صحبت کردن با نوزاد درون شکم

کودکان  می توانند  حتی قبل از به دنیا امدن صداها را به خوبی  بشنوند. تعداد زیادی از انسان ها بر این باورند که حرف زدن یا حتی آواز خواندن برای کودکدرون شکم می تواند  سر آغاز زیبایی برای پیدایش رشته های عشق بین کودک با پدر و مادر باشد و نیز میتواند هوشیاری نوزاد را قبل از تولد بسیار تحریک کند.
روش های مختلف:

بلند صحبت کردن
۱ .  سعی کنید بلند صحبت کنید . تا جایی که مطمعن هستیدکه  ، نوزاد از درون شکم صدای شما را می شنود. در موقع  انجام کارهای روزانه ی خود ، با اطرافیان  ، دوستانتان یا افراد دیگر هم صحبت باشید ، اواز بر زبان اورده و بخوانید و به موسیقی گوش فرا دهید .
در کل متوجه می شوید که تغییر موقعیت حرکت کودک در شکم ، در پاسخ به نوع اهنگ است که در حال گوش دادن آن می باشد یا در جواب به حرف های  است  که با او میزنید.
۲ .قبل از به دنیا امدن نوزاد ، او را با نام مستعاری که به نظر زیبا می اید  و یا حتی با اسمی که برای او انتخاب کرده اید ، با او حرف بزنید  اما  به بر اساس اینکه از جنسیت کودک با خبر باشید بعضی از والدین از اسم های مستعاری که در این مدت روی بچه هایشان گذاشته اند، حتی تا مدت ها بعد از تولد کودک استفاده میکنند.
۳ . هر دو نیز صحبت کنید ، زیرا این کار یک راه بسیار خوب برای به وجود امدن رشته های محبت بین کودک و پدر او  نیز  حتما می باشد.
۴ . در دوران حاملگی ، با صدای بلند برای کودکتان کتاب و مجله  بخوانید. این کتاب ها حتما  میتوانند کتاب های کودکان یا هر چیزی باشد که شما از خواندنش لذت می برید.
فقط با صدای بلند برای او بخوانید. بعضی از والدین هر شب  قبل از خواب برای نوزاد متولد نشده ی خود می خوانند و ساعت مخصوصی را برای خواندن داستانهاو کار انتخاب می کنند. اما  بسیاری این کار را نمی کنند و هر موقع که وقت باشد ، این روش را ادامه می دهند.
۵ . در کل روز  ، زمان مخصوصی را به نوزاد خود می د هند . شاید زمان قبل از خواب وقت و زمان بسیار مناسبی باشد. نوزادان معنی کلماتی را که شما به کار می برید را درک نمی کنند،   اما مطمئنا با صدای شما آشنا می شود و به آن اُنس می گیرد.

دیدگاه ها غیر فعال است.