آزگارد علیه آپوکالیپس، کدام سیاره قدرتمندتر است؟

آزگارد و آپوکالیپس دو سیاره بسیار قدرتمند در تاریخ کمیک های مارول و دیسی هستن و مقر زندگی گروهی از خدایان محسوب میشن. این دو سیاره بسیار پیشرفته تر از زمین هستند و جزو برترین سیارات کمیک محسوب می‌شوند. آزگارد به عنوان یک سیاره قدرتمند همیشه دژی بوده است در برابر موجودات شیطانی دنیای مارول و گاهی با کمک آزگاردیان زمین و حتی کل یونیورس نجات پیدا کرده اند اما بلعکس آپوکالیپس یکی از بزرگ ترین شر های دنیای دیسی است و بارها به زمین و یا دیگر سیارات هجوم برده است و آن را غارت کرده است. ما می‌خواهیم یک نبرد همه جانبه بین آزگارد و آپوکالیپس برگزار کنیم با ما همراه باشید.


منابع: آپوکالیپس

منابع یک سیاره بسیار مهم است زیرا باعث پیشرفت و توسعه آن سیاره می‌شود اگر منابع کافی نباشد ممکن است آن سیاره نابود شود (اشاره به کریپتون). آزگارد با وجود منابع جادویی فراوان یکی از پر منبع ترین سیارات کمیک است و هیچ گاه برای منابع تقلا نکرده است زیرا بغیر از منابع جادویی انرژی هایی در این سیاره نهفته است که باعث می‌شود آنها هرگز به منابع محتاج نباشند.

منابع آپوکالیپس به راحتی چندین برابر آزگارد است می‌توان آپوکالیپس را یک سیاره صنعتی بسیار پیشرفته خواند با منابع بسیار عظیمی که با وجود گذشت هزاران هزار سال همچنان تمام نشده است منابع آپوکالیپس بسیار بیشتر از آزگارد است و هرگز تمام نمی‌شوند.


ارتش: آزگارد

ارتش آپوکالیپس یک ارتش بسیار قدرتمند و خطرناک در جهان دیسی است و ارتش آنها توانسته است سیارات زیادی را فتح کنند ارتش آنان شامل پارادیمون ها، زنان فیوری و خدایان این سیاره است که آنان را بسیار قدرتمند می‌کند.

اما ارتش آزگارد جهان های فراوانی را تا به حال فتح کرده اند و توانسته اند بر ارتش های عظیم و آخرالزمانی فراوانی غلبه کنند ارتش آزگارد شامل سربازان آزگاردی (که بسیار از زمینی ها قدرتمند تر هستند)، لژیونرهایی بسیار قدرتمند، والکری ها، جادوگران و خدایان آزگاردی است. ارتش آزگارد تنوع بیشتری دارد و با کمک جادوگران و خدایان بیشتر می‌توانند بر این ارتش آخرالزمانی هم غلبه کنند و آن را شکست دهند. مانند دیگر ارتش های بزرگ در سرزمین های دیگر مثل موسپلهایم، یوتون هایم و…


تکنولوژی: آپوکالیپس

آزگارد نسبت به زمین بسیار پیشرفته تر است و تکنولوژی هایی دارد که شاید زمین قرن ها بعد به آن دسترسی پیدا کند اما آزگارد نسبت به زمین پیشرفته تر است نه نسبت به آپوکالیپس حال ما می‌خواهیم تکنولوژی آپوکالیپس را توضیح دهیم.

آپوکالیپس بسیار از بیشتر سیارات پیشرفته تر است و فناوری هایی مثل مادر باکس را دارند (همین طور انواع سلاح های مختلف تر و قدرتمند تر) آنها از سلاح هایی بسیار جذاب و پیشرفته استفاده می‌کنند که اگر آنها به انسان بخورد در جا جان انسان را می‌گیرد. یک نکته جالب راجب تکنولوژی آپوکالیپسی ها این است که آنها هر سیاره ای را که فتح می‌کنند مردم آن را به پارادیمون های وفادار دارک ساید تبدیل می‌کنند!!!


خدایان: آزگارد

خدایان این دو سیاره به عنوان ضربه اصلی و سنگین در این نبرد مشارکت خواهند کرد زیرا آنها به عنوان حاکمان و فرماندهان نبرد حضور دارند. خدایان این دو سیاره بسیار قدرتمند اند هرچند اختلافاتی گاهی در میان این خدایان پیش می آید اما جلوی یک تهدید خارجی آنها باهم متحد هستند.

خدایان آپوکالیپس بسیار قدرتمندند و به رهبری دارک ساید توانسته اند سیارات فراوانی را فتح کنند اما خدایان آزگاردی به عنوان خدایان باستانی قدرت، تجربه و تعداد بیشتری نسبت به خدایان آپوکالیپس دارند قدرتمند ترین این خدایان اودین آل فادر است که بسیار قدرتمند است و طی مقایسه ای که بین این خدا و دارک ساید برگزار شد او پیروز میدان بود. خدایان آپوکالیپسی بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند همچنان یک تهدید بزرگ باشند اما خدایان آزگاردی هم بیشتر و هم قدرتمند تر هستند و شاید با توجه به قدرت خود بتوانند امتیاز بزرگی در این نبرد باشند.


آسیب ناپذیری: برابر

هردو این سیارات در بعد دیگر وجود دارند که جهانی اساطیری است و همچنین قدرتمند ترین سیارات بعد های خود محسوب می‌شوند. آزگارد در جایی دور واقع شده است و یک سیاره مسطح است دیوار های حفاظتی این سیاره بسیار عظیم و بزرگ هستند همچنین با استفاده از قدرت بایفراست می‌توان از آن به عنوان یک سلاح و یک محافظ استفاده کرد ( بایفراست توان ساخت دیوار حفاظتی انرژی را دارد) آزگارد آسیب پذیری کمی دارد و دشمنان قبل از رسیدن به آن یا توسط ارتش این سرزمین یا خدایان آنجا نابود میشوند (اکثرا هایمدال). اما آپوکالیپس بسیار آسیب ناپذیر است و به واسطه موجودی قدرتمند مثل دارک ساید کمتر کسی جرئت حمله به آنجا را دارد. آپوکالیپس بخاطر تکنولوژی قدرتمند خود و ارتشی قدرتمند بسیار آسیب ناپذیر است. هردو این سیارات بسیار آسیب ناپذیراند و امتیاز آنها در این بخش برابر است.


متحدین: آزگارد

متحدین گاهی باعث پیروزی می‌شوند و قدرت آنان باید همیشه حساب شوند زیرا مطمئنا اگر تعداد بیشتر باشد شانس پیروزی نیز بیشتر است. آزگارد به عنوان یکی از چندین پانتئون دنیای خدایان مارول است که از دیگر پانتئون ها بیشتر به آن اشاره می‌شود ( بخاطر ثور) خدایان قدیم در دنیای مارول یک شوری دارند با نام شوری اسکای فادر ها که اتفاقا اودین نیز رئیس آن است. صد در صد خدایان و جادوگران بزرگ نیر به کمک آزگاردیان می آیند و همچنین احتمال زیادی وجود دارد که حداقل پانتئون های المپ و مصر با ارتش ها و خدایان خود به کمک آزگاردیان بیایند زیرا آپوکالیپس تنها آزگارد را تهدید نمی کند آپوکالیپسی ها کل خدایان را تهدید می‌کنند و با وجود ارتش هایی مانند المپ و مصر احتمال پیروزی آنان بیشتر است.

اما آپوکالیپس یک سیاره تنهاست و فقط از قدرت خود بهره می‌برد زیرا حاکم مستبد آن یعنی دارک ساید حتی با برادر خود های فادر هم کنار نمی آید و جنگ آنها قرن هاست که ادامه دارد. نتیجه متحدین به آزگارد و آزگاردیان می رسد زیرا آنها همیشه به دیگر قلمرو ها و یا پانتئون ها کمک کرده اند و با دیگران روابطی دوستانه دارند.


نتیجه: برابر

قدرت های بزرگ آپوکالیپس و آزگارد می‌توانند بر هم غلبه کنند این دو سیاره به راحتی از سیاراتی مانند زمین برتر هستند اما هیچ یک نمی تواند به آسانی از پس دیگر بر آید. نبرد بین آزگارد به عنوان سنگر خدایان قدیم و آپوکالیپس به عنوان سرزمین خدایان جدید بسیار دیدنی و فرسایشی خواهد بود و دو طرف بر دیگری برتری نخواهند یافت. ما این دو سیاره را برابر می‌دانیم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید


نویسنده: امیررضا حسینی


75 Comments
  1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    کامنت چندم شد؟

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      کامنت اول
      موافقم
      برابر هست

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        تبریک تبریک تبریک
        کسب رتبه اول در گذاشتن کامنت را به شما و خانواده گرامی تبریک میگویم.
        انشاالله با تلاش مضاعف و یاری خداوند بتوانید این مقام با ارزش را برای خود نگه دارید و باعث افتخار خانواده و تمام دوستان و آشنایان شوید.
        ما نیز در رسیدن به این هدف والا شما را یاری کرده و دعا های خیر ما کمک رسان شماست.

        Congratulations Congratulations Congratulations
        Congratulations to you and your family for taking the first place in the comments. God willing, with the double effort and help of God, you will be able to keep this valuable position for yourself and make your family and all your friends and acquaintances proud. We also help you to achieve this lofty goal and our good prayers help you.

        مبروك مبروك مبروك
        تهانينا لك ولعائلتك على احتلال المركز الأول في التعليقات. إن شاء الله بجهد ومضاعفة بعون الله ستكون قادرًا على الاحتفاظ بهذا المنصب القيم لنفسك وتجعل عائلتك وجميع أصدقائك ومعارفك فخورين. نحن نساعدك أيضًا على تحقيق هذا الهدف النبيل وتساعدك صلواتنا الطيبة.

        מאַזל – טאָוו צו איר און דיין משפּחה פֿאַר די ערשטער אָרט אין די באַמערקונגען. אויב גאָט וועט וועלן, מיט די טאָפּל מי און הילף פון גאָט, איר וועט קענען צו האַלטן דעם ווערטפול שטעלע פֿאַר זיך און מאַכן דיין משפּחה און אַלע דיין פרענדז און אַקוויינטאַנסיז שטאָלץ. מיר אויך העלפֿן איר דערגרייכן דעם הויך ציל און אונדזער גוטע העלפֿן איר.

        댓글에서 ۱ 위를 차지한 귀하와 귀하의 가족에게 축하드립니다. 하나님께서는 기꺼이 하나님의 두 배의 노력과 도움으로이 귀중한 지위를 유지하고 가족과 모든 친구와 지인을 자랑스럽게 만들 수있을 것입니다. 우리는 또한 당신이이 높은 목표를 달성하도록 돕고 우리의 좋은기도는 당신을 돕습니다.

        Til hamingju Til hamingju Til hamingju Til hamingju með þig og fjölskyldu þína með fyrsta sætið í athugasemdunum. Guð vilji, með tvöföldum fyrirhöfn og hjálp Guðs, munt þú geta haldið þessari dýrmætu stöðu fyrir þig og gert fjölskyldu þína og alla vini þína og kunningja stolta. Við hjálpum þér einnig að ná þessu háleita markmiði og góðu bænir okkar hjálpa þér.
        پ.ن : کامنت اسکی شده و برام مهم نیست که تحت پیگرد قانونی بگیرم

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          یا اکثر امام زاده ها

        2. admin
          admin کاربر می‌گوید

          کامنت رو از کجا برداشتی مگه؟

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            همینجوری گفتم باز کسی نیاد بگه از فلانی اسکی رفتی

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            ادمین شرمنده پنج تا سوال ۱-ضعف مارشن نسبت به آتیش کمتر شده در کمیک های جدید؟
            ۲-و اینکه مارشن توان این رو داره که جلوی ضعف آتیشش مقابله کنه ؟
            ۳-و اینکه بنده خوندم سرعت مارشن چندین میلیون برابر سرعت نور هست اگه در نهایت سرعتش باشه میتونه تو زمان سفر کنه؟
            ۴-و اینکه آیا قدرت فیزیکی و دوام مارشن نامحدوده؟
            ۵-اگه بک توضیحاتی درباره شخصیت هایپریون بدین خیلی خیلی ممنون میشم یعنی اینکه چجور شخصیتی داره و درمورد زندگیش ممنونم

            1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

              حاجی منهتن انقد اسپم نزن

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                شرمنده
                برام سوال شده بود ببخشید بخاطر اسپم

            2. admin
              admin کاربر می‌گوید

              چهار تای اول رو نمیدونم متاسفانه.
              در مورد هایپریون هم در سایت در یکی دو مقاله مطالبی هست. بگریدن پیدا می کنین.

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                ممنونم

          3. Attack titan کاربر می‌گوید

            ادمین تو خیلی جاها هست لعنتی عبری هم نوشته کسی که برای اولین بار نوشتش😑😂

        3. Attack titan کاربر می‌گوید

          باو با اینها تو تلگرام دهنمون آسفالت شده نفرستین خز شده😑😑😑😑😑😑😑

        4. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

          یعنی حاج راندال گند کامنت اول رو در آوردی.ایرانی انگلیسی عربی چینی عبری چه خبرته؟

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کامنت اول رو اشغال کردی. 😂😂

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        احساس کسی رو دارم که تو نونوایی به جای ی نایلون دوتا نایلون چسبیده به هم برداشته:))))))

  2. محمود کاربر می‌گوید

    سلام بنظر من کامنت اول ادمین گذاشته

  3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    عالی بود

  4. MPQ کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود با نتیجه هم موافقم

  5. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید مقاله عالی بود و به نظرم نتیجه هم عادلانه بود
    ادمین جان حالا که بهترین بازیگران ابر قهرمان ها و ابر شرور ها رو معرفی کردین میشه لطف کنین بهترین بازیگران نقش مکمل فیلم های ابر قهرمانی رو هم معرفی کنین???ممنون میشم

    1. ثور لاو کاربر می‌گوید

      راستش من هر چی فکر میکنم جی کی سیمونز بهترین نقش مکمل بود و حتی می‌تونه با برترین بازیگران مقایسه بشه، گوئن استیسی (نوک زبونمه ولی یادم رفت) هم نقشش رو به زیبایی تمام ایفا کرده، پپر پاتس هم عالی بود، لوئیس لین همشون عالی بودن، دانست هم خیلی خوب بود، زاندیا هم معرکه بود، مورگان فریمن تو بتمن بیگینز درخشید، آلفرد تو سه گانه نولان محشر بود، گوردون هم هرچی بگم کمه واقعا

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        میشل فایفر تمام از همه به جزی کی سیمونز بهتره
        لوئیس لین سه گانه اول سوپرمن هم عالی بود

        1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

          میشل فایفر فک کنم کتوومن بود درسته؟؟ راستش انقد نقشش خوب بود من تقریبا جزو شخصیت‌های اصلی حسابش کردم، ولی به هال بری نمی‌رسه(شوخی)

      2. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

        آها یادم اومد اما استون😑

    2. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      راستش من هر چی فکر میکنم جی کی سیمونز بهترین نقش مکمل بود و حتی می‌تونه با برترین بازیگران مقایسه بشه، گوئن استیسی (نوک زبونمه ولی یادم رفت) هم نقشش رو به زیبایی تمام ایفا کرده، پپر پاتس هم عالی بود، لوئیس لین همشون عالی بودن، دانست هم خیلی خوب بود، زاندیا هم معرکه بود، مورگان فریمن تو بتمن بیگینز درخشید، آلفرد تو سه گانه نولان محشر بود، گوردون هم هرچی بگم کمه واقعا.

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود منم با نتیجه موافقم

  7. king venom کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود
    و نتیجه هم منصفانه ولی بنظرم باید آزگارد رو مقابل نیوجنسیس قرار میدادید بهتر بود چون نیوجنسیس بیشتر از آپوکالیپس به آزگارد شبیه (البته هردو از آزگارد الهام گرفتن چون خالق جفتشون جک کربی بوده)

  8. مایکل کاربر می‌گوید

    سلام بر همگی چنتا سوال دارم لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره به هرکدوم از این سوالات که میتونه پاسخ بده
    روپروتو کیه؟ انگلیسیش چیه؟( در کامنت یکی از دوستان توی همین سایت دیدم)
    امپتی هند کیه و چه قدرت‌هایی داره؟
    منظور از اورسول اسپکتر چیه ، چه قدرت هایی داره و چه کارهایی کرده؟
    سول فایر دارک ساید چطور قدرتش رو از دست داد؟
    اون دارک ساید که از دیوار سورس عبور کرد و به سول فایر رسید کلون بود یا اصلی؟
    اون یوگاخان که به شزم جدید(خدای خدایان) قدرت میده کدوم ورژن یوگاخانه؟
    سوال آخر اینکه شزم جدید هنوز قدرت هاشو داره؟ یا به نسخه قبلی که از خدایان یونانی قدرت می گرفت برگشته؟
    لطفا در صورتی اطلاعات دقیق دارین و بدون تعصب جواب بدین باتشكر

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      امپتی هند رو خودم هم مطمئن نیستم ولی خیلی ها میگن نقطه مقابل رایتره ، یه جا هم نوشته جزو انجمن دست هست
      انجمن دست همون انجمنی هست که جاجز آو د سورس تایین کردن مثل پرپچوآ و امپتی هند از این انجمن خارج شده

      1. مایکل کاربر می‌گوید

        ممنون بابت جواب ، اما جاجز آد د سورس چیه؟

      2. مایکل کاربر می‌گوید

        جاجز آد د سورس چیه؟

  9. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    اصن بهترین مقاله دنیا
    نشسته ام به برج اونجرز نگاه میکنم.برج اونجرزی که آه می کشد

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      هههههههههههههههههه
      تو به کدام زمان میروی؟
      حمله تانوس یا اونجرز اولترون
      الان به نویسنده طعنه زدی؟
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

  10. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    یک سوال
    چطور وقتی سیاره هاشون با هم میجنگن برابر میشن.بعدش فرمانده هاشون برابر نمیشن؟
    شما با امتیازای مزخرفی مثل بی رحمی یا رهبری یا متحدین اودین را برنده کردید
    باز دوتا قهرمان بودند بی رحمی خوب بود ولی یک ابرقهرمان و یک ویلن.وقتی نبرد تن به تن است رهبری به چه درد میخوره؟
    آقای حسینی پیشنهاد میکنم از دیسی هم بخونید و با سلاح های آپوکالیپس هم آشنایی پیدا کنید.
    فریزا فرمولا
    مادرباکس
    معادله ضد زندگی(که به گفته خود اودین بزرگترین تهدید برای حیات هست)
    دستگاه دیساد
    سلاح زنان فیوری
    زره های پیوریز
    بعدش هم خدایان و هم ارتش تو متحدین لحاظ میشن چه نیازی بود باشن؟
    واقعا که
    یکبار سایتو دیسی فن میکنید
    یکبار کامل مارول فن.
    چرا سلاح های آپوکالیپسو لحاظ نمی کنید؟اودین با دارکساید بجنگه با فریزا فرمولا یخ میزنه که.

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اشتب میزنی داداچ
      به عنوان مقاله هم دقت نکردی
      آزگارد علیه آپوکالیپس
      آززززززززززگااااااااااااااااررررررررررد
      نه اودین
      شما کلا خوابید
      صبحتون زیبا

  11. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    ادمین این همه مخالف برای اودین علیه دارکساید هست.چرا نتیجه را لااقل برابر نمی کنید عین دکتر استرنج علیه دکتر فیت؟خو آخه طرف هیچ اطلاعی از متحدین و شاهکار ها و تسلیحات آپوکالیپس خبر نداره میاد آزگارد علیه آپوکالیپس مینویسه
    در ضمن شما زدی ارتش آزگارد.اینجا پارادیمون ها و زنان فیوری و ارتش پیوریز کشکن؟
    ارتش آزگارد از فین فنگ فوم.هالک و اسکرج شکست خورد.
    خدایان نه قلمرو را حساب کردی؟خب پس خدایان دیگه دیسی هم باید حساب بش که(محض اطلاع اگه دارکساید ویلن باشه به هر حال با بعضی سیارات که خدایان هستند پیمان صلح و همکاری بسته)
    زیوس مارول علیه زیوس دیسی:زیوس مارول
    اودین علیه دارکساید:دارکساید
    اودین دیسی علیه کینگ ثور:اودین دیسی
    های فادر علیه تیر اودینسان:های فادر
    هرمس دیسی علیه هرمس مارول:هرمس دیسی
    هرکول دیسی علیه هرکول مارول:هرکول مارول
    آرس دیسی علیه آرس مارول:آرس دیسی
    دیساد علیه لوکی:لوکی
    استپن ولف علیه بالدر:استپن ولف
    خایوس علیه رع:خایوس
    الان چه شد؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببخشید هایفادری که با اودین برابره روبه رو‌ تیر مقایسش اشتباهه بنده این مقالات درست نیستن نتیجه اشتباه انتخاب شده به نظرم:
      آکوامن علیه ثور
      واندروومن علیه ثور
      اودین علیه دارکساید
      ثور علیه مارشن (وجدنا مارشن قویتره)
      هالک علبه بلک آدام(واقعا آدام قویتره)

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      هااااای فااااااااااااادر؟؟؟؟؟؟؟؟
      جک قرن پیدا شد
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      از بس خندیدم رخت تو پاچم
      های فادر دشمن دارک سایده
      ای خدا
      حتما میخوای جاستیس لیگ روهم حساب کنی

    3. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

      دوست عزیز شما کلا یک فرد دیسی فن تعصبی هستید توی روبیکا اومدید پی وی من و خیلی سر و صدا کردید که اصلا برام اهمیت نداره
      مقاله دارک ساید علیه اودین به هیچ وجه تغییر نمیکنه شما برو چنتا از مقالات سایت رو بخون بسیار عجیبه ( بر نخوره یه وقت) مثل قهرمانان مارول علیه دیسی که حتی بعضی از دیسی فن های بزرگ هم باهاش مخالف بودن
      دوم بنده بار ها ذکر کردم کی میخواد به آپوکالیپس کمک کنه؟
      نکنه میخوای های فادر هم بیاد علیه اودین بجنگه
      های فادر فقط وقتی تهدید بزرگی جهان رو در خطر میندازه به کمک دارک ساید میاد اودین تهدیدی برای جهان که نیست هیچ یک موجود نجات دهنده هست
      در ضمن ما دارک ساید رو اون کلونی حساب کردیم که اکثرا در کمیک ها اومده دارک ساید اصلی یک موجود بسیار قدرتمند کیهانی هست ( نمیدونم چرا دوستان اینو نمیگیرن)
      سوم در خود کمیک ها خدایان در مقابل شر ها به هم کمک کردن مخصوصا آزگاردیان و المپیان و مصریان که اکثرا با هم متحد هستن و در برابر شر ها وایمیستن و متحد اودین و آزگارد هستن

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        دیسی علیه مارول مقایسه هاش اشتباه بود اما قبول کنین مقداری شخصیت های دیسی قویترن

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        و دارکساید علیه اودین اگه دارکساید وار رو در نظر بگیریم که دارکساید قویره شما اومدید فاکتور بیرحمی رو دادین به اودین خب وقتی خودتون میگین اودین موجودی بیرحم تر از دارکسایده دارکساید شروره پس اودین اصلا شخصیت خوبی نیست برعکس بسیار هم بدجنس و بدذاته خب چرا هایفادر نباید درجنگ با یه همچین فردی کمک کنه؟

  12. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    موافقم مقاله درستی بود فاکتور های درستی هم بود

  13. Mahdi کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    راستی یه سوال بقیه نویسنده های عزیز کجان؟
    چن وقتیه پیداشون نیس همش امیر داره مقاله مینویسه و البته مقاله هاش عالین

  14. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله خوبی بود اقای حسینی ممنون
    خب به نظر من این نبرد نتیجه ای نداره و فقط کتک کاری باشه

  15. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون از آقا مهدی عزیز

  16. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ادمین شما انیمه نبرد با تایتان ها رو نگاه میکنید?
    اگه نگاه میکنید به نظرتون شخصیت های اون تو قویتره یا کایجو ها?

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ندیدم متاسفانه ولی فک میکنم کایجو ها قویتر باشن.

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        ممنون

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        مقاله خیلی خوبی بود به نظر منم آزگارد و اپوکالیپس برابرند .
        البته به نظر من شانس این دو ۵۱ به ۴۹ به نفع اپوکالیپس هست.

      3. Spidey کاربر می‌گوید

        اتک ان تایتان بهترین انیمه اکشن جهان از نظر بینندگان و منتقدین. تایتان هایی رو داره که فقط با تبدیل شدنشون انفجاری معادل بمب هسته‌ای اتفاق می‌افتد

  17. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    نیوگادها توی اپوکالیپس یا نیوجنسیس توی حالت ترو فورم خودشون هستن …….. 😀 اینم به فکت جالب

  18. Attack titan کاربر می‌گوید

    آقا میشه بگین بعد مالتیورس و متاورس تو دیسی چیه؟
    و آیا دارکساید اصلی امنی ورسال هستش؟

  19. MFT کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود . 👍👍👍 فقط میگم که شانس آزگار بیشتر چون این جنگ بین با آزگارد و آپوکالیپس است به دلیل اینکه ثور یک های فادر است و کمک نه قلمرو را دارد و همچنین کمک ثور و انتقام جویان را دارد پس شانس آزگار بیشتر است .با تشکر

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      شانسشون برابره دارکساید و مادر باکس و ایناهم مال آپوکالیپسن

    2. Spidey کاربر می‌گوید

      منم باهات موافقم

  20. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود فقط میتونستید آیتم های بیشتری رو قرار بدید.

  21. Amirali.h کاربر می‌گوید

    سلام کسی، کاربر Mamali3333 توی ویکی پدیا نمیشناسه بهش بگه اینقدر توی ویکی مقالات ویرایش نکنه من دیروز داشتم تو ویکی میکشتم رفتم همینتوری نگاه سوپرمن کنم دیدم اندازه یه قادر مطلق براش قدرت نوشتن گفتم کی اینا رو نوشته به نظزم این Mamali3333 سوپرمن رو با اسپکتر اشتباه گرفته اگه میشناسنش بهش بگین اینقدر چرت پرت ننویسه ، خدا میدونه چقدر مقاله دیگه هم اینطوری کرده😐

  22. Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشید👌🏻
    یه سوال داشتم
    ببخشید که اینجا میپرسم
    اگر کسی میدونه جواب بده
    جادوی هکتات واندروومن قوی تره یا رون کینگ تور ؟

  23. Attack titan کاربر می‌گوید

    چرا سوپرمن رو اینقدر تو ویکی پدیا باگ کردن سوپرمن دید ۴ بعدی داره سوپرمن خمراه واندروومن اسپکتر رو بلند کرده سوپرمن انتی مانیتور قویتر شده رو شکست داده؟ جواب بدین لطفا

  24. Attack titan کاربر می‌گوید

    ازدست دادن میولنیر:
    باراها دیده شده که ثور باازدست دادن میولنیر ضعیفتر شده وقدرتش کمتر شده.

    زندگی محدود به میولنیر:
    بعدازنابود شدن میولنیر دکتراسترنج روح اورا بامیولنیر پیوند داد واین به این معنی است که اگر میولنیر نابود شود ممکن ازثور هم بمیرد.

    خوابیدن:
    اگر ثور از اودین فورس استفاده کند حتماً به خواب می‌رود وکاملا آسیب‌پذیر می‌شود.

    جاودانه بدون هیچ درمان:
    این یک نفرین است که ثور بدون هیچ توانایی التیام زخم جاودانه است، که باپوشیدن زره دِسترویِر می‌تواند آن‌ها جبران کند.

    احساس بی‌لیاقتی:
    احساس بی‌لیاقتی او درجریان یک کراس اوور دیده شده که نتواند میولنیر را بلند کند.

    آسیب‌پذیری در برابر گلوله، نیزه وشمشیر:
    ثور دربرابر گلوله آسیب پذیراست حتی یکبار بابرخورد گلوله کشته شده! حتی دیده شده که نیزه آیس من به بدنش نفوذ کرده واورا تا حد مرگ برده! وحتی دربرابر شمشیرهای عادی هم آسیب دیده.

    ثور واقعا این نقطه ضعف ها رو داره؟😐

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      تقریبا بله درست هست
      مورد اول : توی کمیک های اونجرز از نیمور هم شکست یا یک ضربه توسط ایمورتال هالک ناک اوت شد و سرش ترک برداشت
      دستش توسط ملکیث قطع شد
      یک هیولای آتلانتیس داشت خفش میکرد
      حتی از پس یک خرس ( هوش داشته البته و از سربازان کشور روسیه بود ) هم بر نیامده
      دومی هم من خیلی شنیدم و گمونم درست هست
      خوابیدن هم درسته
      جاودانه بدون هیچ درمان رو نمی‌دونم
      احساس بی لیاقتی کاملا درسته به خو ش شک داشته و به خاطر حرف های گور لیاقتش رو از دست داده
      آسیب پذیری می‌دونم یکبار گلوله باعث مرگش شده در مورد شمشیر عادی نمی‌دونم

  25. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اتک تیتان
    راستشو اون یک گلوله معمولی نبوده!‌ یک گلوله ای بود که راستش‌ از فلز قدرتمندی بوده اما گلوله عادی نبوده.
    اون مورد اول هم درسته.
    مورد دوم هم درسته اما یک نقطه ضعف درست و حسابی نیست . چون ثور معمولی از اودین فورس استفاده نمیکنه.
    بعدی هم نمیدونم.

  26. Spidey کاربر می‌گوید

    چون خودتون گفتید برابر ازگارد الان ی سیاره صلح جو است پس احتمال زیاد دارد ازگارد ببره در صورتی که انتظار پایان خوش داشته باشیم ولی این احتمال هم هست آپوکالیپس ببره

  27. Spidey کاربر می‌گوید

    به چند دلیل احتمال ازگارد بالاتره
    اودین قویترین خدای باستانی (خدایان باستانی از خدایان جدید قویترن) دارای سلاح های باستانی قدرتمند .آگاهی از آینده داشتن نیروی کیهانی. اودین خودش برای دارک ساید کافیه ثور لوکی بالدار والکری بانو سیف و نه قلمرو البته احتمال کمک خدایان المپ و مصر هم هست چون بعدش هدف اونان پس بهتره اول کاری کمک کنن و انتقام جویان ارتش مجهز ازگارد و مکعب کیهانی امیدوارم دلایل کافی باشد

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اودین قویترین خدای باستانی هن؟😐

      1. Spidey کاربر می‌گوید

        بله تو مقایسه خدایان باستانی همین سایت گفته بودند

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          اون اسکای فادرا بودش فک کنم

          1. Spidey کاربر می‌گوید

            نه

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              در اساطیر اودین تو خواب هم قویترین نیست امثال زئوس و رع که خالق تقریبا همه چیز هستن دراساطیر خودشون و به همه چی تسلط دارن خیلی سرترن ولی اوین مثلا هیچ کنترلی بر روی راگناروگ نداره و پایان دارن اما زئوس و رع و اینا خیر چون پایان هاهم زیر نظر خودشونه اما از بین شخصیت های اساطیری تنها کسی که خلق و خوی به مراتب بهتراز بفیه داشته همین شخصیت رع بوده

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اینکه خدایان باستانی از خدایان جدید قویترن فقط و فقط برای بعضی شرایط و دیسیه بیشتر که خدایان جدید و قدیم داره تازه اونم نه همیشه مثلا دارکساید از زئوس واقعا سرتره هایفادرهم همینطور اودین با هایفادر برابره و مقاله صد درصد درست بود و اینکه طرف خدای جدیده یا قدیم برتریش یا ضعیفتر بودنش رو ثابت نمیکنه آزگاردم همچین تو صلح نیست نتنها نیست بلکه جنگ های بیشماری داشته و همواره خطرات بسیاری تهدیدشون میکنه

  28. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    یک نکته که لازمه بگم توی کمیک سه قسمتی ثور علیه ولورین
    ولورین به ثور حمله کرد اما خوب ذهنش دچار توهم شده بود و ثور نمی‌خواست باش بجنگه
    خلاصه ولورین با پنجه هاش به ثور آسیب زد ولی بعد که حالش خوب شد از ثور معذرت خواست ولی ثور بهش گفت بخاطر پوست قدرتمندش زیاد آسیب ندیده و آسیبش سطحی بوده

  29. Attack titan کاربر می‌گوید

    به نظرم نقطه ضعف گلوله چه عادی چه غیر عادی خیلی چرته کسی که بیاد سلستیال ها رو شکست بده و… در برابر گلوله ضعف داشته باشه 😐😑

  30. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام
    آقای حسینی واقعاً شما میگید آسگارد و آپوکالیپس برابرند 😤😤😤
    اول اودین در برابر زنون شانسی نداره ثور در برابر دارک ساید و ……
    نیوگاد ها قویترند متحدین هم نباید حساب بشه
    خدایان آسگارد ؟؟؟؟
    زنون اودین رو میتونه بزنه
    دارک ساید براحتی ثور رو میزنه کالیباک و استپن ولف و بقیه از سایر خدایان آسگارد قویترند
    دارک ساید تجربه اش از اودین بیشتره چون سنش هم بیشتره و اینکه تقریبا تمام عمرش رو صرف تسخیر دنیاها کرده اودین هم تجربه اش بالاست ولی با به دارک ساید نمیرسه

  31. […] شخصیت های دنیای سینما است. این شخصیت که در واقع یک خدای آسگاردی است، در کمیک های مارول و همچنین در دنیای سینمایی این […]

  32. کاربر می‌گوید

    بلک رایسر برا کل آزگارد بسه

دیدگاه ها غیر فعال است.