فیس‌آف: در نبرد بین واندروومن و استورم چه کسی پیروز می‌شود؟

زن شگفت انگیز و استورم دو ابرقهرمان زن قدرتمند از جهان های مارول و دی سی و گروه های معروف ابرقهرمانی یعنی لیگ عدالت و مردان ایکس هستند که توانایی های مخصوص خود را دارند. در این فیس آف ما به معرفی این دو شخصیت می پردازیم و از شما می خواهیم که نظراتتان را به ما بگویید و مشخص کنید که کدامیک در این نبرد پیروز می شود.


زن شگفت انگیز:

زن شگفت انگیز یا همان واندروومن یکی از معروف ترین و قدیمی ترین ابرقهرمانان دنیای دی سی است که در در سال ۱۹۴۱ و توسط ویلیام مولتن مارستون (نویسنده) و هری جرج پیتر (طراح) خلق شد. زن شگفت انگیز که نام اصلی او پرنسس دایانا از آمازون است، از خدایان اساطیری یونان و زنان مبارز آمازونی الهام گرفته شده است. داستان منشأ زندگی او بیان‌کننده این است که او توسط مادرش، ملکه هیپولیتا و از خاک رس پیکرتراشی شده‌است، و ایزدان یونانی به عنوان هدیه به او زندگی و قدرت‌های ابرانسانی بخشیدند. بلافاصله پس از اینکه از خاک رس پیکرتراشی شد، چندین ایزد المپ‌ نشین ویژگی‌هایی را به دایانا اعطا کردند. قدرت ابرانسانی توسط دمتر، الههٔ حاصلخیزی، با الهام از روح زمین گایا به او بخشیده شد. او به معنای واقعی کلمه به دلیل پیوندش با زمین (به واسطه دمتر) یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌ها در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود. گفته شده او حتی از هرکول نیز قدرتمندتر است. دایانا حتی به قدرتمندی سوپرمن است، و از لحاظ فیزیکی قادر به غلبه بر بیشتر مخلوقات از جمله سوپرگرل است. با این حال در سال‌های اخیر، زن شگفت انگیز به عنوان دختر زئوس در نظر گرفته می‌شود، که توسط مادرش هیپولیتا و خاله‌هایش آنتیوپ و ملانیپه بزرگ شده‌ است.

زن شگفت انگیز بسیار سریع و قوی است، او در طی سالها حضورش در کمیک شاهکارهای بسیار زیادی دارد و تاثیرات بسیاری چه در کمیک ها و چه در دنیای واقعی داشته است. او یکی از اعضای اصلی لیگ عدالت بوده و در دنیای واقعی نیز نماد زنان فمنیستی و برابری زن و مرد می باشد. او به عنوان دختر زئوس و الهه حقیقت، طیف وسیعی از توانایی ها را در اختیار دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، حواس و طول عمر ابرانسانی
  • زود درمانی
  • آسیب‌ناپذیری
  • استاد فنون رزمی، استراتژیست، مبارز تن‌به‌تن و رزمی‌کار
  • شمشیرزن ماهر
  • پرواز
  • تانوایی های جادویی عرفانی
  • کنترل و شلیک انرژی عرفانی
  • کنترل صاعقه
  • مجهز به کمند حقیقت، دستبند تخریب‌ناپذیر، تاج پرتاب شونده، شمشیر، سپر و جت نامرئی.

استورم:

استُورم با نام اصلی اورورو مونرو یکی از ابرقهرمانان زن و سیاه پوست دنیای مارول است که در سال ۱۹۷۵ توسط لن وین و دیو کاکرام خلق شد. این شخصیت که بیشتر در جهان کمیک بوکی مردان ایکس حضور دارد و یکی از اعضای اصلی این گروه ابرقهرمانی است، ملکه و همسر قوم واکاندا بود، عنوانی که پس از ازدواج با شاه تی چالا یا پلنگ سیاه با آن شناخته می‌شد. همچنین او یکی از نوادگان قبیله‌ای آفریقایی بود که همه آنها دارای موهایی به رنگ سفید، چشمانی آبی و توانایی به کار بردن سحر و جادو را داشتند.

استورم یک جهش یافته سطح امگا است. قدرت های او بیشتر بر پایه آب و هوا است و در این زمینه توانایی های بسیار زیادی دارد. او در زادگاه خودش به عنوان الهه آب و هوا شناخته می شود و توانسته است میولنیر افسانه ای ثور را نیز بلند کند. با این حال شخصیتی در دنیای مارول است که کمتر به او بها داده می شود. او در برابر سرما و گرما مقاوم است و می تواند جریان هوا را از شش های انسان خارج کند. همچنین از نظر هوش در سطح بالایی است و در واکاندا نیز آموزش های نظامی دیده است.

  • توانایی دورکاری ذهن برای کنترل آب‌وهوا
  • کنترل فشار جو
  • تغییر و دگرگونی دما
  • پرواز
  • ایمنی محدود در برابر سرما و گرمای شدید
  • تا حدودی آسیب ناپذیری

کدامیک برنده می شود؟

این دو شخصیت دوبار با یکدیگر وارد نبرد شده اند که سهم هر کدام یک پیروزی بود، با این حال پیروزی استورم توسط رای گیری تایین شده بود و قابل استنباط نیست. هر دو این شخصیت ها از قدرت ها و توانایی های خاص خود برخوردارند که نبرد بین آنها را بسیار سخت و غیرقابل پش بینی می کند. با این حال پیروز این نبرد به احتمال ۷۰ درصد زن شگفت انگیز است. او از سرعت، قدرت، و دوام بسیار بیشتری نسبت به استورم برخوردار است، لایق میولنیر است و دربازه هایی نیز توانایی کنترل صاعقه، قدرت اصلی استروم را داشته است. با این حال استروم نیز در این نبرد بازنده مطلق نیست و با توانایی تغییر آب و هوا می تواند احتمال پیروزی خود را افزایش دهد.

نظر شما چیست؟ کدام یک در این نبرد پیروز می شود؟ استورم یا زن شگفت انگیز؟ الهه آب و هوا یا الهه حقیقت و عشق؟ نظراتتان را درباره این نبرد با ما به اشتراک بگذارید و بگویید دوست دارید در مقاله بعدی کدام شخصیت ها در برابر یکدیگر قرار بگیرند.

135 Comments
  1. علی کاربر می‌گوید

    کامنت اول هوراااااااا

  2. علی کاربر می‌گوید

    زن شگفت انگیز قویتره

  3. KingLoki کاربر می‌گوید

    باسلام
    ادمین جان بقول معروف دمت گرم با این سرعت پیشروی داشته باشین مقاله هاتون از همه سایت ها بیشتر میشه
    راجب مقاله بنظر من هم واندروومن از استورم قوی تره البته نباید استورم رو دست کم بگیره چون ممکنه مشکلاتی رو براش ایجاد کنه

  4. Daredevil کاربر می‌گوید

    واندروومن خیلی قویتره. توی کمیک مارول علیه دی سی هم استورم به طرز مضخرفی واندر وومن رو شکست داد

    1. meysamm کاربر می‌گوید

      کجاش مزخرف بود؟ شما استورم رو دست کم گرفتید

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        شما واندروومن را دست کم گرفتی
        مزخرف بود دیگه
        آخه کسی که شاخترین قدرتاش یک رعد و تغییر آب و هوایه (که هیچ تاثیری هم ندارن واندروومن رعدشو با دستبنداش و تغییر آب و هوا هم نیازی نیست چون اهالی تمیسکرا نه به غذا نیاز دارن نه هوا )
        بعدش تو داری یک جهش یافته را با یک فرزند خدا که انواع برادران جنگجو و انواع زره های یونانی و اساطیری را داره یکی می کنی

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        نه شما واندروومن رو دست کم گرفتین اون کراس اور بینهایت مسخره بود واندروومن خیلیییی قویتره واندروومن دختر زئوسه میتونه با دستبنداش صاعقه استورم رو جذب کنه واندروومن برندس و استورم شانس بردش خیلی کم

  5. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    سرعت مقاله نوشتن نسبت به گذشته به وضوح افزایش یافته .
    مقاله خوبی بود و منم باهاش موافقم . 👍

  6. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر راجرز بی زحمت یه کامنت تو مقاله لیگ عدالت علیه اونجر نوشتم اگر میشه ۱۰ عضو معمولی اونجر رو نام ببرید به نظر من
    ۱ایرون من
    ۲ کاپیتان امریکا
    ۳ هالک
    ۴ ثور
    ۵ سنتری
    ۶ بلک پنتر
    ۷ انت من
    ۸ اسکارلت ویچ
    ۹ دکتر استرنج
    ۱۰ کاپیتان مارول
    نظر شما چیه تا یه مقایسه راحتر بشه با لیگ عدالت کرد چون در بعضی مواقع لیگ عدالت قوی شده در بعضی مواقع اونجر اینطور دیگه یکم راحتتر میشه از ادمین هم میخام اعضای لیگ عدالت رو نام ببرن
    ۱ سوپرمن
    ۲ بتمن
    ۳ واندروومن
    ۴ مارشن منهانتر
    ۵ شزم
    ۶گرین لنترن
    ۷ شزم
    سه نفر دیگه هم شما نام ببرید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # احمد
      با سلام .
      بله الان اون کامنتتون رو دیدم . خوب لیست انتقامجویان خودتون به نظرم خوبه اما یک مشکلی که فکر کنم داره اینکه سنتری رو نباید منظور میکردین چون سنتری تا جایی که اطلاع دارم هیچ وقت عضو گروه انتقامجویان اصلی نبوده فقط یک مدتی عضو انتقامجویان جدید بوده و یک مدتی هم عضو انتقامجویان تاریک که اعضای این دو با اعضای انتقامجویان اصلی فرق داره . به نظرم هاکای رو حساب میکردین بهتر بود . یا شایدم اسپایدرمن .
      در هر صورت شما یک مقایسه ساده که بکنین میبینین که اعضای قدرتمند لیگ عدالت بیشتره . انتقامجویان فقط ثور ، هالک ، کاپیتان مارول ، دکتر استرنج و اسکارلت ویچ هست اما در لیگ عدالت سوپرمن ، مارشن من هانتر ، شزم ، اکوامن ، واندروومن ، گرین لنترن و کاپیتان اتم هست و بنابراین کفه ترازو به نفع لیگ عدالت به نظرم حداقل یک نموره سنگینی میکنه . البته بازم نمیشه قطعی گفت . مقایسه بقیه اعضا هم تاثیر زیادی داره چون هرچی باشه و نباشه اعضایی مثل ایرون من و بتمن مغز متفکر نبرد به حساب میان و خوب نقششون خیلی زیاده . شخصیت هایی مثل بلک ویدو زیاد تاثیر گذار نیستند احتمالا .
      در هر صورت جمع بندی نظر من اینکه نتیجه قطعی رو که نمیشه گفت اما فکر کنم شانس لیگ عدالت یکمی بیشتر باشه .
      موفق باشید .

    2. فلش کاربر می‌گوید

      انتقام جویان درستن به جز سنتری که به جاش باید اسپایدرمن باشه . برای لیگ عدالت هم شزم رو دوبار گفتی 😐😂😂. فلش و اتم رو هم نگفتی . بین انتقام جویان و لیگ عدالت هم لیگ عدالت با کمی اختلاف پیروزه 😊

  7. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    با مقاله موافقم.واندر وومن قویتره.ماشاالله سرعت گذاشتن مقاله خیییییلییی رفته بالا.تو یک هفته ۵ تا مقاله ابرقهرمانی نوشته شد(فیس‌آف: در نبرد بین واندروومن و استورم چه کسی پیروز می‌شود؟، ۱۰ چیزی که درباره مکسول لرد نمیدانید،بزرگترین اشتباهات فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴، ۱۵تا از بزرگترین شاهکارهای دارک ساید و قوی ترین فلزات دنیای کمیک)

  8. کیوان کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود ممنون از شما
    فک کنم اون نبردی که استورم برد رای گیری شده بود نه؟
    واقعا باخودشون چی فکر کرده بودن که یه نفر با صاعقه یه خدای یونانی که سرعتش از گلوله هم بیشتره رو شکست بده.

  9. king venom کاربر می‌گوید

    ادمین جان با نظرتون موافقم
    واندروومن نبردو میبره ولی توی یه نبرد نسبتا طولانی چون استورم هم به این راحتی‌ها کنار نمیاد
    فقط اگه میتونی توی ی مقاله جداگونه کریتوس و سوپرمن رو باهم مقایسه کنی خیلی جالب میشه

    1. meysamm کاربر می‌گوید

      استورم یک بار برده و بازهم میبره

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        نخیر نمی بره
        تو همونجا هم که استورم برد برا این بود که هم مارول تو کراس اوور برداش کم بود هم اینکه استورم سیاهپوست بود اونو برنده کردن تا نگن نژادپرستی دوما تو قدرتای استورمتو بگو
        آخه نه تغییر آب و هوا نه رعد تاثیری نداره
        آخه ایشون آرسو کشته یکبار
        با هرکول یکروز کامل مچ انداخته و بعد کشتی گرفته شکستش داده
        با برادرش در حالی که زره زیوس داشت باهاش جنگید و اونو از آن خودش کرد (زره زیوس هر قدرتی به طرف میده اگه زیوس داشته باشه مثلا رعد)

  10. محمد امید کاربر می‌گوید

    ادمین جان چقدر سرعت مقاله گذاشتن شما بالا رفته با توجه به تعداد زیاد نویسنده ها دور از ذهن نبود.
    این نبرد مشخصا واندروومن پیروز میشه با توجه به تجهیزات قدرتمند و قدرت زیاد البته امتیاز تغییر محیطی استورم داره اما زیاد به کارش نمیاد.

  11. احمد کاربر می‌گوید

    بله لیگ عدالت قویتره مطمئننا اینو انجام دادم ک جای هیچ شک تردیدی نیاد

  12. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    سلام
    اول سرعت خییییییییییییییییییییییییییلی رفته بالا پلیس گیر نده
    دوم آره با نتیجه موافقم ولی واندروومن باید با کسی از خدایان در اونجرز یا ایکس من میجنگید
    مثل:ثور..جین گری..اسکارلت ویچ..هرکول..و غیره
    لطفا ی مقاله درباره نبرد ثور و شزم بنویسید
    #استیو راجرز
    سلام
    بله قبول دارم لیگ عدالت قدرتمند تره ولی بهتر بودن با قدرتمند بودن فرق داره.دیسی قدرتمند تره.ولی این دلیل نیست که بهتره.قدرتمند بودن شاید یک فاکتور مقایسه ای برای “بهتر بوده”هست
    بایدچیز هایی مثل:
    شخصیت پردازی
    باور پذیری
    ویلن
    نماین بودن
    سابقه
    فروش
    و صد ها فاکتور دیگه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # ممد اودین سان
      بله درست میگین .

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اینایی که میگید درست ولی میخواید بگید اینا دلیل برتری انتقامجویان هست ؟اگه آره کاملا مخالفم

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      شخصیت پردازی:دیسی
      باورپذیری:مارول
      ویلن :دیسی (دارکساید . جوکر . لکس لوثر)
      نمادین بودن:برابر (هرکدومشو اشخاص نمادین دارن)
      سابقه : دیسی
      فروش : در کمیک میشه دیسی در فیلم میشه مارول در انیمیشن دیسی در گیم دیسی
      برنده دیسی

      1. فلش کاربر می‌گوید

        ویلن : دیسی ؟ 😐😐 .
        پس از اونور گالاکتوش و تاونس و دورمامو و اولتران و …. کشکن ؟ 😐

        1. فلش کاربر می‌گوید

          اشتباه به جا گالاکتوس نوشتم گالاکتوش 😐😂.به جا تانوس هم تاونس نوشتم 😐 .

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          فلش #
          جناب شما دیسی فن هستی یا مارول فن بالاخره!! بلک آدام ،ریورس فلش ،آنتی مانیتور کشکن ؟؟

  13. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    با شروع سال ۲۰۲۱ انتظار داریم مارول و دی‌سی مثل سالهای قبل رویدادهای خودشون رو معرفی کنن، البته هر دوی این کمپانی‌های بزرگ در حال حاضر ایونت‌هایی دارن که در حال انتشار هستن اما خب وقتش بود که از برنامه‌های آینده دنیای کمیک هم با خبر بشیم و ببینیم چه اتفاقاتی پیش روی قهرمان‌ها قرار داره. مارول طبق روال سابق خودش با انتشار یک تصویر ساده که شامل تیتر یا یک جمله میشه از رویداد بعدی خودش رونمایی کرد. اگه معرفی ایونت پادشاه سیاه‌پوش رو یادتون باشه، مارول عکسی رو منتشر کرد که در اون جمله “Knull is coming” به چشم میخورد و حالا در تصویر ایونت جدید میبینیم که گفته شده “؟whatever happened to Earth’s Mightiest Heroes”.

    خب طبق معمول تمام معرفی ایونت جدید به همین جمله ختم میشه و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر ، از اطلاعات موجود پیشبینی کنیم چه چیزی در انتظار دنیای ماروله. همونطور که میبنید عنوان این رویداد Heroes Reborn هستش که یکی از کراس اوورهای بزرگ مارول بوده. این رویداد بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ منتشر شد که شخصیت‌های محوری و اصلی اون انتقام‌جویان، ۴ شگفت انگیز، دکتر دوم بودن و هالک بودن. این رویداد به دست دو هنرمند معروف دنیای کمیک یعنی جیم لی و راب لیفید خلق میشد و میدونیم که هر دوی اونها این کمپانی رو ترک کردن.

    مارول در طول این رویداد که در اواخر دهه ۹۰ منتشر میشد کمیک‌های اونجرز، ۴ شگفت انگیز، آیرون من و کاپیتان آمریکا رو دوباره راه‌اندازی کرد، و حالا با توجه به انتشار این تصویر و عنوان اون، این احتمال میره که مارول قصد داره بعضی ‌شخصیت‌های خودش رو relaunch کنه. همونطور که از اسم ایونت یعنی تولد دوباره قهرمانان مشخصه، میشه احتمال ایجاد تحولات بزرگ در بعضی قهرمان‌هارو بالا دونست. داستان رویداد قدیمی با انتقامجویان، چهار شگفت انگیز و دکتر دوم شروع میشه که در حال جنگ با Onslaught هستن، اما حقیقت اینه که اونها به دست فرانکلین ریچاردز که نقش بسیار مهمی هم داره به یک دنیای دیگه فرستاده شدن.

    در زمان انتشار، این ایونت فروش خوبی داشت اما به دلیل تغییراتی که در شخصیت‌های محبوب ایجاد کردن چندان مورد قبول طرفداران کمیک قرار نگرفت و بحث‌های زیادی راجب اون شده. اما هنوز نمیدونیم که در رویداد سال ۲۰۲۱ هم همین اتفاق خواهد افتاد یا نه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      این الان چی بود؟

  14. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مقاله کاملا درست بود
    ولی باید بگم واندروومن استقامت و دوامش بالا هست وگرنه زود درمانیش بسیار محدوده و زود درمانیش اندازه ی شش نفر هست .

  15. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    قطعا واندروومن برندست
    درباره کیوان هم آمازونی ها سرعت زیادی ندارن یعنی نمیشه مثلا حتی در حد سوپرمن سرعتش در حد چیتا و امثالهم است
    #احمد
    خب نگا کنین اگه اینطوری باشه قطعا لیگ عدالت می بره
    سوپرمن علیه ثور:برابر
    آکوامن علیه بلک پنتر:آکوامن
    انت من علیه اتم:انت من
    سایبرگ علیه مردآهنی :برابر تا حدی سایبورگ
    گرین لنترن علیه کپ مارول:گرین لنترن (شاید هم اشتباه)
    هالک علیه مارشن منهانتر : مارشن منهانتر
    سنتری علیه شزم:شزم
    دکتر استرنج علیه دکتر فیت:دکتر فیت
    کپ آمریکا علیه بتمن:بتمن
    اسکارلت یچ علیه زاتانا:اسکارلت
    ویژن علیه ردتورنیدو:رد تورنیدو
    هاکای علیه گرین ارو:برابر تا حدی گرین ارو
    بلک ویدو علیه بلک کنری:بلک کنری
    ۷-۲ (حالا چرا بلک پنتر با آکوامن : ۱- با آتلانتیس آشنایی بیشتری داره _ ۲-هردو پادشاه هستن_۳-توی اینجا باهم بودن تو مقایسه)

  16. احمد کاربر می‌گوید

    حرف بن افلک در باره کوین فایگی
    کوین فایگی – باید این را بگویم – بزرگ‌ترین تهیه‌کننده و موفق‌ترین تهیه‌کننده‌ای است که تاکنون زندگی کرده. او تنها کسی در این دنیا است که اگر بگوید «من می‌دانم مخاطب چه می‌خواهد. پس این‌کار را انجام می‌دهیم» من ۱۰۰ درصد حرف او را باور خواهم کرد. هیچ تهیه‌کننده‌ای مثل او مخاطبان را نمی‌شناسد؛ او یک نابغه است. او دقیقا می‌داند چه میزان جلوه‌های ویژه، چند عدد جوک، چقدر احساسات و چه لحنی می‌تواند مخاطب را راضی کند.

  17. KingLoki کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    من قبول دارم لیگ عدالت قدرتمند تر از اونجرزه
    اما شما چند جارو اشتباه کردین
    اول اشتباه هست بلک پنتر رو با آکوامن مقایسه کرد آکوامن رو باید با نیمور مقایسه کرد که نیمور احتمال بردش بیشتره اما آکوامن محبوب تره در ضمن شما هم دارین پنتر رو دست کم میگیرن بعد از بتمن بلک پنتر تونسته دشمنانی که از خودش قدرتمند تر هستن رو شکست بده حتی بنظرم یکبار تانوس رو شکست داده

    بنظرم من کپ مارول قدرتمند تره و میتونه با پرتو های خورشیدی گرین لنترن رو شکست بده

    منم قبول دارم مارشن منهاتر قوی تره اما هالکو دست کم نگیرین اولین اشتباه آخرین اشتباهه

    سنتری از شزم قوی تره اما نمیتونه بخاطر ووید از تمام قدرتش استفاده کنه ولی اگه شزم سنتری رو عصبانی کنه اون شزم رو میکشه همون طور که آرس مارول رو کشت

    من رد تورنیدو رو زیاد نمیشناسم ولی ویژن هم یلی هست برای خودش

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سیسکورامون #
      ببخشید من دیسی فنم اما شزم خیلیییی زپرتو و ضعیفه من یک دوره ای فکرمیکردم به اندازه سنتری و ثور قویه بعدا فهمیدم مقایسش با هالک که هیچ با آکوامن هم اشتباهه

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        و هزار قدرت دیگر
        مانند یک طوفان که برای از بین بردن ۵ سیاره کافیه

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      یک نیمور نمی بره
      دو من بین اعضای اصلی انتقامجویان مقایسه کردم ایندو به هم رسیدن
      دو تانوسو با دستکش ابدیت برد و ارتشش هم بود
      سه گرین لنترن ها شلیک انرژی بسیار بسیار بسیار بسیار قوی ای دارن و قوی ترن
      مارشن قویتره
      بله اونجا یک لحظه اشتباه زدم
      در کل می بره لیگ عدالت
      #امیررر
      با اینکه با مقایسه نسخه سینمایی مخالفم ولی اسکارلت میبره

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      رد تورنیدو قویتره
      سنگ بینهایت در کمیک در پیشانی ویژن نیست و یک جواهر خورشیدی است
      رد تورنیدو:توانایی‌ها : دستکاری وکنترل باد، قدرت مافوق بشری، مقاومت فیزیکی و سرعت وشنوایی ابرانسانی،هوش ابرانسانی,توانایی ارتقا خود به سطح بالاتر وهمچنین تبدیل به فرم انسان و رباط،قابلیت تصمیم گیری مانند انسان

  18. Batman کاربر می‌گوید

    َسلام در کل مقاله ی خوبی بود ولی من با نتیجه گیری مخالفم چون واندروومن در نهایت قدرت در چند ثانیه میتونه استورم رو ناک اوت کنه چون استورم نمیتونه اصلا واکنشی به سرعت واندروومن نشون بده و تا بخواد حرکتی بکنه کشته شده!!! در حالت عادی هم به نظرم باز شانس واندروومن بیشتر از این حرفاس چون عملا استورم نمیتونه آسیب چندانی به واندروومن بزنه چون که واندروومن به راحتی میتونه رعد و برق های استورم رو جذب و به خودش برگردونه و استورم هم راه دیگه ای برای آسیب به واندروومن نداره ولی از اون طرف واندروومن در چند ضربه میتونه استورم رو از دور خارج کنه!!! حالا همه ی اینا برای واندروومن بدون زره بود دیگه اگه واندروومن زرهش رو هم داشته باشه که استورم هیچ آسیبی نمیتونه به اون بزنه!!!

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      بتمن
      اولا استورم خودش یه پتک نیرومند داره .
      د وما یک زره قدرتمند داره که در برابر بمب اتمی خراب نمیشه
      سوما قدرت صاعقه اش زیاده
      اما واندروومن استورم رو میزنه البته

    2. meysamm کاربر می‌گوید

      کی گفته؟ استورم از قوی ترین جهش یافته هاس آب و هوا رو تغییر میده و تو همین مقاله هم نوشته شده که میتونه هوا بدن دشمناش رو تغییر بده زن شکفت انکیز اگه به استورم برسه میتونه شکستش بده ولی اصلا نمیرسه بهش برسه هم نمیتونه شکستش بده چون استورم هم قدرت بالایی داره درضمن استورم تو کمیک زد دهن زن شگفت انگیز رو سرویس کرد حله؟

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        فکر نکنم واندروومن را بشناسی : توانایی‌ها
        قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، چابکی، واکنش، مهارت، هوش، حواس و طول عمر ابرانسانی
        زود درمانی
        کمابیش آسیب‌ناپذیری
        استاد فنون رزمی، استراتژیست، فرمانده زمین، مبارز تن‌به‌تن و رزمی‌کار
        رزمنده مسلح و غیر مسلح ماهر
        شمشیرزن ماهر
        پرواز
        جادویی
        الکتریکی
        کنترل و شلیک انرژی عرفانی
        مجهز به کمند حقیقت، دستبند تخریب‌ناپذیر، تاج پرتاب شونده، شمشیر، سپر و جت نامرئی

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استورم‌ جلو واندروومن عددی نیست اگه استورم یک جهش یافته هست واندروومن هم یک خداست جناب اون کراس اور مسخره رو بیخیال که توش چرت و پرت زیاده واندروومن احتمال بردش ۷۰ درصد هست حداقل
        جناب واندروومن سوپرمن رو زده بیاد از استورم شکست بخوره

  19. amirrr کاربر می‌گوید

    به نظرم واندروومن میبره ولی به اسانی نه. چون استورم هم قدرت صاعقه داره که تقریبا به دردش میخوره.
    نظرتون راجب مقایسه سوپرمن با اسکارلت ویچ در سینما چی هست؟
    من میگم اسکارلت ویچ

  20. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    چند سوال دارم ممنون میشم به من پاسخ بدین
    ۱ دکتر استرنج کلاسیک خیلی قدرتمند بوده می‌تونه دکتر فیت رو با کلاهخودش بزنه ؟؟
    ۲ لوکی کلاسیک تا حالا دکتر استرنج کلاسیک رو زده یعنی می‌تونه جادو زیاد تری نسبت بهش داشته باشه ؟
    ۳ سوپرمن الان اگه قدرت کسمت داره پس برای چی جلوی اینهمه ویلین استفاده نمی کنه ؟
    ۴ یکجا خوندم قدرت اودین فورس میتونه میزان جادو میزبان رو به اندازه جادو دکتر استرنج و یا بیشتر افزایش بده آیا این درست هست ؟؟
    ۵ گالاکتوس تا حالا یکبار دورمامو و بلک بلت رو باهم زده ؟؟
    اینم یک جایی خوندم
    ۶ شزم چه قدر از قدرت خدایان استفاده می‌کنه ؟
    ۷ ثور در سری دوم کمیک هاش دچار اشتباهاتی میشه که حتی باعث نابودی زمین و اتفاقات ناگواری میشه بعد برمی گرده به گذشته و اشتباهاتش رو درست می کنه باعث شد که اودین بمیره باشه و سرتور و لوکی زنده بشن و بعدش رگنراک ایجاد میشه و تبدیل به رون کینگ ثور میشه
    بعد الان چه جوری ثور و اودین و بقیه زنده هستند اون رون کینگ ثور یک ثور دیگه رو به وجود آورده یا نه ؟؟
    این جای کمیک های ثور رو نفهمیدم
    ۷ کار هایی که لرد ثور انجام داده برای ثور نسخه عادی حساب میشه ؟؟ چون اون موقع نسخه عادی حساب میشده دیگه
    ۸ اودین یک چهارم اینفینیتی رو زده ؟؟
    ۹ هرکول قدرتش از میکابوشی بیشتر هست که تونسته بزنش ؟؟
    ۱۰ اون نسخه ی دووم که ثور فونیکس زد ادعا کرده بود که از پرودگار دووم هم قویتر هست پس می‌تونه از کازمیک آموز سوپرمن قویتر باشه ؟؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-خیر
      ۲- به احتمال زیاد آره
      ۳-چون این قدرت ناپایداره و هم ممکنه به خودش و به مولتیورس آسیب بزنه
      ۴-بله
      ۵-نمیدونم
      ۶-از یک ششم قدرت هرکدوم استفاده میکنه و یک خدا هم نمیشه چون آَشیل که یکی از اون اساطیر هست نیمه فانیه
      تا سوال آخر نمیدونم
      سوال ده :نه قطعا

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      سلام علیکم اومدم به سوالات شما پاسخ بدم با اجازه
      فکر کنم دکتر فیت کمی قویتر باشه

      ۳_ سوپرمن هیچوقت از قدرت کامل خودش استفاده نمی کنه چون به محیط اطرافش آسیب میزنه

      ۶_ شزم چون از قدرت ۵ خدا و یک نیمه فانی استفاده میکنه ( سلیمان هم خدا محسوب میشه ) و از یک ششم قدرت هر کدوم استفاده میکنه ولی در حالت فول پاور خودش میتونه به اندازه همه ۶ خدا ( در اصل ۵ خدا هست ولی در حالت فول پاور شزم ، قدرت آشیل هم برای شزم به اندازه خدا افزایش پیدا میکنه ) قدرت پیدا میکنه که حتی خودش دوست نداره ازش استفاده کنه

      ۱۰_ پروردگار دووم به اندازه بیاندر قدرت داره حالا خودت حساب کن دیگه

  21. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    سوال یکجواب هست : دکتر استرنج کلاسیک گالاگتوس رو زده پس دکتر فیت رو می‌تونه بزنه
    سوال‌دو : احتمالا نه
    سه نمیدونم
    چهار بله
    پنج نمیدونم
    شش از یک ششم قدرت هر خدا استفاده می‌کنه و چون شش خدا قدرت هاشو بهش داده تقریبا یه خدا میشه
    هفت لرد ثور یک ثور در زمین موازی هست که قدرتش کمتر از تور هست البته کمی.
    هشت اره
    نه : کجا زده؟‌ نه خیر قدرتش یک‌ پنجاهم میکابوشی هم نی
    ده نمی‌فهمم.

    1. st کاربر می‌گوید

      سوال ۹ در سری کمیک های chaos king
      در سوال ۱۰ هم ثور فونیکس یک نسخه از دکتر دووم رو زد که ادعا کرد که قویترین نسخه دکتر دووم هست حتی قویتر از پروردگار دووم البته فکر کنم
      سوال ۷ لرد ثور همونی هست که در کمیک های سری دوم ثور بود که پایان سری به داستان رگنراک خاتمه پیدا می‌کنه

    2. s کاربر می‌گوید

      ببخشید دکتر فیت در دعا با اسپکتر بی نهایت رو بلند کردند (بی نهایت تقسیم بر دو نیز بی نهایت است)تمام بعد ها را شکستند
      ،مولتی ورس دیسی ر مانند اسباب بازی به هم پرت کردند ،اونوقت دکتر فیت کلاسیک که روحشو گگوست رایدر به اشتابه گرفت بتونه بکشه

  22. amirrr کاربر می‌گوید

    ۱-بله.. چون دکتر استرنج هم قوی و میتونه قدرت خدایان رو جذب کنه و حتی از قدرت شخصیت هایی مثل اترنیتی استفاده کنه
    ۲-خیر
    ۴-اره . حتی قوی تر از دکتر استرنج
    ۵- اره ولی دورمامو اسیب دیده بود

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سوال اول بله نمیشه
      دکتر فیت کمی قویتره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بعدش الان اینجا نسخه معمولی بود با نسخه قوی و ورژن قوی (دکتر استرنج این ورژن قوی اش است)
      دو اینکه کدوم دکتر فیت اگه خالد نصور منظورتون باشه که کمی به چالش کشیده میشه اما برندست اما اگه دکتر فیت کنت نلسون منظورتون باشه دکتر فیت برندست چون کنت نلسون قبل اینکه دکتر فیت بشه از جادوگران تاریک بوده و با روح و ارواح حرف میزده و اینکه خلاصه چنتا ورد تله کینزی هم بلد بوده

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr#
      خیر دکتر فیت قطعا از استرنج قویتره و ۴۰ به ۶۰ به نفع دکتر فیته

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج#
      اطترنج ابدا از فیت قویتر نیست کلاهخود سرنوشت رو نمیدونم چقدر باهاش آشنایی دارین اما جادوی این کلاه خیلییی قویه و قطعا با کلاهخود سرنوشت دکتراسترنج رو میزنه اگر نداشته باشتش تقریبا برابرن اما به دلیل این کلاه با احتمال بالا میبره

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        جناب شما دکی استرنج کلاسیک رو با دکتر فیت مقایسه میکنید
        یا دکتر استرنج معمولی با دکتر فیت؟
        اگر اولی رو میگید قطعا دکتر استرنج کلاسیک برنده میشه
        اما اگر دومی رو میگید خوب مشخصه که دکتر فیت قویتره ( البته با کلاهخود)

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          ببینید دکترفیت کلاسیک هم هست و اون باید با دکتراسترنج کلاسیک مقایسه شه

          1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

            من اصلا نمی خوام بگم دکتر استرنج قویتر هست فقط میخواهم بدونن نسخه کلاسیک دکتر استرنج در حد الان
            (۲۰۲۱) دکتر فیت هست یانه
            چون همه قدرت های دکتر فیت رو داره و همین که گالاکتوس ابر قدرت که در حد نکرون و نرون هست رو بزنه
            البته گالاکتوس مفسیتو رو در قلمرو خودش که تغییر واقعیت رو داشت زد اونم در حالت عادی حالا خودتون حساب کنید ابر قدرتش که کسی مثل ساتانیش رو که در قلمرو خودش که خارج از مولتیورس هست قادر مطلق هست شکست داده
            در یک کلام دکتر فیت الان و دکتر استرنج کلاسیک در یک سطح هستند یا نه

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          دکتر فیت اسپکتر را شکست نداده کمی کمی کتک زده و بعدش دکتر فیت کلاسیک هست که اون خیلییییی قوییهههههه

      2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        دکتر استرنج تونسته گالاکتوس ابر قدرت رو که دورمامو و تمام جادوگران مارول رو زده و حتی یک زخم هم برای فریاد زدن بلک بلت برنداشت و گلادیاتور که یکی از تقلید های سوپرمن هست رو پودر کنه و ساتانیش شیطان حقیقی دنیای مارول رو بکشه رو بزنه
        و در یک کمیک هم مفسیتو رو زده
        فکر نکنم اگه رو فرم باشه اینقدر برای دکتر فیت حرف
        سختی باشه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببینید همه قبول دارن دکترفیت از استرنج قویتره خب فیت هم اسپکتر رو زده (مطمئن نیستم اما فکرکنم زده

          1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

            اگه نوع قدرتمند اسپکتر رو زده باشه پس قویتر هست

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            خوب عزیز من
            دکتر استرنج هم با هفت ورد گالاگتوس رو شکست داد
            قدرتش با ابدیت تقریبا برابره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دکتراسترنج #
              خودتون خوب میدونین که اسپکتر از گالاکتوس و ابدیت خیلی قویتره

              1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                بله قویتر هست ولی اون در حالت کلاسیک زدش من در حال حاضر می‌خوام بدونم در چه حدی قدرت دارد در شماره ۱۵ کمیک های دکتر استرنج ۲۰۱۸ میتونید ببینید گالاکتوس وی کار کرد و دکتر استرنج شکستش داد

              2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                😶😶😐😐😕😕😤😤👹👹

                1. s کاربر می‌گوید

                  به جان عزیزت ،عزیزم دکتر فیت اسپکترو زده بعد ۱۳ اهم رو شکوندن تازه اسپکتر اعتراف کرده تنها کسی که منو شکست می تونه بده دکتر فیت،دوما کلاه خود فیت می تونه میزبانش رو اسیر یا انتخاب کنه و بعد اگه بفهمه که میزبان از همه مهم تر بوده روحش رو بگیره و بدن را تا ابد تسخیر کنه.
                  کلاه نابو تحت تاثیر جادوی لوسیفر دووم آورد لوسیفر لعنتی

  23. amirrr کاربر می‌گوید

    سوال ۹ هم نسخه عادی هرکول نبوده

  24. Daredevil کاربر می‌گوید

    یک سوال دارم روح سوار قویتره یا اتریگان؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      فکر کنم اتریگن
      توانایی‌ها
      قدرت و پایداری ابرانسانی
      فال اموات
      نفس آتشین و کنترل آتش
      زوددرمانی
      دورآگاهی
      توانایی پیشگویی
      طول عمر
      شمشیرزنی
      و اینکه اتریگن پسر لوسیفره :
      ۱-از جهنم نیرو میگیره
      ۲-جادو
      ۳-زود درمانی تا حدی نامیرایی
      ۴-دورآگاهی در حد ریون
      راستی بچه ها من هنوز تو کف جاستیس لیگ : نو جاستیس هستم خیلی باحال بود
      خطر اسپویل

      تو کمیکش ابرقهرمانا باید با نسخه های تاریک بتمن رو به رو بشن تازه چنتا تیم هم بوجود میاد برا هرکدوم
      تیم راز:سوپرمن . مارشن منهانتر . استارو . استارفایر
      تیم آنتروپی :بتمن . لکس لوثر . بیست بوی . لوبو . دث استروک
      تیم شگفتی:واندروومن . زاتانا . دکتر فیت . ریون . اتریگن
      تیم دانش: فلش. سایبورگ . اتم . دیمین وین . هارلی کویین

  25. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    حاجی
    تو اسپایدی یکی پیام داده بود درباره وانداویژن میگفت مگه تو جنگ بینهایت نمرد یعنی نمیدونست که این قبل اونه

  26. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    راستی تو ژانویه که فیوچر استیت جدید واندروومن میاد یک واندروومن سفیدپوسته اما الان اسمش یادم نمیاد تو صفحه آخر بتمن کتوومن ۲ بود اسم کمیکش بود ایمورتال واندروومن

  27. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    این واندروومن فناناپذیره و دیگه ورژن اصلی واندروومن هم حساب میشه حالا اصن هنوز نیومده من توضیحاتشو خوندم و این تحلیل و اطلاعاتو بدست آوردم

  28. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    آقا من یک لیگ عدالت فراکیهانی ساختم از ابرقهرمانان دیسی و مارول
    کازمیک آرمور سوپرمن
    والی وست بر موبیوس
    رون کینگ ثور
    بتمن فینال بت سوییت
    ترو فرم های فادر
    سول فایر اوریون
    واندروومن نجات دهنده
    مستر میکسیز پیتلیک ورلد فانیست (من فرض کردم که مستر میکسیز خوب شده و این شخصیت بعد پرایمال مانیتور قویترین شخصیت دیسی هست حتی بیشتر از پرزنس و اینکه یکی از ورژنهای مستره)
    اسپایدرمن ورژن کاپیتان یونیورس
    آیرون من پدراهنین

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      داداش اینا که کل عالم رو حریفن😂😂😂😂

    2. M.K کاربر می‌گوید

      #سیسکو رامون
      لیگ جالبی بود ولی به نظر من اسپکتر
      را هم میتونستی بیاری توش

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        اسپکتر خیلییییییییییی از اینا ضعیفتره بابا

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          اسپکتر اینیفیتی دارکید
          ترکیب اسپکر و بی نهایت و دارکساید

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            خو دیگ
            نه کلا با اسپکتر حال نمیکنم اگه میخواستم بیارمش اسپکتر با لاگوس یا اسپکتر نامحدود میاوردم

  29. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    سلام . مقاله جالبی بود .
    سرعت هم دیگه نگم ….

  30. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دردویل
    احتمالا روح سوار

  31. Mohamad کاربر می‌گوید

    مرسی بابت مقاله

  32. Amirtitan کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود دقیق ولی واندرومن شانسش بیشتره اما بازم بد نیست اما اشتباه کردین که استورم رو با واندرومن مقایسه کردین اصلا هم سطح نیستن واندرومن در سطح ابرقهرمانی مثل استورم نیست و باید با ابرقهرمان قوی تری مقایسه بشه این برای واندرومن کسر شأن

    1. M.K کاربر می‌گوید

      فکر کنم ادمین برای این این دو شخصیت را
      با هم مقایسه کرد چون تو کراس آور مقابل
      هم قرار گرفتن و استورم به طرز مسخره ایی
      برنده شد

  33. M.K کاربر می‌گوید

    ببخشید لوبو قویتره یا ولورین
    هرکی خواست نظرشو بگه
    تو کراس اور نمیدونم چطوری
    ولورین برنده شد چون زود درمانی
    داره؟؟؟
    واقعا عجیبه خوب لوبو هم زود درمانی داره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بنظرم برابر
      چون هردو زود درمانی دارن و دوبار جنگیدن هرکدوم یکبار
      در کل بنظرم لوبو باید با روح سوار و ولورین با تیمبر ولف مقایسه بشه

  34. Daredevil کاربر می‌گوید

    M.K
    به نظر من ولورین قویتره

    1. amin er کاربر می‌گوید

      از یک لحاظ میشه گفت لوبو قویتره چون زود در مانیش سریعه بعدشم لوبو جلوی سوپرمن ایستاده و یک جایزه بگیر ه برای کشتن ادم ها هم بوجود اومده

  35. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    M.K
    خب ولورین برنده است چون زوددرمانی قویتری داره

    1. M.K کاربر می‌گوید

      تو یه کمیکی لوبو یه تنه جلوی لیگ عدالت
      و جوخه انتحار که کنترل میشدن ایستاد
      و چند نفرشونو زمین زد
      سرش منفجر شد سریع دراور
      دست و پاش هم دیگه نگم
      بعد میگی ولورین زود درمانیش بیشتره؟
      شاید بتونه ضربه های زیادی رو تحمل کنه
      ولی نمیشه گفت زود درمانیش از لوبو بیشتره
      الان سر ولورین را بترکونن یکی دیگه در میاد؟

  36. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    M.K
    یقین بدان که در میاد.شما میتونی بری تو مقاله آکوامن علیه ثور من بعضی از شاهکار های ولورین رو نوشتم
    قدرت بدنی:لوبو
    قدرت داخلی:ولورین(هردو زوددرمانی دارن و قدرت بدنی ولی ولورین به خاطر چنگالاش…)
    قدرت خارجی:برابر
    شاهکار:ولورین
    دوستان و متفقین:ولورین
    تجهیزات:لوبو(اگر ولورین سال های قبل رو بگیم میشه لوبو ولی اگه ولورین الان رو بگیم میشه ولورین حالا ما مال سال های قبل رو میگیم)
    زوددرمانی:برابر و با فاصله کمی ولورین
    تجربه:ولورین
    نتیجه:ولورین ۶ – ۳ لوبو

    1. s کاربر می‌گوید

      برو کمیک death metal شماره ۶ را بخوان که بفهمی لو بو از خونش می توانند در عرض چند ثانیه یک لشکر درست کنه، بعدشم مرگ ولورین تو کمیک های قدیمی x-men

  37. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    S
    بله میدونم ولی به نظرت اون ارتش میتونه جلوی ایکس من وایسه؟باوجود جین که ممکنه وسط جنگ قاطی کنه و تبدیل بشه به فونیکس،ددپول،سایکلاپس یا ولورین.بعدشم با چی سر لوبو رو منفجر کردن؟دیگه هر چی که باشه از بمب اتم قویتر نیست.حالا لوبو رو زدن سرشو با یه بمبی دینامیتی چیزی منفجر کردن سریع در اومده ولی رو ولورین بمب اتم انداختن که یه شهر رو خاکستر میکنه اون نقطه ای هم که بمب اونجا فرود میاد اون چیزی یا کسی که اونجاست میره زیر زمین حالا بمب اتم نشونه گیری کردن رو ولورین و ولورین اصلا نمرد که ما ببینیم سرش یا دست و پاش از بین برن سریع در میاد یا نه!!

  38. علی کاربر می‌گوید

    MARVEL AND DC# تو که از لوبو هیچی نمیدونی تو انیمیشن (سوپرمن مرد فردا) لوبو با سوپرمن و مارشن منهانتر نبرد داشت که قدرت لوبو دست کمی از سوپرمن نداشت و با سوپرمن برابری میکرد لوبو به راحتی ولورین را شکست میده

  39. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    علی
    تو حرف نزن که کل دیسی فنا و مارول فنا و کمیک فنای سایت بر علیه تو شدن.اگه اینجوریه تو برو اون ۵ تا کمیکی رو بخون که توشون ولوربن جین با فونیکس رو میکشه و تکرار میکنم فقط ۱ بار جین خودش رو نگه داشت که فکر کنم همون بار اول بود.الانم ولورین دستکش ابدیت رو داره میدونم رو افراد دیسی کار نمیکنه ولی میتونه با سنگ مکان با سرعت جابه جا بشه و کلی ضربه با پنجه اش به لوبو بزنه.یا میتونه با عوض کردن واقیعت از اجسامی که کنارشه هزاران شخصیت کمیک بوکی خلق کنه که از لوبو قویترن.کافیه منهتن رو با یه جسمی که کنارشه بسازه تا اون با یه حرکت دست کاری کنه که فقط لباس لوبو وجود داشته باشه که رو زمین افتاده

  40. علی کاربر می‌گوید

    MARVEL AND DC# خیلی حرف میزنی تو فقط رفتی کمیک های ولورین رو خوندی و هیچ اطلاعاتی از لوبو نداری روی ولورین تعصب داری ٬٬٬٬ بعدش این حرفی که مارول فنا و دی سی فنا علیه من شدن را کجات در آوردی خواب میبینی یا توهم زدی با این حرفت فقط میخواستی ارزش کامنت من رو پایین بیاری برای من مهم نیست هر چی میخوای بگو

  41. علی کاربر می‌گوید

    لوبو به راحتی ولورین را شکست میده میخوای قبول کن میخوای قبول نکن

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      لوبو قویتر هست آقا هم زود درمانیش بهتر هست و هم تجهیزات و قدرت بدنی بهتری داره در بقیه موارد هم برابر هستند و شاید اگر ایکس من به کمک ولورین بیاد لوبو رو میزنن

  42. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    علی
    عزیزم فقط کافیه بری تو تانوس علیه ثور یا آکوامن علیه ثور.تو این دوتا تا بخوای کاربر هست که بر علیه تو شده باشه.تو مگه نگفتی لوبو با سوپرمن برابره؟خب بیا با سوپرمن بسنجیم.الان سوپرمن میتونه جلو کل ایکس من یا اونجرز یا چهارشگفت انگیز وایسه؟جواب قطعا خیره ولورین کافیه ایکس من و اونجرز رو بیاره(بعضی وقت ها تو اونجرز و چهار شگفت انگیز بوده) دیگه لوبو جوخه انتحار رو بیاره و چندتا کپی از خودش بسازه هم دوباره هیچ کاری نمیتونه بکنه همون فرانکلین میره گذشته و کاری میکنه اصلا لوبویی وجود نداشته باشههههههههههههه!!بعدشم تو میگی دیسی فن متعصب نیستی اگه نیستی چطور هر مقایسه ای که میشه بین شخصیت دیسی و مارول یا دیسی و یه شخصیت از یه کمپانی دیگه تو میگی اون شخصیت دیسی به راحتی خیلی سریع و راحت اون یکی رو شکست میده مطمئنم در خیالات تو بت وومن از والای همگان و پروتژ با هم قویتره.دیگه دیدم روت خیلی زیاده نتونستم خودمو نگه دارم
    #ادمین_چاپ_کن_تو_رو_خدا

  43. amirrr کاربر می‌گوید

    فقط اونجا که ولورین نشست بعد نبرد با لوبو سیگارشو دود کرد…. واقعا مقایسه ولورین با لوبو توهین به ولورینه

  44. علی کاربر می‌گوید

    MARVEL AND DC# ببین این که تو میگی همه علیه من شدن برای خودت میگی فقط میخوای ارزش کامنت منو بیاری پایین ٬٬٬٬ بعدش ما داریم لوبو را با ولورین مقایسه میکنیم بعد تو رفتی پایه ایکس من و اونجرز و همه مارول را میکشی وسط به قول قدیمی ها(آدم باید نون بازو خودش رو بخوره) ولورین از خودش مایع بزاره لوبو تو انیمیشن (سوپرمن مرد فردا) با سوپرمن و مارشن منهانتر جنگید و قدرتش با سوپرمن برابری میکرد لوبو میتونه کسانی قویتر از ولورین را شکست بده بعدش من نه دی سی فن هستم نه مارول فن من فقط دارم حقیقت رو میگم که لوبو از ولورین قویتره

  45. علی کاربر می‌گوید

    اون کراس اور که ولورین برنده شد هیچ ارزشی نداره تو کراس اور ها از شیر مرغ گرفته تا جون آدم موجوده خخخخخخخخخ بعد مقایسه لوبو و ولورین اشتباهه لوبو باید با شخصیت های قویتری مقایسه بشه

  46. علی کاربر می‌گوید

    MARVEL AND DC #وقتی مقایسه مارول و دی سی شده من هیچ وقت فقط از دی سی دفاع نکردم چرا حرف تو دهن آدم میندازی من از مارول هم دفاع کردم٬٬٬ تویی که همیشه شخصیت های مارول رو بهتر از دی سی میدونی و همیشه فقط از مارول دفاع میکنی

  47. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    علی
    من خودم سه تا ابرقهرمان مورد علاقه ام اینا هستن
    ۱ ولورین
    ۲ سوپرمن
    ۳ بتمن
    ابرشرورهای موردعلاقه ام
    ۱ جوکر
    ۲ نال یا همون کنال
    ۳ بتمنی که میخندد
    در کل
    ۱ جوکر
    ۲ ولورین
    ۳ سوپرمن
    قویترین شخصیت های کمیک ازنظر من
    ۱ پورتال های فراتر از زمان و مکان
    ۲ رایتر
    ۳ بالاتر از همه و پرزنس
    بهترین فیلم کمیک بوکی هم از نظرم مال دیسیه یعنی دارک نایت.بنده معتقد هستم شخصیت های دیسی از شخصیت های مارول جذاب تر و قویتر هستن.بدترین فیلم کمیک بوکی به نظرم مال ماروله یعنی ۴ شگفت انگیز ۱۹۹۴.با شخصیت های دیسی راحت تر ارتباط برقرار پیدا میکنم و مارول رو فقط به خاطر سینما بیشتر از دیسی دوست دارم.اگر میگی تو همه چی از مارول دفاع میکنم پس چرا الان گفتم واندوومن قویتر از استورمه؟چجوری میگم فرانکلین در بالا ترین قدرتش یعنی زمان بزرگ سالی اش تازه با منهتن برابر میشه؟اوکی؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Marvel and DC #
      شرمنده پریدم وسط اما رایتر تجسم نویسنده هست و قویترین فرد کمیکه یه جورایی خالق پرایمال مانیتور پس به نظر بنده
      ۱-رایتر
      ۲-پرایمال مانیتور
      ۳-پرزنس،والای همگان

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        دکتر جان ممنون که گفتین آخه من درمورد رایتر چیزی نمیدونم فقط میدونم از پرزنس قویتره
        ۱ رایتر(دیسی)
        ۲ پرایمال مانیتور(دیسی)
        ۳پرزنس(دیسی)و والای همگان(مارول)

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        قویترین شخصیت کمیک یکی هست قویتر از پرزنس
        مستر میکسیز پیتلیک ورلد فانیست (قویترین نسخه مستر میکیسیزپیتلیک)
        در ضمن د رایتر قویتر از پرایمال مانیتور نیست د رایترو گندش کردن د رایتر نماد داستانه نه نماد نویسنده

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب درایتر تجسم نویسندس و همه هم قبول دارن و از اون نسخه از میکسیز پیتلیک قویتر از پرایمال مانیتور و رایتر نیست جناب رایتر تجسم نویسندس

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            مثل اینکه شما اون نسخه را نمیشناسی میدونستی اون نسخه پرایمال مانیتور را زده بابا رایتر را گنده کردن رایتر تجسم نویسنده نیست رایتر شخصیه که داستانارو قبل اینکه مثلا منتشر بشن میدونه حالا یکی اومده گنده کرده که نویسندس نه فقط انگار شبیه یک شخصیه که فامیل یک نویسندس و قبل اینکه کمیک بیاد براش اسپویل شده

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سیسکورامون #
              گمونم شما رایتر رو نمیشناسین اسمش روشه رایتر ،نویسنده رایتر قویترین فرد در کمیکه

              1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                آقا درست اصن د رایتر قوی ولی این ورژن قویتره داداش میفهمی
                مستر میکسیزپیتلیک این ورژنش خیلی قویه یکم از نویسندگانی مانند آریا صفابخش و مهدی رادمنش ازش بپرسید بهتون میگن

            2. بروس وین کاربر می‌گوید

              #سیسکو رامون

              آقای رامون اولن مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست پرایمال مانیتور رو نزده دومن رایتر تجسم نویسنده‌ هست نه تجسم داستان سوم دلیلتون واسه اینکه میگید مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست قویترینه چیه؟

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            اون نسخه از مستر میکسیز پیتلیک ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تا پرایمال مانیتور هم بیان جلوش سوسکن

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دوست عزیز برای اینکه جواب یک نفر رو بدین حتما نیاز نیست اسمش رو بنویسین.
      باید رو اون کلمه (پاسخ) کنار کامنت کلیک کنید تا جوابتون زیر کامنت اون فرد قرار بگیره. اگه این کار رو نکنین کامنتتون آخرین کامنت مقاله میشه و شاید اون کسی که بهش پاسخ دادین اصلا نبینه.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        ادمین جان من هم دکمه پاسخ رو میزنم هم اسم کاربر رو مینویسم

  48. سجاد کاربر می‌گوید

    استورم اگه از دور حمله کنه برندس

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      باشه تو راس میگی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب سجاد
      استورم برنده این نبرد نبوده و نیست و نخواهد بود اگه از دور حمله کنه واندروومن با دستمند صاعقشو جذب میکنه

  49. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین جان یه سوال دارم خواهشا خواهشا جواب بدین سیسکو رامون درست میگه که مسترمیکسیزپیتلیک ورلد فانیست قویترین شخصیت کامیک بوکه😐❓

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      منکه والا مطمعنم بعدشم اون مستر میکسیزپیتلیک اصلی منظورم نیست این یک ورژن قوی ازشه

    2. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      سلام. ادمین اصلی مدتی نیستن و من در این مدت به جای ایشون تا جایی که بتونم پاسخگو هستم.
      حقیقتش بحث قدرت رو زیاد نمیشه دقیق تایین کرد علی الخصوص تایین قویترین شخصیت برای کل کمیک چیزی نیست که بشه به راحتی اعلامش کرد و خب آنچنان اهمیتی هم نداره.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        ببخشید تو این مدت شما کامنت ها رو تایید میکردید؟

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          نظرات امروز رو بله .

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            ادمین اصلی چه مشکلی واسه اش پیش اومده؟؟

            1. admin 2
              admin 2 کاربر می‌گوید

              چیزی نیست، ایشون احتمالا تا نهایت یکی دو هفته آینده خودشون برمیگردن.

              1. Attack titan کاربر می‌گوید

                عجب ما که تا حالا شما رو نمیشناختم الان دیدم خوشتبم😊

                1. admin 2
                  admin 2 کاربر می‌گوید

                  ممنون، همچنین.

                  1. Attack titan کاربر می‌گوید

                    خواهش میکنم

    3. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چی بگم.
      والا هر روز یه شخصیت جدید میاد میگن این قویتر از همست.

  50. حسام کاربر می‌گوید

    نظرتون در براره مقایسه لیگ عدالت و اونجرز چیه
    اما خواهشا منبعتون CBR نباشه

  51. حسام کاربر می‌گوید

    به نظر من در مقایسه لیگ عدالت با اونجرز قویترین افراد اونجرز ثور هالک سنتری بلو مارول دکتر استرنج هایپریون اسکالت ویچ سرسی گیلگمش ردهالک واندرمن کاپیتان مارول ویژن ریچاردرایدر هرکول ارس کوازار شی‌هالک و نیمور
    هستند و قویترین عضو جاستیس لیگ به احتمال زیاد سوپرمن است که شاید از ثور برتر باشد اما از بعضی از دیگر اعضای اونجرز در نسخه عادی ضعیف تر است

  52. دکتر استرنج خفن کاربر می‌گوید

    وایی چقدر پیام
    استورم واندرو شکست میده تمام

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دلیل؟

  53. MFT کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله خوبی بود شاید استورم نتواند واندروومن را شکست دهد ولی ثور قطعا می تواند.

  54. […] و واندروومن دو خدای اساطیری در کمیک های مارول و دیسی هستن که قدرت […]

  55. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    شاید از نظر شرایط وفیزیکی و روی کاغذ همه چه به نفع واندروومن بشه استورم چند تا دلیل داره که میتونه واندر وومن رو بکشه.
    ۱-استورم خداست ولی واندر وومن نیمه خداست.
    ۲-یه بار باهم جنگیدن استورم با راحتی کامل واندروومنو بیوش کرد این نشون میده که شکست دادن واندر برای استورم کاری نداره و اگه یه باره دیگه مبارزه کنن میدونه چیکار کنه.
    ۳-استورم مهارتی رو داره که واندروومن نداره و این مهارت با این قدرت ادغام بشه روزگار واندر وومن سیاه شده.

  56. محمود کاربر می‌گوید

    استورم خدا نیست و فقط به عنوان یه خدا پرستش میشه همین
    اون کمیک هم بر اساس رای از پیش تایین شده بود و هیچ ارزش نداره وگرنه استورم با یک ضربه واندر وومن به فتا میره
    مثلب اینکه خبر نداری واندر وومن میتونه صاعقه رو کنترل کنه و سرعت بالایی هم داره

    1. نیما کاربر می‌گوید

      محمود جان اقای شهسواری هم تند رفتن ولی شما هم همینطور درسته زن شگفت انگیز پیروز هس ولی استورم هم دست بسته نیست و از قدرت و توانایی بالایی برخورداره

دیدگاه ها غیر فعال است.