بازیگرانی که میتوانستند نقش واندر وومن را بازی کنند

واندر وومن، فیلمی زیبا و ابر قهرمانی با بازی گل گدوت از کمپانی سینمایی دی سی که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و فروش بسیار خوب و بازخورد های بسیار مثبتی داشت و آنرا طلوعی جدید در دنیای دی سی نامگذاری کردند. اما این فیلم پروسه بسیار سختی را برای انتخاب نقش بازیگر پرنسس دایانا پشت سر گذاشته است. موقعیت حساس فیلم و سختی نقش در این کاراکتر که قرار است به یک سه گانه تبدیل شود نیز این امر را شدت می داد. بنابراین کمپانی دی سی، بازیگران زن مطرحی را برای این نقش انتخاب کرد و سراخر این نقش به گال گادوت رسید. اگر می خواهید آن افراد را بشناسید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید:


۱_ کوبی اسمالدرز:

مهم ترین فرد لیست و کسی که کمپانی برادران وارنر توجه ویژه ای به او داشتند، کوبی اسمالدرز است. کمپانی برادران وارنر و دی سی خیلی خواهان جذب این بازیگر کانادایی بودند که نقش مامور هیل را نیز در کمپانی مارول بازی می کند. اما دلایلی مانند سرطان کوبی اسمالدرز، سن بالای او و اینکه وارنر نمی خواست که بازیگران نقش اولش در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشند، از این نقش کنار گذاشته شد.


۲_ جیمی الکساندر:

جیمی الکساندر را همه در فیلم های ابر قهرمانی با نقش بانو سیف در سری فیلم های تور می شناسیم. جیمی الکساندر نزدیک ترین قیافه کمیکی و انیمیشنی به نقش واندر وومن را داشت و گزینه بسیار مناسبی در نقش واندر وومن بود. اما سرانجام گال گدوت، او را هم پشت سر گذاشت. قراردادی که جیمی الکساندر با مارول داشت و انتخاب نکردن کمپانی وارنر از افراد بسیار مشهوری که در نقشی دیگر در فیلم های ابر قهرمانی در کمپانی های دیگر باشند را می توان از دلایل عدم موفقیت او عنوان کرد. البته برادران وارنر بعد از مدتی، این نوع انتخاب کردن بازیگرانش در دنیای دی سی را کنار گذاشت.


۳_ کیت بکینسل:

یکی دیگر از افرادی که قرار بود در فیلم زن شگفت انگیز بازی کند کیت بکینسل بود. اما به دلیل تداخل با فیلمبرداری فیلم دنیای مردگان (جهان زیرین) که کیت بکینسل در این فیلم یک ابر قهرمان زن بود و سن بالای او به سرعت از این لیست کنار رفت. البته مثل اینکه خود این بازیگر هم علاقه چندانی به ایفای این نقش نداشت. و بعد از اگران فیلم زن شگفت انگیز طی مصاحبه ای ابراز پشیمانی کرد و به گل گدوت نیز برای بدست آوردن این نقش تبریک گفت.


۴_ اوا گرین:

موفقیت اوا گرین در نقش آرتیمیس در فیلم ۳۰۰ باعث شد تا کمپانی وارنر به دنبال جذب این بازیگر فرانسوی شود. ولی سرانجام این نقش به او نرسید. اخیرا یکی از عوامل سازنده فیلم واندر وومن اضهار داشت که اوا گرین را برای نقش کیرکه (circe) یکی از سمج ترین دشمنان واندر وومن و دختر هلیوس است، برای سری های بعدی واندر وومن در نظر دارند.


۵_ کریستن استوارت:

کریستن استوارت نیز یکی از انتخاب های کمپانی وارنر برای نقش واندر وومن بود که به دلیل جثه بدنی موفق به رسیدن به این نقش نشد. ولی جدیدا از کمپانی دی سی اطلاعتی درز کرده است که نشان می دهد به احتمال بالا کریستن استوارت قرار است نقش بت وومن را برای این کمپانی بازی کند.

از جمله بازیگران دیگر که برای نقش زن شگفت انگیز مورد نظر استودیو قرار گرفته بودند عبارتند از: ساندرا بولاک، میشا بارتون، ریچل بیلسون، کاترین جونز، سارا میشل گلر، جسیکا بیل و کریستانا لوکن.

2 Comments
  1. Mohamad کاربر می‌گوید

    راجعب کوبی اسمالدرز فکرنکنم سنش خیلی بالاتر از گل گدوت باشه!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کوبی اسمالدرز ۴ سال بزرگتره یعنی الان ۳۸ سالشه. البته بعد از اینکه به سرطان مبتلا شد فیسش به هم ریخت کلا، بازیش هم انگار افت کرده. ببینیم تو ادامه دنیای سینمایی مارول چیکار میکنه.

دیدگاه ها غیر فعال است.