مورد انتظارترین فیلم های آینده دی سی

دنیای بسیار پر پتانسیل دیسی قطعا نیاز به فیلم های با کیفیتی دارد. فیلم هایی که بتوانند از عمق این پتانسیل روزنه ای برای شگفتی سازی در سینما پیدا کنند. فیلم هایی که فقط شهربازی هایی با جلوه های ویژه نباشند و روح داشته باشند. شخصیت پردازی داشته باشند کیفیت داشته باشند و از همه مهم تر به صورت عمیقی از هنر سینمایی برخوردار باشند. کجاست این پتانسیل؟ چرا تا الان از این پتانسیل استفاده نشده است؟ من از وارنر میپرسم میراث خود را میبینی؟ نابودی میراث خود را میبینی؟ پس برای میراث خودت از آن دنیا حمایت بفرست. چون واقعا به این حمایت نیاز دارد. حالا میخواهیم در یک نوشته تمام پروژه های مورد انتظار بعدی پر پتانسیل ترین دنیای تخیلی صنعت سرگرمی یعنی دیسی بررسی و به شما معرفی کنیم. نه نه این یک مقاله نیست…….. این لیست رویا های من است که در وضع نابودی و زندگی مانده اند……


جوخه انتحار ۲:

کارگردان: جیمز گان

نویسنده: جیمز گان.

تاریخ اکران: ۶ اوت ۲۰۲۱

اولین فیلم جوخه انتحار با دریافت نقد های منفی بسیار زیاد به عقیده عده زیادی بدترین فیلم دنیای سینمایی دیسی است. هر چند از نظر صحنات اکشن فیلم بدی نبود و در گیشه سینما ها هم توانست موفق عمل کند. نسخه دوم این فیلم که قرار است یک سافت ریبوت باشد کاملا ماجرایی متفاوت دارد. چندین بار کارگردان این فیلم تغییر کرد و بعد از اینکه مارول به سرش زد و جیمز گان اخراج کرد وارنر سریعا به سراغ این کارگردان خلاق رفت و برای ساخت نسخه دوم فیلم جوخه انتحار استخدام اش کرد. کاراکتر هایی مثل کینگ شارک. هارلی کویین و پیس میکر در این فیلم حضور دارند و ادریس آلبا گل سر سبد بازیگران این فیلم است. این فیلم هم پتانسیل بسیار زیادی برای شاهکار شدن دارد چون کارگردانی خلاق این فیلم را کارگردانی می کند. از فیلم های جیمز گان می شود به محافظان کهکشان ۱ و محافظان کهکشان ۲ اشاره کرد. درجه سنی این فیلم هم قرار است بزرگسال باشد و از تریلر این فیلم نیز معلوم بود که قرار است با فیلمی پر خشونت طرف شویم. با آرزوی موفقیت برای جیمز گان عزیز.


فیلم بتمن:

کارگردان: مت ریوز

نویسندگان: مت ریوز و پیتر گریک

تاریخ اکران: ۴ مارس ۲۰۲۲

دنیای دیسی واقعا یک فیلم مستقل از بتمن کم داشت. دیگه بعد از سه گانه نولان کاراکتر بتمن تقریبا هیچ فیلم مستقلی نداشت. در سال ۲۰۱۶ اعلام شد قرار است فیلمی مستقل از بتمن تولید شود که کارگردان هم قرار بود بن افلک باشد. ولی بن افلک از کارگردانی این فیلم استعفا داد و مت ریوز جایگزین بن افلک شد. مت ریوز سابقه کارگردانی فیلم های ظهور سیاره میمون ها و طلوع سیاره میمون ها و جنگ برای سیاره میمون ها دارد. رابرت پتینسون هم برای نقش بروس وین (بتمن) انتخاب شد. موضوع فیلم هم قرار است دومین سال فعالیت بتمن را نشان دهد. قرار است ویلن هایی مثل پنگوئن و احتمالا ریدلر در این فیلم حضور داشته باشند و به احتمال زیاد محفل جغد ها ویلن اصلی این فیلم هستند. به گفته مت ریوز قرار است این سری فیلم یک سه گانه باشد پس باید منتظر قسمت های بعدی این فیلم نیز باشیم. کتوومن هم به نوعی مکمل کارکتر بتمن خواهد بود. البته این فیلم حاشیه هایی نیز به خاطر سیاه پوست کردن جیم گوردون داشت که تا الان هنوز حل نشده است. مورد انتظار ترین فیلم دنیای دیسی قطعا همین فیلم است.


فیلم بلک آدام:

کارگردان: ژاومه کویت سرا

نویسندگان: روری هاینز و سهراب نوشیروانی (پرچم ایران بالا است)

تاریخ اکران: ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲

پر سر و صدا ترین فیلم آینده دنیای دیسی فیلم بلک آدام است با بازی دوین جانسون یا همون راک. به صورت کلی اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست فقط میدانیم قرار است لیگ عدالت آمریکا در این فیلم حضور داشته باشند. هایپ برای این فیلم بسیار زیاد است و احتمالا هم فیلم عالی خواهد شد.


فیلم فلش:

کارگردان: اندی موشیاتی

نویسنده: کریستینا هادسون

تاریخ اکران: ۴ نوامبر ۲۰۲۲

پس از ساخته شدن سریال فلش همه به پتانسیل بالای این کاراکتر پی بردند و تقاضای ساخت یک فیلم سینمایی از این شخصیت را داشتند. وارنر مدت زمان زیادی وقت تلف کرد تا بالاخره آماده ساخت این فیلم شود و ساخت این فیلم را نیز برای سال ۲۰۲۲ تایید کرد. اول قرار بود موضوع فیلم درباره فلش پوینت باشد ولی موضوع فیلم به مالتیورس تغییر کرد و تایید شد قرار است دو بتمن در این فیلم حضور پیدا کنند. یک بتمن با بازی بن افلک و بتمن دیگر با بازی مایکل کیتون. هر دو بازیگران خوبی هستند و سطح کیفی فیلم را بالا میبرند. بازیگر نقش فلش هم به مانند فیلم های قبلی دنیای دیسی ازرا میلر است. حضور سوپرگرل در این فیلم نیز تایید شده است و تئوری هایی وجود دارد راجب مرتبط کردن دنیا های دیسی. این فیلم هم احتمالا موفق خواهد شد و امیدواریم شاهد فیلم خوبی باشیم.


فیلم آکوامن ۲

کارگردان: جیمز وان

نویسنده: دیوید لزلی جانسون

تاریخ اکران: ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲

اولین فیلم آکوامن فیلم متوسطی بود اما اولین فیلم یک میلیارد دلاری دنیای دیسی نیز بود و وارنر را مجاب کرد تا ادامه این فیلم را هم بسازد و شد آکوامن ۲٫ کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول به جیمز وان سپرده شد و نویسندگی هم به دیوید لزلی جانسون سپرده شد. حضور بازیگرانی مثل جیسون موموا و ویلم دفو باعث می شود تا پیش از پیش برای این فیلم هایپ بشیم. هر چند حضور امبرهرد در این فیلم قطعا باعث نارضایتی عده زیادی خواهد شد و باید دید که وارنر امبرهرد را از تیم بازیگران حذف خواهد کرد یا خیر. کسی که جانی دپ را اذیت می کند حق اش این است که تا آخر عمرش دیگر فیلم بازی نکند و در فقر و بی پولی زندگی کند. (با لحنی با مایه افسردگی بخوانید) گفته شده است ویلن های قسمت قبلی مانند بلک مانتا در این فیلم هم حضور دارند و با توجه به فیلم قبلی قرار است ماجرا های شگفت انگیزی اتفاق بیفتد. بیا جیمز وان ببینم چی کار می کنی!


فیلم شزم خشم خدایان:

کارگردان: دیوید اف. سندبرگ

نویسنده: هنری گیدن

تاریخ اکران: ۲ ژوئن ۲۰۲۳

فیلم شزم به قطع یکی از موفق ترین فیلم های دنیای سینمایی دیسی بود و هم در گیشه و در بین منتقدان موفق بود و ساخت قسمت دوم این فیلم توسط وارنر منطقی است. همچنین تایید شده است که بلک آدام و سوپرمن در این فیلم حضور ندارند و قرار است فقط شزم خودنمایی کند. دشمنان اصلی شزم هم در این فیلم آکلیپسو و هسپرا (دختر اطلس) هستند. اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم نداریم ولی احتمالا دکتر فیت هم در این فیلم حضور دارد. با توجه به موفقیت قسمت قبلی موفقیت این فیلم هم زیاد دور از ذهن نیست.

از فیلم های دیسی که هنوز تاریخ انتشار ندارند می شود به:

  • واندروومن ۳
  • بلو بیتل
  • بتگرل
  • استاتیک شاک
  • سوپرگرل
  • اسپین اف آمازون
  • مرد پلاستیکی
  • بلک هاوک
  • زاتانا

مرد ساعتی و فیلم جدید سوپرمن اشاره کرد. با آرزوی موفقیت برای آینده دنیای سینمایی دیسی با توجه به ادغام وارنر با دیسکاوری.


نویسنده: محمد امید سعادتی

707 Comments
  1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    انشاالله دیسی موفق باشه مارول هم موفق باشه ما بتونیم فیلمای خوب ببینیم

  2. VIDAR کاربر می‌گوید

    هعی
    من در بچگی فقط قهرمانان دیسی رو میشناختم و مورد علاقم بودن ؛ هرچند الان مارول رو هم دوست دارم ولی دیسی تو قلب من جایگاه ویژه ای داره ..
    تنها حسرتم هم اینه که چند تا فیلم درست درمون هنوز از دیسی ندیدیم و شخصیت های مثل بتمن ، فانوس سبز ، فلش و حتی سوپرمن ، فیلمی که لیاقتشون باشه رو هنوز ندارند .
    امیدوارم روزی برسه که لیگ عدالت بعد از در اومدن پدرشون برای عقب نشینی دارک ساید ، با ترایگان و آنتی مانتیور دست و پنجه نرم کنند و شخصیت هایی مثل دکتر منهتن و اسپکتر و لوسیفر و … هم نقشی در فیلم ها داشته باشند .
    (البته از حق نگذریم انیمیشن های دیسی تا حدودی اینکارو انجام دادند ولی خب محدود بوده و هنوز کامل نیستند)

  3. Ali کاربر می‌گوید

    ممنون از آقای ادمین بابت مقاله در واقع مورد انتظار ترین فیلم آینده دی‌سی درسته که ساخته نمیشه جاستیس لیگ۲ که متاسفانه فکر نمی‌کنم ساخته بشه اما از همه بیشتر این رو میخوایم البته شایدم بشه

  4. king venom کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود دست شما درد نکنه آقای سعادتی
    امیدوارم فیلمای خوبی از آب دربیان
    راستی گفتن قراره گل گدوت بعد از واندرومن ۳ از این نقش بره کنار و یه بازیگر دیگه جاشو بگیره و قراره واندرومن ریبوت بشه بنظرتون بهترین بازیگران بعد از ریبوت برای ایفای این نقش کیان ؟؟؟؟

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      King venom
      برن برای نقش واندروومن الیزابت اولسن بیارن. هم داره قراردادش با مارول تموم میشه و هم برای نقش واندروومن مناسب.

      1. king venom کاربر می‌گوید

        آقای سعادتی
        الیزابت اولسن ؟؟؟ ناموسا؟؟؟ این نقش به هیچ وجه به اون نمیخوره من یه کسی تو مایه های مگان فاکس یا اولگا کوریلنکو یا جیمی الکساندر و امثال اینا مد نظرم بود

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          و کوبی اسمالدرز اگه جون تر بود.

          1. حسین کاربر می‌گوید

            میگم ادمین من به یکی از کاربر ها جواب کامنتش رو دادم روی کلمه پاسخ هم زدم ولی کامنتم ۵ ردیف رفته پایین😶

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      کینگ ونوم
      گل گدوت خیلی مصنوعی بازی می‌کنه .
      تو فیلم ww84 که یکی از مشکلاتش همین بازی کردن ایشون بود.
      بهتر که بره .

  5. عشق دیسی کاربر می‌گوید

    به امید کنار زدن فیلم های بچه گونه mcu

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      مارتا فن ؟

      1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

        why did you say that name?😂😂

    2. بهرام کاربر می‌گوید

      👍👍👍👌

    3. Mhd.k کاربر می‌گوید

      حتی اگه کل مارول هم نابود بشه بازم فیلم های زک جونتون به جایی نمیرسه😂

      1. حسین کاربر می‌گوید

        #Mhd.k

        بهتره بری چشم پزشکی یه عینک برای خودت بگیری، توی کدوم یک از این فیلم هایی که توی مقاله نام برده شد اسم زک اسنایدر به چشم شما خورد که یدفه اینجور جوش میاری😑شما مارول فن ها که از فیلم هیچ چی نمیدونید و فقط فیلم ها رو از روی فروش مقایسه می کنید بهتره اصلا نظر ندید😐همه چی که فقط پول نیست، شاید یکی از فیلم انتقام جویان پایان بازی خیلی بدش میاد ولی به جاش از فیلم مردپولادین بیشتر خوشش میاد، سلایق فرق می کنه، ولی واقعاً نباید درباره زک هم اینجور بد حرف بزنیم شاید توی فیلم سازی یکم ضعیف باشه ولی باز تلاش خودش رو کرد تا فیلم های خوبی بسازه، یکی میشه بگه چرا جاس ویدن وقتی انتقام جویان ۱ و ۲ رو ساخت خوب عمل کرد و فیلم متوسطی درست کرد ولی وقتی اومد برای دی سی لیگ عدالت رو درست کنه کند زد نه واقعا چرا!!!!!!بعد هم اگه شما از فیلم های زک بدت میاد خوب نگاه نکن مجبور که نیستی دوست عزیز، اگه شما بهتر بلدی فیلم درست کنی بفرما😄😄😜دی سی هم فیلم های خوبی زیادی داره😘بد تو که فقط بلدی بگی مارول باید این رو هم بدونی که فیلم های بد مارول هم کم نیستند و مارول هم فیلم های خیلی ضعیفی داره

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          هههه مث که شما خودت دکتری
          اول من که کلی حرف زدم طرف اومده هیت میده میگه به امید کنار زدن فیلم های بچه گانه مارول بعدشم مگه تو فیلم های آینده مارول رو دیدی ؟اصلا حرفی دربارش زده شد؟
          ضمنا وقتی میگه فیلم ها یعنی هر چی ساخته شده اون وقت توقع داری به شما فن بوی جماعت جواب ندم؟!!!!
          وقتی تو نمیفهمی که اگه مردم یه فیلمی رو دوست نداشته باشن واسش پول خرج نمیکنن
          چه دلیلی داره که نظر بدی؟
          حتی همون اولین کسایی که لیگ عدالت رو دیدن نقد هاشون از آخر اول بود!! بعد مثلا تو میخوای فروش کمش رو اصلا هیچی کنار بزاری بعد مثلا میخوای بگی فیلم خوبی بوده؟!!!
          اگر از قبل میدونستم انقدر فیلم های زک افتضاحه عمرا نگاه نمی کردم
          من هرجور که حرف بزنم مطمئنا تو میگی دیسی بهتره و دیسی فلانه
          هر دوطرف فیلم های هم قوی و هم ضعیفی داشتن خودم هم قبول دارم و میدونم فیلم هایی مثل کاپیتان مارول و … فیلم های خوبی نبودن ولی چه بخوای چه نخوای به کل دنیا ثابت شده که فیلم ساختن دیسی ضعیف تر از ماروله 🥱
          با عشق🌹😘

          1. حسین کاربر می‌گوید

            #Mhd.k

            😂دوباره که جوش آوردی مارول فن😄باشه اصلا تو خوبی😉ولی خواهش میکنم کامنت رو با دقت بخون تا بفهمی چی گفتم و با این جور چرندیات جواب ندی😜تو اومدی میگی فیلم های زک جونتون به جایی نمیرسه، آخه توی کدوم از این فیلم هایی که توی این مقاله آورده شد اسم زک به چشمت خورد که سریع پایه اون رو میکشی وسط و میگی زک فلانه و……….😐خوب شما که اینقدر کارگردان هاتون رو بزرگ میکنید چرا پس وقتی یکیش مثل جاس ویدون اومد لیگ عدالت رو درست کنه کند زد.😑

            1. s.w.b کاربر می‌گوید

              چون مشکل از لیگ عدالته نه کارگردان .

              1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

                😂😂😂
                نظر ندی سنگین تری

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  S.W.B
                  چیزی نمیدونید نظر ندید لطفا

            2. Mhd.k کاربر می‌گوید

              وقتی نمیفهمی دیگه بهت برنخوره که بهت میگم فن بوی تو داری فیلم های جدید دیسی رو با فیلم های قدیم مارول مقایسه میکنی بعد حرفای من چرندیاته
              مثلا وقتی اسم انتقام جویان رو میاری که جدید ترینش برا ۲ سال پیشه چرا نمیگی بلک ویدو میخواد بیاد؟ چرا با اترنالز مقایسه نمیکنی؟
              حالا حرفای کی چرندیاته پروفسور ‌‌؟
              به من ربطی نداره که دیسی کارگردان خوب نداره از مارول میگیره
              مگه مجبور بود جاس ویدون رو که رقیب لیگ عدالت رو ساخته بیاره سر کارگردانی؟
              حالا برمیگردیم اول کار حالا دیدی همه چی به پول ربط داره ‌؟ قاعدتا اگه پای لیگ عدالت سرمایه گذاری کرده بودن خیلی بهتر میشد
              مقایسه dcu با mcu مثل مقایسه صدا و سیما با هالیووده😂

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      عشق دی سی سعی کن خیلی زور بزن شاید تو خواب دیدی

    5. s.w.b کاربر می‌گوید

      به امید حرف نزدن بچه های دیسی فن .
      # نه به نوب
      # نه به هیتر
      # نه به بچه های تازه به دوران رسیده

      نگاه حسودی به کجا که سر نمیکشه . همین تازه به دوران رسیده های دیسی فنن که نمیزارن دیسی به جایی برسه . مگه حتما خودتون رو باید با مارول مقایسه کنید ؟؟؟؟ خب هر فوتبالیستی خودشو با رونالدو و مسی مقایسه کنه که نمیشه . خدا کنه دوباره زک برگرده یه چند تا مارتا تحویل اینا بده تا بدونن فیلم چیه مارتا چیه .

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        S.B.W
        ببینید جناب ایشون مارول رو هیت میدن اما خودتون تصبتون دست کمی از ایشون نداره زک برگرده ؟!! چرا ؟؟!!!! چون میخوای دیسی پسرفت کنه؟!! زک تا حالا یه فیلم با نمره متای بالاتر از ۶۵ داشته که برگرده؟!! و اینکه به غیر فیلم در بقیه زمینه ها یا مارول با اختلاف کم بهتره یا دیسی

        1. s.w.b کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن جواب تعصب رو باید با تعصب داد وگر نه من حال و حوصله هیت دادن ندارم .

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید اسمتون رو اشتباه گفتم! S.W.B

      3. پریدیوس کاربر می‌گوید

        Swb
        تو که خودت بدتر از اونی😐

    6. king venom کاربر می‌گوید

      عشق دیسی
      اولا من به عنوان یه مارول فن هیچوقت همچین چیزی رو برای dceu نخواستم بعد شما میایی میگی به امید کنار رفتن mcu این درحال حاضر یه خیال باطله اونم با برنامه های عظمی که مارول داره راه میندازه و منم به تو میگم به همین خیال باش
      فیلم های بچه گونه؟؟؟😂😂😂 سطح کیفی فیلم های mcu به مراتع از dcue بهتر بوده میدونی مشکل اکثر دیسی فنا چیه اینکه فک میکنن که خودشون بزرگسالن و هرکی مارول فنه بچه ن چه تو کمیک و چه تو فیلم و سعی میکنن اینجوری مثلا مارول رو بکوبونن درحالی که اگه واقعا با کمیک های دیسی آشنا باشی میدونی که هم مارول و هم دیسی یه سری کمیک های لایت و یه سری کمیک های دارک دارن توی فیلم قضیه فرق داره شما بگو ببینم وقتی زک اسنایدر مثلا سعی کرد برای bvs زورکی جو بزرگسالانه درست کنه چی شد؟ یه فیلم بشدت کسل کننده که نتونست کسی رو راضی کنه ولی در عوض فیلم آکوامن که مثل مارول از روش جوک های لحظه ای استفاده کرد و در کنار اکشن و نتیجه ؟ پرفروشترین و مخاطب پسند ترین فیلم dceu برای اون موقع یا شزم که کلا سعی کرد مثل کمیک هاش یه فضای نوجوان پسند خلق کنه که به کمیک هاش وفادار باشه و نتیجه ش بهترین فیلم dceu تا به الان حتی اسنایدر هم از جوک های لحظه ای برای لیگ عدالت خودش استفاده کرد که درکنار اکشن هاش تونست نظر اکثریت رو جلب کنه
      قبلا راجب جوک های لحظه ای گفتم جوک هایی که فقط برای یه سکانس کوتاهه و تاثیری رو داستان و فضای فیلم نداره حالا بگین مینم فیلمای جنگ بینهایت و سرباز زمستان و جنگ داخلی یا پلنگ سیاه یا ثور رگناروک که از این شیوه استفاده کردن و از بهترین فیلم های mcu هستن بچه گونن؟؟؟
      این طرز فکر احمقانه و کهنه رو بریزین دور لطفا
      این برنامه ای که دیسی برای فیلماش چیده اگه درست انجام بشه به احتمال خیلی زیاد جان تازه ای به dceu میبخشه ولی بازم خیلی مونده تا به mcu برسه

      1. حسین کاربر می‌گوید

        😃😃ما که از mcu چیز خاصی ندیدیم😂به جز جوک های مسخره و حوصله سربر😆

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          کوری شما ربطی به ما نداره

          1. حسین کاربر می‌گوید

            #محمد اودین سان

            نه داداش کوری از خودتونه😄😄 چون وقتی کم میارین سریع کلمه مارتا رو میکشین وسط، باشه دفه بعد که بتمن و سوپرمن خواستند با هم بجنگند به جای کلمه مارتا بهشون میگیم وسط نبرد جوک بگن و فمنیست بازی در بیارن😂😅خوب هر کس زیز دست بتمن بیوفته همینو میگه(شوخی)😂

            1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

              اصن باس چی سوپرمن به بتمن گفت مارتا ؟ مارتا اصن چه معنی میده ؟
              چرا نگفت توماس ؟
              خشونت علیه توماس ها رو متوفف کنید

            2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              آره ما جو میگیم و فیمینیست هستیم
              ولی شما:
              بازیگران مزخرف دارید
              فیلمنامه ها تون افتضاحه
              اینقدر بدبخت شدید که مجبورید ریبوت کنید
              مارتا رو دارید
              گل گدوت رو دارید
              جوکر جرد لتو دارید
              بتمن شما آدم میکشه
              جوخه انتحار شما قهرمانه
              خیلی از خودتون قبول دارن که فیلماتون افتضاحه
              میانگین نمرات بهترین فیلمتون ۷۱ از ۱۰۰ هست ولی میانگین نمرات فیلم (به قول شما) افتضاح اند گیم ۷۷ هست.
              هشتگ تا وقتی مطمعن هستیم که نور هستیم صحبت نکنیم

              1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

                ما فمنیستی هستیم ولی شما از گل گدوت با اون قیافش هم سوءاستفاده میکنید 😂😂

        2. فلش کاربر می‌گوید

          #حسین
          حالا دارک بودن dceu چه گلی به سرش زد ؟ 😐

  6. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    فقط بلک آدام و شزم ۲ برای ایندو واقعا امیدوارم چون هم طرفدار بلک آدام هستم هم اولین قهرمان محبوبم جدیدا شزم هست و اینکه شزم ۱ هم موفق بود برای همی، امیدم به ایندو بیشتره

  7. امیر کاربر می‌گوید

    زنده باد DC

  8. s.w.b کاربر می‌گوید

    از کمیک فنان عاقل سوال داشتم
    تفاوت ارک با ایونت چیه دقیقا ؟ الان بتمن : جوک کشنده ایونت حساب میشه یا ارک یا دارک فنیکس ساگا ارک حساب میشه یا ایونت

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      اساسا ایونت به رویداد بزرگی که عنوانین مختلف انتشارات اثر بگذاره میگن
      و در هر فصل ( والیوم ) چندین ارک داستانی هست که میتونند با هم ارتباط داشته باشند یا از هم مستقل که میشه پس جواب شما میشه خیر
      این دو کمیک که فرمودید کمیک های تک قسمتی هستند یا همان وان شات

      1. s.w.b کاربر می‌گوید

        از شما و کینگ ونوم ممنونم . این دو کلمه خیلی رو مخ بودش

    2. king venom کاربر می‌گوید

      s w b
      ببین ایونت یه کراس اوره که جمعی از شخصیت های مختلف یه کمپانی توش حضور دارن و دور هم جمع میشن و معمولا یه داستان بزرگ داره و اتفاقات عظیمی توش میوفته ولی آرک به یه خط داستانی مربوط به سری کمیک هاییه که ماهانه منتشر میشه یا سری کمیک های جداگونه که از یه شخصیت یا گروه منتشر میشه مثلا اونجرز اخیرا ارک enter the phoenix رو داشت که از شماره ۳۹ تا ۴۴ ادامه داشت دیسی هم همینطور مثل ارک بتمن جنگ جوکر و شهر بین و امثال اون ولی ارک گاهی یه کراس اور جمعی توش داره مثل ارک دکتر استرنج ۲۰۱۹ از شماره ۱۲ تا ۱۶ ادامه داشت و یه عالمه از شخصیت های مارول توش حضور داشتن ولی باز یه ایونت نبود
      و سوال بعدیت یه جورایی بله جوک کشنده هم یه ارک یا قوس داستانی حساب میشه ولی یه کمیک جداست و جزو سری ماهانه بتمن نیست ولی ولی فینیکس ساگا چرا یه ارکه که تو سری اصلی ایکس من اتفاق میوفته

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        عشق دیسی
        کلا نمیدونم بعضی ها با ام سی یو اینقدر مشکل دارن و دیسی یو رو میپرستن.
        در کل هر چه قدر از ام سی یو بد بگی نه بدی هاش زیاد میشه نه کم تر میشه .
        ام سی یو هم یک دنیای سینمایی خوب هست که فیلم های بسیار خوبی مثل اونجرز ها و فیلم های افتضاحی مثل ثور ۱ و ۲ داره

  9. بدسی ام کاربر می‌گوید

    البته اگه نظر منو بخوایید فیلم های مارول میتونه یکم دارک تر و خشن تر باشه نمیخوام از لفظ بچگونه استفاده کنم ولی اگه دست من بود خشن تر میساختم فیلم هارو
    مثلا این رگنارک چی بود انصافا ادم فکر میکرد داره انیمیشن میبینه

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      فکر کردی من دوست ندارم ؟ ولی اکثر مخاطبین مارپل بچه های زیر ۱۷ سال هستند و مارپل با خشونت دوست تداره این قدر پول رو از دست بده و شیر دوشی نکنه از ملت

    2. فلش کاربر می‌گوید

      #بدسی ام
      خب این اتفاق که قطعا قرار نیست بیفته چون مارول اصلا از فروش نمیگذره . مثلا همین مون نایت که باید یکی از دارک ترین سریالای مارول باشه درجه r نگرفته 😐. به احتمال زیاد +۱۴ هست که یعنی کشک 😐

  10. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    آرزوتون چیه؟
    خودم اینه که ۵۰۰ دلیل برای تنفر از اسپایدرمن ۳ سم ریمی ببینم.آخه چرا مورتال کمبت؟
    اون عزیزی که فرموده بود نمی دونم فیلم های بچه گونه ام سی یو:تنها کسانی حسادت میکنند که بدانند حریفشان از آنها جلو تر است(سیس ماس)مارول هم بره کنار دیسی با امثال گل گدوت به جایی نمیرسه اسنایدر رو هم پرت کردن بیرون/ریبوتشون قراره کی باشه؟/اگر قراره ریبوت شه چرا الکی میخوان برای این دنیا فیلم بسازن؟/اون اول کامنت رو هم بد نگیرید من هنوز مارول فن و ثور فن هستم ولی سرم شلوغه کمتر میام.البته دوباره برگشتم دنبال دعوا هم نیستم دوست باشیم ولی حرف مفت کسی نزنه.راستی الان دعوای ثور و هالک هست؟اگه نیست من خودمو میکشم

    1. ساسان کاربر می‌گوید

      بحث بین ثور هالک بعد از اینکه ما فهمیدیم قدرت هالک از چه چیزی سرچشمه میگیره دیگه بنظرم چیز بیهوده ایه

      1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

        حرفت واسم سنده دا

    2. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

      گیما ارزون بشن تا ۲ میلیون پول گیم ندم

  11. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود

  12. فلش کاربر می‌گوید

    شخصا برای فیلم فلش هایپم ولی خب زیادی شلوغش کردن . امیدوارم باعث شلختگی فیلم نشه . شایعه شده اون صحنه توی کراس اور crisis on infinty earth که ازرا میلر و گرنت گاستین با هم ملاقات کردن مربوط به همین فیلم فلش و جریان سفر در جهان های موازیه که همدیگه رو میبینن

  13. king venom کاربر می‌گوید

    دارک بودن فقط به خشونت نیست بلکه به محتوا و داستان هم ربط داره مثلا تو جنگ ابدیت ما یه عالمه صحنه های احساسی و گاها که حتی گاهی دارک هم میشدن داشتیم مثل سکانس اولیه فیلم و مرگ مردم ازگارد و لوکی و هایمدال و صحنه مرگ گامرا توسط تانوس یا تو جنگ داخلی کل سکانس فاش شدن چگونگی قتل والدین تونی استارک و نبرد پایانی کاملا دارک و احساسی بود پس نمیشه گفت که دارک بودن فقط به خشونت خلاصه مشه ولی منم بدم نمیاد کمی خشونت به فیلمشون اضافه کنن مثلا همین فیلم ونوم ۲ من انتظار داشتم که حداقل بخاطر کارنیج خشونت فیلم رو بالا ببرن ولی امان از پول پرستی ولی خب خشونت همیشه کیفیت یه فیلم رو بالا نمیبره مثلا فیلم هل بوی ۲۰۱۹ که خشونت سادیستیش به علاوه ضعف های فیلمنامه دل آدم رو میزنه و هیچ کس رو راضی نکرد ولی هل بوی گیلرمو دل‌ترو که خشونت خیلی کمتری داشت جزو بهترین فیلم های کمیک بوکی شده
    پس لزوما خشونت کیفیت یه فیلم رو بالا نمیبره

  14. ساسان کاربر می‌گوید

    این مارول فنام ولی کل فیلم رو به فروشش میبینن
    اقا الان واقعا جاستیس لیگ اسنایدر کات چیز بدی بود؟
    من که به فیلم هایی مثل رگنارک کاپیتان مارول و انت من ترجیحش میدم
    در کل هم بگم دیسی بتمن و سوپرمن رو باهم داره و به نظرم نباید هیچ ناشری رو باهاش مقایسه کرد
    البته من رو دی سی تعصب زیادی دارم ممکنه خیلیا مارولو بهتر بدونن
    ولی از نظر من دیسی >>>>> مارول

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خب منم یه اینفینیتی وارو به کل دی سی ای یو ترجیح میدم

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        بله واقعا dceu فیلمی درحد اینفینیتی وار نداره

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      جالبه که من ثور دنیای تاریک رو به کل دی سی ای یو ترجیه میدم

      1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

        😐😐😐

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        محمد اودینسان
        پس بهتره مرد پولادین و اسنایدرکات و واندروومن رو ببینید تا نظرتون عوض شه ثور دنیایا تاریک از ضعیفترین فیلم های مارول بود (شزم هم که اصلا مال dceu نیست)

        1. s.w.b کاربر می‌گوید

          کاربر منهتن واضحه که کاربر محمد اودینسان هم خواستن جواب تعصب رو با تعصب بدن و فکر نکنم قصد هیت دادن داشته باشن

      3. حسین کاربر می‌گوید

        #محمد اودین سان
        #بردیا

        😅😅چه جالب چون من هم جوخه انتحار رو به کلmcuترجیح میدم😄😄😂😂

        1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

          حرفت واقعا باس من سنده عزیز
          این لفظ های خفن رو از کجا یاد گرفتی ؟ 🥺

          1. حسین کاربر می‌گوید

            دوست اول کامنت های اون ها رو بخون ببین چی نوشتن بعد این جور حرف بزن با تعصب حرف زدن و من هم با تعصب جوابشون رو دادم

          2. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

            ام سی یو فن عزیز متعصب نباش، وقتی شاهکاری مثل بتمن و رابین هست، دیگه جایی واسه مارول باقی نمی مونه!!😂😂

        2. s.w.b کاربر می‌گوید

          حسین
          میدونم باید یه فیلم از ام سی یو بگم ولی خب چه کنم توهین به ام سی یو میشه برا همین به جاش نظرم اینه که منم پلنگ صورتی رو به کل ام سی یو ترجیح میدم .
          محمد امید سعادتی
          نویسنده محترم ببخشید الان این فیلم هایی که در مقاله نوشتید ممکنه تاخیر بخورن یا تاریخشون دقیقا همینه ؟

          1. s.w.b کاربر می‌گوید

            بیا حواس نمیزارن برا ادم به کل دی سی ای یو ترجیح میدم

          2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            👏👏👏👏درسته

          3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            S.W.B
            فکر نکنم دیگه تاخیر بخورن. ولی شاید فیلم فلش چند ماه تاخیر بخوره با توجه به مشکل آمادگی کادر نویسندگی. ولی خب بقیه به احتمال ۹۹ درصد تاخیر نمیخورن.

            1. king venom کاربر می‌گوید

              آقای سعادتی
              فک کنم بتمن هم تاخیر بخوره چون اگه حواشیش رو دنبال کرده باشی وارنر از فیلم راضی نیست و همچنین فشار هایی که رو کادر فنی و بازیگری فیلم هست و ظاهرا بخاطر همین گفته شده که رابرت پتینسون از مت ریووز متنفر شده پس احتمالش خیلی زیاده که تاخیر بخوره

              1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                King venom
                حواشی زیادی داشت ولی فکر نکنم وارنر فیلم تاخیر بزنه. مخصوصا که یک بار تاخیر بزرگ زدن و دیگه بیشتر تاخیر بزنن باعث اعتراض مخاطبان میشه.
                شاد و پیروز باشید

              2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                شایعه ها پدر مت ریورز رو دراوردن یکبار شایعه میاد اون پشت صحنه پتینسون دیگه باقیش مناسب نیست یکبار میاد بتمن مشکل روانی داره یکجا نیگه بتمن به خاطر خشپنت زیادش قراره تاخیر بخوره

      4. king venom کاربر می‌گوید

        محمد
        یه نکته جالب این فیلمی که میگی با نمره راتن تومیتوز ۶۶% و متاکریتیک ۵۴/۱۰۰ ضعیف ترین فیلم mcu هست و حالا برای dceu یعنی فیلم لیگ عدالت ۲۰۱۷ با نمره راتن تومیتوز ۴۰% و متاکریتیک ۴۵/۱۰۰ ضعیف ترین فیلم dceu هست
        درکل بنظرم فکت جالبی بود

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          عزیز من حرف بی حساب رو باید با بی حساب جواب داد

          1. حسین کاربر می‌گوید

            #محمد اودین سان

            شما همیشه حرفتون بی حسابه، از مقایسه شخصیت ها گرفته تا این جور مقاله ها اصلا آقا mcu بهتر😂😂(واقعا خنده داره😅) برو بشین فیلم های چرندی مثل ثور و نگهبانان کهکشان و کاپیتان مارول رو ببین😃

            1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

              چرند و نگهبانان کهکشان ؟
              😂 ۵ امتیاز هم برای شما به خاطر این حقی که گفتی

            2. king venom کاربر می‌گوید

              حسین
              فیلم های چرند؟؟ دقیقا بگو ببینم از چه لحاظ چرندن ؟؟ حالا مید میگه که چون جوک توشون دارن حرف حسابت همینه نه؟؟ حالا کاپیتان مارول و قسمت دوم ثور رو موافقم ولی نگهبانان کهکشان ؟؟ تو اصلا فیلم رو دیدی نظر ها و نقد هارو نسبت بهش دیدی؟ نمراتش رو دیدی؟ میدونی از اکثر فیلم های دیسی خیلی بهتر بود؟ هر دو قسمتش کاملا موفق بودن؟ و میدونی که همین موفقیت باعث شد که کارگردان این دو فیلم یعنی جیمزگان بیاد برای شما یه جوخه انتحار درست و حسابی بسازه؟ حالا اگه میتونی بگو چرنده

            3. s.w.b کاربر می‌گوید

              حسین
              میتونم بپرسم شما حالتون خوبه ؟
              اولش که خودتون شروع میکنید به اینکه به امید نابودی ام سی یو الانم میگید من با تعصب حرف میزنم چون مارول فنا با تعصب حرف میزنند الان شما شروع کردید بعد مارول فنا با تعصبن . کلا فازتون چیه ؟ قصد توهین ندارم ولی من مبهوت کامنت های شما شدم

            4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              نگهبانان کهکشان چرنده؟؟
              تو دیگه از کدوم سیاره اومدی؟؟😀😀👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

            5. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              ببین دوباره داری حق میگی ها
              وات د فاز
              یا به عبارتی
              ماذا فازا
              دی سی یو از ام سی یو بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
              آقا من برم در افق محو شم
              آدم سرش به سنگ که هیچ به تیر آهن ۱۸ هم بخوره اینجوری حق نمیگه
              میدونی متعصب ترین دیسی فن ها هم قبول دارن که دی سی ای یو به یک دوم ام سی یو هم نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟
              خدا شفات بده انشاالله

            6. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

              داداش تو بودی حق گفتی😂😂😂؟؟
              درود بر حق گویان

              1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                ثور لاور انگار حق گویان اعظم ظهور کردند باید مواظب باشی

  15. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

    # حسین
    اره دا mcu چیزی نداره
    کاپیتان امریکا ۲ و ۳ که خیلی تنز بودند مخصوصا ۲ اصن بدرد نمیخوره اینفینیتی وار هم که چرند بود با اون پایانش پایان باید مثل مارتا در برابر بتمن باشه جناپ حرفت درشته
    گاردینز آف گلکسی هم که به درد نمی خورد عا برای بچه ها بود دیگه خلاصه دکتر استرنج و ایرون من هم که چرند بودند داپش فیلم فقط دارک اصن mcu باس بچه هاست نه شخصیت پردازی مهمه نه داستان نه پایان بندی و فیلمنامه فقط دارکیش مهمه
    اصن سینما باید از دارکی مارتا درس بگیره اسکورسیزی باید از رو مارتا فیلم بسازع کلا مارول خیلی گوگولیه به درد بچه ها میخوره
    مثل ددپول مثل لوگان مثل پانیشر مثل بلید خلاصه که حرفت واسم سند هست همیشه به یادتم
    خلاصه مه صحنه انداختن گمورا و کندن سر تانوس هم که اصلا از بچه گانه هم اونور تر بود

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      درمورد اینکه dceuواقعا به گرد پای mcuنمیرسه موافقم اما درمورد کمیک های dc حرفتون از بیخ و بن غلط بود

      1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

        حرفم از بیخ و بن کاملا درست هست

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خیر در مورد کنیم های دی‌سی واقعا حرف اشتباه و بی پایه و اساسی زدید چون کنیم های دی‌سی و مارول اختلاف کمی دارن خیلی کم

          1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

            درسته، کنیم های دیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            کنیم!!!!!!!!!!!
            So,. 😂😂

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید کمیک های دیسی

      2. حسین کاربر می‌گوید

        #دکترمنهتن

        به گرد پای mcu نمیرسه😐😐آقا اصلا درست باشه mcuبهتره، ولی شما با این حرف که به گرد پاش نمیرسه واقعاً اغراق کردین، دی سی هم فیلم های خوبی داره خودتون هم این رو می دونید، بعدش مارول هم فیلم های بعد زیادی داره، تازه فیلم رو نباید از روی فروش مقایسه کرد که مگه همه چی به پوله

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب بله مثل واندروومن ،آکوامن و اسنایدرکات ( شزم رو برای این نگفتم که اصلا مال dceu نیست) اما تعداد فیلم های خوب MCU خیلی بیشتره و اینکه بسیار با برنامه تر و منظم تر داره جلو میره ولی وارنر برای dceu تصمیم گرفت میانبر بزنه با bvsاما به دلیل عجله و سود جویی با کله خورد زمین و اینکه بین این فیلم های بالا فقط برای شزم دو و بلک آدام امیدوارم چون شزم۱ بسیار خوب بود

          1. king venom کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            داداش شزم جزو dceu هست و تو این یونیورس جریان داره هم خود فیلم میگه هم تو لیست فیلم های dceu هست

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            سلام
            خود من که به شزم ۲ امید ندارم چون دیسی ثابت کرده اولین فیلم چیز خوبی از اب در بیاد بعدی بد میشه مثل واندروومن ۸۴ یا بی وی اس ( یک‌ جورایی دنباله من اف استیل )
            ولی به بلک ادام و جوخه انتحار خیلی امید دارم

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              دکتر استرنج
              بنده حقیقتا به این فیلم امید دارم چون آخر شزم یک قشنگ راه باز کرد برای داستان بعدی برخلاف فیلم واندروومن که پایان بندی خوبی نداشت و همچنین زمینه سازی درستی برای فیلم بعدیش نشد البته این دیدگاه بنده هست نظرتون محترم هست بلک آدام هم بخاطر انتخاب بازیگر خوب بهش امید دارم هنوز تریلر خاصی در دسترس نیست ازش

    2. حسین کاربر می‌گوید

      احسنت😍😘

    3. Mhd.k کاربر می‌گوید

      تو دیگه خودت میخوای و دوست داری که یه نوب متعصب باشی

  16. بردیا کاربر می‌گوید

    بزارید من فیلمای mcuوdceuرو با هم مقایسه کنم
    اول دی سی:
    با مرد پولادین شروع شد که خب فیلم بدی نبود نه که خوب بودا ولی واسه اول کار واقعا فیلم خوبی بود.بتمن در برابر سوپرمن شاهکار خلقت.جوخه ی انتحار از اون شاهکار تر.زن شگفت انگیز واقعا قشنگ بود و به نظر من تنها عیبش ویلنش بود که زیاد بهش پرداخته نشد.لیگ عدالت عه،خب،بریم بعدی بهتره.آکوامن از نظر من فیلم بسیاررررر قشنگی بود ولی فکر کنم به نظر دی سی فنا افتضاح بود چون توش جوک گفتن.شزم قشنگ ترین فیلم دی سی ای یو که من که نگاش میکردم خواهرم پرید نشست نگاش کرد(دهنمو صاف کرد هی میگفت بزن از اول هی شزم شزم شزم😂😂)ولی احتمالا اینم بد بود چون از اکوامنم فان تر بود.اسنایدر کاتم همه چی تموم.
    حالا مارول:مرد آهنی یک خب جالب نبود خودم که خوشم نیومد.هالک شگفت انگیزم اصلا حال نکردم.مرد آهنی ۲بهتر بود ولی بازم زیاد چنگی به دل نمیزد.ثور نسبت به قبلیا بهتر بود ولی خب اینم جالب نبود.کاپیتان آمریکا از این خوشم اومد والی بازم جا داشت بهتر باشه.اونجرز بی نظیر بی نظیر.مرد آهنی۳نسبت به دوتای قبلی بهتر بود.ثور ۲ حوصله سر بر.کاپیتان آمریکای ۲ عالیییییی دارک و جذاب.محافظین کهکشان شمارو نمیدونم ولی من خوشم اومد.اونجرز ۲ هم خیلی قشنگ بود.مرد مورچه ای رو من دوست داشتم.کاپیتان آمریکا۳ واقعا عالی.دکتر استرنج من که خوشم اومد.محافظین کهکشان۲هم من واقعا خیلی خوشم اومد.مرد عنکبوتی بازگشت به خانه(اندازه کل آدرس خونه ماست اسمش😂😂)خیلییی قشنگ بود.ثور رگنارک من بسیار خوشم اومد بازخورد خوبیم داشت شما خوشتون نمیاد من نمیدونم.پلنگ سیاه نمیدونم چرا ادمین خوشش نیومده این یکی دیگه زیاد فانم نبود.جنگ ابدیت دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره.مرد مورچه ای۲ اینم من خیلییی خوشم اومد.کاپیتان مارول افتضاح بود.پایان بازی شما حال نکردین نمیدونم ولی اکثریت خوششون اومد فروش عالی هم داشت.مرد مورچه ای دور از خانه هم واقعا قشنگ بود.مشکلی داشت بگین

    1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

      مشکل:مرد مورچه ای دور از خانه؟؟

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        کلی گفتم.گفتم اگه مشکلی داشت حرفم بگین

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        به نکته ی زیبایی اشاره کردی کویر بزرگونه راز بقا.(از این به بعد بخواطر مجازات باید به من بگی زنبور خرمن پرنده به سر)

        1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

          بابا حالا اینو مشکل گرفتم مگه چیه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            همینه که هست.مجازاته

            1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

              سلام زنبور خرمن پرنده به سر چطوری؟؟

            2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              سلام زنبور خرمن پرنده به سری که خودش گفت بهش بگیم زنبور خرمن پرنده به سر چطوری؟

              1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

                سم بود راستی قبل از این که زنبور خرمن پرنده به سر به ما بگه بهش بگیم زنبور خرمن پرنده به سر یه دونه ر داشت الان ۴ تا ر داره دکتر منتهنم یه دونه ر داره

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بردیا#
      شما معلومه منطقی هستید برخلاف بعضیا( منظور بدی ندارم کسی ناراحت نشه ) بله موافقم لزوما به دارک بودن نیست دارک بیش از حد و بیهوده میشه چیزی مثل bvs در درجه اول داستان مهمه مثلا شوالیه تاریکی دارک بود اما دارک بودن موجب عالی بودنش نبود بلکه داستان عالیش بود شزم هم واقعا به نظرم در سال های اخیر بهترین فیلم dc بود با اینکه دارک نبود البته بعد اسنایدرکات و اینکه فیلمی که دارک نیست لزوما بد نیست موافقم و اینکه ممنونم برخلاف بعضی مارول فن ها دیسی رو هیت نمیکنید

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خیلی ممنون

  17. Hassan logon کاربر می‌گوید

    فیلم لوگان بهترین فیلم کمیک بوکیه تاریخه اگه کسی شک داره اثبات کنه .حالا یه دی سی فن(متعصباشون نه همه) میاد میگه زن شگفت انگیز قشنگ تر بود😶

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      دارک نایت بهتر بود مشکل لوگان به نظرم ویلنش بود البته هر ویلنی نباید با جوکر نولان نقایسه بشه

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      چییی؟!!! لوگان پس احتمالا دارکنایت رو ندیدید

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        همینو بگو.هیزنبرگ جان اون هیث لجره

    3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      دلیل بنده نمره های بهتری هست که نسبت به لوگان گرفته هم در متا هم در راتن تومیتوز

    4. حسین کاربر می‌گوید

      بله، فیلم لوگان واقعاً یه شاهکار بود، یکی از بهترین فیلم هایی که دیدم👍زن شگفت انگیز هم فیلم خوبیه، حالا درسته به لوگان نمیرسه ولی بازهم فیلم خوبیه.

    5. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Hassan Logan
      من خودم فیلم لوگان خیلی دوست داشتم و واقعا عاشق شم. ولی دارک نایت واقعا فیلم بهتری بود.

      1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

        خداوکیلی اگر از حق نگذریم دارک نایت بهتر بود، بهترین فیلمه، چون از بهترین کارگردان های معاصر روش کار کرده.

  18. حسین کاربر می‌گوید

    #بردیا

    مردپولادین که فیلم خوبی بود، شاید بعضی از مارول فن ها چون پرفروش ترین فیلم سینما نشده و توش جوک نمی گفتند ازش خششون نیاد😂😂😂😃😃😄😅😌😌😌

    1. king venom کاربر می‌گوید

      من فیلم مرد پولادین رو دوست داشتم چون برای اون موقع اولین فیلمی بود که از نظر بصری یه سوپرمن واقعی رو به نمایش گذاشت ولی مشکل اینجاست که سوپرمن این فیلم از نظر شخصیتی از سوپرمن کمیک خیلی دور بود اونم بخاطر سلطان زک اسنایدر که منطق روایی رو فدای خلق صحنه عظیم و خفن فیلم میکنه تو نبرد پایانی سوپرمن بدون اینکه به ادمای بیگناه اون پایین اهمیت بده با زاد میجنگه و تو این جنگ کلی ادم الکی کشته میشن درحالی که تو کمیک سوپرمن جون مردم رو در اولویت قرار میده و بعد با دشمنش میجنگه
      یعنی این سوپرمن فقط از نظر بصری سوپرمن بود نه شخصیتی

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      حسین من نگفتم بد بود ولی اونجوریم که خب باید خیلی خفن نبود بنظر من.ولی در کل خوب بود

  19. knight کاربر می‌گوید

    حسین
    به من چه دی سی ای یو فیلم در حد ام سی یو نداره . اونجا گفتی نظر شخصیه و نباید ایرادی ازش گرفت خب منم به نظرم دی سی ای یو فقط وقت تلف کردنه . خب فکر کنم ارزش یه جوک بیشتر از مارتا باشه . سوپرمن در برابر بتمن برا من مث تام در برابر جری بود .

    عزیزای دل ددیسی فنای حقیقی من قصدم هیت دادن نیست و فقط جواب به نوب های تازه به دوران رسیده است وگرنه خودم ارزش هر فیلم رو اگاهی دارم .

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      دیسی فن های حقیقی ؟ 🥺🥺

  20. knight کاربر می‌گوید

    راستی حسین
    وقتی میگیم فیلمای مارول محبوب ترن میگید مهم نیست
    میگیم پرفروش تره میگید مهم نیست
    میگیم کیفیت بهتری داره میگید مهم نیست
    میگیم نمره های بالاتری داره میگید مهم نیست
    میگیم کارگردانا و بازیگرای بزرگتری داره میگید مهم نیست
    میگیم یازده سال برنامه ریزی داره میگید مهم نیست
    خب میگم چی مهمه میگید فقط تنها دلیل اینکه فیلمی خوب باشه اینه که با لوگوی برادران وارنر شروع بشه و پشت سرش لوگوی دی سی رو نمایش بده اونوقت این فیلم عالیه حتی اگه مارتا داشته باشه که اونوقت عالی میشه

    1. حسین کاربر می‌گوید

      #knight

      میگم فقط از دی سی کلمه مارتا رو بلدید میگید نه😐الان که باز تو قفلی زدی روی کلمه مارتا یعنی اینقدر بعد بود حالا چون اسپایدی اومده ۵۰ دلیل برای تنفر از فیلم بتمن علیه سوپرمن نوشته یعنی فیلم بدیه😑خودتون که اسپایدی رو میشناسین خیلی ضد دی سی حالا با این کار ندارم ولی تمام اون دلیل های که اورده بود چرت و پرتی بیشتر نبود شما هم هر وقت از اون فیلم ایراد میگیرید همش از اون دلیل های مزخرفی که اسپایدی اورده میگید.
      بله این رو که همه میدونن فیلم های مارول پرفروش تره جای شکی نیست اما پرفروش بودن دلیل بر بهترین بودن نیست.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب همین برتری دی سی رو بگو.(میخوام نقضش کنم)خب شما هم قفلی زدی رو فان بودن ام سی یو.این به اون در.تازه فان بودن ام سی یو بنظر من همچین جیز مخربی نیست ولی مارتا شاهکار خلقت بود

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        ما کاری با اسپایدی نداریم ولی خب شاید راست بگه(باورم نمیشه چنین چیزی میگم)شاید این یه موردو راست میگه.هر چی ما دلیل میاریم اوج چیزی که میگی اینه که همه چیز فروش نیست😐😐.مارول فقط فروش ملاکش نیست.شخصیت پردازی،داستان پردازی(اینکه اینفینیتی سگا شاهکاری فوق بزرگ بودو نمیتونی رد کنی)مارول سال ها ریز ریز همه چیزو دقیق مرتبط کرد تا تهش رسیدیم به تانوس،غول مرحله آخر که دیدیم چی شد.از اون ور دی سی،یه مرد پولادین داد بیرون سریع پرید واسه بتمن وی سوپرمن که دیدیم چی شد.جاستیس لیگم که اصل کاری حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره.باقی فیلمارو حالا کاری نداریم ربطی به بحث نداره.یعنی کلاااا مارول هر جور حساب کنیم از دیسی ای یو بهتر عمل کرد.میتونی با دلیل نقضش کن

        1. حسین کاربر می‌گوید

          #بردیا

          این که مارول در سینما بهتر عمل کرده درسته ولی شما هم نباید به دی سی توهین کنید و بگید مزخرفه این کار درست نیست، مطمعن باش دی سی هم در آینده فیلم های خوبی وارد سینما میکنه(ماه که هیچ وقت پشت ابر نمیمونه) تو الان توی کامنتت گفتی لیگ عدالت چیزی برای گفتن نداره، اگه اونی که توسط جاس ویدون درست شده رو میگی موافقم، ولی اگه اسنایدر کات رو گفتی معلومه که واقعا خیلی مارول فنی چون اسنایدر کات فیلم خیلی خوبی بود.

          1. Mhd.k کاربر می‌گوید

            خب شکلات ، اون طرف اومده میگه فیلم های مارول بچه گانس اون شروع کرد بعد ما شدیم مقصر ؟ ما گفتیم مزخرف؟🤲🏻😂
            تو که خودت میدونی dcu از mcu ضعیفتره وقتی گفتیم مزخرفه بهت برخورد بعد توقع داری وقتی طرف میگه فیلم های مارول که بهترم هس بچه گانه هس ما جوابشو ندیم؟
            خداوکیلی سر این قضیه منطقی باش

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            حسبن جان من کی به دی سی توهین کردم.من فقط جواب شمارو دادم هی میومدین میگفتین به امید نابودی ام سی یو و…

      3. فلش کاربر می‌گوید

        # حسین
        حالا شما که قفلی نزدی یه دلیل برای بد بودن ام سی یو به جز فان بودن بگو .
        بعدشم . هر فیلمی یک فضایی داره که باید رعایت بشه . نه همه فیلما باید دارک باشن نه همه فان . دی سی اومد bvs رو خیلی دارک کرد نتیجه ش معلوم شد . مارول هم اومد رگناروک خیلی فان کرد که اونم نتیجه ش رودیدیم . حالا مثلا میومدن شزم رو یا اکوامن رو سوپردارک میکردن عالی میشد ؟
        و در پایان میخوام که دیگه از خلاقیتتون استفاده نکنید و مطالب تنظ نفرستید تا زنده بمانیم . موفق و پیروز باشید سرفراز چون کوه باشید :/

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      نه داداش دلیلش اینه که دی سی دارکه.چی بگم

      1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

        چند سالته خدایی

        1. king venom کاربر می‌گوید

          باز مزخرفات ( دیسی دارکه ، مارول لایته ) شروع شد
          آقا دیسی ذاتا دارک نیست درست همونطور که مارول ذاتا لایت نیست جفتشون یه سری کمیک دارک دارن یه سری کمیک لایت ، هرکسی که با کمیک های دیسی آشنا باشه میدونه که دیسی هم به اندازه مارول از محتوای نوجوانانه پسند و مارول هم به اندازه دیسی از محتوای بزرگسالانه پسند استفاده میکنه
          هرکس غیر از این بگه با کمیک های هیچکدوم آشنایی نداره

  21. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ممنون یه سوال میگن میخولن فیلم ها رو باهم مرتبط کنن مثلا لیگ عدالت با سریال فلش و کراس اورر بهران در زمین های بینهایت که لوسیفر هم توش بود و سریال لوسیفر و این فیلم ها رو با هم کراس اور خواهند داشت؟

    1. فلش کاربر می‌گوید

      بیین لوسیفر فصل بعدش اخرین فصلشه پس دیگه احتمالا نمیبینیمش و همونطور که گفتم شایعه شده اون صحنه توی کراس اور crisis on infinty earth که ازرا میلر و گرنت گاستین با هم ملاقات کردن مربوط به همین فیلم فلش و جریان سفر در جهان های موازیه که همدیگه رو میبینن و شاید توی فیلم فلش نشونش بدن که البته بعیده به خاطر اینکه ازرا میلر توی کراس اور اخرش گفت : i told victor this is possible و بعدش محو شد . و از اونجایی که بازیگر سایبورگ با وارنر و امثالهم قهره 😂 این اتفاق نیمفته . همون کراس اور arrowverse هم امسال معلوم نیست اصلا باشه یا نه فقط بین فلش و سوپرگرل تایید شده دیگه هیچی

  22. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    در جواب به اونی که گفته بود دیسی فن ها باید به مارول فن ها حسودی کنند میگم:
    یک دیسی فن واقعی هیچوقت به کمپانی مثل مارول حسودی نمی کنه……. چون طرفدار پر پتانسیل ترین و بزرگ ترین دنیای کل صنعت سرگرمی و به عقاید خودش ایمان داره و مثل مارول فن ها حزب بادی نیست…….

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      سنگین بود جمع رو ترک میکنم

      1. هاش کاربر می‌گوید

        به سلامت

        1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

          هن ؟
          خوف کردم دا چقدر تو تیکه کلماتت سنگینه

          1. هاش کاربر می‌گوید

            الهی خوف نکن حالا

            1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

              نکن اینکار رو با من اخر سکته میزنم از ترس تو دا 🥺🥺

    2. Hassan logon کاربر می‌گوید

      الان چرا میگید مارول فنا حزب بادن؟🥺☹

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Hassan Logan
        این گفتم جو سنگین بشه. البته واقعا یکم حزب بادی هستن هر وقت موج منفی روی یک چیز دوباره سریعا موج مثبت میریزن روی اون چیز. برای مثال همین موضوع سریال مون نایت.

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      پرپتانسیل ترین و بزرگترین دنیای کل صنعت؟؟؟حزب بادی؟؟؟

    4. هاش کاربر می‌گوید

      چرا اصلا باید فن یه کمپانی باشیم که بتمن و سوپرمن رو داره و به فن های کمپانی دیگه ای که بزرگترین شخصیتش اسپایدرمنه حسودی کنیم؟
      دیسی بزرگترین بوده ‌و خواهد بود

  23. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله و بحث خوبی بود😂والا من هر دوتا رو دوست دارم‌هم ام سی یو هم دی سی یو اما اندکی مارول سرتره بخاطر برنامه ریزی خوبش و بازیگران کمی بهتر اما من خودم فیلم مرد پولادین تو دنیای دیسی برتر میدونم بعد شزم بعد اسنایدر کات حالا بقیه بمبارانم نکنن اینها نظر شخصیمه

  24. s.w.b کاربر می‌گوید

    من جایی ندیدم کسی بگه دیسی فنا باید حسادت کنن . اگه منظورتون منه که اشتباه خوندید من گفتم که نباید حسادت کنن و اینهمه حسادت اصلا خوب نیست . اخه من هر مقاله سایت در رابطه با فیلم رو که بررسی کردم همش گفته بودن که به امید منحل شدن ام سی یو نابودی ام سی یو . خب اینا یعنی چی ؟ الان توی همین مقاله یکدفعه یه دیسی فن میاد میگه به امید نابودی ام سی یو خب من معناش رو نمیفهمم . شاید این خواسته ی شخصیشون باشه ولی این رو از چه حسابی میشه درک کرد من نمیدونم . خب اگه اینطوره من بیام بگم به امید نابودی دی سی ای یو حتما همه ی دیسی فنا میپرن به من و میگن مگه من مشکل دارم . خب نگاه نکنند دیگه چه کاریه ارزوی نابودی میکنن .

    در ضمن منم افتخار میکنم طرفدار محبوب ترین کمپانی در کمیک و یکی از پرطرفدارترین ها در صنعت فیلم هم هستم و پیداست که کدوم کمپانی پتانسیل بیشتری داره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      پتانسیل که هردو دارن بدون اطلاعات قضاوت نکنید

      1. حسین کاربر می‌گوید

        #S.w.B

        حاجی اسکی نرو 😆😜

    2. حسین کاربر می‌گوید

      دوستان بهتره این بحث که دی سی بهتره یا مارول رو همین جا تموم کنیم، درسته شاید من مقداری تعصب داشتم برای اینکه شما به فیلم های دی سی گفتید مزخرف و شما هم با تعصب حرف زدید، یکی اومده میگه فیلم ثور رو به تمام فیلم های دی سی ترجیح میدم خوب این یعنی چی واقعاً😐😕بخاطر همین جواب کامنتش رو با تعصب جواب دادم. انصافا اگه ما بگیم فیلم های مارول همشون چرته و mcuآشغاله شما ناراحت میشی یا نه😐؟!؟!؟!؟!؟! پس بهتره شما هم نگید فیلم های دی سی چرته چون این درست دی سی هم فیلم های خیلی خوبی داره، باز هم میگم واقعا فیلم های بد مارول هم کم نیستند، هر کدوم فیلم های خوب و بدی دارند حالا مارول بیشتر فیلم ساخته و فیلم های خوبش یکم بیشتره، با این حال هر دو عالی هستند و امیدواریم بتونیم فیلم های خوبی ازشون ببینیم.🌸🌺

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      S.W.B
      من دقیقا منظورم اون کامنت شما بود.اره خب قبول دارم بعضی کاربران مثل عشق دیسی و… کلا جو محیطی سایت به هم ریختن.
      اره دیگه خب مشخص پتانسیل دنیای دیسی بیشتره چون دنیای بزرگتری داره. حالا نمیخوام بحث کنم چون زیاد وقت ندارم.
      شاد و پیروز باشید.

  25. احسان کاربر می‌گوید

    DC❤💙

  26. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

    یا حق
    یا حضرت مت ریورز
    به امید دیدن کمیکی ترین بتمن سینما

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Heisenberg , Say My Name
      حضرت جیمز گان یادت رفت. گان افسانه ای😎😎😎
      یک سوال فنی از شما دارم. چرا همش اسم عوض می کنید؟ قصد بدی ندارم فقط سواله برام. البته این اسم تون خیلی خوب و فکر کنم اشاره به اون سکانس برکینگ بد.
      شاد و پیروز باشید

      1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        جیمز گان هم کارگردان خوبی هست ولی فیلم اختصاصی بهترین شخصیت کمیک بوک از نظر من یعنی بتمن مورد انتظار تر هست
        نه من فقط به عشق هایزنبرگ و اون سکانس اسممو عوض کردم تا همیشه هایزنبرگ رو فراموش نکنم

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        محمد امید جان
        شما از گاردینز اف‌ گلاگسی خوشتون اومده که به جیمز گان میگین افسانه؟
        در کل به نظرم دکتر استرنج ۲ مورد انتظار ترین فیلم با فیلم بتمن هست

  27. king venom کاربر می‌گوید

    آقا مارول سریال موداک رو هم پخش کرد . نظرتون راجب به سریال چیه؟؟؟ آیا در حد هارلی کویین خوب بود؟
    من که به شخصه خیلی با این سریال حال کردم.

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      برترین سریال اقتباس شده از مارول

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      بسیار زیبا بود

  28. بردیا کاربر می‌گوید

    ددستان یه تئوری هست میخوام بگم ببینمنظر شما راجبش چیه(دوستان این تئوری از چنل یوتیوب فنتزی زون هست)همه میدونن که فیلم جاستیس لیگ فاجعه ی به تمام معنا بود و دیسی باساخت اسنایدرکات لطف بزرگی به خودشو طرفدارانش کرد.این فیلم شکست قبلی رو به خوبی جبران کرد و این یکی واقعا داستان جالبی داشت.اگه یه وقت احیانن کسی راجب جاستیس لیگ اولی ننیدونه باید بگم سال۲۰۱۶دی سی و وارنر بروس میخواستن به فیلم موفقیت آمیز کیویل وار برسنو قهرمانانشونو دور هم جمع کنن.این کار براشون سخت بود چون مارول قبل کیویل وار۱۲تا فیلم داشت ولی دی سی فقط من آف استیل که خب که اونقدرم مورد علاقه ی همه قرار نگرفت.اونا به جای اینکه بیان یکی یکی کاراکتراشونو معرفی کنن خواستن سریع انجامش بدنو بتمن وی سوپرمن ارزه شد.خب اینم زیاد،خب خودتون میدونین.بعد از اون جاستیس لیگ بود که نمایش آزمایشیه اولیش زیاد بازخورد خوبی نداشت و استدیو می خواست دوباره یک سری صحنه هارو بازسازی کنه ولی اوضاع با خود کشیه دختر زک اسنایدر بدترم شد چون اسنایدر از کارش کناره گیری کرد.اینجوری شد که جاس ویدن اومدو نتیجه شد این جاستیس لیگ افتضاحی که دیدیم.بعد این طرفداران خواستن اسنایدر برگرده که کاری که شروع کردو خودش به اتمام برسونه.hbomaxهم به خواسته ی طرفداران عمل کرد و سی میلیون بودجه واسه ساخت اسنایدرکات گذاشتو فیلم بی نظیر جاستیس لیگ زک اسنایدر ساخته شد.ولی این طرفدارانو راضی نکرد.اونا از#Release thesnydercutبه #Restorethesnyderverseرو اوردن.اگه نمیدونین این یعنی ادامه ی داستان پرهیجان زک اسنایدر.ولی همونطوری که استدیو گفت برادرام وارنر برنامه ای واسه ادامه ی اسنایدرورس ندارن.این در حدی طرفدارانو ناراحت کرد که بعضیا مسئولینو تهدید به مرگ میکردن!!!خب روش درستی نیست ولی خب طرفدارا حق دارن دیگه این همه سال منتظر فیلم شخصیت های مورد علاقشون بودن و حالا پایانش درست حسابی نیست.ولی اسنایدرورس نرفته حتی اگه بگن برنامه ای واسه جلو بردنش ندارن در واقع دارن دلیلش،اسنایدرکات.این فیلم درواقع پایان خوبه ی اسنایدرورس هست.خب میدونیم که فیلم بعدی دی سی فلش هست که خب مشخص شده که این فیلم برگرفته از کمیکو انیمه ی فلش پوینت هست.دی سی میخواد از این فرصتی که به دست اورد استفاده کنه تا این نشکلاتی که داره رو حل کنه.چرا دی سی باید چنین کاری بکنه چون الان۴تا واقعیت مجزا داره.جوکر،اسنایدرکات،جاستیس لیگ و بتمن رابرت پتینگسن که همشون به بتمن ارتباط دارن.هی از این فیلم به اون فیلم و این واقعیت به اون واقعیت فقط همه چیزو عجیب غریب میکنه با اینکه وارنر بروس جاستیس لیگو خط زمانیه اصلی معرفی کرده ولی کارگردانان هم اونو نادیده میگیرن.دلیل این موضوع درست کردن مشکلات اینه.حالا بر میگردیم به فلش

  29. بردیا کاربر می‌گوید

    ادامه ی کامنت قبلی:این فیلم یه حالت مولتیورسی میخواد به خودش بگیره تو رویداد دی سی فندوم سال پیش که۱۰۰ساعت استریم بود تیمی که رو فلش کارمیکردن فاش کردن نه یکی بلکه دو بتمن در این فیلم حضور دارن.هم بن افلک و هم مایول کیتون.یعنی فلش نه تنها قراره با زمان بلکه با مولتیورسم سر و کار داره.دقیقا چیزی که اسنایدرکات بهش اشاره کرد:قبل از اینکه دارک ساید قدرتمند به پادشاهی برسه در کیهان دنبال سلاح نهایی گشت معادله ی ضدحیات کلید کنترل تمام زندگی ها و تمام اراده ها در سراسر جهان چندگانه(تکرار میکنم جهان چندگانه)پس این یعنی اسنایدرورس تو خط زمانیه اصلیه اونم زمانی که تو فیلم فلش همه قراره معتبر باشه واسه همین ما دوتا جاستیس لیگ داریم و همشون تو خط زمانیه اصلیه.خب آره شاید نولتیورس راه در روی خوبی باشه ولی چی میشه اگه بگم هردو جاستیس لیگ کامل کننده ی یک داستانن؟؟؟اسنایدرکات پایان خوبه ی قضیست.خب وقتی قراره یه فیلم چهارساعته بسازی میتونی چیزای زیادی تدش قرار بدی مثل آخرالزمانی که بخواطر حمله ی دارک سایدو سوپرمن به وجود اومد آیته ای که تدش واندروومن و اکوامن مردن،فلش جنگجو و بتمن با جوکر متحد شدن.این قراره یک داستان مهم واسه فیلماش باشه.وقتی لیگ عدالت قرار بوده ۳قسمتی باشه اسنایدر ایت برنامه رو واسه فیلم دومش داشته که سوپرمن از بتمن بخواد حواسش به لوییس باشه لوییس و بتمن بریزن رو هم که خب قطعا استودیو قبول نمیکنه بدوس یه اشتباهی میکنه و یه جوری لوییس میمیره.اینجوری میشه که سدپرمن شرور میشه.تو سومین جاستیس لیگ باقی مونده ی جاستیس لیگ میان یه چیزی به نام تردمیل کیهانی میسازن فلش میره گذشته به بروس راجب لوییس اختار میده(توبتمن وی سوپرمن تو خواب بتمن دیدیم)و اینجوری آیتده رو عوض میکنه.تو اون آخرالزمان تو بغل سوپرمن بدنی سوخته میبینیم که احتمالا لوییسه.از اونجایی که لوباس رابین اونجاست(یه حالت ایستراگه)یعنی تو بت کیون که این یعنی این کابوس واقعیه.حای خود جوکرم اینو میگه:بهم نیاز داری تا بهت کمک کنم دنیایی که با به کشتن دادن اون ایجاد کردی رو درست کنی.همیشه با خودم میگفتم که چندبار دیگه باید دنیا رو نابود کنی چون رک میگم،تو جراتش رو نداری که خودت بمیری.حالا مسئله اینه که این آخرازمان تو کدوم یونیورس اتفاق می افته خب بر طبغ شواهد این همون ادامه ی جاسایس لیگ اولیست که دارک ساید میاد زمین سوپرمن شرور میشه همه ی اینا ادامه ی لیگ عدالت اولیست که بعد فلش میره گذشته به بتمن اختار میده و اسنایدرورس به وجود میاد پایان خوشه به وجود میاد.(ادامه دارد)

  30. s.w.b کاربر می‌گوید

    چقدر حوصله داشتی اینهمه نوشتی ؟؟ خودمم چندتا تئوری بنویسم رکورد بزنم .

    اقای ادمین با عرض معذرت یک سوال داشتم کامنت من توی این مقاله تایید نشد ؟ یا اصلا کامنتی نبود ؟ چون من دقیقا مطمئنم که کامنتم ارسال شد

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دوست داشتن ببینم نظر دوستان چیه،هیچ کس چیزی نگفت😔😔😔

  31. الف میم دال میم کاربر می‌گوید

    سلام من یه سوال از هرکی اینو می خونه می پرسم از کدام شخصیت کمیک خیلی بدتان می اید
    من از پانیشر چون که دیدگاه او دقیقا مخالف چیزیه که من فکر می کنم راجب زندگی
    این تنها نظر شخصی من است ومن هنوزم اینقدر اون باحاله که نمی تونم کمیک هایش را نخوانم با این حال بازم از عقاید او بدم می اید و نمی توانم تحملشان کنم

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      کاپیتان مارول

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      دو تا میگم
      ثور ،هالک

      1. king venom کاربر می‌گوید

        منم چنتا میگم
        کاپیتان مارول و جین فاستر و ردهود و از همه اعضای بت فمیلی بجز نایتوینگ و بتمن اصلا خوشم نمیاد مخصوصا دیمین وین
        (به وقت نگین من ضد زن هستما دلایل خودمو دارم)

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          احسنت دیمین وین رو فراموش کردم

          1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

            رابین، گوست رایدر و هالک و رد هود

            1. king venom کاربر می‌گوید

              مال گوست رایدر رو نمیفهم اون جزو شخصیت های خفن ماروله بنظرم

              1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

                نه والا غنای داستانی و شخصیت پردازی پیچیده ای نداره‌

      2. king venom کاربر می‌گوید

        منم چنتا میگم
        کاپیتان مارول و جین فاستر و ردهود و از همه اعضای بت فمیلی بجز نایتوینگ و بتمن اصلا خوشم نمیاد مخصوصا دیمین وین
        (به وقت نگین من ضد زن هستما دلایل خودمو دارم)،

      3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید سه تا میگم
        ثور ،هالک ،زن شگفت انگیز

        1. king venom کاربر می‌گوید

          منم یکی دیگه اضاف میکنم
          از هارلی کویین هم خوشم نمیاد

          1. king venom کاربر می‌گوید

            دو تا دیگه هم اضاف میکنم
            از هالکلینگ و ویکان هم بدم میاد
            درکل من از شخصیت هایی بدم میاد که یا خیلی مغرورن مثل کاپیتان مارول و دیمین وین با فمنیست و همجنسگرایی رو تبلیغ میکنن

            1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

              آفرین ، میس آمریکا و کانن بال و سان اسپات رو هم اضافه میکنم، همچنین الکترا و واندروومن

    3. Mhd.k کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن ، سوپرمن

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      اسپایدرمن و واندروومن

    5. بردیا کاربر می‌گوید

      کسی نیست بدم بیاد.یعنی اینکه از یارو حالم به هم بخوره مشکل شخصی داشته باشم.ها یکی هست مارتا(حالا همه میریزن سرم میگن با چه جراتی به مارتای کبیر بی احترامی کردی)

    6. Hassan logon کاربر می‌گوید

      هالک . زن شگفت انگیز . هاکای

    7. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

      همرو دوست میدارم

    8. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

      همشونو دوست میدارم

    9. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      الف مم و دال و اینا …

      دکتر منهتن، شزم، باکی ( سرباز زمستان )، لیدر، کازمیک آرمور سوپرمن و پایینتر از همگان. فکر کنم همینا بود.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        دل پری داشتیا😁😂

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        از شزم که معلوم بود بدتون میاد چون همیشه دست کمش میگرفتین

  32. بردیا کاربر می‌گوید

    بنظرم این بحثو ادامه ندیم ممکنه خب کسی رو نام ببریم که شخصه دیگری فنش باشه و اینطوری اون شخص خدایی نکرده بهش بر بخوره.یه بحث جدید یانگ ایکس من یا یانگ جاستیس؟؟یانگ جاستیس یا یانگ اونجرز؟

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      یانگ جاستیس
      یانگ اونجرز

  33. king venom کاربر می‌گوید

    آقا کسی که مقایسه نکرد پس دوباره میپرسم
    سریال موداک یا هارلی کویین ؟
    امتیازات و نمراتشون خیلی نزدیکه ولی هارلی کویین کمی بیشتره اونم بخاطر اینکه دوتا فصل ازش اومده
    درکل نظر؟

  34. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    جناب کینگ ونوم من نظر شخصی خودم رو بر اساس این که هر دو انیمیشن رو دیدم میگم :
    این اول حرفتون که گفتین چون هارلی کویین دو فصل داشت شاید بهتر باشه این حرفتون از بیخ و بن غلط هست !
    مثل اینکه بگیم ارو ۸ فصل داره فلش هم ۷ فصل پس به راحتی حریف دردویل که ۳ فصل هست بهتره در حالی که دردویل از مجموع ارو و فلش بهتره !
    در کل به نظر من اینکه دیسی با سریال هارلی کویین نشون داد یک سرو گردن کردن چه در بخش انیمیشن بلند و چه در بخش انیمیشن سریالی بهتره اما مارول هم با سریال موداک نشون داد می‌تونه انیمیشن هایی مثل دیسی و مثل هارلی کویین و حتی بهتر بسازه
    در کل این دو انیمیشن برابر و تا حدود بسیار بسیار کمی میشه نتیجه رو به نفع موداک بگیم

    1. king venom کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      قضیه انیمیشن های سریالی با سریال ها کمی فرق میکنه
      جمع بندی سریال فلش یا ارو با دردویل یه اشتباهی داره و اونم بحث کیفیته هیچکدوم از اپیزود های ارو یا فلش نمیتونه به پایه یک اپیزود دردویل برسه پس وقتی بحث کیفیت مطرح باشه فرقی نمیکنه که این سریالا چنتا فصل دارن کیفیتشون قابل قیاس نیست دردویل باید با واچمن مقایسه بشه و اول بگم که برای همه سریالا نمرات هر فصل جداگانه منتشر میشه(البته نمرات هر اپیزود هم همینطور) و بعد از انشار هر فصل نمرات کل سریال دوباه جمع بندی میشه پس اینکه بگی از بیخ غلطه اشتباه میکنی چون مثلا سریال جسیکا جونز هر فصل ضعیف تر از فصل قبل بود و این رو جمع نمرات و کیفیت سریال تاثیر گذاشت حتی سریال وست ورلد هم همینطور شد درحالی که هر سه فصل دردویل نمراتشون بالا بود برای سریالای انیمیشنی هم تقریبا همینه الان نمرات موداک با یه فصل خیلی به جمع نمرات دو فصل هارلی کویین نزدیکه و اگه فصل دوم هم همین کیفیت رو داشته باشه نمرات سریال بالاتر میره درمورد هارلی کویین هم همینطور اگه فصل سه ش بیاد

  35. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم یه سوال تانوس استرال ریگلاتور یا لوسیفر؟؟؟

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      خب فکر کنم ریگلاتور قویتر باشه شک دارم (گفتن که ریگلاتور تانوس تونست با تنظیم کننده کل جهان مارول و موجوداتش رو جذب کنه و حتی والای همگان ولی بعضیا هم میگن اون اصلا والای همگان نبوده ولی حتی اگه والای همگان هم نبوده باشه بازم در صورت جذب افرادی مثل فالکرام و ابدیت و مرگ و دادگاه و …. به اندازه ای قوی هس که بتونه لوسیفر رو شکست بده )

    2. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      آسترال تانوس بدون شک
      اون با قدرت اواتار والای همگان به راحتی لوسیفر رو از هستی پاک میکنه

  36. king venom کاربر می‌گوید

    آقا یه سوال دست جمعی
    بنظرتون بین سوپرمن dceu و ثور اینفینتی وار کدوم برنده میشه ؟ ؟

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      سوپرمن

    2. فری کاربر می‌گوید

      اصلا قابل مقایسه نیستن
      سوپرمن dcu خیلی قویتره

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      تا حدودی سوپرمن قویتره

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      نمیدونم.بنظرم با اختلاف کم ثور اینفینیتی وار

    5. s.w.b کاربر می‌گوید

      اگه ثور اینفینیتی وار که قطعا ثور ولی اگه اندگیم که قطعا سوپرمن ( ثور اندگیم برا سوپرمن بیشتر یه شوخیه تا حریف مبارزاتی ) . چون گفته شده ثور اینفینیتی وار پس بدون حرف و حدیث ثور . فکر نکنم نیاز به دلیل باشه

      1. ALIs کاربر می‌گوید

        وات😐😐😐
        الان میگی ثور اینفینیتی وار قویتر از سوپرمن DCU هستش 😐😐😐؟؟!!؟!!!؟؟!؟؟!!؟؟؟؟!؟؟؟!!

        1. king venom کاربر می‌گوید

          من بخوام نظر شخصیم رو بگم بنظرم ثور میبره
          حالا چرا؟؟ مهم ترین دلیلش هم استورم بریکر هستش یعنی تبر ثور تبری که به راحتی میتونه بایفراست رو احضار کنه و تو فیلم ثور ۱ نشون داد که بایفراست میتونه یه تمدن رو به طور کامل نابود کنه و اینکه به اندازه سرعت نور هم میتونه سریع باشه و مهم تر از همه اگه تونسته بر نیروی سنگ های ابدیت غلبه کنه به راحتی میتونه پوست سوپرمن رو بشکافه و اینکه اون قدرت ثور روهم افزایش میده درست همونطور که زد کل ارتش و سفینه ها رو نابود کرد و خود تانوس رو شکست داد درحالی که اول فیلم نمیتونست
          و نکته دوم بعضیا میگن که ثور mcu به اندازه سوپرمن استقامت نداره ولی بدن ثور تونست به راحتی تو فضا دووم بیاره و مهم تر از همه اون انرژی یه ستاره مرده رو تحمل ستاره ای که باهاش دستکش بینهایت و میولنیر و استورم بریکر و کلی سلاح دیگه رو ساخته بودن تازه موقعی که ضعیف بود درحالی که سوپرمن فقط با یه بمب هسته ای کل نیروش رو از دست داد پس فک نکنم از نظر قدرت و استقامت زیاد فاصله داشته باشن هرچند سوپرمن احتمالا قویتر و سریع تره ولی ثور با استورم بریکر میتونه این کمبود رو تا حدی جبران کنه
          حداقل ثور تو این فیلم میتونه سوپرمن رو شکست بده

      2. بهرام کاربر می‌گوید

        ثور اینفینیتی وار میگی قویتراز سوپرمن دنیای دیسیه؟😂😐
        بیخیال داداش

        1. king venom کاربر می‌گوید

          سوپرمن dceu نه سوپرمن کمیک

        2. s.w.b کاربر می‌گوید

          کاربر بهرام اسمش نظر شخصیه و فکر نکنم به شما ربطی داشته باشه چون من حتی از شما نظر نخواستم که بخواید توهین کنید به نظر من .
          کاربر الیس شما هم چون توهین نکردید جوابتون رو میدم
          البته شاهکار های ثور اینفینیتی وار هم که پیداست خودش نیازی نیست به توضیح . اگه کمیک بود برابر بودند ولی فیلم اون هم اینفینیتی وار قطعا ثور . شاید یه کم براتون سخت باشه ولی حقیقته . همونطور که ثور اندگیم برا سوپرمن یه شوخیه

          1. بهرام کاربر می‌گوید

            من الان به نظرت توهین کردم😐؟
            بزرگ شو یکم خداوکیلی
            حالا ما هیچی نگفتیم بش اینجوری ناراحت شده وای به حال روزی که با یکی بحثش بشه

    6. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

      ثور اینفینیتی وار از حالت عادی خیلی قویتر بود، پس برنده میشه، ولی اگه ثور سه گانه خودش رو در نظر بگیریم، سوپرمن میبره، (تو اسنایدر کات ، سوپرمن خیلی قوی بود!!!! )

  37. Hassan logon کاربر می‌گوید

    یکی پاین تر از همه قوی تره یا شیطان وحشی عظیم لطفا بگید

    1. فری کاربر می‌گوید

      در یک لولن تقریبا

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      تقریبا در یک لولن.من میگم با اختلاف کم وان بیلو الل.دلیلش اینه که خب اون مولتیورسو نابود کرد

      1. فلش کاربر می‌گوید

        لوسیفر و دو تا فرشته دیگه یه تیم تشکیل دادن بر علیه شیطان وحشی عظیم ولی بازم شکست خوردن

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      من معتقدم این سوال چندان دقیقی نیست به نظر میرسه این دو خیلی به هم شبیه هستن هر دو نماد منفی خدای خیالی دنیای خودشون به حساب میان به نظر من برابرن.

  38. فری کاربر می‌گوید

    دوستان قویترین هیروی مارول چه شخصیتیه ؟

    1. سهراب کاربر می‌گوید

      ایمورتال هالک احتمالا

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      کاپیتان یونیورس

    3. ALIs کاربر می‌گوید

      ایمورتال هالک

    4. Mhd.k کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور

    5. بهرام کاربر می‌گوید

      کاپیتان یونیورس ایمورتال هالک و رون کینگ ثور سه قهرمان قدرتمند جهان مارولن
      از اون جهت که ایمورتال هالک میتونه سطح قدرت خودشو تا پایین تر از همگان بالا بیاره احتمالا ایمورتال هالک
      دومی هم کاپیتان یونیورس سومی هم رون کینگ ثور

      1. king venom کاربر می‌گوید

        هالک کی سطح قدرتش رو تا وان بلو ال افزایش داد؟؟؟
        یعنی وان بلو ال انقدر مقابل هالک ناتوانه که هالک هروقت دلش بخاد ازش قدرت بگیره؟؟ وقتی هالک کلا ضعیف ولاغر شد و همه شخصیت هاش از بین رفتن وان بلو ال چه نقشی تو بهبود هالک داشت اونم وقتی که دشمنشه ؟؟
        اگه مظورت نابودی مولتیورسه که اونجا هالک توسط وان بلو ال تسخیر شد که قضیه ش فرق داره

    6. پویان کاربر می‌گوید

      ایمورتال هالک

    7. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      قویترین هروی مارول؟!؟!
      چند ماهه کمیکای جدید رو زیاد دنبال نمیکنم چون وقت ندارم این سوالیه که هر دفعه و هر زمان باید یه جواب بهش داد این نیست که مثلا شما الان بگی استار برند و این پاسخ همیشگی و دائمی باشه،

  39. عشق دیسی کاربر می‌گوید

    اگه حداکثر پتانسیل رو در نظر بگیریم ایمورتال هالک و رون کینگ ثور از همه قویترن
    اگه قرار به انتخاب یک نفر باشه از نظر من ایمورتال هالک قویترین هیروی ماروله و شاید حتی کل کامیک

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      عشق دیسی
      کل کمیک پس به دوتا توجه نکردید
      میکائیل و کازمیک آرمر

      1. احسان کاربر می‌گوید

        میکائیل مگه قهرمانه ؟

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نیست؟!!!!!!! جناب میکائیل نقطه مقابل لوسیفر هست لوسیفر دیسی شخصیت خیلی شر و بدی هست و برعکس میکائیل شخصیت خوبیه و به نوعی قهرمان محسوب میشه اصلا برفرض که میکائیل قهرمان نباشه کازمیک آرمر سوپرمن چی این یکی دیگه قهرمانه

  40. king venom کاربر می‌گوید

    نه رون کینگ ونه ایمورتال هالک
    کاپیتان یونیورس قویترین ابرقهرمان ماروله اونم بخاطر متغیر بودن قدرتش که به میزبان بستگی داره به طوری که میزان قدرتش بستگی به میزان قدرت تهدید مقابل داره به همین دلیل قدرتش حتی از امثال اودین و ثور و همه خدایان تقریبا و حتی خود ابدیت هم میتونه بیشتر بشه چون از هر دو ابدیت یونیورس و مولتیورس نیرو میگیره.

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      به نظرتون رون کینگ ثور قویتره یا اسپیس پانیشر هالک؟

      1. پویان کاربر می‌گوید

        من راستش راجب این نسخه هالک اطلاعات ندارم ولی میدونم که خیلی خیلی قویه
        میشه یکی داستانش رو بگه؟
        چرا اصلا چهارتا دست داره

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          اطلاعات زیادی ازش نیس ولی فقط میدونم که تو یه کمیک ۶ تا واچر رو که هرکدوم از گالاکتوس هم قویتر بودن به راحتی کشت یه مقاله هم توی سایت هس دربارش که البته توی همین مقاله از یونی هالک و ایمورتال هالک هم گفته شده که قوی تر هس ( قویترین نسخه هالک ) ولی توی کمیک جدیدا ایمورتال هالک خیلییی قویتر شده

    2. Mhd.k کاربر می‌گوید

      King venom #
      خب اینجور که شما میگید یه نسخه از هالک داریم که با کپ تقویت شده یونی هالک پس اون چی؟

      1. king venom کاربر می‌گوید

        mhd
        خب هالک برای مدت کوتاهی تبدیل به کاپیتان یونیورس شد تقریبا شاهکاری نداشت ولی خب باز اگه بگیم اون به قدرت کاپیتان یونیورس دسترسی داره پس اون بعد از هالک مجازات گر و toba hulk سومین نسخه قدرتمند هالک هستشو اگه بهش فرصت بیشتری میدادن که کمی قدرت نشون بده قطعا رتبش از هالک مجازات گر هم بالاتر میرفت

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          ولی هالک مجازاتگر شوخی بازی نیستا
          فکرشو بکنید ۶ تا واچر اونم به چه راحتی تیکه تیکه کرد!

          1. king venom کاربر می‌گوید

            mhd
            بله میدونم چه قدرتی داره ولی شک نداشته باش کاپیتان یونیورس هالک هم میتونست اون شش واچر رو نابود کنه

            1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

              که اینطور

  41. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

    یا حضرت گاس فرینگ ایمورتال هالک شده قویترین هیرو مارول 😂😂
    ایمورتال هالک هم کلیشه شکن ترین و بهترین کمیک دنیا

    1. فری کاربر می‌گوید

      ببین اینکه تو این موضوع رو قبول نداری واقعا برای کسی مهم نیست
      کی می میخوای اینو متوجه شی تو
      ولی میتونی بیای نظرتو بگی و با بقیه بحث کنی

    2. پوریا کاربر می‌گوید

      این داداشمون هایزنبرگ فک کنم خود گنگ بینی مزمن داره

      1. ساسان کاربر می‌گوید

        پوریا
        همیشه تیکه هات رو دوست داشتم😂😂😂👍

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          ایشون به هرکی که یکی رو از هالک قویتر میدونه تیکه میندازه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            آره.متاسفانه

          2. پوریا کاربر می‌گوید

            ای بابا مچمو گرفتی که

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              جناب لطفا به غیر تیکه انداختن به کسایی که طرفدار هالک نیستن یک کار دیگه انجام بدید ممنون

              1. پوریا کاربر می‌گوید

                من اگه کسیو ناراحت کردم عذرخواهی میکنم
                هیچوقتم وقتی کسی یک نظری داده نیومدم بش تیکه بندازم مگر اینکه یک نفر همش به بقیه تیکه بندازه
                اگه هم پیامارو ببینید من هیچ وقت نیومدم متعصبانه از هالک دفاع کنم
                توی بحث قویترین هم شرکت نمیکنم معمولا
                خلاصه که اگ ناراحت شده کسی شرمندم

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  پوریا#
                  کاربر محترم اگه با بنده هم بودین بنده ناراحت نشدم فقط میگم لطفا تا جای ممکن تیکه نندازید ممنون میشم

                  1. پوریا کاربر می‌گوید

                    ✋🤝

                2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  البته هرجور خودتون میدونید فقط پیشنهاد دادم

                3. بردیا کاربر می‌گوید

                  بوریا جان من هم اگر شما یا هرکس دیگری رو ناراحت کردم عذرخواهی میکنم.راستش من باشما مشکلی ندارم شما کاربر محترمی هستین ولی بعضیا هستن که واقعا اعصاب ادمو را خرد میکنن و از اسم شما استفاده ی ابزاری میکنن به نفع خوشون حرفای شمارو تکرار میکنن.من با اینا مشکل دارم.

      2. s.w.b کاربر می‌گوید

        اقای دکتر
        خود گنگ بینی مزمن ! چه عجب میشه یک کم توضیح بدید چون من بار اول اسم همچین بیماری من در اوردی رو میشنوم . مسری هستش یا نه ؟ ببخشید اگه سوالاتم زیاد شد چون یه کم این بیماری برا من نااشنا بود و بار اوله که اسمش رو از جناب دکتر میشنوم .

        1. پوریا کاربر می‌گوید

          پیامت خونده نشد متاسفانه بیشتر تلاش کن

          1. داریوش کاربر می‌گوید

            😂😂😂😐

          2. S.w.b کاربر می‌گوید

            چشم اقای دکتر ولی خ‌واهشا این بیماری رو بلرا من توضیبح بدید قول میدم این کشف رو به اسم خودم نزنم و فقط میخوام اطلاعاتم مث شما بره بالا

            1. پوریا کاربر می‌گوید

              سطحو نگا ناموسن
              پیامت خونده نمیشه زور نزن

      3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        اقای دکتر
        تبریک میگم شما یک بیماری جدید رو کشف کردین. خدمات بیشمار شما به بشیریت و تمام جانداران تمامی نداره. ببینم راه درمانش رو هم پروفسوری مثل شما بلده دیگه نه؟!؟!
        مرد حسابی با این حرفت اسکلت همه پزشکای تاریخ رو در گور لرزوندی. اللن داری میخندی؟!؟!

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اکتشافاتشو بیشماره😂😂😂

        2. پوریا کاربر می‌گوید

          تبریک میگم شماهم لول جدیدی از فان بود رو آنلاک کردی

          1. knight کاربر می‌گوید

            پوریا
            میزان حق مطالب شما از حداکثر توان دستگاه گوارش من در هضم بیشتر بوده بنابراین به شما صدافرین گفته و می ایستم برای ادای احترام .

            اقای سعادتی
            فیلم بلوبیتل قراره فقط از اچ بی او مکس پخش بشه مگه نه ؟

            1. Dc کاربر می‌گوید

              خودت فهمیدی چی گفتی خداوکیلی😂😐؟

              1. S.w.b کاربر می‌گوید

                کاربر دیسی
                مگه کلاس چندمی ؟ چون تعجب کردم گفتی متوجه حرفشون نشدی .

            2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

              عزیز چطور با این وخامت اوضاع جسمی ایستادی ؟

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            پوریا
            حرف های شما از درک ما کاملا خارج است

      4. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        سطحو نگا عزیز برای یک قهرمان نیاز نیست فشار بخوری

        1. پوریا کاربر می‌گوید

          داش گلم ایمورتال هالک اصلا جزو قهرمان ها نمیشه حسابش کرد که من بخوام واس خاطرش فشار بخورم 😂

          1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

            ها ها ها خندیدیم خوبه خودمم کامنت بالا گفتم گل
            به هر حال این همه نا راحتی برای شخصیت خیالی لزومی نداره
            به هر حال که واسه ایمورتال هالک و هالک فشار نخور عاقبت خوبی نداره

            1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

              اوه اوه اقا دو بار گفتم به هر حال مچم رو بگیر پوریای عزیز

            2. پوریا کاربر می‌گوید

              اوکی داش گلم من فشار خوردم اصن بیخیال شو حالا

            3. ساسان کاربر می‌گوید

              عجب پس این موضوع که ایمورتال هالک قهرمان نیستش رو برای بار اول شما مطرح کردید؟
              که اینطور

              1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                😂😂😂 این ها رو ببین پت و مت بیشتر خرابش نکن دا شما فشار نمی خوری اصلا

                1. s.w.b کاربر می‌گوید

                  با عرض پوزش و بدون داشتن قصد پریدن وسط بحث شما
                  داشتم بقیه مقالات رو میخوندم کامنت ها رو هم چک میکردم . پوریا شما همون نیستید که انتی مانیتور رو در حد گالاکتوس میدونستید ؟؟
                  این یه کم برا کسی که حداقل یک هفته هم کمیک خونده خنده داره مگر اینکه شما قصد شوخی داشته باشید

                  1. ساسان کاربر می‌گوید

                    بعدش گفتش که راجب مانتیور کامیک نخونده و اطلاعاتی که ازش داشت راجب سایت ها بود و تو سایت ها گفته شده پاسخی برای گالاکتوس بود
                    بعدش حرف جمع رو قبول کرد
                    ادم که تو کل کامیک همه چیو نمیدونه که
                    البته مثلا کابر کینگ ونوم اطلاعات زیادی راجب چیز های زیادی داره
                    کابر پوریام اطلاعاتش زیاده ولی خب قرار نیست همه همه چیو بدونن💁‍♂️

                  2. پاشا کاربر می‌گوید

                    Swb
                    چرا وقتی تو بحث کم میاری میکشونی جاده خاکی

                2. پوریا کاربر می‌گوید

                  تو مثکه بیخیال نمیخوای بشی خب اوکی باشه
                  من از بقیه اگه حرفی زدم که ناراحتشون کرده عذرخواهی میکنم بالاترم گفتم
                  ولی این داشمون مثکه فنرش یکم گیر داره باید درست شه
                  خب داشم میگفتیم حرف از فشار زدی
                  یه چی یاد گرفتی اونو ازت بگیرن بالانس میری برامون
                  اینکه ایمورتال هالک رو نمیشه ابرقهرمان حساب کرد من قبل دیدن پیامت گفتم البته در اینکه اولین بار شما گفتی شکی نیست و من باید حق کپی رایت میزدم
                  حرف از ناراحتی زدی ؟
                  باید بگم سر لوله شله اینجوری نمیتونی درستش کنی

                  1. ساسان کاربر می‌گوید

                    شت حاجی با خاک یکسانش کردی😐
                    آقا ولی انصافن دوست باشید باعم اینجوری خیلی فضای شکل خوبی نمیگیره

                  2. عشق دیسی کاربر می‌گوید

                    جرررررر😂
                    دهنت سرویس 😂
                    احتمالا یه سریا مفهوم کنایه هایی که زدی رو نفهمن ولی ایول حال کردم

                  3. بدسی ام کاربر می‌گوید

                    یا علیی
                    داداش اون حالا بچگی کرد یه چیزی گفت زدی نابودش کردیا
                    باو هایزنبرگ توم خوشت میاد دعوا کنی همشا اولش بت گفت بیخیال شو گوش نکردی
                    من جات باشم تا یک هفته پیام نمیدم تو سایت
                    در کلم آقا چرا اینقد دعوا میکنید باهم میشه خیلی بهتر بحث کرد
                    یه سریا که فقط میان تیکه میندازن

                    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                      حالا کاری دیگه به ایمورتال هالک ندارم ولی برای این کامنت جررررر و دهنت سرویس و یاعلی میگید ؟ 😐😐
                      شما ها دیگه کی هستید

                  4. s.w.b کاربر می‌گوید

                    پوریا
                    من به چند دلیل قصد دخالت توی بحث تو با کاربر هایزنبرگ ندارم به چند دلیل
                    اول اینکه کاربر هایزنبرگ به نظرم جوابتون رو خوب داد و حتی پیداست که بدجوری تاثیر منفی روی شما گذاشته چون الان دیگه طرز کامنت دادنتون از حالت عادی خارج شده و به قول ایشون کامنتاتون زیادی فشار خورده .
                    دوم هم اینکه اطلاعاتتون رو تا جایی که من حضور داشتم توی سایت چندان زیاد نیست یا بهتر بگم چیز خاصی ندیدم و من دوست دارم با کسایی بحث کنم که اطلاعاتشون حداقل مقداری داشته باشه که شما نیستید متاسفانه
                    با این حال جواب این حرفاتون رو چون خارج از کمیک هست میگم .
                    اینکه از کاربر هایزنبرگ فشار رو بگیری بالانس میرن اصلا از لحاظ علمی درست نیست چون بالانس علاوه بر فشار به دما و مقدار ماده هم بستگی داره .
                    خب بعدی اینکه حق کپی رایت رو نمیزنن بلکه رعایت میکنن که اگه یه کم دقت کنید این دو با هم متفاوته .
                    اینکه سر لوله شله خب باز هم درست نیست مگه لوله یک جسم پیوسته نیست پس چطوری سر لوله شل میشه ؟ مگه مفصل داره که شل بشه ؟
                    خواهشا توی حرف زدن دقت کنید تا با اینهمه غلط حرف نزنیم . اینهایی که گفتم هم هرکسی با حداقل مقدار سواد میفهمه ولی نمیدونم چرا شما متوجه نشدید .

                    الان هم ممکنه چند نفر متوجه نشن که مهم نیست . به علاوه من قصد دخالت نداشتم و فقط برخی توصیه های غلط رو گفتم . قصد جواب دادن دوباره رو هم ندارم چون وقت تلف کردنه . الان هم چند نفر میان کامنت پوریا رو رپلای میکنن میگن سلطان چقدر خوب جواب میدی نمیدونم چقد عالی حرف میزنی یا من همچین حرف زدن رو بلد نبودم از شما بلد کردم یا من خیلی دوست دوست دارم وقتی بزگ شدم مث شما بشم .

                    ادمین
                    ببخشید اینجا سوالم رو میپرسم . سایتتون هر چند وقت یه مقاله جدید قرار میده چون وقتی مقالات قبلی سایت رو خوندم علاقه پیدا کردم به مقاله های تاریخیتون اگه میشه مقاله تاریخی در زمینه واحد های ارتش هخامنشیان قرار بدید

                    1. هاش کاربر می‌گوید

                      وای میاد میگه سر لوله شله جمله غلطیه به لحاظ علمی چون لوله یک جسم پیوستست
                      داداش تو به معنای واقعی خود سمی 😐😐

                    2. هاش کاربر می‌گوید

                      بعد داداش میای میگی قصد دخالت ندارم بعد یه مقاله نوشتی دادی بیرون😂
                      از هر خطش یه سم میباره

                    3. ALIs کاربر می‌گوید

                      برادر اینایی که کفته اسمش کنایست و اینطور که پیداست معنیشون رو نمیدونی این جاهم جاش نیست معنیش رو گفت بت
                      الان مثلا من میگم جمله شما خیلی سمه اگه معنی کنایرو ندونی میای میگی مثلا از نظر علمی امکان نداره جمله سمی بشه😂😐😐😐؟
                      بعد یه چیزی برام سواله شما همیشه هروقت نمیخواید تو بحثی دخالت کنید ده خط راجب اون بحثه مینویسید😂؟
                      یکم حقیقتن پیامتون زیادی پشم ریزون بود

                    4. knight کاربر می‌گوید

                      s.b.w
                      داداش دمت گرم ناخواسته طوری کنایه زدی که ده نفر روی هم نمیزدن . واقعا یه چیزی رو فهمیدم بعضی ها بدون اینکه بخوان طوری کنایه میزنن که کسایی که هدفشون کنایه زدن هم هستش نمیتونن بزنن .

                      راجب این مقاله هم که گفتی منم دوست دارم توی سایت ببینم هرچی گشتم نه توی این سایت بود نه جای دیگه ادمین لطفا یکی بزار . خودم هم یه فکت هایی ازش شنیدم که واقعا عجیب بودن ولی اسپویل نمیکنم

                    5. پریدیوس کاربر می‌گوید

                      Swb
                      معنی سر لوله شلرو نمیدونی میای میگی از لحاظ علمی امکان نداره😐😂؟
                      بعد جالبه کاربر نایتم هم میاد میگه ایول خیلی خوب جواب دادی بش سمم رد کردید شماها
                      اسید خالصید
                      (الان میاد میگه از نظر علمی امکان نداره انسان اسید خالص شه کاربر نایت هم میگه ایول چه خوب جواب دادی😂😐)

                    6. knight کاربر می‌گوید

                      کاربر پریدیوس مث اینکه کنایشون بیشتر اینکه روی پوریا اثر بزاره روی شما اثر گذاشته . ول کن حالا اشکال نداره نفهمیده همچین کاری رو با پوریا کرد نمیخواد خودت ناراحت کنی . اقا کلا ول کنید . فقط من یه چیز رو فهمیدم تاثیراتی که یک کنایه ناخواسته میزاره صدتا کنایه هدفمند هم نمیتونن بزارن . قصد خاصی از حرفم نداشتم با هم دوست باشید و فرض کنید ایشون بهتون حرفی نزدن تا اثرش براتون قابل هضم تر باشه

                    7. ویکتور کاربر می‌گوید

                      نایت جان گند زدی بدم گند زدی اینجوری متاسفانه نمیتونی جمش کنی
                      حداقل میخوای طرف یکیو بگیری فکر کن قبلش
                      یا اصلا وارد بحث نشو

                    8. knight کاربر می‌گوید

                      خب نگاه داداش من که گفتم طوری فکر کن که انگار هیچ حرفی نزدن تا هضمش برات راحت تر باشه اینطوری کامنت هایی که مینویسی فشار خورش کمتره و کمتر به توهین میوفتی . در ضمن من چی رو جمع کنم ؟ چیزی ریخته شده ؟ بجز اینکه یه حرفی زده شده که خود بنده خدا هم که مورد خطاب قرار گرفته رفته و دیگه برنگشته ؟
                      خدایی این رو دوستانه میگم کم پیش میاد ناخواسته یکی کس دیگه ای رو اینطور ضایع کنه ولی میشه از کنارش رد شد و اسیب روحی ندید . ارزش نداره بخوایم خودمون روناراحت کنیم با هم دوست باشید . یکی جواب اون یکی رو داده به من و شما چه مگه ما نخود اشیم ؟ اگه از همون اول دخالت نمیکردی اینطوری اسیب روحی وارد نمیشد بهت الان هم هنوز دیر نشده بکش کنار . میدونم الان ده نفر میان میگن … ولی اشکال نداره چون اینا همشون زخم خورده اند .
                      خود پوریا هم به نظرم کار درستی میکنه کامنت نمیده چون اولش که هایزنبرگ اونطوری جوابش رو داد الان هم s.w.b خدا میدونه دیگه چه کسی بخواد این بنده خدا رو مورد لطف قرار بده . به نظر من تموم کنیم بره من از طرف هایزنبرگ و s.w.b از شما عذرخواهی میکنم و میگم انگار حرفی به شما ها زده نشده

                    9. ویکتور کاربر می‌گوید

                      بیا خوبی کن😐
                      من واست خودت میگم بعدن ملت سوژت نکنن
                      به من چه اصلا هرکاری خواستی بکن

                    10. پوریا کاربر می‌گوید

                      Swb
                      داشم ینی روزمو ساختیا با این کامنت
                      فقط اونجاش ک اومده میگه از نظر علمی ممکن نیست
                      من بت پولم میدم هر هفته یکی از اینا پیاما بزار تو سایت بقیم استقبال میکنن
                      بعد تو ک هنو معنی این حرفارو نمیدونی وارد بحث نشو چون یهو میری تو عسل

                    11. پوریا کاربر می‌گوید

                      ععی بابا این کاربر نایتم ک همش داره مچ مارو میگیره

                    12. فری کاربر می‌گوید

                      نایت و swb
                      جنسی که بتون دادن خیلی درجه یک بوده ها دم طرف گرم

                    13. پوریا کاربر می‌گوید

                      داشا دیگ بهتره این بحثو تموم کنیم چیزی جز دلخوری نمیمونه سودیم نداره واس کسی
                      هرکیم هرچی خواست بگه هر برداشتیم خواست بکنه که چمیدونم من فشار خوردم یا کم اوردن
                      من دیگ ادامش نمیدم از بقیم میخوام دیگ ادامش ندن
                      عشق منید همتون

                    14. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                      دا دمت گرم فقط لطفا از من دفاع نکن خودم خواستم جوابشونو میدم
                      از همین جناب پوریا دفاع کن اصلا

                    15. پوریا کاربر می‌گوید

                      داش هایزنبرگ
                      من مخلصم شمام هستم
                      امیدوارم ناراحتی این بین نمونده باشه ✋

                    16. knight کاربر می‌گوید

                      پوریا
                      اشکال نداره حالا .
                      من که از همون اول گفتم با هم دوست باشید دعوا نکنید اصلا منم نباید دخالت میکردم اقا من عذر خواهی میکنم . جناب s.w.b یه کم تند رفتن که به نظر من عذر خواهی کنن زود تر تا جو بهر بشه .

                    17. knight کاربر می‌گوید

                      راستی دم همتون گرم که زودتر عذرخواهی کردید و این قافله رو تمام کردید .
                      اقا ویکتور
                      شما هم کوتاه بیا یه حرفی زدن از کنارش بگذر یا به قول معروف سعی کن بتونی هضمش کنی تا برات راحت باشه . نمیخواد هرکی هرچی گفت که ناراحت بشی .برا خودت میگم وگرنه به من چه

                    18. پوریا کاربر می‌گوید

                      🤝🖐

          2. S.w.b کاربر می‌گوید

            پوریا
            چرا حرف ایشون رو تکرار میکنی😂 ؟ اینکه ایمورتال هالک قهرمان نیست رو ایشون هم گفتن

            1. بدسی ام کاربر می‌گوید

              داداش شماهم لطفا بیخیال شو
              دوست باشیم باهم

            2. عشق دیسی کاربر می‌گوید

              هایزنبرگ
              اگه مفهوم اصلی حرف هاشو میفهمیدی این حرفو نمیزدی 😂
              خلاصه که خودت خودت رو خراب کردی

    3. بدسی ام کاربر می‌گوید

      داداش باشه بخدا فهمیدیم شما خیلی میفهمی
      خیلیم گنگت بالاست نمیخواد اینو به رخ بکشی همش

      1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        هن ؟ 😂😂😂 باو دوست داری شخصیتو طبیعیه ولی چه ربطی به گنگ داره اره یک کاربر دیگه گفت تو هم باید بگی

        1. بدسی ام کاربر می‌گوید

          اوکی داداش من شرمندم اصلا
          تموم کنیم این قضیه رو

    4. s.w.b کاربر می‌گوید

      خب دیدم دوباره به نظر یکی از کاربر ها حمله شده خب ببینید کاربر هایزنبرگ فقط نظرشون گفتند که قابل احترامه و منم موافق حرفشون هستم .
      کاربر فری گفتی نظرشون برا هیچکس مهم نیست اقا من میگم برا من مهمه چون کسی که اطلاعاتش بالاست نظرش هم بیشتر قابل قبوله تا هرکسی که بدون اطلاعات و از روی تعصب کامنت میده .

      1. بهرام کاربر می‌گوید

        ببین منم میخواستم یه چی بهش بگم دیدم کاربرای دیگه گفتن کاربر پوریام که بازیو تموم کرد
        حالا میدونی چرا؟
        چرا کاربرا به بقیه کاری ندارن بنظرت؟
        این کاربر هایزنبرگ هرکی هرچی میگه سریع میاد یه تیکه میزنه بهش چمیدونم تو خود خطری مثلا
        خب میتونه خیلی بهتر بیاد بگه من مخالف نظر شمام

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          تو یه حرفای من چیکار داری اون نوبه جوابشو باید بدم الان این حرفی که زدم چه اشکالی داره ؟ غیر از اینکه الان همه فن بوی هالک هستند ؟ ایمورتال هالک که اصلا قهرمان حساب نمیشه میان میگن قویترین هیروی مارول کمیکش هم برترین
          ما که در هر صورت بیام شما قانع نمیشید به هر حال من بی احترامی نکردم ولی اگر ناراحت شدید شرمنده ام

      2. احسان کاربر می‌گوید

        هایزنبرگ تو همون منهتن نیستی خداوکیلی😂؟

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          ناموسا حرفای من به دکتر منهتن شباهت داره ؟ 😐😐

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          جناب ایشون من نیستم

      3. هاش کاربر می‌گوید

        ها؟
        اتفاقا ایشون تنها چیزی که تو پیاماشون دیده نمیشه نظر شخصیه فقط داشتن به بقیه تیکه مینداختن 😂

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          عجب حرفی جناب ولی من توی این مقاله به جز به فن بوی های متعصب تیکه ننداختم

    5. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      میگم، این هایزنبرگ چیه؟! آلمانیه؟! آخه آلمان چندتا تیم داره اونام اسماشون بر وزن همین هایزنبرگ هست تقریبا. مثلا نورنبرگ، دامشبرگ! و … .

      1. داریوش کاربر می‌گوید

        شما مگه ادعات نمیشه خیلی راجب علم چیز میز میدونی چطوری میای میگی هایزنبرگ چیه؟!
        مثل این میمونه من بگم ادیسون چیه

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          من کی ادعام شده خیلی راجب علم میدونم؟! بعدشم یه سوال پرسیدم اونم نه از شما از یکی دیگه اگه میخواستم با یه سرچ ساده به جواب میرسیدم منتها حوصلش رو نداشتم و فکر کردم یه چی راجب بازی و ایناس یا شخصیت کمیکی چیزی و اینکه من اسم تک تک دانشمندان تاریخ رو حفظ نیستم طبیعتا فکر نکنم کاربری در این سایت باشه که حفظ باشه.

          1. داریوش کاربر می‌گوید

            جناب ولی جسارتن شما اگه حوصله نداشتی پس چرا اینقدر تایپ کردی😂؟
            یه هایزنبرگ ساده تو گوگل مینوشتی برات میورد

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              اگه میدونستم یه کاراگاه خبره هست که مچم رو بگیره نمیپرسیدم.
              جناب کاراگاه اگه سوالای بی سر و ته شما تموم شد اجازه هست من بگم اصلا سوالم رو ندیده بگیرین تا برم یا راه نداره؟!؟! چون کم کم دارین یه سوال ساده رو به جاهای باریک میکشونی.

            2. بردیا کاربر می‌گوید

              نگاه داریوش الکی میاین گیر میدین بعد حق به جانبم هستین

        2. Mhd.k کاربر می‌گوید

          مثلا تو میدونی الان منطقه ۴ تهران متری چنده قیمت؟😐
          مثل اینکه بپرسی ماست رو با مرغ میخورن یا با ماهی ؟
          خب بعضی وقتا آدم یه چیزی رو نمی دونه میپرسه جرم که نکرده شما هم اگه خیلی میخوای بگی من بلدم جوابشو بده نه اینکه مسخره کن

      2. بدسی ام کاربر می‌گوید

        هایزنبرگ کیه نه چیه 🤦‍♂️

      3. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        اسم یک فیزیکدان هست ولی اسمم رو به خاطر شخصیت والتر وایت بریکینگ بد انتخاب کردم

      4. پاشا کاربر می‌گوید

        شت این چه سمی بود
        یعنی چی هایزنبرگ چیه 😐

      5. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        یه شخصیت منفی توی رزیدنت ایول ۸

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          😁☺️😐😶😑😤 ( به ترتیب نگاه‌کن )

  42. Hassan logon کاربر می‌گوید

    ایمورتال هالک از کاپتان یونیورس قوی تره چون حتی یونی پاور یه بار با هالک پیوند خورد ولی توی رتبه بندی های نسخه های هالک ایمورتال هالک را از هالک یونی پاور قوی تر میدونن

  43. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    کاربر کینگ ونوم در ارتباط با سوالتون درباره مقایسه ثور MCU حالت جنگ بینهایت و سوپرمن DCEU :
    خب دروغ چرا من هنوز وقت نکردم نسخه جدید لیگ عدالت رو ببینم پس اون هیچ راجب سوپرمن اون فیلم هیچ نظری نمیدم ( بعید میدونم در حد ثور جنگ بینهایت یا حداقل قویتر از اون باشه با این حال تا قبل از دیدن فیلمش نمیتونم اظهار نظر قطعی داشته باشم. ) ولی سوپرمن فیلمای دیگه سینمای دیسی اصلا در حد ثور حالت جنگ بینهایت نیستش. اون کسایی که سوپرمن رو انتخاب کرده بودن عمولا هیچ دلیلی ذکر نکرده بودن فقط گفته بودن سوپرمن همین. این میتونه ناشی از تعصب بشه. نباید فراموش کرد که سوپرمن در ایران طرفداران خیلی خیلی زیادی داره که اکثرشون حاضر نیستن محدودیت های این ابرقهرمان رو قبول کنن.
    خب اما دلایل انتخاب من نباید فراموش کرد اینجا ثور سلاحی داره که میتونه با یک اشاره سوپرمن رو از پا در بیاره سلاحی که در برابر دستکش بینهایت و شش سنگ بینهایت مقاومت کرد اشئایی که میتونن عالم رو نابود کنن. استورم بریکر همچنین توانایی احظار بایفراست رو داره و این بدین معنی هست که ثور میتونه میدان مبارزه رو به راحتی تغیر بده. همچنین در فیلم اول ثور مشخص شد که بایفراست میتونه یک سیاره رو به تنهایی نابود کنه همانطور که دیدیم لوکی به وسیله اون میخواست یوتونهایم رو نابود کنه و ثور جلوش رو گرفت.
    در رابطه با بحث استقامت و آسیب ناپذیری، دوستان دقت کنین سوپرمن بعد از اصابت با بمب اتم بیهوش شد و اگه نور و انرژی خورشید نبود شاید دیگه درمان نمیشد یا حداقل به این خوبی و به این زودی درمان نمیشد و از آن طرف ماجرا ثور به مدت چندین دقیقه در برابر انرژی کامل یک ستاره نوترونی مقاومت کرد اما شما قضاوت کنین بمب اتم قویتره یا ستاره نوترونی؟!؟! لطفا قبل از اینکه پاسخ بدین حداقل یه زحمتی به خودتون بدین یکم راجب ستاره نوترونی تحقیق کنین راجب دمای اون، انرژی، چگالی و سایر ویژگی هاش تحقیق کنین مبحث علمی هست به دردتون هم میخوره. یک مورد دیگه، اگه ابتدای فیلم جنگ بینهایت رو دیده باشین ثور تونست به مدت چند دقیقه در برابر حمله مستقیم سنگ قدرت ( صحنه ای که تانوس لوکی را تهدید کرد تا تستراک را بگیرد. ) به مغزش مقاومت کنه سنگ قدرت میتونه با یک اشاره و یک لمس یک سیاره رو به طور کامل نابود کنه و در صحنه ای فلش بک دیدیم و در واقع از زبان کالکتور شنیدیم که حتی سیلیستیالها هم نمیتونستن انرژیش رو مهار کنن و ظاهرا نابود میشدن. موقعی هم که محافظین کهکشان به دستش گرفتن در اصل استارلرد بود که انرژیش رو مهار کرد و بعدا فهمیدیم که استارلرد پسر ایگو و یک نیمه سیلیستیال بوده به همین خاطر تونسته بود تا این مدت اون سنگ رو نگه داره. تازه استارلرد فقط نگهش داشت نه این که توسط سنگ قدرت بهش حمله بشه این دو تا فرق دارن. اینم از این مورد.
    در بحث سرعت هم بارها توضیح دادم فکر میکنم سرعت سوپرمن بیشتره خیلیم بیشتره حداقل در زمین اما خب ثور به خاطر حواس خاص خداگونه خودش میتونه اشیا سریع رو ببینه چه بسا در MCU هم گلوله های اسلحه های چیتاری ها و الف های تاریک رو به راحتی با پتک منحرف میکرد و حتی حرکت کوئیک سیلور رو تشخیص داد.! اگه با استورم بریکر در حال پرواز باشه که دیگه هیچ در فضا بیشتر از نور و در زمان بیشتر از صوت میشه سرعتش.
    خب فکر کنم همین توضیحات برای نتیجه گیری کفایت میکنه.

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      خب فقط در مورد نظر قبلم یک غلط املایی هست پاراگراف آخر یا حالا ماقبل آخر! خط ششم منظورم از واژه «زمان» در اصل «زمین» بود.

    2. بدسی ام کاربر می‌گوید

      اقا اولن من یه چیز راجب برخورد بمب اتم به سوپرمن بگم
      ببینید قبل از اون سوپرمن یه بخشی از قدرتش رو از دست داده بود بخاطر اینکه بتمن اونو با گاز و نیزه کریپتونات مجروح کرده بود
      اگه هم دقت کنید توی نبرد با دومزدی سوپرمن و واندروومن تقریبا تو یک سطح قدرت بودن(حتی شاید واندروومن قویتر بود) اینا دقیقا بخاطر اثر اون کریپتونات بود
      اگه جاستیس لیگ رو دیده باشید میبینید گروه جاستیس که واندروومن هم جزوشونه اصلا نمیتونن حریف سوپرمن بشن
      بعد پتک ثور راحت سوپرمن رو از پا در میاره؟!
      جناب شما واقعا یک سری حرفا میزنی آدم شاخ در میاره به معنای واقعی
      بعد با استوم بریکر میتونه از نور سریعتر بره؟
      کجا همچین حرفی گفته شده؟!!
      قرار نیست اطلاعات توی کامیک رو آورد توی mcu
      بعد در مورد حواس صحبت کردید
      سوپرمن خیلی راحت تشخیص داد فلش داره میاد سمتش
      ثور حتی با سلاحشم شکست میخوره چه برسه سلاح رو ازش بگیری

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        اگه اینجوری که شما میگین حساب کنیم ثور هم اون موقعی که در معرض انرژی ستاره نوترونی قرار گرفته بود ضعیف شده بود چون قبلش تانوس به سفینش حمله کرده بود و با سنگ بینهایت قدرت حسابی به ثور صدمه زده بود.
        پتک نه تبر استورم بریکر بعله میتونه به راحتی سوپرمن رو از پا در بیاره و من این رو با قاطعیت عرض میکنم. واقعا فهمش اینقدر براتون سخته؟!؟! سلاحی که با یک اشاره و با یک حرکت سر موجودی مثل تانوس رو قطع میکنه، سلاحی که در برابر انرژی حاصل ۶ سنگ بینهایت مقاومت میکنه قطعا بسیار برای سوپرمن کشنده هست. اگه قرار باشه با این حرف شاخ در بیاری یا الان باید تبدیل به شاخ شده باشی یا اصلا یه حرف حسابی و صحیح هم در کل عمرت نشنیده باشی.!!
        کجا گفته شده سریعتر از نور؟! من دوست دارم این سوالو با یک سوال جواب بدم دقیقا کجای سینما گفته شده سوپرمن از نور سریعتره؟! بعضی چیزا نیاز به گفتن نداره در واقع نگفته مشخصه. البته اگه درست یادم باشه در دیالوگ های فیلم ثور: راگنورک، ثور داشت به کوگ توضیح میداد که پتکش رو چطور میچرخونه و با سرعت نور در فضا پرواز میکنه باز تاکید میکنم این مورد رو مطمئن نیستم خیلی وقت پیش این فیلم رو دیدم ولی یه همچین چیزایی در ذهنم هست که حالا ممکنه دقیق نباشه. البته در جو زمین فکر نمیکنم سرعت نور باشه منظور من در فضا بود که خب منطقی هم هست اگه همه فیلم های MCU رو با دقت دیده باشین.
        من فکر میکنم شما کلا کامنت قبلی من رو نخوندین لذا برای رفع ابهاماتتون پیشنهاد میکنم اگه خواستین یک بار دیگه «دقیق» کامنت قبلی من در این مورد را ببخوانید.

        خب من هرچی دلیل ذکر میکنم بعضی از کاربران قبول نمیکنن و با دلایل صد من یه غاز دارن موضوع رو ماست مالی میکنن مشخصه که بعضی از دوستان بیش از حد به سوپرمن محبت و لطف دارن و با صحبت و استدلال قانع نمیشن پس هیچ من ایشان را وامیگذارم تا در باور غلط خود باقی بماند.

      2. king venom کاربر می‌گوید

        بدسی ام
        خب جناب اگه اینجوریه که شما میگین که سوپرمن باید دو برابر قویتر برمیگشت ولی تا جایی که تو فیلم نشون داد سوپرمن حتی بعد از انرژی گرفتن از خورشید تغییری رو روند مبارزش با دومزدی ایجاد نشد و درضمن تاثیر گاز کریپتونایت مثل سنگ کریپتونایت نیست و اثرش موقتیه تو کمیک بتمن میگه که این گاز بعد از یه مدت از ریه های سوپرمن خارج میشه پس میشه گفت همین اتفاق تو فیلم هم افتاده حتی بعد از اولین کپسول کریپتو نایت سوپرمن داشت کم کم به حالت قبل برمیگشت که بتمن دومی رو زد و نکته دیگه اینکه کریپتونایت سلولای کریپتونی ها رو ضعیف میکنه نه اینکه نور خورشید رو از بدنشون خارج کنه این حتی تو کمیک هم هست که وقتی سوپرمن از محدوده ای که کریپتونایت داره خارج میشه دوباره قدرتش رو بدست میاره
        خب نکته بعدی اینکه نه من و نه آقای ایروانی حرفی از پتک ثور نزدیم ولی دلیلش کاملا واضحه که چرا استورم بریکر میتونه پوست سوپرمن رو بشکافه چون خیلی قویتر از پوست سوپرمن رو شکافته
        و نکته بعدی بله استورم بریکر به سرعت نور هم میرسه و حتی سریعتر چون ثور رو با سرعت نور به زمین برگردوند دقت داشته باش که دفعه های قبل که ثور تو بایفراست جابجا میشد درواقع توسط هایمدال تو کهکشان حرکت میکرد ولی اینجا ثور توسط استورم بریکر تو فضا جابجا میشه و بعد از اومدن به زمین هم اون تو چند ثانیه تمام اون اوت‌رایدر هایی که رو سر کپ و پنتر و بروس بنر و بقیه ریخته بودن رو با بالاترین دقت ممکن نابود میکنه که یعنی استورم بریکر به هر هدفی که ثور اراده کنه برخورد میکنه اونم با پایین ترین خطای ممکن پس میتونه به سوپرمن برسه

        1. Batman کاربر می‌گوید

          سلام. بنظرمن سوپرمن دی سی ای یو با اختلاف خیلی کم قویتره!!! اولا تو هر فیلمی بجز اینفینیتی وار سوپرمن تقریبا به راحتی برندس!! اما تو اینفینیتی وار هم سوپرمن تا حدودی قویتره!! چون نفس یخی سوپرمن انقدر قدرتمند بود که توی اسنایدرکات حتی بدون فوت( یا یه فوت کوچیک )تونست تبر استپن ولف که با شمشیر واندروومن برابره رو یخ بزنه و براحتی و با یه ضربه پودرش کنه!! بعدشم جناب ایروانی واکنش به سرعت سوپرمن خیلی بیشتره برای اینکه ثور مثلا به کوییک سیلور واکنش داده در حالیکه کوییک سیلور تیر رو نمیتونه جاخالی بده( اونجایی که خواست هاکای رو نجات بده)کاری که واندروومن براحتی میکنه و فلش نشون داد که سرعتش از واندروومن بیشتره و همین فلش وقتی تقریبا زمانو نگه داشته بود و لیگ عدالت تکون نمیخوردند سوپرمن راحت تونست تکون بخوره و به راحتی به فلش واکنش نشون بده!!! که این ینی سوپرمن راحت میتونه ضربات ثور با استورم بریکر رو جاخالی بده و همچنین استورم بریکری که نیازی به لیاقت نداره رو از دست ثور بگیره و علیه خود ثور استفاده کنه و یا ضربات بسیار محکمی به تور بزنه!!! در مورد مقاومت هم موافقم و مقاومت ثور بیشتره!! اما به هر حال باید بدی ثور اینفینیتی وار رو هم در نظر داشت و اون بدی نداشتن میولنیره!! و در آخر شاید هم ایندو باهم برابر باشن اما چیزی که مشخصه اینه که فاصلشون زیاد نیس و با اینکه سوپرمن دی سی ای یو در حد ثور اینفینیتی وار نیس مخالفم!!!

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            بتمن
            شما زود باش جواب منو بده چجوری میگی ثور با واندروومن برابره با اون همه دلیلی که برات آوردم؟؟

            1. Batman کاربر می‌گوید

              دکتر استرنج میتونی دوباره به کامنتای مقاله ی واندروومن علیه ثور یه سربزنی بعد یه کوچولو بری بالا و ببینی!!

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                حرف های شما از بیخ و بن غلط هست و متلپ طنذی بودند

              2. فلش کاربر می‌گوید

                بتمن
                چه متالب تنظی
                واندروومن با ثور برابر ؟
                بابا ناموسا بزار زنده بمونیم
                ثور با امثال سوپرمن و هالک مقایسه میشه بعد واندروومن ؟
                من نمیگم واندروومن قوی نیست ولی خب ثور قویتره قطعا

            2. پریدیوس کاربر می‌گوید

              منم تا اونجایی که میدونم توی مقایسه اونجرز و جاستیس لیگ شخصیت ثور با واندروومن میسنجن
              سوپرمن رو با هالک
              یعنی ثور نزدیک ترین شخصیت به واندروومنه
              هالکم که تنها شخصیتیه که زورش به سوپرمن میرسه

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                یک چیزی میگم میدونم شاید به نظرتون منطقی نیاد اما شزم از واندروومن قویتره و یک مقدار بسیار کمی ضعیفتر از سوپرمن اونهم مثل سوپرمن شاهکار بینهایت داره کتاب بینهایت رو بلند کرده و اینکه میدونم واندروومن کم قوی نیست ولی بنده مقدار نه چندان زیادی ثور رو قویتر از واندروومن میدونم

              2. king venom کاربر می‌گوید

                داداش چی داری میگی ؟؟؟ واندرومن عمرا با ثور برابر باشه این کاملا مشخصه

          2. احمد کاربر می‌گوید

            اول اینکه جتاب بتمن شما ک تبر استپن ولف رو با استورم بریکر مقایسه میکنی دیگه دیگه نظرتون کاملا واظحه ک تعصب ب خرج دادی تبری ک برای ذوب فلزش ی ستاره باید اونو داغ کنه قطعا جلو دمای منفی ۱۰۰۰۰ درجه هم مقاومت میکنه چ برسه ۱۰۰ درجه
            حتی میولنیر تو سرمای جعبه زمستانی غول های یخی یخ نزد الان با فوت سوپرمن🤦استورم بریکر یخ بزنه🤷‍♂️ و در مورد بحث سرعت کوییک سلیور با واندر وومن مقایسه میکنید قطعا سرعت کوییک بیشتر اولا واندر وومن گلوله ک بهش خورد یکی و دوما اون داشت گلوله هارو دفاع میکرد ن فرار کنه شما ی دوتا دسبند واندر وومن میدادی کوییک سیلور بینم همه تیر هارو جابجا میکرد یانه و تو همون عصر التورون تیر همون قاچاقچی گذاشت سر جاش و ثور اند گیم قطعا قویتر از سوپرمن هست و شاید با دو یا س ضربه کار استپن ولف رو تموم میکرد با استورم بریکر میزد از وسط نصفش میکرد و در اونطرف بدون استورم بریکر هم خیلی راحت میزدش نمونش زدن هالک تو رگناروک بود ک دیگه ثور از خود بی خود شد زد کل میدانو برد هوا
            همه میدونن تو اند گیم ثورو ظعیف کردن تا جنگ ی طرفه نشه

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              بنده خیلی دوست داشتم جوابشو بدم وقت نشد الان اومدم بدم همه ریختن سرش.شانسه مارو

          3. king venom کاربر می‌گوید

            کاربر احمد
            من میخواستم جواب بدم که شما زحمتشو کشیدی دمت گرم ولی داداش یه سوتی ثور اندگیم نمیتونه سوپرمن رو شکست بده ولی استپن ولف رو شاید و اینکه استورم بریکر خیلی بیشتر منفی ۱۰۰۰ درجه رو تحمل میکنه چون ناسلامتی برای مقابله کردن با سنگ های بینهایت ساخته شده ولی درکل خوب گفتی

            1. احمد کاربر می‌گوید

              ن داداش من نگفتم ثور اندگیم میتونه سوپرمنو شکست بده گفتم ظعیفش کردن برا اینکه حنگ یه طرفه نشه شاید من اشتباه من اشتباه نوشتم ببخشید ولی ثور اند گیم بله میتونه استپن ولف رو بزنه حداقل و استپن ولف در حد اعضای اونجر مثل واندا کاپیتان مارول ثور هالک ادوارد نورتون ب معنایی واقعی غول بود من خیلی از اون هالک خوشم میومد و خیلیا دیگه هستن میتونن استپن ولف رو بزنن دکتر استرنج … در بحث سوپرمن هم
              واندا ثور کاپیتان میزنن سوپرمنو حالا د بقیه اعضا دکتر استرنج هم شانسش خوبه ولی بقیه فکر نکنم مگر ویژن از سنگ ذهن استفاده کنه

            2. احمد کاربر می‌گوید

              بله ببخشید اشتباه نوشتم ب جا اینفینتی وار اند گیم نوشتم

          4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            کاربر Batman،
            اتفاقا شمام قبلا با قیاس های مع الغیر خودتون ثابت کردین چقدر در این زمینه حربه دارین من فکر میکنم شما با این نوع مقایسه دارین به شعور کاربران این سایت توهین میکنین.
            یک چیزی که بین دیسی فن ها خیلییی بابه اینکه در یک مقایسه بین مارول و دیسی قطعا باید یا طرف دیسی رو برنده بکنن یا دیگه اگه اختلاف خییلیه بگن برابرن دقیقا مثل کاری که شما بهش علاقه زیادی داری. میای میگی بتمن با آیرون من برابر بعدم میگی نه قویتره، میای میگی کاپیتان آمریکا از بتمن قویتر نیست، میای میگی ثور با واندروومن برابره!! 😄😅😄😄 میای میگی سوپرمن از ثور قویتره!! 😄😅😄😄. خب از این مطالب طنز و جوک ها بچگانه که بگذریم از اسمتم که مشخصه دیسی فنی. البته بگم من ابدا قصد توهین ندارما ولی توصیه میکنم از این حالت در بیاین.
            اما پاسخ شما …
            تنها حالتی از ثور در MCU که سوپرمن ممکنه به راحتی در برابرش برنده باشه حالت پایان بازی هست و دیگر هیچ.
            تبر استپن ولف؟!؟! 😄😅😄😄😄😅😄😄 شما این تبر رو الان با استورم بریکر مقایسه کردی؟! با شمشیر واندروومن برابر؟! رو چه حساب کتابی میگی برابر؟! بعدشم حالا اصلا برابر تبر استورم بریکر کجا و شمشیر واندروومن کجا؟!؟!؟!؟! اینا عدله صد من یه غازه.

            چی شد دقیقا؟!؟!؟!؟! 😄😄😄😄😅😅😅😄😄😄😄😅😄😄😅 عجب سوتی دادی شما. حالا فهمیدم واقعا هدفتون شاد کردنه اعضای این سایته و دارین بر همین اساس با این مطالب طنز مقایسه میکنین.
            ولی جوک باحالی بود برای کاربرانی که دقیق متوجه نشدن من یه توضیح کوچولو بدم اومده میگه کوئیک سیلور نمیتونه به گلوله واکنش بده وگرنه اون موقع که میخواست جلوی گلوله رو بگیره که به هاکای نخوره میتونست به راحتی جاخالی بده.!! دوستان منم یه جوک بگم، میگن طرف رفته بود کارواش بهش میگن چرا ماشینتو نیاوردی میگه خونمون همینجا بود پیاده اومدم. 😅😅
            اتفاقا واندروومنم در فیلم اختصاصی خودش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و اینکه بله سرعت سوپرمن بیشتر از کوئیک سیلور هست ولی در کل خواستم بگم که سرعت سوپرمن اونجور که بعضی دیسی فن های افراطی فکر میکنن قرار نیست تموم کننده باشه.
            اگه اینجور که شما میگین بود که دومزدی نمیتونست سوپرمن رو بکشه که. شما فکر میکنین سوپرمن نسبت به همه ضربه ای واکنش نشون میده و هیچی روش اثر نداره؟!؟! ولی خب این استدلال اشتباهه.

            1. احمد کاربر می‌گوید

              متاسفانه میگن چون کل لیگ عدالت نتونستن یه دست سوپرمن تکون بدن پس برا مارول هم همینه ولی اینطور نیس واندا کاپیتان مارول ثور این سه سوپرمنو شکست میدن د بقیه هلا هم فوق العاده قویه انصافا

            2. Batman کاربر می‌گوید

              احمد
              خب اول اینکه من اصلا حرفی از استورم بریکر تو اون قسمت کامنتم نزدم و فقط گفتم که ینی این هم صرفا یکی از برتری هم سوپرمنه و میتونه تا حدودی ثور رو دچار مشکل کنه !! اما اینکه شما چجوری به استورم بریکر ربطش دادی رو من نمیدونم!!! واندروومن کی بهش گلوله خورد؟؟ اگر منظورت واندروومن ۸۴ که اولا اونجا بخاطر استفاده از سنگ آرزو توانایی هاش به شدت تحلیل رفته بود که حتی به سختی میتونست چنتا ماشین جنگی رو از دور خارج کنه یا یه قفل رو باز کنه!!! اما با وجود این مقدار کم شدن از توانایی هاش تونست براحتی تیر رو ببینه و حتی با کمندش اونو بگیره همچنین توی کاخ سفید تونست راحت تیر رو ببینه و حتی به اون ضربه بزنه و اول جاستیس لیگ هم خیلی راحت میتونست تیر هارو ببینه و جاخالی بده!!! کوییک سیلور هم البته میتونست این کارا رو بکنه و اون هم به تیر واکنش نشون داد اما این فقط برابری واکنش واندروومنو کوییک سیلورو نشون میده و در کل هم منظورم برتری سرعت فلش به کوییک سیلوره!!! علاوه بر این واندروومن تونست به صاعقه واکنش نشون بده اما به فلش نتونست پس سرعت فلش از رعد بیشتره و سوپرمن هم راحت تونست به فلش که از رعد سریعتره واکنش نشون بده که ینی سوپرمن صاعقه رو هم میتونه جاخالی بده!!
              ابولفضل ایروانی
              تنها تو اندگیم؟؟ آهان اونوقت اونجرز یک چی؟؟ ثور اونجرز یک رو آیرون من با لگد پرتش کرد تو درخت ولی آکوامن، واندروومن و سایبورگ حتی نتونستن سوپرمنو تکون بدن!!!
              بعدشم در جواب کاربر احمد هم گفتم من حرفی از استورم بریکر نزدم و فقط گفتم که اینم یکی از برتری های سوپرمنه!! در مورد سرعت هم در جواب کاربر احمد توضیح دادم… جوک؟؟ مگه بقیه کامنتت چیزی به غیر از جوک بودش که حالا این جوکش باشه؟ من هم نمیگم سوپرمن هر ضربه ای رو میتونه جاخالی بده اما میگم دست کم ضربات و آذرخش های ثور رو میتونه جاخالی بده!! نمونش هم تو جاستیس لیگ ویدون و هم اسنایدرکات سوپرمن خیلی راحت مشت استپن ولف براش وایساد و رفت و از پشت به استپن ولف ضربه زد!! به شعور کاربران سایت توهین میکنم؟؟آهان یعنی هرکی بگه فلانی از ثور قویتره یا باهاش برابره به شعور کاربران سایت توهین کرده؟؟ من یادم نمیاد جایی در مورد بتمن و آیرون من صحبتی کرده باشم مگر اینکه در مورد کل زرهاشون چیزی گفته باشم!! در مورد اسپایدرمن و کاپیتان آمریکا هم اگه میتونی خلافشو ثابت کن!!! در مورد واندروومن و سوپرمن هم همینطور!! و اینکه اینا خلاف میل جنابعالیه دلیل بر جوک بودنشون نیست!!!
              دکتر استرنج
              اگه مشکلی داشتی میتونی همونجا کیفیت مطلب طنزت رو به اشتراک بزاری!!!
              فلش
              باز هم از این دلایل چرت و پرت و بی مفهوم!! ثور با سوپرمنو هالک مقایسه میشه؟؟ خب که چی؟؟ واندروومن هم با این دوتا مقایسه میشه!!!
              کینگ ونوم
              شما هم میتونی آخرین کامنتای منو توی مقاله ی واندروومن علیه ثور بخونی و بعد همونجا اگه خواستی دلایلت رو بگی!!!

              1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                کاربر Batman،
                اونجرز ۱؟!؟! چون آیرون من یک لگد زد میگی پس سوپرمن راحت میبره؟!؟! 😅😅😄😄 شما طنز پرداز خوبی میشدی به نظرم یه طنزنامه بنویسی خیلی ازش استقبال میشه.
                همین آیرون من شخصی بود که پایاپای با تانوس جنگید جوری که خود تانوس تعجب کرده بود همون تانوسی که هالک رو در عرض ۳۰ ثانیه ناک اوت کرد. عه راستی حرف هالک شد همین آیرون من در فیلم عصر آلتران هالک رو رام کرد. آره آیرون من فکر کردی کم کسیه؟! حالا یکی دو تا ضربه به ثور وارد کرده از این نتیجه گرفتی سوپرمن راحت برنده میشه؟!؟! 😅😅😄😄😅😅😄😄
                اوه استورم بریکر برای سوپرمن یه برتریه؟!؟! هههههههههههه ههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه آره مثل کریپتون.!!
                خب من دیگه ادامه نمیدم با دیسی فن های افراطی مثل تو که حاضر نیستن قبول کنن هیچ شخصیت دیسی در دوئل با مارول شکست میخوره بحث کردن فایده نداره.

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  در کمیک ها قطعا ثو از سوپرمن ضعیفتره ، بتمن هم قویتر از کاپیتان آمریکا هست

              2. احمد کاربر می‌گوید

                ب این دلیل ک شما تبر استپن ولف رو ب شمشیر واندر وومن ربط دادی و غیر مستقیم داری میگی استورم بریکر همینطور همه هم فهمیدن
                و تو فیلم اسنایدر کات واندر وومن از یه سلاح کوچیک ضربه خورد اگر شما لحظه ای ک تیر بهش خورد ندیدی مشکل من نیس لحظه ای ک سر اون مردو می نه کنار تیر بعدی بهش میخوره تازه با اون سلاح و واندر وومن دستبند هاشو داشت ک تیرارو دفاع کنه کوییک سیلور هیچ نداشت و هاکای رو جابجا کرد ن اینکه از تیر فرار کنه اون دقیق رفت سمت میدان اتش در صورتی ک واندر وومن هم میخاست یکیو برداره و جابجا کنه تیر ها بهش میخوردن ولی بازم دستبند🤷‍♂️و برتری سدعت فلش ب کوییک سیلور ک دیگه نیاز ب گفتن نیس ولی سرعت کوییک سیلور قطعا بیشتر از واندروومنه
                و شما ی نظریه اشتباه داری ک میگی چون این شخص اینکارو کرده اینم میتونه یعنی چون ب فلش و استپن ولف واکنش نشون داده ب ثور هم میتونه استپن ولف برا ثور ۱۰ ثانیه هم طول نمیکشه کشتنش منظور اینفینتی وار
                و خوشبختانه نظرات شما همیشه هم دیسی برنده میشه
                ثور قطعا از سوپرمن قویتره هرجور میخای برای خودت دلیل مدرک جور کن

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  در کمیک سوپرمن > ثور و حقیقت اینه سوپرمن از ثور قویتره شما هم یک دلیل ندارین که برتری ثور دا سوپرمن در کمیک رو اثبات کنید در سینما هم هیچ نسخه ای از ثور جز اینفینیتی وار توان شکست که هیچ توان برابری با سوپرمن dceu نداره میخواید بخواید نمیخواید نخواید

                  1. احمد کاربر می‌گوید

                    اول اینکه ثور رگناروک هم سوپرمنو میزنه بدون سلاح هم
                    و همین دومزدی ک سه عضو اصلی لیگ عدالت ب زور جنگ نیزه کریپتون زدنش برا ثور و استورم بریکر چن دقیقه طول نمیکشید
                    میخای بپذیر نمیخای نپذیر

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      ثور رگناروگ ابدا از پس سوپرمن برنمیاد همون ثور اینفینیتی وار به زور میزنه سوپرمنو آها دومزدی برای ثور سه دقیقه طول میکشه؟! وقتی چیزی نمیدونی نمیخواد انقدر با تعصب نظر بدی ثور جنگ ابدیت دومزدی رو میزنه اما خیلی سخت ثور رنگارنگ هم آب ا از پس سوپرمن بربیاید میخوای بخواه نمیخوای

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      ثور راگناروگ ابدا از پس سوپرمن برنمیاد

                    3. فری کاربر می‌گوید

                      داداش دیگه جو نده دیگه😂
                      همون ثور اینفینیتی وارم احتمالا شکست میخوره جلو سوپرم جاستیس لیگ بعد تو میگی ثور رگنارک بدون سلاح تازه میزنتش😂؟
                      یه سریا یه حرفایی میزنن آدم نمیدونه داره شوخی میکنه یا جدیه

                2. Batman کاربر می‌گوید

                  ابولفضل ایروانی
                  جناب فقط بحث یه ضربه نبود بلکه اونجا آیرون من نبرد تقریبا برابری رو با ثور کرد!! تو اونجرز۲ آیرون من با هالک باستر هالکو زد نه با زره عادیش!! آیرون من اینفینیتی وار رو هم اصلا نباید با آیرون من اونجرز۱ مقایسه کرد چون اونجا هم آیرون من زرهش رو بسیار پیشرفته تر کرده بود و هم قابلیت نانویی بهش اضافه کرده بود وگرنه آیرون من اونجرز۲ از کاپیتان آمریکا و سولجر وینتر شکست خورد که ینی اونجا ثور با کپ آمریکا و سولجر وینتری داشت نبرد برابری میکرد که به زور بتونن یه انگشت سوپرمنو تکون بدن!!! استورم بریکر؟؟؟ برتری سوپرمن؟؟ جناپ فک نمیکنی ژیادی حالت ناخوشه؟؟ چون عین جمله من این بود:من حرفی از استورم بریکر نزدم و گفتم که اینم یکی از برتری های سوپرمنه!!
                  احمد
                  گفتم که در واندروومن ۸۴ توانایی های واندر وومن بشدت کاهش یافته بود و برای همین بود که در بعضی جاهای فیلم نمیتونست به تیر واکنش نشون بده!! توی اول جاستیس لیگ هم واندروومن یکی رو از جلوی تیر کنار زد اما اگه اونهمه تیر به سمت یه نفر میومد احتمالا هم اتفاق کوییک سیلور براش میفتاد ولی اینهم برتری سرعت کوییک سیلور به واندروومن رو نشون نمیده اما به هرحال چیزی که مهمه اینه که فلش سرعتش از کوییک سیلور بیشتره و سوپرمن به فلش واکنش نشون داده اما ثور به کوییک سیلور پس سرعت واکنش سوپرمن بیشتره و سرعت ضربه ثور هم آنچنان از استپن ولف بیشتر نیست و سوپرمن براحتی هرچه تمامتر به ضربات استپن ولف واکنش نشون داده پس ضربات ثور رو هم میتونه جاخالی بده( البته نه به اون راحتی)و اونو غافلگیر کنه!!! و در نهایت ثور راگناروک میتونه سوپرمنو بزنه؟؟ انصافا جوکی بامزه ای بود!!

                  1. king venom کاربر می‌گوید

                    بتمن
                    دادش ایرون من کلا قضیه ش با بقیه شخصیت ها جداست اون آزاده تا از هرچی دلش میخواد مقابل هرکسی استفاده کنه

                    بله ثور با تبرش میتونه راحت حساب دومزدی رو برسه نظرت رو به اون صحنه هایی جلب میکنم که واندرومن با شمشیرش بارها دومزدی رو زخمی و آخرش دستش رو قطع کرد حالا حساب کن استورم بریکر چندین برابر قدرتمند تر و بُرنده تر و سریع تر از شمشیر واندرومنه
                    من میتونم راحت صحنه ای رو تصور کنم که ثور سر دومزدی رو قطع کرده گزاشته رو سینه ش همش فقط یه ثانیه طول میکشه
                    و بعدی اینکه ثور نمیتونه به سرعت سوپرمن برسه کاملا درست ولی استورم بریکر چرا به هر حال این سلاحیه که ثور رو از اعماق کهکشان تو کمتر از یه دقیقه به زمین رسوند پس میتونه از نور سریع تر بره (استورم بریکر ثور رو تو بایفراست جابجا میکنه)
                    بعدشم سرعت قرار نیست برنده رو تعیین کنه چون اگه اینطور بود سوپرمن مقابل ژنرال زاد یا دومزدی ازش استفاده میکرده وقتی پای نبرد ثور و سوپرمن وسط باشه قدرت و استقامت و مقاومت و توانایی ها و سلاح حرف اول رو میزنه اگه قرار بود سوپرمن مقابل یکی مثل سیلور سرفر بجنگه سرعت عامل خیلی مهمی میبود

                    1. king venom کاربر می‌گوید

                      اون قسمت دومزدی رو با کاربر منهتن بودم

                  2. احمد کاربر می‌گوید

                    برای جناب عالی اگر بزاری ک همه برد های مارول جوک هستش ثور بعد نبررش با هالک دیگه ثور شد ک قدرتش افزایش یافت و با ی مشت کل میدانو برد هوا پس قدرتش اون
                    البته بماند ک هلا زد تمام محاسباتو خراب کرد ک سوپرمن هم مثل اب خوردن میزد
                    اوا خدا مرگم بده سومرمن سرعت ما فوق انسانی داره از ضدبات جا خالی نیده ایقدر پوستش قویه نکرو اسورد هم ب بدنش ورود پیدا نمیکنه یادم نبود
                    نکنه اینو میخای بگی چیه نکنه بازم بعد این بحث سرعت فلش شد
                    موندم اگر سوپرمن این سرعتو نداشت ک شما موج بری روش چطور میخاستی بگی ثور نمیتونه سوپرمنو بزنه
                    همین ک میگی تفاوتی در سرعت استپن ولف و ثور نیس کل حرفت معلومه
                    #سوپرمن – سرعت

    3. حسین کاربر می‌گوید

      اول بهتره بری لیگ عدالت زک اسنایدر رو تماشا کنی بعد متوجه میشی که سوپرمن از ثور اینفینیتی وار هم قویتره، بعد تو همش میای میگی ثور تانوس رو توی جنگ بینهایت زخمی کرد چون یک بار با غافلگیری تونسته این کار رو بکنه دلیل نمیشه که دوباره بتونه بعد سوپرمن هم خیلی قویه و مسلماً قدرت شکست دادن شخصیتی مثل تانوس در جنگ بینهایت رو داره، بعد اگه ثور با تانوس توی اینفینیتی وار رو در رو مبارزه میکرد تانوس ثور رو له میکرد، خودت هم میدونی تانوس میتونه سلاح ثور برداره و علیه خودش استفاده کنه درست مثل انتقام جویان پایان بازی که این کار رو کرد که نزدیک بود ثور کشته بشه که کاپیتان آمریکا به موقع عمل کرد و جونش رو نجات داد، بعد بجز غافلگیری که در بارش حرف نمیزنم، تانوس ثور رو دست کم گرفت وگرنه بعید میدونم که شکست میخورد چون دستکش رو داشت و میتونست از سنگ زمان و فضا استفاده کنه، بعد تانوس هالک رو حریفه بدون سنگ اونم توی کمتر از ۶۰ ثانیه در حالی که ثور هرگز و به هیچ وجه قدرت چنین کاری رو نداره، آیا ثور میتونه هالک رو به همون راحتی که تانوس شکست داد شکست بده من که بعید میدونم😳

      1. knight کاربر می‌گوید

        اولا هالک رو دیدیم که مث چی زد اونم بدون سلاحش . دوما تانوس با شش سنگش انرژی زده بعد شما میگی کاری نکرد ؟ دیگه وقتی با شش سنگش انرژی شلیک کرده دیگه چی میخواد ؟ مگر اینکه نتیجه بگیریم استورم بیکر که ثور رتاب کرد از انرژی ای که شش سنگ ساطع میکنه قویتره .

      2. king venom کاربر می‌گوید

        حسین
        تو اسنایدر کات قدرت سوپرمن همونی بود که تو فیلمای قبلی دیدیم بود و تفاوت چندانی نداشت بعد شما میای ثور اندگیم رو با ثور اینفینیی وار مقایسه میکنی؟؟ یعن اونجا که ثور بیشتر قدرتش رو نداشت و کاملا ضعیف تر از اینفینیتی وار بود و نکته دوم اینکه که خود ثور میگه که به یه سلاح «تانوس کش» نیاز داره و استورم بریکر و دستکش توسط یه نفر ساخته شده یعنی ایتری که اون استورم بریکر رو برای جنگ با دستکش بینهایت ساخت پس چطور میگی که تانوس میتوست راحت از پس ثور بربیاد ؟؟ اندگیم؟؟؟ اونجا ثور رو ضعیف کردن تا یکی مثل کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ با تانوس بجنگن
        بعد خودت میگی که تانوس قدرت فضا و زمان رو تو فیلم داشت پس سوپرمن چطور میتونه تنهایی تانوس رو شکست بده؟؟ بخاطر یه سری میم و آرت فیک که دیسی فنا تو اینترنت درست کردن؟؟؟ خب مارول فنا هم عکس فیک درست کردن که سنتری داره کازمیک ارمور رو میسوزونه پس من باید بگم که سنتری از کازمیک قویتره؟؟ هیچ دلیلی وجود نداره که بگه سوپرمن میتونه تانوس اینفینیتی وار رو شکست بده درحالی که ثور سلاحی داره که برای مقابله با دستکش بینهایت ساخته شده

      3. Hassan logon کاربر می‌گوید

        حسین
        تانوس قبلا با ثور جنگیده بود تو سفینه به نظرت چرا باید برای بار دوم دست کمش بگیره؟
        تانوس تبر ثور را بلند نکرد بلکه وقتی ثور احضارش کرد تانوس تو هوا منحرفش کرد و وزنشا انداخت روش تا سینه ثور را بشکافه(که بازم نتونست ولی تو اینفینیتی بعد از برخورد تبر با تانوس ثور شروع به فشار دادن تبر توی سینه تانوس کرد ولی تانوس نتونست جلوی اینا هم بگیره)
        در مورد شکست هالک هم اولن هالک تو mcu خیلی ضعیفه ثانینا تانوس به خاطر تکنیک مبارزش هالکا شکست داد نه قدرت پس احتمالا قدرت فیزیکیش خیلی بیشتر از تور نیس شایدم برابر باشن (فقط تو اینفینیتی)
        تازه کاپیتان تونست دست تانوسا برای چند ثانیه نگه داره ولی بعید میدونم بتونه جلوی قدرت فیزیکی ثورا بگیره

        من فقط جواب صحبتای شما را دادم ولی نتیجه گیری با خودتونه

        1. احمد کاربر می‌گوید

          و وقتی ثور در سفینه مبارزه کرد انظار دارن ک از کل قدرتش استفاده میکرد خو سفینه ب … میرفت پس نتیجه میگیریم ک ثور از رعد استفاده نکرده نمیگم تانوسو میزد ولی حداقل ی مبارزه با انصاف داشت

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            احمد
            تانوس واقعا موجود خیلی قدرتمندیه. ندیدین در عرض تقریبا ۳۰ ثانیه چطور هالکو ناک اوت کرد؟!، و اگه ثور به هایمدال دستور نمیداد که هالک رو نجات بده احتمالا همونجا به دست تانوس کشته شده بود.
            در مورد اون نبرد تانوس و ثور در سفینه من قبلا چند باری در همین سایت راجبش توضیح دادم الان باز خلاصه بگم ببینین، ما ندیدیم چه اتفاقی در اون سفینه افتاده اصلا نبرد مستقیمی بین ثور و تانوس بوده یا خیر؟! در درجه بعد باید به این نکته دقت کنیم که ثور تازه از نبرد راگنورک برگشته بود و قاعدتا خسته بود، یک سفینه تفریحی آسیب دیده داشت و اکثر اعضای این سفینه مردم معمولی ازگارد بودن که نجات یافته بودن چون بیشتر جنگجوهای ازگارد به دست هلا کشته شدن. از اون طرف ماجرا تانوس یک سفینه بزرگ قدرتمند جنگی داشت و تازه وجود فرقه سیاه و ارتش قدرتمند تانوس هم نباید فراموش بشه به علاوه سنگ بینهایت قدرت. حالا این مورد که در فضا دسترسی به انرژی صاعقه کم هست هم تاثیر داره و تازه با نابودی ازگارد هم ثور بخشی از قدرتش را از دست داده بود. حالا شما بگین این نبرد منصفانه ایه؟!
            راستی همین الان یک کامنت دیگه هم نوشته بودین راجب اینکه چه شخصیت هایی در MCU میتونن سوپرمن رو شکست بدن به نظر من از تانوس هم نباید گذشت تانوس هم پتانسیلش رو داره.

            1. احمد کاربر می‌گوید

              بله همین برای تانوس محدودیت استفاده از قدرت نبود ولی برای ثور بود چون اگر استفاده میکرد سفینرو قلب اینکه هایمدال تخلیه کنه ب فنا میداد
              و بله تانوس هم میتونه بزنه سوپرمنو

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                نه خیر این یک مورد نمیتونه لطفا بی تعصب نظر بدید البته اگه سنگ هارو داشته باشه میتونه

      4. king venom کاربر می‌گوید

        درمورد یه چیز دیگه بله ثور به همون راحتی هالک رو شکست میداد اگه گرندمستر اونجوری ثور رو فلج نمیکرد ثور وقتی قدرت درونیش رو آزاد کرد هالک دیگه حرفی برای گفتن نداشت

        1. Dc کاربر می‌گوید

          ولی اینا چقد هالکو ضعیف نشون دادن تو mcu😂
          هرکی از راه میرسه شکستش میده

      5. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        حسین
        قبلا از نظرات پر محتوای شما به اندازه کافی من و بقیه اعضای این سایت فیض بردیم جناب شما با این دانش بیکرانتون پروفسوری هستین بی رقیب در زمینه کمیک.!! 😅😅😅😅😄😄😅
        دلایلی بهتر از این خزعبلات برای حرفاتون نداشتین؟!
        اینکه الان ثور حالت جنگ بینهایت را با ثور حالت پایان بازی مقایسه کردی درکت از فیلمای MCU رو نشون میده.
        دقیقا چی رو بعید میدونی جناب متفکر عرصه سینما و کمیک؟!؟! اینکه ثور به راحتی هالک رو شکست بده رو؟!؟! آهان خب تو به ره خویش برو. 👋

        1. ساسان کاربر می‌گوید

          اقای ایروانی خودت که بیشتر از همه به بقیه تیکه میندازی

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            خب حداقل ایشون تیکه میندازه.مثل شما از تیکه های دیگرانو نگاه نمیکنه بعد عشق کنه.الانم منتظر باش شاید بوریا اومد یه چی گفت یادبگیری ازش

            1. s.w.b کاربر می‌گوید

              کاربر بردیا
              ول کن اینا رو الان ده نفر میان میگن پوریا کامنت نده ما نمیتونیم توی سایت نگاه کنیم . پوریا اسطوره من توی کامنت دادنه . پوریا حضورش باعث پیشرفت سایته . تیکه هاشون ( حالا تیکه هاشون هم از بن غلطه ولی بگذریم ) رو من قاب میگیرم برا خودم .

        2. حسین کاربر می‌گوید

          اول بهتره خودت طرز حرف زدن یاد بگیری، جوابت رو دادم که مثل اینکه تایید نشده ، چرا جناب ادمین تایید نکردید ایشون توی کامنتشون بی دلیل تیکه میندازند تایید شده ولی من اصلا حرف بدی یا بیجایی نزدم که تاییدش نکردید، کلی وقت برای نوشتن کامنت ها میزاریم بعد شما بدون هیچ دلیل تایید نکردید، کامنت ها رو عشقی تایید می کنید😐

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      من الان دارم قانع میشم ثور قوی تره . ☺️👍

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        من قانع شدم

  44. knight کاربر می‌گوید

    اقا این دیگه کمیک نیست که سوپرمن قویتر باشه فیلمه تازه اونم نه هر فیلمی فیلم اینفینیتی وار که در اون ثور خیلی رو فرم بود . وقتی تانوس با شش سنگ ابدیت نتونست جلوی استورم بیکر ثور رو بگیره اونوقت سوپرمن میخواد بگیره . تازه دیدیم که بایفراست هم تاثیر مخرب داره و با اون سرعت ثور به نور هم میرسید . ثور توان مقاومت خارقالعاده ای هم از خودش به نمایش گذاشت . اونایی که میگن سوپرمن تضعیف شده بود خب ثور هم اگه اینطوره تضعیف شده بود . چون اولش که در معرض اون ستاره قرار گرفت و دیدیم که چقدر انرژی ازش رفت و قبل از اینکه با تانوس رودررو بشه هم چقدر به تجهیزات و لشکر تانوس اسیب زد .
    این حالا هیچی من به نظرم لیگ عدالت در برابر اونجرز ( در فیلم ) رو مقایسه کنیم به نظر من که نتیجه واضحه و زیادی برا اونجرز ایزی هستن .

    1. Dc کاربر می‌گوید

      اتفاقا یه ایرادی که نسبت به mcu میگیرن اینه که شخصیت ها اصلا در حد کمیک قوی نیستن
      چطور میگی جاستیس لیگ برای اونجرز خیلی ایزیه؟!

      1. S.w.b کاربر می‌گوید

        جناب دی سی
        برخلاف کمیک در فیلم با اختلاف زیادی انتقام جویان قویترن . حق میدم قبول نکنید ولی مشخصه که کی قویتره . و ایشون درست میگن

        1. ساسان کاربر می‌گوید

          نه اتفاقا جاستیس لیگ قویتره

        2. بدسی ام کاربر می‌گوید

          ببین یکی از بحث هایی که زیاد میشده اینه ایا سوپرمن دنیای دیسی میتونه اونجرز mcu با اعضای کلاسیکش رو شکست بده یا نه
          سوپرمن حالا یک عضوشه فقط
          رو چ حساب میگی اونجرز راحت پیروزن

          1. s.w.b کاربر می‌گوید

            نگاه داداش چون شما میگی کلاسیک پس همشون باید کلاسیک حساب بشن یعنی نسخه عادیشون تو سینما . یا اصلا قویترین نسخشون توی سینما
            خب اولی ویژن که سنگ ذهن رو داره دیدیم میتونه اجازه لمس خودش رو به حریفش نده .
            ثور رو که همه میدونیم چقدر قوی بود و نیاز به توضیح نداره .
            ایرون من هم که هرلباسش از اون یکی قویتر و پیشرفته تر بود .
            دکتر استرنج هم با سنگ زمان دیگه بماند چه کار ها میتونه بکنه . حتی میتونه وارد بعد شیشه ای بکنتشون
            اسکارلت ویچ که قدرتش مخربه و از جادوی چتون نیرو میگیره . ( چتون هم حتما میدونید چه کار میتونه بکنه اگه واقعا ازاد بشه )
            کاپیتان مارول هم که فمینیست بازی بهش اجازه نمیده ضعیف باشه و پیداست که خیلی قویه
            هالک هم درسته زیاد قوی نبود ولی میتونه کمک کنه .
            نگاه کن ما که حرف از کمیک نمیزنیم درسته که کمیک شانس لیگ عدالت بیشتره ولی توی فیلم خیلی اونجرز قویترن

            1. ویکتور کاربر می‌گوید

              برعکس بنظرم
              تو کامیک شانس اونجرز بیشتره
              ولی سینما جاستیس لیگ
              بعد اسکارلت و دکتر استرنج که جزو اعضای کلاسیک نیستن

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                ویکتور#
                اتفاقا برعکس حرف شما درسته در کمیک لیگ عدالت قویتر از اونجرز هست

                1. هاش کاربر می‌گوید

                  نمیشه اینقد دقیق گفت اخه
                  هرکدوم یک سری اعضا دارن که میتونه نتیجه نبرد رو عوض کنه
                  دیسی سوپرمن داره
                  مارول هالک داره
                  و و و …
                  واقعا نمیشه اونقد قطعی نظر داد

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    بله حرفتون درسته اختلافشون زیاد نیست و قطعا اونجرز تیم بسیار قدرتمندی هستن اما بنده خیلی کم جاستیس لیگ رو قویتر میدونم

                    1. فری کاربر می‌گوید

                      خب اونجرز هم اعضای خیلی قوی داره
                      هالک تو کامیک وورد وار هالک تقریبا کل ایکس من رو تنهایی شکست میده

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      فری#
                      بنده گفتم هردو قوی دارن هردو ضعیف دارن هردو تیم های قدرتمندی هستن کما لیگ عدالت اندکی قویتره و اینکه اون نسخه ورلد وار هالک بود منظورم حالت های عادی هست

            2. بردیا کاربر می‌گوید

              در مورد جاستیس لیگ و اونجرز خب اگه اعضای اولیه رو در نظر بگیریم چه تو کمیک چهتو سینما جاستیس لیگ.کلیبخوایم بگین تو سینما با اختلاف اونجرز وتو کمیک خیلیییییی سخته ولی شانس جاستیس لیگ با اختلاف خیلییییی کم بیشتره.

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                میگم به این بحث اونجرزو جاستیس لیگ ایکس من رو هم اضافه کنیم

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  بنده جاستیس لیگ رو با ایکس من برابر میدونم چون هردو اعضای بسیار قدرتمند دارن

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    من ایکس منو قوی تر میدونم

      2. پویان کاربر می‌گوید

        اره واقعا
        خیلی نامردی کردن تو نشون دادنش
        از اون قدرت و ابهت تو کامیک ببین چی دیدیم ازش 😕

        1. ویکتور کاربر می‌گوید

          پویان
          اره واقعا هالک رو خیلی ضعیف نشون دادن
          در واقع فیلم به فیلم ضعیفش کردن
          ولی در عوض تو کامیک از همشون قویتره

    2. احمد کاربر می‌گوید

      داداش برا لیگ عدالت فقط واندا ثور اینفینتی وار با ایرون من بیلدینگ ایج و ویژن کافین
      البته واندای اند گیم ب بعد ک واقعا نمیشه توصیفش کرد واندای الان ک هیچ فکر کنم همرو بزنه حتی برخی اعضای اونجرو باهاش چون کافیه ی ثانیه وقت بدی ی تغییر واقعیت بده همه میافتن ب پاش غیر از افرادی ک با جادو سروکار دارن استرنج شاید هم شزم ولی دیگه همرو میزنه حالا میشه برا واندر وومن با ثور هم بخاطر اینکه کمی با جادو سرو کار دارن اوانس داد ولی واندای الای کل لیگ عدالتو حریفه منظورم هم
      واندر وومن بتمن سایبورگ سوپرمن و اکوامن هستش ن کس دیگه دلیلم هم قدرت تغییر واقعیت واندا هست ک خیلی قویه و کافیه یه لحظه شروع و الان ک کتاب دارک هولد هم دستشه ک دیگه هیچ 🥷🕳😅

  45. بیاندر کاربر می‌گوید

    سلام دوستان از هر مدیوم یه قادرمطلق نام ببرید
    گیم: یه موجود زرد رنگ تو الدر اسکرول هست اسمشو یادم رفت
    کمیک: رایتر
    مانگا: اکیرا
    اساطیر : azathoth
    افسانه: نمیدونم
    کتاب: نمیدونم
    بقیه چیز ها: cpc god

  46. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خب خب خب
    سریال لوکی منتشر شد. همین الان قسمت اول رو دیدم و به شخصه خیلی خوشم اومد.

    پ.ن: فکر میکنم اگه خیلی ریز دقت کنین یک راز خیلی بزرگ همین قسمت اول آشنا شد.

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      اسپویل
      .
      .
      .
      لیدی لوکی ؟

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        قسمت یک رو کامل دیدین؟

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          بله

      2. Hassan logon کاربر می‌گوید

        هایزنبرگ
        نوشتی اسپویل بعد دو خط پایین ترش یه کلمه نوشتی ؟ خب به نظرت ما میتونستیم اون کلمه رو نبینیم؟ این هشداری که دادی به درد…. میخوره

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          😐😐 هر جا همین کار رو میکنند مشکل شماست نه من

      3. ویکتور کاربر می‌گوید

        لامصب حداقل نقطه هات رو بیشتر بزار واسه اسپویل 😑
        عجب گیری کردیم

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اون بخش پایانی کامنتم منظورم این بود که آشکار شد.

      1. ساسان کاربر می‌گوید

        میشه لطفا این جا بحثش رو نکنید 😐

        1. s.w.b کاربر می‌گوید

          چرا ناراحت میشی. من خودمم دوست دارم اینجا بحث بشه

          1. ساسان کاربر می‌گوید

            اسپویل میشه خب

            1. s.w.b کاربر می‌گوید

              ساسان
              خیلی ببخشید . عذر خواهی میکنم . حواسم به این نکته نبود .

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      قسمت یک که فوق العاده بود من که خیلی خوشم اومد
      جوکش به جا بود دارکیش به جا بود و کلا تقریبا بی نقص بود .

  47. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

    power princess در برابر ال فادر ثور

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      کدوم قویتر هست

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        الفادر ثور

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        مشخصه که الفادر ثور می‌بره .

    2. عشق دیسی کاربر می‌گوید

      قطعا الفادر ثور

    3. king venom کاربر می‌گوید

      هایزنبرگ
      خب اگه تو دنیای تغییر یافته و قلابی مفیستو باشه پاور پرنسس احتمال خیلی زیاد میبره ناسلامتی زده تنهایی نال و گور رو شکست داده(آره جون خودش😂😐)
      ولی تو دنیای اصلی ثور با قاطعیت تمام برندس

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        توی دنیای آلتمیت بود که هالک رو شکست داده بود پرنسسه؟

    4. احسان کاربر می‌گوید

      اخ اخ من چقدم از این پرنسسه بدم میاد
      واقعا شخصیت اضافی هستش

  48. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خب چندتا سپال مهم که پس از دیدن سریال لوکی برای من پیش اومده. لطفا هرکی خواست توضیح بده.
    خطر اسپویل قسمت اول سریال لوکی
    .
    .
    .
    ۱- سازمان TVA تا الان کجا بود؟! چرا فقط به لوکی گیر داد؟!
    با توجه به اینکه ما میدونیم از همون ابتدا ایشنت وان داشت خط زمانی اصلی رو دور میزد اونم برای صدها سال، انتقامجویان در زمانهای مختلف سفر کرند، استیو راجرز به گذشته رفت و با زندگی در گذشته یک دنیای موازی به وجود آورد، تانوس و ارتشش که با کمک نبیولا از ۲۰۱۴ به ۲۰۲۳ ( اگه درست یادم باشه ) اومدن و مهمتر از همه واندا که بر اساس سریالش یک نکسوس محسوب میشه و عامل مهم هرج و مرج در مولتی ورس هست چرا سازمان نسبت به تمامی اونها بی تفاوت هست؟!

    ۲- اون نگهبانان زمان یا به قول لوکی مارمولک های فضایی دقیقا کین یا چین؟! سیلیستیال؟!

    ۳- لوکی شرور فیلم همان لوکی زمان ۲۰۱۲ هست؟! یا از یک زمان دیگه؟! البته برای این سوال فکر کنم اگه یکم صبر کنیم جوابش پیدا میکشه.

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱٫سازمان تایم ورینس آتوریتی و اگزلز همه جا نمیتونن . وارد بشن
      ۲٫احتمالا واچرها

  49. knight کاربر می‌گوید

    اقای ایروانی توی فیلم گفته شد که اونجرز به گذشته رفتند چون قرار بوده همچین اتفاقی بیوفته و خود اربابان زمان این رو میخواستن و تمامی اتفاقاتی که افتاده زیر نظر اونا بوده به جز سفر لوکی در زمان که دیدیم اون رو هم متوقف کردند .
    لوکی هم همون لوکی اونجرز هستش که از اونجا به بعد رو تجربه نکرده .
    خب اینکه جلوی واندا رو نگرفتن شاید به دو دلیل اولی چون خودشون میخواستن همچین اتفاقی بیوفته دوما نمیتونستند جلوش رو بگیرند چون فکر کنم در ام سی یو چتون در نقطه متناقض اربابان نظم باشه و وقتی کسی از نقطه متضاد تو قدرت بگیره نمیتونی جلوی اون رو بگیری.
    در رابطه با انشنت وان هم حتما چون اونم با این کارش از زمان محافظت میکرده و اونها هم نخواستن کاری بهش داشته باشن .

    1. knight کاربر می‌گوید

      یه چیزی
      اسپویل

      من میگم قطعا لیدی لوکی توی سریال نیست . حالا خودتون میبینید و کسایی که مخالفن بعد از سریال به قدرت من ایمان میارن .ولی مطمئنم اون ویلینه لیدی لوکی نیست و قطعا لیدی لوکی توی فیلم نیست

      1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        بازیگرش هم معرفی کردند شما میگی نیست ؟

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          مارول همیشه نشون داده در غافلگیر کردن مخاطب ماهره. من فکر میکنم لیدی لوکی در سریال هست ولی ممکنه اونی که خیلیا از الان حدس میزنن نباشه و شاید فقط در یکی دو تا صحنه نسبتا کم تاثیر یا حتی دو تا صحنه فلش بک ببینیمش. شایدم من اشتباه میکنم.
          ولی نمیدونم چرا هنوز حس میکنم اون صحنه قتل لوکی توسط تانوس یه گیرهایی داره؟!

        2. Knight کاربر می‌گوید

          اقای هایزنبرگ خب فرض کنیداین پیش بینی منه و اگه اتفاق افتادبه قدرت من ایمان میارین

          1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

            لیدی لوکی قطعا هست با این حال ببینیم چی میشه

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        نایت ولی اکه بیاد تو خواب خفتت میکنم

  50. نیما کاربر می‌گوید

    دابشا اگه میشه میتونید بگید کی به کیه؟؟؟ من هنگ کردم الان کدوماتون طرف کدوما هستین

    1. فری کاربر می‌گوید

      داداش فازت چیه 😂

    2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      من جنگه اقا

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      نیما جان فکرتو درگیر نکن کم میاری فقط هر کی گیر اوردی بزن.اینجا خیلی مکان بی رحمیه

  51. Hassan logon کاربر می‌گوید

    منم دیدم لوکیا خیلی خوب بود این معلومه از واندا و فالکون سریال بهتری میشه

  52. احمد کاربر می‌گوید

    اقا من ی نظریه دارم ک اگر خاستن کاپیتان امریکا استیو راجرز رو برگردونن چطور میشه شما هم نظر بدید حالا اگر بخان برگردونند
    تو فیلم اند گیم دیدیم ک انت من با وانتش خاست ب زمان سفر کنه عملا زمان در اون سفر کرد و اونو در سن های مختلف نشون داد ک این میتونه ی ایستراگ باشه ک بتونن بعضی اعضارو ک من کاپیتانو بیشتر ترجیح میدم بر گردونن مثلا اونو جوان کنن
    نظر شما

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      تو کمیک باکی هم کاپیتان آمریکا میشه پس باید این روند رو به جلو باشه نه اینکه دوباره استیو کپ بشه.
      من که از استیو راجرز خوشم نمیاد دلم نمیخواد برگرده چون خیلی آدم کاملیه و تو کت آدم نمیره مگه میشه یکی همه ویژگی های خوبا داشته باشه تقریبا سوپرمن هم همینطوره ولی نه به این شدت. این دلیلییه که من از جفتشون خوشم نمیاد

      1. king venom کاربر می‌گوید

        حسین لوگان
        داداش معلومه تو بیشتر با ضدقهرمانا حال میکنیا مثل ولورین عین من که طرفدار ونومم
        ولی من بیشتر از هرچیز دلم میخواد تونی استارک یه جوری برگرده چون تنها شخصیتی هست که احتمال بازگشتش از بقیه بیشتره «از اونجایی که رابرت جونیور خیلی خارج از مارول نتونسته خودی نشون بده و چند وقت پیش هم به بازی دوباره تونی استارک ابراز علاقه کرده پس احتمالش زیاده»

        1. Hassan logon کاربر می‌گوید

          کینگ ونوم
          داش حسنم، hassan logon اشتب نوشتی😂
          آره با ضد قهرمانا بیشتر حال میکنم میشه گفت ویلن هارو هم از قهرمانا بیشتر دوست دارم ولی خب با یه سری از قهرمانا هم خیلی حال میکنم مث ثور ، سنتری (این قهرمانا هم که گفتم تو شخصیتشون یه سری بدی ها وجود داره و بی نقص نیستند) و فلش

      2. king venom کاربر می‌گوید

        حسین لوگان
        ببین اشکالی نداره که یه شخصیت خوب باشه و همین خوب بودنه که کاپیتان آمریکا رو دوست داشتنی کرده
        شما نگاه کن که بزرگترین مشکل شخصیت سوپرمن و بتمن تو dceu اینه که اصلا به اون بتمن و سوپرمن قهرمانی که تو کمیک میبینیم شباهت ندارن و میشه گفت اصلا ادم حس نمیکنه که این دو آدم خوبین و به ضرر این شخصیت هاست.

        1. Hassan logon کاربر می‌گوید

          خب بتمن و سوپرمن به خاطر اینه که از منبع کمیکیشون فاصله گرفتند واسه همینه مخاطب ناراضیه
          من نمیگم شخصیت خوب به درد نمیخوره ولی باید یه نقصای اخلاقی داشته باشه تا قابل درک باشه مثلا تونی شخصیت خوبیه و تو فیلم اینجوری نشون دادند که تا حالا کسیا هم نکشته ولی همین شیطنت ها و نقص های اخلاقیشه که برا مخاطب جذابش میکنه
          الان اون سخنرانی آخر کار فالکون تو سریالش یه حس خیلی بد به من دست داد چون داشت ادای استیوا در میاورد که یه آدم همه چیز تمومه ایده ال گراعه. با اینکه خودش یه نقصایی داشت که ملموس بود

          1. king venom کاربر می‌گوید

            حسن «این دفه درست نوشتم😂»
            ولی علت اینکه استیو راجرز اینقدراینقدر شخصیت مثبتیه به اورجینش برمیگرده که بین شخصیت های mcu تکه تو کاپیتان آمریکا ۱ گفته میشه که اگه کسی که هیچوقت قدرت نداشته ولی همیشه پشتکار داشته و سعی کرده با همه ضعف هاش خودشو ثابت کنه بیشتر از یه ادم قلدر که از اول قدرت داشته و قراره قویتر بشه قدر قدرتشو میفهمه چون میدونه که بدون این قدرت اون هنوز همون بچه لاغر استخونی قبلیه اتفاقا برای کسی که از همون اول کاپیتان آمریکا رو دنبال کرده باشه کاملا با شخصیتش ارتباط برقرار میکنه

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          شخصیت کاراکترا خیلی مهمه.واقعا شخصیت بردازی مخصوصا واسه شخصیت هایی که قراره زیاد استفاده بشن و مهمن نقش فوق کلیدی ای داره.

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      احمد جان اون استیو راجرز قدیمو فوق فوقش تو یه فلش بکی چیزی ببینیم.ولی کلا قراره استیو برگرده انگار تو کابیتان امریکا۴ که اونم فقط بخواطر کمک و اموزش به فالکون تا جایی که میدونم و این استیوم همون حالت مسنشه

  53. احمد کاربر می‌گوید

    در کل ولی راه خوبیه برا برگشتش
    من ک دوس دارم برگرده چون واقعا خوب بود
    غیر از اون حالا حداقل هالک خودشو برگردونه من دیگه حالم از پروفسور هالک ب هم میخوره

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      قطعا بنر پروفسور هالک میمونه و به هالک دیوانه تبدیل نمیشه و اگه قرار باشه دیونه بازی هالکو ببینیم شی هالک این کارو برامون انجام میده

  54. بردیا کاربر می‌گوید

    من همین الان لوی رو دیدم برگام ریخته اینقدر قشنگه.بنظرتون میتونه از دردویل جلو بزنه؟؟همین قسمت یکش که بد ترکوند

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      در حد دردویل ؟ 😂😂😂 شوخیش هم زشته

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اخه همین یه قسمت هم درصد کسایی ه خوششون اومده بیشتره و هم راتن تومیتوزش.واسه همین گفتم.وگرنه منم دردویلو دوست دارم{راستش همین الان دارم فصل۲قسمت۱۰دردویلو نگاه میکنم}

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          کجا بیشتره ؟

      2. Hassan logon کاربر می‌گوید

        اسپویل
        .
        .
        .
        .
        .

        خدایی اون عکسی که دختر بچه ی بهش اشاره میکنه که یعنی اون بهشون حمله کرده عین خود مفیسوعه

        1. Knight کاربر می‌گوید

          کاربر حسن
          من مطمئن نیستم چون نمیشه به مارول اعتماد کرد ولی خود کارگردان گفت اون عکس ربطی به مفیستو نداره و مفیستو کلا توی سریال نیست .
          فیلم رو باید تا اخرش دید چون این از دوتای قبلی خیلی بهتره و راز های بیشتری هم داره . من که نمیتونم تا اخرش تحمل کنم ای کاش قسمت های اخرش لو میرفت مثلا مخاطبا میرفتن داستان اسباب بازی های ۳ رو نگاه کنن به جای اون لوکی رو پخش میکرد 😁😁

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          حسن لوگان{من اشتباه ننوشتم}خودمم متوجه شدم ولی اونجاش برام عجیب بود ه مامور موبیس گفت این شیطان ازمون میترسه{من با زیرنویس فارسی نگاه کردم اونجا اینو نوشته بود}

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      لوی؟ همون لوکی؟
      فوق العاده اما در حد دردویل؟؟؟
      به قول جناب رندال شوخیش هم زشته

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        سایت یه مقدار سوت و کور شده بود گفتم یه حرکتی بزنم

    3. Knight کاربر می‌گوید

      بردیا دیگه از این شوخیا نکنی وگر نه میام توی خواب خفتت میکنم
      حضرت دردویل روو نباید وارد مقایسات سریالی کرد نه با مارول نه با دیسی .

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        بد بخت کبی کار.

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        حضرت دردویل رو فقط میشه با حضرت وایکینگ دد مقایسه کرد.

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          شوخی که نمی میکنید جناپ ؟

          1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

            دردویل هر سه فصلش عالی بود ولی واکینگ دد از فصل ۷ به بعد کلا زد جاده خاکی

            1. king venom کاربر می‌گوید

              مردگان متحرک تا فصل ۶ خیلی نمراتش بالا بود ولی ۷ و ۸ ضعیف عمل کردن نسبت به کل سریال ولی حضور نیگان تو این دوتا فصل رضایت اکثرت تونست جلب کنه از ۹ به بعد دوباره کمی قوت گرفت ولی باز میلنگید ولی خدا کنه فصل اخر یه پایان درست و حسابی برای سریال بسازه

  55. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم میشه راجب برچوعا توضیح بدین؟؟یه چیزایی میدونم ولی محدوده

  56. king venom کاربر می‌گوید

    بردیا جان
    ببین نمیشه نمره یه اپیزود رو با نمره یه فصل مقایسه کرد چون کاملا اشتباهه وگرنه دردویل هم اپیزود داشته کنه نمرات ۹۸ , ۹۹ وحتی ۱۰۰ رو گرفته دردویل سریایه که هر سه فصلش نمره عالی گرفتن وهمچنین فصل اول سریال نمره ۹۹ و فصل سوم نمره ۹۷ رو گرفته حالا خودت حساب کن که لوکی کجا دردویل کجا

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      اخه کسی نبود حوصلم سر رفته بود گفتم یه چی بگم همه بیان

  57. برنا کاربر می‌گوید

    من یکی که mcu خیلی اون حس کامیکی بودن رو بم نمیده
    ولی مثلا سه گانه سم ریمی دقیقن این حسو بهم داده بود

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اتفاقا به شخصه معتقدم این نه نقطه ضعف که نقطه قوته کمیک زیادی تخیلیه طرف میاد با یه ضربه یه یونیورس رو نابود میکنه اگه میخواستن سینما رو اینجور بزارن شما تصور کن مثلا دکتر استرنج میتونست با یک ضربه مثل کمیک ده ها کهکشان رو نابود کنه.!! اون وقت با عقل جور در میاد؟!
      البته خب هرکی یه نظری داره.

      1. فلش کاربر می‌گوید

        بله درسته ولی بعضی جاها گند زدن بهش . مثلا همین کراس اور بحران در زمین های بینهایت . کل کل داستان رو تغییر دادن :/ . اصن یکی دیگه مرد یه طور دیگه دنیا نجات داده شد . یا مثلا اومدن میگن بارت الن قراره تو سریال فلش پسر بری الن باشه :/ . یا کلا فلش پوینت رو تغییر دادن.

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          پای کراس اور های مزخرف سی دبلیو رو وسط نکش که وسطاش حال ادم به هم میخورد

          1. فلش کاربر می‌گوید

            دکتر استرنج
            CW ?
            نه اشتباه نکن
            WC

      2. سهراب کاربر می‌گوید

        منم بانظم کاربر برنا موافقم
        حالا حتما هم قرار نیست که برای کامیکی نشون دادن بیاد یه کهکشان رو با یک ضربه نابود کنه
        ولی میتونن خیلی چیزای جالب تری نشون بدن
        شما مثلا توی DCU قدرت های سوپرمن رو درسته که باز در سطح کامیک نشون ندادن ولی مخاطب با دیدیدش میفهمه که داره یک شخصیتیو میبینه که هیچکی حریفش نمیشه
        یه افکت جالبیم که فیلماش داره اینه که اونقد قدرت ضربه هاش زیاده با زدن هر ضربه یه شکاف هوا درست میکرد
        ولی اونور تو mcu مثلا تو رگنارک قبل اینکه والکری ثور رو پیدا کنه دیدیم یه تعداد موجود چقد راحت ثور زدن( این تازه در حالیه که ثور جزو شخصیت های قویه mcu هستش)
        شاید تنها جایی من واقعا حس کردم دارم یه شخصیت قوی و کامیکی میبینم توی اونجرز یک و شخصیت هالک و توی اینفینیتی وار شخصیت ثور بود

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          خب اون تیکه ی اولو موافقم.ولی خب راجب سوبرمن dceuخب من به شخصه بجز اسنایدرکات باقی زمان هایی که تو دی سی ای یو حضور داشت فقط یه رباط بی احساس دیدم نه اون سوبرمنی که بچه گیم باهاش گذشت.اون بخش ام سی یو خب تو دی سی ای یو هم واندروومن قدرتشو از دست داده بود ولی یه هوابیمارو نامریی کرد.کدوم بدتره؟؟؟

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          سهراب
          یه بخشی از صحبتتون رو کاملا موافقم. من اعتقاد دارم که این دو کمپانی باید جوری عمل کنن که نشه گفت نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی.!!
          یه جور نباشه که مخاطب فکر کنه این دیگه هیچکی هیچکی و هیچ نیروی حریفش نیست و شکست ناپذیر مطلقه اما یه جورم نباشه که به قول شما مثلا دو تا لات خیابونی روشون رو کم کنن. نمونش سوپرمن در دیسی و کاپیتان مارول اسکارلت ویچ در مارول اینجا دیگه زیادی قوی نشون داده شدن. مثال میزنم من عصر آلتران رو قبول داشتم تقریبا چون فکر میکنم حالا با کمی انحراف اما قدرتها در اون فیلم به اندازه بود. انتقامجویان یک هم تقریبا همینجوری بود اما جنگ بینهایت و پایان بازی هر کدوم مشکلات خاص خودشون رو داشتن و ضرب المثل نه به این شوری …. که عرض کردم در موردشون صادقه.

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        با نظر شما موافقم.اتفاقا خیلی از شخصیتا هم احتمال اومدنشون تو سینما و حتی انیمه هم تقریبا صفره.مثل لیوینگ ترابیونال بلک وینتر و…چون اینا بیش از حد قوین و احتمالا اگه بیان خیلی مسخره میشه.ضمن اینکه اینا بیشتر خلق شدن که قوی باشن و شخصیت بردازیه زیاد جالبی ندارن که برای مخاطب جالب باشه

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          هدف قدرت نیست عزیز من مثلا در سکرت وارز هدف قدرت نبود که مثلا نشون دادن دادگاه زندگی عیب باشه و یا در بحران ها هدف قدرت نبود که نشون دادن مانیتور و انتی مانیتور عیب باشه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            نه منظورم اینه مثلا دادگاه زندگی همیشه حضور داره؟/شخصیت بردازی خوبی داره؟؟میشه اونو مثلا با لوگان مقایسه کرد؟؟

            1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

              هدف شخصیت پردازی هست یا فصا سازی ؟
              شخصیت های اصلی نیستند اصولا دادگاه زندگی و ابدیت و …. همه جا هم باشند چون وظیفه اونها هست

      4. Rasel کاربر می‌گوید

        الان بنظرت با عقل جور در میاد ثور جلوی انرژی یه ستاره دووم میاره ولی یه حل دیگه با شوک الکتریکی بیهوش میشه؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          الان با عقلت جور در میاد به راحتی جاستیس لیگو بزنی مثل اب خوردن استبن ولف رو شکست بدی زادو بکشی با دومزدی بجنگی بعد بخواطر بمب اتم تا یک قدمیه مرگ بری؟؟؟

          1. Rasel کاربر می‌گوید

            بردیا فازت چیه دقیقن
            ایروانی حرف از منطق تو mcu زد منم گفتم الان این چیزی که من میگم با عقل جور در میاد یا نه
            چه ربطی به dcu داشت الان
            راجب اون صحنم باید بگم اولین کسی هستی که میبینم برداشتت از اون صحنه تا یک قدمی رفتنه مرگه بماند حالا
            قبلش سوپرمن توسط نیزه و گاز کریپتوناتی مجروح شده بود
            کریپتوناتم که خیلی سوپرمن سوپرمن رو ضعیف میکنه

            1. knight کاربر می‌گوید

              راسل
              بردیا درست میگه به علاوه اگه دقت کنی بحث دی سی ای یو هم بودش . . ولی ما نباید از جهت قدرت به فیلم نگاه کنیم . داستان شخصیت صحنه پردازی و … خیلی چیزای دیگه هستند که مهتر و پراهمیت تر هستند . ثور هم اسیب روحی دیده بود . اونم خیلی عمیق . میولنیر رو از دست داده بود . کوچکترین تصوری از قدرتاش نداشت . در ضمن شما از کجا میدونید اون دستگاه فقط یه شوک الکتریکی ساده بود ؟ شوک الکتریکی به این صورت کار میکنه ؟
              سوپرمن با گاز کریپتونی اسیب دیده بود خب اینکه اثرش محدوده و پس از مدتی انگار که اصلا اتفاقی نیوفتاده بود . به علاوه سوپرمن هم با بمب اتم تا لب مرگ رفت و این رو حتی میتونی در مقاله های خارجی هم جست و جو کنی .
              یه سوال دیگه شما انتظار دارید ثور توی فیلمش بزنه همرو داغون کنه خب پیشبرد داستان چی ؟ اگه ثور با اون دستگاه ضربه ندیده بود داستان چطوری پیش میرفت ؟ منطق پیشبرد داستانه نه پیشبرد قدرت

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                کاربر راسل متاسفانه دوستان جوابتو دادن

            2. Hassan logon کاربر می‌گوید

              راسل
              برادر من اثر گاز کیریپتونایت سریع از بین میره حتی تو نبرد با بتمن هم وسطا جنگشون داشت اثرش از بین میرفت که دوباره بتمن یکی دیگه شلیک کرد پس تا زمان شلیک بمب قطعا اثر کیریپتونایت از بین رفته بوده
              همچنین واقعا سوپرمن تا دم مرگ رفت.شده بود پوست و استخون ولی به خاطر نزدیک بودن به خورشید دوباره درمان شد

              1. Rasel کاربر می‌گوید

                سطح قدرت سوپرمن و بتمن خیلی فرق داره خب
                اینکه وسط نبرد سوپرمن باز تونست بتمن رو راحت بزنه دلیل نمیشه دوباره حداکثر قدرتش رو به دست آورده
                اون با یه بخش کمی از زورش هم میتونست اون کار رو کنه

                1. king venom کاربر می‌گوید

                  راسل
                  سوپرمن حداکثر قدرتشو وسط نبرد بدست نیورد وقتی بتمن همون اول کریپتونایت رو شلیک کرد سوپرمن اصلا زورش به بتمن نمیرسید تا چند دقیقه بعد که دوباره رو پاش واستاد که یعنی اثر کریپتونایت داشت کم کم از بین میرفت که بتمن تو اولین فرصت دومی رو زد

            3. king venom کاربر می‌گوید

              داداش قبلانم گفتم که اثر گاز کریپتونایت فرق میکنه و بعد از مدتی از ریه های سوپرمن خارج میشه اینو بتمن گفته تو کمیک پس تو فیلم هم احتمالا همینه نکته اینجاس که صحنه ای که سوپرمن توسط بمب هسته ای تو فضا ناک اوت میشه دقیقا از یه صحنه(چنتا صحنه) تو کمیک های دیسی الهام گرفته شده بمب هسته ای درسته نتونسته سوپرمن رو مستقیما بکشه ولی تا سرحد مرگ بدتش به طوری که حتی یه بار به معنای واقعی کلمه چیزی چز پوست و استخون ازش نموند
              پس یه جورایی منطقیه که بگیم تا یه قدمی مرگ رفته و اگه همون موقع به نور خورشید دسترسی پیدا نمیکرد از کجا معلوم شاید ممکن بود بمیره

              1. Rasel کاربر می‌گوید

                بحث کامیک رو که نباید آورد اصن
                اونجا قدرتا خیلی بالاپایین میشه
                اگه بر اساس کامیک بگیم منم میتونم بیام بگم هالک قویترین شخصیت mcu هستش مثلا
                اگه دقت میبینی بتمن یه خط روی صورت سوپرمن با نیزه کریپتونی انداخته بود و اون زخم بخاطر مادش هنوز خوب نشده بود(میدونید که سوپرمنم قدرت زود درمانیه فوق العاده ای داره)

                1. king venom کاربر می‌گوید

                  راسل
                  من دارم محبس کمیک رو وسط میکشم چون تقریبا هشتاد درصد تمام اتفاقات فیلم های مارول و دیسی از کمیک برداشته شده
                  پس غیر ممکنه که بدون درنظر گرفتن کمیک بشه مقایسه کرد ولی باید درست مقایسه کنی مثلا نیای شاهکار های ثور تو کمیک رو با شاهکار هاش تو فیلما قاطی کنیم
                  ولی اتفاقات داستانی فیلم رو میشه با کمیک مقایسه کرد چون بعضی اتفاقات فیلم رو نمیشه بدون درنظر گرفتن کمیک توضیح داد
                  درمورد زخم سوپرمن هم بگم که تو منبع اصلی یعنی کمیک.BATMAN: THE DARK KNIGHT RETURNS ISSUE #4 بعد از اینکه سوپرمن یه دل سیر از بتمن کتک میخوره تو اخر کمیک آثار این ضرب و شتم هنوز رو چهره سوپرمن هست که معنیش اینه که چه تو فیلم چه تو کمیک تا زمانی که سوپرمن مستقیما نور خورشید دسترسی پیدا نکنه زخماش درمان نمیشن ولی به معنی این نیست که قدرت نداره

              2. king venom کاربر می‌گوید

                اون وسیله هم خیلی بیشتر از یه شک الکتریکی وارد میکرد درواقع تو کمیک ها این وسیله چنان شوک عصبی وارد میکرد که حتی هالک وحشی رو فلج میکرد و حتی کسی مثل سیلور سرفر هم نمیتونست تحملش کنه
                پس اگه از من میپرسین سوپرمن هم نمیتونه خیلی با این شوک عصبی مقاومت کنه

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          اگه این کامنت رو در پاسخ به من گفتین باید بگم که یجورایی نه و یجورایی هم آره.
          این به تصمیمات کارگردانان و سایر عوامل فیلم بستگی داره و این اتفاقات در فیلم های ابرقهرمانی اون چنان هم عجیب نیست. زیاد نمیشه دنبال توجیه ریز و درشت این موارد در فیلم های ابرقهرمانی بود. بعدشم من که فیلمنامه نویس یا کارگردان این دو تا فیلم نیستم که با این لحن ازم سوال میپرسین که. من فقط گفتم مثل کمیک باشه دیگه زیادی تخیلی میشه همین.

    2. Knight کاربر می‌گوید

      برنا
      بستگی داره پایبند بودن به کمیک رو چی تفسیر کنیم . هم میشه گفت پایبند بوده و هم نبوده . هنر توی پایبند بودن نیست هنر توی انتخاب بهترین مسیره بعضی ها کاملا از کمیک پیروی میکنن بعضی هاهم تا حدودی تغییرش میدن بعضیا هم کاملا فاصله میگیرند که مارول توی اغلبش موفق بوده . پیداست که هم مارول و هم دیسی نمیخوان کاملا به کمیک پایبندباشن که درستش هم همینه چون اینطوری که نیاز به ساخت فیلم نبود . ولی باید حواسشون رو جمع کنن که این فاصله گرفتن زیاد نشه که اینطوری میشه مثل اتفاقی که برا سوپرمن و بتمن افتاد . و بیشتر دیسی فنا ناراضی بودن . یا مثل هالک که طرفداراش رو راضی نکرد . کلا تغییر خوبه ولی نه زیاد البته این تغییر نبایدشامل خصوصیات اصلی شخصیت بشه که اینطوری اغلب نتیجه ای منفی به دنبال داره . مثل اینکه بتمن بیاد ادم بکشه یا سوپرمن که وسط جنگ با دارکساید رفت جون یه دختر رو نجات بده توی فیلم نبردش با زاد اینهمه ادم کشته بشه .

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        با هات موافقم نایت

      2. Rasel کاربر می‌گوید

        بله فیلمای دیسی از این نظر خوب نبوده
        اون جاستیس لیگ ۲۰۱۷ که به فاجعه بود

  58. Rasel کاربر می‌گوید

    جونم دیسی

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      عشقم مارول

      1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        چرا زیر مقاله ای که در مورد دی سی و فیلم های دی سی هست میگی عشقم مارول ؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          خب دوست عزیز تو اکثر مقالات اخیر دی سی تو این سایت یا تو بحثه کامنته کلا راجب مارول بوده یا مارول و دی سی با هم.شما به من بگو چرا تو مقاله ای که ربط به قوی ترین نسخه های سوبرمن داشت دوستان رون کینگ و کازمیک ارمور ررو مقایسه میکردن؟؟؟تو مقاله ۱۰ویلن دی سی با بیشترین کشتار اینقدر حرف ام سی یو بود؟؟؟؟

          1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

            کار اشتباه دیگران رو شما هم باید بکنید
            بعد هم چن معنی میده در ریپلای کسی که دی سی رو ستایش کرده برای کنایه مارول روستایش کنید ؟
            حتما بقیه باید مارول رو دوست داشته باشند ؟

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      😑😑😑😑😶😶😶😶😶😶😐😐😐😐😐😐

  59. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    😶😶😶😐😐😐😑😑😑

  60. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    Rasel

    کاملا معلومه که روی دی سی تعصب داری

    1. Rasel کاربر می‌گوید

      بله تعصب دارم
      ولی نه این مدلی که بیام غیرمنطقی صحبت کنم

    2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      چه ربطی داره گفت جونم دی سی این چه ربطی به تعصب داره ؟ دوست داشته بگه من ربطی به تعصب پیدا نمیکنم

      1. فلش کاربر می‌گوید

        داداش خودش داره میگه تعصب داره دیگه شما چته ؟ 😂😑

  61. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    به نظرتون بلک وینتر قوی تر هست یا تانوس با دستکش و سنگ ها؟

    1. king venom کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور
      تانوس با سنگ ها

    2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      کی اهمیت میده کی قویتر هست

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        من اهمیت میدم. 😒😒

        1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

          پس وقتتون رو دیگر هدر ندهید

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      سنگ های بینهایت فقط در یونیورس خودشون کارایی دارن بنابراین به نظر من اگه در یونیورسی بجنگن که سنگ های بینهایت کاربرد داشته باشه تانوس برنده هست در غیر این صورت بلک وینتر.

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      بلک وینتر

  62. king venom کاربر می‌گوید

    آقا اگه کسی حال داره جواب بده
    این چه سیغه ایه که از وقتی که مارول داره سریالاش رو منتشر کرده هی دم به دقه همه اسم مفیستو رو میارن؟؟؟؟؟؟ یعنی اینقدری که همه تو یوتیوب مفیستو مفیستو میکنن اسم اسپایدرمن رو نمیارن
    یعنی شخصیت خوبیه و ترسناک هم هست ولی تا حالا حتی تو یه انیمیشن مارول هم حضور پیدا نکرده البته شاید به این دلیل باشه که مارول نمیخاد با اوردنش انگ شیطان پرستی بهش بخوره ولی باز همه مفیستو رو میخوان!!!! نمیدونم چرا ولی کلی ویلن محبوب تر و خفن تر وجود دارن مثل گالاکتوس که احتمال حضورش تو mcu از مفیستو بیشتره ولی باز همه میگن مفیستو
    البته با توجه به اینکه تایید شده گوست رایدر جانی بلیز قراره وارد mcu بشه پس اگه قراره گوست رایدر بیاد مفیستو هم میاد
    ولی من نمیفهمم که چرا الان همه مفیستو مفیستو میکنن و میخوان تو فیلما ظاهر شه؟؟
    چرا اخه ؟ چرا؟ من الان که دارم فک میکنم گالاکتوس جذابیت بیشتری برایmcu نسبت به مفیستو داره

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      من با شما موافقم به شخصه از موفیستو خوشم نمیاد. گالاکتوس هست، سیلیستیالها هستن و به علاوه دورمامو هم مسلما هنوز فرصت براش هست.
      اما فکر کنم موفیستو در آینده بیاد شاید با فیلم دکتر استرنج شایدم به قول شما گوست رایدر. چیزی که مشخصه اما فیلم دکتر استرنج ۲ فاز کیهانی زیادی داره فکر کنم از گالاکتوس رو در فیلمش ببینیم یا حداقل دورمامو برگرده البته این فقط حدس منه.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب اولش از واندا ویزن{کیبورد حرف مورد نظرو نداره}شروع شد.دلایلش هم خب بیلی و تامی چگوگنگیه به وجود اومدن ویزن و این شهره و…{اون اوایل که معلوم نبود منظورمه بعضیا میگفتن واندا با مفیستو معمله کرده و ویزن زنده شده.بعد از اون کوییک سیلور که اومدهم همینطور گفتن ممکنه معمله کرده باشه و…البته اگاتا هارکنس هم نقش مهمی داشت.بعد اون لوکی که خب فکر کنم معلوم باشه چرا چنین فکری میکنن.مرد عنکبوتی هیچ راهی به خانه نیستم بعضیا میگن ممکنه مرد عنکبوتی با مفیستو معامله کنه که هویتش مخفی بمونه و میرسیم به دکتر استرنج که اصل کاریه و بیشتر از همه رو دکتر استرنج قفلی زدن.ولی یه چیز جالب بگم؟؟؟همه ی اینا رو هم هم بزرگترین دلیل نیست.دلیل اصلیه مقالات ویدیو ها هستن.یعنی اونقدری که مقاله ها به این موضوع گیر دادن خود مارول نداده.بعدشم خب خودتو بزار جای یه شخصی که تازه با این چیزا اشنا شدی و این همه مقاله راجب مفیستو که تو فلان فیلم میاد اینجوری میکنه اونجوری میکنه و…خب خودت بودی به سمتش کشیده نمیشدی؟؟

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      خب اولش از واندا ویزن{کیبورد حرف مورد نظرو نداره}شروع شد.دلایلش هم خب بیلی و تامی چگوگنگیه به وجود اومدن ویزن و این شهره و…{اون اوایل که معلوم نبود منظورمه بعضیا میگفتن واندا با مفیستو معمله کرده و ویزن زنده شده.بعد از اون کوییک سیلور که اومدهم همینطور گفتن ممکنه معمله کرده باشه و…البته اگاتا هارکنس هم نقش مهمی داشت.بعد اون لوکی که خب فکر کنم معلوم باشه چرا چنین فکری میکنن.مرد عنکبوتی هیچ راهی به خانه نیستم بعضیا میگن ممکنه مرد عنکبوتی با مفیستو معامله کنه که هویتش مخفی بمونه و میرسیم به دکتر استرنج که اصل کاریه و بیشتر از همه رو دکتر استرنج قفلی زدن.ولی یه چیز جالب بگم؟؟؟همه ی اینا رو هم هم بزرگترین دلیل نیست.دلیل اصلیه مقالات ویدیو ها هستن.یعنی اونقدری که مقاله ها به این موضوع گیر دادن خود مارول نداده.بعدشم خب خودتو بزار جای یه شخصی که تازه با این چیزا اشنا شدی و این همه مقاله راجب مفیستو که تو فلان فیلم میاد اینجوری میکنه اونجوری میکنه و…خب خودت بودی به سمتش کشیده نمیشدی؟؟

  63. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    Rasel

    بله جناب بردیا کمی غیر منطقی صحبت کردن ولی شما هم کمی غیر منطقی حرف زدید

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      غیر منطقی؟؟؟کدوم کامنت؟؟

  64. Rasel کاربر می‌گوید

    اقا یه چیزی یه آمار بگیریم ببینیم کی به کیه
    الان کیا فن مارولن کیا فن دیسی
    من خودم فن دیسیم

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      من خودم فن شخصیت هالکم
      ولی اگه قرار باشه از بین کل مارول و کل دیسی یکیو انتخاب کنم دیسیو انتخاب میکنم

      1. هاش کاربر می‌گوید

        عه پوریا من فکر میکردم شما فن مارولید 😐
        من خودم مارول

        1. پوریا کاربر می‌گوید

          خب داداش جرم نکردم که 😂
          هرکی با یه چیزی حال میکنه 🤝

    2. امیر کاربر می‌گوید

      DC

    3. عشق دیسی کاربر می‌گوید

      دیسی و تامام

    4. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      فن کدوم ؟ حقیقتا خوشم نمیاد از چیزا ولی شخثیت های دردویل بتمن و کنستانتین رو دوست دارم

      1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

        هعی شخصیت

    5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      من هم مارول فن‌هستم

    6. بردیا کاربر می‌گوید

      مارول

  65. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    منظورم اینه که بقیه حرفاش یکمی تعصبیه

  66. king venom کاربر می‌گوید

    مارول

  67. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    ادمین به نظرم وقتشه یه تکنولوژی به سایتتون اضاف کنین که بنویسه در پاسخ به کاربر … . یعنی مستقیم بنویسه تا وقتی کامنتا فشرده شد کاملا این مورد واضح باشه.
    تشکر.

    1. king venom کاربر می‌گوید

      ابوالفضل
      اره گل گفتی موافقم
      اتفاقا اگه سایت این بروز رسانی رو انجام بده نظر دادن و جواب دادن خیلی راحت تر میشه

    2. پوریا کاربر می‌گوید

      البته تکنولوژی که فک نکنم واژه درستی باشه واسه اینجا ولی در کل اره سایت یه حرکتی باید بزنه چون بالاخره شناخته شده تر از قبل شده و تعداد کاربراش بالا رفته
      کیفیت مقاله ها هم بالا رفته قبلا مقاله خیلی حالت اماتورانه داشت
      پیشنهاد من اینه روی چیزایی که خیلی از سایتا نرفتن سراغش تمرکز کنید
      مثلا دنیای مانسترورس کلی چیزمیز داره مقاله هاشم تو سایت های انگلیسی هست ولی توی سایت های ایرانی خیلی کمه میتونید اونارو ترجمه کنید

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      اره خیلی خوب میشد
      یه سیستم تأیید هم بزنن که عالی میشه

  68. رون کینگ ثور کاربر می‌گوید

    مارول

  69. king venom کاربر می‌گوید

    آقا یه سوال جدید
    بین ویتچمارک واندرومن و رون کینگ ثور کدوم برنده مشه ؟؟؟
    من نظر نمیدم شما بگین ببینم

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور قویتر هست

      1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

        ولی به دور از شوخی اون نسخه واندروومن از روه کینگ ثور قویتره

    2. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

      من قویترم

    3. Hassan logon کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور قوی تره

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور

  70. king venom کاربر می‌گوید

    ابوالفضل ایروانی
    اره واقعا اینطور پیش بره فردا ملت میریزن تو خیابون شعار میدن : “مفیستو! مفیستو! مفیستو!
    ما مفیستو را میخواهیم!” 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    بعد یه کمپین حمایت از مفیستو راه میندازن 😂😂
    و بعد تو توییتر هشتک میزنن EnterMephistoInMCU#
    😐😐😐😂😂😂😂
    به نقل از جوکر هیث لجر مرحوم
    “ما تو چه دنیای مسخره‌ای زندگی میکنیم”

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      بهتره که تانوس بیاد با شش سنگ ابدیت بیاد ( دنیای مسخره ) رو بشوره ببره
      هیث لجر هم از گور به در بیاد برای ما حرف حکیمانه بزنه 🙂

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      تا مفیستو رو نگیریم اروم نمیگیگیریم.نوستر اداموس بیش گویی کرده کلیب هایی تو اینستا ترند میشه درباره مفیستو.تیکه ای از این کلیب ها:صبح بخیر جووووون دل مفیستو میخوای عیزیز؟؟اهنگ هایی میاد تیکه هایی از این اهنگ:مامانو رو حساب کی میخوای ول کنی مفیستو ها؟؟روزایی که خونه نیستی ما ام سی یو میبینیم مفیستو…و….

      1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

        به زبان ما هم کمی بحرف

  71. پروردگار دوم کاربر می‌گوید

    دوستان بنظرتون مندرک قویتره یا لوسیفر؟ خیلی وقته برام سوال بود من فکر میکنم مندرک بدلیل اینکه میتونه داستان لوسیفرو بخوره قویتر باشه البته مطمئن نیستم🙃

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      مندراک

  72. Hassan logon کاربر می‌گوید

    چرا مقاله کمیکی جدید نمیزارید🙁
    قول مقاله ولورین علیه بتمنا داده بودید(فکر کنم آقای حاجی بابایی گفته بودند)

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بنده هم دوتا پیشنهاد
      ۱-معرفی کامل قدرت های شزم
      ۲-شزم علیه واندروومن

      1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

        ببخشید منم دو تا سوال داشتم
        قدرت های شزم به چه درد کمیک فن میخوره ؟
        به نظرتون یک مقاله درباره فلسفه شخصیت ها مناسب نیست ؟

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بله اما شزم علیه واندروومن خوبه به نظرم نظر شما چیه؟اون معرفی قدرت های شزم رو برای این عرض کردم که خیلی ها ممکنه با توانایی های این شخصیت آشنایی نداشته باشن و ضعیف بدوننش و اینکه بله فلسفه شخصیت ها هم خوبه بنده نظرم رو گفتم

          1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

            من گفتم که نظرت رو نگفتی ؟
            الان شزم قویتر باشه یا واندروومن چه دردی رو دوا میکنه هیچ کمکی نداره در درک کمیک مگه شزم قهرمان شده تا قوی بدوننش ؟

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              شزم قوی نیست ؟ من حرفی ندارم شما اینجور فکر کنید شزم مگه قهرمان نیست یا شروره واقعا از وضعیت فعلیش خبر ندارم اگه کسی بگه که الان شروره یا قهرمانه ممنون میشم و اینکه چه کار های بدی کرده

              1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

                تزیز شما اصلا خلق یک قهرمان و نماد سازی برای اون رو درک نکردی قهرمان رو درست نکردند که قوی لاشه و زور بازو خودش رو نشون بده شزم قویه ضعیفه چیز مهمی نیست
                شزم قهرمانه ولی ساخته نشده برای قوی تر بودن از اون شخصیت و فلان و بهمان شما درمت رو از قهرمان درست کن لطفا

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  اتفاقا قدرت اصلا مهم نیست مهم شخصیت پردازی هست وگرنه کلی قویتر از شزم و سوپرمن داریم

                  1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

                    خب چرا انقدر اصرار به مقایسه دارید اگر براتون مهم نیست ؟
                    مگه نگفتید که بقیه ضعیف ندوننش این با حرفت الان در تضاد است

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              چرا انقدر سختش میکنید خب یه پیشنهادی دادم مثل بعضی کاربران که ولوورین علیه بتمن رو گفتن بعدهم شما از شزم خوشتون نمیاد دلیل بر این نیست که این شخصیت بده که البته بازهم میگم نمیدونم در وضعیت فعلی شزم قهرمانه یا شرور اگه بگید ممنون میشم و اینکه کارهای بدی روهم که کرده بگید ممنون میشم اما تا جایی که بنده میدونم شزم بی شک یکی از مهربونترین اعضای لیگ عدالته در کمیک های جف جانز هم شخصیت پردازی جالبی داشت و درکل شزم کسیه که از کشتن اجتناب میکنه و فرد خوبیه

              1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

                نمی فهم این همه سفسطه های شما از کجا میاد
                شما یک پیشنهاد دادید باید ببینید این پیشنهادتون معقول هست و به درد جامعه و فندوم میخوره یا حالا بقیه دادن اون ها هم اشتباه کردند
                من از شزم خوشم نمیاد اصلا چه ربطی داشت ؟ متاسفم شما انگار فقط دوست داری حرف رو به بی راهه بکشی که کم نیاری
                اینجا کم آوردن کم نیاوردن مهم نیست عزیز من و ادم عادی به این چیزا فکر نمیکنه و لازم نیست شما حرف تو دهن بنده بزاری پس خواهش میکنم صادق باش
                کی از این شخصیت بدش میاد من اصلا از این برخورد شما خوشم نیومد اینجا مهد کودک که نیست که من حرفی زدم از قدرت و زور بازو که مهم نیست و … و با اون شخصیت کاری نداشتم و ربطی نداشته بعد حرف بزارید تو دهنم اینجا سایت هست شما بگیر کامنتم رو درست بخون بعد به فکر جواب دادن و گذاشتن حرف تو دهنم باش
                حالا این که الان شخصیت شزم ویلن شده باشه یا قهرمان مونده باشه به بد بودنش کاری نداره و من متوجه نمیشم انگار از نگاه شما کسی که خوب باشه و کار و خطایی انجام نداده باشه خوبه ولی کسی که اتفاقی می‌افتد و شرور میشه میشه شخصیت بد ؟
                همه چیز به زور بازو و این چیزا نیست در واقع مهم روایت نماد سازی و تمثیل داخل کمیک هست که باعث رشد شخصیتی اون کراکتر میشه
                کسی به کار بدش کاری نداره و لطفا حرف تو دهن بقیه نزارید
                کلا درک شما رو نمی فهمم از شخصیت ها کسی که مهربان باشه کسی رو نکشه ولی فاقد لایه های شخصیتی اون ، بدون اسطوره سازی ها و نماد سازی های درست ، به روایت خوب و … باشه به هیچ دردی نمیخوره و ارزش نداره بهتر شما نگاهت رو به شخصیت درست کنی همه چیز مهربون بودن و زور بازو و این چیزا نیست
                من هم شناختی از شزم ندارم که بدونن شخصیت بدی شده خوبی شده خوبی بوده یا نه ولی اون چیزی که در نزد یک کمیک فن واقعی مهم هست روایت و پیاده کردن شخصیته نه مهربون بودن
                کلام اخر وقتی روایت و داستان نامناسب و پیاده کردن شخصیتی خوب نباشه هزار تا قدرت و این چیزهای بصری هیچ ارزشی ندارد
                خدانگهدار

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  خب من کی حرف گذاشتم تو دهنتون این عین حرف شماست:
                  (در درک کمیک مگه شزم قهرمان شده تا قوی بدوننش ؟) خب من برداشتم از این حرف این بود از شزم خوشتون نمیاد اصلا خوشتون نیاد مگه جرمه ؟!پس
                  وقتی میگم خوشتون نمیاد ناراحت نشید منم از ثور خوشم نمیاد مگه جرمه ؟! و اینکه شزم شخصیت پردازی خوبی داره شاید به پای بتمن نرسه اما شخصیت پردازی خوبی داره و اینکه یک دوره ای محبوبیتش از سوپرمن هم فراتر رفت اون زمانی که سوپرمن محبوبترین بود منم کم نیاوردم یک نظری دادم که اگه ادمین و نویسندگان محترم صلاح ندونن نمی‌نویسند پس نیاز نیست شما بیای منو بشوری

                  1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

                    ببخشید ؟ من در همون بخش گفتم شزم قهرمان نشده برای قوی بودن کاری به قوی یا ضعیف بودنش نداشتم ولی خود شخصت گفتی که شزم فوی نیست ؟
                    همین حرف رو زدی بعد هم از کجای کامنت من برداشت کردید من از شزم خوشم نمیاد من ففط گفتم یک قهرمانی مثل شزم خلق نشده برای قوی بودن

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      بله حرفتون درسته هر شخصیتی که قویتره بهتر نیست وو خب بنده هم بخاطر شخصیتش خوشم میاد ازش نه خیر قهرمان نشده که قوی بدوننش درکل چون شخصیته که از۷یلی ها باهاش آشنایی ندارن عرض کردم اصلا اشتباه از من بود ببخشید

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            قول یه مقایسه هم داده بودین.بین رون کینگ ثور و یه شخص کچل مال دی سی

          3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            خدا وکیلی قدرت شزم به چه درد میخوره؟؟ مثل این میمونه بگی قدرت اشغال چقده .
            عزیز من اینا همش تخیل و الکی هست .
            اگر بگی قدرت زباله چه قدره بیشتر به دردت میخوره چون حداقل واقعی هست
            واندروومن ثور فلش بت وومن آیرون من آکوامن انت من چیز من اینا همش تخیل هست
            تنها شخصیتی که از همه اینا بهتره بتونه چون میشه درکش کرد

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              بله میدونم تخیلی کلا کمیک تخیلیه خب به عنوان یک شخصیت تخیلی من شزم رو دوست دارم وگرنه نمیگم که واقعیه بنده یک پیشنهاد دادم مثل مقاله زئوس علیه اودین مثل بتمن علیه مون نایت مثل سوپرمن علیه سنتری مثل سنتری علیه مارشن منهانتر فقط پیشنهاد یک مقایسه دادم همین

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                دکتر منهتن
                من میگم خودتونو در مورد اینها اعصابتونو خورد نکنید و این مقایسه ها هم به نظر خودم بهشون نیازی نیست
                😊😊😀

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  بله نیست اما خب فوایدی هم داره مثلا اختلافات کمتر میشه

                2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  ببخشید کاربر دکتر استرنج شما درباره وضعیت کنونی شزم اطلاع دارین اگه دارین ممنون میشم به سوالم جواب بدید لطفا :
                  ببخشید میخواستم بدونم الان شزم روی حالت کینگ شزم هست و شروره یا قهرمان؟؟
                  و اگه میشه کارهای بدی که شزم انجام داده رو لطفا بگید ممنون میشم

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    دکتر منهتن
                    در حال حاضر نیست ولی اگر بشه …
                    نمونش کمیک بتمن / سوپرمن ۲۰۱۹

                    1. king venom کاربر می‌گوید

                      آقا یه سوال
                      چرا هروقت یه طرف بحث ثور باشه همه میریزن وسط ولی برای بیشتر شخصیت ها کسی به کفششم نیست نمونش همین بحث واندرومن و شزم که کلا رفت به حاشیه
                      من تعجبم چرا اینطوریه حتی کاربرایی که از ثور بدشون میاد هم سریعا واکنش نشون میدن حتی ادمینم گاهی میاد وسط
                      بنظرتون چرا؟؟؟؟
                      بنظر من بخاطر اینه که چه ازش خششون بیاد چه نیاد براشون شخصیت مهمیه حالا چرا مهمه بحث جداییه

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      دکتر استرنج #
                      واقعا ممنونم ازتون

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید میخواستم بدونم الان شزم روی حالت کینگ شزم هست و شروره یا قهرمان هست لطفا لطفا جواب بدید

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            لطفا جواب بدید ممنون

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            لطفا جواب بدید ممنون میشم

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              لطفا جواب بدید ممنون میشم

          3. Batman کاربر می‌گوید

            دکترمنهتن
            سلام. در حال حاضر که شزم روی حالت کينگ شزم نیست اما زمانی که به کینگ شزم یا همون شزمی که میخندد تبدیل شده بود خیلی بیرحم و دیوانه شده بود که البته عادی هم هست چون مورد اصابت بترنگ بتمنی که میخندد قرار گرفته بود!! شزم تو این حالت ثور دیسی( بدون میولنیر)، آرس، اطلس و رائو( خدای کریپتونیا)رو به راحتی هرچه تمامتر شکست داد و همچنین لیدی شزم( خواهر ناتنی بیلی بتسون)رو با چنکگ هاش زخمی و ولش کرد تا از خونریزی بمیره!!

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              واقعا ممنونم ازتون دستتون درد نکنه بله بنده اون قسمتشو که آرس رو زد بعد لیدی شزم رو زخمی کرد دیدم اونجا نقش بازی میکنه و بعد میزنتش و اینکه ببخشید میشه بگید آیا لیدی شزم مرد یا نه؟! و ببخشید وقتتون رو گرفتم واقعا ممنون که جواب دادین بازهم شرمنده

            2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              این بتمنی که میخندد رو یک بخشی از کمیک هاش رو خوندم چقدر موجود بیرحمی بود و برخلاف بتمن واقعی همینجوری میکشت به محفل جغد ها حمله کرد ،مرد پنگوئنی روهم کشت

              1. Batman کاربر می‌گوید

                بله اونجا گولش زد و بعد چنگک هاش رو توی دل لیدی شزم زد و بعد اونهم خبری از لیدی شزم نشده که ینی مرده!! در مورد بتمنی که میخندد هم بله خیلی موجود خبیث و بیرحمیه به طوری که با بیرحمی و خونسردی تمام جاستیس لیگ و بتفمیلی یونیورس خودش رو قتل عام کرد و همچنین زن و بچه ی سوپرمنو خود سوپرمنو زمانی که همدیگرو بقل کرد بودن خشک کرد!!( البته سوپرمن یونیورس خودشو)حتی تو سری دارکنایت دث متال زمانی که قدرت منهتن رو گرفته بود به زیردستای خودش هم رحم نکرد و با یه اشاره محوشون کرد!!! نکته ی جالب اینه که زمانی که سوپرمنی که میخندد داشت همین بتمنی که میخندد رو میکشت بتمن نزاشت که این اتفاق بیفته!!

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  ممنونم ازتون

  73. Hassan logon کاربر می‌گوید

    بچه ها به نظرتون ثور قوی تره یا سنتری(توی نسخه معمولی)

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بی شک سنتری

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      این دو شخصیت خیلی به هم نزدیک هستن منظورم از نظر قدرت هست. هر کدوم توانایی ها و امتیازاتی داره که میتونه دیگری رو شکست بده و در هر داستان نویسنده بر حسب نوع پیشبرد داستان برنده رو تایین میکنه. الان من یک مقایسه خیلی کلی انجام میدم دیگه خودتون قضاوت کنید.
      قدرت فیزیکی: تقریبا برابر
      تسلیحات: ثور (به خاطر میولنیر و سایر سلاح های ازگاردی و اینکه سنتری هم سلاح خاصی نداره)
      سرعت: سنتری
      تجربه و مهارت مبارزه: ثور
      زود درمانی: سنتری
      متحدین: ثور
      آسیب ناپذیری و استقامت: تقریبا برابر و فکر میکنم با اختلاف خیلی کم سنتری

      البته تاکید میکنم این یک مقایسه خیلی کلیه و نمیشه صرفا از چنین مقایسه ای نتیجه گرفت. به نظر من بستگی داره روز کدومشون باشه که در یک داستان فرضی برنده بشن.

      1. Hassan logon کاربر می‌گوید

        موافقم ولی قدرت فیزیکی سنتری بیشتره هرچی نباشه قدرت سنتری برابر هزار خورشید درحال انفجاره و به نظرم از سوپرمن هم قوی تر باشه.
        از نظر تعداد توانایی ها سنتری سرتره ولی به خاطر سابقه و مهارت ثور این کمبود رو جبران میکنه. من این دو را تقریبا برابر میدونم

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          این هزار خورشید در حال انفجار فکر کنم مربوط به انرژی درونی سنتری میشه تازه اونم تا احتساب ووید و زیاد ارتباطی با قدرت بدنی نداره البته فکر کنم.
          تعداد قدرت ها و توانایی رو هم کاملا مخالفم اگه میولنیر و سایر امکاناتی که این سلاح در اختیار ثور قرار میدهد را محسوب کنیم فکر کنم تعداد توانایی های ثور به طور قابل توجهی بیشتر بشه.

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            خیر با میولنیر بازهم تعداد توانایی های سنتری بیشتر هست

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              دکتر منهتن
              اگه اینطور فکر میکنین پس توانایی های سنتری رو ذکر کنین راجبش صحبت میکنیم و به جمع بندی میرسیم.

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                الان عرض میکنم توانایی های سنتری:
                قدرت ، سرعت و استقامت بسیار بالا
                تلپورت
                تلپاتی
                تغییر واقعیت
                دستکاری مولکولی
                انفجار انرژی بسیار قوی
                آسیب ناپذیری (از یک اتم هم میتونه خودش رو بسازه )
                جاودانگی(سنتری پیر نمیشود )
                لمس ناپذیری
                دگرپیکری
                دستکاری ماده و انرژی
                دید الکترومغناطیسی
                دید میکروسکپی و دید اشعه ایکس
                پرواز
                جذب و دفع انرژی
                دور آگاهی
                مقاومت دربرابر کنترل ذهن
                توهم هم میتونه ایجاد کنه

    3. فری کاربر می‌گوید

      سنتری
      البته ببین نسخه معمولی حرف از پایه غلطیه باید شخصیت هارو تویه جهان مقایسه کرد
      مثلا ثور دنیای ۶۱۶ قویتره یا سنتری دنیای ۶۱۶
      ولی خب اگه منظورتون از معمولی حالت های کلاسیکه(که اینم باز جمله غلطیه بنظرم)
      سنتری قویتره
      ولی اگه حداکثر ظرفیت رو در نظر بگیریم ثور
      البته اینم بگم ثور بیشتر وقت ها که یه جهش تو قدرتش شاهد بودیم بخاطر این بود که اون قدرت رو از یکی دیگه گرفته یا مثلا یه حرکتی زده(چمیدونم مثلا از یک درخت آویزون شده) و اون قدرت رو ذاتن نداشته نمونه مخالفش مثلا شخصیت هالکه که بیشتر وقتا جهش توی قدرتش بخاطر این بوده که پتانسیل درونش رو بهتر تونسته آزاد بکنه
      مثالش ایمورتال هالک مثلا که دیدیم به چه سطحی از قدرت رسید
      در آخر با توجه به حرفام اگه خیلی عادی یهویی بهم بخورن احتمالا سنتری
      ولی اگه ثور از قبل تقویت شده باشه ثور پیروز میشه

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      حسن لوگاان
      در حالت عادی برابر و تا حدودی سنتری

    5. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سنتری

  74. کریستین اریکسون ، یادش گرامی کاربر می‌گوید

    برگام این تصویر جدید از ثور چقدر خوب بود لعنتی فکر نمی کردم برای فیلم پاپ کورنی تایکا وایتیتی هایپ بشم

    1. king venom کاربر می‌گوید

      کریستین «جان من یه اسم درست و حسابی انتخاب کن و اینقدر اسم عوض نکن»
      یه شایعه جدید هم منتشر شده که میگه قراره همراه با زئوس هرکول هم تو فیلم حضور داشته باشه و شاهد یه مبارزه هم بین ثور و هرکول خواهیم بود! wow!!!!! یه جورایی منطقی هم به نظر میاد چون حضور زئوس نمیتونه الکی باشه و اینکه حضور زئوس میتونه یه مقدمه خوب برای ورود هرکول باشه

  75. king venom کاربر می‌گوید

    آخی سنتری هم از پیش ما رفت 😞😞😞 حتی ووید هم نتونست دوام بیاره و تو خورشید کباب شد 😩😩
    .
    .
    .
    خدا رحمتش کنه پسر خوبی بود ، البته درسته که نزدیک بود چند دنیا رو نابود کنه ولی خب کارای خوبی هم انجام داد و در آخر هم….😢😢 آخی… و در آخر هم به شکل یه ابرقهرمان فداکار جان باخت
    — به احترامش نیم ساعت سکوت می کنیم 🙏🙏🙏🙏

    1. ویکتور کاربر می‌گوید

      کینگ ونوم
      چی شده؟
      سنتری مرد؟!

      1. king venom کاربر می‌گوید

        ویکتور
        بله متاسفانه توسط نال از وسط جر خورد و ووید هم همراه با نال تو خورشید سوخت
        روحش هم که توسط والکری رفت به والهالا

        1. Rasel کاربر می‌گوید

          ها 😐
          این سنتری رو مارول فنا با سوپرمن مقایسه میکردن که
          بعد تو خورشید سوخت مرد؟!

          1. king venom کاربر می‌گوید

            خود سنتری نه ووید وقتی هنوز تو بدن نال بود

          2. روح رندال کاربر می‌گوید

            لا اله الا الله هی من نمیخوام چیزی بگم

  76. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    کاربر Batman،
    انصافا شما همیشه سعی میکنین با سفسطه بحث رو به سمتی که خودتون میخواین بکشونین تحلیلاتون سراسر سفسطست و همیشه شرایط رو به نفع طرف DC نشون میدین.
    وقتی فکر میکنم چجوری به این نتیجه رسیدی که ثور با کپ و باکی برابره ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟، میخوام شاخ در بیارم. 😅😅😄😅😄😁😅😄😅😁😄😅😅😄😁😅😄😅😄😅😄😁😄😅😅😁😅😅😄😅
    از این خزعبلاتت که بگذریم، اول از همه بگم که در انتقامجویان ۱ نبرد تقریبا برابری بین ثور و استارک رخ داد اما خیلی زود نبرد رو متوقف کردن چون اگه ادامه پیدا میکرد قطعا ثور بود که برنده میشد و مسلما مارول نمیاد اون اول کار قهرمان محبوبی مثل استارک رو تحقیر کنه چه بسا دیدیم استارک در کل MCU هیچ نبردی رو تحقیر آمیز نباخت اون قضیه باکی و استیو رو هم اگه اول کار استیو دخالت نمیکرد در عرض کمتر از دو دقیقه فاتحه باکی خونده بود اون آخرم اگه باکی دخالت نکرده بود فاتحه کپ خونده بود.
    اینکه میگی آیرون من اینجا این بود اونجا اون بود و اینجا اینو داشت و اونجا اونو اینا همش عدله صد من یه غازه. آیرون من اگه بخواد با زره هالک باستر با ثور مبارزه کنه که دو دقیقه هم فکر نکنم دوام بیاره زره هالک باستر مخصوص هالکه و معایب زیادی برای تونی داره که حالا نمیخوام وارد بحثش بشم اگه بهتر از زره های معمولیش بود چه بسا در برابر تانوس هم استفاده میکرد.
    اگه بخوایم اینجوری قضاوت کنیم منم میگم در لیگ عدالت اعضای لیگ نمیخواستن جدی با سوپرمن مبارزه کنن و بهش آسیب بزنن ولی سوپرمن کاملا جدی بود. در فیلم بتمن علیه سوپرمن هم که بتمن حسابی سلاخیش کرد و اگه اسم مادرش مارتا نبود خیلی وقت پیش دیار باقی رو به سمت پدر و مادر کریپتونیش ترک کرده بود. بعدشم که با کمک واندروومن و یه نیزه کریپتونی زوری دومزدی رو کشت که خب خودشم مرد.
    آخر شاهکارش میشه شکست دادن دومزدی البته البته با کمک واندروومن و … . حالا مقایسه کن که ثور در عرض کمتر از یک دقیقه تانوس با ۶ سنگ ابدیت رو به تنهایی شکست داد. حالا بیا این دو مورد رو منصفانه مقایسه کن البته اگه تعصب بی پایانت به شخصیت های دیسی اجازه میده.
    بعدشم یه چیز دیگه، شما فکر کردی فلش با ثور برابره؟!؟!؟ فلش موجودیه که کل قدرتاش به سرعتش وابستس ولی ثور کلی قدرت داره یک سلاح خیلی قدرتمند داره که میتونه با یک اشاره کار سوپرمن رو تموم کنه. این یک قیاس مع الغیر هست. البته با این تفسیر شما فلش کل اعضای لیگ عدالت و انتقامجویان رو به راحتی شکست میده چون نسبت به همه ضربه هاشون واکنش میده و آخرم با یه سلاح با سرعت زیادش همشون رو میکشه.؟؟؟!؟!!!!! 😅😅😄😅😄😁😅😄😅😁😄😅😅😄😁😅 خودت خندت نمیگیره از این تفسیر ها و نتیجه گیریات؟!؟!
    شما میگی سوپرمن به فلش واکنش نشون داد اوکی دمش گرم. حالا چه ربطی داره؟! گستره قدرت ها و توانایی های ثور خیلی خیلی بیشتر از فلش هست که توضیح دادم. من نمیگم نمیتونه به اصطلاح جاخالی بده میتونه ولی این تصور که بعضی فنا سوپرمن دارن میگن همه چی رو جاخالی میده و با سرعتش هیچکی نمیتونه به یه ضربش هم واکنش بده این دیگه یه فیلم هندی یا یه چی مثل انیمیشن های نوزادانه میشه.!!
    اون بحث که گفتی استورم بریکر یه برتری برای سوپرمن هست رو هم که الان گفتی نگفتم اما گفتم من که نفهمیدم چی شد اگه یه نفر فهمید لطفا به منم بگه ولی در کل هرچی بود چرت بود.

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      فقط یک نکته رو اصلاح کنم که اول پاراگراف ششم گفتم آخر شاهکار سوپرمن شکست دادن دومزدی بود با کمک واندروومن منظورم شکست دادن استپن ولف بود هرچند دومزدی بگم اشتباه نگفتم.

    2. Batman کاربر می‌گوید

      کينگ ونوم
      اولا در مورد منظورتونو در مورد آیرون من نفهمیدم ولی به هر حال حرف من این بود که آیرون من اونجرز۱ با ثور نبرد تقریبا برابری کرد و آیرون با همون زره از کپ آمریکا و باکی شکست خورد!! در مورد سرعت استورم بریکر هم این استورم بریکر نبود که ثور رو به زمین رسوند بلکه نیروی بایفراست بود!! مثلا تو ثور رگناروک ثور نمیخواست با بایفراست بره اما انقدر نیروی کشنده و سرعت بایفراست زیاد بود که ثور نتونست مقاومت کنه پس اینکه ثور طی یه زمان کوتاه به زمين رسید به لطف بایفراست بود نه استورم بریکر!! در مورد دومزدی من هم براحتی میتونم تصور کنم که سر دومزدی دوباره درمیاد و انقد ثور بهش ضربه میزنه که اندازه سارتور میشه و…
      ابوالفضل ایروانی
      تو اونجرز۱ هم درسته اگه نبرد ادامه داشت ثور میبرد اما کسی که اینهمه نبرد با کپ و باکی رو طولش بده مشخصا از استپن ولف هم بسیار ضعیف تره چون همین استپن ولف راحت و با چند ضربه میتونه کار ایندوتا رو تموم کنه!!بعدشم هرچی به نفعت نیس و جوابی براش نداری عدله صد من یک غازه دیگه آره؟؟ جناب اینکه آیرون من تو اینفینیتی وار بسیار زرهش رو تقویت کرده بود رو نمیتونه زیر سوال ببری!! هالک باستر هم از زره عادی عصر التران آیرون من قویتر بود اما از زره اینفینیتی وار آیرون من به وضوح ضعیف تر بود!! فلش با ثور برابر؟؟ وات؟؟ جناب زیادی داری توهم میزنیا!! من گفتم فلش از آذرخش سریعتره و سوپرمن به فلش تونست واکنش نشون بده پس به آذرخش هم میتونه واکنش نشون بده!! بعدهم جناپ شما خودت از توهماتت خندت نمیگیره؟؟ همیشه هم همه چی به شاهکار نیس پس الکی…!!
      و در کل جمع بندی حرفای من اینه:سرعت فلش از صاعقه بیشتره و سوپرمن تونسته به فلش واکنش نشون بده پس به صاعقه هم میتونه!! همچنین سرعت ضربات ثور خیلی هم بيشتر از سرعت ضربات استپن ولف نیست پس سوپرمنی که خیلی راحت استپن ولف براش وایمیسته و میتونه از پشت بیاد و بهش ضربه بزنه میتونه با ثور هم همین کارو بکنه!! در مورد اینکه سرعت تو نبرد زیاد ارزش نداره و اینا هم باید بگم که چرا اتفاقا خیلی هم داره و یکی از مهمترین فاکتور هاس و سوپرمن بعد دوباره زنده شدنش احتمالا بعضی توانایی هاش مثل همین سرعتش افزایش یافته چون تو دوتا نبرد بعد زنده شدنش( جاستیس لیگ و استپن ولف )سرعت کمکش کرده و کارشو خیلی راحت تر کرده!!

      1. king venom کاربر می‌گوید

        بتمن
        داداش سرش دوباره درمیاد؟؟؟ تا جایی که من دیدم وقتی دستش قطع شد رشد نکرد بلکه فقط یه استخوان ازش در اومد به این نمیگن ترمیم شدن پس من بعید میدونم که سرش رشد کنه مگه اینکه مغز پوکش یه جای دیگش باشه شاید اگه سرش قطع بشه جسمش منفجر بشه که البته انفجارش نمیتونه به ثور اسیب بزنه ولی بعید میدونم سرش ترمیم شه چون دستش ترمیم نشد
        درمورد زره آیرون من بگم احتمالا تو ناخودآگاه خودت داری زره بتمن تو bvs رو با زره ایرون من تو اون فیلم مقایسه میکنی که چون اون زره نتونست سوپرمن رو تکون بده پس مال ایرون من هم نمیتونه. خب نشد که،
        همون زره معمولی تو اونجرز۱ خیلی قدرتمند تر از زره بتمنه تو فیلم man of steel اون هواپیما ها تونستن با سلاح هاشون رو سوپرمن و اون دوتا کریپتونیه تاثیر بزارن هرچند کوتاه. ولی زره ایرون من هم این سلاح ها با همین قدرت رو داره و حتی قویتر . اون نمیتونه سوپرمن رو شکست بده ولی میتونه نبرد مشابهی رو داشته باشه چون حتی توی نبردش با ثور هم فقط از یکی از سلاح هاش استفاده کرد که پرتاب کننده پلاسمای رو کف دستاش بود اون اگه بخواد با همین زره A1 از همه سلاح هاش استفاده کنه سوپرمن کار راحتی نداره چون وقتی همه سلاحاش رو رو کرد میتونست ارتش و ناوگان چیتاری هارو پنجاه تا پنجاه تا نابود کنه بعد درحد کاپیتان آمریکاست؟؟؟ بعدشم باکی و کپ کم کسایی نیستن زور و مهارت جفتشون با هم میتونه تا حدی میتونه نزدیک واندرومن dceu باشه فقط زور و مهارت جنگشون رو میگم
        درمورد بایفراست هم بگم که خب معلومه وقتی یکی دیگه بایفراست رو احضار میکنه نه تنها ثور بالکه هیچکس نمیتونه مقاومت کنه ولی وقتی خود ثور بایفراست رو کنترل کنه«درواقع استورم بریکر بایفراست رو احضار میکنه و به همین خاطر استورم بریکر ثور رو تو بایفراست جابجا میکنه وثور که صاحب استورم بریکر هست اونو کنترل میکنه»

      2. احمد کاربر می‌گوید

        چرا تا چی میشه از سرعت استپن ولف حرف میزدنید پس دومزدی چی ک سوپرمن نتونست جاخالی بده ک قطعا سرعت ثور از دومزدی ک دیگه سریعتره تو سینما پس طبق ضربات دومزدی ثور میتونه سومرمنو بزنه

      3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        کاربر Batman
        آیرون من جنگ بینهایت نسبت به عصر آلتران قویتر بود ولی شما اینو هم در نظر بگیر که ثور اگه استورم بریکر را داشت با یک ضربه کار آیرون من را تموم میکرد. بعله آیرون من قوی شده بود اما آیا ثور قدرتش ثابت باقی مانده بود؟!؟! این نکته ای هست که شما فراموش کردین.
        در پایان یه نگاهی به نتیجه گیری های تخیلیت میندازیم و یه جمع بندی انجام میدیم.
        ثور با کپ و سرباز زمستان برابر !!!!!!!!!!!! و استپن ولف از ثور قویتر !!!!!!!!!!!!!!!! 😅😅😁😅 😳😳😳😳😳😳😳😳 😳😳😳😳😳😳😳😳😅 😅😄😄😅😄😅😅😳😳😳 😳😳😳😳😳 من که نفهمیدم چی شد که انیجوری شد پروفسور اما اگه بقیه فهمیدن لطفا به منم بگن. اونایی که وقت ندارن نظرات شما رو بخونن همین دو جمله رو بخونن تا محتوای کل مزخرفاتتون دستشون بیاد.
        خب دیگه دلیلی نمیبینم بحث با تو رو ادامه بدم چون داری کلا مزخرف میگی. آره سوپرمن از والای همگانم قویتره اصلا ضعیفترین شخصیت دیسی از قویترین شخصیت مارول قویتره خوبه راضی شدی یا نوچ؟!؟!؟ بیخیال برو به دنیای توهمی خودت برس. فعلا. 👋

        1. Batman کاربر می‌گوید

          کینگ ونوم
          اولا در مورد بایفراست چرا انقد سختش میکنی بایفراست زمانی که احضار میشه نیروی رو به فرد وارد میکنه که اونو به سمت مقصد میکشونه حالا چه استورم بریکر اونو احضار کرده باشه چه چیز دیگه ای اینکارو کرده باشه!! بتمن تو من آف استیل حضور نداشت پس منظور شما بی وی اس که موضوع اینه که من تو کامنت قبلم حرفی از بتمن نزدم!!! بعدم خیر من اینطوری حساب میکنم که همین زره آیرون من تو سیویل وار جلو کپ و باکی کم آورد و کپ و باکی در حدی نیستن که بخوان سوپرمنو تکون بدن!! زور در حد واندروومن؟؟ جناب واندروومن سوپرمن یا دومزدیو یه مقدار تونست نگه داره البته کپ هم تونست اما چیرو؟؟ هلیکوپترو که سوپرمن کجا و هلیکوپتر کجا!!!در مورد مهارت هم ایندوتا روی هم نزدیک ۲۰۰سال عمر دارن و بعیده مهارتشون به واندروومن ۵۰۰۰ ساله برسه!!!
          احمد
          دومزدی؟؟ توضیح دادم که سوپرمن بعد زنده شدنش بعضی از قدرتاش بیشتر شدن!! بقیه کامنتتم که زدی جاده خاکیو داری چرت میگی!!
          ابوالفضل ایروانی
          خیر این بحث از جایی شروع شد که شما گفتی فقط ثور اندگیمو سوپرمن میتونه راحت بزنه و من گفتم پس ثور اونجرز یک چی که اینجا دیگه بحث ثور اونجرز یک شد که بله نیرویی معادل کپ و سولجر وینترو به زور داشت میزد و به همین دلیل بسیار هم از سوپرمن ضعیف تره!!

          1. احمد کاربر می‌گوید

            بله من زدم جاده خاکی
            سوپرمن نتونست از ضربات دومزدی جاخالی بده و واظحه ک ثور از دومزدی ضربات سریع تری میزنه
            میدونی یاد چی افتادم ک گفتی واندر وومن چون دارکسایدو راحت زد با این شاهکار پس ثور هم میتونه بزنه
            کاربر استرنج کجایی ک ببینی

  77. ویکتور کاربر می‌گوید

    از نظر من که سوپرمن جاستیس لیگ قویتر از ثور اینفینیتی واره
    بماند حالا بحث قدرت تو فیلم ها خیلی مهم نیست ملاک اصلی کامیکه
    ولی خب شما مثلا نبرد ثور با هلا رو ببینید انگار دوتا آدم که مهارت بالایی تو مبارزه دارن داشتن باهم میجنگیدن یعنی اطرافشون اصلا اتفاق خاصی نیوفتاد و تخریبی صورت نگرفت
    ولی مثلا توی نبرد سوپرمن با زاد همه جا تخریب شد و با هر ضربه یه شکاف هوا درست میشد
    تنها جایی که من دیدم بر اثر قدرت ضربه شکاف هوا درست شه تو mcu نبرد هالک و ابومینیشن
    و هالک و هالک باستر بود

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      الان یعنی سوپرمن که تو جنگس به مردم اطراف اهمیت نمیداد و تخریباش باعث مرگشون میشد خوبه؟

    2. احمد کاربر می‌گوید

      برا اینه که از هم دور نمیگرفتن چون منطق مبارزه درسته قرار نیس دو نفر ک استقامت و قدرت تقریبا یکسانی دارن با یه مشت ۵۰۰ متر پرت بشه اگر ضربه دقیق ک قوی زده بشه اره نمونش مشت هالک به ثور تو رگناروک یا بعدش ثور ب هالک

  78. knight کاربر می‌گوید

    کاربر ویکتور شما حرف از اینفینیتی وار میزنی بعد میگی ثور در برابر هلا ؟؟؟؟؟ بعد توی نبرد ثور هلا تخریبی صورت نگرفت ؟ شما ساختار ازگارد رو با ساختار زمین مقایسه میکنید ؟ دوما فکر نمیکنید تا قبل از اینکه اودین اون جمله رو به ثور بگه ثور با احتیاط میجنگید ؟ یه چیز دیگه ما تنها میتونیم اونها رو در برابر ضرباتی که بهشون وارد شد بسنجیم . که دیدیم سوپرمن با یه بمب اتمی چه به سرش اومد ولی ثور در برابر سنگ قدرت که تانوس اون رو روی سرش گرفته بود مقاومت کرد در حالی که ما قبلا دیده بودیم کمترین تماس با سنگ قدرت چه تخریبی رو به دنبال داره یا با یه ضربه میتونه زمین رو نابود کنه ولی ثور مقاومت کرد . یه چیز دیگه هم اینکه دیدیم استورم بیکر که ثور به سمت تانوس پرتاب کرد تانوس هیچ کاری نتونست بکنه و حتی انرژی شش سنگ هم نتونست جلوی اون رو بگیره دیگه سوپرمن بماند که چطوری میخوا جلوی ضربه استورم بیکر رو بگیره یا حتی از نصف مهارت جنگی ثور هم برخوردار نیستش .

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      کاربر Knight،
      به نکات خیلی خوبی اشاره کردین. منم این مورد رو اضافه کنم که اصلا معیار که تخریب اطراف نیست. نمیدونم اینکه به نفر بدون هیچ ملاحظه ای با تمام قدرت بجنگه و صد ها ساختمان اطرافش رو نابود کنه نکته مثبتیه یا نشانگر وحشیگری؟! ثور معمولا قدرتش را مهار میکنه که به اطراف صدمه ای نرسه وگرنه ایشون اگه دنبال تخریب اطرافن که من ارجاشون میدم به فیلم عصر آلتران نبرد آیرون من و هالک. دلیلش هم اینکه هالک بدون ملاحظه مبارزه میکنه این چیزا نشونه قدرت نیست نشانه وحشیگریه.

    2. داریوش کاربر می‌گوید

      اقا یه چیزی راجب سنگ قدرت بگم از رو کجا دارید میگید که تانوس کل قدرت سنگو داشت روی کله ثور خراب میکرد؟ شاید یه مقداری از نیروش رو آزاد کرده بود و احتمال زیادم همینطوره چون شما ببینید ثور به وسیله یک شک الکتریکی بیهوش میشه هرچند اون شکه قدرت خیلی خیلی بالایی داشت ولی در حد یک بمب اتم نبود
      این که حالا سوپرمن یه جا بمب اتم برای یک دقیقه بی حرکتش کنه دلیل نمیشه که
      راجب قدرت فیزیکیم بگم که خب اصلا در حد سوپرمن جاستیس لیگ نیستش
      توی نبرد با هالک به وضوح میشد دید زور بدنیش به هالک نمیرسید و داشت با هنر های جنگی که داشت و قدرت های آذرخشی که داشت میجنگید که خب هالک کنده و به دردش میخورد ولی جلو سوپرمنی که نزدیک شدنه فلش به خودش رو فهمید فکر نکنم کاربرد خاصی داشته باشه
      و اینکه دنیای مارول از قدرت یک سری شخصیت هاش به وضوح کم کرده
      سایت cbr یک مقایسه از ثور و آکوامن تو دنیای سینماییشون قرار داده بود مقایسه منطقی هم کرده میتونید برید بخونید
      در کل توی این نبرد شانسی واسه ثور قائل نیستم
      نکته ای هم که آقای ویکتور اشاره کردن کاملا درسته ملاک اصلیه ما کامیک باید باشه نه فیلم های سینمایی
      الان مثلا تو کامیک هالک از ثور قویتره ولی تو فیلم های مارول ثور قویتر از هالکه
      و ما باید ملاکمون کامیک باشه

      1. S.w.b کاربر می‌گوید

        داریوش
        اگه فیلمای قبلی رو دیده باشی گفته شد که سنگ قدرت در تماس با هرچیزی کل نیروی اون ازاد میشه و کسی نمیتونه مقدارش رو کنترل کنه و اینکه چه مقدارتخریب به وجود بیاد به ظرفیت تحمل جسم تماس داده شده بستگی داره .
        دوما اون شک الکتریکی نبود و کلا جور دیگه ای کارمیکنه میتونی عملکردش رو توی مقاله های خارجی بخونی و قطعا خود سوپرمن هم تحت تاثیرش قرار میگرفت .
        سوما ما باید تحمل در برابر انفجار ها رو حساب کنیم چه کاربه این شی داریم . مثلا ثور که در برابر ستاره ای که همچین انرژی ای داره تحمل کرد برخلاف بعضیا که با یه بمب اتمی ساده تا لب مرگ میرن . بعدش هم بیحرکت شد ؟ طرف پوست و استخوان شده بود . یه چیز دیگه اینکه اینطور که شما میگید به خاطر سرعت بالای سوپرمن . کسی نباید توی حالت عادی بتونه بهش ضربه بزنه که ؟

  79. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    خب اول بگم که من فکر کنم بعضی از این قدرت هایی رو که عرض کردین رو سنتری نداره. مثل تلپورت، لمس ناپذیری، ایجاد توهم، دور آگاهی، دگرپیکری و تلپاتی . لطفا این چندتایی رو که نام بردم رو یک منبع معتبر ذکر کنین که تایید کنن یا اسم و مشخصات کمیک مربوطش رو بگین.
    البته من راجب توانایی های سنتری اطلاعات دقیق و جامع ندارم. اینجا دوستانی که بیشتر اطلاع دارن هم میتونن نظرشون رو اگه مایل بودن بگن.
    البته بیشتر این توانایی ها رو ثور هم داره. من الان بعضی از قدرت ها و توانایی های ثور را ذکر میکنم:
    مثل: قدرت، سرعت و استقامت ابرانسانی، تلپورت، دستکاری مولکولی، پرواز، جذب و دفع انرژی، لمس ناپذیری، مقاوم در برابر کنترل ذهن، طول عمر ابر انسانی، آسیب ناپذیری، زود درمانی، ایجاد انفجار هایی مثل گاد بلست، آنتی فورس( ضد نیرو )، جذب ذرات آلفا، کنترل آب و هوا، کنترل صاعقه، نامرئی شدن، کنترل زمین، مهارت مبارزاتی و متخصص انواع فنون جنگی و استفاده از انواع سلاح ها، تولید انرژی کیهانی، ایجاد موانع نیرو، احیا کردن سلول های مرده، خنثی کردن انرژی ماورایی (عارفانه)، حواس ابرانسانی و … .
    راجب هر کدوم از این قدرت ها و توانایی ها که سوال داشتین بگین تا توضیح بدم راجش و اگه خواستین مشخصات کمیکش رو هم بگم.
    خب اگه بشمرین هم فکر کنم مواردی که من ذکر کردم بیشتر باشه با ذکر اینکه شما باید دید الکترومغناطیسی با دید میکروسکوپی رو یک مورد حساب میکردین نه دو مورد و دستکاری مولکولی هم با دستکاری ماده یکی حساب بشه بهتره چون منم این دو رو یکی حساب کردم. چون چند موردی هم که ازتون خواستم یکم توضیح بدین رو حساب کردم اما اگه میشه یک توضیحی راجبش بدین.

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      خب کاربر دکتر منهتن میبخشین قدرتهایی که ازتون سوال کردم رو نمیخواد بگین فقط تلپورت رو اگه میشه راجبش توضیح بدین بقیه رو خودم متوجه شدم. مرسی.

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      مطمئنید دستکاری مولکولی رو ثور داره تلپورت رو به ویکیپدیا نگاه کنید بعدهم marvel database رو ببینید راستش در ویکیپدیا دید میکروسکپی و دید الکترو مغناطیسی رو دو مورد ذکر کرده بود دستکاری ماده و دستکاری مولکولی روهم همینطور ولی باز مارول دیتابیس روهم ببینید و البته تغییر واقعیت تنها قدرتی بود که تو هیچکدوم برای نسخه عادی سنتری ذکر نشده بود حقیقتا این موردرو شنیدم اما اگه هم ویکیپدیا و هم مارول دیتابیس رو ببینید هست و دستکاری مولکولی هم که مولکول من رو تجزیه مولکولی کرده و دستکاری مولکولی خیلی قویه

      1. هاش کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        یک سری از اینایی که کاربر ایروانی گفته قدرت های رون کینگ ثوره
        ثور ذاتن این قدرت هارو نداره ولی تونسته یه جوری به دستش بیاره

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          هاش
          قدرت های رون کینگ ثور؟!؟!؟!؟!؟ وات؟!؟!؟!!
          میشه یک مورد از اون یه سری که میگین رو نام ببرین تا توضیح بدم و مشخصات کمیکش رو هم عرض کنم؟!؟

      2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        تلپورت نداره و ویکیپدیا هم منبع معتبری نیست. تغیر واقعیت هم حداقل میدونم اونچنانی که بشه اسمش رو تغیر واقعیت گذاشت نداره در این حدی که منظور شماست شاید بشه گفت ثور هم این توانایی رو داره ولی من ترجیح میدم اسمش رو بگزارم دستکاری مولکولی و ماده.!

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          کاربر محترم تلپورت داره marvel database روهم ببینید بعدهم ثور تاجایی که بنده میدونم اتوان دستکاری ماده و مولکول رو نداره

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            خب پس شما خیلی نمیدونی چون این توانایی رو داره. اگه مشخصات کمیک بخواین بگین تا پیدا کنم و عرض کنم.
            مارول دیتابیس؟! اوکی اجازه بدین چک کنم.

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              فکرکنم با میولنیر داشته باشه البته نمیدونم به هرحال هردو این شخصیت ها این قدرت رو دارن ولی شاید مال سنتری قویت باشه چون به هرحال ملوکول من رو تجزیه کرده البته واقعا قدرت ثور ر نباید دست کم گرفت ممنون که اطلاع دادید

              1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                دکتر منهتن
                خواهش میکنم.
                بله الان دیدم سنتری هم تلپورت رو داشت درست میگفتین.
                در هر صورت همون طور که گفتم این مبارزه ساده ای نیست و هر دو شانس پیروزی دارن.

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  بله ساده نیست ببخشید شما که اطلاعات خوبی درباره ثور دارین میشه بگید چند نفر رو نابود کرده آخه بعضیا میگن ۳۰۰۰ بعضیا میگن خیلی بیشتره ممنون میشم، بگید

    3. Hassan logon کاربر می‌گوید

      لطفا لمس ناپذیری را بگید تو کدوم کمیک بوده و احیای سلول های مرده یعنی دقیقا چیکار میکنه؟
      یه نکته منفی که ثور داره اینه که خودش به صورت عادی به عنوان یه خدا عمر جاودان نداره و با خوردن اون سیب طلایی ها به عمرش اضافه میشه البته همه آزگاردی ها اینطوری اند (من خودم فن ثورم ولی این ایراد بهش وارده)

      1. هاش کاربر می‌گوید

        دقیقن یکی از دلایلی که ثور پایینتر از هالک و سوپرمن قرار میدن اینه که اونا ذاتن قدرت هاشون رو دارن ولی ثور یک سری چیزارو بصورت ذاتی نداشته

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        جناب حسن لوگان
        کلا شخصیت های اساطیر اسکاندیناوی برخلاف اساطیر یونان چه تو اساطیر چه تو کمیک جاودانه نیستن و پیز میشن و پایان و قیامت هم دارن

      3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        و البته تحلیل هم میرن

      4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        # Hassan Logon
        بله کمیک های Avengers#300 و Thor#428 را برسی کنید. جالبه که ثور میتونه این توانایی دیگران رو دستکاری کنه مثلا اگه اشتباه نکنم یک بار لمس ناپذیری ویژن رو مختل کرد.
        احیای سلول های مرده یعنی زنده کردن سلول هایی که مردن این توانایی در طول زمان دچار تغیر شده. مثلا یک بار ثور ازش استفاده کرد تا یک نفر که قطع نخاع شده بود رو درمان کنه. یک بار هم یک نفر رو که اشتباهی کشته بود زنده کرد. در کل احیای سلول های مرده یعنی این.
        خب البته نمیشه اسمش رو گذاشت ایراد به هر حال طول عمر ابرانسانی داره و اون قضیه سیب ها نمیدونم چقدر با کمیک ارتباط داره بیشتر در اساطیر اینجوریه در کمیک ها هم البته چندباری به سیب های طلایی ایدون اشاره شده. بازم به هر حال من فکر نمیکنم اسم این ایراد باشه.
        سوال دیگه ای داشتین در خدمتم.

  80. ALIs کاربر می‌گوید

    اقا یه چیزیم خواستم به طرفدارای هالک بگم چون زیاد دیدم از mcu دلخور باشن
    ببینید کاملا قبول دارم در حقش نامردی شده و خیلی ضعیف تر از اونچیزی که باید نشونش دادن
    ولی ببینید باز با این حال جزو قویترین شخصیت هاست هنوز
    اینو من تویه مقاله خونده بودم گفتم به شمام بگم شاید نظرتون عوض شد
    ببینید مثلا توی رگنارک دیدیم که ثور از نظر قدرت فیزیکی اصلا حریف هالک نمیشه و برای شکست دادنش از راه های دیگه ای استفاده میکنه
    توی اندگیم تنها شخصیتی بود که میتونست از بشکن جون سالم بع در ببره و این درحالی بود که حتی بعدش هم توانایی نبرد با سپاه تانوس رو داشت مقایسه کنید با خود تانوس که در حالی که مدت زمان پنج سال از بشکن گذشته بود ببینید به چه روزی افتاده بود توی اولای اندگیم
    شکست دادن گرگ فنریر کار هرکسی نبود و فک کنم ثور هم شاید حتی نمیتونست شکستش بده
    در مقابل تانوس که خب خیلی ضعیف نشونش دادن
    مقابل هالک باسترم تونی هرکاری میکردی اثری رو هالک نداشت و زمانی تونست مهارت کنه که هالک عقلشو به دست آورد و عضلاتش کوچیک شدن
    در کل حرف یک سری افراد که اکثرا ثورفن هستن رو نباید ملاک بزارید
    درسته ضعیف نشونش دادن ولی جنبه های مثبتم داشته

    1. king venom کاربر می‌گوید

      ALIs
      داداش درسته هالک هم قوی هست ولی من میخوام یه سوتی ازت بگیرم
      شما میگی وقتی اونجرز رفتن سراغ تانوس پنج سال از بشکن تانوس گذشته بود ؟!؟!؟! معلومه که اصلا فیلم رو درست ندیدی تو اون فیلم گفت که فقط چند هفته از بشکن تانوس گذشته نه پنج سال و نکته دوم اینکه تانوس بعد از بشکن دوم این بلا سرش اومد بعد از بشکن اول بیشتر دستکشه نابود شد تا خود تانوس حالا حساب کن که هالک بعد از بشکن اول دستش تقریبا نابود شد
      و ثور از نظر قدرت فیزیکی داشت بعضی از ضربات هالک رو مهار میکرد و آخرش هم وقتی هالک داشت ثور رو مشت بارون میکرد ثور حتی یه خراش هم برنداشت پس ثور خیلیم از نظر قدرت با هالک برابر بود اگه قویتر نبود

      1. ALIs کاربر می‌گوید

        اخ اخ اره حواسم نبود البته چرا فیلمو با دقت دیدم ولی خب بالاخره واسه یکی دو سال پیشه قضیه هرچند اینارو از یه مقاله خونده بودم ولی خب حواسم به این سوتیش نبود مرسی از اطلاعتون

      2. احمد کاربر می‌گوید

        دقیقا فکر کنم ۲۳ روز گذشته بود
        و تازه تانوس بعد دو بشکن حالش از هالک بهتر بود

    2. پویان کاربر می‌گوید

      Alis
      حالا باز اوکی یکم میشه تحمل کرد ولی این روسو های ابله نه تو نبرد پایانی اینفینیتی وار نه تو نبرد پایانی اندگیم هالک رو وارد جریان نکردن
      ما از اینش بیشتر ناراحتیم

      1. روح رندال کاربر می‌گوید

        عزیز فیلم نزدیک به ۳۰ شخصیت داره برای بیش از ۱۰ مجموعه مختلف
        اول اینکه آنها گروه کاراکترهای پرتعداد فیلم را به سه بخش جداگانه تقسیم کرده‌اند که هرکدام شاملِ پایان‌بندی‌های خودشان هستند و همه‌ی آنها را با نحوه درستی به یکدیگر متصل کرده‌اند. کارگردان باید کاری میکرد که تماشاچیان از محل قرارگیری مهره‌ها و اهدافشان آگاه باشد. همزمان این نبردها باید آن‌قدر در یکدیگر چفت شوند که حسِ رفت و آمد بین سه فیلم متفاوت به بیننده دست ندهد. منظم نگه داشتن همه‌ی آنها کنار هم برای رسیدن به یک هدف سخت است. اما «جنگ اینفینیتی» در این ماموریت موفق می‌شود. اول به خاطر اینکه فیلم با جدا کردن کاراکترها از یکدیگر و تشکیل دادن گروه‌های کوچک‌تر با بحران‌ها و اهدافِ منحصربه‌فرد خودشان، یک غذای بزرگ را برای بلعیدن و هضم بهتر به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کرده است. خط داستانی اول مربوط به نبرد واکاندا می‌شود. جنگ چندوجهی که میزبان برخی از کاراکترهایی مثل کاپیتان آمریکا و باکی و بلک پنتر و بلک ویدو و بروس بنر درون هالک‌باستر می‌شود، بلکه شامل برخی از اعضای فرزندانِ تانوس می‌شود که هرکدام از آنها می‌توانند حکم آنتاگونیست اصلی یک فیلم مستقل را داشته باشند. همزمان هزاران هزار سرباز و جک و جانورهای ارتشِ تانوس هم همچون دو دریای خروشان به یکدیگر برخورد می‌کنند. برادران روسو هرکدام از این خط‌های داستانی را با جنس اکشن و پالت رنگی‌شان از هم جدا می‌کنند. رنگ قالب بر سکانس‌های نبرد واکاندا، سبز است و هر شخصیتی به اندازه درست و سنجیده که در فیلم نه حضور اضافه داشته باشند و نه بدون تاثیر نباشند در این نبرد ظاهر شدند مثل بروس بنر خط داستانی دوم اما مربوط به نبردِ با تانوس روی تایتان می‌شود. در این خط داستانی، تونی استارک، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و نیمی از دار و دسته‌ی نگهبانان کهکشان در مقابلِ دشمن غیرقابل‌توقفشان در کنار هم قرار می‌گیرند. برخلاف نبرد واکاندا، نبرد با تانوس روی تایتان خیلی شخصی‌تر، سنگین‌تر، خشن‌تر و خلاقانه‌تر است. اینجا جایی است که قهرمانان نه با نوچه‌های تانوس اینبار به خود تانوس وارد نیرد می شوند در عوض قهرمانان‌مان دست به دست هم می‌دهند و از قدرت‌هایشان به‌طور خلاقا‌نه‌ای برای نزدیک شدن به تانوس و خلع سلاح کردن او استفاده می‌کنند. در این نبرد قهرمان ها باید برای موفقیت از قابلیت‌های خود با هارمونی با قابلیت‌های دیگران به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. این نبرد از لحاظ ظاهری با پالت رنگی قرمز و زرد و نارنجی‌اش از بقیه جدا می‌شود.
        خط داستانی آخر اما حول و حوشِ ثور، راکت، گروتِ برای فعال کردنِ ستاره‌ای که برای درست کردن یک چکش جدید با کمک تیریون لنیسترِ غول‌آسا برای خدای رعد نیاز دارند می‌چرخد. این یکی بیشتر از اینکه نبرد باشد، حکم تلاشِ با چنگ و دندانِ این کاراکترها برای ساختنِ به موقعِ سلاحی برای کشتنِ تانوس را دارد. خط داستانی ثور از این جهت اهمیت دارد که دلیلی برای امیدوار بودن به زنده خارج شدنِ قهرمانان‌مان از این درگیری بهمان می‌دهد. بعد از دیدن ارتشِ زامبی‌های تانوس که قهرمانان‌مان را خسته و کوفته می‌کنند و بعد از شکست خوردن تونی استارک و دکتر استرنج و بقیه برای محافظت از سنگ زمان در مقابل تانوس، کاملا مشخص است که کار زمین زودتر از موعد به پایان می‌رسد. بنابراین تلاشِ ثور برای به دست آوردن سلاح خداگونه‌ای در حد و اندازه‌ی کشتنِ یک خدا نقشِ امیدی را بازی می‌کند که قهرمانان‌مان را از شکست خوردن نجات می دهد ما تقریبا می‌دانیم که این فیلم بی‌بروبرگرد با شکست خوردن قهرمانان‌مان تمام می‌شود، اما نگه داشتنِ آنها در بازی توسط ثور تا لحظه‌ی آخر همیشه این احتمال را حفظ می‌کند که شاید شانس موفقیت داشته باشند. نتیجه این است که اکشن‌های «جنگ اینفینیتی» به همان چیزی دست پیدا می‌کنند که همیشه جای خالی‌اش از اکشن‌های اکثر فیلم‌های مارول احساس می‌شد: توازن بین احتمال شکست و موفقیت. به همان اندازه که احتمال می‌رود قهرمانان‌مان بتوانند با کمک ثور ورق را برگردانند، به همان اندازه یا حتی بیشتر هم ممکن است آخرین راه نجاتشان هم کاری از پیش نبرد. این در حالی است که جدا کردن کاراکترها از یکدیگر به جز جلوگیری از سردرگم شدن بیننده، این فرصت را به تک‌تک کاراکترها می‌دهد تا نقشِ قابل‌توجه‌ای در پیشرفت داستان و شکست‌ها و موفقیت‌ها داشته باشند. تقریبا هیچکدام از آنها در دسته کاراکترهایی که در پس‌زمینه چندتا دشمنِ بی‌نام و نشان را کتک می‌زنند قرار نمی‌گیرند. همه طوری به یکدیگر مربوط هستند که عملکردشان به عنوان یک تیم را به خوبی به نمایش می‌گذارد. هرکدام از آنها نقش‌های کوچک تا بزرگی در مبارزه علیه تانوس دارند که حذف یکی از آنها می‌تواند به‌طرز قابل‌توجه‌ای به فیلمنامه اسیب بزنه
        شما یا این حرفی که میزنی داری میگی یک شخصیت رو به صورت اضافه بپردازند فیلمنامه و توازن احتمال شکست و پیروزی رو نابود کنند روایت فیلم رو برای گروه سه که به گروه یک وصل میشه و اون امید دادن ثور به قهرمان ها خراب کنند به خاطر مسئله مسخره قدرت و تعصب شما به « قدرت هالک » ، بله ما با یک فیلم طرفیم که فیلمنامش مثل قبل خوب نیست روایتش مثل قبل خوب نیست و توازن اکشنی هم دیگه وجود نداره و فیلم قتبل پیش بینی تری میبینیم
        اگر تنها چیزی که شما میتونی از شخصیت هالک و فیلم ها درک کنی قدرت هست حرفی ندارم با شما

    3. احمد کاربر می‌گوید

      اول اینکه در مورد مورد اول پایین گفتم
      مورد دوم ثور هم از سنگا جون سالم ب در میبرد ولی ایا خودت اونجا بودی سنگا ب ثور میدادی . میزد همون نیمه باقی مونده هم میبرد هوا با اون وضع روحیش
      و بعد اینکه خود بتر گفت من ساخته شدم برا این چون انرژیش گاما هستش و گرگ فنیریس هم ن برا ثور و هالک مالی نبود هالک چون افتاد تو اب یکم سخت بود با اون فشار اب ضربه بزنه وگرنه خیلی راحت کلشو میکند و دلیل اینکه فنریس زیاد مقاومت کرد اندازش بود ک تو اب ب درد خورد وگرنه هالک جرش میداد نکته هم همینه هالک و فتریس میافتن تو اب تا نبرد اونا دور از نبرد اصلی صورت بگیره و فنریس هم تو اب یه خودی نشون بده

  81. S.w.b کاربر می‌گوید

    من نمیدونم بر چه اساسی توی رگناروک میگید ثور از لحاظ فیزیکی حریف هالک نبود مگه اونجا رو ندیدید که هالک مدام به صورت ثور مشت میزد ؟ ولی مگه اتفاقی برای ثور افتاد ؟ در حالی که ثور بیحرکت بود و هالک هم به شدت خشمگین . ثور حتی یه خراش هم روی صورتش ایجاد نشد . به نظرم این صحنه بیشتر ناتوانی هالک رو در برابر ثور رو به نمایش گذاشت که عملا نمیتونه به ثوراسیب بزنه

    1. Rasel کاربر می‌گوید

      تو mcu که خب مشخصه ثور قویتر از هالکه
      ولی از نظر فیزیکی دیگه هر بنی بشری میدونه هالک قویتره
      اینکه شما قبول نداری تعصبت بالاست
      تو کامیک هم که دیگه برای همه مشخصه فکر کنم که هالک قویتره

      1. احمد کاربر می‌گوید

        کاربر راسل بعد اینکه ثور نیروی درونیش ازاد شد قوی تر شد و دیگه خودت فیملو دیدی داشت کاری میکرد ک هالک اروم شه وگرنه زدنش سخت نبود همون ضربه پتک نمونش بعدش مشتی ک هنگام ازاد شدن انرژیش زد

      2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        کاربر راسل در فیلم راگنورک، وقتی انرژی درونی ثور آزاد شد با یک ضربه ده بیست متری هالک اینو و اونور میشد. دیگه خودت حساباش رو بکن.

  82. روح رندال کاربر می‌گوید

    باز دارید درباره قدرت بحث میکنید ثور از سنتری قویتر باشه ازش ضعیف تر باشه از سوپرمن ضعیف یا قویتر باشه چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
    یکی میاد میگه هالک چون قدرتش توی فیلم ها کم بوده در حقش کم کاری کردند اولا اگر شکا فقط بحث قدرت مهمه که بهتره فیلم و سریال نبینی فیلم و سریال رو که برای قدرت نمی سازند
    کم کاری هم تقصیر دیزنی نبوده تا حدی مشکل از یونیورسال بوده برای ساخت فیلم بعد هم یعنی تمام کم کاری شما چه حق های ضایعه شده شخصیت رو در قدرت میدونی
    دیگه اینجوریش رو ندیدیم که کل دغدغه‌های کاربران یک سایت فقط قدرت باشه

    1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

      آقای روح رندال یا هلبلیزر یا هایزنبرگ یا اریکسن
      بیخیال داداش اینقد ادای روشنفکرارو در نیار لطفن 😂

      1. روح رندال کاربر می‌گوید

        حرفی با شما ندارم

  83. روح رندال کاربر می‌گوید

    این دن اسلات رو یکی بندازه بیرون داره فنتستیک فور رو نابود میکنه این بشر
    ۱۰ سال برای مرد عنکبوتی کمیک نوشت بدون هیچگونه تغییر و تحولی در مرد عنکبوتی الانم اومده ارجین شخصیت ها رو عوض کرده دکتر دووم رو هم یک احمق نشون داده آخه ازدواج با ویکتوریس 😐 این چه ایده احمقانه ای هست
    هر چقدر ایکس من رو حوب کار کرد گند زدند توی اونجرز و فنتستیک فور همین جیسون ارون و اسلات رو بندازن بیرون دانی کیتس رو هم ادم کنند که گند نزنه به پایان هاش همیشه
    کافیه نمیدونم این بشر چرا همیشه پایان ها رو گند بزنه این از ونوم اون هم از کینگ این بلک خدا داند چه کار میکنه با هالک و ثور این ارک پایانی ثور هم باز تو قسمت اولش نشون داد اصلا بلد نیست داستان ترسناک بنویسه اصلا از همین بلک وینتر شروع میکرد یک شخصیت جدید با ایده جدید شکل میداد دستشم باز تر بود
    این از این جیسون ارون چیکار میکنه کلا به حز فلش بک های عصر حجرش داستان های اشغال تحویل داده نه از رومانس بین شی هالک و ثور نه از تعاملات شخصیت ها و اونجرز نه از پرداختن درست به خو. اونجرز از اول تا اخر هم تا الان که ایشو ۴۵ هستیم تازه یک ایونت داده دیگه هیچ تاثیری توی ایونت ها نداشته از فضاسازی های بی مورد و اضافی تا پرداخت کم به قهرمان ها نه رشد شخصیتی و نه بلوغ فکری دارند طراحی هم که دیگه اشغال تر از این ممکن نبود

  84. king venom کاربر می‌گوید

    بالاخره ونوم ۲۰۰ هم اومد و فقط بعنوان یه فن ونوم میتونم اینو به کیتس بگم: متشکرم
    خطر اسپویل
    .
    .
    .
    .
    .
    ادی براک تو این کمیک یه سری توانایی ها مشابه دکتر منهتن بدست آورده 🤯🤯🤯🤯🤯
    مثل توانایی دیدن همه چیز تو کیهان و حتی جهان های موازی توانایی دیدن گذشته و همچنین طبق گفته براک با تمرین حتی توانایی سفر در زمان رو هم میتونه کسب کنه بیشتر از این نمیگم تا خودتون بخونید

    1. روح رندال کاربر می‌گوید

      خوشحال ؟ 🥴🥴🥴
      والا پایان راضی کننده ای نداشت حالا سلیقتون قابل احترام هست

      1. king venom کاربر می‌گوید

        رندال
        خب من سری فنتستیک فور اسلات خیلی دنبال نمیکنم ولی چیزایی که شنیدم میگه که اصلا راضی کننده نبوده
        ولی سری اسپایدرمن ش رو چرا دنبال کردم و اتفاقا تو این یکی کلی تغییر و تحول خب و بد (بیشترشون خوب بودن) ایجاد کرده حالا هرچقدر که به فنتستیک فور گند زده باشه
        درمورد کیتس هم که قبلا گفتم پایان هاش رو گند نمیرنه بلکه پایان هاشو خیلی زود تموم میکنه درحالی که وقتی به پایان یه رویداد میرسی باید پاتو از رو پدال شل کنی و سعی کنی پایانت هرچه بیشتر نفس گیر باشه حالا این مورد تو کارنیج مطلق بهتر انجام داد ولی تو پادشاه سیاهپوش انگار برای تموم کردن قاعده عجله داشت تا هرچه سریعتر صحنه حماسی پایانی رو نشون بده مثلا ارون تو پایان جنگ قلمروها شمرده شمرده میره جیلو تا به یه پایان حماسی برسه ولی اونطوری که تو میگی گند نزده حالا نمیدونم تو ونوم ۲۰۰ چی دیدی ولی پایانش بنظرم برای ونوم خیلیم خوب بودولی کل کمیک بیشتر یه مقدمه برای سری بعدی بود ولی خب حالا قراره ونوم توسط ال ایوینگ که نویسنده خیلی بهتری نسبت به کیتس هست نوشته بشه ولی سری ثورش رو مخالفم اون حداقل خیلی بهتر از سری ۲۰۱۸ ش هست
        درمورد ارون خب سری اونجرزش رو راست میگی غیر از کلی اکشن و صحنه های گنده چیز واقعا خاصی از نظر داستانی و محتوایی نداشت ولی کمیک های عالی خیلی داشته اون از سری god of thunder که به اندازه کافی خوب بوده که حتی mcu هم میخواد ازش اقتباس کنه و رویداد origin sin و کلی کمیک دیگه ولی این اواخر کاراش بجز کمیک کینگ ثور ۲۰۱۹ و رویداد جنگ قلمروها چندان خوب نبوده اون از سری اونجرز که گفتی و اینم از رویداد heroes reborn که رویداد خیلی ضعیفیه و اصلا راضی کننده نبوده تا حالا

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          ارون که این ایونتش خیلی خیلی بد بود واقعا یعنی اومده بود همون قهرمان های اسکادران رو تو اتفاقات مارول قرار داده لود دیگه هیچی نه شخصیت پردازی نه تعاملی نه فضا سازی هیچی هیچی نداره این ایونت
          در مورد جیسون ارون این اقا هر کمبکی که بنویسه باید گند بزنه به یک شخصیت اصلا شخصیت هاش انگار هیچ احساسی ندارند
          این سری ثور که گفتید خوب بود اون ارجین سین هم خوب ولی از ثور نا لایق به بعد دیگه اوضاع کمیک هاش خیلی بد شد
          خود همون ایونت جنگ قلمرو ها هم خیلی ایونت بدی بود در مورد کمیک جدید دانی
          خب ایده رو خوب پیاده نمی کنه ایده ایده ی خوبی هست و لی پیاده کردنش نه مناسب نیست

          1. king venom کاربر می‌گوید

            جنگ قلمروها ایونت خیلی بدی بود😐😐😐😐
            داداش چی زدی ؟؟؟؟ شما مثل اینکه با همه کمیک های ارون مشکل داری؟ ارون حالا هر کمیک ی رو خراب کرده باشه هرچیزی که برای یه رویداد واقعی لازمه رو تو جنگ قلمروها بکار برده از شروعش تا شخصیت پردازیها و تعامل ها تا مدت زمان اختصاص داده شده به شخصیت ها تا حتی یه پایان حماسی تنها مشکلش شاید ویلنش باشه که اونقدری که باید تهدید آمیز نیست ولی اون عملا یه ارباب حلقه ها از این رویداد درست کرده بود
            درمورد heroes reborn خب اینکه بگی هیچی نداشت کاملا غیرمنطقیه چون مثلا اعضای اسکادران شخصیت پردازی دارن چون هرکدوم تو یه شماره جدا معرفی شدن
            تو فضا سازی هم ارون سعی کرده فضای کمیک های لیگ عدالت رو بکار ببره که تا حدی موفق بوده ولی مشکل اصلی از روند داستانی رویداده که مجهول و نامفهمومه اون باید به همون اندازه که به اعضای اسکادران توجه کنه باید رو اعضای اونجرز تمرکز کنه واینکه چگونگی جمع شدنشون و و یا اینکه چطور تو این دنیای دروغین زندگی میکنن فقط گاهی برای چند لحظه بهش اشاره میکنه درحالی که باید تمرکز اصلیش رو رواین موضوع بزاره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن؟
      یا خود تعصب

      1. king venom کاربر می‌گوید

        سیسکو
        منظورم دکتر منهتن الن مور هستش نه دکتر منهتنی که تو کمیک های جدید دیسی اومده و من گفتم توانایی ها نه میزان قدرت
        مثلا یکی دیگه از توانایی هاش که یادم رفت بگم اینه که میتونه مثل منهتن تو یه زمان همه جا باشه ولی فرقش اینه که منهتن علاوه بر مکان میتونه همزمان تو خط های زمانی مختلف هم باشه
        حالا فهمیدی منظور من چیه ؟؟

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        همون اسم یک تعصبی برات مناسب تر هست کاربر متعصب

      3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون#
        شرمنده فکرکردم با من بودین و به من گفتین خود تعصب ببخشید

        1. king venom کاربر می‌گوید

          😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂

        2. روح رندال کاربر می‌گوید

          😐😐😐😐
          هعی روزگار

  85. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    خب همین الان قسمت دوم سریال لوکی را دیدم. عجب قسمتی بود به نظرم مثل قبل عالی.!
    خطر اسپویل این قسمت
    .
    .
    .
    خب معلوم شد احتمالا این سریال فراتر از چیزیه که قبلا گمان میشد. لیدی لوکی همیشه چند قدم از TVA جلوتره و البته مشخص نیست هدفش چیه من خودم یک سری حدس هایی میزنم از اونجایی که به لوکی گفت مسئله تو نیستی میشه استنباط کرد که لوکی داره ناخواسته برای لیدی لوکی کار میکنه.! حالا چطور؟! بعدا مشخص میشه.
    و اینکه فکر کنم این سریال ارتباطی با فیلم دکتر استرنج ۲ داشته باشه و قراره در فیلم دکتر استرنج ۲ چیزای بیشتری از محافظین زمان ببینیم. شاید بعدا سنگ بینهایت زمان رو هم به محافظین زمان ربطش بدن شاید. اون ۱۴ میلیون احتمالی هم که دکتر استرنج در فیلم جنگ بینهایت دید فکر کنم اگه با اتفاقات فعلی تطبیقش بدیم حالا به اصطلاح بیشتر جور در بیاد. ممکنه دکتر با محافظین زمان و سازمان TVA دیدار کرده و با اونها اجماعا به این جمع بندی و این راه رسیدن و هر کدوم از راهای دیگه ممکن بود یک تایم لاین خیلی خطرناک ایجاد کنه مثلا اگه ثور به سر تانوس حمله میکرد ممکن بود به نحوی سنگ های بینهایت رو برداره و شاید مثلا سعی کنه مادرش، پدرش، لوکی و مردم ازگارد رو برگردونه و یک تایم لاین خیلی خیلی ناهنجار درست میشد. البته میگم اینا فقط حدسیات من هست که بعدا مشخص میشه درسته یا نه اما منطقی به نظر میرسه این شاید توجیه کنه که چرا سازمان TVA به انتقامجویان و کاپیتان آمریکا ایراد نگرفتن.
    موفق باشید.

    1. king venom کاربر می‌گوید

      خدا کنه که تا آخر سریال این سازمان tva نابود بشه چون با این روشی که کار میکنن اجازه تشکیل مولتیورس و جهان های موازی رو نمیدن و حتی اگه مولتیورس هم وجود داشته باشه اونا اجازه نمیدن که خط زمانی mcu بهش متصل بشه و اگه اینجور باشه کلا سریال وات ایف و دکتر استرنج ۲ و اسپایدرمن ۳ که موضوع شون مولتیورسه کاملا بی معنی میشن ولی حضور لیدی لوکی میگه مولتیورس وجود داره ولی برای mcu خط های زمانی مختلف وجود نداره که فک کنم الان داشته باشه

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        tva و اگزلز لازمه مولتیورسن..این فیلم احتمالا به دکتر استرنج ربط داره

  86. هالک فن کاربر می‌گوید

    لطفا در مورد شخصیت هالک هم مقاله بزارید 💚🙏

  87. king venom کاربر می‌گوید

    آقا یه سوال جدید
    بین آیرون من و بتمن کی میبره ؟؟؟
    شرایط اول: برخورد تصادفی
    شرایط دوم: هردو آمادگی قبلی داشته باشن

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      برای پاسخ به این سوال من ترجیح میدم درصد بیان کنم.
      در حالات اول به احتمال بیشتر از ۸۵ درصد آیرون من.
      در حالت دوم احتمال پنجاه پنجاهه.

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        نظر بنده
        درحالت اول ۶۵ به ۳۵ به نفع مرد آهنی در حالت دوم ۶۰ به ۴۰ بتمن

    2. knight کاربر می‌گوید

      اولی ۷۰ به ۳۰ به نفع ایرون من هستش
      حالت دوم ۵۵ به ۴۵ به نفع بتمن

    3. فلش کاربر می‌گوید

      کینگ ونوم
      شرایط اول به نظرم ایرون من به احتمال ۷۰ درصد
      دومی . هر دو تا هوش زیادی دارن ولی به نظرم نقشه های بتمن بهتره . پس ۶۵ درصد بتمن

    4. Batman کاربر می‌گوید

      بنظرمن در شرایط اول آیرون من برنده میشه اما بتمن هم میتونه تا حد زیادی مقاومت کنه و آیرون من رو دچار مشکل کنه پس به درصد میشه:۶۵ به ۳۵ به نفع آیرون من!!( شایدم ۶۰ به ۴۰)
      در شرایط دوم هم تقریبا برابر و تا حدی بتمن که ینی:۵۵ به ۴۵ به نفع بتمن!!

  88. S.w.b کاربر می‌گوید

    جناب کینگ ونوم. ایروانی. روح رندال.
    لطفا هر کدومتون با یه نقد کلی بگید نظرتون راجب قسمت دوم لوکی چیه ؟ بهش چند میدید ؟ من خودم نظرم رو بعد از شما میگم

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      S.W.B
      من ۹/۵ میدم. بعدا نقد کاملم رو میگم فعلا فقط نمره رو گفتم.

      1. king venom کاربر می‌گوید

        منم بهش نمره ۹،۵ رو میدم
        درمورد محتوا هم به طور خلاصه میگم که غافلگیر کننده بود، شیمی موبیوس و لوکی عالی بود ، موسقی عالی ، لوکی تو این سریال یه سری مسائل فلسفی رو بیان میکنه که مضمون ش قدرت انتخابه و با چیزایی که میگه حتی موبیوس هم بعضی چیزا رو زیر سوال میبره و نحوه پیدا کردن لیدی لوکی هم خیلی جالب بود جایی که میفهمیم لیدی لوکی درواقع تو یه زمان و مکان خاصی پنهان شده که قراره یه فاجعه بزرگ رخ بده و همه تو اون فاجعه خواهند مرد، اینجوری لیدی لوکی هرکاری بکنه هیچ ناهنجاری زمانی پیش نمیاد و در نتیجه tva هیچوقت اونو پیدا نمیکرد.
        و اما تئوری های من که اولیش برای کل سریاله میگه که تایم کیپرها درواقع یک نفرن و اون یک نفر کسی نیست جز کنگ فاتح چون جوری که سریال داره پیش میره و رو تایم کیپر وسطی که کاملا شبیه کنگه و همچنین اینکه فقط راوونا میتونه باهاشون ملاقات کنه و بقیه چیز ها همه چیز میگه که کنگ همه tva رو ساخته که اگه درست باشه tva برپایه یه دروغ ساخته شده و اصلا برای خط های زمانی الزامی نیست
        تئوری بعدی من اینه که لیدی لوکی درواقع شخصیت ساحره یا افسون گر یکی از ویلن های ثور هست چون ظاهرش و لباسش و قدرتاش بیشتر به افسونگر شباهت داره حالا شایدم غلط باشه ولی این چیزیه که من حس میکنم

        1. knight کاربر می‌گوید

          داداشا صبر کنین .زود قضاوت نکنین بالاخره به حرف من میرسید که این شخص لیدی لوکی نیست و من این حرف رو قبل از این قسمت زده بودم .

  89. king venom کاربر می‌گوید

    اولین نقد های بلک ویدو منتشر شدن و من طبق نقدهایی که خوندم نتیجه میشه این: “این فیلم کلی صحنه اکشن بی نظیر خواد داشت که میتونه شور و هیجان رو در مخاطب بالا ببره و همچنین پایانی عالی برای شخصیت بلک ویدو خواهد بود این فیلم سعی میکنه از نظر محتوا فرمول سرباز زمستان رو تکرار کنه و با اینکه سعی میکنه خودشو به اون فیلم برسونه ولی هرگز به اون سطح نمیرسه”
    دقت کنین من فیلم رو ندیدم و براساس نظر منتقدان این رو نوشتم درکل بنظر که قراره فیلم خوبی بشه

  90. king venom کاربر می‌گوید

    س

  91. knight کاربر می‌گوید

    فیلم بلک ویدو هم اره نقدای مثبتی داشت . خودم زیاد ازش انتظار ندارم چیز شاخی بشه ولی سرگرم کننده است به نظرم . فیلمای اصلی تو راهن .

  92. knight کاربر می‌گوید

    توی یکی از نقد ها هم گفته بود داستان دارکی داره که فکر نکنم اینطور باشه . در ضمن یه چیز دیگه هم اینکه نقدا همیشه مثبتن و نقد منفی رو هیچکس منتشر نمیکنه . همین نقدا واندرومن۸۴ رو دیدین که چجوری جلوه داده بودن . ولی فیم جور دیگه ای بود و خودتون بهتر از من فهمیدید ارزشش چقدر بود

  93. روح رندال کاربر می‌گوید

    دوستان خودمون بخواهیم میریم نقد های بلک ویدو رو میخونیم نیازی به کمک شما نیست

    1. knight کاربر می‌گوید

      داداش کسی اسمت رو اورد که میپری وسط ؟ مگه باید از شما اجازه بگیریم بعد راجب نقدای فیلم بحث کنیم ؟ نمیدونم ولی با این که تازه واردم من جایی توی این سایت ندیدم که شما مسئول بحث های درون کامنت ها باشید . هر کسی که یه بحثی میخواد بکنه اولش باید شما اون رو تایید کنید تا بحث بتونه انجام بشه مگه نه ؟ شاید شرایط اجتماعی برات سخت باشه ولی این دلیل نمیشه بخوای با فشار هایی که بهت وارد میشه کامنت بدی . برو جای دیگه خودت رو تخلیه کن .

      1. Rasel کاربر می‌گوید

        نایت
        داداش ایشون همون کاربر هایزنبرگه که تو بحثای قبلی داشتی ازش حمایت میکردیا گفتم بت بگم شاید خبر نداشته باشی و سو تفاهم نشه

        1. Knight کاربر می‌گوید

          راسل
          نه بابا ! حواسم نبود . ممنون بابت اطلاع رسانیتون 😁😁😁😁.))
          راسل مگه تیمه ؟ خب هر کسی حرف درست بزنه ازش حمایت میشه و هروقت هم حرف اشتباهی بزنه ازش حمایت نمیشه . خب من نمیخواستم بگم ولی این کارتون که به یه کاربر بچسپید و هر چی گفت شما بگید به به چه چه رو نمیپسندم . ( خواهشا مستقل باشید نه اینکه به قول کاربر بردیا بچسپید به بقیه )
          در ضمن وقتی یه بحث تمام میشه دیگه ادم نباید حرفایی که اونجا زده میشه رو بخواد به دل بگیره و بعدا تلافی کنه چون این کار زشته به مولا . خب من دقیق نمیدونم ولی اگه جوابی به شما دادم که به مذاقتون خوش نیومده به نظرم فراموشش کنید و سعی کنید بتونید هضمش کنید تا کمتر ازرده بشید
          موفق باشید

          1. روح رندال کاربر می‌گوید

            افرین بر شما کاملا حرفتون درست بود

            1. knight کاربر می‌گوید

              خدایی من الان نمیدونم چه گونه این حس شادمانی بابت تایید حرف من توسط شما رندال عزیز را بیان کنم . از این همه خوشحالی حس این رو دارم که در حال پرواز روز ابر ها هستم و زبانم از وصف این حس و حال قاصر است .)))
              از اینا بگذریم رندال داداش ببینم مشکلی چیزی داری ؟ بریز بیرون توی خودت نگه ندار .

              1. روح رندال کاربر می‌گوید

                😐😐 من اصلا قصد تمسخر نداشتم
                خدانگهدار

    2. Hassan logon کاربر می‌گوید

      چه حرفیه میزنی خب باید تبادل اطلاعات بشه مثلا من خودم نمیدونستم نقد فیلمش اومده

      1. روح رندال کاربر می‌گوید

        عزیز بقیه هایپ میشن یکدفعه مثل واندروومن میخوره تو ذوقشون حالا از ما گفتن بود که به این چیزا توجه نکنید چ در موردشون بحث نکنید که یکدفعه میخوره تو ذوقتون حالا ما شرایط اجتماعیمون بد شد وی خواستیم الکی هاید نشید

  94. برنا کاربر می‌گوید

    دوستانی که در مورد tva داشتن بحث میکردن
    سایت اسپایدی یک مقاله خیلی خوب راجبش نوشته پیشنهاد میکنم بخونیدش

  95. s.w.b کاربر می‌گوید

    ممنون از کسایی که جوابم رو دادید .
    یه چیز دیگه من کامنت مقاله های قبلی رو خوندم یه سوال برام پیش اومد اینکه دکتر استرنج به ذهن سنتری نتونسته نفوذ کنه رو کسی میتونه عکسش رو قرار بده یا لینک کمیکش رو دقیق قرار بده . چون من تصورم یه چیز دیگه است .
    اینها رو یکی از کاربرا گفته بود که اسمش نمیدونم چی چی هند بودش
    ((ذهن متافیزیک و این حرفا در صورتی که بارها استرنج نتونسته ذهن سنتری رو با توهم و .. کنترل بگیره … خب متافیزیک و این حرفا رو کلا بندازید دور کاربر محترم چون ثابت شدس که استرنج نمیتونه وارد به ذهن سنتری بشه)) …
    هر کسی میتونه جواب بده ولی فکر کنم کاربر منهتن یا کینگ ونوم یا هر کس دیگه ای که میتونه جواب بدن لطفا
    و یه چیز دیگه بقیه هم تصورشون اینه که نمیتونه به ذهن سنتری نفوذ کنه ؟

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      سنتری بارها ذهنش توسط یکی از دشمناش که قدرتش ذهن قوی و کنترل ذهنیه کنترل شده ولی خب از اون طرف خود سنتری میتونه ذهن بقیه رو کنترل کنه مثل اون دفعه ای که خاطرات خودشو از ذهن تمام مردم دنیا پاک کرد
      استرنج شاید نتونه به ذهن سنتری وارد بشه ولی قطعا میتونه ذهن باب رو کنترل کنه

      1. knight کاربر می‌گوید

        کاربر s.b.w
        اول جواب سوالتون رو میدم بعد خودم چندتا سوال دارم ازتون
        بله دکتر استرنج این کار رو انجام داده به ذهنش نفوذ کرده و قطعا میتونه برای سنتری توهم ذهنی ایجاد کنه و به ذهنش نفوذ کنه .
        میشه بگید توی کدوم مقاله بحث سر این سوالی که پرسیدید بود ؟ چون من مقاله هایی رو دیدم همچین بحثی توی اونها نبود .
        یه سوا دیگه اسم کاربریتون مخفف اسم خودتونه یا یه شخصیت کمیک

        1. s.w.b کاربر می‌گوید

          ککاربر حسن لوگان و نایت
          خیلی ممنون بابت پاسخ گوییتون .
          کاربر نایت اگه اشتباه نکنم مقاله ۱۰ شرور دیسی با بیشترین کشتار بود .
          اسمم هم مخفف . سوپرمن .بتمن . واندروومنه .

  96. s.w.b کاربر می‌گوید

    اگه اطلاعات دقیقی بدید ممنون میشم

  97. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    تا جایی که اطلاع دارم تعداد دقیقی از افرادی که توسط ثور به دیار باقی پیوستن در دسترس نیست. ولی علی القاعده باید بیشتر از ۳۰۰۰ تا و این حرفا باشه. البته در MCU فیلم جنگ بینهایت خود ثور ادعا میکنه که بیشتر از ۳۰۰۰ نفر رو کشته ولی در کمیک بیشتر از این حرفاست. ناگفته نماند که قطعا بیشتر موجوداتی که توسط ثور کشته شدن موجودات پلید و خون خواری مثل غول های یخی، الف های تاریک، نیمه روح های هلهایم، جهان خوارها، خورنده های زمان و امثال اینها بودن.

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بله اما همونطور که خودتون گفتین بیشترشون شرور بودن البته بعد از آشنایی با اونجرز اخلاقیات بهتر شد بنده قهرمان هایی از جمله بتمن و سوپرمن و شزم که نمیکشن رو بیشتر دوست دارم(نظر شخصی ) اما ثور قهرمان خوبی هست و فداکاری های زیادی کرده که اگه ثور نبود یا کنال یا اودین زمین رو به دیار باقی فرستاده بودن

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        بله ثور حتی یک بار به طور اتفاقی یک انسان بیگناه رو در حین جنگ کشت که بعدا خودش زندش کرد یک بار هم یک سیاره رو ناخواسته نابود کرد بعدا با سفر به گذشته اوضاع اون سیاره رو درست کرد هرچند به خط زمانی آسیب زد و بعدشم توانایی سفر در زمان رو کلا از پتکش حذف کرد که دیگه وسوسه نشه این کار رو انجام بدهد.
        از صحبت با شما خوشحال شدم موفق باشید.

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          ممنونم من هم از صحبت با شما لذت بردم

  98. king venom کاربر می‌گوید

    آقایون
    سه تا کراس اور مورد علاقتون بین مارول و دیسی که خیلی دلتون میخواد ببینید رو بگین.
    شاید خدا یه لطف بزرگ به همه کرد و دوباره شاهد کراس اور هایی بین مارول و دیسی باشیم الله اکبر 🙏🙏🙏🙏
    مال من :
    ثور و واندرومن
    بتمن و ونوم
    سوپرمن و سنتری

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بنده
      اسپایدرمن و بتمن
      شزم و هالک
      سوپرمن و ثور

      1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

        داداش چیزای جالبی انتخاب کردی ولی بنظرم درست نچیدی
        سوپرمن ثور احتمال زیاد سوپرمن میزنه و زیاد جذابیت نداره
        هالک شزم هم هالک
        اینجوری بزار بنظرم
        هالک سوپرمن(این خیلی خفن میشه)
        ثور شزم
        ایرون من بتمن

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          درست نسنجیدی ؟
          کراس اور مورد علاقه ایشون هست ارتباطی با سنجش شما نداره که مشخص کنید درست نسنجیده بهش میگن« نظر شخصی »

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            عشق دیسی#
            حقیقتش درباره شزم و هالک میدونم که قطعا ۹۹ درصد کاربران میگن هالک اما به این راحتی هاهم نیست واقعا اگر کمیک های شزم رو دنبال کرده باشید یا راجعب قدرتاش تحقیق کرده باشید متوجه میشید این شخصیت درحد سوپرمنه من نمیگم هالک ضعیفه ابدا خیلی هم قویه اما شزم اونقدارهم که فکر میکنید ضعیف نیست

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      استرنج و فیت
      سوپرمن و ثور
      بتمن و دردویل

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور و سوبرمن کازمیک ارمور.سنتری و سوبرمن.قرانکلین ریچاردز ودکتر منهتن

      1. King Venom کاربر می‌گوید

        بردیا
        سعی کن کراس اور هایی رو انتخاب کنی که احتمال برگزاریشون بالا باشه مثلا با اینکه خیلی جالب میشه ولی غیر ممکنه که شاهد سوپرمن پرایم یا کارمیک ارمور با رون کینگ رو داشته باشیم ولی سنتری و سوپرمن رو چرا ممکنه که منم گفتمش
        حالا دکتر منهتن و فرانکلین هم خوبه ولی درست بیانش نکردی چون چون نمیشه فقط این دوتا باشن درواقع باید میگفتی فنتستیک فور و دکتر منهتن که فرانکلین هم تو کمیک باشه به نظرم یه داستان کیهانی و مولتیورسی خیلی خفن و تمام عیار با کلی مفاهیم پیچیده علمی کیهانی فلسفی خلق میشه

  99. بدسی ام کاربر می‌گوید

    سوپرمن هالک
    بتمن دکتر اختاپوس
    سنتری بلک آدام

  100. Hassan logon کاربر می‌گوید

    توجه دارید کراس اور هایی که دارید میگید بیشترش تکراریه و قبلا تو کمیک بوده .پس یه نبرد بگید که جدید باشه

  101. knight کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج ……… کنستانتین
    دارکساید ……………. تانوس
    ایرون من …………….. بتمن

  102. King Venom کاربر می‌گوید

    اسپایدرمن و بتمن قبلا دو بار کراس اور دادن که اگه بخوام صادق باشم اصلا به فضای کمیک های همدیگه نمیخوردن و حتی رابطشون هم باهم جالب نبود اسپایدی اگه بخواد با یه شخصیت خفن از دیسی کراس اور بده اون بنظرم فلش هستش این دو بنظرم کنار هم عالی میشن
    ولی انصافا ونوم و بتمن عجب چیزی میشه تصورش رو بکنید که میتونه چه داستان دارک و خشنی باشه و کاملا با هم جور درمیان فضای کمیک هاشون و آخر داستان هم بتمن سیمبیوت ونوم رو بگیره و از اون طرف جوکر هم با سیمبیوت کارنیج یکی شده باشه و بعد این دو با هم فایت بدن. واوووو
    و کراس اور ثور و واندرومن هم خیلی میتونه عالی باشه با اینکه از واندرومن خیلی خوشم نمیاد ولی به جرأت میگم که این دو برا هم ساخته شدن نه تنها فضای کمیک هاشون بلکه شخصیت پردازی جفتشون اینقدر به هم دیگه میخورن که فقط تصور اینکه این دو کنار هم دیگه معاشرت کنن یا کنار هم بجنگن کافیه که نشون بده کراس اور این دوتا محشر میشه.

  103. knight کاربر می‌گوید

    فیلم جاستیس لیگ زک اسنایدر خیلی چرته . … ))))))
    واکنش من :https://uupload.ir/view/doc_2021-06-20_23-26-42_irpa.mp4/

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😐😐😐😐😐😐
      راستی یادم رفت بگم
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      لیگ عدالت اسنایدر کات خیلی چرته ////////::

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      من این فیلمو خیلی دوست دارم

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      wtf.این دیگه چه سمیییییییی بود؟؟؟؟؟زک المومنین؟؟؟؟

      1. روح رندال کاربر می‌گوید

        بسیار از این سموم هست

    4. روح رندال کاربر می‌گوید

      یادش بخیر شمارش معکوس گذاشته یودن برای اکران اسنایدر کات

      1. علی بولد گوستر کاربر می‌گوید

        اسنایدر بهترین فیلم کمیک بوکی بعد از دارک نایت و سوپرمن بتمن اینو سیو کن دادا توی ذهنت

  104. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان بنظرتون تو جنگ هایی که مینویسم کدوم میبره{تو کمیکه همشون و حال حاظر یعنی حالتی که الان هرکدوم تو دنیای عادی هستن}؟؟:جاستیس لیگ و ایکس من.جاستیس لیگ و اونجرز.چهار شگقت انگیز{به اضافه ی والریا و فرانکلین}در مقابل واچمن.

    1. نکسوس کاربر می‌گوید

      نظر بنده راجب سوالتون اینه که
      ایکس من علیه جاستیس لیگ نظری ندارم ترکیب ایکس من نسبت به تحدیدات گاها عوض میشه . مثلا داخل ریستراکشن او فینیکس ریترن او جین گری با یه ایکس من ضعیف روبه رو شدیم و کلا ایکس من سطح قدرتشون متغیره اعضا ایی دارن که حتی میتونن صفحه کمیک رو دستکاری کنن با اینکه ایکس من یک ایده قویه اما برای سطح قدرت نیست بنظرم
      اونجرز علیه جاستیس لیگ فعلی رو به نفع و کمی مایل به سمت اونجرز میبینم ( بعد از دث متال و شروع دوره اینفینیت فرانتیر هنوز چیز خاصی از اعضا جاستیس لیگ ندیدم ) اما از طرف دیگه اونجرز فعلی توی Heroes Reborn 2021 همچین ترکیبی دارن
      فینیکس فورس اکو ( یونیورسال ) / کپ امریکا / ثور هیروز ریبورن ( یونیورسال-مولتی یونیورسال ) / استاربرند فعلی ( یونیورسال ) / بلید
      و خب تنها راه اینکه لیگ عدالت شانسی داشته باشه اینه که از این استدلال استفاده کنیم که 👇
      توی صفحه اخر دث متال واندروومن داشت با یکی از اعضا د هندز ( میتونید یه نزاد از دادگاه های زندگی تصورشون کنید و حتی خیلی بالاتر ) صحبت میکرد و یکی از هندز ها گفت که از این به بعد همچی باهم وجود خواهد داشت یعنی قبل بحران / بعد بحران / نیو ۵۲ / ریبرث الان همه وجود دارن و با این استدلال میتونیم بگیم اعضای فعلی لیگ عدالت به شاهکار هاشون توی همه دوره ها دسترسی دارن که اینطوری سیل عظیمی از فیت های یونیورسال به بالا برای سوپرمن فعلی قابل استفاده هست و خب همه میدونیم داخل قبل بحران چه شاهکار های غیرقابل باوری هست که میشه درحال حاظر استفادشون کرد
      نبرد جاستیس لیگ و اونجرز فعلی درحال حاظر یک بحث نیست که در ۳ خط بشه جمع اش کرد . درواقع یک بحث و موشکافی ریز به ریز میطلبه ! به اضافه اینکه نبرد ثور فعلی با سوپرمن فعلی جذاب ترین نبرد وسط درگیری این دو تیم میشه !!
      راجب واچمن علیه فنتستیک فور هم نظرم روی واچمن هست بخاطر دکتر منهتن .

    2. بروس وین کاربر می‌گوید

      ۱ برابر
      ۲ جاستین لیگ
      ۳ واچمن

    3. علی بولد گوستر کاربر می‌گوید

      همه لیگ عدالت فقط سوپرمن برا همه کافیه

  105. روح رندال کاربر می‌گوید

    چقدر خلوته 🚶🚶

  106. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    میگم من چند تا سوال دارم مقاله از خلوتی در بیاد
    پریچوا قوی تره یا کازمیک ارمور سوپرمن
    لوگان فیلم بهتری هست یا مرد عنکبوتی ۲
    مایکروسافت در زمینه بازی بهتره یا سونی
    ۳ سریال برتر کمیک بوکی چیه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      کازمیک ارمور.لوگان.نمیدونم.به ترتیب دردویل مردگان متحرک و سومیو نمیدونم

    2. علی بولد گوستر کاربر می‌گوید

      نه لوگان نه مرد عنکبوتی دو. سوپرمن جون دادا . مایکروساقت

    3. علی بولد گوستر کاربر می‌گوید

      نه لوگان نه مرد عنکبوتی دو. سوپرمن جون دادا . مایکروساقت تامام

  107. Hassan logon کاربر می‌گوید

    تعداد کامنتا ۶۹۸ تاس
    حیفه بزارید من ۷۰۰ تاییش کنم😁

  108. Hassan logon کاربر می‌گوید

    اینم کامنت ۷۰۰

  109. علی بولد گوستر کاربر می‌گوید

    سللام
    مستر سعادتی عالللییی .
    فیلمای دیسی بهترینن فقط دیسی . مارول ننگ است

  110. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    برا بتگرل و زاتانا خیل

دیدگاه ها غیر فعال است.