کپی های بی شرمانه کاراکتر های مارول از دی سی

اگر طرفدار مارول باشید باور این حقیقت براتون بسیار سخت هستش، اما اصل ماجرا اینه که که مارول همیشه تلاش کرده شخصیت هایی مشابه شخصیت های کمپانی دی سی خلق کنه و این وسط تا جایی که تونسته از دی سی اسکی رفته. شخصیت هایی که گاهی با نسخه دی سی آن مو نمی زند. برای مثال، لباس قرمزآبی مرد عنکبوتی شبیه لباس سوپرمن است و شنل قرمز ثور هم یادآور شخصیت های دی سی است. یا کپی بی شرمانه تانوس از روی دارکساید. اینطور که به نظر می رسه، برخی از شخصیت های مارول با اسکی رفتن از شخصیت های دی سی کامیک خلق شده اند. در اینجا تعدادی از کاراکتر های مارول که از دی سی تقلید کرده اند را به شما معرفی می کنیم:


۱۰. تانوس (۱۹۷۳) و دارک ساید (۱۹۷۰):

یک خدای قدرتمند و یک تایتان دیوانه ویلن که با یک ضربه می توانند جهان هستی را نابود کنند. دارک ساید دی سی برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ خلق شد و سه سال بعد تانوس تایتان کیهانی مارول معرفی شد. هردوی آن ها دارای چنان قدرتی هستند که می توانند برای رسیدن به هدف خود همه چیز را از پا در آورند. با توجه به شباهت زیاد این دو، مسلما مارول از دی سی کپی برداری کرده است. نزدیکی سال ساخت این دو کاراکتر و این که هردو به دنبال سلطه بر کل جهان هستند نیز این امر را تشدید می کند که مارک فردریک (خالق تانوس) یک کپی بیشرمانه و ضایع از کاراکتر دارکساید کرده است. جالب اینجاست که مارول فن ها اعتقاد دارند که تانوس می تواند با دارکساید مقابله کند. در کمیک ها دارک ساید با ورود به دنیای مارول به دنبال سنگ ها و دستکش بی نهایت می رود و همه آنها را به راحتی جمع می کند. حتی گالاکتوس نیز نتوانست با کمک موج سوار نقره ای حریف دارک ساید شود.


۹. سندمن (۱۹۶۳) و کلی فیس (۱۹۴۰):

مارول و دی سی هردو شخصیتی دارند که از گل ساخته شده اند. کلی فیس  یا صورت گلی اولین بار در سال ۱۹۴۰ خلق شد، سندمن در سال ۱۹۷۱ توانایی تغیر شکل پیدا کرد، دو سال بعد کمپانی مارول سندمن را معرفی نمود. هردوی آن ها می توانند با استفاده از گل و شن چهره، اندازه و حجم خود را تغییر دهند. کمپانی مارول هیچ تغییری در شخصیت و داستان کلی فیس که از دی سی کپی کرده بود انجام نداد و به همان صورت وارد دنیای کمکی خود کرد.


۸. مرد آهنی (۱۹۶۳) و بتمن (۱۹۳۹):

شباهت بین این دو شخصیت ابرقهرمان در دنیای کمیک موج می زند. بتمن و مرد آهنی شخصیت های میلیاردی هستند که در حقیقیت قدرت ابرقهرمانی ندارند. آن ها تنها با کمک منابع، لباس، سلاح و گجت های خود با شرور ها می جنگند. بتمن حدود ۲۴ سال پیش از مرد آهنی به وجود آمد و تنها تفاوت این دو این است که تونی استارک هویت خود را آشکار کرده است. خوب نباید میکرد؟ حداقل یخورده باید تغییر می داد. مثل بتمن پولدار که هست، رئیس گروه که هست، لباس که داره. آها، شخصیتشو لو بده. عجب فکر بکری کرد استن لی.


۷. هاک آی (۱۹۶۴) و گرین ارو (۱۹۴۱):

گرین ارو کمپانی دی سی در سال ۱۹۴۱ و هاک آی مارول در سال ۱۹۶۴ پدید آمدند. هردوی آن ها از اعضای قهرمان تیم های ابرقهرمانی لیگ عدالت و انتقام جویان هستند. هردوی آنها در کودکی خانواده خود را از دست داده و آموزش های سخت نظامی دیده اند. گرین ارو با بلک کنری رابطه داشت و هاک آی با بیوه سیاه. عجیب تر اینکه هردویشان کشته شدند و  دوباره به زندگی بازگشته اند. دیگه شباهت بشتر از این؟


۶. بیوه سیاه (۱۹۶۴) و قناری سیاه (۱۹۴۷):

بیوه سیاه و قناری سیاه ابرقهرمان های زنی هستند که هیچ قدرت ابرقهرمانی ندارند. البته بعد از مدت ها قناری سیاه توانست با صدای بلند فریاد بزند. هردوی آن ها استاد هنرهای رزمی اند و در کمیک لباس های سیاه مشابه می پوشند. هردوی آن ها از اعضای تیم های لیگ عدالت و انتقام جویان هستند و جالب تر اینکه هر دو نفر رفیق گرین ارو و هاک آی می باشند.


۵. کوئیک سیلور (۱۹۶۴) و فلش (۱۹۴۰):

فلش  دی سی محصول یک اشتباه آزمایشگاهی بود که او را به یکی از سریع ترین موجودات دنیای کمیک تبدیل کرد، اما کوئیک سیلور مارول فرزند مگنیتو و یکی از اعضای اصلی مردان ایکس بود. هیچ شکی در این نیست که کوئیک سیلور مارول یک کپی برداری از روی  فلش دنیای دی سی بود.


۴٫ مرد مورچه ای (۱۹۶۲) و اتم (۱۹۶۱):

اتم  و مرد مورچه ای  این توانایی را دارند تا اندازه خود را هرچقدر که بخواهند، کم یا زیاد کنند. در دنیای کمیک هر دوی این افراد از دانشمندان برجسته هستند. اتم کمیک های دی سی یک سال قبل از مرد مورچه ای مارول خلق شد. دیگه فک کنم مارول می خواست بگه منم فرزند کپی، خدای اسکی.


۳. ددپول (۱۹۹۱) و دث استروک (۱۹۸۰):

این دو شخصیت ویلین هستند و ضدقهرمان محسوب می شوند. دث استروک دنیای دی سی در سال ۱۹۸۰ و به عنوان یک سرباز با شمشیر و سلاح، خلق شد. در سال ۱۹۹۱ که ددپول معرفی شد، آنقدر به دث استروک شباهت داست که نویسندگان به این نکته پی برده و او را یک کپی بی شرمانه و ضایع می دانستند. هردوی آن ها جز ارتش بوده و از توانایی هایی چون شفا بهره می برند. هردویشان از سلاح و مواد منفجره استفاده می کنند. جالبه که بدونید نام اصلی دث استروک اسلید ویلسون و نام اصلی ددپول وید ویلسون است.


۲. ولورین (۱۹۷۴) و تیمبر ولف (۱۹۶۴):

تیمبر ولف و ولورین  در نتیجه آزمایشاتی که رویشان انجام شده به قدرت های ابرانسانی دست یافته و توانایی هایشان شباهت زیادی به یکدیگر دارد. هردویشان قدرت ها و توانایی های ابرقهرمانی، مانند زوددرمانی و حواس ابرانسانی دارند. تنها تفاوت آن دو این است که تیمبر ولف پنجه دارد در حالی که ولورین، از داخل دست هایش، شمشیر هایی بیرون میاید.


۱. هالک (۱۹۶۲) و سالومون گراندی (۱۹۴۴):

هالک یکی از دوست داشتنی ترین کاراکترهای دنیای کمیکی است. او غیرقابل نابودی است و اگر خشمگین شودبا یک ضربه می تواند یک ستاره را نابود کند. بروس بنر در اثر حادثه ای به هالک تبدیل شد و سعی کرد تا از این مشکل رهایی یابد اما موفق نبود.  صورت سالومون گراندی دنیای دی سی دقیقا شبیه هالک است و ۱۸ سال قبل از هالک درد نیای دی سی بوجود آمد، بدون هیچ نفاوت و تغییری.

البته بغیر از این ده شخصیت، کاراکتر های بسیار دیگری نیز هست که مارول از دی سی برداشته است مثل بلک کت مارول که از کت وومن دی سی تقلید کرده است یا کپی دکتر سترنج از دکتر فیت و اولتران از برینیاک.

منبع: wonderslist.com

120 Comments
  1. DC کاربر می‌گوید

    مارول خیلی خیلی بیشتر از دی سی تقلید کرده و من دارم تمام تقلید های مارول رو تو یه مقاله جمع میکنم

  2. احمد کاربر می‌گوید

    شما قصدت کوبیدن ماروله خلاقیت مارول فراتراز دی سی هست

    1. Caspiyan کاربر می‌گوید

      مارول هیچ عنی نیس در مقابل جاستیس لیگ

      1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        آقا درسته منم یک دی سی فنم ولی به بقیه توهین نمیکنم
        متعجب شدم که چجوری این کامنت اومده تو سایت

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        موافقم اما فحش نده
        بازم میگم اگه کل دیسی و مارول جمع بشن.با شرورا فقط جرئت کنن به فلش دست بزنن به رحمت دست لرزشی فلش به راه بهشت هدایت می شوند

    2. DC کاربر می‌گوید

      من نمی دونم اسم تقلید تازگیا شده خلاقیت؟

  3. .. کاربر می‌گوید

    میدونی خیلی از شخصیتایی که نام بردی در واقع خودشون کپی از کمیک های قبلی مارول بودن مثل تانوس و هالک و اتم و بعضیای دیگه که کلی تفاوت دارن
    درمورد مرد اهنی و بتمن
    استن لی که خالق شخصیتای کمیک ماروله بتمن رو ساخته ولی دی سی ازش اونو خریده ینی یه جورایی بتمن از مارول بوده اولا ولی بعدش استن لی میاد و ایرون من رو خلق میکنه
    ایرون من تفاوتای زیادی با بتمن داره شخصیتای متفاوت دنیاهای متفاوت و البته که مرد اهنگی یه نخبس که خودش لباسشو ساخته و اگه قسمت اول ایرون من رو ببینید کاملا میفهمید که جریان چی بوده و احتیاج به توضیح بیشتر نیست
    بلک ویدو هم هیچگونه استعداد خارق العاده ای نداره مثل فریاد های بلند مثل قناری سیاه و در واقع اون یه جاسوسه که فکر میکنم اونم تفاوت زیادی داره با اون
    اونی که در مورد هالک گفتی بهتره که به محدوده زمانی توجه بیشتر داشته باشی
    در کل میخوام بگم که بهتره اول اطلاعاتتو کامل کنی بعد بیای مقاله بنویسی چون اگه بیشتر تحقیق کنی فکر کنم به نتایج جالبی برسی که هیچ شباهتی با اینی که فکر میکنی نداره

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      پس این بی حیایی و خباثت مارول و نویسندگانش رو نمی رسونه که وقتی کاراکتری رو به یه شرکت دیگه میفروشن، عین همون میان یکی دیگه میسازن فقط هویتش رو معلوم میکنن؟؟؟؟؟؟
      اسکی تانوس از دارک ساید رو که دیگه نمیتونین انکار کنین میتونین؟؟؟؟؟

      1. علی کاربر می‌گوید

        کجای مرد آهنی شبیه بتمنه ، اگه قراره این طوری بگیم همه شخصیتا شبیه همه. بیوه سیاه و قناری سیاه هم شبیه نیستن و ولورین که حتی یه سره سوزن به تیمبر ولف شبیه نی حتی لوبو اسکی کامل دیسی از پانیشر و ولورینه

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          تمام داستان این دو شبیه همه هر دو پولدارم و باهوش هردو سازنده لیگ عدالت و اونجرز هستند هر دو پرچمدار کمپانی خودشونند ……
          مگه فقط باید لباسشون شبیه هم باشه !!!!!

        2. دیسی کاربر می‌گوید

          میخوای بگم؟
          جفتشون وقتی بچه بودن پدر مادرشون مردن
          جفتشون از شوکرتفنگو گجتو هر کوفت و زهر ماری استفاده میکنن
          هردو مجرد ولی دختر بازن یه شرکت دارن که فامیلیشون روشه
          دیگه ازین ضایع تر؟
          تازه
          صاف قشنگ آنگل،انگل،نمیدونم چیه اسمش از هاوک من اسکی رفته
          در ضمن کل شرور و قهرمانو ابر قهرمان کل دیسیو مارول جمع شن
          این میشه
          دارکساید_نباید فلش بفهمه،بد بختیم اگه متوجه شه
          ریورس فلش،زوم، لیگ عدالت،_ما میتونیم
          سنتری_تمومه
          بلو بیتل_خخخ
          ثور_آآآآآآآآآآخخخخخ
          ثور مرد
          بتمن_این خطه چیبود؟
          ثانوس_بچا مردیم
          همه مردن

          1. ..... کاربر می‌گوید

            عزیزم
            استن لی سال ۱۹۲۲ متولد شد
            مارول آگوست ۱۹۳۹ اولین کمیکش رو منتشر کرد
            بتمن دی‌سی مارس ۱۹۳۹ اولین بار پدیدار شد
            یعنی طبق گفته شما استن لی در ۱۷ سالگی چند ماه قبل از ایجاد کمپانی مارول برای مارول کاراکتر بتمن رو ساخت و به دی‌سی فروخت؟!!

        3. Zero99 کاربر می‌گوید

          برو اسپایدی بخون خوش باش اینکه میگی لوبو ترکیب پانیشر و ولورین هست و اینکه میگی تانوس از رو دارکساید نیست رو داخل یه مقاله اسپایدی یادمه خونده بودم بنظرم بهتر وقتی اسپایدی می خونی وارد هیچ سایت تحلیل کمیک نشی چون برا سلامتی خوب نیست

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        آقای MARVEL شما اگر در هر سایت معتبر جهان که بری این رو زده که تانوس از روی دارک ساید تقلید شده
        و شما اگر کمی بی طرف به این موضوع نگاه کنی متوجه میشی

      3. حسین حاجی هاشم کاربر می‌گوید

        عزیزم اون دست بند نیست اون دستکشه🤦🏻‍♂️

      4. مریم کاربر می‌گوید

        ببین تانوس و دارک ساید رو به کل مخالفم قیافه مهم نیست اخلاق مهمه مثلا تانوس یه دختر داره به اسم گامو را و یه زندگی پیچیده و یه ابرپروژه دارک ساید هویت خاصی نداره و خیلی کم بهش اشاره شده و اصلا روش کار نشده فقط یکیه که بده همین اما تانوس کلی توضیح درموردش هست که داستانشو جذاب کرده و اینکه ایرون من هم یه ادم خوشگذرون هست و اطلاعات این سایت وقتی کامل نیست نباید مقاله منتشر کنه چون ایرون من رهبر تیم نیست کاپیتان امریکا رهبره و داشتم میگفتم که بتمن جدی هست و ایرون من شوخ طبع و ایرون من زره داره بتمن یه لباش ساده با قدرت و زور و کلا منم از دیسی خوشم میاد و مارول فن دو آتیشم و باید بگم اطلاعات سایت خیلی کم بود و کارش بد بود به استنلی توهین کرد چون استنلی فوت شده حداقل شعور داشته باش بهش توهین نکن

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          ادمین خودتون جوابه ایشونو میدی یا خودم بدم؟

          1. Abad کاربر می‌گوید

            اگه قیافه مهم نیست اخلاق مهمه پس باید به این دو نکته توجه کنی
            اول که اخلاق بتمن و آیرون من شباهت زیادی داره پس مارول از دی‌سی تقلید کرده
            دوم به عنوان دی‌سی فن قبول دارم بلک اسپایدر از اسپایدرمن اسکی رفته ولی چون اخلاق مهمه نه قیافه پس این قاتل از اسپایدرمن اسکی نرفته!
            پس این تئوری به نفع دی‌سی می‌شه!

    2. یکی کاربر می‌گوید

      داداش صنعتی زدی یا سنتی یا توسط نظام امپریالیسمی بهت القا شده؟؟تن استن لیرو با این حرفت لرزوندی بتمنو استلی ساخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂
      بعد آیرون من همون بتمنه آما لباسش فرق داره هردو پولدارن و فامیلیشون اسم شرکت شونه بعد هردو به پیش خدمت وفا دار دارن مجرد اما دختر بازن نخبن و از تکنو لوژی زیادی استفاده میکنن هردو با ابرقدرت تیمشون جنگ دارن یه ربات گنده هردو دارن که بتمن رباتشو برای مبارزه با بین استفاده میکنه و آیرون من روباتشو برای مبارزه با هالک دی گه چیزی برای تقلید میمونه که بخواد آیرون من تقلید کنه بهتره اول اطلاعاتتو کامل کنی بعد نظر بدی😈

      1. دوست یک کاربر می‌گوید

        هر دو هم یکبار ساختمان شرکتشون نابود شده

    3. megaman127 کاربر می‌گوید

      مثل اینکه گیج شدی بتمن توسط باب کین و بیل فینگر خلق شد

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      چرا الکی میگی باو
      بتمن دومین شخصیتیه که توسط دیسی خلق شده
      خالقانش هم باب کین و بیل فینگرهستن همه اینو میدونن
      باو تن استن لی فقیدو تو گور نلرزون

  4. ایلیا کاربر می‌گوید

    دیسی هودود ۷۰ کپی و مارول هدود ۴۰ کپی

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      شما املاتو درست کن و بعد اطلاعاتت رو

    2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      آقای ایلیا شما میتونی بری تو اسپایدی خوش باشی

    3. AMIR ALI DC کاربر می‌گوید

      عمو چندساله املا چند گرفتی تو مدرسه من معلم خصوصی برات می گیرم دوست داری ؟؟؟؟

    4. دانيال گلکار کاربر می‌گوید

      داری اشتباه میزنی

      1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

        داداش جنست خوبه؟این مال۲سال پیشه ها

  5. کیوان کاربر می‌گوید

    مارول هیچ پوخی نیست، هیچ پوخی. فک کرده چندتا فیلم فروخته خبریه. ابرقهرماناش که همه از دی سی برداشته شده، فیلم مرد آهنیش که از بتمن نولان کپی شده و کلی موارد دیگه. آنقدر این مارول ترسو بود که وقتی فهمید قراره بتمن علیه سوپرمن بیاد رفت سریع جنگ داخلی رو ساخت. دیزنی هم رفت منتقدین راتن رو خرید که به فیلمای دی سی نمره پایین بدن.
    یکی نیست بگه یه فیلم مثل شوالیه تاریکی داری؟ یه شرور مثل جوکر هیث لجر داری؟ یه سکانس مثل سکانس نبردهای بتمن تو بتمن علیه سوپرمن داری؟ بجاش فیلمای آبکی، شخصیت‌های مزخرف. یعنی حالم داشت بهم می‌خورد وقتی جنگ داخلی مزخرف بچه بازی رو دیدیم. اندگیم رو هم که نبرد با تانوس رو از نبرد با دومزدی اسکی رفته بودن.
    متاسفانه مارول فنایی که هیچی نمیدونن و ادعا دارن، روز به روز داره زیاد تر میشه، چند تا بچه سال که بخاطر بازیگرای مطرح فیلمای یکبار مصرف مارول طرفدارش میشن و مطالب مزخرف میزارن تو اینستاشون. برید اینستاگرام ببینین چطوری دارن دی سی رو میکوبونه. یکی نیست بهشون بگه برین کمیک بخونین تا از نادانی دربیاین
    آره شما مارول فنا راست میگین. فضاییا وقتی به زمین حمله کردن آمریکایی ها هر کدوم صد تاشونو میکشنو وسط جنگ هم با هم جوک میگن، هیچ آدم معمولی ای هم نمیمیره.

    1. حامد کاربر می‌گوید

      برو کشکت رو بساب بچه جون
      اولاََ کامیک جنگ داخلی قدیمی تره
      دوماََ هیچوقت منتقدی نمی خواد خودش رو خراب کنه
      سوماََ کل سری اونجرز از شوالیه تاریکی بهتره و فیلم هایی مثل ثور و…
      چهارماً همه ی شرورای مارول قوی تر و خوف تر هستن جوکر فقط یه دیوونه هستش که صورتش رو رنگ کرده و تفنگ دستش گرفته
      پنجماً بهترین سکانس دنیای کمیک مربوط به سکانس اند گیم میشه که ایرون من بیشکن میزنه و میگه ‘منم مرد آهنی هستم’و قبلترش کاپتان آمریکا میگه’انتقام جویان به پا خیزید’
      ششماً نه حتماً لیگ عدالت خوبه که چهار نفر دارن باهم حرف میزنن
      هفتماً دومزدی فیلم نداره
      هشتماً فیام ندیدی و کمیک نخوندی زر نزن آدم عادی نمرد؟! نصف کل دنیا پودر شد بعد می هیچکس نمرده حتی نصف حیوون ها مردن بعد میگی کسی نمرده

      نتیجه گیری: دی سی حسوده و عقده ی داشتن شخصیت های مارول رو داره

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        بنظرم تو هم بری کشکت رو بسابی به نفع همس چون معلوم نیس اصلا چی میگی.
        اولا دارم فیلم رو میگم کمیکو نمیگم. یخورده چشمات رو باز کنی بهتر بخونی خیلی خوب میشه.
        دوما منتقد پول ببینه رام میشه.
        سوما اینو نگی چی بگی اسپایدی فن، اون سه گانه مرد آهنی تون یه کپی ضایع از سه گانه بتمن نولان بود و اون اشغال ثور دنیای تاریک میگی خوب؟؟؟؟
        چهارما ناموسا برو کمیک بخون. نصف شروراتون از دی سی اسکی رفتین تانوس و نگم براتون.
        پنجمیتم که معلومه از اونایی که شیپ کاراکترهای مارولی، صحنه یعنی اکشن نه اون مزخرفات مارولی. برو تبدیل شوندگان رو نگاه کن بفهمی صحنه چیه.
        ششم نگفتم لیگ عدالت جاس ویدون خوبه کجا گفتم؟؟؟؟
        هفتم دومزدی فیلم داره داستانش چیه؟؟؟؟
        هشتم و از همه مهم تر. برو فیلم جنگی نگاه کن ببین نابودی نصف عالم چه بلایی سر دنیا میاره. هیچی باقی نمیزاه. خورشید از بین میره. و خیلی موارد دیگه نه اون آشغالی که تو نبرد بی نهایت نشون داد. نه اون سفر زمانی آشغالی که تو اند گیم کردن وهمه دانشمندا ایراد گرفتن و معلوم نشد چی شد. برو میان ستاره ای نگاه کن بفهمی داستان از چه قراره.
        نتیجه: مارول یک شرکت مزخرف و حسوده که هیچی از خودش نداره دنبال نابودی سینماستو این خصلت عجیبش به طرفداراش نفوذ پیدا کرده.

        1. علی کاربر می‌گوید

          ۱ فیلم ثور اگه خوب نبود انقد فروش نمی کرد . ۲ نابودی نصف موجودات عالم دو تا کمیک بخون سوادت بره بالا

          1. محمد شرافتی کاربر می‌گوید

            فیلم ثور فروش خوب داشتع؟ 😳😳😳😳 فیلمای ثور ضعیف ترین فیلمای MCU هستن حالا رگناروک یکم خوبه ولی دوتا قبلی اشغال بیش نیستن و فروش هیچکدوم از این سه تا ب یه میلیارد نرسیده. بعدم یکی نیست ب شما زبون نفهما بگه فروش هیچ دلیلی بر خوب بودن فیلم نیست. فروش هیچ دلیلی بر خوب بودن فیلم نیست ولی خب زبون نفهمید چ میشه کرد . بعدم اصن همون بحث فروش هم مهم و مهم هم برای کارگردان هم برا بازیگر هم برا کمپانی سوده سود فقط و فقط سود. ک بازم ریدید اند گیم ک پر فروش ترین فیلم جهان شد سودش واسه دیزنی کمتر کاپیتان مارول بود😂😂😂😂😂😂😂😂. فیلمای مارول شاید خوب فروش کنن ولی هیچ گوهی نیستن ن سود دارن ن جایزه ای میگیرن. بعدم نابوی نصف موجودات عالم اوکی درست ولی یکم منطقی فک کنید چجوری نصف جمعیت دنیا پودر میشه بعد پنج سال همه برمیگردن همه چیم گل و بلبل میشه بعد تو فیلم دور از خانه میرن گردش و مسافرت و انگار ن انگار؟؟؟؟؟؟ چ چیز مسخره ای. الان یه مهاجرت همه گانی ب یه جایی صورت بگیره یا جمعیت یهویی افزایش پیدا کنه و کاهش پیدا کنه صدتا بحران و بدبختی پیش میاد بعد اونوقت خیلق مسخره و الکی نصف موجودات دنیا پودر میشن بعد پنج سال دوباره برمیگردن همه چی ب خوبی و خوشی تموم میشه 😂😂😂😂😂😂 ب قول اسکوسیزی فیلمای دوزاریتون بدرد بچه ها میخوره و واسع سرگرمیع

      2. دی سی فن کاربر می‌گوید

        شما چی میگی؟می دونی که مارول فقط فیلم‌ داره و ببین سه گانه نولان تو خاطراته یا اونجرز و دی سی کاراکترای منفی خفن برا هر شخصیت اصلیش داره که جاودانه هست و جذابیتی بی مثال داره دی سی رو دو تا فیلم خراب کرد مارولیا هی میگن شما خراب کردین نه اینکه خودتون اوایل فیلمای به مراتب بدتر نزدین و من چیزی جز تاسف برای مارول فنا ندارم.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          شما واسه خودت متأسف باش. میدونی پرفروش ترین فیلم سال۲۰۱۲اولین فیلم انتقام جویان بود چرا بیخود حرف میزنی تو داری میگی مارول هم اولش گند زده منظورت اینه که دی سی اول کاره و هنوز جای اشتباه داره راجعب این مورد دی سی فیلم هایی از دهه شصت داشته پس الکی حرف نزن و این که کی گفته فیلم های ثور فروشش بد بوده در ضمن داری از کاراکتر های منفی خفن حرف میزنی؟واقعا؟؟؟راجعب تانوس چیه نظرت که چند بار نصف جمعیت رو نابود کرده(در کمیک)یا راجعب دووم،جاگرنات،گرین گابلین و خیلیای دیگه در ضمن دیگه راجعب تقلید توی فیلم ها حرف نزنین که اتم که در کمیک یه شخصیت معمولی و استاد دانشگاه بوده با کمربند خودش کوچیک و بزرگ میشده توی فیلم تبدیل به یه نابغه کارخانه دار در لباس آهنی میشه فکر میکنم این خصوصیت هارو یه جایی دیدم. کجا بود؟؟؟آهان!چقدر عجیب این شخصیت شبیه مرد آهنیه چه جالب این حتما تقلب و تقلید نبوده این یه الهام ساده یا خلاقیت😀 بوده حالا فیلمو ول کن چی میگی اگه بگم دی سی تازگیا شخصیت ثور و اودین رو آورده اینا که تقلب حساب نمیشه نه؟نه واقعان نمیشه چون تقلب نکردن خود کاراکتر رو بر داشتن گذاشتن توی کمیک های خودشون این تقلب نیست اسکی رفتنه آهان راستی تایادم نرفته یه شخصیتم از روی موج سوار نقره ای ساختن میدونی فرقش چیه؟دو تا چوب اسکی داره که نشون میده دی سی آمادگی کاراکتر هاشو واسه اسکس رفتن ثابت کرده و کلی شخصیت دیگه که اگه بخوام بنویسم یه چیزی بزرگ تر از این مقاله در میاد پس تا همینجارو فقط دیش رفتم. روز خوبی داسته باشین

          1. amir کاربر می‌گوید

            سلام من فن هیچ کدوم نیستم و برای خنده دعواهای شمارو با تخمه نگاه میکنم .ولی تا جایی که من می دونم ما چندین مدل و فرد متفاوت در نقش اتم تو تاریخ کمیک داریم

      3. میلاد کاربر می‌گوید

        چرت نگو
        اولا، همین جوکر دیوونه با ی تفنگ (فیلمش به قدری زیبا بود که بینندگان در سینما به مدت ۸ دقیقه دست زدن)زده رو دست مارول
        دوما، ۳ گانه کیرستوفر نولان همشون جزو ۱۵ فیلم اول دنیان (هیچ یک از فیلمهای مارول نزدیکم نیست)
        سومن،فروش کمیک های دی سی ۴ برابر مارول

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          داداش اشتب زدی اول من نگفتم همه فیلم هاش بدن و این که خودم میدونم جوکر اسکار گرفت و بدون توی پرفروش ترین فیلم ها فیلم اند گیم و این فیتی وار هم بوده پس اول اطلاعات جمع کن و کامتو درست بخون بعد بیا حرف بزن

      4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        جاننننننننننننننننن
        جنگ داخلی قدیمیتره
        نخندون منو

    2. دیوید لینچ کاربر می‌گوید

      دمت گرم داداش، دقیقا درست گفتی، وسط سخت ترین لحظات جوک میگن!!!

    3. Amir ho3ein کاربر می‌گوید

      اقای کیوان میشه بیشتر در ارتباط باشیم باهم؟

  6. امیر کاربر می‌گوید

    اولا اینکه شما همون سگانه نولان رو از اسپایدرمن کپی کردین
    دوما مارول از ۵ یا ۶ سال قبل از جنگ داخلی و سوپرمن رو به روی بتمن جنگ داخلی رو تو برنامه ش گذاشته بود و دیسی کپی کرد
    درضمن فکر کردی اون بتمن و سوپرمن خیلی مال بود؟ اصلا مالی نبود
    خب شما بگو ببینم شما یه فیلم مثله اونجرز داری پرفروش ترین فیلم تاریخ بشه؟
    یه شرور مثله بارون زیمبو داری که با دست خالی اونجرز رو پکوند؟
    شما یه سکانس مثله فرودگاه توی جنگ داخلی داری؟
    حالا سوپرمن رو به روی بتمن شد حسابی جنگ داخلی شد بچه بازی؟
    شما که اطلاعات نداری چرا نظر میدی؟ میدونی توی دنیای کمیک چندین سال قبل از اون نبرد اند گیم شکل گرفته بود؟
    همین فیلم یه بار مصرف پرفروش ترین فیلم تاریخ سینماست

    1. امیر کاربر می‌گوید

      راستی یادم رفت بگم مشهور ترین و محبوب ترین شخصیت ماله ماروله که اسمش هم اسپایدرمنه و دیسی هزارتا کپی ازش کرده ولی بیچاره فروشش بالا نمیره چیکار کنه آخه؟ 🙂

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        اول نمی خواستم جوابتو بدم. اما دیدم نه. جواب ندان به امثال شما مارول فنای مغرور باعث میشه مرز وقاحت و احترامرو فرسنگ ها جابجا کنین.
        چی واقعاااااااا چی؟ نولان از اسپایدرمن زده.؟ حالت خوبی عزیز؟؟ کجای شوالیه تاریکی به اسپایدرمن شباهت داشت؟؟؟ منبع معتبر برا این حرفت ارائه بده.
        بعد همه سایتا میگن سر قضیه جنگ داخلی مارول نامردی کرده کاپیتان آمریکا ۳ رو کرده جنگ داخلی تو این وسط یدفعه از کجا میگی چند سال قبلش برنامه داشتن خدا میدونه.
        نمیگم بی وی اس عالی بود. اما فیمیدم چی شد. سر نبرد بتمن و سوپرمن آب دهنمو غورت ندادم بعد اون کاراکترهای آشغال مارول وسط دعوا جوک میگن به هم. واقعا چرا شما مارول فنا شرم نمیکنین؟
        یه جوک و مزخرف دیگتم اسپایدرمن بود. والا فک کنم فروش سگانه نولان از سه گانه اسپایدرمن بیشتر بود. ام سی یو هم داره بخاطر تعدد کاراکترش و اینهمه اشباع کردن سینما میفروشه. هالا تو مارول فن که هیچ اطلاعاتی نداری داری به من میگی بی اطلاع؟؟

        1. امیر کاربر می‌گوید

          شمایی که فیلم رو همینطوری نگاه میکنی بایدم بگی که سگانه نولان از اسپایدرمن کپی نکرده
          منبع معتبرم هم spidey.ir هستش شما برو تو مقالات بخش مقالات
          سینمایی پیداش میکنی
          درضمن مارول از چند سال پیش از ساخت فیلم ها توی جشنواره کمیک کان که هرساله برگذار میشه دو فاز بعدیه فیلم هاشو مشخص میکنه که شک دارم بدونی اصلا منظورم از فاز چیه
          یعنی فیلم های بعدیش تا ۳ یا ۴ بعضی وقتا هم ۵ یا ۶ سال یا بیشتر بعدش رو اعلام میکنه
          قبل از اینکه بی وی اس اعلام به ساختش بشه
          از یه طرف مارول به کمیک هاش وفادار مونده واسه همین به قول شما طنزش یکم زیادتره(حتی بعضی از سکانس هاش واقعا همون حرکات کمیک رو انجام میدن)
          ولی چون دیسی به کمیک هاش وفادار نیست فروشش کمه
          برا همین به قول شما جوک میگن وسطش
          از طرف دیگهمیدونی توی اسم کمیک بوک به چه چیزی اشاره شده؟ کمدی
          و واسه همینه که میگن مارول وفادار به کمیک هست ولی دیسی نیست
          و برای همین به قول خودت وسطش طنزه
          و اینکه تو چرا به بارون زیمبو دقت نمیکنی
          این شخصیت بسیار زیباست
          محبوبیت اسپایدرمن توی کمیک و گیم(که پر فروش ترین بازی کمیک بوکی تاریخ شد) و فیلم( که فروش دور از خانه بیشتر از پرفروش ترین فیلم سگانه نولان شد و من فقط منظورم سه گانه سم ریمی نبود) بیشتره
          و دیسی هزار بار کپی کرده ازش
          شما یه سر به spidey.ir بزن میبینی چرا مرد عنکبوتی مشهور ترینه
          و جدای اینا من دلیل مشهور تر بودنش رو هم برات میگم
          برای مثال توصیه میکنم این مقاله استاد مهدی ترابی مهربانی رو بخونی که چرا ما اسپایدرمن رو دوست داریم و یه جورایی دلیل محبوبیتش هم همین ها هستند

          درضمن جاستیس لیگ هم شخصیت کم نداشت و قدمتش بیشتر از اونجرز توی کمیکه پس چرا نصف هیچکدوم از فیلم های اونجرز هم فروش نکرد؟
          حتی نصف اونجرز ۱ هم فروش نکرد
          اونجا که تقریبا شخصیتاشون مساوی بود؟ چرا فروش نکرد؟

          1. دیوید لینچ کاربر می‌گوید

            منبع معتبر 😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂

          2. AMIR ALI DC کاربر می‌گوید

            نه مارول خوبه 🤓 وفادار 😂😂😂😂😂 جمع کن بابا با اون فاز های مسخره

        2. Odin کاربر می‌گوید

          کیوان عزیز. شمایی که اینقدر به به دی سی فن بودنتون افتخار میکنید و ازش دفاع میکنید(که من به این کارتون احترام قائل بودم اگر شروع به توهین نمی‌کردید) حتما میدونید که فیلم های کمیک بوکی همانطور که از اسمش پیداست از روی کمیک بوک ساخته شده (البته مقداری تغییر در روند داستانی و فیلمنامه مشکلی ندارن به نظر من،چون زمان میگذره و با اون هم علایق مردم تغییر می‌کنه)
          بریم سراغ اصل مطلب:
          درباره تانوس و دارک ساید باید بگم که اولا تانوس ایدۀ اصلیش از یه شخصیت در کمیک دی سی هست!!اما نه از دارک ساید.بلکه از یه شخصیت دیگه برداشته شده (مخصوصا شیوۀ نشستن روی اون صندلیش(همونthrone) .و اون شخصیت هم از یه شخصیت مارول گرفته شده
          در ضمن کمیک جنگ داخلی سالها پیش چاپ شده بود که میگن اون هم تقلید بوده
          بیشتر خواستی بگو ایمیل بدم

          1. AMIR ALI DC کاربر می‌گوید

            چرا دفاع نکنه 😐😐 باید افتخار کنه. کیوان داداش عالی

          2. Zero99 کاربر می‌گوید

            حرفی که زدی دقیقا داخل یه سایت نامعتبر مطرح شده که اسم نمی برم و اینکه میگی تاتوی از یه شخصیت دبگه دیسی گرفته شده بخاطر اینکه خالق تاتوی اعتراف کرده دروغ چون اگه واقعا اعتراف کرده بود که از یه شخصیت دیگه دی سی تقلید کرده پاش به دادگاه حق خلق کشیده می شد

    2. amin کاربر می‌گوید

      حرفت کاملن مزخرفه پرایدم پرفروش ترین ماشین ایرانه یعنی خوبه در ضمن به دنیای سینمایی دیسی و مارول نگا کن دیسی همه فیلماش تقریبن r rated یه تعدادی هم pg 13 داره در صورتی که فیلمای مارول همشون pg نکته دوم هم کمیکای دیسی هم فیلماش یه فضای دارک و افسرده ای داره که بچه هارو به خودش جذب نمیکنه هیچ شوخیتوش نیست طنز خیلی کمی داره ولی به جاش مارول پیتر پارکر یه شخص شوخه آیرون من هم همینطور من میگم فیلمای مارول از مال دیسی بهتراند ( به جز سه گانه نولان که احتمالن رو دستش نمیاد ) ولی دنیای واقعی رو نشون نمیدن مثلن همون سکانس اول فیلم جاستیس لیگ جاس ویدون انداره همه فیلمای مارول بدی های دنیا رو نشون داد در صورتی که تو کمیک ها و فیلمای مارول دنیا جای بسیار خوبیه که یکی دو نفر دزد یا قاتل توش پیدا میشن .
      راستی خود اوریجین اسپایدر من هم از روی بروس وین اسکی رفته پدر مادرش تو بچگیش میمیرن و ….. همینطور آیرون من که داستان مشابهی داره و حتی مث بتمن که دیک گریسون رو میاره برای اینکخ رابین بشه اونم اسپایدر منو زیر پروبالش میگیره و ..
      در کل فروش سینما ملاک خوب بودن از نظر داستان و حتی فروش کمیک نشان دهنده خوبی کمیک نیست رنج سنی کسانی که دیسی میخونند بیشتر بین ۱۸-۲۱ ولی مال مارول بین ۱۳-۱۸
      من خودم یه زمانیطرفدار اسپایدر من بودم ولی به خاطر اسپایدی دیسی فن شدم چون از اسپایدرمن چیزی ساخته نیست

      1. AMIR ALI DC کاربر می‌گوید

        داداش عالی دیسی فن بمون

  7. کیوان کاربر می‌گوید

    منبعتو گفتی فهمیدم اوضاع از چه قراره. فک میکردم با کسی طرف که میشه قانعش کرد اما وقتی گفتی اسپایدی فهمیدم از اون بی منطقایی. سایت اسپایدی منبعته؟ سایت اسپایدی ضد دی سی؟ که میگه من بی طرفم اما مطلب میزاره چرا سه گانه نولان بدرد نخوره؟ یا چرا باید از بتمن علیه سوپرمن متنفر باشیم؟؟!!!! یا ضد جوکر جدید هرچی از دهنش درومد گفت؟؟؟؟؟؟
    والا همه میگن اول بی وی اس معرفی شد بعد بسرعت جنگ داخلی رو رو کردن. نمیدونم چرا شما اینو میگین واقعا؟؟
    آره دیگه آنقدر خندیدن تو فیلماتون داد مارتین اسکورسیزی بزرگ و درآوردینو بهتون گفت فیلماتون شهربازیه. به گند کشیده فیلماتون سینمارو. اونی هم که تو بهش میگی استاد فقط یه منتقد منفی ضد دی سی هستش که عمه من بی طرفانه تر از اون حقیر نقد میکنه.
    بزار این بتمن جدید بیاد تا بفهمی کی بیشتر میفروشه.
    در ضمن اگه دی سی واسه سوپرمن دوتا، واسه بتمنو فلش و سلیبورگ هم قبل لیگ عدالت فیلم می‌ساخت بیشتر از اون اونجرز مزخرف شما فروش داشت. حیف که اون وارنر عوضی گند زد به همه چیز.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      باشه اصلا تو هر چی دوست داری فکر کن . راستشو بگم قبلا در اسپایدی بودم و دیگه هم هرگز اونجا نمیرم . وقتمو در اون سایت تلف نمیکنم . تو همون اسپایدی و مختار و ترابی رو به خودت نگهدار که همه چیز دانن .
      جناب کاربر کیوان هم لطف دارن . منم یکمی اطلاعاتی که از کمیک دارم را سعی میکنم که به شکل صحیح به بقیه منتقل کنم . ادعا هم ندارم که از فلان شخص بیشتر میدونم و … . نه DC فن هستم و نه مارول فن . فقط اینکه یکمی بیشتر از شخصیت های مارول خوشم میاد . البته فقط یکمی . اطلاعاتم هم از مارول خیلی بیشتر از DC هست .
      از همینجا هم یک تشکر ویژه از سایت خوب ایرونی سنتر میکنم که همه جور مقاله ای را منتشر میکند و اینکه هیچ گونه تفاوت زیادی بین مارول و DC قائل نیست . با ارزوی موفقیت روز افزون برای سایت ایرونی سنتر .

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        ممنون من با بحث با کسی که دلیل بیاره موافقم و می دونم که شما متعصب نیستین و پس شماهم موافق هستین که اسپایدی بیش از حد متعصبه.زمانی که داشت الکی الکی نولان و جوکر رو بی منطق می کوبید فهمیدم.

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        من تو اسدآبادی کم مقاله میخونم
        ولی واقعا از وقتی اون مقاله مسخره که درباره نولان رو داد حالم به هم خورد و ازش بیرون اومدم

    2. محمد شرافتی کاربر می‌گوید

      فقط یه مارول فن مغز گندیده تعصبی مث امثال تو میتونه بگه سایت اسپایدی حقیقتو میگه، اخه رو چ حساب میگی ادمینای اسپایدی حالیشونه؟ چون انگلیسیشون خوبه و چارتا کمیک ترجمه کردن؟ اون مقاله هاییم ک ازشون خوندی خیال کردی علامه دهرن همشون از سایتای خارجی ترجمه کردن منم اگ زبانم خوب باشه میتونم اونارو ترجمه کنم، خود اون مرتیکه ترابی رسمن گفته من این سایتو فقط واسه کوبیدن دیسی زدم و اینکه ثابت کنم مارول بهتره هزار بارم گفته مارول بهتره و دیسی اشغاله بعد تو فک میکنی همچین ادمی منبع خوبی واسه کمیکه؟؟؟؟؟ از این یارو توقع داری تو نقدایی ک مینویسه بی طرف باشه؟؟ خوبه خودتم میگی ضد دیسی حرف میزنه ولی اینقد تعصبی هستی ب چرت و پرتاش میگی حقیقت این مرتیکه رفته بود ب فیلم اشغال امیزینگ اسپایدرمن ۲ نمره ۷٫۵ داده بود در حالی ک تمام نقدا براش منفی بود زمانی ک دارک نایت رایزز اومده بود میگف لنیزینگ اسپایدرمن اشغال بهتره!!!!!!!!!!!! همچین ادم تعصبی منبعت باشه معلومه خروجیش میشه یه کسایی مث شما بعدم تو میگی تو سایت مارول فن تعصبی ضد مارول نظر بدیم؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂 تو جرعت داری تو اون سایت بنویس بالای چشم فایگی و ریمی و روسو و ترابی ابرو هست اولش صدتا سگ هار پاچتو میگیرین بعدشم کامنتت پاک میشه اکانتتم حذف میشه ، تو همین سایتی ک از نظر تو خیلی ادمیناش حالیشونه رسمن ب دیسی و دیسی فنا فحش خار مادر میدن همون ادمینای علامه دهرت ک ادعای بی تعصبیشون میشه هیچ واکنشی نشون نمیدن رسمن تو اون سایت ک از نظرت خیلی حالیشونه و حقیقتو میگن طرف مینویسه نولان کارگردان مزخرفیه و فیلماش اشغالن و پشم سم ریمی نمیشه و اون ادمینای الگوت هیچ واکنشی نشون نمیدن ولی جرعت داری تو ی کارگردان مارولو نقد کن صدتا بدوبیراه میشنوی و بعدشم کامنتت و اکانتت حذف میشه!!! بعدم تو ک ب اون ترابی اوسکول میگی فهیم ینی از فرانسیس فور کوپولا و مارتین اسکورسیزی و داورای اسکار بیشتر حالیشه؟؟؟ همین اوسکل دوزاری وقتی عن گیم اومده بود با قاطعیت میگفت صدرصد اسکار بهترین فیلمنامه و جلوه ویژه و … رو میگیره و یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینماست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂 ولی اخرش عند گیم پشمم نسیبش نشد و بزرگای سینما بهش گفتن نفرت انگیز و شهربازی! و بجاش همون جوکری ک اینقد اسپایدی کوبوندش تو اسکار موفق شد و چشم مارول فنای دوزاری کور شد!! برو با همون چرت و پرتای ترابی و مختار دلتو خوش کن

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        هر بار تو اسپایدی نظر ضد مارول بدی ۵۰۰نفر میان باهات مقابله و تعصب بیش از حد دارن و به همین دلیل من تو اسپایدی نظر هیچوقت ندادم.

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        جرئت داری برو تو اسپایدی بنویس ایرون من از بتمن کپی کرده.اگه اکانتتو حذف نکردن برو تف کن تو صورت حمید معصومی نژاد از رم.

    3. امیر کاربر می‌گوید

      والا تا اونجا که ما میدونیم دیسی شما بود هر جور سریال بگی از شخصیتاش ساخت و ۱۰ برابر اسپایدرمن فیلم سوپرمن و بتمن ساخت نه ما

    4. دیوید لینچ کاربر می‌گوید

      چون اطلاعاتش زیاد پس حرفاش درسته؟! 😂😂😂

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        لطفاً بدون که ثور دی سی قدیمی تره😂به علاوه جوکر دارکساید ریورس فلش سینسترو بین راس الغول لکس لوتر دومزدی زاد دث استروک آرس و… هترن یا تانوس شما که معلوم نیست از کجا اومده😂(تو فیلم نه کمیک)

  8. کیوان کاربر می‌گوید

    عاره حاجی اگه اگه. متاسفانه مردم به وسیله فیلمای مزخرف مارول دارن آشغال خور میشن و وارنر هنوز هم داره اشتباه میکنه و گند میزنه. نمونشم همین پرندگان شکاری که از هر نظر گند زد تا حساب کار بیاد دست وارنر.
    چی تو هم که داری از اسپایدی حرف میزنی؟ حاجی من عمرمو واسه این چیزا نزاشتم که همه اطلاعات کمیکی عالم رو داشته باشم. اما شرف دارم، عوضی نیستم، دروغگو نیستم. آفرین خوبه خودت میدونی زد دی سی حرف میزنه خودتونم قبول دارین.
    کسی بره تو اسپایدی میتونه ضد فیلمای مارول چیزی بنویسه یا شخصیتاش. نخیر حسابتون رو هم میبندن. اما اینجا همه دارن تبادل اطلاعات میکنن چه مارولی چه دی سی ای. پس به تو ربطی نداره که کی چی میگه شما میتونی بری اسپایدی قربون صدقه ترابی و فایگی بری. تکرار میکنم به شما هیچ ربطی نداره کی چی میگه تو این سایت چون آزاده نه مثل اون اسپایدی بدردنخورت. تو تو بحث کمیکی دو دقیقه هم جلوی همین آقای راجرز دوام نمیاری. پس با منطق بیا چون از خودت هیچی نداری.

    1. محمد شرافتی کاربر می‌گوید

      حاجی اینارو ولشون کن اینا همونایین ک حتی درکشون از مارولم در حد فیلمای ام سی یو هست و اوج لذت بردنشونم شیپ کردن کارکترای ماروله 😂😂😂😂 از اینا کلمه فروشو بگیری نمیدونم چی میخان بگن اصن دهنشون قفل میشه

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        من زبونم مو درآورد آنقدر باهاشون بحث. کردم. نیت کردم یه مدت بحث نکنم باهاشون. دیگه وقتی منبع معتبرشون اسپایدی باشه و اون مختار باشه که اومده زومجی میگه ما نتونستیم مقاله بنویسیم که واندر وومن از کیا کپی کرده برا همین فیلمشو مزخرف میدونیم، انتظاری نباید داشته باشیم که اینا درک کنن.

        1. امیر کاربر می‌گوید

          حرف از عمو مختار نزن که طلاست

          1. دیسی کاربر می‌گوید

            برو بابا عمو مختار پشم منم نیست بابا چرتو پرت نگو
            اگر اسپایدیو حقیقت در نظر بگیریم
            دیسی فن ها کچل های پدر….چاقی هستند که فلانو بیسارو بهمان

          2. دیسی کاربر می‌گوید

            هر کی دیسیه وقت برای این مارول فنا نذاره
            اگه عقل داشتن میفهمیدن اگه کل دیسیو مارول باهم بجنگن دیسی میبره بخاطر
            ۱_ فلش(خودش بسه) 🙂
            ۲_ لیگ عدالت
            ۳_ گروه فلش
            ۴_آرو و گروهش
            ۵_ارتش آمازون
            ۶_سپاه گرین لنترن
            ۷_وایت لنترن
            ۸_بلک لنترن
            ۹_ رد لنترن
            ۱۰_یلو لنترن
            ۱۱_ بلو لنترن (اینا همه سپاهن)
            ۱۳_ریورس فلش،زوم
            ۱۴_آکوامن و آتلانتیس
            ۱۵_بازم فلش،خیلی قویه
            کمک د
            چرا مارول میبازه
            ۱_بخاطر نداشتن نیروی کمکی

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            خیلی بچه ای 😉😉😉خیلی برو توی مقاله انتقام جویان علیه لیگ عدالت کامنتارو بخون دسدت بیاد چی به چیه

  9. محمد شرافتی کاربر می‌گوید

    وای ن ک شخصیتای مارول خارمادر حقیقت و واقعیتن و اصلن و ابدا خیالی و غیز واقعی نیستن!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 چقد شما مارول فنا خنده دارید

    1. امیر کاربر می‌گوید

      از شما که خیلی واقعی ترن
      مثال نزن که بدجور مثال میزنم

    2. دیسی کاربر می‌گوید

      اصن لامصب خود حقیقتن کصافتا.من بمولا از کاپیتان مارول واقعی تر ندیدم 🙂

      1. امیر کاربر می‌گوید

        وقتی منطقت و حرف زدنت این شکلیه که حتی حرف من رو هم عوض میکنه معلومه داری میسوزی
        من گفتم از شما واقعیتره نگفتم همشون واقعین
        وقتی اینقدر به شعور بقیه توهین میکنین ادعاتونم میشه چرا خودتونو نمی بندین؟

  10. امیر کاربر می‌گوید

    حاجی اسپادی و استاد ترابی هیچوقت هیچ جبه ای نگرفتن
    همیشه حقیقت رو گفتن
    وقتی قبول حقیقت برات سخته نگو بقیه جبه بر میدارن
    تو در حدی نیستی که به استاد ترابی چیزی بگی
    و یه چیز دیگه
    فروش کالا های اسپایدرمن(۱.۳ میلیارد) مساویه با فروش کالاهای سوپرمن به علاوه بتمن به علاوه اونجرز
    واسه همین میگم

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      منعبت اسپایدی و ترابیه 🤣🤣🤣 داداش اونا شلوار کمیکم نمیتونن بکشن بالا

  11. امیر کاربر می‌گوید

    ولورین جهش یافته بوده و مثل نمیدونم چی چیه شما با آزمایش قدرت نگرفته
    دث استروک هم از روی پانیشر کپی کرده(خود نویسنده دث استروک گفته) پس ماهم کپی کردیم و شما حق اعتراض و انتقاد ندارین
    مرد مورچه ای هم با پوشیدن لباس هنک پیم قدرت گرفت ولی اتم با شهاب سنگ یا نمیدونم چی چی قدرت گرفت
    فلش عمده قدرتش سفر در زمان و سفر در دنیاهای موازیه پس فرقش خیلیه با کوئیک سیلور و اصلا کوئیک سیلور جهش یافته است
    زن گربه ایه شما اون موقع که بلک کت خلق شد یه لباس گشاد با شنل داشته پس لباسش رو شما کپی کردین و قدرت گربه سیاه شانسه و زن گربه ای نه

    هاک آی هم شخصیت بسیار قانون شکنی داره و اول هم خبیث بوده پس ربطی به گرین ارو نداره
    قناری سیاه هم کاملا اوریجینش با بلک ویدو فرق میکنه و تونی استارک بدون لباسش هیچی نیست ولی بتمن بدون لباس بازم بتمنه
    ماله شما از گله ولی سند من از شنه
    هالک و همون نمیدونم چی هم قبول کن خیلی فرق دارن
    تانوس هم به خاطر عشق بانو مرگ میخواست نصف دنیا رو بکشه پس معلومه ذره ای در باره کمیک نمیدونین

    اینقدر بر اساس قدرت و لباس تصمیم نگیرید
    و یادتونه گفتم اسپایدرمن معروف ترین و مشهور ترینه
    اینقدر معروفه که توی شماره های اخیر یانگ جاستیس با اون تلفن نمیدونم چی چی تون که مثله ساعت بنتن عمل میکنه از اسپایدرمن کپی کردین

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      قصد نداشتم دیگه جواب شما مارول فنا رو بدم ولی مثل اینکه هر چندوقت یبار باید عهدمو بشکنم دوباره جواب امثال شما رو داد. از شیوه کامنت گذاشتنت که معلومه بچه سالی، از اون حمایتت از مختاری که راه میره میگه میخوام دی سی رو بزنم معلوم شد که زیر بیست سال سنته. حرفات برای خودتم خریدار نداره و خودت به حرفای خودت شک داری. شما فعلا باید با اسپایدی تون خوش باشین که کلی کامنت های فیک واسه خودش مسیازه که بگه آره من طرفدار دارم و مارول طرفدار داره و اینا. دیدیم شخصیتاتون مخصوصاً اسپادی چجوری تو مسابقه زومجی به فنا رفتن. من موندم کدوم خری میاد تو اسپایدی کامنت بزاره که آره من دی سی فن متعصب هستم ولی از بتمن بدم میاد ها؟؟؟؟؟
      مورد مرد مورچه ای، هاک آی، شن؟ خخخخخخخخخخ. اره خوب مردم که عقل داشتن میفهمیدن کرونا کار آمریکاست. بعد بیا بگو چرا شاهکاری مثل میان ستاره ای ۶۰۰ میلیون میفروشه. چرند بلا استفاده فمنیستی مزخرفی مثل کاپیتان مارول ۱ میلیارد.
      همون مرد آهنی رو از فیلم بتمن نولان اسکی رفتین. یه فیلم درست حسابی ندارین که بعد پنج سال معروف بمونه. کاربرای اسپایدی تو همین سایت تا میتونن توهین میکنن. اسپایدی مزخرف با اون ترابی میاد میگه آره من اومدم تا دی سی رو بکوبونم معلوم نیست از کجا داره خط میگیره، میدونی میتونم یه طومار الان برات بنوسیم در مورد زات بد مارول و طرفداراش که جز توهین سیاه نمایی چاخان هیچی هالیشون نیست ولی وقتم خیلی مهم تر از سر و کله زدن با بعضیاست.
      درضمن مادر و پدرم منو درست تربییت کردن، اینو به دوستای اسپایدی فنت هم بگو که راه میرن فوش از دهنشون در میاد.

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        دادا منبع معتبرت اسپایدیه؟

    2. Batman Batman کاربر می‌گوید

      یه چیزی که جناب کیوان نگفت اسپایدرمن برای یکی دو سال به خاطر بازی ها و فیلم های که اومد شد مشهور ترین و در حال حاضر سوپرمن مشهور ترینه و معروف ترین هم بتمن و سوپرمن منه موجود زندی رو روی زمین وجود نداره که بتمن و سوپرمن رو نشناسه برو از پدر بزرگ مادر بزرگت بپرس

  12. Superman کاربر می‌گوید

    جواب به مارول فنا:اول اینکه سوپرمن وجوکر معروف ترین و محبوب ترین قهرمان و شرور شدن
    دوم اینکه میگین این سایت مارولو چطور درباره اون اسپایدی چیزی نمیگین ها؟
    سوم اینکه کپی های مارول بیشتره
    چهارم اینکه اول دی سی بوده بعدیچیزی به نام مارول اومده و تمام ایده ها کمیک ها شخصیت هاشو از رو دی سی زده

  13. صادق کاربر می‌گوید

    واقعا از مارول ناامید شدم واقعا از همه ضایع تر کپی آیرون من از بتمن و کپی انت من از اتم بود و در مورد بحثی که در بالا شد درباره سایت اسپایدی این سایت اسپایدی کلا یه سایت مزخرف ضد دی‌سی هستش که اصلا هم انتقاد پذیر نیستن و یه مشت مارول فن بچه سال متعصب جمع شدن دور هم دارن چرت و پرت میگن و میکوبونن تو سر دی‌سی

  14. دیسی کاربر می‌گوید

    دادا منبع معتبرت اسپایدیه؟؟؟؟؟
    بخدا از خنده سکته مغزی ناقض کردم….امبولاااانس 🙂 🙂 🙂 کممممممممممک
    سوپرمن و جوکر محبوب ترین ابر قهرمانوابرشرور شدن
    فلش خیلی از عن عنکبوتیتون بهتره

  15. امیر محمد کاربر می‌گوید

    شما برو جاستیس لیگتو ببین

  16. زائری کاربر می‌گوید

    هنوز هم قشنگترین و کامل ترین داستان متعلق به داستان ارباب حلقه هاست.رمانهای سیلماریلیون و ارباب حلقه های پروفسور جی آر تالکین.هم شخصیتهایی مثل اراگورن و گاندولف بی نظیرن و هم شخصیتهای اهریمنی مثل سائورون،هنوز ترسناک بودن و مخوف و دلهره اور بودن هیچ شخصیت اهریمنی رو مثل سائورون ارباب حلقه ها سراغ ندارم.اصلا موسیقی متن این فیلم خودش یه داستان جداگانه س و شاهکاره

    1. یک دی سی فن کاربر می‌گوید

      حاجی فازت چیه این وسط

  17. زائری کاربر می‌گوید

    دوستان اصلا بحث شما یک اشتباهه. هر کدوم ازین مارول و دی سی و…که گفتین اینها شخصیتهاش و دنیایی که مد نظرش هست که تعریف کنه فلسفه های متفاوتی داره. یعنی این که مثلا نوع نگاه به زندگی نوع زندگی نوع شکستهاشون نحوه مبارزاتشون و جهان بینی و ایدئولوژی هرکدوم ازیم کمپانی ها و دنیاها متفاوته،اصلا از اسمش معلومه دیگه مثلا:*دنیا*ی دی سی یا *دنیا*ی مارول،فلسفه ی هرکدوم ازین دنیاها مثلا نسبت به پیدایش جهان،قدرت،خیر و شر ،زندگی و مرگ،تکامل و زوال، پیشرفت و شکست ،نحوه شکل گرفتن فرد خیر و شر و نحوه زندگیشون متفاوته ،نه اینکه باهم ضد باشن بلکه یک قسمت از حقیقت رو تعریف میکنه.هرکدوم یک سری از دنیاهای فلسفی رو متجسم میکنن.پس بحث سر اینکه کدوم بهترن و بدترن بی فایده س،اینها هرکدوم تعاریفی فلسفی جدا و با نگرشی جدا رو میگه ،و تقریبا هم هرکدوم بخشی از نوع حیات و… رو دنبال میکنن .که تقریبا همه ش هم درسته

  18. Moony کاربر می‌گوید

    کپی های بیشتری هست مثل بلک کت از روی کتوومن ، فایر استار از روی استار فایر (فقط اسمشو جا به جا کردن ) ، پاور پرینسس از واندر وومن ، کارنیج از جوکر (فقط به سبک سیمبیوتی) ، tigra از چیتا ، دکتر استرنج از دکتر فیت (واقعا برای اونایی که فک میکنن استرنج نهایت جادوئه متاسفم حالا چون فیلم داره دلیل نمیشه از همه بهتره ، اولتران از برینیاک ، بلک پنتر از وایلد کت ، ارتش نووا از ارتش گرین لنترن ، گامورا از بیگ باردا ، کاپیتان امریکا از شیلد ، ویژن از رد تورنادو ، فالکون از هاوک من و…
    تازه فیلمای مارول همش جلوه ی ویژست و واسه بچه ها ساختنش اما فیلمای دیسی دارک و باحاله و داره بهتر هم میشه ، تازه فقط مارول و دیسی رو با فیلم مقایسه نکنید ، کمیکای مارول به پای دیسی نمیرسه ، سریالاش هم همینطور ، دیسی سریالای موفق تری داره مثل د بویز ، سوامپ ثینگ ، تایتانز ، گاتهام ، فلش ، استارگرل ، اررو و دوم پاترول .
    و اینکه بازی های دیسی از مال مارول موفق تر بودن.
    شما دارین میگین دیسی بده در حالی که در نسخه جاستیس لیگ جاس ویدون این کارگردان اونجرز بود که خراب کرد و اینکه وارنر زیاد دخالت کرد و الان که قراره اسنایدر کات بیاد یه تودهنی محکم به همتون میخوره .
    و اینکه میگین دیسی فیلمای خوب نداره ، فیمای جوکر و اکوامن و واندر وومن و شزم و … از کل فیلمای خردسالانه مارول بهتره .
    مارول تو انیمیشن سازی افتضاحه در حالیکه دیسی انیمیشن و لگو زیاد میسازه و انیمیشن جدیدش جاستیس لیگ دارک : آپوکالیپس وار از کل فیلمای اونجرز بهتره.

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      دقیقا درسته البته شما مطمئنید که اولتران از برینیاک تقلید شده !!!!
      چون جایی همچین چیزی نخونده بودم

  19. صدرا کاربر می‌گوید

    می دونید علت اصلی جنگ ها چی بود این که یه سری به عقاید بقیه احترام نگذاشتن اولا که تقلید با کپی فرق نی کنه دوتا نقاشی که رنک هاشون شبیه هم است رو نمی شه گفت یکی از دیگری اسکی رفته اگه این طوری بود قیافهی انسان رو هم از روی میمون اسکی رفتن در اون صورت هیچ وقت تکامل اتفاق نمی افتاد

  20. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    سلام خیلی ممنون بابت مقالتون . می خواستم یه چیزی بگم اینم اینه که اینو همه میدونن که خدایی کپی ها مارول از دیسی خیلی بیشتره و خیلی بیشتر دیسی کلاً چند تا شخصیت کپی کرده اونم شاید معلوم نیست درست باشه ، بعدشم اقا من نمی خوام از هیچ کدوم طرفداری کنم اما در اصل طرفدار دیسیم . مثلاً خود جک کربی خیلی از شخصیت های دیسیم طراحی کرده اما باز تو جبه مخالف دیسیه و همش این دو تا کمپانی با خوشون و بقیه درگیرند بعد شمایی که میگی اسپایدرمن محبوب ترین شخصیت کمیک بو هاست سخت در اشتباهی اما اینو قبول دارم که محبوب ترین شخصیت ماروله . اما می خواستم بگم که اونایی که رو مارول تعصب دارن یا می خواهند دیسی رو بد نام کنند نیازی نیست چون خوشون بد نام خدایی هستن و باید قبول کنند که دیسی خیلی بیشتر جذابیت داره برای طرفداران تا مارول شما اگه یه نگاهی بکنید می بینید که تو اولین کمیک سوپرمن جلد اولیش تو سال بعدش یعنی بعده ۱ سال ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته ، بریدد ببینید . با تشکر

    1. امیر محمد کاربر می‌گوید

      حتی اگه مارول از دیسی هم تقلید کرده باشه اما تقلیدش از خود شخصیت های دیسی معروف تر شده و بهتره و محمد حسین شما که می گی دیسی جذابیت بیشتری داره کاملا در اشتباهی و کاملا به سلیقه مربوطه و می گی اسپایدرمن محبوب ترین نیست اگه محبوب ترین نبود فروش اسباب بازی هاش یا چیزهای دیگه آش از بقیه پرفروش تر نمی شد حتی اگه بری از یک بچه دوساله بپرسی بتمن یا مرد عنکبوتی رو می شناسی قطعا به مرد عنکبوتی واکنش بیشتری نشون می ده و می گی مارول جذابیت نداره اگه جذابیت نداشت که پرفروش ترین فیلم تاریخ رو نداشت حتی دیسی در زمینه کمیک بوک این اواخر افت کرده و فروش کمیک بوک های مارول بیشتر شده و داستان های جذاب تری این اواخر مارول می نویسه نمونش کارنیج مطلق و واقعا دیسی که این اواخر کلا تو فیلم گند زد و درآخر بگم نمیشه گفت کدوم شخصیت بهتره و همه این ها به سلیقه ربط داره یکی مردعنکبوتی رو دوست داره یکی بتمن و شما نمی تونی چون بتمن رو دوست داری به شخصیت ها دیگه توهین کنی و به این آدم ها می گن متعصب اما اگه بخوای از نظر محبوبیت حساب کنی مارول درحال حاضر از دیسی جلوتره و اینم بگم که تقلید این نیست که چون مثلا فلانی تیر و کمان داره هرکی تیر و کمان داشته باشه کپی از اونه بلکه تقلید اینکه از نظر شخصیتی و داستان و چیز های دیگه شبیه بهم باشن مثلا گرین ارو و هوکای از نظر شخصیتی خیلی باهم فرق دارن تازه خود گرین ارو یک تقلید از روی رابین خوده و حتی لباسش هم خیلی شباهت داره ختم کلام

      1. Batman Batman کاربر می‌گوید

        فروش بیشتر اسباب بازی اسپایدرمن به خاطر اینه که بیشتر طرفدر های اسپایدرمن بچن اول اینه که بچه دو ساله تازه داره یاد میگیره بگه بابا دوم اینکه یه بچه به قهرامان که از در دیوار بالا میره لباس رنگارنگ داره و یهو قدرت های ماورای از یه عکبوت به دست میاره بیشتر علاقه نشون میده تا بتمنی که لباس تیره تاریک میپوشه و قدرت ماورای نداره با سختی های زیادی رسیده به این جای که هست. کمیک های دی سی افت نکره و تو همین سال کلی کمیک خوب داده کمیک های دی سی مخاطب رو با خودش همراه میکنه ولی کمیک های مارول انگار تو همون صفحه اول تنهات میزاره کمیک کارنیج مطلق رو نخوندم نظری نمیدم. هزار بار گفتم یه بار دیگه میگم دی سی تو فیلم گند نزده و خوب هم ظاهر شده BVS یه فیلم خوب و عمیقه و برای باید بری تو عمقش من هر وقت یکبار دوباره میبینمش جوخه خودکشی کلی حذفیات داشت. لیگ عدالت کار نفوذی مارول بود و به زودی نسخه اسنایدر کات میاد

  21. دیسی کاربر می‌گوید

    اصلا شخصیتای مارول خارمادر حقیقت واقعیت

  22. دیسی کاربر می‌گوید

    اصلا آقا من میخوام تک به تک بین شخصیتای مارول و دی سی نبرد راه بندازم.
    فلش_کوییک سیلور
    فلش مشت های محکمی زد کوییک سیلور هم با مشت جواب داد،فلش گردبادی درست کرد و فلش پیتروه دوران مصر برد و اینجا کوییک به بری مشت هایی میزند اما فلش از هشت جناح مشت های محکمی میزند و با دستش او را می کشد.۱_۰ دی سی
    بتمن_آیرون من بتمن به آیرون من شوک داد و آیرون من را با فنون رزمی زد و به فلش گفت نیزه نایت وینگ را بیاورد.بتمن به هوا میپرد،آیرون من شلیک میکند.بتمن نیزه را پرت میکند و آیرون من را می کشد.ولی خود نیز با شلیک آیرون من کشته میشود.
    ۲_۱ دی سی
    سوپرمن_ثور.
    نبرد مساوی
    همچنان ۲_۱
    دکتر فیت_دکتر استرنج
    دکتر فیت چند ضربه میزند و به گرین آرو خبر میدهد.دکتر فیت پورتالی باز کرده و او را به استار سیتی می اندازد.
    گرین آرو ۱۵ تیر به استرنج پرت کرده و او را به شدت زخمی میکند.در اینجا دکتر فیت استرنج را خفه میکند.
    ۳_۱ دی سی
    فلش_اسپایدرمن
    فلش قبل از اینکه مرد عنکبوتی غلطی بکند با ویبره او را میکشد.
    ۴_۱ دی سی و تمام.
    فلش از انتقام جویان خیلی قوی تره.میتونه برگرده به زمانی
    که بچه بودن و بکشه.تو زمان حالم با دست لرزشی همه رو میکشه :-).

  23. دیسی کاربر می‌گوید

    یبار رفتم تو اسپایدی(تا سه ماه بو میداد گوشیم)یکی نوشته بود خطاب به ترابی که مربی صدر نشین لالیگا جواب مزخرفای تیم قعر نشین دسته سه افغانستانو نمیده 🙂 همونجا از خنده پوکیدم.اخه صدر نشین لالیگا؟اون که ایرونی سنتره.تو که در حد دسته ۷۴۷۴۸۳۸۳۶۳۷۳۸۳۸۳۶۶۸۳۸۳۷۴ نائورو هم نیستی.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      (تا سه ماه بو میداد گوشیم)حتما توی جیب پشتت بوده👎👎😂😂😂😂

    2. amir کاربر می‌گوید

      ولی توجه کنید تمام سایتایی که در مورد کمیک مقاله داره امکان نداره بیطرف باشه به قول معروف روح و علایق نویسنده تو مقاله منعکس میشه و به حرف مقالات هیچ کد.م اعتماد نکنید

  24. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    چشم
    نهنگ انبر و هزار پا هم پر فروش‌ترین فیلم ایرانی هستند ولی این یعنی بهتر از فیلم فیلم های آقای حاتمی کیا و مهران مدیری هست
    داداش الان اند گیم ۳ ساعت بود کلا ۱۰ دقیقه جنگ اصلی داشت بقیه اش همش چرت بود
    جنگش هم معلوم نشد چی شد !!!!!!

  25. دیسی کاربر می‌گوید

    خخخخخخ دمت گرم محمد تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم

  26. دیسی کاربر می‌گوید

    ۲ ماه گذاشته بودم جیب پشت ترابی نقنقویی جونت 🙂 🙂 🙂 ۱ ماهم جیب پشت خودت الان
    دیگه از وزارت بهداشت اومدن اینجا.میری دسشویی اقلا بشور خودتو.ینی حاضر جوابیو به معنای واقعیش رسوندم به غولش.

  27. amin کاربر می‌گوید

    جنست خیلی نابه خدایی همیشه اول سوپرمن بوده بعد بتمن بعضی وقتا جابه جا شدن ولی آمارو نگا کنی خودت میفهمی

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نه داداش همیشه یا مرد عنکبوتی بهترین بوده یا سوپرمن که تاسال پیش اسپایدر من بود امسال سوپرمن شد حالا تا سال دیگه

      1. Batman Batman کاربر می‌گوید

        اشتباه میگی رقابات برای معشورترین قهرمان شدن بین بتمن سوپرمن و اسپایدرمن بوده و هر کدومشون برای یه مدت این مقام رو داشتن. این یکی دو سال بخاطر بازی ها و فیلم های که اومد به سختی توست به این مقام برسه حالا واسه ما زدین جاده خاکی میگی اسپایدرمن همیشه بهترین بوده.

  28. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام مقالهی خوبی بود ولی من چند موردش رو قبول نداشتم مثلا ایرون من و بتمن به نظرم این دو شباهت زیادی به هم ندارن که بشه گفت مارول اونو از روی دی سی تقلید کرده!
    و همین طور کوییک سیلور و فلش چون که سریع دویدن یک قدرت جالب هست و میشه با هاش کلی داستان نوشت
    و همین طور با انت من و اتم مشکل داشتم چون در کمیک قدرت اتم خیلی با سریال ها فرق داره و خیلی قویه تر و هزار جور قدرت داره

  29. Amirreza کاربر می‌گوید

    آقا دمتون گرم واقعا مارول خدای تقلیده

  30. ناشناس کاربر می‌گوید

    اقایون داداشا همه میدونن که دی سی کلاسیک تر و قدیمی تره و اول دی سی وجود داشته ن مارول مارولم یه شرکتی هس که بگه منم هسم مارول همه ابرقهرماناش چرت و تخیلی دی سی هم تخیلیه ولی چند تا شخصیت واقعیم داره مثل بتمن . نایتوینگ و ……. و اینکه مارول کلا تو فضاس هر فیلمش که میبینیم تو فضان هیچوقت رو زمین نیسن اخه به اینا میگن قهرمان تهش و تهش فقط دی سی dc بقیشون مفتن اینو به خاطر داشته باشید اگر دی سی نبود مارول هم وجود نداشت پس مارولیا وجود داشتنتون به خاطر دی سی هس

  31. mk کاربر می‌گوید

    کاملا حق با این سایته
    مارول فقط بلده از دی سی اسکی بره و هیچ خلاقیتی نداره

    1. amir کاربر می‌گوید

      مارول و دی سی هر دو از روی هم الهام گرفتن چون رقیبای مستقیم همن این یه چیز عادی محسوب میشه ولی از نظر خلاقیتی هم هیچ کدوم کم ندارن و پر ایده های نو ونابن

  32. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بذارید یه چیزی بگم
    تانوس از روی متران خلق شده و متران هم از روی والچر مارول خلق شده!!!!!

    1. ا کاربر می‌گوید

      تو دیگه گند زدی خالیق مارول میگه تقلید دارکسایده این میگه مترون اولا اینو ۱۰ سال بعد از مرگ خالق یه خری گفت پس حرف خالق درست تره یا یه خری

  33. ناشناس کاربر می‌گوید

    مقاله ی کاملا درستی بود مارول همیشه از دی سی تقلید کرده و من مطمئنم که تقلید های بیشتری در راهه

  34. استفان کاربر می‌گوید

    شما چرا اینقدر با هم دعوا دارین!
    من تعجب می‌کنم چرا مارول فن ها و دی سی فن ها فکر میکنن باید باهم دعوا کنن و کار به فحش و فحش کاری و توهین بکشه؟!!
    اقا اینا همشون برای سرگرمی ساخته شدن، قراره سرگرم کنن نه اینکه مردم رو بندازن به جون هم، بشینید کمیک هایی که دوست دارید رو بخونید، فیلم هایی که دوست دارید ببینید، لذت ببرید، ولله شما اگه از یه فیلمی خوشتون نیومد نباید به هوادارنش توهین کنید و همینطور برعکسش. من خودم هم فیلمهای مارول و دی سی رو دیدم هم کمیک هاشون رو خوندم، بشخصه از سه گانه ی نولان لذت بردم از سه گانه ی ثور خوشم نیومد از کمیک های بتمن خوشم اومد با کمیک های جدید مرد عنکبوتی حال نکردم، ولی نظر شخصی منه و دلیلی نمیبینم همه از نظر من پیروی کنن
    در اخر هم بگم که از نظر بنده ارزش زندگی حقیقی و دوستی خیلی بیشتر از شخصیت های خیالی و دوتا کمپانی کمیک بوک هست که بخوایم به خاطرشون جنگ و دعوا به پا کنیم

    1. Batman Batman کاربر می‌گوید

      بله شما درست میگی اینا واسه سرگرمه نه اینکه به جون هم بیفتیم ولی چیکار کنیم وقتی برای بالا بردن اطلاعاتم میام یه مقاله میخونید بعد میام تو بخش نظرات میبینم یه مارول فن که اطلاعات نداره و با تعصب حرف میزنه مثلا مثل کاربر .. تو اولا ی بخش نظرات نوشته بتمنو استن لی ساخته اخه کی اینو به تو گفته

  35. Gotham کاربر می‌گوید

    برای همین من صرفدار دی سی هستم البته با این موضوع تقلید مارول از دی سی موافق نیستم‌ ولی بنظرم فیلم های دی سی برام جالب تره البته این نظر شخصی منه

  36. Attack titan کاربر می‌گوید

    دوست عزیز الان ام سی یو این وسط چیکاره هست ؟😐🚶‍♂️

  37. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    سوپرمن به راحتی ثور رو میزنه چه در کمیک و چه در دنیای سینمایی این حرف های الکی رو از کجا در میارید اصلا مگه به فروش هست ؟؟؟؟؟ اگه بفروشه که اند گیم برترینها که اصلا اینطور نیست تمام معیار ها رو هم باید حساب کرد تا به نتیجه مهمی رسید

  38. علی کاربر می‌گوید

    چه کامنت خنده داری😂😂😂😂مارول یه متقلبه که بیشتر شخصیت هاشو از دی سی کپی کرده.
    چند تا از بهترین شخصیت های معروف مارول کپی شده از دی سی است.
    سوپرمن هم همیشه سطح قدرتش از ثور خیلی بیشتر بوده اینقدر که مارول اومد کلی از روش کپی کرد. برو مقاله(۱۰شخصیت کمیک که از سوپرمن تقلید کردن) را بخون بعد بیا حرف بزن.😃😃😃😃

  39. […] مشابهی نیز وجود دارد که کمپانی دیسی از شخصیت های مارول کپی کرده است و به عبارتی منبع الهام این شخصیت ها بوده است. […]

  40. عرفان کاربر می‌گوید

    نمیدونم چرا این سایت یه مقاله دیگه داد بیرون در مورد کپی های این دو کمپانی از هم ولی اسمش رو نزاشت کپی های بی شرمانه دی سی از مارول یا یه چیز دیگه یا مقاله جدا ندادن با همین عنوان🤷

  41. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    با سلام.
    در کل مقاله های تقلید و اینجور چیزا همیشه جنجالی هستن.ولی باید قبول کرد که چیزی به اسم تقلید در دنیای کامیک وجود نداره و همش و همش الهم گیریه.الهام گیری هم چیز بدی نیست،حتی آدم برای خلق یه ابرقهرمان که چه بتمن باشه چه اسپایدرمن باید از افرادی الهام بگیره.
    الان در مقاله مورد آخر رو مثال میزنم،خداوکیلی نه خداوکیلی هالک کجاش از سالامون گراندی تقلید شده.الان میخواین بگین اون اولاش خاکستری بود مثل گراندی و بعد سبز شد و….
    اما یه لحظه توی ذهنتون منطقی فکر کنین.آیا اورجین این دوتا شباهتی دارن به همدیگه؟!قدرتاشون چی؟!محبوبیت و……..؟!
    جواب همه اینها نه هستش.پس چرا خودتون رو گول میزنید؟!
    شاید بشه گفت در مواردی مثل هاکای و گرین ارو این قضیه درسته اما نه برای امثال فلش و کوئیک سیلور!
    حالا چون هردوتا سریعن پس این شد یه تقلید؟!وای عجب دلیل منطقی بود من که برگام ریخت!
    از هر نظر این دوتا رو مقایسه کنی هیچ شباهتی به هم ندارن جز اینکه سریعن.نه اوریجن این دوتا مثل همه،نه داستان هاشون،نه دشمناشون و نه……
    واقعا بعضیا به چی میگن تقلید؟!کافیه کوچکترین شباهتی پیدا کنن و بعدشم واویلا!
    با تشکر

دیدگاه ها غیر فعال است.