بررسی تمامی قدرت های مارشن من هانتر در دنیای کمیک

جان جونز با نام دیگر مارتین یا مارشن من هانتر تنها و آخرین بازمانده مردمان سبز پوست مریخی محسوب می‌شود. او چندین دهه پیش، توسط فردی به نام «دکتر ساول اردل» به سیاره زمین تله پورت شده است. درست از همان زمان، او سیاره زمین را به‌عنوان خانه اصلی خود در نظر گرفته است. او در طی این مدت زمان طولانی‌ای که روی زمین بود، نقش‌های مختلفی را برای انسان‌ها ایفا کرد: کاراگاه، مامور مخفی، کاوشگر و حتی یکی از اعضای موسس و اصلی گروه لیگ عدالت. مارشن من هانتر یکی از اعضای اصلی گروه جاستیس لیگ و یکی از قویترین موجودات دنیای دی سی است که در بین کمیک دوستان محبوبیت زیادی دارد. مارشن من هانتر به لطف فیزیولوژی قدرتمند مریخی خود، توانایی های بسیار بیشماری دارد که او را حتی از سوپرمن نیز قدرتمندتر می کند. در ادامه به معرفی تمامی قدرت های این شخصیت دوست داشتنی کمیک بوکی می پردازیم با ما همراه باشید.


۱۰. پرواز:

مارشن من هانتر با دستکاری گراویون ها (یک ماده اتمی همراه با نیروی گرانش) و دستکاری در سیستم مغناطیسی و کنترل حرکت مولکولی (یک حالت تلکنتیک) پرواز می کند. این قدرت به او امکان می دهد تا بدون خستگی و با سرعت زیاد بتواند پرواز کند. مارشن من هانتر همچنین می تواند بدون هیچ مشکلی در فضا نیز پرواز کند بطوری که سرعتش در مواقعی با سرعت سوپرمن نیز برابری می کند. سرعت مارشن من هانتر در فضا برابر با ۷ مایل در هر ثانیه می باشد.


۹. سرعت ابرانسانی:

مارشن من هانتر نیز همانند فلش و سوپرمن، توانایی حرکت با سرعتی فراتر از حد تصور را دارد. درست است که مارشن من هانتر به اندازه این دو سریع نیست اما به کمک توانایی های دیگرش خواهد توانست این کمبود را جبران کند. مارشن من هانتر این توانایی را به کمک دستکاری میدان های مغناطیسی بدن و ذرات گرانشی محیط انجام می دهد.

خود مارشن من هانتر اذعان کرده است که سرعتش به سوپرمن نمی رسد اما بارها توانسته به سرعتی برابر با سرعت سوپرمن برسد و چندین هدف را در اطراف زمین تنها در عرض چند ثانیه نابود کند.


۸. قدرت و دوام بی انتها:

مارشن من هانتر مانند بسیاری از ابرقهرمانان دیگر دنیای کمیک از استحکام و دوام فوق العاده ای برخوردار است. ساختار بدن من هانتر به او این امکان را می دهد تا تقریباً تمام انرژی های جنبشی وارده نظیر گلوله های با کالیبر بالا و یا حملات با سلاح های قدرتمند نظیر میولنیر ثور را جذب کند. مارشن من هانتر با بازگرداندن آنها، ساختار بدن خود را سخت تر کرده تا جایی که قدرت بدنی او به سطح قدرت بدنی سوپرمن می رسد.

مارشن من هانتر یکی از قدرتمند ترین موجودات کره زمین است. ساختار بیومورفیک بدن او بهمراه سیستم مولکولی پیچیده و توانایی ذهنی روانی بالا به او این امکان را می دهد تا سنگین ترین اجسام زمین نظیر ناو جنگنده بر و یا آسمان خراش ها را به راحتی حمل کند. در حالت عادی مارشن من هانتر می تواند ۱۰۰ تن وزن را بلند کند و در نهایت قدرتش نیز توانایی کشیدن سیاره زمین را نیز دارد.


۷. زوددرمانی:

مارشن من هانتر قابلیت زوددرمانی بسیار بالایی دارد و می تواند در کسری از ثانیه دست قطع شده خود را بازیابی کند. علاوه بر این سیستم ایمنی مارشن من هانتر به شیوه ای طراحی شده است که از او در برار  همه بیماری ها و سموم کیهانی محافظت می کند. نقطه ضعف اصلی مارشن من هانتر ترس از آتش سوزی است اما آتش سوزی نیز نمی تواند صدمه زیادی به او وارد کند و در کسری از ثانیه بهبود می یابد.


۶. حواس کیهانی:

همانند سوپرمن، مارشن من هانتر نیز از شنوایی و بینایی ابرانسانی برخوردار است. من هانتر نیز دارای دید میکروسکوپی همانند سوپرمن است، اما این تنها امتیاز حواس ابرانسانی من هانتر نیست. او علاوه بر دید گرما از دید الکترو مغناطیسی، دید تلسکوپی و دید میکوسکوپی نیز برخوردار است.

مزیت دیگر حواس مارشن من هانتر توانایی ای است به نام مریخ ویژن. ماهیت این توانایی تا به امروز بطور کامل معلوم نشده است. مریخ ویژن به من هانتر امکان شلیک انرژی از چشم، جلوگیری از آتش گرفتن اجسام قابل اشتغال، دیدن تمامی طیف های نور و مشاهده افراد و اشیا جادویی و غیر قابل دیدن را می دهد.


۵. نامرئی شدن:

مارشن من هانتر می تواند کاری کند تا بیوپلیمر های موجود در بدنش توانایی انعکاس نور را از دست بدهند و خودش را از دید غیر مسلح مخفی کند. من هانتر با افزایش و فشار بیشتر بر سطح مولکولی بدن خود، می تواند خود را بطور کامل از دید طیف های الکترومغناطیسی، مادن قرمز و ماورا بنفش نیز مخفی کند. البته این بدان معنا نیست که لمس ناپذیر می شود و با لمس کردن می توان او را پیدا کرد.


۴. جذب ماده و انرژی:

مارشن من هانتر توانایی جذب ماده و افزودن آن به جرم خود را دارد. جان جونز یکبار از این توانایی برای تغییر اندازه خود استفاده کرد و به ابعاد تایتان های باستانی رسید و در مواردی نیز از جذب انرژی برای افزایش قدرت زوددرمانی خود استفاده کرده است. مارشن من هانتر یکبار آنقدر انرژی جذب کرد که توانست خود را به ۳ شخصیت جداگانه با توانایی های متفاوت تبدیل کند. من هانتر اگر به یک منبع انرژی تمام نشدنی دست پیداکند میتواند ابعاد خود را هر چقدر که بخواهد افزایش دهد.


۳. تغییر شکل و اندازه:

انعطاف پذیری، پلاستیسیته و کشیدگی. مارشن من هانتر به کمک این توانایی ها و تغییر در ساختار مولکولی بیوپلیمر های بدن خود، می تواند هر طوری که بخواد ساختار خود را تغییر داده و به هر شکل و ساختاری تبدیل شود. او میتواند به لباس یا اسلحه تبدیل شود و هیچ محدودیتی در افرادی که می تواند به شکل آنها تبدیل شود ندارد. در همین چند سال در دنیای کمیک های دی سی دیده شده است که مارشن من هانتر به یک خانه تبدیل شده و ابعاد خود را به اندازه یک آسمان خراش افزایش داده است.


۲. مرحله بندی انرژی و دستکاری مولکولی:

یکی از عجیب ترین و نامعلوم ترین توانایی های مارشن من هانتر توانایی شناسایی و بررسی هر چیزی در سطح مولکولی آن است تا نقاط ضعف آن را شناسایی کند. مارشن من هانتر به کمک این توانایی توانسته از سد پیشرفته ترین سیستم های امنیتی و قدرتمندترین دشمنان عبور کده و آنها را شکست دهد. همچنین می تواند مسیر حرکت اشیا و سیارات را تغییر دهد و این توانایی را می تواند از طریق لمس دیگر موجودات قدرتمند، این توانایی خود را افزایش دهد.


۱. تله پاتی / تله کینزی:

مارشن من هانتر قدرتمندترین تله پات روی کره زمین است. مریخی ها به توانایی تله پاتی و تله کینزی خود مشهور هستند. اکثر مریخی ها حتی بصورت کلامی ارتباط برقرار نمی کنند و ارتباط آنها از طریق ارتباط ذهنی و ارتباط از راه دور است. من هانتر قادر است بدون هیچ مشکلی ذهن هر انسانی را بر روی زمین و حتی منظومه شمسی بخواند و خیلی ها در این توانایی او را از پروفسور ایکس نیز برتر می دانند.

مارشن من هانتر همچنین می تواند ذهن همه موجودات حتی خدایان (بجز شخصیت های دیوانه ای مثل جوکر) را تحت کنترل خود بگیرد و آنها را به سربازان خود تبدیل کرده و یا کله آنها را منفجر کند و یا می تواند با نفوذ و اسکن مغز افراد، تمامی خطرات آنها را ببیند و حتی خاطرات افرادی که با آن فرد نیز ارتباط داشته اند را نیز ببیند. از دیگر توانایی های مارشن من هانتر نیز این است که به لطف توانایی دستکاری در سطح مولکولی، می تواند اشیا را جابجا کند و در دنیای کمیک، او توانسته است به راحتی و به کمک این توانایی، سیارات را جابجا کند.

منبع: CBR

43 Comments
  1. Amirali کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید شما درباره لمس ناپذری بودن مارشن من هانتر چیزی نگفتید

  2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام . مقاله خوبی بود .
    ماشین من هانتر یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان دنیای DC و حتی کل کمیک هست ( در وصف قدرت اون همین بس که سوپرمن چندین بار اعتراف کرده که او قویترین موجود روی زمین است . ) ، که متاسفانه زیاد شناخته شده نیست . نه تنها در ایران ، که در کل جهان این ابرقهرمان آنچنان شناخته شده نیست . حقیقتا یکی از قهرمانان محبوب من در دنیای DC همین ماشین من هانتر هست . این مقاله هم اطلاعات زیادی از این شخصیت را به خواننده منتقل میکند .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      داداش فکرکردم اشتباه تایپی کردی اما از اونجا که توی بعضی از کامنت های دیگتم دیدم گفتم اطلاع رسانی کنم که عزیز مارشن نه ماشین😂😂

  3. صادق کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود
    از این جور مقاله ها بیشتر بزارید باحاله😜😜😜😜😜😜😜😜
    از بیشتر شون خودم فبلا اطلاع داشتم
    ولی دیگه فکر نکنم بتونه ضربه های میولنیر ثور رو جذب کنه میتونه؟؟؟؟؟؟؟
    نمی‌دونم
    استیو جان
    ماشین من هانتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مارشن درسته

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      مرسی که گفتی . حواسم نبود . راستش همیشه فکر میکردم ماشین درسته . 😂👍

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        خواهش میکنم.فقط بگم من قصد مسخره کردن نداشتم بهتون بر نخورده باشه☺

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          این چه حرفیه ؟! . برای چی ناراحت بشوم ؟! شما که بی احترامی نکردید . اتفاقا خوب شد که بهم گفتید . 😂

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            خیلیم ممنونم😘😘😘

  4. Amirali کاربر می‌گوید

    درباره توانایی نفس باد یا اینکه میتونه با نیروی تغیرشکل نیروهای حریفش رو بگیره!!!(بجز موجودات کیهانی)اون حتا یکبار خودشو سوپر من کرد تا اتش روش اثر نکنه اما اون موقع کریپتونیایت بهش اسیب میزد!

  5. بتمن کاربر می‌گوید

    بی شک بعد سوپرمن قوی ترین عضو جاستیس لیگه فقط نقطه ضعفش که آتیشه باعث میشه خیلی راحت شکست بخوره

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      قوی ترین عضو لیگ عدالت کاپیتان اتم هست

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اصلاً حرفتو قبول ندارم و باهاش بشدت مخالفم .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب شما اشتباه مبکنین سوپرمن از کاپبتان اتم و مارشن منهنتر ضعیفتره یعنی
          ۱-کاپیتان اتم
          ۲-مارشن منهانتر
          ۳-سوپرمن
          تمامممم محمد رضا ابراهیمی شماهم اشتباه میکنین مارشن منهانتر ترکیبی از سوپرمن و بتمنه هوش بتمن ،قدرت سوپرمن هرچند قدرت کاپیتان اتم و مارشن منهانتر قطعا از سوپرمن قویترن

          1. حق گو کاربر می‌گوید

            داداش دکتر فیت هم از سوپرمن و مارشن من هانتر قوی تره حالا نمیدونم از کاپتان اتم قوی‌تره
            یا نه

      2. میلاد کاربر می‌گوید

        https://fa.mort-sure.com/note/batman-vs-captain-atom/
        این برای این هست که بگم چرا کاپیتان اتم را قوی ترین عدالت طلب میدونم.
        (لطفا کامل بخونیدش)

        1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          این که کامل نبود https://www.thethings.com/justice-league-characters-ranked/
          این رتبه بندی اعضای لیگ عدالته ببین جایگاه اول کیه

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            مقاله جالبي بود
            ادمين محترم من مقاله رو خوندم و يك چيز هايي فهميدم ولي به نظرم اگر ترجمه كنيدش خوب ميشه
            و ادمين محترم يه خواهش داشتم …………………. ميشه لطفا شما هم مثل سايت هاي كاميكان و كميك اسكواد و………………. كميك ها رو ترجمه كنيد و تو سايت بزاريد.
            خيلي خوب ميشه اگر اينكار رو بكنيد
            و اينكه اگر ميشه اول فاينال كراسيس رو بزاريد چون خيلي دلم ميخواد بخونمش و هيچ سايت ايراني اون رو ترجمه نكرده

          2. میلاد کاربر می‌گوید

            #محمد رضا ابراهیمی
            جالب بود ولی چند نفر توشن نبود(خیلیا نبودن) و خدا وکیلی کاپیتان اتم قوی تره چون میتونه چهان را نبود کنه و از نو خلق کنه البته سوپرمن هم خیلی خیلی قوی هست ولی تا به حال نتونست حریف کاپیتان اتم بشه در کمیک (یا مساوی کرده یا باخته ازش)
            بابا کاپیتان اتم نکرون رو تو قلمرو خودش شکست داده این خیلی کاره بزرگیه
            من نه طرفدار کاپیتان اتم هستم نه سوپرمن ولی کاپیتان اتم کارای بزرگ تری انجام داده(نابود کردن دنیا و خلق دنیایه جدید ،سوپرمن هرگز نمیتونه این کارو بکنه)
            البته سوپرمن هم فقط با یک عطسه یک منظومه را نابود کرده،یک سیاه چاله قدرت مند را در مشتش نگه داشته،دومزدی را از وسط نصف کرده،یک ستاره روشن را با فوتش خاموش کرده و…(بازم هست که هم من میدونم هم دیگران)و اون از لحاض فیزیکی خیلی قوی ولی همش به زور نیست ؛کاپیتان اتم میتونه انرژی را تا سطح کیهانی جذب کنه و اون رو نشر بده و…(در آدرس بالا خیلی بیشتر توضیح داده)

            دوستان عزیز این سایت هم بگن به نظرشون بین سوپرمن و کاپیتان اتم کی قوی تره البطه لطفا قبلش آدرس سایتی که در بالا گذاشتم رو خوب مطالعه کنید لطفا🌷⚘

          3. میلاد کاربر می‌گوید

            از اونجایی که کاپیتان اتم میتونه دنیا رو سه بار پشت سرهم نابود کنه و یک دنیایه جدید خلق کنه پس شاید بتوان آن را حتی تقریبا قادر مطلق خواند

          4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب منبعت هرچی هست مزخرفه اومده آکوامن رو از سوپرگرل قویتر گذاشته و شزم و اوریون رو از واندروومن ضعیفتر دونسته که این کاملا غلطه دکتر فیت هم با سوپرمن برابره اوندو ازش قویترن

  6. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    سوپرمن و تمام اون نسخه های قدرتمند تری نسبت به بقیه داره یه ابر قهرمان کامله قوی سریع پرتوی انرژی گرما دید ایکس رای مادون قرمز دید تلسکوپی و میکروسکوپی زود درمانی آسیب ناپذیر و من سوپرمن رو یه ترکیب می دونم سرعت فلش قدرت هالک نیروهای مارشن من هانتر
    سوپرمن بسیار قدرتمنده از هالک ثور و سنتری هم قویتره می تونه با تانوس بطور جدی مقابله کنه و سوپرمن قبل از بحران که تمام از تانوس و دومزدی میزنه بالا هیچکدوم از اعضای جاستیس لیگ هیچ قدرتی نداشته اند و ندارند تنها کسی از لیگ عدالت که می تونه با سوپرمن مقابله کنه و از نظر شانس اون ۳۰ درصد بیشتر نیست اوریون پسر دارک ساید هست اوریون سلاح های قدرتمندی داره دارک ساید رو تابحال کشته از نبرد با کسی ترسی نداره

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      محمد رضا خودتی؟؟؟تو که میگفتی هالک و سوپرمن برابرن!!!چرا اینجوری شدی؟؟؟

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      به به خوشم اومد 😂😂 فکر می کردم مثل بقیه در مورد سوپرمن منحرفانه فکر کنب 😅

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب شما سوپرمنو با اسپکتر اشتباه گرفتین سوپرمن سومین عضو قدرتمنده و در ضمن شانس شزم ۴۹ درصده

  7. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر Bob نظر منو عوض کرد خب هر کسی بعضی جاها کم میاره دیگه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      باور کن دیوونه شدم این کامنتتو دیدم تو تا دیروز میگفتی هالک اودینم میزنه و حالا……

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        داداش الان مشکل داری باهاش ؟؟؟؟ تازه بنده خدا به راه راست هدایت شده 😂😂😂 منحرفش نکن دیگه

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          تو کسی نبودی که میگفتی نباید پرید وسط بحث بقیه ؟!؟!؟!؟!

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            عزیزم من که نظری در مورد موضوع سوپرمن تو این مقاله ندادم

            تو خودتم دخالت کردی واسا کامنت ها رو بخونم اگه صلاح بود منم به بحثتون اگه اجازه دادید اضافه میشم .

  8. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
    اول از همه بگم که من کاری با نظر شخصیت ندارم و برام هم مهم نیست .
    هر جا به نفعت باشه به سایت سایت superheroe database اشاره میکنی و هر جا هم به نفعت نباشه به قول معروف همینجوری روی هوا نظرت رو میگی . این کار درست نیست . ۹۹ درصد که این سایت superheroe database عکس نظرت رو بیان میکنه که هیچ اما فقط یک درصد مواقع که ۱۰ نفر اومدن رای دادن تو میای این سایت و نتیجه نظر سنجیش رو میکشی وسط . مثل همون قضیه هالک مجازات کننده فضایی که دیگه وقتی مطلقا کم آوردی میای به نظر سنجی اون سایت مراجعه میکنی که سر جمع ۵۰ رای هم ثبت نشده راجبش . ( البته این مثال بود چون الان اصلا موضوع هالک و هالک مجازات کننده فضایی و اینا نیست . ) . در صورتی بیشترین رای ثبت شده مربوط به نبرد ثور و سوپرمن هست و نتیجه هم در حال حاضر به نفع ثور هست . فکر میکنم که بیشتر از ۱۳۰۰ تا رای ثبت شده باشه و خوب هرچه رای ثبت شده بیشتر باشه نظر سنجی هم معتبر تر هست که این حرف من نیست . حرف بیشتر کارشناسان راجب ماهیت نظر سنجی هست .
    حالا جالبه که یه عده میگن بعضی ها از روی طرفداری رای میدن که من این حرف رو رد نمیکنم و درسته اما همین فن های افراطی سوپرمن که سوپرمن رو از عالم و آدم قویتر میدونند ، همون افراد میگن سوپرمن پر طرفدارترین شخصیت کمیک هست و یا حداقل جز ۳ شخصیت پر طرفدار کمیک هست و اینجا جای این پرسش مطرح میشه که حالا این سوپرمنی که خیلیا میگن پر طرفدارترینه چرا در پر طرفدارترین نظر سنجی این سایت عقب هست ؟!؟! معلومه که اگه تعصبی هم بوده باشه ۱۰ برابر بیشتر برای سوپرمن و طرفداران اون بوده . اینم حرف من نیست . نتیجه گیری حرف خود فن های سوپرمن هست .
    اگه یه سر به نظر سنجی های این سایت بزنی میبینی که کلا نتیجه خیلی از این نظر سنجی ها بر خلاف حرف های توست . میبینی که ثور در حال حاضر در نظر سنجی های همین سایت superheroes database ، بیشتر از سوپرمن ، واندروومن ، هالک ، شزم ، اسکارلت ویچ ، سنتری ، مارشن من هانتر ، سیلور سرفر و … ، رای دارد . در صورتی که هالک کمتر از شزم ، سوپرمن ، اسکارلت ویچ ، سنتری ، سیلور سرفر ، واندروومن و … ، رای دارد . حالا اصلا هدف من رجوع به یک بحث قدیمی نیست اما خواستم بگم که آخرش یا ۵۰ به ۵۰ این سایت رو قبول داشته باش یا کامل کامل و یا اصلا قبول نداشته باش . نمیشه که وقتی کم میاری بری به اون ۱ درصدی که قبول داری مراجعه کنی . البته هر جور دوست داری قبولش داشته باش و برای منم اصلا مهم نیست اما گفتم که بدونی داری چی میگی و کلا خودت حرفای خودت رو نقض میکنی .
    راجب کراس اوور ها هم در کامنت بعدی توضیح میدهم که چرا ارزش خیلی کمی دارد و بعضا اصلا ارزش ندارد .

  9. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
    ادامه کامنت قبل … :
    اما راجب کراس اوور ها . ببین کلا در کراس اوور های مارول بر علیه دی سی ، حداقل ۷۰ درصد مواقع طرف مارول شکست خورده و طرف دی سی پیروز شده که علتش مفصله که مثلا دی سی بیشتر هزینه ها رو به عهده گرفته و مارول که بیشتر پول پرست هست گفته باشه طرف دی سی برنده بشه . این عدد ۷۰ درصدی هم که گفتم به راحتی قابل اثبات هست و وقتی تک تک کراس اوور ها رو برسی کنی متوجه میشی . در ضمن اکثر طرفداران حرفه ای و با تجربه کمیک اصلا کراس اوور ها رو قبول ندارند و در تفسیر نبرد ها هم معمولا بهش اشاره نمیکنند . ضمن اینکه خود مارول رسما گفته که کراس اوور ها معمولا در دنیای اصلی نیستن و یجورایی نیمه رسمی به حساب میان . این از این موضوع . !
    موضوع دیگه راجب کراس اوور ها اینکه من نمیدونم چقدر فوتبال رو دنبال میکنی اما با مثال فوتبالی توضیح میدم . همین امسال رو مثال میزنم . لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا از اتلتیکو مادرید باخت و حذف شد . ! اما آیا واقعا اتلتیکو مادرید قویتر از لیورپول هست ؟! هست ؟!؟! این سوالیه که بیشتر کارشناسان متخصص خود اسپانیا بهش پاسخ منفی دادند . آیا اگه اتلتیکو مادرید در لیگ برتر انگلیس بود میتونست دستاورد لیورپول رو داشته باشه ؟! خیلی بعیده . مثال های این مورد خیلی زیاد هست . یک مثال دیگه از یک شخصیت معروف تاریخی . موساشی میاموتو یک شخصیت معروف تاریخ ژاپن بود که میگن حتی دوئل ۷ به یک رو هم بار ها برنده شده بود . بار ها اشخاصی رو شکست داده بود که هیچ شخصی فکرش رو نمیکرد و به شهرتی تاریخی رسیده بود . اما یک بار از یکی از شاگردان تازه کارش شکست خورد در یک مبارزه تن به تن . !! آیا این کافیه که یک نفر بگه اون شاگرد تازه کار واقعا خبره تر بود ؟! مسلما خیر .
    قضیه کراس اوور ها هم در ضمن بر طبق نظر شخصی نویسنده هست و قرار نیست هر اتفاقی که افتاده نتیجه قطعی به حساب بیاد .
    حالا من نمیدونم کی و کی و کجا به شما چی گفته و نمیخوام هم بدونم . اما شخصا فقط به یه کراس اوور دقت نمیکنم و نتیجه بگیرم . من معتقدم باید من به تک تک قدرت ها و توانایی های هر شخصیت و تک تک جنگ های هر شخصیت و تک تک امتیاز های هر شخصیت توجه کرد و بعد نتیجه گرفت . باید به تک تک زوایای یک مبارزه توجه کرد . باید به نظر اکثریت طرفداران هم توجه کرد . نه صرفا با یه کراس اوور مسخره بی ارزش نتیجه گرفت .
    در ضمن من این حرف ها رو اصلا برای تغیر نظر هیچ و هیچ شخصی نگفتم و صرفا هدفم همین بود که بگم من برای نتیجه گیری به همه زوایای یک مبارزه دقت میکنم نه صرفا یک کراس اوور مسخره بیخود .

  10. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    در مورد اودین و دارک ساید منظورم نسخه های قدرتمندش بود هالک رو هنوزم از ثور و سنتری قویتر میدونم ضمنا سوپرمن و هالک من منظورم سوپرمن قبل از بحران بود سوپرمن بعد از بحران رو با هالک برابر می دونم راستی از نظر شما ریچارد رایدر شانسی در برابر سوپرمن داره اون از هایپریون و کوازار هم قویتره و من یکی میگم گرین لانترن رو هم شکست میده چون nova force بسیار قدرتمنده و انایلوس رو هم شکست داده که این کار برای یک انتقامجو تا حدودی غیر ممکنه
    راستی کاربر راجرز یجا مقایسه هالک و ثور بود من شاهکار شکست آنسلات رو مطرح کردم و شما گفتید همین تایرانت هم چند برابر آنسلات قدرت داره و چون نمی دونم کجا بود اینجا میگم ببینید بعضی جاها آنسلات رو قویتر از تانوس میدونن بعد شما این حرفو می زنید برای مثال ۲۵ شخصیت برتر مارول در پروشات آنسلات نهم ولی تانوس سیزدهم بود در یک فیلم دیگه که در آپارات بود آنسلات رو قویتر از تانوس میدونست به فارسی بزنید ۱۰ شخصیتی که از تانوس قویتر هستند یه فیلم تو آپارات میاد اون بعد چطوری میگید تایرانت چند برابر آنسلات هست اون احتمالش هست از تایرانت هم قویتر باشه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      باز هم میگم که کاری با باقی حرفات ندارم که قبلا البته خلافش بار ها ثابت شده . فعلا فقط راجب سوالت صحبت میکنم .
      تایرانت یا تانوس ؟!؟!؟ ( البته منظورم مقایسه این دو شخصیت نیست . منظورم اینکه قبلا گفتم کدام یک از اینها قدرتمندتر از آنسالات هستند . ) فکر کنم من گفتم تانوس . ! حالا هرچی . به نظر من هم تانوس و هم تایرانت به مراتب قدرتمندتر از آنسالات هستند . سایت هایی مثل CBR و اسکرین رنت هم این موضوع رو حداقل در اکثر مقالاتشون قبول دارند تا اونجایی که من دیدم . همچنین نظر اکثریت طرفداران همین همین هست .
      بعدشم شخصا طبق تحقیقاتی که داشتم و کمیک هایی که از این دو شخصیت یعنی تانوس و آنسالات دیدم ، فکر میکنم که تانوس به مراتب قدرتمندتر باشد . چون هم جنگجوی ماهرتری است و هم تجربه چندین هزار ساله دارد و البته سلاح های قدرتمند و شاهکار های بیشتر و تاریخچه غنیتر و زیرکی به مراتب بیشتر و باقی موارد …. . در ضمن هالک ندیدم تانوس بزنه اما اگه به قول تو آنسالات رو زده پس … . ( البته اینکه صرفا یک بار آنسلات رو اگه شکست داده باشه دلیل بر قویتر بودنش نسبت به آنسالات نیست چون من شخصا دیدم که آنسالات هم راحت هالک رو شکست بده . ) .
      تانوس را اصلا نباید دست کم گرفت . به نظر من تانوس میتواند سوپرمن بعد بحران را شکست بدهد . همون سوپرمن قبل بحران هم کار راحتی در برابر تانوس نداره و اگه تانوس بخواد از ارتش و افرادش کمک بگیره و از سلاح های ویژش استفاده بکنه ( البته منظورم سنگ های ابدیت نیست چون در اون صورت که دیگه سوپرمن قبل از بحران هیچ شانسی ندارد . ) احتمالا سوپرمن قبل از بحران رو هم شکست میده . تانوس ، هالک رو هم که بار ها و بار ها به راحتی هرچه تمام تر شکست داده . در واقع تانوس به نوعی نقطه سیاه کارنامه هالک و گربه سیاه هالک به حساب میاد . ( ابتکاری خودم . 😁😁 ) .
      حالا دیگه باقیش بماند .

  11. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    اول اینکه خودتم همین طور هر وقت به نفعته به اونجا اشاره می کنی همیشه این کارو نمی کنی باشه اونجا هالک از ثور شکست خورد قبول طبق رای گیری ضمنا من کاری به تانوس ندارم میگم که تایرانت از آنسلات قویتره ولی نه این حد که تو بگی چند برابر آنسلات قدرت داره تازه گفتم احتمالش هست من حرفتو قبول دارم در مورد سوپرمن و تانوس من نظر دیگه ای دارم چون سوپرمن‌ کمک جاستیس لیگ رو داره سنگ های ابدیت تاثیر خاصی بر سوپرمن نداره از لحاظ قدرت فیزیکی سوپرمن چیزی از تانوس کم نداره و مقام دومه
    راستی تا یادم نرفته بگم جواب سوالمو ندادی اگر نظری داری خواهش میکنم بگو

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      ببین من حداقل حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد مواقع ! نظریت اکثر طرفداران را قبول دارم و بهش احترام میگذارم . بلاخره اکثریت که ابله نیستند معمولا و حتما دلیلی داشته که نظر دادند . مخصوصا این حرفم در مورد مواقعی است که حداقل بیشتر از ۱۰۰ تا نظر ثبت شده باشه . چون هرچه رای های بیشتری ثبت شده باشه ارزش اون نظر سنجی بیشتر هست . در ضمن من هیچ وقت نمیگم که نظر سنجی ها مطلقا تایین کنند و یا مطلقا بی ارزش هست . !
      اما تو نهایتش فقط ۱ درصد مواقع این نظر سنجی ها رو قبول داری و بهش اشاره میکنی اونم اونجایی که به نفعته . فکر کنم که این قضیش خیلی متفاوت باشه . خوب این خیلی مسخرست و نشون میده که وقتی کم میاری میری این نظر سنجی ها رو میکشی وسط و میگی این نظر سنجی ثابت میکنه که فلانه . ! در صورتی که باقی حداقل ۹۹ درصد مواقع به نظر سنجی ها هیچ اشاره ای نمیکنی .
      در اخر راجب سوالت فکر کنم پاسخ دادم . اگر نه ، یک بار دیگه واضح بگو ببینم سوالت چی بود .

  12. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    گفتم ریچارد رایدرد یا همون نوا در برابر سوپرمن شنسی داره یا نه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      راستش من نمیدونم .

  13. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    قویترین عضو لیگ عدالت کاپیتان اتم هست دومی مارشن منهانتر سومی سوپرمن دلایل زیادی دارن تمام

  14. علی کاربر می‌گوید

    سلام٬ ببخشید چرا کامنت من تایید نشد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      حتما مشکلی داشته دیگه.

      1. علی کاربر می‌گوید

        داره میگه سوپرمن هیچ شانسی جلوی تانوس نداره در حالی که سوپرمن از تانوس قویتره .
        کسی که دارک ساید را شکست داده حتما میتونه تانوس هم شکست بده ٬ چون دارک ساید از تانوس با ۶ سنگ هم قویتره .
        من هم فقط مثل خودش با هاش حرف زدم حالا نمیدونم چرا کامنت من رو تایید نکردید.

  15. عمو ترایسراتونی کاربر می‌گوید

    پس اینطور که پیش میره نسخه ی زک اسنایدر لیگ عدالت قراره حسابی با مارشن من هانتر بترکونه👽
    البته اگه قدرت هاش رو مثل هالک توی مارول محدود و مسخره نکنن

  16. […] رایدر و مارشن من هانتر مریخی مشترکات زیادی با یکدیگر ندارند. با اینحال هر دو […]

دیدگاه ها غیر فعال است.