قدرتمندترین نسخه های تانوس

تانوس یکی از قدرتمندترین و معروف ترین شرور های دنیای مارول است. او بارها با ابرقهرمانان مارول جنگیده و آنها را شکست داده است. همچنین او حضور بسیار زیادی نیز در انیمیشن ها و کمیک های مارول نیز دارد. در ادامه به معرفی قدرتمندترین نسخه های تانوس می پردازیم.


۱۲. تانوس کاپیتان امریکا:

در سری کمیک های WHAT IF … این سوال بررسی شد که چی میشد اگر تانوس به اونجرز می پیوست. خب این کار برعکس ظاهرش برای اهداف قهرمانانه نبود. تانوس به اعضای انتقام جویان پیشنهاد کمک در مبارزه با یک موجود بیگانه به نام سازنده (BUILDERS) را داد. اما مشخص شد که  پیشنهاد کمکش تنها یک برنامه بود برای نجات پسرش. او شرایط را طوری مدیریت کرد تا کاپیتان امریکا کشته شود  و انتقام جویان را به این متقاعد کند که او متناسب با شرایط در مبارزه کشته شده است. به این ترتیب او به عنوان رهبر جدید انتقام جویان منصوب شد تا مشکل را حل کند.


۱۱. تانوس انتقام جو:

با وجود نسخه های مختلف تانوس این یکی با بقیه تفاوت دارد و یک قهرمان محسوب می شود. این نسخه از تانوس اولین بار در شماره ۱۰# از سری کمیک های تانوس توسط جف لمایر ظاهر شد. این تانوس بدون دست به کشتار زدن برای بدست اوردن موقعیت در پیش مرگ برخلاف ارزویش دست به کار های ابر قهرمانانه زد. این تانوس به عنوان یکی از بهترین قهرمانان در این زمین بشمار می رود ورود او به این صورت است که هنگامی که گروهی از انتقام جویان به رهبری سم ویلسون (کاپیتان امریکا) و همراه با هرکول واسپایدر من وواسپ توسط ابامنیشن شکست می خورند ناگهان ویژن / ایرون هرت/ دردویل / میس مارول به رهبری تانوس وارد عمل می شوند.

به دستور تانوس ایرون هرت سم ویلسون را عقب می کشد و در این بین ابامنیشن از اینکه تانوس را همراه با انتقام جویان می بیند متعجب می شود اما تانوس به او می گوید که چقدر خسته کننده است و با یک مشت همراه با انفجار نیرو او را زمین گیر میکند. ولی طولی نمیکشد که این تایتان دیوانه متوجه می شود که در یک واقعیت خیالی است که توسط اترنیتی ایجاد شده ولی وقتی اترنیتی به او پیشنهاد باقی ماندن در این زندگی قهرمانانه رو داد او رد میکنه و به واقعیت اصلی بر میگرده.


۱۰. پویزن تانوس:

در شماره ۲ از سری کمی VENOM VERSE مشخص شد پویزن ها نژادی فضایی هستند که تمایل به تبدیل کردن سیمبیوت ها و میزبان های انهابه عضوی از کندوی خود دارند و تهدیدی برای انها به شمار میروند. البته با این کار انها را به یک نسخه قوی تر از قبل در نژاد خود و عضوی از کندو تبدیل می کنند. این نسخه از تانوس در سال ۲۰۱۷ ابتدا با سیمبیوت ونوم پیوند خورد و سپس توسط موجودی از نژاد پویزن ها به این نسخه و عضوی از کندوی انها تبدیل شد که باعث قوی تر شدنش شد و از قدرت هر دو شخصیت برخوردار است. این نسخه اولین بار در شماره ۲ از سری داستان های VENOM VERSE ظاهر شد. در این سری پویزن ها قصد داشتن با الوده کردن قربانی ها در دیگر واقعیت ها به سیمبیوت و سپس انها را به عضوی از کندو تبدیل کنند تا بتوانند گسترش یافته و قدرتمند تر شوند. گر چه انها همواره شکست خورده اند ولی قدرت طلبی انها باعث شده تا هنوز هم یک تهدید به حساب بیایند. رهبر انها این نسخه از تانوس است که قدرتمند است و روش اداره و تسلط بر این جهان را می داند.


۹. تانوس دنیای سرطان:

این نسخه از تانوس در دنیایی موازی از دنیای اصلی به نام دنیای سرطان وجود دارد. دنیایی که مرگ در ان شکست خورد و  متوقف شده و از انجا که هیچ چیز نمی میرد همه چیز توسط نوعی انگل الوده شده است. هدف از این کار تبدیل همه موجودات زنده به یک ارتش الوده و تحت کنترل است . تانوس هم در بین این ارتش است. این نسخه از تانوس با نسخه اصلی متفاوت است و حتی اگر قدرت هایش مانند نسخه اصلی تانوس باشد یک مزیت دارد که نمی میرد. البته چون این تانوس الوده شده پس قدرت بیشتری نسبت به تانوس دنیای اصلی دارد.


۸. امگا:

در سری داستان های INFINITY ABYSS تانوس برای افزایش قدرت خود روی به ساختن کلون از خود اورد و گروهی از کلون های خود به نام تانوسی را ایجاد کرد. در این بین کلون هایی مثل تانوس استرنج / تانوس ایکس / گلادیاتور تانوس  هم بود. در سری کمیک های جیم استارلین او سعی کرد با ترکیب کردن ژن خود با ژن دشمنان خود در یک ازمایش از روی خود کلون های قوی تری بسازد. از بین تمام کلون هایی که ساخته است ترکیب او با گالاکتوس در کلون خود یکی از قدرتمند ترین و ترسناک ترین نسخه های او است. که حتی از نسخه اصلی تانوس هم قویتر بود. البته اوضاع طبق نقشه تانوس پیش نرفت و کلون ها دچار نقص شدند و در طرف امگا قرار گرفتند که این نسخه تصمیم به نابودی جهان گرفت و اگر تانوس به همراه دیگر قهرمانان مانند دکتر استرنج / ادام وارلاک  و شروران یک تیم تشکیل نمی داد حتما از این نسخه از خود شکست میخورد.


۷. تانوساید:

این نسخه بر میگردد به کراس اوور بین مارول و دی سی در دهه ۹۰ میلادی که در ان دنیایی موازی به اسم امالگام بود که ترکیبی از دو دنیای دی سی و مارول بود. در این سری شخصیت های زیادی از دو کمپانی که به هم شباهت زیادی داشتند با هم ترکیب شدند از جمله تانوس با دارکساید که منجر به ساخته شدن این شخصیت شد. با قدرت این دو شخصیت این نسخه یکی از قوی ترین های دنیای کمیک بود. او که حاکم سیاره اپوکالیپس بود سعی داشت با بدست اوردن معادله ضد زندگی دنیای امالگام را نابود کند و دل مرگ را بدست اورد اما نقشه اش با شکست مواجه شد.


۶. اولتیمیت تانوس:

دنیای التیمیت مارول به این قانون معروف است که شخصیت های ان ضعیف تر از نسخه خود در دنیای اصلی هستند. ولی تانوس از این قانون مستثنی است. این تانوس در اوج قدرت خدا گونه بود و تقریبا ۳۰۰۰۰ سال زود تر جهان را تصرف کرد. ولی در اینده این گروه چهار شگفت انگیز بودند که با او معامله ای کردند. با وجود قدرت نامحدود این نسخه از تانوس ولی او هنوز تشنه قدرت بود و قدرت های او شامل: قدرت فوق العاده زیاد / اگاهی کیهانی که به او اجازه میداد اتفاقاتی که روی چند منظومه دور تر اتفاق میفتد را ببیند/ کنترل ذهنی/ او میتوانست از قربانی برای انتقال قدرت خود استفاده کند تا اینکه ذهنش قربانی را از بین ببرد. علاوه بر این دارای توانایی شلیک انرژی به صورت انفجار بود همچنین میتوانست هر زمان بعد از مرگ خود را زنده کند و بسته به مدت زمانی که برای مردن انتخاب میکرد قوی تر برمیگشت.


۵. کینگ تانوس:

این نسخه از تانوس نشان می دهد که چی می شد اگر تایتان دیوانه به ارزوی خود می رسید و جهان را نابود می کرد. این تانوس در سری کمیک نوشته شده توسط دانی کیتس موفق به انجام خواسته خود می شود. او پس از اینکه در مسیر خود تمام قهرمانان زمین به جز یکی یا دو نفر بقیه را نابود می کند و سپس به مرکز کیهان می رود و در راه موجودات دنیا را به معنای واقعی از بین می برد تا دل مرگ را بدست بیاورد. حتی گالاکتوس بلعنده دنیا ها هم نمی تواند در مقابله این نسخه از تانوس مقاومت کند و به راحتی از بین می رود و تنها تهدید فقط هرالد گالاکتوس یعنی سیلور سرفر همراه با چکش تور باقی میماند. البته تانوس با سفر به اینده و با نسخه ای از خود در اینده این تهدید را هم از بین می برد. این نسخه از تانوس از لحاظ قدرت چندان متعادل هم نیست چون گفته شده دادگاه زندگی را شکست داده ولی از طرفی در برابر نسخه عادی تانوس شکست خورد . او حتی کینگ تانوس را زده است. هالک به نوعی سگ کینگ تانوس و گوست رایدر هرالد او است .


۴. انوس سال ۲۰XX:

این نسخه از تانوس اولین بار در سری کمیک های U.S AVENGERS #1 ظاهر شد و در شماره ۲# از این سری کمیک ها مرد. در زمین ۱۵۰۶۱ قبل از اینکه شروع به جمع اوری سنگ های ابدیت کند به دنبال مکعب کیهانی رفت و سرانجام به وسیله پروژه پگاسوس به سنگ ها رسید. بهترین چیز بعد از دستکش ابدیت از نظر قدرت که میتواند واقعیت را از بین برده و دوباره همانطور که دارنده ی ان میخواهد واقعیت را به وجود اورد. در سری کمیک های U.S AVENGERS در چندین سال قبل تر از روزی که به روز صفر معروف شد. تانوس در یک نبرد ترسناک دست به کشتن نیمی از قهرمانان زمین کرد مانند دکتر استرنج/ استارلورد / نوا / میس مارول / نا انسان ها /ثور / استورم /… تا یک پیام را به ینیورس ارسال کند که او به طرز قدرتمندی برگشته است. او با ساختن اینگونه  مکعب کیهانی و قرار دادن ان روی یک دستکش دیگر برای کنترل قدرت ان توانست این کار ها را انجام دهد. بلک ویدو با بدست گرفتن ابتکار عمل و تاسیس گروهی از انتقام جویان و به وسیله ترکیبی از جادو و دانش توانست این نسخه از تانوس را شکست دهد .


۳. تانوس با دستکش ابدیت:

همه ی ما با این نسخه اشنا هستیم که از قویترین نسخه ها است و با جمع اوری سنگ های ابدیت و قرار دادن انها روی دستکش ابدیت به خواسته خود برسد. او در طول سال ها همواره به دنبال اثبات عشقش به مرگ و به دست اوردن دل او بود. او با جمع اوری سنگ های ابدیت هدف داشت که به راحتی و با یک بشکن ساده نیمی از موجودات عالم را نابود کند و دل مرگ را بدست اورد. سنگ های بی نهایت هر یک، یک قسمت از این واقعیت را کنترل می کنند و به دارنده انها یک قدرت خاص می دهند که باعث می شود دارنده همه ی انها به قادر مطلق تبدیل شود.


۲. تانوس با قلب جهان:

قلب جهان جزئی از عالم مارول است و در واقع قسمتی از نیروی والای همگان است که باعث تعادل بین دو قطب خوبی و بدی در عالم می شود. تانوس با این سلاح توانست دادگاه زندگی/ اینفینیتی / اترنیتی و حتی قهرمانان را شکست دهد. اما کسی که  از دست او سالم باقی ماند ادام وارلاک بود که توانست تانوس را قانع کند شرایط را به حالت اولیه بازگرداند و این سلاح قدرتمند را نابود کند. و الان تنها کسی که از وجود این شی در در گذشته اگاه است همان ادام وارلاک است .


۱. استرال تانوس

استرال تانوس قویترین نسخه از تانوس است . در هر واقعیت موجود در دنیای مارول وسیله ای به نام تنظیم کننده وجود دارد که باعث می شود دنیای های موازی موجود در مولتیورس در کنار هم باقی بمانند و از هم جدا نشوند. چون این واقعیت ها با هم برابر نیستند به همین دلیل والای همگان هر یک از این تنظیم کننده ها را به وجود اورد تا به او برای در کنار هم ماندن واقعیت ها کمک کنند. نه تنها کمک کنند بلکه برای هر واقعیت ضروری و مورد نیاز هستند. این وسیله را قرار نیست کسی به سادگی پیدا کند یا از حضور ان اطلاعی داشته باشد حتی برای موجوداتی مانند گالاکتوس ولی موجودی مثل تانوس چون که خارج از هنجار های تعریف شده عمل می کند توان یافتن چنین وسیله ای را دارد حتی با سختی های فراوان همراه با ان.

اینکه تانوس چگونه از وجود همچین وسیله ای اگاهی داشته مشخص نیست ولی چیزی که معلوم است این است که گذشته و اینده او را به سمت این وسیله هدایت می کرد. تانس پس از بدست اوردن این وسیله از مرگ شروع کرد و نه تنها او را جذب کرد بلکه به خود مرگ تبدیل شد. او همچنین اینفینیتی / اترنیتی / دادگاه زندگی / گالاکتوس و حتی در پایان والای همگان را هم جذب خود کرد . دادگاه زندگی قبلا به والای همگان گفته بود که نمی تواند خرابی های حاصل از این وسیله را به راحتی جبران کند و در برابر ان ناتوان است. این وسیله در واقع نوعی پاشنه اشیل و نقطه ضعف برای والای همگان به حساب می اید و با تنظیم کننده می توان حتی او را هم جذب کرد .


نویسنده: امیررضا قاسمی


64 Comments
  1. Attack titan کاربر می‌گوید

    سلام مقاله محشر بود محشر فقط مقدمه اش نوشتین دی سی که غلط املایی شده بعد استرال که خود والای همگان رو جذب نکرد که میگن اواتارش بود اخه ادم از سلاحی که خودش ساخته شکست بخوره

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ممنون تصحیح شد.

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      به طور کلی والای همگان با شکل های متفاوتی بوده در یکی از کمیک های چهار شگفت انگیز فکر کنم شماره ۵۱۱ جک کربی و نویسنده مارول بود که بن گریم رو به
      حالت قبلیش درآورد در یکی از کمیک های مرد عنکبوتی هم پیرمرد بود یک بار هم که در همین جلوی تانوس با ریگلاتور بود که اصلا ظاهرش یک پیرمرد با سری بزرگ بود
      من هم به نظرم والای همگان اصلی همون جک کربی باشه و اون های دیگه اوارتایی ازش باشند
      راستی مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشید کینگ تانوس فکر کنم خودش میخواست فکر کنم بمیره تازه کینگ ثور مایسترو و کل سلستیال ها و قهرمانان رو هم کشته در مورد دادگاه زندگی هم کلا دادگاه زندگی قدرت نسخه هایش فرق می‌کنه مثلا قدرت نسخه کلاسیک دادگاه زندگی از دادگاه زندگی قبل سکرت وارز متفاوت هست یا این دادگاه زندگی جدید که توسط ارباب نظم و سرور بی نظمی هم کشته شده

    3. ارن یگر کاربر می‌گوید

      تایتان حمله🤣🤣
      بجای اینکه کمیک بخونی برو مانگا بخون خودمم تازه مانگای اتک رو تمومکردم🤣

  2. Attack titan کاربر می‌گوید

    خواهش ادمین 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  3. Mahdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود
    مقاله های رتبه بندی زیاد بزارین مثل همین واقعا خوب بود خسته نباشید.

  4. Mahdi کاربر می‌گوید

    ادمین میگم تو توی قهرمان ها کی رو بیشتر از همه دوس داری میشه ۳ تای اصلی و که دوسداری بگی

  5. Jimy کاربر می‌گوید

    اینفنتی وار هم مثل بقیه فیلم های مارول مض.رف بود ولی شخصیت پردازی خوب تانوس باعث شد که به یک فیلم قابل احترامی تبدیل بشه ولی اند گیم از همه پتانسیل اش برای اش.ال بودن استفاده کرد. تانوس را حقیر و کتک خور کاپیتان مارول و از اون ور تور را تبدیل به دلقک کردن
    اند گیم تنها فیلم تو تاریخه که با اینکه هیچ امیدی بهش نداشتم باز تونست نا امیدم کنه.

    1. Doctor Doom کاربر می‌گوید

      کم چرت بگو آخه اینفینیتی وار کجاش بد بود؟ 😐

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      فن بوی جان
      جوابت نمیدم در همین حد بدون در کنار دو یه تا از دیسی فن ها و مارول فن ها نوب کاملی هستی
      من برای دیسی فن هایی مثل آقای رامون یا منهتن احترام قائل هستم چون با این که نظرشان با من فرق داره ولی دیگه با مدرک هم حرف میزنن

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        مرس نظر لطفتونه

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جیمی #
      کاری نکن نکات اسنایدرکات رو برات لیست کنم تانوس حقیر بود؟!!!! شما برو دوبار ببین بعدهم محض اطلاعت بعد مرحوم هیث لجر تانوس بهترین ویلن سینما بود بعدش هم لوکیه فکرکنم جیمی جان برای کوبیدن مارول آیا مبلغی به شما میدن؟!! اگه میدن بگین منم بیام اندگیم دقیقا بهترین پایان بود برای فیلمای مشترک مارول

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        جان ؟ لطفاً جوک نگید جوکر هیث لجر بهترین ویلن سینما بود ولی تانوس در ۱۰ تای برتر هم نیست همینطور لوکی از لحاظ کمیک بومی هم مگنیتو مایکل فاسبندر از تانوس بهتر بود به نظرم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببینین تانوس در تاپ ۵ قطعا هست ببینین هیث لجر که یکه اما تانوس قطعا درتاپ ۵ هست

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            پس قطعا از سینما خبر نداری و چهار تا فیلم قهرمانی ندیدی
            پس لطفاً همچین نظراتی نده

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              من اینو شنیدم نه شما خبر ندارین که تانوسو تاپ بیست هم نمیدونین

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                اشتباه شنیدی اونی هم خبر ندارن شمایی که تانوس رو جزو تاپ فایو می‌دونی
                Anton Chigurh
                Calvin Candie
                Darth Vader
                COL. HANS LANDA
                Amon Goeth
                HANS GRUBER
                Lord Voldemort
                KHAN
                Norman Stansfield
                Dr. EVIL
                مستر پاتر
                سلطان Hannibal Lecter
                Terminator
                Hans Landa
                Leatherface
                Norman Bates
                Immortan Joe
                جادوگر شهر اوز
                Tyler Durden
                Noah Cross
                Alex Forrest
                John Doe
                سلطان Gollum
                ANNIE WILKES
                NURSE RATCHED
                Keyser Söze
                Baby Jane Hudson
                Agent Smith
                Amy Dunne
                Harry Powell
                Max Cady
                ثابت کن تانوس از این ها برتر هست

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  مگه میشه برای تانوس ۱۰ سال برنامه ریزی شد به شکل خوبی وارد و خارج شد مگه میشه اینهمه ازش بهتر وجود داشته باشه

      2. گالاکتوس کاربر می‌گوید

        سلام آقا دکتر منتهن با اینکه خیلی براتون احترام قائلم ولی کجا جوکر معروف تره طبق نظر سنجی در بیشتر کشور ها که به تازگی گرفته شده تانوس با ۶۶ کشور رتبه اول رو داره و بعد جوکر با ۲۲ کشور تو جایگاه دوم هست پس الکی از پیش خودت حرف نزن

    4. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      جیمی جون . نظرت راجب اشغالی به اسم لیگ عدالت چیه ؟ یه اشغال که حتی برای بازیافت هم مناسب نبود ولی وارنر با خواهش هوادرا راضی شد بده زک جون بازیافتش کنه ولی زک هم چیزی ساخت که تفاوتی با اشغال اولیه نداشت . تازه خوبه مارول تانوس رو داشت که یه کم ابهت به فیلم های شاهکارش اضافه کنه ولی دیسی به نظرم کسی رو نداشت .دارکساید هم یه ترسو بود که در عرض دو دقیقه نبرد به ظاهر باستانی با این همه تجهیزات رو باخت و ترسید و در اسرع وقت با سرعتی قابل ملاحظه فرار کرد . حیف این همه لشکر و تجهیزات که دارکساید داشت و حتی از حداقلش هم استفاده نکرد . واقعا این که جرعت لشکر کشی رو نداشت خب چرا پا روی زمین گذاشت ولی خوبه درس گرفت و اخر فیلم پا روی زمین نزاشت چون دوباره ابروش می رفت .
      ادمین واقعا من به کس خاصی توهین نکردم که این کامنت تایید نشه . فیلم هم جز اشخاص نیست چون کاربرجیمی جون هم به فیلم توهین کرده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        دارکساید ترسو؟؟!!!!!!!!!!!!!!! در فیلم شاید اما درکمیک اینطور نیست

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        البته ایراد دارکساید بیشتر قیافش و جلوه های ویژش بود دارکساید کمیک کجا اون کجا سوپرمن بزرگترین اشکال فیلم بود سوپرمن کی انقدر خشن عمل کرده تا الان ؟!!! از کی مارشن ظاهرش اونجوریه؟! شبیه یه سیب سبز بود که عینک قرمز زده ! درکل از قبلیه بهتر بود اما اینطوری نیست و کاربر فوزی غلام شما نباید به یه فیلم بگین آشغال البته در جواب چرت و پرت های جیمی گفتین که بهتون حق میدم اما درکل این فیلم دیگه اونقدری که میگین بد نبود مثلا نکات مثبت هم داشت اما مقایسش با شاهکارایی مثل اندگیم فقط توهینه به اندگیم و اینفینیتی وار

    5. ثور لاور کاربر می‌گوید

      برو بابا جیمی
      بخدا شما نظر ندی سنگین تری!!!!

    6. Attack titan کاربر می‌گوید

      من با خوندن نظراتت فهمیدم که یه ابر نوب قدرتمندی که ۴ چهارمین شایدم پنجمین فیلم ابرقهرمانی تاریخ رو مضخرف خطاب کردی یه دلیل قانع کننده بگو کجاش بد بود تازه بهترم شده بود کلا چرا به سایت اومدی درباره مقاله نظر نمیدی میای کامیک رو میکوبونی از نظر تو فیلم های نولان از اسنایدر هم چرت تر هستن مگه نه کلا کامنت هات بی ارزش هستن بی ارزش حالا هر چی بلدی بگو چون بی ارزش هستن از این به بعد اهمیتی نمیدیم کامنت هات بی ارزشن

    7. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      جیمی
      جناب تو اول مهد کودکت رو تموم کن که بتونی درست املا بنویسی بعد بیا فیلم نقد کن . مرسی .

    8. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      هرچند اگه مبلغی هم بدن به هبچ وجه همچین کاری نمیکنم

    9. فلش کاربر می‌گوید

      کاربر جیمی
      یه سوال
      نظرت درباره سریال فلش چیع ؟
      چون یه کاربر به اسم گاد فادر توی زومجی بود که میگفت فلش هر چی بود از وانداویژن بهتر بود . شرط میبندم خودتی . اخه توی زومجی هست که برای نوشتن بعضی کلمات نقطه میزارن وسطش که کامنتشون تایید شه ‌

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        جناب فلش کسی که به ویلن محبوب و جذابی مثل تانوس بگه حقیر که به بهترین شکل وارد شد و خارج ازش انتظار بیشتری نمیره

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        با اجازتون من هم نظرمو بگم به شخصه فصل هفتو ندیدم اما از بین اونایی که دیدم فقط و فقط فصل یک و چهارش خوب بود
        مخصوصا یک اما ابدا با سریال خوبی مثل وانداویژن قابل قیاس نیست کلا دو فصل خوب داشت

  6. کمیک فن کاربر می‌گوید

    بابا پس تانوس رگلاتور کو ؟

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      خب این همان استرال تانوس هست که با استفاده از رگلاتور (تنظیم کننده ) به این حد از قدرت رسید .

    2. ثور لاور کاربر می‌گوید

      شماره یک همون رگلاتوره فک کنم

  7. Steve rogers کاربر می‌گوید

    آقای قاسمی
    خیلی ممنون ترکوندید با این مقاله
    jimy
    آخه تو اصلا میدونی فیلم یعنی چی که میگی اینفینیتی وار مزخرف بود
    عیب فیلم چی بود فقط یکی رو بگو فقط یکی

  8. Doctor Doom کاربر می‌گوید

    ممنون واقعا مقاله خوبی بود

  9. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله بسیار خوبی بود ممنون از سایت ایرونی سنتر
    ولی چه جالب من تا حالا فک میکردم والای همگان قویترین موجود ماروله ولی با خوندن این مقاله نظرم عوض شد

    1. ایران کاربر می‌گوید

      خوب قویترین موجود مارول هست اونی که تانوس با رگلاتور کشت آواتار والای همگان بود خود واقعیشو اصلا نمیشه شکست داد یا کشت و اصلیه تو کار های مربوط به مولتیورس و خلقت دخالت نمیکنه

    2. ثور لاور کاربر می‌گوید

      من ی جا خوندم اون شخصیتی که تانوس جذب کرد والای همگان نبود، بلکه ی شخصیت بود به اسم one above the other، که فقط گوشه ای از والای همگانه
      حالا ممنون میشم اگه کسی میدونه بیشتر توضیح بده.
      باتشکر از آقای قاسمی بخاطر این مقاله فوق العاده، خسته نباشید
      مورد یک بند دوم چهارم نوشتید تانس.

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        اقایون ایران و ثورلاور
        ولی تو مقاله بالا که گفته شده میشه باهاش والای همگان رو جذب کرد حرفی هم از اواتار و اینا نگفته

      2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        ثور لاور
        بله من اشتبا ها در توضیحات استرال تانوس به جای یکی بالای دیگران(فکر کنم همین که میگم باشه) از والای همگان استفاده کردم که به خاطر عجله در نوشتن بود که عذر خواهی میکنم .
        والای همگان خودش رگلاتور(تنظیم کننده ) رو به وجود اورد تا کمک کنه برای کنار هم نگه داشتن واقعیت ها و درسته که خیلی قویه ولی توانایی جذب والای همگان حقیقی رو نداره چون بالا تر از هر نیرو و وسیله خلق شده است .ولی با جذب کردن اواتار های والای همگان باعث خرابی در عالم میشه که دادگاه زندگی هم توان مقابله با ان رو نداره

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          خواهش میکنم 🙏🙏🙏
          والا مقاله به این خوبی بخاطر یک اشکال جزئی فدای سرتون، موفق باشید.

  10. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    و یه سوالی داشتم ادمین بی زحمت جواب بدین
    امگا میتونه به تنهایی تمام قهرمانان زمین رو شکست بده؟

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      اقای ادمین یا اقای قاسمی اگه سرتون شلوغ نیست یا جواب این سوالم رو بدید یا توانایی های امگا رو نام ببرین تا خودم ببینم جوابش چی میشه

  11. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    خسته نباشید مقاله خوبی بود .

  12. ثور لاور کاربر می‌گوید

    خب حرف از تانوس شد
    آماده یک ایونت تمام عیار با محوریت تانوس باشید، چون دانی کیتس به ما تا الان سر نخ های خیلی زیادی داده، تو کمیک ثور ۲۰۲۰ (اسپویل) هم دیدیم که ثور بعد از نبرد با بلک وینتر‌، تصویری از تانوس با میولنیر و یک دستکش سیاه و سنگ های ابدیت به همراه لشکری از زامبی ها دید، پس احتمالا برای اینکه خودمون رو برای این ایونت احتمالی آماده کنیم، باید سری کمیک ها زامبی ها مارول، بازگشت زامبی های مارول و رستاخیز زامبی های مارول رو بخونیم، تو سری جدید اترنالز هم باز تانوس بود.
    .
    .
    .
    چن تا نکته هم درباره والای همگان، همون‌طور که میدونید همیشه به شکل یک زن و مرد سراسر طلایی در بعضی مواقع ظاهر میشه، و آواتارش هم بهش ممیگنone above the other
    جالبه بدونید یکبار والای همگان در قالب یک پیرمرد بی خانمان، به پیتر پارکر وقتی که زن عمو می مرده بود، دلداری داد و ازش خواست تا ایمانش رو از دست نده.

  13. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ببخشید اقای امیررضا قاسمی مقاله خوبی بود ولی من جدیدن با یه شخصیتی تو ویکی پدیا اشنا شدم به نام نمالیس که به نظرم میتونست تو این لیست باشه

  14. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    می خواستم بپرسم کازمیک ایمورتال هالک که قدرت پایین تر از همه رو داره قویتره یا تانوس با رگولاتور
    ثور لاور
    باهاتون موافقم چون اگه دقت کنید اون زامبی ها انتقام جویان هستند من گشتم فقط سنتری و یک انتقامجوی دیگه که الان یادم نیست رو دیدم فهمیدم که ظاهراً کسی قراره به تانوس و انتقام جویان بجنگه که احتمالا این یک نفر ثور هست چون تانوس چکش ثور رو داشت
    فرض کنید تانوس با استفاده از نیروهای دیوانه وار سنگ های ابدیت میتونه چه گاد بلاست هایی بزنه چون گاذ بلاست از قدرت های میولنیر هست ولی بعضی ها به اشتباه فکر می کنند که گاد بلاست فقط ثور داره هم ثور این قدرتو داره هم میولنیر تو فاندوم هم نوشتن آنتی فورس هم از قدرتای میولنیر هست

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      حالا ی نکته دیگه.
      اون دستکش سیاهی که دست تانوس بود یادتونه؟ بعضی ها حدس میزنن که قراره نال هم توی این رویداد نقش داشته باشه، بنظرم آخر ایونت کینگ این بلک، تانوس نال رو شکست میده و ازش اون دستکش رو میسازه، یا حتی دو تایی با هم دست به یکی کنن و رویداد کینگ این بلک بدون نتیجه باقی بمونه، ولی هر چی که باشه، احتمال مربوط بودن اون دستکش به نال زیاده، باید صبر کرد و دید.

    2. Mohammad کاربر می‌گوید

      گادبلست قدرت درونی ثوره نه چکش…

  15. Mahdi کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    به نظرم کازمیک ایمورتال هالک قویتره چون تو شماره ۲۵ کمیک ایمورتال هالک یه پرش زمان چند میلیون ساله رو شاهد بودیم که هالک کل مارول با این قدرت نابود کرده بود و فقط خودش باقی مونده بود

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      ای خدا اون ایمورتال هالک هست نه هالک اصلی

  16. Hassan logon کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود
    میخواستم بپرسم اگر بخوایم دارکساید اصلی را را با این نسخه های تانوس مقایسه کنیم در چه رتبه ای قرار میگیره اگه کسی میدونه جواب بده لطفا

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      به نظرم رتبه ۷

  17. Attack titan کاربر می‌گوید

    والا به نظرم برابرن

  18. الف میم دال میم کاربر می‌گوید

    سلام یه سوال داشتم ددپول هنوز نفرین جاودانگی تانوس را دارد چی اون را می کشد

  19. Hassan logon کاربر می‌گوید

    اتک ان تایتان
    با کدوم نسخه تانوس برابره؟

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      تانوس با قلب عالم فک‌کنم قطعا از دستکش ابدیت قویتره دارکساید اصلی با بکارگیری نیرو سورس با تانوس قلب عالم جنگید شکستش داد این رو تو سایت خوندم نمد یه جا خوندم خلاصه با اول و دوم برابره اول کمی ضعیفتره با دومی برابره

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        عجب شوخی با مزه ای
        دارک ساید تو رتبه۷ قرار میگیره و اولی و دومی به راحتی دارک ساید رو له میکنن

  20. […] خارج می شود، اما متاسفانه گذشته اش به دنبالش می آید و تانوس پس از گرفتن سنگی که به او بدهکار بود، لوکی را می […]

  21. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ادمین میشه بگین تفاوت تانوس ۲۰xx با تانوسه با دستکش چیه؟

  22. Thor کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    تانوس در کدام کمیک به استرال تانوس تبدیل شد؟
    در کدام کمیک قلب جهان رو بدست آورد؟

  23. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود من فکر میکردم تانوس قلب جهان قویترین نسخه تانوسه ولی الان خوب تر شناختم
    تانوس در کمیک THANOS _THE INFINITY ENDING به نسخه ریگلاتور تبدیل شد
    میشه یه مقاله هم از قدرتمندترین نسخه های دارکساید بنویسید ؟

  24. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

    ادمین میشه جواب بدی؟

  25. […] داشته باشد این است که لوکی در اینفینیتی وار توسط تانوس نمرده و مرگ خود را جعل کرده است. بسیاری معتقدند که او […]

  26. […] ان قابل مقایسه با اپیزود اول نیست. طنز شخصیت هایی مثل تانوس بیشتر از اینکه جالب باشد سوزاننده بود و مخاطب رو ازار […]

دیدگاه ها غیر فعال است.