۵ حقیقت درباره آناتومی بدن تانوس

تانوس (به انگلیسی: Thanos) یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت که به وسیله نویسنده مارک فردریک و تصویرگر جیم استرالین خلق شده‌است، اولین بار در مرد آهنی شکست ناپذیر شماره ۵۵ام (فوریه ۱۹۷۳) ظاهر شد.

تانوس با الهام از الهه مرگ اساطیر یونانی به نام تاناتوس و با کپی برداری از شخصیت دارک ساید دنیای دی سی خلق شده است. در آثار دنیای سینمایی مارول، جاش برولین نقش تانوس را ایفا می‌کند. در این آثار تانوس سعی بر این دارد که سنگ های ابدیت را بدست آورد و بدین وسیله به قوی‌ترین موجود جهان تبدیل شده و نیمی از بشریت را نابود کند. او در این کار موفق شده اما در آخر از گروه انتقام جویان شکست می‌خورد.

تانوس در تیتان، یکی از قمرهای زحل به دنیا آمده‌است و فرزند دو جاودان به نام‌های عالارس و سوی-سان می‌باشد. تانوس حامل ژن نژاد دیویئِنت‌ها است و به همین خاطر نیز ظاهرش شبیه به آن‌هاست. او از قدرت جسمانی و ذهنی بالایی برخوردار است و یک شخصیت کیهانی در دنیای مارول محسوب می شود. در ادامه به ۵ حقیقت جالب درباره آناتومی بدن این تایتان دیوانه می پردازیم.


۵. عضلات تانوس:

تانوس یکی از اعضای نژاد جاودانه های تیتان‌ می‌باشد. به غیر از داشتن قدرت، استقامت و پایداری ابرانسانی، تانوس می‌تواند مقادیر فراوانی از انرژی‌های کیهان را جذب یا دفع کند. این تایتان بنفش در دنیای مارول در حدود ۴ تن وزن دارد و قدرت عضلات او آنقدر زیاد است که به راحتی می تواند هالک و مرد آهنی را از سر راه خود بردارد (همانطور که در فیلم انتقام جویان: اینفینیتی وار دیدیم).

با این حال تانوس دنیای کمیک به مراتب از همتای سینمایی خود قدرتمندتر است و توانایی بلند کردن وزنی برابر با ۱۲۰ میلیون پوند را دارد. همین آمادگی جسمانی عضلات تانوس است که او را هم سطح با شخصیت هایی قدرتمندی همچون اودین می کند و باعث می شود هالک از او ترس داشته باشد و جرئت نزدیک شدن به تانوس را هم نداشته باشد.


۴. سرعت تانوس:

شکست دادن هالک برای تانوس مانند قدم زدن در پارک است. تانوس بدلیل معروف شدنش بواسطه رهبری عالی و موجودی قدرتمند، به ندرت به عنوان یک شخصیت «اسپیدستر» در دنیای مارول معرفی می شود. تانوس از آن دست شرور هایی است که در سرعت هیچ محدودیتی ندارد و در این زمینه به راحتی با شخصیت هایی همچون موج سوار نقره ای و کاپیتان مارول برابری می کند. تانوس را بیشتر اوقات بر روی صندلی فضایی و یا در سفینه های نابودگرش می بینید، اما این بدان معنی نیست که توانایی مقابله با سریعترین های مارول را نداشته باشد، برای اینکه او توانسته است موج سوار نقره ای را که سرعتش با سرعت نور برابری می کند شکست دهد.


۳. ژن تانوس:

تانوس یک اترنالز است. نژادی که میلیون ها سال قبل توسط سلستیال ها (دانشمندان قدرتمند کیهانی) بوجود آمد. اترنالز ها یا همان جاودانه ها اغلب موجوداتی زیبا هستند که در سیارت مختلفی زندگی می کنند که مهم ترین آنها تایتان بود. ناگفته نماند که سلستیال ها آزمایش های دیگری نیز بر روی ساخته های خود انجام می دادند که به نژاد دیویئِنت‌ها معروف شدند. متاسفانه انحرافات ژنی ممکن است در هر فردی رخ دهد و این بار قرعه به نام تانوس افتاد. او اترنالزی است که ژن نژاد دیویئِنت‌ها را نیز با خود دارد و شکل ظاهری بنفش و قیافه کریه او نیز بخاطر همین ژنی است که در او وجود دارد.


۲. جاودانگی تانوس:

همانطوری که از نام نژاد اترنالز (جاودانه ها) پیداست، آنها از لحاظ جسمی عملکردی جاودانه هستند. اترنالز ها بطور کلی در برابر بیماری، سموم و پیری مقاوم هستند و جاودانه محسوب می شوند، بشرطی که موحودی قدرتمندتر از آنها، آنها را نکشد. همچنین این نژاد در برابر گرما و سرمای شدید و سلاح های سبک و نیمه سنگین زمینی نیز مقاوم هستند.

تانوس به لطف ژن دوگانه خود از امتیازات بسیار خوبی برخوردار است. به لطف پوست زخیم و بنفشش که از نژاد دیویئِنت‌ها به او رسیده است از قدرت جسمانی بسیار بالایی برخوردار شده است و به لطف اترنالز بودنش نیز جاودانه است. ناگفته نماند که علاقه تانوس به معشوقه مرگ نیز باعث شده است که او عملا نامیرا بشود و به هیج وجه نتوان او را کشت.


۱. ذهن تانوس:

این تایتان اجتناب ناپذیر که نام اصلی آن دیون است. از همان دوران کودکی از نظر مغزی پیشرفته تر از تمامی هم نژادان خود بود. تانوس تقریباً در تمام علوم پیشرفته شناخته شده نابغه است و وسایل تکنولوژیکی را ساخته که با علوم کنونی در زمین فاصله زیادی دارند. او یک صندلی حمل نقل در اختیار دارد که می‌تواند در فضا پرواز، میدان انرژی ایجاد، در زمان سفر، در مکان دورنوردی و در ابعاد دیگر دنیا سفر کند. او همچنین یک رزم‌آرا حرفه‌ای محسوب می‌شود و از کشتی‌ای فضایی با نام محراب ۲ به عنوان مقر فرماندهی استفاده می‌کند. او به کمک هوش بالای خود به راحتی شخصیت هایی همچون هالک، مرد آهنی ثور و ابرقهرمانان و شروران بسیاری را شکست داده است و به کمک سنگ های ابدیت نیز به بالاترین حد قدرت در دنیای مارول می رسد بطوری که قدرتمندترین های کیهان نیز هیچ شانسی در برابر او نخواهند داشت.

45 Comments
  1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین محترم میشه بگین از نظر شما چه کسانی قدرت و استقامت بالاتری نسبت به تانوس دارن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اگه مارول رو میگین، من اطلاع زیادی از مارول ندارم ولی مطمئنن اودین، گالاکتوس، تایرنت، آماتسو میکابوشی، نال و شاید هم آدام وارلاک از تانوس قدرت و استقامت بالاتری دارن. البته با افرادی مقایسه کردم که بهش شباهت دارن.
      دی سی هم دارک ساید، آنتی مانیتور، ترایگان، بلک ریسر، ایمپریکس، نکرون و تعدای از اربابان جادو نظم و شرارت راحت شکستش میدن.

      1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        اووووه دمتون گرم ممنون بابت پاسخگویی

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    مرسی از ادمین جان واقعا مقاله خوبی بود(من تازه فهمیدم تو اون لیست سریع ترین ها جای خیلیا از جمله تانوس خالیه😢😢)و خوب شد(یعنی عالی شد)که این مقاله رو دادین و فکر کنم سرعت نوشتن مقاله هاتون بالا رفته😂شایدم همرو جمع میکنین یکجا نشون بدین😂😂در هرحال سایتتون روز به روز داره بهتر و بهتر میشه و به امید اون روز که درکل ایران شهرت کسب کنین😇😇😇
    باتشکر😘😘😘😘

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    مقاله ای عالی از سایت خوب ایرونی سنتر. من به شخصه تانوس یکی از شخصیتهای محبوبم هست در مورد سرعتش خونده بودم که برخلاف حالت اغلب اوقات و رفتارهاش که به نظر سریع نمیاد ولی واکنشش به افراد با سرعت بالا عالیه. با تشکر

  4. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    سلام
    مقاله بسیار خوب و عالی بود…… به شخصه از تانوس خوشم نمیاد و عاشق دارک ساید هستم
    ادمین محترم با اجازه میخواستم بدونم دارک ساید کمیک قوی تره یا تانوس کمیک
    ممنون میشم پاسخم رو بدید

  5. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    خيلي ممنون از پاسختون

  6. hamed kamali کاربر می‌گوید

    داداشمون تانوس فقط جلوبازو کار میکنه شکم رو هم که ول کرده به امان خدا

  7. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    این مقاله هم خوب بود .
    تانوس کلا شخصیت به اصطلاح خفنیه . شما به طور جامعی توضیح دادید . حداقل الان دیگه نیازی به توضیح اضافی نسیت .
    موفق باشید .

  8. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    سلام مجدد
    ادمین محترم میشه بگید که قویترین انتقامجو از لحاظ قدرت فیزیکی و بدون احتساب سلاح ها چه کسی هست برای مثال ثور رو بدون میولنیر حساب کنیم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ثور چون خداست و از توانایی ذاتی به مراتب بیشتری برخورداره

  9. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    یعنی هالک و سنتری نیستن
    سنتری با یارن بی یورن یک سلسیتال رو شکست داد و دستکاری مولکولی داره و غیر قابل لمس هست
    هالک هم که پیگه خودتون بهتر از من می دونید
    در مورد کازمیک ایمورتال ‌هالک و مجازات کننده ی فضایی و ایمورتال ‌هالک و دنیا شکن هم توضیح لازم نیست
    ولی خوب حرف شما هم درسته و احترام می زارم

  10. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام
    خییییییلی مقاله ی خوبی بود
    # اونهایی که میگن دارک ساید از تانوس قویتره
    اگر دارک ساید تقلبی رو میگین یا همون شرور لیگ عدالت، تانوس به راحتی شکستش میده چون تانوس با دستکش ابدیت قادر مطلق تقریبی میشه و فقط دادگاه زنده از اون قویتره
    اگر دارک ساید اصلی رو میگن بلی، دارم ساید اصلی قویتره و شکست میده

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      داداش کمیک میخوندی یا نه ؟؟ تو همون کراس اوور ثانوس با دستکش از دارک ساید کلون بدجور شکست خورد اخرشم انداخت دور و فلش رفت گرفتش و امیتاز برای جاستیس لیگ شد . ضمن این که دستکش تو دنیای دیسی و روی شخصیتاس تاثیری نداره 😂 سوپرمنم ثانوس با دستکش میزنه چون هیچ تاثیری نداره . 😉😉

  11. Arta کاربر می‌گوید

    اول اینکه دارک ساید نه دارم ساید!!!! دوم اینکه دارک ساید کلون نه دارک ساید تقلبی.!!!! بعدش هم چی گفتی فقط دادگاه زنده می‌تونه تانوس با سنگ های ابدیت رو شکست بده?!?!????!!???🤐🤐🤐🤐🤐 همون فونیکس تانوس را شکست میده.!!! در مقایسه‌ی دارک ساید و تانوس دستکش بی نهایتی وجود ندارد که اگر هم داشته باشه که نداره دارک ساید تانوس را به دنیای دیسی تلپورت می‌کنه و وقتی تانوس بشکن میزند هیچ اتفاقی نمی افته.!!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      👍👍👌👌👏👏

  12. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    به هر حال منظورم کراس اوور نیس چون کلا مزخرفه
    بابا تانوس قادر مطلقه بعد از دارک ساید کلون شکست بخوره… وای وای
    سوپرمن تانوس رو بزنه!!!!! هاها مردم از خنده، تانوس می‌تونه واقعیت رو تغییر بده ، تسلط بر روح ها رو داره، می‌تونه بهش اشعه شلیک کنه، می‌تونه ماه رو بندازه سمتش ، می‌تونه زمان رو برا سوپرمن کند کنه، خلاصه می‌تونه هر زهر ماری رو انجام بده، بعد از سوپرمن ببازه
    اییییییییی خددددددداااااااا

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اخه چرا دوباره شطحیات میگی ؟؟!! تو فقط از شخصیت اسم هاشونو میشناسی ، مثل اینکه ( البته یه کاربر سایت قبلاً اشاره کرده ) بگی بیگ باردا چون خداست از سوپرمن ضعیفتره . مومن قادرمطلق کسی هست که انجام هر کاری رو داره . 😐 الان ثانوس توانایی زدن والای همگان رو داره ؟؟ واقعاً حرفت بی مصرف هستش . بابا عکس کمیک بیارم ثانوس از گرین لنترن شکست خورده ؟؟ 😂😂 چرا نمیفهمی دستکش ابدیت رو دیسی کار نمیکنه . چرا با کراس اوور کاری نداری ؟؟ 😂😂 چون باعث پیروزی دیسی شد ؟؟ چون هیچوقت کمپانی ها کراس اوور هارو انکار نکردن ؟؟ چون برا هردوشون سود داشته ؟؟ اخه اگه بی ارزشه مگه چیزی مصرف کردن بیان یه کراس اوور الکی بزنن ؟؟؟ بعضی از اون کراس اوور ها بر اساس نظر سنجیست درسته ، ولی نمیتونی بگی همش مضخرف و بی ارزش !!! پس برو در مورد کراس اوورها تحقیق کن . چی میگی اخه ثانوس کجا تسلط روح داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما داریم ثانوس عادی رو میگیم . اون ثانوس از شزمم شکست میخوره ، اگه بدون دستکش باشه . البته با دستکشم شکست میخوره 😂😂 چون رو دیسی اثری نداره . تو کمیک ثابت شد و امثال تو نمیتونن رو حرف کمیک حرف بزنن و بگن تاثیر داره . اون دستکش تو دیسی فقط یه فلز بدردنخوره همین . البته اگه ثانوس با همه ی ارتش و تجهیزات بیاد فاتحه ی شزم خونده هست . ولی تو نبرد تن به تن گورش کنده ست . جدی واقعیت رو میتونه تغییر بده ؟؟ خب بگو بنده ی خدا بگو بیاد افکار نوب تو رو تغییر بده 😐 الان ناموساً اشعه چیه 😂😂 ؟؟؟؟ ماه رو بندازه سمتش 😂 حالت خوب نی الان فکر میکنی ماه رو سوپرمن بیوفته سوپرمن مثلاً شکست میخوره ؟؟؟ یا با یه اشعه مسخره میبازه ؟؟

      1. Arta کاربر می‌گوید

        اول اینکه من هر چیزی گفتم با دلیل بوده و تو در جواب فقط چرندیات میگی!!!!! دوم اینکه من کی گفتم همه کراس اور ها غلط.??????می دونی مشکل تو چی مشکل تو این که فکر می کنی هر کی که نظرش با تو مخالف هیچی نمیدونه و فقط تو می دونی .!!!!!!!😱😱😱😱 باشه اصلی تو راست میگی، تو خوب بقیه بد، تو همه چی رو می دونی بقیه هیچی نمیدونن.!!!!!!😐😐😐😐😐

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          شما همون کاربر منهتنی ؟؟؟ که خیلی شزم رو گنده میکرد .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خیر بنده ایشون نیستم بله اون موقع شزمو خیلی دوست داشتم دست بالاش میگرفتم چون فکر میکردم خیلیییی قویه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خیر بنده ایشون نیستم بله اون موقع شزمو خیلی دوست داشتم دست بالاش میگرفتم چون فکر میکردم خیلیییی قویه
            الان شزمو در حد و اندازه واندروومن میدونم

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج جان
      ببین دارکساید کلون میتونه تانوس رو درجمع شکست بده حتی اگه این مبارزرو تو دنیای مارول در نظر بگیریم ؛از اون جایی که زات اصلی دارک ساید توست پرزنس زندانی شده ، فقط خود پرزنس میتونه بکشتش و حالا این تایتان دیوانه تا فردا صبح هم بشکن بزنه و دارک ساید رو پودر کنه،بازم دارکساید خودش رو باز سازی میکنه و بالا خره شکستش میده
      برو بزن مبارزه دارکساید با تانوس ویدیو ،تویه یکی از اون ویدیو ها راجب هردو شخصیت توضیحات نسبتا کاملی میده(من کاری به نتیجه ندارم)و خالصه اگه به خام بگم:کلون دارکساید هم باهوش تره و هم قوی تره و هم سریع تره و از ترفی نا میراست و قابلیت های دیگه ای هم داره که تو همین سایت راجبش نوشته

      درمورد مبارزه تانوس و سوپرمن خوب اگه دستکش رو نادیده بگیریم سوپرمن شانسش بیشتره ،چرا:
      قدرت و استقامت برابر:هردو موفقیت های زیادی در این مورد داشتن که به احتمال زیادی لازم به توضیح نیست
      برتری تاکتیکی تانوس:تانوس یک مبارز کامل و با مهارت و تجربه کافیه
      :برتری سرعتی سوپرمن:سرعت سوپرمن خیلی زیاده در یکی از کمیک ها اون با چرخیدن به دور سیاره آپوکالیپس تونست حتی در زمان هم سفر کنه
      برتری هوشی تانوس:تانوس موجود خیلی باهوشی و اختراعات زیادی داشته و می شه گفت در این زمینه برتره اما همچون بتمن و آیرون من به دنبال نقطه ضعف و یا ارتقای آنچنانی خودش نیست
      قدرت های درونی سوپرمن:فوت یخی،چشمان ذوب کننده ،اشعه لیزر چشمی و قدرت کمتر شناخته شده سوپرمن یعنی تله پورت
      همگی یک ترف ماجرا ،از ترفی با شنوایی فوق قویش و دید چشماش،تانوس نمی تونه اونو قافلگیر کنه

      ◀️این هارو که کنار هم بزاریم من به شخصه معتقدم که شانس سوپرمن ۵۵ ٪ و شانس تانوس هم۴۵٪

  13. میلاد کاربر می‌گوید

    البته باید بگم تانوس هم خیلی خیلی سریع و میتونه به زربات سرعت بالای سوپرمن پاسخ بده
    حدف من از آوردن اون مسئله مانور رو سفر در زمان سوپرمن بود

  14. Arta کاربر می‌گوید

    سلام ادمین عزیز خسته نباشید مقاله خوبی بود.

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    تو برو فک کن سوپرمن می‌بره
    با کسانی مثل تو نمیشه حرف زد و فقط حرف خودت رو قبول داری نی نی
    تانوس از شزم شکست بخوره!!!!! نشون میدی یه دیسی فن ناجور متعصب هستی که کلا مغزش منفجر شده
    واقعیت رو تغییر میده، بله میتونه، برو بزن سنگ های ابدیت ویکی پدیا بعد بیا این چیزای چرند رو بگی، یه بارم میگی بتمن پانشیر و دردویل و کپ و آیرون فیست رو باهم شکست داده که کلا بالا خونتو اجاره دادی با این حرفت
    خیلی زرنگی بچه جون ، چرا زمین مبارزه رو به دیسی ترجیح دادی؟؟؟؟ در ضمن تا اون وقت ارتشش کرپیتونیات پیدا کردن و فاتحه این یارو سوپرمن تمومه!!! اگر تانوس با ارتشش بیاد که سوپرمن هیچی نیست، ناسلامتی بزرگترین ارتش جهانه
    کلا ول کن ، تو زیادی باشعوری

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      خیلی خیلی خیلی خیلی اراجیف گفتی ، که اصن این سطح بیانت مغزم صوت کشیده. مغزم منفجر شده باشه بهتر از کسی هست که مغزی نداره که بخواد منفجر شه . بچه جان من نگفتم با سگ های بینهایت نمیتونه من فکر کردم تو داری میگی ثانکس عادی اینکارو میتونه بکنه . اخه چی گیرت میاد انقدر ثانوسو گنده میکنی ؟؟؟ اگه چیزی میدن بگو منم بیام 😁 من کجا گفتم بتمن ایرون فیست رو زده ؟؟؟؟؟؟ نه فقط برای اینکع یه کامنت مرتب و کوبنده بدی دروغ میگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو داری به من میگی بچه 😂😂 تو مگه ۱۰ سالت نبود ؟؟ خیلی خیلی چرت میگی ، نوب جونم سوپرمن با دارک ساید و ارتشش جنگیده . انقدر اطلاعاتت کمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارتش دارک ساید هم از ثانوس بیشترن هم قویتر و پسرانشم قویتر . خودشم که خیلی خیلی از ثانوس قویتره . اخه چرا مضخرف میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من زیادی با شعورم ؟؟؟ خب اره ، مگه گناهه ؟؟ اگه فکر میکنی شعورت در حد من نیست لازم نیست بیای باهام بحث کنی و کم بیاری . یعنی معلومه ذغالی شدی بدجور 😂😂 الان میپوکی یه ذره اب سرد بریز رو خودت . بعد مهندس ما داریم خودشون رو مقایسه میکنیم . اگه ثانوس ارتشش رو بیاره سوپرمن هم جاستیس لیگ نامحدود رو میاره که دهن ثانوس اسفالته 😅😅

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اخه نوب جان اینو توی یه چنلی یا پیجی بگی بهت میخندن 😂😂 باور کن الان شات بگیرم بزارم نوب ۲۰۰ نفر کامنت میزنن !! هر عقل کامل و سالمی ( البته هنوز تو تکلیف نشدی و عقلت بطور کامل رشد نکرده ) میدونه تو نبرد تن به تن ثانوس هیچ هیچ قدرت فیزیکی رو نمیتونه به رخ سوپرمن بکشه . خب باید بدونی ما داریم خودشون رو مقیاسه میکنیم متحدان ‌ اگه ثانوس ارتشش رو بیاره سوپرمن هم جاستیس لیگ نامحدود میاره باید بری سر قبر ثانوست فاتحه بخونی 😁😁 تنها تنها برتری ثانوس تجربه و مهارت و فنون جنگی ست . اوه ، فقط برای اینکه یه کامنت خیلی مرتب و خوب گذاشته باشی دروغ میگی ‌ من کجا گفتم بتمن ایرون فیست رو زده ؟؟؟؟ نه کجا گفتم ؟؟؟ اخه سوپرمن با دارک ساید که ارتش قویتر تر از ثانوس داره تنهایی میره به اپوکالیپس و دارک ساید رو میزنه ، من نگفتم ثانوس با دستکش از سوپرمن ضیعفتره گفتم اگه تو دیسی باشه ثانس هیچ غلطی نمیتونه بکنه . شک ندارم که داری از شاهکار هایی سوپرمن میسوزی جناب در حدی کع عضوی از بدنت باقی نمیونده . نه واقعاً این داره به من میگه بچه جون ؟؟؟ تو همونی نبودی که ۱۰ سالت بود ؟؟؟؟!!!!! بهتره در این مورد سکوت کن چون اصن ب نفعت نیست 😂😂 خب من زیای با شعورم تو سطح شعورت کمتره میای با من بحث میکنی ؟ خب با کسی که سطح شورش بیشتره جدل نکن که بدجور کم میاری . اخع چشم دیدن باخت مارول تو کراس اوور ها رو نداری ب من چه . عقده داری جای دیگه خالیش کن . یه تایتان بیچاره رو انقدر گنده نکن . این از کمیک . در مورد mcu هم بهتره اظهار نظر نکنم چون بینهایت مسخره بود .

  16. Arta کاربر می‌گوید

    اما جا داشت کنترل انرژی تانوس هم می‌گفتید

  17. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    قدرت های تانوس:
    دستکاری زمین
    جذب انرژی
    القای مرگ
    دستکاری زمان
    میدان نیرو
    گسترش نفوذ
    انفجار
    دستکاری انرژی و فضا
    نامریی شدن
    تغییر ماده
    دستکاری واقعیت
    دستکاری فظا
    دستکاری بیولوژیکی
    مهار روح
    دستکاری روح
    افسون
    نفی کردن
    ایجاد پورتال
    فشار فضایی
    لمس ناپذیری
    دستکاری زمان
    متوقف کردن زمان
    پرتاب انرژی
    با دستکش ابدیت، دومین سلاح قدرتمند بعد از قلب عالم

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      بله از نظر من هم تانوس میتونه سوپرمن رو شکست بده البته اگه دست کشش رو داشته باشه در قیر این صورت تقریبا شانس برابری با سوپرمن داره
      تانوس به دونه دستکشش با امثال تور برابر و از هالک (در نهایت خشم خویش)ضعیف تره ،جالب بدونید یک بار کاپیتان مارول به وسیله یک حلقه فانوس سبز تونست تانوس رو شکست بده ؛برای حرفم مدرک دارم اگه خواستی یه آدرس تلگرامی بده برات بفرستم (اون کمیک جزو کراس اوور نبوده و جزو کمیک های رسمی ماول هم هست)
      خلاصه تانوس به دونه دستکشش اونجوری هم که گمان می شه قوی نیست اما قبول دارم که با دستکشش از گالکتوس هم قوی تره

      شما در یکی از کامنت هاتون گفتید که تانوس قادر مطلق که غلطه ؛لازمه قادر مطلق بودن سه چیزه:
      ۱_تغیییر در ساختار واقعیت در مقیاس کیهنی
      ۲_جذب و نشر انرژی در مقیاس کیهانی
      ۳_تغیر ماده در مقیاس کیهانی
      که تانوس هیچکدومشون رو در مقیاس کیهانی نداره ،درمورد سنگ واقعیت باید بگم که این سنگ میتونه موقتا واقعیت رو در مقیاس کوچیک(سیاره ای)تغییر بده اما نمیتونه ساختار واقعیت رو تغیر بده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        میلاد #
        اینجا گفته شده هالک رو به راحتی شکست میده بعد از هالک ضعیفتر؟؟؟؟!!!!!!!! فکرکنم منظورتون رو برعکس نوشتید

    2. Arta کاربر می‌گوید

      من فکر کنم تانوس دستکش رو میگی اگر منظورت با دستکش قدرت نمایی که گفتی درست بودن اما اگر منظورت بدون دستکش بشترش رو از خودت در آوردی.!!!!بعدش این بحث تانوس بدون دستکش که در این صورت از دارک ساید شکست میخوره.!!!!!😨😨😨

  18. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام میلاد جان
    من میدونم کجا کپ مارول تانوس شکست داده در کراس اوور مارول علیه دیسی جدید .
    اگر بری سرچ کنی سنگ های قیمتی ابدیت ویکی پدیا قدرت هارو متوجه میشی
    بعد برو سرچ کن تانوس اطلاعات دنیای سینمایی مارول میبینی قادر مطلق هست،
    بعضی ها هم هستن که نمیخوان قبول کنن که تانوس برنده میشه .

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      خب فکر کنم شما قدرت های دستکش ابدیت رو در بالا گفتید
      نامردی اگه تانوس بادستکش باشه ولی دارکساید دست خالی ،دارکساید هم اگه با اتحاد سه جعبه مادر ارتباط برقرار کنه بهش قدرت یگانگی میده و کار برای تانوس سخت میشه ولی خب تانوس هم با دستکش ابدیتش تقریبا شکست ناپذیره و خب در درگیری این دو این که کی برنده میشه معلوم نیست
      ولی اگه دارکساید جلوی حرکت انگشتان و کف دست تانوس رو بگیره،تانوس نمیتونه از اون دستکش استفاده کنه

      دنیایه سینما به هیچ وجه برای مقایسه دو شخصیت که از کمپانی های متفاوت هستن منبع خوبی نیست

  19. . Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    اول اینکه به اطلاعتون برسونم که کراس اوور ها معمولا شخصیت محبوب تر پیروز میشه
    مثلا نبرد اسپایدرمن و سوپربوی خوب همون زور تنهای سوپربوی از همه ی قدرت های اسپایدرمن برتره حالا چی شده اسپایدرمن پیروز
    دوم اینکه اگه بخایم دنیا هارو یکی بدونیم و همه ی تائثیرات هم ذکر بشه تانوس با دستکش میتونه جمع کثیری رو نابود کنه و با یک بشکن میتونه دارک ساید کلون رو نابود کنه
    راجب دارک ساید اصلی نظر نمیدم چون سطح قدرتش رو اطلاع ندارم اما اگه اونم در حد شخصیت هایی مثل ابدیت باشه تانوس نمیتونه اون رو نابود کنه بلکه میتونه اونو زندانی کنه
    حالا اگه بیشتر باشه خدا میدونه
    از ادمین میخام یه مقاله برای مقایسه ی اودین با دیگر شخصیت ها بذاره مثل دارک ساید و تانوس و گالاکتوس و دورمامو و…

  20. میلاد کاربر می‌گوید

    خب پودر کردن دارک ساید برای تانوس نفعی نداره چون کلون داک ساید خودش رو بازسازی میکنه
    من بعدا اگه وقت کردم مفصل راجبش توضیح میدم

  21. محمد کاربر می‌گوید

    تبریک میگم یکی از بدرد بخور ترین مقاله هاتو خوندم خوب بود ادمین😊

  22. علی کاربر می‌گوید

    سلام یه سوال داشتم تانوس نمی تونه همون جور که نصف موجودات رو با یه بشکن نابود کرد لیگ عدالت یا کل دی سی رو با یه بشکن محو کنه؟ لطفا پاسخ بدید ممنون

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خیر دستکش ابدیت فقط بر مارول و موجودات مارول اثر دارد در یک کمیک دارکساید دستکشو از تانوس دزدید ام چون توی دیسی کار نکرد دور انداختش

  23. Amir کاربر می‌گوید

    کاربر سیسکو رامون درست میگن در دیسی کار نمیکنه یعنی کل اشخاص مارول و دیسی شانس آوردن که داخل دیسی و در دست موجودات اون کار نمیکنه وگرنه تمام دو عالم به نابودی میرفت دارک ساید قدرتمند تر و بسیار شرور تر از تانوسه و وقتی به قدرت ابدیت دست پیدا کنه بسیار قدرتمند تر میشه و همه چیز رو نابود میکنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      تانوس از دارکساید کلون هم ضعیف تره (بی دستکش) ولی حتی با دستکش هم حریف دارکساید اصلی نخواهد بود در ضمن دارکسایدم معادله ضد زندگی رو داره بعدم هم تانوس و هم دارکساید دو شخصیت سنگ دل و بیرحمن که بویی از مهربانی و انسانیت نبردن و به اندازه هم بیرحم و وحشین!!! تانوس مثل دیونه ها رفته سیاره خودشو بمب بارون گرده و مادر خودشو و تعداد بسیار بسیار بسیار زیاد از مردمشو کشته!!! دارکساید همچین کاری کرده!!!! ؟؟؟؟ حالا نمیگم دارکساید مهربون تره چون هردو بی احساسن و به فرزندان خودشون به شکل برده نگاه میکنن ولی شماهم نمیتونید بگید
      دارکساید از تانوس شرور تره تانوس فقط بخاطر بانو مرگ بدون ذره ای عذاب وجدان نصف عالمو داد هوا بعد این شخصیت بهتر از دارکسایده به نظرم گالاکتوس به مراتب از ایندو بهتره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید منظورم این بود : مثل دیوانه ها رفته و سیاره خودشو بمب بارون کرد و مادر خودشو و تعداد زیادی از مردمشو کشت

  24. […] تانوس: البته تانوس از نژاد اترنالز نیست بلکه از نژاد دشمنان انها یعنی […]

  25. […] سری کمیک های WHAT IF … این سوال بررسی شد که چی میشد اگر تانوس به اونجرز می پیوست . خب این کار برعکس ظاهرش برای اهداف […]

دیدگاه ها غیر فعال است.