۱۰ شرور کمتر شناخته شده دی سی که از تانوس قدرتمندتر هستند

تانوس یا همان تایتان دیوانه خودمان یکی از بزرگترین و قدرتمنترین شرور های دنیای کمیکی مارول است که با اکران فیلم های انتقام جویان، محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرده است. تانوس از قدرت، دوام و استقامت ابرانسانی بالایی برخوردار بوده و مشکلات زیادی را برای ابرقهرمانان مارول بوجود آورده است. با سنگ های قدرت نیز توانایی های کیهانی پیدا می کند اما ناگفته نماند که تانوس کپی شده از روی شخصیت دارک ساید دنیای دی سی است.

طرفداران تانوس معتقدند که او یکی از قدرتمندترین شرور های کمیکی و هم سطح دارک ساید است اما اشتباه می کنند. در دی سی و حتی خود مارول شخصیت های شروری وجود دارند که بسیار قدرتمندتر از تانوس هستند. در ادامه این مقاله به معرفی ۱۰ شرور نا آشنا و کمتر شناخته شده دی سی که توانایی شکست دادن تانوس را دارند می پردازیم.


۱۰. استارو:

Starro یک موجود بیگانه باهوش شبیه به یک ستاره دریایی غول پیکر با چشم مرکزی و اندامهای prehensile است. سرانجام مشخص شد كه استارو متعلق به نژاد انگل هایی بود كه سیارات را فتح می كردند و موجودت آن سیاره ها را تحت كنترل ذهنی خود به بردگی می گرفتند. جدا از قدرت و دوام ابرانسانی، استاررو قدرت کنترل ذهن، سفر در فضا و ساخت هزاران کلون از روی خود را دارد.

مجموع قدرت های استارو اون رو بسیار کشنده تر و قدرتمنتر از تانوس میکنه. شاید تانوس از نظر جسمی قدرتمندتر از استارو باشد اما به هیچ وجه نمی تواند در برابر نیروی کنترل ذهنی استارو مقاومت کند. همچنین استارو غیرقابل نفوذ است و به کمک کلون های بیشمار خود به راحتی تانوس را نابود و از آن تغذیه می کند.


۹. مستر میکسیزپیتلیک:

مستر میکسیزپیتلیک یک موجود پنج بعدی است که قدرت هایی فراتر از تصور دارد. در کمیک ها او به شکل یک مرد قد کوتاه تاس با لباس های آبی یا نارنجی معرفی می شود. مستر میکسیزپیتلیک قدرت های کیهانی بیشماری دارد و بسیاری او را با بیاندر ها در دنیای مارول مقایسه می کنند. قدرت مستر میکسیزپیتلیک آنقدر زیاد است که به راحتی می تواند سوپرمن را پودر کند.

تانوسی که از نظر قدرت هم سطح سوپرمن هم نیست هیچ شانسی در برابر مستر میکسیزپیتلیک ندارد. مستر میکسیزپیتلیک موجود بعد پنجمی است که تانوس هیچ راهی برای شکست دادن یا نابود کردن آن ندارد. تانوس به کمک سنگ های ابدیت نیز شانسی در برابر مستر میکسیزپیتلیک ندارد.


۸. آرس:

آرس خدای جنگ یونان باستان و برادر و دشمن خونی شخصیت زن شگفت انگیز است. آرس دنیای دی سی بسیار قویتر از همتای مارولی خود است و از توانایی های جادویی و کنترل زمان برخوردار است قدرت او نیز بسیار بیشتر از خواهرش پرنسس دایانا است و با سوپرمن مقایسه می شود.

آرس و تانوس از نظر قدرت، دوام و عمر در یک سطح قرار دارند، اما آرس به کمک قدرت های ذاتی بیشترش مثل جادو، تله پاتی و تله کینزی و موارد دیگر در نهایت خواهد توانست تا تایتان دیوانه را در نبردی سخت شکست دهد.


۷. چیتا:

دکتر باربارا آن مینروایک باستان شناس جاه طلب انگلیسی بود که طی حوادثی در آفریقا به قدرت های ابرانسانی دست پیدا می کند و تبدیل به موجودی چیتا مانند می شود. چیتا از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. چنگال های چیتا به راحتی می تواند پوست غیرقابل نفوذ سوپرمن را پاره کند و نیشش نیز این توانایی را دارد تا افراد را تحت کنترل خود بگیرد. همچنین به کمک کیرکه از نظر جادویی تقویت شده است.

تانوس قوی و سریع است اما به اندازه چیتا چابک نیست. چیتا می تواند به کمک چنگال ها و نیش خود ضربات جبران ناپذیری را به تانوس وارد کند و او را خسته کرده تا به کمک توانایی های جادوییش کار تانوس را یکسره کند.


۶. وندال سوج:

وندال سوج یک مستبد و ستمگر جاودانه محسوب می‌شود. او یک فرد بسیار باهوش و نابغه در زمینه‌های جنگی، یکی از سرسخت‌ترین شرورهای دنیای دی سی و یکی از بزرگترین دشمنان لیگ عدالت محسوب می‌شود. وندال سوج از عامل زوددرمانی و بازسازی بدن، مهارت‌های جنگی عالی، تجربه و تحصیل هزاران ساله در زمینهٔ تاریخ و سفر در زمان برخوردار است.

وندال سوج از علم بسیار بالایی برخوردار است. هیچ کسی نیز در مبارزات تن به تن به پای او نمی رسد. بنابراین مجموع قدرت های وندال سوج به کمک توانایی سفر در زمان، او را بسیار قدرتمندتر از تایتان بنفش می کند.


۵. گیگانتا:

گیگانتا با نام دیگر دکتر دوریس زیل یکی از برترین دشمنان زن شگفت انگیز می باشد که دارای توانایی ابرانسانی برای افزایش اندازه فیزیکی و جرم خود است، که در نتیجه آن تبدیل به ماده غولی عظیم‌الجثه می‌شود. گیگانتا در حالت عادی قدرت خاصی ندارد اما هنگامی که به ابعاد هیولایی می رسد، قدرت و پایداری او به سطحی ابرانسانی افزایش پیدا می‌کند.

تانوس از نظر جسمی در سطح بسیار بلایی است. با این وجود وقتی به موجودی بزرگتر از خود برخورد می کند در نقطه ضعف است. گیگانتا اگر بخواهد، در بزرگترین حالت خود که اندازه او به ۱۰۰ متر می رسد، می تواند تانوس را زیر دست و پای خود له کند و تانوس نیز هیچ شانسی برای شکست دادنش ندارد.


۴. بیزارو:

بیزارو کپی ناقصی از سوپرمن است که تمامی قابلیت‌های خارق‌العاده و ابرانسانی او را دارا می‌باشد با این حال یک شخصیت شرور و در بعضی مواقع بی طرف است. بیزارو دارای تمامی قدرت‌های سوپرمن است، اما برخی از این توانایی‌های او ظاهراً معکوس می‌باشد. برای مثال بجای نفس منجمد کننده نفس آتشین دارد و بجای ضعف در برابر کریپتونات سبز، کریپتونات آبی برایش کشنده است و موارد بسیار دیگر.

همه می دانند که بیزارو همان سوپرمن است و همه می دانند که سوپرمن از تانوس قدرتمندتر می باشد. همچنین بیزارو در کشتن تانوس هیچ مکثی نمی کند و به کمک اشعه منجمد کننده و دید میکروسکوپیکی که دارد تانوس را از پای در می آورد.


۳. مکس‌ول لرد:

مکس ول لرد یک بیزینس من و فرد عادی جاه طلب بود که وقتی دامینیتورها طی رویداد Invasion بمبی ژنی را منفجر می‌کنند، او نیز مثل بسیاری از مردم صاحب‌ قدرت‌های فرا انسانی می‌شود. مکسول لرد به لطف این انفجار، قدرت خواندن و کنترل مغز دیگران را به دست می‌آورد.

تانوس را در برابر مکس ول لرد بازنده بدانید. لرد با کمک توانایی دستکاری ذهنی اش به راحتی توانسته شخصیت سوپرمن و در مواقعی تمام لیگ عدالت را تحت کنترل خود در بیاورد. مکس ول لرد می تواند ذهن هر کسی را به بازی بگیرد و تانوس نیز از این قائده مستثنی نیست.


۲. اوشن مستر:

اوشن مستر یا اورم، سلطان اُقیانوس و برادر ناتنی آکوامن می باشد. اگرچه خاستگاه این شخصیت چندین مرتبه دستخوش تغییر قرار گرفته است، با این حال اوشن مستر اغلب خواهان تصرف تاج‌ و تخت پادشاهی برادرش است. توانایی های او شامل قدرت و سرعت و دوام ابرانسانی، فیزیولوژی آبزیان آتلانتیس، ارتباط ذهنی با موجودات دریایی و استفاده از نیزه سه شاخ برای تغییر آب و هوا می باشد.

اوشن مستر پادشاه آتلانتیس است. او ارتشی را در اختیار دارد که اگر قدرتمندتر از ارتش تانوس نباشد ضعیف تر نیز نیست. همچنین او توانایی کنترل تمامی موجودات دریایی و تغییر آب و هوا به کمک نیزه خود را نیز دارد و از مهات های رزمی بالایی برخوردار است. با توجه به موراد بالا اوشن مستر از شانس بیشتری برای پیروزی در برابر تانوس برخوردار است.


۱. کیرکه:

کیرکه در اساطیر یونانی الهه جادو و دختر هلیوس ایزد خورشید و سمج ترین دشمن زن شگفت انگیز است. کیرکه جاودانه است و توانایی بسیار بالایی در فنون جادویی، کنترل ذهن و دورنوردی دارد.

تانوس هیچ شانسی در برابر کیرکه ندارد. کیرکه به کمک قدرت های جادویی و ذهنی خود می تواند هر بلایی که می خواهد بر سر تانوس بیاورد در حالی که تانوس حتی نمی تواند به کیرکه نزدیک شود که به او صدمه بزند.

منبع: CBR

45 Comments
  1. arash 1996 کاربر می‌گوید

    با همه موافقم به جز چیتا و اورم. این دوتا حریف زن شگفت انگیز و آکوامن نمیشن بعد میخوان تانوس رو شکست بدن.

  2. کیوان کاربر می‌گوید

    عالی، ولی هالا چرا قفلی زدین رو تانوس

  3. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    سایت خوبتون داره با پخش این مقاله ها ضد مارولی داره بد میشه چرا این کارهارو با مارول فن ها میکنید خیلی از این شخصیت ها در سطح لوکی کمیک نیستن که گفتین از تانوس قاتل لوکی و خیلی های دیگه قوی تر هستن
    به جرعت میتونم بگم که دیگه اینقدر دی سی فن نباشید بخدا خوب نیست شاید یه شخصی با اطلاعات کم بیاد این مقاله رو بخونه و اطلاعات بدی بهش بده چند تا از این لیست در حد لوکی هم نیستن چه برسه با تانوس مقابله کنن

    1. . Amir کاربر می‌گوید

      خوب حرف شما درست من قبول دارم اون سایتشون خیلی چرنده اومدن نکرو ثور رو قوی تر از رون کینگ ثور دونستن اما شما هم قبول کنید دیگه دارید از دیسی خیلی طرفداری میکنید خوب به بقیه بر میخوره از نظر من و خیلی های دیگه یه سایت نباید طرفدار هیچ گروه و یا شرکتی باشه چه مارول چه دیسی

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        در واقع من در چند مقاله نکرون ثور رو ازrktقدرتمند تر دیدم اما واقعا نصف بیشتر این شرورا حریف مرد شنی و رد اسکال هم نمیشن(اغراق😉) چه برسه به تانوس.

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          جاااااااان
          یعنی بیزارو و مستر میکسز پیتلیک حریف تانوس نمیشن !!!؛!؛؛؛؛؛؛

          1. سوپرمن کاربر می‌گوید

            به نظر من باید دارکساید هم میذاشتین. اگر میذاشتین،باید نفر اول میشد.چون دارکساید قویترین نیوگادزه و قدرت های خدایان قدیم و جدید رو باهم داره.تانوس با دستکش بینهایت هم حریف دارکساید نمیشه.س

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              داداش نوشته کمتر شناخته شده دارکساید که معروفه

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        آقای امیر
        لطفاً به سایت دیگه بی احترامی نکنید
        بعدشم الان منظور شما اینه که این سایت بیاد از فردا مقالات مارول فنی بده چون شما مارول فن هستی !!!!!
        خب شما میتونی بری تو سایت اسپایدی خوش باشی
        این سایت یک سایت بی طرف هست
        و حقیقت را بیان می‌کنه البته جز چند تا مقاله ترجمه شده از سایت CBR که بر علیه ثور بود
        در ضمن شما این همه مقاله که درباره مارول بود رو ندیدی ؟؟؟؟؟

      3. matin کاربر می‌گوید

        من این مقاله را زیاد قبول ندارم ولی دلر کساید دی سی به راحتی با قدرت معادله ضد زندگی با تانوسی که دستکش داره میبره و بعضی ها هم واقعا تانوسو میتونن برنن تو این لیست ولی بیزارو نمیتونه درست سوپرمن تانوسو میزنه ولی بیزارو خیلی کم عقل تا بخواد به خودش تکان بده تانوس بشکن زده و کارش تمام میشه

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          اول معادله ضد زندگی با قلب عالم مقاسیه میشه و دوما چرا سوپرمن از تانوس قوی تره؟؟؟

          1. محمدمهدی کاربر می‌گوید

            همش طرفداری دی سی میکنی ای بابا چیتا قدرتش که به تانوس نمیرسه تانوس هم زمان ثور و کاپیتان آمریکا و مرد اهنی شکست داده

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      با عرض سلام و خسته نباشید .
      من هم قبلا این مورد را ذکر کرده بودم . انصافا یکمی یک طرفه و یعنی به نفع دی سی قضاوت میکنید . حالا از نظر من یک نفر میتونه طرفدار مارول و یا دی سی باشه و این کاملا به خودش مربوطه اما وقتی یک سایت یک طرفه قضاوت کنه خوب طبیعتا جلوه بدی میگیره . البته اشتباه نشه سایتتون خیلی خوبه و منم فقط خواستم این مورد را یاداوری کنم .
      مثلا در مقاله ای که گفتین اکوامن از ثور قویره . !!!! آخه انصافا آکوامن قویتر از ثور هست ؟؟!!؟؟ شما خودتون وقتی بحث مقایسه آکوامن و هالک شد گفتین که آکوامن خیلی ضعیفتره . !! با هم.ن معیار های MCU هم ثور خیلی خیلی قدرتمند تر از آکوامن هست . سلاح ثور قدرت خیلی بیشتری از سلاح آکوامن دارد و همچنین توانایی احضار بافرایت و تلپورت دارد . حالا درسته که ثور در فیلم مزخرف بیخود پایان بازی خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف شده بود و اینم بر میگرده به زن سالاری و زن پرستی امثال کوین فایگی نادون . اما مثلا در فیلم ثور : راگنورک ثور خیلی راحت هالک را با قدرت خام خودش شکست داد . در حالی که هیچ سلاحی هم نداشت . تازه بعدش هم که ازگارد از بین رفت و قدرت درونی ثور هم تا حدود خیلی زیادی محدود شد . با این وجود ثور تنها ابر قهرمانی بود که در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت به تنهایی در برابر تانوس ایستادگی کرد و در عرض چند ثانیه شکستش داد . وقتی هم که به واکاندا رسید به تنهایی جلوه نبرد را تغیر داد . در کل نظر نویسنده و دستندرکاران قطعا تایین کننده هست اما ثور در حالت عادی و استاندارد قدرتمندتر از آکوامن به حساب میاد .
      با ارزوی موفقیت برای سایت خوبتون .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        من فعلا با نظر شخصی خودم جواب شما رو میدم.
        خوب این مقاله ترجمه شده است و نظر خود ادمین و کاربران سایت نیست خودتون که خوب می‌دونید ادمین هیچ قضاوتی نکردن، خودشون هم گفتند.
        خوب نبرد اکوامن با ثور، خوب ادمین نگفت که اکوامن از ثور قویتره تو همون مقاله گفتند که اون یک مقاله ترجمه شده است. هرچند من نمیخواهم ازش ایراد بگیرم. خیلی ها میگن که وای ثور دربرابر انرژی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد!!! ای وای!!! هوار!!!! بیخیال، هیچی ثابت نشده، اون ثور رو قویترین انتقام‌جو هم نمیکنه اون مربوط به مقاومت میشه، که هالک هم تونست دربرابر انرژی شش سنگ ابدیت مقاومت کنه، ضمن اینکه انرژی سنگ ابدیت قدرت داشت ثور رو می‌کشت!!! در هر صورت اون کاری که ثور کرد مربوط به مقاومت میشه که تازه ثور داشت میمرد!!! اگه توفان شکن چند ثانیه دیر تر به ثور می‌رسید دیگه حضورش رو در انتقامجویان ۴ نمی‌دیدیم. تو اون مقاله امتیاز سلاح برای ثور بود دیگه مشکل چیه؟!؟!؟!؟ ثور تو فیلم پایان بازی به شدت ضعیف بود، اگه اون بره با اکوامن و یا حتی هالک دعوا کنه با چشم کبود و کتک خورده میاد بیرون. درسته MCU خیلی زن سالاره اسکارلت ویچ جای هالک رو داره و کاپیتان مارول هم جای ثور رو داره. در فیلم ثور رگنوراگ هالک هرگز شکست نخورد، هالک مبارزه رو ادامه میداد تایکا وایتیتی خودش گفت که دوست داره هالک برنده شه ضمن اینکه این فیلم رو همین شخص ساخته بود. هیچ یک از پیروزی هایی که دربرابر تانوس داره ارزشی ندارند، اگر توفان شکن نبود تانوس ثور رو کباب میکرد. ثور به زور حتی توانایی اینو داشت که زور یک دست هالک رو مهار کنه حالا بیاد تو اقیانوس با اکوامن بجنگه؟!؟! درکل این مقاله مربوط به اکوامن دربرابر ثور ربطی به نظر این سایت نداره و فقط یک مقاله ترجمه شده است، من نمیخواهم بگم تو این نبرد بین اکوامن و ثور کی برنده میشه شما میتونید نظر ادمین رو بپرسید.

        1. Amir کاربر می‌گوید

          دوست عزیز Bob قبول کن که دیگه داری ثور رو بینهایت ضعیف جلوه میدونی درست من خودم هالک رو خیلی دوست دارم اما باید قبول کرد ثور قوی تره و هالک هم قدرت خیلی زیادی داره و میتونه ضربات مهلکی رو به ثور بزنه اما ثور بدلیل متحدانی مثل اودین و دیگر خدایان و سلاح های قدرتمند میتونه هالک رو شکست بده

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          نمیخواد با نظر شخصی خودت جواب منو بدی .
          تو که اینجا هم اومدی و هالکو کشیدی وسط ؟؟!! چه ربطی به هالک داره ؟؟!! انگار دنبال بحث میگردی ؟؟!!
          ببین در برابر انرژِی سنگ های ابدیت که آیرون من هم مقاومت کرد . ثور هم میتوانست . قطعا سنگ قدرت هم اگه اونجری و به اون صورت در برابر هالک استفاده میشد میکشتش . در موضوع که هیچ شکی نیست . اومدی وسط یک سری حرفای تکراری زدی . دیگه هیچ وقت سوالای منو جواب نده . اگه میخواستم تو جواب بدی از تو میپرسیدم . به خدا ادب خوب چیزیه . در ضمن خیلی اصطلاحات من را تکرار میکنی که این کارتم اصلا جالب نیست . صرفا جهت اطلاع گفتم .
          ببین اگه میخوای راجب مبارزه آکوامن و ثور بحث کنی مشکلی نیست اما دیگه چرا این یارو هالکو میکشونی وسط ؟؟!!؟ از دستکش ابدیت استفاده کرده که چی ؟؟!!؟؟ خود هالک رو اگه هایمدال تلپورت نکرده بود وسط فضا ترکیده بود رفته بود . آره اینو میگم در جواب اون حرفت که گفتی اگه توفان شکن به ثور نرسیده بود در اونجرز ۴ هم نبود . ببین خیلی حرف میزنی . در واقع تمام حرفات همینه .
          تو فکر کردی هالک خشم پشه در اقیانوس حریف آکوامن میشه ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟ اینو حتما جواب بده . حتما جواب بده . نه خیر اصلا نمیشه . اگه آکوامن هالکو وسط اقیانوس گیر بیاره عمر هالک قد نمیده که از اقیانوس خارج بشه اما ثور خیلی راحت میتواند با استفاده از توانایی تلپورت میدان مبارزه را به دلخواه خودش تغیر بدهد .
          اتفاقا پیروزی ثور در برابر تانوس خیلی هم با ارزشه . یعنی خوب معنی خشم پشه رو به همه نشون داد . من خیلی اون مبارزه رو دوست داشتم . هالک خیلی راحت از ثور هم شکست خورد . مهم نیست که تو چی بگی . مهم حقیقته که همه عالم و آدم دیدن و همه عالم آدم دارن میگن . تو هم داری خودتو گول میزنی و بس در ضمن ثور فقط در عرض چند ثانیه تانوس با ۶ سنگ ابدیت را شکست داد . در حالی که هالک خودش رو هم که تیکه تیکه کنه نمیتونه به تانوس با ۶ سنگ ابدیت نزدیک بشه . حالا شکست دادنش که پیشکش .
          در ضمن خوب شد که گفتی ترجمه شده هست وگرنه خودم نمیدونستم . !! به تو چه ربطی داره . ضمن اینکه خود ادمین قبلا گفت که شخصا با اون مقاله اصلا موافق نیست . من که خودم آکوامن رو خیلی قویتر و قدرتمندتر از هالک میدونم . در ضمن تو بری به اون مقاله و نظرات رو بخونی خودت قطعا نظر بقیه را میبینی . در حالی که اگه یک مقاله راجب مقایسه آکوامن و هالک نوشته بشه قطعا خیلیا ( از جمله خود من ) آکوامن رو پیرز میدانند . هالک اگه به جنگ آکوامن بره اصلا نمیاد بیرون که بخواد چشمش کبود باشه و یا دستش . چون اصلا از مبارزه نمیاد بیرون . سلاح آکوامن هالکو تیکه تیکه میکنه .
          در کامنت بعدی ام راجب اون مقاله توضیح میدهم .

          1. سپهر کاربر می‌گوید

            آیرومن دربرابر انرژی شش سنگ مقاومت نکرد مرد

        3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          دوست من اصلا هالک در حدی نیست که با ثور بجنگه.ما ثور رو با سوپرمن مقایسه میکنیم دیگه هالک عددی نیست خدایی.تو برو هالک رو با قهرمان هایی ی سطح پایین تر از ثور و سوپرمن مقایسه کن.پس اینقدر دیگه فکر نکن هالک اینه و اونه.همه غیر از تو قبول کردن ثور قویتره.هالک با ی جوک از طرف مرد عنکبوتی شکست خورد(دنبال کمیکش میگردم بهت میگم)
          دیگه مقایسه الکی نکن برادر من.هالک باید با امثال اکوامن مقایسه بشه.در ضمن فکر کنم خود مترجم هم قبول نداره که ثور از اکوامن یا واندروومن شکست بخوره.
          به هر حال الان که ثور گالاکتوس رو در زمانی که انرژی ۵ سیاره رو داشت کشت و انرژی کازمیکی و اودین فورس رو هم داره دیگه اصلا لازم نیست که دربارش بحث کنیم.

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        سلام
        آقای راجرز این مطلب از سایتCBR ترجمه شده و سایت ایرونی سنتر اونو ننوشته

  4. Bob کاربر می‌گوید

    اوه، باشه دوست عزیز اصلا نمی‌خوام شما رو ناراحت کنم من قبول دارم ثور اکوامن رو شکست میده، اما من قبول ندارم ثور از هالک قویتره، ثور از هالک قدرتمندتره من قبلاً توضیح دادم این دو با هم چه فرقی دارن، ثور جنگجوی خیلی مغروری هستش، هالک یه بار با یک مشت جمجمه ثور رو خرد کرد اما ثور از اودین کمک نگرفت، پس حالا تو سرایت عادی کمک بگیره؟ ضربه های میولنیر هم آسیب چندانی به هالک نمی‌زنند، تو کمیک این مورد ثابت شده. ثور اگه تو یک نبرد از تمام قدرتش استفاده نکنه شکست میخوره، حالا اگه استفاده کنه ۶ به ۴ به نفع خودش تموم میشه(این نظر ادمین هستش) به نظر من هالک هم می‌تونه با BFR برنده بشه البته به نظر من ثور تو نسخه معمولی هرگز نمیاد از تمام قدرتش استفاده کنه، پس شکست میخوره.

  5. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    جواب به کاربر Bob :
    خوب در ادامه کامنت قبل راجب اون مقاله هم باید بگم که من کاملا با اون مقاله مخالفم . در خود صفحه مربوط به اون مقاله توضیح دادم که اگر خواستی میتوانی ببینی . اما الان دوباره خیلی خلاصه توضیح میدهم . البته قبل از شروع بگم که چون گفتی امتیاز سلاح را به ثور داده است و دیگه مشکلت جیه این موارد را توضیح میدهم که ببینی مشکلم چیه .
    خوب بحث اول که امتیاز قدرت را به آکوامن داده بود که کاملا اشتباهه . حالا چه در کمیک و چه در سینما . در کمیک که فکر نکنم نیازی باشه که راجب این مورد توضیح بدهم چون قدرت ثور خیلی خیلی بیشتر از آکوامن هست . در کمیک آکوامن در مبارزه قدرتی از سوپرمن که هیچ حتی از واندروومن و شزم هم کم آورده . اما در سینما و MCU با اینکه قدرت ثور خیلی محدود شده بود اما باز هم قدرت ثور از آکوامن خیلی بیشتر بود . ثور با قدرت خام خودش با یک مشت هالکو چندین متر جابجا میکرد . در حالی که مطمنا آکوامن حرفی در برابرهالک ندارد . آکوامن حتی در برابر سوپرمن هم به طرز خیلی عجیبی کم آورد و با دو تا دستش حریف یک دست سوپرمن نشد . تازه در حالی که واندروومن و فلش و سایبورگ هم بهش کمک میکردن .
    خوب بحث مهارت های مبارزه را که امتیازش را به ثور داده است و من هم دیگر راجبش بحث نمیکنم .
    اما ارتش و دوستان رو امتیازش رو به طرز مسخره ای به آکوامن داده است . به طرز خیلی خیلی و بینهایت خیلی مسخره ای . ارتش ازگاردی ها خیلی خیلی قدرتمندتر هست . در ضمن ازگاردی ها به بایفراست دسترسی دارند و میتواندد با استفاده از آن به راحتی میدان مبارزه را تغیر دهند و حتی فقط با استفاده از قدرت بایفراست میتوانند آتلانتیس را با خاک یکسان کنند . ( حتی بدون درگیری مستقیم . ) . به قول یکی از کارربان اودین به تنهایی از جد و والجد تمام آتلانتیسی ها قدرتمند تر هست . تازه دیگه حالا من از وسایل جادویی و قدرتمند ازگاردی ها صرف نظر کردم . مثلا زره نابودگر و صدندوقچه زمستانی باستانی که میتواند کل اقاینوس ها را در یک خالص فرو ببرد . حالا بحث دوستان هم باشه که آیرون من و دکتر استرنج و هالک ۰ مثلا مگه خودت نگفتی که هالک به تنهایی یه ارتش رو نابود میکنه ؟؟!! . هرچند که به نظر من بستگی به ارتشش دارد . ) و بقیه انتقام جویان هم هستند که به ثور کمک کنند . در کل با هر منطقی هم که حساب بشه ثور در این زمینه مطلقا برتر هست و با اختلاف خیلی زیادی هم برتر هست .
    بحث رهبری و پادشاهی را هم که قبول ندارم . البته شاید یجورایی بشه گفت که آکوامن تجربه بیشتری در پادشاهی داشته . البته در نسخه ها و حالت های معمولی و اصلی . اما خوب اگه قرار به کشیدن ارتش ها باشه که در مورد قبل توضیح دادم که دیگه به دلیل قدرت و توانایی های خیلی بیشتر ازگاردی ها این امتیار اصلا به درد آکوامن نمیخوره ویا خیلی خیلی کم به دردش میخوره . در ضمن اگر بحث جنگ ارتش ها باشه که اودین فرمانده ارتش ازگارد هست که قطعا هم در مهارت پادشاهی و هم در قدرت خالص خیلی خیلی و بینهایت خیلی برتر از آکوامن هست . در مبارزه رو در رو هم که این توانایی آکواکمن اصلا به دردش نمیخورد .
    بحث سلاح هم که فکر نکنم نیازی باشه توضیحی بدهم جون امتیازش را خیلی خوب و صحیح به ثور داده است .
    بحث دشمنان هم کاملا درسته .
    در کل من در هیچ زمینه ای آکوامن رو برتر نمیدونم . تو اگه زمینه ای سراغ داری بگو .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خوب خوب اگه شما درست گفته باشد که خوب اشتباه هستش، ولی اگه واقعا درست گفته باشید یعنی اونها دارن اشتباه میکنن، که من بعید میدونم، فقط اینو بگم که هالک با ثاندر کلپ یک ارتش پر از تانک و جت رو تو هوا پرت کرد، این حرکت تو آب هم جواب میده اما نه به اندازه تو خشکی.

  6. Bob کاربر می‌گوید

    در جواب به کامنت کاربر استیو راجرز:
    شما هالک رو کشوندی وسط برو کامنت خودت رو ببین!!!
    ایرون من کشته شد!!!!! چه مقاومتی داشت؟!؟! انرژی شش سنگ ابدیت از یک سنگ ابدیت بیشتره، شش سنگ هالک رو نکشت حالا یک سنگ هالک رو بکشه؟!؟!؟ تانوس تازه ازش درست استفاده نکرد میخواست فقط ثور شکنجه بشه تا لوکی سنگ فضا رو به اون تسلیم بکنه!!! داری از ادب حرف میزنی؟!؟! باشه تو با ادب دلت نشکنه!!! اینم بگم که تا حالا من چند تا سوال هم از ادمین کردم و شما اومدین وسط و به من جواب دادید، ادب شما هم تا این حده!!!
    هان؟!؟! اصطلاحات تو؟!؟!؟ تو کی هستی؟!؟!؟ پیامبر؟!؟!؟! وای خدا به بندگانت شفا بده.
    دوباره میگم تو هالک رو کشوندی وسط منم فقط یه مقدار توضیح دادم. حرفت رو ثابت کن، چرا اگه هالک تو اون سیاره می‌بود میترکید؟!؟!؟ اصلا درست نیست ثور که اومد بیرون هالک هم میاد.تو هم به اندازه من حرف میزنی و دست کمی از من نداری.
    از همین که به هالک میگی خشم پشه معلومه چقدر حرفات با ارزشه!!! خوب من نمیدانم هالک در MCU می‌تونه تو اقیانوس نفسش رو نگه داره یا نه، چونکه اصلا این مورد رو ندیدیم، اما به احتمال زیاد میتونه، به هر حال درسته ضعیف بود و بیشتر توانایی های هالک در کمیک رو نداشت، اما به این معنا نیست که ظرفیت ششی بالایی نداره.
    خیر، پیروزی هاش اصلا ارزش ندارند، اونقدری که اگه شکست میخورد حداقل یک پیروزی به تانوس میداد. هالک از تانوس شکست نخورد همه عالم بگن هالک شکست خورد، چه فایده؟!؟! کارگردان که فیلم رو ساخت میگه هالک برنده میشه!!!! تازه هالک هم سر پا شد.پس همه نظرات برای ادامه مبارزه تصمیم میگیرن، که کارگردان خودش گفت چی میشه. بیخیال تو هرچی دوست داری فکر کن.ثور اگه بدون استورم بریکر می‌رفت پیش تانوس چیزی ازش بیرون نمیومد، اینبار تانوس درست از سنگ قدرت استفاده میکرد تا دیگه همه چیز تموم بشه، تازه اگه تانوس میدونست که این سلاح اینقدر قدرتمند هستش، قطعاً از سنگ فضا یا زمان برای نجات خودش استفاده میکرد.
    هیچ کدوم از حرفات ارزش نداره، منم میتونم بگم هالک یه سیخ میزنه به اکوامن و اونو کباب میکنه و میخوره!!!! اما این حرف به وضوح توهین به شخصیت اکوامن هستش!!! تو هم که تنها حرف منطقی که داری توهین کردنه!!! خوب هرچی که باشه من به هیچ شخصیتی توهین نمیکنم.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      برام یک درصد هم مهم نیست که چی میگی . من باید شفا پیدا کنم ؟! برام مهم نیست . تا دوست داری به من توهین کن .
      بعدم چرا حرفت تایید شد ؟؟! اشکالی نداره اینجور بهتره .
      من همه حرفام را با دلیل میزنم و تو هم نمیتونی هیچ کدومشو رد کنی .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        خوب بحث توهین شد، یه نگاه به کامنت های قدیمی خودت بنداز.
        میخوای بدونی چرا حرفم تایید شد؟! همینجوری که در گذشته حرف های تو تایید شد.
        من همه حرف های خودم رو بر اساس بیشتر کمیک ها زدم، میتونی ببینی، تا حالا هم که چیزی نگفتی که من نتونم رد کنم، اما من چه چیزی رو رد کردم؟، برید تو مقاله ثور علیه هالک ببینید، همه چیز اون تو واضح هستش. می‌تونستیم همه چیز رو بدون توهین تموم کنیم ولی انگار نمیشه.

    2. Bob کاربر می‌گوید

      فقط یه اشتباه تو کامنت خودم دیدم که الان تصحیح میکنم، اون بالا گفتم”هالک از تانوس شکست نخورد همه عالم بگن هالک شکست خورد… ” منظورم ثور بود نه تانوس، چون کارگردان تایکا وایتیتی این حرف رو زد نه سازندگان فیلم انتقامجویان.

  7. Amir کاربر می‌گوید

    درسته من با کاربر استیو راجرز موافقم در دنیای مارول نیروی اودین با فونیکس مقایسه میشه که خیلی قدرتمنده در ضمن اگه آکوامن بخاد از لیگ عدالت کمک بگیره ثور هم میتونه از انتقام جویان و مردان ایکس کمک بگیره بدون شک مردان ایکس به ثور کمک می کنن و همین طور ثور یک دوست داره که خودش یه ارتشه اونم هالک هست و همین تور سلاح های خودش یعنی میلیونر و استور بریکر

    1. Bob کاربر می‌گوید

      منم موردی برای مخالفت نمی‌بینم، چون این بار کاربر استیو راجرز دارن درست میگن، فقط مگه لیگ عدالت برتر از انتقام‌جویان نیست؟
      تازه جالبه اگه کاربر استیو راجرز درست گفته باشن یعنی CBR داره اشتباه می‌کنه، باورش سخته اما به نظرم حرف کاربر استیو راجرز در این مورد درسته.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        از نظر شخصی من CBR هم اشتباه خیلی خیلی زیاد دارد . در ضمن CBR با بعضی از شخصیت ها کاملا بد و لج هست . از جمله اینکه CBR خیلی خیلی و بینهایت خیلی با شخصیت ثور ، بد و لج است .
        یعنی در CBR نویسندگانی هستند که حالا به هر دلیلی ، به شدت با بعضی از شخصیت ها بد هستند .
        حالا درسته که CBR سایت و منبع معتبری در زمینه کمیک به حساب میاد اما دیگه قرار نیست که بی عیب باشه .
        مورد مهم دیگر اینکه CBR مقالات خیلی زیادی داره که همدیگر را کاملا نقض میکنند . به نظرم همین مورد برای قضاوت اعتبار این سایت کافیه .
        من همین الان مقالاتی از CBR سراغ دارم که هالکو ضعیفتر از امثال آکوامن دونسته . مطمئنا تو هم با این مقالاتش مخالفی .
        در مورد انتقام جویان و لیگ عدالت که خوب نمیشه خیلی راحت قضاوت کرد . اما اگر قرار باشد که فقط ۵ یا ۶ عضو اصلی این ۲ گروه مقایسه شوند ، به نظر شخصی من شانس لیگ عدالت برای پیروزی بیشتر هست . فکر کنم که نویسنده این مقاله هم فقط همین مورد را در نظر گرفته است . اما خوب این اشتباهه . اساسا وقتی صحبت از متحدان مطرح میشود ، باید تمام متحدان در نظر گرفته شوند که راجب این مورد توضیح دادم . ازگاردی ها به مراتب قدرتمندتر از آتلانتیسی ها هستند و در ضمن به سلاح های جادویی و ماورایی فوق قدرتمند بیشتری هم دسترسی دارند .
        ضمن اینکه این مقاله در بحث مقایسه قدرت هم اشتباه کرده که قبلا راجب دلایل این مورد توضیح دادم .
        در پایان من تمام حرف هایم را با دلیل و مدرک زدم . هر شخصی هم که ادعا کرد حرفم نادرسته ، حتما باید بتواند خیلی واضح بگوید که کجای صحبتم ایراد دارد ؟! . فکر نکنم که هیچ شخصی بتواند ایرادی پیدا کند .

    2. Best کاربر می‌گوید

      با سلام من نظرمو میدم ببینید شخصیت ثور که از آکوامن خیلی خیلی قویتره! چه در کمیک و در سینما و cbr هم کلا با شخصیت ثور بده
      تازه شما اگه هم بخواید لیگ عدالت علیه انتقام جویان و مردان x حساب کنید معلومه لیگ عدالت شانس زیادی نداری.
      در مقایسه ثور با هالکم یه جورایی مساوین
      ببینید امروز یه نویسنده میاد میگه ثور از هالک قویتره فرداش یکی دیگه میاد میگه هالک از ثور قویتره پس یجورایی مساوین.
      ولی اگه rune king thoro بخوایم با sph مقایسه کنیم احتمالا rune king thor میبره چون اگه لوکی درست گفته باشه sph 6 واچرو کشته ولی rune king thor 6 بیاندر که هر کدوم از ۶ واچر قویتره پس بنظرم rune king thor میبره.

      1. Bob کاربر می‌گوید

        شما درست میگید، منم که دارم به شواهد نگاه میکنم میبینم که واقعا CBR با ثور لج کرده، یه مقاله هم دارن که توش واندروومن رو از ثور برتر کردن، خوب کاملا واضحه که با ثور لج هستند، اما به هرحال منبع معتبری هستش.
        اما راجب RKT خوب سطح این نسخه ثور به گفته طرفداران یونیورسال هستش، اشتباهه!! این نسخه باید مولتی ورسال باشه. خوب اودین با سلستیال ها جنگید و ما دیدیم در برابر اونها عاجز بود، و همچنین دربرابر سایه نشینان بالا هم عاجز بود، پس سایه نشینان بالا هم تقریباً هم سطح سلستیال ها هستند پس RKT پنج تا سلستیال رو کشته، اما چرا من میگم اونها بیاندر نیستند، بیاندر ها اومنی ورسال هستند، لینک:
        https://character-level.fandom.com/wiki/The_Beyonders
        اما RKT مولتی ورسال هستش، و ما هم می‌دونیم که یک مولتی ورسال هرگز حریف یک اومنی ورسال نمیشه پس اینکه اونها در سطح سلستیال ها باشند درست تره تا این مورد، منم با اون چهار دلیل آشنایی دارم اما این قوانین دارن میگن که نمیشه.
        اما SPH این نسخه شش واچری رو شکست داد که هم از نسخه ۶۱۶ قویتر آمد هم از قدرتشون استفاده میکنند، درحالی که واچر های ۶۱۶ از قدرتشون استفاده نمی‌کنند، حالا چرا این واچر ها قویتر هستند؟ اگه به کمیک space Punisher 4 مراجعه کنید می‌بینید که اونها میگن که نفی کننده نهایی رو ساخن و به راحتی اونو نابود کردن، درحالی که تو دنیای ۶۱۶ اینطور نبود، و این سلاح حتی به واچر ها هم صدمه میزد، اما به واچر های ۱۲۰۹۱ هیچ آسیبی نزد، پس دلیل من این هستش، واچر های ۶۱۶ low multiverse level بودند اما واچر های ۱۲۰۹۱ چون قویتر بودند باید هم سطح سلستیال ها باشند اگر هم خیر باید اختلاف خیلی ناچیزی داشته باشند و SPH با شکست دادن اونها میشه مولتی ورسال مثل RKT،(البته قرار بود کاربر استیو راجرز اسم چند تا کمیک رو بدن که حرف منو رد می‌کنه، اگه ایشون اسم این سه تا رو بدن منم قبول میکنم که RKT سطح بالاتری نسبت به SPH داره). خوش حال میشم که شما در مورد این مواردی که بیان کردم نظر بدید.

  8. Best کاربر می‌گوید

    خب از نظر شما مچکرم کاربر bob و حرفاتون با دلیل بود .
    خود هالکم یه نسخه داشت اسمش toba hulk بود که البته بعد ها مشخص شد نیروی خود هالک نیست و شخصیت oba ( که هم قدرت والای همگانه ) بهش اون نیرو رو داده .
    ولی خب sph قدرتشو از خود هالک میگیره برا همین ما قویترین نسخه رو همون sph میگیریم . و اگه شما درست گفته باشید اینجوری قویترین نسخه ثور بنظرم rkt نیست و okpt است و اینجوری sph میبره.
    اما حالا بنظر من سایه نشینان بالا سلستیال ها نیستند اگه هم باندرها نباشند بنظرم منظور نویسنده کسی بسیار قدرتمنده که می تونه سلستیال هارو به راحتی شکست بده. نظر من اینه که rune king thor میبره . حالا من نظرمو دادم.

  9. صادق کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله خوب و جالبی بود
    راستش رو بخواید من اصلا شماره ۱ رو نمیشناختم پس نظری نمیدم
    با مورد ۷ مخالفم چیتا حریف واندر وومن نمیشه بیاد با تانوس مبارزه کنه ؟؟؟؟؟شکستش هم بده ؟؟؟؟؟؟😳😳😳😳😳خوشم نیومد
    با آرزوی موفقیت برای سایت خوبتون😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  10. Arman کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت دوستان گل اینجا یه مطلبی بگم اون هم اینکه سایت اسپایدی ک یه سایت مارول فن هست حتی از اسمش هم مشخصه خیلی جاها توی اکثر مقالاتش بشدت دی سی رو میکوبونه و تو قسمت نظراتش اکثرا طرفدارای مارول هستن ک اونا هم دی سی رو میکوبونن بعد اسم خودشون و سایتشون رو هم گذاشتن یه سایت بی طرف حتی تو کانال تلگرامیشون اگر مطلبی با این موضوع پست میکنن (بدترین فیلمهای کمیک بوکی) یا (بدترین شخصیت های کمیک بوکی) یا اینطور موضوعات میبینید عکس شخصیتهای دی سی رو گزاشتن برای اون پست و بر عکس اگر بخوان تعریفی بکنن مثل(بهترین سریالهای کمیک بوکی تاریخ) یا امثالهم میبینید عکس شخصیت های مارول رو روی پست میزارن ک بصورت ناخوداگاه توی ذهن شخصیت میشینه.

    خب به هر حال از قدیم میگن زدی ضربتی، ضربتی نوش کن حالا این زجرو حرصی ک ما دی سی فن ها کشیدیم و یه اپسیلومشو مارول فن های عزیز بچشن

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اول تو به دوتا سایت باهم احانت کردی اول به اسپایدی بعدم به اینجا چون گفتی اینجافقط دی سی فن پس یعنی مقاله هاش ارزش نداره(اگه اینجوری که میگفت بود به ادمین جان برنخوره)وفقط یه سوال چهربطی داره به این مقاله که اومدی چرت و پرت نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

  11. استورم بریکر کاربر می‌گوید

    سلام چیتا و بیزارو و ارس اوشن مستر نباید باشن

  12. علی کاربر می‌گوید

    #استیوراجرز هالک در کمیک از ثور قویتره حالا درسته هالک در سینما ضعیفتره ولی در کمیک قویتره

  13. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام
    فکر کنم این ها در نبرد تن به تن مقایسه شدن نه؟(هرچند تو نبرد تک به تک هم با خیلی ها مخالفم)
    چون اگه نبرد همه جانبه باشه فقط م م میتونه پیروز بشه
    مثلا گیگانتا.
    تانوس گالاکتوس رو شکست داده بعد این میخواد چیکار کنه؟
    تو نبرد تک به تک شاید بعضی هاشون بتونن پیروز بشن ولی تو نبرد همه جانبه که هیچ به هیچی
    چون تانوس میتونه با دستکش بینهایت خیلی های این لیست رو مثل کیرکه – چیتا و استارو رو به راحتی شکست بده
    لطفا دیگه از این مطلب های بد ننویسین چون من رو یاد یک مطلب از کامیکان میندازه
    (((با احترام)))

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      اولا تانوس از گالاکتوس ضعیف شده بد جور کتک خورده
      دوما اون تانوسی که گالاکتوس رو زده قدرت معدن خدایان رو جذب کرده بود و ورژن کینگ تانوس حساب میشه
      دستکش با سنگ ها که ارث تانوس نیست که هر وقت دلش خواست ازش استفاده کنه
      گرچه مقاله ی بسیار بدی بود به نظرم

  14. Sarli کاربر می‌گوید

    تانوس با قلب جهان می تونه منهتن رو فقط با نگاه کردن پودر کنه بدون دستکش و قلب جهان هم به راحتی می تونه سوپرمن رو نابود کنه تانوس بدون دستکش زد تمام انتقام جویان له کرد حالا بیاد از ارتش برادر اکوامن شکست بخوره ارتش اتلانتیس از ارتش ازگارد و واکاندا ضعیف تره چه برسه به اتش تانوس ارتش زن شگفت انگیز بهتره اون با نیزه برادرش هم بیاد ثور میولینر رو می ندازه روش و ثور حتما می تونه با گرفتن نیزه در مقابلش دووم بیاره چون ثور در مقابل نیوروی یک سوپر نوا دوم اورد حالا یک نیزه که براش مثل یک کشور میشه این نظر منه و تازه خودم دیسی فنم کاش افراد خوبی میزاشتی

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      salri #
      بله تانوس باقلب عالم منهتن رو میزنه اما اون نسخه عادی تانوس نیست و تانوس درحالت عادی نه قلب عالمو داره نه شش سنگو و اونها نسخه های قویتر تانوسند اما اینجا تانوس با قدرت خام خودشه و نسخه عادیشه بله این مقاله اشتباه بود اما منهتن از تانوس با شش سنگ به نظرم قویتره

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      خیر تانوس با قلب عالم نمیتونه منهتن رو با نگاه کردن پودر کنه ….. شوخیش هم جالب نیست . دکتر منهتن درحال حاضر توی دیسی روی قله قدرت ایستاده و افراد کمی توی سرتاسر دیسی هستن که بتونن پشت سرش بزارن . میتونم دلایل ام رو هم بگم . موفق و شاد کام باشید
      راستی کاربر منهتن عزیز . دستکش بینهایت جلوی دکتر منهتن کار زیادی از پیش نمیبره .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بنده هم عرًض کردم منهتن از تانوس با دستکش ابدیت قادرتره

  15. king venom کاربر می‌گوید

    من فقط با کریکه ، میکسیزپیتلیک ، استارو موافقم
    ولی بقیشون الکیه و نمیتونن باهاش مقابله کنن مخصوصا اگه نسخه کمیکی تانوس باشه

  16. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    سلام من با این مقاله مخالف در بعضی جاها مثلا چیتا

دیدگاه ها غیر فعال است.