معرفی ۱۰ دشمن برتر بلک ویدو

بیوه سیاه یا بلک ویدو یا ناتاشا رومانوف یک جاسوس روسی بود که بعدها به آمریکا فرار کرد و مأمور سازمان جاسوسی شیلد شده و به تیم انتقام‌جویان پیوست. این شخصیت زن کمیک بوکی در دنیای سینمایی مارول نیز حضور گسترده ای داشته است و اسکارلت جوهانسون، نقش این کاراکتر را بازی میکند. متاسفانه این شخصیت دوست داشتنی نادیده گرفته می شود و کمتر کسی است که از گذشته و دشمنان او در دنیای کمیک اطلاع داشته باشد. در ادامه به معرفی ۱۰ تا از برترین دشمنان بلک ویدو در دنیای کمیک می پردازیم.


۱. یلنا بلووا (بلک ویدو):

یلنا بلووا دومین شخصیتی محسوب می‌شود که از نام بلک ویدو استفاده می‌کند. او به عنوان یک جاسوس و قاتل در اتاق سرخ (یک مرکز آموزشی خیالی شوروی در مارول کامیکس است که با هدف آموزش جاسوس‌های بسیار حرفه‌ای از جمله ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا ایجاد شده‌است) آموزش دیده بود. یلنا بلووا در ابتدا دشمن ناتاشا رومانوف بود که برای کشتن او فرستاده شد، اما بعدها با یکدیگر متحد شدند. او همچنین عضو شیلد، ونگوارد و هایدرا نیز بود. یلنا بلووا در دنیای سینمایی مارول و در فیلم بلک ویدو نیز حضور دارد و به احتمال زیاد، جایگزین ناتاشا رومانوف در ادامه دنیای سینمایی مارول خواهد شد.


۲. الکترا:

الکترا ناچویس که اغلب تنها با نام کوچک خود، الکترا، خطاب می‌شود، یک نینجای تروریست زن – یونانی می‌باشد که دو سای را به عنوان سلاح همیشه همراه خود دارد. وی معشوقه ابرقهرمان بی‌باک نیز بود. الکترا نیز همانند یلنا بلووا، از دشمنان سرسخت بلک ویدو است. الکترا فکر می کرد ناتاشا رومانوف در حال جاسوسی از او و انتقام جویان است و همین حس نیز باعث ایجاد خصومت و درگیری بین این دو شخصیت شد.


۳. دوشیزه آهنی (Iron maiden):

شهرت بلک ویدو نیز آنقدر زیاد است که خیلی ها بخاطر همین شهرت با او به مشکل خورده اند. ملینا وستوکف نیز همانند بلک ویدو، یکی از جاسوسان سابق شوروی است که آنقدر به بلک ویدو حسادت می کرد تا در نهایت به یکی از بدترین دشمنانش تبدیل شد. آیرون میدن بعدهای برای به قتل رساندن بلک ویدو استخدام شد. او زرهی دارد که در زمان پوشیدن آن، به قدرت های ابر انسانی دست پیدا کرده و غیر قابل نفوذ می شود.


۴. ماندریل:

ماندریل یک جهش یافته در دنیای مارول می باشد که قدرت اصلی او، ایجاد ترشحات هرمونی است که قادر به تاثیرگذاری بر روی زنان است و به کمک همین توانایی، آنها را اغوا و مطیع خود می کند. او دشمن اصلی و قسم خورده شیلد و شخصیت بلک ویدو است. بلک ویدو هنکامی که تحت کنترل او بود، هویت دردویل را فاش کرد و از دیگر شاهکارهای او، بدست گرفت قدرت در ایالات متحده به کمک زنان بود. ماندریل علاوه بر این که قادر به کنترل زنان است، از قدرت، سرعت و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است.


۵. بولسی:

بولسی یکی از بزرگترین مزدوران و قاتلان دنیای کمیک بوکی مارول است که موفق به کشتن الکترا نیز شده است. او دشمن قسم خورده شخصت دردویل است و با هر کسی که با دردویل رابطه ای دارد نیز دشمنی می کند که بلک ویدو نیز از این قائده مستثنی نیست. بولسی به کمک مهارت های مبازراتی قدرتمندش، به راحتی قادر به شکست دادن بلک ویدو است. در کمیکی او به راحتی توانست بلک ویدو را شکست دهد و از او به عنوان طعمه استفاده کرد تا دردویل را بدام بیندازد.


۶. تسک مستر:

تسک مستر که ویلین اصلی فیلم بلک ویدو نیز می باشد، مامور سابق سازمان شیلد است که می تواند از روی فنون و ضربات دیگران تقلید کند و ضد حمله بزند. به کمک سرم ابرسرباز توانایی رفلکس های ابرانسانی دارد و حرکاتش چندین برابر سریع تر از برترین مبارزان دنیای مارول می باشد. تسک مستر دشمن اختصاصی شخصیت بلک ویدو نیست. اما حضور و ویلین اصلی بودن او در فیلم اختصاصی بلک ویدو ما را بر آن داشت تا نام او را نیز در این لیست بگنجانیم.


۷. مادام هایدرا:

وایپر II با نام اصلی اوفیلیا سارکیسیان، که سابقاً با عنوان مادام هیدرا شناخته می‌شد، یکی از اعضای اصلی سازمان تروریستی هایدرا و دشمن قسم خورده شخصیت بلک ویدو است. وایپر خود را نقطه مقابل بلک ویدو می داند و همیشه به دنبال این است که او را شکست دهد و از او برتری پیدا کند. ویپر به عنوان یکی از خطرنک ترین دشمنان بیوه سیاه، ستاد هنر های رزمی و کار با سلاح نیز می باشد و در برابر تمامی بیماری ها و سموم زمینی مقاوم است.


۸. اسنپدراگون:

اسنپدراگون یکی از خطرناک ترین و سمج ترین دشمنان شخصیت بلک ویدو است. او نیز مانند بیشتر دشمنان بلک ویدو در ژاپن استخدام شده بود تا بلک ویدو را بکشد و می توان گفت بلک ویدو شانس آورده که از دست اسنپدراگون زنده در رفته است. اسنپدراگون بجز مهارت مبارزاتی بالا، هیچ قدرت ابرانسانی دیگری ندارد. با این حال او لباس محاظتی قدرتمند و یک کلاه نطامی با سنسور های لیزری در اختیار دارد که از او در برابر حملات دشمنانش محافظت می کند.


۹. رد گاردین:

رد گاردین با نام اصلی الکسی شوستاکوف (Alexi Shostakov) نمونه ساخت شوروی از کاپیتان آمریکا است. او شوهر سابق ناتاشا رومانوف بود و انقدر همدگیر را دوست داشتند که حاضر بودند جان خود را برای یکدیگر فدا کنند، اما این چیزی بود که ما فکر می کردیم. بعد از مرگ شوستاکوف ناتاشا که نمی توانست غم از دست دادن او را فراموش کند، تبدیل به یک جاسوس تمام عیار KGB شد. اما این نقشه ای از جانب خود شوستاکوف و KGB بود که او را تبدیل به یک جاسوس تمام عار بکنند. بعد از این اتفاق بود که ناتاشا و الکسی، گذشته خود را فراموش کرده و تبدیل به یک دشمن تمام عیار برای یکدیگر شدند.


۱۰. ایوان پتروویچ:

ایوان پتروویچ را پدر ناتاشا رومانوف می دانند. در خلال جنگ جهانی دوم، زنی که خانه اش در حال آتش سوزی بود، دحتر نوزادش را به ایوان می دهد و ایوان نیز این بچه را که همان ناتاشا رومانوف است به سرپرستی می گیرد. ایوان به شوروی برمی گردد و ناتاشا را به کمک جاسوسان آموزش دیده «اتاق سرخ» پرورش می دهد. بعدها ایوان پتروویچ دیوانه شده و برای نابود کردن بشر، خود را به یک هیولای سایبورگی تبدیل کرد. در پایان بلک ویدو مجبور شد پدر خود را بکشد تا مانع از یک جنگ هسته ای تمام عیار بشود.

منبع: comicbasics.com

23 Comments
  1. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام بازم خوشحال هستم که نفر اولی هستم که کامنت میذاره واقعا عالی بود ممنون از سایت خوب شما

  2. DC &Marvel کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود من فقط پنج تاشو می شناختم عالی بود

  3. DC &Marvel کاربر می‌گوید

    ببخشید آقای ادمین محترم من یک سوال از شما داشتم به‌نظر شما بین دکتر منهتن و فراکلین ریچاردز کدوم قویتر و قدرتمنده

    لطفا اگر می‌شه جواب من بدید با تشکر

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      فرانکلین ریچاردز.چون قدرتی فراتر از امگا داره . میتونه گالاکتوس رو تحت کنترل در بیاره مثل شکست دادن mad selestials . قدرتاش هم مثل تله پاتی /سفر در زمان/ خواندن ذهن دیگران /تغییر ساختار مولکولی و انرژی/ ایجاد توهم هستش.

      1. DC &Marvel کاربر می‌گوید

        کاربر Amirrr بنظر شما دکتر منهتن نمی شناسید دکتر منهتن موجودی با قدرت مطلق به نظر شما یک موجود قادر مطلق قویتره یا یک جهش یافته فراتر از سطح امگ??? البته با احترامه

        1. amirrr کاربر می‌گوید

          اگه به سایت cbr مراجعه کرده باشید گالاکتوس جز ویلن هایی هست که دکتر منهتن شانسی در برابرشون نداره در حالی که فرانکلین ریچاردز میتونه اون رو تحت کنترل در بیاره این خودش یکی از دلایل قوی تر بودن فرانکلین ریچاردز نسبت به دکتر منهتن هست

          1. DC &Marvel کاربر می‌گوید

            ببخشید سایت Cbr سایت خوبیست ولی نقض هاو مشکلاتی داره مثلا سنتری با شزم مقایسه کرده و گفته شنتری و وید هیچ شانسی درباره شزم نداره بنظرشما الکی نیست یا استورم قویتر از واندروومن دونسته و نوشته استورم به وسیله صاعقه می تونه واندروومن شکست بده ولی این نگفته که زره واندروومن به طور طبیعی می تونه صاعقه جذب کنه سایت Cbrسایت خوبیست ولی مشکلاتی داره و همچنین ادمین محترم هم دکتر منهتن قوی تراز گالاکتوس می دونن می تونی از خودشون بپرسی فراکلین ریچاردز قدرت های زیادی داره و همچنین تلپاتی قدرت مندی داره ولی دکتر منهتن همه قدرت های فراکلین ریچاردز داره وهمچنین دکتر منهتن تقریبا قادر مطلق و دانای مطلق هستش بنظرم نباید گالاکتوس با دکتر منهتن مقایسه کرد با احترامه و تشکر

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      سلام شما نظر من رو نخواسته بوديد ببخشيد دخالت ميكنم ……………به نظر من دكتر منهتن ميتونه تمام مردان ايكس رو بزنه البته بايد بدونيد كه دكتر منهتن توانايي تكثير خودش رو هم داره و اگر بخواد فقط و فقط با همين توانايي كل مردان ايكس حتي ققنوس و يا فرانكلين ريچاردز رو هم ميزنه ……….خودتون بگيد ۱۰۰۰عدد دكتر منهتن قويتره يا مردان ايكس ؟! خب معلومه دكتر منهتن ………اون فقط با همين تواناييش ميتونه تمام مردان ايكس رو راحت شكست اما خب دكتر منهتن يه نقطه ضعف بزرگ داره اونم مشكل رواني اونه كه خودش رو به دشمن تسليم ميكنه و بايد شانس بياره در جنگ مردان ايكس به اين مشكل غلبه كنه…………
      باز هم ببخشيد دخالت كردم اين نظر شخصي من بود…………

      1. DC &Marvel کاربر می‌گوید

        نه اشکالی نداشته من هم دکتر منهتن قویتر‌ از فراکلین ریچاردز می دونم نظر شما قابل احترامه و خوب بود ممنون از کاربر سید بهامین هاشمی با تشکر

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          خواهش ميكنم لطف داريد

  4. میلاد کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار جالبی بود و به اطلاعاتم افزود

  5. Sub Zero کاربر می‌گوید

    خسته نباشید ادمین ‌. مقاله خیلی خوبی بود . میشه یه مقاله هم راجب بهترین دشمنان بتمن و سوپرمن بزارید ؟؟؟ خیلی خوب میشه . بلک کانری هم خوبه البته

  6. کیوان کاربر می‌گوید

    اصلا حال نمیکنم با بلک ویدو، چیه اخه شرور هاشو نگاه تو رو خدا، معلوم نیست کی هستن اصلا. این بلک ویدو رو فقط ام سی یو و اسکارلت جون گوندش کردن وگرنه یه کپی از همون بلک کنری بیشتر نی.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      وقتی یه نظر سنجی بانام کی از بلک ویدئو بدش میاد گذاشتن برو اونجا چرت و پرتاتو بنویس.
      نمیدونم اژلاعاتت درچه حده.اما اگه اسم دردویلو شنیده باشی یا کمیکی ازش خونده باشی بولزای رو میشناسی.تکست مستر و الکترا هم بسیار شخصیت های معروف و باحالی هستن.یلنابلووا رو درست نمیشناسم.همونیه که توی نیو اونجرز بود ؟؟؟

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        اصلا مثل اینکه در جهانی دیگر سیاحت می کنی اره؟؟ شرور های این به پای شرور های بتمن میرسه؟ به شرورهای سوپرمن میرسه؟ به شرورهای ثور میرسه؟ به شرور های مرد آهنی میرسه؟ به پای شرور های هالک میرسه؟ من گفتنم اینا بیشترشون شخصیت های معروفی نیستن و بیشتر دشمن شخصیت های دیگن. تو اصلا گرفتی اینو؟ نه اصلا تو وکیل بلک ویدویی مگه. تو اضی ای مگه میخوای بدونی من چرا از بلک ویدو خوشم میاد یا نه؟
        بعدش و بعدش و بعدش
        هر وقت گفتم خاک انداز، خودتو وسط بینداز. چرا وسط همه حرفایی که هر دی سی فنی تو این سایت میزنه دخالت میکنی؟

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          مگه من گفتم بتمن؟؟؟کی گفته باید یه پای اونا برسه؟؟بوزای و الکترا و تکست مستر جزو معروف ترین ویلن(البته الکترا یکم فرق میکنه)های مارولن.چرا فکر میکنی چون تاحالا اسمشونو نشنیدی پس مسخرن؟؟؟من وکیل بلک ویدئو میشم اگه شاکی ای مث شما پیداشه.ویعنی چه این خاک انداز……..یعنی چون شما اضحار نظر کردی همه باسد ببندن؟؟؟هر دی سی فنی؟؟؟من دارم کارمو میکنم و وقتی فکر میکنم که یه نفر اشتباه کرده جواب میدم کار غلطی هم نیست.شما اگه واسه توهین کردن به بلک ویدئو دلیل موجه داری خودتو تبرئه کن.

  7. g.o.w کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود اطلاعات خوبی رو منتقل کرد. خسته نباشید

  8. amirrr کاربر می‌گوید

    ببخشید این سوالو میپرسم ولی ادمین محترم چرا کامنت های من تایید نشدن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با رعایت ادب و متانت کامنت بگذارید و با رعایت ادب بیشتر، جواب دوستان را بدهید تا کامنت هاتون تایید بشه.

  9. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید من اطلاعات نسبتا خوبی (البته عالی نیستم ها ولی اطلاعاتی دارم)در مورد دنیای کمیک بوک دارم
    می تونم براتون مقاله بنویسم؟

  10. Ghost rider کاربر می‌گوید

    مقاله ی خوبی بود . من خیلی بلک ویدو رو دوست دارم . خیلی برای فیلمش هایپم . امیدوارم فیلمش فیلم خوب و جذابی باشه

  11. […] بیوه سیاه ۲۴ مین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که روایت گر داستانی احساسی و اکشن از زندگی خصیت ناتاشا رومانوف معروف به بلک ویدو است. این فیلم نقد های مثبتی دریافت کرده و فروش خوبی را نیز در باکس آفیس داشته است. این فیلم نیز همانند همه فیلم های ابرقهرمانی اشارات و ایستراگ هایی داشته است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. […]

  12. […] توسط انتقام جویان را روایت می کند. در بخشی از این فیلم ناتاشا رومانوف مجبور شد جان خود را فدا کند تا سنگ روح به دست کلینت […]

دیدگاه ها غیر فعال است.