نماز سیاه شیطان

مراسم مهم شیطان پرستی كه در كلیسای شیطان برگزار میشود، نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه نام دارد. این مراسم دقیقاً همانند مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت كه تمام كارها را برعكس انجام می دهند. در نماز سیاه شیطان پرستان، كشیش و حاضران در حالی كه برهنه هستند، دعاها و سرودهای مذهبی را به صورت برعكس می خوانند. مثلاً هر جا كه از بهشت سخن گفته شده، از جهنم سخن می گویند. هرگاه نام خدا، یا حضرت مسیح(ع) آورده می شود، همگی شروع به انجام حركات كفرآمیز می كنند. در ابتدای شكل گیری مراسم نماز سیاه، قرار بود كه فقط به مسیحیت و اعمال این آئین توهین شود و كار دیگری انجام نشود، اما پس از مدتی، اعمال جنسی و قربانی کردن نیز به آن اضافه شد.
همچنین در این مراسم، نمادهایی مثل صلیب وارونه، شمع و پارچه سیاه، خون، و … مشاهده می شود. با این وجود به نظر می رسد كه شیطان پرستان به طور حساب شده ای، با تقلید از مراسم عشای ربانی به تمسخر مسیحیت می پردازند، چرا كه در مراسم عشای ربانی مسیحیت كارهایی انجام می شود كه جای هیچ گونه دفاع منطقی را برای مسیحیان باقی نمی گذارد.
در مراسم عشای ربانی، مسیحیان به كلیسا می روند و از كشیش بزرگ قطعات كوچك نان مقدس و قطرات شراب را می گیرند. آنان معتقدند كه نان تقدیس شده توسط كشیش، جسم مسیح (ع)است و با خوردن نان، جسم و خون مسیح(ع) را تناول كرده اند. در قرون اخیر بسیاری از كارگردانان كلیساها معتقدند كه «هر كس، نان و شراب مقدس را بخورد، مسیح در او حلول می كند و او همان حیات جاودانه و هویت و شخصیت عیسای مسیح را پیدا خواهد كرد.» از آن جایی كه شیطان پرستان می دانند كه مسیحیان به دلیل انتقادهای جدی به عشای ربانی، حساسیت كمتری روی آن دارند، «عشای ربانی» مسیحیان را مورد توهین و تمسخر قرار می دهند.
مراسم دیگر شیطان پرستان در این شب اعمال جنسی می باشد كه این فرقه با استفاده از غریزه جنسی پیروانش ، آنها را به رفتارهای جنسی دعوت می كند.

آنتوان لاوی در كتاب انجیل شیطانی می گوید: « به نظر ما آزادی جنسی موضوعی درست، با اهمیت و از اركان مذهب ماست. ما از خشونت در امور جنسی لذت می بریم و شهوت را با شكوه تر از عشق می دانیم . در ضمن در مذهب ما دختران باكره عروس شیطان هستند و … و این اعمال جنسی شامل چند نوع می باشد كه عبارتند از :

۱- رابطه جنسی با دختران باکره ۲- سكس گروهی ۳- همجنس بازی

2 Comments
  1. آزوگ حرمت شکن کاربر می‌گوید

    عجب مقاله ای . باحال بود . اون عکس مقاله هم خوف داره واقعا . 🤒

  2. کاربر می‌گوید

    جالب بود و ترس ناق

دیدگاه ها غیر فعال است.