اتاق های قرمز دارک نت

به جستجوگر مرگ خوش آمدید.

در پشت اتاق های مرگ دارک نت چه اتفاقاتی می افتد؟ مطالب زیر را بخوانید.(اینم بگم برا بعضی دوستان که کلا فلسفه دارک نت رو نمیدونن اونجا فضایی که با مرورگرهای عادی در دسترس نیست اونجا محلی برای جنایت و کشتار اکثرا تروریستا وقاچاقچی ها و ادم کشان حرفه ایی فعالیت دارند و فیلم و تصاویر وحشتناکی از خشونت، قتل، شکنجه، کشتار رو به اشتراک میزارن.) شما به اتاقهای قرمز دارک نت دست یافته اید.

تا حالا فکر کرده اید که مرگ شبیه چه چیزی می تواند باشد؟

در اینجا شما جزئیات جنایت آمیز و خونین را تجربه خواهید کرد بدون اینکه خودتان مجبور باشید آنها را بگذرانید.
ما گروه کوچک وجهانی از افرادی هستیم که خود را وقف ارائه دادن بهترین سرگرمی زنده و خونین برای شما کرده ایم.
نمایشهای مرگ بصورت زنده از یک سایت مجزا پخش میشود و هر ماه نمایش داده میشوند_ تا زمانیکه شرکت کننده ای باشد.
در حالیکه همهء نمایشها بگونه ای از قبل برنامه ریزی شده اند، چیزهای اتفاقی نیز رخ می دهند. همیشه راههای جدیدی برای رفتن وجود دارد و شما ممکن است سعی کنید حدس بزنید اتفاق بعدی چه خواهد بود.

یکبار که هزینهء عضویت را پرداخت نمایید، تمام نمایشهای اتاق قرمز بمدت یکسال مجانی میباشد. توجه داشته باشید که تماشاگران نمی توانند با شرکت کنندگان تعامل داشته باشند یا درخواستهای شخصی بکنند. شما همچنین می توانید کامنتهای خود را بصورت بی نام بگذارید.

چه کسی اینکار را انجام میدهد؟

شرکت کننده های ما داوطلب هستند، بیماران لاعلاجی که میخواهند بمیرند، مجرمین و تفاله های کثیف اجتماع.
از پذیرش افسران پلیس، مسئولین دولتی، سیاستمداران، افراد زیر ۱۸ سال و والدینی که کودک خردسال دارند معذوریم
افراد مشهور، سلبریتیها و هرکس با سطح شناخته شدگی بالا میان عموم مردم.

در ابتدا باید بگم رد روم اسم یک سایت نیست. رد روم به محیط کوچکی از فضای دارک وب میگن که شامل سایت های شکنجه آنلاین هستش یا به طور ساده تر تمامی سایت هایی که به صورت زنده فیلمی از کشتار و یا شکنجه فردی درون دارک وب منتشر میکنند جزو دسته بندی سایت های رد رومی هستند. این سایت ها با هدف کسب درآمد های کلان و ارضای حس سادیسمی ساخته شدند و توسعه یافتند. رد روم به معنای اتاق قرمز هستش در برخی جاها رد روم رو اینطور نوشتن: red rum و بعدا گفتند اگر اون رو برعکس بنویسیم میشود murder به معنای آدم کشی که این جمله کاملا غلط و من در آوردی هستش, رد روم همان به معنای اتاق قرمز هستش.

سایت های آفلاین سایت هایی بودند که قدرت پخش آنلاین شکنجه ها را نداشتند به همین خاطر ویدیو هایی رو برای فروش میگذاشتند که از قبل فیلمبرداری شده بود. اما طی گذشت زمان سایت های رد رومی آفلاین محبوبیت خودشان را از دست دادند چون سایت های فیکی روی کار آمده بودند که ویدیو های شکنجه و گشتار میگذاشتند اما کسی داخل ویدیو نه شکنجه میدید نه کشته میشد بلکه فیلمی که فروخته میشد حاوی حقه و ترفند های فیملبرداری و ادیت بود که مخاطب رو گول بزنند و پول دریافت کنند و در اضای آن کسی کشته نشود که با کمی زمان این ماجرا لو رفت و دیگر کسی به سمت سایت های آفلاین نرفت و تعداد کمی سایت آفلاین محبوب باقی ماند که کار آنها فروش فیلم های قدیمی سایت های رد رومی آنلاین بود.

اما از آنور که سایت های آفلاین محبوب خود را از دست میدادند سایت های رد رومی آنلاین به محبوبیت های روز افزون از سمت سادیسمی ها میرسیدند به طوری که سایت ها برای رقابت با یکدیگر هر بار روش ها و امکانات جدیدی را ابداع میکردند. چت روم های از اولین امکانات تازه ای بود که درون رد روم ها به نمایش درآمد. رد روم ها قابلیتی رو گذاشتند که کاربر در آن میتوانست در حین دیدن ویدیو آنلاین با پرداخت دوباره مقدار معینی پول تعیین کند که قربانی داخل ویدیو چگونه شکنجه شود. به طور مثال فردی با پرداخت مقداری بیت کوین میگفت که با نخ دهان قربانی را بدوز و وقتی شکنجه گر این دستور را اجرا میکردند دوباره درگاه درخواست باز میشد و فرد دیگری با پرداخت پول میگفت دستش را با اره برقی قطع کن. شکنجه گر نیز دستور را اطلاعات میکرد و دوباره درگاه درخواست را باز میکرد و این عمل تا جایی ادامه پیدا میکرد تا قربانی از شدت درد یا خونریزی بمیرد. گاهی سایت هایی وجود داشتند که با مردن قربانی درگاه را نمیبستند و بازم افرادی وجود داشتند که با پرداخت پول دستورات جدیدی را میدادند تا شکنجه گر بر روی اجساد قربانی انجام دهد.

چیزی که در متن بالا خواندید شاید بشود گفت از معمولی ترین درخواست هایی بود که درون رد روم انجام میشد. ولع افراد سادیسمی برای دیدن ویدیو ها شکنجه به قدری بالا رفته بود که هر دفعه پیشنهادات وحشتناک تری میدادند به طوری که شیطان به نتیجه رسید انسانها موارد بهتری برای اداره جهنم و عذاب هایش هستند.

عمده تفاوتی که وبسایت های رد رومی حال حاضر با سایت های قدیمی دارند در نوع قربانی های اونها هستند. سایت های قدیمی از افراد بی خانمان استفاده میکردند برای قربانی کردن چون افراد کمتری هستند که پیگیر ناپدید شدن این افراد بشوند و دارای دردسر کمتری هستند. اما وبسایت های رد رومی معاصر علاوه بر افراد بی خانمان اهدافی یا افرادی رو دنبال میکنند برای دزدیدن که اون افراد دارای خانواده خوب و تا حدی سطح بالا هستند اما به قدری توی کشیدن نقشه برای این افراد خوب عمل میکنند که هیچ کس نمیتواند با پیگیری های مداوم نشانه ای بدست بیاورد.

قربانی های سایت های رد رومی جزو هم جور افراد با هر سنی هستند. به طور مثال از یک دختر بچه ۲ یا ۳ ساله گرفته تا یک پیرمرد ۵۰ ساله اما اکثر قربانی ها زنان بالغ هستند چون شکنجه اونها بیشتر باب میل افراد سادیسمی هستند. بعضی رد روم ها هم تنها در یک حیطه خاص فعالیت میکنند مثلا شکنجه افراد دوجسنه ام تو اف یا بالعکس و یا هر دو. سایت هایی هم هستند که مانند پیتر اسکالی تنها بر روی کودکان زیر ۱۰ سال تمرکز دارند.

رد روم ها هنوز هم دارند به فعالیت خود ادامه میدهند و روز به روز فعالیت آنها گسترده تر میشود. چه تو ایران چه خارج از ایران به صورت مبتدیانه وارد محیط دارک وب نشید که با کوچیک ترین اشتباه زندگی خودتون رو به باد بدید. زندگی یک گیم نیست که با هر بار گیم آور شدن از اول شروع کنید. شما فقط یه فرصت برای گذراندن تنها یک دوره دارید پس نهایت استفاده رو بکنید.

منبع: در جستجوی هیولا

دیدگاه ها غیر فعال است.