۱۵ تا از توانایی های باورنکردنی هالک در دنیای کمیک

اگر اندکی با کمیک و دنیای ابرقهرمانی آشنایی داشته باشید، مسلماً اسم هالک را شنیده اید. موجود سبز همیشه عصبانی که نمی تواند خود را کنترل کند و همیشه خرابی به بار می آورد. در نگاه اول، اولین چیزی که متوجه آن میشوید این است که هالک خیلی بزرگ و قوی است، سر و صدای زیادی هم بپا میکند پس استرانژی نبرد مخفی ای هم ندارد.

خیلی ها اطلاعاتمون از هالک همینقدر است و بس. اما باید بدونید که هالک توانایی هایی داره که میتونه اونو به قویترین انتقامجو تبدیل کنه. قدرت های که هیچکس فکرش رو نمیکنه و کمتر دربارش صحبت شده. در ادامه به ۱۵ قدرت و توانایی هالک در دنیای کمیک می پردازیم.


۱۵. ریه فوق العاده قوی:

هالک نبرد های بسیاری را در فضا تجربه کرده است. بیشتر ابرقهرمانان توانایی پرواز در فضا را دارند با این وجود نمی توانند در فضا نفس بکشند. هالک هم نمی تواند. اما هالک نیازی به نفس کشیدن در فضا ندارد. او می تواند نفس خود را برای یک مدت بسیار طولانی نگه دارد، این توانایی نگاه داشتن نفس او آنقدر طولانی است که عملا هالک ترسی از فضا و ماندن در آن ندارد.

بسیار کم پیش اومده که هالک در فضا باشه، پس حتما تعجب کردین که این کار به چه دردش میخوره؟ این توانایی به هالک اجازه میده بدون ترس از غرق شدن در زیر آب، تا میتونه در اون شنا کنه که کمتر ابرقهرمانی این توانایی رو داره و همش بخاطر ریه های قدرتمند هالک هستش. البته تنها کسی که باید از این قدرت هالک بترسه کسی نیست جز نیمور و ساکنین آتلانتیسی دنیای مارول.


۱۴. هالک سبز یا هالک قهوه ای؟

اگر از افرادی که با هالک در دنیای سینمایی آشنا شده اند بپرسید هالک چه رنگی است همه میگویند سبز اما اگر از افرادی که با خواندن کمیک با این شخصیت آشنا شده اند این سوال را بپرسید؛ مسلماً رنگ های سبز و قرمز و قهوه ای را به شما می گویند اما حتی دسته دوم نیز نمی دانند که هالک در هر رنگ تفاوت های با هالک در رنگی دیگر دارد.

هر نوع هالک توانایی های خاص خودش رو داره. هالک خاکستری از نظر جسمی از همتای سبز خودش ضعیف تر است و شاید فکر کنید این زیاد خوب نیست، اما هالک خاکستری بسیار باهوش تر از هالک سبز است بطوری که در دوران خودش، برنامه ها نابودکننده و ترسناک زیادی را در پیش گرفته بود.


۱۳. مقاومت در برار هر نوع حمله و سلاح:

از اونجا که هالک لباس محافظتی نمیپوشه شاید با خودتون فکر کنین این باعث میشه در برابر حملات آسیب پذیر بشه اما کاملاً اشتباه می کنید. هالک بسیار قدرتمنده و هیچ چیز روش تاثیر نداره، تازه هرچقدر هم عصبانی تر بشه قوی تر میشه و حتی تسلیحات اتمی هم روش هیچ تاثیری نداره.

وقتی بنر به هالک تبدیل میشه، این سبز شدن فقط برا خوشگلی نیست. بدن سبز هالک بقدری قوی است که قوی ترین موشک ها و توپ ها تاثیری روی اون نداره. بنابراین در نبرد با این هیولای سبز دوست داشتنی، به تسلیحات ساخت دست انسان ها هیچ امیدی نیست.


۱۲. مصونیت از هر نوع بیماری:

زمانی که کمیک باز ها در مورد قوی بودن هالک صحبت می کنند، معمولا درباره توانایی بلند کردن اجسام سنگین و مقاوت در برابر موشک صحبت می کنند. اما فاکتورهای دیگه ای هم برای قوی بودن وجود داره و یکی از اونها مقاومت در برابر هر نوع بیماری و مسمومیت هستش. همونطوری که هیچ چیز از بیرون نمیتونه به هالک آسیب برسونه، هیچ چیزی از داخل مثل بیماری یا مواد سمی هم نمیتونه مشکلی برای هالک عزیزمون ایجاد کنه. (شایدم بکنه، اصلا من کی باشم قضاوت کنم).

هالک به لطف وضعیت پرتوتاب های رادیواکتیوی بدنش، از نظر ژنتیکی یک نوع جهش یافته محسوب می شود تا جایی که بیماری های شایع هیچ تاثیری بر روی او ندارند. بنابراین درحالی که ابرقهرمانان دیگر به دلیل کهولت سن یا بیماری ضعیف می شوند یا جان خود را از دست می دهند، هالک بدون ترس از بیماری یا پیری زندگی سالم و طولانی را تجربه خواهد کرد.


۱۱. مقاومت ذهنی:

باشه قبول، به این نتیجه رسیدیم که نه میشه با موشک هالک رو کشت، نه با هیچ ویروسی و حتی نمیشه غرقش کرد. اما آیا می شود به کمک تله پاتی ذهن هالک را کنترل کرد؟ جواب خیر است. شاید بتوان به ذهن هالک نفوذ کرد اما به هیچ وجه نمی توان هالک را تحت کنترل گرفت.

هالک از دوام ذهنی بالایی برخورداره. هالک اگه به اندازه کافی عصبانی باشه، به هیچ وجه حتی اگه بزرگ ترین تله پات های مارول هم جمع بشند، نمی تونند ذهنش رو تحت کنترل بگیرند. در نتیجه پروفسور ایکس و دکتر استرنج نمی توانند از طریق ذهنی هالک را تحت کنترل بگیرند، حداقل برای مدتی طولانی.


۱۰. زوددرمانی فوق سریع:

وقتی در دنیای کمیکی مارول درباره ابرقهرمانانی که توانایی زوددرمانی و ترمیم زخم هاشون رو دارند صحبت می کنیم. مسلماً اسامی ولورین و ددپول یاد آدم میاد. اما کمتر کسی هستش که بدونه هالک هم توانایی خوددرمانی داره و به راحتی زخم هاشو درمان میکنه.

بله، هالک جز باشگاه خوددرمان هاست. زخم های جزئی بجز عصبانی تر کردن و قوی تر کردن هالک هیچ تاثیر دیگه ای نداره. حتی زخم های عمیق تر هم در کمتر از چند ثانیه بهبود پیدا می کنند. اگه هالک به بالاترین حد عصبانیت خودش برسه، توانایی زوددرمانیش، ده ها و یا شاید صد ها برابر از شخصیت هایی مثل ولورین هم قویتر خواهد شد.


۹. موج شوک:

یک حرکت جالب و تکنیک جنگی هالک اینه که با تمام سرعت و قدرت دو دست خودش رو به هم بزنه تا یک موج قدرتمند ایجاد کنه. این توانایی کاربردهای جالبی داره. این موج شوک میتونه برای دشمنان هالک که در هوا می جنگند مشکل ایجاد کنه و باعث کر شدن موقت بشه. مطمعناً ایجاد موج توانایی زیاد جذابی نیست اما هالک به همین شیوه میتونه حواس افراد قدرتمندی مثل ثور یا ولورین رو پرت کنه و ضربات مهلکی بهشون بزنه. به احتمال زیاد برای همین قدرت هالکه که کسی اون رو به هیچ مهمونی ای دعوت نمی کند. (شوخی)


۸. قدرت بی حد و حصر:

همه می دانند هالک منبع انرژی است. بنابراین اگر طرفدار هالک هم نباشید، نمی توانید منکر این شوید که او فوق العاده قوی و نفوذ ناپذیر است. باید بدانید که قدرت هالک هیچ پایانی ندارد. هر ضربه و حمله ای به هالک او را خشمگین تر می کند و هالک هر چقدر خشمگین تر شود قدرتمندتر می شود.

در آرام ترین حالت هالک می تواند اشیایی را بلند کند که خیلی از ابرقهرمانان حتی تصور آنرا نمی کنند، اما با افزایش خشم، قدرت عضلات هالک نیز افزایش می یابد. نکته خطرناک در مورد هالک این است که از نظر تئوری می تواند آنقدر قوی بشود که هر شی ای را بلند کرده و بر هر ابرقهرمانی حتی ثور و سنتری برتری پیدا کند، مانند حوادثی که در سری کمیک «جنگ های مخفی» اتفاق افتاد.


۷. ایجاد هالک های دیگر:

هالک توانایی های منحصر به فردی دارد که با توجه به شرایط مناسب می تواند از آن استفاده کند. هالک می تواند هالک بوجود بیاورد. اشتباه نکنید منظور ما بچه هالک نیست. هالک می تواند به کمک خون خود افراد دیگر  را به هالک تبدیل کند.

اشعه ای که هالک را بوجود آورد در خون او جریان دارد. جنیفر والترز، دختر عمه بروس بنر به دلیل بیماری نادری که داشت به خون هالک نیاز پیدا کرد و خون هالک او را تبدیل به شی هالک کرد. درست است که هر کسی که خون هالک در بدن اوست حتما نیاز نمی بیند که با او متحد شود، با این وجود هالک می تواند دوستانی پیدا کند که برای او بجنگند و او خون خود را به آنها بدهد تا آنها نیز به نسخه هایی از هالک تبدیل شوند.


۶. دیدن ارواح و پیش بینی های جادویی:

این هیولای رادیواکتیوی قدرتمند نیازی به قدرت های جادویی ندارد چون حملات جادویی تاثیر زیادی بر روی هالک ندارد با این وجود هیچ کس نمی داند که هالک خودش توانایی های جادویی عجیب و غریبی دارد که یک امتیاز عالی در نبرد با دشمنانش برای او محسوب می شود. هالک این توانایی را دارد که ارواح مردگان را ببیند و همچنین قادر به دیدن حملات جادویی است.

دیگر توانایی جادویی هالک این است که می تواند حالت معنوی دکتر استرنج را ببیند. مجموع این قدرت ها باعث شده است که فنون جادویی اثرگذاری خاصی بر روی هالک نداشته باشد.


۵. سوراخ کردن ابعاد دیگر:

همه میدونند که هالک اتومبیل ها و ساختمان های زیادی رو نابود کرده، اما  با مشت های قدرتمندش دیگه چی نابود کرده؟ باید بدونید که نابود کردن های هالک فقط به اشیا فیزیکی محدود نمیشه و اون تونسته بعد های دیگه رو هم سوراخ بکنه.

هالک اونقدر قدرتمنده که میتونه به ابعاد دیگه ضربه بزنه و سد زمان رو سوراخ کرده و در برابر موجودات ابعاد بالاتر نیز مقاومت کنه. البته در کمیک ها هالک به ندرت از این توانایی مخربش استفاده می کند.


۴. پرش به فضا:

خیلی ها فکر می کنند هالک نمیتونه پرواز کنه، اما اشتباه می کنند. این قضیه به دید شما از پرواز کردن بر میگرده. هالک پاهای محکمی داره. اون آنقدر قدرت در پاهایش دارد که میتواند از هر کسی در دنیا بیشتر جهش کند.

هالک دقیقا مثل سوپرمن قبل از اینکه یاد بگیره پرواز کنه، از قدرت خود برای جهش و پریدن به فواصل دور استفاده می کرد. هالک در اوایل آنچنان قدرتمند بود که اگر تمام نیروی خود را متمرکز می کرد، می توانست از قاره ای به قاره ای دیگر بپرد. با توجه به این قدرت او، هالک بدون نیاز به هیچ کمیک می تواند با یک یا دو پرش به فضا و جو بیرونی زمین برسد.


۳. مکانی که بروس بنر به هالک تبدیل شد:

صبح در خانه ی ما منتظر خنده ی توست وقت آن است که خورشید️ مجدد باشی…  شرط می بدنم هالک این بیت رو ببینه اشک از چشماش جاری میشه هالا چرا؟ زمانی که بروس بنر در نیومکزیکو تبدیل به هالک شد نشانه هایی ازخودش در اون مکان به یادگار گذاشت که هروقت خواست بتونه دوباره اونجا رو پیدا کنه. دقیقا مثل یک دستگاه GPS. شاید با خودتون فکر کنین که این کار هیچ سودی نداره اما شما دارید اشتباه می کنید.

هالک حتی وقتی در ابعاد دیگری است، هنوز هم می تواند آن نقطه در جهان ۶۱۶ در نیومکزیکو رو احساس کند. دیگه نیازی به توضیح نیست که هالک میتونه به کمک این توانایی از ابعاد دیگه بیرون بیاد و به زمین برگرده.


۲. سرعت ابرانسانی:

اگه فکر می کنید فقط ثور و سنتری سرعت ابرانسانی دارند در اشتباهید. هالک هم این توانایی را دارد. باز هم با توجه به عضلات قدرتمند پای هالک، او می تواند به سرعتی برابر با سرعت شخصیت هایی همچون سنتری و ثور برسد. این قدرت او در کمیک ها و در نبرد با ابرقهرمانان به خوبی نشان داده شده است.


۱. بقا در فضا:

در بالا به این نکته اشاره کردیم که هالک از ظرفیت ریوی فوق العاده بالایی برخوردار است و می تواند در زیر آب یا در فضا به کمک آن بیاید. اما خطر کمبود اکسیژن تنها یکی از مشکلات فضا است. بسیاری از ابرقهرمانان که می توانند پرواز بکنند، هنگام بیرون آمدن از جو زمین یا در فضا دچار یخ زدگی می شوند اما هالک باورنکردنی از این قاعده مستثنی است.

هاک سازگاری بالایی با محیط دارد. هالک توانایی درمانی بالا و پوست ضد ضربه دارد. بنابراین اگر هالک در فضا باشد به سرعت خود را بازسازی کرده و با شرایط نامناسب آن و حتی خلا مطلق سازگاری می یابد. البته این بدان معنا نیست که فضای بیرونی مکان خوبی برای جنگ است، اما هالک به کمک این توانایی باورنکردنی، ابرقهرمانان بسیاری را در فضا شکست خواهد داد.

منبع: CBR

59 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . خسته نباشید .
    راستش من تقریبا از تمامی این موارد اطلاع داشتم . فقط از مورد شماره ۳ ( مکانی که بروس بنر به هالک تبدیل شد ) اطلاع نداشتم .

  2. arezo.souri.79 کاربر می‌گوید

    قوی ترین انتقام جو بایدم این همه توانایی داشته باشه خوب

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خوب پس این وسط ثور چیکاره است؟ تا اونجا که من می‌دونم همه طرفدار ثور هستند.

      1. arezo.souri.79 کاربر می‌گوید

        ثور هم هست ولی تو ویکی پدیا جلوی هالک نوشته قویترین انتقامجو پس قویتره دیگه

        1. Bob کاربر می‌گوید

          خوب اینو به طرفداران ثور بگو، دلایل بیشتری برات میارن اما خود مارول تو فایل های خودش تایید کرده که هالک قویترین قهرمان خودش هست (Marvel fact files 5)، ضمن اینکه تو کمیک به وضوح این مورد ثابت شده فقط اگه استنلی این حرف رو نمی‌زد دیگه طرفداران ثور هیچ بهونه ای نداشتند.

        2. Mahdi کاربر می‌گوید

          اره درسته هالک قویتر از ثوره
          اینو از خودم نمی گم من اینو تو زمیت دیدم ثور تو مقام سوم و دوم سنتری و اول هالکه

  3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در پاسخ به کاربر Bob یا احتمالا همان Arezp.Souri :
    ببین تو واقعا چی فکر کردی ؟!؟!؟ راجب بقیه چی فکر کردی ؟!؟!؟!؟!
    یک بار داشتم با یکی از طرفداران سوپرمن بحث میکردم که طرف وقتی کم آورد رفت و با چند تا اکانت دیگه پیغام میداد و خودش به به و چه چه میکرد و خودش پیغام های خودش را تایید میکرد . خیلی زشته این حرکت . واقعا که .
    راجب ویکیپدیا هم واضحه که یک نفر از روی تعصب رفته و اینو به اشتباه نوشته . احتمالا به زودی اصلاح بشه . احتمالا خودت بودی .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خیلی بهم برخورد، یعنی من همچین آدمی ام؟!؟!؟!؟! خجالت خیلی چیز خوبی برای شماست یعنی من بیام همچین کار زشتی انجام بدم؟!؟!؟!؟! منم میتونم بگم که تو یه اکانت دیگه با نام کاربری king و Amir داری اما نمیگم چون می‌دونم که حتما به شما بر میخوره!!!! کاربر استیو راجرز اینم بگم شما کاری نکردید که من کم بیارم اما خودتون خیلی زیبا کم آوردید و این حرفتون همه چیز رو ثابت میکنه!!!!.

      1. . Amir کاربر می‌گوید

        جناب آقای Bob من استیو راجرز نیستم من امیررضا حسینی ۱۸ ساله از شهری در استان فارسم در ضمن به دین اسلام خیلی اهمیت می دم و تو هم به من تهمت زدی و هم پشت سرم غیبت کردی

  4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادمین محترم من میخواهم یک سوال بپرسم :
    این کاربر Arezo.Souri ، همون کاربر Bob نیست ؟!؟! میتوانید ببینید که با یک دستگاه پیغام ها سبت شده یا خیر ؟! یا مثلا فاصله زمانی پیغام های اونها را برسی کنید و حدس بزنید . من واقعا میدونم که شما در این موارد دخالت نمیکنید اما اگه حدسم درست باشه ، این حرکت واقعا خیلی ناجور هست . در سایت پروشات هم یک نفر این کار رو انجام داد که وقتی من گزارش کردم ، گفتند پیگیری میکنیم و بعدش هم اکانتش رو مسدود کردند . اگه ممکنه شما هم برسی کنید . اگر هم ممکن نیست که هیچی . مرسی .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نه نیستش.

      1. حسین کاربر می‌گوید

        سلام جناب ادمین من یه سوال دارم که خیلی ممنون میشم بهم بگید چون میخوام جواب شما رو بدونم:
        بین پرزنس و والای همگان اصلی کدوم قویتره، من این رو تو یه مقاله دیگه از کاربران پرسیدم که یکی میگفت پرزنس یکی دیگه والای همگان، میشه نظر خودتون رو بین این دو بگید(تشکر).

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          پرزنس به یک دلیل ناکافی.
          اونهم اینه که مخلوقات بیشتر و قدرتمند تری داره.

  5. arezo.souri.79 کاربر می‌گوید

    دو تا فن نخود مغز که افتادین بجون هم. بشینین به رفتار بچگانتون فکر کنین شاید عقلتون اومد سرجاش.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اینی هم که شما میگین مربوط به کاربر bob هستش . نه من . من فقط خواستم حقیقت را بگویم .
      شما رو هم اقعا نمیدونم که تا چه حدی طرفدار هالک هستید اما مطمئن باشید که اگر مثل این کاربر bob تعصب افراطی روی هالک نداشته باشید ، و قدرت های هر کدام را دقیق برسی کنید و خیلی منطقی فکر کنید ، میبینید که در یک مبارزه عادلانه و بی طرف شانس شخصیت ثور خیلی بیشتر هست .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        حقیقت؟!؟!؟ به وضوح بهم توهین کردی داری از حقیقت حرف میزنی!!!! یکی مثل تو که تا این حد از هالک متنفر باشه باید یه همچین حرف هایی بزنه اتفاقاً این موردی که کاربر Arezo.souri.79 گفتند بیشتر به شما میاد تا من خودتون با حرفتون ثابت کردید.

  6. پوریا کاربر می‌گوید

    توی کامیک هالک به وضوح قوی تر از ثوره تو کامیک ایمورتال هالک فقط با یه مشت شکستش داد ثور رو

  7. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    داداش اینو به طرفداران بی نهایت زیاد ثور بگو

  8. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # پوریا
    و
    # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
    در کمیک کلا هر شخصیتی میتونه هر شخصیت دیگری رو شکست بدهد . دختر سنجابی گلاکتوس و تانوس رو شکست داده . بار ها و بار ها هم ثور هالک را شکست داده است و بعضی اوقات هم نتیجه به نفع هالک بوده . البته نظر استن لی که خالق هالک هست نباید فراموش بشه که از نظر بقیه نویسنده ها به مراتب مهمتره .
    اما مشکل این یک مشتی که میگید اولا نظر نویسندست و دوما هم که یک نسخه و حالت قدرتمند هالک در برابر یک نسخه و حالت ضعیف ثور قرار گرفته بود . در اون صحنه ثور حتی میولنیر اصلی را هم نداشت . !
    اگر وضعیت فعلی ثور در نظر گرفته بشود که هم قدرت های « پدر همگان » را دارد و هم قدرت های کازمیک انرژی گالاکتوس را نیز دارد ، هالک فعلی هیچ شانسی در برابر ثور ندارد .
    شما هم بهتره که بیشتر به حرفاتون فکر کنید و صرفا از روی طرفداری و تعصب مطالب نادرست را بازگو نکنید .

  9. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    می دونم هرکسی می تونه اون یکی رو شکست بده ثور به زور اینکه پسر اودین و گایا هست این قدر قویه حالا فرض کنید هالک قدرت های آزگارد و میدگارد میولنیر یارن بی یورن و اودین فورس رو داشت رقیب جدی برای تانوس می شد

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      عجب کامنت خنده داری . هههههههه ههههههههه 😁😁😁
      شما نمیتونی قدرت های یک ابرقهرمان را به دیگری نسبت بدی و بگی که اگه این قدرت ها و ویژگی ها رو داشت فلان میشد . چنین چیزی خیلی خنده داره . پس منم بگم که بلک ویدو اگه قدرت های هالک رو داشت فلان بود . !! اینجوری که نمیشه جناب .

      1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        داداش اگه ثور قدرت های خودش بود قدرت هایی از اودین و گایا به ارث نمی برد مطمئنا هالک قویتر می شد

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          جناب این حرفتون خیلی خنده داره .
          منبع « نیروی اودین » ، از درخت جهان هست و بین پادشاهان ازگارد منتقل میشه . اودین هم زمانی این قدرت را نداشته است . ثور فعلا این قدرت را دارد ؛ چون در حال حاضر ثور پادشاه ازگارد هست .
          در مورد قدرت های مادر ثور هم باید بگم که خوب طبیعتا ثور باید این ویژگی ها را به ارث ببرد . گایا الهه زمین به حساب میاد و ثور هم قدرت کنترل زمین را به خاطر اینکه فرزند او هست به ارث برده است .
          در کل شما نمیتونی بگی که مثلا فراکلین ریچارد اگه ترکیب قدرت های ژنتیکی رید ریچارد و سوزان رو نداشت ، قدرتش کمتر بود . !! این تصور خنده داره . چون فراکلین ریچارد فرزند اونها هست و طبیعتا ترکیبی از DNA اونها . پس طبیعیه که ویژگی های هر دو رو به ارث ببره حداقل تا حدودی .
          مثلا فرض کن که بگی سوپرمن اگه ویژگی ها و ژن کریپتونی ها رو نداشت فلان بود . اینجوری که نمیشه . ! میشه ؟؟!؟؟!!؟؟

    2. سبحان کاربر می‌گوید

      به نظر من ثور و هالک قدرتی با هم برابر دارند ولی ثور یکم بیشتر و یک بحث ساده به نظرم آنقدر توهین نداره مطءسفانه ما ایرانی ها اینجوری هستیم دیگه حتمی باید حرف خودمون رو به بقیه ثابت کنیم چه با زور ضرب چه با توهین و چه با بحث

      1. سبحان کاربر می‌گوید

        و یک چیز دیگه ببخشید چرا کامنت ها قبول نمیشه و هی پیام میده دیدگاه تکراری شناسای شد میام اسم خودم رو عوض می‌کنم و دوباره اون کامنت رو مینویسم و ارسال می‌کنم میبینم کامنت قبلی ارسال شده این مشکل در ۱۰پیشگام برتر گالاکتوس هم برام اتفاق افتاد

      2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        با حرفت موافقم ولي بهتر بود ميگفتي ما انسان ها نه ما ايراني ها و اينكه داداش متاسفانه هست نه مطءسفانه

  10. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام مقالهی عالی بود من مورد ۵ و۳و ۲ رو نمیدونستم و به نظرم واقعا سر علت ابر انسانی برای هالک مسخرست چون اون نماد قدرت هستش

  11. Bob کاربر می‌گوید

    من هنوزم محدودم؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      در زمینه هالک و ثور اگه قصد تخریب ثور رو داشته باشید بله، بقیه خیر

      1. Bob کاربر می‌گوید

        قصد تخریب ثور یعنی مثلا از هالک دفاع نکنم؟ خب طرفدار هالکم واضحه الان دفاع نکنم؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بحث اگر سر ثور باشه بله (اصلا کلا تو بحث های ثور ورود نکنید)، ولی هالک با هر شخصیت دیگه ای رو میتونید و دعوا هم راه نندازین. چند مدت پیش هم همین رو گفته بودم، ولی خودتون کامنت نزاشتین دیگه.

    2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      سلام
      داداش می خواستم یه سوال ازتون بپرسم
      کدوم کاراکتر های کمیک قادر به شکست toba hulk هستن

      1. Bob کاربر می‌گوید

        تو مارول فقط والای همگان، تو دی سی شاید شیطان وحشی عظیم و پرزنس بتونن، البته زیاد از دی سی نمی‌دونم میگم شاید.

  12. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون ایول دمت گرم ولی اوور مانیتور و تلین ببک هم هستن
    این سوالو هم داشتم که شما کمیک های هالک و سوپرمنو دنبال می کنید کدوم زو قویتر می دونید

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خب همین الان رسیدم تا بیام جواب بدم.
      آلن بلیک، درسته اینو یادم نبود، قدرت های پرزنس رو داره اما اوور مانیتور دقیقا چرا؟ اوور مانیتور دقیقا چیکار کرده که اونو برتر از CIH می‌دونید؟
      تو یه نبرد بین هالک با سوپرمن من میگم سوپرمن می‌بره، اما اگه سوال اینه که کدوم از لحاظ “فیزیکی” قویتره هالک شاهکار های بزرگتری داره.
      تحمل بار یک ستاره که ۳۳۳۰۰۰ از زمین بزرگتر بود (infinity 6) بزرگترین شاهکارش است، اونجوری هم که میگن اینکه سوپرمن بینهایت رو بلند کرد قبول نیست (چون مال قبل بحرانه و حذف شده)، پس باید همون ۵ روز تحمل بار زمین رو حساب کنیم (Superman#13)، البته سوپرمن یه بار هم یا کمک گرین لنترن زمین رو تکان داد(Justin league of America#29) یه بار دیگه هم به کمک واندروومن ماه رو تکان داد (JLA#58) و چند تا دیگه ولی بازم به ستاره نمی‌رسه.
      و یه سوال از ادمین، چرا اون کامنتم که برا کاربر Amir ارسال کردم تایید نشد؟ فقط خواستم بدونه که اشتباه برداشت کرده.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        نیازی به باز کردن یک بحث قدیمی وجود نداشت و مسلما دوباره جو، متشنج می شد.

      2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        اوور مانیتور خالق پرزنس هست و قویترین موجود کمیکه البته من خودم طرفدار دو آتیشه هالکم

  13. کوروش کاربر می‌گوید

    من تو اکثر جاها که دیدم هالک رو قوی ترین انتقام جو معرفی کرده بودن مخصوصا cbr
    منطقی هم هست هرچی عصبانی تر قویتر

    1. Mhdi کاربر می‌گوید

      بهترین حرفو زدی هالک یعنی قویترین انتقامجو.

    2. Green کاربر می‌گوید

      هالک قدرت بی نهایت داره معلومه قوی ترینه

  14. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هالک قوی ترین انتقام جو نیست و هرگز نخواهد بود
    هووووم؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. Mhdi کاربر می‌گوید

    هالک اصلا ساخته شده تا قویترین انتقامجو باشه.

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      دقیقا ، هالک قویترین بوده،هست و احتمالا خواهد بود،و در مبارزه با تور احتمال پیروزی هالک بیشتره

  16. Batman کاربر می‌گوید

    #Mhdi
    چچچچچییییی؟؟؟؟ هالک ساخته شده تا قویترین انتقام جو باشه؟!؟!!؟!؟😱😱😱واقعا شوخیه بی مزه ای بود!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Batman
      اینارو ولشون کنید کاربر Batman . هرکی تا حدی درک و فهم داره و درک و فهم اینام بیشتر از این نیست و کاریشم نمیشه کرد . ارزش بحث کردن هم ندارند .

      1. بنیامین کاربر می‌گوید

        دقیقا استیو راجرز وقتی که میان میگن که هالک وقتی که عصبانی بشه قویتر میشه اگه اینجوریه باید گفت که ثور هم وقتی عصبانی بشه به مراتب قوی تر از حالت عادی میشه

  17. شایان کاربر می‌گوید

    سلام من شایان هستم از تهران ببین اقای سبحان تو داری میگی ثور یک خورده قویتری اما من یک جا خواندم اگر ثور بدون پاکش با مالک در بیفته یک سوم حضور مالکم ندار بعد اگر ثور پتک دستم باشد و اگر اخر زور خود را بزارد شاید بزور هلاک شکست میده اما هال ایند باز برمیگرده تا بالاخره برنده شه پس هالک به صورت برابر خیلی قویتر از ثور

    1. استیون استرنج کاربر می‌گوید

      در فیلم قابل تحسین ثور:رگنوراک وقتی که هلا پتک ثور را نابو د کرد ثور بدون پتک و فقط با یک چکش مسخره هالک رو در شکست داد(و اگه پادشاه ساکار نبود آلان هالکی هم درکار نبود)

  18. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خودم بعضی از این ها رو نمیدونستم.

  19. بی طرف کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود اما اینکه بیش از حد دارن رو تعصب صحبت میکنن کاربران خیلی خندم گرفت من تو آمریکا به چندید سایت معروف خارجی رفتم و با خیلی ها صحبت کردم هالک قویه یا ثور اونا هم دلایل خودشون رو داشتن اما از شما ها منطقی تر بیان کردن دلایلشون رو اما اکثرا گفتن هالک قویترین قهرمان مارول و انتقام جویان هستش و ثور بعد از هالک البته من طرفدارشون نیستم اما اگه حالت های عادی این دورو حساب کنیم ثور با میولنیر آره اما بدون پتک حریف هالک نیس اما بخاطر تجربه و مهارت جنگیش میتونه شانسش رو ۵۰ .۵۰ کنه .

  20. علی کاربر می‌گوید

    اگه مارول ‌‌‌هالک را ‌‌ضعیف نکنه،هالک از ثور قویتره.
    به احتمال زیاد قویترین انتقام جو هالکه و واقعا هم منطقی هم هست(چون قدرت هالک نامحدوده و هرچقدر عصبانی تر قویتر) و این که استنلی چی گفته مهم نیست.
    ثور از هالک ضعیف تره،بیشتر کسایی که میگن ثور،طرفداران ثور هستند که اینجور میگن.

  21. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود ممنون که قدرت های قویترین انتقام جو رو گفتین‌
    و ببخشید سوراخ کردن ابعاد به چکار میاد?

  22. […] از طرفداران هالک هستید (کیست که نباشد؟) “هالک در مقابل” نام […]

  23. […] حال پا به پای او جنگیده است. او به راحتی ضربات محکم شی هالک را تحمل می‌کرد و این قدرت و استقامت مون نایت را نشان […]

  24. بتوجه کاربر می‌گوید

    شما هم اگه کمیک خونده باشید که خوندید مردعنکبوتی هم زور هاکل رو داره فقط نمیتونه نفسشو زیاد نگه داره در کمیک ۳۵۷ مردعنکبوتی اون به مدت یک هفته در فضا نفسشو حبس کرد و ققنوس سیاه به دنبالش رفت و اونو به زمین برگردوند دلیلشم این به که با نال خدای سیمبیوت درگیر شده بود آخه یکی بیاد بهش بگه اسپایدی تو رو چه به این کارا این کار بقیه ست بعد با کمک استار لرد نابودش کردند مرد عنکبوتی در برابر موشک پایداره و می تونه موشک های زیادی رو از جمله بالستیک و اتمی رو متوقف کنه اون حتی تونسته در کمیک ۵۷۲ دستکش سنگ های ابدیت و دستش بکنه او حتی توانسته که اونقد سریع بره که به گذشته سفر کرده و کرونوس پدربزرگ تانوس رو شکست بده البته وقتی داشته به پدرش می جنگیده منظورم اینه کرونوس داشته با پدرش مبارزه می کرده اون سرعت انقدر زیاده بوده که میلیارد ها مایل سرعت داشته البته برای کندن چاله اون زود درمانی داره و بازهم سرعتش تریلیون ها بیشتر از سرعت نور رسیده.
    اون قابلیت پرش تا جو زمین رو در کمیک ۳۹۰ رو تجربه کرده با لباس جدیدش پرواز می کنه و با تار های التکریکیش انقدر نور تولید کرد که نال رو تا پای نابودی کشوند ولی کارنیج سرو کلش پیدا شد و نال نمرد نال نقطه ضعفش نوره در یکی از کمیکاش یادم نیست شمارشو ولی جدویی شده بود و
    آب،خاک،باد،اتش،سنگ،کریستال،نور،تاریکی،اشیاء،ساعقه‌وسرسبز رو کنترل می کرد و با این قدرتش که هنوزم داره ولی استفاده نمی کنه به نال و کارنیج حمله کرد اما نال ارتش خودشو اورد و دیگه یکم طول کشید تا مرد عنکبوتی به نال و کارنیج برسه
    باید شکل زیبای همه ی اینا رو می دیدید چون مردعنکبوتی سریع بود اون قدرتا رو داشت و وقتی گالاکتوس می خواست به زمین حمله کنه همه اینو می دونن گالاکتوس سیاره خوره می دیدید شکل زیبای اسپایدرمن و می دیدید که زورش حتی به سوپرمن پرایم هم می رسه و شاید پرزنس هم زورشو داشته باشه چون آخر کمیک خوندم قسمت آخر درحال مبارزه مرد عنکبوتی با افراد قدرتمند هستن و من منتظرم که با حتی سومرمنی که اسمش یادم نیست ولی می خوره بعد هر چقدر ضربه می خوره ولی قویتر میشه و بقیشون مبارزه کنه

  25. بتوجه کاربر می‌گوید

    حتی با سوپرمن فانوس سفید

  26. […] سوم سریال وات ایف (What If) نشان می دهد که هالک چگونه می میرد. در ادامه سریال انیمیشنی مارول یعنی وات […]

  27. محمد حسام کاربر می‌گوید

    سلام اینکه شما میگین میتونه نفسشو نگه داره تا چقدر یک سال دو سال چند سال سوال ۲ گزینه ی یک من نفهمیدم اگه فهمیدید بگین سوال ۳ از نظر من قوی ترین انتقام جو مرد اهنی چون واسه هر یک از انتقام جویان یک زره ساخته مخصوصا ثور
    دومین دلیل اگه داخل همین گوگل سرچ کنید که مرد اهنی چگونه اعضای انتقام جویان رو شکست میده میفهمید و اخرین دلیل اینکه هم هوش هم از نظر زره و هم سرعت واقعا بهتره

    1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

      آها

دیدگاه ها غیر فعال است.