کاپیتان آمریکا در برابر دث استروک: کدام مبارز پیروز خواهد شد؟

ابرسرباز ها دوست داشتنی ترین و معروف ترین شخصیت های کمیک هستند. یکی از معروف ترین ابرسرباز های کمیک کسی نیست جز کاپیتان آمریکا، یکی از بزرگترین رهبر جهان کمیک و یک استراتژیست بی نظیر که تنها با سپرش با خطرناک ترین تهدیدات روبرو شده است.

دنیای دی سی نیز ابرسرباز های موفقی را به جهان کمیک عرضه کرده است که یکی از آنها شخصیت شرور دث استروک می باشد. یکی از خطرناک ترین مزدوران کمیک و دشمن درجه یک شخصیت ابرقهرمانی بتمن. به نظر شما اگر کاپیتان آمریکا و دث استروک با یکدیگر روبرو شوند، چه کسی پیروز خواهد شد؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشد.


۱۱. کاپیتان آمریکا: یکی از سرسخت ترین ابرقهرمانان

سرم ابرسربازی که به کاپیتان آمریکا تزریق شده است، قدرت های جسمی او را تا حد زیادی افزایش داده است، اما در آن حد نیست که او را از هر انسان و مبارز دیگر برتر بدانیم. کاپیتان آمریکا یکی از با اراده ترین شخصیت های کمیک است و حتی اگر با شخصیتی قدرتمند و نفوذ ناپذیر روبرو شود، به هیچ وجه تسلیم نمی شود. او بسیار سرسخت است و تا نهایت توان خود را بکار نگیرد و دشمنانش را  از پای در نیاورد تسلیم نمی شود، مگ اینکه او را بکشید.


۱۰. دث استروک: بهترین مزدور کمیک

مزدور بودن در جهانی پر از ابرقهرمانان و شرور ها، مسیر و آرمان سختی است اما این کار برای دث استروک بسیار آسان است و به این کار علاقه دارد. تعداد بسیار کمی از مزدوران در جهان کمیک وجود دارند که می توانند با دث استروک رقابت کنند. مهارت ها و ویژگی های فوق بشری اسلید ویلسون، او را به یکی از خطرناک ترین شخصیت های کمیک تبدیل کرده است. او می تواند به تنهایی یک ارتش از مزدوران و یا گروهی از ابرقهرمانان را نابود کند.


۹. کاپیتان آمریکا: سپر

سپر کاپیتان آمریکا یکی از معروف ترین و بهترین سلاح های کمیک است. استیو راجرز تسلط بسیار خوبی بر روی این سلاح دارد، هم برای دفاع و هم برای حمله. این سلاح بسیار خوب این امتیاز را به کاربر خود می دهد تا در لحظه ای او را از آماج گلوله ها در امان نگه دارد و لحظه ای دیگر با ضربات سهمگینش، دشمن را از پای در بیاورد. سپر کاپیتان آمريکا از آلیاژ ویبرانیوم و آدامانتیوم تشکیل شده و یکی از مقاوم ترین سلاح های کمیک است که می تواند صدمات زیادی را تحمل کند و به دلیل خاصیت منحصر به فرد ویبرانیوم، می تواندضربات را جذب کرده و به سمت هدف برگرداند.


۸. دث استروک: تا دندان مسلح

مزدوری همانند دث استروک باید هم کلکسیونی عظیم از سلاح های سبک و سنگین را با خود به همراه داشته باشد. اسلید ویلسون این تسلیحات را نمی سازد، اما به کمک آنها به راحتی می تواند دشمنانش را از پای دربیاورد. انواع اسلحه های گرم سبک و سنگین، مواد منفجره، و از همه مهم تر، شمشیری معروف به الهه کش، تنها بخش کوچکی از تسلیحات زرادخانه این مزدور دوست داشتنی است.


۷. کاپیتان آمریکا: تجربه بالا

نبرد کاپیتان آمریکا بر علیه شر از جنگ جهانی دوم آغاز شد و در حالی که او مدت زیادی را در یخ سپری کرد، دوباره به زندگی بازگشت. کاپیتان آمریکا با برخی از خبیث ترین شرور های دنیای مارول روبرو شده است و یکی از بهترین رهبران دنیای کمی است. کپ یکی از باهوش ترین قهرمانان جهان مارول نیز هست که همیشه در صف اول نبرد با سربازان نازی بود و با موجودات کیهانی بسیاری روبرو شده است.


۶. دث استروک: تمرینات ضد گروه

پس از آنکه پسر دث استروک در نبرد با تایتان های نوجوان جان خود را از دست داد، او وارد دنیای ابرشرور ها شد و ثابت کرد که به تنهایی توانایی شکست دشمنان خود آنهم بصورت گروهی را دارد. او بارها تایتان های نوجوان و لیگ عدالت را شکست داده است. افراد شرور زیادی وجود دارند که به تنهایی می توانند یک گروه ابرقهرمانی را شکست بدهند، اما این افراد معمولا قدرت های بسیار بیشتری از دث استروک دارند.


۵. کاپیتان آمریکا: یک مبارز تمام عیار

کاپیتان آمریکا همیشه در میدان جنگ قوی ترین و سریع ترین نیست اما به کمک مهارت های شگفت انگیز خود این کمبود ها را جبران می کند. کاپیتان در انواع هنر های جنگی آموزش دیده است و همه آنها را با مهارت های جنگی خود ترکیب می کند و یک سبک جنگی متمایز و مخصوص ایجاد می کند، سپر او را هم اضافه کنید. سبک مبارزه کاپیتان آمریکا یکی از بهترین سبک های مبارزاتی کمیک است. بیشتر افرادی که از نظر فنی از کاپیتان آمریکا قوی تر هستند نیز قادر به شکست دادن او نیستند.


۴. دث استروک: یک ابرسرباز تمام عیار

سرم ابرسرباز کاپیتان آمریکا او را به اوج توانایی های یک انسان رسانده است. او سریع و قوی است اما هنوز در سطح فوق بشری نیست. از طرف دیگر دث استروک یک انسان با قدرت های فوق بشری است. اگرچه اسلید ویلسون در سطح سوپرمن نیست، اما در طول سالها به اندازه کافی قدرتمند شده است که بتواد با افرادی مانند دونا تروی، سایبورگ، استار فایر و…. مبارزه کند و آنها را شکست دهد. قدرت و سرعت ابرانسانی او همراه با سالها تجربه، دث استروک را به یک ابرسرباز تبدیل کرده است که می تواند بر هر ابرقهرمان و شروری پیروز شود.


۳. کاپیتان آمریکا: یکی از بزرگترین استراتژيست های کمیک

کاپیتان آمریکا در طول سالهای زندگی خود با انواع دشنمان روبرو شده است. این دشمنان باید او را می کشتند اما کپ به لطف توانایی ها و سلاح های خود توانست در برابر آنها به پیروزی برسد. یکی دیگر از توانایی های کاپیتان آمریکا که به او در این نبرد ها کمک می کند، ذهن عالی و استراتژی های عالی او است. استیو راجرز چه به صورت گروهی و جه بصورت انفرادی، در هر شرایط سختی که قرار بگیرد، راه حلی برای زنده ماندن خود و اطرافیانش دارد، درک استراتژیک یکی از بهترین شانس های کاپیتان آمریکا در برابر دث استروک می باشد.


۲. دث استروک: هوش و ذکاوت فوق العاده

از بین تمام پیشرفت های فوق بشری دث استروک، آن توانایی ای که بیشترین پیروزی را برای او به ارمغان آورده، مغز او است. مغز دث استروک در سطح ابرانسانی ارتقا پیدا کرده است و این امکان را به او می دهد که سریع تر فکر کند و بیش از دیگران در میدان نبرد ذهن خود را بکار بگیرد تا راه حل مناسبی پیدا کند. این باعث شده است که دث استروک تقریبا در همه مبارزاتی که در آن حضور داشته است، برتری داشته باشد. اینکه بتوانید سریع تر از دشمنان خود فکر کنید، یک توانایی عالی برای پیروزی در برابر دشمنان است. این توانایی را به مهارت های جسمی و مهارت های مبارزاتی دث استروک اضافه کنید.


۱. برنده: برابر

دث استروک می تواند به راحتی کاپیتان آمریکا را به چند شیوه خاص شکست دهد. او سریع تر، قوی تر و دارای مغز پیشرفته تری نسبت به استیو راجرز است و به کمک این موارد می تواند کاپیتان آمریکا را از پای در بیاورد. با این حال کاپیتان آمریکا نیز از امکانات و توانایی های خاص خود برخوردار است. کاپیتان آمریکا مبارز بهتری است، امید و سرسختی بیشتری نسبت به دث استروک دارد و سپری با خود دارد که هیچ سلاحی نمی تواند به آن نفوذ کند. شما کدام یک را پیروز این نبرد می دانید؟ دث استروک یا کاپیتان آمریکا؟

46 Comments
  1. Mahdi کاربر می‌گوید

    یک مقاله اینجوری از سایت ازایرونی سنتر (سایتی که شناختی از سوپرمن و هالک ندارد.

    1. John wick کاربر می‌گوید

      خب از نظر شاهکار دث استروک بهترین شاهکار رو داره اون تونسته همه اعظای لیگ عدالت حتی آکوامن و فلش یا گرین لنترن رو بکشه بجز بتمن واندر وومن و سوپرمن و تمام اعظای تایتان های نوجوان رو آیا اکوامن که یک اتلانتیسی و پادشاه اتلانتیس و قدر ت های فرابشری داره قوی تره یا کاپیتان

    2. John wick کاربر می‌گوید

      دث استروک از لحاظ هدف گیری در دی سی دوم یا اوله حتی تو مارول هم محدود کسایی پیدا میشن که بتونن از لحاظ هدف گیری به اساید ویلسون برسن شاید لباس کپ مقاوم باشه اما دور دهان و چشماش چی قبل از مبارزه با ی گلوله کار تمومه.
      ۱ دث استروک شمشیر شاهزاده کش رو داره که یکی از بهترین سلاح های دی سی هست سپر کاپیتان که الکی معروفش کردن.
      ۲ از لحاظ شاهکار دث استروک بهترین شاهکار رو داره اون تونسته تمام اعظای لیگ عدالت بجز بتمن واندوومن و سوپرمن رو بکشه آکوامن-گرین لنترن-مارشن منهانتر-فلش و…. رو بکشه و تمام اعظای تایتان های نوجوان رو شکست بده یعنی همه اینا از کاپیتان ضعیف ترن.
      ۳ تو‌مبارزه هم دسته کمش نگیرین دیگه
      ۴ از نظر منم مبارزه مساویه چرا چون کاپیتان انتقام جویان رو داره و دوم دث استروک اعصاب درست حصابی نداره اگه کاپیتان بخواد میتونه تقلب کنه و با متلک یا چیزای دیگه دث استروک رو اعصبانی کنه و کنترلش رو از دست بده دث استروک و تمام به مساوی بودن رضایت بدین

  2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله توپ بود اما این تا حدودی غیر منطقی هست که دث استروک برنده بدونیم دلایل این حرفم
    ۱ اون از لحاظ توانایی مبارزه در مارول اوله چه بسا بتونه از لحاظ فنون جنگی از بتمن و واندروومن هم جلو بزنه و فک نکنم کسانی مثل شانگ چی پانیشر دردویل ددپول یا بلک ویدو و تانوس به اون برسن چرا چون اون تمام سبک های هنر های رزمی که بلد بود رو ترکیب کرد و تونست یه سبک مبارزه برای خودش خلق کنه و‌ مثلاً کسی کونگ‌فو کار باشه و در زمینه کونگ فو بالاتر از کاپیتان باشه کاپیتان برنده میشه چرا کاپیتان چون کونگ‌فو کاراته تکواندو هاپکیدو و ‌………. ترکیب می کنه و مبارزه با اون خیلی سخت میشه
    ۲ اون از کمک انتقام جویان هم بهره میبره که هالک و ثور با هم ……
    ۳ دشمنان قویتر من دث استروک رو نمی شناسم دشمنانش رو هم همینطور اما کاپیتان دشمنانی مانند تانوس داره
    ۴ این دلیل که دث استروک تا دندان مسلح هست هم تا حدودی غیر منطقی هست چون فی المثل لباس کاپیتان راجرز به آتش و غیره مقاومه و تا حدودی تاکید می کنم تا حدودی سوراخ کردن لباسش هم سخته سپرش خفنش هست لیاقت میولنیر رو داره که اگه ثور بذاره میتونه با اون دث استروک رو بترکونه
    تا حدودی هم درسته اما چون تأثیر هاصی بر سپر ندارن اونارو حساب نکردم
    ۵ سپر کاپیتان راجرز فقط توسط موجوداتی کیهانی مانند رون کینگ ثور و تانوس شکسته شد که دث استروک تا این حد نیست متحد خاصی هم نداره
    ۶ ضمنا کاپیتان به احتمال ۶۰ درصد کمک مدافعان رو هم داره

  3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دث استروک به سختی برنده میشه با قدرت اینکه کسی بیاد سمتش فوری میفهمه و تقریبا اندازه ددپول هم دث استروک خود درمانی داره

  4. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود. ممنون.

  5. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دث استروک قویتره چون همون طور که خودتون گفتید میتونه سریعتر فکر کنه و به نظرم مهارت بالاتری
    در مبارزه تن به تن داره و به دلیل قدرت زود درمانیش سپر کاپیتان و بیشتر سلاح های دیگه فایده زیادی تو این مبارزه بجز دفاع برای کاپیتان ندارن و از اون گذشته اون سلاح الهه کش رو هم داره.
    پس از نظر من دث استروک قویتره.

    1. Dc fan کاربر می‌گوید

      اصلا کاپیتان امریکا تجربه بالایی داره ارباب استراتژیه مرد اهنی هم نمیتونست جلوش وایسه دث استروک کیه این وسط زور بتمنم نداره و رابین ناک اوتش میکنه

      1. John wick کاربر می‌گوید

        اقای کاربر دی سی فن گفتم بازم میگم که مردم بیشتر بدونن که دث استروک قوی تره اون تونسته تمام اعظای لیگ رو بکشه بجز بتمن وامدر وومن و سوپرمن تازه اینم بگم اصلا سپر کاپیتان آمریکا چیه این وسط فقط معروفه شمشیر شاهزاده کش دث استروک یکی از بهترین سلاح های دی سی است و قدرت های عالی رو داره شما اصلا از اسلید ویلسون اطلاعاتی دارین که اومدین خود به خود نظر میدین

  6. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود
    به نظر من دث استروک پیروز این مبارزه میشه
    ولی در مورد سوم
    نوشتید کاپتان آمریکا بهترین استراتژیست کمیک
    مگه بتمن نبود؟؟؟؟؟؟؟
    تو مقاله انتقام جویان علیه لیگ عدالت یه‌چی دیگه گفتینا

  7. کمیک فن کاربر می‌گوید

    اولین نظر 🥳🥳🥳🥳

  8. کمیک فن کاربر می‌گوید

    اولین نظر 🥳🥳🥳🥳 فک کنم باهاش موافقم

  9. کنشی کاربر می‌گوید

    من موافقم که کپ برندس(بد جور شمشیر دث استروکو دوست دارم)

  10. کنشی کاربر می‌گوید

    و البته اینکه به نظرم استراتژی و تجربه از مزدور بودن بسیار بهتره.واقعا نمیخوام این حرفو بزنم ولی یکم تعصبی عمل میکنید.نظرم اینه که این قدر ثور رو پایین نیارید و همچنین کمی بیطرف عمل کنید.من واقعا نمیخوام این سایت به عاقبت ….یدی دچار بشه.ممنون از سایت خوبتون

  11. ثور کاربر می‌گوید

    کامت اول هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    کاپیتان برنده هست

  12. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    يعنييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
    چيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
    كپ راحت دث استروك رو له ميكنه
    اون خيلي قويترههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  13. میلاد کاربر می‌گوید

    من میگم دث استروک برندست
    سبک و قدرت مبارزه برابری دارن اما دث استدوک با هوش تر و مسلح تره و در نهایت می تونه کم رو بزنه
    به نظرم اگه با پانیشر مقایسه بشه بهتره

  14. محمد امید کاربر می‌گوید

    دث استروک بخاطر مهارت بالا زود درمانی سریع و شمشیر الهه کش برنده این مبارزه می شه

    1. Dc fan کاربر می‌گوید

      الهه کش؟؟
      ببخشید اینجا بحث نبرد دث استروک و کاپیتان امریکا مطرحه نه کاپیتان امریکا و دایانا ملقب به زن شگفت انگیز
      تازه زور همون زن شگفت انگیزو با پتک ثور داره

  15. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    من با نتیجه گیری مقاله موافقم و همچنین با بیشتر توضیحات درج شده در مقاله هم نیز . به نظر شخصی من نویسنده برنده را تایین میکند و بسته به شرایط خاص هر دو شانس پیروزی دارند . من میگم یکمی ( تاکید میکنم یکمی ) شانس کاپیتان آمریکا به دلایلی که به بیشترش در مقاله هم اشاره شده بیشتره .
    شاد و پیروز باشید .

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      استیو جان تو ثور علیه اکوامن عذر خواهی کردم اینجا کاملا نتیجه درسته اما استیو به نظرت شیطان وحشی عظیم قویتر هست یا فالکرام؟

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # علیرضا
        البته فکر کنم شما به من توهین نکردین که نیازی به عذر خواهی باشه . به هر حال مرسی .
        راستش باید بگم که اصلا منشا فالکرام در مارول تا حد خیلی زیادی ناشناخته هست . بعضیا میگن اون خالق سیلیستیال هاست و بعضیا هم میگن یک شخص مستقله که در حد والای همگان قدرت داره و بعضی تئوری ها هم اونو خود والای همگان معرفی کرده . ! و … . تا این لحظه هم تا جایی که من اطلاع دارم پاسخ رسمی و قطعی این سوال مشخص نشده . بنابراین قدرت فالکرام هم به طور دقیق مشخص نیست و نمیشه مقایسش کرد با شخصی مثل شیطان اعظم وحشی .
        از طرفی قدرت شیطان اعظم وحشی تا حد خیلی بیشتری نسبت به فالکرام روشن شده و بعضی شواهد نشون میده که قدرتش در حد امثال لوسیفر و میکائیل و ایناست . فکر نکنم فالکرام قدرتی در این حد داشته باشه مگه اینکه تئوری والای همگان بودنش درست باشه که مدارک و شواهد منطقی و معتبری هم دال بر درست بودن این تئوری موجود نیست بنابراین احتمالش بسیار اندکه .
        در پایان جواب قطعی نمیشه به این سوال داد و نویسنده میتونه شرایط رو اونجور که دوست داره هدایت کنه . یعنی از اونجایی که سرگذشت دقیق فالکرام تعریف نشده ممکنه یک نویسنده بیاد با میل خودش اوریجین فالکرام رو تعریف کنه و مثلا بگه این همون والای همگانه . !! یا شایدم بگه این یه موجودیه که در حد گالاکتوس قدرت داره . !! کلا در کمیک ناممکن میشه گفت که وجود نداره .
        اما چون از من پرسیدین نظر شخصی من اینکه شیطان اعظم وحشی اصولا باید به مراتب قویتر باشه .

        1. علیرضا کاربر می‌گوید

          ممنون از شما سری کمیکی از شیطان وحشی عظیم سراغ دارید ؟ چیزی پیدا نکردم فقط در حد چند تا مینی کمیک پیدا کردم بازم با تشکر

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # علیرضا
            خیر سراغ ندارم . حقیقتش من زیاد کمیک های دی سی رو دنبال نمیکنم . البته کمیک های اختصاصی بتمن رو معمولا میبینم و گاهی هم از سوپرمن رو . این اطلاعاتی هم که دارم اکثرش ( نمیگم همه ، میگم اکثرش ) از مقالات منابع معتبر هست .
            اگه خواستین از ادمین محترم سوال کنید شاید ایشون بدونه .

            1. علیرضا کاربر می‌گوید

              اگه ادمین بگن که فوق العاده میشه

              در ضمن شش واچر رو درسته که هالک مجازات کننده فضایی سلاخی کرده ؟

              دو کمیک از رون کینگ ثور هم لطفا لحاظ کنین

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # علیرضا
                راجب شخصیت Rune King Thor ، هم باید بگم که به نوعی در دو کمیک حضور نداشته و فقط در یک داستان حضور داشته و برای همین هم هست که من میگم حد نهایی قدرتش شناخته نشده . این داستان هم در سایت کمیک اسکواد ترجمه شده . اگر خواستین ، سرچ کنید (( کمیک ثور : راگنورک )) در سایت کمیک اسکواد این کمیک در ۶ شماره ترجمه شده .
                راستی راجب سوال اولتون بله هالک مجازات کننده فضایی ۶ تا واچر رو ظاهرا کشته اونم به طرز وحشیانه ای .

  16. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود به نظر من دث استروک با شمشیر الهه کش خیلی از کاپیتان آمریکا قویتره اما با شمشیر خودش با اختلاف کمی دراین نبرد پیروز میشود!!!( به خاطر داشتن بمب های پیشرفته و اسلحه های پیشرفته تر!!!!)

  17. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله عالی بود
    نظر من هم کپ کمی بهتر باشه اون یکی از بالاترین محارت های نظامی رو در جهان مارول داره ( استروک هم در دیسی اسم و رسمی داره البته) کپ لایق میولینر هست و با استفاده از اون قدرتش خیلی زیاد میشه طور که تانوس رو داغون کرد البته استروک هم شاهکار های زیادی داره
    در کل بنظرم کپ ۶۰ به ۴۰ استروک رو شکست میده
    هرچی باشه اون رهبر یکی از قدرتمند ترین تیم های ابرقهرمانی کل کمیک هست و بار ها با درایتش باعث پیروزی این تیم علیه موجودات خیلی قوی مثل گالاکتوس و… شده
    استیو جان فیلم عصر آلترون رو دوباره نگاه کردم حق با شما بود اونجا آلترون تازه از گرد راه رسیده بود و ثور رو که در حال جنگ بود غافل گیر کرد و در نبردش با هالک خیلی ضعیف شده بود ( توسط صاعقه ثور ، موشک ها و پرتو های آیرون من و سنگ ذهن ویژن تقریبا بدنش نابود شده بود) بعد هالک اومد و اونو له و لورده کرد

  18. کیوان کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود با نتیجه گیری تا حدودی موافقم ولی شانس دث استروک بیشتره، نمیدونم چرا بعضیا کپ رو برنده صد درصدی این نبرد میدونن.

  19. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بابا دث برندست اون خوددرمانیش در حد ددپوله نیزه اکوامن بهش تاثیر نداره و تاحالا با ذشمشیر الهه کش خدایانو کشته تاحالا با سوپرمن کاپیتان اتم واندروومن بتمن گرین ارو و تایتان ها جنگیده

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      خود درمانی در حد ددپول ؟ واتتتتتتت . اگر اینجوری بود همون چشم خودشو درست میکرد .
      اما ددپول یک بار از دست خودش دوباره باز سازی شد

  20. Loki کاربر می‌گوید

    به نظر من مبارزه ی سختی میشه چون هردوشون مبارزین قدرتمندی هستند و برتری های خودشان را دارند ولی اگه دث استروک از شمشیر الهه کش استفاده کنه شانس خیلی زیادی خواهد داشت

  21. M.K کاربر می‌گوید

    دث استروک تا هدی میتونه تایتان هارو بزنه پس دث استروک قویتره

  22. John wick کاربر می‌گوید

    خب دث استروک از لحاظ هدف گیری و کار با اصلحه خیلی بهتر از کاپیتان هست و در کمیک هم از لحاظ هدف گیری اول یا دومه محدود کسی در مارول یا دی سی هست که به دقت در هدف گیری به پای دث استروک برسه دث استروک میتونه قبل از مبارزه کپ رو با یک تیر بکشه کاپیتان که از گلوله سریع تر نیست تازه اسلید ویلسون یا دث استروک زانوی فلش رو وقتی داشت میدویید بزنه شاید لباس کاپیتان مقاوم باشه ولی دور دهن و چشمش که باز پس با ی گلوله تمام

  23. کاظم گراچ کاربر می‌گوید

    من طرفدار ددپول هستم .
    هر طور حساب کنی کاپیتان آمریکا برنده است .💎

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخخخخ

  24. علی کاربر می‌گوید

    #کاظم گراچ

    اتفاقا هر طور حساب کنی دث استروک برنده نبرد میشه.
    اگه شمشیر الهه کش را داشته باشه نبرد کاملا یه طرفه میشه و دث استروک به راحتی برنده میشه.

  25. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    قدرت بدنی:کپ آمریکا
    تسلیحات:دث استروک(دث یک زره داره که با اسپیدفورس غنی شده)
    متحدین:برابر (هردوتاشون متحدان قدرتمندی دارن)
    قدرت درونی:کپ آمریکا (فکر کنم بخاطر سرم ابر سربازی چون در درونشون هست باید درونی باشه البته من در اینجا نمیدانم این قدرتها درونیه یا بیرونی)
    قدرت بیرونی:دث استروک(بخاطر زوددرمانی)
    استراتژی:برابر
    شاهکار:دث استروک
    ابرسربازی:برابر
    تجربه:برابر
    هوش:برابر
    مهارت مبارزه:دث استروک
    نتیجه:۴-۲ به نفع دث استروک (خیلی مبارزه تنگاتنگ و نزدیک بود)

  26. علی کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون#

    فکر کنم باید قدرت بدنی دث استروک به مراتب بیشتر از کپ آمریکا باشه،حتا توی مقاله هم به این موضوع اشاره شده.

  27. Deathstroke Fan کاربر می‌گوید

    کی گفته سپر کپ نفوذ ناپذیره ؟
    لطفا اطلاعات غلط ندید. اسلحه Thanos سپر رو کامل نابود کرد !

    Deathstroke راحت کپ رو شکست میده .

    ب God Killer Sword و Ikon suit ک برای Deathstroke هستش هم توجه بیشتری میکردید بد نبود.

  28. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    از نظر من کاپیتان آمریکا :
    بتمن خیلی قدرتمنده . خیلی هم پولدار و باهوشه . مهارت خیلی خوبی هم در مبارزه دارد . درست است دث استروک از نظر توانایی ها از بتمن قوی تره اما باز هم حریف بتمن نمیشه . تجهیزات و هوش بیشتر بتمن به در مبارزه بین دث استروک کمک میکند تا دث استروک را شکست دهد . از طرف دیگه کاپیتان آمریکا هم سطح بتمنه . از نظر توانایی ها هوش کمتری نسبت به بتمن داد اما از قدرت بدنی بیشتری نسبت به بتمن برخورداره . از طرف دیگه بتمن از هوش بیشتری نسبت به کاپیتان آمریکا برخورداره . پس میتوان نتیجه گرفت که بتمن با کاپیتان آمریکا برابره . بتمن هم دث استروک را شکست داد . پس در یک کلام :
    کاپیتان آمریکا، دث استروک را شکست داد .

  29. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    راستی اینم بگم که اگه سپر کاپیتان رو هم حساب کنیم ، کاپیتان آمریکا شانس بیشتری برای پیروزی دارد

  30. Spidey کاربر می‌گوید

    همیشه دوست داشتم یه همچین مبارزه ببینم لطفاً بین دث استروک و ددپول هم همچین مقاله ای بگذارید

    1. Deathstroke Fan کاربر می‌گوید

      با احترام به نظر نویسنده باید بگم ک این مقاله ایراداتی داره.

      اولا سپر کاپیتان اصلا نفوذناپذیر نیست. قطعا Deathstroke چیزی برای صدمه زدن ب اون داره.

      دوما SSS که به اسلید تزریق شده خیلی خیلی از سروم کاپیتان موثر تره. اسلید سریعتر قوی تر و … هست.

      سوما اسلید قبل تزریق سروم یک نظامی نخبه بوده اما کاپیتان ی نوجوون افتضاح از لحاظ فیزیکی.

      چهارما اسلید lkon Suit داره ک حتی در برابر ضربه سوپر من مقاومه !!!! کاپیتان هیچ کاری نمیتونه بکنه.

      پنجمن اسلید از ۹۰ درصد مغزش استفاده میکنه پس استراتژیست بهتریه

      ششم این که اسلید اسلحه دوربرد موثرتری داره.

      اصلا ب قابلیت خود درمانی هم ک اشاره نکردید!!

      اسلید حتی تونسته یک خدا رو به قتل برسونه !!!

      میتونه با سوپر من وارد نبرد تن به تن بشه!!!

      برنده نبرد بدون تردید Deathstroke هستش …

  31. BLACKALF کاربر می‌گوید

    سلام ح اله خوبی بود با نتیجه تا حدودی مخالفم مثلا دث استروک استراتژیک بهتری هست در زمینه تجهیزات هم خیلی بیشتر از کاپیتان داره شمشیرش هم میتونه از پس سپر کاپیتان امریکا بر بیاد یا مثلا با گلوله بزنه تو صورت کاپیتان سرمی که به دث استروک تزریق شده از مال کاپیتان قوی تره دث استروک مبارزه بهتری هم هست پس برنده بدون شک دث استروک هست با تشکر از نویسنده

  32. کاربر می‌گوید

    مقاله بدک نبود ، با نتیجه کاملا مخالفم دث استروک از چندین لحاظ برتره،

دیدگاه ها غیر فعال است.