۱۰ تا از پیرترین شخصیت های دی سی

تعدادی از شخصیت های دی سی نزدیک به۸۰ سال است که وجود دارند و از ماندگار ترین شخصیت ها به حساب می ایند اما در این دنیا برخی قهرمان ها و شرورها عمر طولانی تری دارند و زیربنای این دنیا را تشکیل میدهند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


۱۰. Icon (200 سال):

یکی از شخصیت های قهرمانی که میتوانیم به سنش مطمعن باشیم ایکون است. ایکون از شخصیت های اصلی Milestone کامیکس بود که در دهه ۹۰ میلادی جزو جهان دی سی شد. ایکون با نام اگوستوس فریمن چهارم یک بیگانه ی فضایی بود که در ۱۸۳۹ به شکل یک کودک به زمین امد و ظاهر خود را بر مبنای اولین انسانی که دیده بود یعنی یک برده شکل داد و از ان زمان بعد بین انسان ها زندگی کرد اگرچه که ایکون مسن ترین شخصیت روی زمین نیست.


۹. واندروومن (نامشخص):

واندروومن باید بسیار پیر باشد. او دختر یک خدای یونانی است. گذشته از همه ی اینها سن او حدودا ۲۰۰۰ سال است اما این سن با اطلاعات ما درست در نمیاد چون امازون ها در سال ۱۲۰۰ قبل از میلاد در تمیسکرا حضور پیدا کردند و خیلی از داستان ها، تاریخ تولد دایانا را نزدیک به همین تاریخ میدانند. در فیلم واندروومن این شخصیت حدودا ۱۰۰۰ سال سن دارد و واقعا سخته که بخوایم یه عدد مشخص تعیین کنیم پس بهتره با توجه به ماهیت دنیای کمیک به خودمون سخت نگیریم و سن واندروومن را بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ سال در نظر بگیریم.


۸. Zealot (3000 سال):

zalout یکی از پیرترین شخصیت های دی سی است با داستانی شبیه به شخصیت ایکون و کار خود را به عنوان عضوی از گروه WILD C.A.T.S از انتشارات Wildstorm شروع کرد و مثل مابقی شخصیت های این دنیا، در دنیای دی سی ادغام شد. زالوت یک جنگجوی بیگانه از سیاره KHERUBIM است و نزدیک به ۳۰۰۰ سال سن دارد و تقریباً تمام این مدت را روی زمین بوده است و از بیولوژی فضایی نیز بهره میبرد که باعث میشود عملا جاودانه شود.


۷. سوپرمن پرایم ( چند میلیون سال):

سوپرمن پرایم ورژنی از سوپرمن است در قرن ۸۵۳ است که به علت دریافت انرژی بسیار زیاد خورشیدی عملا به یک ستاره ی زنده تبدیل شده است و نیرویی مافوق تصور دارد و شاهکارهایی  مثل نابودی سولاریوس تنها با یک مشت، خلق کردن لوئیس لین و سیاره ی کریپتون را در کارنامه دارد. و از انجایی که مدت بسیار زیادی در خورشید باقی مانده است عمری برابر با میلیون ها سال دارد.


۶. مارشن منهانتر (۲۲۵ میلیون سال):

مارشن منهانتر که به عنوان جان جونز هم شناخته میشود یکی از اخرین اعضای نژاد خود و یکی از پیرترین شخصیت های دی سی است. سن وی نزدیک به ۲۲۵ تخمین زده شده است که با توجه به عمر یک انسان بسیار زیاد است او به تازگی توانسته خود را به زمین برساند و هزاران سال تنها در مریخ پنهان شده بود به خاطر بلایی که میلیون ها سال قبل مریخ را به نابودی کشید.


۵. درختان ارباب (باستانی):

سوامپ تینگ از نظر سن شرکت دی سی شخصیت تقریبا جدید به حساب می اید اما او به نیروی باستانی که نیروی سبز نامیده میشود تعلق دارد. این نیرو تمام سیستم گیاهی زمین را به هم متصل میکند و بر تمام انها نظارت دارد. نیروی سبز مجموعه ای از گیاهان باستانی که است که ریشه ی انها به صد ها میلیون سال پیش به اولین گیاهان بشریت برمیگردد امروزه این گیاهان برای محافظت از اکوسیستم کره ی زمین با سوامپ تینگ همکاری میکنند.


۴. مانیتور (چند میلیارد سال):

مانیتور عمری مافوق تصور دارد و حتی قبل از به وجود امدن زمین نیز وجود داشته است. او توسط نیرویی به نام پِرپِتیا (Perpetua) به وجود امده است. نیرویی ورای زمان که دنیای دی سی را به وجود اورده است. مانیتور به عنوان نگهبان دنیای مثبت عمل میکند و بر علیه نسخه ی معکوس خود یعنی انتی مانیتور ایستادگی میکند. جالبه که بدونید پِرپِتیا در زبان اسپانیایی به معنای زندگی است


۳. خدایان جدید (از اول زمان):

فهرست قهرمان هایی که توسط جک کربی خلق شدند شامل قهرمان های زیادی میشود شخصیت ها مثل اوریون ودارک ساید که جزو خدایان جدید هستند و در مکانی خارج از فضا و زمان در بعد چهارم زندگی میکنند و بسیار نیرومند و تقریبا قادرمطلق هستند و به دلیل نزدیکی به دیوار سورس جاودانه هستند.


۲. پرزنس (فراتر از زمان):

پرزنس از مرموزترین شخصیت های دنیای دی سی است. گرچه این شخصیت در دهه ۴۰ میلادی خلق شد اما بسیار کم درباره ی ان میدانیم و دلیلش میتواند این باشد که پرزنس از خدایان ابراهیمی الگوبرداری شده است و به همین دلیل متفاوت از خدایان یونانی و غیره میباشد.


۱. بی پایان ها (بی نهایت):

بی پایان ها (سرنوشت رویا مرگ رویا نابودی هوس ناامیدی و هذیان) هفت خواهر و برادر با توانایی های مطلق و بی پایان با اشکالی به صورت سبک و موهایی سیاه هستند. تا امروز سرچشمه و ماهیت دقیق بی پایان ها ناشناخته مانده است و اطلاعات بسیار کمی درباره انها وجود دارد. بی پایان ها به هیچ وجه نخواهند مرد زیرا زمانی برای پیدایش انها وجود ندارد. با توجه به این تا پایان خلقت نیز وجود دارند.

منبع: CBR


مترجم: آرین حاجی بابایی


75 Comments
  1. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. مقاله بسیار جالبی بود دستتون درد نکنه و اینکه آیا این مقاله رتبه بندی هست؟ و اگه هست چطور بی پایانها مسن تر از پرزنس هستن؟ چون من فک میکردم فقط نیروهای فراتر از مکان و زمان مسن تر یا به اصطلاح پیش از پرزنس وجود داشتن و در واقع به نوعی بی پایانها هم مخلوقات پرزنس باید باشن و نمیتونن قدیمی تر از اون باشن. با سپاس

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر اشتباه میکنید، بی پایان ها مخلوقات پرزنس نیستند، ماهیت و زمان خلق بی پایان ها به هیچ وجه تا به امروز معلوم نشده. فقط به این نکته اشاره شده که اونها فرزندان زمان و مکان هستند.
      بزارید دو مثال براتون بزنم، مارشن من هانتر میگه که آندلس رویا رو می‌شناخت و اون حالتی خداگونه در تاریخ مریخ داشته.
      در جایی دیگه آندلس مرگ میگه وقتی اولین موجود زنده بوجود اومد اونجا حضور داشته. تمام اینا باعث میشه آندلس ها رو از پرزنس و فرشتگانش قدیمی تر بدونیم.

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        #Admin
        خیلی ممنون بابت پاسخ. تحقیق مختصری انجام دادم و فک کنم حرفی که زدید درسته و در واقع بی پایانها موجودات فرابعدی دنیای دی سی هستن که مخلوقات پرزنس نیستن و برای همین همونطور که گفتید چون سنشون معلوم نیست نمیشه گفت پرزنس مسن تر باشه ولی کاربر batman هم درست میگن و با توجه به فقط ادعایی از اون اندلس مرگ نمیشه گفت که آیا واقعا قدیمی تر هست یا نه ولی احتمال اینکه بی پایانها قدیمی تر از پرزنس هست زیاده ولی قطعی نمیشه گفت. بازم ممنون

      2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        اینم بگم که تو متال دریم گفت سوپرمن آندلس امیده

  2. Amirali.h کاربر می‌گوید

    سلام میخواستم بپرسم چطور عمر بی پایان ها از برزنس بیشتر گذاشتین .

  3. (M.o.h.a.m.m.a.d ) کاربر می‌گوید

    یا حضرتی عباس مارشل منهانتر میلیون ها سن داره خیلی هم عجیب نیست البته اخه مریخ سال هاست که بدون موجودات زنده هست

  4. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    این مقاله ی cbr هستش

  5. Batman کاربر می‌گوید

    سلام موضوع مقاله خوب بود اما مشکلات زیادی داشت!!!مثلا فرشتگانی مانند لوسیفر،میکاییل، کلمه،دکوراتور و…دراین لیست نبودند اما بجایشان امثال واندروومن و مارشن منهانتر در این لیست بودند!!!بعدشم اگر پرزنس دومه، مانیتور ذهن باید اول باشه نه بی پایان ها!!! چون خیلی مسخره است که سن مخلوق از خالق خودش بیشتر باشد!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      در این مورد باهات موافقم .

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نگارنده این مقاله سعی کرده تا جای ممکن تغییری در منبع اصلی یعنی cbr نده و تعداد بیشتری رو اضافه نکنه.
      سن فرشتگان نیز در همان سن پرزنس هستش و نه بیشتر، چون اونها اولین مخلوقات پرزنس هستن. درضمن بی پایان ها مخلوقات پرزنس نیستند و در کامنتی دیگر به این سوال جواب داده شده.

  6. Batman کاربر می‌گوید

    یک سوال هم داشتم: اینکه در قسمت نیو گادز نوشته شده که آنها تقریباً قادر مطلق هستند!!! یعنی اوریون تقریباً قادر مطلق است؟؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اول اینکه همشون تقریبا قادر مطلق نیستند، ولی تعدادی از اونها هستند، برای مثال دارک ساید و های فادر که با اودین مقایسه میشند و دارک سایدی که بعد از هر بار مرگ دوباره زنده میشه.
      و یا یوگا خان پدر دارک ساید که قدرتش از چند تا ادوین هم بیشتره. این ها و امثال آنتی مانیتور تقریبا قادر مطلق هستند، برعکس افرادی مثل منهتن و لوسیفر که قادر مطلق هستند.

  7. Batman کاربر می‌گوید

    #Admin
    سلام شاید اندلس رویا در تاریخ مریخ حالت خداگونه داشته باشه اما قدمت مریخ در برابر قدمت امثال لوسیفر و میکائیل واقعا هیچ است!!!
    اگر بر اثاث ادعا ها باشه من هم میتونم بگم پروتژ از والای همگان قویتره!!!(یکبار این ادعا را کرده!!!)آیا واقعا این طور است؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خوب شما جواب دومی رو بده که آندلس دث گفته وقتی اولین موجود زنده بوجود اومد اونجا بوده؟
      در ضمن این چیزی که گفتین خیلی عجیب و غریب و باگ بود، قدمت مریخی ها که آندلس ها رو می‌شناختند از انسان ها که یهوه و الله که در دی سی همون پرزنسه رو میپرستیدند به مراتب بیشتره، با توجه به این منم میگم آندلس ها قدیمی ترن دیگه🙂☺️.

  8. Batman کاربر می‌گوید

    《اگر بر اثاث ادعا ها باشه من هم میتونم بگم پروتژ از والای همگان قویتره!!!(یکبار این ادعا را کرده!!!)آیا واقعا این طور است؟؟》منظورم اینه که چون اندلس مرگ ادعا کرده که وقتی اولین موجود زنده به وجود آمده آنجا بوده از این ادعا های الکی کرده!!! (مثل ادعای پروتژ)و فکر کنم شما منظور من رو اشتباه فهمیدید من نگفتم انسان ها سنشون از مریخی ها بیشتره!!من گفتم قدمت سیاره ی مریخ از امثال فرشتگانی مانند لوسیفر و میکائیل خیلی کمتره!!!و اینجوری نیست که بگیم چون اونا اندلس رویا رو خداشون میدونن پس سن اندلس رویا از پرزنس بیشتره!!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چی؟ ادعای الکی؟ چرا کمیک رو میبری زیر سوال عزیز؟ اصلا چرا میزنی به جاده خاکی، برعکس اصلا شما منظور منو متوجه نشدین. اگه یک کمیک فن با اطلاعات باشید مسلما به این نتیجه میرسید که آندلس ها باید اول باشن چون عملا تاریخی برای خلقشون نیست. شما دارین مریخو با فرشتگان مقیاسه می کنید؟ من زمین رو با مریخ مقیاسه کردم نه فرشتگان رو. آندلس ها موجودات فرابعدی جهان دی سی هستند و اونقدر قدرتمند هستن که فرشتگانی مانند لوسیفر یا میکائیل و خود پرزنس شاید بتونن شکستشون بدم، هیچ کس دیگه توانایی مقابله با آندلس ها رو نداره. درضمن به هیچ وجه نابود نمیشن، برعکس فرشتگان که میشه بعضی از اونها رو کشت.
      مطالعه کنید https://dc.fandom.com/wiki/Endless

  9. Batman کاربر می‌گوید

    من از این کمیک فن هایی که شما راجبشون حرف میزنید خبر ندارم!!!اما هر کسی که من تابحال دیدم اینو میدونه که پرزنس خالق دنیای دیسی سنش بیشتر از اندلس مرگه!!!شایدم شما درست میگی که فکر نکنم!!! در مورد اونی که گفتیدچرا کمیک رو زیر سوال میبری،منظورتون اینه که پروتژ از والای همگان قویتره؟!؟!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هم اینکه میگید پروتژ از والای همگان قویتره و هم اینی که میگید هالا دث الکی یچیزی گفته.

  10. Batman کاربر می‌گوید

    ببینید من هیچ وقت نگفتم پروتژ از والای همگان قویتره!!! من گفتم این که اندلس مرگ ادعا کرده که وقتی اولین موجود زنده به وجود اومد، اونجا بوده،مثله ادعای پروتژه که گفته از والای همگان قویتره!!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شما از کجا انقدر مطمعنید که میگید ادعای دث مثل ادعای پروتژه؟ توضیح بدید ما هم بدونیم.

  11. Batman کاربر می‌گوید

    معمولا کسانی که ادعا های الکی می کنند میخواهند خودشون رو در حد خدا گنده کنن!!! و همیشه ادعاهاشون غیر منطقیه!!!من هم بر همین اساس میگم ادعای اندلس مرگ مثل ادعای پروتژه!!!

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      الان نظر خودت منطقی بود؟ این قضیه هم رفت پیش داستان بیاندر بودن سایه نشینان بالا😂😂😂

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      من هم میگم که الان نظر شما منطقی بود؟
      هههه نظر شما بسیار ساده و بچه گانه و بر اساس اینه که یچیزی بگید تا کم نیارید. شما اصلا در حدی نیستید که بخواید کمیک رو زیر سوال ببرید. البته میتونید هم ببرید ولی برای خودتون.
      شما هر وقت مثل آقای راجرز که برای بیاندر بودن سایه نشینان بالا، ده ها دلیل از خود کمیک میاره تا اثبات کنه، بتونین دلایلی بیارید که دث فقط یک ادعا کرده، اونوقت می تونید ادعا کنید وگرنه نظراتتون فقط برای کم نیاوردن و زدن به جاده خاکیه مثل کاریه که الان دارید می کنید. شما چقدر از ماجرا خبر دارید؟ فط اومدین گفتین بخاطر اون حرف پروتژ این هم یه حرفی زده!!!!!!!!!! این اصلا جواب خوبی نیست. البته این نظر شماست. هر جور راحتید.

      1. Batman کاربر می‌گوید

        اول اینکه شما آرامش خودتون رو حفظ کنید!!!!دوم اینکه درسته که جناب استیو راجرز چندین دلیل راجب اون موضوع گفتن اما شما کلا دوتا دلیل آوردین که یکی از اونها ادعا بود که دلیل محکمی نیست و دومی رو هم من به راحتی میتوانم اون رو تکذیب کنم!!!در ضمن من نزدم جاده خاکی من فقط با نظر شما مخالفم!!!

  12. Batman کاربر می‌گوید

    بستگی داره منطق کی باشه؟!؟!؟!منطق تو؟؟؟

  13. Dr.fate کاربر می‌گوید

    یه سوال اسپم نباشه آیا دکتر فیت میتونه سوپرمنو شکست بدع؟
    یکی دیگه هم هست . نابو نمیتونست تو این لیست باشه ؟ چون ارباب نظمه

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اره میتونه

  14. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    دوستان دکتر فیت شانس پیروزی در برابر سوپرمنو داره ولی من یکی میگم احتمال پیروزی سوپرمن بیشتره البته دلیلی ندارم همین طوری میگم 😅😅😅😅

  15. . Amir کاربر می‌گوید

    کیوان عزیز من برادر من
    بنده خدا استیو کم دلیل آورد که سایه نشینان بالا همون بیاندر ها هستن خدایی کم بود؟
    چرا قبول نمیکنین
    البته این چیزا تو کله شما نمیره چون قبول داری مورچه های دیسی هم کل مارول رو میخورن

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      امیر جان سلام. فک کنم منظور منو بد متوجه شدی. من خودم هم موافق بیاندر بودن سایه نشینان بالا هستم
      من به کاربر بی ادب بتمن گفتم که این ماجرا رو هم مثل داستان بیاندر بودن سایه نشینان بالا نریزید رو سر هم و دعوا درست کنید همین.

  16. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    چ جالب

  17. Batman کاربر می‌گوید

    #کیوان
    الان اومدی خود شیرینی کنی پروردگار ادب؟!؟!؟!؟الان مثلا میخواستی منو ضایع کنی؟؟؟؟

  18. . Amir کاربر می‌گوید

    آها ببخشید داداش 😅😅
    من درست منظورتون رو درک نکردم

  19. nimor کاربر می‌گوید

    بنظرتون فلش قویتره یا تور؟

  20. nimor کاربر می‌گوید

    لطفا اقای راجرز که اطلاعات زیادی دارن جواب بدن ممنون

  21. Mhdi کاربر می‌گوید

    یه خدا در برابر یه دونده خیلی سریع خوبه احتمال خیلی زیاد ثور برنده میشه اما اگه فلش بره از گذشته ثور رو بکشه که کشکم نیست میشه ولی در کل ثور میبره وقتی فلش داره دور ثور میدوهه ثور باد پتکش زمین و به لرزه در میاره و میگیرتش😁😁

  22. واندرمن کاربر می‌گوید

    به نظر من که فلش قویتره چون رعد تور بهش تاثیری نداره

  23. Batman کاربر می‌گوید

    #Nimor
    میدونم که از جناب استیو راجرز پرسیدین اما من هم نظرم رو میگم: جدیداً فلش به سرعت ۱۳ میلیون برابر نور رسیده!!! و قطعا می تونه ثور رو شکست بده!!!

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      فکر نکنم چون ثور قابلیت دیدن هر جسمی با هر سرعتی رو داره پس سرعت جلوی ثور هیچ فایده ای نداره.

      1. Batman کاربر می‌گوید

        #امیررضا
        تور نهایتش بتونه اجسامی با سرعت نور یا کمی فراتر از سرعت نور ببینه اما بحث ۱۳ میلیون برابر نور جداس!!!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Batman #
          به نظر شما فلش قویتره یا دکتر منهتن؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم بگین ،

          1. امیررضا کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              امیر رضا #
              ممنون از شما

          2. Batman کاربر می‌گوید

            #دکترمنهتن
            درسته که سرعت فلش غیر قابل باوره اما هیشکی فقط با سرعت نمیتونه منهتنو بزنه!!!! زمان و مکان به نوعی برای منهتن معنی خاصی ندارن و وقتی فلش داره میدوه اون به وضوح میتونه فلشو ببینه و با یه اشاره اونو محو کنه!!! علاوه بر این فلش برای نابودی موج آنتی مانیتور که تنها قادر به نابودی ۵ یونیورس بود محو شد در حالیکه دکترمنهتن به راحتی میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              Batman #
              ممنون از شما ببخشید این فقط شامل اوریون و دارکساید میشه که توانایی های مطلق تقریبی دارند یا هایفادر هم عضوش هست ؟؟

              1. Batman کاربر می‌گوید

                #دکترمنهتن
                اول اینکه اوریون تقریبا قادرمطلق نیست اما دارکساید تقریبا قادرمطلقه و وقتي دارکساید تقریبا قادر مطلقه حتما هایفادر هم هست چون ایندو تقریبا برابرن!!!!

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  Batman #
                  ممنون بخاطر اطلاع رسانی

  24. واندرمن کاربر می‌گوید

    صندلی موبیوس و مادر باکس قوی تره یا دستکش بینهایت؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اگه تو دیسی باشه برنده مشخصه ، ولی اگر تو مارول بازم نمیدونم . خیلی سخته ، راستش من نظرم اینه که برابرن . البته یقینی نمیگم ولی فک کنم برابرن . البته با صندلی موبیوس میتوان فهمید چطوری میشه دستکش رو شکست داد و اسون ترین راهکار رو بهتون میده ولی یا برابرن و یا صندلی موبیوس و مادرباکس .

    2. Arta کاربر می‌گوید

      سلام.صندلی موبیوس و مادر باکس ها از نظر قدرت و قادری ضعیف تر از دستکش بینهایت است!!اما صندلی موبیوس میتواند سرنشین خود را به دانای مطلق تبدیل کند!!!!به همین دلیل اگر قدرت های صندلی موبیوس با قادری مادر باکس ها ترکیب بشه کمی دستکش بی نهایت قوی تر میشوند.!!!!!

  25. Batman کاربر می‌گوید

    #واندر من
    به نظر من تقریبا مساوی هستند البته صندلی موبیوس و مادر باکس ها کمی قویترند!!!

  26. میلاد کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خیلی خوبی بود
    اما از نظر من تا آتریگان،راس الغول و … هستند وجود اشخاصی همچون آیکون

  27. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    ببخشید
    مورد ده ایکون فقط دویست سال؟
    جدی؟
    دویست
    به نظرم رأس الغول باید در رتبه ده باشه
    رأس الغول به وسیله چشمه لازاروس بیشتر از پونصد سال عمر کرده
    دیگه از ایکون که بیشتره
    بعد ایکون در رتبه دهم پیرترین شخصیت های دیسی؟
    😐😐😐😐😐

  28. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Nimor ( یا همون واندرمن )
    به نظر شخصی من ثور قویتره . البته فکر کنم منظور شما قدرتمندتر بود و به جاش گفتین قویتر . قویتر یعنی شخصی که قدرت فیزیکی بیشتری داره و واضحه که ثور قدرت فیزیکی به مراتب بیشتری داره نسبت به فلش . اگه قدرتمندتر منظورتون هست که بازم اصولا پاسخ میشه ثور . ببینید من کمیک های اختصاصی فلش رو خیلی وقت که دنبال نمیکنم و نمیدونم الان چه قدرت هایی داره دقیقا اما فکر کنم تنها برتری فلش سرعتشه وگرنه در باقی زمینه ها زیاد حرفی برای گفتن در برابر ثور نداره . همون سرعت هم با توجه به اینکه ثور معمولا به اشیا و اشخاص سریعتر از نور واکنش نشان داده شاید زیاد به دردش نخوره . البته من از چند نفر شنیدم و چند جا هم دیدم نوشته سرعت فلش به ۱۳ میلیون برابر نور رسیده که واقعا عدد قابل توجه و فراتر از درکیه . !! من نمیدونم اگه واقعا اینجوری باشه نویسنده چه فکری پیش خودش کرده چون اصلا ماده در چنین سرعتی اصولا باید از بین بره و به خلا تبدیل بشه حتی . !! هرچند کمیکه دیگه این چیزا سرش نمیشه که . بازم به هر حال با چنین سرعتی اگه واقعا داشته باشه قطعا میتونه به راحتی یک سری اقداماتی در برابر ثور و سوپرمن و سنتری و اینا انجام بده . ( هالکو برای این نگفتم که برای هالک همون سرعت صوت هم بسه ) . البته بازم جای این پرسش مطرحه که آیا میتونه در چنین سرعتی کنترل کامل روی خودش داشته باشه یا نه ؟!

  29. Batman کاربر می‌گوید

    #استیوراجرز
    سلام بله میتونه!!! حتی دلایلی مبنی بر اینکه سرعت فلش از اینم سریعتره هم هست!!!! دیگه هرچی باشه اون موج انرژی آنتی مانیتور که قادر به نابودی ۵ یونیورس بود رو نابود کرد!!!دیگه خودتون قضاوت کنید!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      جلل الخالق . به حق چیز های ندیده و نشنیده . !! 😳😳

  30. Erfan کاربر می‌گوید

    سلام یه سوال
    ماندراک و کازمیک سوپرمن در حد لوسیفر میشن ؟

    1. dr.fate کاربر می‌گوید

      #Erfan
      لوسیفر راحت میتونه اونا رو شکست بده

  31. ناشناس کاربر می‌گوید

    سلام من میخواستم بدونم از بین دکتر منهتن و دارک ساید و مستر میکسیزپیتلیک کی قویتره و کی ضعیف تر

    ممنون

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      باسلام حقیقتش بستگی داره کدوم دارکساید اگر کلون رو میگید
      دکترمنهتن
      میکسیزپیتلیک
      دارکساید

  32. ناشناس کاربر می‌گوید

    نه منظورم دارک ساید اصلی هستش

    و یه سوال دیگه چطوری دکتر منهتن از مستر میکسیزپیتلیک قوی تره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      به دلیل اینکه خود مستر اعتراف کرده منهتن ازش قویتره

  33. ناشناس کاربر می‌گوید

    و یه سوال دیگه مستر میکسیزپیتلیک و دکتر منهتن و دارک ساید اصلی همه اینا هم تو اوج قدرتشون باشن میتونن لوسیفر رو شکست بدن یا نه؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      راستش درباره این مورد به نظرم خیر هرسه هم نمیتونن

  34. ناشناس کاربر می‌گوید

    ببخشید یه سوال دیگه سوپرمن پرایم وان میلیون قویتره یا دکتر منهتن

    ممنون

    1. احسان کاربر می‌گوید

      منهتن

  35. ناشناس کاربر می‌گوید

    ببخشید و آخرین سوال

    اگه سوپر من وان میلیون و دکتر منهتن و مستر میکسیزپیتلیک و دارک ساید اصلی هر چهار تا اوج قدرت میتونن لوسیفر رو شکست بدن یا نه
    ممنون

  36. ناشناس کاربر می‌گوید

    ببخشید و آخرین سوال

    اگه سوپر من وان میلیون و دکتر منهتن و مستر میکسیزپیتلیک و دارک ساید اصلی هر چهار تا اوج قدرت میتونن لوسیفر رو
    (در اوج قدرت نباشه)
    شکست بدن یا نه
    ممنون

    1. روح رندال کاربر می‌گوید

      نمی تونن شکست بدن . الان اتفاق خاصی افتاد

    2. احسان کاربر می‌گوید

      نمیدونم واقن
      اینجور نبردها خیلی جالب نیستن
      بخاطر اینکه شحصیت های بیش از حد قوین
      شما چنتا موجود قادر مطلق رو بندازی ب جون هم واقعا ایده ای نداری نبردشون چطوریه

  37. ناشناس کاربر می‌گوید

    یه سوال دیگه همه شخصیت های دی سی و مارول با هم میتونن پرزنس رو شکست بدن؟

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بله چون شخصیت های قویتر از پرزنس هم هستند دیسی و مارول

  38. ناشناس کاربر می‌گوید

    یه سوال دکتر منهتن قویتره یا پرزنس و اگه این دو تا بجنگن چی میشه؟ میشه یکم توضیح بدین ممنون

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      ناشناس
      قطعا پرزنس
      دکتر منهتن حتی انگشت پرزنس هم نمیشه
      پرزنس جزو ۵ تای اول دیسی هست

  39. کریتوس کبیر کاربر می‌گوید

    گاد آف وار رگنراک داره میاد
    عشق فقط ابهت کریتوس

دیدگاه ها غیر فعال است.