رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در سینما

۱۱. لباس اولیه (amazin spiderman):

فقط میشه گفت این لباس باورپذیره ساختش. پیتر برای خلق این لباس اولیه همون طور که در فیلم دیدیم تقریبا از یک ماسک کشتی کج تقلید کرد و کمی تغییرات در اون لحاظ کرد. به زبان ساده اگر بگم پیتر فقط زحمت ساخت ماسک رو کشید و یه عینک آفتابی هم زد بهش. میشه گفت کمی مرد عنکبوتی شبیه کلاهبردارها کرده این لباس. این لباس بدترین لباس اولیه مرد عنکبوتی تا به حال بوده.


۱۰. لباس اولیه (spiderman):

در قسمت اول شاهکار مرد عنکبوتی، پیتر بعد از نیش خوردن از عنکبوت قدرت هاش برای نفع شخصی بهره میبره. و زمانی که تصمیم میگیره که یک ماشین بخره (برای اینکه توجه مری جین رو به خودش جلب کنه) در روزنامه آگهی یک مسابقه کشتی کج رو میبینه و تصمیم میگیره تو مسابقه شرکت کنه و برای مسابقه هم این لباس رو میسازه. خوب میشه گفت این لباس از لباس اولیه Amazing Spiderman خیلی سرتره. آرم عنکبوت و یک ماسک جالب و از همه مهم تر ما میتونیم درک کنیم که این لباسو یه بچه دبیرستانی ساخته و از عهده ساختش بر میاد.


۹. لباس اولیه (جنگ داخلی و بازگشت به خانه):

در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی و در نبرد آخر مرد عنکبوتی با والچر این لباس اولیه ساخت خود پیتر مشاهده شد، میشه گفت در بین تمامی لباس های اولیه بهترین هست. آرم مرد عنکبوتی، چشم مرد عنکبوتی، ماسک و در کل همه چیز در این لباس عالیست و اینکه باور پذیر هم هست که یه نوجوان اون رو بسازه. فقط یکم اون وب شوترش رو مخه ولی در کل لباس فوق العادست.


۸. لباس اصلی (amazing Spiderman):

در یک کلمه توضیح باید گفت که بدترین لباس اصلی ساخته شده برای اسپایدرمن هستش. مارک وب که میخواست ریبوتش کاملا متفاوت از سم ریمی باشه. پس دوست داشت لباس رو هم تغییر بده که نتیجه شد این…. چشم مرد عنکبوتی که از سفید زرد رنگ کردنش، تارهای مرد عنکبوتی رو طوری تو لباس تعبیه کردند که زیاد قابل دیدن نیست، حالت کمربندی لباس رو هم برداشتند و کلا تا تونستند لباس رو دستکاری کردند. در نتیجه با این کارشون کل زحماتی که استیو دکتو برای طرح لباس کمیک کشید رو نابود کردند.


۷. لباس میمون شب (far from home):

شاید شرکت سونی و دیزنی می خواستند یه ایده جدیدی رو بوجود بیارند یا دیزنی میخواست اسباب بازی بیشتری از مرد عنکبوتی به فروش برسونهو مرد عنکبوتی رفت اروپا و چون میخواست اونجا شناخته نشه، از نیک فیوری خواست تا یه لباس جدید بهش بده و سازمان شیلد هم این لباسو بهش داد. این لباس ترکیبی از لباس اصلی با لباس مرد عنکبوتی نوآر هستش. سونی با اینکارش یه ایده جدیدی رو القا کرده و اسم این لباس هم هست میمون شب. در کل میشه گفت فقط در حد یه ایده تازه خوب بود.


۶. لباس آهنی مرد عنکبوتی (انتقام جویان ۳ و ۴ و دور از خانه):

در انتقام جویان پایان بازی و دور از خانه این لباس مشاهده شد. بعضی ها میگن این لباس خوبیه اما نه. این لباس در واقع یه مرد آهنی از نوع عنکبوتی شکل هستش و به ما اصلا حس و حال مرد عنکبوتی دست نمیده و علاوه بر رنگ آبی و قرمز، از رنگ طلایی مرد آهنی هم در اون استفاده شده و آرم عنکبوت هم خیلی بزرگ هستش. اما قطعا این لباس از اون لباسی که مرد آهنی تو کمیک به مرد عنکبوتی داد بهتره اما باز چون کلاسیک نیست، نمیتونه رتبه خوبی رو به خودش اختصاص بده.


۵. لباس قرمز مشکی (far from home):

این لباس یک ایده تازه به حساب می آمد و به نظر من هم فقط برای اینکه یک ایده جالب است می تواند این جایگاه را داشته باشد. برخی از افراد می گویند پیتر با ساخت این لباس می خواهد از سایه تونی استارک خارج شود که این یک حرف مضحک است چون زحمت ساخت این لباس توسط صنایع استارک بوده و پیتر تنها آمده و طرح و نقشی جدید را به آن افزود.

آرم پشت لباس هم سفید است یعنی سه رنگ سیاه، قرمز و سفید (میتونستند که آرم پشت لباس همانند کمیک قرمز کنند تا بهتر جلوه کند). در کل میتوانم بگویم که لباس خوبی است آن هم برای یک ایده جدید.


۴. لباس سیمبیوتی مرد عنکبوتی (Spiderman 3):

هیچ کس بیشتر از سم ریمی جرات نکرد که آن لباس زیبای قرمز و آبی را به یک لباس سیاه که منشا آن یک موجود فضایی (سیمبیوت ونوم) بود عوض کند. خب میشود گفت که خیلی جالب بود و آن حس تکراری بودن را از ما گفت. البته باید گفت که کاستوم هیچ تغییری نکرد و تنها رنگ آن مشکی شد و آرم هنکبوت هم در آن کمی تغییر کرد.

جالب است که بدانید که ایتدا برای آرم عنکبوت پیشنهاد شد مثل کامیک ها باشد اما سم ریمی یک آرم دیگر را جایگزین کرد. البته خالی از لطف هم نیست که گفته شود برای طرح ونوم هم قبل ایده نهایی که در فیلم دیدیم، دو ایده از قبل در مورد ونوم بود که باید خدا را شکر کرد که هیچ گدام از دو ایده قبل اجرایی نشد.


۳. لباس اصلی (جنگ داخلی و بازگشت به خانه):

این لباس عالیست… تمام و کمال در خدمت کمیک بوده و از او اقتباس شده. چشمان مرد عنکبوتی، آرم مدرنیته، وب شوتر زیبا، خطوط در لباس مرد عنکبوتی و کلی چیز دیگر این لباس را فوق العاده کرده است. اگر کسی تنها فیلم civil war را دیده باشد شاید بگوید این بی نقص ترین لباس است و چنین هم واقعا تصور میشود اما اگر فیلم homecoming لحاظ گردد دو اشکال بزرگ را میتوان از لباس گرفت.

۱. لباس برای پیتر نیست: درواقع تونی استارک برای پیتر تهیه کرده (و پیتر حتی زحمت سفارش لباس را هم نکشید) در واقع فیلمنامه نویس تمام زحمات استن لی برای خلق داستان این کاراکتر را بر باد داد.

۲. تجهیزات بی مورد: این لباس برخلاف لباس اصلی پیتر که باید کاملا ساده باشد دارای کلی تجهیزات بیخود است. واقعا نمی دانم تونی استارک در مورد مرد عنکبوتی چه فکری کرده. در هر صورت این لباس نیز اصلا به کمیک وفادار نیست.


۲. لباس مرد عنکبوتی (amazing spiderman 2):

در این فیلم که نه سرش مشخص یود و نه تهش میشود گفت تنها چیزی که دل مخاطب را گرم نگه میداشت و از تماشای داستان مسخره فیلم خسته نمیشد تنها همین لباس بود. برخلاف لباس قسمت اول که یک ویرانی برای مرد عنکبوتی به حساب می آمد، این لباس عالی بود. چشمان درشت عین کمیک، وب شوتر زیبا، چین و چروک لباس که آن را واقعی تر نمایان می کرد و… باعث شد تا یک لباس عالی پدید آید. اما باید گفت این لباس یک تقلید بود آن هم تقلیدی از لباس سم ریمی. و در کل کار زیادی روی لباس نکردند جز اینکه به قول خودشان آن را ارتقا دادند.


۱. لباس اصلی (Spiderman trilogy):

خیلی ها بعد از دیدن این لباس در جایگاه اول شوکه شدند… خب من برای اینکه این لباس در این جایگاه گذاشتم دلیل می آورم:

۱. کلاسیک بودن: لباس عین کمیک است یعنی ساده و در عین حال بسیار زیبا (چیزی که در مرد عنکبوتی های بازگشت به خانه و دور از خانه رعایت نشد).

۲. آرم لباس که بر روی سینه و در پشت کمر است از هر آرم لباس دیگری زیباتر است و نسبت به هر آرم لباس دیگری زیباتر است و نسبت به آن برتری دارد.

۳. تاثیرگذاری: لباس مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ عیرغم برخی  از تغییرات اما تقلیدی کامل از این لباس بود و تنها آمدند و برخی از چیز ها را در لباس تغییر دادند.

۴. خاطره داشتن: وقتی اسم مرد عنکبوتی به زبان می آید ناخود آگاه ذهن ما به سوی این لباس میرود چون کلی خاطره با او داریم و کلی دلیل می شود آورد که این لباس بهترین است.


نویسنده: امیرحسین طاهری

29 Comments
  1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    ایول فکر کنم کامنت اول.
    بلاخره پس از مدت مدیدی مقاله جدید. خسته نباشی آقای طاهری.
    فقط من با رتبه بندیا یکم مخالفم این واژه لباس اصلیم که چقدر استفاده شد آخرشم نفهمیدیم کدومش اصلیه؟!
    به هر حال موفق باشید.

  2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    عه راستی یک سوال هم داشتم که البته ربطی به موضوع مقاله نداره و اسپم محسوب میشه حالا چون مقاله ای مخصوص موضوع سوالم وجود نداره همینجا میپرسم.
    اون دسته از کاربرانی که تا الان سریال لوکی را تماشا کردن یک سوال، به نظر شما سازمان TVA میتونه روی دورمامو هیچ تاثیری داشته باشه؟! یا مثلا سورتور؟! اگه مایل بودین نظرتون رو به اشتراک بگذارین. مرسی.

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      خب اول بگم
      خطر اسپویل
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      خب این قسمت چهار تا حدودی نیمه راه رو برامون مشخص کرد ولی نه به طور کامل البته شاید تغییرات خیلی زیادی داشته باشه ولی اینجوری که نشون دادن احتمالا پشت این ماجرا ها یه ابر شرور خفن وجود داره که هم روی کنترل زمان قدرت خیلی زیادی داره هم تکنولوژی پیشرفته داره واقعا خیلی مبهم هست که اصلا مقایسه کرد که چه کارایی میتونن انجام بدن و تا حالا که فعلا نشون ندادن که چه ابر قدرت هایی رو دستگیر کردن و به گفته خود موبیوس کلی از نژاد های کری و تایتان و …. دستگیر کردن و تازه این یه جفت لوکی واسشون سخت بوده پس فکر نکنم رو کسی مثل دورمامو بتونن تاثیری بزارن
      البته اینم بگم که ما تا الان همش دروغ دیدیم و وای به حال قسمت های بعدی ( خدایی خیلی رو مخه کلی وقت بزاری پای یه سینمایی یا سریال بعد تا نصفه اومدی میبینی هر چی دیدی همش یا توهم بوده یا خاطره یا دروغ😑)

    2. Mhd.k کاربر می‌گوید

      و البته من یه جورایی فکر میکنم یه نفر مثل کانگ فاتح یا یه کسی مثل اون سازمان رو تاسیس کرده که چندان هم بعید نیس🙄

    3. Hassan logon کاربر می‌گوید

      آقای ایروانی
      اگه توی قلمروی خارج از زمان tva باشند قدرت ها و جادو هاشون از کار میوفته چون حتی سنگ های ابدیت هم کار نمیدادن و خب اونا بزرگند و از نظر فیزیکی هم قویند و بنظرم رو اینا تاثیر نداره چون توانایی های مبارزه لوکی هم از بین نرفت ولی خب تو tva توانایی های کنترل ذهن لیدی لوکی کار میداد و این متناقضه با قسمت قبلی

      1. Mhd.k کاربر می‌گوید

        دقیقا این لیدی لوکی خیلی مرموزه
        دلایل زیادی وجود داره که شاید نشون بده اصله کاری خودش باشه
        مثلا از یه طرف چه دلیلی داره که بیان یه بچه رو دستگیر کنن ببرن اونم به عنوان یه مغایر؟
        یا مثلا چرا توی سازمان لیدی لوکی میتونه از جادو استفاده کنه ولی لوکی نمیتونه؟
        و از یه طرف دیگه دلایلی وجود داره که اینا رو نقض میکنه مثلا اینکه زد ۴۰-۵۰ تا شاخه زمانی درست کرد برا اختلال درست کردن توی سازمان
        از یه طرف هم عاشق همدیگه شدن
        کلا این سریال لوکی خیلی مبهمه🤕

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          # Hassan Logon
          و
          # Mhd.K
          خطر اسپویل چهار قسمت اول سریال لوکی
          .
          .
          .
          خب من متوجه منظورتون نشدم کی گفته قدرت های لیدی لوکی در سازمان TVA فعاله؟! چون نیست.
          کاربر Mhd.K منظورتون از اینکه خودش اصلی باشه رو نمیفهمم دقیقا چیه؟! ولی به هر حال من یک تئوری دارم که این سازمان TVA کلا کلا با لوکی ها مشکل داره! چون خلاصه بگم لوکیا همیشه هرج و مرج درست میکنن و همین هرج و مرج هاشون هست که برای TVA و هدف این سازمان خطرناکه.
          یه چیز دیگه اینکه خط زمانی اصلی رو بمب باران کرد و یا اینکه عاشق لوکی شد ( البته لوکی عاشق سیلوی شد در مورد سلوی مشخص نیست که اونم همین حس رو داره یا نه؟! ) اینا دقیقا چه ربطی به هم دارن و دقیقا چی رو نقض میکنن؟!
          در مورد ماهیت TVA همون جور که قبلا هم گفتم حدس میزنم به کنگ فاتح مربوط میشه ولی یک احتمال دیگه هم که فکر کنم وجود داره هرچند احتماش بسیار اندکه اینکه خود راوونا رئیس TVA باشه و بعدا با کنگ آشنا بشه ولی در کمیک خود نگهبانان زمان وجود دارن و اتفاقا خیلیم با کنگ ارتباط دارن اینجا ظاهرا نگهبانان زمانی وجود نداره یه چیز دیگه که احتمالا بدونین ولی در کمیک راوونا معشوقه کنگ فاتحه. در کل هنوز برای قضاوت قطعی زوده مارولم در قضیه واندا ویژن و اینا حسابی بقیه رو سر کار گذاشته بود هرچند اونو خود من حدس میزدم ولی ممکنه همه اینا برای هایپ باشه و کنگ فاتحی هم در کار نباشه.!
          یه چیز دیگه هم اینکه در کمیک این ابزار کنترل سرعت TVA حالا چه اون که سرعت رو یک پنجم میکنه و چه اینا که زمان شخص رو باهاش جلو و عقب میبرن اینا کلا روی ازگاردی ها اثر نداره مثل موقعی که کنگ این فن رو روی ثور اجرا کرد و بی اثر بود ولی در MCU انگار اثر داره البته بازم نمیشه قطعی گفت چون به هر حال ماهیت لوکی ازگاردی نیست و غول یخی ولی خب به هر حال. نکته دیگه هم اینکه اگه TVA واقعا در قلمرو کوانتوم باشه دکتر استرنج یکی از معدود ابرقهرمانانی هست که قدرت هاش اکثرا در این دنیا کاربرد داره.!

          1. Mhd.k کاربر می‌گوید

            نگا مثلا لوکی معلومه که عاشق سیلوی شده بعد سیلوی چی ‌؟ اصلا از طرف اون هیچی ندیدیم
            یا مثلا اینکه دلیل اینکه سیلوی رو توی بچگی گرفتن معلوم نیس
            یا مثلا چطوری یه بچه میتونه فوری اونم توی دادگاه جلو چندتا مامور یه دستگاه کش بره و فوری یاد بگیره چطوری باهاش کار کنه؟
            یکم مشکوک نیس؟
            از یه طرف هم که مثلا میاد چندتا مامور لت و پار میکنه و آخرش هم راوونا رو گرفت قضیه رو برعکس میکنه
            اینم که با لوکی ها مشکل داره فکر نکنم فقط لوکی ها باشن چون خیلیا هستن توی مارول که از آشوب درست کردن لوکی انگشت کویچکشون هم نمیشه
            ولی اون قسمت آخر بعد از تیتراژ که ۴ تا لوکی رو نشون داد هم از طرفی میشه بگیم درسته🤷🏻‍♂️

          2. Hassan logon کاربر می‌گوید

            آقای ایروانی من گفتم قدرت های لوکی (جادو) توی tva کار نمیداد ولی لیکی لوکی چندین بار ذهن سرباز های tva را با لمس کردنشون افسون کرد مثل همون قسمت آخر که خود سربازه به لیدی لوکی اجازه داد لمسش کنه تا خاطراتشا ببینه
            امیدوارم متوجه شده باشید

        2. King Venom کاربر می‌گوید

          mhd
          داداش لیدی لوکی دقیقا کی از قدرتاش تو سازمان استفاده کرد؟؟ چون تا جاییکه من دیدم فقط یه بار سعی کرد استفاده کنه رو یکی از سربازا که جواب نداد بعدشم تو این اپیزود رو این یکی سرباز استفاده کرد و خاطراتشو برگردوند که اونجا هم خارج از tva بود
          غیر از اینا کی دقیقا قدرتاش تو tva جواب داده که میگی لیدی لوکی میتونه و لوکی نمیتونه ؟؟؟؟ 😐😐

          1. Mhd.k کاربر می‌گوید

            یه بار بود توی راه رو قسمت سوم سر یه نفر رو گرفت همون کاری خودش میگه ( یکی از خاطرات یارو رو انتخاب میکنم و …🙄)
            رو روش انجام داد

            1. King Venom کاربر می‌گوید

              mhd
              خب من دارم همونجا رو میگم دیگه رواون سرباز سعی کرد انجام بده ولی تاثیر نداشت حتی لوکی اصلی هم تو سازمان یه جرقه از قدرتاش اومد یه بار ولی هیچی نشد

        3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          این سریال لوکی از وانداویژن هم‌ مرموز تره
          به قسمت پنج که خیلی امید دارم ولی بسیار بسیار نگران قسمت اخر هستم که نکنه خراب کنه

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            نویسندش گودرتمنده نگران نباش

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              اوکی
              در نظر داشته باشید فالکون و پینت سولجر که قسمت پنج و چهار واقعا عالی‌‌ عالی بود قسمت ششم خراب کرد
              ولی خوب کاملا مشخصه که لوکی چندین پله از این دو سریال بهتره
              جزو ۵ سریال کمیک بوکی میتونه قرار بگیره

  3. Hassan logon کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی به نظر من شماره ۳یا ۵ باید اول باشه
    چشم های ماسک اسپایدرمن سم ریمی رو مخمه

  4. دایان کاربر می‌گوید

    فیلم های سم ریمی فوق العاده بودن فوق العاده
    هم ویلین هاش هم لباسا تو همه چی بین فیلمهای اسپایدرمن بهترین بودن

  5. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    عالی بود ممنون جناب طاهری با رتبه یک کاملا موافقم عین کمیک هاش بود و بهترین لباس در فیلم های اسپایدرمن

  6. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مقاله عالی 👍😀😀
    خسته نباشید

  7. King Venom کاربر می‌گوید

    اقای طاهری مقاله خیلی جالبی بود و با رتبه یک کاملا موافقم فقط ماسکش با چشماش کمی خشن نشونش میده ولی منم مث بقیه با این لباس خاطره دارم
    فقط یه چیزی درمورد لباس شماره ۵ بگم که چندان ایده تازه ای نیست چون این لباس از رو لباس مردعنکبوتی برتر الهام گرفته درست مثل میمون شب گفتم بگم بدونید

  8. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

    اسپویل لوکی
    .
    .
    .
    موبیوس با گودرت برمیگردد .

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      کی گفته ؟
      چطوری ؟

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      امیدوارم اما نوع مرگش یجوری بود که شاید نشه با قاطعیت اینو تایید کرد.
      البته اگه فصل دومی در کار باشه به احتمال بسیار بسیار بالا موبیوس هم برمیگرده.
      من فقط دلم میخواد یکی میگرفت این راوونای فاشیست رو یجور میزد کلا از زمان حذف میکرد که دیگه اصلا هیچ جایی وجود خارجی نداشته باشه. در کمیک هم این یارو بد جور به اصطلاح رو مخه که البته در نهایت تانوس پایان جالبی براش رقم نمیزنه.

  9. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود دستتان درد نکند

  10. King Venom کاربر می‌گوید

    اقا یه سوال
    بنظرتون بین سازمان tva و دورمامو کدوم قدرتمند تره ؟؟
    .
    .
    .
    شرایط: استرنج وارد بعد تاریک میشه ولی قبل از اینکه بتونه از سنگ زمان استفاده کنه دورمامو اونو میکشه پس زمین بی دفاع میشه دورمامو زمین رو میگیره و همه انتقام جویان رو میکشه و این مغایر خط زمانی مقدسه پس tva وارد عمل میشه تا دورمامو رو دستگیر کنه ولی اونا اصلا قدرت انجام این کارو دارن؟؟؟

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      احتمالا بتونه دورمامو رو شکست بده
      در tva که سنگ های ابدیت اثر ندارد که دو حالت داره
      ۱- tva بسیار بسیار بسیار قدرتمنده و سنگ های ابدیت در برابرش هیچ هستن که اگر اینطوری باشه دورمامو هم میتونن شکست بده
      ۲- tva در قلمرو کوانتوم هست که میگن سنگ های ابدیت در این دنیا اثر ندارد پس دورمامو هم بیرون از قلمرو تاریک و کوانتوم هست پس فکر نمیکنم که بتونن جلوی دورمامو رو بگیرن مگر اینکه دورمامو رو به خود سازمان tva تله پورت کنن و احتمالا جادوی دورمامو بی اثر میشه و خوب زمین نجات مییابه

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      کینگ ونوم
      خب سوال شما خودش چند بخش داره.
      تا جایی که من دیدم سنگ های بینهایت در بعد تاریکی اثر ندارن یعنی در این صورت اگه استرنج بخواد دورمامو رو در بعد تاریکی شکست بده به مشکل میخوره. حتی با سنگ بینهایت زمان.!
      ولی خب بالاتر این سوال منم بود. نمیدونم میتونن شخصیت های بزرگ و قدرتمندی مثل سورتور، ایگو و دورمامو رو دستگیر کنن به عنوان مغایر یا نه؟! به شخصه فکر نمیکنم.
      من با توجه به یک مدرکی از خود سریال میگم نمیتونن. اگه دقت کرده باشین در کمیک هر نوع انرژی و قدرت غیر قابل درکی رو اصولا بهش میگن انرژی صفر یا بعضی اوقات هم ناپایدار. اگه درست یادم باشه مثل وقتی که میکابوشی زمین رو تهدید کرد. حالا اینا چه ربطی داره؟! اگه درست متوجه شده باشم وقتی لوکی داشت پرونده های راگنورک در ازگارد رو مطالعه میکرد در پرونده ها عنوان شده بود انرژی نابودی شناخته شده صفر.
      جدایی از این مورد کارکنان TVA باید این افراد رو دستگیر کنن و ببرن حالا چطور میخوان موجوداتی به حد و اندازه سورتور، ایگو و دورمامو رو دستگیر کنن؟! در ثانی این موجودات از انرژی جادویی مطلق ساخته شدن برعکس لوکی که جادوهاش بیشتر شبیه چندتا شعبده بازی هست.!

  11. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    من شماره ۵ رو رتبه ۱ میدونم

  12. Spider_fan کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود.
    در کل شاید بشه گفت انتخاب یک لباس به عنوان برترین تا حدودی به سلیقه و نظر شخصی افراد بستگی داره،تا حدودی هم به کامیک.نظر من و بخواین خودم لباس مردعنکبوتی شگفت انگیز دو رو انتخاب میکنم.شاید تنها نکته مثبت این فیلم(در کنار شیمی فوق العاده اما استون با اندرو)همین لباسش بود که اول فیلم من و غافلگیر کرد.چون لباس شگفت انگیز یک خیلی بد بود(با اون چشمای زرد رنگ!)انتظار زیادی از لباس فیلم بعدی داشتم و انتظارم برآورده شد!
    اول از همه باید گفت که لباس از رنگ های پررنگ تری استفاده میکنه.یعنی نمیشه گفت در ساخت این لباس از رنگ های قرمز و آبی استفاده شده،بلکه باید گفت این لباس از رنگ های سرخ و سرمه ای ساخته شده.این رنگ ها باعث شدن وقتی اسپایدرمن در حال تاب خوردن در سطح شهر باشه خیلی بیشتر به چشم بیاد و در کل فضای پویا و زنده تری به محیط میبخشید.نکته بعدی اون علامت زیبای عنکبوت روی سینه و پشت لباس اسپایدرمنِ.دست های کوتاه داره ولی پاهای عنکبوتِ بسیار کشیده هستند و تا پایین شکم و پایین کمر لباس امتداد دارند.چشم های لباس هم خیلی عالی طراحی شدن.برخلاف لباس سم ریمی که چشم ها نوک تیزی داشتن در این لباس چشم های پهن تری رو دیدیم که اگر روشون زوم کنید متوجه میشید دقیقا مثل یک آیینه عمل میکنن،درست عین دنیای کامیک.همون جور که در مقاله هم ذکر شد در محلی که دستکش ها یا ماسک با بدنه اصلی لباس در تماس بودن چین و چروک هایی به وجود اومده بود که لباس رو بسیار طبیعی میکرد.
    با تشکر

دیدگاه ها غیر فعال است.