٫ Lost light

معمولا وقتی با کسی درباره پلتفرم موبایل صحبت می کنید این پلتفرم رو بسیار محدود میدونن. چون با بازی هایی مثل lost light آشنایی ندارند! این بازی گرافیک و گیم پلی خوبی داره و میتونه سرگرم کننده باشه. سلاح های بازی هم تنوع خاصی دارن و معمولا سلاح های تکراری زیادی در بازی مشاهده نمی کنید. هدف اصلی در دنیای آخرالزمانی این بازی اینه که برای پایگاه خودتون منابع پیدا کنید. که برای پیدا کردن این منابع هم ملزم به انجام ماموریت های بازی هستید. هر چند که این بازی از ضعف هایی مانند محیط های به شدت تکراری رنج میبره اما می توان به آن به چشم یک بازی مستقل و جذاب نگاه کرد.

 

۵٫ badlanders

این بازی هم جزو آثار خوش ساخت استودیو معروف NetEase Games روی موبایل که با الهام از بازی کامپیوتری Escape from Trakov ساخته شده.

المان‌های بقا، شوتر، تصمیمات و واکنش‌های سریع، مدیریت منابع و در نهایت نبرد برای آخرین بازمانده بودن است.

اتمسفر اصلی بازی بسیار ساده است با ۲۵ نفر دیگر وارد میدان نبرد شوید آیتم‌های مورد نیاز خود را بردارید، از درگیری‌ها دور باشید و تلاش کنید که زنده بمانید و در فرصت مناسب از جزیره فرار کنید. اما ماجرا زمانی سخت و جدی می‌شود که اگر آیتم‌های خود را نتوانید در زمان مشخص شده از جزیره خارج کنید یا اگر در درگیری‌ها کشته شوید، هرچه دارید را از دست خواهید داد و دیگر راه بازگشتی نخواهد بود. راه های فرار از این جزیره تنها در مدت زمان مشخصی فعال خواهند بود و از همان ابتدای کار نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد پس باید تلاش کنید که در بهترین زمان به سمت سکوی فرار حرکت کنید. گرافیک بازی با توجه به ژانر آن و حجم بازی از وضعیت خوبی برخوردار است و با یک گرافیک روان و واقع‌گرایانه طرف هستیم که به خوبی توانسته است از پس پردازش محیط وسیع بازی بر بیاید. تمامی صداگذاری‌های بازی اعم از جلوه‌های صوتی تفنگ‌ها، خشاب گذاری و انفجار‌ها نیز در سطح قابل قبولی هستند و محیطی عالی از یک بازی واقع‌گرایانه برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

۴٫ FREE FIRE

هر چند که از نظر گرافیک نمی توان گفت بازی فری فایر با بازی هایی مانند کالاف دیوتی و پابجی موبایل که تقریبا ژانر و سبک یکسانی دارند برابر است اما این بازی نیز توانسته است که با استفاده از موتور گرافیکی یونیتی (Unity) یک تجربه عالی و لذتبخش را به گیمرها بدهد. در این بازی محیط گیمینگ با جزئیات کامل نشان داده شده است. جلوه های بصری بازی، افکت های نوری و … با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و ساخته شده اند. گرافیک بازی در قسمت جاده ها، شخصیت پردازی، سلاح ها، جنگل ها، محیط های بازی، تاریکی ها و … به خوبی می تواند رضایت گیمرها را جلب کند.

نرخ فریم بازی در حد بسیار خوبی قرار دارد و باعث شده است که گرافیک بازی بسیار چشم نواز و جذاب باشد. هر چند که یک بازی مانند پابجی موبایل از یک موتور گرافیکی قدرتمند مانند آنریل انجین ۴ استفاده کرده است اما بازی فری فایر به عنوان یک بازی با عمر کمتری از ۵ سال توانسته به خوبی عمل کند و هر نسخه آن در مقایسه با نسخه های قبلی از نظر گرافیکی رشد چشمگیری داشته باشد. ولی از نظر گیم پلی می توان گفت فری فایر چند قدم از رقیبان خود عقب تر است. اگرچه به عنوان یک شوتر آنلاین برای موبایل های ضعیف مناسب است.

 

۳٫PUBG:new state

  

طبیعتاً هر چیزی که در دنیای بازی طرفدار پیدا کند، ساخت نسخه‌های مختلف از آن در دستور کار سازندگان قرار می‌گیرد. عملی که گاهی باعث می‌شود بازی از همه لحاظ پیشرفت کرده و به تکامل برسد، گاهی هم باعث می‌شود اثری سطحی تولید شود که نتواند جای نسخه‌ی اصلی را بگیرد. به نظر می‌رسد پابجی نیو استیت را باید در دسته‌بندی دوم قرار داد. پابجی نیو استیت به این دلیل وارد بازار شد که با نقشه‌ای جدید، گرافیکی بهبودیافته و فضایی مدرن‌تر، تجربه‌ی این بازی را کامل‌تر و دلچسب‌تر کند و از طرفی هم بتواند بهتر با بخش بتل رویال Call of Duty: Mobile به رقابت بپردازد. اما محصول نهایی با آن چیزی که فکر می‌کردیم فاصله‌ی زیادی دارد و نه تنها پیشرفت چشمگیری در مقایسه با نسخه‌ی کلاسیک PUBG نداشته، که در برخی موارد شاهد پسرفت‌هایی نیز هستیم. تقریباً تمام اشکالات New State زمانی به چشم می‌آیند که آن را در کنار بازی اصلی می‌گذارید. آن‌جاست که می‌بینید عنوانی که قرار بود نسل جدید PUBG را برایمان به ارمغان بیاورد، در بیشتر زمینه‌ها پسرفت داشته است. بازی پر از باگ و گلیچ است. New State حتی به من فرصت نداد تا نسبت به آن خوش‌بین باشم و در همان ۱۵ دقیقه‌ی اول بازی، وقتی می‌خواستم سوار ماشین شوم، کاراکترم کلاً در ماشین گیر کرد و دیگر حتی تکان هم نمی‌خورد! البته پیش خودم گفتم بازی هر زمانی ممکن است کرش دهد و اینکه در راند اول این اتفاق افتاده موضوع خیلی مهمی نیست. چند راند دیگر نیز بازی کردم و باز هم باگ‌های کوچک و بزرگ نمی‌گذاشتند آن‌طور که باید و شاید از بازی لذت ببرم. در بازی‌های رقابتی مانند New State، کرش دادن بازی در لحظات نهایی بازی می‌تواند تجربه‌ی گیمر را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد و او را از بازی متنفر کند. متاسفانه این اتفاق در New State می‌افتد و در سرتاسر اینترنت شاهد گیمرهای برافروخته‌ای هستیم که دارند به بازی بد و بیراه می‌گویند. مشکل بعدی بازی، کنترل نامناسب آن است. بازی سه انتخاب پیش پای شما می‌گذارد که بازی را دو انگشتی، سه انگشتی و یا چهار انگشتی کنترل کنید. حالت دو انگشتی رایج‌ترین حالتی است که گیمرها با آن بازی خود را کنترل می‌کنند، اما متاسفانه کنترل بازی در این حالت خیلی مناسب نیست. دکمه‌ای که برای شلیک در سمت راست صفحه قرار داده شده، در جای نامناسبی قرار دارد و شخصاً تا بیایم و به آن عادت کنم، چندین خشاب را بیهوده هدر دادم! دلیل این موضوع هم این است که فضای کافی برای انگشت شست دست راست شما در نظر گرفته نشده و هنگام کنترل کاراکتر خود به مشکل برخواهید خورد. روی‌هم‌رفته New State بازی بدی نیست. یعنی تنها چیزی که واقعاً نمی‌توانم با آن کنار بیایم، کرش‌های گاه و بی‌گاه بازی است که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هم دیده می‌شود. به جز این موضوع (که احتمالاً در آینده با آپدیت‌های متعدد حل خواهد شد)، PUBG: New State یک بازی خوب و قابل قبول در سبک بتل رویال است. مشکل New State این است که به شدت تکراری است. وقتی PUBG کلاسیک هنوز هم میلیون‌ها نفر طرفدار دارد، تنها چیزی که ساخت یک نسخه‌ی جدید را توجیه می‌کند، پیشرفت‌های همه‌جانبه‌ی آن نسبت به نسخه‌ی اورجینال بازی است؛ چیزی که در New State دیده نمی‌شود.

 

۲٫PUBG MOBILE

پابجی یکی از معروف ترین شوتر های دنیا است که توانست سبک بتل رویال(Battle Royal) را به محبوبیت بسیاری برساند. این بازی برای اولین بار در ابتدای سال ۲۰۱۷ منتشر شد و شرکت کرافتون فعالیت این بازی را در عرصه کشوری شروع کرد. در همان سال اول، بازی پابجی موجب غافلگیری شدید شرکت کرافتون شد؛ بازی پابجی در طول چندین ماه توانست بیش از ۶۰ میلیون کاربر از سرتاسر جهان جمع‌آوری کند و نام خود را در بین بازی‌های محبوب جهان جای دهد. البته بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه بازی‌‌های ویدئویی معتقد بودند این محبوبیت حبابی بیش نبوده و در عرض چند ماه از بین خواهد رفت. برخلاف تمامی تصورات، پابجی به درو کردن طرفداران و کاربران دیگر بازی‌ها ادامه داد و رفته‌رفته توانست بزرگ‌ترین رقبای خود را در عرصه جهانی از دور رقابت‌ها حذف کند. بخش بزرگی از موفقیت‌های دیگر بازی پابجی، به زمان طراحی بازی پابجی موبایل در سال‌های بعدی برمی‌گردد. شرکت کرافتون با طراحی بازی پابجی موبایل، بار دیگر توانست طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد؛ چراکه امکان اجرا و رقابت در نبرد پابجی را در اختیار کاربران اندروید قرار داد تا بتوانند این بازی خارق‌العاده را در گوشی‌های خود اجرا کنند. البته اجرای این بازی در گوشی به هیچ وجه دشوار نیست و افراد می‌توانند آن را در تمامی گوشی‌ها دانلود و نصب کنند؛ زیرا با وجود کیفیت فوق‌العاده و بی‌نظیر بازی پابجی موبایل در گوشی، هیچ نیازی به یک دستگاه قدرتمند و گران قیمت برای اجرا ندارد. گیم پلی بتل رویال پابجی موبایل به سه مرحله کلی تقسیم می‌شود؛ سقوط، غارت و بقا. بازیکنی که بتواند این سه مرحله را به نحو احسن با حداکثر مهارت خود بگذراند، شانس موفقیت بیشتری در بازی پابجی موبایل خواهد داشت. پس نیاز است شما قبل از هرگونه اقدام برای حضور در بازی پابجی موبایل، مهارت‌های موردنیاز را برای حضور در مسابقات پابجی موبایل تقویت کنید.

 

۱٫ call of duty mobile

و رسیدیم به گل سرسبد لیست. کالاف دیوتی موبایل. همانند یکی از نسخه‌های سری اصلی یعنی Black Ops 4، این بازی هم فاقد بخش داستانی است. در عوض حالت‌های آنلاین و چندنفره هسته‌ی اصلی گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند. یکی از جوانب اصلی بازی همان بخش چندنفره کلاسیک Call of Duty است. در این میان می‌توان نام حالت‌هایی مثل Search and Destroy، Domination و Team Deathmatch را مشاهده کرد. دومین حالت شاخص هم همان حالت Battle Royale است. حالتی که طی سالیان اخیر به لطف بازی‌هایی مثل Fortnite به محبوبیت بی‌نظیری رسید. خود Call of Duty هم به کمک Warzone در این بازار سهم عمده‌ای دارد. یکی از نکات غافلگیرکننده برای من، گان‌پلی فوق‌العاده‌ی Call of Duty: Mobile به عنوان یک بازی موبایلی است. البته که گان‌پلی بازی اصلا در حد و اندازه‌ی نسخه‌ی کنسولی نیست. با این حال برای یک صفحه‌ی لمسی، در هیچ شوتر آنلاین دیگری با چنین کنترل‌ها و گان‌پلی خوبی مواجه نشده‌ام. خبر خوب دیگر این است که بازی از نظر فنی عملکردی عالی دارد. چه بر روی Wi-Fi و چه بر روی اینترنت موبایل، بازی اجرای بسیار پایداری دارد. هم‌چنین خیلی کم با کرش کردن بازی مواجه خواهید شد. البته این مورد غافلگیرکننده نیست، چرا که TiMi Studios پیش از این نسخه‌ی موبایلی PUBG را هم توسعه داده بود. در کالاف دیوتی موبایل شاهد دو واحد پولی مجزا هستیم: Credits با گیم‌پلی به دست می‌آید و COD Points باید با پول واقعی خریداری شود. در بازی یک فروشگاه وجود دارد که به شما اجازه‌ی خرید سلاح‌ها، پوسته‌ها، اسپری‌ها و کارت‌های XP را می‌دهد. جنبه‌ی دیگر فروشگاه بازی  لوت باکس‌ها هستند. شما می‌توانید این لوت باکس‌ها را خریداری کنید. رویداد های شانسی هم به مانند گردونه هستند که با پرداخت مقداری از پول cod point بازی می توانید آیتم های آنها را به صورت شانسی بدست بیاورید. کالاف دیوتی موبایل در واقع بهترین شوتر موبایلی است که می توانید تجربه کنید.

This poll is no longer accepting votes

آیا برای بازی call of duty mobile در سایت محتوای ویدئویی و آموزشی بسازیم؟
17 رای

نویسنده:محمد امید سعادتی

44 Comments
  1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    به به به این مقاله عالی بود
    کاملا موافقم
    بمولا عالی بود برادر سعادتی

  2. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    وی کالاف پلیر است .

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      وی نوب هم هست (الکی)
      یه بار با برادر سعادتی و دوستان پلی دادیم شدیم سیزدهم
      بد نبود😐

      1. کاربر می‌گوید

        سید بهامین هاشمی
        سید خودم میرم که همیشه وین میشم.
        تو نوب بازی در آوردی رفتی توی دل دشمن ما هم مجبور شدیم بیایم نجاتت بدیم. همه محاصره شدیم زدن مون😂

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          مایل به تحریف تاریخ؟؟؟؟؟بمولا شما نمیومدین هم من داشتم پارشون میکردم اومدید وسط دست و پام خراب کردین😐😂
          نوب خودتی 😂😂😂

          1. کاربر می‌گوید

            سید بهامین هاشمی
            تا اونجایی که من یادمه وقتی ما رسیدیم باکس جنازه ات روی زمین بود. سید نوب گلم😂

            1. LORD__SBH
              LORD__SBH کاربر می‌گوید

              هاه؟؟؟داوش اشتب میزنی اخرین نفری که مرد من بودم
              ضمنا در جواب نوب باید بگم هرچیزی رو نمیشه توی سایت گفت
              بیا پیوی 😂😂😂😂😂

              1. کاربر می‌گوید

                LORD__SBH
                خیر سید اشتب میزنی

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  سعادتی
                  شما مگه نمیگفتین که بتل فیلد بهتره؟کالاف بده و…
                  ادمین مچه نویسندتو گرفتم

                  1. کاربر می‌گوید

                    بردیا
                    چه ربطی داره؟ ها؟ ربطش چیه؟
                    یعنی کسی که بتلفیلد دوست داره نباید کالاف بازی کنه؟
                    واقعا بدم میاد بعضی وقت ها بعضی افراد بدون سنجیدن صحبت می کنن

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      نه اخه میگفتین کالاف پس رفت داشته و…برام عجیب بود که چیزی که هیتش کردین رو پلی میدین و قصد بی احترامی نداشتم

                    2. کاربر می‌گوید

                      بردیا
                      بردیا جان منظورم نسخه های کامپیوتری و کنسولی کالاف بوده.
                      الان با سید داشتیم درباره نسخه موبایل اش بحث می کردیم.

                    3. بردیا کاربر می‌گوید

                      پس قبول دارین نسخه ی موبایلش خوبه؟(ادمین ایا این گامی بر پیروزی ما بر سعادتیست؟؟🗿)

        2. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

          سید از آقا رضا خبر نداری ؟

          1. کاربر می‌گوید

            ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا )
            والا من نه رفیق رضا ام که خبر داشته باشم نه شماره یا آیدی اش دارم
            فقط یه مدت کوتاهی شماره اش داشتم که اونم به خاطر یک ماجرای جنجالی بود

            1. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

              حیف شد کاش گپه پاک نمیشد حتما گپ رو با نام و یاد خدا شروع نکردید که اینگونه شد

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                به امید خدا
                تابستان کانال تلگرام رو با قدرت تمام راه اندازی میکنیم.

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  چنل یوتیوب چی؟؟

                  1. admin
                    admin کاربر می‌گوید

                    خیر
                    سخته متاسفانه
                    اما آپارات داریم. خیلی هم فعاله.

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      اپارات به درد نمیخوره
                      یوتیوب فضاش بهتره

          2. LORD__SBH
            LORD__SBH کاربر می‌گوید

            رندال
            از مهدی و نوبادی بپرس احتمالا ایدی تلگرامش رو دارن

  3. بردیا کاربر می‌گوید

    فری فایر قبلا پلی میدادم ولی با اوردن گی تی لز واقعا خراب کردن جدا

  4. دیسی فندوم ( حمایت بیشتر از ویلسون ) کاربر می‌گوید

    فری فایر : 👌👌👍
    من شماره ۶ و ۵ رو اصلا نمیشناسم ولی خدایی نباید میاوردین چون کلا بهترین هاشون فقط این ۳ تا هستن پابجی و کالاف و فایر
    البته باید اعتراف کنم من به فری فایر تعصب دارم 😌
    بوس بای
    خخخخخخخخخخ

  5. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    هیچ کدام بازی نکردم 🗿🗿🗿

  6. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    بسیار عالی توضیحات مفصل و کامل
    امیدوارم وقت بشه بتونید در آینده یک مقاله بزرگتر راجب همه بازیهای اندرویدی تو همه سبک ها بنویسید چون اینا فقط سبک اکشن تفنگی بودن
    خسته نباشی آقای سعادتی

  7. بردیا کاربر می‌گوید

    سید اگه این کامنتو میبینی میشه چندتا انیمه ی خفن در ژانره ترسناک و عاشقانه معرفی کنی؟
    یکی از رفیقام انیمه فن شده این ژانرارو دوست داره
    بجز دث نوت و اتک تایتان معرفی کن البته

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      عاشقانه یور نیم و کستل و ایریسد رو ببینه (هیچکدوم موردی ندارن خیالت راحت)
      ترسناک والا چیزی به ذهنم نمیرسه حالا بعدا یه چندتا میگم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ممنون
        میگم شما چندتا انیمه دیدی؟

        1. LORD__SBH
          LORD__SBH کاربر می‌گوید

          تعداد دستم نیست ولی زیاد (شاید حدود ۸۰ تا انیمه سریالی سینمایی کلا ۷ یا ۸ تا )

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ماشالله

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        موردی ندارن؟؟؟؟ای بابا😑

        1. LORD__SBH
          LORD__SBH کاربر می‌گوید

          مورد دار میخوای؟خاک تو سرت 😑😐😑😑
          ترسناک هم یه چندتا پرسیدم اینا بود
          شیکی خیلی ترسناکه عالیه
          انادر (دیگری= Another)
          یامیشیبای:داستان های ژاپنی روح
          پاراسایت (همچین ترسناک نیست ولی خوبه)
          اینا قشنگن والا میگم من بیماری دارم کلا نباید فیلم کلیپ بازی و…….. ترسناک ببینم ولی همینارو هم دوستم گفت کلا همون شیکی رو دیدم که شبش بارون اومد /:

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            نه عم خب چیزه یعنی منظورم این بود که خب خیلیم عالی😀
            بسیار ممنون

        2. کاربر می‌گوید

          بردیا
          یه انیمه عاشقانه بود اسمش پنج قلو های خوشتیپ( یا باکلاس یا همچین جیزی) بود.
          به زور دختر خاله هام نشستم دیدم.
          سمه خالص.
          مورد دارش نمیدونم😂😂😂

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            🤣🤣🤣
            احساس میکنم شما از اون افرادی هستین که جلویه خانم ها خجالتی هستید
            وای تصورشم میکنم خندم میگیره🤣🤣🤣

            1. کاربر می‌گوید

              بردیا
              شما بهتره زیاد تصور نکنی و از دنیای ذهنت خارج بشی

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                بدتر شد😐😂😂

        3. Mhd.k
          Mhd.k کاربر می‌گوید

          سید ب رفیقت بگو بره هن*ای bd*m نگا کنه دیگه دنبال چی میگردی😂

          1. کاربر می‌گوید

            در عجبم چجوری تایید شده کامنتت ولی حق😂🤌🏻

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              بد تر از اینم تایید شده
              میگی نه برو مقاله ی۱۰چیز راجب مری جین که نمیدانستید رو بخون
              با افتخار اعلام میکنم اصلا جوه سایتو به تنه…🙂

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            هویج گرون شده نمیتونه بعد بیناییشو تقویت کنه😕

  8. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    دوستان ویندوز ۱۱ ریختم خیلی جالبه حال کردم🙂

    1. کاربر می‌گوید

      خب ببین بهتره در کنارش ۱۰ هم داشته باشی چون ویندوز ۱۱ الان فوق العاده پر از باگ هست و یه سری مشکلات مربوط به موس تو طول زمان توش ایجاد شده و پهنای باند ضعیف تری دریافت میکنه و نسخه ۱۰۰ اج تو زبان انگلیسی و فرانسوی و فارسی و عربی و یه چند تا زبان دیگه ناسازگاری داره و یه سری ویژگی های مفید برای دولوپر ها توش از بین رفتند(مشکلات تسکبار و استارت و مولتی تسکینگ).
      پیشنهاد میکنم به صورت دوال بوت ویندوز ۱۰ را هم داشته باش و اگر میخوای از ویندوز ۱۱ استفاده کنی از برنامه های زیر استفاده کنی:
      فیکس کردن مشکلات تسکبار از جمله درگ و دراپ:
      https://github.com/HerMajestyDrMona/Windows11DragAndDropToTaskbarFix/releases
      فایل exe را دانلود و سپس توی مسیر “C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup” کپی کن.
      برای استفاده از ویژگی های منو های استارت ویندوز ۱۰-۷-XP-ویستا در عین مدرن بودن میتونی از برنامه زیر استفاده کنی:
      https://www.yasdl.com/258725/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-stardock-start11.html
      در صورتی که علاقه مند هستی wsa را هم نصب کن تا از برنامه های اندروید به صورت بومی بر پایه wsl 2 بتونی استفاده کنی( با یه سرچ ساده برات میاره نحوه نصب کردنش با سرویس گوگل و بی سرویس گوگل).

      1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        مورد اول با موفقیت اجرا شد☺️

دیدگاه ها غیر فعال است.