۱۰ کار بدی که سنتری انجام داده است

ممکن است سنتری یکی از قدرتمند ترین ابرقهرمانان مارول باشد اما این به معنای این نیست که او تا به حال کار های بدی نکرده است. از زمان معرفی او در سال ۲۰۰۰ میلادی او نقش های زیاد مهمی نداشته است و در کراس اوور ها هم سنتری هم نیمه تاریک او ووید حضور دارند. او یکی از قدرتمند ترین ابرقهرمانان مارول است و اغلب با سوپرمن مقایسه می‌شود با داشتن قدرت هایی بسیار زیاد نویسندگان به او روحیه ابرقهرمانی زیادی نمی دهند او تاریخی پیچیده دارد و گاهی حتی در رده ضد قهرمانان قرار می‌گیرد. در ادامه به ۱۰ کار بدی که سنتری انجام داده است می پردازیم.


۱۰. کشتن همکار سابق خود:

شاید یک نفر بپرسد چرا این کار رتبه بالاتری را ندارد دلیلش این است که همکار سابق رابرت که قدرت های او را به دست آورده بود تبدیل به یک شرور شده بود و به جنگ سنتری رفت. نام همکار او بیلی بود که با یکی از دشمنان سنتری به نام کرانیو همکاری می‌کرد آنها می‌خواستند سنتری را در یک بعد جیبی گیر بیاندازند و قدرت های اورا بگیرند. اما ناگهان سنتری تبدیل به وید شد و دوستش بیلی را به راحتی کشت و کرانیو نیز فرار کرد.


۹. نبرد با مردان ایکس:

وقتی سنتری به انتقام جویان تاریک نورمن آزبورن پیوست و برای آزبورن کار می‌کرد نورمن اورا برای گرفتن تکه ای از مواد گران بهایی به جنگ با مردان ایکس می‌فرستد. در آنجا او با پرفسور ایکس، سایکلاپس و اما فراست رو به رو می‌شود در طی نبرد سنتری می‌خواهد به وید تبدیل شود اما پرفسور ایکس جلوی او را گرفت و وید را در درون سنتری زندانی کرد. آن مواد تکه گران بها همچنان در دست مردان ایکس باقی ماند اما سنتری همچنان در کمین آنها بود و هر لحظه امکان درگیری وجود داشت.


۸. او یکی از سواران آخرالزمان شد:

پس از رویداد Siege سنتری توسط ثور کشته شد و ثور او را در خورشید انداخت تا نتواند دوباره زنده شود. دو قلو های آخرالزمان جسد او را برداشتند و او را دوباره زنده کردند آنها به واسطه ی یک بذر سلستیالی او را تبدیل به اسب سوار مرگ تبدیل کردند. نام او دث سید سنتری است و به جنگ انتقام جویان می‌رود و با ثور درگیر می‌شود اما قدرت او بسیار زیاد تر شده بود ( در این بازه زمانی وید هم با سنتری ترکیب شده بود) و طی نبرد با ثور ناگهان واسپ از راه رسید و توانست سنتری را عقب براند. اگر چه ثور در این نبرد آسیب های سختی دید.


۷. در طی رویداد تهاجم مخفی از اسکرال ها فرار کرد:

در رویداد تهاجم مخفی اسکرال ها با یک فضاپیما فرود می آیند و با لباس انتقام جویان پایین می آیند که باعث نبردی بین انتقام جویان و اسکرال ها می‌شود. در طی این نبرد سنتری فرار می‌کند اما ویژن او را می‌بیند و با او درگیری پیدا می‌کند او ویژن را شکست می‌دهد اما اسکرال ها به او حمله می‌کنند و او تبدیل به وید می‌شود و فرار می‌کند. همین کار او باعث می‌شود با سخنان نورمن آزبورن به انتقام جویان تاریک بپیوندد و دشمن انتقام جویان شود.


۶. او به انتقام جویان تاریک نورمن آزبورن پیوست:

نورمن آزبورن که در دوران کلاسیک به واسطه ی بی ثباتی ذهنی به گرین گابلین (بزرگ ترین دشمن مرد عنکبوتی) تبدیل شد. سنتری با دیدن نورمن آزبورن و با گوش دادن به سخنان او به تیم انتقام جویان تاریک پیوست که تحت نظر سازمان هَمِر (به نوعی یک شیلد تاریک است) فعالیت می‌کنند. برخی از اولین اقدامات او کشتن تروریست های زیادی از آتلانتیس بود که باعث شد ووید دوباره باز گردد.


۵. او در جنگ جهانی از مبارزه با هالک امتناع کرد:

وقتی هالک به زمین بازگشت به سراغ قهرمانان رفت تا انتقام خود را از تبعید کردنش بگیرد. زن نامرئی از سنتری در خواست کمک می‌کند اما او این تماس را نادیده می‌گیرد و تلویزیون تماشا می کند. رئیس جمهور و مرد آهنی سعی می‌کنند از او کمک بخواهند اما او می‌گوید “این بیماری آگورافوبیا است … شما مجبورید این یکی را خودتان اداره کنید … اگر من … کنترل خود را از دست دادم، حتی برای یک میلی ثانیه ممکن است خسارات عظیمی را وارد کنم …” او از این کار ترسید چون اگر کنترل خود را از دست می‌داد ووید آزاد میشد و خرابی های مختلفی را ایجاد می‌کرد.


۴. او تقریبا شهر نیویورک را نابود کرد:

بالاخره سنتری قبول کرد که در جنگ جهانی هالک شرکت کند و در طی نبرد آنها بسیاری از شهر نیویورک نابود شد و خیلی از نظامیان و غیر نظامیان آسیب دیدند و کشته شدند. او کنترل خود را از دست داد و در نبرد با هالک در طی چند روز مبارزه آنها بسیاری از شهر را نابود کردند آن دو اصلا به محیط اطراف خود اهمیت نمی‌دادند و با زدن هم به ساختمان ها باعث خرابی آنها می‌شدند و بسیاری از مردم کشته می‌شدند. این مسئله ثابت می‌کند که سنتری به همان اندازه که خوب است و یکی از بزرگ ترین دفاع های زمین است به همان اندازه هم خطرناک و تهدید آمیز  است.


۳. او آزگارد را نابود کرد، آرس را دونیم کرد و لوکی را کشت:

در طی رویداد Siege سنتری واقعا تبدیل به یک شرور شده بود و کار های بسیار بدی کرد وقتی آزبورن و انتقام جویان تاریک به آزگارد حمله کردند آرس فهمید که اشتباه کرده است که به آزبورن پیوسته و می‌خواست آزبورن را بکشد اما سنتری او را به دو نیم تقسیم کرد و اورا کشت. لوکی با نیروی سنگ های نورن قهرمانان را حمایت کرد و سنتری به وید تبدیل شد او لوکی را کشت. پس از مرگ لوکی توان قهرمانان تحلیل رفت و وید آزگارد را نابود کرد سپس ثور او را کشت و به خورشید برد تا دیگر نتواند خود را بازسازی کند.


۲. اعتیاد به مواد مخدر:

اورجین سنتری به عنوان سوپرمن مارول بسیار عجیب عجیب است. سنتری هنگامی که مواد مخدر مصرف کرده بود به یک آزمایشگاه می‌رود و یک ابر سرم مصرف می‌کند و قدرت سنتری را به دست می آورد. اما او نمی‌تواند قدرت خود را کنترل کند و باعث نابودی آزمایشگاه آن پرفسور و کشته شدن سه نفر شد. این اورجین بسیار عجیب است و زیاد برای شخصیتی مثل سنتری که سوپرمن مارول است مناسب نیست.


۱. او زندگی همسرش را نابود کرد:

بیشتر دوران ابرقهرمانی رابرت به عنوان سنتری بیشتر به همسرش لیندی آسیب رسانده است. سنتری شخصیتی است که ذهن ضعیف و ناپایدار دارد و ذهن او بسیار دستکاری می‌شود یکبار آلترون باعث شد او توهمی ببیند که همسرش را کشته است و به همسرش بگوید که او مرده است. او یکبار توهم عجیبی داشت که این بود که او اصلا رابرت نیست و لیندی هم همسر او نیست و یک ضربه عاطفی دیگر به همسرش زد.

در نبرد با آلترون سنتری باعث شد همسرش کشته شود و دیگر او ضربه نهایی را به لیندی زده بود. در بین روابط در دنیای مارول سنتری و همسرش در فراز و نشیب ها رتبه اول را دارند. و این بود ده کار بد سنتری در تاریخ بیست و یک ساله در دنیای مارول این مقاله ثابت می‌کند که ممکن است بزرگترین و قدرتمند ترین ابرقهرمانان نیز کار های نابخشودنی انجام دهند.

منبع: CBR


مترجم: امیررضا حسینی


303 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مرسی از آقای حسینی بابت این مقاله خوب .
    سنتریم عجب موجود پلیدی بوده بعضی وقتا . حالا که فکر میکنم اون بلایی که نال سرش آورد کاملا حقش بود . 😁😌

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بیچاره دست خودش نبود.

  2. Doctor Doom کاربر می‌گوید

    ممنون آقای حسینی خیلی مقاله خوبی بود به جز موارد ۲ و ۳ بقیه رو نمیدونستم

  3. رستم کاربر می‌گوید

    بعد هالک قویترین عضو انتقام جویانه بی شک

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      در یک وضعیت مناسب بله👍

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      قویترین انتقام جو بعد اسکارلت ویچ سنتریه بعد ثوره بعد هالک

      1. Randall Spector کاربر می‌گوید

        خیر اول استاربرند هست بعد ادی براک بعد دکتر استرنج و اسکارلت ویچ و بقیه

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          Randall specter
          فکر کنم کیوزار هم حساب بشه چون مدت کوتاهی عضو انتقام جویان بوده.

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید استاربرند خیلی عضو انتقام جویان نبوده موقتی بوده وجدنا دکتر استرنج هم از ثور ضعیفتره

          1. Randall Spector کاربر می‌گوید

            دکتر استرنج کلاسیک از لوکی شکست خورده فکر کنم شاید شما درست بگی

      2. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        هالک سنتری رو با یه ضربه شکست داده پس از اون قویتره ثور هم به نظرم خیلی به هالک نزدیکه ولی بعد از چند ضربه قویتر میشه
        در کل هالک تو نهایت قدرت قویترین انتقام جو است.
        (دارم عضوهای اصلی رو میگم برای همین اسکارت ویچ رو حساب نکردم)

        1. Randall Spector کاربر می‌گوید

          اسکارلت ویچ جزو قدیمی‌ترین اعضا انتقام جویان هست سنتری کی از هالک با یک مشت شکست خورد قدرت سنتری به اون روحیه خودش هم بستگی داره در جنگ جهانی هالک هم دچار بیماری بود و هم دوست هالک بودن و هم اینکه با صحبت های هالک خودش رو باخت چون قبلش مبارزه به صورت یک طرفه به نفع سنتری بود

        2. Randall Spector کاربر می‌گوید

          ثور هم از هالک قدرتمند. تر هست

      3. رستم کاربر می‌گوید

        داش خود مارول که این داستانارو چاپ میکنه گفته هالک قویترین قهرمانمه بعد تو میای خودت خیلی با اعتماد بنفش رتبه میدی بیرون😂😐؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب خود استنلی هالکو از ثور قویتر دونسته کسی که خالق هردو هست اکثریت هم ثور رو از هالک قویتر میدونن

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            کاربر دکتر منهتن برعکس گفتیدا . 😁😉

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله بعدش اصلاحش کردم

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              اونجا هم عرض کردم اکثریت طرفداران ثور رو از هالک قویتر میدونن اونهم با اختلاف و حرف یکی از بزرگترین خالقین مارول هم که برتری ثور رو به وضوح اثبات میکنه دیگه علت بحث رو بنده هم نمیفهمم وقتی خود استنلی خالق هردو شخصیت گفته ثور از هالک قویتره چرا به بحث ادامه میدیم اصلا مخصوصا ثور قدرتای آلفادر روهم داره که هالک تو خواب بتونه بزنتش

              1. Randall Spector کاربر می‌گوید

                الان او رفته در کمیک ایمورتال هالک شماره ۴۹ ایمورتال هالک ال فادر ثور رو کتک می‌زنه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 امیدوارم الکی بوده باشه و گزنه ال ایوینگ باید مواظب سلامتی خودش باشه
                به نظر شما اترنالز ها از نیو گادز می‌توانند قویتر باشند؟ به نظر خودم از خدایان یونانی دی سی میتونن قویتر باشند ولی از نیو گادز نه

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  Randall Spector
                  جناب شماره ۴۹ که من چک کردم انگار اصلا نیومده که … . میشه لینک دانلود این کمیکی رو که میگین رو قرار بدین ؟! بعید میدونم ایمورتال هالک بتونه برای کینک ثور چالش باشه . هرچند با نظر یه نویسنده نوب همه چی ممکنه … .

                2. Bob کاربر می‌گوید

                  Randall Spector
                  نمی‌دونم این کامنت برای شما حاوی اسپویل هست یا نه چون شما کاور رو دیدید و احتمالا پیش نمایش رو هم خوندید ولی به هرحال آماده باشید 😂.
                  نه دا شماره ۴۷ بود کاور نشون میداد هالک شیطان برگشته و داره انتقام جویان رو میزنه که توش کینگ ثور هم بود و کاستوم کازمیک کینگ ثور رو داشت ایرون من هم لباس قدیمی خودشو پوشیده بود، به هرحال کاور هست می‌تونه با خود داستان در تضاد باشه (اخیرا هم اینطوری بوده مثلا مایسترو شماره فکر کنم ۳ یا حتی ایمورتال هالک ۷😐😂) نتیجه تو خود کمیک معلوم میشه ولی مطمئن یه جنگ بین تیم هالک و انتقام‌جویان خواهد شد چون پیش نمایش داره همچین چیزی میگه. البته خیلی مونده بیاد ما تازه ایمورتال هالک ۴۴ ایم داریم صبر میکنیم ۴۵ بیاد. اگر این هالک جدید مال شماره ۴۴ کمیک بخواد با انتقام جویان بجنگه شکست سختی میخوره ولی اگه دویل هالک با روح بروس بنر برگرده می‌تونه نبرد خوبی باشه تازه گفته شده قراره یه تیم هم بیاره که متشکل از جهش یافته های گامایی هست جالب اینجاست هالک الان یکی از محبوب ترین اعضا انتقام‌جویان هست یه نویسنده خوب اینجوری از پتانسیل شخصیت استفاده می‌کنه هنوزم آل اوینگ باید مواظب خودش باشه😂؟؟ بی صبرانه منتظر ایمورتال هالک ۴۷ ام.

                  1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                    نه در سایت کوارا یک چند تا تصویر درز کرده که ایمورتال هالک در حال کتک زدن کینگ ثور هست

        2. Randall Spector کاربر می‌گوید

          هالک قویترین قهرمان هست ؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          کاپیتان یونیورس : ما اینقدر هم بدرد نخور نیستیم ما رو دور ننداز
          هالک قویترین قهرمان ؟ 🙂🙂😂😂😂😂😐😂😂😂😂😂
          خمثمثنلبمیکیکصکصمیمثنبتینصثکثکیکصمیتبتبمثکثکصنثتیتبتبتصمصمصممصمصسکثکمص
          از فرانکلین ریچاردز هم قویتره ؟ از استاربرند ؟ از آدام وارلاک از کرونوس از …….

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            هالک طرفداراش در حال انقراضن چون پتانسیل نداره شخصیتش الانم بیشتر بچه مچه ها طرفدارشن . این تعداد محدودم دارن زیادی زور میزنن که بگن هالک فلانه و بهامه اما بی فایدست چون انقراض طرفداران هالک حتمیه .

          2. Bob کاربر می‌گوید

            Randall Spector
            دا میخوای بگیم کل مارول علیه هالک؟ نمیشه جالب نیست 😂 اگه اینجوری بخوایم به یه شخصیت هیت بدیم میشه سطح همه شخصیت هارو پایین آورد. باید قهرمان های زمین رو جدا جدا مقایسه کنی و تفاوت قویتر و قدرتمندتر و … رو بدونی، همچنین لطفاً حرف مارولو دور ننداز اینقدرام به درد نخور نیست 😂 حتما می‌پرسی مارول کجا گفته؟ عیب نداره بپرس جواب میدم.
            اینهمه هشتگ دادن ماهم یکی بدیم
            #هیتر_نباشیم

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              چه هیتی دادم من ؟
              Wtf ؟ 😐😐😐😐
              به خدا آدم دیگر نمیتونه حرف بزنه و شوخی کنه

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید ثور رو از هالک قویتر دونسته

          1. مارول فن متعصب (ثور لاور سابق) کاربر می‌گوید

            بدون شک هالک از ثور قویتره

            1. Randall Spector کاربر می‌گوید

              واقعا ممنون که مرا از جهل و نادانی نجات دادی

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              جناب بنده و جناب استیوراجرز و کاربران محترم دیگه به هزار و یک دلیل گفتیم هالک از ثور ضعیفتره خیلی اما نظرتون محترم شما نظر خودتون رو داربن و محترمه فقط خود خالق ایندو شخصیت هالکو از ثور ضعیفتر دونسته اما نظرتون محترم

              1. مارول فن متعصب (ثور لاور سابق) کاربر می‌گوید

                نظر شما هم محترم
                یک مطلب در همین سایت درباره قدرت های هالک گفته شده، من روی ثور خیلی تعصب دارم ولی واقعا هالک قویتره، اگه یکی از سری های اختصاصیش رو بخونید متوجه میشید، تو سینما ضعیفش کردن هالک رو.
                هالک خستگی ناپذیره، هر چی بزنیش هیچیش نمیشه، از بمب اتم هم می‌تونه جون سالم بدر ببره، با قدرتش ابعاد رو هم می‌تونه بشکنه،تازه نسبت به تلپات ها هم مصونیت داره، یعنی اصلا نمیشه ذهنش رو کنترل کرد. ثور از سوپرمن صعیفتره، ولی هالک هم از ثور و هم از سوپرمن قوی تره.

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  هالک هرگززززززززززززز از سوپرمن قویتر نیست سوپرمن قویتره و همچنین هرگزززززززز از ثور قویتر نیست ثور قویتره در سینما ثورهم خیلب ضعیف شد شما که طرفدار ثورین حتما کمیکاشم خوندین در نسخه عادی هالک به هیچ وجه حریف ثور نمیشه ثورهم جلو ستاره نوترونی مقاومت کرد

                  1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                    # دکتر منهتن
                    خب ظاهراً باید جنگ جهانی ثور علیه هالک شروع بشه البته من‌ میگم برابرند
                    دادا هالک با سنگ مکان گامورا رو که پنج سنگ ابدیت داشت شکست داده دورمامو رو شکست داده آنسلات رو با یک مشت کشت که همین شاهکار ثابت می کنه هالک از ثور ضعیفتر نیست
                    آنسلات موجودی هست که قدرت ایجاد جهان های جیبی داره و بدرت تغییر واقعیت در مقیاس کیهانی داره البته ثور هم شاهکارهای خوبی مانند شکست دادن مفیستو داره
                    و در کل برابرند
                    با گفتن این شاهکار ها ثابت می کنم هالک از ثور ضعیف تر نیست و برابرند
                    هالک زره مودوک رو شکست که جنسش آدامانتیوم بود
                    زره pod‌ که با یک پرتوی انرژی ثور و هایپریون رو شکست هالک نابودش کرد
                    هالک دورمامو رو شکست داده
                    هالک انتقام جویان رو زده
                    جلوی انفجار میلیون ها ستاره مقاومت کرده جلوی انفجار گالاکتوس که سه منظومه رو نابود می کنه بدون آسیب ایستادگی کرده
                    جرم یک‌ بعد عرفانی که بینهایت برابر بعد ما چگال هست رو وزنش رو تحمل کرده جلوی نهایت قدرت آتش مشعل انسانی که ۱۰۰۰۰۰۰ درجه فارنهایت (۵۵۵,۵۳۷٫۷۷۸) سانتی گراد هست
                    هالک و ثور برابرند
                    برابرند
                    برابرند
                    برابرند

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      خب نظرتون محترم اما افرادی اینجان که میگن هااک میتونه از گالاکتوس قویتر بشه من واقعا حرفی به این خنده داری نشنیدم اون کمیک ایمورتال هالک هم اسمش روشه ایمورتال هالک مال نسخه قوی هالکه نه هالک معمولی. به نظرم ثور از هالک قویتره و بعد اسکارلت ویچ قویترین انتقام جو البته اگه سنتری حساب نشه مگرنه دومین انتقام جوی قدرتمند میشه سنتری اما خب سنتری عضو انتقام جویان نیست خیلی کم بوده

                  2. ثور لاور کاربر می‌گوید

                    در حالت عادی هالک آسیب ناپذیریش خیییییلی بالاس، هر چی بهش بزنی هیچیش نمیشه، زوددرمانی فوق‌العاده سریعی داره، به هر حال نظر شما هم محترمه.

      4. رستم کاربر می‌گوید

        داش خود مارول که این داستانارو چاپ میکنه گفته هالک قویترین قهرمانمه بعد تو میای خودت خیلی با اعتماد بنفش رتبه میدی بیرون😂😐؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          رستم
          حرف از خودت نساز بزار به گردن مارول . مارول هیچ وقت هالکو قویترین ندونسته و نخواهد دوست .
          تعصب داری یا نداری رو نمیدونم و نمیخوامم بدونم ولی حقیقت اینکه هالک چه از نظر قدرت چه از نظر شخصیت هرگز بهترین نبوده و نخواهد بود . از نظر شخصیت که ابدا جز بهترینها هم نیست و اصلا در حال انتقراضن طرفداراش … .

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            والا بخدا آقای راجرز
            هالک قویترین انتقام‌جو؟
            😂😂😂

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              شورشو در آوردن دیگه اینا . تازه اینا میگن قویترین قهرمان . !! 😁😁😳😳😳

              1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                استیو راجرز
                اره واقعا اینا شورشو درآوردن.
                با وجود کسایی مثل فرانکلین ریچاردز و لجیون و اسکارلت ویچ و استاربرند و کیوزار و……
                اصلا هالک عمرا نمیتونه قویترین قهرمان مارول بشه.

            2. king venom کاربر می‌گوید

              هالک فقط یه زمانی قوی ترین ابرقهرمان مارول بود قبل از اینکه ثور خلق بشه
              قدرت هالک خیلی متغیر و انعطافپذیره به طوری که یه با اینقدر ضعیفه که از ددپول هم شکست میخوره یا مارول اونو اینقدر قوی میکنه که میزنه امثال سنتری و ثور رو چندین سیاره رو میپکونه
              مخصوصا حالا که قدرتاش به موجودی مثل وان بلو ال متصله میتونه حتی گالاکتوس و فراکلین ریچاردز رو هم نابود کنه
              هالک جز قوی ترین هاست ولی قوی ترین نیست حداقل نه در شرایط عادی

          2. رستم کاربر می‌گوید

            داش گلم خب خودت برو یه سرچ بزن ببین
            اینو سرچ کن ۱۰ strongest super heroes
            و برو تو سایت خود مارول رتبه بندی هارو ببین
            میتونی بری و CBR روهم ببینی
            اگه نه سایت مارولو قبول داری نه CBR رو که خب حرفی نداریم
            خیلی ها شخصیتارو از روی فیلم های مارول دارن قضاوت میکنن
            نمیگم فیلمای مارول بدن طرفدارای خاص خودشو دارن
            ولی خیلی با کامیک فرق داره
            هیروهای زن توشون بیش از قوین
            توی کامیک کاپیتان مارول قویه ولی در این حد که هالکو و تور رو باهم بزنه این شخصیت حتی از نسخه ژاپنی هالکم راحت شکست خورد

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              بازم اشتباهه . مارول هیچ وقت رسما رتبه بندی انجام نداده اون که دیدی نمیدونم چی بوده ولی بدون شک رتبه بندی رسمی مارول نبوده .
              گفتی CBR ؟!؟!؟!؟!؟؟ کم بخندون . البته اینو بگم که CBR هم مقالاتی داره که ثور را قویتر از هالک عنوان کرده است . باقیش بماند .

            2. مارول فن متعصب (ثور لاور سابق) کاربر می‌گوید

              نمی‌دونم منظور شما از قوی تر کردن شخصیت های زن در سینما چیه
              کاپیتان مارول قوی نشده بود، بلکه ثور و هالک ضعیف تر شده بودن در فیلم اندگیم.
              اسکارلت ویچ هم تو سینما ضعیف شده بود و تو سریال وانداویژن تازه به نسخه کمیکیش نزدیک شد، اگه کمیک های اسکارلت ویچ رو خونده باشید میدونید که خیلی قویه، حتی نیروی فونیکس هم ی جورایی شکست داد، تعداد جهش یافته هارو بشدت کم کرد.

              1. Amir کاربر می‌گوید

                البته ثور درکمیک از همه انتقام جویان اصلی قویتره خود اسکارلت ویچ هم گفته که زورش به ثور نمی‌رسه دوبار هم در کمیک از ثور شکست خورده حتی با یکی از متحد هاشم نتوانسته ثور را شکست بده

            3. پوریا کاربر می‌گوید

              حاجی تو رئیس مارولم بیاری بگه هالک قویتره باز این استیوراجرزو نمیتونی قانع کنی بیخیال شو
              بنده خدا میگه تو خود سایت مارول زدن اقا میاد میگه اشتباهه
              بعد جالب تر از اون میاد cbr رو زیر سوال میبره
              داش شما اگه دنبال اطلاعات کامیکی خوب هستی باید بری سایت های انگلیسی یا ایرانی میخوای اسپایدی اینجا چیزای خوبی میزارن ولی کسی نیست نظارت آنچنانی روی درست بودن مطالب داشته باشه
              یه چیزیم یه مدت باب شده بود که هرکی از اسپایدی ایراد بگیره مثلا خیلی کامیک فنه لامصبا مدیرای اون سایت کامیک ترجمه میکنن خود مدیرش یه کتاب داره راجب تاریخچه کامیک
              سایتش مارول فنه فقط داداش البته جدیدن خیلی بهتر شده و راجب دیسیم چیزای خوبی میزاره

              1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                پوریا
                منبع شما باید کمیک باشه نه سایتی مثل cbr. وقتی چیز هایی ما در کمیک ها دیدیم که عملا میتونه حرف های سایت cbr بی ارزش کنه نباید همیشه به cbr اطمینان کنیم. اسپایدی هم خود ترابی گفت اطلاعات زیادی از دنیای دیسی نداره. پس چرا مدام قدرت دنیای دیسی مورد بررسی قرار میده؟
                آقای استیو راجرز هم مسلما دلایل خودشون دارن. منم موافق هستم در یک جنگ تن به تن شانس هالک کمی بیشتره چون زود درمانی قدرتمند و دوام و استقامت بیشتری از ثور داره. اما ثور با موجودات قدرتمندتر از هالک نبرد کرده و اون ها شکست داده. پس نتیجه نبرد کمی سخته. شما هم آقا پوریا نباید به این صورت با دیگران صحبت کنید.

                1. پوریا کاربر می‌گوید

                  قصد بی احترامی به کسیو ندارم
                  اگه هم کسی نارحت شدش شرمندم
                  یه چیزیم بگم فقط تو کامیک بالا پایین زیاد هست
                  اینکه میگی یه سری جاها حرفای cbr نقض میشه درسته
                  در واقع هیچ رتبه بندی نیست که نقض نشه
                  در حالت کلی ولی میشه یه چیز داد بیرون
                  خود مارول شما بری تو سایتش هالکو بالاتر از ثور آورده
                  حالا بماند دیگه ادامش ندیم بیخیالش

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    بله وقتی خود استنلی گفته ثور قویتره

                  2. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

                    پوریا
                    اوکی اون مقاله که میگی اولا صرفا معرفی و رتبه بندی نیست دوما اون رسمی خود مارول نیست و ایرادات خیلی زیادی بهش وارده .

                2. ثور لاور کاربر می‌گوید

                  ببینید استاد وقتی گفت از دیسی اطلاعات کافی ندارم منظورش این نبود که هیچی نمیدونه، منظورش این بود که اندازه مارول اطلاعات نداره و تسلط کاملی روی دیسی نداره.
                  بعدشم به عنوان یک سایت کمیک بوکی باید هر دو طرف رو مورد بررسی بدن دیگه درسته؟

      5. محمد کاربر می‌گوید

        ثور از همه قوی تره چرا ؟ چون بیاندر رو شکست داده در حالت عادی

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      #رستم
      خیر جناپ سنتری>>هالک

  4. erfan کاربر می‌گوید

    سلام ادمین ممنون مقاله خوبی بود مثل همیشه
    اما یه سوال دارم توی اون رویداد که سنتری به آزگارد حمله کرد و آزگارد رو تخریب کرد مگه اودین اونجا نبود ؟ پس چرا جلوش رو نگرفت؟
    مگه سنتری قدرتش در حد سوپرمن نیست پس چرا اودین جلوش رو نگرفت

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      ببین دوست عزیز راستش من اون رویداد رو نخوندم و نمیدونم چی شده ولی احتمالا یا اودین ترسید یا خواب بود

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        منظورم خواب اودینیه

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      اونجا ازگارد روی زمین بود و حالا به هر دلیلی اودین اونجا نبود سنتری هم همه رو به فنا داد تهش هم به خواسته خودش(تاکید میکنم به خواسته خودش)توسط ثور کشته شد

  5. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    ترجمه عالی بود آقای حسینی.

  6. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر عرفان
    خیر اودین در اون رویداد مرده بود و آزگارد هم نابود شده بود و باقی مانده آزگاردی ها به زمین اومده بودن و آزگارد جدید رو تاسیس کردن و نبرد آزگارد انتقام جویان علیه انتقام جویان تاریک نورمن آزبورن جنگیدن و در پایان ثور سنتری رو کشت

    1. erfan کاربر می‌گوید

      #امیررضا حسینی
      خیلی ممنون آقای حسینی خب خیالم راحت شد فقط کم مونده بود اودین از سنتری هم شکست بخوره (بعد شکست تانوس و دکتر دووم از دختر سنجابی)
      درسته سنتری کم کسی نیست و در حد سوپرمنه اما اودین یه اسکایفادر هست و اصلا در سطح دیگری هست

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        درواقع سنتری دووم و مورگان لی فی روهم شکست داده و یه سلستیالی رو با برخورد شکست داد الان زدن اودین خیلی هم دور از انتظار نیس

  7. Hadi کاربر می‌گوید

    این بیشتر شبیه یه شرور روانیه تا یه قهرمان خوب
    این شخصیت اصلا با سوپرمن قابل مقایسه نیست سوپرمن برترین اخلاق توی قهرمانا رو داره
    بنظر شما این سنتری قوی تره یا دارک ساید کلون؟

    1. علی کاربر می‌گوید

      دارک ساید قویتره

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خوب اینا کار سنتری نیست وید هست

  8. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    راستی ادمین خودتون مقاله نمیزارین خیلی وقته که مقالات خودتون رو ندیدیم . البته دو نویسنده خوب آقای قاسمی و آقای حسینی مقالاتشون عالیه ولی کلا پرسیدم .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      به خودتم مدتی استراحت دادم
      هیخ هیخ هیخ هیخ
      🤪🤪🤪😂😂😂

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        مرخصی خوبی بود . 😁😁😁😁😁

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      بنده هم کشک هستم😜😅😅😅

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        عه آقای سعادتی حواسم به شما نبود . بله شما هم هستین . 😁🙏

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          شما لطف دارید❤❤❤❤❤❤❤

  9. Mahdi کاربر می‌گوید

    هی هی یه روزی ثابت میشه به همه😏🤫

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      چی ؟!؟!؟ هالک ؟!؟!؟ اون که به همه ثابت شده خشم پشه هست . 😁😁

  10. king venom کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    همه رو میدونستم ولی اینا که چیزی نیستن سوپرمن و بتمن کارای بد بد بیشتری انجام دادن
    😏😏😏😏😋😋

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      King venom
      ۹۰ درصد کار های بد بتمن مال قبل از این که قانون نکشتن به کمیک های بتمن بیاد. از دهه۷۰ دیگه عملا قانون نکشتن بتمن اومد به کمیک هاش و دیگه تعداد خیلی کمی تا الان به خاطر بتمن مردن.
      سوپرمن هم کار های بد خیلی کمی داره. نکنه شما هم میخواهید کار های بد نسخه اینجاستیس سوپرمن بگید؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بله سوپرمن زمین اصلی کار بدی نکرده و تا وقتی اینجوری باشه طرفدارشم بتمنم همینطور چون امیدوارم سودرمنو عوض نکنن

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بتمن و سوپرمن؟!!!!!!! سوپرمن؟؟!!!!! سوپرمن در دنیای اصلی یه نفرهم نکشته بتمن هم همینطور سوپرمن و بتمن در دنیای اصلی کار بدی نکردن بتمن شاید اما سوپرمن نه اگرم کرده باشه یه کاربد کوچولو بوده و اصلا در حد کشتن یه نفر نبوده

  11. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کینگ ونوم
    تعداد کسانی که سوپرمن زمین اصلی کشته به ۴ تا ادم هم نمی‌رسه .
    بتمن هم با اینکه بعضی ها رو کشته اما قطعا قطعا از کسانی که سنتری کشته بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار کمتره

  12. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله محشره محشره

  13. Mahdi کاربر می‌گوید

    اگ از نظر قدرت بخای هالکو با ثور مقایسه کنی ثور هیچ جوره حریفش نمیشه چون در دنیای کمیک فقط سوپرمن و هالک زور بینهایت دارن( منظورم ابرقهرمانای اصلیه) سوپرمن با بلند کردن کتاب بی نهایت و هالک با نگه داشتن سیاه چاله ای به وزن بینهایت بعد در ضمن اقای استیو راجرز شما اگ سایت مارول و بشناسی کاربر رستم درست میگه
    مارول هالکو قویتر دونسته تو مقاله هاش، اگ بگی نه خوب معلومه نمیشناسی در ضمن هالک همیشه جزو تاثیر گزارترین و بهترین شخصیت ها بوده برو یه چنتا سرچ بکن اطلاعات بگیریو به بقیه اطلاعات غلط ندی . درکل من به قسط دعوا نمیگم دارم حقیقتو میگم.اگ جسارتی شد اسرخواهی میکنم.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر ثور خیلی از هالک قویتره و انوهم رتبه بندی رسمی مارول نبوده به هیچ وجه ثور قدرت فیزبکیش هم کمی کمتره درکل ثور خیلییی از هالک قویتره

      1. استرنج کاربر می‌گوید

        اقا انصافن شبیه بچه ها داری بحث میکنی
        نههههه توررر قوییتره هالک اصن خیلی ضعیفه |:
        جمع کنید باو
        کامیک خون حرفه ای باشی تعصبم نداشته باشی اینو میدونی که هالک قویتر از توره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          هالک قویتر از ثور نیست فقط قدرت فیزیکی و استقامت بیشتری داره نسبت به ثور اما قدرت ذاتی تجربه و همچنین شاهکارهای ثور برتره باشه هالک پرزنس و لوسیفرم میزنه اودین و هایفادرم میزنه راضی شدین ؟!!! زئوس دیسی ودارکسایدم هالک میزنه اصلا هالک کل کمیکو حریفه رایترهم میزنه شما درست میگین

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            ایول ایول احسنت به شما . درستشم همینه نباید با افراطی های هالک پرست بحث کرد چون توی ذهن اونا فقط سه چیزه هالک هالک و هالک. تمام .

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          هرکی رو میگیم میگین هالک ازش قویتره بعضی هاتون هالکو قویترین شخصیت کمیک میدونین چی بگم شما درست میگین

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            بله بزار هرجور دوست دارند فکر کنن . همه عالم و آدم میدونن ثور قابل قیاس با یه هیولای دو وجهی نیست .

  14. Mahdi کاربر می‌گوید

    اره باشه اگ ثور اول بود میگفتی رسمی ترین رتبه بندی بود.رسمی بود خیلم رسمی بود به همه هم ثابت شد یه مورد ثابت شده برای همس که سایت مارول هالکو قویتر دونسته کسایی که دیگ نمیخوان قبول کنن مارول چی کار کنه تازه شما از حرفات معلومه اصلا هالکو نمیشناسی که میگی خیلی قویتره. ثور فقط تو mcu قویتره اونم به خاطر اینکه مارول و یونیورسال ابشون باهم تو یه جوب نمیره و مارول نمیتونه از پتانسیل هالک استفاده کنه به خاطر همینه که تو دنیای سینما خراب شد.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر اون رسمی نبوده حداقل از گفته خود استنلی رسمی تر نبوده شماهم ثور رو نمیشناسین ثور هم تو کمیک هم تو سینما قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حرف خالق این دو شخصیت سنده یعنی استنلی دیگه رسمیتر از اون نداریم و اونهم ابدا توسط خود مارول اعلام نشده

      1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

        حرف نویسنده ها همیشه سند نیست متاسفم مخصوصا وقتی پای قدرت و پاور اسکیل وسط میاد استنلی خدا بیامرز گالاکتوس روهم قویترین شخصیت مارول میدوسنت
        http://imgur.com/Ir1FpGT
        خب تاریخ دقیق توییت رو نمیدونیم اما توییتر کی رسما اغاز شد ؟ ۲۰۰۶ پس اون توییت قبل ۲۰۰۶ نبوده و خیلی قبل تر ۲۰۰۶ کارکتر هایی مثل دادگاه و بیاندر و مولکول من خلق شدن
        پس اگه حرف نویسنده همه چیز هست گالاکتوس>بیاندر
        تبریک میگم جناب با منطق عجیب شما گالاکتوس الان امنی ورساله

        1. کازمیک آرمور سوپرمن کاربر می‌گوید

          منم تبریک میگم به شما که قشنگ اومدین کم مونده بگین همتون یه اسکلین که کامیک میخونین اخه استنلی رو چرا زیر سوال میبری ها چرا مثلا خو گالاکتوس زیاد معیار و سنجش قدرت در مارول یدونن بخاطر اون همه زیاد از شکست هاش اطلاع دارن مثلا یکی میگه سوپرمن میتونه الک یا تور یا گالاکتوس رو بزنه یه جورایی یه شخصیتیه که معیار قدرت برای کامیک خوناهاست بخاطر اون دیگه کاری به اون بیچاره استنلی نداشته باش اشتخوناش تو گور رو نلرزون😐🤨😂

          1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

            حالتون خیلی میزون نیست هست؟اصلا ربطشبه حرفم معلوم نبود یه مشت چرت و پرت گفتید که مطمعنا خودتون هم نمیدونید یعنی چی …
            استنلی گفته گالاکتوس قویترین ماروله هست بله گفته لینک عکس هست بجا سخن ها پوچ حداقل به خودتون زحمت بدید بزنید رو اون لینک تو سایت ردیت

        2. Bob کاربر می‌گوید

          پاورهاوس
          دم شما گرم همه حرفاتون درسته انگار همه قبول دارن گالاکتوس برتر از بیاندره 😂. کلا زمانی که حرف نویسنده با کمیک تناقض داره سند و مدرک به حساب نمیاد.
          من یه مثال دیگه از نویسنده بزنم یکی این تویت 👇
          https://i.ibb.co/Qd3b2FL/Screenshot-20200621-195232-Twitter.jpg
          نویسنده گفته مانیتور مایند تکه ای از پرزنس هست آها پس احتمالا همه قبول دارید که پرزنس > مانیتور مایند نه؟ این حرف با خود کمیک تناقض نداره؟ معلومه که داره خود پرزنس گفته توسط نیرو های کلفت تری به وجود اومده. این حرف استنلی هم با کمیک های جدید (حتی قدیمی) در تضاد شدیدی قرار داره هرکسی که نبرد های این دو رو در کمیک دنبال کرده باشه می‌فهمه دارم چی میگم.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            حرفی که تضاد داره شاید اما این حرف درسته ثور از هالک قویتره پس خالق شخصیت هم حرفش حساب نیست به هرحال نظرتون محترم

            1. رضا👉 کاربر می‌گوید

              دکتر منهتن
              حرف استنلی با کمیکی که خودش نوشت در تضاد بود The Mighty Thor 385 .
              کمیک های جدید هم که نویسنده های دیگه نوشتن بماند Avengers 1 یه نمونه.
              نظرتون محترم، اگه لازم بود داستان رو توضیح میدم.

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خب پس اگه اینجوری باشه که نیست و حرف خالق ایندو شخصیت بسیار مهمتره بسیار ثور به اقتدار از مارشن منهانتر ،سوپرمن و سنتری ضعیفتره چرا چون اینا خیلی از هالک قویترن

      1. Mahdi کاربر می‌گوید

        میخواستم اینم بهت بگم که کاربر پاور هاوس گفت حرف نویسنده ها همیشه درس نیست همونطور که پاور هاوس توضیح دادن ،درضمن اون مال قبل بو که استنلی میگفت که ثور قویتره که خدا بیامورزتش و روحش شاد الانو ببین کا مارول تو سایتش هالکو قویتر میدونه .

  15. Mahdi کاربر می‌گوید

    رفیق تو اصلا معلومه داری ضد هالک حرف میزنی هرکی میاد میگی خیلیییی از هالک قویتره!!! در ضمن هالک تو بیشتر مبارزات همیشه سنتری و شکست داده حتی تو این مقاله هم به کمیک ورلد وار هالک اشاره شده و اگ کمیکشو خونده باشی باید بدونی که شکستش داد . بعدشم سنتری هم تو این کمیک دیگ قاطی کرده بود و رید ریچاردز هم گفت که اون هیچوقت قدرتش رو اینجوری ازاد نکرده بود و خود سنتری هم گفته که تو تنها کسی هستی که من میتونم اینجوری بزنمش و هالک هم در طی مبارزه قدرت جهان شکنشو ازاد نکرد و همینجوری شکستش داد ( البته بعدش ازاد کرد)

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر سنتری در نبرد با ورلد وارهالک شکست خورد چون فراموش کرده بود اونا از هالک قویترن اونم رتبه بندی رسمی مارول نیست نمیخوای قبول کنی،قویتر از هالکم هست دیگه چی بگم هالک از سنتری،مارشن، سوپرمن و ثور ضعیفتره اونهم توسط مارول اعلام نشده حرف خالق شخصیت سندهاونم رتبه بندی مارول نیست دیگه معلومه قویترین انتقامجو اسکارلت ویچه

  16. Attack titan کاربر می‌گوید

    اقا باشه هالک قویتره اصلا هالک از پرزنسم قویتر از دیسی هم قویتر از رایتر امپتی هند از همه قویتر باشه قویتر یه دیگه فقط دلیل بیارین هالک قویتره اخه سوپرمن هم قدرت فیزیکی برابر هالک داره چرا از منهتن یا ورلد فورگر ضعیفتره پس از کل کامیک قویتره دیگه زورش بی نهایته لوسیفر رو هم میزنه اخه وقتی قدرت فیزیکی کسی بی حد و حرصه دلیل نمیشه که قویتر باشه وقتی نظر خود نویسنده استنلی معتبر نیست پس دلایل عیچکدوممون معتبر نیست ین بحث رو اینجا برای همیشه ببندین دیگه نظر نویسنده که شد قایق کاغذی چرا الکی خودمون رو زحمت بدیم که به شما توضیح بدیم

    1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

      دوست عزیز کی گفته هالک از پرزنس قویتره ؟ قبل ارسال مطلب حداقل کمی پیامارو بخون بعد یک چیزی بنویس بفرست .

  17. Mahdi کاربر می‌گوید

    اره باشه خشمش پشه هس که همیشه و همیشه در حالت عادی وقتی از کنترل خارج میشه هیکدوم از اعضای اونجرز نمیتونن جلوشو بگیرن😂 که اخر بتی یا کسه دیگه ای باید بیاد ارومش کنه😂.

  18. Attack titan کاربر می‌گوید

    وقتی ثور رفت رو حالت دیوانگی جنگجویان زیاد اونجرز جلوش رو گرفتن چرا اون رو نمیگی تانوس گفت این محفظه نمیتونه زیاد ثور رو نگه داره خود تانوس دست به دامن اودین شده بود خو هر دو از کنترل خارج میشن

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      الان دیگه فکر کنم دیگه توی اون حالت نمیره
      به طور کلی به نظرم ۵۲ ۴۸ ثور از هالک قدرتمند. تر هست ولی اگر نسخه الان رو حساب کنیم ایمورتال هالک می‌تونه ال فادر ثور رو شکست بده

      1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        بله همین جا مشاهده میکنید من هیتر هالک هستم

    2. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      اتک تایتات
      پروفسور اون ثور سنگ قدرت رو هم داشت

  19. Mahdi کاربر می‌گوید

    وقتی یه نفر کم میاره بایدم بهونه های بنی اسرائیلی بیاره که نمیدونم از پرنزس قویتره از رایتر قویتره 😄

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نه اونی که هالکو ازهمه قویتر میدونه کم آورده

  20. Mahdi کاربر می‌گوید

    درضمن من گفتم همیشه و در حالت عادی اون فقط یه بار بود که اونم یه حالت عادی نبود

  21. Mahdi کاربر می‌گوید

    شما داری نظر یه نویسنده رو میگی من دارم نظر کل سایت مارول رو میگم به نظرت واقعا کدوم معتبر تره .

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      هیچکدوم وقتی استنلی نبود الان کامیک های مارولم نبود الان هالکی توری و … نبودن اومدی سایتش از خالق شخصیت هاش برتر میدونی 😐

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        حرف حق جواب نداره اینا هالکو از مارشن و کاپیتان اتم هم قویتر میدونن ثور که بماند

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        خب الان استنلی چه ربطی به ثور و هالک داره اون نظر خودشو داده ولی مدرک که نمیشه نویسنده های بعدی هم بار ها با شکست دادن ثور مقابل هالک صحبت هاشو نقض کردند من خودم به نظرم ثور اندکی از هالک قچیتره ولی دلیل و مدرک درستی بیارید نه صحبت علی استنلی

  22. کامیک فن کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    خیلی بچگونه بحث میکنی پسر خوب
    قشنگ معلومه آماتوری
    همین که گفتن بت هالک قویتره گفتی باشه اصن هالک از پرزنس هم قویتره نشون داد
    ببین نمیدونم کامیک خوندی اصن یا نه ولی احتمال میدم با فیلمای مارول یا حدقل فیلم های سینمایی با کامیک آشنا شدی نه اینکه خودت یه ضرب بری سراغ کامیک
    یه چیزیو بزار راجب هالک بت بگم بدونی
    ببین این شخصیت قدرتش حدی نداره
    هرچی عصبانی تر قویتر
    هالک تو لحظه های اولش که تبدیل میشه بازم خیلی قویه ولی خب از امثال تور سنتری ضعیف تره
    شما اگه بتونی تو اون زمانای اول از پا درش بیاری که هیچی ولی اگه نتونی اون قویتر از قبل میشه
    گالاکتوس ممکنه تو ثانیه اول بتونه شکستش بده ولی اگه ضربه هاش نتونه از پا درش بیاره هالک همینطور قویتر میشه و تا جایی پیش میره که حتی بتونه گالاکتوس رو هم شکست بده
    اگه کامیک های ایمورتال هالکو خونده باشی میفهمی چی میگم
    در رابطه با شخصیت هایی مثل دادگاه عدالتو اینا باید بگم که اینا قادر مطلقن اصن مقایسشون با شخصیت هایی مث هالک و تور اشتباه و بی معنیه
    کلن تو ایران از روی تعصب زیاد حرف میزنن
    همینجا شما اگه بگی هالک از سوپرمن قویتره همه حمله میکنن
    ولی خب واقعیت همینه
    هالک اولش کتک میخوره ولی بعدش اونه که چیره میشه بهش
    و اینکه قدرتشم خیلی به بنر بستگی داره
    شما بنر رو از هالک جدا کنی دیگه عصبانیت هالک محدود نمیشه
    مث انیمیشن تور علیه هالک که وقتی لوکی از هالک جدا شد و دیدید که هالک چه بلایی از تور آورد یا وقتی به حالت زامبی درومد و گالاکتوس اون دنیا رو خورد
    خلاصه که تعصب رو بزارید کنار
    چیزایی که تو فیلما دیدید بزارید کنار
    راجب حرف استنلی هم بگم که شما میدونی این حرف چند سال پیش زده شده؟ میدونی کامیک چقد بالا پایین داره؟
    ممکنه بیست سال دیگه این چیزا خیلی عوض شه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کامیک فن#
      خب جناب سوپرمن و زئوس و.هایفادر و گالاکتوس و اودین هم قدرت نامحدود دارن فکرکردین فقط هالکه مثل بچه ها؟؟!! من بچه ام یا اونایی که هالکو از سوپرمن که هیچ از کاپیتان اتم قوستر میدونن پس حرف خالق دو شخصیتو ملاک حساب نمیکنی ؟!!! خب دیگه چی بگم اکثر طرفداران هم همینو میگن یعنی همه اشتباه میگن و شما و چند نفر دیگه درست میگین اینارو خودم میدونم لازم نیست بگی این شمایی که نمیدونی هالک تنها کسی نیست که قدرت نامحدود داره تو قهرمانان سوپرمن ،ثور ،مارشن ،کاپیتان اتن و خیلی دیگه هم قدرت نامحدود دارن و فقط طرفداران تعصبی هالک هالکو از سوپرمن قویتر میدونن و بس آها هالک شد درحد گالاکتوس هالک درحد گالاکتوس نیست تو خواب هی قویتر شه چرا نمیفهمین که گالاکتوس هم قدرت نامحدوده واقعیت اینه که نمیخوای قبول کنی که از هالک قویترم هست نمیخوای قبول کنی زئوس با جادو تونست به راحتی اون هالک هرچی عصبانی تر قویترو حذف کنه و دومشت بهش بزنه طوری که سه روز رو تخت بخوابه آها منبعت شد انیمیشن اونم اون انیمیشن چرت ؟!!!! درضمن ثور ببشتر از مقداری که از هالک شکست خورده شکستش داده همیشه هم قدرتشو مهار کرده من دیگه حرفی ندارم هالک از ثور کمی ضعیفتره
      تمام

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        اصلا حرف استنلی چه ربطی به کمیک داره ؟ اون نویسنده کمیک های مارول بوده تا الان ؟ استنلی رو وارد این بازی ها نکن دوست عزیز

      2. پوریا کاربر می‌گوید

        پسر جان
        نه ثور نه سنتری نه سوپرمن
        هیچ کدوم قدرت بی نهایت ندارن و به جایی محدود میشن
        هالک تنها ابرقهرمان ماروله که نیروش انتهایی نداره
        اینو بیاندرم گفته
        یه چیز دیگه هم راجب هالک و ثور بگم بت
        هالک فناناپذیره ولی ثور نیست

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب چرا دارن سوپرمن که داره با بلند کردن کتاب بینهایت سنتری هم داره خیر پس اسکارلت ویچ و زئوس هویجن یا کلی شخصیت دیگه ثور فنا ناپذیر شاید نباشه اما فناناپذیر تقریبیه بعدهم گفتم ثور استقامتش کمتره اما در یه نبرد شانس ثور بیشتره دارن شما نیمیشناسینشون

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      در ضمن آماتورم خودتی که فکرمیکنی اکثریت غلط میگن خودت درست میگی

      1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        ولش کن جناب . خودت رو برای امثال اینا ناراحت نکن اصلا مهم نیست بزار در موهومات خودش باشه .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          امثال کدوما؟
          نوب تر از خودت هس؟

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            Mohamad
            اگه بیشتر از ۱۱ سالت بود جوابت رو میدام اما میگن بچه … نداره . 😅😀

            1. Mohamad کاربر می‌گوید

              خخخخ مشخص بود جناپ اگه منم بعد ضایع شدن ار ۵تا گپ لفت میدادم و بعد از فوروارد کردن جند تا پیام بلاک میکردم مشخصا زیر ۵سالم هم نبود

            2. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

              شما بگیر اصلا من پنج سالمه اصلا تو حرفی واسه گفتن داری؟

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        منهتن
        شمام که به جز خودت کسی یا چیزی رو قبول نداری

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          نه اتفاقا دارم نظر طرفداران و همین سایت که ۱۰ دلیل برای قویترین انتقامجو بودن ثور گذاشت این شمایی که یه فن تعصبی هالک هستین من بارها اشتباهمو پذیرفتم مثل ثور علیه شزم و یا هالک علیه شزم و یا سنتری علیه مارشن میگم برابرن پس خودت هیچی رو قبول نداری حتی با وجود حرف سایت و بیشتر کاربران حتی قبول نداری دارکساید اصلیو پرزنس زندانی کرده

          1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

            حرف سایت؟
            سایت رو ادمین نویسندشه که خوب نظرش به من هیچ ربطی نداره درضمن من ثور فنم و توی خیلی از مقاله ها گفتم که ثور>هالک
            خوب اشتباه کردم 🤷‍♂️
            ثور از هالک ضعیف تره از سنتری هم همینطور شمام بجای چرت گفتن یه دور با باب و یه دور بامن دیتابیت برو

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سنتری که از هردو قویتره اما ثور از هالک قویتره بنده که اسم شما رو ندیدم جایی خب ثور قویتره این موضوع رو قدرتای ثور و هالکو بسنجین متوجه میشین

              1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

                با نام کاربریmohamadو اواتار بنفش بودم تو سایت

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              آها پس همون کاربر محمد هستین شما که بله قبلا میگفتین اما نمیدونم چه کسی یا چه چیزی نظرتون رو عوض کرد نظرتون محترم

    3. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      # کامیک فن یا بهتره بگم نوب فن
      چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ نه یه بار دیگه بگو . هالک از گالاکتوس قویتر ؟!؟!؟!؟!؟؟ 😁😁😁😁😁😁😁😄😄😄😄😄😄 بعد تو به جناب دکتر منهتن گرامی میگی نوب ؟!؟!؟؟؟!؟!؟؟ بعد تو به ایشون میگی کمیک نخونده ؟!؟!؟! 😁😁😁😁😁😁😁😄😄
      کاربر دکتر منهتن چیزی رو میگفت که باید میگفت با یکی که بگه هالک از گالاکتوس قویتره چه بحثی میمونه ؟!؟!؟!؟ نه تو بگو چه بحثی میمونه ؟!؟!؟!؟! باشه اصلا منم میگم هالک پرزنس و والای همگان رو باهم میزنه راضی شدی ؟!؟!؟! اگه پرزنس و والای همگان هالکو در ثانیه اول شکست دادن که دادن وگرنه ززززووررر هالکککک نامممححدوددددهههه هههممووونننن ثانیییههههه بعععدددد پرزنننسسسس و ووووااالللللااااااییییی همگگگانننن رو با همممم میزززرننننههه . !!! 😁😁😁😁😁😁😄😄
      تمامممم .

  23. Steve rogers کاربر می‌گوید

    اتک تیتان
    تو کمیک incredible hulk #440 هالک ثور دیوانگی جنگجویان رو شکست داد و هالک مشتی زد ثور تا نزدیکی خورشید رفت
    اگه باور نداری آیدی تلگرام یا روبیکات رو بده عکسشو بفرستم

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      من ‌تا جایی که میدونم این دو مبارزه نکردن

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        کردند وسط جنگشون بمب هسته ای میزنند که تا اونجا هالک ثور رو پرت می‌کنه به فضا بقیش هم به خاطر بمب هسته ای جنگ ادامه پیدا نمی کنه

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      اتک ان تایتان
      مگه تلگرام رو ماک نکردی شیطون
      واسا امیر علی ای دیه؟

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        ها کاربر محمد نفهمیدم چی گفتین در ضمن اتک تیتانم

  24. Mahdi کاربر می‌گوید

    درسته اینا فقط کمیکای ثور رو میخونن فک میکنند ثور از هالک قویتره هالک قدرتش هیچ محدودیتی نداره و بی پایانه حتی همونطکر که تو سیاره هالک اون یارو داش توضیح میداد “جنگجویی با قدرتی بی مانند که نیروی اوپایانی ندارد” شما فقط به اون حرف استنلی متکی هستی که اون حرف خیلی خیلی قدمیه و به قل کمیک فن کمیک خیلی بالا و پایین داره مثل اون موقع که استنلی میگفت گالاکتوس قویترین ماروله ولی الان و ببین به نظرت قویترینه؟!؟ تو باید الانو ببینی که مارول الاااان هالکو قویتر میدونه تو میخوای فک کن رسمی بوده یا نبوده . حتی هالک یکی از لقب هاش قویترین انتقامجوهه تو تمام انیمیشن ها و کمیک ها این لقب بوده و هس به جز mcu که فعلا قویترین قهرمان mcu اسکارلت ویچه.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      توهم یک رتبه بندی دیدی فکرمیکنی همه چی همونه حتی رسمی هم نیست آیا درکمیک گفته هالک از ثور قویتره؟؟!!! سوپرمن چی ؟!!! کدوم سایت همچین حرفی زده که هالک از سوپرمن قویتره ؟!مارشن چی سنتری هم عضو انتقام جویان نیست اینا خب قویترن ببخشید اسکارلت ویچ هویجه؟!!!!!!!!!!!!! که هالک قویترین باشه نه شما رو هالک تعصب داری قدرت سوپرمن ،سنتری و ثورهم نامحدوده انگار فقط هالکه کاپیتان اتم هم همینطور بهتره به غیر هالک یک جلد کمیک از سوپرمن و مارشن خونده باشی میفهمی اونا قویتر از هالکن

  25. Mahdi کاربر می‌گوید

    درسته اینا فقط کمیکای ثور رو میخونن فک میکنند ثور از هالک قویتره هالک قدرتش هیچ محدودیتی نداره و بی پایانه حتی همونطکر که تو سیاره هالک اون یارو داش توضیح میداد “جنگجویی با قدرتی بی مانند که نیروی اوپایانی ندارد” شما فقط به اون حرف استنلی متکی هستی که اون حرف خیلی خیلی قدمیه و به قل کمیک فن کمیک خیلی بالا و پایین داره مثل اون موقع که استنلی میگفت گالاکتوس قویترین ماروله ولی الان و ببین به نظرت قویترینه؟!؟ تو باید الانو ببینی که مارول الاااان هالکو قویتر میدونه تو میخوای فک کن رسمی بوده یا نبوده . حتی هالک یکی از لقب هاش قویترین انتقامجوهه تو تمام انیمیشن ها و کمیک ها این لقب بوده و هس به جز mcu که فعلا قویترین قهرمان mcu اسکارلت ویچه.اینو دیگ همه میدونن.

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      هالک فقط خودش ادعای قویترین انتقامجو بودن رو داره حتی بنرم نه فقط خود کله پوکش . همه میدونن هالک یه هیولای کله پوکه دیگه اهمیت حرفاش بماند .
      قدرت هالکم فقط در ذهن افراطیاش نامحدوده وگرنه زیاد عددی نیست زئوس با یه مشت کاری کرد که هالک تا مدت مدیدی نتونه از جاش بلند بشه ، ووید ستون فقرات هالکو در هم شکست ، کینگ ثور با یک ضربه هالک و ثینک رو با هم کشت . هالک نامحدود نیست هیچ وقت نبوده و نخواهد بود نمونه این حرفاییم که میگی برای همه هست از کاپیتان آمریکا ( استیو راجرز ) گرفته تا دادگاه زندگی و بیاندر و اینا … . اینا همش حرفه و ادعا اصلا مهم نیست . هالک هیچ وقت در حد ثور نبوده ، نیست و نخواهد بود . حالا بشین هرچی دوست داری بگو و برای خودت بخند .
      تمام .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر راجرز اومدین در نبودتون ثور دست کم گرفته شد

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        حرف حق جواب نداره درست میگین

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      قدرت فیزیکیش نامحدوده البته نه نامحدود کامل و بدون محدودیت نیست مثلا در خواب هم به امثال اودین نمیرسه

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        نا محدود نصفه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          من‌کی گفتم‌ هالک فقط زورش تقریبا نامحدوده

  26. Attack titan کاربر می‌گوید

    استیو راجرز فک کنم ایدی نمیشه اینجا گفت

  27. Mahdi کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    حرفات باهم اصلا تناقص نداره معلوم نیس اصلا چی میگی نه به اون موقع که میگفتی ثور خیلی از هالک قویتره نه به الان که میگی کمی قویتره اقا این یه مورد ثابت شدس که هالک از ثور قویتره چه قدرت فیزیکی چه استقامت چه شاهکار چون هالک هم مثل سوپرمن شاهکاره بی نهایت داره(نگه داشتن سیاه چاله ای به وزن بینهایت) ولی ثور شاهکار بی نهایت نداره قهرمانانی مثل هرکول،ثور،شزم،بلک ادم زورشون اصلا بینهایت نیس و فقط به بینهایت نزدیکه(البته شزم ۳ ثانیه تونس کتاب بینهایتو نگه داره) درضمن اون انیمیشن هم میتونه منبعه خوبی باشه که نشون میده اگ هالک از بنر جدا شه هیچکی جلودارش نیس چه ثور چه لوکی چه والکری ها و چه سربازان ازگارد و… بعد هم فک کنم اطلاعات شما از انیمیشن هم پایینه چون اون انیمیشن ، انیمیشن موفقی هستش و نمره راتن تومیوز ۱۰۰ رو گرفت!!! به نظرم یکم درباره انیمیشن اطلالات کسب کنی بد نیس.

    1. Mahdi کاربر می‌گوید

      تو فک کن من هالکو از همه قویتر میدونم من میگم فقط سوپرمن و هالک بین ابرقهرمانان قدرت بیناایت و شاهکار بینهایت دارن در ضمن سوپرمنم از هالک قویتره از هر لحاظ قدرت ، استقامت ، دوام ‌…

      1. ثور لاور کاربر می‌گوید

        هالک هیچیش نمیشه، شما خودتون ی لحظه فکر کنید، سوپرمن میاد به هالک مشت میزنه بعد مشت میخوره پرت میشه، بعد عصبی میشه لیزر میزنه میبینه هالک سریعا ترمیم میشه، بعد هالک میپره سوپرمن رو به در و دیوار میکوبه و میکوبه و میکوبه و میکوبه، بعد ثور میاد به هالک میگه حاجی بیخیال دیسی شو گناه داره بیا منو بزن😂
        😂😂
        بعد هالک می‌ره تو مارول ثورو میگیره میکوبه و میکوبه و میکوبه و . . . .. . .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          نه سوپرمن هالکو میبره فضا و نابودش
          میکنه سوپرمن و ثور مقداری از هالک قویترن اما حالا شما میتونین بگین هالک قویترین فرده

          1. ثور لاور کاربر می‌گوید

            سوپرمن عمرا بتونه هالک رو بندازه تو فضا.
            ولی به هرحال، حتی اگه هالک هم با اختلاف از سوپرمن قویتر باشه، باز هم سوپرمن شخصیت پردازی قویتری داره، نظر شما محترمه

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سوپرمن با اختلاف قویتره هالک قویتر نیست از لحاظ شخصیت پردازی قابل قیاس نیستن چرا سوپرمن هالکو میتونه بندازه تو فضا

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب شما از بقیه طرفداران هالک منطقی ترین من هم منظورمو برعکس نوشتم حرفم همونیه که عرض کردم ثور ،سوپرمن ،بلک آدام و مارشن قویتر از هالکن

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      خب به نظر من ثور کمی از هالک قوبتره ولی در نبرد به خاطر اینکه هالک خودش قهرمان هست از تمام قدرتش استفاده نمیکنه و شکست میخوره در مورد استقامت
      وزن یک ستاره نوترونی رو تحمل کرد و در آخر بر اون غلبه کرد
      ثور یک ساعت با هالک بدون ذهن جنگیده
      جنگ با فایرلرد در دمای یک میلیون خورشید
      و فکر کنم قدرت زدن بر روی یک ستاره
      مقاومت در برابر بمبی که خدایان رو در تمام زمان ها نابود می کرده البته با دو میولینر
      در برابر Unbinding Stone مقاومت کرده و خنثیش کرده این سنگ باعث نابودی کل آفرینش می‌شده
      نگه داشتن و تقویت ۱/۴ مولتیورس
      مقاومت در برابر حملات فونیکس و گالاکتوس که حتی اونها رو عقب رونده گالاکتوس در ضعیف ترین حالتش ۳ سیستم ستاره ای رو نابود کرده چه برسه به زمانی که سیاره خاص رو هم بلعیده بود
      مقاومت در برابر آتش سرتور که درخت جهان رو نابود می‌کرده که برابر با انفجار هزاران ستاره هست
      مقاومت در برابر حملات اودین با اودین سورد که اینقدر قدرتمند هست که می‌تونه جهان رو نابود کنه البته به گفته خود اودین و همچنین حملات سلستیال ها
      از اشعه بیاندرز جون سالم به در برد
      غلبه بر جاذبه وسیله ای که به بینهایت می رسید شاید هم به جاذبه بی نهایت رسید
      چندین روز در برابر شکنجه های گور دوام آورد
      در برابر وزن ۲۰ سیاره دوام آورد آن هم با یک دست
      ویدی که تمام لستپخان های هالک رو شکست صدمه جدی به ثور نزد
      انفجاری که ۱/۴ یونیورس رو نابود میکرد صدمه‌ای به ثور نزد این رو مطمئن نیستم البته
      ۹ ماه در حالت بی لیاقتی در برابر انفجاری که کهکشان رو نابود می کرد مقاومت کرده
      ۹ ماه با زئوس جنگیده البته زئوس سعی در آرام کردن ثور داشته ثور هم خوب جنگید ولی اصلا در حد زئوی نبود
      ۲ سال بدون آب و غذا با شیاطین جنگید
      بلک وینتر رو عقب میرونه فکر کنم از کازمیک استفاده نکرد این رو هم مطمئن نیستم
      ضربات سیلور سرفر در برابرظ بی فایده بوده
      در مورد سرعت
      ثور از سیلور سرفر پیشی گرفته حالا سیلور سرفر سرعتش چقدره ؟
      سیلور سرفر زمان رو نگه داشته
      با رانر جنگی داشته با اینکه شکست خورد ولی از نظر سرعت تقریبا چیزی از رانر کم نداشت
      رانر در سرعت قادر مطلق هست و وقتی به چیزی فکر میکند همان جا هست و کهکشان ها رو در کم ترین زمان ممکن طی میکند
      سیلور سرفر نیم میلیون سال نوری رو در چند ثانیه طی می کنه واکنش میکرو ثانیه ای و نانو ثانیه ای داشته
      با سرعتش باعث تغییر و انحراف فضا و زمان شده
      کهکشان ها رو در چند لحظه دور میزند
      نیمی از کهکشان رو برای چند چند ثانیه می پیماید
      نیمی از یونیورس رو طی می‌کنه
      سیلور سرفر به آن سوی جهان پرواز می‌کند کاری سوپرمن در چند ماه انجام داد
      خود ثور در چند ثانیه یک قلمرو رو پرواز می‌کنه
      خب قدرت بدنی
      ثور درخت جهان رو هل میده
      خب درخت جهان چقدر بزرگه ؟ خب متغیره یک بار بسیار بزرگ توصیف شده یک بار هم ۱۰ قلمرو کوچک توصیف شده
      اریک سولوانگ که دانشمند هست ادعا می‌کنه که درخت جهان یک متاورس کوانتمی هست و بالدر برادر ثور هم تایید می‌کنه صحبتش رو
      یک بار هم میگه درخت جهان شامل بینهایت جهان هست
      اودین هم گفته که ریشه های درخت جهان در تمام واقعیت های جهان هست
      کید لوکی اون رو یک مولتیورس توصیف می‌کنه
      یه گفته لوکی جوان درخت جهان همه چیز هست
      مرگ درخت جهان در پایان مولتیورس بود در همین کمیک سکرت وارز
      هایمدال هم به بینهایت بودن درخت جهان اشاره می‌کنه
      به درخت زندگی در ایمورتال هالک اشاره میشه و قلمرو یکی پایین تر از همه به گفته آل ایوینگ در همین درخت جهان هست
      شیث هم گفته درخت جهان در تمام سطوح واقعیت هست
      در کمیک جدید ثور هم به بینهایت بودن درخت جهان اشاره میشه #۱۳ thor 2020
      قدرت
      ثور ازگارد رو هم بلند کرده
      مار میدگارد رو بلند کرده که چندین برابر زمین هست
      ثور هرکول رو در یک مبارزه شکست میده به گمانم همین هرکول آسمان های بی کران رو برای چند ساعت نگه داشته و میشه گفت چند ساعت تمام جهان رو نگه داشته و یونیورس های مارول بینهایت هستند و هرکول سنتری رو شکست داده حتی سیلور سرفر رو هم شکست داده
      به سه ضربه منگوگ رو نام اوت می‌کنه منگوگی که اودین رو هم در اوج و هم درزمانی که ضعیف بوده شکست داده و زره نابودگر رو نصف کرده اودین که حتی تانوس با سنگ واقعیت و سیلور سرفر رو با هم زده و رهبر اسکای فادر ها هست
      ثور یک سلستیال رو به زمین میندازه یعنی سلستیال آرشیم که قدرت سه آسماری فادر یعنی اودین زئوس و ویشنو هیچ تاثیری روس نداشت و همچنین زره اکسیتار رو سوراخ می‌کنه و آنچنان ضربه به گلوری ( قدرت ۱۰ هزار اسکای فادر ) که جیغ کشید و همین کار رو با آماتسو-میکابوشی می‌کنه که ۹۹ درصد مالتیورس رو نابود کرده
      ۴ بار سیلور سرفر رو زده و ۳ بار گالاکتوس رو شکست داده
      آنچنان ضربه ای به گور میزند که یک سیاهچاله به وجود میاد و در جریان مبارزه با گور چندین سیاره رو نابود می‌کنه
      رد هالک رو از یک سیاهچاله بسیار بزرگ به سرعت بیرون کشید
      وید رو نیست و نابود کرد
      یک ابرنواختر که کهکشان ها رو نابود می‌کرده خنثی کرده فقط با یک ضربه
      لوکی رو شکست میده لوکی که دکتر استرنج کلاسیک هم نتونست شکستش بده
      تانوس رو شکست داده
      خدای خدایان تاریک زلیا که قدرت اودین رو جذب کرده بود رو با یک ضربه نابود کرد
      مهارتش هم که معلومه بسیار زیاده که حتی کاپیتان آمریکا ها هم از او تمجید کرده

      1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        بله منم میخواستم بگم ولی حوصلش رو نداشتم شما زحمت من رو کم کردین . 😁😁 البته جسارتا بعضی قسمت های نظرتون ناقص بود خیلی کمش که اونم مهم نیست کلیتش مهمه .
        البته چندتا شاهکار دیگه هم هست که اشاره نکردین مثلا ثور از انفجاری زنده ماند که گفته شد میتونست کل مولتیورس مارول رو نابود کنه اگه انرژیش از ثور عبور میکرد . !! هلا گفته ثور قدرتمندترین موجودیه که به کل عمرش دیده … . !! گالاکتوس بعد از اینکه فهمید مرگش به دست ثور هست از ثور میترسید . سنتری خودش اعتراف کرده نمیتونه در یک نبرد ثور را بکشه ولی ثور شاید بتونه اونو بکشه ( ادعای سنتری ) . ایکاریس انترال اعتراف کرده که از ثور ضعیفتره و همین ایکاریس درست موقعی که ثور از گروه انتقامجویان رفته بود ادعا کرده بود از کل انتقامجویان قویتره … . سیلور سرفر طبق حرف خودش اگه مبارزش با ثور طولانی بشه احامال شکستش بسیار زیاده … ، لوکی گفته ثور قویترین موجود عالمه ، اودین گفته ثور به خاطر انرژی حیات ویژه ای که داره مرگش سختر از سایر خدایان ازگاردی هست و … . اینا فقط چندتا از حرف ها بود . تازه من قبلا به سلاح ها اشاره کرده بودم دیگه الان نمیگم .
        میگم ثور از هر حیث برتر از هالک هست . سرعت ، مهارت مبارزه ، تعداد توانایی ها ، شاهکارها ، تجربه و … . فقط زور بدنی هالک در حالت عادی یکم بیشتره که اون رو هم توضیح دادم میتونه متغیر بشه بر حسب شرایط . سیلور سرفر چند بار خواسته ثور را غافلگیر کند و نتونسته خودش گفته چند دفعه تلاش کردم و نشد حتی ممکن بود بمیرم . سنتری گفته با ضربه هایی میشه به ثور صدمه زد که بافت زمانی رو بشکنه و همون موقع ضربه هایی به ثور وارد میکند که دیوار چهارم میکشنه . سرعت هالک اصلا و ابدا قابل قیاس با ثور مخصوصا میولنیر نیست هرکی هم بگه یقینا یقینا یا تعصب داشته اونم خیلی زیاد یا اطلاعاتش بدجور تر زده .
        بازم تاکید میکنم علت اینکه ثور بعضی وقتا شکست خورده اینکه نمیخواسته به هالک صدمه بزنه اگه با تمام تمام قدرت مبارزه میکرد هالک شانسش خیلی کمتر بود . درست مثل قضیه زئوس و ثور جایی که خود زئوس میگه اگه بخوام بجنگم چند روزه تمومش میکنم … . اما چون نمیخواست مبارزه ۹ ماه طول کشید .

      2. رضا👉 کاربر می‌گوید

        Randall Sepector
        آیا حلال میکنید من بیام و بیشتر فیت های ثور رو دیبانک کنم و فیت های هالکو بگم؟ 😂 میتونید فیت هایی رو که من میگم هم دیبانک کنید، شما بسیاری از نکات رو جا انداختید .

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          خیلی هم خوشحال میشم نام ببرید فیت های هالک رو اطلاعاتم هم بیشتر میشه دروغ چرا من از هالک زیاد اطلاعاتی نداریم و فقط کمیک های ایمورتال هالک رو خوندم شاید هم گفته شما درست باشه هالک قویتر باشه

          1. رضا👉 کاربر می‌گوید

            Randall Sepector
            اعتراف میکنم شما خیلی خوب از فیت های ثور خبر دارید شما خیلی خوب این فیت هارو دنبال کردی ولی عزیز این فیت ها یه دیبانک هم دارن که طرفدار ها گفتن شما حتما باید اونا رو ببینی.
            می‌خوام بیشتر این فیت هارو دیبانک کنم شما هم میتونید فیت هایی که من میگمو دیبانک کنید، ولی اول حتما بگید از آنتی فیت استفاده کنیم یا نه.
            ثور با هالک بی ذهن جنگید و حتی فریاد زد که میخواد اونو بکشه!! (پس قطعا از قدرتش استفاده می‌کرده) ولی هالک متوقف نشد در آخر دکتر استرنج اومد هالکو BFR کرد. اما اگه منظورتون اون زمانه که ثور یک ساعت دربرابر قدرت فیزیکی هالک مقاومت کرد … اون هالک بی ذهن نبود اگه کسی اینو بهتون گفته نوب سگی بیش نبوده چو حتی منابع خارجی هم اونو هالک بی ذهن نمی‌دونن میگن هالک وحشی.
            انرژی ذاتی چند تا ثور به همراه چهار تا پتک تونست یک چهارم مالتیورس رو سر هم نگه داره نکته ظریفی بود.
            در مورد اون unbinding stone اون موقع ثور اودین فورس رو داشت، اودین فورس می‌تونه توانایی مقاومت دربرابر تغییر واقعیت رو بده و unbinding stone هم میتونست واقعیت هارو تغییر بده، ثور معمولی نبود به اون نسخه میگن ثور اودین فورس (میتونید سرچ کنید و کاستوم اونو ببنید) بعدشم مقاومت دربرابر تغییر واقعیت کمکی تو نبرد به ثور نمیکنه چون هالک توانایی تغییر واقعیت نداره.
            ثور حتی از نزدیک شدن به فونیکس ترس داشت به جاش میولنیر رو به سمت فونیکس پرت کرد چون فونیکس میتونست بهش آسیب بزنه.
            اون میولنیر بود که دربرابر شمشیر اودین مقاومت کرد دبام بدن ثور نبود.
            هیچوقت اون وسیله به بینهایت نرسید چند دقیقه مونده بود برسه که ثور یک دقیقه نشده اونو نابود کرد.
            جالبه که سنتری قصد خودش مرگ بود به همین دلیل ثور تونست وید رو بکشه.
            زئوس خودشو مهار می‌کرد چون یه بار دیگه با ثور جنگید و زئوس اونو ترکوند و ۹ودشم گفت قرار نیست ثور بمیره.
            شما باید از نسخه های معمولی استفاده کنید نه کازمیک کینگ ثور :/
            والا من حقیقتا یادم نمیاد ثور با رانر نبرد کرده باشه ولی موج سوار نقره ای رو یادمه میشه اسم کمیک رو بدید.
            ثور درخت جهان رو حل نداد ثور موتور جهان رو تکون داد این موتور وزن ایگدراسیل رو نداشت این موتور سرعت چرخه رگناروک رو فقط بیشتر میکرد همین . اندازه ایگدراسیل اون زمان یک یونیورس بود کمیک های جدید قاطی نشه، چون اندازه ایگدراسیل متفاوت بوده.
            جدیدا ایگدراسیل جز یک یونیورس شده ثور ۱۳ هم میگه بینهایت تپه نمیگه بینهایت سیاره یا یونیورس یا … که با عقل هم جور در نمیاد کجای زمین بینهایت تپه داره؟
            همین هرکول ثور رو هم شکست داده خود ثور هم گفته هرکول مهارت بهتری داره.
            ناک اوت کردن منگوگ فیت ثور در اوج هست مشکلی ندارم ولی منم می‌خوام فیت بگم و از هالک در اوج استفاده میکنم.
            ثور با شمشیر اودین سلستیال رو زمین زد سلستیال هم پا شد شمشیر رو آب کرد، یه بار هم با میولنیر اینکار رو کرد که اصلا سلستیال اهمیتی نداد.
            زمانی که اون زره سلستیال اکسیتار رو سوراخ کرد بتل ارمارو رو داشت اگه دقت کنید می‌بینید اون موقع کمر بند قدرت رو هم داشته.
            گلوری قدرت همه خدایان رو داره اونا شامل مردم ازگارد هم میشن بانو سیف به ثور میگه ما همه جزعی از اون هستیم.
            درمورد بمب خدایان این رو هم بگید که ثور درنهایت دبام نیاورد و به فنا رفت.
            دکتر استرنج کلاسیک اون زمان تازه اومده بود برترین جادو گرد کازموس نبود بعدا شاخ شد به همین دلیل لوکی اونو شکست داد.

            حالا فیت های هالک (حق دیبانک کردن دارید).
            من همشو نمیگم چند تا میگم واسه همه فیت های ثور کافیه.
            قدرت بدنی
            هالک وزن یک ستاره رو بلند کرد، همچنین دربرابر یک سیاهچاله مقاومت کرد و گفت تا ابد می‌تونه مقاومت کنه.
            سرعت
            هالک از میولنیر سریعتر حرکت کرد میولنیر تو ۶۰ ثانیه کهکشان رو دور میزنه (من یه نوب سگ میشناسم ممکنه مخالفت کنه اسم کمیک رو میدم indestructible hulk 7). همچنین بارها از سر راه میولنیر کنار رفته. و حتی هالک اسپایدرمنی رو شکست گرفته که از ثور سرعت نبرد بیشتری داشت.
            زود درمانی :
            پروفسور هالک زمانی که کل بدنش زغال شده بود تو چند دقیقه درمان کرد کل آسیب رو (بازم از تمام فیت های زود درمانی ثور بالاتر عه)
            دبام:
            این دو شخصیت در مرض یک نیرو کیهانی قرار گرفتن ثور میگه در حال سوختنه و حرکت نمیتونه بکنه ولی هالک حرکت می‌کنه و به نظر میاد دردی نداره
            همچنین هالک دربرابر بینهایت بعد مقاومت کرد دکتر استرنج کلاسیک هر بعد رو یک یونیورس معرفی کرد.
            همچنین مقاومت دربرابر موج دارک کرولر کسی که با اختلاف زیادی از دکتر استرنج کلاسیک برتر بود.
            قدرتمندترین شخصیتی که شکست دادن:
            هالک دارک کرولر رو زد و یونیورس اونو نابود کرد دارک کرولر تونست یه نژاد از هیولا هایی رو بزنه که دوتا از اونا پرکار استرنج کلاسیک رو میتونستن شکست بدن، پس سطح قدرت دارک کرولر باید خیلی از دکتر استرنج کلاسیک بالاتر باشه و همین موجود میگه هالک قویترین هیولاییه که تا حالا باهاش جنگیده (همین یک شاهکار به تنهایی از همه شاهکار های ثور برتر هست) همچنین هالک موجودی رو شکست میده که ۱۳۳ با از هرکول قویتر بود، هالک اونو میخوره، هرکول با ایستادن یونیورس رو به لرزه در میاره پس …
            دورمامو کلاسیک کسی که مولتی اترنیتی رو با اندکی کمک شکست داد هم فراموش نشه
            کتک زدن دو تا سلستیال هم فراموش نشه
            قدرت نامحدود:
            بیاندر، دکتر سامسون، لیدر، لوکی خود ثور و چند تا دیگه همه تایید کردن هالک خشم و قدرت نامحدود داره.
            استقامت:
            کمیک گفته هالک استقامت نامحدود داره یه خاطر خشم نامحدود.
            بروس بنر تو مغز هالک داره اونو مثل … محدود می‌کنه، تا هالک خسارت زیاد وارد نکنه و به تمام خشم و قدرتش نرسه پس هالک حتی بیشتر از خود ثور قدرتشو مهار می‌کنه.
            به نظرم بهتره شما یه آیدی بدی حالا فرق نداره روبیکا یا تلگرام تا من بیام با عکس حرفام رو ثابت کنم اینجوری خیلی بهتره.

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              تا الان تقریبا درست گفتید با حرفاتون موافقم اما معلوم نیست چقدر زمان گذشته که ثور اپن وسیله رو با میولینر متوقف کرده ممکنه چند ثانیه باشه ممکنه چند دقیقه باشه ممکنه هم چند ساعت باشه
              موتور جهان هم به اندازه هست علاوه بر اون یه خود ایگدراسیل هم وصل شده دقیق نمی‌دونم ولی تقریبا در هر جایی دیدم که گفته شده ثور ایگدراسیل رو هم هل داده
              بمب خدایان هم ثور دوام آورد یادم نمیاد ولی دوام آورد آخرش هم خنثیش کرد
              خب هالک ادعا کرده که می‌تونه تا ابد نگه داره ثور هم ادعا کرده قدرتش بینهایت هست و گفته که از اودین هم قدرتمند تر هست
              در مورد سرعت هالک موافقم ولی باز هم با اندازه ثور نیست
              در مورد رانر ‌ سیلور سرفر اینم آدرس کمیکش هست
              Silver Surfer 1987 #3
              زور درمانی هم هالک قطعا برتر از ثور هست
              با دوام هم موافقم ولی ثور هم در این مورد چیزی کم ندارن کلا اطلاعاتتپن خیلی بالا هست
              استقامت هم هالک و ثور به یک اندازه استقامتشون باشه اون هم ادعا هست خود ثور هم ادعا کرده قدرتش بینهایت هست
              قدرت نامحدود هم باز همون ادعا هست گرچه بعید هم نیست
              دارک کرولر رو اصلا قبول ندارم اون یک یونیورس کامل نبود و به اندازه اون نبود مثلا خود اودین هم یکبار قلمرو دهم چندم بود رو نابود کرد منگوگ و زلیا و سرتور اودین رو زده ثور هم منگوگ سرتور و زلیا رو زده
              خب ثور هم تقریبا خیلی مواقع اودین فورس رو داشته
              آیدی هم نمی‌دونم اینجا قرار دادنش درست هست یا نه
              اون سلستیال ها هم به اندازه اون هایی که با ازگارد روبه رو شدند نیستند هالک هم شکستشون نداد
              دورمامو رو هم اصلا شکست نداده ولی برای قدرت بدنی شاهکار خوبی هست
              این موجودی که از هرکول ۱۳۱ بار قویتره چه موجودی هست
              ثور هم در حالی به فونیکس ضربه زد میلیارد ها برابر نور سرعت داره
              در مواجه ثور با اودین با اودین سورد در اولین ضربه اودین ، اودین سورد رو به ثور میزنه من که اینطور یادم میاد شاید هم شما درست بگید

  28. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    کاربر استیوراجرز کجایین ؟!!!!!

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      من رو میگین ؟!
      اگه منظورتون من هستم اسم کاربریم تغیر کرده .

  29. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    بعدهم ببخشید در سایت های خارجی هم اکثرا ثور رو برتر میدونن

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      خیخیخی
      اره درشته

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بفرمایید ببینین بعد بیاین مسخره کنین

  30. رضا👉 کاربر می‌گوید

    من همون باب ام فقط نام کاربری رو به رضا 👉 تغییر دادم.
    فکر کنم جای یه دیتابیس خالیه اوکی پرونده اینم ببندیم هرکی فکر می‌کنه ثور از هالک قویتره ویا برنده نبرد میشه هرچی که می‌دونه رو بگه ببنیم چند مرده حلاجم 😐😂 خیلی دوست دارم بدونم اون هزار و یک دلیل کاربر دکتر منهتن چیه، چون انصافا تا حالا یک دلیل خوب هم ندیدم. درضمن دوستی که گفتی هالک از گالاکتوس قویتره، هالک وحشی (بدون حساب اون شاهکار هاش که نظر نویسنده است) دربرابر گالاکتوس شانس خوبی نداره، اما ورلد بریکر هالک دربرابر گالاکتوس گرسنه نبرد خوبی هست. لطفاً کسی هم نگه ای تو قانع نمیشی تو قبول نمیکنی … اگه دلیلی بدین نتونم رد کنم قبول میکنم ولی این انتظار رو هم از بقیه دارم.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      راجب سنتری هم باید یه همچین کاری بکنیم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دلیل؟!همینجا ده دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقامجو هست وجود داره بعد یه نگاهی به نظر سنجی ها بندازین بعدهم ببینین هالک خیلی راحت توسط سرفر ناک اوت شد اما ثور سرفرو زد ! ثور نال رو تقریبا زد همونکاری که سنتری خواست بکنه اما له شد دیگه فکرکنم قبول دارین سنتری از هالک قویتره ثور تونسته گور رو بزنه جلوی یه سیهاچاله بزرگ مقاومت کرد کازمیک انرژی گالاکتوس هم اثری روش نداره بعد از هالک شکست بخوره

      1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

        کازمیک کینگ تور رو با تور عادی نظرتون چیه یکی نکنید ؟ البته خب اگه تعصبتون اجازه میده

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تعصب؟!! کازمیک کینگ ثور رو من کی آوردم ؟! ثور در نسخه عادی هم گالاکتوسو زده و بعدهم خب ثور الان شاه آزگارده دیگه نیست ؟!! در دنیای اصلی هم هست نال و گور رو در نسخه عادی زد تازه وید روهم کشت همونی که استخوان های هالکو له و لورده کرد

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            بله درست میفرمایید . اما ثور درسته کاملا قبول دارم میتونست نال رو شکست بده ولی نال با تقلب برنده شد البته هالک جرئت نکرد خودش رو نشون بده کلا هر وقت یه خبری هالک زود جیم میشه . ! 😁😁😁 اون دفعه اول هم به صورت غیر مستقیم نال رو شکست داد در واقع ارتباطش با سیمبیوت هاش رو قطع کرد .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله ثور خیلی قویه

      2. رضا👉 کاربر می‌گوید

        Mohamad
        حق میگی دا سراغ اونم میام.

        دکتر منهتن
        سایت فقط توانایی های ثور رو معرفی کرد که می‌تونه باهاشون قویترین باشه واسه هالکم ۱۵ دلیل معرفی کرده، بعدشم زمانی که حتی یه دلیل درست نیست نظر اکثریت چیرو میخواد ثابت کنه؟؟ تو تاریخ هم بوده یه عده با حقیقت مخالفت میکردن دلیل درستی هم برای مخالفت نداشتن اما در نهایت چه شد؟؟ حقیقت ثابت شد. آها اینجوری پیش می‌ریم، میدونستید سیلور سرفر تونسته ثور رو شکست بده؟ تو کمیک های کلاسیک اینطوری بوده بعدشم سیلور با جذب کردن گامای هالک اونو شکست میداد این مورد تو کمیک های جدید دیده نشده، سنتری از هالک قویتره اره ولی صرفا ربطش را نمیابم خب بحث فیت شد نوبت منه.
        هالک دورمامو کلاسیک سیستم زره ای پاد رو زد هر کدوم از ثور برتر هستن، آیا میدانستید هالک هم تونسته دربرابر انرژی بلست های گالاکتوس مقاومت کنه؟ هالک حتی یه سیاهچاله رو باز نگه داشته هالک دوتا سلستیال رو کتک زد اون دارک کرولر رو زد و یونیورس اونو نابود کرد، دارک کرولر کسی بود که یه نژاد از هیولا هایی رو به بردگی گرفت که دو تا از اون هیولا ها میتونستن دکتر استرنج کلاسیک رو بزنن!! پس دارک کرولر سطحش عملا از کل ازگارد بالاتره اون حتی گفت هالک قویترین موجودیه که باهاش جنگیده!! (این فیتی که الان گفتم عملا از هرچی فیت که ثور داره بالاتره)، همچنین هالک و ثور و قهرمان یونیورس در مرض یه انرژی قرار گرفتن ثور و قهرمان یونیورس اعتراف می‌کنن دارن از درد میسوزن و تکون هم نمیتونن بخورن ولی هالک تکون میخوره و جوری رفتار می‌کنه انگار اصلا هیچیش نشده، هالک حتی توسنته از میولنیر سریعتر حرکت کنه!! حالا چطوری اصلا هالک ممکنه شکست بخوره؟؟ بیخیال بحث فیت باشه امتیاز هالک بسیار بسیار بالا میاد و همچنین واسه همه اون حرفا مدرک هم دارم.

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          کاربر راجرز اینهمه براتون دلیل آوردن خب بله اما اون عده اکثریت نبودن در ایران با تعصب برخورد میکنن سایت های خارجی چی؟!!خب یعنی دلایل جناب راجرز قانع کننده نبود؟!ایشون تمام استدلالشون از رو کمیکه مثل خودتون در زمینه فیت بگم که ثور جلو
          عشعه بیاندر مقاومت کرد هالک شکست نمیخوره؟! خب قبول کنین دارین بزرگنمایی میکنین قدرتای ثور بسیار متفاوت تر و بیشتره ثور رو دست کم گرفتین خیلی ثور وجدانا قویتره خب دلیل منطقی وجود نداره؟!داره نمیخواید قبول کنین این سایت هم گفته شانس ثور بیشتره درمورد سوپرمن هپ خودتون میدونین از هالک قویتره بنده دیگه توضیح نمیدم

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            این یارو بابه رضاس هرچیه کاربر منهتن این هالک رو پرستش میکنه به من میگه توهین ولی خودش جز توهین جز سفسطه جز چرت و پرت هیچی بلد نیست . شما برو کامنتهای قبلی رو ببین خودت با منطق خودت قضاوت کن سفسطه ها و اراجیف کی رد شده … .
            منبع من ؟! جالبه میگه منبع من . !! کافر همه را به کیش خود پندارد . من دیگه حرفی ندارم .
            من اصلا اینجا اسمش رو نیاوردم ولی یارو قشنگ واضحه با اون مم رضا چطور دنبال بحث میگردن . الان یه کامنت میدم به ادمین ایشون هم پیگیر بشن بحث شد مقصرش من نباشم دو تا بچه بیشتر نیستن ولی یکم کنترلشون کنه .
            بزار فحش بد خودشو تخلیه کنه .
            کاربر منهتن یه سوال داشتم ، عذر میخوام من نمیدونم سنتون چقدره ولی میخواستم بدونم فوتبال و اینا رو دنبال میکنید ؟!
            مرسی و موفق باشید .

            1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

              هه
              شما از بحث نترس
              بجا اینا همونجور که باب فیت هارو دیبانک کرد و از هالک فیت گفت دیتابیت رو ادامه بده و انقد بحث رو منحرف نکن
              نه من و نه باب تا قبل از توهین هات هیچی بهت نگفتیم

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              راستش بنده خیر فوتبال رو دنبال نمیکنم

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          کاربر عزیز ثور هم ۳ بار سیلور سرفر رو زده اگر میشه آدرس اون کمیک که سیلور سرفر ثور رو میزنه بدهید خیلی ممنون میشم
          ( کنایه نبود )
          شما میگی هالک دورمامور رو زد اولا قبلش هالک رو تبدیل به سنگ کرد دوما دورمامو قبل از خفه شدن به دست هالک قدرت اترینتی رو کنار گذاشت و در حال مبارزه با دکتر. استرنج و نامور بود و هم خسته شده بود و هم قدرتش کمتر شده بود به دلیل مبارزه با دکتر استرنج و در حال شکست خوردن بود حواسش اصلا نبود هالک از پشت دورمامور رو خفه کرد آیا به نظرت این یک مبارزه جوانمردانه و درست هست ؟ مثلا ثور در کمیک thor #3 2020 رو در رو با گالاکتوس جنگید
          ثور هم رد هالک رو از یک سیاهچاله بیرون کشیده رد هالک هم که در حد خود هالک هست حالا کمی ضعیف تر
          سلستیال ها هم سطح قدرتشون متفاوت هست ثور و ازگارد با قویترین سلستیال ها مواجه شدند اون سلستیال هایی که از هاک شکست خوردند ممکنه از این سلستیال ها قویتر و ضعیف تر باشند اگر میشه ادرس اون کمیک رو هم بدهید
          خب این یکی دلیلتون تا جایی قانع کننده هست انصافا البته البته دارم کرولر در اون جنگ هرگز از هالک شکست نخورد و پیش از. اینکه هالک با صوت اون جهان رو نابود کنه در حال شکست خوردن بود و دارک کرولر به اون اشعه شلیک میکرد که بعد هالک با صوت بودن رو نابود کرد و اینکه اون یونیورس هست و من قبول دارم هالک نابودش کرد ولی ولی ابعادش مشخص نیست مثلا در خود ۹ قلمرو ازگارد از زمین قلمروی کوچک تری دارد
          در اون کمیک هیچ ستاره و سیاره نیست و فقط یک مشت سنگ هست ممکنه جهان بسیار کوچکی باشه و به اندازه چند سیاره باشه و قطعا اپن یک جهان واقعی نبود
          اون هیولا ها هم در کدوم کمیک هستند و دکتر استرنج کلاسیک رو زدند ؟

          1. رضا کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            کاربر راجرز هیچ دلیل درستی نیاورد و فقط توهین کرد همه حرفاش قبلا در همین سایت رد شده (اونم چند بار). درواقع اصلا ارزشی واسه جواب دادن نداره منبع اطلاعاتش از به کاربر دیگه است من ترجیح میدم با اون منبع بحث کنم.
            Randall Sepector
            تو یکی از کمیک های کلاسیک سیلور سرفر بود فکر کنم شماره ۴ بود، لوکی سیلور رو عصبانی می‌کنه و بهش قدرت میده سیلور هم ثور و دوستاش رو میزنه حالا شاید میگید منصفانه نیست چون سیلور تقویت شده اما ثور هم تو ازگارد نسبت به زمین قویتر میشه همچنین دوستان ثور بهش داشتن کمک میکردند اینم باید در نظر گرفت، اینم بگم که سیلور سرفر هم قدرت خودشو محدود می‌کنه حتی در نبرد با ثور. در صورت نیاز لینک دانلود رو میدم البته!! یه کمیک وات ایف هم بود (البته کنان نیست) که توش سیلور سرفر ثور رو شکست میده حالا لینک اینم خواستید میدم یا اصلا چرا لینک تو تلگرام میتونم عکس بدم.
            دورمامو خسته نشده بود شکست هم نخورده بود (کجای کمیک گفته شده اون داره شکست میخوره یا خسته شده؟؟) درنهایت هالک از پشت اونو زد کشت، بعدشم چرا فیت ثور که با تبر سر سلستیال اکسیتار بریده رو دیگران قبول دارن اما اینو قبول ندارن؟ اون سلستیال سرش داشت گرم میشد که ثور برید این فیت نشون میده هالک می‌تونه به آسونی آسیب های بسیار مرگبار وارد کنه که حتی میتونن دورمامو کلاسیک رو هم بکشن.
            همچنین اگر ثور برا چند ثانیه رد هالکو از سیاهچاله بیرون کشیده، هالک خودش برا یه مدت دربرابر سیاهچاله مقاومت کرد و حتی ادعا داشت تا ابد می‌تونه مقاومت کنه خود ثور که همون اول رد هالکو برداشت اومد بیرون، پس فیت هالک بزرگتره.
            اون سلستیال ها نیمور و دکتر استرنج رو وان شات کردن حالا قضاوت سطح اونا با خودتون Marvel : The end 4
            هالک دارک کرولر رو وان شات کرد دارک کرولر گفت هالک قویترین موجودیه که باهاش نبرد کرده، یونیورس اون هم نابود شد که یک یونیورس کامل بود خود کمیک گفت، ببنید قلمرو دارک کرولر یکی از قلمرو های بعد تاریک بود بعد تاریکم اون موقع یک یونیورس نبود خیلی وسیعتر بود (چندین یونیورس) و کلا قلمرو ها در بعد تاریک از فضا و زمان و ذهن و قلمرو میرایان برتر هستن مثل آزگارد incredible hulk 126 اینم کمیک، همین یه فیت برای کل ثور کافیه.
            بهترین راه برای اثبات راحت تر حرفام اینه که شما آیدی تلگرام یا روبیکاتون رو بدید تا من به شما عکس بدم.

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              اون وات ایف رو میدونستم ولی نمی دونستم سیلور سرفر ثور رو زده
              در مورد اون اکسیتاره هم من دیگه دیگه قبول ندارم ثور اکسیتار رو زده ولی نشون میده سلاح ثور چقدر برنده هست تا سیاهچاله موافق بودم دورمامو شکست نخورد بلکه در حال شکست خوردن از دکتر استرنج بود کمی برتری داشت دکتر استرنج دورمامو عصبانی هم شد حتی ولی من هنوز هم قبول ندارم هالک دورمامو رو شکست داده دورمامو هم شخصیتی نیست که از نظر فیزیکی خیلی شاخ باشه
              در مورد سیاهچاله هم به طور کلی درست میگید ولی خب رد هالک هم قدرت بدنیش در حد همون هالک هست و به راحتی داشت توسط سیاهچاله به داخل کشیده میشد ولی بله به طور کلی فیت هالک بزرگ تر هست
              در مورد سلستیال ها من این مورد سلستیال ها رو در هیچ مقاله ای ندیدم خب سلستیال های قدرت کندی هم هستند دکتر استرنج ، کاپیتان مارول ، هالک ، نامور و تانوس با هم نتونستند دو تاشون رو بزنند هالک هم کتکشون زد شکستشون نداد مثل ثور ثور هم سلستیال آرشیم بود رو فکر کنم کتک زد آخرش هم آرشیم زد …..
              و خب همین آرشیم در برابر ضربه ای که اودین ، زئوس و ویشنو با هم ترکیب کرده بودند مقاومت کرد اودین با یک ضربه به کل مالتیورس صدمه زده و و واقعیت رو پاره کرده در اون کمیک که با شیث در حال جنگ بود
              آرشین از این دو تا سلستیال
              ( مطمئنید سلستیال هستند ؟ ) از آرشیم ضعیف تر هستند
              با دارک کرولر اصلا موافق نیستم خب ازگارد هم یک یونیورس نیست و ازش کوچک تره اون یونیورس دارم کرولر هم اصلا در حد و اندازه یونیورس نیست هیچ ستاره و سیاره ای نیست فقط سنگ

              1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                Randall specter
                فقط .مد تا نکته رو میگم
                من که از اول گفته بودم امتیاز سلاح مال ثور هست، اما اون فیت رو با کمر بند قدرت زده.
                دورمامو کشته شد این چیزیه که دیدیم و درحال شکست خوردن نبود (وقتی استرنج بهش گفت داری شکست میخوری بهش زور اومد و عصبی شد) کشتن دورمامو می‌تونه فیت خوبی برای قدرت حملات باشه همون دورمامو هم با کمی کمک از اومار تونست مولتی اترنیتی (تجسم خلقت مارول) رو بزنه، دورمامو شاید از لحاظ فیزیکی زیاد شاخ نباشه (شاید) اما دبام دورمامو چند تا فیت بگم:
                دورمامو تو مولتی اترنیتی شنا می‌کنه و قدرت اونو میگیره قدرت موجودی که نماد کل خلقته این قدرت رو گرفت و نابود نشد.
                یه فیت دیگه دورمامو برای شکست دادن اترنیتی معمولی از یک انفجار استفاده کرد خودش سالم اومد اما اترنیتی…
                دکتر استرنج با جادوی یونیورسال به دورمامو حمله می‌کنه اما کافی نبود …
                بازم هست ولی فکر کنم همینا کافی باشه.
                اونجا واچر رد هالکو پرت کرد تو سیاهچاله تا مطمئن شه دیگه بیرون نمیاد تا ثور اومد و…
                رد هالک در حد هالک؟ ایمورتال هالک ۱۱ …
                ثور با پرت کردن میولنیر سطحی که سلستیال ارشیم رو اون ایستاده بود رو نابود کرد اینجوری سلستیال زمین افتاد این کار عجیبی نیست بیشتر مقاومت دربرابر انرژی بلست سلستیال ها جالب تره.
                با کدوم بخش دارک کرولر موافق نیستید خب وقتی کمیک میگه یونیورس بوده یعنی یونیورس بوده (کمیک رو که نمیشه دیبانک کرد) دیگه بعدشم اون یونیورس تو بعد تاریک بود طبیعیه که تو بعد تاریک ستاره پیدا نشه یه چیز دیگه من نگفتم ازگارد یونیورس هست گفتم هر قلمرو (نه فقط یونیورس کلا همه قلمرو ها) تو بعد تاریک مثل آزگارد از فضا و زمان و عقل و درک و قلمرو میرایان برتر هست.

          2. الف میم دال میم کاربر می‌گوید

            سلام ددپول هنوز نفرین جاودانگی تانوس را دارد و چی اورا می کشد یعنی چه قدر آسیب

            1. رضا👉 کاربر می‌گوید

              الف میم دال
              زمانی که نفرین رو داره هیچی نمیتونه اونو بکشه (اون حتی یه بار خاکستر شد اما دوباره برگشت).
              بدون نفرین هم ددپول زود درمانی خیلی خوبی داره می‌تونه از آسیب های زیادی جون سالم به در ببره.
              هرچند قطعا موجودات قدرتمند و کیهانی مارول میتونن اونو بکشن.

  31. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    خب من دیگه حرفی ندارم .
    فقط در جواب اون کاربرانی که میگن حرف استن لی مهم نیست و چمیدونم حرف استن لی چه ربطی داره و اینا بگم که ربطش اینکه اگه استن لی نبود الان هالکی هم وجود نداشت که بخواین تا حد والای همگان بالاش ببرین . حالا برین با سفسطه خودتون رو راضی کنین که هالک قویتره .
    تمام .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اگه استنلی هنوز نویسنده کمیک های ثور و کلا توی مارول یا اصلا در غید حیات بود حرفت درست بود ولی الان رسما هیچ ربطی به استن نداره

      1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        دلیل دیگه ای میخوای ؟!؟
        باشه کامنت های قبلی من رو ببین . اگه هم قبول نداری که مهم نیست . دلایل در آنها موجوده .
        اگه زمان حال رو در نظر بگیری کینگ ثور باز هم از ایمورتال هالک قدرتمندتر و قادرتر هست .
        تمام .

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          جناب استیو راجرز یا ازوگ حرمت شکن زیاد روی ۲ جمله اخرتپن حساب باز نکنید در ادامه کمیک های ایمورتال هالک با اونجرز مواجه میشه و به احتمال زیاد همشون رو میزنم از جمله ایمورتال هالک

          1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            Randall Sepector
            درست متوجه منظورتون نشدم .
            در هر صورت باید دید چی میشه .

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              خب در چند شماره آینده کمیک
              #۴۷ immortall hulk
              هالک با اونجرز مواجه میشه روی کاور هم هالک هست و هم ال فادر ثور

  32. Attack on titan کاربر می‌گوید

    Attack on titan
    آزوک
    ببین تو فازت چیه واقن
    این بنده خدا کی گفت قویتره
    گفت ممکنه حتی همون اولش شکست بخوره بستگی داره تا کجا قدرتش زیاد بشه
    تو وقتی کامیکای ایمورتال هالکو نخوندی حرف نزن
    توی اون هالک با یه موجودی رو به رو شد که از گالاکتوس قویتر بود
    تو دنیای زامبی هم هالک که دیگه عقلی هم براش نمونده بود حمله کرد و گالاکتوس رو خورد

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      بله فاز خاصی ندارم جناب . فقط نظرم رو گفتم .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اون نسخه قویتر هالکه و منظور نسخه عادیه کاربر محترم

  33. احسان کاربر می‌گوید

    آزوک و منهتن
    تعصب رو بزارید کنار و قبول کنید که هالک قویتره از ثوره
    این همه دلیل براتون آوردن
    ازوک شما هم تا کم میاری شروع میکنی بی احترامی کردن به بقیه الان وقتی به مخاطبت میای میگی کوچولو خودتو بدتر میاری پایین
    بعد میگی شما میخواید اسم منو خراب کنید
    اقا تو چی واقن با خودت فکر کردی؟! یجور میگه انگار یه آدم خیلی معروف با دانش بالا تو کامیکه

  34. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

    کاربر دکتر منهتن
    من دلایلم رو قبلا بارها گفتم ولی خب همانطور که خودتون میدونین اینا فقط حرف خودشون رو قبول دارن
    خب نظریت اکثریت طرفداران به برتری ثور اختصاص دارد . حرف استن لی یکی از پایه گذاران مارول ، یکی از بهترین نویسندگان و خالق خود هالک هم مثل نظریت اکثر طرفداران . شما دقت کنین تعداد توانایی های ثور خیلی خیلی بیشتر از هالکه . پرواز ، کنترل آب و هوا ، کنترل ذرات آلفا ، جذب و دفع انواع انرژی حتی از گالاکتوس و سیلیستیالها ، کنترل صاعقه ، دستکاری ماده ، تلپورت ، لمس ناپذیری ، نامرئی شدن ، و … توانایی های بسیار زیاد دیگه . بازم میگم ثور از اکثر توانایی هاش در برابر هالک استفاده نکرده . درکش خیلی سادست . علتش هم اینکه ثور نمیخواسته به هالک صدمه جدی وارد کند ولی هالک واقعا با نهایت قدرتش جنگیده دیگه شما خودت قضاوت کن در حدی که یه دختر بیگاه رو گروگان میگیره به ثور میگه پتکت رو بزار کنار و ثور هم این کار را انجام میدهد . داریم راجب چنین شخصی صحبت میکنیم . ثور هرگز هرگز هرگز به قصد کشتن هالک باهاش نجنگیده هرگز هرگز به جز یک دفعه که از قضا همون دفعه هالک رو کشت . !! مهارت جنگ بالاتر ، تجربه بیشتر ، سلاح های قدرتمند در حدی که سیلیستیالها رو با فقط یک ضربه میکشه . زود درمانی منم فکر کنم زود درمانی هالک بیشتره ولی در شماره جدید پادشاه سیاهپوش ثور یک ضربه مهلک از نکروسورد نال دریافت کرد و چند دقیقه بعد اثری از ضربه نبود … . زود درمانی ثور هم بسیار بسیار سریع هست . البته در این لحظه ثور « نیروی اودین » را هم داشت . بدون این نیرو هم یک بار پای شکسته ثور در عرض یک ساعت کاملا درمان شد . ! بله فکر کنم از هالک سریعتر باشه ولی بازم … . تانوس به قول بعضیا بله کفته از نبرد با هالک دوری میکنه ولی از طرفی همین تانوس گفته عاشق مبارزه با ثور هست چون ثور یک حریف واقعی و قدرتمند هست . !! همین تانوس با اون مهارت بالا که با چند ضربه هالکو ناک اوت کرده گفته مهارت جنگش از ثور کمتره . میگن هالک فناناپذیره باید بگم ثور در زمانهای آینده میلیاردها سال وقتی که همه اهالی زمین و ۹ قلمرو نابود شدن زنده میماند تا نابودی ۹ قلمرو و کل ستارگان را تماشا کند . اینم بگم که متحدان ثور بدون شک برتر هستند و قدرتمندتر … . به نظرم هالک فقط یه برتری داره اونم زور بدنیه فقط همین و البته به نظرم میشه گفت زود درمانی . البته قدرت فیزیکی ثور با حالت « دیوانگی جنگجویان » ۱۰ برابر میشه . و با کربند قدرت هم ۲ برابر یعنی اگر هر دو رو داشته باشه میشه ۲۰ برابر . ثور در حالت عادی به مدت یک ساعت کامل با هالک در اوج قدرت برابری کرده ( منبع دیتابیس مارول ویکی ) دیگه حالا ۲۰ برابر بشه که هیچ .
    شاید خیلیا بگن ثور در مبارزه با هالک خیلی مهارت بالا و انواع قدرت هایش را نشان نداده که باید دوباره و چندباره بگم ثور هرگز نمیخواسته به هالک صدمه جدی وارد کند . حتی در یکی از مبارزاتش به هالک چندبار میگه ( بنر من نمیخوام بهت صدمه بزنم . ) . هالک چی اونم همچین دیدی داره ؟!؟!؟ توضیح دادم . هالک کسیه که با یک ضربه تقریبا کل آمریکا رو لرزونده . ثور هم اگه بخواد بالاترش رو انجام میده ولی ثور همیشه قدرتش را محدود میکند . حالا بازم میگین ثور وحشی مغول صفته ؟!؟ ثور حتی در نبردش با گور صاعقه ای با تمام قدرت به گور زد که گفته شد نظم خلقت در کل مولتیورس لرزید و تغیر کرد . !!
    من یک بار دیگه خواستم مدارک و شواهد رو بگم .
    موفق باشید کاربر دکتر منهتن .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استیوراجرز#
      درست میفرمایید نه ثور واقعا مغول صفت نیست بله اونجا هالک یه بچه بیگناهو برداشت خب ثور شخصیت مهربونیه صد درصد کوتاه میاد و میولنیر رو میندازه زمین چون اگه نمیکرد یه بچه بیگناه کشته میشه ثور در اکثر مواقع قدرتشو مهار کرده اگه نسخه عادی رو درنظر بگیریم تنها برتری هالک زوددرمانی و قدرت فیزیکیشه بدون دیوانگی جنگجویان و کمربند قدرت عرض کردم بله ثور قویتره تازه شاه آزگاردم هست و حمایت خدایان قدرتمند آزگاردی رو داره خب انتقام جویان فکرکنم بیشتر به ثور کمک کنن تا هالک البته بدون اینهاهم ثور قویتره تسلیحات هم که بهتر میدونین خودتون کی برتره تجربه هم که قابل قیاس نیست تازه بحث شاهکار هم فکرکنم ثور برتری داشته باشه

      1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        کاملا درسته . نکته جالب و ریزی گفتین انتقامجویان هم صد درصد ثور را به هالک ترجیح میدهند . حتی یکی دو بار هالکو پرتش کردن از زمین و گروه بیرون اونم به خاطر خرابیهایی که به بار آورده . کسی که یه دختر بیگاه رو گروگان بگیره دیگه تکلیفش همراشه . اوج زور و شرف هالک همینه . 😁😁😁 به نظرم اون القاب رو به هالک نسبت بدین مثل مغول صفت و اینا رو بهتره .
        با آرزوی موفقیت .

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          او ولی تنها دلیل این که ثور بهتر از هالکه بی ثباتی ذهنی هالکه؟به ثور بگیم کسی که هنوز مشخص نیست مادرش کیه و نزدیک ۳۰۰۰نفر رو کشته و….
          خوب ثور یه جلاده گاها هم بی مغز البته 😂

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب محمد رضا ثور هرکسی باشه شرف داره به هالکی که آدمای بیگناهو میکشه و ترسی ازش نداره

          2. رضا👉 کاربر می‌گوید

            ممد رضا
            اتفاقا جالب اینجاست تعداد کشته های هالک دربرابر تعداد کشته های ثور عددی نیست 😂 اون وقت اینا به هالک میگن مغول صفت و … هالک زمان بی ذهنی (که دیگه اوج وحشی گری عه) به اندازه ثور کشته نداده 😂. کسی گفت وحشی؟؟

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب ثور حداقل آدم بیگناه نکشته

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              درجواب کاربر محمد رضا که به ثور توهین کرد گفتم بازهم میگم من از این دو شخصیت خوشم نمیاد اما قطعا ثور رو ترجیح میدم چون خیلی مهربونتره و همچنین برخلاف هالک یه آدم بیگناه روهم نکشته

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          اینجانب محمد رضا#
          الان معلومه طرفدار ثورین شما یه طرفدار تعصبی هالکین ثور ۳۰۰۰ تا؟!! کم کم دارم فکرمیکنم ثور رو با تانوس اشتباه گرفتین اون قهرمان محبوبتون به یه دختر بچه رحم نکرده چجوری میتونین به ثور بگین جلاد؟!!! واقعا موندم قهرمانتون انقدر بیرحمه که برای اینکه بتونه ثور رو بزنه به دختر بچه رو.گروگان گرفت و گفت اگه پتکتو نندازی کنار اینو میکشم در این حد بیرحم ثور بی مغزه؟!!! ثور هرچقدر بی مغز باشه صد برابر هالک عقل و همچنین وجدان و معرفت داره تازه بگم از لحاظ شخصیت پردازی قابل قیاس نیستن ثور یه شخصبت به شدت پر پتانسیله که با فیلمای سینمایی مارول بسیار محبوبتر شده جناب ثور کی ۳۰۰۰ نفرو کشته من موندم اگه کشته هم ریبوت شده بیشترش

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بله مسلمه ثور رو به هالک ترجیح خواهند داد البته کلا متفقین نباید دخیل شندکه بدون اونها من بازهم ثور رو با اختلاف نه چندان کم قویتر از هالک میدونم جدیدا هم طرفداران هالک چه کار جالبی میکنن میان میگن ما طرفدار ثور هستیم بعد در کامنت هاشون تا جا دارن ثور رو میکوبند و از هالک حمایت میکنن دیگه چی بگم من بهشون
          نمیدونن اگه ثور نبود کنال دخل تمام زمینو قبل به وجود اومدن جد و جد قهرمانان له کرده بود و بله کسی که به یه دختر بچه رحم نکنه تکلیفش معلومه که چه فرد خوبیه!!!
          من معتقدم بدترین هاهم سزاوار ترحم هستن نظرشخصی بنده هست هالک اصلابعید میدونم قهرمان به حساب بیاد مثلا ثور حتی به یه آدم بیگناه آسیب نزدن ولی هالک واقعا میخواسته یه بچه رو بکشه به نظر من هالک یه قهرمان نیست

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            به جای نزده نوشتم نزدن ببخشید

          2. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            فرمایشتون کاملا صحیح هست .‌بله این از اوج ترسو بودن و ارزش یک نفر رو نشون میده که با اسم یک شخصیت جلو بیاد و قصدش تخریب باشه .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله اینکار درست نیست

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله اینکار درست نیست واقعا

            3. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

              یه مرجعه به خودتون بکنید

              1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

                اون جانب مم رضا
                میشه واضحتر بگین ؟؟!!؟ من با اسم کی اومدم جلو و تخریبش کردم ؟!؟
                بیخیال معلومه خیلی دنبال بحث میگردی عقده ای خیلی سوزش داره که بلک شدی داری بدجور میسوزی بدجور . 😅😃😃 بسوز .

                1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

                  هی هی هی
                  ببخشید منظور رو اشتباه متوجه شدم
                  من با اسم ثور نخواستم خرابش کنم بلکه واقعا شخصیتش رو دوست دارم اما حرف هایی که راحعبش زدم خوب حقیقت بود🤷‍♂️
                  درضمن تقصیر من نیست که ثور جلادع و همچنین ربطی به من نداره که از هالک ضعیف تره جناپ

                  1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

                    اون جانب مم رضا
                    قبلانم گفتم اصلا ارزشی نداره حرفت و هرجور دوست داری فکر کن . اونم مهم نیست .

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    تقصیر من نیست که تعصبتون نمیذاره قدرت ثور رو ببینین ثور هرچی باشه قهرمان محبوبتون هالک صد برابرش وحشی و بیرحمه و ثور قویتر از هالکه

                    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

                      ثور قوی تر از هالک نیس حتز توی نبر هاشون یا هالک برده یا مساوی کردن فک کنم یه بار ثور برد نمیدونم
                      غیر از این وقتی اینجوری راجب بی ثباتی هالک و کشت و کشتارش صحبت میکنی مث اینه که گناهای وید رو بندازی گردن سنتری

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      خیلی هاش دست خودش بوده نه اتفاقا هالک با تغلب برده مثلا اونجا که یه دختر بچه بیگناهو گروگان گرفت خب ثور هم یکبار دیوانه شد و اینکه ثورهم برده هردو برابری کردن در تعداد بردن اما هالک خیلی جاها تغلب کرده و ثورهم نمیخواسته بجنگه

    2. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      نمیدونم چی چی حرمت شکن
      نصف توانایی هایی که از ثور گفتی مال میولینر عه و البته نصف فیت هاش

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        اولا جناب همین که میگین ثور نصف توانایی هاش در پتکشه نشون میده یا نمیشناسینش یا ازش بدتون میاد ثور بدون میولنیر گاد بالست داره ،توانایی پرواز داره ،توانایی کنترل آب و هوا و صاعقه رو داره و همچنین زمینو زور فیزیکی بسیار زیاد داره همچنین آسیب ناپذیری بسیار بالا فقط تلپورت هست که بدون پتکش نمیتونه انجام بده یا سفر بین بعدی که خب به راحتی پتکشو میتونه فرابخونه

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          کنترل ملکولی و ذرات الفا و خیلی از توانایی های دیه مث سفر در زمان و…

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله اما ۷۰ درصد قدرت بدون پتکشو داره

      2. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        نه خیر . هر جور دوست داری فکر کن مهم نیست .

    3. امپتی هند کاربر می‌گوید

      #ازوگ حرمت شکن-استیو
      حرف استن لی ؟ بله تور خلق شده بود که از هالک قویتر باشه و حرف استن لی هست اما طی سالها نویسنده های زیادی تو این شخصیت ها دست بردن و این که بگی حرف استن لی حتما درسته و سالها تعییر این روند قدرت توسط نویسنده های دیگه بی ارزشه کاملا اشتباهه بماند که استن لی گالاکتوس رو قویترین موجود کل مارلو میدونست که خب نشون میده استن لی زیاد هم کمیک های جدید رو زیاد دنبال نمیکرده خدا بیامرز
      هالک همیشه جلو تور به قصد کشت و با کل قدرتش میجنگه ؟ همممم هالک و تور اکثرا تو تقابل هاشون از کل قدرتشون استفاده نمیکنن بخاطر نابودی هایی که میتونن در سطح سیاره به وجود بیارن شاید زمان های معدودی باشه که هالک تقریبا از بیشتر قدرتش بدون مرز استفاده کنه مثل زمانی که Onslaught رو لوله میکرد یا زمانی که با تور در حالت دیوانگی جنگجو میجنگید { جلد ۴۴۰ هالک } وگرنه تور و هالک معمولا یا بخاطر این که جلوی اون یکی رو بگیرن یا باهم کل بندازن باهم درگیر میشن
      توی جلد ۶۳۴ هالک شگفت انگیز هالک این جمله رو میگه { Even in the war in New York even yesterday in Vegas I was holding back. Not this time. }
      که معنیش میشه حتی داخل نبرد نیویورک یا دیروز در وگاس من جلو خودم رو میگرفتم اما این بار نه { توی نبرد نیویورک با سنتری مساوی و توی نبرد وگاس با ارماگدون جنگید که تقریبا سیلور سرفر رو کشت }
      بماند بودن خود بنر مثل یه سد برای خود قدرت واقعی هالکه حتی خود بیاندر در سکرت وارز ۲ میگه که بدون بودن بروس بنر هیچ محدودیتی برا قدرت هالک وجود ندارد که نمونه وقت هایی که هالک خودش رو کنترل نمیکنه هم دیدیم مثل زمانی که بینهایت بعد رو لرزوند
      حالا وقت ضربه نهایی هست در جلد ۱۹ ایمورتال هالک یک مکالمه عجیب رد و بدل میشه
      McGee “Amadeus Cho had a theory. He said Bruce Banner was always subconsciously working to stop you from killing anyone.”
      Hulk “Yeah, I heard that one. Little screwy but it makes sense.”
      ترجمه میکنم
      مک گیی { امادس چو یه ادعا داشت اون میگفت بروس بنر همیشه ناخوداگاه در تلاش بود تا شما { مخطابش هالکه } رو از کشتن کسی باز دارد
      هالک { بله این یکی رو شنیدم کمی عجیب اما منطقیه }
      این عملا هم اون حرفتون که میگفتین هالک به قصد کشت تور میجنگه رو کاملا بی ارزش میکنه چرا که خود اماتوس چاو و هالک حرف شمارو تو خود کمیک نقض کردن
      خب پس یادگرفتیم که هالک علاوه بر اینکه جلو خودش رو میگیره بنر هم مرزی برا قدرتشه و حتی بنر ناخوداگاه جلو اینکه هالک کسی رو بکشه میگیره پس هالک همیشه به هیچ عنوان با کل قدرت و قصد کشت با تور درگیر نشده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بیاندر با یه اشاره هالکو محو و نابود میکنه بله اما ثور خیلی بیشتر احتیاط میکنه در ضمن هالک نامحدود نیست فقط و فقط زور فیزیکیش تقریبا نامحدوده سنتری بسیار از هالک قویتره اونجا فراموش کرده بود قدرتاشو سنتری به حدی قویه که در حالت وید کل استخوان های هالکو له کرد اگه بخپام رتبه بندی کنم به نظر بنده این شکلی هست
        ۱-کاپیتان اتم
        ۲-سنتری و مارشن منهانتر
        ۳-بلک آدام
        ۴-سوپرمن و ثور
        ۵-هالک
        درضمن بنده هم قبول دارم هالک از هایپریون ،واندروومن ،گلادیاتور و یا حتی شزم قویتره اما از ثور و سوپرمن هرگز قبول ندرم ثور و سوپرمن از هالک قویترن

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          خب بیاندر هالک رو پودر میکنه ؟ خب اصلا این چه ربطی داره؟ من گفتم هالک بیاندر رو میزنه ؟ من فقط حرف بیاندر که گفته بروس قدرت هالک رو محدود میکنه رو نقل کردم

      2. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        امپتی هند
        حرفای شما تقریبا درست ولی یه چیزی رو دقت کنین . هالک توسط بنر محدود میشده یعنی خودش شاید میخواسته به قصد کشتن با ثور بجنگه ولی این بنر بوده که یکمی محدودش میکرده .
        ولی خب جدای از اینا نمیشه منکر این شد که ثور خیلی خیلی بیشتر از هالک خودش را محدود میکند و بر روی خود و قدرت های خودش کنترل دارد . ولی هالک زیاد کنترلی روی خودش ندارد اگرم داشته باشه آنچنان نیست و اگر حرفم راجب نهایت قدرت رو فرضا پس بگیرم فوقش با ارفاق میگم با بیشتر و اکثر قدرتش مبارزه میکنه .

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          جناب بروس هالک رو محدود میکنه جلواینکه به قصد کشت بجنگه رو میگیره و حتی خود هالک هم تایید کرده که خودش رو کنترل میکنه
          Even in the war in New York even yesterday in Vegas I was holding back. Not this time
          خب الان مشکل چیه ؟ رو چه حساب مثلا میگید محدودیت تور بیشتره مدرکی هست که این رو تایید کنه یا شانسی شانسی میگید؟ چون اگه شانسی بگید خیلی جالب نمیشه

  35. Mahdi کاربر می‌گوید

    کاربر استیو راجرز
    شما میخوای اصلا تا فردا هم اینجا درباره ثور بنویس هیچ فایده ای نداره. تو فقط بلدی درباره ثور بنویسیو بگی ثور همه چیش بیشتره و فقط میخوای قهرمان خودتو بالا ببری دیگه کل سایت میدونن شما وقتی کم میارین بی احترامی میکنی و به کسایی که با شما موافقن حرف میزنین شما هر شاهکار قدرت ثور رو بگین به اندازه هیچ کدوم از شاهکار های هالک نیس همون باز نگه داشتن سیاه چاله ای به وزن بینهایت برای تمام شاهکار های ثور بس بوده و سوپرمنم که کتاب بینهایتو بلند کرده در بین قهرمانا فقط هالک و سوپرمن بزرگترین شاهکارو بین قهرمانای اصلی دارن حالا من که تو رو میشناسم میخوای بعد این کامنتم بهونه های بنی اسرائیلی بیاری که نمیدونم باشه هالک از پرنزس و والای همگان و … قویتره رو برای خودت نگه دار و به نظرم که انقدر ثور رو از همه برتر میدونی برو یه سایت بطن تو اون سایت ثور رو از هرکی که میخوای برترو قویتر بدون و هرچی ام میخوای تا فردا کامنت کن هیچ اهمیتی نداره.
    بدرود.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مهدی#
      خب ببینید. قدرت فیزیکی هالک بیشتره و الان بحث قدرت فیزیکی نیست فقط قدرت فیزیکی هالکه اما ثور تجربه قدرت ذاتی و همچنین سرعت برتری داره بله هالک سیاهچاله نگه داشته ثورهم جلو عشعه بیاندر مقاومت کرده انرژی کازمیک گالاکتوس روش اثر نذاشته مون نایت فونیکس رو زده جلو حملات ذهنی جین گری با فونیکس مقاومت کرد پس بله قدرت فیزیکی هالک بیشتره و اما استقامتشون برابر اما ثور ذهن قویتر داره وحالا شماهم میتونین نظر خودتونو داشته باشین

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        قصد دفاع از هالک رو ندارم ولی چارلز اگزاویو و اما فراست هم به ذهن هالک نتونستند نفوذ پیدا کنند مون نایت فونیکس رو هم نزده بلکه مون نایت فونیکس اون رو زده

        1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

          اینایی که گفتی به ذهن ثور هم نتونستن نفوذ کنن . آدام والارک با سنگ روح هم نتونسته و اما فراست اگه اشتباه نکنن با نیروی فونیکس هم نتونسته . دکتر استرنج هم حتی گفته یک بار با جادوی سیاه سعی کرده به ذهن ثور نفوذ کنه و نتونسته .
          و اینکه بله مون نایت فونیکس رو با یک ضربه شکست داده و نیروی فونیکس رو هم از بدنش به بیرون رونده . اولش در شماره ۳۳ چون طلسم جعل میولنیر وجود داشت شکست خورد ولی در شماره ۳۷ به لطف بلک پنتر این طلسم یجورایی عیان شد و ثور با یک ضربه مون نایت فونیکس رو شکست داد . جالبه ظاهرا ثور تنها شخصی در جهان هست که راز نابودی نیروی فونیکس را میداند و گفته اگه لازم بشه به قیمت مرگ هم که بشه نیروی فونیکس رو متوقف میکنه . !! ثور رازی رو میدونه که فونیکس ازش میترسه و فراریه و گفته نمیتونه این راز رو به هیچ شخصی بگه . ! باید دید چی میشه .

      2. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

        # کاربر دکتر منهتن
        بیفایده هست . میگن اونی که خوابه رو میشه بیدارش کرد اما اونی که خودش رو زده به خواب رو هرگز … . تعصب روی هالک بیشتر از اونیه که قبول کنن اگه خودشون هم بخوان نمیتونن . به هر حال به نظر من زیاد گیر ندین بزارین هرچی دوست دارن بگن .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بله درست میگین ثور واقعا خیلی قویه

      3. پوریا کاربر می‌گوید

        در استقامت هم باز هالک در درجه بالاتری نسبت به ثور قرار داره
        شما اینم در نظر بگیر ثور فناناپذیر نیست ولی هالک هست

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          کی گفته ثور فنا ناپذیر نیست ؟
          ثور آخرین نفر بود که در جهان زنده موند
          البته ولورین فونیکس هم زنده موند کمیک ولورین محافظ ابدی رو بخونید
          ثور چندین بار از مرگ برگشته یکبار با مار میدگارد جنگید و مرد یکبار با سرپنت جنگید و مرد یکبار با بیاندرز جنگید مرد و هر بار هم برگشت در کمیک پایان رگناروک هم آخرش معلوم نشد وی شد ولی در سری ۳ کمیک های مارول باز هم برگشت ثور هم الان اسکای فادر هست و هر وقت بخواهد وقتی مرد به زندگی برگرده مثل اودین

  36. Mahdi کاربر می‌گوید

    واااات ؟!؟
    شما دیگه زدین به جاده خاکی!!
    بابا هرچی میگیم میدین به ثور دیگ استقامت هم دادین به ثور !! یکسره همه چیزو بدین به ثور دیگه
    خب اشکالی نداره گفتم که من هرچیو بگم شما فقط میگین ثور ولی هیچ فایده ای نداره
    چون شما هرچی هم بگین باز توجه به شاهکارا قدرت ، استقامت، ترمیم،بیشترهههه
    تمام حالا هرچی میخواین بگین

    1. Mahdi کاربر می‌گوید

      میگه با یک ضربه کل امریکا رو لرزونده دیگه نمیگه وقتی داش با گروه یوفو میجنگید مبارزه بین هالک و ایرون کلاد با هر ضربشون کل مالتیورسو به لرزه درمیاوردن دیگه نمیگه به زمان مشت زد دیگه نمیگه واقعیت و ابعادو با مشتاش پاره کردن دیگه نمیگه سیاه چاله ای به وزن بینهایت و نگه داشت دیگه نمیگه دور مامو و… رو شکست داد البته من فقط بخش کوچیکی از شاهکاراشو گفتم که تو بجای اینکه بزرگترین شاهکارایثور رو با کوچیکترین شاهکار هالک مقایسه کنی اینارو با شاهکاراش مقایسه کن.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببین جناب شما.که تعصبت مشخصه میخوای شاهکارای ثوروبگم ؟!نه این شمایی که هالکو در حد والای همگان میدونی

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        نگاه من دوست عزیز من با بقیه کاربران کاری ندارم ولی خب ثور هم روی مالتیورس بار ها تاثیر گذاشته اون هم ابعاد و واقعیت و زمان رو پاره کرده خب در مورد استقامت به نظرم برابر هست ممکنه هم ثور کمی برتر باشه یا هالک کمی برتر باشه ترمیم هم صدرصد هالک برتر هست

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      من گفتم استقامت ثور گفتم برابر شماهم هرچی میخواین عالکو گنده کنین دیگه چی بگم شما برای قوی جلوه دادن هالک ثور رو ضعیف جلوه میدین

  37. Mahdi کاربر می‌گوید

    انقدر بیاندر بیاندر میکنین همون بیاندر وقتی وارد ذهن هالک شد گفت تو قدرتت بینهایته و هیچ محدودیت روی قدرتات نیس.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آها حالا هالک از بیاندر قویتر شد انقدر هالک هالک میکنی نمیدونی هالک فقط قدرت فیزیکیش تقریبا نامحدوده تقریبا و با دومشت زئوس له شد

  38. sohrab کاربر می‌گوید

    اوه مای گااد من عاشق اینام
    فقط یه چیزی چرا اسمش سنتریه
    سنتر به معنی سایت هست ولی این شخصیته
    چراااااااااااااااااااااااااا

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      فک کنم سنتری(sentry)به معنای نگهبانه

  39. Attack titan کاربر می‌گوید

    سهراب کلا این بشر معلوم نیست چیه چه برسه به اسمش

    مارول فن ها من رفتم از سایت ها از فراموشی مارول یا مون ابلیوین تحقیق کنم نوشته بود جنبه ها کنال و یکی دیگه بود واقعا؟

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      نه این حرفتون درست نیست اگر هم بخواهد باشه برعکسه چرا که کل خلقت از فراموشی نشات میگیره و یکی از بی نهایت جنبه فراموشی chaos یا همون اماتسو میکابوشی هست
      اماتسو میکابوشی بخشی از واقعیت قبل خلقت بوده که چیزی وجود نداشت و تاریکی بود
      اون زئوس رو کشت و المپ نشینان رو شکست داد impossible man رو شکست ایشون میشه گفت همزاد مستر میکسیزپلتیک در مارول هستن. حتی یکبار مستر میکسیزپلتیک شکل این آقا رو به خودش گرفت
      کابوس رو کشت ( کابوس در حد دکتر استرنج و دورمامو بوده سطح این دو هم که مشخصه )
      شیطان مارول رو هم کشت ( مفسیتو سیتوراک شوماگوارت و دیگر شیاطین از اون ضعیف تر بودند )
      قصد بلعیدن گایا رو داشت ابدیت در برابر او ظاهر نشد و قصد نابودی مولتیورس رو داشت و ۹۹ درصد مالتیورس رو جذب و نابود کرد و خود نال از پس گرفتن کامل یک یونیورس هم عاجزه

  40. حمید عسکری کاربر می‌گوید

    سلام
    دوره آخر الزمون شده. کاربر آزوگ و منهتن درست میگن ثور خیلی خیلی از هالک قویتره منتها اگه بخواد با قدرت بجنگه وگرنه نبرد نزدیکیه ولی بازم اگه نظر نویسنده نباشه ثور قویتره. اکثرا میدونن ثور قویتره حتما قدرت بدنی استقامت مهارت تجربه همه قدرت هاش برتره با اختلاف.
    ولی من نمیدونستم هالکم اینقدر طرفدار افراطی داره. البته خیلیاشون مولتین کامنتاشون رو خوندم در این سایت و پروشات فقط توهینه و به قول کاربر راجرز یا آزوک سفسطه هیچ دلیل موجهی ندارن. جالبه این یارو باب هر وقت بحث ثور میشه میاد مزخرف میگه مشخصه تنفرش از شخصیت ها و عشق بی حد و حصرش به هالک. کامنتای قبلیشون رو خوندم اون آخر سر باب کم آورده بود میگفت زمان روی هالک بی اثره تلپورت روی هالک کشک کنترل واقعیت روی هالک ماست کنترل مولکولی روی هالک دوغ لمس ناپذیری و نامرِیی شدن روی هالک نوشابه اینا که میگم در مقاله ثور علیه هالک همش موجوده برین ببینین. خلاصه اینکه اینا سر جمع سناشون رو رو هم ببندی به ۲۰ نمیرسه.
    به شما دو نقر کاربر آزوگ و منهتن هم توصیه میکنم با اینا نپلکید من خودم در تلگرام به راجرز گفتم در گروه اینا عضو نشه اشتباه میکنه ولی نمیدونم چی شده حالا کاری با این حرفا اینجا ندارم ولی من خودم شاهد بودم که چی به چیه چطوری به خاطر هالک میان توهین میکنن اینا مطعنا از منظر روانی خیلی کمبود دارن و بحث باهاشون کاملا اشتباهه من چند بار در تلگرام اینو گفتم به کاربر راجرز منتها اینجا هم به بقیه کاربرا میگم نرود میخ آهنین در سنگ. دربقیه سایتا یکم سختگیرتر عمل میکنن ادمیناش و مدیرانش اینجا یکم شل گرفته ادمین بحث و تبادل نظر خوبه ولی کسی که به قصد جدل میاد از همون اول تکلیفش همراشه. هیچ سایتیم اندازه اینجا با ثور مشکل ندارن که در نوبه خود جالب توجهه. عزت زیاد

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      با سلام بر شما .
      بله حق با شما بود واقعا از همون اولش اشتباه کردم که بحث با اینا رو شروع کردم .
      موفق باشید .

    2. رضا👉 کاربر می‌گوید

      پس ادعا میکنید نوب نیستی و میگی ثور قویتره 😂 اوکی انگار تلگرام داری آیدی تو بده بیارمت ببینیم چی برا گفتن داری، از تمام حرفات معلومه که هیتری بیش نیستی اما انگار خودتو خیلی بالاتر از کمیک فن های سایت می‌دونی جالبه من ندیدم طرفدار هالک رو که توهین کنه ولی ما اینجا کلی طرفدار ثور داریم که کلی هم توهین کردن. ولی مطمئنم تو هم چیزی واسه گفتن نداری و در آخر مثل دوستت یه توهین میکنی و از گروه لفت میدی، به هرحال ایدیتو بده ببینیم چی برا گفتن داری.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر باب اتفاقا ثور قویتره و حرفشون درسته و بنده درجواب ن
        توهین توهین میکنم

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        البته من اصلا ثور فن نیستم هالک فن هم نیستم من طرفدار
        ۱-سوپرمن
        ۲-زئوس دیسی
        ۳-بلک آدام
        ۴-بتمن
        ۵-مارشن منهانتر
        ۶-شزم
        هستم

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          عجب لیست سمی هست
          ( شوخی )

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله نظر ها متفاوته

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              شوخی کردم برادر ناراحت نشو

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                ناراحت نشدم عرض کردم هرکی نظرش متفاوته میدونم شوخی کردین خودتون هم نوشتین

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          لیست طرفداری من
          بتمن
          مرد عنکبوتی
          دردویل
          ولورین
          فلش
          گرین لنترن
          دکتر فیت
          دکتر دووم
          دکتر استرنج
          واندروومن
          ثور
          پانیشر
          جان کنستانتین
          یخیخیخیخ

    3. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      نخوندم

  41. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    حرفتون درسته ثور قویتره

  42. Randall sepector کاربر می‌گوید

    مقایسه ثور و هالک
    سرعت : ثور
    قدرت بدنی : تا حدودی هالک
    استقامت : تا حدودی هالک
    دوام : برابر
    قدرت داخلی : ثور
    قدرت خارجی: هالک
    توانایی ها : ثور خون اودین فورس کافیه
    بزرگترین شاهکار : 🤔🤔🤔🤔 قضاوت نمیکنم برابر
    متحدان : مهم نیست چون جنگ بین این دو هست و اگر متحدین حساب بشه مسخره میشه ولی ثور قطعا متحدین برتری داره
    سلاح : قطعا ثور
    حملات ویژه : ثور
    تجربه و مهارت : ثور
    سطح قدرت دشمنان : ثور ولی اگر پایین تر از همه رو حساب کنیم میشه هالک که در اون صورت سایه نشینان بالا و بلک وینتر هم حساب میشوند
    قویترین کسانی که شکست دادند : هالک Onslaught را شکست دادن خود ثور رو شکست داده خب ثور هم Demogorge و گلوری و منگوگ رو شکست داده پس ثور
    موفقیت ها در سطح کهکشانی : قطعا ثور موفق تر بوده
    برنده ثور
    دیگر هم بحث نمیکنم شاید هالک قویتر بشه
    یخیخیخیخ

  43. Mahdi کاربر می‌گوید

    والا عسکری
    تو خودت چون طرفدار ثور تو همسن کامنت اولت این همه توهین کردی البته چه میشه کرد بیشتر طرفدارای ثور وقتی کن میارن بلدن توهین کنن من قبلا هم گفتم کارشون نمیشه کرد باتره بزاریم تو عالم خودشون باشن و فک کنن ثور از همه قویترو برتره و تو خودشون فک کنن که ما هالکو از همه قویتر میدونیم من صد بار گفتم دیگ باز بگم فایدش چیه برای چیزی که نیست و نمیخوان قبول کنن فقط بلدن توهین کنن.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      من ثور فن نیستم ولی ثور رو از هالک قویتر میدونم و بعد اسکارلت ویچ قویترین انتقام جو نظر اکثریت همینه بعضی هالک فنا میگن هالک از گالاکتوس قویتر میشه اینو دیگه نشنیده بودم شما نگفتین اما یکی گفت

    2. رضا کاربر می‌گوید

      Mahdi
      من دیگه نمی‌دونم به این ثور فنا چی بگم، دکتر منهتن ثور فن نیست ولی حتی یه دلیل هم نداره که علت برنده بودن ثور رو ثابت کنه و کلا فقط حرف خودش رو قبول داره.
      کاربر randall specter انگار هرچی بهش گفتم رو اصلا حساب نکرده و اومده گفته وان بیلو ال و سایه نشینان بالا و بلک وینتر برابرن😐😐 نمی‌دونم اسم اینو بزارم طنز یا… یکم دیگه پیش بریم ثور وان ابو آل رو میزنه 😂 و یه مقایسه عجیبی کرده که اصلا بر اساس تاریخچه این دو شخصیت نیست فکر کنم حتی خود کمیک رو هم قبول ندارن من هرچی به این شخص بگم چه فایده ای داره، البته من کامنت ایشون رو به یک کمیک فن خوب نشون میدم کمی اونم شاد بشه آخه بهم گفته بود هرچی مطلب شاد کننده یافتی بیار منم ببینم 😂.
      این عسگری هم جدیدا اومده (آشنا حرف میزنه فکر کنم می‌دونم کیه)، اومده کلا توهین کرده و رفته 😐.
      اینا دارن به وضوح میگن هرچی میخوای بگو حتی اگر حقیقت رو بگی ما اصلا اهمیت نمیدیم، چندین کمیک فن با تجربه رو میشناسم اونا قبول دارن هالک برتر هست، فقط کافیه تاریخچه نبرد این دو شخصیت مطالعه بشه. اگرم بهشون بگم آیدی بدید بیام تو تلگرام با هاتون حرف بزنم هرجوری که شده بحث رو می‌پیچونن چون میدونن در نهایت کم میارن، از این به بعد هرکی فکر می‌کنه ثور برتره آیدی تلگرام یا روبیکا شو بده اونجا با هم دیتابیس میکنیم.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        ارسال ای دی و شماره تلفن در سایت ممنوعه عزیز.

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          چرا مال ما اوکی بود؟

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            دیگه نیست.
            شما مشکلی داره با این قضیه؟

            1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

              بله

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                Relevant to yourself

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        من گفتم اگه پایین تر از همه رو حساب کنیم میشه هالک کی گفتم سایه نشینان و بلک وینتر با پایینتر از همه برابرند؟ 🤔🤔
        چرا حرف تو دهن من میزارید ؟
        ( ثور ولی اگر پایین تر از همه رو حساب کنیم میشه هالک که در اون صورت سایه نشینان بالا و بلک وینتر هم حساب میشوند)
        تو کجای این متن من گفتم پایین تر از همه با بلک وینتر و سایه نشینان بالا برابره ؟
        خودم گفتم با پایین تر از همه هالک برتره

        1. رضا👉 کاربر می‌گوید

          Randall specter
          چیزی که شما گفتید👇
          “سطح قدرت دشمنان : ثور ولی اگر پایین تر از همه رو حساب کنیم میشه هالک که در اون صورت سایه نشینان بالا و بلک وینتر هم حساب میشوند”
          میگید امتیاز برای ثور عه اما با حساب وان بیلو ال امتیاز برای هالک میشه “”ولی در اون صورت”” سایه نشینان بالا و بلک وینتر هم باید حساب بشن و در نهایت هم مشخص نکردید بلاخره امتیاز مال کیه ( بعد از اینکه گفتید بلک وینتر و سایه نشینان بالا باید حساب بشن مشخص نکردید بلاخره امتیاز مال هالک هست یا ثور)، من که هیچ تو گروه گذاشتم همه برداشت منو کردن، ولی دم شما گرم شاد شدیم.

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            خیلی ممنون که مطالب تنز من رو برای همون گروتون فرستادید
            الان من هر جوابی هم که بدم میگید این گند زده حالا می خواهد جمعش کنه آقا اصلا شما درست میگید من نوبم که گفتم بلک وینتر و سایه نشینان بالا با پایین تر از همه برابره
            چی می خواهید که بگم ؟ چی دوست دارید ؟ هالک از ثور قویتره اصلا
            هعییییی
            من میگم هالک در این زمینه برتر نیست گیر میدن من میگم برتر هست مسخره میکنند چی بگم ؟ هالک از دکتر منهتن هم قویتره آقا
            فقط یک مطلبی رو من بگم تمام شده بره این بحث
            اودین چیکار کرده ؟ یکی از قلمرو ها رو نابود کرده
            از کی شکست خورده ؟ منگوگ ، زلیا و سرتور در اوج
            ثور چیکار کرده ؟ زلیا ( قدرت اودین رو هم جذب کرده ) کشته اونم در قلمرو خودش منگوگ رو هم شکست داده با سه ضربه سرتور رو هم در اوج کتک زده
            ثور دیگه چیکار کرده ؟ مفسیتو کلاسیک رو دوبار شکست داده در قلمرو خودش
            خب مفسیتو چیکار کرده در قلمرو خودش ؟ کابوس دورمامو و شوماگوارت رو با هم زده اونم در قلمرو خودش
            ( تاکید می کنم )اسم کمیکش رو هم نمی‌دونم بر اساس یک عکس همین حرف رو میزنم
            پس چطور مفسیتو و ۴ شیطان دیگه گفتند باید قدرتشون رو برای مواجه با دورمامو ترکیب کنند ؟ خب مفسیتو در قلمرو خودش شاخه ولی بیرون از قلمرو همچین قدرتمند نیست از خود ساتانیش هم شکست خورده طرف که نمیتونه بره قلمرو خودش رو برای جنگ با دورمامو بیاره
            حالا اینو قبول ندارید که ثور مفسیتو رو زده ؟ گالاکتوس مفسیتو رو شکست میده و مفسیتو که دید داره قلمروش توسط گالاکتوس بلعیده میشه سیلور سرفر رو آزاد کرد
            دوما درسته اصلا در اون جهان ستاره نیست قبول چرا سیاره نیست ؟ وقتی سنگ هست چرا سیاره نباشه هنوز هم میگم هالک یک جهان کوچک رو نابود کرده و قادر به نابودی جهان واقعی نیست
            جهانی دارای میلیارد ها کهکشان هست نیست نیست نیست
            هالک جهان شکن تونسته یک سیاره رو نابود کنه بعد هالک معمولی بتونه یک جهان رو نابود کنه
            هالک در اون کمیک تونسته چند تا سنگ رو نابود کنه که اون سنگ ها کل اون جهان رو تشکیل می دادند این استدلال من هست
            استدلال شما هم قابل احترام هست ولی قبول ندارم
            بدرود

            1. امپتی هند کاربر می‌گوید

              متاسفم جناب اما مطلبتون خیلی مشکل داشت و از حق به طنز تغییر جنسیت داد
              هالک جهان شکن یک سیاره رو نابود کرده ؟ هالک جهان شکن قلمرو اومار رو نابود کرده که یه بخش از بعد تاریک هست { بعد تاریک از تعداد خیلی زیادی یونیورس تشکیل شده }
              و خود اومار میگه اینجا { قلمرو خودش } به هزاران یونیورس وصله حالا چجوری قلمرو اومار یه سیارس ؟ جناب این چه حرفی بود زدی ؟ حتی اگر قبول نداری که به ۱۰۰۰ یونیورس وصله توی خیلی از هندبوک ها قلمرو اومار بسیار بزرگ توصیف شده
              داخل Incredible Hulks #635 اومار دقیق این جمله رو به کار میبره
              “Hey, Ridiculously annoying destroyers of my realm
              و عملا هالک جهان شکن رو نابود گر قلمرو خودش خطاب میکنه
              و راجب نابود کردن یونیورس هالک عادی….
              https://imgur.com/HbpQGmu
              لینک عکس صحنه ایی که هالک توی نبردش یک یونیورس رو نابود میکننه جلد ۱۲۵ یا ۱۲۶ hulk
              تور با منگوگ و سورتور جنگیده ؟ هالک توی Marvel Two-In-One annual #2: با استرنجر یه نهاد فوق العاد قدرتمند کیهانی میجنگه و همینطور نایت کراولر هم فراموش نکن کسی که میتونست کل نزادی رو که فقط ۲ نفرشون میتونستن با دکتر استرنج کلاسیک یه نبرد نزدیک داشته باشن رو شکست بده و برده خودش کنه و هالک بی هیچ مشکلی باهاش جنگید …..

              ✍Empty is my hand

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                اره جناب شما درست میگید

                1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  اره خب معلومه درست میگم خوبه به اشتباهت پی بردی 🙂

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    نوب بازی در آوردم ولی خدایی هالک جهان شکن یک سیاره رو نابود کرد

                    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      بزار یچیزی بهتون بگم اونجا که گفتید حرفتون درسته فک کردم به تمسخر میگید اینجوری جواب دادم به دل نگیر 😀
                      و اینکه قلمرو اومار خیلی بزرگه برای توصیف بعد تاریکی باید بگم دورمامو و اومار میمومدن یونیورس های مارول رو با قدرتشون وارد بعد تاریکی میکردن پس اندازه یونیورس های توی بعد تاریکی به همون اندازه عالم های اصلی مارول هست و خب حالا اینکه بعد تاریک خود اومار خودش چقدر بزرگه ؟؟ نمیشه ایده درستی داد اما از اونجا یه دایمنشن بعد تاریک هست از لحاظ تکنیکی از لحاظ اینکه یه مکان فرا بعدی و اکسترا دایمنشنال هست از این لحاظ میشه تقریبا به ازگارد تشبیهش کرد درکل بحث درازیه و خب شایدا بعدا اگه حوصله داشتن بگردم اون هندبوکی که راجب اندازه بزرگی بعد تاریکی اومار بود رو پیدا کردم ولی خب اینم نباید فراموش کرد که این مکان به کلی یونیورس وصل هست { به گفته اومار هزاران … }
                      و اینکه احیانا شما قبلا با یه نام کاربری دیگه ایی توی سایت نبودید ؟ اواتارتون خیلی اشنا میزنه شاید هم من اشتباه میکنم
                      شاد و موفق باشید

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                ببینین زدن دلیل بر قویتر بودن نیست مثلا سوپرمن هم فانتو استرنجر و ورلد فورجر رو زده اما دلیل بر قویتر بودن نیست به خیلی جیزا بستگی داره

                1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  من گفتم هالک چون زده قویتره ؟ جناب شما دوست داری چیزای بی ربط به حرفای من رو پیامام ریپلای کنی ؟ من کلا سر حرفم راجب اینکه ورلد بریکر فقط یه سیاره رو نابود نکرد و هالک یونیورس نابود کرده بود و اینکه سطح قدرت دشمن های تور بالاتر نیست اصلا راجب فرمایش شما یه کلمه هم حرف نزدم
                  فانتوم استرنجر رو دکتر فیت هم مالی**ده حتی پسر های ترایگان هم مسخرش میکنن
                  ورلد فورجر هم سوپرمن توی فورم عادی خودش نبود با نیروی خورشید پاوراپ شده بود و خب اره سوپرمن > هالک منکرش نیستم سوپرمن با یه گردش کوچولو تو خورشید با یه مشت یه مالتیورس رو نابود کرد و فورجر رو ساییده که مثل دادگاه میمونه سطح قدرتش

            2. رضا👉 کاربر می‌گوید

              حقیقتو میگم من بعد از اینکه دیدم شما راجب سطح قدرت دشمنان اونجوری گفتید ناراحت شدم ولی به هرحال معذرت می‌خوام، بعدشم اگه من اونو تو گروه نمیزاشتم یکی دیگه میزاشت کلا بحث ما خیلی دنبال کننده داره.
              کلا هر شخصیت تو قلمرو خودش شاخه چه دورمامو چه مفیستو حتی خود ثور، مخالفتی نیست. جالب اینجاست دورمامو به موجودی خلق کرد که با اختلاف از مفیستو قدرتمند تر بود (حتی تو قلمرو خودش) پس خود دورمامو باید مفیستو رو …
              قبول دارم ثور مفیستو رو زده تو قلمرو خودش چرا قبول نکنم، ولی اینو هم قبول دارم که دویل هالک آواتار وان بیلو ال رو زده و مفیستو از وان بیلو ال وحشت جالبی داره.
              شما چون ستاره ندیدی میگی یونیورس نیست؟ اون یک یونیورس از بعد تاریک بود پس ستاره نباید داشته باشه، اما خود کمیک تایید کرد اون یک یونیورس کامل بود چون شما ستاره ندیدی چند تا سنگ دیدی قرار نیست ثابت کنه اون یونیورس نیست حرف کمیک>حرف طرفدار ها تازه به جز اون هالک یه فیت نابود کردن یونیورس دیگه داره. بخوایم با استدلال شما پیش بریم رون کینگ ثور جز یه درخت چیز دیگه ای نابود نکرده ولی به هرحال خود کمیک و گفته شده های درون اون>>>هر استدلال خارج از کمیک.
              ورلد بریکر هالک قلمرو اومار رو نابود کرد هر قلمرو تو بعد تاریک یه چیزی مثل آزگارد هست جهت اطلاع.
              من چیزی که خود کمیک گفته رو دارم به شما میگم شما هم که کمیک رو قبول نداری یا داری به من مربوط نیست، اما با استدلال نمیشه حرف کمیک رو دیبانک کرد.

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                اومار اره خودش گفت که قلمروی من رو نابود کردی اون حرکتم نوب وار بود ولی درست هم گفتم یک سیاره رو نابود کرده
                اون که در قلمرو تاریکی ستاره هم نداره شدرسته اما سیاره که داره خود ورلد بریکر هالک مگه یک سیاره و دو قمر رو در اون قلمرو نابود نکرد ؟ چرا در قلمرو دارک کرولر هیچ سیاره ای نبود ؟ قبول دارم یک یونیورس رو نابود کرده اما یونیورسش ابعادش کوچکه حتی یک سیاره هم نداره فقط سنگه یعنی هالک یک مشت سنگ رو نابود کرده
                به طور کلی دورمامو از مفسیتو خیلی قویتر ولی از مفسیتو در قلمرو خودش شکست میخوره و بالعکس
                بدرود

                1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                  اومار گفت قلمرو منو نابود کردی قلمرو اومار هم وسیع بود یک سیاره نیست بخشی از بعد تاریک هست.
                  ببینید ده بار گفتم چون که شما چیزی ندیدی دلیل نمیشه اون یونیورس “کامل” نباشه خود کمیک توش اشاره می‌کنه که هالک یک یونیورس “کامل” رو از بین برد اگر شما فکر می‌کنی اونجا چون چیزی نیست پس یونیورس نیست حتما اینم قبول داری که رون کینگ ثور جز یه درخت چیز دیگه ای نابود نکرده نه؟ چیزی که کمیک میگه>چیزی که طرفداران میگن.
                  دورمامو حتی تو قلمرو مفیستو ازش قدرتمند تره با اختلاف گفتم که دورمامو یه شیطانی (ساتانیش) خلق کرد که همون برای مفیستو تو قلمرو خودش کافی بود اون موجود اول سعی می‌کنه توجه مفیستو رو جلب کنه بهش میگه “قدرت من برای دورمامو زیادیه” اما بعد خود مفیستو رو میزنه و وفادار میمیونه، حالا خود دورمامو دیگه مفیستو رو … HELLCAT ISSUE 2 اون شیطان مفیستو رو مثل سگ تقدیم دورمامو کرد و به خالق خودش وفادار بود کمیک با دقت بیشتری خوانده بشه ثواب داره.
                  بعدشم من واقعا موندم حرفای کاربر امپتی هند رو من به شما چند بار به شما گفتم؟؟ همون اول موافقت میکنید اما حرفای من مشکل دارن، چه جالب خیخیخیخیخ.

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    خب مگه من گفتم اومار قلمروش یک سیاره هست ؟
                    شما نظرتون با من فرق می‌کنه هر کاری هم کنید من میگم اون یونیورس وسیع نیست نیست نیست نیست
                    ادامه بحث من با شما بی نتیجه هست
                    اون یونیورس هیچ سیاره ای ندارن یعنی در این حد کوچک هست که یکدونه سیاره هم نداره اصلا بگم قبول ثور هم قابلیت اینکه یک یونیورس رو نابود کنه داره
                    اودین در پیری یک قلمرو رو نابود کرد فکر کنم قلمرو دهم هم بود ‌و از سرتور شکست خورد ولی ثور سرتور رو شکست داد
                    بعدشم قبلا گفته شده درخت جهان به وسیعی مالتیورس هست آیا قبلا گفته شده که اون یونیورس دقیقا مثل یونیورس عادی هست و به همون اندازه وسیع هست ؟
                    ساتانیش رو دورمامو خلق کرده ؟ عجب
                    مفسیتو دورمامو شوماگورات و کابوس رو با هم زده فکر کنم ولی یه اندازه اون ها قدرتمند نیست که این بار ها اتفاق افتاده مثلا ثور مگه در حد تانوس قدرت داشت که شکستش داد و یا هالک مگه در حد و اندازه دورمامو قدرت داشت که از پشت خفش کرد دورمامو که که مقاومت بسیار زیادی داره
                    مفسیتو هم نایتمر و دورمامو رو زده کمیکش هم
                    دکتر استرنج شمارش رو دقیق نمی‌دونم یا ۳۹۸ بود یا ۳۸۹ خودمم کمیکش رو هم نخوندم ممکنه من اشتباه میکردم و اونا رو شکست نداده
                    حرفهای آمپتی هند در مورد ورلد بریکر هالک بود که من قبول کردم

                    1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                      نظر شما نه فقط با من با کمیک فرق داره اون یک یونیورس کامل بود، آها قبلا گفته شده درخت جهان وسیعه قبوله اما گفته شده اون یونیورس کامل (اندازه اش) هست قبول نیست، این جالب نیست عزیز، علت اینکه شما ستاره نمی‌بینی اینه که اونجا بعد تاریک هست به همین دلیل سیاره ای هم دیده نمیشه ولی وجود داره، حتی تو بعد تاریک جایی که دورمامو حضور داشت هم سیاره ای دیده نمیشد THE AVENGERS (1963) 118 فکر کنم حرفم الان ثابت شد.
                      بله اونو دورمامو خلق کرد تو اون کمیک گفتن؛ شاید شما دارید کمیک Doctor Strange 389 رو میگید که به نظر میاد مفیستو دورمامو شوماگورات و کابوس رو زده، مفیستو اونها رو درست شکست نداد (تورو خدا کمیک رو کامل بخونید) یه پورتال باز شد از طرف دکتر استرنج اون شیاطین اومدن بیرون اما مفیستو اول از همه اومد و اون پورتال رو بست همین، مفیستو با قدرتش به جون اونا نیفتاد فقط یه پورتال رو بست این پیروزی هست اما با حذف میدان نبرد (BFR) یه پیروزی به حساب میاد، BFR اهمیتش از یه پیروزی معمولی پایین تره.

                    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      هممم صحبتتون قانع کننده بود ولی هیچ وقت گفته نشده که اون یونیورس ابعادش هم اندازه یک یونیورس واقعی هست بلکه گفته شده که یک یونیورس رو نابود کرده یونیورس کامل رو نمیدونم چطور برداشت کردید که گفتید کمیک گفته به اندازه یونیورس های مارول بوده فقط گفته یک یونیورس کامل رو نابود کرده حرفی از ابعادش هم نزده یک مشکل دیگه که هالک با یک استفاده از امواج صوتی که از ضربه دستش به وجود آمد اون جهان رو روشن کرده خب روشن شدن کل این جهان بالاخره یک زمانی لازم داره ولی فقط در چند لحظه جهان روشن میشه ( اگر ما جهان روشن شده باشه که به نظر می‌رسید) و در جهان عادی نیاز به ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ هزار میلیارد ستاره هست با عقل اصلا جور درنمی‌آید درسته کمیک های قدیمی چرت و پرت زیاد داشتن ولی این اصلا جور در نمیاد که فقط در چند لحظه امواج صوت باعث روشن شدن تمام دنیا بشوند
                      حتی نسخه جنگ جهانی هالک هم چندین مبارزه انجام داد و ۱۰ ها ضربه به رقیبانش زد که باعث نابودی کل یک شهر شد بعد هالک در حالت عادی یک جهان رو نابود کنه ؟ حالا اگر یک کشور بود درست اگر یک سیاره بود درست اگر یک منظومه بود درست ولی یک دنیا ؟
                      از بحث با شما لذت بردم معلومه با اطلاعات هستید و مثل بعضی ماربر ها شروع به توهین کردن نمی کنید

                    3. رضا👉 کاربر می‌گوید

                      ممنون از لطفتون عزیز درسته کمیک های قدیمی زیادی شخصیت هارو قدرتمند میکردن مثلا یه پتک عالم رو به لرزه در میاره یا یه شخصیت ابعاد رو با یه مشت خرد می‌کنه یا حتی یه شخصیت فقط و فقط با ایستادن یک عالم رو به لرزه در میاره و… هندی نیست؟😂 پلات ارمارو خوبی بود. شما میگید اون یونیورس به اندازه عادی نیست و کوچیک تره برای همین مدرکی هست؟ فکر نکنم اما من یه مدرک خوب دارم کمیک doctor strange: sorcerer supreme 21 داره کلا راجب همه چی توضیح میده حتی عالم ها در بعد تاریک اونا خیلی بزرگن. اگه مشکل دیده نشدن سیاره است گفتم بعد تاریکه و کلا سیاره ای نمیشه دید مگر اینکه نویسنده بخواد یه عظمتی چیزی ازش نشون بده. یه نکته راجب هالک جنگ جهانی بگم این هالک اصلا قصد نابود کردن دنیا و کشتن مردم عادی رو نداشت خودش و امادئوس چو تایید کردن و هالک معمولی هم یه بار دیگه تو یه کمیک دیگه یه عالم رو نابود کرده.

                    4. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      بله صحبتتون درسته

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        من حرف خودمو قبول دارم؟!! همونطور که گفتم بارها اشتباهمو پذیرفتم اگه دلیل منطقی باشه

        1. رضا👉 کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن من از خارج از کمیک به شما مدرک دادم؟؟ اگه آره حتما بگو تا خودم بدونم .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خب من دلایل کاربران که با شما مخالف بودن هم خوندم دلایل اونهاهم خیلی خوب بود

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              خب بگم من خیلی از دلایلی که گفتم رو پس میگیرم و جناب رضا هم تا حدودی حرفاشون منطقی هست شنا هم تا الان والا جز گفتن ثور قویتره چیزی نگفتی

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                شماهم میگین هالک؟! شما که ثور رو برتر میدونستین !اما فقط همینو بگم الان بنده این هارو مقایسه کنیم
                قدرت اصلی ذاتی :ثور ثور یک خداست و گاد بالاست و …
                قدرت اصلی خارجی:هالک چون خیلی خون خوار و وحشی و بیرحمه
                تجربه:ثور نگید که مخالفید با این مورد که واقعا معلومه
                سلاح:ثور
                بزرگترین شاهکار:اصلا هالک
                برنده:ثور
                هالک بیرحمترین خونخوارترین شخصیته!!
                الان من بازهم نظر کسی رو قبول ندارم دلیل دادم که برگ برنده های ثور بالاتره

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  نه من کی گفتم هالک برتره من میگم که شما به جای گفتن این که ثور قویتره ثور قویتره دلایلت رو بگو هنوز هم میگم ثور برتره
                  ببخشید هالک کی خونخوار و بی رحم بوده من یکی تا الان جز ۸ ۷ مورد ندیدم هالک کسی رو بکشه اگرم کشته حتما در یک جنگ بوده که یک چیز طبیعی هست واندروومن هم اینکار رو کرده سوپرمنم کرده ثورم کرده و….. هم کردند
                  تجربه هم زیاد اثر گذار نیست مثلا دارکساید از سوپرمن ( تقویت شده ) شکست خورد آیا ربطی به این که کدوم تجربه بیشتری داشتند داشت ؟ یا خود ثور که از هالک نزدیک به ۶ یا ۷ بار شکست خورده
                  سلاح هم که ثور در ۹۹ درصد موارد با میولینر بوده در بقیه موارد از زره نابودگر و …. استفاده کرده
                  بزرگترین شاهکار هم واقعا نمیشه تعیین کرد
                  مثلا میگم ثور تونسته یک استادیوم رو بلند کنه ولی هالک همچین کاری نکرده آیا به این منظور هست که ثور برتره ؟

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    سوپرمن نکرده جز یک مورد یا دو شاید تازه سوپرمن همواره از کشتن اجتناب میکنه هالک؟!!! هالک ۵۳۳ نفر آدم کشته که خیلی‌هاشون هم آدمای بدی نبودن مثلا همین نسخه ورلد وار هالک البته تا جایی که بنده میدونم بنده بزرگترین شاهکار دادم به هالک چون هردو فیت های بزرگی دارن اما بنده برای اینکه یک طرفه نگفته باشم دادم به هالک به هرحال هالک خیلی آدم کشته که چرا هفت هشت مورد اصلایکی از دلایلی که از هالک خوشم نمیاد همینه در واقع میشه کفت بزرگترین دلیلم

                    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      کسانی که در جنگ ها کشته که به یک طرف ( حداقل هزاران رو در جنگ هابی که با دشمنانش داشته کشته )
                      باعث سقوط یک هواپیما شد
                      یک سرباز رو به آسمان پرت کرد
                      دومزدی رو کشته
                      ایمپریکس رو کشته اگر اشتباه نکنم
                      سایبورگ سوپرمن رو کشته
                      حالا چطور شد ؟ ۱ یا ۲ نفر
                      به منم ربط ندارن چه شما هیتر هالکی یانه خوشت نمیاد یا نه ولی
                      ۹۹ درصد قهرمان ها کشتند یعنی نکشند میمیرم و باعث مرگ دیگران هم میشوند
                      با اینکه اصلا ربط نداشت

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      در جنگ سوپرمن با پارادیمون ها جنگیده که اونا مردن قبلا اصلا زنده نیستن بعدهم سوپرمن بعد ریبون نه قبلش دومزدی هم که بعد هر مرگ زنده میشه سوپرمن فقط یک یا دونفرکشته زمین اصلی

                  2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    تازه در نبرد با ثور یک دختر بچه بیگناه رو گرفت و گفت بندازش یا اینو میکشم ! خب الان فرق این شخصیت با یک ویلن چیه تازه بعضی ویلن هاهم دیگه از کشتن بچه ها اجتناب میکنن

                    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      آیا کشت ؟

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      خیر اما اگه ثور پاکشون نمینداخت میکشت

              2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                و البته قدرت بدنی هالک هم که عضو قدرت خارجیه هم مال هالک هست

      4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        دلیل دادم شما قبول نمیکنی

      5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        حرف منطقی قبول میکنم شماهم کاربر استیوراجرز دلیل آوردن قبول نکردین

  44. sohrab کاربر می‌گوید

    ای خدا
    من الان چطور بفهمم لقطای ابر قهرمانانو و اسمش سنتر هست
    اسم همین سایت هم ایرونی سنتر هست یعنی سایت ایرانی
    بعد چرا شد روی اسم ابر قهرمانان عهههههههههه
    بعدشم این چرا شرور شد این سنتری عزیز خوب بود که

  45. sohrab کاربر می‌گوید

    اخخخخخخ فهمیدم چرا
    اون سنتر هست به معنی سایت اما سنتری فرق دارههههههههههههههههههههه
    یافتم
    من عجب کلمه بازیم عووووووووووووووووووووووو

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      به وضوح مشخصه ای کیو شما از انیشتین بالاتره

  46. sohrab کاربر می‌گوید

    خخخخخخخخخخخخخخخ ولی این کار بزرگیه که خودم پیدا میکنم

  47. Mahdi کاربر می‌گوید

    رضا
    درس میگین حرفاتون منطقیه
    و در ضمن سیس ماس😄😂

  48. […] نمی کنیم. رویداد های گوناگون این سری کمیک مانند نصف شدن سنتری و شکست های پیاپی قهرمانان و موضوع شهر جهش یافته ها و […]

  49. Sentry کاربر می‌گوید

    سنتری عشقه شخصیت مورد علاقمه ارزومه حداقل توی یک فیلم مارول ببینمش قدرت هاشو نشون بده ولی حیف که تو فیلم نمیارنش

  50. […] سنتری یکی از قدرتمندترین شخصیت های تاریخ دنیای کمیک است که از قدرت های بسیاری برخوردار است. دوم و سنتری نبرد هایی در کمیک داشته اند که دووم هیچوقت یروز آنها نبوده است. شاید دووم موجودات آسمانی بسیاری را تحت کنترل درآورده باشد، اما سنتری برای او یک موجود ناشناخته است که نمی تواند از پس او بر بیاید. قدرت و توانایی های سنتری دست بالا را به او در برابر دووم می دهد. […]

دیدگاه ها غیر فعال است.