۹ نسخه برتر فلش در جهان های موازی

فلش سریع ترین موجود زنده دنیا، نسخه هایی به مراتب بیشتر و کم شناخته شده تر از دیگر ابرقهرمانان جهان دی سی دارد. بارها مقام اصلی فلش بین افرادی همچون، بری آلن، بارت آلن، جی گاریک، والی وست و…. جابجا شده است اما هدف این مقاله معرفی این افراد نیست. ما در این مقاله به معرفی نسخه هایی کمتر شناخته شده از فلش در جهان های موازی دی سی می پردازیم، با ما همراه باشید.


۹. بیزارو فلش:

اگر بیزارو سوپرمن را می شناسید، باید بگوییم این فرد، نسخه فلش بیزارو است که توسط بیزارو و از روی شخصیت ابرقهرمانی فلش بوجود آمده است. بیزارو فلش یک موجود چاق، تنبل و بسیار کند است و عموماً به عنوان یک شخصیت خنده دار شناخته می شود تا شرور. پوست بیزارو فلش خالدار و خاکستری است و ظاهری مانند گچ یا خاکستر خرد شده دارد. او از نظر دهنی معلول است و قدرت درکش حتی از انسان های عادی نیز کمتر است. با این حال او هنوز هم می تواند سریع بدود و تهدیدی برای لیگ عدالت باشد، ولی نه در حد شخصیت های همچون ساویتار و پروفسور زوم.


۸. کینگدام کام فلش (والاس وست):

در زمین ۲۲ دی سی که خط داستانی کینگدام کام در آن اتفاق می افتد، شاهد یک لیگ عدالت قدیمی تر و خشن تر هستیم. قهرمانانی همچون سوپرمن با بی رحمی تمام هر کاری انجام می دهند تا شرور های این دنیا را شکست داده و نظم را به آن برگردانند. در این جهان ما شاهد حضور فلشی مسن با کلاه و بالهای جی اریک هستیم که عقاید و آرمان های گذشته خود را حفظ کرده است و تلاش دارد تا زمین را به مکانی بهتر و امن تر تبدیل کند و در این راه تا حدوی موفق بوده است.


۷. رد دث (بروس وین زمین ۵۲):

خیلی ها عقیده دارند که این شخصیت یک نسخه از بتمن است، اما رد دث، یک نسخه از ترکیب هر دو شخصیت بتمن و فلش است. در این دنیا بتمن که به مرور زمان تک تک رابین های خود را از دست می داد و این مشکل را ناشی از سرعت کند او در حل کردن این مشکل و رسیدن به موقعیت ها می دانست، از فلش خواست تا به او کمک کند تا بتواند با اسپید فورس ارتباط برقرار کند. بری آلن از ین کار امتناع کرد و بروس وین به کمک تردمیل کیهانی خودش و فلش را با هم ترکیب کرد و رد دث بوجود آمد. این شخصیت که از تمام توانایی های بتمن و فلش برخوردار است و حتی می تواند پیر شدن بروس وین را کنتر کند، یکی از اعضای مولتورس تاریک است و به بارباتوس خدمت می کند.


۶. جانی کوئیک (سندیکای جنایت):

زمین ۳ دی سی جهانی است که لیگ عدالتی شیطانی در آن حکمفرما است. در این دنیا ما شاهد فلشی شیطانی با نام جانی کوئیک هستیم که از هر روشی استفاده می کند تا به اهداف پلیدش برسد. او و دوست دخترش اتمیکا، پس از تکرار حادثه ای که برای مابقی فلش ها در بدست آوردن قدرت هایشان اتفاق افتاده است، به سندیکای جنایت پیوستند. جانی سرانجام در نبرد با کاپیتان کولد، جان خود را از دست داد.


۵. کرش (زمین C):

در یک مجموعه کمیک طنز که درز رمین C جریان دارد، کل دنیا و شخصیت های آن موجوداتی کارتونی هستند و ما شاهد لیگ عدالتی از حیوانات عجیب و خنده دار به نام Whole Lotta Animals هستیم. در میان این قهرمانان ما فلشی به نام کرش را مشهاده می کنیم که یک لاک پشت است، بله یک لاکپشت. جدا از این که این شخصیت بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی است، باید بدانید که کرش سریع ترین حیوان زنده دنیای دی سی و احتمالا کل کمیک است.


۴. خانم فلش (زمین ۱۱):

در زمین ۱۱ دی سی همه چیز سر جاشه جز یک چیز و اون چیز هم جنسیت شخصیت ها است. در این دنیا واندر وومن مرد شده است و سوپرمن، بتمن، گرین لنترن و فلش زن شده اند. خانم فلش زمین ۱۱ دی سی شباهت بسیاری به بری آلن دارد و قدرت های او نیز تقریبا در همان سطح است. جدا از این او یکی از مهم ترین شخصیت های جهان خودش می باشد.


۳. نازی اسپیدستر (زمین ۱۰):

دنیایی شیطانی را تصور کنید که نازی ها در جنگ جهانی پیروز شده اند، چه اتفاقی برای ابرقهرمانان می افتد؟ در این جهان فلش یک اسپیدستر نازی است با ارزش های شیطانی و خطرناک که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیز و هیچ کسی ابایی ندارد. این شرور توانایی های یکسانی با همتایان خود در دیگر جهان ها دارد، منتها این توانایی ها را در راه اهداف شرورانه و وحشتناک خود بکار می گیرد.


۲. مرد شتاب زده (فلش زمین ۱۹):

فلش زمین ۱۹ یا مرد شتاب زده که در سریال فلش نیز حضور داشت، یک نسخه خوب از فلش در زمین های موازی است که از ارتباط خود با اسپید فورس برای انجام کارهای خوب و انسان دوستانه استفاده می کند و حتی تیمی تقریباً شبیه لیگ عدالت نیز تشکیل داده است. اطلاعات زیادی درباره این نسخه از فلش در دسترس نیست، با این حال او زیاد اهل گفتگو نیست و یکی از جالب ترین فلش های جهان های موازی دی سی است.


۱. دانیکا ویلیامز (فلش بی همتا):

در دهه ۲۰۴۰ که باری آلن و والی وست مدت زیادی بازنشسته شده اند، ما شاهد حضور یک فلش جدید با نام دانیکا ویلیامز هستیم. دانیکا همانند پیشینیان خود مشتاق مبارزه با جرم و جنایت است و همین نیز برای او دردسر هایی ایجاد کرده است. او در دهه ۲۰۴۰ با تری مک گینس (بتمن)، سایبورگ، کاپیتان مارول و دیگر ابرقهرمانان همکاری می کند. نگفته نماند که دانیکا ویلیامز با کاپیتان مارول رابطه عاشقانه و بسیار صمیمی ای دارد.

منبع: CBR

7 Comments
  1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    فقط میتونم یه چیز بگم.عالییییییییییییییییییییی

  2. (M.o.h.a.m.m.a.d ) کاربر می‌گوید

    عالی بودش واقعا بی زارو فلشو بیشتر از همه جالب بود واقعا نسخه برعکس فلشه ممنون از ادمین بنظرم واقعا باید روی فلش بیشتر مقاله گذاشت بنظرم فلش خدای مردگانم باید میبود

  3. . Amir کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین یا استیو راجرز میشه اسم اون کمیکی رو که در اون ست شورش کرد بنویسید میخواستم دانلودش کنم ببینم جریال از چه قراره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      اگه منظورتون کمیکی هست که مربوط به نبرد اودین و ست هست ، فکر کنم کمیک ( Journey into Mystery #513 ) باشه . فعلا تا جایی که در خاطرم هست کمیک دیگه ای در این مورد نیست اما اگه بعدا مورد دیگه ای هم در این ارتباط به خاطرم رسید همینجا میگم .

  4. Punisher کاربر می‌گوید

    خیلی خوشم اومد . نمیدونستم فلش این همه نسخه ی عجیب و غریب داره ولی هیچکدوم از لحاظ محبوبیت به بری آلن نمیرسن . بری آلن از همه ی فلش ها بهتر و دوست داشتنی تره (نظر شخصی)

  5. Flash کاربر می‌گوید

    سلام گزینه ۲ تو چه قسمت سریال فلش آمده

  6. Flash کاربر می‌گوید

    سلام گزینه ۲ تو چه قسمت سریال فلش آمده

دیدگاه ها غیر فعال است.