بیوگرافی آنتیه تراوه + تصاویر

آنتیه تراوه (انگلیسی: Antje Traue) زادهٔ ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۸۱ یک هنرپیشه متولد زاکسن، در جمهوری دموکراتیک آلمان سابق (آلمان شرقی) است. وی از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از مهم ترین فیلم های این بازیگر می توان به پاندروم، مرد پولادین، مجرم و ۵ روز جنگ اشاره کرد.

تراوه ساکن آلمان است. او آلمانی، روسی و انگلیسی را به راحتی صحبت می کند. او از شش سالگی تا نوجوانی رقصندگی، نوازندگی و زیمناستیک هنری را در یکی از مدارس مطرح زادگاهش آموزش دید. در ۱۶ سالگی نقش اصلی یک نمایش بین المللی در مونیخ را بدست آورد. او سالها در آلمان و آمریکا مشغول به فعالیت بود تا اینکه در سال ۲۰۰۸، موفق به دریافت نقش اصلی فیلم پاندروم شد. پاندروم فیلمی ترسناک علمی ـ تخیلی به کارگردانی کریستیان آلفارت و با بازی دنیس کواید و بن فاستر است که داستان آخرین بازماندگان نسل بشر در یک سفینه فضایی را روایت می کند.

آنتیه تراوه در سال ۲۰۱۳ و با بازی بی همتای خود در فیلم مرد پولادین، ساخته کمپانی دی سی و در  نقش فائورا اُل، نام خود را بر زبان ها انداخت. فائورا اُل یک فرمانده سابق و جنایتکار کریپتونی است که با شخصیت اصلی فیلم مرد پولادین یعنی سوپرمن، دشمنی دارد.

او در سال ۲۰۱۴ و در فیلم “هفتمین پسر” نیز حضور برجسته و موفقی داشت که این فیلم مورد تحسین منتقدین آلمانی قرار گرفت. آنتیه تراوه به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده است. در ادامه تصاویری از این بازیگر موفق آلمانی را تماشا خواهید کرد.





23 Comments
  1. کیوان کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود، البته بهش بهای کمی میدن، وگرنه بازیش شاهکاره مخصوصا تو فیلم مرد پولادین اون طعنه هایی که به هنری کویل می زد.
    دوستان به نظرتون در سینما اگه فاورا ال به قدرت های زمینش همونطوری که ژنرال زاد در اواخر فیلم رسیده بود و زره کریپتونیش هم همراهش باشه، فاورا قویتره یا هلا همون کینت بلانشت؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اگه منظورتون اینه که فاورا به قدرت های کریپتونیش دست پیدا کنه و اون زرهی که در مرد پولادین هم به تن داشت، استفاده کنه، من فکر نمی کنم هلا بتونه بیشتر از ۱ دقیقه جلوی فاورا دوام بیاره، شاید با تمام قوا بتونه مقداری معطلش کنه اما اگه این مبارزه هزار بار هم صورت بگیره، پیروز نبرد فاورا هستش. جدا از فیزیولوژی کریپتونی که حتی سلاح اتمی روشون تاثیر نداره و هلا، سلاحی نداره که بتونه مثل استورم بریکر، به شخصیت های قدرتمند ضربات سهمگینی وارد کنه، فاورا یک فرمانده مطرح کریپتونیه که مهارتش از جنرال زاد هم از نظر من بیشتره. (البته در سینما).
      اون زره خودش یک سلاح محسوب میشه که حتی توپ گلوله سی میلیمتری جنگنده ای-۱۰ تاندربولت و ضربات سوپرمن هم روش تاثیر نداره، چه برسه به ضربات و سلاح های هلا. اگه فیلم مرد پولادین رو دیده باشید، اگه دقت کرده باشید فاورا به کمک این زره از ضربات سوپرمن جاخالی میداد و اون رو تا کیلومترها پرتاب می کرد.
      اما اگه فقط زره منظورتونه و قدرت های کریپتونی ملاک نیست، اگه فاورا مجال نده، پیروز میشه. اما اگه هلا فقط بتونه کلاه شیشه ای زره فاورا رو بشکونه، کار تمومه، منتها کار آسونی نیست و قدرتی برابر با قدرت سوپرمن میخواد اینکار.

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # کیوان
      به نظر شخصی من هلا با اختلاف زیادی قدرتمندتر هست . چون هلا تقریبا آسیب ناپذیر مطلق بود و فقط سلاح های قدرتمند ازگاردی از جنس اورو بهش صدمه میزد . اما صدمات در کثری از ثانیه درمان میشد . شما اگر توجه کنید ، هلا در ۲ صحنه از فیلم ثور : راگنورک ، آسیب دید . ( اگر ضربه پایانی سورتور در نظر گرفته نشه . ) . اول جایی که با ارتش ازگارد میجنگید و یک نیزه ازگاردی از بدنش عبور کرد و طی کثری از ثانیه درمان شد و دوم صحنه اواخر فیلم که ثور با استفاده از نیزه اودین به او صدمه زد . اینجا هم بدن هلا در کثری از ثانیه درمان شد . اما بحث گلوله که ادمین محترم اشاره کرد باید بگم که کلا گلوله به پوست ازگاردی های معمولی هم نفوذ نمیکند اصلا . اگر سریال مامورین شیلد را دیده باشید ، حتی کری ها که گفته میشه چگالی پوستشون سه برابر انسان ها هست هم گلوله های عادی اصلا به بدنشون نفوذ نمیکند . حالا ازگاردی های معمولی که گفته میشود چگالی پوستی پنج برابر انسان ها دارند که دیگه نیازی به محاسبه فکر نکنم باشه . در همین سریال مامورین شیلد ، یک ازگاردی معمولی بود که وقتی با چاقو بهش حمله میکنند به راحتی چاقو را میگیرد و با چند تا انگشت میشکند و حتی به راحتی دستبد های پلیس را هم با یک اشاره از بین میبرد . تازه همه این موارد مربوط به ازگاردی های کاملا معمولی هست . حالا هلا و ثور که دیگه کلا قضیه متفاوتی دارند چون به مراتب از ازگاردی های معمولی قدرتمندتر هستند . در فیلم ثور : راگنورک ، حتی گلوله های سفینه های ازگاردی هم اصلا به پوست هلا صدمه نمیزد .
      اما بحث سلاح های هلا . باید بگم که هلا از نکروسورد در سینما استفاده میکرد و حتی خود مارول هم غیر مستقیم و تلویحا این مورد را تایید کرده . سلاح های هلا به راحتی سفینه های ازگاردی را منهدم میکرد و حتی به پوست ثور نفوذ میکرد . میتوانست یک کوه را فرو بریزد . اون وقت به نظرتون فاورا و زره هاش نسبت به این سلاح ها ایمن هست ؟!؟!
      از نظر مهارت جنگ و فنون مبارزه هم که دیگه بحثی نیست . سن هلا حتی از ثور هم بیشتر است و مهارت جنگی به مراتب بیشتر از امثال کریپتونی ها دارد .
      قدرت بدنی هلا به گونه ای بود که میولنیر را با دست و به راحتی خورد کرد . ( هرچند که من خودم به شدت نسبت به این صحنه که فقط میخواد هیجان اضافی بده ، انتقاد دارم . ) .
      نکته دیگه اینکه هلا هرچقدر بیشتر در ازگارد باشد ، قدرتش بیشتر و بیشتر میشود و به گفته هایمدال به حدی میرسد که کل ۹ قلمرو و حتی تمام کیهان را تصرف میکند . ! درسته که سورتور موفق شد هلا را نابود کند اما شما فکر کردید کل کریپتونی ها به توان دو حریف سورتور میشوند ؟!؟! به هیچ وج . سورتور کلا موجودی غیر قابل نابودی است و نابودی براش تعریف نشده تا وقتی که به هدفش برسه و بعد از آن نابود شود .
      به نظر من فقط فاورا سرعت بیشتری داره و از امتیاز پرواز هم برخوردار هست اما هیچ کدوم این موارد کافی نیست . ثور ، لوکی ، هالک و والکری با هم نتوانستند هلا را شکست بدهند . اون وقت به نظرتون فاورا شانسی داره ؟!
      فکر کنم همین توضیحات کافی باشد .

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        استیو جان از شما ممونم.
        از ادمین هم ممنونم.
        الیته منظورم سینما بود بطور کامل ولی بازم ممنونم.

      2. admin
        admin کاربر می‌گوید

        استیو جان سلام، یعنی شما میگید که هلا، از سوپرمن با زره کریپتونی قدرتمندتره؟ البته منظور کیوان جان اینطوری که فهمیدم، سینما بود.
        در مورد توپ ۳۰ میلیمیتری هم یه توضیح بدم که این توپ به راحتی میتونه تانک تی ۷۲ رو با زره محافظتیش بطور کامل سوراخ کنه، سوپرمن با اون قدرتش وقتی دید جنگنده داره با این سلاح بهش شلیک میکنه، از ترس فرار کرد. هالا شما حساب کنید دیگه، وقتی این گلوله نتونه یه خش کوچیک روی زره کریپتونی بندازه، دیگه………………

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Admin
          دروغ چرا ، من نمیدونم زره کریپتونی دقیقا چیه و چکار میکنه و چه قابلیت هایی داره اما شما احتمالا خیلی بهتر میدونید . اما با توجه به شناختی که از هلا دارم میگم احتمالا به مراتب قدرتمندتر باشه .
          راجب توپ ۳۰ میلی متری ، من اصلا و ابدا این حرف شما رو نقض نمیکنم اما فکر نکنم این توپ برای هلا هم هیچ مشکلی باشه . چرا ؟! من با دلایل زیادی به طور غیر مستقیم این موضوع را اثبات میکنم .
          اول اینکه لوکی در فیلم انتقامجویان ۲۰۱۲ ، در برابر سلاح مخصوص شیلد ساخته شده از تکنولوژی زره نابودگر قرار گرفت و تنها اتفاقی که براش افتاد این بود که چند متر به طرفی پرتاب شد . فقط یک شلیک از این سلاح به گفته خود مامور کولسن ( اگر درست بگم اسمش را ) میتواند یک سفینه پر سرعت را منفجر کند . اما … . این مورد اول .
          مورد دوم راجب ثور . ثور در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت ، در برابر انرژی کامل یک ستاره نوترونی قرار گرفت . اگر یکمی راجب این ستاره تحقیق کنید میبینید که دما و انرژی و خلاصه ویژگی های اینچنینیش خیلی بالاتر از خورشید هست و انرژی کامل چنین ستاره ای میتونه در عرض کمتر از یک دقیقه ، یک سیاره مثل زمین را ذغال کند . ( این حرف من نیست . این استدلال دقیقا از روی یک مستند علمی دیدم . ) . حالا شاید بگید پس چرا اون سیاره دورف ها منفجر نمیشد و نابود نمیشد و اینا که حقیقتش من دقیق دقیق نمیدونم اینو دیگه اما یک سری توضیحاتی دارم که مطلب را طولانی میکنه و به حاشیه میبره . فقط خیلی خلاصه بگم که ثور گفت : (( سیاره نیدوولیر ( سیاره دورف ها ) جوری طراحی شده که انرژی ستاره در حال مرگ را به درون کوره ها هدایت میکند . )) . خلاصه اینکه دوام و مقاومت هلا باید بسیار بیشتر از لوکی و حداقل اندازه ثور باشد . این مورد دوم .
          دلایل دیگر راجب برتری هلا اول زود درمانی بسیار سریع بود که اشاره کردم در کامنت قبلی . یعنی حتی فیورا اگه بتونه به هلا آسیب هم بزنه ، خیلی خیلی سریع و در کثری از ثانیه درمان میشه . مگر اینکه مثل بتونه با یک سلاحی آسیبی در حد نقص عضو بزنه که خیلی خیلی بعید میدونم بتونه . دوم سلاح های هلا یعنی نکروسورد هایی بود که بازم اشاره کردم بهش . اگر با گور ( سلاخ خدایان در کمیک ) آشنایی داشته باشید ، حتما استم نکروسورد را شنیدید . این سلاح ها مخصوص کشتن خدایان هست و همانطور که در فیلم هم دیده شد ، به راحتی ازگاردی ها والکری ها را میکشت و حتی به پوست ثور هم نفوذ میکرد . !
          یک مورد دیگه هم هست که در کامنت قبلی بهش اشاره کردم . اینکه هلا هرچه بیشتر در ازگارد باشد ، لحظه به لحظه قدرتمندتر میشود . اگر این مبارزه در ازگارد باشد که من شخصا هیچ شانسی برای فیورا قائل نیستم . اما اگر در زمین باشه شاید و شاید شانسی ( هرچند خیلی کم و ناچیز ) داشته باشد .
          خلاصه خیلی طولانی نکنم صحبت را . با توجه به شناختی که از هلا دارم ، من حقیقتش در فیلم سوپرمن : مرد پولادین ، ندیدم شخصیتی رو در حدی که بتونه هلا را شکست بدهد . حالا این نظر من و اینها هم دلایل من هست .

          1. Superman کاربر می‌گوید

            چی میگی داداش الان من حقیقت رو بهت میگم دیسی از هر لحاظ از مارول بهتره فقط فیلماش بخواطر بی لیاقتی بعضیها ضعیفه که اونم با اومدن اسنایدر کات حل میشه هلا در برابر فیورا هیچی نیست سوپرمن که قدرت خداگونه داشت حریف فیورا نشد سوپرمن بیشتر از سی سال تو زمین بود و تمام قدرت هاشو فهمیده بود ولی فیورا با اون زره تنها از نیمی از قدرت هاش استفاده میکرد تقریبا میشه گفت اون زره غیر قابل تخریبه ولی اگه زره رو حساب نکنیم فیورا تمام قدرت های خودشو به دست میاره تو فیلم من اف استیل دیدم که فیورا چجوری سوپرمن و لت و پار کرد و یازده تا سرباز رو تو ۷ ثانیه کشت سرعتی که فیورا داره خیلی زیاده در صورت رویارویی این دو نفر هلا که هیچی کل اونجرز هیچ شانسی ندارن ببین فیورا تمام قدرت های سوپرمن رو داره ولی یکم قوی تر و خیلی خشن تره میشه گفت قدرت های هلا هیچ تاثیری روی فیورا نداره فیورا به دلیل هوش ، قدرت ، سرعت ، دوام ،پرواز و …. برنده می شه.فقط کافیه که فیورا هلا رو داخل خورشید یا هر ستاره ی دیگه ای بندازه.

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              آروم باش . مشکلت چیه رو نمیفهمم . چه ربطی به فیلم داشت الان ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ بعضی دی سی فن ها بدجور عقده ای شدن از گند سینمای دی سی و هرچی میشه این عقده ای بودنشون رو به رخ میکشن . هرچی من میخوام هیچی نگم بازم بعضیا نمیگذارن . ادمین گرامی شما هم اگه اشتباه نکنم دی سی فن هستید . لطفا ناراحت نشید از این حرف های من چون فقط راجب بعضی دی سی فن ها هست نه همه . وگرنه من خودم دوستان دی سی فن زیادی دارم . اما بعضیا واقعا عقده ای شدن . کاربر superman ، الان دقیقا چه ربطی به سینما و فیلم های افتضاح دی سی داشت موضوع بحث ؟!؟!؟!؟
              اما موضوع فیورا . اینکه سوپرمن چقد کجا بوده و اینا رو بزار در کوزه آبشو بخور . انگار چون تونسته یه مشت به سوپرمن بزنه فکر کردی از پرزنس و والای همگان هم قویتره .
              اگه فیورا ۱۱ تا سرباز انسان رو در چند ثانیه کشت ، هلا هم یک ارتش چند ۱۰ هزار نفری از ازگارد را در عرض چند دقیقه کشت . !! حالا دیگه اینکه کدومش برتر هست را فکر کنم هر عقل سالمی و حتی ناسالمی بداند .
              کل اونجرز در برابر فیورا شانسی ندارن ؟!؟!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ همین حرفت ارزش باقی حرفای پوچتم نشون میده .
              گفتی فیورا کافیه هلا را داخل خورشید بندازه ؟!؟!؟!؟ اولا ثور کل انرژی یک ستاره نوترونی را در عرض چندین دقیقه تحمل کرد . دیگه بالاتر از ستاره نوترونی که نیست . هست ؟!؟!؟!؟ یک ستاره زرد مثل خورشید در برابر یک ستاره نوترونی هیچی نیست . دوما فیورا دقیقا چجوری میخواد هلا را به سمت یک ستاره ببره ؟!؟!؟!؟! هلا هم فقط تماشا میکنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ فیورا توانای تلپورت داره ؟!؟!؟!؟!؟!؟! تازه اگر اول فیلم ثور : راگنورک ، را دیده باشی ، به نظر هلا توانایی تلپورت داشت . چون از جایی به زمین تلپورت کرد / شد . !!
              گفتی سلاح های هلا تاثیری روی فیورا نداره ؟!؟!؟!؟!؟ سلاح هایی که هلا تولید میکرد در واقع همان نکروسورد بود . نکروسورد سلاحی مخصوص کشتن خدایان هست . این سلاح ها حتی به پوست ثور هم نفوذ میکرد و به راحتی یک کوه بزرگ را فرو میریخت . دقیقا چطور به این نتیجه رسیدی که به پوست فیورا نفوذ نمیکنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! پوست فیورا حداکثر به اندازه پوست سوپرمن محکم باشه که پوست سوپرمن هم حداکثر به اندازه پوست دومزدی و اینجا لازمه اشاره کنم که شمشیر واندروومن به راحتی دست دومزدی را قطع کرد . !! تازه شمشیر واندروومن سلاحی مخصوص کشتن خدایان نیست . ! دیگه حالا خودت حسابشو بکن . !
              زود درمانی هلا به حدی بود که هر آسیبی در کسری از ثانیه درمان میشد . حالا بر فرض محال که فیورا بتونه به هلا آسیب بزنه که در این صورت با توجه به زود درمانی سریع هلا ، این آسیب ها در کثری از ثانیه درمان میشوند . ! فیورا اما زود درمانی خاصی نداره .
              اما بحث سرعت که گفتی هم اصلا مهم نیست . ثور اشیا و اجسام سریعتر از سرعت نور را میبیند و به راحتی نسبت به آن واکنش نشان میدهد . بنابراین فکر نکنم سرعت فیورا برای هلا هم که قدرت های گسترده تری دارد ، مشکلی باشه .
              اما راجب سوپرمن و تانوس هم میخواستم جوابتو ندم اما حالا که اینجور شد باید بگم که تانوس به راحتی سوپرمن رو شکست میده .
              قدرت فیزیکی تانوس به مراتب بیشتر از سوپرمن بعد بحران هست . آسیب ناپذیری تانوس بیشتر از سوپرمن نباشه ، کمتر نیست . زود درمانی تانوس بسیار سریعه . مهارت مبارزه تانوس با یکی مثل سوپرمن که هیچ مهارت مبارزه خاصی نداره قابل قیاس نیست . تانوس چندین هزار سال تجربه داره اما سن سوپرمن فکر نکنم از حداکثر ۴۰ الی ۵۰ سال بیشتر باشه . تانوس به انواع سلاح های کهکشانی قدرتمند ( منظورم سنگ های ابدیت نیست . ) مثل منشور کیهانی ( با مکعب کیهانی اشتباه گرفته نشه ) ، منعکس کننده انرژی ، محفظه بعدی نیرو و … ، دسترسی داره که حتی به موجودی مثل گالاکتوس هم صدمه زده . راستی چند ارتش قدرتمند تانوس را یادم رفت که ذکر کنم . به علاوه تمام اینها تانوس بسیار فرد خبره و باهوشیه و به قول معروف بی گدار به آب نمیزنه .
              خواستم بگم که زیاد دی سی فن بودنت رو به رخ نکشی و فکر کنی جایی خبریه .
              تمام .

              1. Superman کاربر می‌گوید

                خخخ نمیدونستم که انقدر مارول فن تعصبی هستی وگرنه جوابتو نمیدادم انقدر دیسی دیسی فن نکن خودت که ته مارول فنی اینجوریشو دیگه ندیده بودم اولا که من اصلا فیلم های مارول رو نمیبینم (فقط سری اونجرز رو دیدم) اینکه میگم اونجرز نمیتونن سوپرمن و فیورا رو با هم شکست بدن حقیقته سوپرمن یا فیورا می تونن آنقدر سریع حرکت کنن که بتونن تک تک انتقام جویان را بکشن بدون اینکه حتی آنها حتی بدونن که چه چیزی به آنها ضربه زده. خخخ داداش داری اشتباه میکنی اونی که تو فیلم بتمن در برابر سوپرمن بود دومزدی نبود اون زاد بود که توسط کشتی کریپتونی به هیولا تبدیل شد ولی همین نوزاد هم واسه کل اونجرز بسته دومزدی اصلی یه جای دیگست اگه پاش رو بزاره تو مارول دیگه کل شخصیت های مارول رو پودر میکنه همه میدوونن خخ تور که قدرتش رو به ما تو اندگیم نشون داد خیلی ضعیف بود کلا تور میتونه در برابر گلوله یا لیزر های سوپرمن مقاومت کنه؟ نه نمیتونه تور در برابر چاقو لوکی نتونست مقاومت کنه کافیه بری لیزر زاد رو تو من اف استیل نگاه کنی که یک ساختمان رو با خاک یکسان کرد سوپرمن میتونه تور رو پودر کنه و قدرت لیزرش رو کنترل کنه حالا تازه رفتم در مورد هلا دیدم اره قویه ولی نمیتونه فیورا رو شکست بده حتی ادمین هم تایید میکنه ولی توی مارول فن هیچی حالیت نمیشه خخخ سوپرمن قدرت نامحدودی داره ، اون اساساً می تونه هر کاری انجام دهد و در یک نقطه به معنای واقعی کلمه فقط یک خداست راستی بازم میگم دیسی از لحاظ کمیک انیمیشن سریال موزیک شخصیت ها قدرت ها از مارول بهتره شما فقط فیلم براتون مونده که اونم دیگه دورش تموم شده الان دیگه نوبت دیسیه داره میترکونه خخخ تانوس ؟ هههه تانوس بدون سنگهاش در برابر سوپرمن هیچه سوپرمن قبل از اینکه تانوس بفهمه اونو نابود میکنه حتی با سنگهاش هم دیدیم انگشت کوچیکه دارکساید هم نشد وقتی از دارکساید شکست خورد یعنی از سوپرمن پرایم که صد در صد شکست میخوره برو داداش انقدر از دیسی شکست خوردید عقده ای شدید تازه اولشه اینو بگم اولی دیسی بوده بعد مارول که اومده نصف شخصیتاشو از دیسی کپی زده سینمای دیسی افتضاح نیست تمام.دیگه مارول فن بازی در نیار خوشم نمیاد.بای

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # Superman
                  هههههههههههههههه هههههههههههههههههههه 😁😄😄😄😄😄😄😄😄😁😁😁
                  نمیدونستم اینقدر تاب داری وگرنه واقعا جوابتو نمیدادم .
                  در پایان در جواب امثال تو باید گفت :
                  Stay in the world of your ignorance

                2. Mohamad کاربر می‌گوید

                  میدونی امثال تو آبروی هرچی دی‌سی فنه رو بردن.
                  چرا فک میکنی سوپرمن و فیورا سریع تر کل انتقام جویانن؟؟؟ثور به اشیا سریع تر از نور واکنش نشون داده.هالک میتونه به اندازه سنتری سریع باشه(باید بدونی در یه خط داستانی سنتری چند سال نوری رو تو چند ثانیه سفر کرده.)ایرون من هم میتونه از لباس های پیشرفته ترش استفاده کنه.
                  اون شخصیت تو b v sخود دومزدی بود.دومزدی اگه به مارول بیاد همون وید هم شکستش میده.
                  تور پر اندگیم به دلیل مسائل و مشکلات روحی روانی ضعیف شده بود و فک کنم بدونی تو اینفیتی وار چکارا کرده.راجب چاقوی لوکی اون یه سلاح ازگاردیه و مسلما باید قدرتمند باشه ک به پوست ثور نفوذ کرده.
                  ببخشید منظورتون از هلا ک برادر ناتنی ثور نیست ک هست؟؟؟؟ههههه😂😂فیورا هلارو شکست بده😂😂😂😂ای خدا.ببین هلا جاودانس.قدرت بدنیش بیشتر ثوره(تو فیلم ک اینجوری ب نظر میرسید)و حتی قدرتمند ترین رعد ثور روش تأثیر نداشت.و صاحب شمشیر های نکرو بود.و خیلی راحت عده زیادی از والکری هارو کشته.و همینطور سرباز های ازگاردی زیادی رو هم کشت.البته ک پادشاه جهنمه و لشکری پایان ناپذیر از مردگان داره و توی دنیای سینمایی میتونه از کمک گرگش(فک کنم اسمش تو اساطیر فریر باشه ک تو اساطیر بچه لوکیه و اودین رو کشته)استفاده کنه.
                  تانوس باقدرتاش (فقط قدرت فیزیکی)هالک رو شکست داده.مطمئنا قدرت فیزیکیش از سوپرمن بیشتره.میتونه تلپورت کنه،لیزر از دستا یا چشماش بزنه،زمان رو کنترل کنه،سرعتی داره ک سیلور سرفر رو متوقف کرد،بسیار بسیار باهوشه،بیش از ۵۰۰۰سال سن داره،متخصص فنون جنگیه و…….
                  و البته عقدای شمایی ک موقع کم آوردن فحش میدی.

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # Mohammad
                    کاربر محمد ، اینو ولش کن . جواب دادن به امثال اینهنا وقت تلف کردنه و ازرش وقت خیلی بیشتر از اونیه که با حرف زدن و بحث کردن با بعضی ها تلف بشه . بزار در عالم خودش بمونه .

                  2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                    منم قبول دارم اون جناب زیاده روی کرد ، حداقل میگفت جاستیس لیگ اونجرز رو شکست میده منطقی بود ولی یکی از دشمنان معمولی سوپرمن حریف تمام اونجرز نمیشه اصلاً . ولی باید یه نکته رو بهت بگم اون دومزدی تو بتمن vs سوپرمن دومزدی اصلی نبود ، درست خیلی قوی بود ولی قدرتش اصلاً در حد دومزدی اصلی نبود . یه کلون بود که اگه فیلمشم دیده باشی جسد ژنرال زاد رو از سفینه ی که تو جنگ سوپرمن اومده بود در اورد .

                    1. Mohamad کاربر می‌گوید

                      متأسفانه ندیدم فیلمشو.
                      ب هرحال کلون دومزدی.مرسی محمد حسین

  2. صمید کمالی کاربر می‌گوید

    چه جیگریه💘💘 لامصب خوشکلی میباره ازش

  3. Sub Zero کاربر می‌گوید

    بازیگر خوبیه ، از بازیش تو فیلم مرد پولادین خیلی خوشم اومد . تو سریال Dark هم خوب بود .

  4. kryptonian کاربر می‌گوید

    خوشگل ترین زنی که تا الان دیدم خدایی عجب چیزیه

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      شما هم طوریتون میشه اینو نگی😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝
      قصد توهین نداشتم

  5. superman کاربر می‌گوید

    خیلی خوشگله امیدوارم تو فیلم های دیسی دوباره ببینیمش

  6. arash کاربر می‌گوید

    لامصب از واندروومن قشنگ تره

  7. تانوس کاربر می‌گوید

    جوووووووووووووووووون

  8. g.o.w کاربر می‌گوید

    بازیگر سطح معمولی هست مگر اینکه در آینده بهتر عمل کنه و خودشو به جمع خوبا اضافه کنه! تو دنیای دی سی مارگو رابی به نظرم بهترین بازیگر زن هستش البته کلی میگم یعنی در کل در شغل بازیگری بهترین هست و نقش هارلی کویین رو هم خیلی عالی بازی کرد حالا جدا از اینکه فیلم خوبی نبود ولی خوب نقش هارلی کویین رو خوب بازی کرد، مجنون عاشق! ( البته در بهترینها نیکول کیدمن در نقش مادر آکوامن رو یادم رفت بگم بازیگر فوق العاده ای هست ).

  9. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    واقعا نقششو خوب بازی کرد الان چهل سالشه اما همچنان خانم زیبایی هستش زک اسنایدر هم تایید کرد فیورا نمرده و داخل فانتوم زان گیر کرده فیورا شخصیت قدرتمندیه همانطور که دیدید سوپرمنو چندین بار کتک زد.

دیدگاه ها غیر فعال است.