ثور در برابر مارشن من هانتر، خدای صاعقه یا آخرین بازمانده مریخ؟

ثور در برابر مارشن من هانتر کدام یک پیروز می شوند خدای اذرخش یا مریخی ؟ این دو ابر قهرمان از قوی ترین قهرمانان کمپانی خود به حساب می ایند و هرکدام با قدرت های خاصی که دارند باعث جذب دسته خاصی از کمیک فن ها به خود شده اند. این مبارزه در نوع خود اگر چه عجیب ولی  در عین حال جذاب است. و باعث کنجکاوی هر کمیک فن درباره نتیجه ان می شود. ما در این مقاله می پردازیم به جنگ بین این دو ابر قهرمان :


تجربه: ثور

اگر چه مارشن من هانتر نمیشه گفت تجربه کمی دارد و میلیون ها سال سن دارد؛ ولی این ثور است که یک خدا است و همانند یک خدا سن زیادی دارد و او هم تقریبا سنش تا میلیون ها سال میرسد و متناسب با سنش هم طبیعی است که تجربه زیادی داشته باشد. تجربه ای که از  دوران وایکینگ ها و خیلی قبل تر بر میگردد. او نیز در جنگ جهانی حضور داشته و همچنین مدتی را با ادولف هیتلر همکاری کرده است. ثور همچنین با خدایانی همچون خدای اسمان یعنی زئوس به جنگ پرداخته که همه ی انها هرکدام تجربه خاصی را برای خدای اذرخش در برداشته اند. البته مارشن من هانتر هم از تجربه بالایی مخصوصا در نبرد تن به تن برخوردار است و نوعی از هنر های رزمی مریخی را اموخته است.


سرعت: ثور

ثور خدای اذرخش درسته که از شخصیت های همچون کوئیک سیلور سریع تر نیست ولی باز هم سرعت قابل ملاحضه ای دارد مثلا حدود چند ثانیه زمان برد تا با میولنیر حدود کهکشان را طی کند و حتی خود کوییک سیلور هم گفته که واکنش پذیری ثور به اجسام سریع بالا است و ضربه زدن به او از این روش سخت است. مارشن من هانتر هم دارای سرعت قابل ملاحظه ای است که گاها میتوان آن را در حد سوپرمن لحاظ کرد ولی قطعا در ان اندازه نیست.


قدرت ذهن: مارشن من هانتر

مارشن من هانتر از قوی ترین تله پات ها چه در زمین و چه در مریخ است و در این زمینه قدرت فوق العاده ای دارد. او با این قدرت حتی می تواند اسپکتر و دکتر فیت را هم تحت تاثیر دهد و مسلما در این زمینه از ثور برتر است. ولی ثور هم آنچنان ذهن ضعیفی ندارد و حتما باید ذهن یک خدا در این زمینه قوی باشد و او هم از این ویژگی مستثنی نیست. ولی در نهایت این مارشن من هانتر است که در این زمینه از حریف خود برتر است. مارشن من هانتر همچنین از این توانایی می تواند برای فهمیدن نقاط ضعف دشمنان خود استفاده کند و باعث آسیب ذهنی حریفش شود ولی آسیب ذهنی زدن به ثور میتواند برای مارشن من هانتر سخت باشد چون ذهن یک خدا مثل ثور استحکام بالایی دارد .


مقاومت در برابر ضربات و استقامت: ثور

هر دو ابر قهرمان از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار هستند که به آنها در مبارزه با حریفانشان یک امتیاز مثبت می دهد ولی این ثور است که مقاومت بالا تری در برابر این ضربات نشان داده است و مارشن من هانتر هم گاها دیده شده که از ضربات قوی اسیب دیده است در حالی که مقاومت در برابر ضربات نقطه قوت ثور به شمار می رود. درباره استقامت هم ثور استقامت بالایی دارد که در کمیک هم بار ها نشان داده شده مثل ماه ها نبرد با غول های یخی و این به خاطر ساختمان بدنی خاص او است .

مارشن هم در این زمینه می تواند با تغییر در تراکم بدن خود میزان مقاومت و استقامت خود را تغییر دهد. که حتی میتواند او را با سوپرمن برابر کند ولی کم تر. مهم ترین نکته توانایی غیر قابل لمس شدن او است ولی ثور هم توانایی ایجاد تغییرات در اجسام در حد مولکولی را دارد. همچنین مارشن من هانتر خود توانایی بالایی در جذب انرژی های زیاد دارد ولی باز هم انرژی میولنیر انقدری زیاد است که مارشن من هانتر نتواند در برابر آن از خود مقاومت نشان دهد.


قدرت متحدان : برابر

هردو ابر قهرمان از متحدان قوی ای برخوردار هستند . ثور از متحدانی همچون اودین و ارتشش و دوستان ازگاردی خود به همراه انتقام جویان و مارشن من هانتر هم از لیگ عدالت برخوردار است . البته هر دو متحدان خیلی قوی هستند مثلا لیگ عدالت در حال حاضر ورلد فورگر را در خود دارد که یک موجود شش بعدی است و به تنهایی خود قدرت و توانایی  بالایی دارد. البته خود ثور هم توانایی شکست دادن همچین موجوداتی را دارد مانند شکست دادن بلک وینتر حتی با اینکه در نسخه عادی خود نبود. بلک وینتر هم موجودی است که دنیای قبل از این دنیای مارول را نابود کرده است. به هر حال نمی توان قدرت خدایان ازگاردی را همچون اودین دست کم گرفت و تعیین متحدین قوی تر سخت است و میتوان گفت دو ابرقهرمان در این زمینه برابر هستند.


قدرت رهبری : ثور

درسته که مارشن من هانتر  قدرت ذهنی بالا و توانایی حفظ نظم در مغز خود را در شرایط سخت داشته است و با توجه به این سرعت و ضریب هوشی بالا قدرت رهبری بالایی نیز دارد ولی این ثور است که در رهبری برتر است زیرا او یک خدا است و اودین او را طوری  تربیت کرده است که بتواند یک پادشاه باشد و قدرت رهبری بالایی داشته باشد . البته او نیز ثابت کرده در نبود اودین نیز یک رهبر واقعی است و این توانایی را دارد. ثور نیز همانند مارشن من هانتر از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. همچنین مارشن من هانتر در چندین دوره رهبری لیگ عدالت را بر عهده داشته است.


نیروی ذاتی : ثور

 ثور یک خدا است و ویزگی خدا بودن داشتن قدرت درونی زیاد است که این برای ثور شامل داشتن انرژی زیاد به علاوه قدرت صاعقه می شود مانند گاد بلست. ثور بارها و بارها ثابت کرده که از قدرت ذاتی چشمگیری برخوردار است که می تواند خرابی زیادی به دنبال داشته باشد و در مبارزه های سنگین گاها این اتفاق افتاده است.  همچنین ثور توانایی جذب انرژی های کیهانی عظیمی همچون انرژی گالاکتوس را دارد. مارشن من هانتر هم توانایی پرتاب پرتو های انرژی را به سمت حریفانش دارد که در دهه های مختلف میزان انرژی ان متفاوت بوده است.


قدرت بدنی : مارشن من هانتر

 مارشن من هانتر اخرین بازمانده از سیاره خود که فوق العاده قدرتمند است از ساختمان خاصی از ماهیچه و اسکلت بندی برخوردار است که به او یک قدرت بدنی بالا را میدهد. البته این تا حدی به فیزیلوژی بدنش نیز وابسته است که قابل تغییر است. این قدرت بدنی مارشن من هانتر بارها در مبارزه با حریفانش به چشم امده و ان ها را ازار داده است. البته ثور نیز قدرت بدنی بالایی دارد ولی نسبت به مارشن من هانتر با اختلاف کمی پایین تر است. این توانایی مارشن من هانتر همانطور که گفته شد قابل تغییر است و مارشن من هانتر میتواند با جذب انرژی بالا و تغییر در تراکم بدنش ان را به طور چشم گیری افزایش دهد. درست به مانند زمانی که با جذب انرژی خود را تبدیل به سه شخصیت مجزا با قدرت بدنی بالا کرد.


 قدرت دشمنان : ثور

مارشن من هانتر و ثور هر دو از دشمنان قوی و قدرتمندی برخوردار هستند که هرکدام به تنهایی نیروی زیادی دارند. ثور دشمنانی همچون لوکی، هلا، سورتور، مار میدگارد، جدیدا دونالد بلیک . همچنین ملکیث دارد و مارشن من هانتر هم دشمنانی همچون برت، دارک ساید، کلی فیس، و مریخی های سفید دارد. شاید در این بین قدرت و توانایی دارک ساید به چشم بیاید و قویترین هم باشد ولی این فقط یکی است و برخلاف ثور از تنوع بالایی در دشمنان برخوردار نیست ولی مطمئنا قوی ترین دشمن مربوط به مارشن من هانتر است ولی این ثور است که حتی برادرش هم دشمنش است.


زود درمانی: مارشن من هانتر

هردو ابرقهرمان همانطور که از قدرت و استقامت بالایی برخوردار هستند، زوددرمانی زیادی هم دارند. مارشن من هانتر با توجه به سیستم بدنی و بیولوژیکی که دارد دارای قدرت زوددرمانی بالایی می باشد که با استفاده از آن میتواند در مدتی کوتاه اندام آسیب دیده یا حتی قطع شده خود را بازسازی یا بازیابی کند. با این وجود ثور هم توانایی زوددرمانی را دارد ولی نسبت به حریف مریخی خود کم تر است.


تجهیزات : ثور  

ثور خدای اذرخش به خاطر استفاده از تجهیزات قوی ای که دارد معروف است. تجهیزاتی همچون میولنیر، یارن بی یورن، استورم بیکر. هر یک از این تجهیزات به تنهایی خود برای شکست دادن مارشن من هانتر کفایت می کند. مثلا ثور با یارن بی یورن توانست یک سلستیال را نابود کند و با یارن بی یورن چنان ضربه ای زد که باعث شکسته شدن زره سلستیال شد. مارشن من هانتر هم به دلیل توانایی تغییر در اعضای بدنش و تبدیل آنها به یک سلاح فیزیکی از سلاح خاصی استفاده نمی کند . مسلما چیزی که مشخص است این است که این خدای اذرخش است که از تجهیزات برتری برخوردار است.


برنده : ثور

هر دو ابر قهرمان از قدرت و انرژی خالص زیادی برخوردار هستند و هرکدام برتری ها خاصی را نسبت به هم دارند. ولی در کل این ثور است که برنده است. خدای اذرخش از انرژی درونی بالایی برخوردار است و از تجهیزات برتری که دارد هم می تواند کمک بگیرد که خود میتوانند نقشی تعیین کننده در این جنگ داشته باشند. البته ثور نیز با اختلاف کمی نسبت به مارشن من هانتر در مبارزه فردی مهارت بیشتری دارد. در نتیجه این خدای اذرخش است که برنده این مبارزه خواهد شد.


نویسنده: امیررضا قاسمی


1,027 Comments
  1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    پروند این هم بسته شد
    آفریینننننننننننن
    عالی بود
    موافقم
    استیووووووووو
    بیااااااااااااااااااااا

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محمد اودینسان#
      این مقاله کامل غلط ،غلط محضه و مارشن قطعا قویتره

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        داداش کلا داری اشتباه میزنی مارشن من هانتر به گرد پای ثور هم نمیرسه میدونی با این نظرت یاد چی افتادم ؟یه مقاله بود مقایسه ی ثور و آکوامن کل کاربرای سایت میگفتن ثور تو دو ثانیه آکوامن رو کباب سلطانی میکنه ولی یه نفر میگفتن نه!! این آکوامنه که ثور رو میزنه حالا
        تو هم همینجوری
        میسپارمت به کاربرای با تجربه تر سایت

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اسپایدر#
          جناب میشه چرت نگین اولا فقط من نیستم و بعضی دیگه هم هستن و مارشن منهانتر ۲۰ تا آکوامنو میزنه له میکنه وقتی مارشن رو نمیشناسی حق نظر دادن نداری
          وقتی کسی مارشن منهانترو در حد آکوامن بدونه نمیشه باهاش بحث کرد

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اسپایدر
          تو اصلا میدونی مارشن منهاتر چه کسی هست؟ کسی که ۲ دو بار تمام اعضای اصلی لیگ عدالت شکست داده.
          الان مطمئن شدم شما بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت ها شخصیت مورد علاقه خودتون برنده میدونید.

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            شما به همه ی افراد که دارن حرف درست رو به نفع مارول میزنن همینو میگی در صورتی که خودتون هیچ اطلاعاتی نداری
            هالک خودش به راحتی میتونه مارشن رو شکست بده چون قدرت بدنیش به اون نمیرسه و هرچی بیشتر هالک رو بزنه هالک قویتر میشه و در نهایت شکست میخوره
            یه دلیل دیگه هم اینه که قدرت های ذهنیش روی اون تاثیر نداره
            و قدرت مارشن منهانتر مقدار زیادی با سوپرمن فاصله داره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              تونی استارک#
              چرند نگین که هالک هیچ شانسی جلد مارشن نداره مارشن به راحتی هالکو میزنه قدرت بدنی مارشن هم کمی از سوپرمن کمتره ثور هم از مارشن ضعیفتره

              1. اودین کاربر می‌گوید

                هر وقت مارشن اومد سیاره دو برابر زمینو با دورمامو و آنسلات رو نابود کرد باشه مارشن بهتره

      2. hulk کاربر می‌گوید

        درسته با نتیجه مخالفم ولی بد نبود . ولی هرچی باشه قطعا مارشن من هانتر قوی تره

      3. قوی ترین انتقام جو کاربر می‌گوید

        من که با نتیجه نهایی موافق بودم ثور از همه نظر از مارشن منهانتر برتره تلپاتی هم قدرت چندانی نیست ثور در برابر ساحره آزگاردی مقاومت کرده

  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    کاملا اشتباه بود مارشن برندس
    خب سرعت رو نمیدونم چرا دادین به ثور چون مارشن سرعتش با سوپرمن برابره تقریبا ،بحث نیروی ذاتی باز مارشن برتره
    این بشر هرچی بگین داره و بحث متحدین اگه فقط انتقام جویان و لیگ عدالت باشن ،لیگ عدالت برتره و اما مقاومت بازهم اینو قبول ندارم اگه ثور دست مارشن هم قطع کنه دوباره درمیاد ثور آتیش بزنه مارشن میتونه لمس ناپذیر میشه لازمه بگم ثور از سوپرمن ضعیفتره و اما مارشن از سوپرمن قویتره ،بعد شما واقعا چطور میتونین حتی اودینو با ورلد فورجر اصلا مقایسه کنین ورلد فرجر موجودیه تقریبا قادرمطلق و تقریبا به تنهایی بیشتر آزگاردو حریفه بلک وینتر به هیچ وجه من الوجود حریف اون موجودات پنج بعدی نمیشه و اما تجربه فکرکنم سن مارشن منهانتر رو ندونین مارشن ۲۶۵ میلیون سالشه ،ثور چند هزار سالشه بعد تجربه ثور بیشتره!!! ؟؟؟ اصلت ممکن نیست فقط بحث تسلیحات و رهبری درست بود همین و بس

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن
      اولا اینکه ثور از سوپرمن ضعیفتر باشه نظر شماست و یک مورد ثابت شده نیست .
      دوما ثور هم توانایی لمس ناپذیری و نامرئی شدن رو داره .
      سوما شما هیچ آشنایی با بلک وینتر ندارین . این موجود ، موجودیه که یک کازموس رو در دستش نابود کرده . میدونین این یعنی چی ؟!؟؟ بعد اومدین میگین موجود پنج بعدی ؟؟!؟؟!! خنده داره . بعدشم مفهوم ابعاد در مارول و دیسی کلا فرق داره . مارول به جای ابعاد به قلمرو ها پرداخته مثل ازگارد که در یک بعد دیگه هست . اصلا در مارول تا جایی که اطلاع دارم فقط در یکی از کمیک های دکتر استرنج به بعد ششم اشاره شد اونم اینجوری نبود که مثل دیسی هیچ شخصی نتونه واردش بشه .
      در کل درسته که مارشن من هانتر رقیب سختیه مطمئنا و ثور هم پیروزی ساده ای نخواهد داشت اما اینجوریام که شما میگین نیست .

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        کاملا باهاتون موافقم
        ثور تقریبا با سوپرمن برابره و اینکه از سوپرمن شکست بخوره مثل یه جوکه
        سوپرمن فقط در یه کمیک که با مخالفت های مارول بمب بارون شد تونست شکستش بده کی هیچکس اونو قبول نداره
        و البته ثور تونسته در برابر نیروی ستاره ی نترون که اگه به مارشن منهانتر بخوره مسلما نابود میشه دوام آورد
        در کل مقاله ی عالیی بود

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      داداش به قول یکی از دوستان(محمد اسپایدر بود فکر کنم) اشتب میزنی
      بلک وینتر از نال قوی تره
      می دونی یعنی چی
      یکی از دنیا های بسیار نزدیک دیسی(شایدم خودش و الان حوصله بحث ندارم) رو برای صبحانه خورده
      درخت عالم رو فقط با وجودش نابود کرد
      الان تنها رقیب ثور دونال بلیکه

    3. Thor کاربر می‌گوید

      درست بود ثور برندست قدرت بدنی هم به نظرم خیلی زیاد نیست تقریبا قدرت بدنی هم برابرن و مهارتم که ثور میلیون ها سال سن داره و همیشه با اودین در جنگ بوده پس ثور برندست

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        دقیقا

    4. TONI STARK کاربر می‌گوید

      بابا شما دیگه خیلی متعصبین
      ثور هم استقامت بیشتری داره هم تجربه
      ثور ۱۵۰۰ سالشه و ازبچگی در حال تمرین و مبارزه بوده
      مارشن منهانتر فوقش ۳۰۰ سالشه
      و در مریخ مبارزه خاصی نداشته که بگیم تجربش بیشتره
      استقامت ثور انقدر زیاده که در برابر نوترون مقاومت کرد
      سرعت چکشش از سوپرمن بیشتر طوری که در چند ثانیه کهکشان رو دور میزنه
      حالا حرف حسابتون چیه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        تونی استارک#
        بابا تو خیلی متعصبی استقامت مارشن به حدیه که جلو انفجار کاپیتان اتم ایستاد و با ستاره نوترونی نابود نمیشه افراطیییییییی مارشن ۲۶۵ میلیون سالشه هیچی نمیدونی نظر ندی بهتره مارشن هم قدرت فیزیکیش بیشتره هم مقاومتش

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          جان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ۲۶۵ میلیون سال!!!!
          شما تو عمرت یدونه کمیک هم نخوندی نه؟؟؟؟؟؟؟
          نابغه مارشن منهانتر ۲۶۵ سالشه ۲۶۵ میلیون ساله
          مارشن منهانتر با لمس ناپذیریش اینکارو کرد که ثور هم قدرت لمس ناپذیری داره و میتونه اینکارو بکنه
          مارشن منهانتر با یه کبریت از بین میره
          و هر کس هم میتونه اینکار بکنه از جمله مرد آهنی و ثور
          از اون جایی که رعد باعث ایجاد آتش سوزی میشه پس مارشن منهانتر شانس زیادی جلوی ثور نداره
          تو که نه اطلاعاتی داری نه دلیل پس تعصبی حرف نزن

          1. King thor کاربر می‌گوید

            این چی میگه ؟
            پروفسور ۲۶۵ میلیون سالش هست
            را چرت و پرت میگی چقدر تعصب داری تو

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              #King Thor
              با منی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بینهایت تعصبی هنوز متوجه نشدی دنیای مارول و دیسی جدا هستن شما که مرد آهنی رو از سوپرمن قویتر میدونین حرفی نمیمونه بعد تو نمیدونی مارشن کیه ادیسون مارشن ۲۶۵ میلیون سالشه مارشن لمس ناپذیر شه با کبریت ککش هم نمیگزه مارشن شانسش بیشتر از ثوره تو نمیدونی دیسی چیه من نمیدونم چی بهت بگم

            1. King thor کاربر می‌گوید

              باز از این حرفا گفتی دکتر جان
              لمس ناپذیری مارشن منهانتر به ترسش ربط داره می خواد لمس ناپذیر بشه میخواد لمس ناپذیر نشه آتش ببینه روانی میشه

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                خب بله درسست میفرمایید اما به هرحال آسیبی که میبینه کمتره و بعدهم بله آتش فقط ضعف روحیه خب این آقا میگه کبریت بکشی بهش لهه ولی به هرحال میتونه کاری کنه که آسیبش کمتر شه مثلا مثل ثور توانایی تلپورت داره به هرحال دارین راجعب کسی حرف میزنیم که به نوعی قویتر از سوپرمن و فرد خبره ای مثل بتمنه و ضربات سوپربوی پرایم و مهمتر از اون انفجار کاپیتان اتم البته اینارو شنیدم رو تحمل کرده واقعا کم لطفیه که بگیم هرکی آتیش داشته باشه میتونه مارشن رو راحت بزنه و البته فکرکنم جدیدا ضعفش کمتر شده نسبت به آتیش البته مطمعن نیستم فکرکنم اینو یه جا دیدم اگه اشنباه میکنم کاربر کینگ ثور محترم لطفا بهم بگین

      2. amir کاربر می‌گوید

        داداش توی فیلم گفتن ثور ۱۵۰۰ سالشه و گرنه ثور میلیون ها سال سن داره

  3. VIDAR کاربر می‌گوید

    کاملا صحیح … در ضمن ثور جدیدا مشخص شده که پسر بانو فینیکس هست و در واقع در کهکشان هم قدرتمنده … البته تا الان معلوم نیست آیا فینیکس به ثور قدرت های جدید میده یا خیر.

  4. Daredevil کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود👌 ممنون

  5. محمد کاربر می‌گوید

    ترجیحا نظر نمیدم😂👍

  6. محمود کاربر می‌گوید

    ااولللل. . مقاله قشنگی بود.

  7. Amirali.h کاربر می‌گوید

    من حرف برای گفتن ندارم ولی مقاله خیلی اشتباه داشت تجربه ثور به مارشن نمیرسه سرعتش هم همینطور یا حتا اگه برسه هم براش فایده ای نداره چون اون فقط در حالت پرواز سریعه ولی مارشن در دو حالت سریعه هم زمینی هم هوایی بس پیشتر بدردش میخوره استقامت که چی بکم با کل لیگ عدالت جنگیده دوبار برده، به هر حال این نظر منه با تشکر 🙏

    1. فلش کاربر می‌گوید

      ترجبه ثور به مارشن نمیرسه ؟
      این یکی دیگه واقعا جدیده 😐 . ثور حداقل ۱۵۰۰ سالشه .

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        😂😂😂 عزیزم ۲ میلیون سالش هست

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود و کاااااملا درست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج#
      کاملا اشتباه بود

  9. s کاربر می‌گوید

    حاجی مطمئنی درست برنده را انتخای کردی؟

  10. M.K کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی فکر کنم مارشن من هانتر قویتر باشه البته به جایی که میجنگن هم بستگی داره مثلا اگر تو جنگل بجنگند شانس مارشن من هانتر کم تر میشه ولی در کل به نظرم مارشن۵۲به۴۸ قویتر باشه

  11. ثور لاور کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود. قطعا ثور میبره.
    اگه میشه مقاله هاتون رو بیشتر به سمت فکت از شخصیت های دیسی سوق بدید چون دانشش رو دارید. خسته نباشید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ثورلاور#
      جناب شماکه طرفدار ثوری معلومه موافقی ولی مقاله کامل غلط بود

      1. admin 2
        admin 2 کاربر می‌گوید

        لازم نیست در جواب یک به یک کاربران یک مقاله رو بکوبین و بگین کاملا اشتباهه. میتونین در نظر خودتون جداگانه مقاله رو نقد کنین و نظرتون رو بگین.

      2. ثور لاور کاربر می‌گوید

        مرسی که وقت گذاشتید کامنت بنده رو خوندید و ریپلای دادید.
        ولی خداییش ثور قویتره. البته اگه این دو با هم روبرو بشن فک نکنم درگیری ای رخ بدن چون جفتشون ابرقهرمان های خوش قبلی هستن. در ضمن برای بنده قدرت اصلا مهم نیست و فقط و فقط شخصیت پردازی و ذات و غنای شخصیت ها مهم هست، یاعلی.

      3. TONI STARK کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        بابا تو که خودت خدای تعصب دیسی فنا هستی 😂😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          از تو یکی تعصبم کمتره سرور تعصبی ها

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            شما خودت داری داد میزنی متعصبی
            دونه به دونه ی نظر های موافقان مقاله رو ریپلای میکنی میگی نه مقاله کاملا قلط بود بعد به من میگی متعصب 😂😂😂😂😂😂

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              همون که کاپیتان اتم رو از اسکارلت ویچ ضعیفتر دونستین نشون میده تعصبتون چه حدیه خب مقاله اشتباه بود از نظر من

  12. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلام .
    خسته نباشید بابت این مقاله خوب . 👍
    خب من نقد خودم رو با اجازه ارائه بدهم . اولا بگم که من با نتیجه موافقم و فکر میکنم در نهایت شانس ثور برای پیروزی بیشتر هست اما با نتیجه برخی از مقوله ها مخالفم .
    مثلا فکر کنم امتیاز تجربه به مارشن من هانتر میرسه چون سن ثور اصلی از چندین هزار سال بیشتر نیست ولی مارشن من هانتر چندین میلیون سال سن داره البته اگه کینگ ثور پیر حساب بشه فکر کنم تجربش بیشتر از مارشن من هانتر باشه .
    یا مثلا سرعت مارشن من هانتر هم فکر کنم بیشتر باشه . با اینکه ثور میتونه به اشیا سریعتر از نور واکنش نشون بده و سرعت واکنشش بسیار زیاده که حتی کوئیک سیلور هم اعتراف کرده نمیتونه با نهایت سرعتش ثور را غافلگیر کند ، اما سرعت حرکت رو حساب کنیم از مارشن من هانتر خیلی بیشتره . البته در حین پرواز سرعت ثور به خاطر میولنیر خیلی زیاد هست و شخصی مثل سیلور سرفر هم اعتراف کرده که ثور از اون سریعتره . ولی ماشین هم سرعت خیلی زیادی داره و بعضا سرعتش با سوپرمن مقایسه میشه .
    امتیاز زمینه متحدین هم به نظر من به ثور میرسه چون مریخی ها همگی منقرض شدن و به نوعی فقط اعضای لیگ عدالت دوستان و متحد مارشن من هانتر هستند اما علاوه بر انتقام جویان ، ثور حمایت همه جانبه اودین و سایر ازگاردی ها ، الف های روشنایی ، وانیر ها و خیلی از قلمرو های دیگه رو داره . پس فکر کنم متحدین ثور قدرتمندتر و بیشتر هستند .
    با نتیجه و سایر قسمت ها هم که موافقم .
    شاد و پیروز باشید .

    1. اودین کاربر می‌گوید

      اگه تو نگی ثور برندست کی بگه

  13. amirrr کاربر می‌گوید

    این مقاله رو قبل از همه ادمین محترم بررسی کردن وحتی یکی دو مورد رو هم گفتند که اصلاح کردم ولی در کل حتی ادمین هم با نتیجه این مقایسه مخالف نبودند . در ضمن بلک وینتر قطعا از ورلد فورگر قویتر است . در ضمن زمان هایی که مارشن من هانتر در زمین به صورت ناشناخته سرگردان بوده ثور دانش خدایان ازگاردی رو مطالعه میکرده و بار ها به مبارزه در زمین پرداخته و حتی چیز های زیادی از پدرش اودین اموخته و اینها خود به تنهایی باعث تجربه بالای او میشوند.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr
      جناب چرا یعنی کسی که هم قدرت با میکسیزپیتلیکه از بلک وینتر شکست بخوره اصلا میکسیزپیتلیک رو میشناسین؟ حتما نه ولی قدرت ورلد فورجر درهمون سطحه بعد کسی که جلو ثور نتونست دوام بیاره رو چطوری با افرادی که تقریبا قادر مطلق محسوب میشن مقایسه میکنین بعدهم اونموقع که ثور هنوز به دنیا نیومده بوده مارشن درحال کسب تجربه بوده پس این مقاله واقعا ضد دیسی بود ولی بازهم ممنون از زحماتتون

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        ببخشید شما چجوری موجودی که از سوپرمن ضعیف تره رو با کسی که واسه ی خوشگذرنی سوپرمنو لتوپار میکنه برابر میدنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بابا این سطح جدیدی تعصبه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آها ورلد فورجر از سوپرمن ضعیفتره؟؟!!جناب احتمالا ندونین کیه ین موجود تقریبا قادرمطلقه

  14. amirrr کاربر می‌گوید

    درباره سرعت هم سرعت مارشن از سوپرمن کم تره در حالی که ثور در عرض چند ثانیه میتواند عرض کهکشان رو طی کند و البته در برابر ضربات سریع از خود واکنش نشان دهد و حتی در این زمینه توانسته به سیلورسرفر اسیب بزند.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr
      اولا اون بخاطر تلپورتشه و در ویکبپدیا قدرت تلپورت رو برای مارشن هم نوشتن بعد سرعت ثور هم از سوپرمن کمتره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        ویکیپدیا رو من هم میتونم تغییر بدم شما بگو در دی سی فندوم هست یا خیر

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          برو ببنی تلپورت عضو قدرتاش هست اونجاروهم چک کن

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            منم رفتم دیدم اما هیجا ننوشته بود که یکی از قدرتاش تلپورته

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              در ویکی پدیا نوشته دورنوردی و دورجنبی رو فکرکنم در کورا هم فکرکنم هست

  15. میلاد کاربر می‌گوید

    برادر واقعیت تلخه اما مارشن منهانتر قوی تره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اون نوبی که بگه سیلیستیال ها خالق اولیه هستند رو دیگه خودت حساب کن ببین اصلا ارزش جواب دادن رو داره یا نه ؟!
      بله واقعیت تلخه اما برای یه دیسی فن مثل تو .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیوراجرز#
        اولا یه انتقاد به شما چرا وقتی ایشون الان داره حقیقتو میگه اینطور میکوبونیدش بعدهم اگه بلک وینتر قدرت داشت اونطوری تحقیر آمیز شکست نمیخورد ورلد فورجر قادر مطلق تقریبیه و مارشن قویتره توضیح هم دادم بعد چی باعث شده فکرکنین کارهای بلک وینترو ورلد فورجر نمیتونه بکنه ورلد فورجر در حد میکسیزپیتلیکه بعد از زمستان سیاه ضعیفتر باشه بعدهم مارشن قویتره ثور لمس ناپذیر میشه قبول اما مال مارشن قویتره برید قدرتاشو ببینید متوجه شین چقدر قویه تازه میتونه از انرژی یک چیز علیه خودش استفاده کنه دستش تا کتف قطع شه دوباره درمیاد
        نتیجه: مارشن قویتره ولی خیلیییییییییییییی کم

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          اولا نمیدونم روی چه حساب و کتابی میگی لمس ناپذیری مارشن من هانتر قویتره؟؟!!؟؟
          دوما توانی جذب انرژی رو که ثور هم داره در حد خیلی زیاد و گسترده .
          سوما بلک وینتر خیلی از ورد فورجر و امثالهم قویتره . ناسلامتی داریم راجب موجودی حرف میزنیم که یک کازموس مارول رو در یک دستش نابود کرده . شاید اصلا بلک وینتر نابود نشده باشه هنوز ، باید دید کیتس چه برنامه ای داره .

          1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

            لمس ناپذیری مارشن منهانتر به دردش نمی خوره چون ثور بر روی لمس پذیری تاثیر گذاشته مثل مبارزه با سیلور سرفر
            سیلور سرفر در برابر مارشن منهانتر هم مقاله خوبی میشه چون سیلور سرفر تنها کسی هست نال رو شکست داده

          2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            استیو من اول جواب این رو بدم:
            اول با ی توضیح کلی از اگزیتار پایان دهنده شورع میکنم
            لقب پایان‌دهنده از این‌رو به او داده شد که این موجود جهان‌هایی را که دیگر سلستیال‌ها فاقد ارزش می‌دانستند نابود می‌کرد. اکسیتار (Exitar) یک موجود واحد نیست. این در واقع یک‌سری سلستیال است که بعد از مرگ سلستیال قبلی، وارد لباس اکسیتار می‌شوند. (این روند به همین شکل ادامه پیدا می‌کند)
            اگرچه یک اکسیتار توسط سو استورم (Sue Storm) کشته شد؛ اما پایان‌دهنده به‌علت عملکرد جاودانه خود استحقاق حضور در رتبه‌های بالای این کیهان را دارد. (با کشته شدن یک اکسیتار، اکسیتار دیگری جای او را می‌گیرد) حتی اگر به‌نظر برسد چکش ثور چیزی باشد که به‌ طور حتمی یک اکسیتار را بکشد، نمی‌توان این موجود را در رتبه‌های پایینی از کهکشان دانست. (زیرا او جاودانه است) از این گذشته، تایید شده که این موجود قدرتمندتر از شخصیت‌هایی چون اودین، گالاکتوس (Galactus) و بیاندر (Beyonder) است.
            این از این
            بعد
            استیو من چنتا تئوری دارم
            ۱-تانوس زامبی های مارول رو به این دنیا میاره
            ۲-همه میمیرن و فق ثور بزرگ میتونه جلو تانوس رو بگیره و میگیره
            ۳-شاید مارول بخواد در حماسه ای جاودان ثور بعد از اینکه با استفاده از سنگ های ابدیت بمیره

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              اکسیتار اصلا از بیاندر قدرتمند تر نیست
              اکستیار کارهایی دیگه ای هم کرده مثل شکست دادن یکی از قدرتمند ترین واچر ها
              علاوه بر این اکسیتار زره بسیار قدرتمندی که حتی دث سنتری و روگ که قدرت قهرمان ها رو جذب کرده بود نتوانستند صدمه کوچکی بزنند
              آرشیم یکی از سلستیال هایی که به اگسیتار خدمت می کرده
              هم وقتی زئوس ، اودین ، ویشنو قدرت هاشون رو با هم ترکیب کردند و به سمتش شلیک کردند هیچ صدمه ندید
              خود نژاد سلستیال ها هم کیهان ۷ مارول رو به وجود آوردند و ۴ سلستیال در مبارزه با گالاکتوس پیروز شدند و ناک اوتش کردن با اینکه گالاکتوس خودش در دور اول پیروز شد
              و علاوه بر اون سه تا از اون ها فرانکلین ریچاردز بزرگسال رو شکست دادند کسی که فکر کنم تجسم کیهان هشتم مارول باشه

          3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            استیوراجرز #
            جناب ثور درکمیک بسیار کم لمس ناپذیر شده ولی مارشن خیلی زیاد و هرچقدر بخواد میتونه لمس ناپذیر باشه جناب شما ورلد فورجر رو میشناسین ؟؟؟!! میگم تقریبا قادرمطلق و درحد مسترمیکسیزپیتلیکه میکسیزپیتلیک قویتره یا بلک وینتر ؟؟قطعا میکسیزپیتلیک بسیار قویتره میکسیزپیتلیک میتونه به راحتی مالتی ورس هارو نابود کنه ورلد فورجر هم درهمون حده تقریبا

          4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            استیوراجرز #
            سلام ببخشید من تازه اون کمیک ثور ۲۰۲۰ رو هفته پیش که چهارشنبه تعطیل بود خوندم چون واقعا سرم شلوغه ولی ایشون عجب فکر خلاقی دارن نویسندگی کمیک ثور رو به فرد درستی دادن بگذریم اگه دقت کنین یکجا طلسم لیاقت پتک ثور خراب بود و همه میتونستن بلندش کنندقیقا در اون قسمتش به جد ثابت شد ثور بدون پتکش هم توانایی گسترده پرواز داره با خوندن بعد از جنگشون با زمستان سیاه یکم نسبت به ثور دیدگاهم تغییر کرده و اما مارشن هم خیلی قویه ببینید مارشن یکبار کل اعضای لیگ عدالتو زده خواهشا دست کمش نگیرین بیینید فکرکنم شماهم قبول دارین مارشن مقداری از سوپرمن قویتره درکل خواستم بگم مارشن منهانتر در یک مبارزه تقریبا برابر میتونه ثور رو بزنه چون واقعا زود درمانیش قویتره به هرحال اگه تندی در کامنت های قبلی بنده دیدین ببخشید

      2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        استیو راجرز و میلاد
        میشه لطفا این دعوای خاله زنک به اتمام برسانید؟ هر پست میرم این اتفاق افتاده:
        دعوای باب و استیو راجرز
        دعوای میلاد و استیو راجرز
        دعوای مارول فن ها و دیسی فن ها
        دعوای نویسنده ها هم اضافه شده.
        به شدت مسخرست.
        الان یکی دوباره به من ریپلای می کنه سعادتی به تو چه😂😂

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          من و منهتن رو یادت رفت:!
          +

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            محمد اودینسان #
            بنده از اون موقع نظرم نسبت به ثور واقعا چرخیده به هرحال ببخشید به شخصیت محبوبتون توهین کردم

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            محمد اودینسان #
            بنده از اون موقع نظرم نسبت به ثور واقعا چرخیده به هرحال ببخشید به شخصیت محبوبتون توهین کردم
            ممنون

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              دکتر منهتن
              خوبه که دیدگاهتون تغیر کرده . ایول .

        2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          حاجی من و رادمنش ۳ ماه با هم دعوا کردیم اون وقت حسابش نمیکنی؟

      3. میلاد کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        همین کم مونده تو به من بگی نوب
        یک سوال اگه من نوبم بعد اون وقط شما چی این؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          میلاد
          برو اول مفهوم کمیک رو بفهم بعد بیا چرند و پرند بگو بچه .

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            استیو راجرز
            از شما بی جنبه تر ندیدم تو عمرم ، وقتی که کم میارید به جای پذیرفتن اشتباهتون به ما می گید یک مشت متعصب که شخصیت هایی مثل سوپرمن و … می پرستیم بعدم براشون القاب مخطلفی می سازید مثلا به سوپرمن می گید کریپتونی یتیم یا به شزم می گید بچه تازه به دوران رسیده ، بعدشم برای خرد کردن طرف مقابلتون از «منو نخوندون جناب،هههههههه…‌» استفاده می کنید

            شما کمیک رو از رو درست نمی تونی بخونی بعد به من می گید برم مفهوم کمیکو درک کنم. خب شما که مفهوم کمیکو درک کردی بفرما مفهومش چیه ما هم بفهمیم

  16. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر استیو راجرز. ممنون ازنقدتون. ولی بالا هم گفتم تجربه فقط به سن نیست و به شرایط هم بستگی داره که مسلما یک خدا که برای پادشاهی اموزش میبینه و دانش خدایان رو مطالعه میکنه قطعا از کسی که سالها سرگردان بوده بیشتر است.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بله کاملا درست میگین .

    2. TONI STARK کاربر می‌گوید

      دقیقا

  17. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    با تمام احترامی که برای آقای قاسمی قائل هستم اما مقاله بسیار پر ایرادی است حالا الان خیلی ببخشید وقت ندارم فردا مشکلات این مقاله توضیح میدم.

  18. سجاد کاربر می‌گوید

    به نظر من ثور برندس البته من مطمعنم که ثور اسیب های جدی و زیادی تو این نبرد میبینه ولی ثور اونقدر قدرتمنده که تونسته گالاکتوس رو با اون همه قدرت و عظمط به چالش بکشه
    به نظر من ثور برندس

  19. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    تو این مقاله سرعت و مقاومت میشه مارشن
    مارشن لمس ناپذیری و زوددرمانی داره پس این بخش به نفع مارشن
    قدرت رهبری برابر
    قدرت درونی هم برابر

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      قدرت دورنی یه چیز اون رو فکر میکنم اما قدرت رهبری ثور قویتره ناسلامتی داره پادشاه آزگارد و ۱۰ قلمرو هستش این با لیگ عدالت فرق داره

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      خیر نیروی درونی ثور بیشتر از مارشن.
      ثور یک خدای آزگاردی و به نیروی هایی از جمله گادبلست هم دسترسی داره. نامرئی شدن و لمس ناپذیری ثور هم میتونه اما در کمیک ها خیلی کم استفاده کرده. سرعت به نظرم مارشن و استقامت با زود درمانی متفاوت و اسقامت ثور بیشتره.
      من تنها مشکلی که با مقاله دارم بخش تجربه سرعت.
      تجربه: برابر
      سرعت: ثور
      بقیه همه موافق هستم.
      نه الان که فکر می کنم مقاله زیاد پر ایرادی هم نیست.
      دم امیررضا جان گرم👍

  20. سجاد کاربر می‌گوید

    فقط نویسنده های عزیز یک بار هم ثور رو با سوپرمن مقایسه کنید ببینیم کی میبره

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اوهععععع

      اما اگه اینجوری بشه مطمئن باش بیش از ۵۰۰ تا کامنت داره

      تجربه: ثور
      متحدان: سوپرمن
      قدرت دشمنان: سوپرمن
      قدرت درونی: ثور
      قدرت خارجی: ثور اما اختلاف خیلی کم
      سرعت: سوپرمن نیاز به تحلیل نداره
      استقامت : برابر تا حدودی ثور
      هوش: ثور چون الان پادشاه هستش
      تجهیزات : سوپرمن
      شاهکار: برابر این رو خودم احتمال رو به ثور میدم خب اگه سوپرمن قبل بحران رو له حساب بیاریم اره اون شاهکار بزرگ تری از ثور داره اما من بعد بحران رو میگم چون وضعیت فعلی مهمه نه سوپرمن قبل بحران

      برنده: با اختلاف خیلی خیلی خیلی کم ثور

      خب این مقایسه من بود حالا مقایسه من اشکالی داره با دلیل توضیح بدین گفتم با دلیل الکی بگین این قویتره نم به فکر کردن و اینا احتیاج نداره قبول نمیکنم.
      موفق باشید.

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        میشه بس کنین
        بارها بحث شده و به هیچ نتیجه ای نرسیدیم پس بس کن

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        سوپرمن ثور رو با دسر میخوره متاسفانه

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          اره باو ثور هیچی نیست شکلاته واسه سوپرمن دوست من این دو برابرن درسته گفتم ثور قویتره نسبت به بهش اما اگه خیلی ریز بینانه نگاه کنیم برابرن

      3. TONI STARK کاربر می‌گوید

        درست میگید موافقم اما تجهیزات ثور بیشتر و قویترن
        و قدرت دشمنان ماله ثوره
        چون دارک ساید ، برینیاک ، لکس لوتر و دومزدی باهم حریف ملکیث و ارتشش ، مار میدگارد ، هلا ، سورتور و……….. نمیشن
        و متحدین هم همینطور
        انتقام جویان از لیگ عدالت قویتره
        من در مقاله ی انتقام جویان در برابر لیگ عدالت این دو گروه رو باهم مقایسه کردم

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          دلیل و مدرک هم زیاد دارم که انتقام جویان از لیگ عدالت قویتره مدرکم اینه که در یکی از مقالات سایت (comicoontry) گفته شد که بلک وینتر گالاکتوس رو شکست داد و گالاکتوس خودش گفته تهدیدی فراتر از اون نیست و بلک وینتر لیگ عدالت هم شکست داد اما ثور تونست بلک وینتر رو شکست داد
          اسم مقاله هم این بود
          ((مارول لیگ عدالت و بونیوس دیسی را نابود کرد))
          و این حرفشون بر اساس کمیک بود

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            البته ثور نتونست شکستش بده ولی تونست باهاش برابری کنه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            وایی در کمیک مارول لسگ عدالتو زده دارین از کمیک های مارول دیسی رو قضاوت میکنین این اشتباهه اولا نسخه عادی ثور اون نیست اون کازمیک کینگ ثوره لیگ عدالت هم نسخه هایی مثل واندروومن نجات دهنده فاینال بت سوییت و سوپرپرایم و خدای خدایان شزم و از همه مهمتر کازمیک آرمر رو داره لیگ عدالت قویتره در نسخه عادی دلیلتون هم اصلا درست میست بلک وینتر ابدا لیگ عدالتو نزده یعنی فقط یه نسخه افتخاری که مارول در اون کمیک آورده بود رو زده و ابدا لیگ عدالت اصلی نبودن لیگ عدالت اصلی مال دیسیه و باید از روی کمیک های دیسی به اتفاقاتی که براشون افتاده نگاه کرد

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          در ضمن لیگ عدالت قویتره

  21. احمد کاربر می‌گوید

    مهم نیته 😂

  22. Attack titan کاربر می‌گوید

    خب مقاله خوبی بود با نتیجه موافقم اما چند جا اشکال داشت مثلا تجربه که میگن مارشن بیشتر باشه رو قبول دارم میلیون ها سال سن داره اما به این نکته توجه داشته باشیم که تجربه هیچوقت تنها به سن بالا بودن به اتفاقاتی است که در زندگی یک فرد رخ میدهد تا از آن درس بگیرد و دوباره آن را تکرار نکند به نظرم در زمینه تجربه برابرن جان جونز بخاطر سنش و ثور بخاطر نبردهاش و زندگیش و اشکال دوم گرچه سرعت میونیلر زیاده اما به یرعت مارشن نمریسه خب اینها فقط اشکال داشتن.
    با ارزوی سلامتی 🙏🏻

    در ضمن دکتر منهتن شما خودت میگی از ثور متنفرم و از سوپرمن و شزم قویتر میدونم حالا هم میگی ثور ضعیف تره یعنی چی یعنی مارشن با کپ اتم برابره من که فکر نکنم در کل مارشن بعد از سوپرمن و کپ اتم قویترین عضو لیگ عدالته در ضمن بهتر به صورت منطقی جواب بدین چون همه فکر میکنن بخاطر تنفری که دارین اینجوری میگین در کل امیدوارم سخنم رو درک کنی🙏🏻

  23. Attack titan کاربر می‌گوید

    و یه اشکال دیگه هم داره اون هم اینکه به تظرم قدرت متحدان ثور قویتره شما متحدین ثور بگین اودین و آزگاردی ها و در بعضی مواقع خاص لوکی انتقام جویان، ایکس من، نگهبانان کهکشان، جین فاستر و …
    متحدان مارشن لیگ عدالت، مریخی ها کرپیتونی ها و میتونیم امازونی ها رو هم حساب کنیم خب اینجا به نظرم قدرت متحدان ثور قویتره شاید هم من اشتباه میکنم اما این قدرت متحدین ثور بیشتره اگه هم نقد برای کامنتم هست بگین جناب راجرز و رامون و محمد امید سعادتی و همه کاربران سایت😊

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اشتباه میکنی
      یکم از کپ اتم تحقیق کنی میبینی حداقل برای ۷ ازگاردی بسه

  24. سجاد کاربر می‌گوید

    فقط اقای ادمین ممنون میشم بگین به نظرتون نسخه ی سینمایی دومزدی قویتره یا نسخه ی سینمایی دورمامو؟

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      به نظرم دورمامو بدون شک خیلی خیلی قویتره.

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        ممنون بابت پاسخ گویی
        راستش واقعا تو این سوال مونده بودم واقعا ممنون
        راستش قبل جواب دادن شما به نظر خودم دومزدی قویتر بود چون فقط با کیریپوتون میشه جلوش وایستاد

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      خب دورمامو قویتره تنها شرور ماروله که شکست نخورده و کشته نشده بخاطر این شوست نخورد که با استرنج معامله کرد
      دومزدی که توسط سوپرمن به دار فانی وداع موقت گفت

      1. علی کاربر می‌گوید

        کاملا اشتباه مکنید،دومزدی از دورمامو قویتره،چون فقط با(کریپتونایت) که میشه کشتش و توی فیلم این حرف گفته شد و اگه کریپتونایت نبود سوپرمن نمیتونست بکشدش تازه خود سوپرمن هم کشته شد. بعد دومزدی بعد هر ضربه که میخورد قویتر میشد و این توی فیلم کاملا مشخص بود و اگه نیزه کریپتون نباشه به هیچ وجه کشته نمیشه حالا هم مهم نیست حریفش دورمامو باشه یا کس دیگه،فقط با نیزه کریپتون میشه کشدش و اگه اون نیزه نباشه حمله کردن به دومزدی فقط باعث میشه قوی و قویتر بشه و تا جایی که دیگه نمبشه جلو شو گرفت،شما هم که هیچ دلیلی ندارید به هیچ وجه نمیتونید بگید دورمامو شاید باوهم مساوی باشند،اما دومزدی قویتر از دورمامو هست.(البته من دارم سینما را میگم).

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          ظاهرا دورماموی سینما رو نمیشناسید اگه میشناختین این حرف رو نمیزدین.
          البته نظر شمام محترمه.

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          دورمامو قادر مطلق در بعد خودش بوده اگه دنیای دی سی رو کنه کار دومزدی تمامه صدمه هم نمی بینه

          1. Knight کاربر می‌گوید

            مبنبنژ

        3. احمد کاربر می‌گوید

          کلا میدونی همیشه مقایسه هات دیسی برنده میشه تا الان ندیدم مارول برنده بشه ولش
          اول بدون دومزدی تو این مبارزه یک ضربه هم به دورمامو نمیزنه اگرم بزنم اثری روش نداره دکتر استرنج پدرش درومد تا راضیش کرد نتونست یه ضربه هم بهش بزنه بعد اگر سنگ زمان نبود کل زمینک تو ۲۰ دقیقه تسخیر میکرد بعد دومزدی قویتره
          برای دورمامو سخته دومزدیو تو یه بعد دیگه بندازه تا اخر سرگردون بشه
          چی نمیدونی نگو
          ثور در برابر بلک کنری : معلومه بلک کنری
          هالک در برابر گرین اروو: معلومه گرین ارو
          سنتری در برابر سایبورگ : معلومه سایبورگ
          این به نظر شما درست نیست به نظر من که درسته

          تسلط بر سحر و جادوی سیاه
          تغییر شکل ماده
          جذب روح
          کنترل آتش
          آسیب‌ناپذیری
          انحراف واقعیت
          کنترل چگالی
          فال اموات
          جاودانگی
          انحراف زمان
          سفر در زمان
          دورنوردی
          دورجنبی
          دگرپیکری
          این قدرتای دورمامو
          حداقل یه راه واسه کشتن دومزدی هست ولی دورمامو اصلا قابل کشتن نیس

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            کاملا درست میگید

  25. Attack titan کاربر می‌گوید

    سرعت تایید کامنت ها حرف نداره.👌

  26. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام
    ممنون
    سرعت:مارشن چون کمی از سوپرمن کمتره
    تجربه:شما میگید ثور پادشاهی کرده خب شما اگه بخونین چرا مارشن از آتش آسیب میخوره خب بخاطر اینکه با آتیش کشورگشایی میکرده پس مارشن تازه ثور سنش کمتره
    قدرت رهبری:برابر میشه چون هردو بارها نژاد خودشون و گروه هاشون را رهبری کردن حتی مارشن یکبار رهبر لیگ بی عدالتی هم بوده(اولاش)
    استقامت:مارشن میشه من عکس کمیک دارم کپ اتم انفجار اتمی زد ولی نمرد و اولترامن با لیزر دستشو زد ولی در اومد دستش
    قدرت درونی:برابر من عکس کمیک دارم که با قدرت درونیش با قدرت درونی کپ اتم برابری کرد(اسم کمیک نمیدونم تو سی بی آر عکسشو پیدا کردم
    بنظرم نتیجه:۶-۴ به نفع مارشن
    همه قبول دارن مارشن قویتره حتی مارول فنای معتبر مثل راجرز خان قبول دارن
    آقای ادین سان قبول کن مارشن قویتره حقیقت تلخه ولی مارشن قویتره لطفا متعصب نشو

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      عجب پس ثور هیچی نیست فهمیدم خب باید نقدی به کامنتتون بشه من نمیگم بدی میگی اشکال داشت ببینید شما میگید لیگ عدالت رو رهبری کرده بابا میدونم رهبری قویترین گروه ابرقهرمانان کمیک سخته اما هیچوقت با رهبری ۱۰ قلمرو برابر نیست خب کشورگشایی میکردن خب که چی ثور هم عوضش با موجودات قدرتمندی میجنگید موجوداتی چون لوکی ، سوتور، مار میدگارد، هلا، گالاکتوس، سلستیال ها ثور حتی با یارن بی یورن سلستیال شکست داد تازه یارن بی یورن قدرت خاصی نداره به جز تیزیش که فکر کنم از شمشیر اودین هم تیز تره حالا کشور گشایی تجربه میخواد یا جنگ با موجودات کیهانی که قصد حمله به آزگارد و ۹ قلمرو داشتن و در ضمن دانش خدایان هم هست حالا درسته مارشن میلیون ها سال سن داره خب سن فقط یه فاکتور تجربه هست

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ثور دربرابر انفجار های گالاکتوس و نیروی اینکه کل آفرینش رو نابود می‌کنه ایستادگی کرده و یک جورایی استادگیش با سوپرمن برابر هست بعد شما میگی کپ اتم ؟
      تجربه هم مارشن منهانتر سال های زیادی سرگردان بوده البته انگار بوده ولی ثور در تمام زندگیش در حال مبارزه و یادگیری
      سبک های مبارزه بوده و اگر به سن باشه که باید به جای ترجبه سن رو بنویسید
      من خودم به نظرم مارشن منهانتر با اختلاف زیاد از ثور قویتر هست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        King elis ready #
        مارشن قویتره ،قدرت ذاتیش هم بیشتره مارشن با اختلاف کم قویتره اگه قدرتاش رو بخونین متوجه میشین

    3. Attack titan کاربر می‌گوید

      خب ثور هم در برابر اتم مقاومه تاثیری روی ثور نداره حتی جادو استرنج و اسکارلت ویچ هم تاثیر انچنانی رو ثور نداشت ثور در برابر انرژی ستاره ها مقاومت کرده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بمب اتم نه! انفجار کاپیتان اتم که خیلی از ثور قویتره مارشن جلوی انفجار های انرژیش ایستاده

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          ثور در برابر انفجار های کیهانی دوام میاره که انفجار اتم جلوش ترقست

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            تونی استارک #
            کاربر محترم چرا حرف مفت میزنی انفجار کاپیتان اتم تو که کاپیتان اتم رو نمیشناسی حرف الکی نزن که انفجار هاش میتونه کهکشان ها و یا حتی یونیورسو نابود کنه مارشن مقاومتش بیشتره و برندس

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              مارشن منهانتر با لمس ناپذیری اینکارو کرد که ثور هم میتونه لمس ناپذیر بشه

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                خب پس میتونه جلوی ضربات ثورهم لمس ناپذیر شه دیگه از انفجار کاپیتان که سرتر نیستن بعدهم فقط این نیست جلوی ضربات سوپربوی پرایم که کهکشانو به لرزه میندازه هم مقاومت کرده

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آقای رامون کشور گشایی نمیکرده کل نژادش با آتش نابود شدن و مریخی های سفید همواره آزار و اذیتشون میکردن
      فکرنکنم مارشن کسی رو بکشه

  27. ثور لاور کاربر می‌گوید

    ببخشید اجازه هست یه نقدی به سایتتون بکنم؟ (بیشتر پیشنهاده)

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      بله خب، من موقتا جایگزین ادمین اصلی هستم اما فکر کنم ایشون هم خوشحال بشن.

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        بعد از اینکه ایشون برگشتن کجا میرید؟
        ایا این اخرین دیدار ما خواهد بود؟ یا اون موقع هم هستین و جواب میدین؟
        به نظر شما هم من باشید چون دو تا ادمین داشته باشه سایتهتون خیلی خوب میشه و هیچ سوالی از دسته تون در نمیره

      2. ثور لاور کاربر می‌گوید

        خیلی ممنون
        ببینید سایت شما با سواد ترین دیسی فن ها رو داره. مخصوصا ادمین اصلی که تسلط کامل بر روی اکثر شخصیت های دیسی داره. شما که انقد پتانسیلش رو دارید، چرا روی مقالاتتون بیشتر کار نمیکنید؟ من دو تا پیشنهاد براتون دارم، یدونه اینکه اگه میتونید فراخوان بزنید و کمیک ترجمه کنید، خودِ من همشو نقد میکنم. دوم هم اینکه اگه میشه از شخصیت های دیسی فکت و مقاله بنویسین، چون تو ایران زیاد شناخته شده نیستن. خسته نباشید

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          با سلامی دوباره.
          ممنون بابت پیشنهادتون. راستش من شخصا موافقم با پیشنهاد شما اما بازم تصمیم اصلی با ادمین اصلی هست و من موقتا حضور دارم ولی بازم ایشون وقتی برگردن من در این باب باهاشون صحبت میکنم نظرشون رو جویا بشم.

          1. ثور لاور کاربر می‌گوید

            ممنون، یاعلی

  28. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    بیشتر مقاله های سایت دیسی برنده بود حالا یک بار که عادلانه مقایسه شده و برنده درست انتخاب شده یه سری دیسی فن تعصبی میان مقاله رو میکوبن آقا اصلا که اینجوریه مرد آهنی از سوپر من قویتره اگه بخاد میتونه زره ی سوپرمن باستر بسازه و سوپر منو پاره کنه چطور بتمن میتونه؟؟ مرد آهنی کریپتون تو لباسش به کار ببره و لیزر لباسش از اشعه ی کیریپتون استفاده کنه کار سوپرمن تمومه یه سوراخ وسط سینه ی سوپر من ایجاد میشه حالا میخام ببینم چی میگید

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      محمد اسپایدر دیگه تند رفتی درسته ایرون من با ذهنش شکست ممیخوره ما سوپرمن با امید و اراده پولادینش شکست نمیخوره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب دیسی قویتره شخصیتاش

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        درسته آقای رامون مارول زیاد رو الاهیاتش کار نکرده و دیسی بر عکس اون مارول مثلا روی دادگاه زندگی یا بیاندرها وقت گذاشته که ییاندر ها هم قابل قیاس با اسپکتر و فرشتگان نیستن جتی با موجودات ۶ بعدی یا ۱۰ بعدی بله دیسی قویترین شخصیت کل تاریخ کمیک رو داره فکر کنم د رایتر هستش

    3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      از کجا میخواد بفهمه ضعفش کریپتونایت هست اصلا از کجا میخواد گیرش بیاره ؟
      زره های هالک ، ثور ، فونیکس باسترش شکست خوردند

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        خب اشتباهت همینجاست مرد آهنی همینجوری نمیاد که به سوپر من بجنگه دیگه بروس وین که از تونی با هوش تر نیست! تونی میره تحقیق میکنه جناب لطفا نسنجیده حرف نزن

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اسپایدر
          تونی از بروس باهوش تره؟😂😂
          تمام زره های باستری که تونی ساخته مثل ثور باستر و هالک باستر و گالاکتوس باستر و ققنوس باستر شکست خوردند اما برعکس تمام زره های بروس درست عمل کردن. وقتی دلیل منطقی ندارید لطفا با قاطعیت صحبت نکنید. استارک بسیار باهوش اما وین چیزی داشت که استارک نداره. استراتژی! نقشه های بروس در بیشتر مواقع درست اعمال شدند اما نقشه های استارک برعکس شدن.
          با تمام احترام حرف شما چندان منطقی نیست.
          همه چیز هم هوش نیست. استراژیکی هم که میچینی مهم. یک بار به ناپلئون بناپارت گفتند دانشمندان بزرگ اگر فرمانده شوند میتوانند افرادی مثل شما را حقیر شمرده و در جنگ هایی شما را شکست دهند.
          ناپلئون خندید و گفت فرق ما با آنها این است که ما نبرد های خود را با استراتژی پیروز می شویم اما آنها این عامل مهم را ندارند تا بر ما چیره شوند.

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            نه هالک باستر شکست خورده نه گالاکتوس باستر
            بعد بتمن بگید بیاد با اینا مبارزه کنه به ۲۰ ثانیه نمیکشه شکست میخوره

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نگا ما مقایسه میکنیم اینارو حساب نمیکنیم نسخه اصلی و حالشو حصاب میکنیم
      اگه اینطوری باشه سوپرمنم با زره هانتر پری میاد یا میره زره هل بتو از بتمن میگیره

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        ناموسا!! آخه این حرف بود که تو زدی بابا تونی کارش زره ساخته بعد شما دیسی فنا که ادعا میکنید سوپر من با دست خالی کل اونجرز رو حریفه!!! با یه حرف منطقی دارید وا میرید که

    5. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اصن ما دیسی فنا خنگ و اینا
      پس چرا صدای مارول فنا هم در اومده؟مثل کاربر میلاد یا کاربر راجرز یا کینگ الیس ردی

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        منم صدام در اومد حاجی

      2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        منم صدام در اومد حاجی
        از این حرفای شما

        1. M.K کاربر می‌گوید

          #محمد اسپایدر
          حرف ما صداقته حقیقته عدالته مشکلی وجود داره جناب؟

    6. سجاد کاربر می‌گوید

      دلایلی که اوردی واقعا خوب بود داداش
      البته به شرطی که مرد اهنی بتونه کیریپتون پیدا کنه

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        پیدا کردنش کاری نداره

        1. M.K کاربر می‌گوید

          موافقم اصلا کاری نداره کریپتونایت فقط یه چیز کمیاب که بیشترش دست لکس لوتر و بتمنه نیست اصلا همه جا پیدا میشه

    7. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محمد اسپایدر#
      نه یکسری مارولی افراطی مثل تو که ثور رو از کل دیسی برتر میدونن باشه باشه تو درست میگی راکت راکون هم از سوپرمن قویتر مرد آهنی تا به خودش بجنبه له شده بخاطر سرعت ولی تعصبت فراتر تععریفه که مرد آهنی رو از سوپرمن قویتر میدونی اینارو تو اسپایدی بگی بهت میخندن

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        اسپایدی کیلو چنده اون سایت اونقدر تعصبی رفتار میکنه که همه رو از خودش رونده
        نه داداش شما خیلی تعصببی رفتار میکنی که دلایل منطقی رو حساب نمیکنی در باره ی سرعت سوپر من باید بگم تو کمیک جنگ داخلی تونی یه زره ساخت برای مقابله با سرعت کوئیک سیلور حالا قانع شدی؟؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          والا الان شما تعصبی هستین کریپتونایت در‌دنیای مارول وجود نداره شما که یکی از ضعیفترین انتقام جویانو با کسی که از ثور یکم قویتره دارین مقایسه میکنین کیپتونایت تو مارول نیست و مرد آهنی نمیتونه و نخواهد تونست کریپتونایت بدست بیاره مگه خوراکیه که انقدر راحت باشه تا بحث از سوپرمن میشه همه کسانی که یا مارول فن هستن یا از سوپرمن خوششون نمیاد میان میگن میره کریپتونایت برمیداره سوپرمنو شکست میده مگه کریپتونایت ریگ بیابونه ؟؟!همون بتمن هم به هزار بدبختی گیر آورد و درضمن هوش نقشه کشی بروس بیشتر از تونیه بروس باهوشتر از تونیه تونی علم خیلی بیشتری داره و شماهم با این تعصب اسپایدی مشکلی داشته باشین با کمال احترام و اگه آیرون من رو سرعتشو از سوپرمن بیشتر میدونین فقط میتونم بگم باشه استار لرد هم قویتر از سوپرمن ،گروت هم قویتر از سوپرمن راضی شدین؟؟ بسه سوپرمن با ثور مقایسه میشه و مقدار خیلی کم ازش قویتره بعد شما حرف از آیرون من میزنین ؟؟!!!! مرد آهنی از هالک درکمیک ضعیفتره بعد از سوپرمن قویتر باشه ؟؟ سیلورسرفر سریعتره یا فلش ؟؟فلش و سوپرمن یکبار فلشو گرفته و سرعتش یکم از فلش کمتره تازه سوپرمن میتونه با سرعت بالا تو زمان سفر کنه منبعم هم ویکیپدیاست یعنی میتونه بره به زمانی که داشته زره میساخته و زره رو بپوکونه البته این توانایی رو همیشه نداره فکرکنم ولی اگه درنهایت سرعت باشه به هرحال سرعتش به فلش نزدیکه و میتونه اینکار رو انجام بده مارشن منهانتر هم سرعتش به سوپرمن نزدیکه احتمالا بتونه اما نمیدونم و خلاصه یکم کمتر لطفا سوپرمنو دست کم بگیرید
          تمام

          1. بتمن کاربر می‌گوید

            درست میگید ولی تونی با هوش تره ولی استعداد تاکتیکی بتمن قطعا بیشتره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بتمن#
              کاملا درست میگید به نظرم بتمن میتونه مرد آهنی رو بزنه فاینال بت سوییت قطعا از زره های مرد آهنی خیلی قادرتره و
              در بعد ششه و بتمن با پوشیدنش قدرت های خدامانند به دست میاره خلاصه بسیار قدرتمنده

          2. TONI STARK کاربر می‌گوید

            انقدر تعصبی هستی که نمیخوام جوابتو بدم
            ولی میدم
            دوست عزیز هوش مرد آهنی در حدیه که در سینما تونست ماشین زمان بسازه حالا تونی استارک کامیک که خیلی باهوش تر از تونی استارک سینماست نمیتونه یه ماشین برای سفر بین ابعاد بسازه؟؟؟
            ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا میتونه و به دنیای دیسی سفر میکنه و کریپتونایت گیر بیاره

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          اره یه مقاله نوشته در مورد قدرتمندترین موجودات وامیک که به جز منهتن و واندروومن همه واسه مارول بودن نه پرزتس نه لوسیفر نه میکائل نه الین بلک نه د رایتر نه پرالایا نه اسپکتر نه دارکساید ترو فورم اصلی نه انتی مانیتور نه وان میلیون پرایم نه کازمیک نه رون کینگ نه سورس و… 😐🚶‍♂️

        3. Anarchist کاربر می‌گوید

          کوئیک سیلورو با سوپرمن مقایسه میکنی؟
          کوئیک سیلور از فلش شکست میخوره بعد تو میای با سوپرمن مقایسه ـش میکنی؟
          از موتوری یا پارک بگیری همین طوری میشه!

    8. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      محمد اسپایدر
      اگه منظورت منم باید بهت بگم شاید من دیسی فن باشم اما تعصب خاصی ندارم. عاشق مارول هم هستم. سایت دیسی فن است؟ واقعا خنده دار شما در همه مقاله ها اسپم میدهید اسپم هم که نمی دهید فقط توهین می کنید. والا مارول به خاطر همین شما افراد چند تا هیتر داره.من خودم عاشق مارول هستم و مارول بسیار موفق بوده در این چند سال.
      اگر هم حتی سایت دیسی فن باشه شما حق نداری اینطوری به نویسنده های سایت توهین بکنید و حقیر فرض بکنیدشون.
      ببخشید اگر کمی تند دارم صحبت می کنم اما واقعا اینجور کامنت حتی از اون موقعی که راتن اجازه نداد براش مقاله بنویسم هم بیشتر من عصبانی می کنه.
      من دوست دارم جو سایت همیشه خوب باشه😃😊

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        نه داداش چرا به خودت میگیری من منظورم کلی بود بعد من کی به صاحب مقاله توهین کردم؟ بگو منم در جریان باشم

    9. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محض اطلاعتون سوپرمن نزدیک خورشید سرخ سیاره کریپتون رو که ۵برابر زمینه کشیده پس با اشعه فقط آسیب میبینه شاخ دومزدی بهش خورد خوب شد بعدهم کریپتونایت مال دیسیه و درمارول این وجود نداره بعدم اگه سوپرمن بخواد بجنگه نمیذاره مرد آهنی بهش نزدیک شه از همون دور با لیزر ذوبش میکنه اما سوپرمن برخلاف ثور شخصیت خوب و مهربونیه و اینکارو نمیکنه و خواستم بگم که بدونین اگه سوپرمن بخواد مرد آهنی و هفت نسلش حریف جدی براش نیستن

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        یکم تحقیق کنی بد نیست

    10. M.K کاربر می‌گوید

      #محمد اسپایدر
      میخوای ببینی چی میگیم؟
      خوب اون وقت آیرون من از کجا میدونه نقطه ضعف سوپرمن کریپتونایته اصلا چطور میخواد کریپتونایت گیر بیاره و تا بیاد سوپرمن باستر بسازه سوپرمن پیداش میکنه(با دید اشعه ایکس)و نابودش میکنه
      مقاله هم کمی اشکال داشت(با احترام میگم)کلا نتیجه غلط بود تو که از اسمت معلومه مارول فنی چرا نظر میدی مارول فن متعصب من خودم تقریبا ثور را با سوپرمن برابر میدونم(با اختلاف ۵\۵۰به۵\۴۹به نفع سوپرمن) ولی مارشن از سوپرمن هم قویتره و ثور شاید بتونه جلوش مقاومت کنه ولی نمیتونه شکستش بده
      من نمیگم دیسی بهتره ولی شخصیت هاش قدرتمندترند که ربطی به برتری نداره
      چون بیشتر شخصیت های دیسی قدرت های ابر انسانی دارند ولی برای مارول نه برای مثال:مرد آهنی_کاپیتان آمریکا(اون قدرت زیادی داره ولی خداییش قدرت ابر انسانیش در حد فلش یا گرین لانترن یا واندرومن نیست البته نمیگم در مبارزه باهاشون شکست میخوره ولی قدرت جدا از مهارت و قدرت رهبری و استراتژیکش که چیزی نیست که یک فرد را به ابر انسان تبدیل کنه قدرت زیادی نداره)_هاکای_فلش گوردن_پانیشر و…
      که همینم یکی از برتری های مارول به دیسیه(البته دی سی هم برتری هایی نسبت به مارول داره)

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        #MK
        شما خیلی با حالی کریپتون تو دیسیه؟ درسته حق با شماست ولی وقتی کراس اور میشه دنیا ها یکی میشه پس مرد آهنی میتونه کریپتن پیدا کنه بعد میگی مرد آهنی اصلا وثت نداره زره بسازه من سعی میکنم در برابر این حرفت سکوت کنم که بهترین جواب برای توعه😐😐

        1. M.K کاربر می‌گوید

          #محمد اسپایدر
          نمیخواد برای من توضیح بدی تو کراس اور چه اتفاقی میوفته
          کلا ۵ دقیقه وقت میبره که سوپرمن تونی استارک را پیدا کنه اون وقت تونی میتونه تو پنج دقیقه(شایدم کمتر)یه سوپرمن باستر بسازه و کریپتونایت پیدا کنه؟؟
          اصلا چطور میخواد کریپتونایت پیدا کنه کلا یک روز وقت میبره که بفهمه کریپتونایت نقطه ضعف سوپرمنه(شایدم بیشتر)بعد تا اون موقع سوپرمن تونی را پیدا میکنه و دیگه لازم نیست بقیش را بگم
          شما که یه مارول فن متعصب هستی دلیلی نمیبینم که بیشتر برات توضیح بدم

  29. Attack titan کاربر می‌گوید

    منم چندتا پیشنهادی داشتم واسه سایت

    خب مقایسه ها

    اسپکتر و دادگاه زندگی
    مولکول من و کپ اتم
    منهتن و فراکلین
    ثور و بلک ادام
    دارکساید اصلی و پروتژ

    رتبه بندی ها
    قویترین ابرقهرمانان کمیک
    محبوب ترین ابرقهرمانان کمیک
    قویترین شروران کمیک
    قویترین قادر مطلقان کمیک
    و توضیحات بیشتر در رابطه با د رایتر و پرالایا و پرایمال مانیتور و اون نسخه مستر میکسیزپیتلیک که جناب رامون گفتن

    اینها پیشنهاد های من بود اگه یه پیشنهادم چرت یا یه جوری نامناسب بود کاربران محترم سایت بگن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-دادگاه
      ۲-مولکول من
      ۳-منهتن
      ۴-بلک آدام
      ۵-پروتژ

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید میشه دیدگاه قبلیمو تایید نکنین
        سیسکورامون #
        ببخشید تقریبا باهاتون موافقم ولی مگه پروتژ در حد دادگاه زندگانى نیست دارکساید اصلی از دادگاه قطعا قویتره

  30. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت آقای امیررضا قاسمی نویسنده جدید سایت ( راستی چقدر نویسنده ها اسمشون امیررضا هست 😅😅😂😂)
    دوستانی که میگن مقاله درست نیست باید بگم من خودم یکی از نویسنده های سایت هستم و ادمین محترم هر وقت میخوان یه مقاله رو بذارن روش کار میکنن و تغیراتی در اون ایجاد میکنن پس بدونید اگه این مقاله گذاشته شده مورد تایید ادمین محترم بوده وگرنه تایید نمیشد
    راستی به زودی یه مقاله راجب تاریخ ایران براتون توی سایت گذاشته خواهد شد لطفا بخونید تا بیشتر راجب کشور عزیزمون بدونیم با تشکر 🙏🏻🙏🏻

  31. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    محمد اساپدر مارشن علیه ثور رو مثل آکوامن دربرابر ثور میدونین ولی با کمال احترام مارشن از ثور میبره ولی خیلیییی سخت
    آکوامن جلو مارشن پشه هم نیست آکوامن ارتشش هم بیاره باز مارشنو نمیتونه مارشن رو بزنه کاربر محترم شما از اسمتون هم معلومه مارولو بیشتر دوست دارین طبیعتا باید معتقد باشین مرد آهنی سوپرمنو میزنه ولی درستش اینه که سوپرمن مرد آهنی رو برای دسر میخوره اما بتمن زده چون سوپرمن نمیخواد باهاش بجنگه اگه بخواد بتمن نمیتونه سوپرمنو بزنه و اگه به قصد نابود کردن مرد آهنی بیاد لهش میکنه

    1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      من کی گفتم مارشن با آکوامن یکیه بعد چه نتیجه گیری چرتی کردی چون اسمم محمد اسپادره رو مارول زیاد تعصب دارم
      داداش شما یکم به اسم خودت دقت کن بعد بیا حرف بزن اسمت مارشن من هانتره بعد من توقع دارم تعصبی رفتار نکنی تو از اسمت معلومه چقدر رو مارشن تعصب داری

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        محمد اسپایدر #
        واییییییی خدااااااا من اسمم دکترمنهتنه لطفا چشماتونو بازکنین اگه شما دکترمنهتن رو با مارشن منهانتر یکی میدونی حرفی ندارم

  32. علی کاربر می‌گوید

    مقاله چرتی بود کاملا مشخصه، کسی که این مقاله را نوشته یه ثور فن متعصب بوده.
    نبرد بین سنتری و مارشن منهانتر گفتن سنتری میبره.
    الانم که دارن میگن ثور میبره.

    فردا هم میان میگن هالک،ویژن،اسکارت ویچ،کاپیتان مارول و چند نفر دیگه هم مارشن منهانتر را میبرن.

    خدا وکیلی یه باره بگین مرد عنکبوتی هم مارشن منهانتر رو شکست میده .

    خیلی از این امتیاز هایی که برای ثور دادین برای مارشن منهانتره.

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      این آخرین باری بود که اینجور یک مقاله رو نقد کردین و نظرتون تایید شد. حداقل تا وقتی من مسئول تایید هستم اینجور نقد ها دیگه تایید نمیشه این یک بارم با ارفاق فراوان تایید کردم. نظر همه کاربران محترمه منتها سعی کنین یکم از الفاظ مناسب تری استفاده کنین و نظرتون رو بگین. موفق باشید.

      1. علی کاربر می‌گوید

        من مقاله را نقد نکردم،باشه حرف های مناسب تری میزنم.
        من فقط از این که بیشتر امتیاز ها را برای ثور دادن اینجور حرف زدم.
        تجربه،سرعت،قدرت های ذاتی و مقاومت و استقامت را همه رو برای ثور در نظر گرفتن که این درست نیست.
        سرعت مارشن من هانتر بیشتره
        قدرت های ذاتی هم اندکی مارشن من هانتر برتره
        تجربه را دیگه باید برابر دونست و تا حدودی مارشن من هانتر با این حال تجربه زیاد توی نبرد این دو به درد نمیخوره چون هر جوفتشون به اندازه کافی تجربه دارن ، فقط نمیدونم چرا بیشتر امتیاز ها برای ثور حساب شده که واقعا درست نیست.
        حالا چون مقاله گفته ثور میبره دلیل نمیشه که احتمال این که از مارشن من هانتر شکست بخوره هم وجود مارشن من هانتر شخصیت قویه قدرت شکست دادن ثور رو داره.
        شانس مارشن من هانتر اندکی بیشتره.

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          ثور خدای ازگاردی هست و از دو خدای بسیار قدرتمند مثل گایا و اودین زاده شده و بسیاری از قدرت هاشو رو به کار نبرده بعد چه گونه قدرت ذاتی مارشن منهانتر بیشتره ؟

    2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      شما خیلی تعصبی هستی دیسی فن تعصبی آخه مهندس آخه پرفوسور مقاله از زیر دست امین رد شده اومده تو سایت قرار گرفته
      یه حرفی زدی دلم نیومد جوابتو ندم اسکارلت ویچ که کارش تغیر واقیعته تو دو ثانیه مارشن تبدیل به رب گوجه میکنه تازه برا نسخه ی سینمایی واندا هم کاری نداره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        محمد اسپایدر #
        جناب مارشن از ثور قویتره خیلیییی کم خیلییی کم ولی قویتره و بله اگه بخوام دیسی رو با مارول مقایسه کنم :
        کمیک :برابر
        فیلم :قطعا مارول
        انیمیشن :قطعا دیسی
        سریال : تعداد سریال های دیسی بیشتره ولی مال مارول قطعا بهتره
        بازی :قطعا دیسی
        برابر

  33. amirrr کاربر می‌گوید

    همه ی دیسی فن ها نظرشون درسته ولی چون اطلاعات محدودی از ثور دارند تصور می کنند که این مارشن من هانتر هست که برنده است ولی حقیقت اینه که ثور قوی تره و این نیاز به شناخت کافی از قدرت های ثور دارد البته مارشن من هانتر حریف قوی و قابل احترامی برای ثور است . درباره نیروی ذاتی هم مارشن جز قوی ترین ها است ولی ثور قویتره و حتی توانایی افزایش این نیروی ذاتی به طور چشمگیر رو هم داره

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Amirr
      من دیسی فن هستم اما میگم ثور میبره تنها مشکل من با مقاله در چند بخش بود سرعت و تجربه. مشکل خاصی با این مقاله ندارم امیررضا جان.
      ولی اینکه بعضی از دوستان خیلی قاطعانه میگن ثور میبره خب کاری جز فن بوی بازی نیست.

    2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      #Amirrrو#محمد امید سعادتی
      درود بر شرفتان

  34. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    من مخالف بودم با این مقاله.نظر من
    تجربه:مارشن من هانتر
    سرعت:برابر تا حدودی مارشن من هانتر
    قدرت ذهن:مارشن من هانتر
    مقاومت در برابر ضربات و استقامت:برابر تا حدودی ثور
    متحدان:ثور(آزگارد و اونجرز با هم راحت میتونن جاستیس لیگ رو شکست بدن)
    رهبری:برابر
    نیروی ذاتی:برابر
    قدرت بدنی:مارشن من هانتر
    قدرت دشمنان:ثور
    زود درمانی:مارشن من هانتر
    تجهیزات:ثور
    هوش:برابر تا حدودی مارشن من هانتر(دارم ثور چند سال پیش رو میگم)
    نتیجه:مارشن من هانتر ۸-۶ ثور

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ثور هم قدرت بدنیش کم نیست
      ۹ قلمرو و موتور جهان رو هل داده
      ۲۰ سیاره رو با یک بازو نگه داشته
      بر جاذبه بینهایت غلبه کرده
      مار میدگارد رو بلند کرده
      فکر کنم هسته یک ستاره رو پرتاب کرده
      بر نیروی جاذبه یک ستاره نوترونی مقاومت کرده
      با جاگرنات ، هالک بی مغز و هرکول و زئوس درگیری فیزیکی داشته
      هرکول خودش وزن آسمانها رو برای مدت بسیاری نگه داشته
      و سنتری ، مایسترو و هالک رو شکست داده
      درکس رو با سنگ قدرت کتک زده
      بر یک سیاهچاله نسبتا بزرگ غلبه کرد و حتی رد هالک رو هم از داخلش به راحتی بیرون آورده
      تجسم فیزیکی قدرت رو هم شکست داده
      علاوه بر اون یکی از قدرتمند ترین کسانی که ثور شکست داده به جز بلک وینتر گلوری هست که مثل جیمی اولسن در دی سی هست و قدرت ۱۰۰۰۰ خدای پانتئون رو داشته

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        # King Elis Reddy
        ایول موافقم
        حرفات کاملا درسته

    2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      #MARVEL AND DC
      تو خوبی

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        بهتر از تو ام.با هر جاش مشکل داشتی بگو بی اعصاب

  35. amirrr کاربر می‌گوید

    خب به کاربران دیسی فن یا مارول فن پیشنهاد میکنم با ارامش بیشتری نظرشون رو بیان کنند و اصلا به هم توهین نکنند چون هر کسی نظر خودش رو داره و قابل احترامه . در ضمن من تعصب خاصی روی ثور ندارم و فقط قصد مقایسه داشتم که نتیجه مورد تایید ادمین هم هست. همچنین شخصیت اول مورد علاقه من از دیسی هستش و ثور در رتبه ۴ یا ۵ هستش پس دلیلی نداره که تعصبی روی ان داشته باشم

  36. amirrr کاربر می‌گوید

    مثلا اصلا نیاز نیست که به هم بگید که هیچ اطلاعی ندارید و هرکس به اندازه خودش اطلاعاتی راجب هردو شخصیت داره که قابل احترامه.

  37. کمیک فن کاربر می‌گوید

    مقاله چند ساعت پیش گذاشته شده بود که این همه کامنت دادین ، من به امید اینکه کامنت اول بشم اومدم ؛ حالا جدا از این ها ، بنظر من ثور قویتره ولی مارشن من هانتر هم شانس کمی ندارد

  38. Attack titan کاربر می‌گوید

    سلام بر کمیک فن ها

  39. Attack titan کاربر می‌گوید

    جناب سعادتی یا نوسینده های دیگه اگه خواستین یه مقاله مقایسه ثور و سوپرمن رو بذارید با اطلاعات خودتون بنویسید از سی بی ار ترجمه نکنید چون سی بی ار از ثور متنفره و از همه ضعیف میدونتش فقط با اطلاعات خودتون بنویسید نه از سی بی ار که فقط اسمش مشخص و مطرحه من به شخصه سی بی ار رو منبع معتبر نمیدونم امیدوارم متوجه شده باشید

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      وقتی جواب اون مبارزه کاملا مشخصه چرا مقاله بنویسند

  40. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    رامون
    فقط من نیستم
    اتک تایتان
    ثور لاور
    King Elis Reddy
    من
    کمیک فن
    امیررر
    محمد اسپایدر
    دردویل هم مقاله رو تایید کرد
    همین طورVIDAR
    استیو تو کدوم کامنت قبول کرد؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان
      اوه بله اون بالا منم کامنتم هست اگر دقت کنین .

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان تو همه رو واقعا اسمشون و به فارسی ترجمه کردی امیررر نوشتی ر هاش رعایت کردی🤣🤣🤣

    3. Thanos Titan
      Thanos Titan کاربر می‌گوید

      اقای راجرز سلام ببخشید وقتتونو میگیرم بنظرتون بلک ادام شانسش برای پیروزی در برابر ثور بیشتره؟ زاد چطور؟ نسخه کمیک

  41. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    تریلر دوم اسنایدر کات هم اومد که بی نظیر بود
    بقیه صحنه های تریلر رو بیخیال فقط اونجایی که دارکساید داره تو تالارش راه میره خیلی خفنه و اگه درست ازش تو فیلم استفاده کنن میتونه براحتی ویلنی مثل تانوس بشه
    و آخر تریلرم که جوکر جرد لتو که ظاهر رو صداش کاملا عوض شده و بیشتر شبیه هیث لجر شده که اونم خوب بود
    خداکنه به این یکی گند نزنن و البته امیدوارم حداقل مث واچمن بشه فیلمش
    ۱۸ مارس میاد

  42. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    وانداویژن درحال حاضر محبوب‌ترین مجموعه تلویزیونی جهان است
    تقریبا دو سوم از سریال WandaVision به نمایش درآمده و به نظر می‌رسد این مجموعه تلویزیونی هر قسمت ذهن طرفداران را مشغول خواهد کرد. بینندگان به قدری از اتفاقات اخیر این سریال راضی بوده‌اند که وانداویژن در حال حاضر بزرگترین مجموعه تلویزیونی در جهان محسوب می‌شود.
    Parrot Analytics از نوعی سیستم اندازه‌گیری میزان توجه بینندگان استفاده می‌کند که میزان موفقیت یک عنوان را براساس شبکه‌های اجتماعی و امتیازات طرفداران بررسی می‌کند و از آن به عنوان معیاری برای مشخص کردن میزان محبوبیت مجموعه در بین طرفداران استفاده می‌کند.
    با این وجود و به گفته فوربس، این معیار به تازگی مشخص کرده است که وانداویژن از قسمت پنجم خود که در تاریخ ۵ فوریه پخش شد، بیشترین میزان بیننده را در بین تمام پلتفرم‌های دیگر به خود اختصاص داده است.
    لازم به ذکر است که در ابتدا و پس از پخش دو قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ ۱۵ ژانویه، این مجموعه در جایگاه ۳۵ حضور داشت اما پس از آن و با توجه به روایت جذاب و مرموزانه خود توانست به مقام هفتم محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی فعلی برسد.
    همچنین اتفاقات چند هفته اخیر این سریال، از جمله حضور «ایوان پیترز» در پایان قسمت پنجم باعث شد نه تنها وانداویژن بلکه تمام شخصیت‌ها، بازیگران و تئوری‌های سریال نیز به یکی از موضوعات پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر تبدیل شوند.
    وانداویژن از تاریخ ۱۵ ژانویه با دو قسمت کار خود را شروع کرد و تا ۵ مارس تمام ۹ قسمت اولین فصل این سریال پخش خواهد شد. همچنین وانداویژن نخستین سریال فاز چهارم MCU محسوب می‌شود. منتقدان این سریال را به دلیل ادای احترام به سیت‌کام‌های گذشته تلویزیون و بازی «الیزابت اولسن» و «پل بتانی» تحسین کرده‌اند.
    با این وجود، موفقیت وانداویژن نوید مجموعه‌های تلویزیونی دیگری از مارول را می‌دهد. قسمت‌های جدید این مجموعه طی چند هفته آینده پخش خواهد شد، و دیگر سریال مارول یعنی The Falcon and the Winter Soldier هم در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) اولین قسمت خود را پخش خواهد کرد.
    منبع:ویجیاتو

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      میشه اینقدر اسپم ندید

  43. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر ها قبلا هم گفتم که ادمین نوشتن نقاله ثور در برابر سوپرمن رو به یکی از نویسنده های محترم سایت داده است و کس دیگری دیگر نمی تواند این مقاله رو بنویسد وگر نه من هم این مقاله رو نوشته بودم .file:///C:/Users/saba/Documents/thor%20%20%20vs%20%20superman.pdf

  44. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    فهمیدین که سریال واندا ویزن محبوب ترین سریال جهان شده . مارول نیومده تو این زمینه هم مثل بقیه زمینه ها از دیسی جلو زد.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      فوزی غلام#
      دیسی در زمینه بازی و همچنین انیمیشن بسیار برتره مارول در بعضی زمینه ها مارول در بعضی ها

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        مارشن من هانتر
        خب در این م=رد حق با شماست دیسی تو زمینه ی بازی و انیمیشن از مارول بهتره

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      فوری غلام
      ببینید فیلم های مارول از دیسی بهتره
      بازی های دیسی از مارول بهتره
      سریال های مارول از دیسی بهتره
      انیمیشن های دیسی از مارول بهتره

      1. محمود کاربر می‌گوید

        تو زمینه کمیک هم برابر هستند و هرکدام طرفدارای خاص خودشون رودارند

    3. Anarchist کاربر می‌گوید

      نمی خوام بی ادبی بکنم ولی اگه کامنت ندی بهتره!
      یعنی واندا ویژن لوسیفر و فلش و گرین ارو و واچ من و … فرستاد قاطی باقالیا؟
      برو بابا الان لوسیفر جزو ۲۰ سریال محبوب جهانه بعد واندا ویژن کجا بود؟
      بعد فقط محبوب بودن مهمه؟
      نقد های عالی سریالای دی سی چی؟
      امتیازای محشرشون؟
      قبل از حرف زدن یه تحقیق ریزی بکن دانشمند!

  45. Attack titan کاربر می‌گوید

    من واسه اترالنز و اسنایدر کات هیجان زده ام چون چیزی واسه اکرانشون نمونده

  46. حسام کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود اما ایرادی هم داشت مثلا اینکه قدرت بدنی ثور که به تنهایی بیست سیاره را نگه می دارد یا با یک ضربه سیاره ای را متلاشی میکند و مار میدگارد را بلند میکند قطعا از مارشن منهانتر بیشتر است نهایت شاهکار قدرت مارشن منهانتر تکان دادن زمین ان هم به کمک سوپر من و واندر وومن است در زمینه جذب انرژی هم همانگونه که مارشن منهانتر توان جذب انرژی دارد ثور نیز با سلاح هایش توانایی فراخواندن انرژی های کیهانی و جذب انواع انرژی را دارد
    در کل فکر کنم این تنها مقاله این سایت در باره نبرد ثور با قهرمانان دی سی بود که کپی سی بی ار نبود

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام
      کاربر محترم چرت نفرمایید مارشن قدرت فیزیکیش از سوپرمن بالاتره ،قدرت فیزیکی سوپرمن هم از ثور برتره درباره تجربه ،تجربه مارشن بیشتره ،درکل مارشن قادرتره

      1. حسام کاربر می‌گوید

        مارشن منهانتر شاید سنش زیاد باشه ولی کل عمرش رو یک فضایی سرگردان بوده ولی ثور در جوانترین نسخه اش سالهای سال اموزش دیده تا پادشاه ازگارد بشه و در جنگ ها بین قلمرو های زیادی شرکت داشته از نظر قدرت بدنی هم من چرت نگفتم برای حرفم دلیل اوردم شماهم به جای توهین کردن به دیگران یک دلیل موجه می تونی بیاری شما هارا ول کنی پس فردا میاید می گید اسلحه های کریپتونی از اسلحه های ازگاردی و میولینر و سلاح هایی از این قبیل و سفینه های جنگی ازگارد قویتره بعدشم میاید می گید امازونیوم از اورو قویتره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام #
          بله ببخشید یه لحظه عصبی شدم ببینید بنده هرگز نگفتم کریپتون قویتر از آزگارده ،هرگز نگفتم آمازونیوم از فلز باستانی دورف های کوتوله برتره هرگز جناب ببخشید به هرحال یکم عصبی شدم اگه تندی دیدین شرمنده اما شما همه جا طرف مارولو گرفتین ،در هالک علیه بلک آدام ،در سنتری علیه مارشن منهانتر ،درهمه جا بگذریم ببینید کاربر محترم باید بگم مارشن قدرت فیزیکیش یکم از سوپرمن بیشتره اگه انیمیشن مرد فردا رو دیده باشین سوپرمن یه مشت میزنه و با کف دست مشتشو راحت نگه میداره بعدهم برید ۱۰شخصیت برتر دیسی از نظر قدرت فیزیکی اونجا قدرت فیزیکی بسیار گسترده مارشن رو ذکر کرده و اینکه طیف قدرت های گستردشو ببینید جناب سرگردان بوده اما گل لگد نمیکرده که به هرحال با خیلی چیزا آشنایی پیدا کرده تازه میتونه با انرژی طرف مقابل خودشو قویتر کنه تا جایی که نامیرا شه و همچنین سرعتش هم به سوپرمن نزدیکه پس احتمال اینکه بتونه در زمان سفر کنه کم نیست البته این اتفاق نیفتاده ولی با این سرعت احتمالش هست جناب مارشن از سوپرمن قویتره خیلیی دست کمش گرفتین

          1. حسام کاربر می‌گوید

            درسته که من طرفدا مارول هستم اما با دلیل حرف میزنم و متعصب هم نیستم ولی خوب واقعا بعضی ها خیلی بی اطلاع حرف می زنند مثلا یک نفر در جایی گفت ادامانتیوم از یورو قویتره یا اینکه ازگارد از امازون ضعیفتره یا مثلا اینکه متحدین مارشن منهانتر متحدین بهتری از ثور داره شاید اعضای اصلی اونجرز از لیگ عدالت قویتر باشه بر فرز محال ممکن اما ازگارد و خدایانش هرگز ضعیف نیستند

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              حسام #
              ببینید هرکی گفته آزگارد از اون آمازون زپرتی که ابدا حریف آتلانتیس هم بشه ضعیفتره اصلا جوابشو ندین منم دیسی فنم ولی با همچین حرفی خندم میگیره ببینید لیگ عدالت فقط یکم یکم قویتر از اونجرزه اما درکل فقط خواهشم اینه مارشن رو دست کم نگیرین

  47. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر king venom اینکه دارکساید مثل تانوس بشه که اصلا ممکن نیست . ده سال برنامه ریزی حاصلش تانوس شده و دارکساید حتی اگر سال ها هم زمان ببره مثل تانوس mcu در نمی یاد . تانوس بهترین ویلین در یازده سال اخیر شده و اصلا شکی نیست که داخل سینما دیگر ویلینی مثل تانوس به این طور شخصیت پردازی ساخته نمیشه

    1. علی کاربر می‌گوید

      #Amirrr

      از کجا میدونی مگه از آینده خبر داری که اینجور با اطمینان حرف میزنی،شاید دارک ساید ویلن بهتری از تانوس شد،بعد تو به هیچ وجه نمیتونی بگی که در آینده ویلنی مثل تانوس ساخته نمیشه ،شاید شد.

    2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      درسته تانوس واقعا ویلن خوبی بود ولی بهتره تا دارک سایدو ندیدیم قضاوت نکنیم

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr #
      کی گفته ممکن نیست!! ؟ اتفاقا ممکنه تازه جذابتر اما اگه با برنامه پیش برن البته مقام اول ویلن هنوز مال مرحوم هیس لجر هست در شوالیه تاریک! دارکساید به نظرمن شخصیتش واقعا درکمیک از تانوس کمیک جذابتره و
      نتیجه :خیلی خوب هم ممکنه اما نه با این روسای فیلم سازی

    4. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Amirr
      ببین عزیز جان شما بدون هیچ دلیل منطقی میگی مثل ثانوس نمیشه. منم البته قبول دارم شاید مثل ثانوس نشه اما دلیل شما چندان منطقی نیست. باید بگیم چون وارنر برای دنیای توسعه یافته دیسی برنامه ریزی درست حسابی نداره به احتمال زیاد نمیتونه مثل ثانوس بشه. بهترین ویلن صنعت سینما؟ بگید هیث لجر هم کشک دیگه. واقعا در جمع ها سینمایی این حرف نزنید لطفا.

  48. Thor کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن خود اودین ۳ میلیاد سالشه ثور حداقل میلیون ها سالش هست و همیشه در جنگ بوده با پدرش و توسط بهترین استادان آزگارد آموزش دیده یکیش همین هایمدال

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ۲میلیون سالش هست

  49. گودزیلا کاربر می‌گوید

    واااووو

  50. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها به نظرتون کپ اتم قویه یا مولکول من؟ من میدونم لان دکتر منهتن میگه کپ اتم

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن زیادی اشتباه میکنه …………..مولکولی من یه نهاد کیهانیه برادر ……قادر مطلقه

    2. Daredevil کاربر می‌گوید

      به نظر من مولکول من قویتره

    3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      مولکول من یک امنی ورس رو داخل جعبه گذاشته و به گفته گالاکتوس لایف برینگر اون می‌تونه با یک فکر نابودش کنه تازه مولتیورس مارول رو هم اون درست کرده البته با کمک فرانکلین ریچاردز
      کاپیتان اتم تونسته ۳ یونیورس رو نابود و خلق کنه و یه نظرم اصلا در حد ملکول من نیست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ملوکول من قویتره یا دکترمنهتن ؟؟من میگم دکتر اما ممنون میشم جواب بدین

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          مولکول من قبل ریتیکان قویتر هست
          مولکول من بعد ریتیکان هم قویتر هست

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب بعد راتیکان که قطعا منهتن منهتن قادر مطلقه و همچنین حاضر مطلق قبل راتیکان برابر خیلیی کم منهتن

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              قبل رتیکان با بیاندرز اصلی مبارزه کرد و حتی یک بار شکستش داد
              بعد ریتیکان هم یک امنی ورس رو توی دست های قرار داد که حتی گالاکتوس لایف برینگر هم ازش میترسیده

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب بعد راتیکان که قطعا منهتن منهتن قادر مطلقه و همچنین حاضر مطلق قبل راتیکان برابر خیلیی کم منهتن
            تمام

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نه والا میخواستم بگم ملوکول من

  51. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    یه سوال دارک ساید اسنایدر کات کلونه یا اصلی؟

  52. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    یه خبر یه خبر داغ داغ
    یادم نیست تو کدوم مقاله گفتم که مارول و دیسی قراره رو یه پروژه ی مشترک کار کنن ولی اخبار داغی به دستم رسیده
    تو یه هر دو دنیا یه مشعل وجود داره دقت کنید گفتم یه مشعل یعنی از هرچی تو دو دنیا دو نسخه هست ولی این مشعل یکدونه هست (نمیدونم چجوری خودمم تو کفم) کسی حق روشن کردن مشعل رو نداره به جز مواردی که کل هستی یه طرف در خطر یاشه (ببینید چیه دیگه که برا تهدیدی مثل تانوس اجازه نبود روشن بشه) حالا تو این پروژه ی مشترک سینمایی ببینید چه تهدیدی میاد!! خب هر طرف که یه تهدید میاد اونا باید مشعلو روشن کنن تا طرف دیگه خبردار بشه اینجوریه که تا مشعلو دیسی روشن کنه مشعل مارول هم روشن میشه بعد مشعل چند دقیق روشن میمونه و به محض اینکه خاموش بشه دو طرف باید دروازه ی بین دو دنیا رو باز کنن حالا چه جوری؟
    یه نسخه از کلاه دکتر فیت توی مارول هست ویه نسخه از حلقه ی دکتر استرنج هم تو دیسی دکتر استرنج باید از حلقه و کلاه همزمان استفاده کنه دکتر فیت هم همینطور سمت مشعل
    اینجوری بین دو دنیا یه دروازه باز میشه و تا موقعی دو طرف وباره ورد رو اجرا نکنن بسته نمیشه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      😂😂😂😂 این خبر ها رو کی میده ؟؟؟؟
      وارنر و دیزنی دو تا رقیب هستند بعد بیان یک فیلم با هم درست کنند خنده داره 😂😂😂😂

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        رقبا هم با هم دوت میشن اگه شرایطش باشه بعدشم حرف وارنر و دیزنی نیست حرف سران مارول و سران دیسیه اینا راضی باشن راضی کردن وارنر و دیزنی کاری نداره
        در ضمن تو دنیای کمیک هم کراس اوور مارول و دیسی سابقه داشته

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اسپایدر
          چه ربطی به مارول و دیسی داره. مارول زیر مجموئه دیزنی و دیسی هم زیر مجموئه وارنر است.

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          😂😂😂😂😂 بله سخن شما هم باطل هست نه نه ببخشید سخن شما هم حق هست

      2. Anarchist کاربر می‌گوید

        اصلا نمیتونی اینو بگی! اونهمه کراس اور بین مارول و دی سی کشک بود؟
        درسته که رقیبن ولی رابطه ـشون که مثل شوروی و آلمان نازی نیست که بخوان خون همدیگه رو بکنن تو شیشه!

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      منکه والا از صحتش نمیدونم ولی اگه باشه احتمالا ویلنا اینان:دارک فونیکس.دارکساید.ترایگان.آپوکالیپس.تانوس با کمک لیدی دث.سلستیال.جاگرنات

  53. amirrr کاربر می‌گوید

    من حرف از قدرت نزدم که دارکساید قوی تر از تانوس باشه منظورم شخصیته که از هر لحاظ مخصوصا در mcu از دارکساید برتره و قطعا برترین ویلین هست وحتی از جوکر هیث لیجر برتره ولی جوکر هیث لیجر هم عالیه و خودم از طرفداراش هستم ولی تانوس بهتره و این خودشو ثابت کرده . این هم معلومه که چیزی از دارکساید اسنایدر کات در نمیاد این رو حتی خود دیسی فن ها هم گفتند. در کل تانوس واقعا یک شاهکاره

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ببخشید عذر خواهی میکنم ولی این نظر و سلیقخ شماست و به نظر من این نظرتون چرت و پرت هست شما اگر بازی بازیگر و شخصیت پردازی نگاه کنید می بینید جوکر هیث لجر خیلی از تانوس سر تر هست حتی مگنیتو هم از تانوس ویلن بهتری بوده

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Amirr
      امیررضا جان ناراحت نشی اما این نظر شما و به نظر اکثر منتقدان جوکر هیث لجر بهترین انتاگونیست فیلم های کمیک بوکی.
      ثانوس در جمع شخصیت پردازی کمی ضعف داشت و نمیشه با شخصیت بی نقصی مثل جوکر هیث لجر مقایسه کردش.
      البته نظر خودت و بسیار قابل احترام.

    3. Anarchist کاربر می‌گوید

      این یه توهین بزرگ به تموم ویلن های فیلماست!
      یه سوال تانوس باعث محبوب شدن جنگ ابدیت یا اند گیم شد یا هیث لجر باعث شهرت و محبوبیت و برتری (نه از نظر فروش) دارک نایت شد؟

  54. ثور لاور کاربر می‌گوید

    عههههههه!!!!!!!!!!
    آقا جان سر چی دارید بحث میکنید!!!!!
    الان اگه مارشن من هانتر از ثور قوی تر باشه، به شما چیزی میرسه؟؟؟؟؟!!!!! یا بالعکس
    من نمی‌دونم مگه قدرت چیز مهمیه که بعضیا سرش غیرتی میشن!!!!
    تنها چیزی که مهمه عمق، شخصیت پردازی و غنای اون شخصیته. من میتونم یه شخصیت درست کنم از همه اینا قوی تر.

    1. محمود کاربر می‌گوید

      مهم رسیدن جیزی نیست ،مهم بحث و تبادل نظر هست که در زمینه کمیک انجام میشه .

    2. Anarchist کاربر می‌گوید

      این به ما می رسه که بعضی از این مارولی ها می فهمن که شخصیت هاتون همیچینم بی نقص نیست!

  55. Attack titan کاربر می‌گوید

    ثور لاور

    آخه چرا میپری بین سخن این و اون چی به شما میرسه شما با شخصیت پردازی ای که میگین من میتونم یه موجود خلق کنم از اینها قویتر باشه حالا گیریم خلق کردی خب چی به شما میرسه خواهشا بین بحث افراد دیگه دخالت نکن اگه اینجور مقاله ها دوس نداری برو پایین مقالات به جز کمیک بخون والا میخوایم یه کم بحث و گفت و گو کنیم یکی پیدا میشه همه چی رو به هم میریزه 😒😒😒😒

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      اولا اگه واقعا بحث قدرت براتون مهمه بذار تکلیف رو معلوم کنم، این دو بزرگوار مگه مرض دارن با هم بجنگن؟؟ به نظر من ۶۵ به ۳۵ به نفع ثور.
      شما بحث قدرت رو ناموسی میکنین واقعا، همدیگه رو میخورین که ثابت کنین شخصیت مورد علاقتون قوی تره. تهش چی خداییش؟؟؟؟؟ هیچکدوم تون هم قانع نمیشین. سر چیزای نه چندان مهم بحث میکنید و انرژی خودتون و اونی که نظراتو تایید میکنه رو داغون میکنین.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        خیلی خیلی از بقیه و ادمین معذرت میخوام مگه تو هم مرض داری دخالت میکنی؟

  56. امیرعلی کاربر می‌گوید

    من یه مقایسه سمی دارم .
    جک کربی یا استن لی ؟ 😂😂

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      امیرعلی
      لطفا دیگر اسپم ندهید😊 البته این آخرین کامنت اسپمی که زیرش کامنت میدم.
      همه مسلما میدونند استنلی شخصیت های زیادی خلق کرده ( مثلا هالک و ثور اسپایدرمن و بیشتر اونجرز) اما خدمتی که جک کربی کرد فراتر از خلق شخصیت بود. او در داستان های خودش معنای مولتیورس مارول قوت بخشید استوار کرد ساخت. با نظم با اقتدار. اما استنلی چه گلی به سر مولتیورس مارول گرفت؟ البته خب استنلی هم خیلی نویسنده عالی اما خدمتی که جک کربی به کمیک های مارول کرد به نظر بنده استنلی نکرد.

    2. محمود کاربر می‌گوید

      خب حتما استن لی

    3. ثور لاور کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخ
      قدرت خارجی: کربی
      قدرت داخلی: استن لی
      قدرت ذاتی:استن لی
      کمک دشمنان: کربی
      بی رحمی: استن لی
      متحد ها: کربی
      استن لی: خالق مرد عنکبوتی
      کربی: سردبیر مارول
      برنده، مساوی و تا حدودی استن لی.

    4. amirrr کاربر می‌گوید

      هردو ثابت شده و از بزرگان کمیک اند ولی استن لی یک پله بالا تره

    5. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      معلومه استنلی

    6. hulk کاربر می‌گوید

      برابرند و نیاز به مقایسه نداره که ؟

  57. amirrr کاربر می‌گوید

    ببخشید من قصد توهین نداشتم فقط نظرم رو گفتم که تانوس بهتره

  58. amirrr کاربر می‌گوید

    به نظر من این یک چالش است.بقیه هم تو کامنتشون نظرشون رو بگن که تانوس mcu بهتره یا جوکر هیث لیجر

    1. احمد کاربر می‌گوید

      اگر بحث بین جوکر و تانوسه من که این همه فیلم هم دیدم خیلی سخته یکی بین ایندو اگر جذابیته که من تانوسو ترجیح میدم و کلا خیلی خونسرد هستش که من خیلی خوشم میاد البته من خودم ویلین محبوبم جوکر هستش بعد تانوس بعد کارنیج
      ولی دارکساید و تانوس دیگه نیاز نیست قطعا کسی که چهار فاز مارول ۲۲.۲۳ فیلم براش برنامه ریزی کردن تو بیشتر فیلمها هم تاثیر مستقیم حالا غیر مستقیم داشته از دارکسایدی که قراره فقط تو یه فیلم باشه بهتر در میاد
      و نسخه دوم استایدر کات هم تولید نمیشه فکر کنم
      کلا دیسی خیلی اشتباه زیادی کرد تو سینما
      میتونست خیلی راحت بعد از استپن ولف که خراب در اومد مثل مارول برای لیگ عدالت یه دشمن که مربوط به تانوس نباشه مثل عصر الترون برا لیگ عدالت بیاره که ذهنیت از رو قسمت اول در بیاد نه دوباره همونو باسازی کنه که حالا باید ببینیم چی در میاد که از تریلراش معلومه فیلم جذابی هستش

  59. Thor کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن قدرت بدنی ثور و سوپرمن با برابرن و فرقی باهم نداره بعدش هر کی قدرت بدنیش بالا باشه دلیل نمیشه که برندست

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      🤣🤣🤣🤣🤣 یک دقیقه مطالب طنز نگو بزار من نفس بکشم 🤣🤣🤣🤣🤣 قدرت بدنی ثور با سوپرمن برابره 😂😂😂 از این دست مطالب نفرست من به مطالب طنز حساسیت دارم غعرتددرددد

    2. ثور لاور کاربر می‌گوید

      اگه سوپرمن با ثور نبرد کنه:
      سوپرمن : ۵۵
      ثور: ۴۵

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        باریکلا به شما کاربر نامتعصب ولی مارول فن
        درود بر شرف آریاییت
        باریکلا
        ماشاالله
        راستی من همون امیر کامیکانم

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          قربان شما، من کلا قدرت واسم مهم نیست.
          چقدر جالب، از آشناییتون خوشبختم.

  60. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    Amirrr
    به نظر من تانوس از جوکر هیث لجر قویتره ولی بازیگر تانوس اصلا اون شخصیت و بازی جوکر مرحوم هیث لجر رو نداره

  61. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    مارشن منتانتر کمی از سوپرمن قویتر هست و سوپرمن هم خیلی از ثور قدرتمندتر هست پس مارشن منهانتر از ثور قویتر هست تمام

  62. amirrr کاربر می‌گوید

    من منظورم مقایسه شخصیت پردازی این دو شخصیت بود

  63. علی کاربر می‌گوید

    توی کامنت ها چرا تا یکی از نسخه زک اسنایدر حرف میزنه، یکی دیگه هم سریع میاید از فیلم های مارول حرف میزنه.

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      علی
      چجوری کسی وقتی از سریال واندا ویژن صحبت می کنه یک نفر میاد میگه “هم از واندا متنفرم هم از ویژن پس این سریال نگاه نمی کنم” خب این به اون در😂😂
      ولی خداوکیلی این تریلر آخری که از اسنایدرکات گذاشتن خیلی هایپ کننده بود مخصوصا اینکه احتمالا تبدیل شدن اکساس به آواتار دارک ساید هم در این فیلم اتفاق می افته. اینکه قراره به افسانه های یونان هم ربطش بدن ( با توجه به قسمتی از تریلر که واندروومن از یک دیوار باستانی خیلی متعجب دیدن می کنه) هم جالب است.
      در مجموع شاید اسنایدر از دو فیلم قبلی خودش درس گرفته باشه و بدونه چجوری فیلم بهتری بسازه.
      حالا برای اینکه اسپویل و اسپم با هم ندم از دادن بقیه کامنت معذور هستم.

      1. علی کاربر می‌گوید

        من که تا حالا ندیدم وقتی از سریال واندا،ویژن حرف میزنن یکی بیاد بگه من از سریال واندا و ویژن متنفرم،شاید بعضی ها هم از این سریال خوششون نمیاد،البته خود من از این سریال اصلا خوشم نمیاد سریال خوبی نیست نمیدونم چرا این جور تعریف میکنن،احتمالا فقط الکی میخوان سریال رو خوب نشون بدن.
        البته سلایق بعضی ها فرق میکنه شاید هم یکی این رو بهترین سریال بدونه.

    2. محمود کاربر می‌گوید

      خب شاید چون فیلم رو با فیلم رقیب مقایسه می کنند . حالا چون فیلم مارول خیلی خوبه خب با فیلم مردان ایکس مقایسه کنید شاید کم تر هم نارحت بشید

  64. Thor کاربر می‌گوید

    باشه طنز بود قدرت بدنی سوپرمن خیلی بیشتره

    1. محمود کاربر می‌گوید

      کاربر ثور .. اره قدرت بدنی سوپرمن تا حدی بیشتر از ثور هست ولی تفاوت زیادی ندارد

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اگر نسخه ها و حالت های معمولی در نظر گرفته بشه ، فکر کنم قدرت بدنی سوپرمن تا حد نه چندان زیادی بیشتره البته بسته به شرایط داره . مثلا سوپرمن اگه از ستاره زرد دور بشه و یا در یک سیاره با جو متفاوت زمین باشه قدرت بدنیش کم کم تحلیل میره ولی اونم نه اینکه طی چند دقیقه کمتر بشه نه ولی خب به مرور تحلیل میره .
      البته ثور اگر از نیروی اودین یا همان اودین فورس استفاده کند ، قدرت فیزیکیش بیشتر از سوپرمن میشه و تقریبا از هر لحاظ بالاتر میشه شاید در این شرایط فقط سرعت سوپرمن همچنان برتر بمونه .

  65. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر امیررر من نظرم اینه که جوکر هیث لیجر خیلی از تانوس بهتر بوده .

  66. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    ببخشید خب بیایید اینجا بحث ثور در برابر سوپرمن رو ادامه بدیم تا در نهایت به یک جواب برسیم چون قبلا ناتمام ماند و اینطور که پیداست حالا حالا ها مقاله ای در این رابطه گذاشته نمیشه .

  67. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن من در کامنت های قبلی شما دیدم که گفتید ثور با سوپرمن برابرند در مقاله ثور در برابر تانوس هم موافق اینکه تانوس از ثور قوی تره بودید پس از کامنت های شما باید نتیجه گرفت سوپرمن از تانوس ضعیف تر باشه . در رابطه با مبارزه بین سوپرمن با ثور هم من نظرم ثور است . از کاربران با تجربه سایت مثل کاربر استیو . کاربر سعادتی کاربر اودین سان و کاربر سیسکو رامون و بقیه هم می خوام نظرشون رو بگن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      به نظرم ثور الان جون قدرت پدر همگان رو داره بعدش کمی نیروی کازمیک گالاکتوس رو داره اما قبل پادشاهی رو بگین برابر تا حدودی سوپرمن اما الان نسخه اصلی ثور پادشاهه و در زمین ۶۱۶ هستش

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      نظر شما هم به جا هست
      اولین مورد که خیلی سرش بحث هست بحث شاهکار ها هست
      یکی از شاهار های سوپرمن شکست دادن مستر نمیدونم چی چی هست
      در این باره سوپرمن در نبردی تن به تن و به تنهایی یا همون نبرد مرگ با اون شرت نکرده
      البته پایان نبرد هر دو میمیرن.چون نیروی زیادی ازشون آزاد میشه
      من چند تا از شاهکار های ثور رو میگم
      شکست دادن:
      ۱-نال
      ۲-بلک وینتر
      ۳-گالاکتوس
      ۴-اگزیتار
      ۵-دونال بلیک مجهز به اودین فورس(هنوز نداده ولی چون تو کینگ این بلک هست یعنی شکستش میده)
      ۶-دموگورج
      ۷-لوکی
      ۸آیرون من
      ۹هلا
      ۹ملکیث
      ۱۰غول های یخی
      ۱۱گور سلاخ خدایان
      ۱۲بور بوریسان
      ۱۳تانوس
      ۱۴منگوک
      ۱۵مار میدگارد
      ۱۶مرد جذب کننده
      ۱۷هالک
      ۱۸گروه تخریب گر
      ۱۹سارتور
      ۲۰زره نابودگر
      ۲۱یولیک
      ۲۲کانگ فاتح
      ۲۳ساحره
      ۲۴اسکرج
      ۵۲سرپنت
      ۲۶آپوکالیپس
      دیگر شاهار ها رو هم بعدا میگم فعلا اینایی که شکست داده

      1. amirrr کاربر می‌گوید

        کاملا شاهکار هایی که گفتید درسته و وقتی یک خدا چند سال بدون هیچ توقفی با ارتش غول های یخی میجنگه یا نه ماه با زئوس میجنگه این خودش دلیلی بر استقامت زیادش هست که از سوپرمن بیشتره

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        من هم مقداری از شاهکارهای ثور رو در پست واندروومن در برابر ثور گفتم

      3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        یکی از قویترین هایی هم که شکست داده و شما نگفتید زلیا خدای خدایان تاریک هست که اودین رو شکست داده و قدرتش رو جذب کرده بود
        و همچنین دکتر دووم ، انایلوس ، گلادیاتور ، هایپریون رو هم جا انداختند
        و قطعا یکی از بزرگترین کار هایی که انجام داده شکست دادن فونیکس فورس بوده ( با اینکه ۵ بار از فونیکس شکست خورده البته گالاکتوس با وایت فونیکس به تساوی رسیده بود و همین وایت فونیکس هم به بیاندر اصلی صدماتی به بیاندر اصلی زده بود و حتی به شکست دادند نزدیک شده بود )
        و همچنین شکست دادن مفسیتو در قلمرو خودش
        ک مفسیتو در قلمرو خودش دورمامو ، کابوس ، سوما گوراث
        رو با هم شکست داده و علاوه بر اون در جنگ با گالاکتوس یک یونیورس رو فکر کنم شکست داد
        درکس با سنگ قدرت هم از ثور کتک خورده
        ولی شکست دادن نال رو قبول ندارم
        بلک وینتر هم باید در جایگاه اول باشه چون به گالاکتوس قدرت داده و کیهان های قبلی رو نابود کرده

        1. hulk کاربر می‌گوید

          واقعا ثور این همه شاهکار داشته ؟؟؟؟؟؟؟

      4. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        گلوری هم از ثور شکست خورده و کشته شده
        گلوری دارای قدرت ۱۰۰۰۰ خدای « پانتئون » هست
        چند مثال از خدایان پانتئون : زئوس ، ویشنو ، اودین ، گایا و ……
        و اینکه تا وقتی که از ثور شکست خورده بود از هیچ یک از اون خدایان جذب شده شکست نخورده بود و حتی درد رو حس نکرده بود و قویترین پشتیبان اماتسو میکابوشی حساب میشد
        ویژگی های جسمی فوق انسانی ، اندازه بزرگ (نوع ۵: می تواند یک سیاره را در دست خود نگه دارد) ، خود پایداری دستکاری ذهن ، دستکاری روح ، دستکاری قدرت اراده ، دستکاری ارتعاش ، کپی برداری (می تواند در درون خود اشکال فکری ایجاد کند که تجسم هر فکر ، احساس ، حافظه و تمایلی است که خدایان پانتئون Glory به اشتراک می گذارند ، بنابراین بیگانه است و در حالت تضعیف شده می تواند خود را به چندین حالت تقسیم کند) ، تغییر شکل ، دستکاری جنون ، دستکاری آتش کیهانی ، ،تله پاتی ، غیرقابل لمس بودن ، کنترل بدن دیگر موجودات ، پرواز ، جذب (می تواند هوشیاری دیگران را بخورد و تقریباً ثور را در بدن خود جذب می کند) ، دستکاری اندازه ، ادراک خارج حسی (پی بردن به ذات ثور در دونالد بلیک )

  68. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    تو کامنت های در این باره دیدم که کاربر هایی مثل محمد اودینسان .سیسکو رامون یک داستان رو در اینباره گفته بودند خب این داستان منه : ثور توی کاخش نشسته میان میگن یک کریپتونی مبارز می طلبه ثور میگه بهش بگین بره من یتیم کشی نمی کنم به سوپرمن بر میخوره ثور با تجهیزاتش به جنگ سوپرمن میره و …

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      فوزی غلام #
      با این حرفتون ثابت کردید که واقعا رو مارول تعصب دارین میخواید بگین سوپرمن از مرد عنکبوتی هم ضعیفتره ؟؟اون از اونجا که میگین مارول در زمینه سریال مثل بقیه زمینه ها از دیسی جلوزد اینم از این که به پرطرفدارترين قهرمان کمیک میگین یتیم بگم که ثور هم یتیمه اودین الان در کمیک زنده نیست در سینما هم مرده خوبه منم بهش بگم یتیم آزگاردی ؟؟!و یه طوری میگین ثور میگه من یتیم کشی نمیکنم انگار مرد عنکبوتی اومده به جنگ ثور بعدهم دیسی برتری های خودشو داره درزمینه بازی و انیمیشن برتره کی گفته مارول درهمه زمینه ها جلوتره ؟؟!! بعدهم شما برین و ببینین سوپرمن یک خداست خیلی منابع هم تایید کردن به هرحال سوپرمن خیلییی کم قویترن

      1. محمود کاربر می‌گوید

        کاربر دکتر منهتن ،کاربر فوزی غلام این نتیجه رو از کامنت های شما گرفتن که درست هم هست .

      2. محمود کاربر می‌گوید

        ببینید سوپرمن که معلومه خدا نیست ولی دقت کن میخوان به سوپرمن شخصیت و ابهت بدن میگن خدا است دیگه ثور که جای خود داره که یک خدای چند صد هزار ساله است

  69. king venom کاربر می‌گوید

    یبینین شاید دارکساید قدرت بیشتری نسبت به تانوس داشته باشه ولی از نظر شخصیت پردازی تانوس دو پله از دارکساید بهتره
    درواقع تانوس به قدری شخصیت پردازیش در طی سال های زیاد متحول شده و دقیقا به همین خاطره که کمیک های اختصاصیش خیلی بیشتری از دارکسایده
    البته استثناعاتی بوده ولی اگه رو راست باشیم میبینیم که دارکساید شخصیتش خیلی پیچیده نیست چون اصلا نیازی هم بهش نداره اون یه شرور واقعیه و انگیزه هاش هم کاملا مشخصه
    دارکساید بیشتر بخاطر ظاهر و قدرتای خفن و اُبهتشه که کلی طرفدار داره نه شخصیتش .
    ولی اگه شما تاریخچه تانوس رو بخونین میبینین چطور از یه شخصیت کارتونی مسخره که سوار تانوس کوپترش میشد تبدیل به یکی از ترسناک ترین و قوی ترین ویلن های کمیک بوکی شده چون باید توی تمام این سالها روی شخصیتش کار شده
    توی اسنایدر کات اگر اورجین دارکساید رو توش نشون بده میتونه برای شخصیت پردازیش خیلی مفید باشه ولی من بیشتر بخاطر ظاهرش بود که گفتم و من نمیگم که شخصیت پردازی تانوس تو mcu بی نقص بود ولی از اونجایی که تقریبا ده سال براش به صورت دقیق برنامه چیدن کم نقص از آب در اومد ولی دارکساید از اونجایی که اولین حضورش تو یه فیلم سینماییه انتظار نمیره که شخصیت پردازی پیچیده‌ای داشته باشه

  70. محمود کاربر می‌گوید

    کاربر amirrr به نظرمن هردو عالی بودند و در نقش خود عالی ظاهر شدند

  71. king venom کاربر می‌گوید

    محمد اسپایدر
    ببین هنوز برا یه کراس اور سینمایی بین مارول و دی سی خیلی خیلی زوده هم به دلیل این که هردو تبدیل به زیرمجموعه دو شرکت رغیب یعنی دیزنی و وارنر شدن پس فعلا دور از انتظاره . اما کراس اورشون تو دنیای کمیک قریب الوقوعه چرا چون اگه کمیک دومزدی کلاک رو خونده باشی آخر داستان دکتر منهتن نوید یه رویداد کراس اور به اسم secret crisis (بحران مخفی) رو میده که کاملا مشخصه ترکیب اسم دو رویداد مارول و دیسی یه جنگ های پنهان و بحران در زمینهای نامحدود هستش.
    حالا شاید بگین که این برای الکی هایپ کردن مردم بوده اما توجه داشته باشین که این موضوع داره از طرف دکتر منهتن و اونم تو کمیکی که نویسنده نامداره مثل جف جانز اونو نوشته پس نمیتونه الکی باشه
    دکتر منهتن نوید یه مبارزه بین ثور و سوپرمن رو میده و همچنین میگه یه جناح سبز هم توی این نبرد هست و تقریبا یک سال بعد یکی از زمین های دیسی تو کمیک ثور ۲۰۲۰ توسط زمستان سیاه نابود میشه
    پس این طور که معلومه من حدس میزنم که یکی لز طرفهای اصلی مارول تو این رویداد احتمالی ثور هستش و طرفای اصلی دیسی هم باید یا سوپرمن باشه یا واندروومن که دکتر منهتن میگه این اتفاق تو سال ۲۰۳۰ میوفته
    پس احتمال یه کراس اور قریب الوقوع بین مارول و دی سی توی این سال وجود داره

  72. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر ثور قدرت بدنی سوپرمن با اختلاف کمی از ثور بیشتره

    1. hulk کاربر می‌گوید

      به نظر من قدرت بدنی هالک از هردو بیشتره و نیاز به مقایسه نداره

  73. محمود کاربر می‌گوید

    کاربر فوزی غلام راست میگن بیایید بحث راجب سوپرمن در برابر ثور رو ادامه بدیم من هم خیلی دوست دارم بدونم نتیجش چی میشه چون طبق گفته کاربر امیررر مقاله در این باره قرار نیست حالا حالا ها گذاشته بشه

  74. محمود کاربر می‌گوید

    به نظر من نظر در این باره سخت هست ولی هردو قوی اند ولی با اختلاف کم میشه گفت سوپرمن ولی ثور از متحدان قوی تری برخوردار است.

  75. محمود کاربر می‌گوید

    تانوس از لحاظ شخصیت پردازی چون ده سال برنامه ریزی شده نظم و زیبایی شخصیتی خودش رو داره و صد درصد دارکساید اسنایدرکات به گردش هم نمیرسه

  76. محمود کاربر می‌گوید

    به خدا ایبن بحث سوپرمن در برابر ثور چه بحث داغی بین کمیک فن های دو کمپانی هست. من هم منتظرم تا کاربر های دیگه مثلسیسکو رامون . استیو راجرز . سعادتی . امیررر .دکتر منهتن . و بقیه کمیک فن ها به چه نتیجه ای میرسن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      چه ذوقی داری تو محمود

      حالا بریم سر مقایسه مون

      تجربه: ثور
      سرعت: سوپرمن
      قدرت فیزیکی : برابر تا حدودی سوپرمن
      قدرت داخلی: سوپرمن
      قدرت خارجی: ثور
      تجهیزات: ثور
      مقاومت: برابر تا حدودی سوپرمن
      متحدان: برابر تا حدودی سوپرمن
      سطح قدرت دشمنان : برابر تا حدودی ثور
      دشمنان سوپرمن: دارکساید اصلی، دومزدی، براینیاک، انتی مانیتور، الترامن، بلک ادام، ژنرال زاد، لکس لوتر، جوکر، مسترمیکسیزپیتلیک، یکی هم بود نامش یادم رفت، ترایگان و …
      دشمنان ثور: سورتور، مار میدگارد، بلک وینتر، تانوس، سایه نشینان بالا، بیاندر ها، کنال، گالاکتوس، دورمامو، مفیستو، دکتر دووم،‌ بعضی واقع هالک، منگوگ، گور قصاب خدایان، ملکیث، ققنوس سیاه، جاگرنات، کانگ فاتح، انالیوس، یکی هم که داره سرنوشت ثور رو تغییر میده، لوکی، غول های یخی، سلستیال ها و…

      خب قویترین دشمن سوپرمن: دارکساید ترو فورم اصلی
      قویترین دشمن ثور: بیاندر ها

      الان به نظرم بیاندرها همشون قویتر از دارکساید ترو فورم اصلی هستن شاید هم من اشتباه میکنم. اما به نظرم بیاندر ها قویترن

      قدرت رهبری: ثور ناسلامتی پادشاه هستش
      شخصیت پردازی: سوپرمن
      نیروی ذاتی: ثور ناسلامتی خداست

      نتیجه: برابر بستگی به نویسنده دارد.

      این نظر من بود. کراس اور مهم نیست

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        قدرت داخلی : سوپرمن
        قدرت خارجی : تا حدودی سوپرمن
        تجربه : ثور
        قدرت فرماندهی : ثور
        سطح دشمنان : سوپرمن
        قدرت بدنی : سوپرمن
        استقامت : ثور
        اونایی ها : تا حدودی ثور
        جذب انرژی : سوپرمن
        قدرت ذاتی : ثور
        تجهیزات : ثور
        متحدان : سوپرمن
        ضعف : ثور
        سوپرمن : مزیت رشد قدرت
        ثور : مزیت خدا بودن
        شاهکار : سوپرمن
        سرعت : سوپرمن
        هوش : برابر و اینکه فاکتور مهمی نیست
        سطح کسانی که شکست داده : سوپرمن
        برنده سوپرمن

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      قدرت درونی:سوپرمن
      قدرت بیرونی:ثور
      سلاح:برابر
      متحدین:سوپرمن
      دشمنان:برابر
      بالاترین سطح قدرت:سوپرمن
      شخصیت پردازی:برابر
      قدرت رهبری:برابر
      قدرت بدنی:برابر
      قدرت ذاتی و اصلی :ثور
      مهارت در جنگ:برابر
      تجربه:ثور
      سرعت:سوپرمن
      مقاومت:ثور
      سوپرمن:زدن ایمپریکس و شاهکار های دیگرش
      ثور:پادشاهی آزگارد
      سوپرمن:اولین شخصیت کمیک
      ثور:خدای اسکاندیناوی کمیک
      ثور:حمایت اودین
      سوپرمن:حمایت پدرش و کریپتونی ها
      برنده:همانطور که دیدید ۴-۴ برابر شدند

      1. amirrr کاربر می‌گوید

        کاربر سیسکو رامون سلاح و قدرت رهبری میتونست که ثور باشه چون هرچی نباشه ثور به داشتن سلاح هاش معروفه .

  77. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر amirr یکمی از کجا میاری به نظرم فرقی با هم نداره

  78. Thor کاربر می‌گوید

    آقای راجرز به نظرم زیاد فرق نداره چون ثور یه خداست بعدش خب حتما بر اساس کتاب بینهایت بلند کرده میگین بعدش سوپرمن در کمیک بیشتر از ثور تا به حال وجود داشته ولی به نظرم قدرت بدنی هم تقریبا نزدبک همن و هر کسی قدرت بدنیش بالا باشه دلیل نیست برنده میشه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      از مهمترین فاکتور های مبارزه قدرت بدنی و سرعت هست که در هر دو سوپرمن برتر هست

      1. محمود کاربر می‌گوید

        دقیقا همین که گفتی ولی فاکتور های زیاده دیگری هم هست که سوپرمن داره ولی ثور بویی از انها نبرده

        1. amirrr کاربر می‌گوید

          کاربر محمود یکم زیادی تند رفتین به نظرم.

  79. amirrr کاربر می‌گوید

    از توانایی هایی که در کمیک نشان داده اند میشه این اختلاف کم رو تشخیص داد .

  80. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر فوزی غلام چیزی که این وسط معلومه اینه که جنگ این دو خیلی سخته و به راحتی نمیشه برنده رو اعلام کرد وللی با اینکه در مقاله ای که نوشته بودم نتیجه رو برابر گفته بودم ولی به نظر من ثور قوی تره ولی سوپرمن هم چیزی کم نداره و میتونه ثور رو به خوبی به چالش بکشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      به نظر من برابرن شاید ثور قویه اما سوپرمن هم خیلی قویه بچه ها دشمنان سوپرمن یادم رفته بود بعضی ها ببخشید کم شد اخه دشمنان ثور رو تو ام سی یو بودن یادم اومد

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        دشمنان ثور قوی تر هستند و تنوع بیشتری هم دارند ولی درسته که قوی ترین دشمن مربوط به سوپرمن هست ولی تنوع هم مهمه که ثور در این زمینه برتره

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Amirr
      همون دیالوگ معروف استاد: دیسی ارزش ندارد. ( شوخی نویسندگی) 😂😂
      ولی خدایی در صنعت سینما ویلن بهتر از ثانوس خیلی داریم امیر رضا جان که الان میگم:
      دارث ویدر
      هانیبال لکتر
      جوکر هیث لجر
      دیوی جونز
      سائورون
      لرد ولدمورت
      هانس گروبر
      و…
      در مجموع ثانوس جزو ۲۰ ویلن برتر تاریخ سینما هم نیست.
      ولی دیالوگ استادانه شما کلا یادم نمیره😂😂( شوخی نویسندگی)

      1. amirrr کاربر می‌گوید

        درباره این جمله که گفتید قبول دارم زیاده روی کردم . درباره تانوس هم این نظر من بود و زیاد در این زمینه هم تخصص ندارم ولی وقتی یک ویلین همچین تعداد طرفداری رو پیدا میکنه یعنی عالی بوده

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          من حرفی از بد بودن ثانوس زدم؟ نه منظور من این بود که ویلن بهتر از ثانوس در صنعت سینما زیاد داریم.
          واگرنه من نگفتم ثانوس ویلن بدی.
          اتفاقا به نظر خود من هم ویلن عالی بود. اما برای بهترین ویلن بودن قدرت یا فقط عالی بودن بس نیست……
          باید ماندگار باشه.

          1. amirrr کاربر می‌گوید

            بله فکر خوبیه حتما در این زمینه یک مقاله بنویسید

        2. hulk کاربر می‌گوید

          واقعا کی به دیسی با این همه تنوع در قهرمان و ویلین میگه بی ارزش . این همه ایونت پر طرفدار و عالی

          1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            Hulk
            این امیررضا جان ما یک روز از دنده چپ بلند شده بود هر چی از دهنش در اومد به دیسی گفت😂😂
            جات خالی خیلی حالت عصبانی هم داشت انگار وارنر حقشو خورده بود.
            امیررضا جان اگر واقعا دیسی یا وارنر حقتو خورده بودن تعارف نکن بهمون بگو😂😂( شوخی های مریض سعادتی که انشالله خدا شفا بدتش)

      2. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        کاربر سعادتی درسته تانوس برترین نیست ولی زیاده روی کردید و میشه در بین ۲۰ قرارش داد ولی در کل جوکر هیث لیجر خیلی بهتره

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          فوزی غلام
          قبول دارم کمی مبالغه کردم. حتما مقاله بهترین ویلن های صنعت سینما هم می نویسم البته اگر این درس ها اجازه بدهند😂😂

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            بنظرم مامور اسمیت و ثانوس و داث ویدر و وی باشن.مگنتو،جوکر و ثانوس هم جزو ۵ تای اول

          2. Attack titan کاربر می‌گوید

            محمد امید من و باش فکر میکردم ۳۰ سالته

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              اتک تیتان
              شوخی کردن ربطی به سن نداره.😑 من دیگه کلا در مقالات خودم هم دیگه کامنت نمیدم. من اصلا بد تو خوب من نوب تو حرفه ای.

            2. amirrr کاربر می‌گوید

              چه برداشت دقیقی از سن محمد امید سعادتی کاربر داشتید واقعا فقط یه کم اختلاف داشت

          3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            سلام محمد امید جان
            به نظر من در مورد برترین خبیث های فیلم های کمیک بوکی
            ۱- جوکر
            ۲ تانوس
            ۳- لوکی
            ۴- مگینتو

  81. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن چرا به جای اینکه از سوپرمن دفاع کنی و دلایل خودت رو بگی فقط میگی دیسی خوبه دیسی اینه . خب مگه کی گفت دیسی بده دیسی عالیه . فقط من اینجا گفتم که ثور قوی تر از سوپرمن است . ولی مثل اینکه شما دیگه خیلی تعصبی هستید .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      فوزی غلام
      خب همین دیگه سوپرمن با ثور برابره و اگه من تعصب دارم شما که تعصبت فراتر از بینهایته که روی شخصیت ثور

  82. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    دلایل من اینه که ثور تجهیزات . تجربه . قدرت خارجی و متحدان قوی تری داره ولی سوپرمن مثلا در استقامت شاید قوی تر باشد . در ضمن شاهکار هم در اختیار ثور است . اگر شما یا بقیه دلایل خودتون رو دارید خب بگید مگر اینکه همون چیزی که من میگم درسته .

  83. hulk کاربر می‌گوید

    فقط هااالککک. من سلم می کنم به همه من تازه با این سایت اشنا شدم . ببخشید مقاله در رابطه با هالک هم این سایت داره ؟

  84. hulk کاربر می‌گوید

    ببخشید دخالت میکنم ولی این بحث بین ثور سوپرمن خیلی بین دو دسته کمیک فن ها مطرحه خب این سایت مگه مقاله ای در این رابطه نداره که نتیجه چی میشه ؟

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      کاربر هالک فعلا نداره و در اینده گذاشته میشه .

  85. hulk کاربر می‌گوید

    البته من که میگم سوپرمن برنده است چون قدرت زیادی داره و توانایی های ثور برای دفاع از خودش در برابر ثور کمه و معلومه که ثور شکست میخوره

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      داداش جناب هالک دوست برابرن باید یه مقاله با بهترین جزئیات نوشته بشه تا همه برنده و ببین

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        برابر که سخته بشن چون واقعا ثور قوی تره و حتما توانایی نابود کردن سوپرمن رو داره. این معلومه و نیاز به نوشتن مقاله نداره به نظر من

    2. amirrr کاربر می‌گوید

      کاربر هالک به نظر من شما زیادی ثور رو دست کم گرفتید و از طرفی هم سوپرمن رو خیلی دست بالا هر چی نباشه ثور پادشاه ازگارد پسر اودین و خدای ازگارده

  86. amirrr کاربر می‌گوید

    در کل نظر دیگر کاربر ها مهمه و من فقط بر اساس دلایل خودم میگم ثور برنده است .

  87. Thor کاربر می‌گوید

    خب سوپرمن بیشتر در کمیک وجود داشته

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      چه ربطی داره دارکساید هم ۴۰ سال پس از خلق سوپرمن خلق شد الان که ازش قویه

      1. محمود کاربر می‌گوید

        راست میگه قدمت به قدرت چه ربطی داره ؟

  88. Thor کاربر می‌گوید

    یه سوال کازمیک سوپرمن قویه یا لوسیفر من که میگم لوسیفر

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      Thor

      این سوال داره آخه چی بگم بهت خندونی من رو جدی جدی چرا اینجور فکر کردی لوسیفر راحت شکستش میده

    2. amirrr کاربر می‌گوید

      لوسیفر

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        احتمال زیاد لوسیفر

    3. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      راجب این میشه در یک مقاله جداگانه تفسیر و تحلیل کرد و نتیجه گرفت ولی به طور خلاصه تا جایی که من میدونم لوسیفر به مراتب قویتره.

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      قطعا لوسیفر
      کازمیک برا لوسیفر فکر نکنم سخت باشه

  89. فلش کاربر می‌گوید

    ببخشید یه سوال . رون کینگ ثور قوی تره یا هالک مجازات کننده کیهانی ؟
    به نظر خودم هالک . ولی شما بهتر از من میدونید بگید . ممنون 😊

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      به نظر من رون کینگ ثور

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ۶ تا واچر از ۶ تا بیاندرز قویتر هستند ؟؟؟؟
      والا اکسیتار پایان دهنده هم واچر ها رو زده اونا هم وقتی هالک کشتشون غافلگیر شدند به هیچ وجه هم از گالاکتوس قویتر نیستند

      1. محمود کاربر می‌گوید

        خدایی کی میاد بیاندرز رو با واچر ها مقایسه کنه اینکه خودش معلومه و اصلا نباید همچین مقایسه معلومی رو دیگه پرسید.

    3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      به نظر شما ۶ تا واچر از ۶ تا بیاندرز قویتر هستند ؟؟؟؟
      اکسیتار پایان دهنده هم واچر ها رو زده اونا هم وقتی هالک کشتشون غافلگیر شدند به هیچ وجه هم از گالاکتوس قویتر نیستند

      1. Bob کاربر می‌گوید

        King Elis Reddy
        دوست عزیز شما بهتره یه دور space Punisher 4 و fantastic four 7&400 به همراه thor 85 رو یه بار دیگه بخونی ثواب داره همین سری کمیک space Punisher هم ترجمه شده، این کار خیلی بهتر از یه دور گشتن تو کمیک واین، ردایت و … هست.

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          داوش گلم من این کمیک رو پارسال خوندم
          ثور رگناروک هم یک چند وقت پیش خودمم

          1. Bob کاربر می‌گوید

            King Elis Reddy
            بله بله کاملا واضحه شما چندین بار دوسال پیش همه اینا رو خوندی (خ) ولی حتما یه بار دیگه با نهایت دقت بخون شاید یه دقت کردی دیدی که سلستیال اکسیتار همه واچر هارو نزد فقط د وان رو زد اونم یه ماجرایی داره(ماجرای خوب) و اینا چند سال با هم نبرد کردن، یا مثلا اگه سری کمیک اسپیس پانیشر رو هم کمی با دقت تر بخونی میبینی که یه جایی از صفحه گفته شده این واچر ها قادر مطلق هستن (ولی قطعا نزدیک به قادر مطلق منطقی تر عه). از قدرتشون استفاده میکنن و دیگه مرگ خودشونو تماشا نمیکنن (اونجا اجازه ندادن پانیشر به اونا شلیک کنه ولی قبلا دربرابر گلوله کاری نکردن) ویا مجازات کننده نهایی سلاحی که گالاکتوس ازش وحشت داره، این واچر ها اون سلاح رو در حد یه جوک می‌دونن و اونو پودر کردن و مثلا گالاکتوس تو این عالم مرده، پس با این حساب میشه فهمید چرا از سطح گالاکتوس بالاتر هستن (فقط به یکم دقت نیاز داشت). دیگه نبرد رون کینگ و سایه نشینان بالا نیازی به توضیح داره؟ به جز حرف اودین فورس منبعی نیست بگه خدایان سایه نابود شدن ولی برا اثبات اینکه اونا نابود نشدن فکر کنم تو مقاله رتبه بندی نسخه های سوپرمن خیلی چیزا گفتم … (خواستی دوباره بگو بت توضیح بدم)
            در کل داش اونا رو بخونی ثواب داره.
            Attack Titan
            گذاشتم هرچی می‌خوان فکر کنن، یا بهتره بگم فکر کنید، چون مثلا من بیام به شما بیام چند روز هی دلیل بیارم هالک اونجوری عه بلک آدام اینجوری عه و… وقتی قانع نشی چه فایده؟

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              اره درست میگید من برم یکبار دیگه کمیک پانیشر و ثور رو بخونم بیام

            2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              Bob
              کاربر باب من نمیتونم با قاطعیت حرفای شما رو تکذیب کنم چون کلا کمیک خیلی وقتا حالتش همینجوری یعنی فقط باید با تحلیل و تفسیر شخصی و فرضی رفت جلو دقیقا مثل قضیه بیاندر بودن سایه نشینان بالا .
              در کل حرفای شما تحلیل شخصی خود شماست ، اشتباه نیست اما بخش هایش هم درست نیست . !! من نمیگم چرت میگین ولی خب اینا اثبات شده نیست و فقط فرضه .
              بله خب گالاکتوس از نفی کننده میترسه و اون واچر ها نابودش کردن درست اما راستش فکر نکنم این قادرتر بودن اونها رو ثابت کنه چون این سلاح بیشتر برای شخص گالاکتوس طراحی شده . و اینی هم که میگین گالاکتوس مرده بود و واچر ها زنده بودن هم که انصافا بی ربط بود اصلا . حالا چون اون واچر ها زنده بودن و گالاکتوس مرده بود قویترن ؟!؟ خب فکر نکنم این تحلیل منطقی ای باشه .
              در مورد قادر مطلق هم خودتون قبلا پاسخ این بخش از گفتتون رو دادین . بله گفته شد قادر مطلق ولی همون جور که خودتون هم در جریانید و قبلا هم اشاره کردین به موارد اینچنینی در کمیک حتی دکتر استرنج هم قادر مطلق نامیده شده . !! دیگه حالا بقایش بماند .
              در مورد سایه نشینان ، خب ببینین بازم نمیتونم تکذیب کنم گفتتون رو اما منطق من اینکه سایه نشینان اگه واقعا میتونستن جلوی ثور رو بگیرن خب میگرفتن . همین که بهش گفتند ما شاهد قدرت و توانایی تو هستیم و به ما بپیوند و اینا … ، نشان میدهد که کم آورده بودن . حرفای های نیروی اودین هم قاعدتا منبع موثقی هست . دلیلی نیست که موثق نباشه . و اینکه اگه نابود نشده بودن من فکر میکنم باید بازم بر میگشتن ولی نیومدن . اون مواقعی هم که اومدن که فکر کنم دو بار بیشتر نبود ، یک بارش به خواب اودین اومدن و اگه اشتباه نکنم گفتند پسرت وجود ما رو از بین برد و دسترسی ما به این جهان رو قطع کرد ، یک بارم به ملاقات لوکی اومدن که اون موقع هم اصلا لوکی وجودشون رو زیر سوال برد و گفت شما در حال حاضر وجود ندارین و جالب اینکه نتونستن خلافش رو ثابت کنن . و اینکه چرخه راگنورک هم از اون موقع نابود شد خود راگنورک نه چرخه راگنورک . همه این موارد هم خب خلاف گفته شما رو ثابت میکنه تقریبا . توضیحات بیشتر و نظر من در مورد چرخه بافندگی و اینا در همان مقاله معرفی نسخه های سوپرمن ، موجوده .
              در مورد سطح قدرت سایه نشینان هم که به نظر شخصی من نمیشه به طور قاطع نظر داد واقعا ولی چیزی که اثبات شده هست اینکه خیلی از اودین قادرتر هستند . اودین تقریبا با گالاکتوس برابر هست و بنابراین احتمالا سایه نشینان خیلی از گالاکتوس هم قادر باشن ، یا حداقل دیگه تا حدی قادرتر هستند . در کل من شخصا سطح اونها رو بالاتر از سیلیستیالها میدونم البته نظر شخصی منه فقط چون اودین با ۹ تا از قدرتمندترین سیلیستیال ها و میزبان آسمانی چهارم مبارزه کرد ( حالا درسته شکست خورد و حتی تقریبا منجر به مرگ هم شد این مبارزه براش ولی خب باهاشون مبارزه کرد . ) در صورتی که خودش اعتراف کرده که نمیتونه در برابر سایه نشینان بالا ( که تعدادشون ۵ تا هست فکر کنم ) هیچ حرکتی بکنه . من فکر میکنم به این دلیل سطح سایه نشینان باید از سیلیستیال ها بالاتر باشه ولی بازم قطعی نیست و فقط فرضی هست . حالا تئوری بیاندر بودنشون هم که جای خود و اگه درست باشه دیگه حرفی نمیمونه کلا .
              البته این موارد تحلیل شخصی من هست .

              1. Bob کاربر می‌گوید

                استیو راجرز
                حقیقتا چیزی که تو کمیک گفته شده بود رو گفتم، نمی‌دونم این که میگید تحلیل شخصی یعنی چی.
                خب واچر ها تو اون دنیا همین سلاح رو ساختن که گالاکتوس ازش وحشت داره و این سلاح رو اونها جواب نداد این فکر میکنم دلیل کافی باشه. اون مورد دوم باید بیشتر توضیح بدم؛ گالاکتوس خطرناک ترین موجود اون عالم بود، اما اون به دست انتقام جویان کشته شد بعدش این هالک اومد به راحتی نه تنها جای اونو گرفت واچر هایی رو کشت که خدایان فضا، قادران مطلق (گفته کمیک هست ولی اونا نزدیک به قادر مطلق هستن چون تو یه مولتیورس فقط یک قادر مطلق وجود داره) و ارباب یونیورس بودن، تو دنیای اصلی واچر ها از خودشون دفاع نمیکنن و قدرت اصلی خودشونو نشون نمیدن و یونیورس رو تحت کنترل ندارن، اما با این حال هزار سال با سلستیال ها نبرد کردن و یکی از اونا به راحتی اودین رو مورد قضاوت قرار میده اودین هم با اینکه در شدت عصبانیت عه تنها کاری که می‌تونه بکنه اینه که به واچر فحش بده، پس به آسونی SPH می‌تونه از گالاکتوس برتر باشه.
                در مورد این توضیحات راجب سایه نشینان بالا انصافا خیلی راجبش حرف زده شده، با نتیجه گیری درباره قدرت سایه نشینان بالا مشکلی ندارم، فقط دو نکته بگم
                ۱- علت اینکه سایه نشینان بالا بعد از کاری که رون کینگ کرد برنگشتن این بود که دیگه راه ارتباطی نداشتن که بخوان برگردن، تنها راه ارتباط اونا چرخه رگناروک بود که نابود شد بعد تو خواب اودین اومدن، اودین گفت شما نباید اینجا باشید، پسرم دست شما رو از اینجا کوتاه کرده شما بدون “رگناروک” نباید اینجا باشید، اونام میگن “اره” اما یه رگناروک جدید داره برات میاد …
                ۲- لوکی تنها یه جمله گفت که می‌تونه وجود اونها رو زیر سوال ببره اونم این بود “شما مارو ساختید یا ما شما رو؟” این جمله انصافا وجود اونا که هیچ حرف لوکی مربوط به بیاندر بودن اونارو هم زیر سوال می‌بره بعدشم یکی از اون خدایان عصبی شد و سعی کرد با انرژی بلست حال لوکی رو بگیره (قطعا موجودی که وجود نداشته باشه نمیتونه حمله کنه ولی اون حمله کرد) که نشد و لوکی حتی یه خراش هم برنداشت، منطقی هم هست خب هر کسی اگه بعد یه مدت تغذیه نداشته باشه باید ضعیف بشه و لوکی هم دیگه خدای شرارت نبود خدای افسانه ها بود سایه نشینان بالا هم جای همیشگیشون بودن (بالای واقعیت …).

                ادمین دوم سایت
                باشه دیگه لینک نمیزارم.

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  Bob
                  بله خب شما تقریبا چیزی که در کمیک بود رو گفتین و منم نگفتم از خودتون گفتین اما نتیجتون بر اساس تحلیل شخصی بود . اینکه اون واچر ها از گالاکتوس قویترن تحلیل شخصی شماست . بازم میگم اثبات شده نیست . منم نه تاییدش میکنم و نه تکذیب .
                  ولی در کل یه چیزی بگم ، ببینید کلا این کمیک هایی که مربوط به دنیاهای موازی میشه رو زیاد نباید ملاک قرار داد . چون تقریبا خرق عادته یعنی اتفاقاتی در اونا رخ میده که در دنیای اصلی رخ دادنش غیرممکنه . مثل همون کمیک های وات ایفه دیگه . نمونش هم ددپول دنیای مارول را میکشد یا مثلا همین کمیک . بنابراین بله احتمالا اون واچر ها بر خلاف واچر های دنیای اصلی از قدرتشون استفاده میکنن . اینا معمولا برای فروش بیشتر کمیک ها هست و هیچ تاثیر ادامه داری در هیچ رویدادی نداره .
                  اطلاعاتی که ما از اون دنیا داریم بسیار محدوده به جز چندتا جمله از بعضی شخصیت ها ما هیچ راه دیگه ای برای پی بردن به قدرت واچر های اون دنیا نداریم .
                  در مورد سایه نشینان خب اینکه به خواب اودین اومدن و گفتن راگنورک جدیدی داره میاد ثابت نمیکنه که زنده باشن .
                  بله لوکی هم وقتی دید اونا میخوان از ماهیت ازگاردیش تغذیه کنن ، این ابهام براش پیش اومد که ممکنه اونا مخلوق خدایان نباشن بلکه خالق خدایان باشن . این بیاندر بودن آنها رو زیر سوال نمیبره بلکه یک دلیل و مدرک بر آن است .

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          چه عجب باب اومدی هالک طرفداری نداشت تو کامنت ها بیا دفاع کن گرچه قبول نمیکنی بعضی از اس پی اج قویترن

        3. احمد کاربر می‌گوید

          کاربر بابا اسم سایت ها که ترجمه کردنو لطفا بگید

          1. احمد کاربر می‌گوید

            چی نوشتم با🤦🤦
            باب

            1. Bob کاربر می‌گوید

              احمد
              تو این کانال تلگرام عضو بشید @FreeComics و کلمه فضا رو جستجو کنید “فضا : پانیشر” رو براتون میاره شماره رو هم جلوش زده.

              1. admin 2
                admin 2 کاربر می‌گوید

                به طور کلی وارد کردن اسم سایر کانال ها در بخش نظرات یک سایت چندان مقبول نیست. سعی کنین تا حد ممکن از این کار پرهیز کنید.

    4. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      احتمالا رون کینگ ثور خیلی قویتره.

      1. محمود کاربر می‌گوید

        ادمین دوم می خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر افزایش سرعت در تایید کامنت ها واقعا بالا رفته .

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          خواهش میکنم. خوشحالم که راضی هستین.

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            اره سرعت تاییدشون زیاده ادمین اصلی هم خوب بود تایید کامنت ها

            به هر حال دست هر دو ادمین درد نکنه

    5. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      خب اینکه سوال نداره رون کینگ ثور

  90. Attack titan کاربر می‌گوید

    فلش ببین الان با یه راه ساده میفهمی خب گالاکتوس رو میشناسی سلستیال ها رو هم اینها رو تا اینجا داشته باش این گالاکتوس ما در قدرت متوسط اندازه ۲ الی ۴ سلستیال قدرت داره یعنی میتونه شکست بده خب شاهکار هالک مجازات کننده فضایی کشتن ۶ تا واچر که ابدا همه شون از گالاکتوس قویتر باشن چون سلستیال ها از واچر ها قویترن خب رون کینگ ثور که شاهکارهاش زنده نگه داشتن لوکی هنگامی سرش تو دستش بود شکست دادن مرگ شکست نه کشتنش شکست دادنش و از همه مهمتر شکست دادن سایه نشینان بالا و به احتمال ۹۹ درصد همون بیاندرها هستن بیاندر ها هم قادرترین نژاد مارول هستن و امثال دادگاه زندگی رو کشتن پس اگه اینجور باشه شخصیت رون کینگ ثور نتنها از هالک مجازات کننده فضایی از دادگاه زندگی هم قویتره اگه هم بخوای بدونی چحوری سایه نشینان بالا بیاندرها هستن مدرک ها 👇

    وقتی دکتر دووم قدرت بیاندر رو به دست اورد گفت حالا میفهمم چرا خدایان باستانی در سایه ها پنهان میشن
    دومی هم عین بیاندر ها حرف میزنن.

    تمام

    موفق باشی😊

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اون سایه نشینان بیاندریشون ثابت نشده اگرم ثابت بشه بیاندر مابعد هستن
      اگه با این حرفا میخواید رون کینگو بولد کنید و بگید از کازمیک قویتره ابدا
      کازمیک با پلاتش ۶ تا بیاندر مابعد که سهله
      میتونه ۱۰ تا بزنه
      چون کازمیک زیادی شاخه

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        اولا شما اگر به صحبت های دکتر دووم توجه کنید و یا به صحبت لوکی توجه کنید میبیند هر رو به بیاندرز اشاره میکنند
        دوما بیاندرز ها این ها رو کشتند : دادگاه زندگی ، سلستیال ها ، ارباب نظم و سرور بی نظمی ، اینفینیتی ، ترینیتی
        ماندراک هم این ها رو کشته : رادیانت ، اسپکتر و به احتمال کم پرزنس

      2. Attack titan کاربر می‌گوید

        کاربر رامون چرا من هی کامنت میدم میاید میکوبید اره طرفدار ثور هستم اونهم خیلی اما خودم شخصا کازمیک رو قادرتر از رون کینگ میدونم من وقتی از رون کینگ ثور کامنت میدم شما هم کازمیک رو هی نگین همه تو سایت میدونن کازمیک از رون ثور قویه شما هم هی کامنتم رو نکوبید فهمیدیم از سوپرمن حتی بیشتر از همه میدونید

  91. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    یک سوال کلی الان از نظر شما برترین ویلین تاریخ سینما کیه ؟

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      یکی از این چهار تا
      وی.ثانوس.مگنتو.داث ویدر

      1. محمود کاربر می‌گوید

        اره مگنتو عالی بود . کسی میدونه مارول می خواد این شخصیت رو ریبوت کنه یا نه ؟

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      نمیدونم کلی فیلم هست یه تحقیق میکنم راجبش جالبه

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      یا لرد ولدمورت یا جوکر هیث لجر

  92. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر attac من خودمم میگم لوسیفر چه میگی فقط یه نفر توسایت پروشات گفته بود کازمیک سوپرمن دز لوسیفر و پرزنس قویتره

  93. hulk کاربر می‌گوید

    خدایی این سریال واندا ویژن هر قسمتش از قسمت دیگه عالی تر و جذاب تره نظر شما چیه ؟ فقط یک سوال ایت مونیکا رمبو کسی میدونه کی قدرت هاش رو بدست میاره

    1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      هنوز معلوم نیست . در ضمن بله سریال عالی هست و در حال حاظر محبوب ترین سریال جهان هم هست .

      1. Hulk کاربر می‌گوید

        کاربر فوزی غلام خیلی ممنون ولی پیدا است اطلاعات زیادی از این سریال دارید

  94. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر attack کجا چهل ساله باشه آقا ولی کسی قدرت بدنیش بیشتر باشع دلیل نمیشه که برندست

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      کاربر ثور پروشات رو ول کن چند مقاله اش رو دیدم چرته پلات رو لوسیفر هم داره ببین لوسیفر قادره مطلقه چطوری تو پروشات پسر خدا و حاکم جهنم رو با ربات تفکر برابر میدونن در ضمن کازمیک خیلی زور بزنه میتونه اسپکتر رو بزنه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کازمیک هم قدرت مطلقه تازه به دست پاریمال مانیتور خلق شده و اینکه لوسیفر پلاتش محدوده اما کازمیک خیر درکل برابرن کازمیک در حد اسپکتر! کازمیک اسپکترو مچاله میکنه

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن بنده اسپکتر نامحدود رو میگم

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          مگه لوسیفر منشا قدرتش از د رایتر نیست میدونم پرزنس خلق کرده اما منشا نیروش از د رایتر هستش من که اینجوری خوندم

      2. محمود کاربر می‌گوید

        فکر کنم از از اسپکتر قوی تر باشه.

  95. Thor کاربر می‌گوید

    به خدا دیدم تو سایت پروشات یکی گفته بود کازمیک سوپرمن پلات بینهایت داره که ادم میتانه باهاش والای همگان بکشه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      اصلا پلات کم و زیاد نداره همون ویژگی تغییر داستان هست که در دی سی فندوم فقط گفته شده من خودم نمی‌دونم در چه کمیکی داستان رو تغییر میده جایی هم گفته نشده بود
      اون نسخه هم کازمیک آموز سوپرمن هست

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اون پلات که آره داره ولی در حد والای همگان نه شاید بتونه به والا یک خراش بندازه اما باخت نه
      با اون پلات ولی از دادگاه و بیاندر مابعد و خیلیا به غیر از فالکرام و پروتژ و والا قویتر بشه

  96. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر فوزی غلام بالا هم گفتم به سلیقه من تانوس

  97. hulk کاربر می‌گوید

    هانیبال لکتر

  98. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    خب معلومه که حرف مذخرفی زدند . هرکسی ذره ای اطلاع داشته باشه اینو میدونه

  99. بتمن کاربر می‌گوید

    ممنون از نویسنده مقاله خوبی بود و با احترام با نتیجه مخالفم

  100. بتمن کاربر می‌گوید

    دلیل من هم اینه که ثور با سوپرمن برابره و چون مارشن از سوپرمن قویتره پس از ثور هم قویتره . نیروی ذاتی هم بگم که استاربریکر وقتی داشت نیروی اعضای لیگ عدالت رو جذب میکرد خودش گفت که نیروی ذاتی مارشن از همه بیشتره

  101. Thor کاربر می‌گوید

    ببخشید آدمین دو سایت ببخشید میگم به نظر شما ثور قویه یا سوپرمن

  102. محمود کاربر می‌گوید

    به نظر شما رون کینگ ثور قوی تره یا کازمیک سوپرمن ؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      قطعا کازمیک

    2. Hulk کاربر می‌گوید

      من که کازمیک سوپرمن رو نمی شناسم ولی به نظرم رون کیننگ ثور قوی تره

  103. hulk کاربر می‌گوید

    یک سوال قوی ترین نسخه سوپرمن چیه ؟

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      کاربر هالک سایت یک مقاله در رابطه با رتبه بندی قوی ترین نسخه های سوپرمن رو داره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سوپرمن کازمیک آرمور

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        در حال حاضر بله متاسفانه

    3. بتمن کاربر می‌گوید

      سوپرمن کازمیک ارمور

  104. hulk کاربر می‌گوید

    یک سوال دیگه هم اینکه مقایسه هالک با دومزدی من که میگم دومزدی

    1. بتمن کاربر می‌گوید

      ۱۰۰ درصد دومزدی

      1. hulk کاربر می‌گوید

        میشه دلایل تون رو هم بگید که چرا دومزدی؟/

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Hulk #
          کاربر محترم شما قدرت دومزدی از سوپرمن هم بیشتره به نظرمن هم دومزدی البته نظر شخصی من هست

  105. محمود کاربر می‌گوید

    یک جل خوندم در قسمت ۸ سریال وانداویژن دکتر استرنج میاد درسته ؟

    1. بتمن کاربر می‌گوید

      خب این که هنوز معلوم نیست این جمعه معلوم میشه من هم دوست دارم ببینم دکتر کی وارد میشه

  106. محمود کاربر می‌گوید

    یک فکت جالب :یک جا خوندم قدرت تلکنسیس دکتر فیت به حدی هست که میتونه سیارات رو هم باهاش جابهجه کنه

    1. Hulk کاربر می‌گوید

      یعنی در این حدد!!!!

  107. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    فوزی غلام مشکوک میزنه در رابطه با وانداویژن:/
    اگر میدونی بی زحمت بگو ویژن میمیره یا نه؟

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      مگه کاربر فوزی غلام از عوامل پشته صحنه سریال هستند که اطلاع داشته باشند . (شوخی کردم به کسی بر نخوره )

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        نه نیستم ولی تا ی جا که میشهبا خبر شد.

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        این منبعش زیر پل بتانی نیست
        :))))))

        1. hulk کاربر می‌گوید

          چه منبع موثقی واقعا

    2. محمود کاربر می‌گوید

      محمد اودین سان راست میگه فوزی غلام اگر چیزی میدونی به ما هم بگو

  108. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین دوم سایت یه سوال ادمین اصلی کی برمیگردن مشکلی به وجود اومده واسه اش؟؟؟

    1. Hulk کاربر می‌گوید

      منظورتون اینه که سایت دو ادمین داشته ؟

  109. Thor کاربر می‌گوید

    ثور و سوپرمن قدرت درونی برابر قدرت بیرونی ثور مهرت رزمی ثور قدرت بدنی برابر تا حدی سوپرمن زور بازو برابر تجهیزات ثور سطح قدرت دشمنان برابر سرعت سوپرمن برنده ثور البته نظر شخصیه منه وبه کسی تحمیلش نمکنم

    1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      معلومه ثور قوی تره شاهکار های ثور هم اصلا قابل مقایسه نیست . برای همین دکتر منهتتن هم دیگه چیزی در این باره نفتند چون معلومه ثور قوی تره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        شما اطلاعات بسیار کمی در رابطه با سوپرمن دارید
        شاهکار های سوپرمن ده برابر ثور هست

  110. محمود کاربر می‌گوید

    کاربر اتک تیتان راست میگن نکنه مشکلی برای ادمین اصلی پیش اومده باشه

  111. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دوستان لطفا درباره مقایسه ها اسپم نکنید
    مثلا تو مقاله رتبه بندی نسخه های سوپرمن کامنتا درباره کازمیک ارمور علیه رون کینگ است که کازمیک برد
    یا هالک علیه دومزدی یک مقاله به همین اسم هست برید کامنتاشو بخونید

    1. hulk کاربر می‌گوید

      پس واقعا این سایت ایرونی سنتر خیلی مقاله داره

  112. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    تو بحث سوپرمن علیه ثور
    من خودم دلایلی دارم که میتونم سوپرمن را برنده کنم
    ۱-داشتن نیزه سرنوشت که باهاش نهاد های کیهانی مثل اسپکتر را زد
    ۲-جدیدا سوپرمن کمتر به خورشید وابسته شده
    ۳-سوپرمن تا بحال استادان جنگی بسیاری داشته(حتی بتمن)
    ۴-سوپرمن شمشیری داره که حتی به گفته اسپایدی مارول فن از شمشیر اودین هم قویتره
    ۵-کریپتونایت کمیابه
    ۶-سوپرمن متحدینش بهتره
    ۷-سوپرمن شاهکار های زیادی داره
    ۸-سوپرمن یک پنجم جادوی کیسمت را داره که از جادوی هکتات قویتره
    ۹-سوپرمن هم مانند گادبلست چیزی به اسم نیروی وان میلیون داره
    ۱۰-سوپرمن کتاب بینهایت را بلند کرده که وزنش بینهایته مار میدگارد که چیزی نیس
    ۱۱-خیلی از سلاحهایی که به دست ثور میان موقتی اند و فقط یارن بی یورن و میولنیر همیشگی اند (استورم بریکر برای بتا ری بیل و شمشیر اودین برای اودین)
    ۱۲-سوپرمن زره کریپتونی ای داره که جلوی بسیاری از تسلیحات دارکساید دوام آورد
    ۱۳-سوپرمن عصای های فادر را از سورس وال در آورد
    ۱۴-سوپرمن کامل فانتوم استرنجر را یکبار کشت
    ۱۵-سوپرمن تا بحال در سیاره وارورلد بدون خورشید زرد با فضایی ها جنگیده
    با عشق

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      داداش ی جا هایی اشتب میکنی
      تو جاستیس لیگ رو میزنی تو قد ی ارتش از خدایان
      در ضمن.فکر کنم سوپرمن دیگه شمشیرش رو نداره
      ثور کلکسیونی از سلاح هایی داره که هر یک به تنهایی میتونن سلستیال ه رو هم بکشن(حتی آل بلک هم زمانی متعلق به ثور بوده)
      ده نه ده الان دیگه شمشیر اودین هم مال ثوره.(اودین فورس رو از قلم انداختم)

      1. بتمن کاربر می‌گوید

        تقریبا برابر میشن . هردو قوی اندو زورشوون به هم نمی رسه

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      #سیکو رامون
      سیسکو رامون توی مقاله های دیگه دیدم که هی میگفتی مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست فلانه بساره و قویترین شخصیت کمیکه و… حالا دیگه اون مقاله ها رو پیدا نکردم توی همین مقاله که بحثش داغه میگم.

      آقای رامون شما اصلا توی یه دیتابیت میتونی برتری مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست رو به سوپرمن معمولی ثابت کنی؟هیچی راجب این شخصیت نمیدونی الکی راجبش نظر میدی یه دیتابیت بین سوپرمن معمولی و مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست بریم ببینم چی میدونی راجب این کاراکتر الکی میبافی واسه خودت.

      مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست < سوسک داخل کمیک

      میتونی اینو ببری زیر سوال اصا؟

      1. بتمن کاربر می‌گوید

        دقیقاا اینکه میگید درسته ولی اینطوری که میگید هم نیست و اغراق کردید

      2. بروس وین کاربر می‌گوید

        #مهدی رادمنش

        آقای رادمنش این سیسکو رامون هیچ دلیل و مدرکی نداره الکی فقط حرف میزنه توی همون مقاله هم که فکر کنم واندروومن علیه استورم بود با کاربر دکتر منهتن داشت بحث میکرد و میگفت که مستر میسیزیپلیک ورلد فانیست از همه قویتره اونجا وقتی من گفتم که دلیلت چیه هیچی نگفت این کاربر خیلی خیلی نوبه توی این بحث سوپرمن علیه ثور هم بیشتر شاهکار های سوپرمن رو از ویکی پدیا میاره واسه همین بیشترشون هم غلطن خیلی هم تعصبیه روی سوپرمن میدونم که شما هم سوپرمن فن هستید و قصد بی احترامی به شما رو ندارم سوپرمن هم از ثور قویتره ولی این سیسکو رامون دیگه خیلی داره نوب بازی در میاره نصف حرفاش اشتباه و غلطه و از خودش در میاره اونا رو، و اینکه به نظر من از الان به بعد اگه دلیلی بگه فایده نداره اگه بلد بود همون زمان که من پرسیدم می‌گفت شما هم پرسیدید هیچی نگفته از الان به بعد بگه یعنی رفته اینور و اونور پرس و جو کرده و… دیگه فایده نداره یه نوب متعصب بیش نیست این سیسکو رامون نوب بودنش به شما،من و خیلی های دیگه ثابت شد.

    3. M.K کاربر می‌گوید

      #سیسکو رامون
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      کل حرفات غلط و غلوطن و فقط سه چهار تا درسته

    5. بتمن کاربر می‌گوید

      واقعا با این همه دلیل خسته نباشید

  113. Hulk کاربر می‌گوید

    ببخشید این اطلاعات راجب سریال رو از کجا بدست میارین؟

  114. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اینم بقیش (ادمین دوم لطفا تایید کن لطفا)
    ۱۶-سوپرمن حلقه های فانوس متنوع داره و حتی اگه ثور بکشدش با حلقه فانوس سیاه زنده میشه
    ۱۷-سوپرمن بارها و بارها برای خودش ارتش جمع کرده که صدا کنه میان
    ۱۸-سوپرمن حتی جلو تهدیدات کیهانی مثل فراست کینگ دووم آورده و شکستش داده(اینی که دارم میگم تو اندلس وینتر نیس تو اندلس وینتر چندتایی شکست دادند توی نیو۵۲ بود تنهایی زد)
    ۱۹-کسمت علاقه شدیدی به سوپرمن داره و نهاد کیهانی هم هست پس همراه و متحد قدریه
    ۲۰-سوپرمن ایمپریکس را زده که همتای گالاکتوس است در دیسی
    ۲۱-سوپرمن به تنهایی آنتی مانیتور را زده(به جای اینکه الان بیاید این زیر اعتراض کنید بیاید روبیکا به آیدی @comic_holywood پیام بدید عکسشو بدم)
    ۲۲-سوپرمن در کمیک بتمن/سوپرمن جلد سه به سوپرگرل و کینگ شزم که به زهر بتمنی که میخندد آلوده شده بودند حمله کرد و شکستشون داد
    ۲۳-سوپرمن تا بحال واندروومن را شکست داده
    ۲۴-سوپرمن تا بحال دث استروک را شکست داده (که از ددپول قویتره و ددپول هم بارها دنیای مارول+ثور را کشته)
    لطفا لطفا لطفا لطفا چاپ بشه
    من داستانم اینه:بدون مقدمات میریم سر جنگ
    ثور میاد با میولنیر حمله کنه سوپرمن بخاطر زورش برش میداره و با صاعقه پرتش میکنه سمت ثور ولی ثور با یارن بی یورن بسوی سر سوپرمن هدف میگیره ولی به سرش نمیخوره و فقط بازوش آسیب جزیی میبینه
    ثور با گادبلست که حمله میکنه سوپرمن نیروی وان میلیون میده و بعدش با حلقه فانوس سبز بهش شلیک انرژی میکنه
    اودین شمشیرش را به ثور میده
    سوپرمن وقتی داره استراحت میکنه ثور میزندش ولی سوپرمن با حلقه فانوس مشکی زنده میشه و به کمک بلک هند میاد
    بعدش نیزه سرنوشت را سوپرمن ور میداره و حلقه فانوس قرمز ور میداره تا خشمگین بشه
    نیزه به وسط شکم ثور میره و اونو یکبار میکشه ولی به هر طریقی زنده میشه
    میاد سوپرمنو با صاعقه شکنجه میده که سوپرمن میگه کیسمتتتتتتتتتتتت بعدش سوپرمن با یک پنجم جادوی کسمت و نیزه سرنوشت ثور را میکشه . تامام
    پ.ن:لطفا چاپ بشه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      اولا کیسمت اون قدرتی که به سوپرمن داده رو پس گرفته
      وگرنه سوپرمن توی این همه مدت چرا هیچ کاری نکرده و ازش استفاده نمیکنه با این همه خطرات در سطح مالتیورس
      دوما ایمپریکس رو سوپرمن با جادو کیسمت شکست داده و دومزدی لکس لوتر و چندین قهرمان دیگه بهش کمک میکردند
      من خودم به نظرم سوپرمن به راحتی ثور رو میزنم ولی خیلی بعضی از نظراتتون عجیبه
      آنتی مانیتور ؟؟؟؟ داداش گلم سرکیفی ؟؟؟ آخه سوپرمن زورم بزنه شاید بتونه یک نگاه بهش بکنه
      الان سوپرمن واندروومن رو شکست داده شاهکار حساب میشه یا شکست دادن دث استروک ؟
      ثور هم یک زمانی خیلی از سلاح های قدرتمند. رو داشته دلیل میشه ازش نام ببریم ؟؟
      سوپرمن به دلیل فاکتور جذب انرژی ثور میزنم و اینکه اگه میولینر رو از ثور بگیریم خیلی ضعیف میشه
      سرعت ثور حتی از ولورین هم کمتره نمی‌دونم از کجا درآوردن که به سرعت نور واکنش نشون میده

      1. حسام کاربر می‌گوید

        چی سرعت ثور از ولورین کمتره ثور در زمین باحداقل سرعت صوت و در فضا با حداقل سرعت نور حرکت می کنه در باره واکنش هم حتی کوییک سیلور هم نمیتونه بهش ضربه بزنه

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداش کوئیک سیلور گفته سرعت ثور از من بیشتر نباشه کمتر نیست

      3. amirrr کاربر می‌گوید

        این رو خود کوییک سیلور گفته.بعد کسیکه تو سرعت به سیلورسرفر اسیب میزنه سرعت نداره؟

        1. amirrr کاربر می‌گوید

          ثور هم توانایی جذب انرزی کیهانی رو داره و اینکه کمتر از قبل به میولنیر وابسته است

          1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

            اگه کمتر از قبل وابسته بود چرا توی کمیک های اونجرز از من فقط شکست نخورد ؟؟؟ ثور به خاطر میولینر می‌تونه انرژی رو جذب کنه اونم سه یا چهار بار بیشتر این کار رو نکرده ولی سوپرمن بار ها انرژی های مختلف رو جذب کرده یک نمونش جذب کردن صاعقه

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          بله سرعت ثور در یکی از کمیک ها از سیلور سرفر پیشی گرفت در همون کمیکی که گالاکتوس اودین رو زد
          یکبار هم کل نیویورک رو با یک ضربه قلب دوید یا واکنش ها میکرو ثانیه ای داشته
          دو بار خدای سرعت هرمس رو گرفته
          در برابر میولنیر جا خالی داده
          ولی من منظورم بدون میولینر هست و همچنین ثور فعلی هست و ثور خودش نتونست به ضربات ولورین واکنش نشون بده
          ثور فعلی نسبت به ثور در کمیک ها قدیمی به نسبت سرعت کمتری داره

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      جان کسمت قبول کلاه خود گالکتوس رو چیکار میکنی جادوی ثور یا زره نابودگر قویتر از زره سوپرمنه زره نابودگر وقتی اسمش میاد گالکتوس مثل بید میلرزه ثور هم ارتش ازگارد رو داره که از ارتش سوپرمن قویه ثور کمی از انرژی کازمیک رو داره تو نسخه عادی تله پورت داره میتونه باهاش سوپرمن رو نزدیک خورشید قرمز ببره در کل اندکی ثور از سوپرمن قویه بازم تاکید میکنم سوپرمن رو نباید دست کم گرفت

      و یه مقایسه دیگه هکتات قویه یا سیتوراک ؟

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        سیتوراک

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          مثل اینکه هکتاتو نمیشناسی میگی سیتوراک
          اون فقط با یک پنجم قدرتش میتونه رون کینگ ثور را شکست بده در صورتی که اوج قدرت سیتوراک امثال جاگرنات و تانوس و… است

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون
            بازی دیگر تعصبتو نشون دادی و به ما فهموندی چقدر حرفات چرت و پرتن
            تو اصلا میدونی سیتوراک کیه؟ اون قدرت جاگرنات رو داده ، قدرتش هزاران برابر جاگرنات هست و یک بار با ذهنش جاگرنات رو پودر کرد. تو قلمرو ی خودش قادر مطلقه و و دکتر استرنج که این قدر مغروره در جادو هاش از اسم او استفاده می‌کنه

    3. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      منظورتون اینه که یتیم پادشاه رو ور سرزمین خودش میکشه . چه جوک خنده داری……

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        فوزی غلام
        آره لهش میکنه ،سوپرمن ثورو له میکنه

        1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

          من که میگم ثور نباید یتیم کشی کنه در این حد که فقط یک یتیم رو ادب کنه و راه درست و صحیح فرار رو بهش نشون بده کافیه دیگه هر چی نباشه طرف برای خودش شخصیتی داره نباید لهش کرد

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            خیلی باحالی.واقعا یتیم کشی در شان ثور نیست

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              ازه قبل از اینکه تصمیم بگیره دار فانی رو وداع گفته

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            فوزی غلام
            جناب بینهایت متعصب بینهایت افراطی ابر متعصب آره میخواد ادبش کنه ولی یه دفعه میبینه له و لورده شده بعد ثور میفته به دست و پای سوپرمن :((تو را به ریش اودین قسم منو نکش من کلی آرزو دارم)) سوپرمن میگه :((من کسی رو نمیکشم ))بعدهم میره

    4. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      رامون چی چی میگی
      لیاقت شرت چکش نه زور
      بعد اگر اینجوری باشه
      ثور هم میتونه زود بره خودش رو بکنه به رون کینگ ثور حالا چطوری
      در حین جنگ میتونه سریع بره مراحل رو طی کنه
      در کل اگر بخوای اون نسخه از سوپرمن رو حساب کنی باید رون کینگ رو هم برای ثور حساب کنی
      در ضمن آیا پوست سوپرمن از زره سلستیال ها قوی تره؟خب قطعا نیست.یارن بی یورن زره سلستیال قدرتمند اگزیتار پایان دهنده رو پاره کرده پوست سوپرمن دیگه …

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        اودین زیوس و ویشنو با هم قدرت هاشون رو ترکیب کردند و به سمت آرشیم پرتاب کردند ولی اون هیچیزیش نشد
        تازه ارشیم از اکسیتار ضعیف تر هست
        قطعا صدمه جدی ای به سوپرمن میزنه

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر اودینسان ثور معمولی پادشاه آزگارده ولی اگه از اختیارتش استفاده کنه سوپرمنم نیزه سرنوشت رو داره که با قدرتش اسپکتر رو زده ثور و بلک وینتر که سوسکن! و اگه رون کینگ ثور رو میارین منم کازمیکو میارم رون کینگ ثور رو درسته بخوره

  115. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر سیسکو رامون خدایی رون کینگ ثور دیگه از کازمیک سوپرمن قوی تره

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      فوزی غلام
      خیر . سوپرمن کازمیک آرمر از رون کینگ ثور قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      فوزی غلام #
      کازمیک از رون کینگ ثور قویتر بوده و هست و خواهد بود

  116. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    شماره ۱۴ رو که فقط زدش نتونست بکشتش که . نیزه نهایی قوی تر از شمشیر اودین هست . یا خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زره کریپتونی سوپرمن از نابودگر قوی تره؟ .در ضمن ثور الان اودین فورس هم داره که جادو نقطه ضعف سوپرمن هست

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      جادو دیگه نقطه ضعفش نیست دوست عزیز
      ولی در هر حال سوپرمن از ثور قدرتمن تر هست

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        من لایک میدم خدایی کینگ الیس
        نگا شما زره کریپتونی میشناسی ؟
        بعدش حتی اسپایدی مارول فن هم قبول داره شمشیر سوپرمن از شمشیر اودین قویتره (دقت کنین سایتی که بارها در حق دیسی نامردی کرده)
        بعدش نیزه سرنوشت اسپکتر را زده بعدش از یارن بی یورن کمتر باشه؟
        بعدشم
        پوست سوپرمن به خیلی از حمله های عصای های فادر عکس العمل نشون داد و چیزیش نشد

  117. Thor کاربر می‌گوید

    ببخشید دخالت مکنم ولی به نظر من رون کینگ ثور

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      یکم بری سایت را مطالعه کنی ابهت کازمیک را میفهمی

  118. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر محمود باشه آقا قدرت بدنیشان خیلی نزدیکه حلا یکمی فقط یکمی سوپرمن که فکر کنم این نتیجه ره تغییر بده

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      اره قطعا این به تنهایی تاثییر گذار نیست و ثور فاکتور های برتری بیشتری دارد.

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        ببخشید میخواستم بگم کاربر امیررر اسم کاربریم رو گذاشتم امیررر .از کاربر امیررر معذرت خواهی میکنم . میخواستم ازتون بپرسم مقاله بعدیتون هم راجب مبارزه بین دو شخصیت است.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          سوپرمن برتره
          سوپرمن قدرتی به اسم واکنش کیهانی داره که اگه استفاده کنه بدنش خود به خود از شخص مقابلش قویتر میشه و حتی میتونه قدرت طرفو جذب کنه
          بعدش ثور طی جنگ بشه رون کینگ؟تا ثور بره رون کینگ بشه سوپرمن میره دشمنان ثور را هم میاره

        2. amirrr کاربر می‌گوید

          نه فعلا وقت نوشتن مقاله دیگری ندارم چون به قول کاربر سعادتی درس درس درس

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        سوپرمن هر ضربه ای که ثور بزنه رو می‌تونه جذب کنه و ثور بکشه

  119. Thor کاربر می‌گوید

    ببخشید که فکر نکنم این نتیجه ره تغییر بده

  120. Thor کاربر می‌گوید

    ببخشید باید مینوشتم فکر نکنم

  121. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن بله از اسپکتر قوی تره ولی به اندازه لوسیفر اصلا

  122. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    بزار بگم
    ۱- قبول نیست
    ۲- قبول دارم
    ۳- خوب که چی؟
    ۴- اون شمشیر مال سوپرمن قبل از بحرانه
    ۵- بله؟
    ۶- نه خیرم اتفاقا ثور می‌تونه از آزگارد ، انتقام جویان و نه قلمرو کمک بگیره
    ۷- بله داره
    ۸- کیسمت از هتکات قوی تر نیست اینو بفهم
    ۹- از گاد بلست ضعیف تره
    ۱۰- این مال سوپرمن قبل از بحرانه
    ۱۱- نمی‌فهمم
    ۱۲- اوهو اوهو اگر اینطوریه زره نابودگر کشکه؟
    ۱۳- درسته
    ۱۴- اتفاقا یک بار ثور فونیکس رو شکست داده
    ۱۵- ثور با گالاگتوس برابر شده و منگونگ رو شکست داده
    ولی کلا به هر حال سوپرمن با ثور برابره

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ثور دو بار در کمیک ثور ۲۰۲۰ در حالت عادی گالاکتوس رو زد در حالات کازمیک یکبار زدش
      دو بار هم قبلاً زده شما در سایت های مختلف بگردی عکسش هم میارن

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-چرا؟بالاخره جز سلاحاشه
      ۲-درسته
      ۳-اون شمشیر از بین نرفته فقط نیس (البته پتک فلزی تی سر میون سوپرمن هم هست)
      ۱۰-بهرحال شاهکارشه
      ۱۲-زره کریپتونی قویتره
      ۱۴-بله زده درسته
      ۱۵-بله زده
      نکته:خیلیا میگن مثلا سوپرمن چجوری آنتی مانیتور زده
      سادست:خب از قدرت واکنش کیهانیش استفاده کرده(البته محدوده)

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        نیزه سرنوشت رو سوپرمن فقط در یک زمان نسبتا بلند داشته و الان نداره. همچنین اگر اونو حساب میکنی باید زره نابودگر ، اودین فورس و شمشیر اودین رو هم حساب کنی
        ثور با سوپرمن مساویه و هیچ کدوم قادر به شکست دادن اون یکی نیستن

  123. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    درسته که ماندراک پرزنس رو کشته یا خیر ؟؟؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      یکبار کشته که البته دوباره زنده شد
      یکبار هم به اولترامن الهام شد جلوشو نگیرن دوباره این اتفاق میفته
      بخاطر همین بعضیها میگن کازمیک از پرزنس برتره چون قویتر از پرزنس زده

  124. بتمن کاربر می‌گوید

    ممنون از نویسنده مقاله خوبی بود از نظر تجربه فکر کنم درست انتخاب شده تجربه فقط مربوط به سن نیست

  125. کریم کاربر می‌گوید

    ممنون از نویسنده مقاله خوبی بود از نظر تجربه فکر کنم درست انتخاب شده تجربه فقط مربوط به سن نیست

  126. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر استرنج دقیقا درست گفتید .متحدان ثور قطعا قوی تر اند حتی مشکل این مقاله هم همینه که برابر گذاشته متحدان ثور و مارشن رو

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      نه اصلا
      همین ورلد فروگر برای همه ی متحدان سوپرمن کافیه

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        ببخشید منظورم ثور بود

      2. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        ورلد فروگر یعنی از خدغیان ازگاردی و اودین قوی تره؟؟؟ من نظر خاصی نمی دم و فعلا فقط می خندم 😂😂😂

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اصلا ورلد فروگر رو میشناسی ؟

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          ورلد فروگر دو تا مولتیورس رو شکل داده خدایان ازگاردی و اودین بتونن یک یونیورس رو نابود کنند شاهکار کردند.
          ورلد فروگر یک جهان جیبی برای زندانی کردن سوپرمن درست کرده
          می‌تونه واقعیت رو تغییر بده
          کهکشان ها رو از نو بازسازی کنه و به وجود بیاره
          هایپر تایم رو با دو دستش بسازه
          حتی قدرتش از کسی مثل مستر میکسیزپیتلیک هم می‌تونه بیشتر باشه

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          ورلد فرجر میشناسی؟
          ورلد فرجر برادر آنتی مانیتوره و در حد اون قدرت داره

          1. بتمن کاربر می‌گوید

            اره ورلد فروگر قوی تره خیلی قویتر از چیزی هست که کاربر فوزی غلام فکر میکنند

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            شما هم اصلا گالاگتوس و اودین و فونیکس رو میشناسید؟

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              من یکی خیلی بهتر از تو می‌شناسمش

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دکتراسترنج
              فونیکس چه ربطی داره فونیکس شاید قویتر باشه اما شمشیر اودین و اون اودین فورس جلو ورلد فورجر هیچ پوخی نیستند

        4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          فوزی غلام
          جناب محترم اصلا اطلاعی از ورلد فورجر رو نمیشناسین ورلد فورجر درحد میکسیزپیتلیکه ۲۰ تا اودینو میزنه تبدیل به سیب زمینی سرخ شده میکنه و این نشان دهنده تعصب فراتر از تعریف شماست ورلد فورجر و میکسیزپیتلیک تقریبا قدرت مطلقن هرکدومشون میزنن آزگاردو تبدیل به اتم میکنن نیاین یه اسکای فادر رو با تغییر دهنده واقعیت مولتی ورس مقایسه میکنین پس تعصبتون رو ثور و آزگارد بینهایته یا اصلا نمیشناسین ورلد فورجر رو این موجود به راحتی میتونه مولتی ورسو نابود کنه نیاین با یه اسکای فادر کلاغی یه چشم مقایسه کنین (این به اون در که به سوپرمن گفتین یتیم کریپتون)

        5. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          حداقل قبل از کامنت دادن یک تحقیقی میکردی 😂😂😂😂 همین نشون میده چقدر اطلاعات زیادی از ثور و سوپرمن دارید
          آخه ورلد فروگر رو با اودین بدبخت مقایسه میکنید ؟؟
          حتی نمیتونه یک سلستیال رو با دو تا اسکای فادر دیگه شکست بده

  127. بتمن کاربر می‌گوید

    واقعا کاربر سیسکو رامون به جز یکی دو جا که اغراق کردند بقیه رو درست گفتند

  128. hulk کاربر می‌گوید

    من هنوز هم میگم هالک از هردو قویتره هم ثور و هم سوپرمن

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      خب به احتمال زیاد شما اطلاعاتت زیاد نیست

    2. amirrr کاربر می‌گوید

      شاید قصدتون شوخی بوده؟؟؟؟؟؟

  129. amirrr کاربر می‌گوید

    یک خبر خوب اینکه ادمین اصلی حالشون بهتر شده و از شنبه بر میگردند . یک خسته نباشید هم به ادمین دوم محترم میگم که واقعا خیلی خوب کار کردند

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      ادمین اصلی به من هم پیام دادن حالشون خوب شده و میتونن دوباره برگردن به کار.
      البته فکر کنم دو تا ادمین بهتر از یک ادمین باشه چون سرعت کار تایید بالاتر میره.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        محمد امید مگه مریض بودن یه جوری میگی انگار خبر داریم چی شده😐

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          اتک تیتان
          در واقع ادمین جان یک عمل داشتن که با موفقیت به اتمام رسیده. نمیدونم چرا شما با من لج کردید اگر ضرری به شما وارد کردم ( هر چند خودم نمیدونم) عذرخواهی می کنم.

  130. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن خیر رون کینگ ثور برندست

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ماندراک ممکنه پرزنس رو کشته باشه و کازمیک آمور سوپرمن هم ماندراک رو زده حالا رون کینگ ثور قویتر هست
      یا کازمیک امور سوپرمن

      1. amirrr کاربر می‌گوید

        کازمیک ارمور سوپرمن قوی تر است ولی رون کینگ ثور هم جای خود دارد ولی به این نسخه از سوپرمن نمی رسد

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر کازمیک رون کینگ ثور رو برای صبحانه میخوره

  131. کینگ تانوس کاربر می‌گوید

    اقای کاربر فوزی غلام درست گفتند من با ایشون موافقم قدرت متحدان ثور خیلی از سوپرمن بیشتره

  132. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر هالک خدایی هالک این وسط چی میگه؟؟؟

  133. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    ببخشید بابت اسپم ولی اینکه وانداویژن کاملا لیک شده درست هست ؟
    هشدار اسپویل

    .

    .

    .

    .
    ویلن اصلی سریال نایتمر هست
    از اپیزود هفتم مانیکا رمبو به قدرت‌هاش دست پیدا میکنه و به فوتون تبدیل میشه
    ویژن با دارسی دیدار میکنه و دارسی بهش توضیح میده که قضایا چطور پیش میره و چی شده
    مانیکا برای نجات دارسی به هکس برمیگرده
    تمام این مدت واندا تحت تاثیر اگنس بوده و واندا بالاخره میفهمه که اگنس همون آگاتا هارکنسه
    پیشنهاد ساخت هکس توسط اگنس ( اگاتا هارکنس ) به واندا داده شده بود
    اینکه اگاتا هارکنس توسط نایتمر که ویلن اصلی هست کنترل میشه یا براش کار میکنه یا یک حالت از خود نایتمر هست معلوم نیست
    هیوارد فقط دنبال مهندسی معکوس بدن ویژن بود تا سلاح جدید بسازه تا شرایط دفاعی زمین رو برابر حملات بعدی از ناکجا اباد قوی تر کنه
    ایوان پیترز در واقع همون کوئیک سیلور خود فاکس هست و توسط واندا انگار به ام سی یو کشیده شده تا نقش برادر مرده‌ی کوئیک سیلور رو بازی کنه، کوئیک سیلور دوباره اون سکانس معروف سوییت دریمزش که در فیلم های فاکس داشت رو در این سریال هم داره
    هکس به رو به نابودی میره و بچه های واندا دچار بحران میشن
    واندا با یکی از بچه هاش فرار میکنه ولی یکی از بچه ها سرنوشت نامعلومی پیدا میکنه
    کودکی که همراه با واندا میره بیلی هست
    دکتر استرنج در اپیزود اخر سریال حضور داره
    .
    .
    .
    .
    این درسته ؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      کاشکی روبیکا بودید
      من تو قسمت روبینو به آیدی @comic_holliwood تحلیلشو گذاشتم(البته تند تند تایپ کردم و الان یادم رفته خخخ)

      1. admin 2
        admin 2 کاربر می‌گوید

        قرار دادن آیدی درست نیست و نباید تایید کنم کامتتون رو اما ادمین اصلی گفتن اشکالی نداره. در کل سعی کنین تا حد ممکن از قرار دادن هرگونه آیدی یا شماره خودداری کنین.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          آخه آیدی خودمه
          ادمین اصلی گفتن فقط لینک هایی که جنبه مارکتینگ داشته باشه یا مال رقیب باشه نباید باشه
          الان من آیدیمو فقط برا این گذاشتم تا تبادل نظر کنیم

          1. admin 2
            admin 2 کاربر می‌گوید

            بله میدونم آیدی خودتونه ولی اگر یکمی تحقیق کنین قرار دادنش در سایت غیر قانونی. الان هم چون خود ادمین اصلی منعی نکردن تایید شد کامنتتون. ولی در کل گفتم در جریان باشید.

    2. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      با بیش از ۷۰ درصدش مخالفم و اینطور نیست . بیشتر هم اسپویل نمی کنم تا کاربر محمد اودین سان هم ناراحت نشن

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداش منبعت خیلی خفنه.فکر کنم کل سریال رو دیدی
        با نایتمر مخالفم

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      فوزی راس میگه

  134. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    خدایی بعضیا چجوری میگن رون کینگ قویتره؟ یا کازمیک نمیشناسن یا واقعا تعصب دارن

    1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      حتما شما درست میگید . امان از تعصب زیاد چون چشم خیلی ها رو بسته و نمیتونن قدرت ثور رو ببینند . این شلیک کیهانی سوپرمن رو هم که گفتید طبق منبعتون سایت اسپایدی که زیاد اسمشو میارید گفته بعد از این شلیک تا ی مدت قدرتشو از دست میده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        فوزی غلام
        بله امان از تعصب شما که رون کینگ ثور رو از ماندراک و کازمیک برتر میدونین در حالی که کازمیک بسیار قویتره

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        امان از تعصب که چشم خیلی ها رو بسته و این ثور رو با سوپرمن مقایسه می‌کنند
        ثور خیلی ضعیف تره خیلیییییی

  135. M.K کاربر می‌گوید

    کاربران محترم سایت لطفا نظرتون را بگید راجب اینکه ثور قویتره یا سوپرمن خواهشا نظرتون را بگید دلیل نیارید فقط نظر بدید خواهشا نظر هم نخواید میخوام رأی گیری کنم تا بحث سوپرمن علیه ثور تموم شه (البته نمیخوام مقاله ایی بنویسم)
    نظر خودم:سوپرمن

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      قطعا سوپرمن

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سوپرمن

    3. کینگ تانوس کاربر می‌گوید

      قطعا ثور

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        قطعا سوپرمن ،و همچنین مارشن منهانتر هم از سوپرمن و ثور قویتره

        1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

          خدایی مارشن این وسط چی میگه ؟؟؟؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            فوزی غلام
            امان از تعصب شما که یه اسکای فادر یه چشم رو با قادران مطلق دیسی مقایسه میکنین و مارشن چی میگه ؟
            چیزی نمیگه ثور رو له و نابود میکنه از سوپرمن هم قویتره

    4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # M.K
      به نظر من ثور قدرتمندتر هست .
      چون گفتین بدون دلیل ، دیگه به دلایل اشاره نمیکنم .

    5. احمد کاربر می‌گوید

      ثور

    6. فلش کاربر می‌گوید

      #M.K
      بی شک ثور

    7. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      M.K
      به نظرم در جنگی بسیار نزدیک سوپرمن پیروز میشه.

    8. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ثور

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        محمد اودینسان
        ثور ابدا یا برابرن اگرهم نباشن سوپرمن قویتره

    9. ثور لاور کاربر می‌گوید

      #M.K
      ببینید ما اگه ثوری که الان تو سری ۲۰۲۰ هست رو با سوپرمنی که توی کمیک های اخیر بوده مقایسه کنیم، قطعا ثور می‌بره.
      ولی در کل سوپرمن قوی تره، سوپرمن یه زمانی خیییییلی قوی بود ولی الان خیلی ضعیفش کردن، مثلا تو کمیک سوپرمن بالا در آسمان، از یه بوکسر کتک خورد. ولی در کل سوپرمن قوی تره.

    10. Daredevil کاربر می‌گوید

      به نظر من ثور قویتره

    11. ثور لاور کاربر می‌گوید

      سوپرمن پیروز میشه
      البته با فاصله خیلی نزدیک، آسیب های جدی هم بهش وارد میشه (من قدرت کلی سوپرمن در تاریخ رو گفتم وگرنه در حال حاضر ثور قویتره)

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        اگه به سوپرمن حاضر باشه که سوپرمن دث متال قویتره

  136. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    هر مقاله ای حرف از سوپرمن و ثور باشه مقاله پر کامنت میشه
    ۱-ثور علیه تانوس که بحث کردیم زیاد اوله
    ۲لیگ عدالت علیه انتقامجویان
    ۳-رتبه بندی نسخه های سوپرمن هم هست
    این مقاله هم تازه به جمع چارتا راه یافت

    1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      خدایی راست میگی ولی به نظرم هرجا ثور باشه بیشتر چون تا قبل از این مقاله از ۴ تا مقاله برتر یکی ثور در برابر تانوس بود یکی ثور در برابر سوپرمن و فقط یکی اختصاصی سوپرمن بود و این هم بحث راجب ثور هم درش بود .

  137. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    خیلیا بحث متحدین میگفتن ثور
    اینا کسایی هستن که از آزگاردیا و خدایان قویترن و البته متحد سوپرمن هم هستن
    ۱-کپ اتم
    ورلد فروگر و مانیتور ها
    کوانتوم سوپرمن
    سوپرمن فمیلی
    لیگ عدالت
    گلوبال گاردینس
    خدایان اسکای لند
    آمازونیها در حد ثور و اینا نیستن ولی ارتش آزگاردو که میزنن
    اچ ال(برادر سوپرمن)
    ژور ال
    بتمن با زره هاش
    کیسمت
    نگهبانان جهان
    اسپکتر
    فانتوم استرنجر
    دکتر منهتن(رابطه دوستانه ای با سوپرمن داره)
    راستی این که سوپرمن متاترون را زده حقیقت داره؟اگه اینطوری باشه سوپرمن میشه جز ده تا شخصیت اول دیسی چون شخصیت متاترون جز قدرتمندترین فرشتگان مقرب است

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      داوش متاترون مگه تو مارول نبود که هالک خوردش ؟

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      همون منهتن ۶۰ تا اودینو به راحتی له و نابود میکنه

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اینجوری رامون گفت اینم یار های ثور
      ارتش ازگارد
      ارتش واکاندا
      جادوگر ها
      بتا ری بیل
      لیدی سیف
      کاپیتان مارول
      آیرون من و زرهاش
      فونیکس:جدیدا مشخص شده ثور پسر اودین و فونیکسه
      زره نابودگر
      اودین
      گایا
      الف های روشنایی
      لوکی
      نیفلهایم
      آدام ورلاک
      سیلور سرفر
      استار فایر
      مرد مورچه ای
      سنتری
      ساحره(عاشق ثور هست)
      بالدر
      سه جنگجو
      نگهبانان کهکشان
      ایکس من
      هلا(چون میترسه ازگارد نابود شه و دیگه نتونه بدستش بیاره)
      ارتش هلا
      فرینر
      هایمدال
      تیر اودین سان
      اسکرج
      والکری
      فریگا
      بقیه اش رو هم بعدا میگم

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        عزیز من برا اینکه طولانی بشه اومدی انتقامجویانو تک به تک گفتی و هم اعضای آزگاردو
        اون وسط استارفایر چی میگه؟

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          تو ثور ۲۰۲۰ برای کمک به گالاکتوس با هم دوست شدن

  138. محمود کاربر می‌گوید

    حتما سوپرمن

  139. محمود کاربر می‌گوید

    چون ثور در برابر سوپرمن عددی نیست و هیچی نیست. و لهش میکنه

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      کاربر محمود مگه فیلمه؟؟؟ به نظرم زیاده روی کردید

    2. hulk کاربر می‌گوید

      شاید هم یک فیلم جذاب باشه که فقط کاربر محمود دیدند

  140. amirrr کاربر می‌گوید

    ثور بی شک

  141. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    به نظرم خدای اذرخش

  142. بتمن کاربر می‌گوید

    من اطلاعاتم در حد شما نیست ولی با این دلایلی که خوندم میگم ثور

  143. hulk کاربر می‌گوید

    اگر کلی بود میگفتم هالک ولی چون بین این دو تنها هستش میگم ثور. پادشاه ازگارد

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      داوش به نظر شما هالک قوی تره یا دارکساید ؟؟ یا فرانکلین ریچاردز یا کلمه و یا کیسمت

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        جناب مشخصه دارکساید کلون هالک رو برای نهار میل میکنه اون دوهم که هیچ

  144. hulk کاربر می‌گوید

    یک سوال کمیک ثور تا شماره چند ترجمه شده پیدا میشه یا در چه سایتی پیدا میشه ؟

  145. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر سیسکو رامون و دکتر منهتن درسته فروگر یک موجودچند بعدی هستش و به همین دلیل قدرتمند هستش ولی کاربرد بعد در مارول مثل دیسی نیست و اودین پدرهمگان یا گالاکتوس و حتی بقیه رو نباید دست کم گرفت حتی نیروی اودین فورس که الان در اختیار ثور هستش درسته سوپرمن الان نقطه ضعفش جادو نیست ولی ثور با این نیرو کارهای زیادی میتونه انجام بده

  146. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    آقا اون موقعی که من از کازمیک کینگ ثور دفاع میکردم این ثور فن ها کجا بودند
    موقعی که از رون کینگ ثور دفاع میکردم این ثور فن ها کجا بودند
    اون موقعی که از ثور دفاع میکردم این ثور فن ها کجا بودند

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      من که خدمتت بودم.(همیشه با ثور)

    2. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      دم شما گرم که یک مدافع واقعی هستید

  147. admin 2
    admin 2 کاربر می‌گوید

    کاربران محترم برای جلوگیری از بحث و توهین لطفا سعی کنید در ادامه موقعی که نظرتون رو ثبت میکنین به شخصیت مقابل تا حد ممکن توهین نکنید که مشکلی برای تایید کامتتون پیش نیاد. با این نوع صحبت فقط ارزش نظر خودتون رو پایین میارین.
    با تشکر از صبر و شکیبایی شما.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      دا ادمین هنو نیومده؟

      1. admin 2
        admin 2 کاربر می‌گوید

        بله خب خدا رو شکر ادمین اصلی مشکلشون تقریبا برطرف شده و برگشتن. منم تا نهایتا جمعه شب در کار تایید کامنت ها نظارت و شرکت دارم. از صبح جمعه به بعد خود ادمین اصلی به روال سابق به اوضاع نظارت خواهند کرد.

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          چرا ادمین دوم شما کجا میرید؟

          1. admin 2
            admin 2 کاربر می‌گوید

            اهان من
            خب منم میرم دیگه … . از همون اول هم عرض کردم که موقتا تا وقتی که آدمین اصلی برگردن هستم.
            در هر حال خوشحال شدم مدتی در خدمتتون بودم.
            موفق باشید.👋

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              ادمین دوم سایت
              خدانگهدار. انشالله شما هم موفق باشی .

  148. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    در کمیک واندروومن شماره ۷۷۲ قراره ثور دی سی به واندروومن کمک بکنه 😐😐😐😐😐😐

  149. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    میبینم که بعضی های افراطی های سوپرمن از جمله کاربر دکتر منهتن از شدت کم آوردن شروع به توهین کردن . 😅😀😃😉 اصلا سوپرمن قویترین شخصیت کل کمیک خوبه ؟!؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز
      بنده توهین کردم چون کاربر فوزی غلام هم سوپرمنو تحقیر کرد و بهش گفت یتیم کریپتون برای همین بنده هرگز سوپرمنو در حد آرس هم نمیدونم قویترین که بماند شماهم به سوپرمن گفتین یتیم و تحقیرش کردین تازه به شزم هم گفتین بچه مدرسه ای تازه به دوران رسیده پس لطفا حرف از توهین نزنین

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        نه سوپرمن یتیم نیست و یک خداست که پدرش هم اودین است و پادشاه کریپتون هست و ثور هم یتیم و اخرین بازمانده ازگارد هست که قدرتش زیاد هست ولی در حد یک خدا نیست

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        دروغ گفت مگه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اودینسان
          بله مگه سوپرمن یتیمه باید تحقیرش کرد که البته خودتون بیشتر از ایشون اینکار رو میکنین و تعصبتون هم بینهایته
          فوزی غلام
          به شما پیشنهاد میکنم برو ثور رو در حد رایتر ببر بالا سوپرمن پادشاه نیست ولی قویه الان بلک پنتر هم پادشاهه پس حرف مفت نزنید لطفا که البته تعصبتون بینهایته میدونین پسر اودین بودن به هیچ وجه دلیل برتری نیست مثلا اگه یکی پدرش خیلی شخصیت خوب و عالی و موفقه دلیل نداره که خودش هم باشه بعدهم سوپرمن یه خداست شاید مثل ثور ،خدا متولد نشده باشه فقط محض اطلاعت بگم که گالاکتوس و تانوس هم خدا هستن اما آیا خدا متولد شدن ؟؟نه پس لطفا چرت نگو تو درست میگی باشه آفرین توضیح هم دادم که چرا برابرن در مقاله ثور علیه تانوس دیگه وقتی رو ثور تعصب فراتر از تعریفه نیا حرف الکی بزن به تو باشه میگی ثور پرزنس و لوسیفر رو رو هوا میزنه تعصبی جواب تعصب رو باید با تعصب سوپرمن گناه نکرده که پادشاه نیست افراطی ولی پادشاه بودن دلیل بر برتر بودن نیست افراطی آکوامنم پادشاهه ،بلک پنتر هم پادشاهه و………………..،پس حرف الکی نزن

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز
      بنده کم آوردم والا نه نیاوردم در بحث سوپرمن و ثور در مقاله ثور علیه تانوس هم توضیح دادم چرا برابرن اینجام که میگم سوپرمن قادرتره چون دارم تعصب رو با تعصب جواب میدم و قبلا در بعضی از کامنت هاتون خودتون اینکارو کردین در هر صورت بنده اگه بخوام سوپرمنو ثور رو باهم مقایسه کنم نتیجه رو برابر میدونم و اگه شما میگینکه اگه کسی بیاد به سوپرمن بگه یتیم کریپتون و تحقیرش کنه مثل کاربر فوزی غلام درست میگه و هرکی جواب تعصبشو با تعصب بده اشتباه کرده بنده حرفی ندارم

  150. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    خواهشمندم لطفا از این به بعد از کامنت دادن های به این شیوه خود داری بفرمایید.
    با سپاس.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بله حتما .

  151. Attack titan کاربر می‌گوید

    جناب سعادتی با شما لج نیستم اشتباه متوجه شدین

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      اتک تیتان
      اخه خیلی ببخشید لحن کامنت شما به این شکل بود که انگار من کار اشتباهی کردم اطلاع رسانی کردم.

  152. king venom کاربر می‌گوید

    کمیک پادشاه سیاهپوش #۴ اومد
    خطر اسپویل

    هویت خدای نور مشخص شده اما اون یه شخص نیست بلکه یه نیروی خام کیهانی درحد نیروی ققنوس سیاهه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      j, ;n,l shdj jv[li ani?

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ترجمه شده؟ کمیک

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        داش تازه دیروز منتشر شدهترجمه هم نشده میتونی توی read comic online بخونیش
        ثور شماره ۱۲ هم دیروز منتشر شد

    3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      اون کاپیتان یونیورس هست یا همون نیروی اگنیما که قبلاً مرد عنکبوتی داشته

  153. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اقا این بحثو دیگه تموم کنید
    ثور با سوپرمن مساویه
    سنتری هم از سوپرمن با فاصله ی یک اتم ازش قویتره
    رون کینگ ثور از کازمیک ارمور سوپرمن ضعیف تره
    اسپم هم ندید درباره ی وانداویژن
    لطفاً بس کنید

    1. hulk کاربر می‌گوید

      سنتری با فاصله بیش ز یک اتم از سوپرمن قویتره

  154. محمود کاربر می‌گوید

    😂😁😑 😐😒😳😰😵😷😙😘😝😱😱😷

  155. Attack titan کاربر می‌گوید

    جناب سعادتی ادمین اصلی چه عملی داشتن؟

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      ادمین جان به من نگفتن چه عملی دارن،.
      اما انگار به این صورت بود که قبل عمل هم آماده عمل بودن و بعد عمل که میشه الان هم فعلا دارن استراحت می کنن.
      در مجموع عمل طولانی بوده اما خطرناک نبوده.

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      عمل چشم داشتم
      ممنون از شما که به فکر من هستید و ما رو دنبال می کنید 🙏🙏🌹🌹
      اطمینان میدم به شما که دوباره تا چند روز دیگه از قبل هم بهتر بشیم‌ و مقالاتی بزاریم که در هیچ سایتی ندیدید.

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ادمین جان
        عه؟ عمل چشم؟ الان بهترین؟؟

  156. amirrr کاربر می‌گوید

    واقعا این بحث چرا اینقدر طولانی شده خب این دو برابرن ولی چون من دلایل خودم رو دارم ثور میگم ثور برنده است وگرنه هر کسی نظرش قابل احترامه

  157. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر سیسکو رامون ولی یک سوال چرا اودین رو اینقدر ضعیف جلوه میدید خب درسته که کاربر فوزی غلام تعصبی برخورد کردند ولی نیاز به ضعیف نشان دادن اودین نیست

  158. hulk کاربر می‌گوید

    ثور به نظرمن از سوپرمن قویتره و هالک از هردو . یک سوال سریال واندا ویژن رو چه سایتی زودتر از بقیه قرار میده ؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      hulk
      چطوری ؟؟!!! سوپرمن قطعا از هالک قویتره قطعا ثور هم همینطور به هرحال نظر شخصیتونه

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      hulk
      چطوری ؟؟!!! سوپرمن قطعا از هالک قویتره قطعا ثور هم همینطور به هرحال نظر شخصیتونه و محترمه

  159. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقایسه مقایسه

    به نظرتون همون ترمیناتور ۲۰۱۹ قویه یا کپ امریکا؟

  160. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله جدیدی نمیزارید نویسندگان محترم ۱ هفته هست ثور و سوپرمن میکنیم😕😕

  161. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها کی فکر میکرد این مقاله ۵۳۰ تا کامنت داشته باشه انشاالله به ۱۰۰۰ برسه😁

  162. amirrr کاربر می‌گوید

    مثل اینکه جواب نظرسنجی ۱۰ تا ثور و ۷ تا سوپرمن بوده شاید هم ۱۱تا ثور و ۶تا سوپرمن چون کاربر ثور لاو نظرشون رو دقیق نگفتن . در کل اینجا هم ثور نظر بیشتری اورد

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      اصلا نمیشه با نظرسنجی ثور رو قویتر دونست چون خیلی ها به خاطر علاقه ای که به ثور دارند میگن ثور قویتر هست اگه به علاقه هست منم ثور رو خیلی از سوپرمن دوست دارم
      جالبه که قبلاً یه چیزی به سوپرمن میگفتی ده نفر میریختن سرت الان تعداد ثور فن ها زیاد شده

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        آقا بسه دیگ
        خدایی اینم مقایسه
        قدرت درونی:ثور بخاطر اودین فورس و……
        قدرت بیرونی:سوپرمن بخاطر دید گرمایی و….
        تجهیزات:برابر
        تجهیزات سوپرمن:نیزه سرنوشت.زره کریپتونی.شمشیر سوپرمن.گیتارش تو دث متال
        تجهیزات ثور:میولنیر.یارن بی یورن.زره نابودگر.شمشیر اودین
        جادو:ثور
        مهارت جنگ:برابر
        سرعت:سوپرمن
        تجربه:ثور
        استقامت:سوپرمن (پیشنوی ثور تو یک کمیک با گلوله سورخ شد اما نمرد استقامت ثور زیاده ولی در حد سوپرمن نه)
        قویترین نسخه:سوپرمن
        متحدین:سوپرمن
        دشمنان:برابر
        قدرت بدنی:برابر (اینجا سیکس پک و گندگی اینا مدنظره)
        پدر و مادر:ثور
        قدرت رهبری:برابر تا حدی ثور
        سوپرمن:خودساختگی
        ثور:پادشاهی
        شاهکار:سوپرمن
        نتیجه:۵-۶ به نفع سوپرمن
        با اختلاف یک امتیاز

    2. ثور لاور کاربر می‌گوید

      نظر من رو سوپرمن حساب کنین.
      فقط میخواستم بگم که جدیدا سوپرمن ضعیف شده و قبلا خیلی قوی بود، ولی اگه کل تاریخ رو در نظر بگیریم سوپرمن می‌بره.
      پ.ن: یه ذره دیگه تلاش کنین تا رتبه اول بیشترین کامنت رو بگیریم. یا علی بگو، خدا هوامونو داره ه ه ه . . . .

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amirr
      کاربر ثور لاور هم فرمودن درکل تقریبا برابر شد نشماردم

  163. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر king elis بین طرفدارای دو ابرقهرمان بحث میشه میگید سوپرمن قوی تره هزار و یک دلیل مارو قبول نمی کنید خودتون پیشنهاد نظرسنجی میدید ۱۰ به ۷ ثور رایی میاره باز هم قبول نمی کنید . خدایی شما فقط سه کلمه رو قبول میکنید سوپرمن برنده است .

  164. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    طبق شمارش ثور برنده است ولی حالا یک سوال این اسم مادر سوپرمن چی بود اگر مارتا هست تا دو رای اضافه هم به سوپرمن بدیم ولی مشکل اینه که باز هم برنده نمیشه . خبمگه تقصیر منه فوزی غلامه که سوپرمن رای نمیاره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      فوزی غلام #
      پس مشکل رایه شما در سایت پروشات بزنید متوجه میشین کی رای میاره
      و اما دلایل من اینکه میگین سرعت سوپرمن به کارش نمیاد بسیار حرف اشتباهیه سوپرمن با این سرعت مخوفش به راحتی میتونه از ضربات ثور جاخالی بده بحث قدرت فیزیکی که مشخصه سوپرمن برتر و قادرتره و اما اگه میرین ثور رو با اون نمیدونم چیچی فورس میارین سوپرمن هم باید و باید از یک انرژی یا یک سلاح قدرتمند استفاده کنه تا نتیجه برابر شه سوما بحث متحدین هم نباید محاسبه شن اگه بشن دیگه نبرد ثور و سوپرمن نیست اما اگه واقعا میارین قطع به یقین مال سوپرمنه متحدانش
      المپ نشینان
      آتلانتیس دیسی (به هرحال پادشاهش آکوامن دوست سوپرمنه)
      نیوجنسیس (این سیاره برای خدایان جدیده و با آزگارد برابر)
      ورلد فورجر (این یکی یه تنه به راحتی کل آزگاردو میاره پایین از جمله اودین
      منهتن (این یکی رو که دیگه نگم براتون چون سطح قدرتش با دادگاه برابره آزگارد براش حکم پشه رو داره و میتونه به راحتی مالتی ورس رو نابود کنه و همچنین تقریبا قادر مطلقه و تقریبا حاضر و دانای مطلقه)
      مانیتور (این یکی درحد آنتی مانیتوره بعد اودین دقیقا چی کار میتونه انجام بده جلوش ؟)
      لیگ عدالت
      خب پس متفقین شد سوپرمن که نباید حساب بشن البته بحث تسلیحات هم اگه حساب میکنین منم میرم سوپرمنو با حلقه سفید و ماشین معجزه برمیدارم میارم که البته اگه بخواد به طور واقعی و کامل مشخص شه تسلیحات نباید حساب شن چون سوپرمن در نسخه عادی سلاحی نداره و بله نیزه سرنوشت بسیار از شمشیر اودین برتره این نیزه اسپکترو زده بعد با شمشیر اودین مقایسش میکنین اینم دلایل من و از اون کراس اور هم حرفی نزدم بعدهم میدونین مرگ برای کریپتونی ها مثل خوابه به یه محرک نیاز دارن تا برگردن به حالت اول پس حتی اگه ثور ،سوپرمنو بکشه سوپرمن باز توانایی برگشت داره البته یکی رو میخواد که محرک رو فعال کنه که ربات های قلعه تنهایی و یا لیگ عدالت میتونن البته سوپرمن از واقعیت حذف میشه اما ثور عادی قدرت تغییر واقعیت نداره و اما یه نکته سوپرمن سلول هاش از تایم لاین سریعتر تکثیر میشن و از تایم لاین حذف نمیشه حالا بگید ثور میبره و تعصبتون رو نشون بدین آفرین!

      1. حسام کاربر می‌گوید

        اودین فورس و گاد بلست جزء نیروهای ذاتی خود ثور هستند اما سوپرمن انرژی جدید از کجا می خواد بیاره از نظر سلاح هم اگه منظورتون شمشیر سوپرمنه که کلا مال قبل از بحران بود و دیگه اصلا ازش استفاده نمیشه سفینه های کریپتونی هم هم از نظر کیفیت هم از نظر کمیت از سفینه های ازکاردی ضعیفترند از نظر زره هم زره نابودگر تمام زره های کریپتونی را به فنا میده البته از کسانی که دکتر منهتن را با دادگاه زندگی برابر میدانند انتظار بیشتری نباید داشت

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام #
          منهتن با دادگاه تو یه سطحه کمی ضعیفتر باشه شما راست میگی منهتن از ثورهم ضعیفتر برو دث متال رو و کمیک های جدید با حضور منهتن رو بخون بعد بیا منهتنو در حد ثور قدرتش رو بیار پایین

          1. حسام کاربر می‌گوید

            من منهتن را در حد ثور پایین نیاوردم این شما بودی که منهتن را در حد دادگاه زندگی بالا بردی دادگاه زندگی یکی از قویترین موجودات کل عالم ماروله و در بدترین حالت جزء ۱۵ موجود برتره ماروله

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              حسام
              ببینید کاربر محترم منهتن هم عضو ۲۰ تای اول هست

  165. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    راستی کاربر منهتن به نظرم شما باید یکبار از اول شماریدن رو انجام بدید

  166. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود اما اشکالاتی داشت. در بخش تجربه گفتین سن ثور میلیون ها ساله در حالیکه ثور فقط چند هزار سال داره!! و به نظرم تجربه ی مارشن منهانتر بیشتره چون که درسته تجربه به سن نیست و ثور تعالیم بیشتری دیده و با دشمنان قدرتمندی جنگیده اما مارشن منهانتر سنش حدودا چند میلیون سال از ثور بیشتره و این اختلاف بقدری زیاده که نمیشه گفت تجربه ی ثور بیشتره!!!در مورد سرعت هم ثور بدون میولنیر سرعتش اصلا به مارشن منهانتر نمیرسه اما با میولنیر سرعتش به منهانتر نزدیکتره ولی باز از اون بیشتر نیست که برابر هم نیست و سرعت مارشن منهانتر بیشتره!! در مورد متحدین هم باید بگم اونجا اگر ثور در نسخه ی عادی مقابل بلک وینتر قرار میگرفت قطعا شانسی برای برد نداشت!! و در واقع گفتید ثور از ورلد فورگر قویتره در حالیکه ورلد فورگر به تنهایی از بلک وینتر قویتره!!! و همچنین لیگ عدالت افراد قدرتمند دیگه ای هم داره و به نظرمن متحدان مارشن منهانتر قویترن!!! و در کل اگر متحدین رو در نظر بگیریم مارشن منهانتر برندس اما اگه متحدین رو در نظر نگیریم ثور برندس و با نتيجه ی مقاله موافقم!!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Batman
      نظرتون محترم اما به نظر بنده مارشن کمی قویتره این بشر هرقدرتی بگین داره تقریبا انگار یه دکترمنهتن در ابعاد بسیار کوچکتره و مارشن به نظرم از سوپرمن و ثور مقداری قویتره نقطه ضعفش آتیشه با لمس ناپذیری میتونه دربرابرش مقاومت کنه

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ثور ۲ میلیون سال سن دارد دوست عزیز

  167. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    خب خب خب …
    میبینم که کاربر دکتر منهتن تموم نکرد توهین رو . البته از یکی با سطح تعصب در حد اون بیشتر از اینم انتظار نمیره . اشکال نداره بزارین سوپرمن رو قویترین شخصیت کمیک بدونه .
    حداقل دو تا دلیل میاوردی به جای این خزعبلات جناب . البته ارزش کامنت های خودت رو با این حرفا نشون دادی .
    اولا ورلد فورجر متحد سوپرمن نیست و فقط مدت خیلی کمی عضو گروه لیگ عدالت شده یعنی بدون شک موقتی چون الان بحث دشمنی مثل پرپچوا در میونه ناسلامتی . اگه اینجوری باشه پس کل کل اعضای موقتی و ثابت انتقام جویان و ایکس من ها و جهش یافته ها از جمله جین گری و استاربرند و فرانکلین ریچارد و خیلی های دیگه متحد ثور هستند که اگه همشون محسوب بشن ورلد فورجر در برابرشون پشه ای بیش نیست . لااقل بزار ورلد فورجر سه سال عضو لیگ عدالت بمونه بعد بیا اینجور بگو .
    دوما اگه اینجور که بعضی از کاربران برای سوپرمن جد و ولجد شخصیت های دیسی رو متحد حساب کردن پس برای ثور هم جد و ولجد شخصیت های مارول باید حساب بشه .
    عمرا ارتش های فادر و اینا به سوپرمن کمک کنن حالا شما هرچی دوست داری فکر کن . همون آمازونی ها هم فکر نکنم بیان به خاطر سوپرمن خودشون رو به خاک و خون بکشونن .
    سوپرمن از زمان حذف نمیشه ؟؟!!؟؟ این فکر کنم فقط در همون حد ساعت قیامت بود و تا جایی که میدونم دیگه بهش پرداخته نشد اما اصلا حالا فرضا که حذف نشه . چه ربطی داره ؟؟!!!؟؟ همین سوپرمن بارها کشته شده و شکست خورده . یعنی میخوام بگم برای شکست خوردن لازم نیست حتما از زمان حذفش کرد .
    در ضمن یارن بی یورن قطعا به سوپرمن آسیب جدی ای در حد قطع عضو هم وارد میکنه . سلاحی هست که سیلیستیال ها رو میکشه . دیگه اصلا همین بس که وقتی شمشیر واندروومن بدن سوپرمن رو بشکافه میخوای یارن بی یورن نتونه؟؟!!؟؟ خنده داره .
    نیزه سرنوشت ؟؟!!؟؟ سوپرمن فقط در صورتی میتونه ازش استفاده کنه که از همون اول به فکرش باشه دیگه وسط نبرد فکر نکنم فرصت کنه بره شرت و نیزه عوض کنه . !! هرچند سوپرمن بر خلاف ثور ، ۹۹ درصد اوقات از سلاح استفاده نمیکنه . حالا دیگه نمیدونم رو چه حسابی وقتی بحث سلاح میشه افراطیاش مثل تو میان جد و آباد سلاح های دیسی رو براش محسوب میکنن .
    اصلا در وصف اطلاعات تو همین بس که دکتر منهتن رو با دادگاه زندگی برابر دونستی . 😀😃😄😀😀😄😁😄😅😅 کم بخندون . اطلاعاتت از مارول زیر صفره . البته منهتن تا جایی که من دیدم خیلی وقتا از جمله در همون ساعت قیامت دشمن سوپرمن بوده . حالا برو بگو پرزنس و لوسیفر هم متحد سوپرمن هستن . 😀😃😁
    راستی من یه نکته رو بگم درک نمیکنم بعضیا روی کدوم حساب و کتابی با قاطعیت میگن ورلد فورجر از بلک وینتر قادرتره احتمالا فقط تعصب . دلیلشون هم اینکه ورلد فورجر چند بعدیه . !! 🤪🤥🤒🤒 خب باشه اینم شد دلیل ؟؟!؟؟!!؟؟
    من دیگه حرفی ندارم .
    # سیسکو رامون
    جناب من نمیدونم اسپایدی کی و کجا این حرفو زده و بعیدم میدونم اینو گفته باشه اما شمشیر سوپرمن ابدا از شمشیر اودین قویتر نیست هر کی هم گفته چرند گفته حالا یا اطلاعات نداشته یا بحث تعصب بوده .

    1. حسام کاربر می‌گوید

      با کیا بحث می کنی اقای راجرز اینارا ول کنی میگن قدرت های جادویی سوپرمن از دکتر فیت بیشتره سوپرمن تو کل تاریخ کمیک فقط دفعاتی موقت و اون هم به مقداری که زیاد نبود به جادو دسترسی پیدا کرده دکتر منهتن داره میگه مارشن با لمس ناپذیری میتونه در برابر اتیش مقاومت کنه کسی که حتی نمیدونه ضعف مارشن به اتش بیشتر روحی هست تا فیزیکی و یا اینکه حتی نمیدونه ثور هم میتونه لمس ناپذیر بشه هم میتونه لمس ناپذیری دیگران را مختل کنه اصلا جای بحث کردن نداره اینها مغزشون در همین حده که شمشیر اودین که عالم رو نصف میکنه و خود اودین و حتی گالاکتوس و سلتیسال ها ازش میترسن را از شمشیر سوپرمن که کلا مال سوپرمنه قبل از بحران بود ضعیفتر میدونن اینها هرکی یکبار تو عمرش با لیگ عدالت همکاری کرده را متحد سوپرمن میدونند اگر قرار باشه اینجوری حساب کرد فرانکلین ریچاردز و اسکارلت ویچ و کل جهش یافتگان و نا انسان ها و لشکر نوا و تمامی خدایان چه ازگاردی چه المپ نشین از هرکول گرفته تا زئوس متحد ثور هستند من حتی بدون حساب کردن اودین فورس و گاد بلست و دیوانگی جنگجویان ثور را برتر میدانم اینه به نظرشون بلک وینتر که گالاکتوس قاصدش هست جزء ضعیفترین ویلن های تاریخ کمیکه من اگر بخواهم یک تعریف ساده از بلک وینتر داشته باشم اینه که کاری که گالاکتوس با یک سیاره انجام میده را با یک یونیورس انجام میده یا کاری که گالاکتوس با موج سوار نقره ای کرد مثل کاری بود که بلک وینتر با خود گالاکتوس کرد

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        خب خودتون که دارید میگید بلک وینتر یونیورس ها رو نابود می‌کنه با کسی که دو تا مولتیورس رو به وجود آورده قابل مقایسه هست !؟؟؟!؟

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        به هر حال به یک سلستیال هم نتونست با شمشیر اودین آسیب بزنه

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        حسام #
        من همچین حرفی نزدم که بلک وینتر ضعیفترینه و ثور لمس ناپذیر میشه میدونم دارم میگم مارشن میتونه قلبه کنه تو که مارشن رو با مرد عنکبوتی اشتباه گرفتی بهتره نظر ندی بلک وینتر خیلی قویه تویی که ورلد فورجر رو با گرین گابلین اشتباه گرفتی به تو باشه میگی شمشیر اودین پاریمال مانیتورم میزنه ثور لمس ناپذیری رو صلب کنه مارشن لمس ناپذیریش بسیار قویه اصلا ثور از زئوس هم قویتر به تو باشه میگی ثور کاپیتان اتم هم میزنه مارشن علاوه بر اون لمس ناپذیری دستش قطع شه ،پاش قطع شه به طور کامل کمتر از یک دقیقه درمیاد ثور چی قدرت زود درمانیش در این حده؟؟ ضعفش روحیه میدونم ولی وقتی آتش بهش برخورد نکنه اصلا نمیتونه آسیب ببینه میتونه ؟؟؟ ضعفش هم خیلی کمتر شده

      4. حسام کاربر می‌گوید

        من نگفتم که بلک وینتر از ورلد فورجر قویتره اما فرانکلین ریچاردز قطعا از ورلد فورجر قویتره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام
          بله فرانکلین میتونه با منهتن رقابت کنه از ورلد فورجر قویتره اما بلک وینتر برابره یکم ضعیفتر

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اولا فرانکلین ریچاردز چرا باید به کمک ثور بیاد ؟؟
          فرانکلین ریچاردز بزرگسال خودش از سه تا سلستیال شکست خورده و تازه به زور تونسته یک سلستیال رو نابود کنه بعد این رو با ورلد فروگر مقایسه می کنید ورلد فروگر به راحتی دو تا مولتیورس رو خلق کرده ولی فرانکلین ریچاردز نوجوان با کمک مولکول من تونسته مولتیورس رو بازسازی کنه اونم چندین سال طول کشید
          حالا به نظرتون ورلد فروگر قویتر یا فرانکلین ریچاردز ؟؟؟؟ البته با صحبتتون درباره یارن بی یورن و نیزه سرنوشت نشون دادین که چقدر اطلاعات کمی دارید

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            به همون علتی که ورلد فورجر به کمک سوپرمن میاد . بزار ورلد فورجر دو سه سال عضو لیگ عدالت بمونه به به سوپرمن کمک کنه بعد جز متحدینش حسابش کن . من حدس میزنم ورلد فورجر به زودی از لیگ عدالت خارج میشه و فعلا فقط برای دفع چنین خطری در لیگ عدالته که توضیح دادم راجبش .
            در ضمن من نگفتم یارن بی یورن با نیزه سرنوشت برابره . من اینو گفتم ؟؟!!؟؟؟ درست کامنت رو بخون و ببین دقیقا چی گفتم که چرت نگی .

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              اولا من کی با شما بودم که این طرز رفتار رو می کنید
              واقعا متاسفم

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                بله خب آخه کلا حرف من رو برگردوندین و گفتین اطلاعاتی نداری و الکی میگی … ، خب منم گفتم من اینو نگفته بودم وگرنه قصد توهین نداشتم جناب .

          2. حسام کاربر می‌گوید

            من هم قبول دارم اینکه فرانکلین ریچاردز به کمک ثور بیاد طبیعی نیست ولی من گفتم اگر قراره منهتن و ورلد فورجر به کمک سوپرمن بیان ریچاردز هم به کمک ثور میاد

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز #
      من در جواب توهین ،توهین کردم برام مهم نیست چی فکر میکنین ابدا ولی اونا اول گفتن خودتون هم سوپرمن و شزمو تحقیر کردین بعن میگین من بشینم نگاه کنم!! باشه جناب گفتم من سوپرمنو درحد آرس هم نمیدونم پس دلایل من چرتن باشه شما درست میگی من زمانی توهین کردم که اونا سورپمنو تحقیر کردن و اما خوبه در ویجایتو من با نام کاربری آراد بودم اومدی هرچی از دهنت دراومده بار من کردی الان میدونم میخوای بگین 🙁 بچه درحدی نیستی که بهت توهین بشه) بگو منهتن رو میشناسین برین رویداد دث متال رو بخونین اتفاقا چرا من توهین رو تموم کردم و گفتم برام مهم نیست چی راجعب من فکر میکنین ولی شماهم به شزم و سوپرمن توهین کردین بعدهم من فقط به ثور توهین کردم نه به کاربران ،ثور هم یه شخصیت خیالیه پس شما هرچی به شزم و سوپرمن بگین بی ادب نمیشین ولی من جواب بدم بی ادبم پس هرچی دلتون میخواد فحش بدین بهم منهتن روهم اگه قدرتاش رو بخونین متوجه میشین قادرمطلق و حاضر مطلقه
      و دادگاهم همینطوریه خوبه خودتون کازمیک کینگ ثور رو از بلک وینتر قویتر دونستین بنده هم فقط و فقط جواب دادم به سوپرمن بگید یتیم کریپتون ۱۰۰ درصد جواب هم داره اطلاعات من از مارول زیر صفر نیست ولی ابدا برام مهم نیست چی فکر میکنین بخاطر یه شخصیت خیالی هرچی میتونین فحش بدین و بعدهم بگین ارزشت از اینم کمتره!

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید منظورم این بود که کازمیک کینگ ثور رو از دکترمنهتن قادرتر دونستین

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          بله از دکتر منهتن قادرتر میدونستم و الانم میگم احتمالا درسته . شما از مارول هیچی نمیدونی نظر ندی بهتره .

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        جناب دکتر منهتن
        شما میدونید که زمستان سیاه یک نسخه از دنیی دیسی رو با اشاره نابود کرده؟ در کمیک ثور ۲۰۲۰ جلد اول زمستان سیاه به مردم زمین یک دنیا میگه دیگر خدای سرعت ، خدای امید و خدای قدرتی وجود ندارند تا از شما محافظت کنند ، یعنی اشاره داره به فلش ، گریرن لانترن و سوپرمن .
        و اینکه بلک پینتر با ورلد فورجر برابره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج
          بله کمیکشو خوندم میدونم شما درست میگین اما بعضی ها اومدن سوپرمنو تحقیر کردن درجواب به اونا بنده اونطوری حرف زدم وگرنه حرف شما متین

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            جناب منهتن
            بله این لفظ ( یتیم کرپتونی) درست نیست و فقط کسانی که اینو میگن از سوپرمن بدشون میاد
            لفظ ( پادشاه شراب خور ) هم چیز خوبی نیست واسه ثور
            ولی به کلی سوپرمن با ثور برابره

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          عزیز من اونا یک نسخه از لیگ عدالت نبودن
          اونا درسته شبیه لیگ عدالتن
          اما مبدونستید مارول یک لیگ عذالت داره در یونیورسش؟(البته دیسی هم یک انتقامجویان داره)
          پس اون چیزی که بلک وینتر نابود کرده لیگ عدالت ماروله که از لیگ عدالت اصلی ضعیفتره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            تا حالا ندیده و نشنیدم مارول یه نسخه از لیگ عدالت و دیسی یه نسخه از انتقامجویان داشته باشه . انصافا خودت اینو بهم بافتی یا نه ؟؟!!

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              خب در یونیورس مارول یک گروه به نام اسکادران سوپرمی وجود دارد که بسیار به لیگ عدالت شبیه هست و در سری کمیک های اونجرز هیکمن هم گروهی از قهرمان ها بودند که کپی لیگ عدالت بودند و توسط اونجرز نابود شدند

      3. حسام کاربر می‌گوید

        اینکه نشد دلیل یعنی چون منهتن قادر به انحراف واقعیت هست از دادگاه زندگی قادر تره به نظر من حتی جادوی هرج و مرج و انحراف واقعیت اسکارلت ویچ از دکتر منهتن بیشتر هست اسکارلت ویچ با چند کلمه میتونه یک یونیورس جدید بسازه کاری که منهتن هرگز تا حالا انجام نداده

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          😐😐😐 ایسگا گرفتی داوش ؟ اسکارلت ویچ و دکتر منهتن ؟ حداقل فرانکلین ریچاردز بزرگسال یک چیزی

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          منهتن در حد پرپچوا هست بعد میگی اسکارلت ویچ ؟

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز #
      ورلد فورجر رو اگه میشناختین میدونستین قادر مطلقه

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سوپرمن از سلاح استفاده نمیکنه؟خب بخاطر اینه که یک وقت اگه تهدید بزرگی نباشه دنیا از بین نره
      تو دث متال از گیتارش استفاده کرد
      تو دیسیزد از پتک تی سر میون استفاده کرد
      تو سوپرمن ۲۰۲۰ از نیزه سرنوشت
      بعدش دکتر منهتن دشمنه؟اونجا دکتر منهتن جنگو شروع نکرد سوپرمن فکر کرد دشمنه و بهش حمله کرد حتی دکی یکجاد وایساده بود تا سوپرمن ضربه بزنه
      عزیزم ورلد فرجر تا بحال مدت زیادی عضو لیگ عدالت بوده
      عزیز من شما میدون یشمشیر سوپرمن کجاها استفاده شده و چه فیتایی داشته که میگی از شمشیر اودین قویتر نیس؟
      بعدش سوپرمن قابلیت سفر در زمان با سرعتش داره
      سوپرمن مرکز متاورسه یعنی اتفاقات از اون نشات میگیرهو حذف نمیشه . اون تا بحال به صورت مرگ مشت زده
      خودت کلاهتو قاضی کن
      چرا توی کمیکا وقتی ریبوت میشه توی دیسی اوریجین سوپرمن دست نخورده میشه
      چون اتفاقات از اون نشات میگیره و اتفاق خاصی براش اتفاق نمیوفته
      بعدش عزیزم سوپرمن خب سلاحاش ایناعن که الان میگم:
      ۵تا حلقه فانوس
      پتک تی سر میون
      نیزه سرنوشت
      شمشیر سوپرمن
      زره کریپتونی(در کمیک بتمن/سوپرمن:فیوچر و نایتوینگ نظام جدید بود)
      بعدش من هیچوقت منکر اینکه یارن بی یورن ضربات سختی میزنه نشدم
      بعدش جد و ولجد چیه
      اینا متحدای سوپرمنن:
      ۱-مستر میکسیز پیتلیک(شاید باورتون نشه ولی مثل هلا که دوس داره آزگارد از بین نره تا مال اون باشه مستر هم دوس داره فقط اون سوپرمنو اذیت کنه)
      ۲-شزم فمیلی
      ۳-سوپرمن فمیلی
      ۴-لیگ عدالت+ورلد فروگر+زره های بتمن
      ۵-بتفیمیلی
      ۶-لکس لوتر(اون هروقت پای از بین رفتن منابع زمین و تاراج مال و اموالش وسط بیاد میاد)
      ۷-ارتش ۵ فانوسی که سوپرمن داره
      ۸-کسمت(علاقه به سوپرمن داره)
      ۹-دکترمنهتن(بابا توی ساعت قیامت سوپرمن اونو دشمن فرض میکرد نه دکی اتفاقا دکی وایساده بود تا سوپرمن ضربه بزنه دکی سوپرمنو دوس داره)
      ۱۰-کریپتونی ها
      ۱۱-آتلانتیس
      ۱۲-آمازون
      ۱۳-نیوگاد های تحت فرمان هایفادر(تجربه نشون داده هایفادر به کمک سوپرمن میاد)
      ۱۴-اسکای فادر ها (زیوس بخاطر اینکه به واندروومن علاقه داره چون دخترشه و واندروومن هم پیش زیوس تعریف سوپرمنو میکنه احتمالا به کمکش میاد چون تو دویا سه تا کمیک اومده)
      پ.ن:ثور دیسی هم تو خدایان اسکای لنده و میخواد تو یکی از کمیکهای واندروومن به کمک واندروومن بیاد
      متحدان ثور:
      ۱-آزگارد+المپ(البته احتمال اومد المپ ۶۵درصده)
      ۲-انتقامجویان+زره های مرد آهنی
      ۳-نگهبانان کهکشان
      ۴-واکاندا
      ۵-آتلانتیس
      ۶-نه قلمرو
      ۷-هلا و ارتشش
      ۹-دورف ها
      قضاوت با شما
      بنظرم بهترین مارول فن اینجا کاربر ثور لاور هستن
      ولی خدایی خیلی دارین سلاحهای سوپرمنو دستکم میگیرین
      بعدشم سوپرمن سلاحاشو از اول جنگ نمیاره؟والا اگه تهدید گنده نباشه نمیاره تو این چند کمبک اخیر سوپرمن مثل :
      ۱-سوپرمن ۲۰۲۰
      ۲_دث متال
      ۳-فیوچر استیت
      ۴-اینجاستیس
      ایناها که جدیداشن فقط سلاحاش بودن که از همون اول جنگ

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر سیسکورامون کاملا درست میگین ولی نمیدونم کاربر استیوراجرز چرا و رو چه حسابی میگن هایفادر به کمک سوپرمن نمیاد اونموقع هم دکتر قاطی کرده بود با سوپرمن جنگید و کاربر دکتراسترنج و کاربر ثور لاور منطقی ترین ها هستن چون سوپرمنو تحفیر نمیکنن و بی تعصب نظر میدن بله میکسیزپیلیک میتونه راحت سوپرمنو نابود کنه اما نمیکنه چون دوست داره آزارش بده کاربر حسام هم که مارشن منهانتر رو با گرین گابلین اشتباه گرفتن ،ورلد فورجر روهم با دکتر اختاپوس

        1. حسام کاربر می‌گوید

          کاربر دکتر منهتن من مثل شما نیستم و این من نیستم که به دیگران دائما به جای دلیل اوردن توهین میکنم شما هم اطلاعاتتون فقط در همین حده که گالاکتوس و تانوس را در یکی از نظراتتون اون بالا خدا دونستید در صورتی که تانوس فقط یک تایتان (البته دورگه) هست و گالاکتوس هم یک نیروی کیهانی هست شاید قدرتشون در حد یک خدا باشه اما یک خدا نیستند یک نفر فقط با سه راه میتونه به یک خدا تبدیل بشه
          ۱ اینکه خودش خدا به دنیا بیاد
          ۲سلاح خدایان را بلند کنه
          ۳توسط یک خدا یا یک نیروی بالا مرتبه به خدا تبدیل بشه

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          کاربر دکتر استرنج 😐😐😐😐😐 منطقی ترین 😐😐😐

      2. حسام کاربر می‌گوید

        تو اومدی کسمت و دکترمنهتن و لکس لوتر را برای سوپرمن حساب کردی بعد نه قلمرو و جهش یافتگان و بتاری بیل و نا انسان ها و ادام وارلاک را حساب نکردی بعدش اگر قرار باشه تو مستر میکسیزیپیلیتیک را حساب کنی ما هم بیاندر اصلی را حساب می کنیم تازه گالاکتوس هم در کمیک ثور ۲۰۲۰ به نوعی یکی از متحدان ثور به حساب می امد اصلا خود لوکی امازونی هارا به کمک ارتشش شکست میدهد به هر حال لوکی شاه یکی از قلمروهاست

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          🤣🤣🤣🤣🤣🤣 عزیز من کسمت عاشق سوپرمن هست و بهش کمک می‌کنه بعدشم جهش یافته ها به اونجرز در سری کینگ این بلک کمک نکردند بعد بیان به ثور کمک کنند ؟
          ناانسان ها برای چی باید به ثور کمک کنند ؟ آدام وارلاک که فعلا حالش بده بیاندرز اصلی چه ربطی به ثور داره آخه ؟

          1. حسام کاربر می‌گوید

            به این خاطر از بیاندر اصلی نام بردم چون همتای مستر میکسیزیپلیتیک در دیسی هست و اون بالا هم مستر میکسیزیپلیتیک متحد سوپرمن نام برده شده

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              واقعا دلیل از این چرت تر نبود ؟ مستر میکسیزپلتیک دشمن سوپرمن هست و ممکن هست که بهش کمک کنه ولی بیاندر اصلا هیچ ارتباطی با ثور نداره

      3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        رامون می سوال دارم
        چه دلیلی داره که فانوس ها به سوپرمن کمک کنن
        اگر اینجوری باشه که آپوکالیپس هم کمک ثوره

      4. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        منم هم ثور فن هستم هم مارول فن

      5. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        نه خب در بحث متحدین اشتباه میکنین . به هر حال مهم نیست هر جور دوست دارین فکر کنین .
        اومدین لکس لوتر رو متحد سوپرمن فرض کردین خیلی مسخرست واقعا . باشه حالا اصلا فرضا که لکس نمیخواد زمین نابود بشه مگه ثور میخواد زمین رو نابود کنه که لکس لوتر بیاد کمک سوپرمن ؟؟!!؟؟ پس لکس لوتر و جوکر و سوپرمن این وسط شدن مدافع زمین و ثور هم دشمن زمین ؟؟!!؟؟؟ 😀😃😄😃😁😁
        با این تفاسیر باید کل مارول متحد ثور قلمداد بشه . 😉😉
        باقی توضیحات رو باقی کاربران تقریبا پاسخ دادن .

    5. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      خب با بیشتر صحبت هاتون موافق بودم ولی اگر میشه لحن آرام تری داشته باشید
      اون اسپایدی که جین گری رو از سوپرمن وان میلیون قویتر می‌دونه اون رتبه بندیشون که خیلی بده چندین سلاح هم نبود
      در ضمن استاربرند الان عضو اونجرز هست و ادی براک هم قدرت کاپیتان یونیورس رو داره
      ورلد فروگر هم از بلک وینتر تا اونجایی که میدونم قادررتر هست به دلیل اینکه ورلد فروگر در واقع مولتیورس ها رو به وجود میاره و بلک وینتر هم یونیورس ها رو نابود می کنه که اصلا در حد نابودی مولتیورس نیست
      البته مولتیورس دی سی با مولتیورس مارول فرق داره ولی به نظر مولتیورس دی سی گسترده تر هست
      منهتن هم در حد دادگاه زندگی نیست قبول دارم
      یارن بی یورن هم ضعف سلستیال اکستیار بوده که به همین دلیل تونسته زره اون سلستیال رو بشکافه حالا ثور که همیشه به غیر از اون چند سالی که تا لایق بود از این وسیله استفاده نکرده
      متحدین ثور : اترنالز ، موج سوار نقره ای ، المپ نشینان که حساب نمیشن به دلیل اینکه همشون شرور شدند
      اونجرز ، لوکی ، ازگارد
      متحدین سوپرمن : لیگ عدالت ، باقیمانده کریپتونی ها ، های فادر و تایتان های نوجوان

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        منهتن خیلیی کم از دادگاه ضعیفتره خیلیییی کم

        1. بتمن کاربر می‌گوید

          ولی فکر کنم برابرند

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          کاربر نوب منهتن تو خیلی زیاد نوبی خیلی زیاد .
          دادگاه زندگی اصلا قابل قیاس با یکی مثل منهتن که سوپرمن براش شاخ و شونه میکشه نیست .

        3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          دادگاه زندگی تونسته دو تا مگاورس رو در دستانش بگیره و قدرت دستکش بی نهایت رو از بین ببره و همچنین تمام نهاد های انتزاعی در داخل دادگاه زندگی هستند
          همون اینفینیتی هم به اندازه منهتن قدرتمند هست مثلا وقتی که مولتیورس به دست اموتسو میکابوشی نابود میشد اصلا براش مهم نبود

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            کاربر محترم شما منهتن رو میشناسین میدونین رویداد نیو ۵۲ رو منهتن ایجاد کرد دومزدی کلاک روهم فکرکنم کار منهتن بود بعد میشه بفرمایید چرا در حد اینفینیتی هست ؟؟!! منهتن از بخش کمی از قدرتش استفاده میکنه و همواره احتیاط میکنه

      2. حسام کاربر می‌گوید

        اگه یکم اطلاعات داشتی میدونستی یارن بی یورن طلسمی داره که هرچیزی رو میبره تنها زرهی هم که شکافته زره اکسیتار نبوده بلکه قبلا یکبار زره سلتیسالی اپوکالیس را هم شکافته حتی دست خود ثور هم یکبار با یارن بی یورن قطع شد

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام
          مگه من گفتم نمیبره گفتم اگه دست مارشن رو قطع کنه در میاد بزنه تو قلبش ترمیم میشه

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            داریم راجب سوپرمن حرف میزنیم نه مارشن من هانتر یهو کم آوردی بحث رو نظر به مارشن . سوپرمن دستش دوباره ترمیم میشه ؟؟!!؟؟

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          باو با اطلاعات اینو خودمم میدونستم

        3. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          برید ببینید که ضعف اکسیتار پایان دهنده یارن بی یورن هست
          ثور وقتی که لیاقتش رو از دست داده و وارد جنگ با آپوکالیپس شد ثور متوجه می‌شود که تبرش، یارن‌یورن نمی‌تواند به زره سلستیالی دشمنش آسیب بزند. بنابراین خدای رعد به ازگارد فرار می‌کند.
          بعد از مشورت کردن، ثور می‌فهمد که با استفاده از خون خود می‌تواند روی سلاحش طلسمی قرار دهد تا بتواند هر چیزی را بِبُرَد. پس از انجام این کار، او این جهش‌یافته را دوباره پیدا و تقاضای یک مبارزه دیگر را می‌کند این دفعه، تبر ثور به راحتی سینه حریفش را سوراخ می‌کند. این بار آپوکلایپس مستأصل است که فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد.
          اول اطلاعات خودتون رو زیاد کنید

        4. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          دوست عزیز یارن بی یورن نتوانسته زره آپوکالیپس رو بشکافه و فقط با خون خود ثور همچین قابلیتی داشت
          اگه به مارول فندوم سر بزنید می‌بینید ضعف اکسیتار را یارن بی یورن اعلام کردند

      3. بتمن کاربر می‌گوید

        خب مگه جین گری قویتر نیست؟

  168. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    ببخشید کاربر سیسکو رامون این نتیجه گیری و دلایلتون رو هم از منبع نمی دونم چی چی پدیا در اوردید یا از مطالعه کمیک

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اکثریت از کمیک
      سه چارتا از ویکی پدیا

  169. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    درسته که چی چی پدیا قابل احترامه ولی به نظر من منبع معتبری نیست. دکتر منهتن هم که دلیل روشنی نمیاره . خب خدایا ما با کیا بحث داریم میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. بتمن کاربر می‌گوید

      مگه ویکی پدیا هم مقاله کمیکی داره؟؟؟؟؟

  170. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    سلام
    دوستان لطفا به این بحث ادامه ندید نه دیسی فن ها قبول میکنن سوپرمن میبازه و برابره و نه مارول فن ها توی کتشون میره که سوپرمن قوی تره ( البته بعضی از دیسی یا مارول فن ها این دو رو برابر میدونن) این بحث داره به توهین کشیده میشه لطفا تمامش کنید با تشکر

  171. حسام کاربر می‌گوید

    شما هایی که شمشیر اودین را از نیزه سرنوشت ضعیفتر میدونید اصلا نمیشه باهاتون حرف زد حالا من اگه صد بار هم بگم شمشیر اودین میتونه کل عالم را نابود کنه باز تو سرتون نمیره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نیزه سرنوشت اسپکتر را زده رایدانت را زده اودین هیچی نیس براش

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        اره اودین هیچی نیست. سوپرمن پدر همگانه !!!!!!!!!!!

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      به غیر از اینکه تونسته بافت های فضا و زمان رو بشکافه چجوری تونسته کل عالم رو نابود کنه ؟ کجا همچین اتفاقی افتاده ؟ در کدوم کمیک ؟

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام
      اگه میشناختین نیزه سرنوشتو و میدونستین اسپکتر رو زده اسپکتر نمیگفتین شمشیر اودین قویتره

    4. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      چی میگی نیزه سرنوشت قابلیت نابودی اسپکتر رو داره بعد از شمشیری صحبت می‌کنی که به سلستیال ها آسیب جدی ای نزده

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        برترین مارول فن های سایت(به ترتیب اطلاعات نیس به ترتیب ادبه)
        اتک تیتان.کینگ الیس.ثور لاور.دکتر استرنج

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          شاید اولین چیزی باشه که باهات موافقم

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            چقدر ساده ای شما . خودتم نبودی بعد باهاش موافقی ؟!؟

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              از نظر اطلاعات شما اولید
              از نظر اخلاق هم تو ۳ تای اولید
              من خودم هم اطلاعاتم خوبه
              ولی زیاد ادعایی ندارم
              شما اطلاعاتتون زیاده
              به صورت کلی از نظر همه بهترین مارول فن سایت هستید حالا جدا از ثور
              ما هم پشت شما میایم ببینیم چی میشه

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                شما خیلی لطف دارین . 🙏
                و البته شکست نفسی میکنین .

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          این ارزش شما به ماست جناب رامون😂😂

        3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          حاج آقا رامون یعنی من جز با ادب ها نیستم؟من که جدیدا هر چی شما بگید قبول میکنم و باهاتون خوب رفتار میکنم جز با ادب ها نیستم؟😭😭😭

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداش ی چیزیت میشه ها
        یارن بی یورن ه ضعیف ترین سلاح ازگارد هست زره سلستیال ها رو پاره کرده
        شمشیر اودین دیگه …..

  172. Attack titan کاربر می‌گوید

    قدرت فیزیکی: سوپرمن
    قدرت داخلی: سوپرمن
    قدرت خارجی: ثور
    نیروی ذاتی: ثور
    تجهیزات: برابر تا حدی ثور
    متحدین: سوپرمن
    دشمنان: ثور
    قویترین نسخه: سوپرمن
    تجربه: ثور
    شخصیت: سوپرمن
    قدرت رهبری: ثور
    مقاومت: برابر این نظر منه مقاومت دیسی فن های با اطلاعات مقاومت های سوپرمن‌و استیو راجرز هم مقاومت های ثور رو بگه
    شاهکار: سوپرمن

    نتیجه که برابره الان مقاومت ها رو کسانی که گفتم بگن تا برنده مشخص بشه ترجیحا با تخصص ترین دیسی فن سایت و راجرز هم مارول رو بگه هیچکس دخالت نکنه چون بازم همه چی قاطی پاتی میشه و کسانی که گفتم هم با هم بحث نکنن

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      خب سوپرمن در برابر سورس مقاومت کرده و در بعد ششم زند مونده ، مقاومت در برابر پرتو امگا
      ثور هم در برابر آتشی که ۱۰ میلیون برابر گرمتر از هسته زمین هست مقاومت کرده
      مقاومت دربرابر unbinding stone ، مقاومت در برابر ضربات سلستیال ها و بیاندرز و شمشیر اودین

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      مقاومت میشه سوپرمن
      ثور پیشونیش با یک گلوله سوراخ شد
      منبعم هم ویکی پدیا نیس عکس کمیکه
      برای گرفتن عکس آیدیم اون بالاتر تو روبیکا هست بیاین عکس بدم
      بعدش تو مقایسه شما کجا نتیجه برابره ۶-۵ به نفع سوپرمنه
      تجهیزات که زدید برابر (هرکاری کنید اون تا حدی ثور قبول نیس نگا کنین)
      تجهیزات سوپرمن:زره کریپتونی(برابر با زره نابودگر).شمشیر سوپرمن (برابر با شمشیر اودین).پتک تی سرمیون.نیزه سرنوشت(قاتل اسپکتر و رادیانت بنظر شما کدومسلاح ثور همچین شاهکاری داره)
      تجهیزات ثور:زره نابودگر.یارن بی یورن.میولنیر.شمشیر اودین(این البته بنظرم بیشتر باید مال اودین باشه ولی اگه نباشه مارول فنا منو به تعصب متهم میکنن)

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        سلاح هاش اینان
        بر اساس قدرت نمیگم
        ثور الان کل سلاح خانه ازگارد رو داره
        ۱-پتک ثور
        ۲-یرن بی یورن
        ۳-شمشیر اودین
        ۴-شمشیر بالدر
        ۵-چکش طلایی
        ۶-آنتی هلا بلت آمور
        ۷-چکش رد نولن
        ۸-هوفاند
        ۹-گانگنیر
        ۱۰-زره نابود گر
        ۱۱-جعبه زمستان
        ۱۲-شمشیر سارتور

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          تجهیزات قطعا ثور برتره شما هم اون زره کریپتونی رو به رخ نکشین من بی طرفم فقط بحث تجهیزات ثور قطعا ثور ادامه کامنت ممد اودین سان ثور علاوه بر اینها ثور الان کلاه خورد گالاکتوس رو داره شمشیری که زره سلستیال ها رو شکافت قطعا به سوپرمن آسیب جدی وارد میکنه خب من منتظرم مقاومت های سوپرمن گفته نشد؟ منتظرم تا مقاومت هاس سوپرمن رو بگین بعدش با من

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          کلا سلاحای آزگاردو حساب کردی؟آژگاردیای دیگه چی دستشون بگیرن
          شمشیر اودین مال اودینه
          شمشیر بالدر مال بالدره
          جعبه زمستان مال ملکیث
          هوفاند مال هایمدال
          گانگیر مال اودین
          و شمشیر توایلایت هم مال سارتور

      2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        نیزه سرنوشت در اختیار سوپرمن نیست

      3. حسام کاربر می‌گوید

        گانگیر و استورم بریکر و یک توپخانه از چکش ها و شمشیر بالدر و شمشیر هوفاند هم هیچی دیگه
        محض اطلاعت میگم همه این سلاح ها قابلیت طی‌الارض دارند گانگیر وشمشیر هایی هم که گفتم قابلیت فراخواندن انرژی های کیهانی و بعضا تاریک را دارند و همچنین به جادو و نیروهای عرفانی هم دسترسی دارند به اضافه همه اینها کمربند قدرت ثور هم که به ان دوام و استقامتن دو برابری می دهد را حساب نکردی

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          هوفاند و یارن بی یورن دست دونالد بلیک هست و استورم بریکر هم نابود شده

          1. حسام کاربر می‌گوید

            همانطور که شما تمام سلاح هایی که سوپرمن تو کل عمرش یکبار بهش دست زده باشه را حساب میکنی من هم اینهارا حساب میکنم

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              کاربر رامون حساب کردند نه من

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ببخشید با استیو بودی ولی من ی نقل قول بدم
      ثور در جنگ قلمروو ها روی خورشید بوده
      ثور ضربه قوی ترین شمشیر جهان مارول رو خورده و نمرده
      مشت منگوگ رو تحمل کرده
      مشت های هالک فقط تنش رو میخارونه
      در ویکی پدیا گفته شده ک ثور تقریبا آسیب نا پذیر هست
      راستی رامون هم گفته بودن که سوپرمن میتونه تو زمان سفر کنه.خب ثور هم میتونه.
      ثور اگر بمیره میتونه با دم خدا(چه اسمی) به زندگی برگرده
      ثور میتونه با آنتی فورس(که میتونه جلو قوی ترین نیرو های کیهانی مانند فونیک رو هم بگیره) انفجار وان میلیون رو تحمل کنه
      ساختمان عضلانی ثور نسبت به بقیه مردم آزگارد خیلی قوی‌تر و کارآمدتر است. در نتیجه، در مقایسه با تمامی انسان‌ها و افراد هم نژاد خود، او در حین انجام فعالیت‌های فیزیکی اصلا احساس خستگی نمی‌کند. او دارای یک استقامت تقریبا خستگی ناپذیر است. او می‌تواند به مدت ماه‌های بی‌شمار و بدون احساس هیچگونه خستگی‌ای، خود را به کار بگیرد. استقامت بدنی ثور او را قادر می‌سازد تا به مدت ۹ ماه بدون هیچگونه استراحت و تغذیه کردن، با کل ارتش غول‌های یخی مبارزه کند. او حتی قادر است چندین ماه با خدای آسمان یعنی زئوس هم وارد جنگ شده و او را زخمی کند. او حتی می‌توانست در جنگ تروجان هم حضور داشته باشد. هلا که یکی از شخصیت‌های اصلی این جنگ بوده عنوان کرده که ثور می‌توانست تا هر زمان که لازم بود جنگ را ادامه داده و مبارزه کند.
      خدایی که نژاد او از یک سمت به آزگاردیان و از سمت دیگر به خدای قبل از خود برمی‌گردد، مصونیت و آسیب‌ناپذیری مطلق را در وجود خود دارد. این موضوع باعث می‌شود که این خدا به دردهای مخصوص انسان‌ها از قبیل بیماری، مسمومیت، آتش‌سوزی، گرمازدگی، برق‌گرفتگی، خفگی، یخ‌زدگی و… دچار نشود. همچنین ثور به خاطر «نیروی زندگی» و خواص حیاتی و روحی‌ای که دارد، خیلی سخت قابل کشتن خواهد بود. او این نیروی قابل توجه خود را از نژاد خداگونه‌اش، قدرت‌هایش، میولنیر و نیروی اودینی (اودین فورس) که دارد می‌گیرد. ثور در حملات از بین برنده سیاره، بدون هیچ زحمتی توانست سالم و بدون هیچ آسیب فیزیکی، خارج شود.
      خدایی که نژاد او از یک سمت به آزگاردیان و از سمت دیگر به خدای قبل از خود برمی‌گردد، مصونیت و آسیب‌ناپذیری مطلق را در وجود خود دارد. این موضوع باعث می‌شود که این خدا به دردهای مخصوص انسان‌ها از قبیل بیماری، مسمومیت، آتش‌سوزی، گرمازدگی، برق‌گرفتگی، خفگی، یخ‌زدگی و… دچار نشود. همچنین ثور به خاطر «نیروی زندگی» و خواص حیاتی و روحی‌ای که دارد، خیلی سخت قابل کشتن خواهد بود. او این نیروی قابل توجه خود را از نژاد خداگونه‌اش، قدرت‌هایش، میولنیر و نیروی اودینی (اودین فورس) که دارد می‌گیرد. ثور در حملات از بین برنده سیاره، بدون هیچ زحمتی توانست سالم و بدون هیچ آسیب فیزیکی، خارج شود.
      جذب انرژی: ثور با استفاده از چکشش می‌تواند تمامی انرژی‌هایی را که به قصد آسیب به سمت او پرتاب می‌شوند جذب کند. درست زمانی که انرژی جذب شد، او می‌تواند آن را به سمت منبع آن بفرستد یا از آن به‌عنوان یک سلاح استفاده کند. این جذب انرژی می‌تواند در زمانی آنقدر خطرناک یا گسترده باشد که کل کهکشان را نابود کند.
      ناپدیدشدن و لمس‌ناپذیری: ثور با استفاده از چکش خود می‌تواند خودش و دیگران را لمس‌ناپذیر و/یا نامرئی کند. ثور با این توانایی می‌تواند قدرت‌های برخی شخصیت‌ها مانند ویژن یا شدوکت را با مشکل مواجه کند.
      بازم ببخشید دخالت کردم

      1. علی کاربر می‌گوید

        #محمد اودین سان

        مشت های هالک فقط تن ثور را میخارونه!!!!!!خخخخخخخخ از کجا به این نتیجه رسیدی؟؟؟یعنی واقعاً برای شما ثور فن ها متاسفم که هالک و ثور را در سینما مقایسه میکنید!!!!این هالک که درmcu است ۱ درصد قدرت هالک کمیک رو نداره٬ خیلی ها هنوز هالک رو قویترین انتقام جو میدونند،هالک در کمیک با ثور برابره حتا هالک ممکنه قویتر هم باشه.
        ضربه هایی که هالک میزنه از ثور هم قویتره و تقریباً قویترین مشت ها رو در مارول هالک داره، بعد ضربه های میلیونیر آنچنان تاثیری روی هالک نداره تنها مشکل هالک اینکه نمیتونه بلندش کنه.
        بعد ثور وقتی با چکش به هالک میزنه کک هالک هم نمیگزه.
        این حرف ها را برای طرفداری از هالک نزدم فقط به این خاطر گفتم که شما ها دیگه واقعاً هالک رو دست کم گرفتید و تا جایی که میتونید بی ارزش نشونش میدین،در حالی که این کار درست نیست.
        لقب قویترین انتقام جو هنوز هم در کمیک بین ثور و هالک معلوم نشده و نمیشه با قاطعیت گفت کدومشون قویتره٬درسته در سینما ثور از هالک قویتره ولی در کمیک فرق میکنه و هالک در کمیک احتمالا قویتر از ثور باشه.
        ببینین نمیخوام بحس باز کنم فقط چون شما از هالک اونجور گفتید کارتون درست نبود.
        تمام

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          دوست عزیز این مبالغه بود😂😂😂😂

    4. حسام کاربر می‌گوید

      مقایسه خوبی انجام دادی اما استقامت و مهارت مبارزه را حساب نکردی که در مبارزه ثور قطعا برتر است و از نظر استقامت هم ثور دو سال با شیاطین و نه ماه با زئوس جنگید اما چون که به شخصه شاهکار های استقامت سوپرمن را ندیده ام نظر نمیدهم هرچند که فکر نکنم سوپرمن شاهکار های بهتری از ثور داشته باشد

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        خب ثور در برابر ضربه شمشیر اودین که به درخت زندگی آسیب زده استادگیش کرده و در برابر ضربات بیاندرز هم طوریش نشده ( بیاندرز با یک ضربه ۱۰ سلستیال رو نابود کرد ، با دو ضربه دادگاه زندگی رو زدن ، با ۴ ضربه اینفینیتی ، ترینیتی ، ارباب نظم و سرور بی نظمی رو نابود کردن )
        خب سوپرمن هم در برابر پرتو امگا دارکساید که به اسپکتر آسیب بسیاری زده مقاومت کرده و در داخل سورس زنده مونده و همچنین در بعد ششم زنده مونده در حالی که کسی که مثل مستر میکسیزپلتیک مولتیورس رو نابود کرده در آن نمیتونه زنده بمونه

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        سوپرمن شاهکارهای بسیاری داره

  173. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    دوباره یکی داره حق رو میگه طرفدارای تعصبی سوپرمن پریدند سمتش. به خدا حقیقت برای شما تلخه

  174. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    خب شمشیر اودین هیچ ولی یارن بی یورن چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      یارن بی یورن زره آپوکالیپس رو هم نتونست بشکافه

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        وقتی به خون ثور آغشته بشه زره اگزیتار پایان دهنده که تشکیل شده از هزاران سلستیال مرده هست رو میشکافه

      2. حسام کاربر می‌گوید

        چی! یارن بی یورن زره اپوکالیس را شکافته جوری که اپوکالیس مجبور به فرار شد اپوکالیس هم زرهش یک زره سلتیسالی بود کم چیزی نبود واسه خودش
        تو الان داری اتفاقی که توی خود کمیک رخ داده را تکذیب می کنی

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          توضیح کامل تر هم دادم

      3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        وات د فاز؟
        میخواهید اسم کامیکو بهتون بگم ؟؟؟؟؟
        همونی که توش یارن بی یورن زره اپوکالیپس رو شکافت؟؟؟؟

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اولا درست صحبت کن من خودم بالاتر در کامنت ها توضیح کامل تر دادم به جای چرت گفتن به اون کامنتم توجه کن
          خود یارن بی یورن به تنهایی زره رو نشکافت بعد واسه ما اسم کمیک میخواد بده

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            ببینید دوست عزیز
            ثور رفت یه طلسم روش ایجاد کرده که بتونه هر چیزی رو بشکافه
            این طلسم از بین هم نرفته .
            هنوز روی یارن بی یورن هست و می‌تونه به سوپرمن اسیب جدی بزنه .
            کلا استقامت سوپرمن خیلی خیلی بیش تر از زود درمانیش هست

  175. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    خدایی میخوان به سوپرمن شخصیت بدن میگن اون یک خداست ولی ثور دیگه چی که از اول خدا بوده؟؟؟؟ ولی اینکه سوپرمن حذف نمیشه چه ربطی داره ؟؟؟؟ ورلد فروگر یونیورس ساخته خب بلک وینتر هم یونیورس رو خراب کرده بعد خدایی ما نباید این دو رو مقایسه کنیم باید گالاکتوس رو با ورلد فروگر مقایسه کنیم که توهین به بلک وینتر نشه. خب اسکارلت ویچ و فنیکس هردو از ورلد فروگر قویتر هستندکه تازه همین دکتر استرنج هم براش کافیه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      مولتیورس ساخته دوست عزیز که از میلیارد ها میلیارد یونیورس تشکیل شده

  176. بتمن کاربر می‌گوید

    خدایی چه بحث طولانی ای شد. خب برابرن ولی اگر حتما برنده نیاز باشه اون ثوره

  177. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    من بچم ؟؟!!؟؟ اون وقت توی به دوران نرسیده چی هستی اگه من بچم ؟؟!!؟؟ باور کن دو تا جلد کمیک از مارول نخوندی و به من میگی بچه . اشکال نداره بگو . اینکه یه بچه به دوران نرسیده افراطی دیسی فن مثل تو به من بگه بچه اتفاقا نشون دهنده اینکه من دارم درست میگم .
    بچه اونیه که امروز یه چی بگه و فردا حرفش رو برگردونه. من حداقل پای حرفم ایستادم برخلاف تو که هر روز حرفتو عوض میکنی . یه روز میگی شزم میزنه یه روز میگی ثور قویتره ، یه روز میگی برابرن ، یه روز میگی سوپرمن با نگاه لهش میکنه .
    با اون مزخرفاتی که در ویجیاتو گفتی و خودتم بعدا اعتراف و معزرت خواهی کردی اتفاقا کم هم بهت گفتم .
    اصلا نیزه سرنوشت و ماشین فلان چه ربطی به سوپرمن داره ؟؟!!؟؟ کل حرف من اینکه سوپرمن بیشتر از ۹۵ درصد اوقات از سلاح استفاده نمیکنه پس حالا جد و آباد سلاح های دیسی رو براش حساب کردن اشتباهه . حالا یه بار از نیزه سرنوشت استفاده کرده که چی ؟؟!!؟؟
    خب یتیم کریپتونیه دیگه فحش که ندادم بهش حقیقت رو گفتم . بچه مدرسه ای تازه به دوران رسیده فحشه ؟؟!!؟؟ خب شرم مگه همینجوری نیست ؟؟!!؟؟ نکنه ریش سفید چندین میلیارد ساله بود و من نمیدونستم ؟؟!!؟؟ والا اینجا که من زندگی میکنم در اصفهان اینا فحش نیست حالا نمیدونم تو کجا زندگی میکنی و اینا چه معنی ای میده . من حقیقت رو گفتم با فحش خیلی فرق داره بزار مدرست تموم بشه بعد بیا عقده ای بازی در بیار . از اون طرف تو که میگی مغول صفت خب ثور هرگز مغول صفت نبوده و نیست حالا تو هم هرچی دوست داری بگو افراطی حقیقت تغیر نمیکنه . تفاوت حرف تو با من اینکه از من حقیقته اما از تو یه چرته که از روی عقده ای بودنت گفتی .

    # King Elis Reddy
    اولا ورلد فورجر به تنهایی مولتی ورس رو خلق نکرده بلکه در خلقش کمک کرده . اما بلک وینتر ، ببینید بلک وینتر بله یونیورس ها رو نابود میکنه اما اگه به جلد کمیک ثور و گفته شخصیت سیلور سرفر توجه کنید این شخصیت برای تمامیت مولتی ورس خطر معرفی شده نه یک یونیورس . شخصیتی که بتونه با یک اشاره یک یونیورس رو پودر کنه قطعا برای تمامیت مولتی ورس خطر هست . در یک صحنه فلش بک میبینیم که بلک وینتر کازموس ( مولتی ورس ) ششم یعنی قبلی مارول رو در یک دستش پودر میکنه . !! داریم راجب چنین شخصیتی صحبت میکنیم نه یک بلعنده سیارات .
    من نمیگم بلک وینتر قطعا از ورلد فورجر قادرتره اما اینم که بعضیا با قاطعیت تمام میگن ورلد فورجر با اختلاف قویتره بنابر توضیحات اصلا و ابدا منطقی نیست . در ضمن من نگفتم کازمیک کینگ ثور از بلک وینتر قویتره نه اتفاقا نیست . اگر دقت کنین گالاکتوس وقتی داشت به دست ثور کشته و نابود میشد گفت : تو هیچ ایده ای نداری ، اگه بلک وینتر به فرم اصلیش برگرده دیگه هیچ راهی برای متوقف کردنش وجود نداره . در این لحظه ثور گفت : حواسم هست قبل از اینکه دیر بشه بهش رسیدگی میکنم . بعدم از انرژی خود گالاکتوس برای نابودی بلک وینتر استفاده کرد . چون انرژی گالاکتوس در واقع از خود بلک وینتر سرچشمه میگرفت . و اینکه یکم حوصله کنین شاید بلک وینتر هنوز نابود نشده باشه و برگرده .
    راستی شمشیر اودین به راحتی به سیلیستیال ها صدمه میزنه علت اینکه اون سیلیستیال ها هیچیشون نشد این بود که با انرژی میزبان آسمانی چهارم و انرژی خودشون بهم پیوند خورده بودند و اگه سرشون هم قطع میشد زود درمان میشدن . !! در خود اون کمیک به این مورد اشاره شد . برای همین بود که گفتن ما ۹ تا سیلیستیال نیستیم بلکه ۲۷ تاییم . !! اگر دقت کنین اودین دست و پای چندتاییشون رو قطع کرد ولی دوباره با کازمیک انرژی ۲۷ برابر شده درمان میشدن .

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      و آن روی کار آمد راجرز نمایان گشت

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      بله صحبت های شما درسته ولی اون یونیورس بود که بلک وینتر در دستش گرفت حالا هم که فکر میکنم بلک وینتر هم می‌تونه قویتر باشه البته اگر ۶ کازموس قبلی رو نابود کرده باشه
      خب من فکر کنم آسیب های شمشیر اودین قابل جبران باشه ولی آسیب های که نیزه سرنوشت بزنه به صورتی باشه که اون حریفش رو کامل عاجز کنه به همین دلیل هم به نظر من نیزه سرنوشت قدرتمند تر باشه البته به هیچ وجه جزو سلاح های سوپرمن حساب نمیشه سوپرمن در یک مبارزه به احتمال ۹۹.۸۷ درصد از سلاح استفاده نمی کنه ولی ثور در زمان جنگ به جز میولینر به احتمال ۳ یا ۴ درصد از سلاح های ازگارد استفاده می‌کنه
      ولی در کل صحبت هاتون قانع کننده بود

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        خب شما بر خلاف خیلیا منطقی به نظر میرسین .
        البته اون صحنه فلش بک شایدم به قول شما یونیورس بود که در دستش گرفت نمیشه با قاطعیت گفت ولی خب همون موقع داشت راجب نابودی کازموس یا همون مولتی ورس قبلی ( ششم ) توضیح میداد که بلک وینتر نابودش کرده و فقط گالاکتوس رو زنده گذاشته . نکته ریزبینانه اگه دقت کنین لفظی که استفاده شد در ارنج بعدی یعنی دو صفحه بعد فکر کنم گفته شد مولتی ورس در چنگ سیاهی که این خودش خیلی چیز ها رو روشن میکنه !! بر همین اساس من میگم ممکنه اون یک مولتی ورس بوده باشه .
        در مورد اون سیلیستیال ها ببینین اصلا کاری با نیزه سرنوشت فکر نکنم داشته باشه دیگه یعنی منظورم اینکه زود درمانی زود درمانیه دیگه . مثلا دست ددپول با یه چاقو قطع بشه درمان میشه با استورم بریکر ثور هم قطع بشه درمان میشه خیلی فرقی نداره هرچند فکر نکنم مثل چاقو و استورم بریکر مصداق خوبی برای مقایسه شمشیر اودین و نیزه نهایی باشه دیگه فکر نکنم اینقدرم به هیچ وج تفاوت داشته باشن .
        البته اون شمشیر اودین که ثور در برابرش ایستادگی کرده با این شمشیر فرق داره ها . !! خیلیا این دو رو اشتباه میگیرن . این شمشیر اگه درست استفاده نشه طبق ادعای اودین میتونه یک یونیورس رو به کلی نابود کنه البته این ادعای اودین هست برای همین هم ثور هیچ وقت جرئت نکرده ازش استفاده کنه یک بار چندتا از دشمنانش فکر کنم مگنوگ و چندتا دیگه رو تهدید میکنه که اگه عقب نشینی نکنن ازش استفاده میکنه که در پایان هم باز جرئت نمیکنه ریسکش رو قبول کنه چون میگه قدرت استفاده ازش یک بحثه و دانش استفاده ازش یک بحث دیگه چون ثور دانش استفاده ازش رو نداشت . خب شما نمیدونم یا یک کاربر دیگه بود که پرسید پس چرا هیچ وقت به یک یونیورس آسیب هم نزده که پاسخ اینکه مسلما اودین جوری ازش استفاده نمیکنه تا یونیورس آسیب ببینه .
        موفق باشید .

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خیلی خدایی دارید سوپرمنو دست کم میگیرید
          آریا صفابخش که اومد
          احتمالا صدای بانگ جنگ به گوش رادمنشم رسیده
          رادمنش خیلی چیزایی از سوپرمن میدونه که اطلاعات من یک دهمشم نمیشه همه چیزشم با عکس کمیکه
          پیشنهاد میکنم قبل اومدن مهدی رادمنش در اوج خداحافظی کنید

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز
      من به تو گفتم بچه گفتم الان میای بهم میگی بچه اول درست بخون منم علاقه ندارم مثل قبل بحثمون به دعوا تبدیل شه

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      والا عقده ای بازی درنیاوردم گفتم الان احتمالا میای بهم میگی بچه که گفتی والا من نگفتم شزم با ثور برابره بعد اون بحثمون من کی حرف زدم اینا تحقیر کردن این دو شخصیت نیست اما اونایی که من میگم تحقیر کردنه شما که انقدر دکترمنهتنو دست کم گرفتی و تاحد کازمیک کینگ ثور بردینش پایین دیگه حرفی نمیمونه بعدهم از اون بحث به بعد هرگز به شما توهین نکردم الان دوباره اومدی هرچی از دهنت در اومده گفتی شزم بچه تازه به دوران رسیده ،سوپرمن یتیم بدبخت کریپتون حالا ثور هرچی صفت بینظیر در دنیا هست برای ثور! راضی شدین یا بازم بگم چرا وقتی یکی علیهتون حرف میزنه توهین میکنین من اونجاهم نگفتم نوب ولی شما گفتی در کل همینطوری توهین کنین بنده توهین نمیکنم علاقه ای ندارم برید و همه جا بهم بگین نوب و بچه و هرچی منم بهت نگفتم بچه متاسفم که نخونده نظر میدی دقیق بخون چی نوشتم بعد بیا بگو من نگفتم که تو بچه ای گفتم الان میای به من میگی بچه اونجا عذر خواهی کردم چون اول من توهین کردم ولی اینجا نه گفتم وقتی به من میگی چرا به ثور اون القابو میدی برای همینا بنده هم برام ابدا مهم نیست تو راجعبم چی فکرمیکنی

      1. حسام کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        به نظر من شما بیش از حد از روی نظر شخصیتان نظر میدهید مثلا یکبار در یکی از مقالات همین سایت ذکر کردید که دومزدی قویترین شخصیت دیسی از نظر قدرت بدنی و شزم دومین است که این جمله یکی از بی پایه و اساس ترین جمله هایی بود که من در کل سایت های کمیک بوکی خوانده بودم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام
          بله اونموقع شزمو خیلی دست بالا گرفته بودم و بخاطر تندی هایی که دیدین شرمنده و اگه بخوام قویترین هارو از نظر قدرت فیزیکی در دیسی رتبه بندی کنم (از لحاظ فیزیکی) :
          ۱- دارکساید
          ۲-هایفادر
          ۳-زئوس ها
          ۴-دومزدی
          ۵-مارشن منهانتر
          ۶-سوپرمن-بلک آدام
          ۷-شزم
          و…
          ببخشید واقعا عصبی شدم متاسفم

          1. حسام کاربر می‌گوید

            همه اینها را قبول دارم به جز زئوس ها یعنی جایگاهشون را قبول دارم اما زئوس مارول به مراتب از زئوس دیسی قویتره

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              زئوس مارول از نوا و کاپیتان مارول فکر کنم کتک خورده
              با سه ضربه هم هالک رو ناک اوت کرده

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              حسام #
              بله منظور بنده زور فیزیکیشون بود نه همه قدرت ها وگرنه زئوس مارول در حد دارکساید کلون هست و زئوس دیسی رو دارکساید کلون ضعیف شده کشت منظور من زور فیزیکی بود وگرنه درمورد زئوس دیسی و مارول حرف شما متین

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        دکتر هوا و فضا
        دکی جوری میگی در حد کازمیک کینگ ثور آوردیش پایین که یکی ندونه فکر میکنه داری راجبش بلک ویدو حرف میزنی . !! کسی که یتیم کریپتون براش شاخ شونه بکشه … ، هیچی وللش هر جور دوست داری فکر کن . فقط بعد که لااقل رسیدی به کلاس دهم بیا تا صحبت کنیم که یه دو دو تا چهارتا رو بفهمی .
        فعلا .

        1. حسام کاربر می‌گوید

          ببخشید اگر منظورتون منم که باید بگم من اینکار رو نکردم دومندش من منظورم شخصیت اصلی ثور بود قبل از پادشاهی

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            نه منظورم شما نیستین کاربر حسام .

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          استیوراجرز
          اگه منهتنو بشناسید میدونین که نمیخواد از حداکثر قدرتش استفاده کنه و خیلیی محتاته اگه بخواد ۱۰۰۰ سوپرمنم نمیتونن لمسش کنن بعدهم همین یتیم کریپتون از شجاعترین هاست پس منهتنو نمیشناسین که نمیدونین از همه قدرتش استفاده نمیکنه اگه بکنه با دادگاه تو یه سطحه

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          اسیتوراجرز
          خیلی خوب جناب مهندس من هیچی نمیفهمم ولی خوبه خودتون صد بار اعتراف کردین منهتنو درست نمیشناسید اونجا هم توضیح دادم منهتن از بخش خیلییی کمی از قدرتش استفاده میکنه و نبرد رو دوست نداره و همونجا که سوپرمن براش شاخ و شونه کشید و کاپیتان اتم شکستش داد بعد عصبی شد به راحتی برگشت و تمام اعضای لیگ عدالتو با اشاره تبدیل به اتم کرد پس تا یه شخصیتیو نمیشناسین نظر ندین منهتن اگه به نهایت قدرت برسه (که البته قدرتش نامحدوده تقریبا قادر مطلقه) و همچنین حاضر مطلق و دانای مطلق و اگه از قدرتش استفاده کنه با دادگاه برابر میشه

        4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          استیوراجرز #
          فقط بگم رویداد نیو ۵۲ که از بزرگترین رویداد های دیسیه کار منهتن بوده این رویداد از بزرگترین رویداد های دنیای دیسیه حالا منهتنو در حد بلک ویدو بیارین پایین

  178. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    قطعا مقاله ثور علیه سوپرمن ۱۰۰۰ تا کامنت داره و اولیش هم منم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    این مقاله هم کامنت اولش منم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اگر دقت کنین کلا در این سایت همه مقالاتی که یک طرف قضیه ثور هست جز پر بحث ترین مقالات بوده . 😀😉

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ایشالا مقالش بیاد سوپرمن ببره خخخخ
      بنظرم نویسندگانش اینا باشن:آریا صفابخش.مهدی رادمنش.میلاد وحیدی.آرین حاجی بابایی

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        چهار پنج تا دیسی فن چی بشه نه ؟؟!!؟ لااقل یه مارول فن هم بینشون پیشنهاد میکردی .

      2. حسام کاربر می‌گوید

        میگم اگه قراره مقاله را این دیسی فن ها بنویسند همون مقالات سی بی ار بهتره

  179. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    دانی کیتس گند زد به ثور
    ثور پدر همگان مثل بچه های پنج ساله گریه می‌کنه‌ کمک اودین رو میخواد
    دیگه از کیتس انتظار نداشتم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      هنوز نخواندم شماره ۱۲ رو پس قضاوت نمیکنم . ولی اینکه ثور گریه کنه و از اودین کمک بخواد به خودی خود چیز بدی نیست و به شخصیت پردازی لطمه نمیزنه بازم باید ببینم روند داستانی چجوریه .
      هرچند تا شماره ۱۱ که من دیدم کیتس خیلی خوب پیش اومده و بهترین نمرات رو هم از سختگیرترین منتقدین دریافت کرده .

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        بله دو قسمت قبل عالی بود ولی این قسمت یک مقدار کلیشه ای بود مثلا شرور این ارک همش میره قدرت بقیه رو جذب می‌کنه همیشه هم برنده و این روند خسته کننده و تکراری میشه و یا اینکه ثور که پدر همگان هست باید بعد از این همه اتفاق که در سری ارون به وقت پیوست به اون قدرت تصمیم گیری و بلوغ فکری و ذهنی برسه و از رفتار های بچگانه دست بکشه مثلا در فیلم اول ثور هم همچین اتفاقی افتاد نه اینکه ثور بیاد زانو بزنه زجه بزنه کمک پدرش رو بخواد

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      آخ جونننننننننننننننن
      عشقی کیتس

    3. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      خدایی اگه درک میکردین اوج داستان بود

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        فن های ثور ناراضی هستند بعد میگید درک نمی کنی

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          فن های ثور یکیش ناراضی بود
          تازه این خیلی قشنگه که نشون بده حتی یک خدا هم گاهی شکست میخوره و کمک میخواد
          کیست هم خیییییییییییییلی ترکوند

          1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

            🤣🤣🤣 مگه من میگم همیشه ببره ولی این که زجه بزنه و کمک پرس رو بخواد خیلی مسخره هست حالا این نظر شماست

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              جناب ، شما درک درستی از شخصیت پردازی نداری برای همین میگی زجه زدن و کمک خواستن . اتفاقا این نه تنها ضعف نیست بلکه یک نکته مثبته . دیسی اکثرا شخصیت هاش رو تک وجهی نشون میده ولی مارول قشنگ یک خدا رو از نقطه اوج به نقطه صفر میرسونه و بعد از صفر دوباره اوج میگیره .
              ببینین ما فقط و فقط خود اصل خدا یا همان الله رو داریم که بی نیازه قادر مطلقه دیگه هیچ احد و واحدی این ویژگی رو نداره . در ضمن ثور نهایتا چند هفته هست که پادشاه شده قرار نیست در این مدت به بلوغ چندین میلیون ساله اودین برسه . حتی اودین هم گاها به مشکل میخورد و کمک نیاز داشت . نمیشه گفت چون حالا پادشاه ازگارد شده دیگه همه چی اوکیه کاملا و گل و بلبله و هیچ مشکلی نیست نه اتفاقا الان مسئولیتش سنگینتر شده به مراتب و مشکلات بیشتر . درک این موضوعات چندان سخت نیست .
              اما راجبش کلیشه ای شدن داستان ، ببینین حالا منکه نخواندم شماره ۱۲ رو که بخوام نقدش کنم اما در کل بعضی وقتا روند داستان یکمی کند میشه تا یهو سرعت بگیره . من حدس میزنم هدف کیتس همینه .

              1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                بهترین مارول دفتر هستی که تو کل عمرم دیدم

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # محمد اودین سان
                  مرسی از نظر لطفتون .

                2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

                  😂😂😂

              2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

                بله مثل کاری که با بتمن ، مردعنکبوتی ، دردویل ، ایرون و …. کردند اون هم به شکل درست ولی این شکل رفتار ثور رو دوست نداشتم حداقل میتونستن به شکل بهتری نشون بدهند
                حالا این نظر شما محترم هست ولی برای من قابل قبول نیست

  180. محمود کاربر می‌گوید

    سلام. آقای. کاربر فوزی غلام. نکنه منبع شما سی بی اره.

  181. محمود کاربر می‌گوید

    الان این مقاله ۶۳۵ کامنت داره. و نزدیکه به اول . به خاطر تور با سوپرمنه که تعداد کامنتها زیاد شده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      جالب اینجاست که قراره تا یک هفته دیگه مقاله ثور علیه سوپرمن هم در سایت قرار بگیره. 😂

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نویسندش کیه؟
        ادمین خدایی نویسندش کیه؟
        اگر نمیخواید بگید هم عیبی نداره

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نویسنده اگر سوپر من رو برنده کرده بود با اینا میکشمش☄☄🔥🔥⚡⚡⚡🌊🌊🧨🧨🧨🧵🧵🪒🧷🧷🪒🧹🧹⛓⛓⚒⚒🪓🪓🪓🪓🪓⛏⛏⛏⛏⛏⛏🪓🪓🪓🪓🪓شوخی😂😂😂😂😂😂

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اگه خدایی بدون تعصب و واقعا سوپرمن برنده شد قبول میکنی؟

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            اگر کسی که دیسی فن باشه بگه نه
            ولی مارول فن قابل تامل هست

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          اون که به احتمال قریب به یقین سوپرمنه برندش . با کمی نگاه به تاریخ هم میشه اینو فهمید چون این سایت حتی آکوامن و واندروومن رو هم قویتر دونسته و این مقاله هم چون نویسندش آقای قاسمی بود منصفانه رای داد وگرنه اگه یه دیسی فن بود به احتمال ۹۰ درصد رای رو به مارشن من هانتر میداد . کلا این تنها مقاله ای بود در این سایت ثور برنده شد از بین ۳ الی ۴ تای موجود .

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            اولا اون مقالات ترجمه بود هیچ نویسنده ای نداشت و سی بی آر هم تا بحال سوپرمن علیه ثور نداشته

      3. Attack titan کاربر می‌گوید

        شانس شانس ماست😂😂😂😂😂😂😂😂

      4. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        قول میدم اون به سختی بتونه جز چهارتا قرار بگیره چون یک بحث بزرگ انجام شده و دیگهه دلیلی نمونده بزای سوپرمن . و اینکه تو اون مقاله قطعا سوپرمن برنده است

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          چون واقعا سوپرمن برندس

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون
            ثور با سوپرمن مساویه .
            اینو بفهم جناب

  182. بتمن کاربر می‌گوید

    نه خدایی بد نبود خوب بود

  183. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ادمین جان خدا رو شکر حالتون خوب شده و برگشتید

  184. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    ههممم /:
    چی شد ورلد فورجر ضعیف تر از بلک وینتر ؟ خب دوستان اولا اون ورلد فورجر نه ورلد فورگر
    و اینکه سوپرمن کسی رو با یک مشت زمین گیر کرد که فقط با حظورش در مالتیورس باعث میشد مالتیورس از بین بره و فک نمیکنم ثور از این شاهکاری بزرگتر داشته باشه
    و سوپرمن هم سلاح کم نداره لطفاً از خودتون داستان درنیاید
    و اینکه نیزه سرنوشت > شمشیر اودین
    خلاصه سوپرمن هم ترمیم داره و می‌تونه بدنش حتی اگه نصف هم بشه می‌تونه خودش رو ترمیم کنه وقتی اطلاعی ندارید لازم نیست نظر بدید
    و اینکه سوپرمن توانایی نبرد با دمینوس رو داره یکی از قویترین اربابان اشوب
    و خود دث هم اعتراف کرده که حتی خود خدا هم میمیره اما سوپرمن همیشه زنده میمونه ( استوری او سوپرمن )
    سوپرمن کل مالتیورس رو توی ضربان قلب لوییس لین طی کرد
    خب حالا میتونید خیلی ریز بای بدید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      جناب صفابخش …
      من در اینجا یادم نمیاد گفته باشم ورلد فورجر از بلک وینتر ضعیفتره . فقط گفتم عکس این قضیه هم نمیشه با قاطعیت گفت درسته اونجور که بعضیا میگن .
      بله خب سوپرمن شاهکاراش کمی بزرگتر و گسترده تره به خاطر اینکه دیسی خیلی زیاد به سوپرمن و بتمن بها میده و اینکه سوپرمن خیلی بیشتر حضور داشته در کمیک و به نوعی قدیمیتر به حساب میاد ولی شاهکار مبدا چندان خوبی برای مقایسه نیست علی الخصوص بین دو شخصیت که یکی از دی سی باشه و یکی از مارول .
      نظرتون راجب نیزه سرنوشت رو هم به هر حال نظر شماست و من نگفتم برعکسش درسته فقط گفتم اینجور که بعضیا میگن هم دیگه نیست .
      اما حرف دث هم خب … ، به طور کلی زیاد نمیشه روی حرف شخصیت ها حساب باز کرد . اینم باز جز همون بها دادن ها میشه . آخه انصافا یعنی چی خدا هم بمیره و سوپرمن نه ؟؟!!!؟؟؟ با عقل جور در نمیاد هرچند که کمیک همینه کلا . خب شخصیت محبوبیه و پرطرفدار میخوان بگن خیلی خوبه و قویه و اینا .

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        بیا باز کم آورد بحث بها دادن و شاهکار مبدا خوبی نیس و حرفا ملاک نیس و اینارو وسط اورد
        چطور موقعی که لوکی میگه سایه نشینان بیاندرن درسته ولی حرف دث درست نیس

      2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        استیو جان من الان یک دلیل برای برتری نیزه سرنوشت به شمشیر اودین میارم شما ببین منطقی یا نه.
        نیزه سرنوشت میتونه به اسپکتر آسیب بسیار جدی وارد بکنه و شمشیر اودین در نهایت قدرت یک یونیورس نابود کرد.
        یعنی استقامت اسپکتر از یک یونیورس کمتره؟ فکر نمی کنم. بر این اساس من میگم نیزه سرنوشت از سمشیر اودین قدرتمندتره.
        من دو ساعت نبودم کامنت های این مقاله شد ۶۸۸٫

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اگه اشتباه نکنم یک مولتیورس رو نابود کرد ( اسپکتر منظورمه )

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          دلیلتون منطقی آقای سعادتی .

      3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        خب میریم سراغ نقد بالای ۵ خط
        شما باز کم آوردی بحث بها و اینا آوردی……….
        دوما در ساعت قیامت منهتن گفت من نمیتونم حذفش کنم ولی شاید اون بتونه منو حذف کنه
        سوما سوپرمن به صورت مرگ مشت زده
        چهارما ثور تو یکماه به کدوم ورژناش تبدیل میشه؟چون سوپرمن میتونه با توجه به سرعتش بره به ورژن سولار سوپرمن (همونی که ورلد فرجر را زد)تبدیل بشه
        =============================================
        نیزه سرنوشت>شمشیر اودین و یارن بی یورن
        گیتار سوپرمن=یارن بی یورن
        شمشیر سوپرمن=شمشیر اودین
        میولنیر=تی سرمیون و حلقه فانوس سبز
        آنتی فورس=حلقه فانوس سیاه
        بعدشم سوپرمن فقط برای اومدن فانوس های قرمز به یچیز نیاز داره:اینکه بگه زنده باد آتروسیتوس بعدش کل ارتش فانوس قرمز میاد
        نیروی زندگی فانوس سفید=اودین فورس
        مهارت جنگیشون برابره ولی تجربه ثور بیشتره
        متحدین سوپرمنه
        بعدشم قدرت بدنی یکچیزه و استقامت یچیز
        سوپرمن برتره بخدا حالا چه به اندازه یک نخود یا صد نخود
        خدایی اگه از خر شیطون پایین نمیاین بگین دعای الهی عظم البلا را این پایین بنویسم شاید بخاطر خوندنش سر به راه بشین
        راجرز نگا عصبانی نشو درست داریم بحث میکنیم دعوا میخوای خودم تا بحال دعوا با گنده تر از تو کردم (کامنت چاپ بشه)

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          کاربر رامون روی نوبا و متعصب های افراطی رو سفید کردی با این کامنتت . همه چرت و پرتا و اراجیفت یه طرف اما نه انصافا مهارت جنگ برابر ؟؟؟!!!!؟؟؟؟ 😀😃😃😁😁😄😅😅 مهارت جنگ واندروومنم به مراتب بیشتر از سوپرمنه دیگه ثور که بماند . به گفته آدام والارک ثور جز ماهرترین جنگجویان کل مارول هست . کاپیتان آمریکا هم گفته ثور جز ماهرترین اشخاص بیگانه ای هست که در زمین جنگیده . ثور چند صد سال آموزش فنون مختلف رو گذرانده ، علاوه بر اون چند صد سال آموزش استفاده از سلاح رو گذرانده . سن سوپرمن به صد سال هم نمیرسه حتی به پنجاهم فکر نکنم برسه .
          به تو باشه که کلا سوپرمنو در حد والای همگان و پرزنس بالا میبره چه بسا همین الانشم بردی .
          شمشیر سوپرمن با شمشیر اودین برابر ؟؟!؟!
          میولنیر با فانوس سبز برابر ؟!؟!؟
          گیتار سوپرمن با یارن بی یورن برابر ؟!؟!؟
          و کلی خزعبلات دیگه …
          جناب خوشت بیاد یا نیاد از مارول اطلاعات نداری و نظر میدی نتیجه هم میشه این خزعبلات .
          بله من هیچ وقت نگفتم حرف لوکی سند و مدرک قطعی نه نیست اما حرف دث هم نیست مسلما اغراقه . کلا بیشتر حرف ها سند و مدرک قطعی نیست اما این حرف دث دیگه انصافا خیلی تخیلی و فضایی میزنه دیگه یعنی چی خدا هم بمیره سوپرمن نمیمیره ؟؟!!؟؟ مگه داریم ؟؟!؟!؟ خب اغراقه دیگه . دیسی فن هایی که این حرفای تخیلی رو قبول دارن باشه مشکلی نیست اما اگه بحث تعصب نیست باید حرف لوکی رو هم بی قید و شرط بپذیرن و به فکر دلایل صد من یه غاز نباشن .

        2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          دوست عزیزم سوپرمن مرگ رو شکست داد درست ولی به هیچ وجه یک مبارزه واقعی با ورلد فروگر نداشته اومده یک مشت زده رفته اصلا هم من قبول نمی کنم ورلد فروگر رو زده باشه و اینکه سوپرمن در چند ثانیه تبدیل به اون ورژن شد
          دوما حلقه فانوس سیاه بسیار قدرتمند تر از آنتی فورس هست و اینکه شمشیر سوپرمن دیگر وجود نداره فانوس سفید هم کمی از اودین فورس قویتر هست

        3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          رامون استیو همه چیز رو گفت فقط من جواب ی چیز رو بدم
          ثور میتونه تو کمتر از یک ماه تبدیل به رون کینگ ثور بشه
          راستی تو سلاح ها دم خدا رو حساب نکردی
          میتونه ثور رو به زندگی برگردانده
          برابر با بلک امتحان
          آنرا فوری می مونه که اونم دیگه…

        4. حسام کاربر می‌گوید

          گانگیر و هزار جور شمشیر و پتک و گاد بلست و نیروی کنترل زمین هم هیچیز نیست همه این سلاح ها قدرت باز کردن بایفراست و فراخواندن نیرو های تاریک و کیهانی هم دارند که اصلا مهم نیست مهارت مبارزه یک خدای چند هزار ساله که تو جنگ های بسیار زیادی شرکت داشته و توسط برترین حنگجویان ازگارد اموزش دیده هم از یک نفر که به زور یاد گرفته کمتره

        5. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          داداش دیگه تند نرو. دث یک حرف حالا جوگیرانه گفته دلیل میشه درست باشه؟ خدا از بین میره این نمیره؟ الان با این حرف نباید برگ های منطق بریزه؟ شمشیر سوپرمن هم فکر نمی کنم قویتر از شمشیر اودین باشه. در ضمن ثابت شده که سوپرمن بعد از بحران دیگه این شمشیر نداره.
          آتروسیتوس؟ برگام.
          تو داری ویلن ها هم میاری داخل نبرد😂😂😂 اگه اینطوریه گالاکتوس هم باید بیاد. این نبرد چه بخوای چه نخوای برابر به اتمام میرسه.
          حالا نمیخوام بی احترامی بکنم اما لطفا کمی از درصد تعصب خودتون را کاهش بدهید. از فردا میاید میگید سوپرمن با یک ضربه پرزنس و والای همگان میزنه😂😂
          با سپاس.

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      گدرتتتتتتتتتتتت

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      درود بر شرفت
      درود بر شرفت
      خدا تو بهترین جای بهشت بزارتت ایشالا

    4. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      رادمنش
      ی سوال
      آیا تو نویسنده مقاله ای؟
      بی زحمت بگو

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        خب من دوست داشتم این مقاله رو خودم بنویسم ولی متاسفانه نویسنده اش من نیستم😢😭😂

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        پس یا آقای صفابخش مینویسش یا آقای حاجی بابایی

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          احتمالا مشترکه
          چون نمیشه که فقط یک مارول فن بنویسدش یا فقط یک دیسی فن
          خدایا به حق چهارده معصوم سوپرمن را به حق برنده این نبرد بگردان
          الهی آمین!

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اودین سان
          من احتمال میدم آقای صفابخش مینویسه. ( هنوز صمیمی نشدم که بگم آریا جان)
          شایدم من در حال نوشتن این مقاله باشم😂😂 ( انقدر سرم شلوغ اصلا فکر هم نکنید که قرار باشه من بنویسم)
          چون آقای حاجی بابایی خیلی وقته مقاله ای ننوشتن.
          اگر آقای صفابخش بنویسن به احتمال ۹۰%درصد سوپرمن برنده مبارزه.

  185. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    اسپویل سریال واندا ویژن
    .
    .
    در دو قسمت پایانی سریال قراره شخصیتی بمیره و خیلی غم انگیزههه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اسپویل

      ۱ ویژن
      ۲ بیلی
      ۳ تامی
      ۴ دارسی
      ۵ جیمی وو
      یکی از اینها حد اقل

  186. Attack titan کاربر می‌گوید

    ببخشید د سورس قویه یا بیاندرز ها آخه د سورس دو دارکساید اصلی نابود کرد با این نظر بیاندرز ها قویتر از د سورس هستن

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      کی گفته دارکساید اصلی رو نابود کرده ؟

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خدایی فکر داره؟سورس هم اندازه پرزنس و والای همگانه بعدش بیاد از بیاندر ببازه؟

  187. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    خدایی بهترین دیسی فن و فهمیده دیسی فن سایت فقط کاربر رادمنش هست

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      دیسی فن خوبیه قبول دارم
      ولی اونم میگه سوپرمن قویتره و تازه میگه آریا صفابخش ازم بیشتر میدونه

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      #فوزی‌غلام

      نظر لطف شماست.البته اطلاعات آریا،محمد حسین و چند نفر دیگه توی سایت از من بیشتره.

  188. King Elis reddy کاربر می‌گوید

    اطلاعات لیک شده متاسفانه درست بود 😔😔😔

  189. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    فقط یچیزی
    مقاله را مینویسید ننویسید بستگی به نویسنده دارد یا برابر
    حتما برنده بزارید
    و اینکه حداقل دو نویسنده هم از مارول فنا و هم از دیسی فنا باشن

  190. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بعضی موقع ها از تعصب بعضیا میمونم
    خدایی حتی اگه مقاله هم بیاد بعضیا قبول نمیکنن

  191. ایران کاربر می‌گوید

    من یه سوال داشتم شخصیت گاد دووم از مارول با کدوم شخصیت دیسی میشه مقایسه کرد که تقریبا برابر باشند

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      خب فکر کنم در سطح Perpetua و حتی قویتر ازش باشه

  192. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین اون کامنتی که جواب اقای رادمنش رو دادم چرا قبول نکردید خدایی نکرده شما رو ناراحت کرده اگه شدید من معذرت میخوام

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      شاید خیلی نوبانه بوده
      آخه تو میخوای جواب آریا صفابخشو بدی؟ دو ساله من و خیلیا اینجاییم من باهاش در ارتباطم هروقت باهاس بحث میکنم میبازم شما دوروزه اومدی سایت گنده شدی؟

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        خب شاید داده باشم شما خودتون نوب ترین کمیک فن سایت هستید .بعد من یادم نمییاد شمارو خطاب قرار داده باشم من ادمین رو ازشون معذرت خواهی کردم

  193. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن
    باشه اصلا دکتر منهتن خیلی قویه شما درست میگین ولی دیگه انصافا لجاجت رو بزارین کنار میبینین که در حد دادگاه زندگی نیست . و اینکه انصافا شخصیتی مثل کازمیک کینگ ثور هم به هیچ وج در برابرش دست و پا بسته نیست حالا اگه شکست هم بخوره ابدا کم حریفی نیست .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز #
      بنده عرض کردم که دادگاه قویتره ولی میگم دیگه اینطوریم نیست که منهتن راحت شکست بخوره و بله کازمیک کینگ ثور خیلییییی قویه دست و پا بسته نیست یعنی به راحتی شکست نمیخوره هرچی باشه به راحتی کسی رو کشته که به راحتی یه کازموس رو نابود کرده اونم خیلی راحت کشته ،بله دادگاه از قویترین مخلوق های والای همگانه و حریفش به نظر بنده در دیسی شخصیت کلمه (the word ) هست ولی قبول کنین که منهتن میتونه حریف خوبی باشه و میتونه با قدرتاش دادگاه رو به چالش بکشه ولی درنهایت دادگاه پیروز بیرون میاد و اما دادگاه رو فکرکنم میشه نابود کرد البته نمیدونم اما میدونم تقریبا هیچ راهی برای نابودی منهتن وجود نداره و مثل دادگاه به زمان و مکان و ماده تسلط داره پس قبول کنین حریف خوبیه اما دادگاه شانسش مقداری بیشتره امیدوارم موافق باشین

  194. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در ضمن آقای صفابخش اگه ممکنه بگین در کدوم کمیک اعضای بدن سوپرمن قطع و سپس ترمیم شده ؟! چون من ندیدم سوپرمن نصف بشه و دوباره ترمیم بشه .
    مرسی .

  195. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    جناب استیو راجرز
    به نظر بنده دکتر منهتن با کازمیک کینگ ثور برابره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خدایا منو بگیررررررررررر
      آخه تو منهتن دث متال ندیدی در حد پرپچوا بود
      پرپچوا هم از دادگاه قویتره پس صدونود درصد از کازمیک کینگ، ثور قویتره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        بله به اندازه پرپچوا قدرتمند هست
        پرپچرا هم سه مالتیورس رو به وجود آورد و به نظر خیلی ها از دادگاه زندگی خیلی قویتره

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        کازمیک کینگ ثور : نیوری ثور + نیروی اودین + نیروی گالاگتوس
        فکر نمیکنی بتونه با دکتر منهتن مساوی کنه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          خیر ابدا برابر نیستن کسی که براحتی مالتی ورسو نابود میکنه قطعا خیلی از کازمیک کینگ ثور قویتره

  196. ازيا صفابخش کاربر می‌گوید

    خب جناب استيو لطف كنيد يه پيام تو تلگرام به من بديد تا عكسش رو براتىن بفرستم همين چند وقت پيش كميك رو خوندم و اسكرين اون صفحه رو مخصوص خودتون گرفته بودم لطف كنيد يه پيام بديد تا بيايد توي اخرين صحبت ها چون انقدر بهتون پيام ندادم رفتيد اخراي اخرين صحبت هام و نميشه پيدا كرد گفتگو رو
    دوما من گفتم اقاي استيو گفته ورلد فورجر ضعيف تر بلك وينتر هست حقيقتش يادم نمياد به شما اشاره كردم باشم
    سوما شما نميتوني. با كلمه بها دادن و ….. شاهكار هارو ببريد زير سئوال بله سوپرمن قدرتش سالها افزايش هاي بزرگي داشته و خب به هرحال اينكار هارو كرده و چيزيه كه اتفاق افتاده و نميشه زير سئوال بردش تونسته انجام داده دمش هم گرم
    خب منهتن طي ايونت متال تقريبا در سطح پرپچوعا نشون داده شد و فكر نميكنم دادگاه قرار باشه منهتن رو شكست بده … كازميك كينگ تور بلك وينتر رو شكست نداد صرفا گالاكتوس رو مثل يجور بمب كرد و باعث شد در نتيحه انفجار بلك وينتر از بين بره و خودش به تنهايي نتونست
    و اينكه بله علاوه بر اون حرف دث سوپرمن نياز متاورسه و خود منهتن هم نميتونست از بين ببرتش پس اين حرف طي سالها روش پافشاري شده و يك حرف سر سري نيست حتي طي قضاياي فاينال هون هم سوپرمن يك ايده نابود نشدني بود خب
    شو خوش

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      پیداتون نکردم اقای صفابخش . احتمالا ایدیتون رو گم کردم .
      در هر حال اگه تونستین اسم کمیک رو هم بگین اشکال نداره بعدا که وقت کردم چک میکنم .

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      درود بر شرفت
      همتون ریز بای بدید

  197. amirrr کاربر می‌گوید

    بله واقعا نیزه نهایی تونسته به اسپکتر ضربه بزنه که مقاومت بالایی داره ولی شمشیر اودین از حلقه ای قوی ساخته شده و به گفته اودین باید با حتیاط استفاده بشه که به یونیورس اسیب نزنه .در رابطه با بلک وینتر که یک یونیورس رو نابود کرده نه یک مولتیورس رو. در ضمن از خود کیتس میبینیم که بلک وینتر لیگ عدالت رو نابود کرده در حالی که از خدایان خود کمک می خواستند.

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      واقعا من موندم چرا بعضیا فکر میکنن که اون لیگ عدالت دنیای دیسیه
      اون لیگ عدالت دنیای ماروله(خود دیسی هم انتقامجویان داره) لیگ عدالت دنیای مارول از جاگرنات هم شکست خورده میفهمی؟
      برو باو
      یچیزی دیده که همونم تئوریه بعدش میگه بلک وینتر لیگ عدالت زده

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        😂😂😂. در مارول گروه لیگ عدالت وجود ندارد دوست عزیز ولی شاید شبیه بهش باشه

  198. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام دوستان.ببینید میخواستم در مورد نبرد ثور و سوپرمن نظر بدم.به نظرم تو نبرد تن به تن سوپرمن به سختی میبره ولی با متحدین این دو برابرن.

    1. M.K کاربر می‌گوید

      خوب ما ميخوايم اين دو را مقايسه كنيم نه متحدانشان را
      حالا اميدوارم مارول فن ها حرف مارول فن را قبول داشته باشند تا اين بحث به پايان برسه آقا سوپرمن از ثور قويتره حالا با هر اختلافي قبول كنيد ديگه

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        چرت نفرمایید دوست عزیز تر از جان
        ثور با سوپرمن برابره

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          واقعیت تلخه واقعا متاسفم سوپرمن قویتر هست

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            خیر
            حقیقت همینه دیگه
            ثور با سوپرمن برابره
            در واقع این حرفتون نظر شخصیته.

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            کینگ الیس رددی
            جناب میشه بزرگترین شاهکار سوپرمن رو بگین؟

            1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

              به نظر بنده بزرگترین شاهکارش غلبه بر مرگ و همچنین زدن سول فایر دارکساید و زنده ماندن در انفجار سورس
              سه تا دیگه هم هست که حیف میشه نگم
              نگه داشتن یک سیاهچاله ، شکستن دیوار سورس و بلند کردن کتاب بینهایت

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                کینگ الیس رددی
                سوال فایر همون دارکساید کلون هست دیگه نه؟

                1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

                  والا خودم هم نمی‌دونم ولی هر چی هست از نسخه کلون قویتر هست یه احتمال زیاد

              2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                کینگ الیس رددی
                خوب ثور با گالاگتوس برابر شده
                بزرگترین شاهکار ثور در حالت معمولی زدن یک بار فونیکس هست و یک بار هم تونست تا حدودی مون نایت فونیکس رو متوقف کنه ( البته بعد از هوش رفت )

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        آره همینجوری الکی بیا بگو سوپر من قوی تره ما هم میگیم درود😒😒😒😒😒😒

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          اگه برای شما دلیل هم بیاورند باز هم قبول نمی کنید

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      آقا هرچی بشه سوپرمن بخاطر نیزه سرنوشت و سازگاری کیهانی به اندازه یک خرما برتری داره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        نیزه رو به هیچ وجه نباید حساب کنید.

  199. Attack titan کاربر می‌گوید

    دیگه این بحث اینجا کافیه سوپرمن با ثور برابره هیچکدوم نمیتونن هم رو شکست بدن از هر حاظ حساب کنیم نمیشه حالا هر چی دیگران بگن نمیشه ببینیم مقاله چی میشه

    دوما من یه مقایسه توپ دارم دادگاه زندگی در برابر داکس نوو در ضمن داکس نوو پرزنس رو نکشته چون غیر قابل نابودیه

    سوما میشه داستان ساعت قیامت رو بگین

    1. M.K کاربر می‌گوید

      خوب شما قبول كنيد سوپرمن از ثور قويتره

      قدرت ذاتي:ثور
      قدرت خارجي:ثور
      سرعت:سوپرمن
      نيروى فيزيكى:سوپرمن
      استقامت:برابر تا حدودى سوپرمن
      متحدان:برابر
      مهارت مبارزه:ثور
      قدرت دشمنان:سوپرمن
      برنده:برابر تا حدودى سوپرمن

      دادگاه داكس نوو را ميخورد

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون عزیز پرپچرا از دادگاه زندگی ضعیف تر هست
        پرپچوا خودش ۳ تا مولتیورس به وجود آورده ولی دادگاه زندگی یک مگاورس رو در دستش گرفته
        شما قدرت داخلی رو هم حساب نکردید که برای سوپرمن بود
        پاکش توپ هم مگه پرزنس ، رادیانت ، اسپکتر رو نکشته ؟

      2. حسام کاربر می‌گوید

        استقامت ثور بیشتر است

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          حسام خیر استقامت مال سوپرمنه

  200. Attack titan کاربر می‌گوید

    اما انصافا چند مقاله کمیکی بد بود یکی ثور در برابر کپ مارول؟🤨🤨

    دومی هم ثور در برابر واندروومن 😕😕😕

    خدایش اینها زیاده رویه کسی که با سوپرمن برابره از این دو قویتره چه در کمیک چه در سینما در ضمن ثور به جز فیلم جنگ ابدیت و رگنوراک بقیه فیلم ها فقط از انرژی پتکش استفاده میکرده اگه جنگ ابدیت یا رگنوراک رو حساب کنیم ثور این دو رو واسه نهار میخوره دیگه جنگ ابدیت بماند

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اونا فقط ترجمه بود یعنی ادمین اینجا ننوشته بودش

  201. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    تایید شد نسخه ریمستر Batman vs Superman در ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ۱۳‌۹۹) منتشر خواهد شد.
    منبع:دی سی کامیک

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      مگه بازی که ریمستر بکنن گرافیک بهبود بدن.😂😂
      فکر کنم منظور شما ریمیک یا بازسازی.

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      😂😂😂😂😂 آقا به این اخبار چرت و پرت گوش نکن
      چقدر شما ساده ای

  202. Hulk کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید دو سوال یکی نویسنده های مارول فن سایت مگه کیا هستند دوم اینکه نویسنده های دیسی فن سایت کیا هستند؟

  203. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    الان استوری او سوپرمن خوندم.
    دث گفت خدا میمیره اما سوپرمن نه.
    خیلی عجیب. البته احتمالا به خاطر اینکه سوپرمن مرکز متاورس.
    در مجموع بسیار عجیب بود.

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      یعنی چی؟😐😐😐😐😐

  204. کینگ تانوس کاربر می‌گوید

    اقا سوپرمن قویتره:
    ۱)قدرت ذاتی :ثور
    ۲)قدرت خارجی: ثور
    ۳)متحدان:ثور
    ۴)دشمنان:ثور
    تجهیزات:ثور
    تجربه:ثور
    اسم مادر:سوپرمن(مارتا)
    برنده:سوپرمن(به دلیل اسم مادرش :مارتا)

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      چگونه با همچین فردی با این ضریب هوشی صحبت کنم
      آیا اودین هستی ؟
      مارتا هستی ؟
      شایدم جاناتان هستی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کینگ تانوس
      وای آره چقدر سوپرمن ضعیفه فقط چون اسم مادرش مارتاس ایمپریکس رو زده فقطرچون اسم مادرش مارتاس
      دارکساید با اون ابهت رو زده ،فقط چون اسم مادرش مارتاست لیگ عدالتو زده ،و…، بحث متحدین اصلا برای ثور شما درست میگین هایفادر هویجه، زئوس دیسی چغندره ،آتلانتیس هم پوره سیب زمینی همه ابدا به کمک سوپرمن بیان و بگم متحدین ‌ نباید باشن چون دیگه نبرد ثور با سوپرمن نیست دکتر منهتن هم کلم برگ هستن حتما ! و بحث قدرت ذاتی چرا ثور ؟میدونین سوپرمن چقدر قدرتشو مهار میکنه و باهمین قدرت کلی شاهکار داره
      البته اون شاهکارا به این دلیل بوده که اسم مادرش مارتاست حتما بحث قدرت خارجی اگه سوپرمن محتاط نباشه و مثل ثور بخواد رفتار کنه قدرت خارجی میرسه به سوپرمن بحث دشمنان که با این حدفتون معلومه ابدا دشمنان سوپرمنو نمیشناسید اما اینهم خیلیی کم مال سوپرمنه

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      هههههه
      اناناس🍍🍍🍍

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Mohamad
        نمیدونم منظورتون چی بود یا باکی بودین اما اگه بامن بودین فقط میتونم بگم هرطور که دوست دارین فکر کنین

    4. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ای لاو یو داری شما😂😂😂😂

    5. بروس وین کاربر می‌گوید

      #کینگ تانوس

      اره دا ثور فیکشن رو فتح می‌کنه الان هم وقت خوابته شو خوش.

    6. Bob کاربر می‌گوید

      کینگ تانوس
      مطالب ارسالی شما حاوی طنز فراوان هستند اما به دلیل چرت بودن لطفاً دوباره نفرستید، با تشکر.

  205. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    ببینید من میگم احتمالا در مقاله میزنه برابر
    چون اگر ثور رو برنده کنه میگن مارول فن و بالعکس
    ولی نتیجه واقعی ثور هست

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      😂😂😂 ثور به هیچ وجه نمی تونه سوپرمن رو شکست بده لطفاً بدون تعصب به این مبارزه فکر کنید

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محمد اودینسان#
      خیر نیست

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      برابر نیس
      از چندمنبع موثق سوال کردم
      که اینجا نباید گفته بشه

  206. سجاد کاربر می‌گوید

    ببخشید من اگه بخوام یکی از نویسنده هاتون شم باید چیکار کنم؟

    1. سجاد کاربر می‌گوید

      اقای ادمین محترم لطفا جواب من رو بدید

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        چشم
        فقط اگه میشه لطفا منتظرم بمونید چون تلگرامم یه مشکلی داره که باید هل شه

      2. سجاد کاربر می‌گوید

        با واتساپ هم کارمون راه میوفته؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          خیر متاسفانه

          1. سجاد کاربر می‌گوید

            ببخشید با پیام رسان چی؟
            لطفا بگید

            1. سجاد کاربر می‌گوید

              ببخشید اگه سوال زیاد میپرسم
              ولی اقای ادمین محترم لطفا جواب این سوالم را بدهید

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                اینستاگرام هم میتونید بیاید
                سرچ کنید براتون میاره

                1. سجاد کاربر می‌گوید

                  شرمنده نتونستم وارد بشم
                  اگه میتونید همینجا در این مورد(که یکی از نویسنده هاتون شم)حرف بزنید لطفا بگید
                  ببخشید که این قدر وقتتون رو گرفتم کلا نمیدونم چرا این چیزا رو باز نمیکنه

  207. Amirrr کاربر می‌گوید

    واقعا بعضی ها چقدر نوب هستند که لیگ عدالت رو تشخیص نمیدند خب نوب بودن اشکال نداره ولی ادعای در حال نوب بودن خیلی مشکله ( اگر لحنم کس دیگری رو ناراحت کرد من معذرت میخوام) اره لیگ عدالت دنیای مارول و انتقام جویان دیسی البته مردعنکبوتی دیسی بتمن مارول هم هست ولی باید از کاربر سیسکو رامون اطلاعات بیشتر رو بگیرید . ولی واقعا لحن نوبسنده معلومه که منظورش لیگ عدالته و این هم مثل گفته ی مرگ در رابطه با سوپرمن که در کمیک هست این هم در کمیکه و یک دلیل مشخص به حساب میاد

  208. محمود کاربر می‌گوید

    سلام. چی شد کاربر فوزی غلام ساکت شدید؟؟؟

  209. Thor کاربر می‌گوید

    قدت ذاتی برابر قدرت خارجی ثور قدرت بدنی برابر حالا احتمالا سوپرمن سرعت سوپرمن تجهیزات ثور مهارت رزمی ثور سطح قدرت دشمنان سوپرمن تجهیزات ثور برنده ثور

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      قدرت خارجی هم سوپرمنه! و برنده خیلیی کم سوپرمن

  210. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    Thor
    تو نمیخواد نظر بدی.متعصب ثورفن چون اومدی دیدی مساوی شدن تجهیزات رو دو بار حساب کردی؟یه دور مقایسه ات رو ببین.ثور یه امتیاز بیشتر داره ولی دو بار تجهیزات حساب شده.به هر حال چه با متحدان چه بدون متحدان سوپرمن به سختی برنده میشه.نظرمن بدون حساب کردن متحدان
    قدرت ذاتی:سوپرمن
    قدرت خارجی:برابر
    قدرت بدنی:سوپرمن
    تجربه:ثور
    سرعت:سوپرمن
    تجهیزات:ثور
    مقاومت در برابر ضربات و استقامت:سوپرمن
    قدرت دشمنان :سوپرمن
    مهارت رزمی:ثور
    رهبری:ثور
    نتیجه:سوپرمن ۶ – ۵ ثور
    حالا با متحدان
    قدرت ذاتی:سوپرمن
    قدرت خارجی:برابر
    قدرت بدنی:سوپرمن
    تجربه:ثور
    سرعت:سوپرمن
    تجهیزات:ثور
    مقاومت در برابر ضربات و استقامت:سوپرمن
    قدرت دشمنان :سوپرمن
    مهارت رزمی:ثور
    رهبری:ثور
    متحدان:برابر تا حدودی سوپرمن
    نتیجه:سوپرمن ۷ – ۵ ثور

  211. Attack titan کاربر می‌گوید

    این دو دیگه برابرن نمیشه هم رو شکست داد در ضمن دکتر منهتن سوپرمن ایمپریکس رو شکست ثور گالاکتوس رو شکست داده حالا که نمیگین ایمپریکس از گالاکتوس قویتره میگین در ضمن من مارول فن نیستم فقط اولین ابرقهرمان محبوبم ثور بعدش سوپرمنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر بنده اینو نمیگم و میدونم گالاکتوس قویتره اما اون گالاکتوس در اوج رو در نسخه عادی نکشت اما بله تو نسخه عادی نسخه عادی گالاکتوسو زده برابرن اما ایشون اومده سوپرمنو تحقیر کرده و گفته تنها برتریش به ثور اینه که اسم مادرش مارتاس میگم اما استقامت و قدرت ذاتی سوپرمن بیشتر از ثور هست

  212. Thor کاربر می‌گوید

    Marvel and Dc اول اینکه خودته نمخواد نظر بدی تعصبی دومن حواسم نبود تجهیزات دو بار نوشتم نه قدرت ذاتی برابر تا حدی ثور قدرت خارجی ثور قدرت بدتی قبول دارم ولی تقریبا برابر استقامت برابر چون ثور به مدت نه ماه بدون هیچ غدا و استراحت با غول های یخی بجنگه و صدر صد هنگام مبارزه باسوپرمن خسته نمیشه دکتر منهتن قدرت خارجی ثور چرا نظرت عوض میشه تو سایت پروشات با هم بحث کردیم گفتی سوپرمن از ثور خیلی قویه الان میگی با اختلاف کم سوپرمن قویع خیر جناب ثور قویه ولی این مبارزه اصلا اصلا آسان نیست

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      استقامت سوپرمن خیلی بیشتر از ثور هست اطلاعاتم نداری دیگه از اسمت هم مشخصه چقدر تعصب داری

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سوپرمن قویتره کاربر ثور سوپرمن قویتر و بهتره اونجا تعصبی نظر دادین منم با تعصب جواب دادم ثور بازنده هست ولی خیلییییی سخت سوپرمن قویتره قدرت خارجی هم سوپرمنه

  213. Thor کاربر می‌گوید

    Marvel andDc متحدان ثور چون پدرشه داره اودین متحدان میشه ثور

  214. فلش کاربر می‌گوید

    ببخشید یکی میشه بگه نقطه ضعف ثور چیه ؟ ( دستام ترکیدن اینقدر ورق زدم تا رسیدم به بخش نظر دهی 😂😂 )

  215. ایران کاربر می‌گوید

    به نظرتون اگه مولتیورس مارول با مولتیورس دیسی ( تمام شخصیت های هردو ) با هم نبرد کنند کی میبره ؟ من خودم نظرم دی سی چون شخصیت رایتر که تجسم نویسنده هست و پرایمال مانیتور رو که خالق پرژنس هست در اختیار داره شما هم نظر بدین

  216. Steve rogers کاربر می‌گوید

    marcel and dc #
    من باهاتون موافقم و از نظر من سوپرمن برنده است چون منبع قدرتی داره که هر لحظه اونو قویتر میکنه
    #thor
    قدرت بدنی برابر !!!!!
    سنگین ترین چیزی که ثور بلند کرده وزن ۲۰ سیاره بوده با دو دست میشه ۴۰ برابر زمین که معادل ۲۴۰ سکستیلیون تن میشه که کلاس L هست اما سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند‌ کرد که کلاس بینهایت میشه

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      این کاربر ثور فن رو ول کنید هیچ اطلاعاتی درباره سوپرمن ندارن بعد اومده مقایسه هم کرده

    2. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      ولی بزرگترین شاهکار ثور در قدرت بدنی هل دادند موتور جهان و درخت زندگی ( ۹ قلمرو مارول ) با هم هست

  217. Anarchist کاربر می‌گوید

    من آخرشم نفهمیدم ثور قوی تره یا سوپرمن. کسی فهمید با دلیل به من بگه!

  218. حسام کاربر می‌گوید

    بزارید من همین الان بحث متحدان را مشخص کنم اولندش هایفادر و واندر وومن و اکوامن خودشون اگه به سوپرمن کمک کنن هنر کردن چه برسه که بخوان از ارتش ها و مردمشون هم کمک بگیرن المپ نشینان هم غیر ممکنه به سوپرمن کمک کنند مغز خر که نخوردند حتی اگر هم کمک کنند المپ نشینان مارول به مراتب از دیسی قویترند بعدش هم رابطه المپ نشینان با ثور خیلی بهتر از سوپرمنه اونها قطعا به ثور کمک میکنند ولی به سوپرمن نه اون بالا هم ازگارد خدایان جدید را میزنه اتلانتیس مارول با دیسی برابره یکی یکی از قلمرو ها هم برای امازون کافیه لیگ عدالت هم بدون ورلد فورجر با اونجرز اختلاف زیادی نداره باقی متحدان سوپرمن هم همه تک نفره هستند و اندازه یک لشکر نیستند

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      داوش المپ نشینان مارول شرور شدند محال هست به ثور کمک کنند البته همه به غیر از هرکول

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام #
      کاربا محترم آزگارد و نیوجنسیس برابرن کامل آتلانتیس دیسی کمی وسیعتر و پیشرفته تره المپ نشینان مارول فرق چندانی با دیسی ندارن آزگارد با نیوجنسیس برابره

  219. ایران کاربر می‌گوید

    بگین بالاتر گفتم نظر شما چیه؟

  220. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اون مال سوپرمن قبل از بحران بود
    الان حذف شده

  221. Bob کاربر می‌گوید

    یه موضوع خنده داری رو راجب بلک وینتر و دانی کیتس و گالاکتوس و کازموس و اینا بگم.
    از دانی کیتس میپرسن ماجرا چیه مگه قبلاً تجسم کازموس گالاکتوسو نجات نداد؟ بعدشم قبلا علت نابودی اون مالتیورس یه چیز دیگه بود، تو چیکار کردی؟ اونم تو جواب می‌گه:

    Donny Cates: As I often do when I’m looking for inspiration – or even just being bored and nerdy – I found myself reading old Marvel Handbooks, the ones that tell you about all the characters’ powers and origins. And I noticed in the Galactus entry there’s a line that says “Galactus is the lone survivor of the universe that existed before ours, that was destroyed,” and that’s where the entry ended. I was like “Wait… what?”

    ترجمه:
    دانی کیتس: همانطور که معمولاً وقتی به دنبال الهام – یا حتی فقط خسته کننده و عصبی هستم – کتابهای قدیمی(هند بوک) مارول را می خوانم ، کتابهایی که در مورد همه قدرت و ریشه شخصیت ها به شما می گویند. و من متوجه شدم که در ورودی گالاکتوس خطی وجود دارد که می گوید: “گالاکتوس تنها بازمانده جهان است که قبل از جهان ما وجود داشته است ، که نابود شده است” ، و اینجا جایی است که ورود به پایان می رسد. گفتم “وایسا … چی؟؟؟”

    تازه اورجین گالاکتوس براش جا افتاده!! بعضی مواقع میگم چه خوب استنلی و جک نیستن و این روزا رو نمی‌بینن، مارول با این نویسنده ها ادامه بده به کجا میرسه 😂.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      Bob
      کاربر باب کجای کاری شما انصافا ؟؟!!؟؟
      به گفته اکثر منتقدین سختگیر مارول دانی کیتس الان جز تاپ ترین نویسنده های مارول هست . بعد شما اینجور نقدش میکنی ؟؟!!؟؟ هرچند شما مختاری هر جور دوست داری به یک اثر از دید خودت نگاه کنی .
      ولی در کل اینیم که میگین چیز تازه و عجیب شگفتی نیست اصلا و تا حالا بارها و بار ها چه در مارول و چه در دیسی اتفاق افتاده که اوریجین شخصیت ها یا حتی اوریجین مجموعه ها به کلی تغیر کنه و مطمئنا بازم اتفاق می افته . من میتونم همین الان تا ۳۰ تا مثال اینجوری حداقلش ذکر کنم . این اولینش نیست و آخرینش هم نخواهد بود . این طبیعیه خب و نویسنده ها میتونن برای پیشبرد داستانشون این اقدامات رو بکنن . مثلا همین گالاکتوس یه مدت اون اوایل میگفتن آره خود کیهان ششم گالاکتوس رو به عنوان نگهدارنده علم اون دنیا برای کیهان بعدی زنده ، یک مدت میگفتن نه خودش زنده مونده و تونسته دارنده دانش کیهان قبلی بشه ، یک مدت میگفتن نه این کار نیروی فونیکس بوده و این پروسه ای بوده ای فونیکس ایجادش کرده . الان هم که کیتس این اوریجین رو عوض کرده .
      ولی خب واکنش کیتس احتمالا به این معنی که اصلا از اوریجین قبلی خبر نداشته کلا و مهم هم نبوده براش چون در هر صورت میخواسته این سرگذشت رو روایت کنه . این مورد هم خیلی خیلی زیاد دیده میشه که نویسنده ها کلا از خیلی ریشه های قبلی بی اطلاع باشن و بدون توجه به اونها داستان خودشون رو پیاده کنن و خب مهم هم نیست .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        احتمالا اون منتقدین خواستن روی این اشتباه بزرگ رو یه جوری بپوشانند به هرحال اتفاقی که افتاده رو گفتم خود دانی میگه با خوندن یه هند بوک تازه با گذشته گالاکتوس آشنا شده، یعنی اگه این هند بوک رو کمی قبل تر میخوند چی میشد؟… .
        کلا اورجین گالاکتوس (اون اصلیش که دانی کیتس نابودش کرد) این بود که تجسم کیهان ششم میاد با گالان ترکیب میشه بعد گالاکتوس به وجود میاد، همیشه هم همین بوده (تا قبل از کمیک های ثور ۲۰۲۰) هند بوک ها کمیک های کلاسیک هم تایید میکنن، دانی کیتس ممکنه بتونه دوباره همه چیزو مثل قبل کنه، آخه تو اون کمیک ثور ۲۰۲۰ گالاکتوس میگه که بلک وینتر داره دروغ میگه و از همین میشه استفاده کرد و همه چیزو مثل سابق کرد (واسه نویسنده اصلا کار سختی نیست البته اگه بخواد).
        فکر کنم شما به این علت ناراحت شدی که من حرف دانی کیتس (نویسنده محبوبتون) رو آوردم نه؟ (تقصیر منم نیست خب خودش گفته به من چه) فقط دانی کیتس نیست به جز اون میشه جیمز استارلینگ (در اصل یه فن بوی تانوس هست) یا یه نویسنده دیگه بود که آلن بلیک رو نمی‌شناخت یا یکی دیگه اومده گفته اوروید بخشی از پرزنس عه!!!(تو مقاله قویترین شخصیت های دی‌سی همین سایت رتبه ۱ هست و اونجا میتونید باهاش بیشتر آشنا شید) یا مثلا همین دانی کیتس که خودش میگه قبل از خواندن هند بوک از اورجین گالاکتوس بی‌خبر بوده یا … به همین دلیل نظر نویسنده ها آنچنان اهمیت نداره.
        اون مجرا دانی کیتس رو هم واسه خنده گذاشتم (چون بحث دانی بود)، و قصد بحث و این چیزا ندارم. شما هم منتظری من کامنت بزارم بعد بلافاصله جواب بدی نه؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          Bob
          نه من منتظر نیستم شما کامنت بزاری و جواب بدم ناراحت هم اصلا نشدم به هر حال شما هم دید خودتون رو دارین .
          دانی کیتس اگه از قبل هم میدونست احتمالا بازم همین کار رو میکرد حالا خودشم گفته باشه نمیدونست دلیل نمیشه که داستان جور دیگه ای رقم میخورد چون برای روند داستانی اون این اتفاق باید رخ میداد .
          اینا اصلا چیز های مهمی نیست مهم همون کیفیت داستانی ارائه شده هست که اتفاقا من به شخصه فکر میکنم پیچش داستانی که دانی کیتس برای گالاکتوس شرح داده بهتره و با منطق تره . فکر کنم اکثر منتقدین هم همین نظر رو داشته باشن . بعیدم میدونم دانی کیتس این اوریجین جدید رو تغیر بده خودش . چون خیلی وقته که براش برنامه ریزی کرده .
          بله سرگذست اولیه گالاکتوس همینی بود که اشاره کردین در هندبوک ها هم همین بود منتها این دوبار تغیر کرده که الان هم با تغیر کیتس شد سه بار . یه مدت زیادی هم روندش به پروسه تحت نظارت فونیکس نسبت داده میشد اگه دیده باشین که ظاهرا ندیدین . حالا گفتم که این اصلا مهم نیست شاید دو روز دیگه دوباره یکی اومد تغیرش داد . خوبه یک سری مثال هم از این نمونه ها خودتون گفتین که از این مثال ها خیلی زیاد میشه نام برد کلا .

  222. Attack titan کاربر می‌گوید

    قدرت خارجی: ثور
    قدرت داخلی: سوپرمن
    مهارت مبارزه: ثور
    تجربه:ثور
    مهارت تاکتیکی: سوپرمن
    شخصیت:سوپرمن
    نیروی ذاتی:ثور
    قدرت فیزیکی: سوپرمن
    متحدان: سوپرمن
    دشمنان: ثور
    شاهکار: سوپرمن
    تجهیزات: ثور
    قویترین نسخه: سوپرمن
    دانش: ثور
    مقاومت: برابر تا حدی ثور اونهم یه کمی فقط یه کمی از سوپرمن مقاومتش بیشتره
    سرعت: سوپرمن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      نتیجه: برابر

      دیگه این بحث کافیه مقایسه دیگه ای بیارین مثلا اسپکتر در برابر ابلیوین

  223. Attack titan کاربر می‌گوید

    و میشه در مورد پرایمال مانیتور و د رایتر بیشتر توضیح بدین و بگین کدوم قویتره؟

  224. mahdi کاربر می‌گوید

    شاهکارای سوپرمن غیر غابل باور هستن از استقامتش گرفته که در برابر اتش جهنم مقاومت کرده از قدرتش کرفته که کتاب بینهایتو نابود کردن یه منظومه با یه عطسه و خیلی چیزای بی تموم گرفته تا سرعتش که بارها سفر در زمان کرده من اصلا نمیدونم چرا ادمای ثور فن نوب( البته بعضیهاشون) میان سوپرمن و انقدرررر با ثور مقایسه میکنن اقا من شاهکرارو گفتم ثور وزن بینهایتو و که بلند نکرد استقامت که سوپرمن گفتم دبرابر اتش جهنم مقاومت کرد سرعت که دیگ نگم براتون الان همین الان بعد این کامنت این همه اطلاعات دقیق که مال کمیک هست و گفتم باز ادم پیدا میشه که میگن اقا باشه ثور از سوسک ضیفتر نمیدونم اصلا نمیدونم سوپرمن والای همگان و میزنه بس کنین دیگ اگ من متعصب بودم هیچ وقت از طرف خودم الکی نمیگفتم سوپرمن قویتره من با توجه به شاهکارا گفتم و همینطور استقامتو سرعت که در مبارزه بین دو ابرقهرمان پر قدرت فقط اینا استفاده میشه ولی درمبارزه ایرون منو بتمن بیشتر استراتژی و هوش مقایسه میشه . با تشکر

  225. Thor کاربر می‌گوید

    King elis reddy باش آقا فقط تو اطلاع داری نظر من رو ثوره تمام و کاربر دکتر منهتن باشه تو مغز خودت فکر کن که سوپرمن برندست اما برای من ثور چون قطعا او برندست قدرت بدنی خیییلی اختلاف نزدیک و فکر نکنم این قدرت بدنی بیشتر سوپرمن ثور بازنده بکنه خیر ایطور نیست بعدش هر کی یه نظر داره خب من نظرم رو ثور و تا به حال چند تا نظر سنجی دیدم که بیشتر ثور برده مثلا ۴۷ به ۵۳ به نفع ثور حتی سایتای خارجی هم ثور برنده دانستن میگم ثور تا چندین ماه با زئوس جنگید و زخمیش کرد نه ماه بدون هیچ غدا و استراحت با غول های یخی جنگید پس صدر صد ثور وقتی مقابله سوپرمن قرار بگیره میتانه سوپرمن خسته بکنه پس به نظر من ثور برندست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کاربر ثور
      عه ثور ۹ ماه با زئوس جنگیده کاربر باب هم فرمودن اونجا زئوس میخواست ثور رو آرام کنه و نجنگه باهاش ثور با زئوس جنگیده سوپرمن ایمپریکس رو زده کتاب بینهایتو بلند کرده نزدیک خورشید سرخ وزن کریپتونو کشید و…

  226. ثور لاور کاربر می‌گوید

    به به.
    اودینسان از شوق در حال گریستن است. لوکی و اودین به او افتخار میکنن. او سخت در حال در آغوش گرفتن آخرین بازمانده مریخی است، آن دو که در حال نبرد بودن، وقتی که یافتند نبردشان به پر بحث ترین مقاله در ایرونی سنتر تبدیل شده است، به افتخار تمام کاربر های فعال و همچین ادمین دوست داشتنی، نبرد خود را به پایان رسانده و در حال خواندن کامنت های این مقاله هستند.😭😭😭😭😭
    تبریک به تمامی دوست داران ثور و مارشن من هانتر.
    جدی فاز من چیه!!!!!

  227. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    دوستان همین الان این بحث تمام بکنید تا مقاله سوپرمن علیه ثور که همین هفته روی سایت قرار می گیره.
    چون دیگه داریم به فحش و فحش کشی میرسیم.
    منم بسیار علاقه مند هستم که جو سایت عالی باشه و با اشخاصی که عامل این کار باشند برخورد می کنم.
    Please :))))

  228. عرفان ناصری نویسنده کاربر می‌گوید

    دوستان من نویسنده مقاله ثور در مقابل سوپرمن هستم. نویسنده سایت ایرونی سنتر هستم. لطفا تا زمان قرارگیری مقاله توی سایت از هرگونه بحث راجب ثور و سوپرمن خودداری کنید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      درود بر شما 🙏🙏🌹🌹

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      قصد بی احترامی ندارم اصلا اما اگه همون کاربری باشین که با نام کاربری ارفان در پروشات باهاتون صحبت کردم از همین الان محتویات مقالتون و سطح اعتبار اون مشخصه .
      شایدم اشتباه شده … .

      1. عرفان ناصری نویسنده کاربر می‌گوید

        سلام . با احترام به شما. خیر بنده در سایت های دیگه نظر نمیزارم اگر کسی با نام بنده یا اسم من نظری گذاشته یقینا شخص دیگری بوده.

  229. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    مقایسه ثور و سوپرمن
    قدرت داخلی : سوپرمن ( شامل قدرت بدنی بیشتر، سرعت و… می‌شود)
    قدرت خارجی : ثور ( آذرخش و آنتی فورس و گاهی اوقات اودین فورس و…)
    متحدین : ثور ( عزیزان شما شوری اسکای فادر ها رو میشناسین که رهبرش هم اودینه و شامل چندین پانتئون کامل میشه با ارتش های عظیم و قدرتمند / اونجرز هم هستن / گاردین آف ده گلکسی / فونیکسم که مامان ثور شده دیگه هرچی باشه از بچش جلوی یه کریپتونی دفاع میکنه / جهش یافته ها / نا انسان ها / اترنالز)
    شخصیت : سوپرمن ( که دلیلش معلومه)
    شاهکار :سوپرمن ( بلند کردن کتاب بینهایت)
    تجربه : ثور
    سلاح ها : ثور
    زود درمانی : سوپرمن
    نتیجه : برابر

    1. حسام کاربر می‌گوید

      ثور زود درمانی بهتری داره

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        این بحث رو تمامش کنید لطفاً بعدا در خود مقاله این دو جوابتون رو میدم

  230. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها سوال من رو میشه بگین سوالم رو بالا پرسیدم و در ضمن یکی گفته بود من مارول فنم نه من مارول فن نیستم من دیسی فنم فقط شخصیت محبوبم تو ماروله اونهم ثور هستش وسلام

    و میشه بگین دادگاه قویتره یا کلمه؟

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      اتک تیتان
      به احتمال بسیار زیاد کلمه قدرتمند تر از دادگاه زندگی.
      کلمه کسی که اسپکتر از اون وحشت داره البته دادگاه زندگی از اسپکتر محدود قویتره اما خب این به هر حال سطح بالای قدرت کلمه نشون میده.

  231. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن بزار خود مقاله بیاد بعدش بحث بکن اونجا تا دلت مخواد بگو سوپرمن از ثور قویتره ولی نظر من روی ثور هنوز تمام

  232. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک سوال دارم از ثور فنا راست و حسینی بگین
    اگه سوپرمن ببره در نبرد
    قبول میکنین یا نه؟

    1. احمد کاربر می‌گوید

      کاربر سیسکو رامون
      تو خودت ثور ببره قبول میکنی

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        احمد #
        بنده اگه دلایل درست و بی تعصب باشه ،بله قبول میکنم ولی در صورتی که برای هربخش که امتیازش مال ثور میشه یا سوپرمن دلیل خوبی داشته باشن

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          جناب منهتن شما میگید سوپرمن قویتره؟ چون کلا خواستم بدونم.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            دکتر استرنج #
            ببینید واقعا گاهی الان با دلایل کاربر احمد که حرفشون واقعا قانع کننده بود میگم ثور اگه بدون یاران بی یورن بیاد شانسشون برابره اما اگه اونو بیاره شانس ثور خیلی کم بیشتر میشه

        2. احمد کاربر می‌گوید

          من اگر برای شما خدای منطق بیارم قول میدم قبول نمیکنید
          این مبارزه طوریه که نمیشه گفت کدوم در یک مبارزه برنده میشه
          برای مثال شاید در یک بارزه ثور ببره دوباره باهم در دقیقا همون شرایط مبارزه کنند سوپرمن ببره معلوم نیس ولی به شخصه در دو چیز من میگم شانس ثور بیشتری یه مقدار کمی
          یکی تجربه مهارت که من نمیدونم چرا بعضی افراد مهارت مبارزه دو طرفو یکی میدونن چون ثور اگر در هزار سالگی هم شروع به یادگیری کرده باشه ما سنشو به ۳۰۰۰ سال بزاریم حداقل ۲۰۰۰ سال تمرین کرده مهارت مبارزه قطعا از ثور بیشتره
          برای مثال اگر شما قدرت سوپرمن بیشتر باشه کمی ثور با مهارت مبارزه قطعا جبرانش میکنه برای مثال شما بروسلی بزار جلوی مثلا راک
          خو بروسلی مورد عنایت قرارش میده چون مهارت مبارزش به زور راک میچربه
          ۲ استفاده از سلاح دوباره بعضی افراد میان میگن سوپرمن میتونه از نیزه یا شمیشرش استفاده کنه که دیگه اون نسخه عادی سوپرمن نیس چون سوپرمن عادی از سلاح استفاده نمیکنه حتی برای امثال دومزدی و دارک ساید
          ثور هم فقط باید با یارن بی یورن و میولنیر حساب کنید چون اینا سلاح های ثور هستن نه شمشیر اودین بقیه برای مثال
          اینا دلایل بنده هستن امیدوارم به کسی هم بر نخورده باشه
          بقیه چیزها هم ایندو تقریبا یکسانن و تفاوت زیادی نیس غیر ایندو دلیل که ثور دست بالا داره اون یکمی زیاد

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            احمد #
            والا راستش حرفتون واقعا قانع کننده بود اما ممنون میشم نظرتون درباره برنده نهایی روهم اعلام کنین اما یه نکته ای بنده هرگز مهارت جنگ سوپرمن رو بالاتر از ثور ندونستم چون در این زمینه مشخصه کی بهتره اما ببینید ثور از سلاح های بسیار سنگین استفاده میکنه و سرعتش در طول مبارزه میاد پایین حالا پتکش نه ولی یاران بی یورن خیلییی سنگینه و سرعت واکنش رو کاهش میده و ببینید سوپرمن هم برتری های خودشو داره سرعتش برای حمله به دردش نمیخوره اما برای دفاع که به درد میخوره و سرعت واکنش سوپرمن بالاتره کمی ولی ممنون میشم نتیجه نهایی رو از نظرتون بگین ولی دلایلتون قانع کننده بود واقعا ، و به نظرم شانسشون یکیه هرکدوم برتری های خودشونو دارن البته ثور اگه از یاران بی یورن استفاده کنه شانسش مقداری از سوپرمن بالاتر میره ،بنده یاران بی یورنو حساب نکردم و بیشتر قدرت خام خودشون ،دیگه نهایتا پتک ثور بود یاران بی یورن میتونه به سوپرمن آسیب کشنده بزنه و بندن مد نظرم بیشتر قدرت خام خودشون بود

            1. احمد کاربر می‌گوید

              قدرت خام من خودم قبول دارم سوپرمن مقداری از ثور بهتره و قدرت بدنی بیشتری داره یه مقداری ولی زیاد مشهود نیست و به قول معروف نمیچربه حالا قطعا تاثیر میزاره
              و من نگفتم شما گفتید ولی کامتنا بخونید معلومه چه افرادی گفتن
              و بله سرعت سوپرمن قطعا به کارش میاد ولی دیگه همه میدونن که ثور به اجسام سریع واکنش میده و دو سوپرمن به هیچ وجه نمیتونه از سرعت نور در مبارزه استفاده کنه اگر در زمین باشه چون به محیط اسیب میزنه پس همون سرعت صوت باید حساب کرد اگر در زمین مبارزه کنن که اگر نکنم شاید جایی باشه که سوپدمن از خورشید دور باشه که دیگه نتیجه معلومه و ثور سنتری رو شکست داده که فکر کنم سرعتش مقداری از سوپرمن بیشتر باشه
              و به نظر شخصی من شانس ثور مقداری به دلیل سلاح و مهارت مبارزه کمی بیشتره در حد دو سه درصد ولی این به این معنی نیس که سوپرمن نمیتونه شکستش بده سوپرمن هم درصد کمی برای شکست ثور نداره ولی اگر در شرایط مساوی قرار بدیم به نظر من ثور

              و یه سوال گاد بلاست ثور قویتره یا انفجار مخصوص سوپرمن
              حالا از لحاظ کاربردی فکر کنم گاد بلاست بهتر باشه چون انرژی ثور رو فکر کنم نمیگریره ولی ونفجار سوپرمن اونو ظعیف میکنه اگر درست هست بفرمایید ؟

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                احمد #
                انرژی درونیشون از نظرمن برابره درکل قانع شدم اما در این حدی که بقیه میگن نیست

                1. احمد کاربر می‌گوید

                  قطعا این نیست بگیم یه نفر اخر مبارزه برنده میشه و معلوم نیست کدوم شاید یه اشتباه از یکی سر زد اون یکی خیلی سریع دخلشو اورد شاید تمرکز از دست داد در یک مبارزه معلون نیس چه اتفاقی میفته

  233. Attack titan کاربر می‌گوید

    محمد امید میشه در مورد د رایتر بیشتر توضیح بدی و بگی پرایمال مانیتور قویتره یا د رایتر؟؟؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      د رایتر قویتره(و قویترین شخصیت دنیای کمیک حساب میشه)
      پرایمال مانیتور:خالق پرزنس و یکی از مانیتور و البته کازمیک آرمور با نیروی او خلق شده و البته در دث متال هم حضور داره و لوبو را می بلعد

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      اتک تیتان
      د رایتر قویتره.
      چون در کامپیوتر خودش مینویسه پرایمال مانیتور نابود بشه.
      بعد پرایمال مانیتور نابود میشه.
      برای اطلاعات بیشتر میتونید کمیک انیمال من دهه ۸۰ بخوانید.

  234. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    خب الان شماره ۱۲ کمیک ثور در سال ۲۰۲۱ رو دیدم .
    خب خیلی خلاصه نقد این شماره رو بخوام انجام بدم با برخی از کاربران موافقم که یکم داستان کلیشه ای شده . تصویر جلد هم به نوعی انحرافی بود و اینجور نشون میداد که قوس اصلی این شماره به نبرد بلیک با والکری مربوط میشه ولی خب اینجور نبود .
    خطر اسپول این کمیک
    .
    .
    .
    الان دونالد بلیک خیلی خطرناک شده . بعد از جذب قدرت میدگارد سرپنت ، قدرت ثورگ ( ثور قورباغه ) رو جذب میکنه . ظاهرا بعدشم به سراغ دکتر استرنج میره و تمام قدرت اون رو جذب میکنه و بعدم میره به سراغ نابودی درخت ایگدراسیل . در پایان هم والکری میگه با توجه به اینکه خبری از ثور نیست ، خود اودین باید این اوضاع رو جمع و جور کنه و میره یک سیاره پرتی در یک کهکشان و اودین رو در وضعیتی تقریبا مشابه ثور در فیلم پایان بازی پیدا میکنه .
    ولی جنگ ثورگ با دونالد خیلی جالب بود واقعا . فکر نمیکردم اینقدر خوب دونالد بلیک با قدرت فعلی رو به چالش بکشه .

  235. ایران کاربر می‌گوید

    رایتر تجسم نویسنده دیسی و کمیکو مینوسه و قویترین شخصیت تاریخ کمیکه

  236. عرفان ناصر نویسنده کاربر می‌گوید

    دوستان مقاله ثور و سوپرمن فعلا اماده نیست و قراره یکم مطلب بهش اضافه شه تا تکمیل کنم. هروقت اماده بشه توی سایت قرار دادا میشه

  237. Thor کاربر می‌گوید

    کاربر عرفان ناصری ببخشید کی مقاله ثور علیه سوپرمن حاضر میشه؟

  238. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر استیو راجرز
    جناب میشه آیدی تون رو بدید تا با هم در ارتباط باشیم؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بله خب .
      این ایدی موقت منه ،
      Football785578
      موفق باشید .

  239. Attack titan کاربر می‌گوید

    ممنونم از همه که به سوالم پاسخ دادن🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    1. ایران کاربر می‌گوید

      خواهش میکنم attak an titan یا به فارسی حمله به تایتان ما هم باید اطلاعات خودمون با دیگران به اشتراک بزاریم

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        نه اتک ان تایتان اسم مجموعه اش هست اتک تیتان یکی از تایتان شیفترهایی هستش که خیلی قویه و واسه ازادی میجنگه

  240. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    اینگار نویسنده کینگ ای بلک هم ایرونی سنتر رو دنبال میکنه
    دیده بحث سر ثور علیه سوپرمن هست
    اسپویل
    .
    .
    .
    ثور تونست در عرض چند ثانیه شکاف سینه اش رو که به دست سیاهی خالص و اعظم ایجاد شده رو درست کنه
    زمانی که کاپیتان یونیورس به ثور و استورم دستور ی حمله همه جانبه با رعد میده دیگه اثری از زخم تمام-سیاه نیست و خوب شده.حد اکثر در ۵ دقیقه.
    یک ایستراگ
    کاپیتان یونیورس به اسپایدرمن هم علامت داد که فرار کنه.رفیق بودن دیگه.ی زمانی با هم بودن
    راستی میدونید ددپول هم میزبان کاپیتان یونیورس بوده؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-واو چه جالب
      ولی جدا از بحث زوددرمانی سوپرمن بهتره و شاهکار های بیشتری داره
      سوپرمن توسط دارکساید نصف شد ولی نمرد
      ۲-آره میدونستم
      ممد اودین سان یچیزی پرسیدم نگفتی :اگه سوپرمن در ثور علیه سوپرمن ببره قبول میکنی؟
      نگا:
      قدرت بدنی:سوپرمن
      زوددرمانی:سوپرمن
      قدرت درونی:ثور
      قدرت بیرونی:سوپرمن
      شاهکار:سوپرمن
      شخصیت:برابر
      امتیاز کراس اوور:سوپرمن
      قویترین نسخه:سوپرمن
      متحدین:ثور
      سطح قدرت دشمنان:برابر
      تسلیحات:برابر
      تسلیحات سوپرمن:۵ حلقه فانوس.گیتار دث متال.نیزه سرنوشت.شمشیر سوپرمن.زره کریپتونی
      تسلیحات ثور:شمشیر اودین.یارن بی یورن.زره نابودگر.میولنیر.استورم بریکر
      قدرت رهبری:ثور
      سرعت:سوپرمن
      مهارت در جنگ:برابر
      تجربه:ثور
      سطح قدرت پدرومادر :ثور
      سطح قدرت عشق ها:(درباره این بخش بگم که مقایسه عشقهای دو طرف هست)سطح قدرت عشقها:سوپرمن
      قدمت:سوپرمن
      برد در نبردها:برابر
      جنگ طلبی:ثور
      استقامت:برابر
      شوخ طبعی:ثور
      جدیت:سوپرمن
      نظر طرفداران:برابر تا حدی سوپرمن
      پادشاهی:ثور
      نتیجه:۹-۸ به نفع سوپرمن
      فقط با اختلاف یک امتیاز

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        جناب وقتی سوپرمن با خلافکارا می‌جنگه با خودش نیزه سرنوشت میبره؟ سوپرمن معمولی هیچ قابل توجهی نداره
        اما وقتی ثور روی زمین تو برج اونجرز هست با خودش میولنیر و یارن بی یورن رو داره
        اون امتیاز کراس اوور هم اصلا حساب نیست چون در همون کراس اوور آیرون من و هاوکاهای به راحتی کاپیتان اتم رو شکست میدن
        در کل :
        قدرت خارجی : سوپرمن
        قدرت درونی : ثور
        استراتژی : برابر
        تسلیحات : ثور
        زود درمانی : ثور
        مقاومت : سوپرمن
        جنگ طلبی : ثور
        مهارت مبارزه : ثور
        شاهکار ها : برابر تا حدودی سوپرمن
        تجربه : ثور
        سرعت : سوپرمن
        هوش : برابر تا حدی سوپرمن
        شخصیت پردازی : سوپرمن
        برنده : برابر
        با کجای این مخالفی؟

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نگا
          سلاح اینطوری نیس که ما در نظر بگیریم سلاح حمل میکنه یا نه
          فقط قدرت سلاحارو مقایسه کنیم
          اگه به استدلال باشه که ما میتونیم بگیم اصن ثور سوپرمنو دست‌کم میگیره سلاح نمیاره
          تصحیح مقایسه:
          قدرت بدنی:سوپرمن
          قدرت بیرونی:سوپرمن
          قدرت درونی:ثور
          شخصیت پردازی:سوپرمن
          محبوبیت:سوپرمن
          تجهیزات:برابر
          تجربه:ثور
          سرعت:سوپرمن
          هوش:برابر
          متحدین:برابر
          شاهکار:سوپرمن
          زوددرمانی:برابر
          جنگ طلبی:ثور
          مهارت در جنگ:برابر
          نظر طرفداران:برابر تا حدی سوپرمن
          سطح قدرت پدرومادر:ثور
          سطح قدرت هم سیاره ای ها:برابر
          استراتژی:سوپرمن
          رهبری:ثور
          قویترین نسخه:سوپرمن
          پادشاهی:ثور
          نتیجه:۹-۶ به نفع سوپرمن

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون
            ادم نوب سوپرمن هیچ سلاحی در نبرد استفاده نمیکنه و نیزه و گیتار و اینا مال نسخه های قدرتمندش هست و اصلا قبول نیست
            امتیاز کراس اوور هم حساب نیست پس پاکش کن
            استراتژی اتفاقا برابر هستن چون کسی که ۲۰۰۰ سال زیر نظر اودین خدای خدایان تمرین های سختی داشته و همش در کهکشان با موجودات فضایی مبارزه می‌کرده خوب مشخصه استراتژیش هم بالاس
            بعدش الان محبوبیت اینجا چکار میکنه؟ هان؟ یعنی اگر محبوب باشه قدرتش افزایش می‌یابد؟ هه ، یکم از سطح تعصبت کم کن جناب

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              اونارم حذف یا برابر بکنم
              میشه ۷-۶ به نفع سوپرمن بازم
              شانس هردو برا پیروزی:
              سوپرمن:۵۱
              ثور:۴۹
              بعدش ادمین چرا انقد مقاله را لفتش میدین تا بیاد؟
              یک مقاله را سه روزه حداکثر میشه نوشت

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                سیسکو رامون
                ببین
                قویترین نسخه حساب نیست چون ما داریم نسخه عادی مقایسه میکنیم.
                شخصیت پردازی و محبوبیت هم که چرت هست چون در مبارزه به کار نمیان
                نظر طرفداران هم همون محبوبیت هست
                مهارت در جنگ هم مال ثور هست . واقعا به نظرتون کسی که ۲۰۰۰ سال فقط تمرین کرده اونم زیر نظر خدایان ازگاردی با کسی که ۵۰ سالشم نیست مهارت مبارزش برابره؟
                بازم میگم ثور با سوپرمن برابره

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        اگر به کراس اور باشه ونوم هم سوپرمن رو کله پا کرده
        امتیاز کراس اور حساب نیست

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب بله کله پا کرده
          اگه یک مقاله ونوم علیه سوپرمن باشه امتیاز کراس اوور به اون میدم
          بعدش من برا اینکه نزدیک بشن کلی امتیاز و خصوصیت به ثور دادم
          اگه امتیاز کراس اوور حذف بشه خب پادشاهی هم حذف میشه چون خیلی از شخصیت ها پادشاهی ندارند و بیشتر جنبه رهبری داره

          1. Anarchist کاربر می‌گوید

            #سیسکو رامون#
            مقایسه درستی بود!
            ولی از نظر من مقایسه قدرت اینطوریه:
            قدرت بدنی: ثور
            قدرت بیرونی: سوپرمن
            قدرت درونی: ثور
            شخصیت پردازی: برابر
            محبوبیت: سوپرمن
            تجهیزات: ثور(واقعا برابر نیستن)
            تجربه: ثور
            سرعت: سوپرمن
            هوش: سوپرمن
            متحدین: سوپرمن (اگه جاستیس لیگ فقط اونجرز رو شکست بده تو متحد ها سوپرمنو برتر میکنه)
            شاهکار: سوپرمن
            زوددرمانی: برابر
            جنگ طلبی: ثور
            مهارت در جنگ: ثور
            رهبری:ثور
            ۴-۵ به نفع سوپرمن
            ولی بازم بستگی به مکان داره منم فکر میکنم اینطوری پیروزی یا شکست فرق میکنه
            من مکان های مبارزه و برنده شدن رو اینطوری ارزیابی میکنم:
            بیرون از زمین(تو منظومه شمسی): سوپرمن
            در کل تو زمین (حتی با وجود خورشید) شانس ثور با میولنیر و یارن بی یورن یه ذره بیشتره مگه اینکه تو نیروگاه خورشیدی بجنگن
            خارج از منظومه شمسی: برابر (چون به سوپرمن نور خورشید نمیرسه خب ثورم داره با یه فضایی میجنگه دیگه) ولی اگه نزدیک یه چیز خورشید مانند باشن سوپرمن
            در کل سوپرمن شانس( و هم مهارت) بیشتری داره!

            *اسپم*
            تو جنگ لوسیفرعلیه بیاندر اصلی کی پیروز میشه؟

      3. حسام کاربر می‌گوید

        کسی که مهارت جنگ سوپرمن را با ثور برابر می داند اصلا ارزش اتلاف وقت را ندارد

        1. Anarchist کاربر می‌گوید

          #حسام#
          مخاطبت سیسکو رامون ـه یا من؟
          اگه منم خیلی نوبی

          این برا من بود:
          هوش: سوپرمن
          متحدین: سوپرمن (اگه جاستیس لیگ فقط اونجرز رو شکست بده تو متحد ها سوپرمنو برتر میکنه)
          شاهکار: سوپرمن
          زوددرمانی: برابر
          جنگ طلبی: ثور
          ##مهارت در جنگ:* ثور*##
          رهبری:ثور

          اگرم با سیسکو رامون بودی خب آره اشتباه کرده!

          1. حسام کاربر می‌گوید

            خیر مخاطبم رامونه البته من تازه فهمیدم همه اطلاعات رامون از ویکی پدیاست

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              خدایی ویکی پدیا 😐😐😐

              1. حسام کاربر می‌گوید

                برای این حرفم که منبع رامون ویکی پدیاست مدرک دارم رامون توی یمی از کامنتهاش قدرت های سوپرمن را گفته که پایین تراز کامنت های ماست بعد وقتی تواینترنت سوپرمن را سرچ کنی صفحه ویکی پدیا را باز کنی می بینی تمام جملاتش و حتی ترتیب کلماتش با ویکی پدیا مو نمیزنه

                1. Anarchist کاربر می‌گوید

                  ویکی پدیا؟؟؟؟؟؟؟
                  خیلی ضایع ـست!
                  آخه کی میره اطلاعات کمیک رو از ویکی پدیا میگیره؟
                  یه ذره نوب بازی بود

  241. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    راستی رامون ی داستان درباره نبرد ثور و سوپرمن داده بود
    من اصلاح میکنم
    سوپرمن میگه کسسسسستتتتتتتت
    میاد یک پنجم جادوش رو میده و میره
    سوپرمن کلاس میگیره ی دفعه ثور میگه
    مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
    فونیکس میاد با ثور پیوند میخوه
    و ادامه…

  242. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بچه ها
    اینکه بلک وینتر لیگ عدالت را زده باور نکنید
    چون اونا لیگ عدالت نیستن اسکادران برتر هستن(لیگ عدالت در مارول)
    جالبه که مارول بعد این کمیکش تریلر ایونتی را داد که اونجرز مردن و اسکادران برتر تنها قهرمانان هستن تا اینکار جمع بشه
    جالب اینجاس که قراره تو یکی از کمیکای واندروومن ثور دیسی بیاد!
    این زدوبند های مارول و دی‌سی زیبا نیس؟

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      آقای سیسکو رامون خواهشاً چرت نگو
      اسکادران برتر در زمین فعالیت میکنند پس اگه اینطور باشه که زمین و دنیای مارول نابود شده
      کمیک ثور ۲۰۲۰ در همون زمان مارول هست بعدشم کی گفته در اون کمیک انتقام جویان مردند ؟ در اون کمیک کل دنیای مارول از نو ساخته شده و اصلا انتقام جویان شکل نگرفتند
      و شخصیت های مثل جاگرنات با دکتر دووم ترکیبی شدند و یا ساحره با واندا ترکیب شده پیتر پارکر اصلا مرد عنکبوتی نشده پانیشر با ونوم یکی شده و کلی چیز دیگه مثل نیو ۵۲
      ثور هم در اساطیر هست و دی سی می‌تونه تمام آزگاردی ها رو به داخل کمیک های بیاره الانم که ثور رو در داخل کمیک واندروومن شماره ۷۷۲ رونمایی میکنند
      مارول هم می‌تونه آمازون رو وارد کمیکش کنه

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        خود دیسی یک آزگارد کامل داره
        فقط البته چنتا شخصیت هم اضاف کرده
        مثل:شاهزاده وایکینگ، سگ های یخی، نایت کینگ، ثور دیسی و…..

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        خب عزیزم اونجا هم نگفت که دنیای اصلی را زده
        خب اسکادران برتر دنیای موازی را زده

  243. amirrr کاربر می‌گوید

    به خدا امتیاز کراس اووری که نتیجه اش مفت نمی ارزه و اصلا ربطی به مبارزه نداره رو خب چرا حساب میکنید . الان مثلا کی قبول میکنه ونوم از سوپرمن قویتر باشه . در ضمن واقعا منظور دانی کیتس از لیگ . لیگ عدالت نبوده ؟؟؟ خب اینکه خنده داره . معلومه که منظورش لیگ عدالت بوده و حتی بلک وینتر رو هم با دارکساید مقایسه میکنه . در رابطه با سوپرمن هر وقت سوپرمن نیزه سرنوشت رو مثل میولنیر ثور با خودش به استخر برد اونوقت از سلاح های سوپرمن به حساب میاد واقعا سوپرمن معمولی حتی در برابر دارکساید هم از سلاح استفاده نکرده

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      معلومه که منظورش لیگ عدالت دیسی نبوده،چون مارول حق تصمیم گیری برای لیگ عدالتو نداره

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        ی چیزایی میگی
        حق استفاده نداره یعنی استفاده نمی کنه؟
        تقلب ممنوعه ولی دانش آموز تقلب نمی کنه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اودینسان#
          جناب امکان نداره اونا لیگ عدالت باشن تازه اگه منظورش لیگ عدالت باشن دیسی میتونه به راحتی شکایت کنه پس مارول همچین کاری نمیکنه

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          محمد اودین سان
          داداش اصلا چیزی از قانون میدونی؟ فکر کنم یک سطر از کتاب قانون هم مطالعه نکردی.
          فرض کن من الان رایت شخصیت بتمن دارم. دیگه شرکت دیگه ای بدون اجازه من نمیتونه از شخصیت بتمن استفاده کنه.
          خب با احتساب این میتونیم متوجه بشیم که مارول فقط خواسته یک شوخی کرده باشه.
          پس باید بگم حاجی جان زور نزن مارول هر کاری کنه بدون اجازه دیسی نمیتونه از شخصیت های دیسی استفاده کنه.

        3. Attack titan کاربر می‌گوید

          داداش داری سهم یه شرکت بزرگ رو با تقلب یه دانش اموز حساب میکنی؟😐😐😐😐😐😐

      2. King Venom کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        درست همونطور که دیسی حق استفاده از شخصیت های مارول رو نداره ولی ما میبینیم که اونا حتی وولورین و دکتر دووم رو تو کمیک هاشون اعدام میکنن پس قضیه لیگ عدالت محتمله
        آقای سعادتی
        اون قانونی که میگین اگر یکی از دو شرکت به طور کاملا غیر مستقیم و بدون ذکر اسم شخصیت یا حتی بدون ظاهر کاملش باشه جواب نمیده وگرنه ما اینهمه کراس اور های مخفی یا حضور های مخفی شخصیت ها تو کمیک های همدیگه نبودیم

  244. Thor کاربر می‌گوید

    مقاله ثور علیه سوپرمن کی آماده میشه؟

  245. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دوستان
    میدونستید قویترین نسخه سوپرمن شخصی هستش به اسم میلکمن
    ولی چون نسخه ناقص سوپرمنه حساب نمیشه
    این نسخه پرزنس را زده
    برای آشنایی با این شخصیت میتونید این کمیکو بخونید:
    نبرد شیری:جاستیس لیگ علیه دووم پاترول
    اونجا همه چیز به شیر ربط داره خخخخخ

  246. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام
    دوستان من قبول کردم ثور و سوپرمن برابرن
    حالا میخوام بین ایندو کراس اوور بزارم
    و بزارمشون جلوی سولاریس و بلک وینتر
    حالا کی میبره؟

  247. حسام کاربر می‌گوید

    اقا من اینهمه مقاله ونظرات دوستان رو خوندم یک چیزی رو نفهمیدم شخصیت پردازی و محبوبیت و قدمت کاراکتر چه ربطی به قدرت شخصیت داره طرفدارای سوپرمن هروقت کم میارن این سه تارا حساب می کنند

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      شما بای بدی بهتره
      هیشکی به حرفات کار نداره و ریپلای هم نمیده حتی مارول فن ها

      1. حسام کاربر می‌گوید

        تو اطلاعاتت در همین حده که مهارت جنگ ثور رو با سوپرمن برابر میدونی

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          ببخشید شما هم کسی بودید که ورلد فروگر رو از اودین ضعیف تر دونستید اون کاربر حداقل از دی سی اطلاعات داره

          1. حسام کاربر می‌گوید

            اولندش من همچین چیزی نگفتم اگرهم گفتم منظورم این بوده که ورلد فورجر به سوپرمن کمک نمی کنه ولی اودین میکنه
            بعدش هم تو هروقت یاد گرفتی ورلد فروگر نیست ورلد فورجر درسته اونوقت ارزش بحث کردن داری

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              من با شما با لحن بدی صحبت نکردم که با این تندی برخورد میکنید در مورد ورلد فروجر هم به گفته خودتون خب شما
              همچین چیزی رو یادم نمیاد گفته باشید
              خودتون هم یکبار دیگه گفتید رود درمانی ثور بهتره

              1. حسام کاربر می‌گوید

                در باره لحن تندم باید بگم از دست کاربر رامون عصبانی بودم ورلد فورجر یک موجود با توانایی تغییر واقعیت هست که برتریش از اودین اصلا نیازی به توضیح نداره در باره زود درمانی هم روی حرفم هستم درسته که ثور توانایی احیای اعضای ازدست رفته اش رو نداره هر چند که سوپرمن این توانایی رو معمولا در شرایط خاص داره اما درباره زخم هایی که اعضاش رو قطع نکردند حتی اگر یک حفره نسبتا بزرگ در سینه اش باشه از سوپرمن زود درمانی بهتری داره

  248. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    قدرت های سوپرمن
    قدرت، سرعت، استقامت، چابکی، واکنش، دوام، پایداری، عضلات، حواس و طول عمر ابرانسانی
    قدرت بیکران ابرانسانی
    قدرت‌های بینایی شامل:
    دید پرتو گرما
    دید طیف الکترومغناطیسی
    دید میکروسکوپی
    دید اشعه ایکس
    دید تلسکوپی
    دید مادون قرمز
    قدرت‌های تنفسی شامل:
    تنفس منجمدکننده
    تنفس باد
    آسیب‌ناپذیری
    زوددرمانی
    پرواز
    سفر در زمان
    پایداری دربرابر دورآگاهی و تلپاتی
    مهارت عالی درمبارزات تن به تن و هنرهای رزمی
    لمس ناپذیری
    ترمیم بافت‌ها و اعضای آسیب‌دیده با پرتو گرما

    1. حسام کاربر می‌گوید

      کاربر سیسکو رامون
      ببخشید میشه یکی از کمیک هایی که سوپرمن توش لمس ناپذیر شده را بگید

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        من نمی‌دونم در چه کمیکی ولی یکبار وقتی دومزدی بهش حمله کرد ضربه از داخل بدنش رد شد و میشه گفت لمس ناپذیر شد و یکبار هم سوپرگرل خودش رو لمس ناپذیر کرده

        1. حسام کاربر می‌گوید

          کاربر کینگ الیس رددی فقط کافیه تو اینترنت سرچ کنید سوپرمن تو ویکیپدیا بعد متوجه میشید کاربر رامون چقدر نوب هستن کلمه به کلمه کلمات ویکی پدیا را کپی کرده

    2. حسام کاربر می‌گوید

      کاربر رامون شما نتنها منبعتون کمیک نیست بلکه حتی یک سایت معتبر برای کمیک هم نیست منبع شما ویکی پدیا است شما نتنها خودتون اطلاعاتی ندارید بلکه حتی حاضر نشدید به خودتان زحمت بدید این هارا تایپ کنید تاکمتر ضایع باشه بلکه فقط اونجا کپی را زدید و اینجا هم جای گذاری را زدید یعنی کلماتتون قشنگ کلمات ویکی پدیاست باهاش مو نمیزنه
      مهارت عالی در مبارزه تن به تن !! حالا می فهمم رو چه حسابی مهارت مبارزه ثور را با سوپرمن برابر میدانی به جز ویکی پدیا هیچ سایتی نمی توانست انقدر چرت درباره کمیک نظر دهد لا اقل یک سایت تخصصی کمیک را انتخاب می کردی

  249. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    از دوستان انیمه فن و دیسی فن میخوام اینارو مقایسه کنن
    یاتو نوراگامی علیه کریتوس
    سوپرمن علیه گوکو
    سوپربوی علیه سان گوهان
    کودک مرگ علیه پانیشر
    آلوکارد علیه مفیستو
    موتوکو کوسانگی علیه بلک ویدو
    کن کانکی علیه هالک
    سایتاما علیه ثور
    لیوای آکرمن علیه درکس
    نظر خودم:
    ۱-یاتو نوراگامی
    ۲-برابر
    ۳-سان گوهان
    ۴-برابر
    ۵-آلوکارد
    ۶-موتوکو کوسانگی
    ۷-کن کانکی
    ۸-سایتاما
    ۹-برابر

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      درکس دو بار تانوس رو کشته بعد با لیوای آکرمن برابر باشه ؟

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      نمیخوام بد باشه اما لیوای درکس بدون سنگ قدرت رو جرررر میده حتی یگر هم وقتی یه جایی رو تمیز نکنه یا یادش بره وای به حالش خلاصه نژادش اکرمنه نیمه تایتانه به حساب میاد اولین بار که دوستاش جلوش خورده شدن لون تایتان غیر طبیعی رو رنده کرد و تبدیل به قویترین سرباز بشریت شد. در ضمن یگر دارنده قدرت سه تایتانه

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        دوستان واسه کامنتم ناراحت نشین اما واقعا اینطوریه دنیای اتک با مارول فرق داره خب طبیعیه که فرق داره تنها ثور واسه کل اتک بسه اما درکس شاید زور بزنه برابر بشه با لیوای

        این مقایسه چطوره آکوامن در ضمن اکوامن تنها در برابر ارن یگر

  250. king venom کاربر می‌گوید

    سلام کمیک پادشاه سیاهپوش #۴ اومد
    حاوی اسپویل
    .
    .
    .
    این شماره هم مث شماره های قبلی شوکه کننده و هایپ کننده بو و به معرفی خدای نور مرموز اختصاص داشت و ما میفهمیم که اون خدای نور نیروی انیگما هستش نیرویی که حتی از دارک فینیکس هم قوی تره و توسط شخصیت اینتینیتی ساخته شده تا از عالم مارول محافظت کنه ظاهرا دربرابر نال این نشون میده که نال حتی برای شخصیت های بالا مقام مارول هم یه تحدید بزرگ هستش و اشتباه نکنین این فراتر از شخصیت کاپیتان یونیورس هستش چون اون نیرویی که شخصیتایی مث مردعنکبوتی و جاگرنات رو کاپیتان یونیورس کرده نیروی unipower هستش که بخشی از کل انیگما فورس هستش و تا اونجایی که من یادمه فقط سیلور سرفر بوده که یه بار کل قدرتو گرفته اونم برای مدت کوتاهی و الان ونوم کل انیگما فورس جذب کرده و رسما به قدرتمندترین ابرقهرمان عالم مارول تبدیل شده به طوری که قدرتای ثور هم درمقابلش مث فندک دربرابر شعله افکن میمونه
    بی صبرانه منتظر شماره بعدی و نبرد ونوم با نال هستم

  251. king venom کاربر می‌گوید

    ببخشید غلط املایی دارم منظورم شخصیت اِترنیتی (eternity) بود

  252. حسام کاربر می‌گوید

    تسلیحات : ثور چون استفاده سوپرمن از سلاح معمولی نیست
    قدرت بدنی سوپرمن
    سرعت سوپرمن
    دوام برابر
    استقامت ثور
    قدرت ذاتی ثور
    قدرت بیرونی برابر
    سرعت واکنش ثور
    ابر حس ها برابر
    مهارت جنگ ثور
    تجربه ثور
    رهبری ثور
    حالت های پیشرفته نسخه اصلی ثور
    متحدین برابر البته اون هایی که دیسی فن ها متحد سوپرمن میدانند را من قبول ندارم
    بیرحمی ثور
    استفاده از نقطه ضعف های حریف ثور
    انتخاب مکان مبارزه با ثور
    اگه کسی معتقد هست مقایسه من اشتباهه با ذکر مورد اشتباه و دلیل و ذکر اسمم
    زیر کامنتم کامنت بده و از بخش پاسخ جوابم را بده

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      هر وقت مقاله اومد

  253. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دوستان من نمیگم سوپرمن با اختلاف میبره
    قطعا تو زمین مبارزه نمیکنن چون دوسش دارن پس میرن تو کهکشان تو اون شرایط هم من شانسو اینطوری میدونم:
    سوپرمن:۵۱
    ثور:۴۹

  254. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    جناب اینجوری هست :
    ثور ۵۰
    سوپرمن ۵۰

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      جناب هر وقت مقاله اومد بهتون ثابت میکنم سوپرمن قویتر هست و ثور رو بزرگ کردید

  255. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر منهتن خب میبینید که لیگ عدالت حضور افتخاری تو کمیک های ثور داشتند و بلک وینتر اونها رو نابود کرد و ثور اگر جلوش رو نمی گرفت دیگه خودت بدون چی میشد ؟؟؟؟

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Amirr
      یعنی منظور شما اینه اون گروهی که در کمیک ثور ۲۰۲۰ مردن لیگ عدالت اصلی بودن؟ این حرف شما چندان منطقی نیست به این دلایل:
      دیسی تایید نکرده که همکاری با مارول در این رابطه داشته.
      مارول عاشق اینه که شخصیت های رقیب خورد کنه. و خب در این کمیک هم این علاقه خودش ثابت کرد.

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        محمد امید جان
        ببینید:
        دانی کیتس فقط میخواست یه اشاره به لیگ عدالت بکنه و یک ایستراگ بود ، در واقع اگر دقت کنید زمستان سیاه یک زمین را نابود کرد که درش یک فرد با سرعت بالا ، یک فرد با رنگ سبز و یک فرد شنل پوش که پرواز می‌کنه رو نابود کرده.

  256. احمد کاربر می‌گوید

    اقا یه سوال
    بین اینا کدوم از همه قویتره
    ۱ گاد بلاست
    ۲ انفجار سوپرمن
    ۳ انفجار یک ملیون ستاره سنتری
    ۴ انفجار گاما هالک

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      انفجار یک میلیون ستاره سنتری باهاش ملکول من رو زده

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بستگی داره .
      ولی در کل فکر کنم انفجار یک میلیون ستاره قاعدتا مخربترین و قویترینش باشه . بعدم احتمالا گاد بلست . بعد انفجار سوپرمن و آخریم انفجار گاما هالک . این نظر منه .
      البته شما وقتی میگی انفجار سوپرمن این سوال پیش میاد که کدوم انفجار کدوم نسخه سوپرمن ؟!؟ من انرژی انفجاری سوپرمن حالت معمولی رو در نظر گرفتم .
      موفق باشید .

    3. حسام کاربر می‌گوید

      اول انفجار سنتری بعد گاد بلست اما دو مورد بعدی میتونه متغیر باشه چون هم سوپرمن فرق میکنه چه قدر با خورشید فاصله داشته باشه و انرژی ذخیره کرده باشه یا اینکه هالک چقدر عصبانی باشه و چقدر انرژی جذب کرده باشه

    4. Bob کاربر می‌گوید

      احمد
      سوال خوبیه پرسیدید بهتره منم به این سوال جواب بدم، می‌خوام انرژی که این شخصیت ها آزاد میکنن رو مقایسه کنم هم در اوج هم در حالت ضعیف همون‌جوری که توضیح میدم رتبه بندی هم کردم، البته همه فیت هارو نام نبردم از الان اینو گفته باشم کسی گیج نشه پس لطفاً دقت کنید.
      رتبه اول هالک، از هالک شروع میکنم اما اول از هرچیزی بزارید چند تا فکت از پرتو های گاما بدم، پرتو های گاما بیشترین انرژی و کمترین طول موج رو دارن، این امواج توسط اتم های رادیو اکتیو در انفجار های هسته ای ساخته میشوند میتونن سلول های زنده رو نابود کنن که البته میشه برعکس کرد این مورد رو و از پرتو های گاما برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده کرد. پرتو های گاما پر انرژی ترین شکل نور هستند، اونا تو انفجار هایی مثل ابرنواختر ها و پاشیدن اتم ها و تو حوادث کوچیکی مثل پوسیدن مواد رادیو اکتیو در فضا تولید میشن ستاره های نوترونی و تپ اختر ها و سیاهچاله ها همه دارای گاما هستن. حالا بریم راجب قدرت این پرتو ها حرف بزنیم، این پرتو ها تو ده ثانیه انرژی بسیار بسیار زیادی ایجاد میکنن، این انرژی معادل ده میلیارد سال انرژی که خورشید آزاد می‌کنه !! یعنی تو ده ثانیه پرتو های گاما در این حد انرژی آزاد میکنن. اینا همش خلاصه ای از حرف های دانشمندان بود منابع رو هم دارم (البته اگه کسی درس هاشو خوب خونده باشه قطعا اینارو از اول میدونسته 😅) اما تو کمیک همه چی هندی تر از واقعیت هست. (نمی‌دونم پرتو های گاما از این هندی تر هم میشن یا نه 😂)
      انفجار های گامایی هالک تحت کنترل خودش نیستن نمیتونه هروقت که بخواد هر مقدار انرژی آزاد کنه (مگر اینکه بی ذهن بشه یا وارد حالت ورلد بریکر بشه) کوچیک ترین فیت انفجار هالک نابود کردن کل یک کوه بزرگ بود فقط دوهزارم ثانیه گاما جذب کرد، مورد بعدی هم هالک یک شهر رو نابود کرد ریک جونز خیلی کم (در حد یک اشاره) بهش گاما داد و بعدی هم زمین رو تا مرز نابودی برد (در حالی که نمی‌خواست زمین نابود شه).
      فیت متوسط: هالک یک یونیورس رو نابود کرد با انفجار گامایی همچنین تونست خودش یک بمب غول آسای گامایی رو جذب کنه (این فیت واسه اطلاعات‌ بیشتر بود).
      بزرگترین فیت: هالک تو نبردش با رد شی هالک تو بعد تاریک کل قلمرو اومار رو نابود کرد قلمرو اومار به ۱۰۰۰ تا یونیورس وصل بود خودش تایید کرد هم قلمروش نابود شده هم به هزار تا یونیورس وصل هست، اگر بگیم بین این هزارتا نصفش رو انفجار گامایی رد شی هالک نابود کرد پس نصف دیگه هم قطعا کار هالکه (تازه هالک از رد شی هالک انرژی گامایی خیلی بیشتری داره) پس انفجار گامایی هالک در اوج خیلی خطرناک عه.

      رتبه دوم سنتری، میدونید سنتری قدرت یک میلیون خورشید در حال انفجار رو داره خورشید معمولی ما ۳٫۸*۱۰^۲۶ وات (در ثانیه) انرژی آزاد می‌کنه شما فرض کن سنتری یک ملیون خورشید “در حال انفجار” داره، قطعا انرژی بیشتری اینجا آزاد میشه؛ فرض کن انفجار خورشید می‌تونه منظومه رو نابود کنه، پس انفجار یک میلیون خورشید…
      فیت ها: مرد جذب کننده کسی که تونست نیروی اودین رو جذب کنه نتونست نیروی سنتری رو جذب کنه و ترکید!! این انرژی تونست ورلد وار هالک رو هم آروم کنه.

      رتبه سوم ثور، گاد بلست انرژی بسیار زیادی از ثور میگیره اما ارزشش رو داره چون قهرمان ها و ضد قهرمان های زیادی نیستن که بتونن دربرابر همچین قدرتی دبام بیارن ابن انفجار با نیروی اودین خیلی انرژی خوبی میشه اونقدر که می‌تونه گالاکتوس (گرسنه) رو فراری بده!!
      فیت ها: گاد بلست (خیلی خیلی ضعیف) جاگرنات رو نابود کرد!!
      فیت معمولی: گاد بلست (به همراه کمی نیروی اودین) تونست زیلا کسی که بیشتر نیروی اودین رو داشت رو اونقدر ضعیف کنه که اودین اونو…
      یه فیت دیگه گاد بلست (با نیروی اودین) تونست گالاکتوس گرسنه رو فراری بده
      تونست لباس سلستیال اکسیتار رو سوراخ کنه
      فیت های بزرگ: گاد بلست یونیورس رو به لرزه در میاره، گاد بلست بخشی از یک علم رو نصف می‌کنه، گاد بلست چهار تا ثور می‌تونه یک چهارم مالتیورس رو سر هم نگه داره (البته این فیت نابود کردن نیست و نباید اینجا میزاشتم اما صرفا واسه اینکه بقیه بدونن) .

      رتبه اخر سوپرمن، ببینید سوپرمن دید حرارتی خیلی قدرتمندی داره اما داریم راجب انفجارش حرف می‌زنیم، متاسفانه فیت جالبی نداره ولی خب این قدرت زمان زیادی نیست که اومده، پس شاید خوب باشه صبر کنیم؛
      فیت هاش، انفجار سوپرمن (solar flare) تونست یک کوه رو نابود کنه و رازگول رو هم ترکوند اما بهتره صبر کنیم شاید دیدیم همه این شخصیت ها فیت های جدید تری آوردن فعلا این نظر من و رتبه بندی منه.
      ثور فن ها، سنتری فن ها و سوپرمن فن ها لطفاً با آرامش انتقاد کنید من قصد بحث جدی ندارم؛ اول گفتم اینجا هم میگم همه فیت هارو نیاوردم.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Bob #
        اشکال نداره نظرتون رو فرمودید اما واقعا هالک رو از سوپرمن قویتر میدونین یا سنتری ؟ یا منظورتون انفجار هاشونه فقط خب اگه باشه اجازه بدین بنده هم عرض کنم
        انفجار یک میلیون ستاره سنتری به حدی قدرت داره که مرد ملوکولی رو تونسته بزنه البته زدن دلیل بر قویتر بودن نیست
        اما خب تونسته پس واقعا رتبه یک برای سنتری هست
        دومی گاد بلست (اگه اشتباه نوشتم شرمنده)
        ببینید این نیرو به قدری قدرت داره که باعث میشه گالاکتوس فرار کنه
        سومی بستگی داره سوپرمن اگه نزدیک خورشید باشه یا ستاره ها قدرت انفجارش صد درصد قویتره اما اگه نباشه خب ضعیفتره اما همچنان قویتر از انفجار هالکه

        1. Bob کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          نه عزیز من به هیچ عنوان هالک رو قویتر از سوپرمن نمی‌دونم، سوال این بود اگه اینا انفجار ایجاد کنن مال کدوم مخرب تره.
          مورد دوم سنتری با انرژی یک میلیون خورشید مولکولی من رو نزد اون از توانایی هاش استفاده کرد انرژی یک میلیون خورشید آزاد نشد، درواقع اون ثابت کرد مولکول هارو بهتر از مولکولی من کنترل می‌کنه.
          در مورد سوپرمن گفتم که بر اساس فیت ها مقایسه کردم انفجار سوپرمن فیت جالبی نداره اما دید حرارتیش چرا فیت خوب داره، بهتره صبر کنیم شاید انفجار سوپرمن یه فیت خیلی خوبی آورد، که به نظر خودم میاره.

          یه ادیت هم برای کامنت بالا بزنم اونجا گفتم انرژی که خورشید تو ثانیه آزاد می‌کنه ۳٫۸*۱۰^۲۶ هست، این نمی‌دونم اشتباه تایپی بوده چیه 😂 انرژی که خورشید تو هر ثانیه آزاد می‌کنه ۲۶^۱۰*۳٫۸ هست اون بالایی درست نیست اشتباه تایپی بود.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            Bob #
            بله سوپرمن انفجارش تابحال شاهکار خیلی بزرگی نداره و اما امیدوارم که بیاره کلی عرض کردم

          2. King thor کاربر می‌گوید

            ولی من با توجه به عکسی که دیدم مولکول من با انفجار سننتری تجزیه شد شاید هم شما درست میگید

  257. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر سعادتی خوب معلومه که دیسی تایید نکرده .واقعا باید قبول کنیم که این لیگ عدالت بوده و نباید با صد دلیل به دنبال نقض اون باشیم واقعا خیلی واضح است که دانی کیتس به دنبال این بوده که برتری ثور رو نشون بده و واقعا هم زیرکانه لیگ عدالت رو به تصویر میکشونه که توسط بلک وینتر نابود شدند . چطور وقتی مرگ میاد همچین حرف بی منطقی که خدا میمیره ولی سوپرمن نمیمیره رو میزنه اغراق نیست ولی وقتی توسط یک موجود قدرتمند نابود میشن اسمش خورد کردن میشه ؟ در ضمن این رو تنها من نمیگم که منطقی نباشه . دانی کیتس این رو در عین زیرکانه بودن به طور کامل واضح گذاشته تا همه اون رو بتوانند تشخیص بدن . کاربر استیو راجرز ببخشید برای شما ثابت شد که سوپرمن بعد از نصف شدن تونسته خودش رو باز سازی کنه ؟ چون میخواستم بدونم که سوپرمن واقعا همچین کاری رو کرده یا نه ؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr #
      خیر ابدا لیگ عدالت نبوده که نبوده چون منبع لیگ عدالت و اتفاقاتی که براشون میفته ابداااا نباید از رو کمیک های مارول قضاوت شن چون مارول با اینکار خواسته لیگ عدالتو خراب کنه و کار بسیار بدی کرده اما اونا هرگز لیگ عدالت نبودن

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      با سلام آقای قاسمی .
      خب بله راستش ظاهرا این اتفاق افتاده . البته من فقط یک عکس دیدم ولی طبق همون عکسی که آقای صفابخش به من نشون دادن سوپرمن بعد از تکه تکه شدن درمان شد و برای خود منم خیلی عجیب بود . فکر میکردم یه قضیه ای داره مثلا طبق قدرت خاصی که جذب کرده یا مثلا دستکاری زمانی این اتفاق افتاده ولی آقای صفابخش گفتند توانایی ذاتی خود سوپرمن بوده . البته این تنها باری نیست که سوپرمن اینجوری درمان میشه یک بار دیگه هم مچ قطع شدش درمان شد .
      در پایان هم بگم که من از یکی از دوستام که زیاد کمیک های دی سی رو دنبال میکنه در این مورد پرسیدم و ایشون اینطور پاسخ دادن . 👇
      (( سوپرمن به طور کلی هیلینگ فاکتور متوسط داره. یعنی از انسان های معمولی به مراتب بیشتره ولی به امثال ددپول و وولورین در شرایط عادی نمیرسه. یعنی برای خوب شدن زخم های سطحی و اینا هیلینگ فاکتورش کار میکنه. سیستم دفاعی بدنش هم خب طبیعتا قوی تره از انسان ها. ولی هیلینگ فاکتورش در حد کاراکتر های مثل ددپول و ولورین نیست. اما طی شرایط خاص، این هیلینگ فاکتورش کم و زیاد میشه. مثلا وقتی با کریپتونایت یا خورشید قرمز در تماسه، هیلینگ فاکتورش میاد پایین. وقتی هم که به طور مستقیم و از نزدیک با نور خورشید زرد تماس پیدا میکنه هیلینگ فاکتورش (در واقع همه ی قدرتاش) افزایش پیدا میکنن. به طور کلی، سوپرمن نمیتونه عضو بریده شدش رو دوباره درست کنه. ولی توی شرایط خاص، مثل همون عکس از سوپرمن که مربوط به دوران نیو۵۲ بود، تونسته عضوش رو بازسازی کنه. اگر خودتون دقت کنید، متوجه میشید که خود سوپرمن هم تعجب کرده که چطور تونسته عضو بریده شدش رو بازسازی کنه. این نشون میده که یک شرایط خاص بوده.
      ولی خب ، اون دیگه ته قدرت هیلینگ فاکتور سوپرمنه . یعنی مثلا اگر دستش رو از شونه جدا کنن، نمیتونه باز سازی کنه. (البته باز برمیگرده به شرایط داستانی. یکهو دیدی سوپرمن رفت توی قلب یک خورشید زرد و بازسازی کرد عضو بریده شدش رو.) سوپرمن از اون شخصیت هاییه که به خاطر منبع قدرت هاش، قدرتش خیلی سیاله. یکبار خیلی راحت مثلا میتونه جلوی دارکساید مقاومت کنه (به واسطه ی جذل انرژی خورشیدی زیاد) یکبار هم با یک مشت از لکس لوتر، از دهنش خون میاد بیرون (به واسطه ی تضعیف شدن از طریق نقاط ضعفش.). ))
      دیگه قضاوت نهایی بماند با خودتون . 🙂

  258. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    Amirr
    اصلا دانی کیتس از استنلی و جک کربی و گرنت موریسون هم زیرک تر.
    شما باید دلیل منطقی داشته باشی که اونا لیگ عدالت زمین اصلی بودن. شباهت کاستوم هم شد مدرک و دلیل منطقی؟
    وقتی قراردادی برای تایید این امر وجود نداره شما چرا انقدر بر این امر پافشاری می کنید؟
    ۱۰۰ دلیل بیارم بازم شما قبول نمی کنی؟ برادر من دو سطر از کتاب قانون شما مطالعه بفرمایید متوجه درستی حرف من می شوید. دانی کیتس هم بهترین نویسنده تاریخ نیست که اینجوری درموردش صحبت می کنید.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      جناب سعادتی جسارتا کتاب قانون چه ربطی به این چیزا داره ؟؟!!؟؟ احتمالا آدرس رو اشتباهی اومدین شما .
      منم با آقای قاسمی موافقم اینا در واقع اونا !! لیگ عدالت اصلی بودن حالا هدف خورد کردن بوده یا ارج دادن دیگه اونش رو برین از دانی کیتس بپرسین .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیوراجرز
        خیر اشتباه میکنین نویسنده های مارول که نمیتونن درباره لیگ عدالت قضاوت کنن لیگ عدالت اصلی نبوده و لیگ عدالت باید از رو کمیک های دیسی اتفاق هایی که براشون افتاده درنظر گرفت منظورش لیگ عدالت نبوده مارول نمیتونه همینجوری از شخصیت هایی که حق استفاده ازشون رو نداره استفاده کنه

        1. amirrr کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن درسته که قانونا نمیتونه ولی اون هم اسمی از اونها نبرده فقط نشون داده که توسط بلک وینتر نابود شدند و واقعا هم جلو بلک وینتر نمی توانستند کاری کنند . خب این هم قسمتی از کمیکه که شاید خب برای بعضی ها تلخ باشه مثل وقتی که در بزرگ نمایی قدرت های یک شخصیت اغراق میشه که اون رو هم کسی نمیتونه رد کنه نابود شدن شخصیت ها هم جزیی از کمیکه و انکار ناپذیره .

        2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          این احتمالا در یک زمان دیگه.مثلا ۳ سال دیگه دیگه تو دیسی بوده که بلک وینتر رفته و برای دسر میلشون کرده

      2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        ببینید برای مثال کمپانی شما یک شخصیت خلق کرده. من بدون اجازه کمپانی شما نمیتونم از اون شخصیت در آثار خودم استفاده کنم و این مربوط به قانون میشه دوست عزیز.

  259. Soheil کاربر می‌گوید

    معلومه که ثور قوی تره🦾

  260. ایران کاربر می‌گوید

    من یه سوال داشتم دوستان لطفا جواب بدید یه شخصیت هست اسمشو دقیق نمیدونم نه تو مولتیورس ماروله نه دیسی به رنگ آبی نشون داده شده و خارج همه جهان ها زندگی میکنی فکر کنم اول اسمش پرا البته پرپچوا یا پرایمال مانیتور نیست خواستم اسمش به فارسی و انگلیسی برام بنویسید

    1. حسام کاربر می‌گوید

      اونیکه صد بین دو دنیاست و تو بعضی از کمیک های مشترک دیسی و مارول وجود داره را میگی همون که تو یه کمیکی که ونوم سوپرمن را زد رفت اسپایدرمن را اورد اخرش هم یک سلاح صوتی اورد تا باهاش ونوم را بزنه

  261. Attack titan کاربر می‌گوید

    جناب استیو راجرز عجیبه به مولا

  262. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد امید جان
    اگر اشتباه نکنم یک سایت خارجی گفته بود که لیگ عدالت نسخه موازی بودند.

  263. amirrr کاربر می‌گوید

    کاربر راجرز خیلی ممنون از جوابتون واقعا سوپرمن چه کار بزرگی کرده . محمد امید جان ببخشید ولی چرا ناراحت میشید خب این رو تنها من نگفتم هزار جور منبع دیگه هم گفتند . واقعا شما حس نمی کنید دانی کیتس واقعا به شعور خودش توهین کرده اگه منظورش هر چیزی غیر از لیگ عدالت بوده یا منظور از امگاشون به نظر شما چیه ؟ خب دارکساید هست دیگه . من از اینکه دانی کیتس هوشمندانه این کار رو کرده از شما معذرت می خوام . ولی کمیک کمیکه و این هم خودش داره نشون میده که بلک وینتر لیگ عدالت رو نابود کرده . باز هم میگم دانی کیتس با این کار قطعا منظورش لیگ عدالت بوده .

    1. M.K کاربر می‌گوید

      خوب بر فرض محال اونا ليگ عدالت بودن اين خودش نشون ميده مارول همش دنبال كوبيدن دي سي و بزرگ نمايي شخصيت هاى خودشه

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نه این نشون میده کازمیک کینگ ثور از مجموع دنیای دیسی قوی تره😝😝😝😝😂😂😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اودینسان
          خیر لیگ عدالت نبوده و ضمنا دکترمنهتن کازمیک کینگ ثورتو کمتر از ۵ ثانیه له میکنه و از کمیک های مارول نباید دیسی رو قضاوت کرد مارول کار اشتباهی کرد ولی در این مورد ابدا این اتفاق هرگز برای لیگ عدالت نیفتاده و نخواهد افتاد چون کمیک های مارول ابدا منبع شخصیت های دیسی نیست و اونا هرگز لیگ عدالت نبودن و فقط شبیه اونا بودن
          و منهتن تو سه حرکت کازمیک کینگ ثور رو له میکنه و کمیک های مارول ابدا حق قضاوت درباره شخصیت های دیسی رو نداره هرگز پس ابدا اون کمیک برای لیگ عدالت منبع معتبری به حساب نمیاد بلک وینتر هرگز در کمیک های دیسی نبوده
          تمام

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            رون کینگو شاید ول قطعا نمیتونه نکرو رو شکست بده
            نکرو مقداری قدرتمندتره

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              قویترین نسخه ثور رون کینگه بعد نکرو واقعا چرا میگین نکرو قویتره از رون کینگه

              به نظر شما قویارین نسخه سوپرمن کیه؟ و آیا میتونه نکرو یا رون کینگ رو شکست بده

              1. King thor کاربر می‌گوید

                نکرو ثور هم از ثور فونیکس قویتر هست و هم از کازمیک کینگ ثور

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اودینسان
          کاربر محترم حرف مفت نزن کلی شخصیت ها در دیسین که اون کازمیک کینگ ثورت جلوشون پشست مثل دکترمنهتن و دارکساید اصلی پس حرف الکی نفرمایید

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            چرا فلفلی میشی خودمم میدونم نیست دارم شوخی میکنم🤣🤣🤣🤣🤣

  264. Thor کاربر می‌گوید

    ادمین میشه بگید مقاله ثور و سوپرمن کی حاضر میشه؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      فردا انشاالله

      1. حسام کاربر می‌گوید

        لطفا بگید حداکثر تا چه ساعتی و حداقل از چه ساعتی به بعد مقاله منتشر میشه

  265. عرفان حسین آبادی نویسنده کاربر می‌گوید

    دوستان سلام. مقاله تا ساعاتی دیگر منتشر میشه. من مقاله رو به کلی اماده کردم

  266. حسام کاربر می‌گوید

    ببخشید دوستان من یک چیزی را میخواستم بپرسم استقامت ثور بیشتره یا سوپرمن یعنی شاهکار های استقامت ثور را میدونم اما سوپرمن را نمیدونم میشه برام با ذکر مثال ودلیل شاهکار های سوپرمن را برام شرح بدید

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      ثور بیشتره
      سوپرمن هم شاهکار هایی مثل مقاومت در برابر اشعه های دارک ساید داره اما این در برابر زنده موندن در برابره گالاکتوس هیچه
      چون مسلما گالاکتوس از دارک ساید قویتره

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        شاهکار های استقامت سوپرمن
        استقامت در برابر کرم چاله
        استقامت برابر اشعه دارکساید
        استقامت در برابر هل فایر(آتش جهنم )
        استقامت در برابر ابرنواختر

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        #نوب_نباشیم

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          # رطب – خورده – منع – رطب – کی کند؟-

  267. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    عالی بود

  268. TONI STARK کاربر می‌گوید

    با سلام
    این مقاله کاملا درست بود
    و البته بی نقض
    خیلی ممنون واقعا خوشم اومد

  269. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ادمین جان به نویسنده هاتون بگین یه بار هالک رو با مارشن من هانتر مقایسه کنن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      مارشن میبره

  270. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ثور بیشتره
    سوپرمن هم شاهکار هایی مثل مقاومت در برابر اشعه های دارک ساید داره اما این در برابر زنده موندن در برابره گالاکتوس هیچه
    چون مسلما گالاکتوس از دارک ساید قویتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      تنها شاهکارش این نیست مقاومت دربرابر آتش جهنم و زنده ماندن در بعد ششم هم شاهکار های مقاومت سوپرمن

  271. Attack titan کاربر می‌گوید

    عجب چرا کامنت ها کند کار میکنن

  272. Attack titan کاربر می‌گوید

    این هم هزارمین کامنت😎😎

  273. Arta کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید.
    از نظر من با در نظر گرفتن نقطه ضعف مارشن من هانتر(آتش)ثور برنده است چون ثور اگر مارشن یک لحظه غفلت کند ثور راحت با رعد او را آتش میزند.!!!!!!!
    اما اگر نقطه ضعف مارشن رو در نظر نگیریم او برنده میشود چون مارشن قدرت های فراوانی مثل تلپاتی،نامرعی شدن تغیر اندازه و…دارد که با آنها میتوان ثور را شکست بدهد از لحاظ قدرت بدنی و سرعت هم کم از ثور ندارد و تجربه بیشتری هم نسبت به ثور دارد.!!

  274. کینگ پین کاربر می‌گوید

    کامنت اخر

  275. ثو خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    مقاله کاملا درست بود نقطه ضعف مارشرمنهاتر اتش است و ثور رعد داره وراحت برنده میشه ممنون از نویسنده محترم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب در اینکه مارشن قویتره شکی نیست شانسش هم بالاتره مارشن قدرت های بسیار زیادی داره و اینکه ضعفش روحیه نه جسمی هپین مارشن با سوپرمن هم که قدرت آتشی داشته نبرد کرده

    2. Marvel and DC fan کاربر می‌گوید

      کاملا مقاله خوبی بود ولی داداش تو تو بحث تجربه اشتب میزنی و مارشن ۲۶۵ میلیون سالشه و بعد ثور چند میلیون سالشه نیست تقریبا دقت کن دارم میگم تقریبا یک میلیون سالشه اینم بر اساس این میگم که ثور خودش گفته خودم دیدم انسان های رو که در غار زندگی می‌کردم و با سنگ شکار میکردم انسان های اولیه برای اولین بار میشه ۹۰۰,۰۰۰ سال پیش اون موقع هم ثور حداقل تقریبا هزار سالش بوده پس یعنی الان تقریبا یک میلیون سالشه بعد تو بحث قدرت بدنی کلا اشتب زدی ثور در کمیک سال ۲۰۱۳ تونست یگدارسال رو تحمل کنه یه دانشمند تو مارول گفته بود که یگدرسال شامل مولتیورس بینهایت میشه که یعنی میشه گفت ثور تقریبا زور بینهایت داره تازه ثور تو کمیک های کلاسیک آدامانتیوم رو سکوند کاری که تو مارول فقط هالک تونست انجام بده ولی در کل ذمقاله خوبی بود خسته نباشید و مگه میشه مقاله ای بدون نقص باشه سپاس گذارم🙏🙏🙏

  276. پروردگار دووم کاربر می‌گوید

    آقا مارشن منهانتر قوی تر از تور هست درست ولی مارشن در نبرد با سوپرمن شکست خورد

  277. starfare کاربر می‌گوید

    مارشن من هانتر جن بود فکر کنم
    ادمین تیتر رو اصلاح کن بنویس ارباب رعد و برق یا جن سبز

دیدگاه ها غیر فعال است.