۱۰ تا از بهترین گربه ها در دنیای کمیک

حیوانات بخش مهمی در دنیای کمیک را تشکیل می دهند و همیشه یاور و یا دشمن و یا همدم شخصیت های کمیک بوکی هستند. در این سایت قبلا مقاله ای با عنوان «۸ تا از بهترین سگ های ابرقهرمان» نوشته شده است، امروز می خواهیم به معرفی برترین گربه ها در دنیای کمیک بوکی بپردازیم، پس اگر به گربه ها و کمیک علاقه مند هستید، این مقاله را از دست ندهید.


۱۰. هابز:

کالوین و هابز (Calvin and Hobbes) نام کمیک استریپی است که توسط بیل واترسون خلق شد و از ۱۸ نوامبر ۱۹۸۵ تا ۳۱ دسامبر ۱۹۹۵ به صورت روزانه منتشر میشد. این کمیک‌ها شرح‌حال ماجراهای خنده‌دار پسربچهٔ ۶ سالهٔ خیال‌گرایی به نام کالوین و ببر عروسکی گربه ای او به نام هابز است.هایز یک گربه ببر مانند بازیگوش و کنجکاو است که میتواند راه برود و صحبت کند.


۹. گارفیلد:

کیست که گارفیلد را نشناسد، یک گربه دوست داشتنی و جذاب که فیلم هایی نیز از شخصیت او ساخته شده است. این گربه دوست داشتنی در سال ۱۹۷۸ و توسط جیم دیویس برای انتشارات رندوم هوس خلق شده است. او یکی از معروف ترین گربه ها در دنیای کمیک سینما و انیمیشن است و طرفدارن زیادی نیز در دنیا دارد. خوب کیست که به یک گربه چاق عاشق لازانیا خوردن علاقه ای نداشته باشد.


۸. سالم:

سالم یا Salem گربه سیاه شخصیت فانتزی و معروف سابرینا است که امروزه سریال او از شبکه نتفلیکس نیز پخش می شود. سالم صابرگاهی (بله درست دیدید، این گربه نام خانوادگی دارد) اولین بار در کنار شخصیت سابرینا در  کمیک های Archie در سال ۱۹۶۲ ظاهر شد. این گربه در ابتدا نارنجی بود و صحبت هم نمی کرد. اما به مرور تغییر کرد و به رنگ سیاه درآمد.


۷. استریکی سوپرکت:

استریکی سگ شخصیت معروف و پرطرفدار سوپرگرل از دنیای دی سی است. این گربه وقتی در معرض تشعشات کریپتونایت قرار گرفت، قدرت هایی همانند سورگرل و سوپرمن بدست آورد و به یک حیوان قدرتمند تبدیل شد. افسوس که او مدت ها بعد قدرتش را از دست داد و به یک حیوان خانگی عادی تبدیل شد.


۶. استاد رن:

استاد رن یا نستر رن یک گربه با تدبیر و هوش بالا در سری کمیک های دارک monstrees است. در این دنیای کمیک بوکی گربه ها می توانند جاسوس، ادمکش و یا همدم شخصیت های کمیک باشند. استاد رن دو دم در این کمیک ها کمک می کند تا قهرمان داستان یعنی مایکا، سفر خود را مطمعن و بدون خطر ادامه دهد، با این حال به هیچ وجه نمی توان به این گربه اعتماد کرد.


۵. چوی:

چوی گربه شخصیت ابرقهرمانی کاپیتان مارول یا همان کارول دانورز از دنیای مارول است. شاید در نگاه اول چوی کی گربه نارنجی قهوه ای رنگ باشد، اما اشتباه نکنید. او یک بیگانه تخمگذار بسیار خطرناک است و این حالت گربه بودن تنها یک لباس برای شناخته نشدن است. جالب است بدانید این گربه در فیلم کاپیتان مارول محصول سال ۲۰۱۹ کمپانی مارول نیز حضور داشت و در پایان چشم نیک فیوری بدبخت را نیز همین گربه عصبانی کور کرد که باعث انتقاد و نارضایتی شدید طرفداران شد.


۴. دکس استار:

دکس استار یا دکستر زندگی خود را به عنوان یک گربه رها شده در پناگاه حیوانات آغاز کرد. برای مدتی او در بروکلین زندگی عادی ای داشت و از زندگی با صاحبش در آپارتمان لذت می برد. با این حال در شبی صاحبش جلوی چشمان او کشته شد، و او که از این حادثه دچار شوک شده بود، وارد زندگی خیابانی شد و می کشت و واذیت می شد. عصبانیت او یک حلقه قدرت قرمز را به سوی خود جلب کرد و باعث شد او تبدیل به یکی از اعضای این سپاه شود و نام خود را به دکس استار تغییر دهد.


۳. هیر بال:

هیر بال یکی از حیوانات اصلی گروه حیوانات انتقام جو در کمیک های مارول است که به همراه همگروهی های خود که معروف ترین آنها سگی به نام لاکجا و ثورگ است در کمیک های مارول حضور داشته اند. این گربه یک حیوان آرام دوست داشتنی بود و قدرت هایش نیز شامل مهار و منترل انرژی جنبشی و سرعت بالا بود.


۲. بد بو:

بد بو یا استینکی گربه شخصیت پاور گرل است که دارای ناهنجاری هایی است. او هیچ قدرتی ندارد و بسیار پرخاشگر است و در سطل زباله دنبال غذا می گردد یا آب توالت را می خورد. سوپرگرل این گربه را به سرپرستی گرفت با این حال او همچنان به کار های چندش خود ادامه می دهد. با اینکه استینکی توانایی ای ندارد، با این حال چندین بار با شرور ها وآدم های بد جنگیده است.


۱. گربه درغگو:

مجموعه کمیک های اپرای فضایی Saga است. این گربه سان بزرگ و قدرتمند مانند یک ابوالهول عظیم الجسه به نظر می رسد و قدرت تشخیص دروغ را دارد. هر زمان که افرادی کنار او باشند و حرفی او را به دروغ بگویند، او کله دروغ را به زبان می آورد. این توانایی او سطج بالاتری نیز دارد و او می تواند دروغی که افراد به خود می گویند را نیز تشخیص بدهد.

13 Comments
  1. Superman
    Superman کاربر می‌گوید

    ممنون ادمین محترم سه سوال داشتم اگر جواب بدید ممنون میشم
    ۱-زئوس مارول چند نفر رو کشته؟
    ۲-زئوس مارول الان شرور هست ؟!
    ۳-زئوس مارول چقدر کارهای بد کرده؟؟

    1. Superman
      Superman کاربر می‌گوید

      ادمین اگر جواب بدید ممنون میشم

    2. Doctor strange
      Doctor strange کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن یا سوپرمن
      ببخشید من جواب میدم
      اقا این کامنتت اسپمه
      جواب سوالات
      ۱- کسی رو نکشته به جاش تعداد زیادی گربه کشته
      ۲- خوب کسی که گربه ها رو بکشه شرور هست
      ۳- گربه ها رو کشته – اتش زدن گربه ها – زنده زنده خوردن گربه ها .
      این است نتیجه اسپم 😂

      1. Superman
        Superman کاربر می‌گوید

        خیلی ممنون شرمنده بخاطر اسپم اما اگه جواب بدید ممنون میشم

        1. Doctor strange
          Doctor strange کاربر می‌گوید

          خوب زئوس مارول مثل زئوس یونان بسیاری رو کشته . بخصوص در جنگ های میان خدایان
          خیر نیست
          درست نمیدونم .

          1. Superman
            Superman کاربر می‌گوید

            ممنونم ازتون

            1. Doctor strange
              Doctor strange کاربر می‌گوید

              خواهش میکنم.

  2. کاربر می‌گوید

    یه مقاله راجب گوربای😍😍😍😍منو این همه خوش بختی محاله،گوربای داشتن مثل خواب و خیاله

  3. کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوب و متفاوتی بود.

  4. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    گوربه ها رو آتیش میزدند

    1. Mhd.k
      Mhd.k کاربر می‌گوید

      گناه نداره که گوربه🤷🏻‍♂️
      گوربه گوربه گوربه 😹

  5. کاربر می‌گوید

    یک سوال ببخشید این نوشته بر اساس رتبه بندی هست ؟ اگه هست من با رتبه بندی تون یک سوال داشتم چون به نظرم یک چیز هایی میشد که جابه جا بشن

  6. […] که گربه ها دوست نداشته باشد. گربه ها هزاران سال با نسل بشر زندکی […]

دیدگاه ها غیر فعال است.