دکتر منهتن در برابر مفیستو، حاکم جهنم برنده می شود یا خدای دانش؟

منهتن ابتدا با عنوان دکتر جاناتان آسترمن، یک فیزیکدان هسته‌ای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۵۹ پس از اینکه به طور اتفاقی در دستگاهی گیر می‌افتد و بر اثر تابش آن، از بین رفته و یکبار دیگر بازسازی می‌شود و از آن به بعد تبدیل به یکی از مخلوقات عالی رتبه در دی‌سی کامیکس می شود. مفیستو نیز ارباب بلامنازع جهنم، خدای تاریکی و یکی از برترین جادوگران و شیاطین دنیای مارول است. هر دو این شخصیت ها قدرت های خداگونه دارند. بنظر شما کدام یک پیروز نبرد می شود؟ دکتر منهتن یا مفیستو؟


۱۱. دکتر منهتن: تغییر جهان دی سی در مقیاس گسترده

دکتر منهتن مسئول بزرگترین تغییر از زمان وقوع بحران در زمین های بی نهایت در کمیک های دی سی است. او مسئول خلق جهان NEW 52 دی سی است. دکتر منهتن با حذف کردنِ جامعه‌ی عدالت آمریکا و لژیون ابرقهرمانان از خط زمانی دی سی و فرسایش بسیاری از مهم‌ترین رابطه‌های جهان دی سی، توانست پنج سال از تاریخ جهان را نیز حذف کند. این دستکاری عظیم در خلقت، قدرت و توانایی او را نشان می دهد.


۱۰. مفیستو: تغییر واقعیت

همانند دکتر منهتن، مفیستو نیز می تواند ماهیت جهان را از اساس تغییر دهد. او با ایجاد تغییر های کوچک توانست جهان ها ۷۱۶۱ و ۷۱۲۴۱ دنیای مارول را ایجاد کند. همچنین مفیستو طی معامله ای با مرد عنکبونی، در ازای بهبودی عمه مرد عنکبوتی، توانست بطور کامل، رابطه مری جین و پیتر پارکر را از تاریخ پاک کند. این توانایی اورا به یک موجود بسیار خطرناک تبدیل می کند.


۹. دکتر منهتن: دستکاری انرژی

دکتر منهتن توانایی دستکاری انرژی در هر نوع و مقیاسی را دارد. یکی از وظایف او در اوایل حضورش در کمیک ها این بود که به عنوان یک بازدانده برای آمریکا خدمت کند، یعنی جلوی حمله اتمی شوروی را گرفته و واکنشهای اتمی را به انواع دیگر از انرژی تبدیل کند. او می تواند به راحتی و با یک اشاره، بیشتر ابرقهرمانان کمیک را نابود کند و توانسته است جادوهای شخصیت های برتر دی سی را دستکاری کرده و به خودشان برگرداند.


۸. مفیستو: شیطان حیله گر

مفیستو به حیله گری معروف است. او با توانایی تغییر شکل و مهارت های شیطانی اش، توانسته است شخصیت های بسیار قدرتمندی را فریب داده و شکست دهد. مفیستو این توانایی را دارد که به هر شکلی دربیاید، هرچقدر که بخواهد تغییر اندازه بدهد و به هر شخصیتی که می شناسید دروغ بگوید.


۷. دکتر منهتن: خدای علم و دانش

از لحظه ای که دکتر منهتن به یک قادر مطلق تبدیل شد، تا به امروز، او در پی دستیابی به علم و دانش در سرتاسر کیهان بوده است. منهتن از قدرت خود برای گسترش دانش و درک خود از جهان استفاده می کند و این گسترش دانش، این امکان را به او می دهد که از قدرت های خود به بهترین نحو استفاده کند. دکتر منهتن به دلیل آگاهی از نحوه کار جهان، قادر به انجام کار های خارق العاده ای است که نمونه های آنرا در فیلم واچمن محصول سال ۲۰۰۹ دیده اید.


۶. مفیستو: حاکم جهنم

مفیستو بر جهنم حاکم است، جهنمی پر از موجودات اهریمنی در هر شکل و اندازه ای، پر از آتش و تاریکی، و یادآور جهنم کتاب مقدس و قرآن کریم. یکی از قدرت های مفیستو، توانایی محکوم کردن شخصی است که به قلمرو او می آید، خواه قبول کند خواه نکند. گرفتار شدن در قلمرو مفیستو یکی از بدترین چیزهایی است که می تواند برای یک موجود زنده اتفاق بیفتند. فرار از جهنم مفیستو تقریباً غیرقابل ممکن است و وقتی شخصیتی در آنجا باشد، تقریباً تحت تسلط مفیستو است.


۵. دکتر منهتن: تغییر واقعیت

گفتیم دکتر منهتن دانای مطلق است و از چگونگی خلق جهان آگاه است. او می داند زره زره مولکول های جهان از چه جیزی و به چه صورتی تشکیل شده اند. به کمک این توانایی او می تواند در مقیاسی جهانی، هر چیزی را که بخواهد تغییر داده و به حالت دلخواه خود در بیاورد.


۴. مفیستو: سلطان جادو

مفیستو هر نوع قدرتی دارد، اما یکی از برترین قدرت های او، توانایی های جادویی او نظیر، تغییر واقعیت، تغییر انرژی، ایجاد توهم در سطحی وسیع و…… است. دکتر منهتن تا بحال با شخصیت های قدرتمندی که توانایی های جادویی هم سطح مفیستو دارند، روبرو نشده است و این یک مزیت برای مفیستو است.


۳. دکتر منهتن: تقریبا غیرقابل نابودی

دکتر منهتن می داند چطور ساختار مولکولی خود را جمع کند و به اصول تغییر مولکولی جهان آگاه است. به کمک این توانایی او نتنها غیرقابل نابودی است، بلکه می تواند نمونه هایی از خود تکثیر کرده و در سرتاسر کیهان پخش کند. البته از نظر علمی نابود کردن دکتر منهتن امکان پذیر است، اما تا به امروز هیچ کس نتوانسته است راهی برای نابود کردن او پیدا کند.


۲. مفیستو: ترسناک ترین اهریمن مارول

مفیستو یکی از ترسناک ترین موجودات جهان مارول است. قدرت های او باعث می شود تا موجوداتی به بزرگی اودین و گالاکتوس نیز از او بترسند. او به کمک توانایی ها و حیله گری هایش، شخصیت های قدرتمند بیشماری را شکست داده است و خالق شخصیت روح سوار می باشد.


۱. برنده: دکتر منهتن

دکتر منهتن پیروز ۱۰۰ درصدی این نبرد سهمگین است. مفیستو قدرتمند است، اما راه هایی وجود دارد که می توان او را شکست داد. دکتر منهتن ثابت کرده است که قدرت دستکاری انرژی و تغییر واقعیتش به مراتب از مفیستو قدرتمند تر است، و حتی جادوی مفیستو نیز نمی تواند او را متوقف کند. جدا از موارد بالا، قدرت کنترل زمان در دستان منهتن است و او با سفر در زمان، می تواند به راحتی ترفند های مفیستو را کشف کرده و بر علیه خودش استفاده کند.

منبع: CBR

150 Comments
  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    عاااااااالیییی
    مفیتسو در برابر منهتن زانو میزند
    هوووووورا کامنت اول

  2. Mahdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود . هووووورا کامنت دوم . ببخشید اقای ادمین من یه سوال داشتم سوپرمن قویتره یا کارول دنورز من فکر میکنم سوپرمن می خواستم دقیق بدونم.

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      داش سوپرمن خیلی خیلی قویتره 😐 اصن مقایسه نمیخواهد .

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        آقآ محمد حسین، منو یجا تگ کرده بودی زیر پستی، کجا بود؟ یادم رفته الان😂😂😂😂😂

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          حتماً اشتباه شده ، اون شخص من نبودم ( من بیگناهم 😂😂 )

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سوپرمن ۱۰۰ درصد. اما این به این معنی نیست که کاپیتان مارول شانسی نداره. اون هم شانس های خودش رو برای پیروزی داره.

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. شخصا اطلاعات چندانی در مورد مفیستو ندارم و فقط در حد اینکه حاکم جهنم هست و قدرتهای جادویی. به همراه لشکر شیطانی که داره، ولی خوب هر چه قدر هم قوی باشه بازهم در برابر دکتر منهتن شانس چندانی برای پیروزی نخواهد داشت. کلا دکتر منهتن شخصیت عجیبی هست و در دنیای کمیک واقعا تعدادشون محدوده اشخاصی که بتونن به معنای کلمه دکتر منهتن رو شکست بدن و یا نابودش کنن! به هر حال خسته نباشید بابت مقاله و همچنین یک خسته نباشید خدمت آقای ارین حاجی بابایی مقاله نویس جدید سایت که مقاله های خوبی رو مینویسن. با سپاس

  4. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود و من موافقم اما باید در جواب کاربر مهدی بگم سوپرمن قویتره از هر نظر جز سرعت که تقریبا برابرن سوپرمن توانایی های کارول دنورز را داره و تازه توانایی هایش هم بیشتره برده معلومه تازه تو سینما هم قوی تره سوپرمن تونست انرژی یک دستگاه که میتونست جو زمینو عوض کنه مقاومت کرد اما کارول وقت تونسته سفینه های کونان و ثانوثو خراب کنه اما سوپرمن خیلی راحت میتونه با اشعه چشمش این کارو بکنه اما باز تو سینما شانس کارول بیشتره چون ۱۰۰ برابر قدرت کمیکو داره من نه فن کلارکم نه دنورز با سپاس

  5. کیوان کاربر می‌گوید

    پرزنس منهتن رو ببینه فک نمکم بتونه خودشو نگه داره و شلوارشو خیس میکنه، چه برسه به این مفیستو یالقوز👺🤡👻

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      کیوان به نظر من هم دکتر منهتن از سوپرمن پرایم وان میلیون قوی تره و حتی شاید با لوسفر برابری کنه اما دیگه پرزنس خودشو خیس نمیکنه جلوی اون
      اگه یک نفر هم باشه که بتونه دکتر منهتن رو نابود کنه اون پرزنس

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        نمیخواهم حرفتون رو تکذیب کنم ، ولی اصلاً و ابداُ منهتن در حد لوسیفر نیست . به هیچ وجه قابل قیاس با لوسیفر نیست . منهتن به زور در حد کسایی مثل اسپکتر یا شاید هم کمتر باشد . همونطور که منهتن با یه اشاره جاستیس لیگ رو پودر میکند ، همونطور هم لوسیفر منهتن را بسیار ساده شکست میدهد . این دو اصلاً در سطح هم نیستند . منهتن همینطور که گفتید در حد شخصیت هایی مثل پرایم وان میلیون هستش . اون دوستی هم که گفت پرزنس خودشو خیس میکنه اشتباهه . پرزنس دیگه با یه اشاره منهتن رو پودر میکند . ناسلامتی خدای دنیای دیسی هست .

        1. کیوان کاربر می‌گوید

          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          وای من از همگی معذرت میخوام😂😂😂 گاف دادم اساسی😂😂😂😂😂
          منظور من والای همگان بود نه پرزنس😂😂 میخواستم بگم منهتن مارول رو مثل آب خوردن میزنه،
          اشتباهی بجای والای همگان اسم پرزنس رو آوردم 😂😂

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            راستش من کجا شما رو تگ کردم 😂😂 یادم نمیاد . اهان . والای همگان . اره درسته 😂😂👍👍👌👌

          2. TONI STARK کاربر می‌گوید

            داداش مارول شخصیت هایی داره که از دکتر منهتن قویترن
            اونوقت تو والای همگان رو که با پرزنس برابره از دکتر منهتن ضعیف تر میدونی
            آقا این دیگه یه گونه ی جدید از تعصب رو دیسیه

      2. یک راست گو کاربر می‌گوید

        با ارز سلام دکتر منهتن اگه بخاد بجنگه با خیلی از موجود های کیهانی برابری می کنه اما هرکار کنه حریف لوسیفر نخواهد شد اگه از سریال لوسیفر و کمیک های دکتر منهتن قضاوت کردید سخت در اشتباهید در سریال لوسیفر
        لوسیفر به شدت محدود شده بود چون دانای تقریبا مطلقه و می تونه در چند ثانیه هر چیزی رو بفهمه نمیگم دکترمنهتن هیچ شانسی نداره ولی برنده مبارزه با لوسیفر نمی شه

  6. Green Lantern کاربر می‌گوید

    باسلام با مقاله موافقم دکتر منهتن کلا شخصیت قدرتمندیه و خیلی عجیب است و شکست دادن مفیستو براش کار آنچنان سختی نیست !!!
    مقاله عالی بود
    باتشکر

  7. میلاد کاربر می‌گوید

    به نظر من مقایسه مفیستو با تریگون پدر ریون بهتر بود
    مبارزه سلاطین جهنم

  8. Green Lantern کاربر می‌گوید

    ببخشید من یک سوال داشتم از دوستانی که اطلاعات بالایی در زمینه کمیک دارن دارم
    فانوس سبز (هال جوردن) قویتره یا نوا(ریچارد رایدر)؟
    اگه میشه جواب بدید لطفا

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      من که اطلاعات زیادی ندارم ولی خب میتونم بدم
      به نظرم هال جوردن قویتره، ولی فقط یه ذره چون هال جوردن شرور های بیشتری و قدرتمندی رو شکست داده ، البته نووا هم در اوج قدرت انالیوس را شکست داد که هر کسی نمیتونه شکستش بده و خیییلی قدرتمنده ، از اون طرف هم هال جوردن در اوج قدرت پارالاکس و سینسترو رو شکست داده ، ولی من در یکی از سایت های خارجی خوندم که نووا اگر بتونه سپر محافظتی زرد یا هر چیز زردی که
      بتونه بهش شلیک کنه آسیب های بدی میزنه، ولی خب نووا هم سرعتش خیلی خیلی زیاده که می‌تونه یه مشکل جدی باشه ، و همین جور شلیک های انرژی که میتونن دردسر ساز باشه ولی خب اگر هال جوردن اراده اش زیاد باشه می‌تونه ناک اوت کنه نووا رو.

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      گرین لنترن
      من حدس میزنم هل جوردن به احتمال ۷۰٪برنده خواهد بود ،اون موفقیت های زیادتری نسبت به نوا داشته و از ترفی اراده خیلی زیادی داره که باعث شده حتی در برابر بیگ بنگ هم مقاومت کنه و توانایی ساخت هر چیزی که اراده کن رو داره (منظورم حتماً سلاح نیست)البته نوا هم خیلی قویه،اون میتونه انرژی‌ از خودش نشر بده ، پرواز کنه و در برابر انرژی های بسیار عظیم مقاومت کنه اما هل جوردن نتنها تمام این قدرت هارو داره بلکه قدرت های دیگری نیز داره که باعث پیروزیش میشه

      در کل یک فانوس سبز از یک سرباز نوا قوی تره (هر فانوس سبز به قدری قدرت منده که یک منطقه رو برای محافظت بهش میدن و هرکدوم شون در منطقه خودشون قهرمانان اسمی هستند ؛از اونجایی که فانوس های سبز خیلی قوی هستند به ندرت می میرند و مرگ هرکدومشون به قدری عجیبه که نگهبانان فورا رسیدگی میکنند ؛یک حلقه فانوس سبز به عنوان قوی ترین سلاح کهکشان شناخته میشه)

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      نظر من بیشتر روی ریچارد رایدره.شلیک انرژی فوق العاده قدرتمند،سرعت نور،قورت فرابشری خیلی زیاد،در نهایت قدرت شکست دادن آنایلوس.

    4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      با اينكه من دي سي فن هستم ولي به نظرم ريچارد رايدر قويتره
      چون اون توانايي شليك انرژي هم داره
      در ضمن
      ادمين محترم من يه خواهش داشتم
      ميشه يه مقايسه بگذاريد
      داركسايد اصلي در اوج اوج خودش همراه با معادله ضد زندگي در مقابل تانوس همراه با قلب عالم
      به نظرم به شدت مبارزه سخت و جالبي ميشه
      و از اونجايي كه قبلا هم گفتم داركايد اصلي وقتي به گاد مود يا اوج خودش برسه ميتونه حتي با لوسيفر مقابله كنه ( البته ضعيفتر از اوني هست كه بتونه شكستش بده اما ميتونه باهاش مقابله بكنه و حداقل راحت بهش نبازه )و تانوس هم با قلب عالم واقعا قوي ميشه

    5. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      از نظر من به سختی نووا برنده میشه چون نووا تقریباً هیچ نقطه ی ضعف شناخته شده ای نداره قدرت فیزیکی اش هم در حد ثور و هرکول هست سرعت ما فوق نور داره نوا فورس که تمام

  9. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    با مقاله کاملا موافقم چون دکتر منهتن واقعا خیلی قویه و بنظر من با قدرت هاش در سطح اسپکتر باشه و مفیستو از اون ضعیف تره اما بازم مفیستو قدرتمنده ولی دکتر منهتن در سطح بالاتری قرار داره
    به هر حال از ادمین و دیگر نویسندگان سایت تشکر میکنم
    ادمین جان یک سوال داشتم
    سایت اسپایدی بعضی مقاله هارو که مینویسن واقعا خیلی چرته بعد یک مشت آدم هیچی نفهم میان مینویسن ممنون استاد ممنون اون مقاله هارو حتی منم که ۶۰% مارول فنم و ۴۰% دیسی فن هم قبول ندارم مثلا میگن که ثور سومین انتقام جو هست از نظر قدرت اما من اینو به هیچ وجه قبول ندارم همون طور که اشاره کردین ثور قدرتمند ترین انتقام جو هست اما اونا چیزای دیگه میگن
    یا داخل مقاله قدرتمند ترین های کمیکشون گفتن دکتر منهتن نفر ۲ هست و والای همگان ۱ پس لیست بلند بالای بین این دوتا کجا رفتن مثل لوسیفر و میکائیل و… بماند که خیلی از سایت های معتبر میگن پرزنس از والای همگان قدرتمند تره از نظر من برابر هستن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اسمش روشه، اسپایدی، یعنی یک سایت که طرفدار مارول هستش، به نظرتون باید بیاد از دی سی طرفداری کنه؟
      درمورد اون مقاله ای که گفتین هم مثل اینکه از cbr برداشته بودن و تماما اشتباه است. باید بگم با توجه به این که نصف مقالات کمیک بوکی سایت ما هم از cbr هستش، منتها بیشتر مقالات سی بی ار اشتباه است و افرادی می نویسنش که اطلاع زیادی از کمیک ندارن.

      1. گالاکتوس کاربر می‌گوید

        ادمین جان شما که میگی سایت اسپایدی مارول فن هست تو یکی از مقاله ها به کاربر استیو راجرز گفتی که DC فن هستی اگر هم سایت رو یک نگاهی بندازی و طرز نوشتن شما قشنگ میشه فهمید که DCفن هستی

        1. بروس وین کاربر می‌گوید

          اینکه ادمین مارول فنه یا دیسی فن مهم نیست این مهمه که مقاله هاشونو از روی تعصب ننویسن یکی از دلایلی که من این سایتو دنبال میکنم اینه که واقعا مقاله هاشو از روی تعصب نمینویسه البته سایت اسپایدی هم خوبی های خودشو داره و در کل اونم سایت خوبیه

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      امیر
      من سایت اسپایدی رو به هیچ وجه تاید نمی کنم و اون مقاله ای هم که میگید ندیدم
      اما معتقدم که هالک وسنتری در رتبه اول و دوم هستن و بعد تور در رتبه ۳
      جالب بدونی که من سوپرمن روهم در لیگ عدالت به عنوان ۶مین عدالت طلب قدرتمند میدونم

  10. Bahmanzia کاربر می‌گوید

    کامیکان میگفت منهتن شانسی جلوی مفیستو نداره که؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      برادر من اون مقاله رو بزار کنار ، اون بسیار مقاله ی مسخره ای بود . تنها کسی که تو اون مقاله شانس داشت فینیکس فورس هست ولاغیر .

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش به نظر من همون فونیکس هم جلو منهتن کبیر کم میاره.
        الان من ۳ تا سایت رو همزمان با هم دنبال میکنم یکی سایت شما ایرونی سنتر یکی اسپایدی یکی هم کامیکان شما و اسپایدی رو هم سطح میدونم ولی کامیکان ۱۰ تا سطح از شما و اسپایدی پایین تره.(از روی مقاله های کامیکان من نفهمیدم کارنیج دشمن گم نام اسپایدر منه یا دشمن بیش از حد پرداخته شده.)
        راستی ادمین جان یه سوال داشتم. از بین ۷ عضو اصلی جاستیس لیگ ۶ تاشون رو میدونم فقط اون یدونه رو نمیدونم.

        ۱بتمن
        ۲سوپرمن
        ۳واندروومن
        ۴گرین لنترن
        ۵فلش
        ۶سایبورگ
        ۷………….
        برای هفتمی کلی عدالت جو در نظر دارم
        زاتانا-کنسانتین-آکوامن-شزم-مارشن من هانتر

        1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

          # MARVEL AND DC
          بله اگر دکتر منهتن زمان حال حساب شود یقیناً کسانی مثل اترنیتی ، دث و فینکس فورس رو راحت شکست میدهد اما اونجور که نیست واقعاً هیچ شانسی داشته باشند . البته شانسشون هم خیلی کم هست ولی به هر حال نمیشه مبارزه دو کرکتر رو کامل پیش بینی کرد .
          البته اون مقاله کلاً ترجمه شده از سایت فوق العاده مسخره و بدون مدیریت CBR بود وگرنه نظر شخصی اون سایت نبوده .
          کاری با دنبال کردن سایت هایی که گفتید ندارم و به من مربوط نیست اما بنظرم بهتره سایت اسپایدی رو رها کنید ، چون تعصب اون سایت برای حداقل ۹۰ درصد کامیک فن های ایرانی ثابت شده است ، حالا شنا چطوری اون سایت رو دنبال میکنی الله و اعلم .

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            داداش نظر ها متفاوته.الان هم ایرونی سنتر هم اسپایدی هم همون کامیکان همشون هم مقالات خوب دارن هم مقالات بد.فقط داداش شما اون عدالت جوی هفتم رو میدونی که اون خیلی رو اعصاب منه.

          2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

            اترنیتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            چی؟؟؟؟؟
            توانایی های اترنیتی
            تقریبا قادر مطلق
            دانای مطلق
            حضور مطلق
            انحراف واقعیت
            کنترل گرانش
            فال اموات
            دورآگاهی
            دورجنبی
            جاودانگی
            ایجاد آوتار
            ولی توانایی های دکتر منهتن
            قدرت سرعت و استقامت ابر انسانی
            تقریبا قادر مطلق
            تقریبا دانای مطلق
            حضور مطلق تقریبی
            سفر در زمان
            خلق کردن
            تونل زنی کوانتومی
            دورجنبی دورنوردی
            کنترل و به کار گیری چگالی جرم ذرات اتم و ملوکول
            لمس ناپذیری
            عدم نیاز به آب هوا و خواب و غذا
            تغییر اندازه و چند توانایی دیگه
            حالا شاید توانایی های دکتر منهتن بیشتر باشه
            اما اترنیتی قدرتمند تره
            آقای ادمین شما یه چیزی بگو

            1. Korosh کاربر می‌گوید

              آقا منهتن خیلی از قدرتاش کشف نشده ودرون ابعاو بالا تری از هستی قرار داده این که میبینیددرون فیلم و کامیک شکلیه که به ما نشون میده چون قبلا انسان بوده هنوز پتانسیلاشو درک نکرده کامل به نظرم روش کار شه میتونه شخصیتی در حد پرزنس باشه

  11. کمیک فن کاربر می‌گوید

    واقعا مقاله خوبی بود با نتیجه گیری بسیار موافق بودم مفیستو هر چقدر هم قدرتمند باشه شانس زیادی در برابر دکتر منهتن نداره
    و من یه سوالی داشتم در نبرد بین دورمامو و مفیستو چه کسی برنده میشود؟؟

  12. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب کمیک فن
    بنظرم مفیستو بتونه اونو شکست بده همین طور که نویسنده در مطلب اشاره کرد مفیستو بقدری قدرتمنده که گالاکتوس و اودین هم از اون میترسن سطح قدرت دورمامو در حد گالاکتوس و اودین هست و اگه اینطوری بشه احتمالا مفیستو قدرتمند تره ولی دورمامو هم قدرت های خودش رو داره شخصی این نبرد رو ۷۰ به ۳۰ به نفع مفیستو میدونم
    در جواب کاربر کیوان
    داداش از نظر تو که مورچه های دیسی هم کل مارول رو میخورن دیگه دکتر منهتن که جای خودش رو داره 🤣🤣🤣🤣

  13. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود به نظر من هم مفیستو خیلی از دکتر منهتن ضعیف‌تره!!!

  14. Batman کاربر می‌گوید

    #کمیک فن
    خوب معلومه که مفیستو خیلی از دورمامو قوی تره!!! در همین سایت در مقاله ی (بررسی قدرت های روح سوار کیهانی در کمیک) نوشته شده که روح سوارکیهانی توانست گالاکتوس را شکست دهد!!!قدرت دورمامو تقریباً با گالاکتوس در یک سطح است!!! در همون مقاله هم اشاره شد که خالق روح سوار کیهانی مفیستو است!!! حالا خودتون حساب کنید که مفسیتو چقدر از دورمامو قوی تر است!!!

  15. Amir کاربر می‌گوید

    ادمین و یا دوستان دیگه بنظرتون بزرگ ترین ابر شرور بعدی کیه؟
    با توجه به اینکه قرار میتوانت ها و چهار شگفت انگیز هم میخان بیانداخل ام سی یو
    بنظرتون مفیستو میتونه باشه؟

  16. Arta کاربر می‌گوید

    سلام واقعا مقاله عالی بود.و من کاملا موافقم صد درصد دکتر منهتن قوی تره.!!!

  17. محمد کاربر می‌گوید

    سلام یک سوال دارم که دلم میخواد بهش جواب دهید لطفا ااااا ترو خدا اینه که اسکارلت ویچ قوی تره یا تر منتهن چون اسکارلت خیلی وقته که ثابت کردی میتونه واقعیت رو تغیر بده قدرت دستکاری انرژی طلسم حرج مرج و قدرتی که میشه گفت یکی از برترین قدرت های کیهان است که این رو جک کربی اعتراف کرد اون تونس جلول یک قدرت کیهانی وباستانی بنام ققنوس را به زمزمه ای کوچک بگیرد بی شک شانس. اون از دکتر منتهن بیشتر است به نظرم نظر شما چیه؟؟؟؟

  18. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    اگر من جوابتون رو بخواین بدم ، بدون تنها تردیدی منهتن رو بسیار بسیار قویتر میدونم ، و مطلقاً شانس اسکارلت ویچ صفره . الان تغییر واقعیت داشته باشد که چی ؟ فکر میکنید رو منهتن اثر میزاره ؟؟ تا حالا فکر نکردید منهتن با این عظمت خودش تغییر واقعیت در مقیاس های بالا نداشته باشه ؟؟ ب این فکر کردید ایا منهتن تو دث متال کاملاً قادر مطلق شد ؟؟ ب این فکر کردید منهتم در کسری از ثانیه میتواند زمان را به عقب یا متوقف کند ؟؟ ب این فکر کردید منهتن موجودی مولتیورسال است در حالی که اسکارلت ویچ حتی یونیورسال باشد ؟؟ ب این فکر کردید که اصن این دو قابل قیاس هستن ؟؟ شانس اسکارلت بینهایت زیر صفره . البته این نظر من بود ، ولی ب احتمال زیاد بقیه دوستانم منهتن رو قویتر میدونن .
    با تشکر

  19. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    اووووه عجب سوالی بابا خیلی غیر منطقی هست دکتر منهتن می تونه تمام نسخه‌های های انتقامجویان و لیگ عدالت رو با یک اشاره پودر کنه ( به استثنای قویترین حالت های هالک و سوپرمن و ثور )

    1. محمد کاربر می‌گوید

      سلام مجد آقای محمد ابراهیمی و محمد حسین خیلی زیاد اسکارلت جادوگر رو دسته کم گرفتید به حر حال اون هم یکی از ابرقهرمان آن کیهانی مارول اسک اگه قدرت ققنوس باستان میتونه منتهن رو نابود کنه اسکارلت با گفتن زمزمه ای به نظر من منتهن رو نابود میکنه و در ضمن‌ منتهن با مردان ایکس به نظر من مقایسه میشه که اسکارلت با گفتن دیگه ایکس من بسه همه آنها رو نابود کرد و انرژی آنها رو گرفت با زمزمه ای درگر اعضا ی انتقام جویان را به خواسته هایشان رساند مثلا تونی استارک یک تاجر فوق‌العاده شده ولی ۵۰درصد قدرت های ماورایی همه آنها از آن اسکارلت شد و او با زمزمه ای دیگخکر و با گفتن دیگر جهش یافته بشه جهان رو تغیر داد و ثابت کرد که دستکاری مولکولی هم داره که میشه گفت یکی از قهرمانان کیهانی مارول است😉👋

    2. اودین کاربر می‌گوید

      وای این دیگه واقعا دروغ محضه یعنی میخوای بگی دکتر منهتن از کازمیک آرمور سوپرمن ، فونیکس ثور که اگه بتونه از صد درصد نیروی فونیکس فورس و اودین فورس استفاده کنه دکتر منهتن جلوش حتی نخود هم نیست یا مثلا دکتر منهتن از کازمیک ایمورتال هالک قویترع فقط لطفاً جواب منو بده دیگه واقعا کسی بگه دکتر منهتن از کازمیک ایمورتال هالک با نیروی توبا قویتر باشه یعنی ……..

  20. Batman کاربر می‌گوید

    #محمد
    ببینید این چیزی که شما میگید عین اینه که ما بیایم دختر سنجابی رو با سوپرمن مقایسه کنیم و بگیم که دختر سنجابی بسیار قوی است و گالاکتوس را زده!!! خوب وقتی ما در بقیه کمیک ها میبینیم که اسکارلت ویچ از ثور هم ضعیف تره دیگه لازم نیست بحث اینجور کمیک ها را وسط بکشیم!!! کلاً در اون کمیک ها اسکارلت ویچ رو در حد والای همگان بالا بردن!!!و کسانی امثال دکتر منهتن و نیروی فونیکس خیلی از اسکارلت ویچ قویترند!!!!

    1. هالر کاربر می‌گوید

      اسکارلت ویچ در کلیت در اکثر کمیک ها از ثور قوی تره اتفاقا این ثور که در جایی تبدیل به موجودی میشه که قدرت خیلی زیادی داره اگر چه درسته کاری که اسکارلت کرد در یه کمیک بی اعتبار و تغییر در واقعیت رو به عنوان قدرت رسمی نداره ولی خود تلکینزیش و دستکاری مولکولیش می‌تونه ثور رو ببره

  21. علی کاربر می‌گوید

    دکترمنهتن خیلی خیلی قویتره

  22. هالر کاربر می‌گوید

    کی گفته که دکتر منتهنه خدای دانش دی سی در ضمن باید با جهش یافته های مارول مقایسه کنی چون دکتر جهش یافته و مارول هم جهش یافته های قوی داره مثلا جیم جاسپر ، متی مالوی، فرانکلین ریچاردز،لژیون. اگرچه منتهنه از همشون شکست میخوره بجز فرانکلین اونم شاید ولی قدرت های متتهنه شبیه اوناست این دوتا حوزه هاشون مختلف و قابل مقایسه نیستن

    1. st کاربر می‌گوید

      الان منظورتون اینه که منهتن از لژیون شکست میخوره
      یا شکست میده

    2. محمد امید کاربر می‌گوید

      هالر
      what?
      اگه منظورتون اینکه منتهتن از لژیون شکست میخوره من دیگه حرفی با شما ندارم.

      1. هالر کاربر می‌گوید

        دقیقا منظورم همینه فقط هم لژیون نه از متوی مالوی که صد درصد شکست میخوره از جیم جاسپر و نتان گری هم ممکن شکست بخوره بعدشم لژیون تمام قدرت های دکتر منتهنه رو در سطح گسترده داره

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          هالر
          لژیون میتونه میتونه ۵ سال از زمان بدون مشکل حذف بکنه؟
          لژیون میتونه از هیچی خودشو بازسازی بکنه؟
          لژیون میتونه مولتیورس نابود بکنه؟
          میتونم با قاطعیت بگم قدرت تغییر واقعیت منهتن از لژیون بیشتره. خب لژیون نمیتونه منهتن بکشه اما منهتن میتونه لژیون کاملا از تایم لاین حذف بکنه.منهتن اگه بخواد واقعا مبارزه بکنه لژیون باید برای خودش اول قبر رزرو بکنه البته وقتی از تایم لاین حذف شد دیگه قبر به دردش نمیخوره.

        2. st کاربر می‌گوید

          لژیون چهارمین جهش یافته قدرتمند هست که اولی و دومی فرانکلین ریچاردز و واندا هست که هردو در حالت عادی نمی تونن بزننش بعد تو میگی لژیون منهتن رو بزنه جیم جاسپر و
          نتان گری هم نمی‌شناسم ولی بعید بدونم بتونن منهتن رو بزنن

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            این آقای هالر از اسمش معلومه روی لژیون کمی تعصب داره چون هالر اسم لژیون.
            گسترده تر داره؟ والا از هر کمیک فنی بپرسی میگه منهتن لژیون میزنه.حالا یک سریال و چند تا کمیک ها از لژیون خوندید دیگه انقدر گندش نکنید.

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            خیلی قوی تر از ایناشم هستن

        3. st کاربر می‌گوید

          نتان گری جیم جاسپر و متی مالوی چه کسانی هستند

  23. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هالر
    یک نوب بی اطلاعات نخاله ی متعصب هستی.

    1. هالر کاربر می‌گوید

      اولا که من اگه در نظرم هام کوچک ترین بی احترامی کنم نظرم رو حذف میکنید دوما شما اصلا کمیک نمیخونید چرا اصلا نظر میدید واندا یه بار از لژیون شکست خورده تو سایت های خارجی لژیون با منتهنه مقایسه کردن فقط کافیه به انگلیسی یه سرچ کنید برید ترجمه رو بخونید در ضمن لژیون می‌تونه زمان رو ببنده یکی از قابلیت هاشه و بله یه بار داشت تمام ابعاد رو از بین میبرد

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        هالر
        شما که کلا شاهکار ها و قدرت های منهتن ندیدی دقیقا چرا نظر میدی؟ یک دلیل منطقی بگو که چرا لژیون از منهتن قویتره.

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هالر #
        هیچ جوره حریف نمیشه دکترمنهتن به همه چی تسلط داره حریییف نمیییششششششه

    2. هالر کاربر می‌گوید

      از افراد نوب هم خواهش میکنم نظر ندن لژیون تو فیلمش هم از واندا قوی تر بود ویه بار تو کمیک شکستش داده لژیون اتم به اتم اشیا رو از هم جدا می‌کرد متی مالوی هم فرانکلین رو خیلی راحت میبره
      استرنج کاربر چرا اولا که نخاله تویی بعدشم من چه نظر تعصبی دادم فقط کار هایی که لژیون کرده میگم لژیون رو سایت های خارجی با لوسیفر مقایسه کرد اگه بخواید لینک می‌زارم اون مقایسه رو لوسیفر برد ولی لژیون خیلی بالا تر از امثال واندا و منتهنه هست کار هایی که کرده از دکتر منتهنه خیلی بیشتره پنج سال که هیچ تمام ابعاد رو تا دم نابودی برد با نتان که ترکیب شد خودش کلی مولتی ورس ساخت من کار هایی که لژیون کرده رو میگم شما فقط متعصبانه نظر میدید

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هالر #
        اتفاقا تویی که خیلیییییی تعصبی نظرمیدی منهتن بر همه چی تسلط داره و هرکاری که لژیون میکنه میتونه انجام بده

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بااینکه مارول فنی ولی یک لایک بهت میدم به اندازه دست های هالک

  24. هالر کاربر می‌گوید

    شما فک میکنید من رو لژیون تعصب دارم که این ح هارو میزنم ولی من به همون اندازه رو دکتر منتهنه و نتان گری و متی مالوی هم تعصب دارم شخصیت های مورد علاقه من همین افراد هستن که ذهن به هم ریخته ای دارن دکتر منتهنه هم قدرتش خیلی بیشتر از این چیزیه که شما فک میکنید خود دکتر منتهنه می‌تونه در ثانیه صد ها بعد بسازه ولی هردو این کاراکتر ها خیلی فراتر از چیزی هستن که فکر میکنید لژیون به درخت واقعیت دسترسی داره و می‌تونه هر موجودی رو از واقعیت حذف کنه در ضمن دکتر منتهنه رو کسی از واقعیت حذف نکرده لژیون رو یک بار در گذشته نابودش میکنن یک بار هم خودش ذهن و خودش رو به همراه واقعیت خودش رو از بین میبرد ولی دوباره به زندگی بر میگرده لژیون خیلی در کمیک های مختلف سعی کرده خودش رو کامل نابود کنه و یا با تغییر در زمان زندگی خودش درست کنه ولی نشده

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      هالر #
      چرا ندونسته نظر میدی اگه منهتنو میشناختی میدونستی توانایی تغییر واقعیت رو در مقیاس گسترده داره قطعا داری اشتباه میکنی ،خیلی هم اشتباه میکنی منهتن از لژیون قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      هالر#
      و بعد هم بدون که منهتن غیر قابل نابودیه و نمیشه کشتش

  25. هالر کاربر می‌گوید

    این نظر من رو خواهش میکنم تایید کنید هر نظری رو تایید نکردید این یه نظر رو منتشر کنیدhttps://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=fa&nv=1&prev=search&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=en&sp=nmt4&u=https://comicvine.gamespot.com/forums/battles-7/legion-vs-scarlet-witch-vs-dr-manhattan-vs-hal-jor-1608387/&usg=ALkJrhjiZe3FQJSFcbxJvrKIE8i4uZ88uQاین لینک یه نظر سنجی هست بین واندا و دکتر منتهنه و لژیون اکثرا معترض بودن که چرا لژیون رو با این افراد مقایسه کردید همه میگفتن که لژیون سطحش خیلی بالا تره من هیچ نظر سنجی رو به نفع منتهنه پیدا نکردم و اگر نه منتهنه هم کاراکتر بسیار غنی و جالبی هست اینم سایت خارجی این چک کردم خودم هیچ چیز اشتباهی نه تو سایته نه فن شرکت خاصیه لطفا نظر رو تایید کنید

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      هالر
      میگم دلیل منطقی بگو نظرسنجی میاری؟ لژیون از اینکه دنیا چگونه اتم هاش روی هم سوار شدن آگاهی نداره اما منهتن ذره ذره اتم های دنیا رو میدون چطوری و چگونه درست شدن. الکی بهش خدای دانش نمیگن. کسی حذف نکرده؟ دارم میگم ۵ سال از اتفاقات تاریخ عوض کرد.شما برو با همون لژیون خودت خوش باش از فردا میان میگن لژیون از والای همگان هم قویتره.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خوب پس ذره ای منهتنو نمیشناختن

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      هالر#
      قطعا داری اشتباه میکنی لژیون از منهتن ضعیفتره کی گفته سطحش بالاتره قطعا داری اشتباه میکنی منهتن تمام کار هایی که گفتی لژیون میتونه بکنه میتونه انجام بده منهتن قادر مطلقه ،حاضرمطلقه ،دانای مطلقه حالا چطوری میگی سطحش از منهتن بالاتره نمیدونم اما قطعا قطعا قطعا اشتباه میکنی یا داری از روی علاقه به لژیون نظر میدی وگرنه قطعا قطعا قطعا هیچکدوم از حرفات درست نیست

      1. هالر کاربر می‌گوید

        لژیون در یه قسمت خودش رو نابود می‌کنه دلیلش هم این بود که یکی از شخصیت های لژیون که دانای مطلق بهش خبر داد که در آینده چه کار هایی می‌کنه همون شخصیت به تنهایی دنای مطلق و حضور در همه جا داره سه تا شخصیت هم داره که زمان رو دستکاری میکنند و زمان رو میبندن هر کدوم کار های مختلف در زمان میکنم و در فضای اختری دکتر منتهنه قدرت خاصی ندارن و حتی اگه لژیون رو در اون فضا نابود کنه باز هم لژیون به وجود میاد در ضمن دکتر منتهنه به فضای اختری دسترسی نداره و لژیون در اون فضا خیلی قوی و شاید بشه گفت قوی ترین قهرمان مارول در فضا اختری و منتهنه رو نابود می‌کنه ساخت مولتی ورس برای افرادی مثل منتهنه و لژیون و سفر در زمان و خلق هر چیزی کار سختی نیست ولی این بخشی که لژیون داره و منتهنه نداره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          هالر #
          دکترمنهتن همه جا قادرمطلقه حتی فضای اختری درهمه جا حضورداره ،تقريبا قادرمطلقه و همه چی رو تقریبا میدونه همه جا هم این توانایی هارو داره دکترمنهتن با اختلاف نه چندان کم از لژیون قویتره

          1. هالر کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن با کدوم قدرتش در همه جا قادر مطلقه دکتر منهتن محدودیت های زیادی برخوردار هیچ جا اشاره ای به این موضوع که دکتر منتهنه در همه جا قادر مطلقه نشده دکتر منتهنه از این خبر داره که اتم ها روی هم چه جوری سوار شده ولی نمیتونه از نیستی یه چیز رو به وجود بیاره ولی لژیون این توانایی رو داره

  26. هالر کاربر می‌گوید

    https://www.quora.com/Can-anyone-defeat-doctor-Manhattan این هم لینک یه نفر با دلیل منطقی دلیل قوی تر بودن تغییر در واقعیت لژیون از دکتر منتهن رو گفت اعتراف میکنم که به غیر از خود این کاربر بقیه مارول فن بودن و از قدرت منتهنه آگاه نبودن یه نظر سنجی هم پیدا کردم ۶۵درصد به منتهن رای داده بودن ولی کامنت و دلیل نداشت نظرسنجی قبلی که اکثرا لژیون انتخاب میکردن دلیل هم میوردن ولی این دیگه درست دلیل گفت نظر سنجی هم نیست در وسط نوشته های آبی داره که اگه روشون کلیک کنید میتونید توضیحات طولانی تری هم بخونید در مورد حرف هایی که زده عنوانش هم همینه که آیا منتهنه قوی ترین ابر قهرمان هست و لژیون هم دقیقا به عنوان نمونه میاره من خودم میگم یه جورایی لژیون فردیه که نقطه ضعف منتهنس مثلا نتان گری هم نقطه ضعف لژیون

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      هالر
      من علاقه ای به بحث با متعصب ها ندارم. اما بازم دلیل منطقی نیاوردی. لژیون هر کاری بکنه نمیتونه منهتن نابود بکنه اما منهتن لژیون از تایم لاین حذف می کنه.

      1. هالر کاربر می‌گوید

        این کامنتم رو بخونید تا ببینید لژیون نامیرا تره یا منهتن انقدرهم در این مورد کامنت نکنید

        لژیون قبلا چند بار از زمان حذف شده ولی دوباره خودش رو به وجود اورده اینو برای بار دهمه میگم لژیون می‌تونه زمان رو ببنده و دکتر منهتن فقط در صورتی می‌تونه اونجوری لژیون رو نابود کنه که خود لژیون در حال تغییر در زمان باشه در اون صورت هم لژیون دوباره خودش رو به زندگی بر می‌گردونه هر جوری بگی لژیون مرده ولی باز برگشته ولی منهتن چند بار از واقعیت حذف شده ولی دوباره برگشته منهتن چند از زمان حذف شده یا خودش هم ذهن هم واقعیت خودش رو از بین برده و برگشته این کار هایی که لژیون انجام داده لژیون با یک سوم قدرت خودش می‌تونه منهتن رو از بین ببره لژیون اگه کنترل رو خودش داشته باشه توانایی تلپاتیش به تنهایی چند برابر پرفسور ایکس هست و در ضمن لژیون اگه بمیره به عالم اختری انتقال پیدا می‌کنه یعنی یه جورایی روح خاصی داره و نتنها ضعیف نمیشه بلکه قوی تر هم میشه و از اونجا هر تصمیمی رو بخواد رو دنیا واقعی اعمال میکنه و اون فضا بین زمان و مکان هست و منهتن کاری با لژیون نمیتونه بکنه و به غیر از اون خود مارول رتبه بندی قوی ترین خود ترمیم ها شخصیت گرگ لژیون رو بالا تر از ددپول گذاشته

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          هالر
          از فردا میای میگی لژیون اسپکتر هم میزنه! شما نگفتی لژیون چطوری می خواد منهتن بکشه. منهتن از هیچی هم میتونه خودشو بازسازی بکنه.دوست متعصب من باید قبول بکنی منهتن برنده این مبارزه.

          1. هالر کاربر می‌گوید

            من هرگز یه چنین چیزی رو نمیگم حتی لژیون رو با شخصیت هایی که فازشون فرق داره مقایسه نمیکنم اینم که می‌بینید اومدم گفتم به غیر از لژیون متیو مالوی و نتان گری هم مثال زدم من چند راه معرفی کردم یکیش این بود که لژیون توانایی تلپاتیش از پروفسور ایکس قوی تره اگه فقط حالت های روانیش بهم ریخته نباشه
            لژیون با دشمنان زیادی روبرو شده که تغییر در واقعیت و نیروی های مشابه داشتن ولی هیچ کدوم کاری ازشون بر نیومده چون باید به اون فضا دسترسی پیدا کنه

            1. st کاربر می‌گوید

              میشه اسم‌هاشون رو نام ببرید

              1. هالر کاربر می‌گوید

                افرادی که من با لژیون مقایسشون نمیکنم یکیش همین مفیستو چون در یه دسته بندی دیگست بین جهش یافته ها هم متی مالوی شاید لژیون شکست بده نتان گری هم نیروی خیلی زیادی در کنترل احساسات داره برای همین نقطه ضعف لژیون فکر میکنم ولی نتان گری به صورت کلی اصلا نیرو هاش به اندازه لژیون نیست

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  هالر #
                  چرا هست اتفاقا بیشتره

                  1. هالر کاربر می‌گوید

                    چی ؟

  27. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    جمیعا میگم ول کنید ایشون خوش باشه

    1. هالر کاربر می‌گوید

      آره به قول ایشون اگه حرف منطقی ندارید برید تا من خوش باشم براتون وبسایت کمیک باز اوردم نظر سنجی آوردم نشون هم دادم که اکثر سایت های خارجی نظرشون با لژیون بود خیلیاشون منهتن رو در حد مقایسه لژیون هم نمی‌دونستن الان این شما هستید که دارید متعصبانه نظر میدید هم سن باباتون سن دارم خیلی وقت هم هست دارم کمیک ها رو دنبال میکنم مشکل از خودم که دارم با چند تا بچه نهایتا ۱۳ساله بحث میکنم هر منبع هر اطلاعاتی بیارمم قبول نمیکنید

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هالر #
        اولا بچه ۱۳ ساله خودتی و سن خودتو رو کسی نذار دوما لژیون با یک سوم قدرتش هیچکاری نمیتونه با منهتن انجام بده منهتن بمیره راحت برمیگرده هیچکدوم از دلایلت منطقی نیست پس حرف الکی نزن ،تو حرف منطقی نداری پس لطف کن حرف الکی نزن منهتن هم میتونه از هیچ هم مثل لژیونت از هیچ هم چیزی خلق کنه منهتن قطعا از اون لژیونت قویتره
        پس حرف الکی نزن منهتن محدودیت نداره

    2. هالر کاربر می‌گوید

      آره به قول ایشون اگه حرف منطقی ندارید برید تا من خوش باشم براتون وبسایت کمیک باز اوردم نظر سنجی آوردم نشون هم دادم که اکثر سایت های خارجی نظرشون با لژیون بود خیلیاشون منهتن رو در حد مقایسه لژیون هم نمی‌دونستن الان این شما هستید که دارید متعصبانه نظر میدید هم سن باباتون سن دارم خیلی وقت هم هست دارم کمیک ها رو دنبال میکنم مشکل از خودم که دارم با چند تا بچه نهایتا ۱۳ساله بحث میکنم هر منبع هر اطلاعاتی بیارم قبول نمیکنید عیبی هم نداره ولی اگه سایت هارو نمیخونید بی خود میکنید نظر میدید

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        بابا منهتن با دادگاه زندگی مقایسه میشه
        منهتن اصن نمیتونه کسی بهش دست بزنه
        دوما منهتن میتونه متاورسو تغییر بده
        منهتن شاهکار زدن لیگ عدالتو داره یا مثلا از بین بردن مولتیورس و ساخت دوباره اون برو تو دومزدی کلاک بخون
        توانایی‌ها
        تقریباً قادر مطلق
        تقریباً دانایی مطلق
        حضور مطلق تقریبی
        توانایی خلق کردن زندگی
        قدرت، سرعت، استقامت و دوام ابرانسانی
        هوشی در سطح یک ابر نابغه
        به‌کارگیری و کنترل ذرات اتم، مولکول، چگالی و جرم
        تونل‌زنی کوانتومی
        دورجنبی
        دورنوردی
        لمس ناپذیری
        درک ماوراء طبیعه و قدرت بصری
        جاودانگی
        تکثیر
        تغییر اندازهٔ
        عدم نیاز به آب، غذا، خواب و هوا
        سفر در زمان
        تغییر واقعیت
        بازسازی (بیولوژی)

        1. هالر کاربر می‌گوید

          من نمیتونم حتی همون دویست شخصیت امگا لژیون رو قابلیت هاشون رو بنویسم چون خیلیاشون تعداد قدرت هاشون بالا سه تا هست و بعضی هاشون به هفت تا هشتا میرسه و آخرشم کل قابلیت هاشون مشخص نیست و بالای هزار شخصیت دارن که اون ها هم چند تا قابلیت دارن بعضی هاشون هم قابلیت ندارن یا ما نمی‌دونیم ولی افتخارات زیادی داره که اگه برید به اون مقاله که در مورد قوی ترین فرزند شخصیت های کمیک بومی هست کلی نوشتم دیگه حوصله ندارم اگه خواستید بخونید

    3. هالر کاربر می‌گوید

      آره به قول ایشون اگه حرف منطقی ندارید برید تا من خوش باشم براتون وبسایت کمیک باز اوردم نظر سنجی آوردم نشون هم دادم که اکثر سایت های خارجی نظرشون با لژیون بود خیلیاشون منهتن رو در حد مقایسه لژیون هم نمی‌دونستن الان این شما هستید که دارید متعصبانه نظر میدید هم سن باباتون سن دارم خیلی وقت هم هست دارم کمیک ها رو دنبال میکنم مشکل از خودم که دارم با چند تا بچه نهایتا ۱۳ساله بحث میکنم هر منبع هر اطلاعاتی بیارم قبول نمیکنید عیبی هم نداره ولی اگه سایت هارو نمیخونید بی خود میکنید کامنت میکنید

      1. st کاربر می‌گوید

        میشه لینک چند تا از اون وبسایت هارو بدید که این دو رو مقایسه کردن

      2. محمد امید کاربر می‌گوید

        هالر
        اصلا ما بچه ۱۳ سال شما کمیک خوان ۶۰ ساله خوبه! اما داری قشنگ با تعصب نظر میدی از کمیک ها میشه راحت نتیجه گرفت که قدرت دکتر منهتن بیشتره.

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هالر #
        اتفاقا تو که اطلاعاتی از منهتن نداری بیخود میکنی نظر میدی

        1. هالر کاربر می‌گوید

          دقیقا لینک دوتا جا رو براتون گذاشتم اون نوشته اینگلیسی هارو میبینی تو کامنت ها یکیش لینک نظر سنجی هاست به اضافه یکیشم دلیل میاره و اگه رو نوشته آبی ها کلیک کنید در مورد حرفاش توضیحات طولانی میده فقط باید تو کلیپ بوردتون کپیش کنید و در قسمت زبانه ها جای‌گذاری کنید

        2. هالر کاربر می‌گوید

          اولا من خودم در مورد چند تا شخصیت واردم منهتن ، لژیون ، واندا تا حدودی ، نتان گری ، و خیلی از افرادی که به این شخصیت ها مربوط هستن تو وایسادی بعد ده بار که گفتن لژیون نامیرا کامل و حتی هیچ روشی برای کشتنش کشف نشده باز بهم همون حرف قبلی میزنی به کامتاتون نگاه کنید ببینید کی غیر منطقی و تعصبی نظر میده من برای این که منهتن از هیچ نمیتونه چیزی به وجود بیاره برات لینک سایت گذاشتم که اگه حوصلش رو داشته باشی میتونی بری رو نوشته آبی کلیک کنی و کامل تر در مورد دکتر منهتن هست و قابلیت هاش رو هم نوشته که از سیسکو رامون هم خیلی بیشتر قدرت های خفن بهت معرفی می‌کنه من اینا رو می‌دونم اونجا هم اینا رو گفته ولی شما شناختی از لژیون ندارید و منابع و نظر سنجی هارو هم قبول ندارید و خودتون هم سرچ نمی گردید من هم هرچی بگم حرف خودتون رو تکرار میکنید اینجوری اگه بخواید متعصب باشید تا هزار سال دیگه هم مرغ یه پا داره همه مردم و سایت های خارجی متعصب هستن رو لژیون فقط شماها متعصب نیستید

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            هالر #
            اولا من نگفتم اونا تعصب دارن اگرم گفتم اشتباه کردم دوما اتفاقا برای منهتن هم هیچ راهی کشف نشده که بشه نابودش کردن لژیون ابدا قویتر نیست ولی با این وجود برابرن اما لژیون ابدا قویتر نیست

            1. هالر کاربر می‌گوید

              توی سایت ها برای کشتن منهتن چند راه معرفی شده و غیر ممکن نیست اگه ذهنش رو نابود کنن یا خودش رو از واقعیت حذف کنن فضایی نداره که بهش انتقال پیدا کنه و از اونجا دوباره به جهان برگرده چون روح یه انسان معمولی رو داره

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                #هالر
                حتی در اون شرایط هم دوباره زنده میشه هیچکس نتونسته منهتنو بکشه و هیچ راهی براش نیستخودش قدرت کنترل واقعیت داره پس با تغییر واقعیت هم هیچکاریش نمیشه کرد

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  چرا غیر ممکنه چون به همه زمان و مکان تسلط داره
                  و تقریبا حاضر مطلقه‌ و بله از لژیون قویتره

                2. محمدپارسا زندمهر کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن #

                  جناب دکتر منهتن که اسمتو گذاشتی من رفتم یک مقاله دیدم اومدم پایین دیدم نوشتی دکتر منهتن قدرتمندترین شخص کمیک هستش این حرف واقعن بی منطق بود یعنی از پرزنس،لوسیفر برادر لوسیفر قوی تره یااز د رایتر،پرایمال مانیتور شما هم نباید اینقدر دکترمنهتن رو بزرگ کنید

                  1. Korosh کاربر می‌گوید

                    آقا منهتن خیلی از قدرتاش کشف نشده ودرون ابعاو بالا تری از هستی قرار داده این که میبینیددرون فیلم و کامیک شکلیه که به ما نشون میده چون قبلا انسان بوده هنوز پتانسیلاشو درک نکرده کامل به نظرم روش کار شه میتونه شخصیتی در حد پرزنس باشه

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                #هالر
                منهتن دیگه انسان نیست و قطعا از لژیون قویتره ولی نه زیاد

              3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                هالر#
                کشتن منهتن غیر ممکنه

              4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                هالر#
                منهتن میتونه از خودش تکثیر هم کنه

                1. هالر کاربر می‌گوید

                  لژیون هم تکثیر میشه هم بر همه جا تسلط داره منهتن کامل نامیرا نیست و اگه اون رو از وقتی هنوز منهتن نشده حذف کنی دیگه وجود نخواهد داشت فضا اختری بین زمان و مکان و هیچ کدوم اینها درونش معنی نداره برای همین حتی اگه اگه تو جلو آشنا شدن پرفسور رو با زنشو بگیری باز لژیون بخشی از ذهنش که درون اون فضا داره نابود نمیشه و همچنان باقی میمونه لژیون توی ذهنش فقط شخصیت داره که آگاه مطلقه و قابلیت های زیادی داره همون دانش منهتن رو خنثی می‌کنه

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    هالر #
                    منهتن حاضر مطلقه پس همه جایی که اون لژیونت هست اونم هست و غیر قابل مردنه قدرت خامش بیشتره

                2. هالر کاربر می‌گوید

                  لژیون با به کار گیری فقط سه تا از شخصیت هاش نهایتا بود که تونست چند تا از خدایانی که مثل ثور قدرت از بین بردن جهش و دستکاری در واقعیت رو داشتن قدرت هاشوت از بین ببره و از واقعیت محوشون کنه کنترل واقعیت و حتی از بین بردن ژن جهش یافته برای لژیون فایده ای نداره و شخصیتی داره که می‌تونه هرچیزی رو پیدا کنه نسخه های تکثیری منهتن رو هم اگه لازم باشه محو میکنه

                  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    باشه باو تو خوب
                    برو ایونت دث متال بخون بعد بسنج
                    دوما این لژیونت میتونه ۱۰۷ تا منهتن با قدرت تغییر واقعیتو شکست بده عزیز من لژِیون نمیتونه تکثیر کنه اقا لژِیون ضعیفتره قبول کن
                    دکتر منهتن جواب متعصبان خاموشیست

                    1. هالر کاربر می‌گوید

                      لژیون می‌تونه تکثیر بشه یه مقاله دی سی فن هم اینو جزو قابلیت هاش نوشته در ضمن تو فک کن یه نفر لژیون از زمان حذف کنه چه فرقی می‌کنه با اینکه صد پنجاه نفر این کارو کنم تکثیر شدن برای کسی هزار تا جهش یافته یک تا دو قدرت داره و ۲۰۰جهش یافته امگا داره که اون ها هم بعضی هاشون چند تا قدرت دارن یه قابلیت خیلی سادس و لژیون خودش هم می‌تونه قابلیت بسازه و شخصیت جدید اراده کنه یه چنین قابلیتی رو میسازه و همین الان هم داره تازه لژیون می‌تونه شخصیت با قدرت های مختلف همزمان بسازه و تکثیر کنه در ضمن تغییر در واقعیت فایده ای ندارد باز هم لژیون در فضا ذهنش اختری حضور داره مهم ترین مبحث هم همینه که در فضای اختری لژیون حضور داره تغییر در واقعیت و زمان هیچ فایده ای ندارد حتی اگه قدرت تغییر در واقعیت منهتن بی نهایت برابر لژیون باشه بار هم هیچ کاری با لژیون نمیشه کرد و زنده میمونه و از اونجا هر کاری بخواد می‌کنه دیگه این نظر خیلی متعصبانه بود رو اوردی به مغلطه من میگم این قابلیت داره خیلی از جاها هم نوشته که این قابلیت رو داره واقعا قبول دارم اگه قرار اینجوری ادامه بدیم بحث بهتره که بی خیال بشین هم من بزارم شما ها خوش باشین هم شما ها بزارین من خوش باشم

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    هالر #
                    هرکاری هم که بکنه منهتن برمیگرده دکترمنهتن هم همه جا هست هیچی روش اثرنداره ذهنش هم داخل فضای اختری هست منهتن همه جا هست نابود نمیشه لژیون نمیتونه منهتنو نابود کنه منهتن هم همینطور هیچ جوره هیچکدوم نابود نمیشن اما از لحاظ قدرت منهتن برتر داره و میتونه لژیون رو بزنه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            هالر #
            چرا حرف الکی میزنی آره در کمیک واین بیشتریا به لژیون رای دادن اما در superhero database نظر سنجی به نفع منهتنه با اختلاف نه چندان کم

            1. هالر کاربر می‌گوید

              بیا باز بیخودی نظر دادی من خودم هم داخل کامنتم نوشتم که در اون نظر سنجی. ۶۵درصد به نفع منهتن اون نظر سنجی تعطیله همون منهتن خودت رو هم در جاهایی از افرادی که فقط قدرت های فیزیکی پایین تر میاره اون نظر سنجی خودم منم میتونم اونجا نظر سنجی را بندازم یه عده از دنبال کننده هام هم نظر بدن نه متخصص نه هیچی

            2. هالر کاربر می‌گوید

              من گفتم بیشتر نظر سنجی ها با لژیون هست

            3. هالر کاربر می‌گوید

              اون نظر سنجی این جوری که من برای یه عده یهنظر سنجی را میندازم. مثلا هی از هالک میگم اونوقت یه عده هم که زیاد دنبال کننده من بودن میان هالک رو هم از یه نفر خیلی قوی تر هم جلو میندازن اون

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                هالر #
                چرا حرف الکی میگی هالک ؟؟؟!!!!! تو تا فردا صبح از هالک تعریف کنی هیچکس نمیگه از منهتن قویتره منهتن از لژیون قویتره و هیچ جوره نمیشه کشتش در ضمن اون کامیک واینت هم نظر سنجی نا معتبریه اگه superhero database
                نامعتبره کامیک واین سوپر نامعتبره منهتن کامل کامل نامیرا است دکترمنهتن کامل نامیرا است و همین سایت در ۱۵ ابرقهرمان غیرقابل‌‌‌ کشته شدن در کمیک منهتن غیر قابل مردنه کشتنش امکان نداره اصلا امکان نداره هرکی کشتتش دوباره برگشته از زمان و واقعیت حظفش کنن چون به هردوش تسلط داره هیچیش نمیشه و غیر قابل مردنه به طور کامل

                1. هالر کاربر می‌گوید

                  من کسی گنده نمیکنم این شما ها هستیم که دارین منهتن رو گنده میکنین اگه منهتن حاضر مطلق و قادر مطلق بود از لوسیفر هم قوی تر بود و لژیون هم شخصیت داره که حاضر مطلق باشه و دانا مطلق باشه ولی قابلیت حضور در فضای اختری رو نداره بعدشم تعداد قدرت ها لژیون به ۲۰۰۰نوع قدرت مختلف میرسه و تغییر و با کار های مختلف واقعیت تغییر میده مثلا چیز هایی مثل تغییر در واقعیت معکوس تغییر در واقعیت دسترسی به درخت واقعیت حذف کردن از دستکاری زمان مکان…. در ضمن منهتن نهایتا از سه شخصیت لژیون تشکیل شده دانا مطلق و خود دیوید و همون شخصیتی که یکبار از ذهن دیوید فرار کرد قابلیت جابه جا کردن اتم های مواد تله پاتی و تغییر در واقعیت رو داشت همون دانای مطلق ذهن لژیون اکثر کار های منهتن رو انجام میداد و منهتن هم نمیتونه خلق کنه فقط دانا و می‌تونه جا به جا کنه و دلیل ضعیف تر بودنش هم همینه اینجوری که شما میگی خوب بود منهتن مطلقه خوب بود اسپکتر رو هم نابود کنه در همه جا مطلق نیست منهتن و حتی این حرف من که منهتن از هیچ نمیتونه چیزی رو خلق کنه مقالات دی سی فن هم تایید میکنن

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    هالر #
                    البته منظور من تقریبا بود بله این بحث نتیجه نمیده این شمایید که دارین منهتنو دست کم میگیرین منهتن با یه اشاره میتونه مالتی ورسو نابود کنه و جهان دومزدی کلاک به دست منهتن خلق شد اما ظاهرا شما نمیخواید قبول کنین منهم نمیخوام قبول کنم اما برای اینکه متوجه شین دکترمنهتن هم تقریبا قادر مطلقه هم تقریبا حاضر مطلق و هم تقریبا دانای مطلق لطفا برید و در ویکیپدیا قدرتاش رو ببینین منهتن و لژیون هیچکدوم بند انگشت لوسیفر هم نیستن

                    1. هالر کاربر می‌گوید

                      من هم دقیقا همینو گفتم شخصیتی که همه جا مطلقه اسپکتر و الی ذهن لژیون هم شخصیت حاضر مطلق دانای مطلق داره
                      برای همین نقطه ضعف هاست که این شخصیت ها از لوسیفر ضعیف ترن لوسیفر رو بعد دهم تقریبا تسلط کامل داره

                2. هالر کاربر می‌گوید

                  ببین باز شروع کردی بیخودی حرف زدن من خودم گفتم هالک به عنوان مثال نه اینکه واقعا یه چنین نظر سنجی هست گفتم اونجا خود منم میتونم نظر سنجی را بندازم و مثال یه نفر که ضعیف تر هست گنده کنم بعدشم کی گفته هالک نمیشه گنده کرد هالک به نیمه بد خدای مارول ترکیب میشه و کامل جهان نابود می‌کنه و فرانکلین ریچاردز رو هم میشه و شخصیت معروفیه و کلی کمیک داره من نمیگم اصلا میشه خود هالک رو به منهتن رسوند ولی یهو میبینی از دارکساید میبرنش بالا تر اینم دارم به عنوان مثال میگم ولی در کل داخل نظر سنجی نود نه درصد اوقات قهرمان ها دی سی میبرن ولی اون نظر سنجی که من گذاشتم معتدل هست و همیشه وقتی سرچ کنی اولین نظر سنجی هست که میاد و خود تو به راحتی نمیتونی یه نظر سنجی را بندازی با دنبال کننده های خودت من هم چون اول اومد گذاشتم ولی در کل بیشتر نظر سنجی ها و کمیک باز لژیون رو برنده میدونن حالا دیگه شما هرچی میخوای بگو من می‌دونم که نمیشه نظر شما رو تغییر داد نظر من هم تغییر نمیکنه با بعید میدونم این بحث فایده ای داشته باشه

                  1. هالر کاربر می‌گوید

                    فرانکلین ریچاردز رو میکشه رو اشتباهی نوشتم فرانکلین رو میشه اشتباهی برداشت نکنی

                    1. محمد امید کاربر می‌گوید

                      هالر
                      اصلا میدونی رویداد نیو۵۲ دیسی دکتر منهتن باعثش شده؟ همین شاهکار برای قویتر بودن منهتن از لژیون کافیه.

  28. king venom کاربر می‌گوید

    نبرد این دو خیلی بیشتر از زد و خرد و آتیش بازیه
    منهتن هیچ وقت از صدرصد قدرتش استفاده نمیکنه که این واقعا اونو به یه شخصیت مثبت تبدیل میکنه
    چون با اینکه اون قدرت تغییر واقعیت رو داره اما مثلا نمیگه من باید بر دنیا حکومت کنم ولی مشکل اینجاست که منهتن در مواقعی که واقعا باید کاری بکنه نمیکنه مثلا جلوی کمدین رو نگرفت تا اون زن و بچه رو نکشه به عبارتی ساده اون قدرت انجام هرکاریو داره ولی هیچ کاری نمیکنه چون شخصیتش درونگراست و میخواد تو حال خودش باشه
    از طرفی شخصیت مفیستو بیشتر یه بیزنسمن یایه مرد قرارداریه و بر حسب قراردادها از قدرتش استفاده میکنه و همینجوری تونسه شخصیت های قدرتمند رو شکست بده. از نظر قدرت دکتر منهتن میتونه مفیستو رو بزنه چون شخصیتایی ضعیف تر مث کاپیتان مارول یا گوست رایدر یا دکتر استرنج تونستن مفیستو رو بزنن
    نبرد این دو نبرد خدای دانش دربرابر خدای فریبکاریه
    وقتی ازیمندیس یا بتمنی که میخنده تونستن منهتن رو فریب بدن دلیل نمیبینم که مفیستو هم نتونه این کارو بکنه اگه مفیستو بتونه با فریب منهتن وادار به بستن قراردادی بکنه حتی میتونه قدرتاش رو هم ازش بگیره درست مث کاری که بتمن هلفز کرد
    اما اگه منهتن متوجه فریب مفیستو بشه به معنای واقعی کلمه خدا به دادش برسه چون حتی جهنمم براش امن نیست
    درکل نبرد این دو نبرد خیلی پیچیده و نسبتا طولانیه و هردو شانس پیروزی دارن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      منهتن نمیخواد بجنگه و قدرت نمایی کنه اما اگه بخواد مفیستو جلوش عددی نیست

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نگاه کنین خیلی مواقع منهتن خودش برا کاراش اجازه میده فریب بخوره مثلا یکبار که از ازیمندیس فریب خورد همون موقع در فرصتی مناسب گرفتش
      بعدش منهتن همونجورکه گفتین میخواد تو حال خودش باشه
      و اینکه تا بحال براش موقعیت قدرت نمایی نبوده اما تو دث متال قوی شد

  29. هالر کاربر می‌گوید

    دیگه انقدر کامنت دادیم نمیتونم پاسختون رو بدم ولی در کل هردوتا این شخصیت ها پیشینه طولانی دارن لژیون هم از سال ۱۹۸۵ تا سال. ۲۰۱۹کمیک ساخته منهتن هم و دکتر مهتن هم از سال ۱۹۸۶تاحالا داره کمیک میده بله میدونم هم چی کلا دگرگون شد و از نوع شروع شد ولی حوادث خیلی زیادی برای این دوتا قهرمان پیش اومده و اگه من بخوام ادامه بدم باید تمام این چند سال رو تایپ کنیم ولی در کل حذف همه مولتی ورس ها و افراد اون جهان ها که مربوط بعد پایین و دارای قدرت های ضعیف تر از خودشون برای این دوتا قهرمان کاری ندارم ساختنشوت هم کاری نداره لژیون هم در جایی تبدیل به موجودی میشه که اصلا شکل فیزیکی ندارن و یه جورایی به حدی قوی میشه که تبدیل به موجودی ده بعدی میشه به زبان دی سی ولی اینکار برای کار های تجاری مارول بود برای اینکه لژیون در رویداد ها حضور نداشته باشه و فقط از دور بیننده باشه و دیگه وقت صرفش نکن چون فک میکردن سودی نداره ولی بعداً دوباره برگردودنش در مورد منهتن هم همینه و این جور کار ها برای سود آوری اگه من بخوام اونجوری نظر بدم لژیون مربوط به بعد دهم هست و فقط قهرمان هایی که در بعد دهم تسلط کامل دارن ازش قوی ترن خود لژیون هم یک بار تمام مولتی ورس هارو نابود میکنه اگر چه این بحث ها فایده ندارن که یه نمونه شما بیاری یه نمونه من بیارم تا ابد هم این بحث تموم نمیشه و مبحث مهم چیزی که دوست داری خودت هالک هم با استفاده از میزانی از نیرو های درونی خودش و البته ترکیب شدن با نیمه بد خدا مارول کل مولتی ورس هارو نابود می‌کنه بتمن لباس آخرش مهم اینه که تو کدوم دوست داری و الی همه اینا رو تا خدا میبرن بالا فقط از نظر من مقایسه باید بین چند تا جهش یافته تا لا اقل مطابقت داشته باشه که اون هم در نهایت سلیقه ادمین و گاهی اکثر سایت ها مهمه

  30. Sarli کاربر می‌گوید

    به نظر من راه های زیادی برای شکست دادن منهتن هست مثل‌ اجازه ندادن ساخت دوبار خود که این کار کار سختی هست و شاید گلاکتوس پر انرژی بتونه این کار رو بکنه و زندانی کردن روح و ذهن منهتن و یا اینکه گوست رایدر تو چشماش نگاه کنه و غیره ولی معلومه که منهتن می بره منهتن رقیب های قوی تری باصه ی مبارزه نیاز داره مثل‌ گلاکتوس ران کینگ ثور فونیکس و دادگاه زندگی و بیاندر ها افراد خوبی هستند

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      salari #
      جناب حرفتون ابدا درست نیست گوست رایدر بره هفت نسلش هم بیاره منهتن کامل نابود نشدنیه

    2. هالز کاربر می‌گوید

      در دنیا مارول تلپات ها میتونن با دشمنانی که با بهم ریختن ذهن و تسخیر میجنگن رو شکست بدن دکتر منهتن هم تلپات قوی هست و می‌تونه به راحتی جلوی گوست رایدر وایسه و حتی گلاکتوس رو هم شکست بده گالاکتوس نسخه های خاصی داره که شاید با منهتن برابری کنه ولی در کلیت گالاکتوس هم از منهتن ضعیف تره ولی اگه فردی تلپات قدرتمند تر از منهتن باشه بله شانس شکست دادن و حتی نابود کرد منهتن رو داره

  31. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام
    مقاله خوبی بود مافیستو برندس
    به نظرم اگه بخوان یک نبرد مستقیم داشته باشن منهتن میتونه به راحتی مافیستو رو شکست بده( البته بیرون از جهنم) ولی مافیستو خیلی زیرک است و اگه بدونه دشمنی به قدرت منهتن داره مستقیم نمیجنگه و میتونه با یک قرار داد ساده دکتر منهتن رو شکست بده

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد
      حرف شما ابدا درست نیست منهتن به همه چی تسلط داره و راحت
      مفیستو رو له میکنه منهتن قادر مطلق و حاضر مطلقه با اون قرارداد ها طوریش نمیشه فرقی هم نداره تو جهنم باشن یانه نتیجه به آسانی منهتنه

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        برادر من
        قرار داد های مافیستو رو به هیچ وجه نمیشه باطل کرد
        بعد شما میگی هیچیش نمیشه؟
        قدرت های مافیستو هم در جهنم بسیار افزایش پیدا میکنه چون به اون بعد همه جوره تسلط داره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سجاد #
          در جهنم هم قطعا شکست میخوره شک نکنید و وقتی منهتن قدرت تغییر واقعیتو داره قطعا قطعا قطعا میتونه باطل کنه هیچیش نمیشه منهتن قدرت تغییر واقعیت داره مثل مفیستو اما قدرت تغییر واقعیتش قویتره بله هیچیش نمیشه

          1. سجاد کاربر می‌گوید

            وقتی قرار داد رو ببنده که دیگه تعییر ولقعیت نداره

        2. M.K کاربر می‌گوید

          سجاد
          شما اینقدر نوب هستید که مفیستو را از منهتن قویتر میدونید
          منهتن با یک اشاره افرادی مثل سوپرمن را نابود میکنه بعد میگی
          منهتن از مفیستو ضعیف تره؟(الان میگی من نگفتم منهتن از مفیستو ضعیف تره گفتم مفیستو میتونه با یک قرار داد منهتن را شکست بده)
          درست مفیستو به اون بعد همه جوره تسلط داره ولی منهتن هم قدرت های زیادی داره حالا تو هر بعدی
          خود مستر میکسیزپیتلیک که یک موجود قدرتمند پنج بعدی هست گفت قدرت های منهتن را فراتر از تصرف هستند یعنی منهتن اونقدر قوی هستش که میکسیزپیتلیک قدرت هاشو فراتر از تصور اعلام کرده

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن قویتره

        4. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اولا مفسیتو در قلمرو خودش از ثور دو بار شکست خورده و از فرانکلین ریچاردز هم شکست خورده بعد منهتن که در حد و اندازه دادگاه زندگی هست گول حرف های مفسیتو رو بخوره 😂😂😂
          ته شاهکار مفسیتو زدن دورمامو ، کابوس با هم بوده

  32. سجاد کاربر می‌گوید

    صلح✋

  33. مهدی بختیاری کاربر می‌گوید

    #هالر داداش من میگم نظرت کاملا در مورد لژیون درسته خودمم کار هایی که کرده و قابلیت هایی که داره رو می‌دونم واقعا هم میگم دکتر منهتن …..لژیون هم نیست هم از نظر قابلیت ها هم از نظر طراحی کاراکتر لژیون طوری طراحی شده که بی رقیب باشه چون حتی توانایی کپی قابلیت های حریفشم داره اما زیر جایی این کامنت رو گذاشتی همه کسایی که داخل کامنت میزارن نه طرفدار دی سی فقط بلکه طرفدار منهتن هستن به نظر من شما فقط خواستی این شخصیت رو زوری به یه عده بشناسونی و الی از اولم میدونستی کسی برا این حرفت قانع نمیشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مهدی بختیاری #
      اتفاقا منهتن از لژیون قویتر و قادر مطلقه اتفاقا لژیون….. منهتن هم نیست و منهتن بسیار قویتره و کاملا نظرتون تعصبیه
      اون اسم خودشو گذاشته هالر بعد تعصب نداره ؟؟ منهتن کامل غیرقابل نابودیه نمیشناسینش بهتره به ما نگین تعصبی چون خودتون تعصبتون بسیار بیشتره

  34. TONI STARK کاربر می‌گوید

    سلام
    من اطلاعات زیادی نسبت به موفیستو ندارم
    اما دکتر منهتن رو خوب میشناسم
    کمابیش میشه گفت دکتر منهتن به اندازه فرشتگان قدرت داره
    موفیستو ابدا نمیتونه شکستش بده
    به احتمال ۹۰ % دکتر منهتن میبره

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      استارک درسته

  35. ثو خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    سلام ممنون از سایت و نویسنده ادمین میخواستم بدونم که دکتر منهتن انقدر قویه که بتونه بیاندرو شکست بده ممنون میشم اگه جواب بدید

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      بیاندر ما قبل ریتیکان نه بیاندرهای ما بعد ریتیکان اره البتهوب تعداد بیاندرها بستگی داره در حالت ۵ تا بیاندر ما بعد ریتیکان میزنه

      1. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

        ممنون

  36. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

    لژیون رو با لوسیفر مقایسه می کنند ها ها ها ها 😂😂 خندیدم از دکتر منهتن قویتر 😂😂😂😂 بازم خندیدم

  37. وحید کاربر می‌گوید

    شاید منهتن یکی از ظهورات خود پرنسس باشه مثل کریشنا تو هندوئیسم

  38. یک راست گو کاربر می‌گوید

    با ارز سلام دکتر منهتن اگه بخاد بجنگه با خیلی از موجود های کیهانی برابری می کنه اما هرکار کنه حریف لوسیفر نخواهد شد اگه از سریال لوسیفر و کمیک های دکتر منهتن قضاوت کردید سخت در اشتباهید در سریال لوسیفر
    لوسیفر به شدت محدود شده بود چون دانای تقریبا مطلقه و می تونه در چند ثانیه هر چیزی رو بفهمه نمیگم دکترمنهتن هیچ شانسی نداره ولی برنده مبارزه با لوسیفر نمی شه

    1. کاربر می‌گوید

      یک راست گو
      ببین این کاراکتر های دی سی نباید با ورتیگو مقایسه بشن ، منهتن لوسیفر ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ رو با یه اشاره از بین می بره ، با اطمینان اینو میگم دکتر منهتن از دادگاه زندگی و بیاندرز قطعا قدرتمندتره و سطح قدرتش در حد پریچوآ هست ولی از لوسیفر ۲۰۰۰ شکست می خوره

  39. کاربر می‌گوید

    سی بی آر مخش قاطی کرده میاد دکتر منهتن رو با مفیستو مقایسه می کنه 😂😂😂😂😂🤣 با نتیجه کاملا موافقم البته ناعادلانه است چون عددی نیست جلو منهتن

دیدگاه ها غیر فعال است.