بلک آدام در برابر هالک، جادوگر برنده می شود یا هیولا؟

هالک و بلک آدام هردو جزو قوی ترین شخصیت های دنیای خود هستند که هر کدام از آن ها نسبت به دیگری برتری هایی دارد. ما در این جا تلاش می کنیم تا برتری هر یک از این دو شخصیت دوست داشتنی و در این حال نیرومند را مقایسه کنیم تا ببینیم در مبارزه بین این دو ابر قدرت شانس کدام یک بیشتر است. با ما همراه باشید.


قدرت بدنی: هالک

هالک خلق شده است که قوی ترین در دنیای خویش باشد. از این رو به او لقب قوی ترین انتقام جو را داده اند که چندان با عقل دور نیست. لازم به ذکر است که قدرت بدنی او با خشمش رابطه مستقیم دارد و هرچه هالک خشمگین تر شود قوی تر نیز می شود.

هالک به قدری نیرومند می باشد که تواتسته است بخشی از شهر لس آنجلس و یک کوه چند میلیارد تنی را بلند کند با این وجود همه اینها در برابر نگه داشتن یک ستاره که حدود ۳۳۰٫۰۰۰ برابر زمین وزن دارد تقریبا هیچ به حساب می آید و می توان با جرات گفت که هالک از لحاظ قدرت بدنی از بلک آدام نیرومند تر است از طرفی مشتان هالک به قدری قوی هستند که می توانند دیوار واقعیت را بشکنند و اگر مشتان هالک به طور مستمر به بلک آدام بخورد(به شرط آن که بلک آدام دفاعی نکند) می تواند برای بلک آدام بسیار خطرناک و مشکل ساز باشد.

البته لازم به ذکر است که بلک آدام نیز قدرت بدنی بسیار زیادی دارد تا حدی که توانسته است با کمک سینسترو، ماه (حدود ۷۳۴۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تن بود) را جابه جا کند و یا با یک دست، ناو هواپیمابر را که صدها هزار تن وزن دارد، به فاصله صدها مایل دور تر پرتاب کند و حتی در حالتی که ضعیف شده، می‌تواند حداقل ۱۰۰ ها تن را بلند کند یا بکشد. و خب او نیز می تواند به هالک آسیب هایی بعضاً جدی وارد کند اما با تمام این موضوعات می توان گفت که در بین هالک و بلک آدام، هالک از زور بیشتری برخوردار است.


قدرت خارجی: بلک آدام

هالک از لحاظ قدرت بدنی در دنیا خود تغریبا بی رقیب است اما او به جز قدرت بدنی خویش هیچ قدرت دیگری را ندارد. البته هالک در بعضی مواقع که خشم گین می شود می تواند تشعشعات گامایی را به صورت انفجاری بزرگ از خود آزاد کند که البته معدود این اتفاق رخ می دهد. ولی بلک آدام به لطف ۶ خدای مصری که به او قدرت داده اند، علاوه بر قدرت بدنی نزدیک به سوپرمن، صاحب قدرت های دیگری نیز شده است.

او به لطف آتون که یکی از خدایان مصری هست که بلک آدام قدرت می دهد، صاحب رعد هایی شده است که به قدری نیرومند هستند که حتی  توانسته اند سر اسپکتر را سوراخ کنند و به احتمال زیاد رعد و برق های بلک آدام می توانند برای هالک مشکل ساز باشند و به او آسیب برساند، از طرفی آتون، با بلک آدام قدرت تله پرت را نیز به اشتراک می گذارد ، این به این معنی می باشد که بلک آدام توانایی تعیین محل نبرد را دارا می باشد. البته لازم به ذکر است که بلک آدام خیلی کم از این قدرت تله پورت خود استفاده می کند.


زوددرمانی: برابر و تاحدودی هالک

بلک آدام به لطف دارا بودن از توانایی های آتون، از زود درمانی بسیار خوبی برخوردار است و می تواند بعد از گذشت زمانی نسبتاً اندک از زمان آسیب دیدگی ، آسیب های خود را بهبود بخشد.

هالک نیز از زود درمانی بسیار بالایی برخور دار است و به لطف آن از مهلکه های زیادی جان سالم به در برده است. حتی دیده شده که هالک دقیقا درست بعد از آسیب دیدگی به سرعت خودش را درمان می کند. به طور خلاصه هر دو از زود درمانی بسیار بالایی بر خور دارند ولی گمان می رود که زود درمانی هالک کمی سریع تر از بلک آدام باشد.


سرعت: بلک آدام

بلک آدام به لطف قدرت حرو از سرعت بسیار زیادی برخوردار است. سرعت او به قدری زیاد بوده است که در یک مسابقه با یکی از نسخه های فلش توانسته است نمایش خوبی را از خود نشان بدهد، هر چند که او در نهایت از فلش عقب ماند اما ثابت کرد که تا حد قابل توجهی به فلش نزدیک است. بلک آدام به محض اینکه قصد کند، می‌تواند با استفاده از سرعت زیاد خود اوج بگیرد و پرواز کند. او همچنین دارای رفلکس‌های ابرانسانی هم هست. او در اتمسفر می‌تواند حداقل با سرعت ۵۰۰ ماخ پرواز، حرکت و مبارزه کند. در فضا، او می‌تواند سرعتی بیش از سرعت نور داشته باشد.

گفته شده که آدام توانسته در عرض ۵۰۰۰ سال از دورترین نقطه‌ی کیهان، به زمین سفر کند در صورتی که فاصله این دو نقطه در حالت عادی ۱۵۶ میلیارد سال نوری است. در طی خط داستانی Forever Evil، در حالی که آدام در خانه خود در کانداک بود، می‌توانست تمام مسیر مصر تا آمریکا (حدود ۱۰۹۷۰ کیلومتر) را در عرض چند دقیقه و یا کمتر طی کند تا به اولترامن شیطانی برسد و با او به مبارزه بپردازد.

البته لازم به ذکر است که هالک نیز از سرعت نسبتا بالایی بر خور دار است، درست است که سرعت او به اندازه بلک آدام زیاد نیست اما به اندازه کافی هالک سریع هست که به چند زربه سرعت بالای بلک آدام واکنش دهد، البته اگه بلک آدام بخواهد به طور مستمر به هالک ضرباتی با سرعت بالا وارد کند، به احتمال زیاد هالک توانایی واکنش به تمام ضربات بلک آدام را نخواهد داشت.


خشم و وحشی گری: هالک

هالک یک هیولای نیرومند و خشمگین می باشد که از روی خشم خود و معمولا بی برنامه و بدونه الگو خاصی حمله می کند. این در صورتی است که بلک آدام صبور تر و آرام تر است. دسته کم می توان گفت ، از اونجایی که هالک معمولا از روی خشم بسیار زیاده خود حمله می کند، به احتمال زیاد تعداد دفعات حمله او به بلک آدام بیشتر از تعداد دفعات حمله بلک آدام به هالک خواهد بود. از طرفی حملات هالک  که از خشم زیاد او نشعت میگیرند، چندان الگوی خاصی ندارند و پیش بینی حرکات او حتی برای کسی که خرد زحوتی را نیز دارد سخت خواهد بود.


بی رحمی: بلک آدام

هالک هیولایی خشمگین و نیرومند می باشد که معمولا غیر قابل پیش بینی و وحشی است ، برای همین نیز دولت های مختلف همواره تلاش بر متوقف کردن او می کنند، با این وجود او یک هیولا بی رحم نیست و همواره سعی بر محافظت از انسان های بی گناه می کند و احتمالا همین ویژگی او است که هالک را به یک ابر قهرمان تبدیل می کند.

اما بلک آدام عکس هالک عمل می کند، او یک شخصیت نیرومند و یک پادشاه عادل است که همواره به فکر مردم خود و بعضاً مردم جهان بوده و همواره سعی کرده که اختلاف طبقاتی را از بین ببرد. بلک آدام توانسته تا حدی حتی اعتماد سازمان ملل را نیز جلب کند و به طور رسمی سرزمین کانداک را تصاحب کند.

با تمام این توضیحات ، بلک آدام یکی از بیرحم ترین شخصیت های دنیای دی‌سی می باشد که بدونه هیچگونه تردیدی کاری که از نظرش درست باشد را انجام می دهد، هر چقدر هم که بی رحمانه باشد. او حتی در برحه ای از زمان ، برای زنده ماندن ، با آدم خواری نیز هیچ مشکلی نداشته


استقامت: هالک

هالک علاوه بر قدرت و زور بیشتر از بلک آدام از مقاومت جسمانی بسیار زیادی نیز بر خوردار است. مقاومت جسمانی هالک به قدری زیاد است که حتی توانسته در مقابل نیروی بینهایت بعد نیز دوام بیاورد.

هرچند مقاومت بلک آدام نیز به هالک نزدیک است، بلک آدام در برهه‌ای از زمان توانست از رویداد بزرگ نجومی که به درون جمجمه‌اش منتقل شده بود، نجات پیدا کند. اما می توان گفت که هالک نسبت به بلک آدام مقاوم تر است.


هوش و مهارت مبارزه: بلک آدام

بلک آدام قبل از این که قدرت هایش را به دست بیاورد ، به عنوان یک جنگ جوی بسیار خوب به شمار میرفته. همچنین او در جسم فانی خود نیز توانایی ها و مهارت های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته تا الگوی خوبی برای پیروانش باشد. لازم به ذکر است که بلک آدام به واسطه قدرت زحوتی به حافظه‌ای روشن و شفاف، تاکتیک‌های مختلف جنگی و ریاضیات دست پیدا کرده است. حواس‌های بلک آدام هم به‌شدت تیز هستند البته به درجه‌ی سوپرمن نمی‌رسند ولی در نوبه خود بسیار کار آمد هستند.

این در صورتی می باشد که هالک از مهارت، هوش و حواس خاصی برخور دار نیست و می توان گفت که بلک آدام می تواند از این ماجرا به نفع خود استفاده کند. از طرفی بلک آدام به راحتی ضعف خود را می پذیرد و از خرد زحوتی و مهارت بالا خود در جهت پوشاندن ضعف خود استفاده می کند.


هالک، ثور و هرکول را شکست داده است:

ثور خدای رعد و برق ، یکی از قوی ترین اهالی ازگارد می باشد. این که بین هالک و ثور دقیقا چه کسی قوی تر است سوالی می باشد که بسیاری از صاحب نظران در زمینه کمیک هنوز سر آن بحث و مشاجره دارند، آن طور که آقای استن لی گفته اند، یکی از اهداف خلق ثور و وارد کردن آن به دنیای کمیک مارول، ایجاد یک رقیب برای هالک بوده؛ ثور قطعا رقیب سر سختی برای هالک می باشد و در دنیای کمیک مبارزات نسبتا زیادی بین این دو صورت گرفته است که اکثرا نتیجه آن مساوی بوده. اما هالک توانسته تعداد قابل توجهی از مبارزاتش را در برابر ثور به پیروزی برساند.

هرکول نیز که به عنوان خدای قدرت شناخته می شود هم مبارزات نسبتا زیادی با هالک داشته که در نبردهایی هم پیروز شده اما در اکثر مواقع از هالک شکست خورده است. هالک یک بار آنچنان هرکول را کتک می زند که هرکول برای پایان یافتن خشونت هالک و مشت های او به التماس می افتد.


بلک آدام سوپرمن و شزم را شکست داده است:

سوپرمن در دنیای کمیک همواره به عنوان مظهر قدرت شناخته می شود و به عنوان مقیاس و واحدی برای انداز گیری قدرت بدنی شخصیت های کمیک به شمار می آید به طوری که معمولا هر کسی که می خواهد قدرت بدنی شخصیتی را نشان دهد، او را با سوپرمن مقایسه می کند. بلک آدام به عنوان یکی از معروف ترین، محبوب ترین و همچنین قوی ترین شخصیت ابر شرور در دنیای دی‌ سی به حساب می آید که معمولا مرز بین قهرمان و شرور بودن را دنبال می کند. بلک آدام به عنوان یکی از قوی ترین ابرشرور های دنیای دی‌سی مبارزات نسبتا زیادی با سوپرمن داشته که در اکثر آن ها تقابل بین این دو بسیار نزدیک بوده و حتی بلک آدام در بعضی از مبارزات خود موفق به شکست دادن مرد پولادین نیز شده است و ثابت کرده که از لحاظ قدرت بدنی تا حد قابل توجهی به مرد پولادین نزدیک است.

شزم نیز یکی دیگر از ابر قدرت های دی‌سی از لحاظ قدرت فیزیکی می باشد که حتی او نیز در اکثر مواقع با سوپرمن مقایسه می شود. شزم را می توان به عنوان دشمن اصلی بلک آدام در نظر گرفت که مبارزات بسیاری با شزم داشته. بلک آدام توانسته است در طی مبارزات خود با شزم، اکثرا پیروز از میدان نبرد باشد.


حتی ثانوس نیز از هالک می ترسد:

ثانوس به عنوان یکی از معروف ترین و خطرناک ترین دشمنان انتقام جویان به شمار می آید. او شخصی بوده که برای بدست آوردن توجه مرگ، نیمی از زندگی موجودات جهان را با کمک دستکش ابدیت، قربانی کرده. او حتی یک بار بدون دستکش ابدیت نیز موفق به شکست دادن گالاکتوس شده است که ثابت می کند ثانوس بدونه دستکش هم شخص بسیار نیرومندی است. جالب است بدانید ثانوس، این تایتان دیوانه، بعد از این که هالک تنها با یک ضربه یک شهاب سنگ که به طور تقریبی به اندازه زمین بزرگ بود را نابود می کند، اعتراف می کند که از رویارویی با هالک وحشت دارد. دل مشغولی و ترس ثانوس از هالک به قدری پیش می رود که ثانوس یک بار خواب مبارزه با هالک را می بیند. دیگر خودتان فکر کنید وقتی ثانوس، این تایتان دیوانه و نیرومند از هالک می ترسد، هالک دیگر چه قدر قوی است؟


تمام گناهان کبیره از بلک آدام می ترسند:

هفت گناه کبیره یکی از نیرمند ترین موجودات باستانی در دنیای دی‌سی به حساب می آیند. برای درک بهتر قدرت آن ها باید گفت که آن ها با همکاری هم حتی توانسته اند سوپرمن پرایم وان میلیون را بکشند ، هرچند که آن ها کمک شایان ارباب آشوب را نیز در مبارزه با سوپرمن پرایم وان میلیون در اختیار داشتند اما نمی توان منکر نقش کیلیدی و تاثیر گذار هفت گناه کبیره در کشتن سوپرمن پرایم وان میلیون شد. همچنین هفت گناه کبیره توانسته اند لیگ عدالت را شکست بدهند و تحت کنترل بگیرند. از این رو می توان گفت که هفت گناه کبیره نتنها از ثانوس ضعیف تر نیستن بلکه شاید حتی قوی تر هم باشند.

حال با این که هفت گناه کبیره انقدر نیرومند هستند، هیچ یک از آن ها جرات رویارویی با بلک آدام را ندارند. بلک آدام شخصی بود که قبل از به قدرت رسیدن بیلی بتسون، موفق به شکست دادن هفت گناه کبیره و گیر انداختن آن ها ، آن هم به تنهایی شده. همچنین در خط های داستانی مختلف بار ها بلک آدام هفت گناه کبیره را رهبری می کرده و به آن ها دستور می داده و هیچ یک از گناهان کبیره حتی به خود اجازه سرپیچی کردن از دستورات بلک آدام را نمی دادند، چون می دانستند اگر به هر دلیلی از بلک آدام سرپیچی کنند، بلک آدام دیر یا زود آن ها را پیدا کرده و از خجالتشان در می آید؛ درست همان طور که قبلا موفق به شکست دادن و زندانی کردن آن ها شده است.

به طور کلی بلک آدام نیز شخص بسیار نیرومندی می باشد و وقتی، حتی هفت گناه کبیره هم از او وحشت دارند، به طور قطع می توان گفت که هالک به هیچ وجه کار ساده ای در مقابل بلک آدام در پیش نخواهد داشت.


بروس بنر مانعی برای هالک:

ما در بالا به این که چگونه هالک یک ستاره که ۳۳۰٫۰۰۰ برابر زمین سنگین بود را بلند کرده و یا این که چگونه در برابر نیروی بینهایت بعد مقاومت کرده سخن گفتیم و این به ما می‌فهماند که پتانسیل های هالک چه قدر بالا می باشد اما این ها همش مال حالت پر قدرت و نهایی هالک هستن. هالک در اکثر مواقع به خاطر وجود بروس بنر در درون خود، نمی تواند از تمام پتانسیل خود استفاده کند و این کار ها را انجام دهد.

همه این ها در صورتی می باشد که بلک آدام چندین قرن بیشتر از بقیه موجودات ابرقدرت، با قدرت‌های خود کار کرده و تجربه بسیار زیادی را به‌دست آورده است و میتوان گفت که بلک آدام راحت تر از بیشتر پتانسیل های خود استفاده می کند. اما هالک در نسخه عادی خود قادر به استفاده تمام و کمال از قدرت خویش نیست، هرچند همچنان نیز می توان گفت که هالک نسبت به بلک آدام از قدرت و استقامت بیشری برخور دار است اما از آنجایی که بروس بنر معمولا مانع شکوفایی کامل قدرت های هالک می شود، اختلاف قدرت بین بلک آدام و هالک آن چنان زیاد نمی باشد.


مزیت جادویی: بلک آدام

جادو یکی از کارآمد ترین مهارت ها در دنیای کمیک، از قدیم تا به امروز بوده است. بلک آدام علاوه بر دریافت هوشی بی‌نظیر از زحوتی، دارای دانش جادویی بسیار زیادی نیز می باشد. قدرت‌های جادویی زحوتی آنقدر قوی است که باعث شده کسانی که کتاب Book of Thoth را مطالعه کرده اند، تبدیل به قدرتمندترین جادوگران دنیا بشوند.

از طرفی آتون پادشاه خدایان مصر، قدرت جادویی بلک آدام را به صورت چشم گیری تقویت کرده است، به طوری که قابل مقایسه با اشخاصی همچون لوکی در مارول می باشد. او به کمک همین قدرت جادویی خود موفق به پیدا کردن هفت گناه کبیره و بیرون کشیدن آن ها از میزبان فانی خودشان شد. او همچنین قادر به برقراری ارتباط با موجودات جادویی که هیچکس حتی وجود آن ها را حس نمی کند شده است. به طور کلی بلک آدام از توانایی های جادویی بی‌نظیر و غنی برخور دار است که در مبارزه با هالک خیلی به کارش می‌آید.


برنده: نامعلوم (بستگی به نویسنده دارد)

در این مبارزه نزدیک تایین برنده کار بسیار مشکلی می باشد. ما از یک سو هالک را داریم که دارای قدرت و استقامت بی نظیری می باشد و ترکیب این قدرت با خشم و حملات و حشیانه اش به همراه زود درمانی بسیار سریع، او را به یکی از نیرومند ترین قهرمانان در مارول تبدیل می کند به طوری که حتی ثانوس نیز از او می ترسد.

از سویی دیگر ما بلک آدام، اولین و بهترین محافظ جادو را داریم که از لحاظ فیزیک و قدرت بدنی به هالک نزدیک است و همچون هالک از زود درمانی بسیار خوبی بر خوردار است. شاید بلک آدام همچون هالک وحشی نباشد و یا مقدار اندکی از لحاظ فیزیکی از او ضعیف تر باشد اما در عوض مبارزی ماهر تر و با هوش تر است که ترکیب هوش و استعداد مبارزاتی او با سرعت بسیار زیاد و توانایی های جادویی و همچنین بی رحمی او در مواقع ضروری، بلک آدام را به یکی از سر سخت ترین و قوی ترین ابر شرور های دی‌سی تبدیل می کند به طوری که حتی هفت گناه کبیره بزرگ نیز از رویارویی با او وحشت دارند. شما چی فکر می کنید؟ از نظر شما کدام یک از این ابر قدرت ها شانس بیشتری در مقابل آن یکی دارد؟ به نظر شما کدام یک برنده این نبرد است؟


نویسنده: میلاد وحیدی


167 Comments
  1. hassan کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود با نتیجه گیری هم موافق هستم

  2. amin er کاربر می‌گوید

    عالی بود

  3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بلک آدام برندس
    ولی خدایی این نویسنده از کجا اومد
    ایشون که یک کامنت هم نداده بود

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      چرا دیگه میلاد خیلی وقته کامنت میده

  4. کمیک فن کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود با نتیجه گیری هم موافقم ، اصلا مغزم رو منفجر کرد 🤣👍🏻

  5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود.به نظر من ۵۱ به ۴۹ این جنگ به نفع هالکه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بلک آدام بخاطر رعدوبرق و مزیت پرواز برندس
      هالک هر چقدرم بپره خب بلک آدام ۱۰ متر بالاتر میره

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        بلک ادام تقریبا با شزم برابر و هالک از شزم قوی تره
        در ضمن در ضمن رعد و برق ثور خیلی کم بر روی هالک اثر داره چه برسه به صاعقه بلک ادام
        بلک ادام هرچی هالکو بزنه هالک عصبانی تر و قویتر میشه
        هالک در برابر انفجار بمب گاما مقاومت کرد . در حالی که تانوس تقریبا کشته شد
        پ.ن : البته ثور از هالک قویتره

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          بعدشم کی گفته بلک ادام بیرحم تر از هالکع؟ بلک ادام خودشو فدای مردمش می‌کنه بعد اینقدر بی رحم؟ هالک در مبارزه با ثور ، یک بچه رو گروگان گرفت و تهدید کرد اگر ثور پتکش را زمین نزاره بچه رو دو تکه می‌کنه!

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            دکتراسترنج #
            شما درست میگین باشه شزم از مرد عنکبوتی هم ضعیفتر

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          جناب هالک اگه از شزم ضعیفتر نباشه ابداااااااااااااااااااااااااااا قویتر نیست بلک آدام خیلی قویه ولی نهایتا هالک و شزم برابرن
          هردو از واندروومن قویتر هستن بلک آدام با سوپرمن برابره خیلی کم ضعیفتر ،شزم هم چندبار سوپرمنو زده ولی باشه شما درست میگین شزم و بلک آدام از راکت راکون هم ضعیفتر ،نه راکت راکون زیادیه خیلیی زیاده ،شزم در حت یکی از سرباز های تانوسم نیست

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            اقا این سایت گفته هالک از شزم قوی تره .
            خوب برین به ادمین شکایت کنید.
            طبق این سایت اینجوری هست

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              مگه همه مقالات سایت باید همو تایید کنن؟؟🧐🤔⁦

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                خوب مگه نباید اینجوری باشه؟؟؟؟

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                admin #
                ادمین محترم سایتتون عالیه اما فقط و فقط دارین شزم رو درمقالاتتون دست کم میگیرین مثل (۱۰شخصیت برتر دیسی از نظر قدرت فیزیکی ) و مقاله (۵ ابرقهرمان مارول که میتوانند شزم را شکست دهند و ۵ تن که از او شکست میخورند)
                در این مقاله فرمودید ثور شزم رو میزنه منهم میگم ثور به احتمال بالاتر در نسخه عادی شزمو میزنه اما وجدانا دیگه هالک و هایپریون رو با این قطعيت فرمودید به نظرم واقعا اشتباهه ،مثلا شزم و هایپریون دریک سطحن (شاید شزم کمی قویتر) وجدانا اگه نسخه عادی هالکو حساب میکنین چطوری میگین هالک برندس حداقل ،حداقل بگین برابرن ،و چرا در مقاله ۱۰ شخصیت برتر دیسی از نظر قدرت فیزیکی ،واندروومنو از شزم بالاتر گذاشتین ؟؟؟ میدونم واندروومن شزمو زده اما واندروومن سوپرمنم زده تقریبا به همون اندازه که باخته ازش ،آیا دلیل میشه من بگم سوپرمن و واندروومن برابرن ؟؟؟و به نظر بنده کمیک های دیسی فقط ۲ اشکال داره
                دست کم گرفتن بسیار بالای شزم
                بزرگنمایی بسیار بالای سوپرمن
                مثلا آخه سوپرمن نسخه عادی چطور میتونه میکسیزپیتلیکو بزنه ؟؟!!! واقعا به نظرتون منطقیه ؟؟ مستر میکسیزپیتلیک میتونه کاری کنه که سوپرمن برای همیشه از واقعیت به طور کامل حذف بشه و هیچ وقت برنگرده ،یا مثلا چرا شزمو انقدر در انیمیشن ها زپرتو و ضعیف کردن که با رعد به درد نخور نیزه آکوامن که دست اوشن مستر بود تبدیل به بیلی شه ؟؟؟ولی درکل وجدانا شزم از واندروومن قویتره

                1. اودین کاربر می‌گوید

                  هالک سیاهچاله ای به وزن بینهایت رو تحمل کرد بعد نتونه شزم رو شکست بده اونایی هم کخ میگن هالک از سوپرمن قویتره در اشتباهن حتی در قویتربن نسخه

              3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                admin #
                ادمین محترم ببینید شزم پتانسیل بسیار بالایی داره و میتونه اگه درکمیک بهش بها داده بشه میتونه از پرطرفدارترین شخصیت ها باشه اما روز به روز دیسی داره میکوبونتش و زپرتو تر و ضعیفترش میکنه قبلا بهش در کمیک گفته میشد (تنها مردی که قدرتش با سوپرمن برابره) هروقت این کارایی که دیسی با این شخصیت کرده رو میبینم میگم (ای کاش دست همون کمپانی که خلقش کرد میموند

                1. میلاد کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن
                  خب ببینین بنده به عنوان شخصی که شزم جزو سه شخصیت تاپش در دی‌سی هست باید بگم حق با شماست در بعضی از مقالات یکم بهش کم بها دادن مثلا بعید می دونم جگرنات بلک آدام روبزنه یا لوکی
                  اما خب شزم بعد از اومدنش به دی‌سی از قدرتش کاسته شده و از طرفی به قدرت سوپرمن روز‌به روز‌داره افزوده می شه ، من شخصا موافق این همه گلد شدن سوپرمن نیستم اما خب سوپرمن خیلی قویه البته نه در حد میکسیز اما خب قویه
                  در مورد واندروومن و شزم هم این دو همواره برابر بودن و هنوزم چیزی تغییر نکرده ،لا اقل من ندیدم و خب از لحاظ زور بازو هم خب تا به امروز شزم چیز های سنگین تری رو بلند کرده نسبت به واندروومن در مورد ثور و شزم هم نمی تونم فعلا نظری بدم باید ببینیم در فیوچر استیت آخرسر شزم تا کجا پیش میره

                  اما خب به هالکم داره کم توجه می شه ، خب هالک گند تر از بلک آدام هم با یک مشت زده از کجا معلوم با همون یک مشت بلک آدام رو نزنه البته بلک آدام هم چند بار ۷ گناه کبیره رو زده که یک فیت مولتی ورساله

                  اما به طور کلی حق به شماست شزم و بلک آدام و … دارن در حقشون در ایران کم لطفی می شه
                  در مورد وضعیت شزم در کمیک های دی‌سی هم فعلا داره شزم جون می گیره البته سرعت رشتش کمه اما خب نسبتا نویسنده ها دارن زیر پر و بالشو می گیرند حالا تا کجا به این کار ادامه می دن یا تا کجا پیش میره خدا عالمه

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    شرم شخصیتیه که بیشتر برای نوجوانان قابل درکه . یعنی افراد بالای بیست الی بیست پنج به بالا سخت میتونن درکش کنن . به نظرم پتانسیل خوبی داره ولی فکر نکنم هیچ وقت به پای سوپرمن برسه از نظر محبوبیت . سوپرمن که هیچ به پای همون واندروومن هم از نظر محبوبیت خیلی سخت بتونه برسه اگه بتونه .
                    پ.ن : بله خب مسلما شخصیت های بتمن و سوپرمن حالت نمادین دارن و خیلی بیشتر از بقیه اعضای لیگ عدالت بهشون پرداخته میشه .

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      استیوراجرز #
                      میشه بفرمایید چرا دقیقا ؟؟! چون یه بچست برای نوجوانان خوبه ؟؟؟؟ متاسفانه دیسی ‌ اولش گند زد به شزم قبلا قدرتش به حدی بود که میتونست ستاره رو حرکت بده ،و لازمه بگم قبل اینکه دیسی گند بزنه بهش یک دوره ای طرفدارانش از سوپرمن بیشتر شدن ،محبوبیتش هم بالاتر رفت ،حالا خداکنه نویسنده ها از این پتانسیل درست استفاده شه جناب اون کمپانی که خلقش کرد پتانسیلش رو میدونست و انقدر داستاناش رو جالب کرد که از سوپرمن پیشی گرفت ،بعد چرا شزم نمادین نیست به نظرم یکی از نمادین ترین هاست که میخواد بگه همه نیاز به مدافع ندارن و خودشون میتونن از خودشون دفاع کنن حتی ۱۱ یا ۱۲ ساله ها کلی گفتم ،خداکنه دیسی به اشتباهاتش پی ببره اصلا کردتش یه شخصیتی که انگار حضورش اضافیه همه کارهای بزرگ فقط سوپرمن ،سوپرمن ،سوپرمن

                    2. میلاد کاربر می‌گوید

                      استیو راجرز
                      این که شزم چه قدر محبوب بشه دیگه بر می گرده به قدرت و خلاقیت نویسنده

        3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          البته مقاومت در برابر مشت ترلیون تنی رو هم بیان کن
          بااااااااااااااب
          جااااااااااااااییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
          موضوع درباره هالک هست
          زود بیااااااااااااااااا
          😂😂😂😂🤣🤣🤣🙄🙄🙄🙄🙄

        4. TONI STARK کاربر می‌گوید

          من کاملا با دکتر استرنج موافقم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببینید بلک آدام از سوپرمنم قویتره البته خیلیی کم به نظرم از هالک هم قویتره

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        حالا یک بار زدش دلیل نمیشه که از سوپرمن قویتر باشه

  6. erfan کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود منم میگم تا حدود زیادی برابرند و تعین برنده سخت هست .
    ادمین اگه یادتون باشه یه بار گفتی که طرفدار زئوس هستی
    به نظرت کدوم زئوس قویتره?
    marvel version,dc version,god of war version

  7. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی نبود
    در این شکی نیست که هالک از بلک ادام اندکی قوی تره
    بعد این نویسنده چطور گفته که هالک به غیر از قدرت ابر انسانی قدرت دیگه ای نداره؟
    خود این سایت یک مقاله به اسم ۱۵ توانایی برتر هالک گذاشته . و نشون میده هالک قدرت های زیادی دارد
    با اینکه هالک از ثور و سوپرمن شکست میخوره اما از شزم و بلک ادام اصلا.

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      برادر سو تفاهم شد ، من در این مقاله راجب این که چطور هالک می تونه زمان و مکان رو بشکونه،سرعط بالایی دار و همین طور انفجار گاماییش اشاره کردم اما بیشترشو بخاط قدرت فیزکیش گرفتم
      قدرت های دیگش مثل ریه قوی یا مقاومت در برابر تله پاتی ، دیدن ارواح و یا تشخیص دروغ هم در این مبارزه چندان به دردش نمی خورد. برا همین در مقاله نیاوردم

  8. علی کاربر می‌گوید

    سلام. کسی زمان اکران فیلم لیگ عدالت (اسنایدر کات) را میدونه. من چند جا خوندم شخصیت های جدیدی هم در فیلم هست. آیا شزم هم هست.

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      دوست عزیز چرا اسپم میکنی شما توی گوگل هم سرچ کنی اسم و مشخصات اون فیلم رو هم میاره در این فیلم شزم حضور نخواهد داشت و فقط قهرمان های قبلی و مارشن منهانتر حضور دارند
      ( با لحن آرام بخوانید )

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      #علی

      میگن ۲۸ اسفند اکران میشه تو ۲ روز بعدش دان کن واسه عید ببین😂👌

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      علی
      علی جان اسنایدرکات ۲۸ اسفند اکران میشه.
      شزم خیر نیست در این فیلم.

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      علی
      تاریخ اکران اسنایدر کات ۲۸ اسفند سال ۲۰۲۱ هست .چهل روز دیگه
      شزم هم نیست فقط شایعه شده ری پالمر ( اتم) در فیلم حضور دارد.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        تا ۲۸ اسفند با زیرنویس میاد یا با دوبله؟چون من یکشنه(دو روز پیش) رفتم گوگل دیدم لینک دانلود اسنایدرکات زبان اصلی بدون زیرنویس و دوبله هست.

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          #marvel and dc

          تو اعتماد نکن وقتی که تاریخ ۲۸ اسفند اکران میشه چطوری گوگل زده یعنی داری میگی الوچه تو زمستون میاد😐😐😑

        2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          آقا اکران میشه اونا چرت و پرته وقتی هنوز اکران نشده چه طوری سایت های ایرانی دارنش ؟ مگه همین زیرنویس واندا ویژن توی سه یا چهار ساعت نمیاد اسنایدر کات هم توی ۴ یا ۵ روز میاد

  9. عرفان ناصری کاربر می‌گوید

    کلا کمیک های دنیای دی سی کمی عجیب غریب هست. مثلا شخصیتی مثل سوپرمن پرایم وان میلیون که جزو قدرت های برتر و والای دنیای دی سی هست و حمایت همه جانبه خدا رو با خودش داره در مقابل هفت گناه کبیره شکست میخوره ولی بلک ادام میتونه اونا رو شکست بده. حال همین یبلک آدام در مقابل سوپرمن پرایم وان میلیون شانسی نداره. البته نویسنده کمیک بلک ادام Future State: Suicide Squad #1 اقای خاوی هرناندز به خاطر این کمیک و بازخورد های بسیار منفی که از بینندگان نسبت به شخصیت و قدرت سوپرمن پرایم دید و اونو اینقدر پایین اورد فورا از طرف دی سی اخراج شد.

  10. VIDAR کاربر می‌گوید

    سلام … عالی بود… به نظر منم مساوی اند … البته ناگفته نماند در حالت عادی خود

  11. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    سلام و درود به میلاد جان من در برهوت ( مسیر مسافرت به طبس که میدونید بیابان) این مقاله خوندم دلم باز شد. مقاله بسیار خوب و تمیزی البته به نظر من بلک ادام برنده است.
    دم ادمین گرم که بهترین نویسنده ها میاره.
    اریا صفابخش
    مهدی رادمنش
    ارین حاجی بابایی
    امیررضا حسینی
    اقای قاسمی( خیلی ببخشید اسم شما الان در خاطرم نیست)
    میلاد وحیدی
    خود ادمین( انشالله عمل موفقیت امیزی داشته باشن)
    و من
    ادمین الان تعداد نویسنده عالی شده باعث بالاتر رفتن سطح کیفی سایت میشه.
    مقاله بعدی منم احتمالا هفته دیگه بیاد روی سایت. همینطوری پیش بریم میشیم بهترین سایت کمیک بوکی جهان😂
    هرچند همین الان بهترین سایت خاور میانه هست ایرونی سنتر.
    و اینجاست که باید به بعضی سایت ها بگیم به خود نگاهی کنید و خود را تغییر دهید.
    به قول ایلان ماسک( مدیر شرکت تسلا):
    موفقیت در خونه شما نمیزنه باید مجبورش بکنید که بزنه.
    شاد و پیروز باشید.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اینجوری نمیشه منم باید واردبشم😂😂

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Mohamad
        داداش یکهویی بیا بگو ما هم الکی نویسنده شدیم دیگه.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          امتحان گرفتن ازت دا؟

          1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            Mohamad
            الان من منظور شما متوجه نمیشم
            شما میگی ما لیاقت نویسنده شدن نداریم
            خب حرف شما قبول ایدی تلگرام ادمین در ۱۵ شاهکار دارک ساید در بخش کامنت ها هست.
            برو برای ادمین مقاله بنویس و نشون بده ما اصلا الکی نویسنده شدیم و شما خیلی خفن هستی.
            داداش جایی هم ارور دادی به خودم بگو کمکت کنم😂😂
            واقعا خنده داره.😂😂😂😂😂😂

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              من دوتا مقاله نوشتم یکی در حال نوشتنه (البته اون دوتای دیگه هم داره ویرایش میشه) اگه دوس داشت ادمین میتونم بهشون بدم
              اولی:۱۰ شاهکار برتر کایپتان اتم(ترجمه)
              دومی:ایگو علیه سولاریس
              سومی:بلک آدام علیه ملکیث (درحال نوشتن)

              1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                ادمین شما دوست ندارید هیچکدام از این مقالات را بدهم
                پ.ن:(خیخیخیخیخیخیخیخی)

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      کاربر استیو راجرز هم نویسنده هستن

  12. Attack titan کاربر می‌گوید

    خب به نظرم برابر هستن چون هر کدام مزیت هایی دارن اما به نظرم بلک ادم ۵۱ به ۴۹ از هالک قوی تر باشه شایدم هالک این نظر منه کاربر Bob بمبارانم نکنی😂😂

  13. Mohamad کاربر می‌گوید

    میلاد داداش خدا رو کاری ندارم باب بهت رحم کنه😂😂😂

  14. Amirtitan کاربر می‌گوید

    جالب بود ولی چرا زدین نامعلوم بهتر بود مساوی میزدین ولی مقاله با دلایل بسیار و طولانی دقیقی بود

  15. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دقیقا محمد امید جان.من هم امیدوارم برای دو سال دیگه ادمین جان منو به عنوان آخرین نویسنده سایت قبول کنن چون الان همه دارن نویسنده میشن و تا دو سال دیگه قطعا فقط من نویسنده نشدم تو این سایت

  16. محمود کاربر می‌گوید

    به نظر من هالک برنده است.

  17. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام
    به نظر من هالک شخصی است که مبارزه هاش رو به هیچ وجه نمیشه پیش بینی کرد.
    مثلا در حالت معمولی ممکنه هالک از بلک ادام و سوپرمن شکست بخوره ولی مثلا اگه سوپرمن یا بلک ادام بتی راس(زن هالک)رو جلوی چشم های هالک به قتل برسونن به نظرم یک ضربه ی هالک کافییه تا این شخصیت به خاکستر تبدیل بشن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      #سجاد

      قبول دارم هالک‌هم‌پیروزه نه دیگه با یه ضربه😅🤣🤣

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد #
      جناب برو راجعب آدام تحقیق کن بعد بیا بگو !قطعا آدام قویتره

      1. مسعود کاربر می‌گوید

        شمام برو درباره هالک تحقیق کن… قطعا هالک قویتره الکی نظر نده

  18. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    آیا میدانید محبوب ترین کمی سال چه بود
    دومی ثور ۲۰۲۰ بود

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      کینگ این بلک یا دث متال یا جاستیس لیگ نو جاستیس

  19. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    دوستان من بالاخره رسیدم طبس.
    ۹۰۵ کیلومتر راه اومدیم. پدرم دراومد😂😂
    البته ادمین جان به نظرم بهتره مقالات مقایسه افزایش بدیم.
    شایدم الان خوب باشه چون همینطوری هم دوستان در حال تیکه پاره کردن همدیگه هستن😂
    دوستان میخواستم یک نظرسنجی انجام بدم لطفا همه نظر خودشون بگن.
    اسم کلا کمیک یا بازی یا فیلم که رتبه بندی ها میاد به زبان قشنگ فارسی باشه یا اینگلیسی؟

  20. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در این مورد نظری ندارم اما اینطور که شنیدم بلک آدام خیلی قویتر از هالکه .

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      درست شنیدید بلک ادام به خاطر داشتن قدرت ۶ خدای قدرتمند مصری میتونه پیروز نبرد باشه.

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        همه قدرت اون خدایان مصری رو داره و یا یک بخشی مثل شزم که یک ششم قدرت هر خدا رو داره
        من هم اگه قدرت خام ابرقهرمان مد نظر باشه به نظرم بلک آدام برنده هست ولی خب ضربات بلک آدام آسیبی به هالک وارد نمی کنه و این موجب قدرتمندتر شدن هالک میشه توانایی پرواز و جادو رو هم ثور داشت و زیاد به کارش نیومد ودر بیشتر جنگ ها از هالک شکست خورد و فقط سرعتش به کار میاد و هم اینکه هالک بارها از تانوس شکست خورده و اینکه حالا تانوس ازش بترسه دلیلی اینکه قویتر باشه نیست در مورد بلک آدام هم همینطور
        به نظر من هالک با ۵۳ با ۴۷ شکستش میده و درکل مقاله عالی بود ولی با نتیجه گیریش موافق نیستم

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          بلک ادام به جادوی بیشتری نسبت به ثور حالت اصلی و معمولی دسترسی داره . در ضمن ثور معمولا نمیخواسته به هالک صدمه جدی ای وارد کنه در مبارزات و بیشتر سعی کرده با ترفند حملات هالک رو دفع کنه . از اون طرف هالک معمولا با نهایت قدرت و بی رحمی مبارزه کرده که مدرکش اینکه یک دختر رو حتی گروگان میگیره تا ثور از میولنیر استفاده نکند .
          در کل من فکر کنم بلک آدام خیلی از هالک قویتره .

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اسپکتر تو یک ثانیه از دادگاه شکست میخوره
          بلک آدام با ثور :برابر

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            کاربر رامون لطفا بگین دیسی فنین یا مارول فن چون اسپکتر به اندازه یه بند انگشت از دادگاه ضعیفتره اونهم بخاطر اینکه پرزنس محدودش میکنه اگه نکنه بالاتر از دادگاه میره

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              عزیز من اون اسپکتر نامحدود و اسپکتر قدیمی بود که خیلی یال و کوپال داشت
              ۱-به کمک سوامپ ثینگ به جنگ شیطان عظیم رفت ولی له شد
              ۲-از سوپرمن با نیزه سرنوشت باخت
              ۳-دادگاه خیلی قویتره دادگاه حداقل میتونه ۳ تا بیاندر مابعد بزنه ولی اسپکتر فکر کنم از پس ۱۵ تا سلستیال هم نتونه بر بیاد یا مثلا یک بیاندر مابعد

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اولش یک پنجم داشت اما بعدا که از تث آدام به بلک آدام تبدیل شد قدرت کاملشونو گرفت و حتی شزم اصلی (کسیکه قدرت به بیلی بتسون داد) را هم کشت و نصف قدرتشو جذب کرد

    2. مسعود کاربر می‌گوید

      به هیچ.وجه اصلا

  21. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین جان و تمامی نویسنده ها بعد این مقاله میشه اسپکتر رو با دادگاه و بلک ادام رو با ثور مقایسه کنید ممنون🙏🏻🙏🏻

  22. amirrr کاربر می‌گوید

    https://t.me/c/1311490556/21910 کاربر ممد اودین سان این رو یک نگاه بنداز عالی بود . این خودش خیلی چیز ها رو نشون میده . تفاوت ها رو … برتری هارو….

  23. مهدی کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود دمت گرم و به نظر من هالک با اون شاهکاراش واقعا باید برنده باشه.

  24. سجاد کاربر می‌گوید

    اقای دکتر منهتن
    من گفتم اگه زن هالک رو جلوی چشم های هالک به قتل برسونه
    وگرنه تو حالت معمولی نمیتونه.قدرت هالک به خشمش بستگی داره پس تو این حالت میتونه همچین کاری بکنه

    1. علی کاربر می‌گوید

      #سجاد

      خخخخخخخ زن هالک را به قتل برسونی, یعنی الان بلک ادام باید بیاد زن هالک را به قتل برسونه تا هالک عصبانی بشه خخخخخخ بعد هالک که زن نداره اون بروس بنره که زن داره.

  25. سجاد کاربر می‌گوید

    پس اقای دکتر منهتن شما برو راجب هالک تحقیق کن
    من بلک ادام رو میشناسم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد#
      به شما پیشنهاد میکنم قدرتهای بلک آدام و ثور رو بخونی ،ثور بسیار از هالک قویتر بهتر و محبوب تره ثور قویترین انتقامجو هست بلک آدام ،ثور ،سوپرمن از هالک برترن قطعا قطعا قطعا

  26. سجاد کاربر می‌گوید

    در کل هالک در یک وضعیت مناسب میتونه برنده باشه

  27. سجاد کاربر می‌گوید

    هالک از ثور قویتره پس از بلک ادام هم قویتره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      مطالب طنز؟ هالک از ثور ضعیفتره
      تو ثور رگناروک ببین
      تو انیمیشن انتقامجویان ببین
      تو کمیکم ببین

      1. king venom کاربر می‌گوید

        #سیسکو_رامون
        خب ببین تا اونجایی که من میدونم آخرین باری که ثور و هالک با هم شاخ به شاخ شدن ثور حتی با کمک اونجرز هم نتونست هالکو شکست بده بعد مجبور شدن از یه سلاح هستهای استفاده کنن تا متوفش کنن .
        اگه قبلا بود من شانس بلک آدام رو بیشتر میدونستم ولی الان چون هالک به در سبز و نسخه شرور والای همگان متصله منبع قدرتی به مراتع بیشتری از آدام داره و هروقت هم که کشته بشه وان بلو ال دوباره زندش میکنه و خیلی قوی تر برمیگرده.
        با این تفاسیر شانس هالک خیلی بیشتر از بلک آدامه

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اون حالت ثور نالایق بود و خب ثور هم خیلی به پتکش وابسته هست و به همین خاطر به راحتی با یک ضربه از هالک شکست خورد ایمورتال هالک هم اگه اشتباه نکنم متاترون رو خورده و قبلش گفت گالاکتوس و فرانکلین ریچاردز روبلعیده چون هر دو تجسم کیهان ۸ و ۶ بودند
          و خب الان ثور هم به کازمیک گالاکتوس دسترسی داره و خب پادشاه ازگارد هم هست ولی به نظرم کازمیک ایمورتال هالک سطحش از کازمیک کینگ ثور بالاتر هست

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          King venom
          جناب اون نسخه عادی هالک نیست اون نسخه توبا هالکه که همه قدرتش هم از شخصیت توباست و اینجا بحث نسخه های عادیه ،به نظرمن اون یکی از ننسخه های هالک نیست اصلا چون همه قدرتش از توباست
          اما اگه هالک عادی رو درنظر بگیریم از بلک آدام و ثور ضعیفتره

          1. king venom کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            ببین وان بلو ال بخش جدای ناپذیر از هالکه چون همون هالک معمولی هم قدرتش رو از وان بلو ال میگیره.
            درواقع تمام هالک های مولتیورس به وان بلو ال متصلند چه بدونن چه ندونن چون الان میدونیم که نیروی گاما هم یه چیز تو مایه های نیروی امگاست و داره از خود وان بلو ال منتشر میشه

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              king venom #
              اصلا حرفتون درست نیست درسته منبع قدرتش از اونه اما به هیچ وجه هالک درحد سوپرمنم نیست دیگه وان بلو آل که بماند ،هالک معمولی قدرت توبا رو نداره و از بلک آدام و ثور ضعیفتره

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      #سجاد

      از ثور فعلی قویتر نیست

    3. علی کاربر می‌گوید

      #سجاد
      سلام، جناب این که دلیل نمیشه چون هالک از ثور قویتره از بلک ادام هم قویتر باشه.
      قدرت بدنی و استقامت بلک ادام از هالک بیشتر هم نباشه کمتر هم نیست.
      شانس بلک ادام اندکی برای پیروزی بیشتره ۵۵به۴۵به نفع بلک ادام میدونم.

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        اتفاقا قدرت بدنی هالک خیلی بیشتره جناب

      2. مسعود کاربر می‌گوید

        به هیچ وجه مبارزه به سود بلک ادام نیست….هالک قدرتمند تر بیرحم تر خشمگین تر و استقامتش ده برابر بلک ادامه

  28. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    قدرت درونی : بلک آدام
    قدرت بدنی:هالک
    قدرت بیرونی:بلک آدام
    سرعت:بلک آدام
    بی رحمی : بلک آدام
    سطح قدرت دشمنان:برابر
    متحدین:هالک
    شاهکار:هالک
    هوش:بلک آدام (من دارم هالکو میگم نه بروس بنر)
    مهارت مبارزه:بلک آدام
    خشم:بلک آدام
    استقامت:هالک
    نتیجه:۷-۴ به نفع بلک آدام

  29. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سجاد
    ههههه ، در واقع ثور از هالک قویتره .

  30. کمیک فن کاربر می‌گوید

    چتونه؟ چرا سر این بحث میکنین بلک آدام در یک جنگ معمولی شانس بسیار بیشتری در برابر هالک داره ، ولی جنگ تا حد مرگ باشه هالک بلک آدام رو شکست میده این که دیگه بحث نداره

  31. سجاد کاربر می‌گوید

    ببخشید اگه میشه لطفا دفعه ی بعد دومزدی و زره نابودگر را مقایسه کنید بنظرم مقایسه ی جالبی میشه

  32. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    چالش
    برترین ویلن ها از نظر شما
    از نظر من:
    ۱-جوکر
    ۲-لوکی
    ۳-بتمنی که میخندد
    ۴-نال
    ۵-دکتر دووم
    ۶-محفل جغد ها
    ۷-دارکساید
    ۸-تانوس
    ۹-وندال سوج
    ۱۰-لکس لوثر
    ۱۱-دث استروک
    ۱۲-مکسول لرد
    ۱۳-کینگ پین
    ۱۴-راس الغول
    ۱۵-گالاکتوس
    ۱۶-ونوم(بخاطر ضدقهرمانیش رتبش اینه)
    ۱۷-نورمن آزبورن
    ۱۸-آپوکالیپس
    ۱۹-رد اسکال
    ۲۰-اریک کیلمانگر

    1. احمد کاربر می‌گوید

      ۱جوکر
      ۲لوکی
      ۳ نال
      ۴ کارنیج
      ۵تانوس
      بتمن میخندد

  33. سجاد کاربر می‌گوید

    ببخشید من از ادمین محترم یک سوال دیگه هم دارم به نظر شما سارتور قویتره یا تریگان

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      خب ببینین این سوال بی ارزشیه تقریبا و به همون اندازه هم پاسخ قاطعی براش وجود نداره. اما من بخوام تحلیل شخصی خودم رو عرض کنم سارتور (یا سورتور) قویتره. هرچند بازم میگم زیاد دنبال این مباحث نباشین چون معمولا چیز ثابتی نیست و بیشتر فرضی و حدسی به حساب میاد.

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      خب سجاد باید تجزیه تحلیل بشه به نظرم ترایگان قویتره چون بارها تونسته لیگ عدالت و تایتان های نوجوان رو شکست بده و همچنین دارکساید کلون همونی که تو اوج بود رو شکست بده اما شاید من اشتباه میکنم جناب آقای سعادتی به نظرتون کی میبره من شخصا میگم ترایگان ۶۰ به ۴۰ میبره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        خب سرتور هم با اودین درگیری های زیادی داشته و تونسته حتی شکستش بده
        همین اودین یک یونیورس رو وقتی برای اولین بار از اودین فورس استفاده کرد نابود کرد و همین اودین کهکشانهای زیادی رو در جنگ با اینفینیتی نابود و بازسازی کرد البته ممکنه این اینفینیتی همون اینفینیتی قدرتمند. نباشه ولی بالاخره اونم قدرتمند هست
        به نظرم ۵۵ به ۴۵ تریگان شکستش میده

      2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        اتک تیتان
        به نظر بنده این مبارزه به نکات بسیاری زیادی بستگی داره. برای مثال قدرت ترایگان هنوز به طور کامل مشخص نشده چقدره. سورتور هم اگر اشتباه نکنم یک بار اودین شکست داده. در مجموع به نظرم در مبارزه ای بسیار سخت ترایگان برنده نبرد است.

  34. king venom کاربر می‌گوید

    سجاد
    خب ببین مقایسه این دوتا چندان سخت نیست ولی میتونه جالب باشه .
    از یه طرف ما آورنده رگنراک رو داریم که عملا یه سلاح زندس و به طرز عجیبی قدرتمنده که میتونه ثور و ادین رو شکست بده و یه کهکشان رو نابود کنه
    و ما بعدش ترایگان رو داریم که یه دیو زشت و بدنام و بشدت قدرتمنده و جتی دارکساید هم ازش میترسه
    اما من میگم ترایگان میبره چون با اینکه سارتور قویه و اودین و ثور رو شکست داده اما چند برابراین پیروزی ازشون شکست خورده از طرفی ترایگان قدرتش هم سطح گالاکتوسه و سارتور به هیچ وجه به پای گالاکتوس نمیرسه و از اینا گذشته ترایگان از سن دو سالگی عمرش شروع به فتح دنیا ها و شکست دادن خدایان کرده و این خودش خیلی حرفه
    ترایگان نه به راحتی ولی میبره

    1. سجاد کاربر می‌گوید

      از همه ی کسانی که جوابم رو دادن ممنونم

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      اولا دارکساید از اون نمیترسه اگه اون ‌کلون رو بگین ازش شکست خورد که هیچ فقط کلون اما ‌کلون الان راحت میزنه ترایگان رو

  35. king venom کاربر می‌گوید

    چالش
    چی مشه اگه ابرشرورای مارول و دیسی جابجا بشن
    من چنتا ابرشرور از مارول و دیسی انتخاب میکنم و جاشونو بین یونیورس دی سی و مارول عوض میکنم بعد شما بگین چی میشه و کدومشون برا اون یونیورس خطرناک تره ؟؟
    از مارول :
    ۱-گالاکتوس
    ۲-نال (و ارتش هیولاهاش)
    ۳-دورمامو
    ۴-دکتر دووم
    ۵- التران
    برن به دنیای دی سی
    ۱-ترایگان
    ۲-دارکساید ( با ارتشش)
    ۳-آنتی مانیتور
    ۴-لکس لوتر
    ۵-دومزدی
    برن به دنیای مارول
    و شما بگین چی میشه ؟؟
    و از هر ستون بگین کدومشون برای یونیورس مقابل تهدید آمیز تره؟؟

    1. سجاد کاربر می‌گوید

      کنال به نظرم میتونه خیلی از قهرمانان دی سی رو شکست بده گالاکتوس هم همینطور
      دارک ساید هم مسلما برای شکست دادنش اتحاد همه ی قهرمانان زمین لازمه
      دورمامو هم میتونه خیلی خطر ناک باشه بقیه هم مثل تریگان – دکتر دووم – انتی مانیتور هم میتونن خیلی خطرناک باشن
      فقط دومزدی خیلی خطرناک نیست و امثال سنتری و ثور هریفش میشن

    2. حسام کاربر می‌گوید

      دومزدی اگه به تنهایی سوپرمن را زد پس ثور و سنتری یا حتی هایپریآن برایش کافیست لکس لوثر هم اگر سر و کارش با ثور یا هلک بیفتد قطعا می میرد در واقع سوپرمن هم از لوتر قویتراست ولی ان را نمی کشد در صورتی که ثور و هالک به راحتی ان را می کشند

  36. حسام کاربر می‌گوید

    در این مقاله اون بالا سرعت هالک خیلی دست کم گرفته شده هالک حتی با سرعت بالاش تونسته کوییک سیلور را بگیره همچنین هالک نشون داده که تا حدی درمقابل نیروهای جادویی مقاوم است در باره نیروی خارجی هم تور قبلا با به هم کوبوندن دستاش تونسته یک موج شدید درست کنه که باعث کر شدن موقت حریفانش شده و همچنین موج شدیدی را ایجاد کرده درباره قدرت بدنی هم باید بگم هالک قهوه ای که از هالک سبز ضعیفتره در یک کمیک شهابی که دوبرابر زمین بود را نصف کرد

  37. Attack titan کاربر می‌گوید

    من یه پیشنهاد مقاله کمیکی دارم دکتر منهتن در برابر کنال این دیگه خیلی خوبه

  38. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام
    به نظر من برابرن
    در جواب دوستانی میگن هالک برنده است
    بلک آدام قدرت های جادویی داره که هالک در مقابل اون آسیب پذیره
    بلک آدام رعد و برق داره که بین ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ولت تا ۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ولت انرژی داره که رقم بزرگی هست
    اون مهارت مبارزه بالایی داره اون تجربه بیشتری داره میتونه متحد خلق کنه
    در جواب دوستانی میگن بلک آدام برنده است
    هالک تابحال سابقه شکست دادن انتقام جویان ( immortal hulk 7 ) دورمامو ( adventures hulk #5 ) داره که بلک آدام عمرا بتونه دورمامو رو بزنه
    من در کل برابر میدونم

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      خب اون انتقام جویانی چه زد ماشاالله توسط جیسون ارون کلا ضعیف بوده همین انتقام جویان از نیمور هم شکست خورد و این دستاورد جدید جیسون ارون برای گند زدن به قهرمان هست حتی در کمیک های اونجرز انتقام جویان از چند تا هیولای دریایی شکست خورد در آخر هم هالک پودر شد
      دورمامو رو هم به طرز خیلی خنده دار شکست داد در واقع توسط کل Defenders متوقف شد و فقط ضربه نهایی رو هالک زد و قبل از شکست خوردن از هالک انگار قدرتش توسط
      دکتر استرنج گرفته شد
      خدایی خنده دار نیست 😂😂

  39. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام یک چیز دیگه رو هم میخواستم بگم
    هالک در برابر تلهپورتت مقاومه

  40. کاظم گراچ کاربر می‌گوید

    خوب بود. با ننتیجه موافقم .
    اما از لحاظ علمی بعضی جاها غلط دارد.
    در قسمت سرعت ، شما سال نوری را مدت زمان حساب کردید.
    در حالی که از لحاظ علمی سال نوری یک مقیاس اندازه گیری مکان و طول است.😁😁😁
    در ضمن شما نوشتید که رعد و برق بلک آدام میتونه برای هالک مشکل ایجاد کنه .
    اما ا یک طوری نیست . چون هالک در برابر صاعقه های ثور مقاومت کرده به از صاعقه های بلک آدام قوی تره

    1. نقاد ریز بین کاربر می‌گوید

      دوست عزیز،خداییش بگو،رعد های زءوس قویتره یا ثور؟
      ثور اصلا رعد هاش برای بلک ادام و شزم ترقه،شزم از ۶خدای یونانی قوی قدرت میگره که میتونن کل۹قلمرو رو نابود کنن،حالا میگید رعد های ثور قویتره؟؟؟

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        رعد های ثور قویتره ناسلامتی خدای رعدهاست در ضمن گاد بلاست ثور هالک رو میخوره منصفانه باشین هالک با ۳ ۴ مشت از زئوس مارول شکست خورده و ثور ۹ ماه مقاومت کرده در ضمن زئوس مارول کمی از زئوس دیسی قویتره

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          تازه اگر قدرت گایا رو آزاد کنه از سوپرمن هم قویتر میشه
          گایا قویترین خدای باستانی هست و قدرتش از امثال اودین هم بیشتره

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          زئوس مارول از کاپیتان مارول و نوا کتک خورده بعد میگید از زئوس دی سی قویتره ؟

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        بستگی داره چه زئوسی خب ثور رعد و برقش اماتسو میکابوشی رو خیلی اذیت کرد که در. اون حالت ۹۹ درصد مالتیورس رو جذب کرده بود و وقتی که زئوس و اودین و وینشو قدرت تاشون رو با هم ترکیب کردند و به طرف یک سلستیال روانه کردند اون سلستیال هسچیش نشد اصلا احساس هم نکرد
        و خب سلستیال آرشیم از آماتسو-میکابوشی ضعیف تر هست

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          King elis ready
          رعد های ثور هیچ شانسی جلو زئوس ندارن زئوس رعدش قطعا قویتره ، یعنی چی ؟!ثور از اودین قویتره ؟؟!!!!! این حرفتون واقعا متعصبانه هست ،اودین نهاد انتزاعی بینهایت هم به هم جلب کرده زئوس هم تقریبا در سطح اودینه کمی ضعیفتر ثور از زئوس قویتر ؟؟!!!!! این یکیو دیگه نشنیده بودم ثور همواره هالک تونسته درنبرد به چالش بکشتش اما زئوس با دو ضربه هالکو له کرد

  41. نقاد ریز بین کاربر می‌گوید

    البته هالک هر چقدر هم که قوی باشد حرفی در مقاب بلک ادام نمیتواند بزند و فکر میکنم اینهمه دلیلی که شما در مقاله هم بهشان پرداختید برای بردن بلک ادام کافی باشد،چی بگم والا،حق یارت

  42. نقاد ریز بین کاربر می‌گوید

    اصلا میدونید سوپرمن پرایم وان میلیون چقدر قویه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونقدر که بتونه یک مولتیورس رو نابود کنه
    وقتی بلک ادام اون رو شکست داده دیگه هالک این وسط بلانسبت سگ کی باشه
    دوستانی که کامنت میدید،چرا نمیخواید باور کنید بلک ادام قویتره؟
    چون مال دیسیه؟
    به خدای محمد قسم اگر فقط دیسی بتونه فیلم های خوب بسازه از مارول سرتر میشه،اکثرا مارول رو بخاطر فیلم های باحالش دوست دارن د حالی که دیسی داستاناش حرف نداره
    تعصبی نباشیدد

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      بلک آدام به صورت مستقیم که سوپرمن وان میلیون رو نابود نکرده ( نگفتم نمی تونه شکستش بده )

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نقاد ریز بین #
      ببخشید میتونین بفرمایید کی و کجا بلک آدام فردی که تقریبا قادر مطلقه و میتونه یونیورس هارو مثل کشک نابود کنه زده ؟؟ بلک آدام هرگز سوپرپرایم رو نزده بلکه اولترامن رو زده ! اولترامن جلو سوپرپرایم مثل پشست درمورد بلک آدام موافقم از هالک و ثور قویتره کمی اما شزم ابدا رعدش در حد ثور نیست ضعیفتره کلا شزم ضعیفتر از ثور هست ،شزم تنها برتری هایی که به ثور داره قدرت فیزیکیش و شخصیتشه (شزم خیلیی خوب و مهربونه) که البته شخصیت در مبارزه کمکی نمیکنه شزم فقط زور فیزیکیش و سرعتش کمی بیشتره از ثور بقیش ضعیفتره متاسفانه ولی بلک آدام از ثور و هالک قویتره ،بلک آدام همچنین واقعا ویلن جالبیه به نظرم یکی از جذابترین ویلن های دنیای دیسیه و بی صبرانه منتظر اومدن فیلم بلک آدام هستم دواین جانسون اصلا برای بازی کردن نقش آدام به دنیا اومده ،زکری لی وای هم واقعا شزم رو عالی بازی کرد ،شزم فقط یک ششم قدرت هرکدوم از خدایان یونان رو داره الان بنده میخوام الان ثور و شزم رو مقایسه کنم :(البته ثور با قدرت خودش نه با انرژی پدر همگان)
      قدرت اصلی ذاتی :ثور (ثور فرزند خدای خدایانه و همچنین نیرو های گایا روهم داره )
      قدرت اصلی خارجی :ثور (شزم در استفاده از قدرتاش خیلی از ثور محتاط تره)
      متفقین :ثور همون بور بوریسان برای کل شزم فمیلی بسه تازه زیادی هم هست
      تجربه :ثور این که اصلا نیاز به توضیح نیست شزم سنش به ۱۵ سال هم نرسیده ثور هزاران سال سن داره و حتی قبل به دنیا اومدن جد و جد شزم ثور درحال دفاع از آزگارد بوده و تعداد بسیاری رو کشته
      شخصیت :شزم (همونطور که گفتم شخصیت شزم خیلی مثبت تر و مهربان تر از ثوره ثور کلی آدم کشته ولی شزم آدم نمیکشه اصلا)
      سرعت :شزم (که البته چندان به کارش نمیاد چون ثور به اجسام سریعتر از نور واکنش نشون داده البته برای دفع ضربات به کارش میاد )
      سطح قدرت دشمنان :🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂قطعا ثور ثور با امثال کنال جنگیده که قطعا از بلک آدام قویتره تازه مفیستو رو در قلمرو خودش شکست داده مفیستو با یه قرارداد بلک آدام رو له میکنه
      تسلیحات :شزم تفنگ آب پاش هم نداره اما ثور میولنیر رو داره
      بیرحمی و جنگ طلبی :قطعا ثور
      قدرت رعد :ثور
      ثور ۷-شزم۲

      1. احمد کاربر می‌گوید

        ببخشید کاربر منهتن
        ولی تا یه مقایسه میشه چرا همش اسم ثور میاد الان کجای بحث بین ثور بلک ادام بود ثور بلک ادامو میزنه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          احمد#
          نظرتون محترم ولی به نظرم بلک آدام میبره

  43. Attack titan کاربر می‌گوید

    قدرت داخلی: هالک
    قدرت خارجی: بلک ادام
    قدرت فیزیکی: هالک
    سرعت: بلک ادام
    تجربه: بلک ادام
    هوش : بلک ادام
    بی رحمی: هالک فکر کنم
    شاهکار: هالک
    مزیت تاکتیک: بلک ادام
    متحدان: هالک
    دشمنان: بلک ادام
    مقاومت: هالک
    قدرت ذاتی: بلک ادام
    نتیجه: ۷ به ۶ به نفع بلک ادام

  44. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نقاد ریز بین
    متاسفانه یک فن بوی افراطی هستید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      ولی وجدانا بلک آدام از هالک قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      ولی وجدانا بلک آدام از هالک قویتره بلک آدام خیلیی قدرتمنده

  45. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    آقا جان مطلبت درسته اما یک نکته :
    شزم قدرتمند تر از سوپرمن هستش. (خودتون توی سایت گفتید)
    هالک ، ثور را شکست داد .
    ثور هم شزم را شکست داد.
    سنتری، بلک آدام را شکست داد.
    هالک با بلک آدام باهم برابر هستند.
    ثور هم مارشن من هانتر را شکست داد
    مارشن من هانتر هم سوپرمن و شزم را شکست داد
    پس در نتیجه :
    سنتری، هالک را شکست داد
    هالک با بلک آدام برابر است
    بلک آدام شزم و سوپرمن را شکست داد.
    هالک ثور را شکست داد
    ثور مارشن من هانتر را شکست داد
    مارشن من هانتر هم شزم را شکست داد
    شزم هم سوپرمن را شکست داد.
    هالک هم سوپرمن را شکست داد.
    پس حالا قدرتمندترین قهرمانان را بر اساس رتبه بررسی میکنیم :
    ۱٫ سنتری
    ۲٫ هالک
    ۳٫ بلک آدام
    ۴٫ ثور
    ۵٫ مارشن من هانتر
    ۶٫ شزم
    ۷٫ سوپرمن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      shahab ghazali #
      بله بنده گفتم ولی اشتباه میکردم شزم هرگز از سوپرمن قویتر نیست و رتبه بندیتون رو از نظر شخصی خودم قبول ندارم
      ۱-سنتری,مارشن منهانتر
      ۲-بلک آدام, سوپرمن
      ۳-ثور
      ۴-هالک،شزم

  46. میلاد کاربر می‌گوید

    # shsd Ghazi
    جناب یه نصیحت برای شما دارم اونم اینه که هرکی هر چی تو این سایت گفت رو قبول نکن ، شما این طور در نظر بگیر که همه ما ها تو کامنتامون (حتی من)، از دم داریم چرت می‌گیم مگر این که خلافش صابت بشه و یکم تو سایت های خارجی معتبر هم یه سرکی بکشید تا ببینید شخصی که کامنتو می‌زاره ایا واقعا کامنتش درسته؟! خب ما این جا اشخاصی داریم(نگفتم همه) که بعضی از شخصیت ها(مثل ثور یا سوپرمن) را از کل فیکشن قوی تر می‌دونند و براش فیت خلق می‌کنن و بعد یه شخص یا اشخاص دیگه که طرفدار اون شخصیتن این فیتو تاید می‌کنند(با وجود این که درست نیست) و شما فکر می کنید درسته
    یا فیتو درست می گه اما نه کامل مثلا سوپرمن ذات اصلی دارک ساید رو زده اما نه به طور مستقیم بلکه از نقطه ضعف دارک یاید که صدای بلند هست استفاده می کنه که اصلا فیت خفنی نیست ، مثال های دیگری هم هس از بعضی از کاربرای سایت که از خودسون فیت خلق می‌کننند ولی دیگه بقیش/باشه به عهده خودتون

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      میلاد #
      اگه منظورتون من بودم بگم من از خودم فیتی نساختم و همش رو از اینطرف و اونطرف خوندم کجای حرفم مشکل داشت بفرمایید اصلاحش کنم

  47. میلاد کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    برادر من که اسمی نبردم چرا بهت بر می‌خوره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      میلاد #
      ببخشيد فکر کردم با منین

  48. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    Shahab Ghazi
    عزیز کاملا اشتباه گفتی
    نظر شخصی من
    ۱-مارشن من هانتر و سنتری
    ۲-سوپرمن
    ۳-ثور
    ۴-بلک آدام و هالک
    ۵-شزم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Marvel and DC
      درمورد مارشن و سنتری کاملا موافقم باهاتون اما بلک آدام به نظرم از ثور و هالک قویتره حتی کمی از سوپدمن هم قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      منظور بنده اینه:
      ۱-مارشن و سنتری
      ۲-بلک آدام
      ۳-سوپرمن
      ۴-ثور
      ۵-هالک
      ۶-شزم

      1. King thor کاربر می‌گوید

        درسته موافقم فقط سنتری می‌تونه از مارشن هم جایگاه بالاتری داشته باشه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          king Thor
          نظرتون محترم اما این دو برابرن

  49. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    بلک آدام از سوپرمن و هالک و ‌ثور قویتره ؟؟؟؟؟
    باز از هالک و ثور قویتر بگی منطقی هست
    ولی سوپرمن …… 😂 خدایا
    داداش
    سوپرمن لیگ عدالت رو زده از شاهکارهای معروف سوپرمنه حالا بلک آدام میتونه همچین کاری بکنه ؟؟؟
    بلک آدام میتونه جلو سورس مقاومت کنه ؟؟؟ بلک آدام میتونه نبولامن یا همون مرد سحابی رو شکست بده ؟؟؟ بلک آدام میتونه مولتیورس رو تو یک ثانیه طی کنه ؟ بلک‌ آدام میتونه تو چند ثانیه از زمین وگا رو بره اون شاهکار ۱۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری تو ۵ هزار سال من حساب کردم ما باید ۱۵۶ میلیارد سال نوری رو تقسیم بر ۵۰۰۰ کنیم که میشه ۲۳۴۰۰۰۰۰۰ برابر نور خیلی خیلی رقم بزرگیه
    اما سوپرمن مولتیورس رو در یک ثانیه طی کرد که ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری بود حالا باید حساب کنیم که ۲۰۰ تریلیون سال چند ثانیه است که جواب مقدار سرعت سوپرمنه
    که میشه ۶٫۳۰۷۲e21 تقریباً شش سیکستیلیون برابر نور !!!!! که میلیارد ها بار از این شاهکار بلک آدام بزرگتره
    سوپرمن یک سیاهچاله مینیاتوری رو بلند‌ کرد که اگه در اینجا کمیک به فیزیک وفادار باشه اون سیاهچاله جرمی بیش از کره ی زمین داره
    راستی این شاهکار سوپرمن رو اگه سرچ کنید Superman is faster or flash یه مقاله از سایت quora میاد اولین کامنت تو اونجا طرف عکس کمیک ‌رو هم گذاشته که ثابت میشه حرف من از دل کمیک هاست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers #
      شما که سوپرمن رو درحد سورس بردی بالا نظر ندی بهتره هیچکدوم از اینا مال نسخه عادی نبوده و بگم که سوپرمن قابل مردنه هم حذف میشه هم میمیره و در ضمن بلک آدام تلپورت داره و میتونه ببره سوپرمنو نزدیک کنه به خورشید سرخ سوپرمن سومین عضو لیگ عدالته درحد دارکساید کلون بردیش بالا
      ۱-کاپیتان اتم
      ۲-مارشن منهانتر
      ۳-سوپرمن
      بعدهم شاهکار یکی از دلایل هست و دلایل دیگه ای هم هست همین سوپرمن که درحد دکترمنهتن بردیش بالا بذار بگم یه بار با واندروومن حریف آرس نشد ،باشزم به سختی بلک آدامو زد ،سطح قدرت سوپرمن ابدا در اون حد نیست و چون در بعضی کمیک ها اونکار هارو کرده دلیل نمیشه الان هم بتونه تازه واندروومن یه بار سوپرمنو کشته! پس لطفا نظرات ترسناک ندین بلک آدام مقداری قویتره و برتری شاهکار فقط یکی از معیار های مقایسه هست بلک آدام قویتره تمام

  50. Steve rogers کاربر می‌گوید

    اصلاح می کنم بلک آدام میتونه در یک ثانیه ۲۳۴ میلیون بار کره ی زمین دور بزنهبر اساس اون شاهکارش راستی
    لینک زیر ثابت میتونه که اون شاهکار هایی که از سوپرمن میگم درسته عکس کمیک ها هم هست 👇
    https://www.quora.com/Who-is-faster-The-Flash-or-Superman

  51. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام یک چیز دیگه هم هست اینکه بلک ادام با شزم تقریبا برابره ولی هالک از شزم بدون شک قویتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد #
      بلک آدام هم خیلی از شزم قویتره

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        خب شاید قویتر باشه ولی قدرتاش همون قدرتان

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سجاد نامیرا #
          بله حرفتون درسته اما خیلی گسترده تر

          1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

            حرف شما هم درسته اما در کل قدرت هاشون تفاوت زیادی نداره و تقریبا میشه گفت هر قدرتی که شزم داره بلک ادم هم داره.

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سجاد نامیرا #
              بله یه جورایی هم قدرتن انگار بلک آدام همون شزمه که قویتر شده خیلی

              1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

                خب راستش همچین هم قویتر نیست
                چون فک کنم بیشتر اوقات بلک ادم با تجربش شزم رو شکست میده

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  سجدنامیرا #
                  ببینید واقعا خیلی بیشتره اگه دقت کنین بلک آدام با قدرتش کارهایی تونسته بکنه که شزم درخواب هم نتونسته بله از لحاظ تجربه هم برتری داره درست میفرمایید اما تنها تجربه نیست بلکه قدرتش هم خیلی بیشتره بلک آدام به نوعی یکی از خدایان دنیای دیسی محسوب میشه

                  1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

                    خب شما درست میگید بلک ادم توانایی هایی مثل تله پورت هم از خودش نشون داده اما اگه دقت کرده باشین این توانایی ها موقتی ان وگرنه چرا بلک ادم اینقدر کم ازشون استفاده میکنه
                    ولی خب بله اگه توانایی های موقطی رو حساب کنیم بلک ادام قویتره

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سجاد نامیرا #
                      بله کامل درست میگین

                    2. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

                      باشه اصن هالک در حد والای همگان
                      بلک آدام قویتره

                    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      موقتی نیست کم استفاده میکنه بلک آدام هیچکدوم قدرتاش موقتی نیستن

            2. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

              بله همون قدرتاس اما ده برابر
              بلک آدام با ثور تا حدی قویتره یعنی ۶۰ به ۴۰
              و با هالک هم ۶۵ به ۳۵ بلک آدام قویتره

              1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

                سیسکو جان اشتب زدی هالک از ادام قویتره

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  سجاد نامیرا #
                  ابدا حرفتون درست نیست قطعا بلک آدام قویتر از هالکه

                  1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

                    به بین منهتن جان چند تا دلیل میارم که هالک قویتره
                    اول از همه اینکه هالک قدرتش بی حد و مرزه پس قدرت بدنیش از ادم قویتره
                    دوم اینکه هالک میتونه جادو ها رو جذب کنه پس…
                    این ها دلایلی هستن که باعث شده من هالک رو قویتر از ادام بدونم

                    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                      # سجاد نامیرا
                      کاملا باهات موافقم

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سجاد نامیرا #
                      ببینید اول اینکه قدرت بلک آدام هم بی حد و مرزه دوما که بلک آدام به غیر جادو کلی توانایی داره و نکته بعدی اینکه قدرت بدنی هردو تقریبا نامحدود و برابره

              2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                سیسکو رامون
                ثور با بلک ادام برابر هست ۵۰ به ۵۰
                بلک ادام هم از هالک قدرتمندتر هست ۶۰به۴۰

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  دکراسترنج#
                  نظرتون محترم ولی به نظرم شانس آدام حدود ۵ درصد بیشتره خیلی کم

                  1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

                    منهتن جان میشه بگی دقیقا کجا گفته شده قدرت بدنی ادام بی حد و مرزه؟فقط زیاده نامحدود نیست
                    دوم اینکه راستش تا جایی که من میدونم تمام قدرت های ادام جادوییه و در برابر جذب جادوی هالک بی دفاعه

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      قدرت هاش از خدایان خیلی قوی هست و همچنین شزم وقتی کتاب بینهایتو بلند کرده یعنی قدرتاش نامحدوده و بلک آدام از همه لحاظ قویتر از شزمه بله قدرت نامحدود داره

  52. King thor کاربر می‌گوید

    ثور از بلک آدام قویتره بلک آدام هم با هالک برابر هست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      King Thor #
      حرفتون رو قبول ندارم هالک قطعا از بلک آدام ضعیفتره و بلک آدام هم حدود ۱۰ درصد از ثور قویتره

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        ثور خیلی راحت شزمو شکست میده حالا از باک آدام شکست بخوره
        و البته بلک آدام حریف سوپرمن نمیشه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تونی استارک#
          خب حرفتون اشتباهه قطعا اولا شزم هیچی نیست جلو آدام و آدام ثور رو میزنه و البته مقداری از سوپرمن قویتره

          1. بروس وین کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            شما نمیتونید با اطمینان بگید که بلک آدام از ثور قوی تره چون ثور یه خدای و غیر قابل پیش بینیه چونکه ثور اشخاص قویتر از بلک آدامو مثل منگاگ،سورتور یا گالاکتوس رو شکست داده (منظورم این نیست که از بلک آدام قویتره)من اینو دارم میگم که شما نمیتونید قضاوت کنین که بلک آدام از تور قوی تره

        2. mohammad 2 کاربر می‌گوید

          سوپرمن خیلی از ثور قوی تره پس بلک ادمم قوی تر از ثور از هر لحاظ

دیدگاه ها غیر فعال است.