۵ ابرقهرمان که هویت آنها هرگز فاش نشده است

از زمانی که مفهوم ابرقهرمان برای اولین بار وارد فرهنگ کتاب های مصور شد، هویت های مخفی همیشه یکی از جنبه های کلیدی یک ابرقهرمان بوده است. این ابرقهرمان دلایل بسیاری برای هوست مخفی خود دارند که محافظت از دوستان و خانواده تنها یکی از دلایل آن است. در ادامه به معرفی ۵ مورد از برترین قهرمانانی که هویت مخفی دارند می پردازیم.


۵_ مستر چیف:

مسلماً محبوب‌ترین ابرقهرمان تاریخ بازی‌های ویدیویی ، همیشه یکی از بخش‌های کلیدی شخصیت مستر چیف بوده است که هرگز نقاب او آشکار نمی‌شود و نام واقعی‌اش برای مخاطبان فاش نمی‌شود. راستش را بخواهید، خود مستر چیف اگر تلاش می کرد نمی توانست نام واقعی خود را به کسی بگوید. به احتمال زیاد شاید او پس از سالها جنگ و نبرد حتی اسم خود را نیز به یاد نداشته باشد و یا دیگر نیلی به افشای آن نیز نداشته باشد.


۴_ نقابدار عدالت:

در حالی که در دنباله مینی سریال Watchmen HBO، نقابدار عدالت یک مرد سیاهپوست زیر نقاب و طناب نشان داده می‌شود، هویت مخفی این شخصیت هرگز در کمیک اصلی فاش نشد. هیچ کس – نه خوانندگان، نه هم تیمی‌هایش، و نه حتی معشوقه‌اش، نه نام هودد جاستیس را می دانیتند و نه حتی ظاهر او را دیده بودند.


۳_ وی:

آلن مور در مصاحبه ای با مجله Giant درباره رمان V For Vendetta گفت که او می خواست اقدامات V را از نظر اخلاقی مبهم بگذارد تا به خوانندگان اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا V با توطئه های جنایتکارانه خود درست عمل می کند یا اینکه آیا او فقط یک شخص دیوانه است.

می‌توان فرض کرد که مور هنگام نوشتن V بدون هویت مخفی، همین نوع تفکر را داشت. در هیچ نقطه‌ای از رمان گرافیکی یا حتی در فیلم سال ۲۰۰۵، چهره وی برای بیننده آشکار نشد و نام او نیز فاش نشد.


۲_ چشمان مار:

شخصیت Snake Eyes برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ و تقریباً ۴۰ سال بعد به داستان GI Joe وارد شد، داستان منشأ نام و چهره او همیشه در هاله ای از ابهام است. مسلماً، جزئیاتی در مورد داستان اصلی این شخصیت در طول زمان معرفی شده است.

با این حال، وقتی صحبت از نام واقعی او به میان می‌آید، با اطلاعات ناکافی مواجه می شویم زیرا همانطور که گفتیم، زندگی او همیشه در هاله ای از ابهام بوده است. البته فیلم این شخصیت که محصول سال ۲۰۲۱ اطلاعاتی از این شخصیت به ما ارائه داد.


۱_ فانتوم استرنجر:

اینکه بدانید شخصیتی با قدمت Phantom Stranger که اولین حضورش در سال ۱۹۶۶ بود، هرگز داستان منشأ مناسبی دریافت نکرده است، خیلی ناراحت کننده است.

متاسفانه تا امروز حدود چهار بار منشأ این شخصیت بطور کامل تغییر کرده است، با این حال دی سی هیچوقت هیچ کدام از منشأ های این شخصیت را تایید نکرده است.

5 Comments
  1. لرد کبیر کاربر می‌گوید

    کاراکتر اول تنت هم کلا اسم نداشت یعنی کلا قرار نبود پیشینه وشخصیت پردازی خاصی نشون داده بشه ازش
    نه کودکیش
    نه خانوادش
    نه کارش
    کلا هیچیش گفته نشد

  2. Print("hello world") کاربر می‌گوید

    اینجور کاراکتر ها از ارزش بالایی برخوردارند چون قابلیت هایپ کردن و جذب مخاطب بالایی دارند👌

  3. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

    تا جایی که میدانم کریتوس از مستر چیف محبوب تر است🤔

    1. لرد کبیر کاربر می‌گوید

      من مستر چیف رو به کریتوس ترجیح میدم و البته اتزیو رو به هردوتاشون ترجیح میدم و البته گوست رو به هر سه تاشون …

      1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

        همشون خفنن

دیدگاه ها غیر فعال است.