سمی به نام کمتریل

سموم از راههای متفاوت آب، هوا، غذا، ایگو و… وارد بدنمون می شوند. در ادامه به سم های تنفسی معلق در هوا می پردازیم.

اول از سرب شروع می کنیم که باوجود تغییر در بنزین خیلی از کشورها، ایران همچنان از سوخت سرب دار و بی کیفیت استفاده می کند. تقریبا بیشتر مردم از خطرات سرب آگاه هستند اما برای تأکید بیشتر، مختصر به ویژگی ها و آسیب های سرب اشاره می کنیم.

سرب فلزی سمی هست که سنگین ترین عنصر پایدار را شامل می شود. سرب به دلیل چگالیش، وقتی وارد بدن میشه به سلولهای عصبی آسیب میزنه و آنها را از بین می بره. علاوه بر اون، فلزات هم مثل امواج روی کالبدهای معنوی انسان اثرات بسیار بدی بر جا می گذارند، چطوری؟

با سنگین شدن بدن، فرکانس فیزیک پایین میاد و در سیستم های روحی و جسمی ما اختلال ایجاد میکنه و یعنی دیگه فرکانس رو نمی خونه. همونطور که سلول های فرد به علت سنگینی و سمی بودن سرب در هوا و سایر فلزات از بین میرن، فاصله زیاد فرکانس ها دیگه توانایی نگه داری کالبد های بدن رو ندارد.کالبد ها و روح ما به توجه به این مشکل توان موندن در فیزیک بدنی که در اون اختلال وجود داره رو ندارند و فرکانس های بدن خودشون رو بزور نگه می دارند.

در این بین بیماری ها به وجود میاد که در جسم بروز می کند. مثل سردرد و سنگینی سر، خارش گلو، تحریک شدن سینوسها ، خسته شدن زیاد (که البته خستگی دلایل دیگه ای هم داره)، درد های موضعی و مفسلی، اختلال در حافظه ذهنی و اختلال در حافظه عاطفی روانی.

سرب یکی از فلزاتی است که در هوا پخش میشه و به طور معمول بیشتر مردم هم به آسیب آرسانیش آگاه هستن. اما خیلی از کشورها با مواد آسیب رساننده دیگری، سرب رو از بنزین خودشون حذف کردن. بنابراین با وجود عدم استفاده از سرب، فلزات دیگری هم در هوای تنفسی ما اسپری کردن که فلزات برای مردم بیشتر کشورها استفاده بشه و خود مردم بجز تعداد اندکی، از وجودش بی خبرن.

بیشتر آدم ها گازهای کمتریل رو با آثار هواپیما اشتباه میگیرن و زمانی که باهاشون دربارۀ اسپری فلزات در هوا صحبت می کنیم میگن آثار هواپیما است. این درحالیه که امتداد بخار هواپیما کوتاه است و سریع محو میشه. اسپری گاز کمتریل اصولاً با چند هواپیما به صورت موازی انجام می شود و امتداد گاز بلند است و به مدت طولانی در هوا باعث می شود تا خوب پخش بشه.

دولت های غربی برای توجیه کارشون میگن اسپری ها برای مدیریت تابش خورشیدی و کنترل آب و هوا است. این رو در حالی میگن که این گاز کاملاً برعکس عمل خواهد کرد و باعث گرم شدن و نوسانات زیاد آب و هوایی خواهد شد.

عناصر گاز کمتریل:

باریم (شیمیایی)، چف (نانوفیبر با روکش آلومینیوم)، توریم (رادیو اکتیو)، سیلیکون کاربید (نیمه‌رسانا) و غیره. عنصر باریوم فلز هست و مثل باقی فلزها، فرکانس بدن رو پایین میاره.

چف کاربرد نظامی داره و باعث جلوگیری از ردگیری و مشخص شدن موقعیت در رادار می‌شه. صد البته که آلومینیوم برای بدن خواص مضری داره و تکلیف نانوفیبرها هم کامل مشخص نیست‌. نانوفیبرها به راحتی می‌تونن وارد بدن بشن و به امواج، واکنش گرمایی، عصبی و… نشون بدن. روکش آلومینیومیش هم به سبب رسانایی، به جز محافظت از نانوفیبر، قابلیت هدایت حرارتی و الکتریکی رو داره. البته باید گفت که احتمالا در داروها هم استفاده می‌شه. خلاصه که فلزه!

توریم هم از چگال‌ترین عناصر هست و علاوه بر اون، تشعشعات رادیو اکتیوی داره! سیلیکون کاربید هم محافظی نیمه رساناست. همونطور که نوشتم، سنگین شدن فلزات در بدن مشکلات زیادی رو به وجود میاره که همۀ ما هم با اون‌ها درگیر هستیم. دو بیماری هست که باید درباره اونها بدونید.

اولی اختلال در حافظۀ ذهنی هست. فلزات هم باعث آسیب‌رسانی به سلول‌های بدن فیزیکی می‌شن و هم باعث از بین بردن سلول‌‌های مغز؛ در اصل به سبب پایین آوردن فرکانس بدن، دسترسی کالبد ذهن (اپراتور) رو به مغز (دستگاه کامپیوتر) سخت می‌کنن. این یعنی به یادنیاوردن (مشترک در همۀ مردم)، اوتیسم (در کودکان) و آلزایمر (بزرگسالان).

کسی که حافظۀ خوبی نداره، کار خاصی هم نیاز نداره بکنه. در این مواقع یاد داستانی میوفتیم که قشنگ جوامع امروزی رو برای ما تداعی می‌کنه. یک پیرمرد آلزایمری بستری بود، پرستارش هر شب یه بلایی سر اون میاورد و صبح پیرمرد هیچ‌چیزی رو به یاد نمیاورد و با لبخند از پرستارش برای مهربون بودنش تشکر می‌کرد! این میشه حکایت ما.

دومی، اختلال در حافظۀ عاطفی – رفتاری هست. حالا حافظۀ عاطفی – رفتاری چیه؟ تصور کنید شما امروز ویدیویی از وضعیت اسفبار حیواناتی که برای خورده شدن پرورش داده میشن می‌بینید، هم‌ذات پنداری و حال ناراحت کننده‌ای بهتون دست میده، تصمیم می‌گیرید از گوشتخواری دست بکشید، اما از فردا به مرور، حس اون درد و هم‌ذات پنداری رو فراموش می‌کنید و در انتها به این نتیجه می‌رسید که چه اشکالی داره رفتار غریزیم رو حفظ کنم؟! با غریزه که نمی‌شه مبارزه کرد! و میره تا تصویر دردناک بعدی که چرخۀ هم‌ذات پنداری و فراموشی تکرار بشه!

دامنۀ مریضی‌های فلزی گسترده است اما پایۀ همه‌اش پایین آوردن فرکانس بدن فیزیکی ماست. با فلزات ما رو مریض و کم حافظه می‌کنن تا با این نوع از برده‌داری، گوسفندان مطیعی باشیم!

9 Comments
  1. (M.o.h.a.m.m.a.d ) کاربر می‌گوید

    سلام کی مقاله کمیکی میزارید

  2. Zahraei کاربر می‌گوید

    ممنون برای روشنگری 🙏❤️

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار خوبی بود و واقعا خیلی از حقایق رو آشکار کرد که چگونه نسل انسانها ضعیفتر و بدبختر از گذشته میشه یا مثل اصطلاح مقاله مطیعتر میشه، البته پلاستیک هم جز موادی هست که به شدت به بدن آسیب میرسونه و باعث اختلال در ترشح هورمونها میشه که باعث عواملی مثل نازایی و… میشه.

  4. حسین کاربر می‌گوید

    سلام ممکنه راه پیشگیری یا درمان این سم را بیان کنید؟

    1. .. کاربر می‌گوید

      مصرف شکر سرخ و مصطکی و هلیله سیاه
      البته مطمئنم نیستم ی جا خوندم بودم

  5. Soheyl کاربر می‌گوید

    هوف چی بگم والا نمیدونی تو این دور و زمونه به حرفه کی گوش کنی

    1. Star کاربر می‌گوید

      در دنیای امروز دسترسی به حقیقت سخت شده پس باید تفکر و تحقیق کرد، حتما به نتیجه خواهیم رسید. من به شخصه تا اینجا فهمیدم که یکی از نشونه های حقیقت بودن مطلبی همگانی نبودن اونه یعنی چیزی که همه بهش اعتقاد دارند و درست میدوننش و بعبارتی وایرال شده به علت سیاست فراگیر مافیایی چون فریب خوردن ، و مطالبی از این دست مثل این مقاله که کمتر کسی بهش آگاه و حتی به سخره میگیره و خرافات و شایعه میدونه، درسته اما نذاشتن آگاهی عمومی ایجاد بشه فقط اونایی که بی تفاوت نبودن و جویای حقیقت، میتونن به حقایق دستیابی پیدا کنن!
      اکثر مردم تحقیق و تفکر نمیکنن و اکثرا در جهل و نااگاهی و ناتوانی….
      دانایی، توانایی است.

    2. Mohammad کاربر می‌گوید

      پیج اینستاگرام dr_univers1

  6. Mohammad کاربر می‌گوید

    پیج دکتر یونیورس در اینستا دنبال کنید زندگیمون متحول میشه

دیدگاه ها غیر فعال است.