تئوری: کینگ شارک جوخه خودکشی تنها یک کودک است

می توان گفت جوخه انتحار جیمز گان یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی این جند سال در نوع خودش بوده. فیلمی پر از طنز و خون که توانست در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کند. یکی از نکات مثب این فیلم شخصیت کینگ شارک یا همان شاه کوسه است که توانست طرفداران بسیاری را پیدا کند و به دل آنها بشیند. تئوری های بسیاری درباره این شخصیت در فیلم وجود دارد که در ادامه به بررسی یکی از معروف ترین آنها می پردازیم.

کینگ شارک به گروه خودکشی کمک کرد تا سرانجام استارو را شکست دهند. این شخصیت که صدا گذاری آن را سیلوستر استالونه بر عهده دارد، از پیشینه دقیقی در فیلم برخوردار نیست. با این حال اعتقاد بر این است که نانائو که نام این شخصیت اس از نسل خدایان کوسه های باستانی است. این شخصیت فوق العاده قوی است و بیشتر چیز های مهم حول محور او درفیلم بر دو چیز است: خوردن و دوستی.

یک تئوری می گوید که دلیلی دارد که شاه کوسه در فیلم ماهیت شیرین و بسیار طنزی دارد. در طول فیلم به نظر نمی رسد که شاه کوسه افکار پیچیده اس داشته باشد. او کتاب را وارونه می خواند، به طرز باورنکردنی ای افتخار می کند که دست دارد و یک گرسنگی سیری ناپذیر دارد که از کینه توزی ناشی نمی شود. با توجه به همه رفتار های کودکانه و ریشه های نامشخص او، یک نظریه این را مطرح می کند که او در واقه هنوز یک کودک است و دلایل زیادی نیز برای آن دارد.

از آنجا که کینگ شارک، نوعی کوسه است، منطقی است که سن او نیز دستخوش تغغیر باشد. در گروه خودکشی جیمز گان، کینگ شارک را بر اساس یک کوسه سفید بزرگ طراحی کردند، گونه ای که هنگام تولد می تواند به ارتفاع ۵ فوت برسد اما برای رسیدن به سن بلوغ کامل باید چند دهه را طی کند. بزرگترین کوسه های سفید می توانند با رشد کامل به ۲۰ فوت هم برسند. با وجود قد بلند، به نظر می رسد اشتهای سیری ناپذیر او می تواند دلیل این باشد که او در حال رشد است. بدون در نظر گرفتن ظاهر هولناک کینگ شارک، رفتار او مانند یک کودک است. ای ایده های پیچیده را درک نمی کند و هنگام شناسایی چیزهای ساده مانند پرندگان به خود افتخار می کند. با تمام این موارد ممکن است شاه کوسه مغز یک کودک را داشته باشد و هنوز در حال رشد باشد.

با وجود این تئوری، تاریخچه کینگ شارک در کتاب های کمیک بر خلاف این نظریه است. در کمیک های دی سی، شاه کوسه اشکال مختلف گفتاری داشته است، بنابراین این واقعیت که او درکی وسیعی از مفاهیم ندارد لزوما نشان نمی دهد که او یک کودک است. شاید هم این نوع صحبت کردن نشان می دهد که او واقعا خیلی زرنگ است. به هر حال، بیشتر کوسه ها فقط نگران غذا خوردن هستند، نه اینکه با انسان ها دوست شوند. رفتار کینگ شارک بچه گانه است، اما این حتکا به آن معنا نیست که او یک بچه باشد. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Screen Rant

9 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    کامنت اول.جاب بود.بهش اصلا دقت نکرده بودم فکر کردم کلا خنگه

  2. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    عضو بانمکی هس قبول دارین قیافش توی سینما از کمیک بهتر هس؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله
      سعی شده قیافش پدر کنار جدی بودن، لایه هابی از طنز رو داشته باشه.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خیلی گوگولیه.

  3. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    ظاهر کینگ شارک تو سریال فلش خیلی خوفه نسبت به این

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اونجا خشن تر و بزرگ تر و زرنگ تر هستش
      ولی بقول دوستمون
      اینجا گوگولی تره.

  4. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    جیمز گان شخصیت پردازی کینگ شارک تو این فیلم رو دقیقا از روی شخصیت پردازی گروت توی نگهبانان کهکشان ۱ و ۲ الهام گرفته چون تمام خصوصیات بچه گانه کینگ شارک که گفتین تو گروت هم یافت میشه مخصوصا تو شخصیت بیبی گروت از فیلم دوم هرچند گروت کمی باهوش تره 🌳🌳🌳🦈🦈🦈

    1. Knight Gotham کاربر می‌گوید

      بله گروت باهوش تر هست.
      بنظرتون گروت نگهبانان کهکشان ۱ قویتره یا کینگ شارک؟
      خب گروت میتونه توی زمین از حیاتش استفاده کنه و خودش جاودان کنه
      بصورت کلی کینگ شارک قویتره چون دیدین یه ادم از وسط نصف کرد😱
      بنظرم اگه گروت از حیات زمین استفاده نکنه کینگ شارک قویتره اما استفاده کنه برابرن
      بصورت کلی= کینگ شارک

  5. BATMAN FAN کاربر می‌گوید

    خیلی گوگوله😱کوسه گوگول😐

دیدگاه ها غیر فعال است.