راز کارلا هومولکا

کارلا هومولکا یکی از زنان قاتل زنجیره ای اهل کانادا است. او در ۴ می سال ۱۹۷۰ میلادی در اونتاریو در کانادا متولد شده است. کارلا برای قتل دو دختر نوجوان و همکاری در تجاوز و قتل خواهر خود مشهور است. هومولکا رابه عنوان منفورترین زن کانادایی می شناسند. هومولکا به همراه همسر خود که شریک جرم او نیز هست، در سال ۱۹۹۳ میلادی ازدواج می کند. او ادعا کرده بود همسرش او را به مشارکت در این جرایم واردار کرده است.
پل برناردو – همسرکارلا –  معروفترین قاتل زنجیره‌ای و جنسی کانادا هنوز در زندان است، اما کارلا هومولکا پس از پایان دوران محکومیت خود در سال ۲۰۰۵ آزاد شد. کارلا هومولکا پس از مدتی اقامت و کار در کبک و دشواری‌های زندگی بصورت ناشناس و تنفر عمومی ابراز شده به او و وحشت از تهدیدهایی که به او می‌شد، ناپدید شد و چندسالی از او خبری نبود. تا اینکه حدود یک‌ماه پیش با انتشار خبر قتل فجیع یک دانشجوی چینی در مونترآل توسط جوانی به نام “لوکا ماگنیوتا” و اظهار نظر وی در هنگام دستگیری مبنی بر داشتن روابط عاشقانه با کارلا هومولکا (اگر چه این اظهار نظر بعدا توسط لوکا ماگنیوتا انکار شده است)، بار دیگر نام منفورترین زن کانادایی در رسانه‌ها منتشر شد.
پائولا تود گفته است که در جستجوی ردپای کارلا هومولکا به آدرسی در جزیره گوادلوپ مراجعه کرده که بر روی صندوق پستی ساختمان نام لین بوردوله نوشته شده بود. وی با ورود به ساختمان و رفتن به طبقه دوم از پشت نرده‌های آپارتمان کوچکی کارلا هومولکا را مشاهده می‌کند که در آشپزخانه کوچکی مشغول کار بوده است. وی گفته است وقتی با کارلای ۴۲ ساله با موهای بلوند چشم در چشم شده است او در جای خود میخکوب شده بود. پائولا نوشته اما واقعا نمی‌داند که کدامیک از آنها بیشتر از این ملاقات متعجب شده بودند.

روزنامه‌نگار کانادایی نوشته کارلا هومولکا در اولین برخورد و تقاضای گفتگو با او اظهار داشت: «برای چه باید به شما اطمینان کنم؟ من همه چیز را خواهم باخت». و وقتی پائولا به او گفته به نظر می‌رسد مادر خوبی هستی، او در پاسخ گفته: «خنده دار است که شما فکر می‌کنید در همین زمان کوتاه می‌توانید در باره من قضاوت کنید.»

دیدگاه ها غیر فعال است.