رتبه بندی برترین بازیگری ویلن های فیلم های کمیک بوکی

ما در طول تاریخ بار ها شاهد فیلم های کمیک بوکی بوده ایم و با انها خاطره داریم. خاطره هایی که قسمتی از انها را ویلین ها تشکیل داده اند. بعضی از این فیلم ها هم مثل شوالیه تاریکی شاهکار بوده اند و برخی هم مثل اینفینیتی وار و اندگیم ما را به اوج هیجان رسانده اند. اما مهمترین قسمت هر فیلم کمیک بوکی شخصیت های ان هستند که قسمتی متعلق به ابرقهرمانان و قسمتی متعلق به ویلین ها هست. ما در این لیست می پردازیم به رتبه بندی برترین ویلین های کمیک بوکی این فیلم ها. لیستی که شاهکار ان در دست دیسی ولی اغلب ان در دست مارول است:


۱۷. پیتر استورمار: ساتان  

فیلم کنستانتین که در سال ۲۰۰۵ به اکران در امد. این فیلم را به معنای واقعی و سنتی نمی توان  یک فیلم ابر قهرمانی دانست اما تا حدودی در ارائه  بار کمیکی خود مناسب نشان داد. در طول فیلم در حالی که ساتان با بازی پیتر استورمر برای مدت زمان کوتاهی در فیلم حاضر شد ولی در همین مدت کوتاه هم استورمر با بازی خوب خود به خوبی شیطان را به نمایش گذاشت و زشتی و پلیدی او را به طور ملموسی به تماشاگران منتقل کرد. بازی در نقش شیطان متفاوت از هر ویلین دیگری است و نیاز به سبک خاصی از بازی دارد که به خوبی هم به ان پرداخته شد .


۱۶. جف بریج: اوبادیا استن

این شخصیت ویلین فیلم ایرون من بود فیلمی که پایه گذاری مارول برای یک فرنچایز شگفت انگیز و بی نظیر بود و مارول هم می دانست که به عنوان شروع کار خود باید یک ویلین خوب را تدارک ببیند. او این فیلم را به طوری قابل قبول ساخت که تا حد تقریبا خوبی به کمیک وفادار بود. اوبادیا استن ویلینی که به خوبی تونی استارک را در ابتدا فریب داد و وانمود کرد که همراه و پشتیبان او است ولی در طول داستان به تدریج هدف های جاه طلبانه خود را اشکار کرد. می توان گفت که جف بریج در ایفای این نقش نمره قابل قبولی را گرفت و توانست نقش یک فرد جاه طلب را که هدف هایی مخالف با تونی استارک داشت و اتفاقا از جایگاه خود هم راضی نیست اجرا کند .


۱۵. جیمز اسپیدر: الترون

در خور بودن صدای این بازیگر با شخصیتش  نکته ای است که باعث می شود بازی او در این نقش به خوبی نشان داده شود. اما عملکرد خوب او فقط به صدایش محدود نمی شود. هر بار که الترون در فیلم عالی ظاهر می شد این جیمز اسپیدر بود که در حال انجام موکاپ بود و به خوبی ان را به نمایش می گذاشت اما اینکه او در حال بازی در این نقش است به کلی پنهان بود که این نشانه بازی خوب او است که یک ربات با تفکراتی سرسختانه را بازی میکرد و در هر لحظه به خوبی حال و شرایط الترون را به ما منتقل می کرد و از یک حس به حس دیگر میپرید. در یک صحنه او به شدت عصبانی است و بازوی کلاو را قطع می کند و فورا مودب می شود و از او عذر خواهی میکند. کاملا در هم امیخته.


۱۴. ویلیام دفو: گرین گابلین

سه گانه سم ریمی را همه می شناسند که در نوع خود شاهکار بود و به خوبی ساخته شده بود. چیزی که مطمئنا سم ریمی به هنگام ساخت اولین لایو اکشن خود از اسپایدرمن به ان فکر کرده بود انتخاب بازیگری مناسب برای گرین گابلین/ نورمن ازبورن است. انتخاب او ویلیام دفو بود کسی که توانست بدترین ویلین اسپایدرمن در کمیک را به خوبی به ما نشان دهد. ویلیام دفو به خوبی تصورات خود از گرین گابلین را در این نقش پیاده کرد. او طیف گسترده ای از احساسات و جنون را بدون ان که شخصیت را بیش از حد در یکی از این ابعاد نمایش دهد در حد واسط و متعادل با کمیک به نمایش گذاشت.


۱۳. مایکل بی جوردن: بلک پنتر

اولین ورود میکل بی جوردن به دنیای کمیک همانطور که انتظار داشت پیش نرفت و او نتوانست در نقش جانی استورم در فیلم فنتستیک فور  که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد بدرخشد ولی دلیل بد بازی کردن او نبود بلکه فیلم در نوع خود یک فاجعه بود. اما او این بار در فیلم بلک پنتر در نقش اریک کیلمانگر / بلک پنتر ظاهر شد. بازی او در نقش این ویلین به حدی خوب بود که توانست هواداران رو به این وادار کند که هم از اریک کیلمانگر بدشان بیاید و در عین حال به او به خاطر انجام این کار ها حق دهند. او نقش یک فرد را بازی کرد که از سرزمینش جدا شده و در حال تلاش است به چیزی بیشتر از پذیرفته شدن در سرزمینش برسد .


۱۲. آرون اک ها رت: دو چهره

هاروی دنت کسی که نماد امید برای مردم گاتهام به شمار می رفت تا قبل از اینکه جوکر با روان او بازی کند و او را به چنین روزی بیندازد و به قول خود جوکر تا این حد پایین بکشد. او توانست به خوبی با چهره زشت گاتهام مبارزه کند. ارون اک هارت واقعا در این نقش خود دو چهره بود. بازی او چه به عنوان قهرمان بدون نقاب گاتهام چه به عنوان ویلین داستان عالی بود و در واقع همان دو روی سکه ی خودش بود .


۱۱. مایکل کیتون: والچر

مایکل کیتون کسی که قبلا سابقه بازی در یکی از بزرگترین شخصیت های کمیک یعنی بتمن را داشته است. بازی او در نقش والچر یکی از دشمنان اسپایدرمن نیز قابل تحسین بوده است. او به خوبی نقش یک ویلین را با بازی خود توصیف کرد که منطقش این است که هدف وسیله را توجیه می کند و به دنبال فراهم کردن اسایش و ارامش خانواده خود به هر روش است حتی دزدیدن تجهیزات تونی استارک و انتقام جویان.


۱۰. وینسنت دی افریو: ویلسون فیسک

مارول علاوه بر زمینه سینما در سریال هم عالی ظاهر شده و سریال های خوب زیادی را به ما هواداران ارائه کرده است. دردویل یکی از این سریال ها است که در زمینه سریال های کمیک بوکی برترین شاهکار است. اما علاوه بر داستان و شخصیت پردازی خوب شخصیت ها این وینسنت دی افریو است که در قامت ویلسون فیسک بسیار عالی ظاهر شد و یک ویلین تمام عیار را به ما نشان داد. جایی که با در ماشین سر فردی را به خاک و خون می کشد فقط به خاطر اینکه قرار ملاقت او با ونسا را خراب کرده است. یکی از نکته های مثبت بازی او پایبند بود به اصول کمیک است. او به راحتی حال و هوای یک کینگ پین واقعی رو با ما منتقل کرد. ترکیبی از احساسات در مقابل همسرش / خشم در برابر دشمنانش و در عین حال نگرانی از ازدست دادن هر انچه با تلاش به ان رسیده است.


۹. لیام نسون: راس الغول

اولین بار که او در فیلم ظاهر شد نشان داد که معلم و استادی ویژه برای بتمن است ولی در ادامه متوجه شدیم که او در واقع همان راس الغول معروف است. و این از هنر نسون است که به خوبی توانست ما و همچنین بتمن را به اشتباه بیندازد و هدف واقعی خود را حتی از بتمن پنهان کند. او این شخصیت را در دنباله دوم فیلم هم دنبال کرد و نشان داد در واقع نقطه پارادوکس شخصیت بروس وین است. اگر چه او راس الغولی متفاوت نسبت به کمیک را اجرا کرد ولی باز هم این شخصیت شایسته قرار گیری در این رتبه را داشت.


۸. جک نیکولسون: جوکر

تا الان اغلب افرادی که برای نقش جوکر انتخاب شده اند به خوبی این نقش را بازی کرده اند و حضور بیشتر انها در این لیست نشان دهنده کیفیت بازی انها است. جک نیکولسون در فیلم بتمن که در سال ۱۹۸۹ اکران شد حضور داشت و به عنوان جوکر حضور یافت. او به خوبی خنده ها و حرکات جوکر را نشان داد شخصیت پردازی خوبی برای نقش او در فیلم انجام شده بود و توانست یک جوکر تقریبا متوسط را به نمایش بگذارد.


۷. کیت بلانشیت: هلا

قبل از اکران فیلم ثور رگناروک تریلر ان تمام نشانه های داشتن یک ویلین تمام عیار را به ما تحویل داد. هلا که اتفاقا در کمیک هم می توان او را جز یکی از ترسانک ترین و قویترین ویلین های ثور دانست که دختر لوکی است. ولی مارول با تغییراتی در اوریجین او او را به دختر بزرگتر اودین تبدیل کرد. هلا هم در فیلم طوفانی شروع کرد و با خرد کردن میولنیر به سادگی تمام و نشان دادن قدرتش ما را واقعا شگفت زده کرد. او به خوبی این را به ما نشان داد که پس از این همه سال زندانی بودن پس از مردن اودین با یک حس انتقام و نفرت برگشته تا حق خود یعنی پادشاهی ازگارد را بدست اورد. کیت بلانشیت واقعا به خوبی حس انتقام و نفرت هلا را نشان داد و تقریبا تمام  ویژگی های یک ویلین عالی را داشت.


۶. واکین فنیکس: جوکر

مسلما فیلم جوکر یک فیلم پایبند به کمیک نبود ولی میتوان تصور فیلم از جوکر را مثبت ارزیابی کرد و در این بین بازی واکین فنیکس هم به چشم می امد و بی دلیل نبود که به خاطر عملکرد خود نامزد دریافت اسکار شد. او به خوبی یک ذهن اشفته و پر از افسردگی و افکار دیوانه وار را در یک دلقک به نمایش گذاشت. از لحاظ روانشناسی نیز این جوکر در سطح بالایی از مفهوم و محتوا بود. در کل ما شاهد یک دیوانه تمام عیار بودیم.


۵. الفرد مولینا: دکتر اکتاویوس

الفرد مولینا ثابت کرد که توانایی عجیبی در بازی در نقش یک ویلین را دارد و علارغم نداشتن ابر قدرت به خوبی اسپایدرمن را به چالش کشید. او فیلم را با حالت یک دانشمند امیدوار به نتایج ازمایشات اغاز می کند که سرانجامش اتصال به چهار بازوی غیر طبیعی و از دست دادن همسرش بود. او نشان داد که برای رسیدن به اهدافش از هرگونه علوم خود استفاده می کند تا به نتیجه برسد. اگر چه او یک ویلین با ارزش بود ولی فیلم را با مرگ خود در حالی که به راه اصلی خود بازگشته بود به اتمام رساند .


۴. مایکل فاسبندر: مگنتو

مگنتو ویلینی است که بازی در ان به اسانی نیست و توانایی بالایی را خواهان است به دلیل اینکه او یک ویلین با شرایط و ویژگی های اخلاقی خاص است. علارغم اینکه فاسبندر نوعی انسانیت را به این شخصیت تزریق کرد ولی همچنان یک ویلین ویژه بود و همانند بازی هیو جکمن در نقش ولورین به چشم میامد. او به خوبی تمام تحولات اخلاقی و شخصیتی مگنتو را در فیلم ها به نمایش داد.


۳. جاش برولین: تانوس

تانوس یک ویلین با تمام تجهیزات و قدرت که در بین تمام ویلین های این لیست تا قل از مردنش بزرگترین موفقیت را کسب کرد و توانست نیمی از اهالی جهان را نابود کند. جاش برولین واقعا عالی بود هم به عنوان یک ویلین بی رحم و هم به عنوان یک پدر. تانوس به معنای واقعی نشان داد که حاظر است برای بدست اوردن شش سنگ ابدیت حتی عزیز ترین داشته خود را هم فدا کند. تانوس با تمام بی رحمی اش نشان داد که روی هدف خود مطمئن است و با هوشمندی تمام شروع به اجرای نقشه خود کرد. واقعا تانوس از هر لحاظ شخصیت پردازی / داستان / بازیگری عالی بود و این تا حد زیادی مدیون بازی خوب جاش برولین است.


۲. تام هیدلستون: لوکی

لوکی واقعا یک شخصیت باحال بود. کسی که به عنوان ویلین شروع کرد ولی به یک برادر فداکار تبدیل شد و در پایان به عنوان یک قهرمان کشته شد و احتمالا به عنوان یک ویلین هم باز خواهد گشت. علاوه بر شخصیت پردازی خوب این شخصیت که باعث موفقیتش شد این بازی بی نظیر تام هید لستون بود که تاثیر به سزایی در این شخصیت داشت چه زمانی که در نقش برادری کینه توزانه بود و چه زمانی که برادری بود که حاظر شد برای برادرش فداکاری کند. او تمام شرایط و قوانین را برای یک برادر فریبکار و ویلین رعایت کرد و یک لوکی با ترکیبی از هزاران حالت متناقض به ما تحویل داد .


۱. هیث لجر: جوکر

هیث لیجر فقید کسی که بازی اش در نقش جوکر هنوز هم در نوع خودش بین تمام ویلین ها یک شاهکار تمام عیار به معنای واقعی است. کسی که حال و هوای یک جوکر واقعی را با ما به اشتراک گذاشت. هیث لیجر بیش از هر کسی در دنیای واقعی جوکر بودن را بلد بود. کسی که خنده هایش در نوع خود به معنای واقعی جوکرانه بود و حتی بهتر از قهرمان فیلم یعنی بتمن ظاهر شد و این حقیقتی تلخ است که این ویلین نمادین ترین و اخرین بازی هیث لیجر است. جوکر او در عین دیوانگی یک عاقل تمام عیارهم بود.


نویسنده: امیررضا قاسمی


148 Comments
  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

    سلام خسته نباشید مقاله خوبی بود
    ولی مایکل فاسبندر باید دوم می‌بود
    مایکل فاسبندر خیلی در فیلم دو فیلم اول ایکس من خوب بود هنوز هم در ایکس من آپوکالیپس بازی و شخصیت پردازی خوبی داشت انگیزش مولا بود به خدا این حقش نیست از بس این بشر اندرریتده در کل خیلی از لوکی برتر بود به نظرم
    لوکی که شخصیت پردازیش در اینفینیتی وار و ثور رگناروک و ثور ۱ خوب بود ولی در اونجرز ۱ جالب نبود
    کیت بلانشیت چرا از جک نیکلسون بالاتره اون که نه بازیگر خوبی داشت و نه شخصیت پردازی خوبی
    وینسنت دی افریو در نقش فیسک پایگاه بالاتری باید می‌داشت به نظرم
    کیلگریو و جگیسا کجا هستند اپن ها هم عالی بودند مخصوصا کسب گریور جگیسا هم در فصل دوم عالی بازی کرد مخصوصا بازی با بدنش
    بولزای چی ؟ اون هم عالی بود به نظرم از خیلی های لیست لایق تر بود
    خود پانیشر هم در فصل ۲ دردویل خوب بود
    شادو کینگ هم که نیست اون هم در لژیون حضورش بی نظیر بود
    بارون زیمو هم بد نبود باشه
    یک ویلنی هم توی قسمت دوم هل بوی بود اون هم خوب بود از خیلی ها در لیست لایق تر بود
    ایگو چی اون محشر بود
    پنگوئن هم در گاتهام بدک نبود ایوبارد ثاون هم خوب بود
    تعجب مد اینه که چرا برترین شرور سریال های کمیک بوکی یعنی نگاه نبود
    ولی در کل مقاله خیلی خوبی بود

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      😐😐😐 خط یکی مونده به آخر نگان منظورم بود

  2. محمود کاربر می‌گوید

    اقای قاسمی مقاله خوبی بود نظرتون راجب ملکیث و الدریچ یلیان چی هست؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نظ منو بخاین آلدریچ کیلیان که هیچ
      ولی ملکیث خوب بود ولی میتونست خیلی بهتر بهش توجه بشه.

  3. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    سلام داداش مایکل شانون هم تو نقش جنرال زاد در فیلم شاهکار مرد پولادین عالی بازی کرد انتظار داشتم اون تو این لیست باشه ولی در کل مقاله خوبی بود.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اون متوسط رو به بالا بود ببخشید چرا ریورس فلش نبود بهترین ویلن سریال فلش اون بود

      1. فلش کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        عنوان مقاله ویلن فیلم کمیک بوکی هست نه سریال کمیک بوکی

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          پس چرا ویلسون فیسک هست ؟

      2. امین کاربر می‌گوید

        نه به نظرم خیلی خوب بود اتفاقا لیست خیلی بهتری بود نسبت به بهترین قهرمان های کمیک بوکی
        خب لوکی هم تام هیدلستون عالی بود به نظرم حقشه واقعا دوم چون تو سریالش فوق العاده عالی درخشید . و شد بهترین سریال کمیک بوکی تاریخ
        موافقم چون بازیگری هلا خوب نبود زیاد به نظرم باید دو سه تا رتبه اش میومد پایین تر .
        ولی فیسک عالی عالی عالی بود به نظرم اونم حقش رعایت شد تو این سریال .
        موافقم بولز آی باید تو لیست میبود ولی مثلا آخرش ۱۶ یا ۱۷ به جای اوبادیا استن مثلا .
        خب من خودم ساتان تو کنستانتین رو دوست داشتم ولی ۱۷ نه دیگه خداییش ۲۰ خوبه.
        پانیشر هم مثل لوگان هست اسمش قهرمان هست ولی مدل ویلنی کار میکنه نسبت قهرمانیش بیشتر از ویلن بودنش هست به نظرم تو لیست قهرمانان باید ایشون هم میبودن در جایگاه تام هالند .
        ولی هارلی کوئین باید بود به نظرم اصلا بازی خانم رابی عالی بود همچنین به نظرم باید بلک اسپورت ادریس البا هم بود (با اینکه تو فیلما قهرمان نشون داده شدن اما در ذات که ویلن هستن)

  4. Amirali.h کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود، اما به نظرم اگه شخصیت های سریال تو این لیست بوده پنگوئن سریال گاتهام هم می‌تونست توی این لیست باشه.😐

  5. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    عالی بود

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    عالی در فعل محشر دسته معرکه طبقه خارق العاده بخش فوق العاده

  7. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر محمو سوال من رو هم پرسیدند . من هم میخواستم نظرادمین و اقای قاسمی رو بدونم که دمین نظرشون رو گفتند ولی اقای قاسمی شما نظرتون درباره این ویلین ها چیست ؟
    ببخشید ولی به نظرم ادمین به نویسنده هاتون بگید وقتی یک مقاله رو تحویلی میدن حواسشون به سوالاتی که درباره مقاله پرسیده میشه باشه و پاسخگو باشند . اقای قاسمی من یک سوال درباره اترنالز هم داشتم میشه یکم توضیح دربارهی تقسیم بندی ای که کردید رو بگید ؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      آقای قاسمی یه مشکلی براشون پیش اومده یه چند روز نیستند متاسفانه.
      سوالاتتون رو از من بپرسید.

  8. VIDAR کاربر می‌گوید

    ای کاش هیث لیجر مرحوم در فیلم بهتری آخرین بازی خود را انجام میداد … منظورم اینه فیلم بهتر ساخته شده بود

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بهتر از شوالیه تاریکی؟

      1. Spidey کاربر می‌گوید

        به نظر من تمام فیلم های مارول از فیلم های دیسی فوق‌العاده بهتره به جز دارک نایت چون وقتی یکی از تمام جانش برای یک فیلم می گذارد این فیلم یک فیلم فوق العاده می شود به معنای اصلی جمله هیث لجر اینقدر درنقش خود فرو رفته بود که خودکشی کرد و برا همین بهترین فیلم هست به نظر من

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          🤣🤣🤣🤣🤣🤣
          ای بابا چقدر مطالب طنز میگند دوستان.
          البته از اسم کاربری شما هم معلومه.
          همون شوالیه تاریکی بر می خیزد هم از خیلی از فیلم های مارول بهتر بود. آکوامن و لیگ عدالت اسنایدر و زن شگفت انگیز ۱ هم خیلی خوب بودن ولی شما دیگه.

          1. Spidey کاربر می‌گوید

            من شاید مارول فن باشم ولی تعصبی نیستم ادمین دیگه بسه فیلم خوبی(دارک نایت ) بود منم با دلیل گفتم دیگه امتیازی نداشت لیگ عدالت اسنایدر کمتر از نصف تماشاگران تا آخر دیدنش زن شگفت انگیز خیلی ضایع بود تا آخر میشد حدس زد
            آکوامن حرفی بعد نبود

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      ها ؟ شاهکار دارک نایت هیث لجر رو به دنیای سینما تا حد زیادی آشنا کرد و باعث شد اسکار بگیره بعد در فیلم بهتری حضور پیدا میکرد ؟ من تا چند دقیقه آینده از دینا لفت میدم

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        نه داداش
        نمی گه دارک نایت بود
        هر فرد متعصبی هم میدونه دارک نایت حداقل جزو ۵ فیلم(به نظر خودم ۳ فیلم) برتر کمیک بوکی هست
        ایشون میگن کاش با این استعدادیکه داشت میتونست بقیه فیلم ها رو هم به خوبی دارک نایت بکنه

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          در کل در اون زمان بازی در فیلم نولان کم چیزی نبود ولی اگر اینطور که شما میگید منظورشون باشه موافقم

    3. ثور لاور کاربر می‌گوید

      ایشون نسخه مخالف جیمی هستش

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        نه جناب فوزی غلام مخالف جیمی هستن

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر فوزی غلام هیتر دیسی هست و کاربر جیمی به همون شدت هیتر ماروله

  9. آراسپ حرمت ساز کاربر می‌گوید

    عالیییییییییییییییییییییییییییی بود

  10. کمیک فن کاربر می‌گوید

    دوستان فکر کنین چه اتفاقی افتاده ؟
    شماها با هم دعوا نکردین 😂😂🤣

  11. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام ، مقاله عالی بود ! فقط به نظرم جای مگنیتو و لوکی عوض میشد ، البته لوکی فوق العاده بود! در کل مقاله خیلی خوب بود اما چرا ویلسون فیسک هست؟ مگه این مقاله مال فیلم های کمیک بوکی نبود؟

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      لایک 👍👍👍 مایکل فاسبندر از لوکی بهتر بود

    2. فلش کاربر می‌گوید

      به نظرم چون ویلسون فیسک هست باید ایوبارد ثاون هم باشه . بازی تام کاوانا توی فصل ۱ فلش شاهکار بود .

  12. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    سلام دست آقای قاسمی واقعا درد نکنه مقاله عالی تر از عالی بدو

  13. Randall sepector کاربر می‌گوید

    هنوز هم دارن به علت حضور هلا فکر می کنم نه انگیزه خاصی داشت نه شخصیت جذابی بود نه شخصیت پردازی خوبی داشت نه بازیگرش خوب بود

    1. مارول فن متعصب (ثور لاور سابق) کاربر می‌گوید

      فکر نکن پودرتو عوض کن

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        🤫🤫🤫

    2. احمد کاربر می‌گوید

      فکر کنم کیت بلانشت نمیدونید
      برید بیوگرافیشو بخونید نیاز نیس من توضیح بدم که چه بازیگر خبره هستن و جایزه هم کم نداره
      هلا اتفاقا باید میبود
      هدفش هم خیلی واضح بود
      دنبال پس گرفتن جایگاهش بود و انتقام بگیره که به بهترین نحو هم بازیگری شد هم اوریجین خوبی داشت
      و واقعا هم به دل مینشست هم نحوه راه رفتنش هم مهارت مبارزش کلا تو سطح خیلی خوب بود

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        کیت بلانشت رو خیلی خوب هم میشناسم که این یکی از بدترین بازی هاش بود
        هیچ ربطی نداره بازیگریش در این فیلم نکته خاصی نداشت

  14. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقالع خیلی خوبه ولی از نظر من رتبه بندی باید اینطوری باشه
    ۱ هیث لجر ( شوالیه تاریکی )
    ۲ واکین فینیکس جوکر
    ۳ جرد لتو تو فیلم جاستیس لیگ زک‌ اسنایدر
    ۴ ری پورتر جاستیس لیگ
    ۵ جاش برولین اونجرز
    ۶ تام هیدلستون
    ۷ جیمز اسپیدر
    ۸ آلفرد مولینا
    ۹ بازیگر بین شوالیه تاریکی برمی‌خیزد ( اسمشو نمیدونمپ😂😂😂
    ۱۰ مایکل فاسبندر
    کلا بعد از بن افلک و کریستین بیل و کریس ایوانز بازیگر مورد علاقهم هیث لجر هست

    1. کوین فایگی کاربر می‌گوید

      مارو دور ننداز، ما اونقدارهم بدرد نخور نیستیم 😭😭
      آخه خداییش بین تو لیستت چی کار میکنه؟؟

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ری پورتر؟!منظورتون دارکسایده؟روهم یک دقیقه حضور نداشت و همچنین ظاهرش هم بد نشون داده بودن

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        همه عجب روزگاری شده چقدر تعصب

    3. Randall sepector کاربر می‌گوید

      جردن لتو رتبه ۳
      یا خداااااااا
      بمولا آخرالزمان شده

  15. ثور لاور کاربر می‌گوید

    سلام
    مقاله خوبی بود ولی بنظرم جای لوکی و تانوس باید عوض بشه، بنظرم هیث لجر بازیگر بهتریه ولی تانوس بهتر تو سینما ظاهر شده، آخه خیلی براش پیش زمینه داشتن، ولی لجر فقط در یک فیلم چنان بازی ای از خودش نشون داد که نه تنها روی همه مردم، بلکه روی خودش هم اثر داشت. (نولان ی دارک نایت ساخت دو نفرو کشت😂)

  16. Doctor Doom کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود با رتبه بندی ها هم موافقم فقط به نظرم جای هیو جکمن برای نقش ولورین توی لیست خالی بود

    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

      خدایا خودت بهمون رحم کن.
      دارن میگه ویلن
      وییییییییللللللللللننننننننن!!!!

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        عمه من توی فیلم لوگان ولورین رو کشت پس اره ؟

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ثولاور#
        منظورشونx24 هست همونی که ولوورین رو نابود کرد و خیلی وحشی بود

    2. Spidey کاربر می‌گوید

      نمی شود گفته ویلن چون ابر قهرمانی بود که با روش خشن پیش می رفت

  17. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    مثل اینکه سریال فالکون و وینتر سولیجر از انیمه اتک ان تیتان جلو افتاده و الان بیشترین درخواست برای تماشا در سراسر جهان رو داره درنتیجه محبوبترین سریال دنیا است الان .
    یکی از دیگری شاهکارتر

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بیننده و فروش بیشتر همیشه به معنای بهتر بودن نیست.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ادمین با شما نبودم

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ادمین با شما نبودم یه وقت فکرنکنین با شما بودم

      3. ثور لاور کاربر می‌گوید

        بله درسته ولی این دفعه هست😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          هروقت مال مارول باشه هست هروقت مال مارول نباشه نه؟! دیگه من چی بگم جناب ثورلاور

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          ثور لاور
          جالبه هر وقت به مارول میرسه اینجوری افتخارات الکی بولد میشن. به دارک نایت میرسه می گویید الکی نمره بالا گرفته ولی وقتی یک فیلم مارولی نمره بالا می گیره می گوییداره حقش.
          شما کلا منتقدی بذار کنار داداش.
          با عشق و لبخند:)

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چرا حرف الکی میزنین چون پر بیننده هست؟!!

    3. jimy کاربر می‌گوید

      کودکان سینمایی مارول به تلویزیون هم نفوذ کردن

    4. Randall sepector کاربر می‌گوید

      شاهکار 😂😂😂😂 شاهکاری که کارگاردان بلد نیست چطور از دوربین استفاده که 😂😂😂 اینقدر زاویه دوربینش افتضاح بود خیلی مطالبت من رو شادمان کرد دیگر نفرست
      😂😂😂 اتک رو این مقایسه می‌کنه

    5. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      فوزی غلام
      شاهکار؟😂😂😂😂😂 به جز اینفینیتی وار و کاپیتان آمریکا سرباز زمستان و دردویل مارول تقریبا هیچ شاهکار دیگه ای نساخته. اسم شاهکار دیگه خراب کردید شما ها. حداقل می گفتی وانداویژن یکم شاید قابل بحث بود ولی فالکون و سرباز زمستان چیزی جز یک سریال متوسط رو به پایین نیست. ولی اتک ان تایتان جزو بهترین سریال های تاریخ و به عقیده بیشتر انیمه فن ها بهترین انیمه تاریخ. به شما باشه دارک نایت هم فیلم ضعیف خطاب می کنید.
      مطالب حق شما را نوش جان کردم حالا شو به خیر.

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        آفرین افرین کاملا با حرفتون موافقم

    6. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب فوزی غلام بله بک شاهکار واقعی میگم به ثور دنیای تاریکم بگین شاهکار

    7. Spidey کاربر می‌گوید

      از فلش بهتره بنظرم

  18. Jimy کاربر می‌گوید

    باورم نمیشه راس الگول حتی از جوکر هم بهتره جزو بهترین ویلن های سینماست چجوری اینقدر رتبه اش پایینه.
    برای شخصیت هایی مثل لوکی و مگینتو و تانوس بخاطر شخصیت پردازی شون احترام قائلم
    جوکر هم خوبه ولی صد تا جوکر تو سینما رو هم بزاری یه دونه آنتوان چیگور هم ازشون در نمیاد

  19. بتمن کاربر می‌گوید

    با سلام جوکر و راس الگول فوق العادن تو این لیست راس الغول رتبه اش پایینه. فقط یک چیزی چند وقت پیش یک نفر گفت جوکر بهترین ویلن سینماست بعدش هم تانوس
    می‌خوام به اون دوست عزیز بگم تا حالا اسم هانیبال یا جان دوو یا دون کورلئونه به گوشش خورده؟ تانوس و جوکر اصلا در حد اونا نیستن
    تانوس اینفنتی وار واقعا عالی بود ولی تانوس اندگیم واقعا ضعیف و پخمه بود . اند گیم هرچی خاطرات خوب با اینفنتی وار داشتم را به باد داد واقعا فیلم ضعیفی بود.
    اون از باگ های سفر در زمانش و اون هم از توجه نکردن به مسائل آخر الزمانی.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ویلن فیلم کمیک بوکی ویلن فیلم های کمیک بوکی فیلم هانیبال فیلم کمیک بوکیه؟!

      1. بتمن کاربر می‌گوید

        از نظر کمیک بوکی باهات کاملا موافقم من فکر کردم کلی منظورتونه

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      درضمن اندگیم عالی بود عالی یک یا دو ایراد داشت

      1. بتمن کاربر می‌گوید

        اصلا باهات موافق در این مورد نیستم اند گیم جزو بدترین فیلم های ابرقهرمان هست.
        نصف دنیا نابود شدن ولی راحت اند گیم به ۵ سال بعد کات میزنه انکار هیچ اتفاقی نیفتاده
        تازه وقتی نصف دنیا بر میگردن بازم دنیا به وضع سابق خودش نمیتونه برگرده هنوز باید هرج مرج باشه مثلا فرض کن خلبانه از هواپیما ناپدید میشه و هواپیما سقوط می‌کنه اون مسافرا که دیگه برنمی‌گردند . تازه سوال پیش میاد که خلبانه کجا برمیگرده
        توری که تانوس با دستکش را نابود کرد در مقابل تانوس خام بدون دستکش شکست خورد ولی کاپیتان مارول خیلی راحت تانوس را له کرد
        از باگ های زمان هم دیگه نگم برات و مشکلات دیگه

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          مخالفم
          ی فیلم وقت نداره اون هرج و مرج رو نشون بده
          اینجوری وقت نمی شد به همه چیز فیلم برسه
          تازه شما سریال واندا ویژن رو قطعا ندیدی
          چون جواب ۲ تا سوالت رو میگیری ازش
          مونیکا همونجایی که پودر شده بود برگشت
          پس خلبانه هم…فاتحه مع صلوات
          کجا له کرد
          اومد سنگا رو بگیره تانوس با سنگ قدرت دهنش رو سرویس کرد

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          موافقم

        3. ثور لاور کاربر می‌گوید

          ببینید این همه کار رو تو ام سی یو مردا انجام دادن، هر چی بود و نبود مردا انجام دادن، حالا ی جا از کاپیتان مارول استفاده کردن، چیزی شد؟؟؟؟!!!!
          فن بازی در نیار عزیز، در بدترین حالت اندگیم چزو سه فیلم برتر کمیک بوکیه!
          دندت نرم چشمت کور، اگر چشم دیدن شاهکارهای مارول رو نداری برو به زک بگو واست فیلم بسازه.

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            جزو سه فیلم برتر کمیک بوکی😂😂😂😂😂😂😂 لوگان دارم نایت سوپرمن مرد عنکبوتی اینفینیتی وار وینتر سولجر همشون کشک هستند اره شما که تعصب خودت رو با گفتن جمله مارول برترین فرانچایز تاریخ هست نشون دادی
            برترین فرانچایز تاریخ 😂😂😂

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              وینتر سولجر وجدانا بهتر از اندگیم نبود اندگیم بهتر بود

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                نگاه کنید اکشنش قشنگ شسته رفته است ادعایی نداره با اینکه ساده هست همون لحظات رو به صورت استادانه فیلمبرداری می‌کنه قشنگ آدم گیج نمیشه الان کجاست اون کیه معلومه کی به کی هست
                ولی اندگیم اکشنش اپن صحنه که تمام دروازه ها باز میشم من خودم خندم میگیره با اون ژست ابلهانه بعضی کارکترها موردی هم که میخواستم اشاره کنم اکشن در هم بر هم و پر از چرخش دوربین اعصاب خورد کن هست
                از لحاظ داستانی هم که وینتر به طور کلی داستان بهتری داشت پیچش داستانی جذاب بود
                ریتم داستان هم که عالی بود در واقع در این مورد آن گیم ریتمش خیلی مناسب بود
                در باقی موارد هم در کل خوب بودن ولی اینکه یک فیلم با اون همه شخصیت رو با یک فیلم درباره هایدرا و کپ مقایسه کنیم بسیار اشتباه و نادرست هست و لی وینتر قطعا به بهترین شکل تونست وقایع رو نشون بده ماری که اندگیم در اون عاجز یود

          2. Randall sepector کاربر می‌گوید

            ایرادات اند گیم ؛
            پرداخت سطحی به آثار پودر شدن
            تم بیش از حد شوخ فیلم ( نصف م.جودات عالم مردند بعد اینا میشینند جوک میگن )
            شخصیت پردازی بد تانوس که یهویی تصمیمش عوض میشه و اصلا بهش پرداخته نمیشه
            گند زدن به سفر ها زمانی استفاده و بسیار کم از پتانسیل این موضوع
            ساده و گذرا پرداختن به بعضی اتفاقات در مورد سفر ها زمانی ورود کاپیتان مارول صحنه های سفر زمان چند شخصیت
            شخصیت های مثل هالک و ثور هم تقریبا به جز چند سکانس تاثیری در کل فیلم نداشتند
            فیلم اصلا پیچش داستانی هم نداشت به نظر من و داستانش برای این فیلم زیادی ساده بود
            ( برگشت یک قهرمان فهمیدن طرز استفاده از دستگاه سفر در زمان استفاده از اون و برگشت به گذشته برداشتن سنگ ها ورود تانوس به آینده جنگ نهایی بشکن تونی ) این رو ایراد نگرفتن ولی به نظر من جا داشت بیشتر بهش پرداخته میشد
            یک مشکل دیگه هم به عقیده بنده داشت
            که باگ های فیلم هست
            مثلا انتقام جویان برای رفتن به گذشته چرا دنبال قهرمان ها و موجودات قدرتمند تر نرفتند چرا بلک ویدو و هاکای رو که اصلا قدرتمند نیستند به یک سیاره در ناکجا آباد می‌فرستند یا چرا قبلش به مغز و ذهن خود تونی و بنر سفر در زمان نرسید چرا کاپیتان مارول برای کمک به انتقام جویان نرفت
            فیلم هم در بعضی جاها واقعا شلوغ پلوغ بود
            آیا یا این همه ایراد اند گیم می‌تونه شاهکار باشه ؟

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب به عواقب سفر زمانشون قراره در فیلمای آینده بپردازن

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                فیلم های آینده؟؟؟؟؟
                ههههه خخخخخ
                #مطالب_طنز

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  ادمین چرا ناراحت میشین خب مثلا سریال لوکی قراره به همون لوکی که تو گذشته فرار کرد بپردازه فکرکنم

                  1. admin
                    admin کاربر می‌گوید

                    همون فیلم باید به این داستان ها و حوادث بپردازه عزیز دل من.
                    نه یه فیلم دیگه که یکی دو سال بعدش قراره بیاد.
                    دیگه به چه درد میخوره؟؟
                    اگه همین مشکل رو دی سی داشت شما بهش امان میدادی؟

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      بنده دیسی فنم خودتون دیدین اکثر مواقع طرف دیسی بودم
                      ثور علیه مارشن منهانتر
                      سوپرمن علیه ثور
                      هالک علیه بلک آدام
                      بله حرفتون درسته باید در همون فیلم باشه اما اونطوری باید احتمالا به فیلم دو سه ساعتی اضافه میکردن

                  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    دکتر منهتن تو خودت همونی نبودی که گفتی تانوس جزو ۳ تا ویلن برتر تاریخ سینماست 😂😂😂😂 چند تا شخصیت هم گفتم که اثبات کنی ولی نمیدونم چرا دیگه خبری ازت نشد دارم. کم کم شک میکنم فیلم های که دیدی اکثرا کمیک بوکی بوده

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      من اینو شنیدم جوابتون هم دادم من شنیدم منظور من کمیک بوکی بود وگرنه
                      هانیبال لکتر واقعا به نظر من یکه یعنی میگین من مارول فنم؟!!! من اینو شنیدم صحتش رو نمیدونم من اگه مارول فن بودم اونقدر از سوپرمن دفاع نمیکردم یا مارشن یا بلک آدام یا بتمن یا دکترمنهتن یا دکتر فیت یا هایفادر شما میگفتین تانوس در تاپ بیست هم نیست درضمن بنده وقت سر خاروندن هم ندارم اینو یکجا فقط شنیدم

                    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      من نگفتم شما مارول فن هستید منظورم این بود که انگار زیاد سینما رو دنبال نمی کنید که میگفتید. تانوس در تاپ تن هست

                    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      بله شایدم نباشه نمیدونم

              2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                سه ساعت وقت فیلمه یعنی حداقل کمی تلاش نمیکنن که به این مسئله بپردازند
                چی چی می‌خوان به عواقب سفر در زمان بپردازند توی همون فیلم باید می پرداختند
                اصلا از بیخ و بن مشکل دازه
                شما سریال دارک رو ببین بسیار زیبا به این بحث میپردازه بعد شما میگی میخواد به عواقبش بپذدارند؟ نخواستیم به عواقبش بپردازند خودش رو درست نمایش میدادند کافیه

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  بله حرفتون درسته

            2. ثور لاور کاربر می‌گوید

              راندال جان شما کاملا سطحی به این فیلم پرداختید، میتونم تمام دلایلتون رو زیر سوال ببرم، ولی وقت ندارم،
              لطفا وقتی منتقد نیستید فراستی بازی در نیارید

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                😂😂😂😂 زیر سوال ببر. ببینم
                من کی گفتم منتقد هستم
                این ایراداتی بود که منی که تخصصی ندارم و به عنوان کسی که سینما دوست عچهست گفتم چه برسه به منتقد ها
                شما که منتقدی و نیمی مارول بهتره فرانچایز تاریخه ( 😂😂 )
                فقط میتونید نظر بدید اره ؟

                1. ثور لاور کاربر می‌گوید

                  ببین راندال جان
                  می‌دونستی بعضی از خانم ها از قصد شوهرشون رو اذیت میکنن که کتک بخورن؟؟ ما در روانشناسی ی بیماری داریم که طرف تظاهر می‌کنه که چیزی رو که دوست داره دوست نداره، یا الکی چیزی رو که دوست داره میکوبونه، شما همش داری مارول رو زیر سوال میبری ولی مارول فنی، نگران نباش با سه چهار تا جلسات روانشناسی حل میشه، با عشق

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    خیلی ممنون

            3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              Randall sepector
              داداش تمام حرفات درست بود.
              دمت گرم با اینکه مارول فنی ولی حقایق میبینی.
              ثور لاور
              شما با همون دیالوگ استادانه مارول بهترین فرنچایز تاریخ نشون دادی چقدر تخصص داری😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              داداش امروز انقدر مطلب حق نوش جان کردم دیگه جا ندارم حق جنابعالی نوش جان کنم.
              با عشق و لبخند:)

          3. بتمن کاربر می‌گوید

            نگاه کن نگاه کن تعصبو. همون فیلم های زک ارزشش از بعضی فیلم های مارول بالاتره حداقل بخاطر فروش بیشتر وسط نبرد کارکتر هاش جوک نمیندازن اند گیم جزو بدترین فیلم هایی کمیکی هست

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              خیر نیست دیگه در اون حد هم نیست ولی اینکه شاهکار باشهکاملت غلطه که فقط از دهن چند تا متعصب سر میزنه

            2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

              ببخشید ولی این همه ایراد نسبت به یکی از بهترین فیلم های کمیک چندان هم منصفانه نیست . درسته که مارول اشتباه بزرگی کرد که به عواقب زمانی نپرداخت ولی این خودش تا اندازه ای که راه رو برای فیلمی مثل لوکی باز کنه کافی بود . همین فیلم دارک که مثال زده شد هم فکر کنم کمی بیش از حالت عادی فهمیدنش سخت بود و مارول هم حتما فکر این رو کرده بود که زیاد مسئله رو سختش نکنه ولی باز هم میشه ایراد گرفت که میشد بیشتر توضیح بده . علاوه بر این طولانی تر شدن فیلم و فاصله گرفتن از خط اصلی فیلم هم دلایل دیگری بود که اگه بیشتر به توضیحات زمانی می پرداخت باعث خراب شدن فیلم میشد . واقعا به نتیحه رساندن یازده سال فیلم و تهدید بزرگی که در اینفینیتی وار به وجود امده بود به اسانی نبود و هرکاری انجام میشد باز هم نواقصی داشت و در حد اینفینیتی وار در نمی امد .پایان فیلم هم تحت تاثیر مرگ ایرون من قرار گرفته بود که یه کم باعث شد پایان اصلی فیلم که غیر از مرگ ایرون من بود یه کم کلیشه ای باشه . ولی همه این ها باعث نمیشه که بگیم فیلم خوبی نبود . برخلاف این نقص ها نکات مثبتی زیادی داشت . خب نمیشه به خاطر طنز هم از یک فیلم ایراد زیادی گرفت حتی با اینکه قبول دارم میشد یه کم فیلم رو دارکتر کنند . واقعا اینکه تصمیم تانوس عوض شد یهویی نبود و میشد درک کرد که داستان داره تانوس رو به این سمت هدایت میکنه .
              در رابطه با ورود ناگهانی کاپیتان مارول هم قبول مارول به دلایل نه چندان کافی کمی در استفاده از این شخصیت عجله کرد .
              درباره ی بنر و ایرون من هم خود بنر گفت که در این چند سال مشغول ازمایشات روی خودش بود و ایرون من هم مشغول زندگی دور از حوادث خودش که کاملا توجیه کننده است که وقتی همچین حادثه دردناکی رو گذرانده باشند فکر این هستند که خودشون رو به یه چیز دیگه سرگرم کنند تا فکر و ذهن خودشون رو کمی به روال عادی برگردانند.

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                بله با نظرتون تا حد زیادی موافقم ولی واقعا میتونست خیلی فیلم بهتری بشه

            3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دیگه اینطوری نیست اند‌‌گیم شاید شاهکار نباشه اما در تاپ ۱۵ بهترین ها هست

            4. ثور لاور کاربر می‌گوید

              ببین اگه جک نمینداختن که ی آشغالی مثل بتمن وس سوپرمن در میومد، پس پلیز بی کوایت

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                وقتی به بتمن علیه سوپرمن میگی آشغال یعنی حرفات ارزشی ندارند. هیچ فیلمی در دارک و حماسی بودن به گرد پای بتمن علیه سوپرمن نرسیده هنوز.

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  😐 سه گانه دارکنایت و لوگان خیلی از بتمن علیه سوپرمن بهتره بودن و همچنین فضای دارکی هم داشتند

                2. ثور لاور کاربر می‌گوید

                  ادمین جان الان داری مسخره میکنی یا واقعنی میگی؟؟
                  بتمن علیه سوپرمن از بدترین فیلم های کمیک بوکی بود، واقعا آخر الزمان شده

                  1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                    ثور لاور
                    آقای متخصص آقای اندیشمند آقای منتقد بذار جای حق هایی که قبلا گفتی خوب بشه بعد دوباره با یک سیل از حق بیا.واقعا زیبا بود ولی لذت نبردم از حرف های شما چون همش اشتباه بود. دارک نایت زیاد جوک نداشت پس یعنی فیلم بدی؟ بتمن علیه سوپرمن آشغال بود؟ نظر همه محترم ولی شما چی کار با فیلم های dceu داری؟ فن بوی هستید یا هیتر؟ شایدم هر دو. خواستید یک پکیج آماده می کنم برای نکاتی که یک منتقد باید حتما بداند.

                    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

                      ببینید من این حرف رو گفتم که متوجه بشید نباید به ژانر فیلم ایراد بگیرید، فیلم های مارول همینی هست که هست، فان هست، منم نه منتقدم نه هیتر، وقتی هم میبینم که نظراتم انقد شما هارو اذیت می‌کنه دیگه نظر نمیدم فقط میخواستم جو سایت زیاد سمت دی‌سی نباشه، با عشق و لبخند☺️🥰🥰🥰😘😘😘

                    2. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      هالا چرا اینقدر دوست دارین بگید جو سایت طرف دی سی هستش؟
                      خوبه امتیازهای که در نقد ها به مارول تو این سایت داده شده از برای دی سی بالاتره و در نبرد ها هم این شخصیت های مارول هستند که بیشتر پیروز شدند.

                    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      ثور لاور
                      برادر من نمیگم شما کامنت نده. من میگم یکم عقلانی تر کامنت بده. اخه نمی گنجه که مارول بهترین فرنچایز تاریخ باشه اخه نمی گنجه که اندگیم جزو سه فیلم برتر کمیک بوکی باشه.
                      من مشکلی با شما ندارم و اتفاقا شما کاربر بسیار خوبی هستید ولی بعضی از حرفاتون عقلانی نیست.

                3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  ادمین ببخشید دارکنایت ،واچمن،سوپرمن ۲ اینا خیلی حماسی تراز بتمن علیه سوپرمن هستن اما بله واقعا بتمن علیه سوپرمن فیلم بدی نبود ایراد داشت مثلا آدمکش کردن بتمن و تبدیل کردن سوپرمن به یک فردی که هیچکس براش مهم نیست اما فیلم اینکه بهش میگن آشغال اصلا درست نیست بتمن علیه سوپرمن یه فیلم متوسط روبه پایینه اما اصلا آشغال نیست

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    خب من یک چیزی رو از الان بگم
                    من نه طرف مارول هستم نه دی سی با هیچ کدومشون هم مشکلی ندارم
                    ولی واقعا صفت اشغال برازنده این بتمن در برابر سوپرمن هست دلایلش هم قبلاً گفته شده دوست ندارم دیگه تکرار کنم و همش اون فاجعه برام تکرار بشه

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      صفت آشغال واقعا زیاده رویه دیگه ببینید بله فیلم بدی بود اما دیگه آشغال نه بله میتونم بیش از ۱۷ تا ایراد ازش بگیرم مثال
                      ۱-سوپرمن خیلی بد که شخصیتش غلط بود بیخیال بود بیرحم بود
                      ۲-بتمن آدمکش
                      ۳- نقش آفرینی افتضاح لکس لوتر
                      ۴-مشخص نشدن علت دشمنی لکس با سوپرمن
                      ۵-شیوه احمقانه خلق شدن دومزدی
                      ۶-نبودن علت و معلول
                      ۷-جلوه های ویژه بسیار بد
                      ۸-ظاهر بد دومزدی
                      ۹-نامفهوم بودن سکانس های رویا
                      ۱۰-پایان افتضاح جنگ بتمن و سوپرمن
                      ۱۱-چرا لوییس لین رفت نیزه رو برداشت مگه میدونست دومزدی با این نیزه میمیره؟اگه میدونست چطوری؟
                      ۱۲-چرا سوپرمنو مقصر اتفاق تو صحرا با اون تروریست ها میدونن ؟اگه سوپرمن بخواد کسی رو نابود کنه اصلا مگه تفنگ میخواد؟
                      ۱۳-سوپرمن خلافکارارو ول کرد تا به بتمن بگه خفاش مرده دفنش کن
                      ۱۵-چطور سوپرمن از اون سر دنیا صدای غرق شدن لوییس لینو میشنوه ولی صدای بمبو نمیشنوه
                      ۱۶-چرا سودرمن اصلا سعی نمیکنه با کسایی که ازش متنفرن ارتباط برقرار کنه؟
                      ۱۷-چرا سوپرمن هنوز تو دوتا فیلم نیومده بود مرد؟
                      ۱۸ -واندروومن اونجا چیکار میکرد برای چی اومده بود اونجا
                      بله بد بود اما دیگه آشغال نبود افتضاح بود اما دیگه آشغال نه
                      به هرحال نظرتون محترم

                    2. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      انکار اصلا فیلم رو ندید عزیز
                      شماره های ۱ تا ۵ و ۸، ۹، ۱۶ و ۱۸ در خود فیلم توضیح دده میشه و اصلا هم ایرادی نیست.
                      بقیه ولی بله حق با شما است.

                    3. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      فیلمی که ۱۷ ایراد داره اشغال نیست ؟

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      ببنین بنده ۱۸ ایراد گرفتم ام یکسری نکات مثبت خیلی کم هم داشت

                    5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      ادمین بنده راستش این فیلمو خیلی وقت پیش دیدم اما سوپرمن و بتمن اون شکلی واقعا بده اون فیلم در حق این دو شخصیت کوتاهی کرد البته شایدم بنده اشتباه میکنم ادمبن یک سوال ازتون داشتم دیگه اسنایدر برای دیسی فیلمی نمیسازه؟؟ ممنون میشم بهم بگید ممنون میشم

                    6. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      خیر دیگه نمیسازه

                    7. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      البته مشکل لکس لوتر با سوپرمن این بود که لوتر اونجا دیوانه بود یعنی بعدش هم دقت کنین بستری شد در تیمارستان در فیلم لیگ عدالت که در رفت

                4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  ادمین
                  ادمین جان الان حرفتون رو ما باید جدی بگیریم یا واقعی ؟؟؟ ، اگر حرفتون واقعیه من دیگه حرفی ندارم با شما…
                  وقتی به یک فیلم بد میگین حماسی و دارک معلومه زیادی گنده شده.

                5. Spidey کاربر می‌گوید

                  😂😂😂😂😂 کیفیت پایین .فضای شلوغ . داستان نسبتا بد ماجرا بوجود آمدن غیر کمیکی . انگشت کوچیکه جنگ داخلی نیست

              2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                پس واچمن و دارک نایت و سوپرمن ۲ و لوگان هم اشغال بود چون جوک نداشتن

                1. ثور لاور کاربر می‌گوید

                  راندال نمی‌دونم مشکل بعضی از شما ها با جوک چیه!
                  خب دنیای مارول دنیای فانی هست، من که از جوک هاش خوشحال میشم و میخندم، این که ی فیلم فان رو خوب در بیاری واقعا کار سختیه ها! مثلا جاستیس لیگ جاس ویدون اصلا نتونست موفق بشه(الان یکی میاد میگه شاهکار بود😂)، یا مثلا فالکون و سرباز زمستان ی جاهایی واقعا حال به هم زن شده بود.
                  بنظرم فان بودن ی جورایی مثل ژانر فیلم های ماروله، شما نمیتونین از ژانر فیلمی ایراد بگیرید، اینجوری انگار فیلم رو از اساس و پایه زیر سوال بردید.
                  خب راستش من واقعا این سایت رو دوست دارم و دلیل اینکه توش نظر میدم اینه که جو سایت مارولی هم باشه، تو این مدت که تو سایت خوبتون نظر دادم باعث افتخارم بود، ببخشید اگه کسیرو ناراحت کردم، موفق باشید، با عشق.

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    من اصلا با فان بودن در کل مشکلی ندارم مشکلم اینه که فیلم های مارول در این زمینه هم زیاده روی میکنند و هم دیگه این نوعشون همش تکراری شده هست
                    وقتی نصف عالم مردند چطور میشه جوک گفت ؟
                    یک حمله ۱۱ سپتامبر چه تاثیری گذاشت بر جامعه آمریکا حالا فکر کنید کل جهان نصفشون تاپذید شدند

                    1. ثور لاور کاربر می‌گوید

                      #ادمین
                      منظور من از جو سایت، جو کاربران سایت بود.
                      #اقای سعادتی
                      آقا ما یه اشتباهی کردیم به جای اینکه بگیم پولساز ترین گفتیم بهترین، شما ببخش

                    2. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      جو کاربران سایت هم یجورایی برابره.
                      بله با برنامه ریزی دقیقی که داشت تونست پولسازترین بشه.
                      زرنگ هم هست. وقتی وارنر تنت و واندروومن ۸۴ رو اکران کرد با این وضعیت باعث شد که هر دو فیلم ضرر میلیون دلاری زیادی بدن اما مارول صبر کرد تا اوضاع خوب شه و بلک ویدو رو اکران کنه.

                    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      ثور لاور
                      بله درسته mcu پولساز ترین فرنچایز تاریخ.
                      ابهامات کنار رفت.
                      با عشق و لبخند:)

                    4. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      ادمین
                      اون نولان بود که اصرار به اکران تنت داشت وگرنه وارنر همچین کاری نمی‌کرد

                    5. admin
                      admin کاربر می‌گوید

                      خوب نباید قبول میکرد.

                    6. Spidey کاربر می‌گوید

                      ببین بعد پنج سال آدم باهاش کنار میاد اینقدر هم فان نبود

  20. soheil کاربر می‌گوید

    راستش من فقط توضیحات برای هیث لجر رو خودندم چون واقعا طرفدارشم من عاشقشم هم خودش هم خود جوکر و هم فیلم شوالیه تاریکی که اگه سرچ کنید معتبر ترین سایت جهان ربته سوم رو داره

  21. sabokaei کاربر می‌گوید

    اگه سریال های کمیکی هم بودن، مانو بنت بازیگر دث استروک فصل ۲ ارو هم میتونست باشه

  22. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    دوستان ببخشید من از هفته قبل مشکلی داشتم تا اینکه دیروز حل شد . از الان در خدمت هستم اگه سوال یا پیشنهادی داشتی

    1. فلش کاربر می‌گوید

      ببخشید اقای قاسمی . اگه ویلسون فیسک هست پس باید ایوبارد ثاون هم باشه . چون بازی تام کاوانا واقعا محشر بود

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      سلام خسته نباشید مقاله خوبی بود آقای قاسمی اما چند جاشبرام ابهام داشت مثلا این که چرا خلا اینقدر رتبش بالا بود که حتی در خود ام سی یو هم جزو ویلن های خوب نبود
      و یکی دیگه هم اینکه چرا ویلسون فیسک بود و اگر هم بود جایگاهش میتونست بالاتر هم باشه
      و ویلن های خفن دیگری هم بوده که از بعضی های این لیست لایق تر هستند مثلا ایگو ، بارون زیمو بین
      ویلن فیلم ها بوی ۲ هم هستند
      مگنیتو مایکل فاسبندر هم لایق جایگاه بالاتری بود هم از نظر شخصیت پردازی و انگیزه میلی خوب بود و هم از نظر ظاهر و طرز بازی کردن
      دو نفر نبودند در لیست خیلی عجیب بود خیلی یکی داری ویدر هست که به گفته خیلی از سایت های معتبر دنیا برترین ویلن هست در تاریخ سینما یکی ژنرال زاد در سه گانه اول سوپرمن

  23. لیوای کاربر می‌گوید

    اقا راجب دنیای مانسترورس و تایتان هاهم مقاله بزارید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دقیقا آخرین مقاله سایت در مورد همین دنیای مانسترورس هستش.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        چی اخرین مقاله سایت مگه قراره سایت رو ببندین😐😢

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          منظورم اخرین مقاله ای هس که در سایت قرار داده شده و احتمالا تا چند ساعت دیگه یکی دیگه میاد جاش.

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            فهمیدم چقدر تباهم😂

  24. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    بله درسته که بازی تام کاوانا عالی بود و واقعا هم خوب بود ولی در حد کینگ پین نبود و عملکرد وینسنت دی افریو در حدی بود که به عنوان یک حضور افتخاری در بین ویلین های سینمایی قرار بگیره و علاوه بر این این رو هم به خاطر ادای احترام به سریال شاهکار دردویل قرار دادم حتی در مقاله بعدی که احتمالا امشب ادمین اگر وقت داشته باشند و رذوی سایت قرار بدهند میبینید که دردویل رو هم مثل حالت ویلسون فیسک در لیست قرار دادم . اگر قرار بر ویلین های سریال ها باشه خیلی از افراد دیگر هم باید در لیست قرار میگرفتند .
    در رابطه با کیت بلانشیت هم داستان پردازی شخصیت او در حدی نبود که اجازه بده به یک مرتبه بالاتری در بین ویلین ها برسه وگرنه کیت به طور عالی در این نقش ظاهر شد .
    طرز صحبت و صدای مناسب و عالی نسبت به شخصیت ؛ جفت و جور شدن متناسب بازیگر و شخصیت و البته حرکات هماهنگ با لحظه مناسب ودیالوگ های تقریبا عالی باعث شد در این لیست قرار بگیره .
    در رابطه با لوکی و مگنتو درسته که لوکی در اونجرز به خوبی ظاهر نشد ولی سیر تکامل شخصیتش خیلی بهتر از مگنتو در فیلم های فاکس بود حتی لوکی هم بیشتر یک لوکی بود و تقریبا با شخصیتش احساس یکی بودن رو منتقل میکرد . ولی سیر داستانی مگنتو مثلا در برخی مواقع نقص داشت و افت میکرد که به داستان پردازی او برمیگرده ولی در کل عالی بود اما با رتبه کمتر نسبتبه لوکی

  25. MFT کاربر می‌گوید

    مقاله را خواندم . واقعا مقاله خوبی بود👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍🌺🌺🌺

  26. نه مارول و نه دیسی، جانم فدای ایمیج (ثورلاور سابق) کاربر می‌گوید

    ادمین
    جدیترین مشکل وارنر نداشتن برنامه ریزی و انتخاب نکردن تیم مناسب برای فیلم هاش هست، یعنی بعد از این همه سال تازه یه اسنایدرکات رو داشتیم(ماشلا بازیگراش تکون نخوردن) و خب درباره بازیگران، خدا وکیلی گدوت به چه درد واندروومن میخوره!!؟؟؟ یا مثلا بن افلک بازیگر خوبیه ولی اصلا بدرد بتمن نمیخوره، یامثلا تو انتخاب کارگردان واقعا شاهکار کرده، من با زک مشکلی ندارم ولی وقتی کارگردان خوبی نیست چرا اومدن این همه شخصیت رو دادن بهش؟؟ زک شخصیت های دیسی رو دوست داره و خودش رو میکشه که فیلم خوب ازشون بسازه، مثلا بیشترین تلاشش تو اسنایدرکات مشهود بود، ولی واقعا بدرد کارگردانی نمیخوره، آخه کی میاد به طرز خنده داری بابای سوپرمنو بکشه؟؟؟؟ یا مثلا مارتا!!!!! تو دیسی ای یو فلش اصلا با سایر شخصیت های نمیخوره، انگار یه شخصیت از مارول اومده تو دیسی، یا باید دارک بودن بقیه شخصیت ها رو در کنار فلش کمتر کنن یا کمی از فان بودن فلش کم کنن، این مشکل نداشتن برنامه ریزی رو فاکس هم داشت(منظورم فرنچایز ایکس من هست)

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      درسته دقیقا
      فقط اسمتون رو تغییر بدین که دیگه با این اسم کامنت های شما تایید نمیشن.
      یکیش طولانی بودن اسمتونه که سعی کنین کوتاه باشه و دومی هم خود اسمه که مشکل دراه.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ادمین ببخشید یک سوال کلا برنامه دیسی چیه الان برای فیلمای مشترکش ؟چون اونطور که بنده میدونم این فیلم ها ربطی ندارن به فیلمای آینده دیسی ممنون میشم بگید

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          احتملا قراره فیلم فلش کامل باعث ریبوت دی سی بشه.
          یکی دیگه از سران وارنر هم گفته که شاید ریبوت نشه و چند جهان مجزا داشته باشند.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            ممنونم ازتون

      2. ثور لاور کاربر می‌گوید

        آخ ببخشید تازه دیدم،شم دیگه تکرار نمیشه

      3. ثور لاور کاربر می‌گوید

        آخ آخ ببخشید تازه الان دیدم، چشم اسمم رو تغییر میدم، معذرت میخام

    2. فلش کاربر می‌گوید

      مشکل فلش این بود که هیچیش با کمیک نمیخوند . نه لباسش . نه اخلاق و رفتارش . نه رنگ صاعقه ش .

  27. […] کسی کنجکاو باشد که بداند در مقایسه نفر اول این لیست و «لیست برترین ویلین ها» چه کسی بهتر است این هیو جکمن است که با اختلاف کمی […]

  28. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    همه رو نمیشناسم
    ولی هیث لجر باید رتبه اول باشه
    🃏🃏🃏🃏🃏🃏🃏🃏

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خب هست

  29. Spidey کاربر می‌گوید

    خوب بود بد نبود

  30. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    باید مایکل شانون در نقش جنرال زاد هم تو این لیست میبود چون نقششو تو مرد پولادین عالی بازی کرد

دیدگاه ها غیر فعال است.